PDA

Volledige versie bekijken : Megan (Italiaans?)



libero
7 september 2008, 22:09
Naam : Megan
Nationaliteit / taal : Italiaans/Engels (maar volgesn wat roemeens meisjes Roemeens)
Leeftijd : 24 jaar
Haarkleur/lengte : zwart halflang haar
Lengte : 1.65 mtr.
Postuur / Cupmaat : zeer Slank /c-cup
Tatoeage /Piercing : weet ik niet meer (was ff afgeleid)
Service : PZC,NMC, zoenen, vingeren (AV zegt ze zelf)
Extra : heel geil

Na een lekkere openings sessie met Nina probeerde ik even op adem te komen toen deze dame een leuk onschuldig gesprekje begon. Het gesppek was heel leuk ook vanwege har goede Engels (en mijn beroerde Duits). Ze bleek nog mar enkele dagen aanwezig, hiervoor zat ze in een prive club in dusseldorf.

Lang verhaal kort: goede klik, toch voortijdig tov mijn geplande hersteltijd na een sessie naar de kamer gegaan toen ze onder mijn badjas aan het graaien was in de bar. Was in voor anaal totdat ze de maat van mijn apparaat opnam en besloot dat dat toch iets te zwaar zou zijn omdat ze niet van nature gezegend is met een een soepele achteringang (gebeurde in de bar) .


Op de kamer: heel geil en wild, heeft me bereden. Verder heel lekker diep pijpen, beffen vond ze ook geweldig, vingertjes mochten overal in en dat vond ze ook lekker geil. Meer dan een half uur bezig geweest op de kamer geweest omdat het zo klikte en toch wilde ze een half uurtje afrekenen (fooi gegeven voor de tijd).

Qua bedgedrag deed ze me een beetje denken aande Iraans/Duitse Denise uit GT (afgezien van de AV).

ze is iets minder populair bij een aantal andere dames uit roemenie blijkbaar

Zakkenleger
19 oktober 2008, 14:43
Ongelooflijk lekker uitziend typje, helaas geen puf meer voor de laatste keer, maar de volgende keer mag ze me de kamer insleuren...

yep3
19 oktober 2008, 15:34
hoe te herkennen?

Zakkenleger
19 oktober 2008, 15:38
Paspoort is al goed, vraag Thekenfrau of ze er is. Of roep keihard; MEEEEGAAN!!!!! :D

yep3
19 oktober 2008, 19:57
heeft ze piercings tattoos of iets anders opvallends?

Zakkenleger
19 oktober 2008, 20:07
Geen opvallende versieringen, dat is al opvallend! :D

Ze heeft een Grieks neusje (lees Asterix en de Olympische Spelen ;)) en is zo slank dat Willem2 haar anorectisch vindt, maar dat is ze niet.

timjava
2 november 2008, 10:27
Met deze dame een heerlijke sessie gehad! Nadat Rex al lovende woorden over haar had gesproken, heb ik haar na het eten aan de bar aangehouden. Leuke dame waar je ook nog een gesprek mee kan voeren. In de bar begon ze mij al lekker op te geile en al snel stond ik met een harde paal onder mijn ijsberenvel. Vervolgens in nok van de villa een kamer binnen gegaan, waar ik ook nog eens het bed kon uitzoeken(kamers zijn daar echt schitterend). Snel op het bed gedoken waar zij mij een heerlijk pijpbeurt heeft gegeven en ik haar ook niet onberoerd heb gelaten;). Het neuken met haar is zo geil, na diverse standjes en 3 kwartier verder heerlijk klaargekomen. Vervolgens met haar onder de douche gegaan en lekker tegen elkaar aangestaan. Echter die paal van mij bleef zoals die aan het begin van de sessie al was “hard”. Onder de douche werd dat allen maar erger:D. Omdat de paal nog steeds zo keihard was en ik daar niet mee naar beneden kon, ben ik met haar weer op het bed gedoken om de vrij partij voort te zetten. Na zo’n 20 minuten nogmaals klaar gekomen bij haar:rubbel:. Ik was echt gesloopt en Megan niet minder. Rustig zijn we nog blijven liggen, waar mijn hart nog snel bonsde en de adrenaline hevig door mijn lichaam gierden. Nadat mijn paal weer iets zachter werd, zijn we weer naar beneden gegaan. Daar heb ik zeker nog een uur nodig gehad om weer tot rust te komen. De herhalingskans is zeer groot.

Rex
3 november 2008, 15:14
Ik stond in de barruimte en zag Tiga met dit lekkere katje praten. Op mijn vraag of hij al zin had antwoordde hij dat hij nog even wilde wachten.

Rex echter niet en ten overstaan van anderen begon ze aan vriend Rex te friemelen die lekker hard en stevig werd.
Na een tijdje het katje uit de boom te hebben gekeken gingen we de kamer op.

We begonnen elkaar lekker te zoenen en niet veel later begon ze me lekker te pijpen.
Dit deed ze gulzig en lekker nat. Haar lekker in missie en doggie bereden en lekker het rubbertje volgespoten..........:fuck::rubbel:

Ze zegt overigens Italiaanse te zijn, maar volgens enkele dames is ze van Albanese afkomst. Het is wel een jaagstertje, maar wel lekker.....

gignnl
12 november 2008, 01:32
weet niet waar ze vandaan komt is op zeker een leuke en spraakzame meid die de oralski academski heeft bezocht!

Zakkenleger
16 november 2008, 11:42
Ongelooflijk lekker uitziend typje, helaas geen puf meer voor de laatste keer, maar de volgende keer mag ze me de kamer insleuren...

Nou, gisteren eindelijk gelukt. Zij had tijd, ik had tijd, de kamer was vrij, dus aan de slag. Een lekker uur met haar gehad, ze doet enthousiast mee, zoent lekker en eigenlijk is alles wel OK met haar. Toch weinig herhalingsgevaar, er zijn nog zoveel mooie dames op de lijst... Een 7 1/2.

wulf36
28 november 2008, 21:54
Hallo,.....
Es waren ca 10 Damen anwesend als ich um 11h dort ankam, alle waren damit beschäftigt zu Frühstücken oder sich mit einer Kollegin zu unterhalten. Ich hatte auch den Eindruck das alle aus Ost Europa kommen und kaum oder nur schlecht deutsch sprechen.
Ich saß da also eine ganze weile alleine an der Theke im oberen Bereich und war schon wieder drauf und dran mich zu verdrücken, doch dann kam eine nette Italienerin, ihr Name ist Megane, zu mir und wir unterhilten uns zunächst nur und das bestimmt eine halbe Stunde. Dann bat ich Sie doch eine Zimmerschlüßel zu besorgen und wir zogen uns ins Zi 9 zurück.
Dort angekommen, erst mal so ein wenig rum geknutscht und uns dabei gegenseitig ausgezogen (sie mir den Bademantel und ich ihr ihren Slip, BH, Netzstrümpfe) dann auf die Matratze gelegt und in die 69 Stellung gewechselt. Als wir beide richtig heiß waren schnell den kleinen eingetütet und dann habe ich mich reiten lassen, bis wir schließlich beide kamen.
Ich konnte richtig schön tief in sie eindringen, das fühlte sich echt geil an.
Danach dann wieder runter, geduscht und ein wenig relaxt.
.............http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=101753&postcount=334

Mexicaan
7 februari 2009, 13:35
dan sta je daar, leunend op de bar, en opeens komt er iemand door de deur binnen waar de ogen niet meer van af kunnen blijven.
kwam ze me bekend voor? nee, dat weer niet, maar ze leek wel heel erg op iemand die ik waardeer en bewonder.

mijn oogopslagen op haar moet ze hebben kunnen voelen. op vier meter van mij verwijderd ging ze aan dezelfde bar staan om een glaasje te bestellen. met haar fijne gezicht iets schuin voorover kreeg ik een knipoog welke snel werd opgevolgd door een luchtkus.
ik realiseerde dat ik weinig keus meer had dan op haar af te stappen en een gesprek met haar aan te knopen.
ze ging gekleed in een zwart corset en met haar krullend zwart haar opgestoken. ze heeft een klein compact gezicht met prachtige fraaie grote donkerbruine ogen met paars opgemaakte wimpers. ik vertelde haar dat ze lijkt op een jonge Agnes Baltsa. maar ze was niet bekend met deze griekse opera zangeres.
ze stelde zich voor als Megan, een italiaanse van vijfentwintig, een leeftijd dat ik correct had geraden. toen ik haar vertelde dat ik me niet kon voorstellen dat een italiaanse vader zijn dochter Megan zou noemen, vertelde ze dat het haar echte naam niet is.
Megan heeft een onschuldige stem dat direct werking heeft op je testosteron niveau, haar eindeloos glimlachen en het gefriemel van haar onder mijn gordel maakte het onvermijdelijk dat we samen naar boven een kamer zouden opzoeken. boven bleek dat ze er erg veel zin in had. in haar naaktheid is ze een mooi verschijnen en zo waren er twee samen die veel zin in elkaar hadden. de sex sloot daar ook feilloos op aan, de vonken vlogen er van af. ik genoot van haar met volle teugen.
ik kom haar erg graag nog een keer tegen.

The Saint
8 februari 2009, 09:55
Gisteren rond 17u was ik 1 minuut binnen in de bar aan de jacuzzi toen Megan me onmiddellijk van ver aansprak; geheel on-VillaVertigo's. Ik had er net een rit van 2u35 opzitten, dus spass machen nee hoor; ik vond ze wel leuk, behoorlijk mooi, maar te jagerige types scoren (normaal) niet bij mij.
Toen ze echter zei dat ze Megan heettte, kwam mijn forumgeheugen naar boven en dat zei me dat Megan een goeie partij was... We hebben toch een kwartiertje gebabbeld... en het is wel leuk... maar ze luistert wel niet
naar wat je antwoordt... want haar geheugen is een zeef.
Later op de avond toen ik in de andere bar zat bij een heus ijsberenforumlegioen, zag ik haar verschijnen; ik was nog altijd niet op kamer geweest en had ondertss een lijstje gemaakt waar ze ook op stond, dus wenkte ik haar en opnieuw was ze mijn naam vergeten... maar ok,
na 10 min. kletsen en wat friemelen stelde ze de sleutelvraag wat ik accepteerde maar er waren wachttijden... dan kwam ze half op mij zitten in de zetels waarbij ze little saint wat plaagde. Het werd uiteindelijk kamer 12 in de kelder: klein maar gezellig, wel wat te warm...
het werd een heerlijke tongzoensessie: eerst voorzichtige likjes maar dan
liet ze zich plots volledig gaan en dat voelde ik direct aan haar grotje
dat in 123 kletsnat werd... zelden zo meegemaakt. Het pijpen was ook hemels en in cowgirl is ze als een rodeostier tekeergegaan vergezeld van het nodige getongzoen ondertss... ze kreeg er niet genoeg van... daarna heb ik haar doggy genomen en na 2 minuutjes was het prijs...
supersessie!

The Saint
8 februari 2009, 09:57
Vanaf dinsdag gaat Megan verhuizen naar de Living Room. Daar zal ze werken onder de naam Laura. Dus wellicht mag haar draadje binnenkort naar daar verplaatst worden: heb ik meteen een reden om eindelijk eens naar de LR te gaan :D

timjava
8 februari 2009, 11:00
Vanaf dinsdag gaat Megan verhuizen naar de Living Room. Daar zal ze werken onder de naam Laura. Dus wellicht mag haar draadje binnenkort naar daar verplaatst worden: heb ik meteen een reden om eindelijk eens naar de LR te gaan :D

Megan zegt wel meer;). Maar als het inderdaad zo is, zal LR steeds meer mijn favoriete club gaan worden. Megan is meer dan de moeite waard om 250 km voor te rijden.
Gisteren ook weer een heerlijke sessie met haar gehad.

Tiga
13 februari 2009, 07:04
Bij deze is haar verhuizing naar LR bevestigd, voor hoe lang is de vraag natuurlijk.

timjava
9 maart 2009, 18:32
Ik Ben na haar "verhuizing" 2 keer in LR geweest, maar haar niet gezien. Is ze er nog wel?

timjava
24 oktober 2010, 12:47
Ik Ben na haar "verhuizing" 2 keer in LR geweest, maar haar niet gezien. Is ze er nog wel?

Ik ben vandaag in een nostalgische bui.

Weet iemand of deze dame nog werkt en waar?