PDA

Volledige versie bekijken : Kaila (Cuba)



fukkiedukkie
8 september 2008, 17:54
Naam: Kaila
Leeftijd: 31
Nationaliteit: Cuba
Haardracht: halflang, donker ( ik ben kleurenblind)
Taal: Duits/al 9 jr woonachtig in Duitsland
Cup: C
Tatoeage/piercing: kleintje op rechterschouder/ navelpiercing
Service: goed: nmc, pzc, beffen, TZ, FT?.
Voordelen: vriendelijk, lief, houdt van lekker vrijen
Nadelen: ?
Tarief: standaard


Kaila was me in de bar al opgevallen als een "rijper, rustig meisje". Na de bbq was het even druk in de kino en daar raakte ik in contact met Kaila. 1 week in LR, voorheen kort PHG en GT. Cubaanse afkomst; al 9 jaar in Duitsland; redelijk Duits. Had draai in LR nog niet helemaal gevonden, zei ze. Wellicht volgt dus nogmaals een locatiewisseling. Na een leuk, ongedwongen gesprekje en wat liefkozingen, heb ik haar gevraagd om een sleutel te halen. kamer 4 met de spiegels kwam op het juiste moment.
Kaila wist wat genieten was en hoe ze genot kon verschaffen. Bij pzc aanvankelijk nog wat handinzet, maar ze paste zich al heel snel aan. Mooie ervaring.
Na een uurtje was het standaardtarief voldoende voor haar. Ik kon het niet laten haar inspanningen wat extra te belonen.

Willem2
12 september 2008, 00:19
.... 1 week in LR, voorheen kort PHG en GT.

Die zou toch in ons bestandje moeten staan ;)

Gustomass
13 september 2008, 03:12
Naam: Kaila
Leeftijd: 31
Nationaliteit: Cuba
Haardracht: halflang, donker ( ik ben kleurenblind)
Taal: Duits/al 9 jr woonachtig in Duitsland
Cup: C
Tatoeage/piercing: kleintje op rechterschouder/ navelpiercing
Service: goed: nmc, pzc, beffen, TZ, FT?.
Voordelen: vriendelijk, lief, houdt van lekker vrijen
Nadelen: ?
Tarief: standaard


Kaila was me in de bar al opgevallen als een "rijper, rustig meisje". Na de bbq was het even druk in de kino en daar raakte ik in contact met Kaila. 1 week in LR, voorheen kort PHG en GT. Cubaanse afkomst; al 9 jaar in Duitsland; redelijk Duits. Had draai in LR nog niet helemaal gevonden, zei ze. Wellicht volgt dus nogmaals een locatiewisseling. Na een leuk, ongedwongen gesprekje en wat liefkozingen, heb ik haar gevraagd om een sleutel te halen. kamer 4 met de spiegels kwam op het juiste moment.
Kaila wist wat genieten was en hoe ze genot kon verschaffen. Bij pzc aanvankelijk nog wat handinzet, maar ze paste zich al heel snel aan. Mooie ervaring.
Na een uurtje was het standaardtarief voldoende voor haar. Ik kon het niet laten haar inspanningen wat extra te belonen.

Gustomass is vanavond nog om half 10 naar LR gevlogen.
Mooie avond gehad, heel mooi maar had nog mooier geweest kunnen zijn.
Had Gusto dit bericht beter tot zich genomen, had ie deze leuke dame vanacht om kwart over 2 wél mee de kamer opgenomen.
Een lief meisje wat in gezelschap was van Jasmin, die ik al bijna 2 jaar niet meer had gezien.'
Zeer leuke verschijning, lief, zacht, pretoogjes, ze had een beetje van Marina, klein beetje....
Heb haar , met veel moeite duidelijk gemaakt dat ik voor een half uurtje niet met haar wilde kameren. Dat zou deze dame niet waardig zijn. Ik zou terug komen en een uurtje met haar gaan...om mee te beginnen dan.
Oh aj, ze werkt donderdag, vrijdag en zaterdags...

Dus wie weet zien we elkaar wel héél snell daar terug.


Was het niet Cubaanse Tina die Gusto 3 jaar terug wegwijs heeft gemaakt, aan de andere kant van de kamerdeuren...???
Tina, lang niets meer van gehoord...aldus Jasmin.


Gusto blijft op zoek en af en toe komt er een meisje op zijn pad dat op zijn avatar llijktr....Deze Kayla staat hoog..... nu ik nog,.,,,


Gustomass goes Cuba Libre

Gustomass
13 september 2008, 12:09
Bij terugkomst in de bar was Pon ook weer boven water, maar duidelijk minder energiek. Dat dikke uur kameren was niet in haar koude kleren gaan zitten.

Later nog aan de praat geraakt met een Cubaans duo. Jasmin kende ik nog van 2 à 3 jaar terug in GT. Maar het meisje wat ze bij zich had nog niet. Ze lachte vriendelijk, heerlijke pretoogjes. Het zou zo maar kunnen klicken. Mijn aandacht viel al gauw van Jasmin af en werd getrokken door Kayla, zoals deze kleine Cubaanse zich noemde voor deze gelegenheid.
Ze had een heerlijk zacht huidje. Ze kon het niet laten om één van haar handjes op ontdekkingstocht te laten gaan onder mijn berevel...tot ze uitkwam bij mijn eigen berevel....
Afijn, in een saunaclub mag dat.
Het was inmiddels over kwart over 2 en ik had inmiddels wel zin. Ook Kayla leek er flink zin in te hebben, het leek echt, in ieder geval méér dan gespeeld.
Voorzichtig peilde ze bij me of ik een half uurtje met haar wilde kameren...
Mooi hoe ze dat proberen, voelende dat het wellicht niet lukt, maar toch... Gusto had te weinig energie voor deze mooie dame.." maar je hoeft niks te doen, ik zal je wel verwennen, vertrouwde ze me toe..." Nu werd het nóg moeilijker voor me....
Heb me toch sterk getoond. Ze werkte inmiddels 2 weken hier en kwam op vaste dagen donderdag, vrijdag en zaterdag....
Nou, ik gaf haar aan dan ik meer dan een half uurtje met haar wilde, maar dan wel een andere keer....
Dat begreep ze maar ze vond het wel jammer dat het vandaag hierbij zou blijven. Gustomass vond dat ook erg jammer, maar je kunt het niet allemaal hebben, toch...

Op dit moment heeft Gabriella Szimi nogal een pakkende geile ( in Gusto's oortjes dan) hitsong..."Nothing sweet about me...."
Nou dat geile heeft deze Kayla zeker, maar de tekst past helemaal niet....Todo sweet about this muchata....
hasta Luego Kayla, hasta pronto...

Gusto mass mass mass ...;)