PDA

Volledige versie bekijken : Putri



Willem2
9 september 2008, 06:05
Naam : Putri

Nationaliteit / taal : Indonesische / duits

Leeftijd: 32-36jaar

Haaarkleur/lengte: zwart halflang haar

Lengte : 1.60m

Postuur / Cupmaat : Normaal neiging tot wat voller / B-cup siliconen

Tatoeage /Piercing : nee

Service : PZC, NMC, zoenen, beffen, aftrekken, massage

Extra : Werkzaam geweest in oa Arabella

Bluefox
9 september 2008, 08:01
Die Putri aus der Freude 39 ????

Positiv ausgedrückt wäre das ein Grund nach Velbert zu fahren.

Willem2
9 september 2008, 12:03
Die Putri aus der Freude 39 ????

Positiv ausgedrückt wäre das ein Grund nach Velbert zu fahren.

Nein andere Putri.

"Niet ieder hondje die Fikkie heet is ook Fikkie" :rolleyes:

egon, Dr. Rammler
9 september 2008, 12:06
Nein andere Putri.

"Niet ieder hondje die Fikkie heet is ook Fikkie" :rolleyes:

:rofl::rofl::rofl: gut gesprochen:rofl:

Babbel
10 september 2008, 22:43
Vorige week vrijdag heb ik samen met onder andere Knabbel Acapulco weer bezocht. En dat was weer leuk en voordelig :D ;)
Deze Putri was er ook weer en die heeft op mij een bepaalde aantrekkingskracht. Ik was al een keer eerder met haar geweest maar daarover niks gemeld :o We moesten even wachten op een sleutel voor een kamertje maar daarna gingen ook alle remmen los. Eerst lekker met haar zoenen en daarna gewoon wat neuken. Ik kwam snel klaar dus toen hebben we nog maar een boompje opgezet :D. Ik werd door Putri op mijn rug gelegd en ze begon me weer te pijpen. Haar handen streelden mijn ballen en haar vingers begonnen daarna te spelen rond mijn anus. Normaal gesproken wil ik niks weten van een vingertje erin maar toen Putri dat langzaam deed was het eventjes "Oeps" maar daarna was het heerlijk. Ze begon heerlijk te pijpen terwijl haar vinger mijn anus masseerde. Ik kwam niet veel later heerlijk klaar

Knabbel
11 september 2008, 08:53
Ze begon heerlijk te pijpen terwijl haar vinger mijn anus masseerde.

Alleen tegelijkertijd sms'jes versturen en ontvangen bleek een probleem. Laat dat ding toch eens gewoon in je kluisje man. :D

Maar inderdaad, leuk vrouwtje. Figuurtechnisch niet direct mijn ding, maar wel leuk koppie en vriendelijk en grappig voorkomen. Binnenkort zal ik me ook maar eens laten masseren door haar.