ijsland04
10 september 2008, 15:15
Haarkleur/-lengte: Bruin/Blond lang haar
Lengte dame: 1m75
Postuur/Cupmaat: slank, C cup
Nationaliteit/Taal: Hongaars, spreekt Engels
Leeftijd: 25
Tatoeages/Piercings:
Service: pijpen met condoom en neuken met condoom (meerdere standjes)
Voordelen: vriendelijk, doet haar best
Nadelen: nogal afstandelijk
Tijdsduur: 10 minuten
Prijs: 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Maandagavond mij de eerste gewaagd aan een raambezoek. Er zaten nauwelijks knappe dames, behalve dan Steffy.
De pijpbeurt was ok, maar niet super. Daarna is ze op mij komen zitten, wat een mooi uitzicht gaf op haar borsten. Mijn handen waren koud na het rondlopen en kiezen in de straatjes, waardoor ze niet graag had dat ik haar aanraakte Volgende keer dus handen op voorhand goed opwarmen
Daarna doggy waarbij ze wat fake kreunde (stoort me niet). Al snel klaargekomen.
Geen slechte ervaring maar ik miste toch wat intimiteit. Toen ik haar streelde zei ze: "this is sex, not love". Is de afstandelijkheid altijd zo bij raam?
Lengte dame: 1m75
Postuur/Cupmaat: slank, C cup
Nationaliteit/Taal: Hongaars, spreekt Engels
Leeftijd: 25
Tatoeages/Piercings:
Service: pijpen met condoom en neuken met condoom (meerdere standjes)
Voordelen: vriendelijk, doet haar best
Nadelen: nogal afstandelijk
Tijdsduur: 10 minuten
Prijs: 50 euro
Extra’s bij het bezoek:
Maandagavond mij de eerste gewaagd aan een raambezoek. Er zaten nauwelijks knappe dames, behalve dan Steffy.
De pijpbeurt was ok, maar niet super. Daarna is ze op mij komen zitten, wat een mooi uitzicht gaf op haar borsten. Mijn handen waren koud na het rondlopen en kiezen in de straatjes, waardoor ze niet graag had dat ik haar aanraakte Volgende keer dus handen op voorhand goed opwarmen
Daarna doggy waarbij ze wat fake kreunde (stoort me niet). Al snel klaargekomen.
Geen slechte ervaring maar ik miste toch wat intimiteit. Toen ik haar streelde zei ze: "this is sex, not love". Is de afstandelijkheid altijd zo bij raam?