PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 110-3, Linda (NL)

frankkinky
11 september 2008, 15:53
Haarkleur/-lengte : donkerblond krullend lang
Lengte dame : 1,75-1,80m
Postuur/Cupmaat : slank/normaal C-cup
Nationaliteit/Taal : Nederlandse
Leeftijd : ca. 24-25
Tatoeages/Piercings : ja/nee
Service: frans met, neuken met, erot. massage, deepthroat, soft-kinky, anaal bij klant
Voordelen: vrolijke intelligent knappe dame met uitstraling die ook geniet, spannend oogcontact
Nadelen: werkt verslavend en druk bezet
Tijdsduur : 40 min
Prijs : 100,00
Extra’s bij het bezoek: anaal bij man

Vanmiddag heb ik deze aardige en goede serviceverlenende knappe dame bezocht en ik ben zeer onder de indruk van de kanjer van een vrouw!

Linda is een knappe slanke dame met prachtborsten en heerlijke lange benen. Prachtige ogen en zeer vriendelijk en intelligent.

Op het oog lijkt ze lief en verder een dame voor het standaardwerk echt doordat ik haar iets uitdaagde en ze een soort telepathisch vermogen had kreeg de sessie een bijzondere wending door iniatief van de Hollandse blondine.

Haar teasing van mijn tepels was nog wat soft, maar tijdens de zeer goede pijpbeurt begon ze mij met handschoentje heerlijk anaal te verwennen en toen ze merkte dat ik het kon hebben voerde ze het temp en het aantal vingers op en werd ze licht dominant wat mij bijzonder opwond. We kwamen helaas niet meer aan neuken toe, maar dat had ik ook zelf in de hand. Pas na de voortreffelijke sessie zag ik wat speeltjes liggen niet wetende of deze van de avonddame zijn of dat Linda deze ook wil gebruiken.

Ik wil haar kinky kant ontdekken, gezien haar lengte en krachtige uitstraling kan ze dominant wezen in mijn optiek en ze heeft het perfecte lichaam voor lange zwarte laklaarzen en een spannend sm-outfit, maar ik weet niet of ze die heeft of daar voor in is. Ik ben zeer getriggerd door deze dame, en dat overkomt mij niet vaak na 1 bezoek

Zeer aan te bevelen deze Hollandse dame die in ieder geval ma-vrijdag overdags werkt en soms zaterdags. Het pad heeft er een topper bij!:smile:

frankkinky
23 september 2008, 23:02
Na mijn verrassende eerste ontmoeting met Linda smaakte dat zeker naar meer, en ik wilde weleens de meer kinkykant van deze dame meemaken en dat was geen probleem. Want in deze opgewekte vrolijke goedlachse Hollandse blondine schuilt zeker ook een kinky minded dame gezien de speeltjes die verdekt lagen opgesteld in het kastje naast het bed.

Ik kreeg een strapon behandeling, eerst moest ik staan naast het bed waar de langebenige heerlijke Linda mij opgeilde en teasde, strelingen, tepels voelen en mijn ballen, met ook licht trekwerk van mijn lul en toen moest ik gebogen naast het bed voorover buigen tegen de muur met spiegel waarna Linda mij met een zwarte strapon dildo penetreerde en mij staand neukte, in de spiegel had ik oogcontact met haar wat ook vernederend en tegelijkertijd opwindend was. Op mijn verzoek gingen we later op bed door in missionarisstandje, waarbij ik redelijk diep geneukt werd.

Een prima pijpbeurt volgde waarna ik een opblaasbare vibrator kreeg ingebracht die ook opgepompt werd en waarmee ik ook zacht neukend nog mee werd verwend. De opblaasbare buttplug zoals Justine van 142-1 weet te gebruiken en dat sensationele gevoel geeft heb ik nog niet gezien bij Linda maar wie weet

Verder ben ik zo al trekkend klaargekomen.

Op zich lekker en geil, maar ik miste de spanning van de 1e ontmoeting en dat ligt wellicht puur omdat je zo'n moment gewoon niet kan sturen. Alles was verder prima, maar iets zakelijker was mijn gevoel, maar nog steeds voldoende perspectief om voor een 3e keer langs te gaan want de 'normale' sex wil ik met Linda zeker ook nog meemaken

frankkinky
27 november 2008, 00:41
Tijdje terug nog bij deze ontzettende leuke vrouw geweest, ik voel me altijd direct op mijn gemak bij haar, het is gewoon een hele leuke en ook nog zeer aantrekkelijke vrouw en ook nog slim! En de sex is ook nog eens heerlijk van gewoon tot soft teasend met beetje kinky inslag, ik zou uren met haar door kunnen brengen, een vrouw die voor mij de gevarenzone zou kunnen gaan zitten, dus niet te veel bezoeken, want dan ga ik haar te leuk vinden, maar genieten doe ik iedere minuut bij deze kanjer!

Linda is voor mij na verschillende bezoeken 1 van mijn favoriete top 5 dames van het zandpad en dat zit hem dus in de combinatie van alle facetten die deze heerlijke nuchtere dame in zich heeft en tentoonspreidt Ze daagt uit maar laat zich ook graag verrassen ;)

Megaboob
6 april 2009, 21:39
Tja Frank, ook hier zijn we het weer met elkaar eens, dit is een topvrouw, met een geweldige service, en een geweldig lichaam!

aanrader!:D

tom0360
21 september 2009, 20:04
Deze fantastische dame is naar den Haag verhuisd. Ben daar reeds 1 maal (helaas voor niks) geweest. Haar 06 ben ik kwijt. Wie kan mij daaraan helpen???

tom0360
27 december 2009, 11:43
haar raam-kamer nummer mag ook.. ;-)

ketserr
3 april 2011, 17:22
Linda is zeker al 1,5 jaar uit dit wereldje.