PDA

Volledige versie bekijken : Annet (Hongaarse) (Sans Soucis)



Tiga
14 september 2008, 13:38
Nationaliteit /taal : hongaars/Duits dame
Leeftijd : 29 jaar
Haarkleur /lengte : zwart lang haar
Lengte : 165 cm
Postuur / Cup maat : normaal postuur / Cup DD
Tatoeage / Piercing : geen piercing geen tatoeage
Service : NMC PZC beffen, zoenen, anaal likken, handmassage en alle standjes en vingeren natuur geil.

laurent74
14 september 2008, 15:49
Het gaat misschien om deze dame (http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6245) :confused:

Willem2
14 september 2008, 16:37
Het gaat misschien om deze dame (http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6245) :confused:

:confused: = ;) = http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=6245

Johnny99
15 september 2008, 17:45
Lijkt mij niet.

Heb haar dinsdag en zondag in YY gezien.

anna
16 september 2008, 22:21
waar jullie het over hebben is niet de annet die hier bij sans soucis komt

Gustomass
17 september 2008, 16:13
de ene Annet is de andere Annetnetniet .
Ok nu weer over naar de zinnige dingen des levens...

Gustomass

Bubbelbader
1 oktober 2008, 19:15
waar jullie het over hebben is niet de annet die hier bij sans soucis komt

Zo ist maar netniet.

De Annet(h) in SS is volslank, kort donker haar, heeft denk ik een c cup (voor promotie doeleinden een D cup). Dus dat kan alvast in de eerste posting aangepast worden.

Eric2
3 oktober 2008, 10:22
Zo ist maar netniet.

De Annet(h) in SS is volslank, kort donker haar, heeft denk ik een c cup (voor promotie doeleinden een D cup). Dus dat kan alvast in de eerste posting aangepast worden.

Correctie: Anett heeft lange zwarte haren en ze heeft een D cup. Ropo, we gaan morgen eerst langs Hans Anders in Tegelen. :baeh:

Anett is trouwens zeker wel een aanrader om eens mee te gaan kameren. Ze is een zeer lieve en geile dame. Uitstekende service. Zaterdag zal ze ook aanwezig zijn op de party.

Eric2
11 oktober 2008, 19:50
Anett werkt niet meer in Sans Soucis, ze is naar huis vertrokken en komt ook niet meer terug volgens Sara. Deze kan worden verplaatst naar de oude doos.

Tiga
15 oktober 2008, 17:58
Annet is er sinds vandaag weer!

Stiffmaster
15 oktober 2008, 18:45
Annet is er sinds vandaag weer!

Niks verandelijker dan een vrouw :cool::cool:

rplover
15 oktober 2008, 18:55
Niks verandelijker dan een vrouw :cool::cool:
Jawel.....een ijsbeer :rolleyes:

:wink:

Gustomass
15 oktober 2008, 23:13
Annet is er sinds vandaag weer!

Jawel, Annet is er sinds vandaag weer.
Heb het aan den lijve ondervonden toen ik me aan het douchen was om me op te frissen om met BO te gaan kameren.
Annet komt effe non chalant kennismaken en om wat met me te sjansen...nou, daar kreeg ze géén gelegenheid voor.:teuflisch Al ras was daar "mijn" BO die Annet kwam duidelijk maken dat die man( met dat goddelijke lichaam...hallo Ace2 , het werkt echt!!;);)) onder de douche "haar" man was... :teuflisch

Gustomass heeft wel eens twee kemphanen gezien, maar dit waren twee kemp-kippetjes en wát voor.

Later , ook weer samen onder de douche met BO, kwam er weer een aanvarinkje...het leek heel echt ...en misschien was het dat ook wel...

Buiten de poorten moeten wij andere mannen van onze dames af houden. in de club "vechten"dames om ons mannen... Geeft toch wel een apart gevoel moet ik toegeven....

Gustomass.