PDA

Volledige versie bekijken : Anna(bel), Schippersstraat 43/4, Italiaans/Albanees

The Saint
14 september 2008, 23:31
Haarkleur/-lengte : Lang en zwart
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : C-cup
Nationaliteit/Taal : Italiaans-Albanees/vloeiend Engels
Leeftijd : 31
Tatoeages/Piercings : Enkele Tatoos
Service: PMC, NMC, EL
Voordelen: zeer verzorgd en vriendelijk voorkomen (+prachtig lichaam)
Nadelen: niet vingeren noch tongzoenen
Tijdsduur : 50 min
Prijs : 80 €
Extra’s bij het bezoek:

Toen ik bijna de Schipperstraat (richting Falconplein) uit was, viel me een heel mooi meisje op met lange zwarte haren met een 'lieve' lach op haar gezicht. Ik wandelde wat trager, liep het raam half voorbij en keerde op mijn stappen terug en toen ik wat dichterbij kwam, wilde ik toch even kennismaken. Engels was de voertaal, 50€ voor een sessie. Ze wekte mijn interesse wel op maar voor ik toehapte, wilde ik weten waar ze vandaan kwam("Roemeense-meisjes-no-go-complex" van de saunaclubs zit er duidelijk goed ingebakken :teuflisch) en ze zei: half-italiaans half Albanees.
Grappig, een ex van mij had net dezelfde roots en ze lijken zelfs wat op mekaar maar dit meisje was wel een stuk mooier en voller van boezem.

Toen ze zich uitkleedde, ging er een :inlove: door me heen: wat een mooi lichaam+lange zwarte haren, mooi gezicht en prachtige donkere ogen, een paar tattoos wel maar niet storend en een prachtig stel natuurlijke borsten (kleine c-cup). Echt alles aan haar leek heel mooi en natuurlijk. Ze vroeg of ik aan sport deed-dat vragen ze me dus allemaal- ik ga nochtans nooit naar fitnesscentra maar ik ski wel en doe aan atletiek en wat zaalvoetbal op caféniveau. Ze schatte me 6 jaar jonger en ik haar ook: ze is er 31.(ze dacht dus dat we even oud waren ). Toen ik op het bed plaatsnam (met spiegels aan de muur van het hoofdeinde) zag ze dat ik intiem geschoren was wat haar enorm verheugde (Het SKW-cliënteel blijkbaar eerder niet). Ik legde mij op mijn rug neer, ze kwam half over mij liggen terwijl we mekaars lichaam streelden en nog wat inleidende koetjes-en kalfjesgesprekken voerden: ze heette Annabel maar meestal zegt ze gewoon
Anna en werkt hier al een 8tal maanden (vroeger werkte ze in bars).
Daarna was het tijd voor wat actie: ze begon mijn borstkas te kussen en zakte geleidelijk naar beneden en begon met veel enthousiasme aan "Eierlecken" wat ze heel goed deed, daarna PMC (was ff vergeten dat dat hier de gewoonte was :hammer:) en daarna weer naar mijn tepels: ze kust heel zacht en ondertussen kneedt ze zachtjes met haar handen je lichaam.
Ik mocht wel niet kussen en niet vingeren maar haar mooie lichaam dat ik mocht strelen en liefkozen compenseerde dit ruimschoots. Alles gebeurde
heel rustig maar toch passievol. Dan werd het tijd voor wat standjes
en in cowgirl weet ze echt wel van aanpakken: zelden zo genoten van deze
positie als bij haar (zij volgde ook alles in de spiegel en vond het best opwindend) en ik had voortdurend haar donkere ogen in het vizier: dan overgeschakeld op doggy wat ook heel lekker was bij haar en nu volgden we
beiden mekaar in de spiegels: ze werd ook alsmaar geiler. Ik eindigde
in "missie" wat eigenlijk het minste standje was mss doordat ik te veel bezig was met in haar ogen te kijken en zo het sexspel letterlijk en figuurlijk
verslapte: ik voelde(en zij ook) dat het niet ging lukken op die manier en dat was het ff profi bij haar (maar verstaanbaar):" als je nu nog verder wil, moet je bijbetalen of ik kan het nu afmaken door af te trekken."
Zo wou ik niet eindigen bij haar en besloot ik maar de sessie te verdubbelen: Het pijpen deed ze nog langer en beter dan de 1ste maal,
het cowgirlstandje was nog intenser (ik kwam al bijna klaar)
en heb het uiteindelijk in doggystyle afgemaakt.
Nog wat bijgepraat achteraf en ze zei lachend " de meesten houden het niet
lang uit bij mij voor ze 'komen' ". Ik vond haar echt top en kom zeker nog eens terug. (1 à 2/maand saunaclubs en eens Annabel ertussen of Jansens favorietje eens als afwisseling). Een volgende keer zal ik wel vragen wat ze tegen meerprijs eventueel nog doet of met vaste klanten misschien meer doet voor dezelfde prijs (bv: tongzoenen)
Ik heb niet gelet op het exacte huisnummer: ik schat tussen nr 37 en 43(Schipperstraat) Vreemd dat deze dame geen draadje heeft.
Ze werkt 6/7 en enkel 's avonds vanaf 18u (of was het nu 20u) tot 03u 's nachts.

thesickboy
15 september 2008, 07:48
@TheSaint: Vul je even het paspoortje aan aub?

thnx, TSB
:wink:

The Saint
15 september 2008, 23:49
Haarkleur/-lengte : Lang en zwart
Lengte dame : 1m70
Postuur/Cupmaat : C-cup
Nationaliteit/Taal : Italiaans-Albanees/vloeiend Engels
Leeftijd : 31
Tatoeages/Piercings : Enkele Tatoos
Service: PMC, NMC, EL
Voordelen: zeer verzorgd en vriendelijk voorkomen (+prachtig lichaam)
Nadelen: niet vingeren noch tongzoenen
Tijdsduur : 50 min
Prijs : 80 €
Extra’s bij het bezoek:

Bijgewerkt maar hoe dit nu vooraan geplaatst wordt weet ik niet

thesickboy
16 september 2008, 07:52
Bijgewerkt maar hoe dit nu vooraan geplaatst wordt weet ik niet

Daar zorg ik wel voor...;)

thnx,

TSB
:wink:

Anvers
22 november 2008, 12:25
We zullen deze schoonheid maar eens op haar juiste adres plaatsen, nl. Schippersstraat 43/4. :p

En haar juiste naam is Anna, en niet Annabelle.

wico

The Saint
22 november 2008, 22:13
We zullen deze schoonheid maar eens op haar juiste adres plaatsen, nl. Schippersstraat 43/4. :p

En haar juiste naam is Anna, en niet Annabelle.

wico

Ze is maw terug van weggeweest ..... :lostit::lostit::lostit:

Ze mag een bezoek van de geilige verwachten

Anvers
22 november 2008, 23:09
Ze is maw terug van weggeweest ..... :lostit::lostit::lostit:
Ze mag een bezoek van de geilige verwachten
Ben al lang bij haar willen binnengaan, heb mij tot heden nog kunen inhouden wegens mijn nieuw favorietje! :cool:

Maar tja, de ene of andere keer zal ik mij misschien toch niet kunnen inhouden. :p

Anvers
26 maart 2009, 02:19
Naar het archief; al lange tijd niet meer opgemerkt !