Volledige versie bekijken : Nieuwe Moderator : Carpe Momentum
Willem2
17 september 2008, 13:08
De oplettende lezer zal het misschien al opgevallen zijn dat er een nieuwe moderator is: Carpe Momentum.
Carpe Momentum zal zich bezighouden met de buitenlandse betrekkingen en alle andere werkzaamheden op het ijsberenforum.
Succes ermee :wink:
Rob10
17 september 2008, 13:14
Carpe Momentum zal zich bezighouden met de buitenlandse betrekkingen
Dat doen wij toch bijna allemaal over de grens?:D
Succes CM;)
Carpe Momentum
17 september 2008, 14:14
Ik heb meteen mijn handtekening maar aangepast aan de nieuwe situatie ;).
:wink:
Redbull
17 september 2008, 15:05
Laat me de eerste zijn die jaloers op je is !
Niet op het modderen, maar op de Spaanse zon :-)
Proficiat !
Jansen
17 september 2008, 16:03
Proficiat, en nu maar veel lezen en vegen en vergeet Antwerpen niet want daar zitten ook hele mooie vrouwen.
Befke
17 september 2008, 16:25
Proficiat en veel sukses in je nieuwe en uitdagende baan :D
seksenfun
17 september 2008, 17:52
Doe ta goe hè ;)!
Ascari
17 september 2008, 20:49
Succes met je nieuwe bijbaan :spammer:
Carpe diem
17 september 2008, 21:27
Ik voel me wel een beetje gepasseerd :green_smi
Maar bij deze wil ik Carpe Momentum succes wensen met zijn nieuwe bijbaantje.
Pluk de dag
:wink::wink::wink::wink:
uurtje
17 september 2008, 22:56
muchos successos
neukie
18 september 2008, 12:19
Ha CM,
veel plezier en success (niet alleen in Spanje...:D) met dijn nieuwe, moeilijke en verantwoordelijke job....:freu: *grins*
Groeten van de Duitser....
Flurkman
18 september 2008, 21:55
..zal zich bezighouden met de buitenlandse betrekkingen en alle andere werkzaamheden op het ijsberenforum.
Gelieve de aard van die betrekkingen eens duidelijk te definiëren aub, zoniet weet ik niet waarover het eigenlijk allemaal gaat...
Picasso 1
19 september 2008, 00:07
Er zijn meerdere betekenissen voor het woord moderator. Wie van de vijf ben jij:
1. Officiële titel van geestelijk adviseur van een katholieke organisatie.
2. Leider van een nieuwsgroep of gesprekskanaal. Houdt toezicht dat het reglement gevolgd wordt: proper taalgebruik en bij het onderwerp blijven.
3. een persoon die niet relevante of ongepaste berichten van een mailinglist, forum of nieuwsgroep verwijdert, of personen waarschuwt en blokkeert, zo nemen ze de beheerder(s) werk uit handen
4. Beheerder (van een forum).
5. Een remstof die in kernreactoren de energie van de neutronen verlaagt, zodat het gewenste aantal kernsplijtingen kan worden verkregen.
Op grond van jouw recensies gok ik op 5 :green_smi.
Maar goed, gefeliciteerd met het feit dat je je siëstas hebt ingeruild voor wat modereertijd :D.
Carpe Momentum
19 september 2008, 17:50
@picasso1 : Fout gegokt. Het moet natuurlijk número 1 zijn :bowlol:.
A proposito. Gezien het grote aantal felicitaties moet het wel een leuk bijbaantje zijn :rolleyes:.
Allemaal bedankt voor jullie medeleven......;).
Toppie
22 september 2008, 10:14
aiaiai waar begin je aan! Ik zou vooral de berichten van ene Toppie33 in de gaten houden want die zijn niet altijd pluis ;)
In ieder geval veel succes :)