PDA

Volledige versie bekijken : Domina DD in Stabroek (SM)

pruimmeke
17 september 2008, 13:33
Staat hier nog niet beschreven, zal dan maar starten. Deze dame kan je terug vinden via Kinky en Schatjes. Ik zal een relaas doen van mijn vorige ervaring en ineens de start geven van de sessie die morgen gaat plaats vinden.

Nadat we een en ander per mail hadden besproken kom ik met een krop in mijn keel aan bij Haar. De voordeur staat open, ik kan binnenkomen er ligt in de gang een enveloppe klaar. Kledij uitdoen en in de woonkamer komen staat erop. Nadat ik mijn kleren uitgedaan heb betreed ik de woonkamer. Daar start een eerste inspectie en krijg ik pols en enkelboeien omgedaan. Haar zolder is volledig ingericht voor een goed spel en ik mag dus naar boven, nu ja moet eerder. Ik moet op mijn knieen plaatsnemen. Ze gaat voor mij staan en terwijl ze me erotisch uitdaagt doet ze haar slipje uit. Het inlegkruisje haalt ze eruit. Ik krijg het in mijn mond gestopt, met een stuk tape erover zodat het goed blijft zitten. Haar slipje komt over mijn hoofd nu kan ik mijn Meesteres niet alleen zien maar ook proeven en ruiken. Mijn handen worden aan de takel vastgemaakt en omhooggetrokken. Tussen mijn benen komt een spreidstang. Ik kan niet meer weg, ook als ik het zou willen ik geraak er niet uit. Ze richt zich eerst op mijn tepels om vervolgens mijn billen rood te zetten. Tussendoor duwt ze regelmatig haar grote boezem in mijn gezicht.

Ik word nu losgemaakt van de takel en vastgezet op een stoel die ze onmiddellijk plat legt. Ze komt verleiderlijk met haar benen boven mij hangen en ik krijg zicht op haar intieme delen. Nadat ik haar borsten heb gelikt krijg ik de opdracht haar poesje te likken en hopelijk ook haar klaar te likken, het lukt geeft ze aan. Maar omdat zijn nog niet helemaal voldaan is krijg ik een voorbinddildo op mijn gezicht. Ik moet mijn Meesteres zo klaarneuken en ook dat lukt. Nu is het tijd om mij eens goed langs achter te nemen. Ik word met mijn armen gebspreid over een bank vastgezet en terwijl ik gebukt sta, neemt zij mij anaal.

Mijn handen worden terug vastgemaakt tussen de takels met mijn benen gespreid. Harder en harder begint ze tussen mijn benen te stampen. Vervolgens neemt ze de aangestoken kaarsen om het kaarsvet op mijn lijf te laten ploffen, het wordt er ook terug afgehaald met behulp van een zweep.

Aangezien ik mij goed gedragen hebt, bindt ze me met mijn handen op de rug vast, moet ik voor haar komen staan. Haar boezem is ontbloot. Zij brengt met met haar hand tot een orgasme en ik mag over haar borsten klaarkomen. Om het een beetje netjes te houden moet ik nadien wel alles terug oplikken.

pruimmeke
17 september 2008, 13:36
Bon ons 4 e spel ondertussen begint na wat heen en weer gemail tussen ons. En deze ochtend zat er een antwoordmailtje van haar klaar: als ik kan moet ik met morgenvroeg voor 7 uur aanmelden bij haar thuis. Zo gaat zij mijn lid insoeren met een kuisheidsgordel zodat ik minstens de hele dag aan haar kan denken en vooral voor de rest niets doen. Ons spel morgen start dus om 06u30.... wordt vervolgd.

thesickboy
17 september 2008, 13:36
... Het inlegkruisje haalt ze eruit. Ik krijg het in mijn mond gestopt, ....

Ieder diertje zijn pleziertje...

:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

;):wink:

valley
19 augustus 2009, 22:01
hoi,
Heb je een e-mail adres van deze meesteres?

pruimmeke
25 augustus 2009, 12:30
jawel maar hier niet bij de hand, denk dat ze in verlof is en ben eigenlijk ook niet zeker of ze nog ontvangt want kan geen advertenties meer vinden

pruimmeke
21 september 2009, 11:30
Ze neemt blijkbaar geen nieuwe "klanten" meer aan. Vandaar ook dat ze geen advertenties meer zet.

robagn
5 februari 2010, 09:55
Inderdaad jammer dat ze niet meer ontvangt , heb er vroeger een paar keer geweest en steeds leuk ontvangen geweest