PDA

Volledige versie bekijken : Schipperstraat 15/1 Maria Bulgaars 20 jaar

Jansen
21 september 2008, 21:15
Maria: Bulgaars Schipperstraat 15 linkse raam van drieluik

Haren: blond

Figuur: mooi slank met hele mooie billen

Lengte: 165cm

Borsten: Cup A/B

Leeftijd: 20 jaar

Service: PMC,NMC,Beffen,Vingeren,Aftrekken en trio,s gewoon lekker

Het was heel moeilijk vanmiddag om een parkeerplaats te vinden omdat de hele omgeving was afgesloten vanwege een evenement.
Nadat ik vele malen achter het skw had rondgereden om te kunnen parkeren was ik zelfs al bang dat ik spontaal al zou klaarkomen en mijn broek vol zou spuiten vanwege het lang moeten wachten en mijn pik mijn hersenen in beslag had genomen.

Eindelijk een plaatsje gevonden en snel naar de ramen,maar de dames waar ik voor kwam zaten er niet dus dan maar een rondje lopen.
Ik had al een andere blonde dame gezien ergens rond nummer 9 maar ik liep toch nog even door en zag dat Maria achter stond te bellen.
Zij zag me en kwam meteen naar de deur toe met de verontschuldiging dat Vallerie bezig was.
Ik zei dan kom ik toch voor jouw alleen ;) ze smilde en werd meteen een stukje groter.
Wij naar achteren en ik kleede me uit, ook zij deed dit maar een beetje nerveus.
Ik vroeg haar of ze op haar gemak was of even wou wachten op Vallerie ?
Nee Nee zei ze ik dacht dat jij misschien teleurgesteld was.

En dan komt Jansen het meest tot zijn recht met de opmerking :

Een vrouw zo mooi als jij kan mij alleen tot een super hoogtepunt brengen door alleen al door me aan te kijken met je stralende ogen.( ja ja slijm slijm )
maar het helpt.

Ze ging snel even wassen en kwam naast me op bed om het condoom om te doen en te PMC.
Ik zei draai een beetje om dan bef ik je, ze keek me aan en deed wat ik vroeg.
Ze heeft een super lekker kutje en mijn paal stond snel hard.
Ze vroeg me wat wil je nu :o ik zei kom maar op me zitten dan kan ik je mooi aankijken terwijl je mij berijdt.
Ze bloosde toen ze dit deed en we hebben heerlijk maar heel teder zo even dit standje volgehouden, ik met mijn handen op haar mooie strakke billen en zij boven me hangend met haar gezicht dicht bij mijn gezicht.
Daarna heb ik haar op zijn :fuck: genomen tot ik klaar kwam, zij keek tijdens dit ritueel in de spiegel naar mij terwijl ik heerlijk klaarkwam ook kreunde zij en drukte zich naar me toe maar klaarkomen deed ze niet:eek: ( ja Jansen verteld dus weer echt de waarheid).
Na de daad hebben we ons gewassen in de douche cabine en aangkleed.
Toen ik naar buiten ging kreeg ik een spontane kus op mijn wang en ze zei bedankt.
Ik zei nee nee jij mooie vrouw bedankt.
Plotseling ging de zijdeur open en Vallerie stond voor me :rolleyes: ze zei ik hoorde aan de manier van praten dat jij hier moest zijn wat vind ik het jammer dat je nu gaat ?
Ik zei de volgende keer gaan we weer samen maar Maria was super en gaf Maria nog een kus.
Ja ik ging weer met een goed gevoel naar de auto.

Anvers
3 maart 2009, 03:32
Juiste adres is schippersstraat 15/1 !

Anvers
7 juni 2009, 20:28
Laatste tijd niet meer gezien op dit adres of ergens anders, dus best naar archief !