Volledige versie bekijken : Anja (Jessy/Anna/Tamara/Mandy/Irene) (Duits) ex-veel clubs
Willem2
12 september 2006, 21:50
Naam : Anja
Haarkleur/-lengte : Donker bruinachtig halflang haar
Lengte dame : 1.73m
Postuur/Cupmaat : Normaal, B-Cup
Nationaliteit/Taal : Duitse, duits en engels
Leeftijd : 23-27jr
Tatoeages/Piercings : -/ ja
Service : PZC, NMC, Zoenen, beffen, massage
Extra : Meerdere namen bekend o.a. Irene (GT), Jessy, Anna, Tamara, Mandy en in veel clubs.
gignnl
16 september 2006, 04:39
Vandaag ook gespot in gt en mee naar de kamer geweest. Was wat onzeker vroeg zich af of er iets mis was met haar omdat er zo weinig met haar mee wilden.nou volgens mij is er weinig mis met deze dame. Lekker tz beffen en een ft van goed niveau met een leuke jonge dame. En haar andere vriendinnen uit Köln zagen er ook wel erg leuk uit helaas niet meer aan toe gekomen....
Big30
22 april 2007, 21:52
Deze dame kwamen we toen de drie Friedberg Brothers in de Oase gezamenlijk een Sauna namen in het zweethokje tegen :p.
Er ontspon zich toen al een zeer amusant gesprek (wat doen jullie hier, ik heb jouw eerder gezien, Hollanders en Heineken en Gt etc.) :D.
Later op de avond bleek deze dame een ware aanwinst voor de Oase te zijn, Sonny zal hier meer over berichten, had het zelf ook graag gedaan ware het niet zo dat het grootste gedeelte van de avond mijn beweginsvrijheid werd beperkt door ongeveer 56 kg welke op mijn schoot zat (Duits en Blond).
Weet even niet meer hoe ze in de Oase nu heet (vertelde ze ook maar 12 maal :thefinger), dat vertelt Sonny nog wel!
:wink: :wink:
Forza...germania
22 april 2007, 22:08
Ohhhh.....dat was Tamara :luvlove: :luvlove: :luvlove:
Big30
22 april 2007, 22:28
Ohhhh.....dat was Tamara :luvlove: :luvlove: :luvlove:
Thanks, ik zal haar nu onder de correcte nieuwe naam verplaatsen!
Over namen gesproken (ben ik toch zo slecht in!). Misschien dat Forza nog weet hoe de Roemeense dame heette waar ik sessie #2 (kan ook #3) mee had.
Verbale communicatie liep wat moeizaam, non-verbale ook trouwens. Ze zei dat ze niet Westerse Culturele Antropologie studeerde, zo iets meende ik tenminste op grond van de uitgewisselde info op te maken :hah:.
Jorah Mormont
24 april 2007, 00:36
Het kan toch zo verkeren in het ijsberenland, ik was er zelf bij hoe ik weer een dame trof, welke alle gevoelige snaren van mezelf wist te behagen.
Haar naam; Tamara.... Een leuke spontane Duitste dame van begin twintig welke het voor het eerst in Sonnies loopbaan voor elkaar heeft gekregen dat ik twee keer op dezelfde dag met dezelfde dame naar de kamer ben gegaan.
En dat wil toch wel wat zeggen. In de middag kreeg ik een sms van Agniezska dat ze deze dag er niet zou zijn. Ik was wat ontsteld en heb me toen maar laten verhuwelijken met de Duitse Tony. Ik zat in de put en moest een alternatief voor Agniezska zoeken.
Tamara, een jonge Duitse dame, SUPER "girl next door type" welke al reeds eerder deze zaterdag op het netvlies van Sonny was verschenen had ik al reeds gekwalificeerd in de catogorie : "must do list" dus halverwege de avond bij haar neergeploft in de bank. AL snel bleek er een ontzettende goede chemie tussen ons beide te zijn, teneinde ik met deze dame voor het eerst op de kamer belandde. Een geweldige sessie volgde, waarna ik toch zeker even van de leg was. Tamara vond mijn orale kwaliteiten toch van dien aard, dat ik van mijn mede Friedberg Boys daarover de feedback kreeg. Op een of andere manier had Tamara zodanig een gevoelige snaar geraakt, dat ik besloot een tweede maal met deze dame de kamer op de gaan. Speciaal SUPER schoon gedouched kwam ze me in de bar ophalen. Het was toen al ruim over 02:00 in de ochtend. Dit meisje wilde gewoon weer lekker gebeft worden. Na haar Ultime Orgasme bleek ze last te hebben van de koude koorts (kippevel), iets wat je wel vaker ziet bij dames welke geheel tot hun trekken zijn gekomen. Uiteindelijk in mijn favo standjes m'n laatse hoeveeleid zaad bij haar in het condoom gespoten.
Tamara heeft echt een spoor van indruk bij me achtergelaten, en ik kijk nu al uit naar 5 mei wanneer ik weer de mogelijkheid krijg om met haar te de liefde te bedrijven. Meisjes als Tamara zijn voor Sonny erg gevaarlijk:luvlove:
BR, Sonny:wink:
Jorah Mormont
16 mei 2007, 00:41
Net terug van een anderhalfuur durende rit vanaf Hennef nablazend van twee geweldige sessies met m'n Oase herhalingsgevalletje Tamara welke nu dus is neegestreken in 't Hof Ome Bernds. Ze heet daar overigens gewoon weer Irene.
Het was voor mij een geweldige verassinging:zauberkis toen ik vanmiddag de huiskamer van 't hof binnenstapte. De Cock begroette me, maar op hetzelfde moment zag ik Irene aan de andere kant op de bank zitten. Ik liep De Cock straal voorbij om Irene innig te omhelzen:luvlove: . Wat een SUPRISE:zauberkis op deze dinsdagmiddag.
Zoals hierboven eerder beschreven was het samenzijn met deze Irene weer van TOPklasse! Het bleef deze dag danook niet bij 1 kamergang. Maar liefst twee keer nodigde ik Irene uit voor een uurtje buurmeisjessex op de kamer.
Ze vertelde me overigens dat ze Oase had verlaten gezien daar teveel dames werken. Ze werkt inmiddels al twee weken in 't hof en heeft in de tussentijd ook nog een aantal dagen in F. Erotica gewerkt. Daar was weinig voor haar te verdienen en heeft ze besloten naar 't hof te verhuizen. Tot mijn verbazing vertelde ze me dat ze al eerder twee jaar in 't hof had gewerkt. Al met al kunnen we concluderen dat 't hof er een TOPPER bij heeft gekregen in de persoon van Irene. Haar voornemen is voorlopig in 't hof te blijven, dus deze dame kan worden verplaatst.
Hollandmale
26 mei 2007, 20:31
Haar voornemen is voorlopig in 't Hof te blijven, dus deze dame kan worden verplaatst......is Irene/Tamara niet meer in het Hof :nee:. Ongetwijfeld duikt ze binnenkort elders op :smile2:.
Forza...germania
26 mei 2007, 21:56
.....is Irene/Tamara niet meer in het Hof :nee:. Ongetwijfeld duikt ze binnenkort elders op :smile2:.
Dat gaat dan haar 5e club worden in een tijdsbestek van 1 maand :eek: :eek:
Jorah Mormont
31 mei 2007, 11:25
.....is Irene/Tamara niet meer in het Hof :nee:. Ongetwijfeld duikt ze binnenkort elders op :smile2:.
Gisteren ook de bevestiging ontvangen van Tiga, welke mij belde vanuit the Palace en daar Irene had gesproken. Dus Irene niet meer werkzaam in 't Hof.
Of zij een blijvertje wordt in The Palace is niet bekend. Dus ze zou verplaatst kunnen worden naar The Palace.
Forza...germania
31 mei 2007, 23:35
Gisteren ook de bevestiging ontvangen van Tiga, welke mij belde vanuit the Palace en daar Irene had gesproken. Dus Irene niet meer werkzaam in 't Hof.
Of zij een blijvertje wordt in The Palace is niet bekend. Dus ze zou verplaatst kunnen worden naar The Palace.
Mss zit ze morgen wel weer in FKK Artemis Berlin :eek: :eek: :eek:
Forza...germania
10 juni 2007, 19:41
Mss zit ze morgen wel weer in FKK Artemis Berlin :eek: :eek: :eek:
Nee, niet in Berlijn maar weer terug in Oase :teuflisch De cirkel is weer rond: They all come back.
Onze speciale correspondent, Forza Europia, wist te melden dat deze dame nu in het Colosseum werkt en dat er ook een kamerbezoek heeft plaats gevonden ;).
Het ex-van-al-die-clubs laat ik maar achterwege bij Tamara :D!
Big30
Forza...germania
21 juli 2007, 23:56
Mandy, Tamara, Irene in vol ornaat :thefinger
http://fkk-colosseum.com/index.php?m=0101&mid=134&imgid=718
Mandy, Tamara, Irene in vol ornaat :thefinger
http://fkk-colosseum.com/index.php?m=0101&mid=134&imgid=718
Mijn god en nu heet ze dus weer Mandy :p, zal maar eens snel haar naam veranderen!
Ik blijft het wel een leuke dame vinden trouwens ;).
Big30
Forza...germania
22 juli 2007, 00:38
Mijn god en nu heet ze dus weer Mandy :p, zal maar eens snel haar naam veranderen!
Ik blijft het wel een leuke dame vinden trouwens ;).
Big30
Ja ja, de dame verwisselt sneller van naam en club als ik van onderbroek.
Ik vroeg nog "Je hebt nog niet verteld waar je volgende week aan het werk gaat ? Is misschien PHG nog een optie, want daar ben je nog niet geweest !"
Nee, PHG was geen optie want daar moesten de dames overnachten op de kamers waar ze de hele dag gewerkt hadden en dat vond ze maar niks:green_smi
Jorah Mormont
17 oktober 2007, 00:40
Weet iemand waar Many/Irene/Tamara nu ergens werkt??
Dit meisje wil ik best nog wel een keer achterna reizen.
Sonny:wink:
Big30
4 november 2007, 04:41
Weet iemand waar Many/Irene/Tamara nu ergens werkt??
Dit meisje wil ik best nog wel een keer achterna reizen.
Dan ben ik bang dat je weer eens naar Burgholzhausen af moet reizen.
Las net toen ik thuis was op Roemerforum dat ze weer in de Oase werkt ;)!
Zeeeeeeer reislustig typetje.
:wink::wink:
Forza...germania
31 december 2007, 18:24
En nadat ze in september nog in de Oase zat en tussendoor nog in een privéhuis in Köln heeft gewerkt, kwam ze weer netjes opdraven in The Palace afgelopen zaterdag. ze zag er goed uit en vroeg waarom Sonny er niet bij was:eek:
Jorah Mormont
2 januari 2008, 01:09
En nadat ze in september nog in de Oase zat en tussendoor nog in een privéhuis in Köln heeft gewerkt, kwam ze weer netjes opdraven in The Palace afgelopen zaterdag. ze zag er goed uit en vroeg waarom Sonny er niet bij was:eek:
Die Tamara..... Ik loop ze elke keer weer mis. Achteraf gezien voor mij een gemiste kans om afgelopen zaterdag voor PHG te kiezen i.p.v. Palace. Neemt overigens niet weg dat PHG ook ZEER geslaagd was:happy:.
Jorah Mormont
26 januari 2008, 02:43
Waarom staat die dame nog onder Oase? Ik weet dat ze veel verkast, maar ze zit al een redelijk tijd in de Palace.
Vanavond sinds lange tijd deze jonge Duitse van bijna 21 weer ontmoet.
Wat een weerzien. "Ihr verstehe dich sehr gut" was een feedback wat ik later van een vriendin van Mandy te horen kreeg.
En hoe, ik heb altijd zeer goede sessies met Mandy gehad. Zo ook vanavond....ik kan wel zeggen de beste sessie met haar ooit. Wat een intensieve vrijpartij heb ik met deze dame mogen ervaren. Ik was kapot toen ik de kamer af kwam. Mandy zou wel eens een top5 notering kunnen krijgen voor mijn persoonlijke Miss Ijsberen verkiezing 2008.
Voorlopig blijft ze nog een tijdje in de Palace.
Tiga
18 augustus 2008, 17:57
Ik denk dat ik afgelopen week met deze Tamara ben geweest. Ze kwam pas laat binnen, zo rond 22u en ze viel me gelijk op, hele gevaarlijke blik in haar ogen voor Tiga. Ik zat aan de bar, ze liep langs en we groetten elkaar. Ze liep door naar twee kerels die stamgasten bleken te zijn. Af en toe kon ik het niet weerstaan en keek ik haar kant op en hadden we oogcontact. Even later waren ze weg. Damn, die zou wel eens lang weg kunnen zijn. Niets was minder waar. Na 10 minuten stond ze naast me. Hoi, we hadden net oogcontact, zei ze. Ik zei: euh ja...jaaa! maar euh, was jij niet bezig met de andere gasten? Die zie ik straks nog zegt ze, we hebben alleen wat gedronken. Na wat blaat gingen we beide douchen en de kamer op. Heerlijke sessie met haar gehad. Heerlijk pijpen, 69, intiem, top gewoon. Ze vertelde dat ze er onregelmatig werkte. Nou we gaan het meemaken ;)
Jorah Mormont
18 augustus 2008, 21:47
Ik denk dat ik afgelopen week met deze Tamara ben geweest.
Ik ben ze een maand of anderhalf nog tegengekomen in LR. Ze had toen een flink litteken over haar buik heen vanwege een flinke operatie. Dus daaraan goed te herekennen.
Jorah Mormont
30 augustus 2008, 02:22
Momenteel is deze dame werkzaam onder de naam Anja in GT. Ik ben vanavond natuurlijk weer een uurtje met haar op de kamer geweest.
Ze lijkt wel een ijsbeer, ze blijft maar clubhoppen. De afgelopen twee maanden heeft ze ook in YY gewerkt.
Haar paspoort kan ook worden aangepast. Haar intiem piercing is verdwenen. Dus dit keer beffen zonder geklingel.
TT Man
22 september 2008, 21:33
Naam : Anna
Nationaliteit/Taal : Duits (2x)
Leeftijd : 22
Haarkleur/-lengte : blond halflang
Lengte dame : 1.70
Postuur/Cupmaat : slank met prachtige borsten cup B/C
Tatoeages/Piercings : tatoeage op buik en piercing door tepel
Service: volgens mij full service (niet specifiek naar AV gevraagd omdat ik die service niet nodig heb)
Voordelen: GFE, dametje dat weet wat ze wil (althans dit laat ze zo voorkomen), lekker brutaal (op een leuke manier)
Nadelen: ik denk dat ze soms wat kieskeurig zou kunnen zijn, waardoor haar service uiteen kan lopen (de volgende recensies zullen het leren)
Tijdsduur : 60 min
Prijs : € 75,00 (exclusief tip)
Na de zeer goede ervaring met Sarah was ik al weer snel op zoek naar een nieuwe prooi. Niet de dames jaagden op mij, maar ik was zelf op jacht. Je hebt zo van die dagen... Als het dan samenvalt met twee zeer goed ervaringen op een dag, dan klopt alles gewoon.
Ik had Anna (ik kende haar naam toen nog niet) al zien zitten voor mijn sessie met Sarah. Ook in haar zag ik iets wat mij aantrok. Waren het de dames of lag het aan mij? Wie zal het zeggen en who cares...
Ik botste bijna letterlijk tegen Anna op in de gang van de kino naar de receptie. Dat kwam omdat ik weer eens bijna mijn nek verdraaide omdat er wat moois langs liep. Maar goed, terug naar Anna dus. Omdat ik ook haar meteen zag zitten en zij mij brutaal vroeg waar ik naar toe ging (beetje flauwe openingszin, die meer dames gebruiken; waar zou ik nou naar toe moeten gaan?) zei ik dat ik even in het eerste bankje ging zitten om te wachten tot zij de sleutel had. Anna is een brutaaltje en dat moet je meteen de kop indrukken met nog brutaler en alerter gedrag. Ze was een paar seconden van haar stuk, maar dat duurde niet lang. Ze glimlachte en was weg. Het wachten op de sleutel voor een van de blokhutten buiten duurde niet lang (gelukkig).
Anna is zeer bedreven in het TZ. Na Sarah was ik ook hier aangenaam verrast. Omdat ik haar nog nooit had gezien (maar dat zegt natuurlijk niets met mijn bezoekfrequentie) dacht ik dat ze nieuw is. Ze is ook nog vrij jong en de nationaliteit is nou ook niet direct een goede indicatie (lijkt op discriminatie maar de feiten spreken voor zich). Ze vertelde me dat ze drie jaar geleden al in GT heeft gewerkt (ongelooflijk dat er geen recensie over haar is; wordt er niet meer geschreven over ervaringen met nieuwe dames of gaan alle schrijvers alleen maar met hun Ehefrauen in GT?). Ze was sinds enkele maanden weer begonnen. Er waren wat problemen geweest met een Al Bundy. Ik heb dat onderwerp maar even laten rusten...
Na al het gekus was ik al weer behoorlijk op stoom. Ik heb Anna niet al te lang laten pijpen omdat ik anders wel erg snel zou zijn gekomen. Dat geeft dan meteen aan dat haar orale kwaliteiten zeer goed zijn.
Dan maar even Frans voor de vrouw om wat af te koelen. Na een paar minuten begint Anna me plotseling aanwijzingen te geven (ik ben het dus echt aan het verliezen:o). Ze vertelde me vrij precies wat ze wel en wat ze niet lekker vond tijdens het beffen. Ik volgde haar aanwijzingen natuurlijk meteen op. Zonder het door mij gewenste resultaat. Er kwam weer een GFE gevoel bij mij op. Voor de tweede keer die dag. Het kon niet meer stuk.
Beffen werd weer afgewisseld met pijpen. Plotseling gaf Anna aan 69 te willen. Nou ben ik daar helemaal niet zo'n voorstander van. Ik kan mij niet goed concentreren op het beffen en de dame in kwestie niet op het pijpen. Mijn idee werd echter direct afgestraft door Anna. Het kon dus wel. Ik had weer de grootste moeite om mijn zaad binnen te houden. Ik moest echt denken aan mijn ex schoonmoeder om niet klaar te komen. Anders verging het Anna. Zij kwam plotseling (ook weer zonder fake gekreun) klaar. Ik had het niet direct in de gatren maar ze vroeg me of ik haar sap niet had geproefd. Ja, dat klopt, je werd ineens heel erg natter en het smaakte heerlijk. Dat heet nu klaarkomen TTM. Zo, een 22 jarige, die zo'm beetje mijn dochter had kunnen zijn, geeft me een lesje. Ik kon het zeer waarderen.
We namen even pauze (Anna moest echt even bijkomen) en we discussierden wat over de smaak van de lichaamssappen. Zij over sperma en ik over het pruimensap (natuurlijk). Hoewel ze FT in haar service heeft vindt ze sperma in alle gevallen heel vies smaken. Ik probeerde het nog met de opmerking "Dat ligt er aan wat je de dag ervoor hebt gegeten", maar Anna bleef bij haar standpunt. Waarom ze het dan toch doet? Domme vraag TTM, money makes the world go around...
Na kleine TTM weer op oorlogsterkte te hebben gepijpt werden wat standjes geoefend. Anna slaagde daarbij met vlag en wimpel. Op mijn vraag of doggy een idee was werd zeer instemmend ja gezegd, bijna gejuichd. Ja dat moedigt een man pas aan. Ze wilde het echt heel graag (althans dat heeft ze mij laten geloven; wat een talent). De positie was een zeer geil gezicht met alle spiegels om je heen, met het zeer geile en natje kutje van deze spetter om je paal.
Met deze tweede goede ervaring op zak, ben ik maar naar huis gegaan. Mijn pijp was leeg en beter kon het toch niet worden. Of ik had met of Sarah of Anna nog een keer naar de kamer moeten gaan. Niet gedaan om de ilussie in stand te houden.
Herhalingsgevaar 100%.
Haec58
23 september 2008, 00:29
She is this one
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3234
:wink:
Jorah Mormont
23 september 2008, 01:05
She is this one
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3234
I agree she's Tamara/Irene/Mandy/Anja..., but Anna? currently she's using many names:smile2:
TT Man
23 september 2008, 10:05
Ja dat is ze. 100% zeker (litteken op buik zoals door Sonny beschreven).
Jorah Mormont
23 september 2008, 10:48
Kijk maar uit met deze dame. Wanneer je met haar hebt gekamerd en je hebt haar tot een hoogtepunt weten te brengen, dan bent JIJ diegene welke bij haar op haar "Wiederholungsliste" staat. Dan is het bij een wederweerzien met haar, moeilijk om onder haar uit te komen;)
Wanneer ik er nu over nadenk, dan is deze Tamara/Irene/Mandy/Anja/Anna wel de enige dame welke ik, in bijna alle clubs welke ik heb bezocht, :fuck: heb.
Ik meende me te herinneren:
Oase, The Palace, YinYang, Living Room, Golden Time.
Het is gewoon een leuke dame, spontaan, laat zich gaan op de kamer, begeleidt je tot haar hoogtepunt met aanwijzingen. Ik geloof ook wel dat ze wat kieskeurig is met wie ze op de kamer gaat. En wanneer je haar goed hebt verwent, dan is ze daarna even niet meer aanspreekbaar. Ze gaat dan vaak stilletjes een flinke poos achter een speelautomaat zitten.
Haar litteken probeert ze te verdoezelen middels een grote bruin/witte parelhalsketting.
Gewoon Irene;)
Ik denk dat de mods dit draadje wel onder haar eigen draadje zullen zetten.
TT Man
23 september 2008, 11:51
Kijk dat is nog eens info die goud waard is. Ik zal er op letten Sonny, maar als we beiden op elkaars 'Liste' staan zal het wel moeilijk worden om elkaar te ontlopen.
Pieta
21 oktober 2008, 00:27
You can add FKK-World to her resume ;) (where she was on Saturday 18th October)
Jorah Mormont
21 oktober 2008, 02:06
You can add FKK-World to her resume ;) (where she was on Saturday 18th October)
Ze zal in ieder geval nooit wortels schieten:smile2:
Was she performing also under a new name in FKK-World?
Pieta
22 oktober 2008, 23:44
....
Was she performing also under a new name in FKK-World?
Sorry, I don't know.
As many girls came from Oase to FKK-World :hammer: (cos not enough client in Oase) I was a little bit busy :fuck: :D :D
Jorah Mormont
23 oktober 2008, 02:09
(cos not enough client in Oase)
We will change that on November the 1st;)
Jorah Mormont
30 november 2008, 23:33
Verplaats haar nu maar weer naar PHG, daar kwam ik haar afgelopen woensdag en zaterdag weer tegen. Daar werkt ze al weer een tijdje en volgens eigen zegge blijft ze er ook nog een tijdje. Ik meen dat ze in PHG Jessy heet:confused:
Haec58
22 december 2008, 01:06
Last weekend she was back in GT.
Jorah Mormont
18 april 2010, 22:46
Deze dame met veel namen en welke volgens mij in heel Duitsland heeft gewerkt is reeds geruime tijd gestopt. Hoe weet ik dit?? Heel simpel. Sinds enkele weken kom ik haar regelmatig tegen in Living Room. Ze werkt nu als Thekefrau. Bij ons eerste wederzien vertelde ze me dat ze al meer dan een jaar is gestopt.
Big30
18 april 2010, 22:49
Bij ons eerste wederzien vertelde ze me dat ze al meer dan een jaar was gestopt.
Thxs. Bijna 100 % zeker dat ik haar vorig jaar nog een keer in Gt heb gezien. Maar weet niet meer wanneer.
Jorah Mormont
11 september 2010, 00:21
Nadat ze als Thekefrau heeft gewerkt in LR, is ze nu weer voor de Theke te bewonderen onder de naam Anja. Deze meid weet niet van ophouden.:freu::freu::freu::freu:
Kan dus weer uit de oude doos
Big30
11 september 2010, 01:34
Nadat ze als Thekefrau heeft gewerkt in LR, is ze nu weer voor de Theke te bewonderen onder de naam Anja. Deze meid weet niet van ophouden.:freu::freu::freu::freu:
Bij de meeste dames proberen we in de titel de oude na(a)m(en) en club(s) te vermelden maar in geval van Tamara staat de forum SW dat niet toe :biggrin:.
Een titel mag maar 1000 karakters groot zijn en daar passen alle clubs waar deze dame heeft gewerkt niet in ;).
Leuke spontane kwebbeltante althans zo herinner ik me haar.
Rheinschwimmer
12 oktober 2010, 16:03
Kan dus weer uit de oude doos
ist anja eigentlich noch im living-room?? habe sie in der letzten zeit da nicht mehr gesehen......
weiss einer von euch wo sie jetzt tätig ist??
MichelJ
12 oktober 2010, 18:20
Afgelopen week heb ik haar niet gezien, de week daarvoor wel.
Rudi_NL
5 december 2010, 20:28
Weet iemand of de voormalige Theke Dame van LivingRoom (genaamd Anja) nog ergens in een club in NRW werkt, maar dan aan de andere kant van de bar? Rond september werkte ze eventjes in Villa Vertigo en in LivingRoom. Hierna heb ik haar helaas nooit meer gezien. Alvast bedankt.