PDA

Volledige versie bekijken : Utrecht, Zandpad 124-2 Agalia (Griekse) (avond/nacht)



frankkinky
23 september 2008, 23:00
Haar naam klonk als Agalia of Anachia of zoiets, omdat ik de naam niet meer goed wist twijfelde ik of ik een recensie moest schrijven en hoopte dat iemand anders dat zou doen, maar tot op heden niets gezien terwijl ze best druk is en dat is ZEER ONTERECHT!!

Jullie moeten gewaarschuwd zijn voor deze TMM!!!

Ik zag haar staan deze blondine in zwarte laklaarzen, eerst in de avond/nacht op 112-3 en nu op haar kamer 124-3 met warm geel licht, haar volle zachte borsten verhuld in een zwart setje en vriendelijk lachend, ik hoopte op een kinky dame, maar dat was dus de 1e misser bij binnenkomst, want de kleding was het meest kinky wat de dame deed...., maar goed, lekkere sex is ook niet weg , nietwaar?

Ze is vriendelijk valt niets van te zeggen, beetje dommig, maar goed we hoeven geen conversatie op niveau te hebben, ze vertelde mij uit Griekenland te komen en al snel bleek deze dame er een Amsterdamse werkwijze op na te houden want nadat ik betaald had (50 Euro) en mij had uitgekleed en op bed lag en ik dus ook niet meer terugkon, pakte ze een eierwekker! ja heren, u lest het goed ze pakte een EIERWEKKER!!!:mad: en zette deze op 15 minuten!!! toch heel vriendelijk van haar dat ze het uitkleden niet meetelde, ppf, nou ga jij als man maar eens neuken met een lopende eierwekker achter je:madgo:, , BAH zo op de tijd lettend dat kon niets meer worden, ik ben maar gaan liggen en wachten op het pijpen wat ze ongeinspireerd deed en daarna geneukt en ik wilde klaarkomen voordat het wekkertje afging want anders wordt het niets, en dus heb ik het tempo erin gezet en blik op oneindig en wonder boven wonder kwam ik 10 seconden klaar voordat het wekkertje afging, ze gaf er zelfs nog complimenten over, hahaha, wat een dom gedoe zeg:thefinger, ik kan veel respect opbrengen voor dames in het vak, maar dit soort praktijken schieten bij mij in het verkeerde keelgat en deze dame mijd ik dus! NIET NAAR BINNEN GAAN!

Willem2
23 september 2008, 23:18
.. pakte ze een eierwekker! ja heren, u lest het goed ze pakte een EIERWEKKER!!!:mad: en zette deze op 15 minuten!!! ....

Ze wilde geen zacht gekookt ei maar een hard gekookt ei :D :lostit: ;)

frankkinky
23 september 2008, 23:21
Ze wilde geen zacht gekookt ei maar een hard gekookt ei :D :lostit: ;)

is wel een nominatie waard voor catagorie waarschuwingsrecensie, hahaha, pffff wel een duur ei van 50 Euro, of ie nu hard of zacht was:rofl:

Rob10
24 september 2008, 01:37
En als je 30 minuten wilt blijven wordt halverwege de sessie gepauzeerd zeker, mijn eierwekker stopt bij 15 minuten......:D

Maar ik geloof niet dat ik hier naar binnen zal gaan....


Ze wilde geen zacht gekookt ei maar een hard gekookt ei :D :lostit: ;)