PDA

Volledige versie bekijken : Living Room,Algemeen 2006



GT-junky
24 juni 2006, 14:50
Zojuist uit een aldaar aanwezige bron vernomen dat het inderdaad open is. 't Schijnt er mooi uit te zien in de club, de tuin is wat kleiner dan GT, maar het geheel ziet er prima uit.
Het systeem wat de prijzen betreft is hetzelfde als in GT. Het grootste deel van de dames was momenteel ook afkomstig vanuit GT (zowel voor als achter de bar).

Toch maar snel eens op onderzoek uitgaan.

Willi69
25 juni 2006, 13:45
Het grootste deel van de dames was momenteel ook afkomstig vanuit GT (zowel voor als achter de bar).
What a big surprise... :rolleyes:

Bokito8
27 juni 2006, 18:48
ja bonkie was samen met latojan daar efkes we kregen een rond leiding
jaja een mooie club de vrouwen worden nu verdeelt over deze en de gt
maar ik ken ze bijna allen

Babbel
27 juni 2006, 21:49
ja bonkie was samen met latojan daar efkes we kregen een rond leiding
jaja een mooie club de vrouwen worden nu verdeelt over deze en de gt
maar ik ken ze bijna allen

Enkele namen zou ik wel willen weten , want voor sommige dames wil ik best 3meter verder rijden :D

Babbel :wink:

Tiga
28 juni 2006, 05:45
Op Rheinforum staat een uitgebreid verslag van een bezoek aan Living Room, ook nog wel geinig geschreven.

http://www.rheinforum.com/forum/showthread.php?t=16456

Details over dames ontbreken helaas.

tiga

molaar
29 juni 2006, 18:17
Gisteravond waren er 5 dames en 3 gasten aanwezig.
Het loopt nog niet echt storm daar maar moet langzaam groeien denk ik.
Twee namen weet ik ondertussen ,Sabine en Anna

molaar
4 juli 2006, 10:09
Gisteren eens richting Kaarst gereden.Ik moet zeggen het ziet er prachtig uit daar. Mooie inrichting met mooie kleuren.Alles is aanwezig sauna, turksstoombad ,pool,en ook de douches zagen er mooi uit .
Op elke kamer is muziek waarvan je zelf het volume kunt regelen.
Wat me opviel is dat er boven elk bed een alarmknop hangt ,dit zou zijn omdat het selectief binnenlaten van bepaalde groepen in tegensteling van GT hier niet toegepast wordt
De tuin is ook veel kleiner maar wel knus.
Nadeel is dat er geen schaduw was gisteren met 30 graden.
Waar ze in ieder geval wel iets aan moeten gaan veranderen zijn parkeerplaatsen. Deze zijn bijna niet aanwezig.
Gisteren 4 gasten en ik heb 6 meisjes geteld.
Nadeel met deze hitte is dat geen van de kamers airco heeft.
Toch denk ik dat na een aanlooptijd deze nieuwe club haar kansen krijgt.
Zonder actie (persoonlijke reden) na een uurtje vertrokken naar GT

Horny_one
7 juli 2006, 19:08
Afgelopen Donderdag op uitnodiging van een bepaalde dame (Holländische Einladung) ook eens afgereisd naar Kaarst. Deze club is nu twee weken open en heeft nog wel te maken het bekende opstart probleem... genoeg gasten binnenkrijgen en genoeg dames behouden.

Ik heb daar een 6 tal gasten gezien en er waren volgens de dienstdoende Thekefrau (Maria, voormalig thekefrau uit GT) 15 dames.

De dames waren ondanks de afwezigheid van veel gasten niet erg actief in het animeren. Hoewel de club tot 3 uur openblijft ging het merendeel van de dames wel zo rond 12 uur naar huis. Kennelijk het wachten beu.

Voor zover ik uit een steekproef van 1 dame een oordeel mag uitspreken is het niveau van de service wel goed. Niks te klagen hierover.

Het ontbreken van airco is de afgelopen week een groot gemis... zoals ik al tegen mijn dame zei: "Dit is de eerste club die ik ken waar ze de Theke in de sauna gebouwd hebben". :eek: :eek:

Rond half 1 weer vertrokken want het is toch wel een stukkie verder weg dan PHG of GT. Bijna er 2 uur over gedaan... (Baustelle...)

Herhalingsgevaar.... moeilijk te zeggen, club op zich is wel aardig maar zonder gasten is het een beetje ongezellig. Laten we over een tijdje nog maar eens een poging wagen, wellicht aangemoedigd door een fikse korting bij binnenkomst.

Willi69
8 juli 2006, 13:16
Der Club hat jetzt auch eine eigene Homepage: http://www.fkk-living.de

Zu sehen ist dort... noch gar nichts! :green_smi

molaar
8 juli 2006, 21:57
Die zwei girls auf die bilder wahren auf jede Fall nicht da am Montag!!!

Willi69
9 juli 2006, 00:08
Die zwei girls auf die bilder wahren auf jede Fall nicht da am Montag!!!
Die waren wahrscheinlich noch nie in Deutschland... :rolleyes:

099
24 augustus 2006, 11:16
Nog iemand in Kaarst geweest ?

molaar
24 augustus 2006, 17:07
Uit betrouwbare bron vernomen dat het er nog steeds erg rustig is.
Op www.rheinforum.com staan enkele ervaringen.

molaar
10 september 2006, 22:08
Vandaag eens wat verder Duitsland in gereden dan het gebruikelijke Golden Time.
Een bezoek gebracht aan Living Room in Kaarst.
Als je voor de poort staat lijkt alles veel kleiner , maar een maal binnen blijken het een paar etages te zijn.
Dezelfde rituelen als in andere sauna clubs,entree, badjas ceremonie etc.
Bij binnenkomst in de bar alles heel rustig en relax.
Even een babbel gemaakt met Maria de thekefrau (ex GT) en genoten van een lekker ontbijt.
De inrichting straalt mede door de kleuren een oase van rust uit.
Dat heeft ook invloed op de meiden.
Geen hectische gedoe en na 5 minuten om de sleutel vragen , nee ze nemen alle tijd voor je voor een gezellig praatje vooraf.
Wat me opviel was het lekkere eten en hier hoef je niet in een lange rij te staan ,maar direct aanschuiven.
Er waren vandaag ongeveer 15 meisjes aanwezig en 10 ijsberen dus keuze genoeg.
Het was me vandaag te warm voor de sauna maar die is wel aanwezig incl. nog een Turks stoombad.
Ook een ruime whirlpool en masseur is ook ter beschikking.
O ja, zou het bijna vergeten nog met 3 dames de kamer opgezocht.
Rachel , een bijzonder aardige 23 jarige Duitse schoonheid en een 20 jarige Poolse rechtsstudente genaamd Maya.
Met beide een hele mooie ervaring gehad.
De derde was iets minder maar als je kunt terugkijken op een heerlijke dag in september met een score van 2 op 3 mag je tevreden zijn.
Living Room is een aanrader voor diegene onder ons die de willen genieten van het Duitse Sauna club gebeuren maar tegelijkertijd ook de rust om zich heen willen.
Wat mij betreft een aanrader.

molaar
12 september 2006, 17:27
Eindelijk de foto`s van de Living Room Girls op hun site.
www.fkk-living.de

Willi69
12 september 2006, 18:07
Hmm, in der linken Galerie sind ungefähr zwei verschiedene Mädchen zu sehen, in den anderen beiden Galerien weiterhin nur Fakes. :o

Ace2
15 september 2006, 18:54
Deze week was ik in Duitsland en natuurlijk wilde ik dat ook combineren met een bezoekje aan een van mijn favoriete FKK-clubs. Welke zou ik kiezen?

Ik besloot eens bij Living Room te gaan kijken, om zo mijn lijst van favorieten te vergroten.

De club is makkelijk te vinden en voor de fijnproevers onder ons kan ik zeggen dat vlakbij een Mc Donalds is. Dus het eten hoeft geen punt van discussie te zijn.

Aangekomen werd de deur vriendelijk opengedaan, waarbij je al gelijk voor een gedeelte in de bar kunt kijken. Iemand herkende mij al, dat was Monique. Ze zwaaide van veraf en kwam op mij afgelopen. Maar eerst moest ik me omkleden. Dat gebeurt in een kelder en een aardig meisje gaf mij een rondleiding. Kelder is geen goed woord. Het is mooi daar beneden. Mooie kamers, mooie douches, mooie sauna en een mooie wirhlpool. Niets op aan te merken. De club ziet er erg verzorgd uit.

Er waren een stuk of 10 dames, hoofdzakelijk uit GT. Het aantal ijsberen was aanzienlijk minder. Ik telde er 4, waarvan 1 loslopende Nederlander die ik uit GT ken. Ook een thais meisje gezien, maar daar ze geen vaste werkplaats heeft noem ik haar naam niet. Dan hoeft ook niemand boos te reageren. Ze was trouwens druk bezig.

Ik heb mijzelf best wel vermaakt, maar de gezelligheid ontbreekt (nog).

De bediening is uitmuntend. Bij het weggaan werd zoals bij meerdere clubs gevraagd of alles ok was. Dat was zo. Maar ze vroegen ook of ik wel gegeten had (ik vertrok rond 18.00u.) en ze stelden voor dat ik iets voor in de auto meenam. Verder ook nog een kortingsbon van € 5;= ontvangen die ik als Hollander natuurlijk ik ontvangst nam, maar niet alvorens te hebben aangegeven dat deze bon thuis geen problemen zou opleveren.

Wellicht wordt het nog wel wat, maar het zal steeds moeilijker worden om een club als GT en PHG te evenaren. Als er niet meer bezoekers in totaliteit komen, zal de spoeling dunner worden en Living Room ligt net iets te ver voor de Nederlanders die al kunnen stoppen in PHG of GT.

Women Lover
26 september 2006, 17:46
Een must voor iedereen die nog droomt van de beginperiode GT. Diegene die ervan genoten hebben in GT zullen ongetwijfeld weten wat ik bedoel

Terwijl mijn eerste keer in GT met 3 onvergetelijke dames was, hebben ze het in Kaarst minimaal evenaard.

1 nadeel, ik heb geen rust gehad :heul:

usualsuspect
5 oktober 2006, 15:14
Hallo,

Weet iemand van de heren die Living Room in Kaarst bezocht hebben of de Russische Kyra (ook gekend van GT) daar soms aanwezig is?

Ik heb met deze meid leuke :luvlove: ervaringen gehad maar ik kom ze in GT niet meer tegen.:huch:

Usualsuspect

molaar
5 oktober 2006, 16:46
Tot voor een maand heeft ze daar gewerkt maar nu niet meer

usualsuspect
6 oktober 2006, 09:35
:nee: Bedankt voor je snelle reactie Molaar, ik veronderstel dat jouw contact ook niet weet of ze nu ergens anders werkt?

Usualsuspect

Willem2
10 oktober 2006, 14:57
:nee: Bedankt voor je snelle reactie Molaar, ik veronderstel dat jouw contact ook niet weet of ze nu ergens anders werkt?

Usualsuspect

Ja Oase ( volgens RF)

Groeten Willem2

Willem2
12 oktober 2006, 13:07
Iedereen die wel eens op Rheinforum kijkt zal het niet ontgaan zijn ;
Er zal weer een feest plaatsvinden in Living Room.
Datum : 4 November
Speciale gast Gina Blonde


http://www.fkk-living.de/home.php?content=dynamischer_text&mid=0,4




Orientalisches Fest bis in die tausend und 1. Nacht

am 4. November 2006 im

Living-Room in Kaarst

Geöffnet wird um 11.00 Uhr und man kann sich am Frühstück bedienen.

Ab Nachmittags geht die Party dann richtig los.

Die Schlacht von Worringen hat einige Wunden und Nickeligkeiten hinterlassen.
Diese werden wir anhand einiger erotischer Spiele ein für alle mal aus der Welt schaffen und damit eine dauerhafte Freundschaft zwischen Düsseldorf und Köln erkämpfen.
Geneigte Freiwillige dürfen sich ab sofort melden.

Nach den kraftzehrenden Spielen kann sich jeder am orientalischen Buffet stärken für eigene Kämpfe mit den anwesenden Damen.

Weitere Überraschungen und Spezialitäten werden den Gästen währendes des Festes präsentiert.

Der Eintritt am Partytag beträgt 65€

Tickets können ab sofort unter party@rheinforum.com erworben werden.
Aufgrund der Räumlichkeiten ist es ratsam, sein Ticket im Vorverkauf zu beziehen.

Gustomass
22 oktober 2006, 13:42
El primera Living Room Experience de Gustomass in Kaarst
Nadat Gustomass afgelopen nacht in zijn slaap zijn report al 3 keer geschreven en herschreven heeft, staat ie nu voor de taak om alles daadwerkelijk goed op papier te krijgen.
Waar te beginnnen??.
Allereerst wil Gusto graag een toost uitbrengen “Eggeschegeded” , een toost die uit het Hongaarse mondje van betoverende Zoë zoveel mooier en echter klinkt en er mooier uitziet.
Een oprechte toost aan iedereen die Living Room heeft gemaakt tot wat het nu al is en tot wat het hopelijk nog verder mag uitgroeien.

Voor degenen die geinterresseerd zijn stelt Gusto voor om samen verder te ploegen.
Een collegabeer die Gusto tot gisteren enkel van IMs en telefoon kende , Molaar, was al bekend met LR en met aantal dames aldaar. Omdat Molaar en Gusto al veel ervaringen met dames gemeen hadden en intussen ook al veel hadden uitgewisseld stelde hij een dikke maand terug voor om ons op de 21ste maar eens te treffen in deze nieuwe club die sinds eind juni geopend is. Een nieuwe club die een onderdeel is van het Golden Time Concern.
Om goed bij te kunnen praten en om eens zelf de LR te kunnen ervaren zouden we samen ernaar toe gaan en ook nog enkele andere beren proberen warm te krijgen. Uiteindelijk bleven Molaar, Gusto, Womanlover en De Generaal over.
Afgesproken om 16 uur HMT zijn we in één auto richting Duitsland vertrokken.
Molaar was in gezelschap van zijn “kadootje” en het kadootje dat ie haar voor haar verjaardag had gegeven…..Zij is nu in staat met dit kadootje zelfs Nederlandse recensies te vertalen en te lezen. Scheelt Molaar weer uren vertaalwerk…..en Gusto moet extra opletten op wat ie schrijft…
Een aparte ervaring voor ons allen. Een dame die af en toe graag wat meer ziet dan de club en het hotel.
Nu dus voor het eerst kennisgemaakt in levende lijve met de man waarmee je al heel wat gedeeld hebt via IM correspondentie via ons “forum waarbij je je écht thuis voelt”, het Ijsberenforum.Een rare gewaarwording voor ons beiden maar toch …alsof je elkaar al jaren kent. Je wisselt met zo iemand meer ervaringen uit dan met je normale kennissen. Heel raar en tegelijk heel normaal eigenlijk.
De vraag van Sabine vatte eigenlijk alles goed samen; “Also Ihr seht euch heute zum ersten Mal???” “Ja dass stimmt”.
Uurtje rijden naar Kaarst, circa 80 km. In zo’n ritje leer je zo’n dame toch anders kennen dan wanneer je ze in de club treft. Het zijn echte mensen zoals jij en ik..met alle normale grotere en kleinere pleziertjes en verdrietjes..
Tegen 17 uur parkeerde Gusto zijn clubmobiel op de laatste vrije plek van het véél te kleine parkeerplaatsje voor de club aan de August Thijssen strasse in Kaarst.
Van buiten ogend als een grote woning, villa en voorzien van een heel verzorgde entree en aangelegde tuin. Voor de voordeur was een wat overdreven grote kooiconstructie gebouwd waar je door moest om vervolgens de eerste welkomstkussen van de thefrau in ontvangst te mogen nemen. Bij Ome Bernds was dat in naakte toestand, maar hier was een thekefrau ook een echt thekefrau und nichts weiteres. Helaas ben haar naam vergeten.
Beetje rommelig want net kwam de lokale bakker binnen met een aantal hete stalen platen volbeladen met , zoals achteraf bleek heerlijke Kuchen. Moesten die allemaal op??
Molaar enkele VIP kaarten gegeven die Gusto van Golden Time had meegekregen en 45 euro afgerekend. Toen een weg gevonden in de katacomben van het Haus. Alles is nog echt nieuw en ruikt zo ook nog beetje. Het Haus was het voormalige Trauminsel en is geheel verbouwd.
Er zijn lichte kleuren gebruikt, vraag Gustomass aub niet om welke kleuren, want een klein beetje blind is ie wel, al heeft die verblinding niks met dames of zo te maken.
Hele mooie lichte kleuren in de douches, de kleedruimtes 2 stuks met iets grotere kastjes als in GT en het bekende sluitingssysteem met de armbandjes, jawel fijn iedere keer een andere kleur.. De douches zijn perfect. Het is er warm, geen trek van buiten zoals in GT en er komt een flinke straal uit die je zelf moet uitzetten. Dus hier geen gedoe met 59 keer op die knop drukken voor de volgende straal.
De kleedruimtes liggen apart en vormen dus geen doorgang zoals een beetje bij GT en heel erg het geval bij PHG.
Onder is verder een mooie toiletruimte waar het prettig pissen is. Verder zijn onder een aantal kamers, waaronder ook nummer 10 waar Gusto later het eerste bed en het eerste meisje van LR zou mogen meemaken.Verder in een gangetje enkele comfortabele bankjes waar je kan relaxen, maar enkel als daar niet enkele dames op liggen te rusten en een beetje reclame voor zichzelf liggen te maken. Er is volop licht dus je kan alles gewoon heel goed zien, mooie lingerie komt nu nog beter tot zijn recht en al die moeite die onze dames doen om er goed uit tezien, jazeker doen ze volgens mijn dochter in eerste plaats om zich goed te voelen, maar Gusto is zo vrij om aan te nemen dat ze dat ook doen om ons te plezieren. Nou dat laatste lukt ze wonderwel.
Als het gelukt om zonder aan ze te blijven plakken deze dames voorbij te komen, treed je de wellness ruimte binnen. Deze is in een woord heel erg mooi, doeltreffend, schoon, relaxend, efficient en een van de mooiste die Gusto’ook heeft meegemaakt. Sorry waren maar liefst 5 woorden.
Een groot Turks stoombad. Een grote sauna, met grote brede banken, een grote stoof en voorzien van een groot kijkglas, een grote raam waardoor je de hele wellness ruimte inclusief reeds genoemde bankjes en alles wat naar beneden afdaalt kunt gadeslaan. Het oog wil tenslotte ook wat als je daar zit te zweten nietwaar. Een sauna met zacht en continu licht, geen kleurende en wegvallende lampen zoals in GT, hoewel die ook weer wat hebben…
Dan de deur naar buiten waar je stoom kan afblazen als het je te heet is geworden in de sauna of wellicht als je van kamer 10 af komt…
De tuin is nieuw, omheind met houten schotten, heel netjes en in 2 terrashoogtes opgebouwd, waarbij de onderste heel mooi beschut uit de wind ligt. In juli was die niet te gebruiken met die hitte want in gebarbequede toestand zouden de mooie LR dames toch iets minder aantrekkelijk zijn, maar dat is meer een persoonlijke smaak van Gusto.
Boven een flink grasveld , vele ligstoelen en een groot aantal tuintafels met gewone stoelen, mocht je nog wat zakelijke onderhandeling willen afronden… Boven in de hoek is zojuist klaargekomen een 2e sauna gebouwd. Een tuinhuisje is perfect tot sauna ingericht. Een heel groot kijkglas van zeker 1 bij anderhalve meter zorgt ervoor dat je je nooit alleen hoeft te voelen ook al trek je je even terug in de sauna. Inkijken is ook mogelijk, kun je eens zien hoe zwetende dames eruit zien, maar nu eens niet vanwege de wilde sex die je met ze hebt gehad…
Buiten is geen muziek, geen overdekt terras en dat is een beetje jammer. Maar, wat niet is kan nog klaarkomen is Gusto’s devies, dus wie weet.
Regelmatig zie je mannen met grote blauwe tassen sjouwen met daarin het beddegoed dat ze weer helemaal wit hebben weten te wassen. Kunnen wij daar weer verandering in proberen te brengen. Vanuit de toiletruimte kun je net het washok zien. Een tuinhuis met een wasmachine die er maar amper in past en die op volle toeren alle pogingen in het werkt stelt om het beddegoed van alle spetters te ontdoen. Spetters waar wij en onze dames toch iedere keer weer zo veel werk voor doen.
Terug de wellnessruimte in hoewel het gisteren ondanks 21 oktober helemaal niet koud was buiten. Dan valt je oog op een grote whirlpool, een 6 hoekige, die mooi op een verhoging is gebouwd. Mind your head Gusto, want haren heb je niet om je schedel te beschermen. Gelukkig was het plafond van niet al te hard materiaal dus uitdeuken en bijschaven bleek niet nodig.
Heerlijk bubbelen, 3 knopjes waarvan ik niet weet waar ze voor dienen, maar bubbels en lichtjes komen wel tevoorschijn. Nadat Monique, ex-GT , boven in de bar oneerbare voorstellen aan Gusto had gedaan, al binnen een half uur na binnenkomst, had ze nog wel zo “beloofd”dat ze na 2 minuten terug bij me zou komen om te kijken of ik vandaag sneller zou beslissen dan normaal.
Affijn 10 minuten later was ze inderdaad bezig in de jacuzzi met een steeds gelukkiger wordende Duitser .. een heel mooi gezicht, geil , echt Monique maar ook een hele mooie invulling van wellness in LR.
Naast de jacuzzi enkele ligstoelen, die Monique voorbij liep en de Duitser op haar verleidelijke manier door de katacomben wist te loodsen naar een van de kamers.

Last but not least staat in de wellness de massagetafel van Gerstin.
Toen Molaar me rondleidde zat bij de massagetafel een mooie donkerblonde dame, die bij nader inzien niet de masseuse van de dag bleek te zijn, althans niet die massage’s waar Gusto toch wel zin in had om mee te beginnen. Was hem bij Ome Bernd goed bevallen, dus waarom niet. Bei mir kannst du massage bekommen die anfängt wo unsere masseuse aufhört..
Gusto zag het bordje “even geduld aub “ voor zich. Nou, we hadden tiet zat..
Al met al een hele mooie wellnessruimte, licht, erg schoon, een beetje clinisch aandoend zelfs maar speels ingericht. Zelfs als je in de jacuzzi zit zie je via spiegelingen in het glas van de sauna de dames de trap afkomen en kun je je alvast een beetje voorbereiden op mogelijke verleidingsaanvallen of gewoon ervan genieten.

Dat is wel zo, de ruimtes onder en boven zijn groot en ruim en er zijn beperkt aantal dames aanwezig. Gisteren schat ik circa 12 tot 15 ,maar continu minder ijsberen dus een gunstige verhouding. Het mooie van weinig vrouwen is dat je ze allemaal goed ziet, goed kunt bekijken en er ook intenser van geniet. Dat heeft wel wat in vergelijking met een lange reeks krukken in GT waarop dan al die snoepjes zitten. Nou, heeft dat óók wel wat natuurlijk, maar is helemaal anders.
De vrouwen hier nemen tijd voor een praatje en bij een aantal mag je ze als man zelf op het idee brengen om een sleutel te laten halen, althans dat weten ze heel mooi te spelen…
Leuk geraffineerd zeg ik dan.
Even de virtuele rondleiding afmaken. De receptie is slechts met een scherm afgesloten van de barruimte. Je hebt zo inkijk, ziet wat er aanwezig is, maar je kan ook bij het weggaan nog even wenken naar je liefje(s) (lijfjes) van de dag. Toch wel plezierig, komen ze leuk naar je toe en kan je ze nog wat mooie woorden toespreken, als je er tenminste tussen kan komen. Ook zij wensen je Gute Fahrt und komm gut nach hause..
Heb Dandara, jawel ex-GT en ze is er nog en hoe!!, om 2 uur nog even op het hart gedrukt dat het vanavond jammer was dat ze zo laat binnen kwam. Gusto was op dat moment aan de bar door de oogverblindend mooie Hongaarse Zoë al in zo’n hoge sferen gebracht dat ie Dandara voor deze keer moest teleurstellen, maar een volgende keer staat zeker een Latina Experience met deze Pantera Dandara op het programma….
Verder was aanwezig ook Jamilla, een Marokaanse ook ex-GT. Volgens ingewijden heeft zij de mooiste en de lekkerste borsten van alle aanwezige mooie dames in de Living Room.
Gusto’s ogen werden echter al bij binnenkomst door een slank en vrolijk poppetje getrokken. Ze had de haren strak over het hoofd, tja hoe zeg je dat, en daardoor herkende Gusto haar ietsje later dan dat Gina (exGT) Gusto herkende… Sjeetje , dat was dé Gina die Gusto dit voorjaar een onvergetelijk mooie slagroomshow en public in GT had gegeven samen met een Braziliaanse.. Die guitige oogjes had ze nog steeds en al dat andere mooie was ook nog in zeer goede staat zichtbaar. Maar, op een of andere manier is er tussen ons niet een klick die Gusto uitnodigt tot het smeken om een sleutel, maar wat niet is kan nog….
Ook Sabine was aanwezig maar die had enkel oog voor Molaar en grotendeels ook andersom.
Sabine is er al vanaf het begin bij. Ze weet veel te vertellen over het reilen en zeilen en kan ook goed vergelijken met GT.
In de bar al kennis gemaakt met enkele blonde, ietsje oudere dames. Sonja was er één van en later Karina een goede 2e. Verder nog een flink aantal waar je in al je beperkingen niet aan toe bent gekomen.Allemaal niet ex-GT overigens…
Tegenover de bar een open verbinding met een zitruimte waar vele sofa’s en tafeltjes opgesteld staan.
Een gezellige lichte ruimte, ruim, rustig, weinig doorloop, echt ruimte om de voorbesprekingen met je dame te laten plaatsvinden.
Mocht je echt genoeg hebben van dames, dan ligt er ook nog wat lectuur, maar daar werd gisteren weinig in gebladerd.
Het mooiste en het fijnste van de barruimte bewaar je dan als echte Gusto toch tot het laatste.
Wat of wie mag dat dan wel zijn??? Ons aller Maria natuurlijk, dat mooie meiske, dat echt blij is je weer te zien, eensgelijks meisje. Dat meisje met dat mooie figuurtje en met een stel tietjes die ze altijd weer op de haar vertrouwde manier heel mooi weet in te pakken, te etaleren, te positioneren, noem het hoe je wilt, maar als je in haar richting kijkt kijken er gewoon 4 ogen naar je terug. 4 veelzeggende ogen, van dit op zijn Brabants gezegd, opgeruimde meiske. Als je Maria dan een complimentje maakt of als je iets leuks weet te vertellen dan beloont ze je op een ongelofelijke manier. Dat meisje lacht dan niet alleen met haar ogen en gezichtje, nee die lacht met haar hele lijfke. Sjonge, wat zijn er mooie dingen in het leven.
Om het Thekeverhaal compleet te maken, ook nog tijdje met ik dacht Christin?? gesproken, ook ex-Gt. Heel goed gesprek gehad en zij was één van de 3 dames waaraan Gusto het niet kon nalaten toch enkele tips aangaande deze club te geven. Tips die in Gusto’s bescheiden mening zouden kunnen bijdragen tot het succesvol maken van van LR, iets wat deze mooie club zonder meer verdient. Het is een club voor het publiek wat iets meer gesteld is op relaxen en sexen, en minder gek is op de drukte en de hecticiteit die in GT wel eens merkbaar is.
Voor dit type saunaclub bezoeker is LR zeer zeker een optie. Alleen, we en ze kennen de club niet. Je hoort enkel dat er niks te doen is, dat het heel mooi maar véél te rustig is, dat er enkel ex-gt sdames zijn etc etc.
Nou, als je het van horen zeggen alleen moet hebben kom je nergens.
Gusto stelt zich zo voor dat GT een aantal klanten benadert en ze vrijblijvend uitnodigt eens een dag in LR te vertoeven en het te ervaren. Vast en zeker dan ondanks de extra afstand vanaf Nederland een groot percentage vatbaar is voor herhalings bezoeken.
Het type ijsberen in LR is van het rustige, relaxte soort, jongere en oudere mensen.
Opvallend is te zien maar ook te horen uit de ervaringen van de dames, dat de Duitsers die hier in LR aanwezig zijn, iha andere, lees met name zachtere en duidelijk minder ruwe mensen zijn als in GT. Een duidelijk ander slag mensen.

Gusto heeft nog even gerust in de Kino. Hier worden natuurflims vertoond, die meer op inkijkoperaties lijken af en toe. Maar wel zacht geluid, en zeer goede beeldkwalitiet voor degenen die daar op letten dan. Groot matras om “rustig” op te liggen en enkele sofa’s geven je de mogelijkheid om je comfortabel te voelen.

Zoals gezegd een massage besteld bij Gerstin, de vrouw met zweeds aandoende naam en met de gouden handen. Klassieke massage kan, maar ook relaxende massages kan, maar verder geen erotische inslag. Daarvoor zijn anderen aanwezig immers.
Kosten zijn 30 euro voor half uur en 1 euro per minuut voor als je er geen genoeg van kan krijgen. Een super massage van deze Gerstin mogen krijgen, heel diep, heel hard, heel goed, heel noem maar op. Een vriendelijke vrouw met gouden massagehanden waar Gusto haast jaloers op zou worden. Kon ie maar 20% van de kunsten van deze handen meenemen naar zijn massageliefjes(lijfjes) in GT, dan stonden ze in enkele weken 2 rijen dik op de wachtlijst aldaar. Zo is iedere massage anders en ook anders bedoeld, bij Ome Bernds had Sandra een mooie relaxende massage , maar deze van Gerstin was perfekt. Op de vraag van Molaar hoe het bevallen was flapte Gusto er spontaan uit, Perfekt en eigenlijk nog beter en lekkerder dan sex…..
Een aanrader voor de liefhebbers, dat zeker.

Zoals Monthy Python in de vorige eeuw al stelde. And now it’s time for something completely different.
Intussen waren toch weer wat nieuwe dames binnen en werd het toch eens tijd om er werk van te maken. Gusto was inmiddels even naar zijn kastje geweest om een stukje blauwe ondersteuning tot zich te nemen. Dat leek hem wel verstandig aan het einde van de volle week die hem helemaal leeg had gemaakt.
In de kleedruimte werd zijn aandacht gegrepen door niemand minder dan De Generaal. Een nieuw fenomeen aan het nickname firmament maar onder zijn vorige naam is hij als oplichtende ijsbeer bij een groot aantal onder jullie bekend. ( oplossingen binnen 14 dagen insturen, over de uitslag wordt niet gecorrespondeeerd). Ohne Gewähr auf Deutch.
De Generaal toonde mij vol trots een echt generaalspak met alles erop en eraan. In geuren en kleuren vertelde een zich generaal wanende ijsbeer over knopen, sterren etc. Kom je als niets vermoedende eenvoudige ijsbeer helemaal naar Kaarst voor jeweetwel, sta je daar oog in oog met een Generaal, ok had nog nooit een generaalspak gezien, nu wel…
Heb hem niet naar de bekende weg gevraagd, maar volgens mij zou die het liefste dit pak aantrekken tijdens zijn verblijf op de kamers, maar wellicht kan ie daar zelf een tipje over oplichten.

Ok, nu was het echt tijd voor iets anders…
Boven rustig plaatsgenomen bij Molaar helemaal in de uithoek van het zitgedeelte, bij de open deur naar de tuin. Langzaam stapt een wat oudere blonde dame van de kruk af waarvanaf ze mij(en ook anderen uiteraard) al enkele uren had zitten gadeslaan.
Haar uitnodigende lachjes hadden mij nog niet naar de bar gelokt, dus heeft ze een andere strategie ingesteld. De analen vertellen ziet of er vooraf contact met de Generaal is geweest. In de buitendeur blijft ze steken en geniet van de frisse lucht , werpt een uitnodigende blik op Gusto, waarop beiden rechtop kwamen…
Pas op meisje, dat je geen kou vat maar haar body was intens warm, heerlijk wat een zacht huidje. Kom, aan jou de eer om als eerste Gusto op te warmen. Ze werkt onder de naam Karina en is afkomstig uit Litouwen…..Jippie…. zonder ogen te sluiten draait zich een film van Gusto’s contacten met Maria, die lieve meid uit Litouwen af.
Fijn gepraat , ze kende Nederland heel goed, was in Amsterdam, Utrecht en Den Haag, jawel, niet om te shoppen.
Ook bij haar moet je zelf vragen om de sleutel te gaan halen. Wat is dat toch met die dames, verder prima hoor.
Afgedaald naar kamer 10 in de onderverdieping.
Kamers zijn groot , hoog en mooie lichte kleuren. Op elke kamer kan de muziek, andere en rustigere dan in de bar worden ingesteld op volume naar wens.
Heel groot matras waarop je je klein voelt, maar dat is maar tijdelijk.
Met deze Karina een heerlijk half uur wilde sex gehad. Omdat zij haar werk goed deed was Gusto ook niet te beroerd om zijn deel ook naar behoren uit te voeren. Een groot deel van de strijd werd in standje, eigenlijk meer “ligje” 69 doorgebracht.
Karina is een wat grotere vrouw, tegen 180 en dat geeft toch een mooie inzetbaarheid.
Het pijpen en beffen was heerlijk, en toen Karina op gegeven moment zich wilde houden aan het veiligheidsregelement van de NATO stelde Gusto met succes voor om te vragen om uitstel van executie. Ze legde het rubbertje even terzijde en stoute meid, met een verlekkerd gezicht onze posities weer ingenomen en heerlijk verder gesnoept van elkaar.
Omdat Karina probeerde om Gusto’s periskoop vakkundig (on)klaar te maken, ging Gusto flink door om een schuttersputje te graven. Valt met vingers en tong niet mee, maar toen de smaak van grondwater kwam en tegelijkertijd de omgeving van het putje schudde alsof er granaat en bominslagen waren, en Karina het uitriep was het voor Gusto tijd om dekking te zoeken voor zijn kleine Gusto. Snel een gasmasker op laten doen en de diepte en de bescherming van het schuttersputje opgezocht. Om er zeker van te zijn werden meerdere posities vanuit meerdere kanten door de stoottroepen uitgevoerd om uiteindelijk de geborgenheid aan te treffen.
Toen het oorlogsgeweld even gezakt was, het putje verlaten, masker af en snakken naar frisse lucht. Zo, een gevoel van vrijheid en laat nu Karina haar orale kwaliteiten maar eens tot een genadeslag leiden. Dat lukte ook onder flink gespuit en luid gejuig. Nadat we rustig de toestand hadden laten bedaren, hebben we de omgeving van het schuttersputje maar goed schoon gemaakt om te voorkomen dat volgende schutters hun nek zouden breken…
Nabespreking van de strijd met De Generaal is er niet meer van gekomen.

Helemaal leeg en moe nog flink genoten van Sauna, whirlpool, drankje, hapje en goede maaltijd, op door je zelf te bepalen tijdstip, toch maar weer in het hol van de leeuwinnen plaats durven nemen.
Peertje(voor de afwisseling geen appel) uit de fruitmand en genomen en vóór Gusto een hap binnenhad stokte die bij de aanblik van een supermooie jonge godin die uit Hongarije afkomstig bleek.
Meisje al even eerder gespot, maar de houding en de aanblik nu was onweerstaanbaar.
Een gezichtje en een lijfje beetje vergelijkbaar met de Hongaarse Gabriella die af en toe in GT aanwezig is. Enkel één groot verschil. Zoë, zo heette ze vanavond voor ons, heeft geen spatje arrogantie. Zoë is puur, echt , mooi en intelligent. Kort samengevat, Zoë hoort hier absoluut niet thuis….
Maar, zolang ze er nog is doet Gusto graag zijn best om het fijn voor ons tweëen te maken.
Was haar derde dag, had maandje terug enkele probeerdagen achter de rug. Enkel kijken en nog niets(laten) doen toen.
Was pas laat binnen en kreeg steun van collegatjes. Dan weet ik wel van wie, want ze had een erg mooi pakje aan in dezelfde stijl als een ander dametje. Klopte precies..
Heel fijn met Zoë gepraat, over phases in je leven, over Hongarije, hoe het allemaal veranderd was, over haar studie in informatica (ja ik hou van logica, ben ik goed in legt ze uit) en over hoe kúnnen ze Roemenie nu toelaten tot de EU. Probeer dat als Gusto maar eens allemaal bij te houden en zinnig terug te antwoorden.
Het ging lekker, lekker heel lekker.
Sjonge wat een genot om haar aan te kijken. Om haar te voelen. Leeftijd weet ik niet. Ik heb verteld dat ik in 1982 in Hongarije was en dat zij er toen in mijn ogen nog niet was, dat bevestigde ze maar een mysterisch lachje volgde en verder lichtte ze niets op van de (leeftijds)sluier. Gek, je laat het zo en het voelt goed.
Zo goed, dat je het meisje wil belonen voor haar inzet, het lange onderhoud , maar dat je in feite niet veel meer wil dan lekker samen praten en genieten van het zicht, het voelen etc.
Gewoon heel direkt gezegd, met zo’n meisje ga je geen gemeenschap hebben …dat doe je gewoon niet…
Toen Molaar om 10 voor 12 kwam vragen of we ons aan vertrektijd van half één konden houden, las ie het antwoord al op onze gezichten af… Nee, graag nog wat uitstel.
Toen haar gevraagd om een sleutel op te halen en even later op kamer 6 of zo beland.
Direkt aan het kussen geslagen, voor het eerst met haar. Zalig, zalig, zalig.
Komen we erachter dat ze laken was vergeten. Heren het is nog puur, het is nog nieuw en een beetje onbeholpen, het is nog echt…
Na 10 minuten staand kussen en langzaam haar te ontdoen van haar mooie setje, zijn we door de knieën gezakt en hebben we ons heerlijk neergestreken op het bed. Het hele gebeuren was een GFE waarvan je enkel kan dromen……tot vandaag dan nu was het realiteit.
Heerlijk gezoend, je wilde er geen einde aan laten komen, en steeds meer speelde in mijn gedachten, het is zo mooi, zo lekker, ik ga er mee door en je kán het toch niet doen om met dit meisje gemeenschap te hebben, het andere woord wil je in dit verband al niet eens gebruiken.
Na een niet ophoudende kuspartij toch haar verdere lichaam gaan strelen, aaien, kussen en ontdekken. Toen een beetje tegen haar aangereden, lekker gemasseerd met kleine Gusto en toen greep ze naar haar tasje en haalde er een rubbertje uit.
Heb haar toen gevraagd eerst nog wat anders te gaan doen en gevraagd om te gaan liggen. Een kussen onder haar bips gelegd en haar voorgesteld, now you can relax and enjoy please. Heb haar heerlijk verwend en wat hebben we er beiden op een ingetogen manier van mogen genieten. Haar hele lijfke reageerde , we wilden er beiden geen einde aan laten komen.
Toen ze klaar was haar voorgesteld, now you relax and go on enjoying.
Daarop zijn we tegen elkaar in slaap gevallen, Gusto na 5 minuutjes wakker, je gaat toch als je naast zo een mooi en lief wezentje ligt niet je ogen sluiten…. Zoë was moe en voldaan, genoot lekker na van wat ik haar had gegeven en ze heeft diep geslapen. Intussen heeft Gusto mogen genieten, haar hele lichaam mogen aaien, strelen, kussen, genieten, enjoy, enjoy enjoy…Het ging maar door en intussen gaan er naast gedachten van genot ook gedachten door je heen, over dit wezentje, wat gaat er in haar om. Waarom is ze hier, etc etc.
Toen voor Gusto’s gevoel het voorgenomen uurtje bijna om was begonnen haar voorzichtig wakker te maken. Dat was na 10 minuten nóg niet gelukt, als een blok sliep ze, Heb zelfs haar hartslag nog gechecked…
Uiteindelijk lukte het dan wel. Langzaam wakker, mooie pakje weer aangetrokken, proberen alles voor de spiegel er weer zo min mogelijk slaperig uit te laten zien en de kamer verlaten.
Bij binnenkomst viel mijn oog gelijk op Molaar die zou rijden en die zich afvroeg wáár wij wel niet bleven, waren we anderhalf uur op de kamer geweest.
Nou dat was niet mijn bedoeling geweest, maar Zoë was wakker genoeg om dat wel in de gaten te hebben. Kosten 125 euro, wat een beetje discussie opleverde, ze rekende het 3e half uur weer à 50 euri…. Wat mij een beetje verbaasde, maar heb het er graag bij gelaten want zó een ervaring wil je niet laten oversneeuwen door discussie over geld. En eerlijk is eerlijk, het waren inclusief bar en kamer, de 2 mooiste uren van Gusto’s primera Living Room Experience. Het mooie zit hem in het onverwachte en het spontane…

Er is ongetwijfeld nog veel meer te vertellen, maar voor degenen die tot hier toe er al doorheen geploegd hebben vind Gusto het een hele prestatie en gaat ie er toch maar een eindje aan breien…
Wellicht dat de andere bezoekers hun visie op deze dag kunnen toelichten . Misschien hebben ze dat al gedaan, want Gusto heeft nog niet op het forum gekeken.

Een samenvatting geeft Gusto niet, dat is toch afhankelijk van hoe je zelf zo’n clubbezoek ervaart.

Een ding is zeker, als je er niet naar toe gaat weet je ook niet wat je mist.
Ga je er wel eens naar toe weet je wel wat je al die tijd hebt gemist.
Tis maar de vraag of je je die pijn wilt aandoen…..


De ploeg kan nu in de schuur..

Mucho Gusto. Eggeschegeded

Gustomass.

Gustomass
5 november 2006, 11:26
Gisteren was dan de grote Römerparty in Living Room.
Had aanvankelijk ervoor gekozen om niet naar LR te gaan maar om GT te bezoeken. "Iets"deed me daarvoor kiezen. Dat is een goede keuze gebleken. Heel veel wijzer geworden en één ding wordt steeds meer geldig. Casualidad no existe toeval bestaat niet, er is een rede voor alles....
Tegen 22 uur was me in GT de zin helemaal over. Toen Bonky met de mededeling kwam dat ie met een ander naar Kaarst zou gaan, duurde het maar kort voor ik mijn besluit had genomen.
Afscheid genomen van een goede GT vriend, Linda mee naar de kleedkamer geloodst om haar daar de beloofde pakken Chocomel te overhandigen en weer snel aangekleed.
Mijn laatste herinnering aan GT was heel mooi; wat kan je een lief meisje als Linda superblij maken met een heerlijke massage en met iets simpels als Chocomel. Met een prachtig laatste beeld van een lief lachend en gelukkig gezichtje op mijn netvlies gebrand ben ik naar Kaarst gevlogen.

Het was er goed vol, met overwegend duitsers. Maar wel aantal leuke erbij... Veel dames aanwezig, weer enkele van GT wo Nathalie die door een collega beer heerlijk gemasseerd is. Overigens deze beer kwam GT binnen toen ik naar LR ging en hij kwam om 01.30 uur nog in LR aan. Velen zijn na GT nog even naar LR gehopt.
Dames in LR deden erg hun best. Ben Dandara enkele keren tegen het lijfje gelopen, maar ben toch met Brazilaanse Daniella op kamer 11 beland. Zij heeft het klaargekregen om Gustomass, die qua conditie op een diep puntje verkeerde toch tevreden en geheel leeg de kamer te laten verlaten.
Een supermassage van Gerstin heeft ook een steen(tje) bijgedragen. Naast een goede masseuze overigens een hele fijne vrouw, vriendelijk en altijd alert met een leuke reactie, ook al is het maar een leuke lach. Zo een vrouw ga je bij het naar huis gaan even apart afscheid van nemen.
Opvallend was dat vele dames van 2 weken geleden nu niet aanwezig waren, waaronder de Tsjechische Zoë.....
Van het showgebeuren slechts één act meegekregen, die helemaal niks voorstelde. Nog nooit een zo slechte neukpartij hoeven aanschouwen, totaal ongeinteresseerde dame, die na afloop probeerde om ons uit de tent te lokken. Hat jemand noch Lust... niemand ging zo ver. Als Gusto in goede conditie was geweest had ie haar graag eens een poepje willen laten ruiken.
Later heeft Gina nog met een andere nieuwe dame een lesbische act gegeven, maar helaas was ook dat een beetje behelpen. Lag niet aan Gina, dat weet Gusto nog uit eigen ervaring met haar Slagroom show in GT een half jaar geleden..
Al met al een leuke afsluiting van deze avond die Gustomass toch weer blij deed thuiskomen, meer dan 12 uur nadat ie er daags tevoren was vertrokken...

Een mooie gelegenheid LR , maar geef me toch maar de rust van een normale zaterdagavond in LR.
Maar ja smaken verschillen natuurlijk.


Gustomass

molaar
12 november 2006, 09:26
De nieuwe site van Living Room is klaar.
Ziet er goed uit.
www.fkk-livingroom.com

Jorah Mormont
12 november 2006, 09:47
De nieuwe site van Living Room is klaar.
Ziet er goed uit.
www.fkk-livingroom.com


Ziet er zeker mooi uit. Goed te zien dat deze club lid is van de Golden Time Chain.
Toch maar eens een keertje gaan buurten daar.


BR, Sonny:wink:

woods25
15 november 2006, 17:25
@ Willem

schöne Grüße von Ginger ex PHG,sie arbeitet hinter derTheke,aber.....;)
Sie möchte von Dir massiert werden:rolleyes:
Frauen,die Ich kannte Dahlia ex TP,Michelle ex GT,Monique ex GT,Nikkie ex Südbad,Olivia aus Polen ex GT,Denise aus Libanon ex F.Romantica und heute haben 3 neue Frauen angefangen.insgesamt waren bis 18 Uhr ca 15 Frauen anwesend.
Gruß
woods25:wink:

Willem2
15 november 2006, 22:39
@ Willem

schöne Grüße von Ginger ex PHG,sie arbeitet hinter derTheke,aber.....;)
Sie möchte von Dir massiert werden:rolleyes:

Danke,
Aber dann muss sie wieder ihre Kleider aussiehen :rolleyes:



Frauen,die Ich kannte Dahlia ex TP,Michelle ex GT,Monique ex GT,Nikkie ex Südbad,Olivia aus Polen ex GT,Denise aus Libanon ex F.Romantica und heute haben 3 neue Frauen angefangen.insgesamt waren bis 18 Uhr ca 15 Frauen anwesend.
Gruß
woods25:wink:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=1096 geht ja nach Kaarst.

Andere Frauen kenne ich einige von aber haben wir kein Pass von.

Gruesse Willem2

Wagons-Lits
17 november 2006, 18:59
Ben er dinsdag geweest.

Ziet er van buiten niet uit, maar van binnen prima. Een soort GT, maar dan dichter bij Duesseldorf. Handiger voor de meeste Duitsers. Ik kan Monique en Nikki bevestigen, (en Ginger, maar dan exclusief achter de bar - ze blijft wel een schatje), en zag dacht ik ook Samantha (ex GT) en nog een half dozijn andere meiden. Het oogt nog wat leeg en nieuw, maar iedereen is erg enthousiast. Heeft wat van de ex -'Ritz' qua sfeer zo. Tent vol potentieel.

Sorry, heb beperkte internet -toegang, rest komt later.

W-L

johanvdv
20 november 2006, 16:28
Eindelijk weer eens tijd om een FKK club te bezoeken, was in de buurt van Kaarst, nog getwijfeld of ik de extra afstand naar Brüggen zou gaan overBrüggen en dus van mijn beperkt tijd (4 uur) 1 uur zou inleveren. Dat leek mij niet zo'n goed plan en omdat ik altijd al zoveel moeite heb om uit het aanbod te kiezen, toch maar naar LR gegaan. Op de stoep lag een kortingskaart, dus meteen 5 euro bespaard, mijn middag kon niet meer stuk.

LR is mooi maar duidelijk kleiner als GT. Dacht eerst dat er nog een boven verdieping was maar toen ik de trap opliep zag ik allemaal privé spullen liggen, dus maar weer snel naar beneden. Even in stoombad gezeten, lekker! toen in broebelbad en eens in Kino gaan kijken. Daar kwam Anja op mijn schoot zitten een leuke Poolse, klein, donker haar, half lang. Op haar rug wat littekens oid.
Ze wilde wat snel naar de kamer dus nog even gewacht. Na nog wat met een mede ijsbeer gekletst te hebben en wat rond gekeken besloten dat Anja toch het meest aansprak dus toen ze weer de Kino binnenkwam waar ik helemaal alleen zat, tjonge wat was het gezellig, haar toch maar een sleutel laten halen. het werd een erg lekker uur op de kamer. Tegenvaller was dat ze niet zoende. Lekker was dat ze super heftig klaar kwam door mijn beffen. Dat was dus niet fake, of juist super goed fake. Maar ze werd zo nat, dat ze het wel lekker moet vinden. Pijpen was wel ok, natuurlijk ZC. Neuken was ook goed, maar niet bijzonder. Overal was het gewoon erg leuk samen en als zo'n mooi slank, klein, jong meisje bij je op bed ligt ben ik al snel tevreden. Ze rekende me 1 uur hoewel we dat niet helemaal vol gemaakt hebben. Maar ik was tevreden.

Toen rondje sauna gedaan, wat gedronken en gekletst, maar het was allemaal erg rustig. Ik wist niet goed met wie ik nog mee zou gaan. Niemand maakte echt aanstalte. Toen zag ik een mooi exemplaar met van die lange kanten handschoenen aan. Voor mijn neus werd ze weggekaapt.
Na een ruime periode kwam ze weer naar binnen en ging ze eten, na het eten haar aangesproken en haar meegenomen naar de kino. Daar even lekker opgewarmd, heerlijk om zo en plein public verwend te worden. Zij zoende vollop. Na een tijdje naar de kamer gegaan en daar was het echt goed!
Heerlijk zoals ze ZC pijpte. Met handen, zonder handen, diep, minder diep. Beffen vond ze erg prettig, maar duidelijk minder als Anja, ze werd er ook flink nat van, of was ik dat zelf?? Maar haar orgasme leek mij fake. Toen nog lekker geneukt in diverse standjes en zelf aangegeven dat ik echt weg moest. Inclusief de tijd in de kino was het zeker meer als 30 min. Op de kamer schat ik ook, maar zij was toch tevreden met een half uur betaling. Ze zegt Duitse te zijn met Spaans bloed, maar ze spreek minder Duits als ik. Ze ziet er werkelijk prachtig uit met haar lange dikke zwarte haar. Een heerlijk figuur, prachtige ronde volle billen en verder erg strak. Cupje B lijkt mij. Wat mij betreft heel erg voor herhaling vatbaar, helaas kom ik er niet zo vaak.
Johan

woods25
23 november 2006, 21:43
Die Dame was zeker Dahlia half duits en half spaans,ze heeft heel mooie billen(auf Deutsch geilen Arsch) ik kom zeker terug bij Dahlia.
Groet
woods25:wink:

Stiffmaster
7 december 2006, 12:14
PFFFF, het is nu ondertussen 7 december, maar ik heb je verhaal volledig uitgelezen, :teuflisch :teuflisch duurde iets langer dan mijn kamerbezoekjes :fuck: :fuck:



El primera Living Room Experience de Gustomass in Kaarst

Tiga
12 december 2006, 20:56
We braken ons kamp op en vertrokken richting Kaarst om Living Room te bezoeken.
Om een uur of half twee stonden we voor het toegangshek en drukten op het belletje.
Een alleraardigste dame ontving ons en we voelden ons direkt op ons gemak.
Alles was GT-style; Badjassen, kastjes, kino, etc. Eerst maar eens een saunaronde in die mooie ruime sauna, de masseur zorgde voor aufguss en waaide ons vol enthousiasme nog wat hetelucht toe (SUPER service!)
Naar boven in de bar... stuk of 9 dames en 2 heren (onszelf niet meegeteld) na een drankje aan de bar plaats genomen op de bankstellen. Het duurde niet lang of Hotshot was in contact met Karina uit Litouwen het clickte en ze verdwenen naar een kamer.
Ikzelf was nog een beetje onder de indruk van "mijn chocolaatje" (ontwenningsverschijnselen; had ik het wel goed gedaan?) en zocht troost bij Braziliaanse Daniella.
Wat volgde was een goede service op de kamer maarrrr ik was er toch niet helemaal bij...
Dankzij de inspanningen van Daniella was het resultaat desalniettemin bevredigend!

Toen ik terugkwam in de barruimte zag ik het meteen; Hotshot was in trance!
Hij kon zijn ogen NIET van Karina af houden, ging steeds weer praatjes met haar maken, ging naar buiten staan staren.... HELEMAAL de weg kwijt!!
Hij gaat NOOIT twee keer op dezelfde dag met dezelfde dame naar een kamer maar hij stond nu in dubio... hij draaide met zijn ogen, ging weer een praatje met haar maken en ze zei tegen hem "IK wil met je naar de kamer.... zonder geld!".
DAT was mijn que "Check please!" Ik vertelde hotshot dat we NU vertrekken naar GT en liep alvast naar beneden om me aan te kleden. Het duurde een minuutje of wat voordat hij mij volgde en voor we het wisten stonden we aan de balie en vroeg ik of de dame in kwestie naar GT wilde bellen zodat we voor dezelfde entree ook daar naar binnen konden "geen probleem" (we blijven Hollanders nietwaar!)
Pas in de auto kwam hij weer bij zijn positieven en probeerde alles een beetje te relatieveren.... pfffffiu, CLOSE call!
Enkele uren tevoren was hij vol ongeloof dat een ijsbeer ZO voor gaas kon gaan en NU was hijzelf aan de beurt!!
Als je werkelijk een vrouw tegenkomt waarbij alles als een handschoen past ga je gewoon voor de bijl of je wilt of niet!!
(haha, mannen zijn het sterke geslacht, laat me niet lachen!)


xxx

Gustomass
14 december 2006, 22:35
Wil Gusto net onder Living Room gaan schrijven wie er daar wel eens op bezoek komen,dames bedoel ik dan..., lees ik hier dat mijn favoriete massage meiske naar LR zou komen.
Heeft Gusto dan afgelopen zondag de laatste Linda vrije Kaarst avond mogen beleven?? En dat nog wel met een landgenote , jawel, langgenote, Dandara.

Linda jij maakt Gusto's leven wel erg gecompliceerd, maar ik heb nog een dozijn LR VIP kaartjes...... trouwens, gecompliceerd sluit lekker zijn niet uit....

hasta Pronto Linda, hasta pronto Linda...

gustomass gaat nu even proberen bij te komen....

Afgelopen Zondag met Dandara mogen vertoeven..
Maar er zijn nog meer oude bekende en jonge bekenden in Kaarst neergestreken. Dus heren, hebben jullie nog iets te strijken...... hier zijn ze neergestreken om voor jullie een en ander te strijken......

Op gegeven moment, in een poging bij te komen wat Dandara Gusto allemaal wel niet had aangedaan, ziet Gusto een Thais meisje zitten, een meter of 10 verderop.. Die lijkt wel op..... Nee, dat is ze niet..Fon was veel onstuimiger, veel beweeglijker, en deze zit rustig wat te eten op de bank...
Daarna stapt ze op en loopt richting bar...en begint lekker dansje te maken..wel verdorie ..ze is het wel.... even gaan vra..... te laat, dat dansje heeft er eentje op een idee gebracht....
afijn , uurtje later gaat Thaise aan de spelautomaat zitten,,....ze is het wel...
Maar, ze was heel beheerst en ze zag er wel heel erg goed uit, een beetje voller, niet te maar, minder dun als in GT, nee ze is het niet....of toch...
in een onbewaakt moment,Dandara moest zich ook af en toe even opfrissen.....stapt Gusto op het meiske af om haar te vragen.....nee, hoeft niet meer , ze is het...
Ze knikt bevestigend op mijn vraag ze bevestigt ook dat het haar goed gaat. Dichterbij gekomen was dat ook heel mooi aan haar te zien.
Voor degenen die Fon kennen en haar een warm hart toedragen.. Deze Fon was afgelopen zondag in Kaarst, Living Room...
Weet verder helemaal niks meer wanneer, hoe vaak, hoe vaak niet... gewoon zelf op expeditie zou ik zeggen...

Er lopen veel GT dames rond in Kaarst. Zo ook een thekefrau, die nieuwe met dat staartje, die met de Römertag de hele godsganse dag pannekoeken, overigens overheerlijk heeft staan bakken. Maam ken ik niet.
Maar een heel mooie verschijning en lief en vriendelijk.
Een onbeschrijfelijk verschil in overkomen tussen hier en GT. De omstandigheden bepalen hoe iemand uit de verf mag komen..
Hier was ze alleen achter de bar, had ze de touwtje sin handen waren alle ogen op haar gericht..... En niet voor niets.,....
Naam eventjes kwijt, helemaal niet erg, is toch niet haar echte naam....

Dan was er enkele dagen eerder ook iemand geweest die je nooit in Kaarst zou verwachten tegen te komen....Poolse Sonja...
Nee, dat kon ik niet plaatsen, maar vrijheid blijheid en genieten maar zou ik zeggen.
Sonja welkom in Kaarst voor zolang het duurt.
Tot nu toe zijn er maar héél weinig dames die lange tijd in Kaarst blijven....
Sabine en Dandara bevestigen als uitzondering deze regel....


Verder is het lekker rustig en relaxed in Kaarst, heel anders dan het toch wel hectische GT.
Vraag me eerlijk gezegd af hoe Sonja hier is overgekomen, Sonja een half uurtje rustig krijgen met een massage is me dan wel gelukt, maar een hele dag rustig in Kaarst kan ik me niet voorstellen. Gelukkig kan ik me wél vergissen....


Groetjes, Gustomass.