PDA

Volledige versie bekijken : Anastasia-Raluka ( Roemeense, zwart haar) ex-GT



Toppie
26 september 2008, 08:55
Ik weet niet of dit dezelfde dame is aangezien de laatste post over deze dame dik tien maanden geleden is geplaatst. In ieder geval gisteravond een dame ontmoet met dezelfde naam. Kwam haar tegen in t gangetje van de seksbios nadat Vanja onze eigen Ace2 bijna verkracht had aldaar!!! Ik dacht dat ze anders heette, maar toen ze zich voorstelde als Anastasia gingen er bij mij alarmbellen af (dankjewel MiniMe :)) Ze was me al vaker opgevallen hoe mooi ze was, maar ook hoe schuchter. Zit veelal stilletjes op een bankje beetje voor zich uit te kijken. Gelukkig kwam ze na de juiste aanpak helemaal los en heb ik echt een super TFE ;) beleefd.

Tip van Toppie: wees lief voor der.

Naam: Anastasia
Nationaliteit: Roemeens. Spreekt alleen Engels.
Leeftijd: 20 jaar
Haarkleur/-lengte: lang zwart sluik haar
Lengte: ong. 170cm
Postuur/Cupmaat: Heel slank/B Cup
Tatoeages/Piercings: geen
Service: NMC, TZ, PZC, beffen
Voordelen: hele lieve meid.
Nadelen: is een heel schuchter meisje dus niet aan te bevelen voor de rampetampers onder ons.
Tijdsuur: veels te lang…..en achteraf ook weer veels te kort :(

blijemotorrijder
26 september 2008, 10:21
Ik zie tot mijn verbazing dat ik een jaar geleden ook met haar ben geweest en daar kan ik mij niks meer van herinneren.
Wel weet ik dat ik er 10 dagen geleden mee op de kamer was en dat ze toen zei dat ze naar huis ging en dat ze Donderdag 25/9 terug zou zijn.
In elk geval ga ik dan volgende week de kennismaking weer hernieuwen.
Heel mooi lief schuchter meisje dat zich helemaal niet thuis voelt in de slangenkuil die GT heet.
Alles wat ze doet is nog heel on-ervaren, maar misschien is dit ook gespeeld.
Vorige week, vroeg ik of ze FT deed en dat had ze nog nooit gedaan zei ze.
Nu lees ik uit 2007 toch andere berichten.
Maar het is wel een beauty die een tedere behandeling op prijs stelt een ook retourneert. Volgens een mede-ijsbeer kan ze niet pijpen, maar daar ben ik het niet mee eens. Ze is alleen niet zo'n type dat alles meteen naar binnen slobbert.
Benieuwd hoelang ze nu weer blijft.
Zij heeft overigens ook het "collegegeld" verhaal. (arme studente die wat bijverdient)

naughtyboy
26 september 2008, 17:32
kan mij bij bovenstaande verhaal aansluiten. kwam deze mooie schuchtere verschijning afgelopen woensdag tegen bij de Kino. Ze zat daar in de gang een beetje voor zich uit te staren zonder maar al te veel te willen opvallen voor de vele aanwezige beren. Ook toen ik naast haar ging zitten was het niet meteen echt van even prettig met haar praten, maar nadat uiteindelijk het ijs was gesmolten durfde ze wel enigszin te praten. Ze had nog niet veel gekamerd aangezien er woensdag ellelange wachtijden voor de sleutel waren. We hebben dan ook eerst 3 kwartier met elkaar gekletst alvorens we naar de kamer konden. Daar aangekomen ging het idd nogal wat onwennig aan toe, maar eenmaal losgekomen was deze spetter toch wel in staat mij van het nodige plezier te voorzien. Een rustige lieve meid die enigzins met zachte handen aangepakt dient te worden.

Ace2
26 september 2008, 18:32
Ik weet niet of dit dezelfde dame is aangezien de laatste post over deze dame dik tien maanden geleden is geplaatst. In ieder geval gisteravond een dame ontmoet met dezelfde naam. Kwam haar tegen in t gangetje van de seksbios nadat Vanja onze eigen Ace2 bijna verkracht had aldaar!!! Ik dacht dat ze anders heette, maar toen ze zich voorstelde als Anastasia gingen er bij mij alarmbellen af (dankjewel MiniMe :)) Ze was me al vaker opgevallen hoe mooi ze was, maar ook hoe schuchter. Zit veelal stilletjes op een bankje beetje voor zich uit te kijken. Gelukkig kwam ze na de juiste aanpak helemaal los en heb ik echt een super TFE ;) beleefd.



Dankjewel Ace2 zul je bedoelen. Eerst lok ik haar op de mij bekende, charmante, wijze haar naar ons toe en als ze klaar voor de grijp ligt blijkt mijn torso te blank te zijn, waarna ik haar verwijs naar een andere, zonnenbank bruine, torso. ;)

En ja, ik werd wel een beetje verkracht door Vanja :p Maar ik was standvastig: Ace2 de standvastige :D

ButtinSky
29 september 2008, 00:47
Lieve mooie meid, maar niet de Anastasia van najaar 2007. Die was ook bepaald niet schuchter en in alles net iets beter. Zij was er destijds samen met haar zus die me een half jaar geleden vertelde dat ze zich definief (?) ergens anders gevestigd had. Heel jammer.

blijemotorrijder
29 september 2008, 07:55
Lieve mooie meid, maar niet de Anastasia van najaar 2007. Die was ook bepaald niet schuchter en in alles net iets beter. Zij was er destijds samen met haar zus die me een half jaar geleden vertelde dat ze zich definief (?) ergens anders gevestigd had. Heel jammer.
Dat dacht ik al. Vorige week vroeg ik haar of ze hier vorig jaar ook was geweest en dat ontkende ze. Ik vond het al zo vreemd dat ik mij van vorig jaar met haar niks herrinnerde. Maar het klopte dus en de Alzheimer heeft toch bij mij nog niet toegeslagen.
Zaterdag weer met haar gekamerd en technisch gesproken was het weer niks.
Maar ik vind haar zo mooi en ze is toch ook wel heel erg teder. Maar ruige hartstochtelijke sex moet je bij haar echt vergeten.

Extince
29 september 2008, 12:54
viezerik! En geen aandacht gegeven aan anastasia...Anastasia is een plaatje om te zien, zondermeer. En ik heb je tip in achting genomen. Echter. Een goed wandelmaatje van mij is zondag met haar naar de kamer geweest en had zo'n slechte ervaring, dat het grensde aan een wanprestatie :eek:. Het eerste kwartier volkletsen, weinig actie, erg op de tijd letten en als klap op de vuurpijl nog eens 100 Euro per uur vragen. Ik heb hem zelden zo hoofdschuddend van de kamer zien komen... Een ander wandelmaatje is zaterdag met haar geweest en vond het eveneens niet goed ("technisch niks") op de kamer, al blijft hij gecharmeerd van haar looks. Op een concurrerende site is gisteren een recensie over haar geplaatst waarin het woord 'dramatisch' viel.

Ik denk bij nader inzien dat ik mezelf die ervaring ga besparen :p. Ik geniet wel van haar looks als ze langs loopt. En met Lovely was het heerlijk en vol gas!

rolo
30 september 2008, 23:24
Gisteren had ik het bovenstaande gelezen en dacht dat ik wist wie jullie bedoelde.

En vandaag zag ik haar voorbij lopen samen met haar collegaatje Roxy, met ze twee gingen ze een koppel ijsberen vangen en zag dat ze gezellig bij een nogal stoere ijsbeer op schoot kroop en spontaan en geamuseerd op hem reageerde, ik lag al op de loer maar wist het niet zeker, had ook Svetlana ook al gezien en daarvan weet ik dat het met haar goed klikt.

Bon, wat koffie gehaald en bijna gelijktijdig zaten we op 1 fout-groene bank,
dwz ik op de zetel en zij leunend op de rugleuning, das ff belangrijk, wie haar kent weet dat je dan tegen een ongelofelijk mooi jong rond kontje aankijkt van een tenger meisje met een o zo lief gezichtje.

Ze verteld dat ze roemeens is en Anastasia heet, bingo. Maar gelijk daarachteraan dat ze niks is. Wat? Blijkt ze zichzelf niet mooi te vinden, dat de mannen niet met heaar willen kameren, dat ze nergens goed voor is, enz.

Nogal van met apropo gebracht probeerde ik haar wat op te beuren, je weet wel van dat relativerende gedoe waarvan je weet dat je het toch niet helpt.
Begint ze te een klein beetje te snotteren en tranen wellen op in haar ogen, shiiiit wat nu, daar begint iemand voor me in te storten, ik voelde al wat stemmen rond me heen stil vallen. tja veel beren kijken eenmaal naar haar.

Haar een beetje gerust gesteld en een knopje gevonden dat haar zichtbaar op vrolijkte. Ze vond zelf dat ik met haar naar de kamer moest. OK dan, onder het motto; we zien wel wat er gebeurd en weet nu nog niet of dit gespeeld was of niet. Toch knaagde de gedachte dat ze zo n trucjes niet nodig had want ze wist al dat ik haar erggggggg leuk vond.

Ze ging op haar eigen gang over te pijpen en deed dat eigenlijk best goed en eigenlijk met beweging van haar hele lichaam, apart. Kreeg ook kommentaar over mijn groote/dikte en mocht niet helemaal in haar, werd me vooraf al mee gedeeld. Uiteraard ging ze zo liggen dat ze haar benen vrijwel gestrekt heeft en je eigenlijk constant haar opnieuw penetreerd in plaats van dat je in haar bent, geprobeert uit te leggen maar ze zal wel gedacht hebben; je kunt me wat! De kreetjes en bewegingen van haar waren heel reactief maar ook een beetje lijdend. Vindt het normaal best lekker als je reacties ziet bij de meiden maar dit kreeg een vreemd tintje, begint ze ineens plots zelf te bewegen en aan mijn heupen te trekken, Kort om, goed geprobeerd haar te volgen en vooral te minderen als je dat merkte. Bij doggie ging ze helemaal plat liggen waardoor ze er verrukkelijk uitziet, met onze gezichten op 10 cm van de spiegel liggend kunt je mekaar indirect in de ogen kijken en ik hield het niet meer.

Tja, wat moet je daar nou mee, kreeg ook het verhaal van het studiegeld en de tegenvallende verdienste vlak voordat ik zou betalen. Maar om eerlijk te zijn denk ik dat Anastasia niet voor ijsberenstoeien in de wieg gelegd is, ook al is dit haar eerste keer en dat 9 dagen achteen, en is jong. en heeft ze de kneepjes van centjes troggelen al onder de knie. Toch merk je dat ze er eigenlijk met tegenzin staat, aan getrokken door valse hoop of belooften.

O ja, dat knopje waarmee ze opvrolijkte: ze gaat overmorgen naar huis! En dat is maar goed ook, zeer zeker voor haarzelf want Anastasia is een lief maar verdwaald meisje in een poolveld vol hongerige ijsberen, mea culpa

Toppie
1 oktober 2008, 00:06
Aiai stoere ijsberen in gt? Had ie een bivakmuts op? ;)

blijemotorrijder
1 oktober 2008, 08:57
Rolo,
Uitstekend beschreven van hoe een sessie met dit meisje verloopt.
Ik ben er nog steeds niet achter of het allemaal een act is of dat ze het echt allemaal verschrikkelijk vindt.
Ze ontkent dat ze gestuurd is. Ze zegt dat ze dit vrijwillig doet om maar dat collegegeld te verdienen. En ik denk toch wel dat ze heel veel centjes ophaalt.
Maar morgen Donderdag is ze er dus nog en dan ga ik toch weer met haar kameren.

Toppie
1 oktober 2008, 09:27
euh geloof niet dat de centjes bedoeld zijn voor t collegegeld.... Heb een andere versie gehoord, maar is ook niet belangrijk.

Geloof dat ze vandaag voor t laatst werkt en een korte? rustperiode inlast dus denk dat ze er donderdag niet zal zijn.

timd
1 oktober 2008, 10:44
Leuke dame is dit! Ben vorige week ook met haar de kamer op geweest en heb er geen spijt van gekregen. Service is prima gezien haar voortreffelijke looks. Heb alleen wel begrepen dat ze nu werkte voor haar collegegeld, maar denk dat Toppie wel weer de primeur van de inside edition heeft.

Haiduc
1 oktober 2008, 14:24
Weet je toevallig ook wanneer ze terug zal zijn Toppie? Ik had haar namelijk net uitgekozen als het meisje waarmee ik mijn clubontmaagding zou gaan beleven...:o

Nou kan ik daar misschien ook nog wel even mee wachten...

Toppie
2 oktober 2008, 10:05
Weet je toevallig ook wanneer ze terug zal zijn Toppie? Ik had haar namelijk net uitgekozen als het meisje waarmee ik mijn clubontmaagding zou gaan beleven...:o

Nou kan ik daar misschien ook nog wel even mee wachten...

geen idee, dacht dat t om een paar daagjes ging maar ken ook net zo goed twee weken zijn....
btw denk niet dat Anastasia de ideale dame is voor jouw clubontmaagding.....
Zou dan eerder aan andere "meer ervaren" dames denken. Bovendien ook verstandig om de eerste keer niet alleen naar t hol van de leeuw te gaan.

ps. Tip van Toppie: neem een bivakmuts mee.....

Haiduc
2 oktober 2008, 12:39
geen idee, dacht dat t om een paar daagjes ging maar ken ook net zo goed twee weken zijn....
btw denk niet dat Anastasia de ideale dame is voor jouw clubontmaagding.....
Zou dan eerder aan andere "meer ervaren" dames denken. Bovendien ook verstandig om de eerste keer niet alleen naar t hol van de leeuw te gaan.

ps. Tip van Toppie: neem een bivakmuts mee.....


Het is niet mijn echte ontmaagding Toppie ;):D

Inderdaad lijkt het me op zich het handigste dat ik met een ervaren ijsbeer mee ga, omdat ik met het hele gebeuren daar geen ervaring heb. Maar daardoor lijken me die 'wat meer ervaren dames' juist lastiger te zijn. Anastasia lijkt me van nature meer 'my type of girl' zeg maar, waardoor het denk ik juist makkelijker is. Daarbij spreek ik haar taal, waardoor ik haar misschien ook beter op haar gemak kan laten voelen.

Is het nou geoorloofd om uitgebreid met die meisjes te praten voor je naar de kamer gaat? Want het lijkt me dat ze toch het liefst snel naar die kamer willen, geld verdienen en dan weer op jacht naar een nieuwe klant? In ieder geval, als ik een beetje met haar kan babbelen denk ik wel dat ik dit meisje een beetje kan ontdooien.

Toppie
2 oktober 2008, 13:11
Is het nou geoorloofd om uitgebreid met die meisjes te praten voor je naar de kamer gaat? Want het lijkt me dat ze toch het liefst snel naar die kamer willen, geld verdienen en dan weer op jacht naar een nieuwe klant? In ieder geval, als ik een beetje met haar kan babbelen denk ik wel dat ik dit meisje een beetje kan ontdooien.

verschilt van dame tot dame en van klant tot klant.

Haiduc
2 oktober 2008, 18:50
Misschien kunnen we samen gaan als ze weer terug is Toppie, dan zou je me meteen aan haar voor kunnen stellen?

Toppie
2 oktober 2008, 19:06
Misschien kunnen we samen gaan als ze weer terug is Toppie, dan zou je me meteen aan haar voor kunnen stellen?

Ik stel je graag aan haar voor, maar of dat in je voordeel zal werken....... :rolleyes:

Haiduc
2 oktober 2008, 19:43
Ik stel je graag aan haar voor, maar of dat in je voordeel zal werken....... :rolleyes:

Dat zal toch wel...?

Vraag is denk ik meer wanneer ze weer terug zal zijn...

Ik blijf erbij dat ik speciaal voor haar persé naar GT wil voor mijn allereerste keer in een club. Alleen als ze zo over die andere kerel (figurant ;) ) sprak, moet ze me wel eerst zien staan natuurlijk ;)

Zakkenleger
6 oktober 2008, 19:50
Ongelooflijke troela, op de kamer een echte drama queen. Nog niet vaak zo'n beroerde ervaring gehad :mad:. Jammer want wel een heel mooi meisje. Maar beter dat ze een ander vak gaat uitoefenen.

jeroen
16 oktober 2008, 19:54
Vandaag was ze er ook, vind haar een mooie meid om te zien dus heb de hele dag zitten twijfelen na een paar andere had ik de puf niet meer maar de volgende keer ga ik het maar eens proberen...

Toppie
16 oktober 2008, 21:09
Tja jeroen wel op eigen risico ;)

rolo
20 oktober 2008, 23:34
Ik liep de kleedruimte binnen en wie stond zich zowat naast me om te kleden, juist:rolleyes:. Atlijd leuk als je ze in burgeroutfit ziet strippen!!! Even later tegenkomen en de kamer op, vroeg ze zelf weer om, ja ze weet de snelheid erin te houden. Na de vorige keer had ik toch wat twijfel, maar ze speelt dat onervaren lolita achtige toch zo perfect dat ik, nou ja jullie weten wel :rolleyes:. Om twijfel weg te nemen; let maar eens op haar als ze in de bar zit. Ze zoekt haar volgende prooi wel degelijk uit als ze zin heeft, en maakt dan schuchter oog kontact en lokt hem in haar webje. En dat dramaqueen gedoe :heul: is meteen weg als je wat nochalant doet , had zelf even geen zin in dat geleuter en ze weet zelf echt wel waar ze is.

Op de kamer was ik toch flink verrast, ze kon plots pijpen als een tierelier en kronkelde rond me hen, wel met gebruik van handen en wat lotion die wel een tintelint gevoel gaf, perpermunt of zo iets:confused:. Klever meisje, smaakt voor haar ook beter, en met een beetje geluk voor haar sta je 5 min later weer af te rekenen. Het neuken ging weer wat moeizaam waar daar had ze weer een ander flesje voor, duidelijk DE oplossing. Alsof een roestig slotje gesmeerd werd, het ging soepel en ze scheen er ook verbaasd door te zijn, gewoon lekker posities gewisseld waarop ze uiteindelijk herhaaldelijk vond dat ´i had to come`. Nu ben ik de beroertste niet dus dat meteen me best gedaan en jawel hoor :rofl:.

Ik lees ook wel dat ze veel reacties krijgt die super negatief zijn, weet het uit eigen ervaring :cool:. Maar nu lijkt het wel of goed beslagen ten ijs wilt komen op ons poolveld, gewapend met de verschillende flesjes, geile bewegingen en geile opmerkingen. En zo onschuldig is ze niet hoor :green_smi

hara1d
21 oktober 2008, 01:13
der süße Killerarsch war mir schon öfter aufgefallen, heute sollte sie es sein. Montags gibt es keine Wartezeiten auf Schlüssel und wir landeten auf Zimmer 2 mit Spiegeln zu beiden Seiten der Matte (dazu später mehr). Als ich mir die Ziggi davor ansteckte verzog sie etwas ihr süßes Gesicht und sagte sie würde niemals rauchen weil davon ihre schönen schwarzen Haare braun würden und sie würde rauchende Männer nicht küssen :o . Also sagte ich ihr dass ich sie lecken wolle bis sie es nicht mehr aushält und sie danach mit mir machen kann was sie mag :D. Ihre Freundin (Sabrina du alte Petze:p) hatte ihr erzählt dass ich zuweilen kiffe und sie befürchte davon high zu werden wenn ich sie intensiv lecke:rofl: . Nun, also erst mal die Brustvorhöfe geschleckt und leichtes Vakkum erzeugt bis die Warzen erigierten (mamillian protuberances wie Frank Zappa es nannte), ein wenig um die leckere Mumu herum, dann sollte ich verwöhnt werden. Ich dachte mir ist sie nun schüchtern oder Vollprofi? Ich bin überzeugt sie ist beides :thefinger.
Klein Harry ist nicht auf Betriebstemperatur und liegt schlaff in ihrer Hand :rofl: als sie beginnt in ihrem "Beischlafutensilienbündel" zu kramen (ich denke schon klar, jetzt kommt Blasen mit Gummi). Schaue ich geradeaus sehe ich Annastasia, schaue ich egal zu welcher seite sehe ich Anastasia im Spiegel. Sie tut als bemerke sie nicht dass ich sie beobachte, mir ist schnell klar dass es ein Spiel ist :baeh:. Aus dem Beutel fördert sie eine Flasche mit ausklappbarem "Applikator" und eine Familienpackung Feuchttücher (ich soll also eine Ao-Nummer mit späteren Abwischen befürchten und das genau soll ich denken!) Das von mir angedachte Gleitmittel ist ein Mundwasser (Gel) mit Minzegeschmack (damit klein Harry nicht zu sehr nach Pi..el schmeckt). Das von Anna initiierte Kopfkino meinerseits bewirkt eine Erektion, nach 2 maligem Abwischen mit Feuchttuch, befeuchten mit Gel und Abwischen und gleichzeitigem Ziehen erreiche ich Vollmast :48[1]: Darauf folgt ein excellentes Gebläse, abwechlungsreich, immer wieder abwischen, nachgelen weiterblasen, vor dem point of no return kurz Handarbeit, denn wieder mit Feuchttuch "langziehen" und weiter im Text, dann Finale totale :blow:
und noch eine gute Minute weitergesaugt, einfach klasse.
Dann sagt sie zu mir: don´t smile, be serious! Ich kann das befriedigte Grinden kaum verkneifen :rofl:
Beim after sex talk (ohne Ziggi) frage ich sie wie es ihr in Germany gefällt, sie sagte sie sei hier um Geld zu verdienen und "thats it".
Wenn sie mal ein nichtrauchender und nichtkiffender Mitijsber vor die Zunge kekommt möge er sie lecken und später von mir grüßen :eek:

Es sollte mich nicht wundern wenn Anastasia Psychologie studiert und ein Buch über das Verhalten von Männern in Clubs im Grenzland schreibt, wer weiß, vielleicht promoviert sie damit einmal.
Wenn diese süße Maus sich gehen ließe und GFS vom feinsten "lieferte" wäre es für sie und uns Bären zu heftig, also ist es gut so wie es ist.
Meine Erwartung war hoch, meine Befürchtungen im Verlauf der Action ebenso, letztlich bekam ich das ich erwartete nicht und gleichzeitig mehr als ich zu hoffen wagte (mögen täte ich schon wollen nur dürfen habe ich mich nicht getraut). Mens sana in corpore sano

Toppie
21 oktober 2008, 08:36
Als ich mir die Ziggi davor ansteckte verzog sie etwas ihr süßes Gesicht und sagte sie würde niemals rauchen weil davon ihre schönen schwarzen Haare braun würden und sie würde rauchende Männer nicht küssen :o .

Es sollte mich nicht wundern wenn Anastasia Psychologie studiert und ein Buch über das Verhalten von Männern in Clubs im Grenzland schreibt, wer weiß, vielleicht promoviert sie damit einmal.
Wenn diese süße Maus sich gehen ließe und GFS vom feinsten "lieferte" wäre es für sie und uns Bären zu heftig, also ist es gut so wie es ist.


:rofl: sie küsst auch rauchende Männer aber zum Glück rauche ich nicht so viel :rofl:

:rofl: ein Buch? aiaiai ich glaube das ich schon weiss wer der Hauptdarsteller ist :teuflisch

gr.
Rauchfabrik33

Pepsi
21 oktober 2008, 19:54
Weet iemand of ze er donderdag weer is?

jeroen
22 oktober 2008, 09:35
toppie... denk dat ik vandaag toch maar over de streep ga kan ik er zelf ook wat over vertellen haha

Toppie
22 oktober 2008, 09:55
haha is goed jeroen, dan ga ik ondertussen met haar vriendin :)

jeroen
29 oktober 2008, 17:13
heb het risico maar genomen, maar vond het niet echt een top sessie.
Het is wel een heel leuk lief meisje maar echt vuurwerk op de kamer was er niet.
alles was eigenlijk redelijk, niet echt iets om een boek over teschrijven.
Voor mij is ze niet wild genoeg.......

Samstagabendgast
25 november 2008, 15:38
Ze kan nog zo mooi zijn maar mijn ervaring op de kamer met haar was een regelrechte flop. Eénmaal op de kamer wilde ze helemaal niks. En wat ze dan deed, leek helemaal nergens op. Na 15minuten afgebroken en betaald.

rolo
30 december 2008, 20:16
Ik klede me toevalig weer gelijk met haar om, zag hoe ze haar mooie ronde kontje uit haar broek probeerde te wurmen en ze keek me aan met zo n blik van ´kun je het wel goed zijn` vervolgens bukt ze dieper door in mijn richting om me welbewust een blik op haar strak gespannen slipje te gunnen terwijl ze me uitdagend aan kijkt

In de bar trof ik haar met andrea, afspraak voor de kamer gemaakt en nog even gedacht om ook andrea mee te vragen. Op de kamer weer het beroemde flesje met pepermuntsaus maar het glijmiddel was ze ´vergeten`,
het hield me niet tegen om toch ..........., het was technisch weer zowat een ontmaagdings tafereel maar toch wel erg lekker.

Nadien kwam ik haar nog een paar keer tegen en iedere keer kreeg ik spontaan een intense zoen en wat strelingen, op zich niet wereldschokkend maar normaal is ze bij mij niet zo aanhankelijk. Waarschijnlijk heeft ze gemerkt dat ik me bijna bovenmenselijk heb moeten inhouden tijdens het neuken want
met anastasia komt het op ´fingerspitzen gefull´ aan.

Later nog wat met andrea gepraat en die is wel voor een trio te vinden waarbij ze vond dat ik Anasasia dan maar eens net zo hard moest neuken als ik dat met haar doe, stja van zulke voorstellen krijg ik erectionele slapeloze nachten, anastasia volgende keer maar eens zelf polsen wat ze er van vindt.

thijmen
13 januari 2009, 20:40
Vrijdag 9 januari een kamersessie gehad met dit prachtige jonge meisje. Ze wist me in de bar te verleiden en dit beviel zo goed dat ik graag inging op de kamervraag. Op de kamer een heerlijke pzc sessie en dit deed ze echt goed. Bij het neuken in verschillende standjes was ze mij te passief en daar kwam ook geen verandering in. Toen maar besloten opnieuw over te gaan op pzc wat weer zeer goed beviel en ook zo geeindigd. Al met al geen top ervaring maar ook niet heel slecht te noemen. Herhalingsgevaar is er voor mij niet, ondanks haar prachtige lichaam en tederheid.

MeesterMixer
16 januari 2009, 19:32
Schitterend meisje, maar heeft veel te veel praatjes, zeker in relatie tot haar prestaties: allemaal ver beneden nivo, maar zelf vindt ze het allemaal super en behoort ze tot de wereldtop (haar eigen woorden! :eek:). Echt slim is ze dus ook niet.

Ace2
17 januari 2009, 07:26
Schitterend meisje, maar heeft veel te veel praatjes, zeker in relatie tot haar prestaties: allemaal ver beneden nivo, maar zelf vindt ze het allemaal super en behoort ze tot de wereldtop (haar eigen woorden! :eek:). Echt slim is ze dus ook niet.

Dat vindt ze zelf dan weer wel.

Ze heeft echter wel mensenkennis. Ze vindt mannen maar vieze vuile hoerenlopers en ze keek mij recht in de ogen aan. Ik stak mijn borst trots vooruit en bedankte haar lachend voor het compliment.

MeesterMixer
17 januari 2009, 08:52
Dat vindt ze zelf dan weer wel.

Ze heeft echter wel mensenkennis. Ze vindt mannen maar vieze vuile hoerenlopers en ze keek mij recht in de ogen aan. Ik stak mijn borst trots vooruit en bedankte haar lachend voor het compliment.

Ah, dan heeft ze inderdaad meer verstand dan ik dacht :D

yep3
17 januari 2009, 09:22
grappig dat een hoer mannen hoerenlopers vindt,

joop slim
17 januari 2009, 10:10
Schitterend meisje, Echt slim is ze dus ook niet.

mmm lees ik nu mijn naam hier ? gebrukt ze nu ook al mijn achternaam ? dan wordt het tijd om een bezoek aan haar te brengen :cool:

Misschien maar eens een hartig woordje spreken want zichzelf tot de besten beoordelen komt niet in het woordenboek van de fam. Slim voor

Groet, Joop Slim.


Ps. Slim heeft ook een andere betekenis en dat is "Erg" kheb ut ook maar gehoord op de chat......

goldentimer
20 januari 2009, 16:20
ben gisteren met op de kamer geweest , zoals ik lees bij andere beren ook bij mij absoluut geen herhalingsgevaar

Pistol Pete
19 maart 2009, 01:32
Toen Anastacia naakt bij de hoek kinogang en dameskleedkamergang stond te bellen was ik verkocht. Een hele mooie meid die ik al verschillende andere keren had gespot in GT. Nu moest het ervan komen. De sex was heel gemiddeld, eigenlijk was alles net voldoende. Ze is zeker geen topper te noemen maar wel erg mooi met die lange haren hoewel ze net iets minder slank is dan 2 maand geleden. Herhalingsgevaar niet echt, maar kijken naar Anastacia als ze topless ronddartelt is wel heel aangenaam.

londonbasketcase
23 maart 2009, 21:59
Hey Herren Beren,

Anastasia drained my Eier twice in one day recently. The dirty little minx. long and rthymically. Pretty girl too.

Nice tits and a cute rounded arse.

Keep cool until after school.

Londonbasketcase

Toppie
24 maart 2009, 13:04
Dat vindt ze zelf dan weer wel.

Ze heeft echter wel mensenkennis. Ze vindt mannen maar vieze vuile hoerenlopers en ze keek mij recht in de ogen aan. Ik stak mijn borst trots vooruit en bedankte haar lachend voor het compliment.

haha dat ben je toch ook! ;)

back on topic: Ik heb twee hele intense sessie met Anastasia destijds gehad daarna vond ik t wel welletjes met haar. De aftersales van haar was echter onbetaalbaar. Niet zo vaak gelachen als om haar in een club ;)

ikbendebuurmanvanbart
17 april 2009, 15:00
toch maar eens een keer richting duitsland dan, is wel tegen de principes maar soms moet je een uitzondering maken ;-)

Saruman
15 mei 2009, 08:32
Gisteren met Anastasia in een blokhutje beland. Ze stond op mijn TO DO lijstje omdat ik haar al een paar keer gezien had, en een erg mooi figuur vond hebben. Ondanks de wisselende recensies hierboven, wilde ik haar toch zelf eens meenemen op een kamer, als de kans zich eens zou voordoen.

Gisteren was het dan zover, en ik weet nu dat Saruman en Anastasia niet compatibel zijn. Misschien had ze haar dagje niet. :eek:

Ergens halfweg dacht ik er nog over om de sessie voortijdig af te breken en mijn kruit te sparen, maar na nog wat initiatieven van mijn kant, kreeg ik ze toch iets losser, en heb ik haar dan maar laten blazen tot aan de FT.

Leuk voor een keer. Ik schrap haar van mijn TO DO lijstje, maar zet haar niet op mijn herhalingslijstje.

Bye,
S :wink:

ziane
24 mei 2009, 16:23
Ongelooflijke troela, op de kamer een echte drama queen. Nog niet vaak zo'n beroerde ervaring gehad :mad:. Jammer want wel een heel mooi meisje. Maar beter dat ze een ander vak gaat uitoefenen.Ben het hier helemaal mee eens Zakkenleger. Opzich een mooie meid maar idd wat een dramaqueen:heul:

toko-9
28 juni 2009, 18:44
Gisteren met Anastacia een hutje gedeeld. Mooie meid met prachtig figuur. Duits is niet haar favo taal en we hebben dus in het Engels een tijdje het gesprek gevoerd. Daarna over naar hetgeen waar ik voor gekomen was. En dat viel toch enigszins tegen. Pijpen doe ze echt wel lekker. Tenminste ik vond het bepaald niet slecht en zou ook zeker (na zo’n 10 minuten) gekomen zijn (normaal niet zo mijn ding!). Vervolgens over naar het echte werk.
Tja en dat was wat tegenvallend. Ze wilde vooral in de missie-houding. Ik had andere plannen maar die werden niet zo gewaardeerd. Uiteindelijk zeker wel gekomen. Vond het geen topervaring waardoor de kans op herhaling niet zo groot is. Wat vorige schrijvers reeds benadrukte: lief meisje die volgens mij niet met al te veel plezier dit werk doet.

The Saint
7 maart 2010, 20:01
De Roemeense Anastasia werkt al een tijdje in Living Room: mag dus verplaatst worden.

Big30
7 maart 2010, 20:03
De Roemeense Anastasia werkt al een tijdje in Living Room: mag dus verplaatst worden.

Ik neem aan zelfde naam?

rplover
7 maart 2010, 20:16
Ik neem aan zelfde naam?
Jij neemt dat verkeerdelijk aan.
Volgens welingelichte bron zou ze niet lang blijven, naar VV verkassen, daar is het veel beter (flapperdeflap) dan in LR. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

erpee

The Saint
7 maart 2010, 20:49
Ik neem aan zelfde naam?

Ik weet het niet: ik had er geen contact mee in GT en gisteren ook niet :biggrin:

Op "youppie" lees ik dat ze een tijd in World heeft gewerkt... Volgens Londonbasketcase wilde ze in principe tijdens de week in LR en in het weekend in World werken.
Gisteren was ze in ...LR :biggrin:. Er wordt nooit een andere naam vermeld, dus ik veronderstel dat ze haar "artiestennaam" behouden heeft. Ze is ook uit GT gezet eind vorig jaar omdat ze slaags was geraakt met anderen.

Deepreamer
7 maart 2010, 23:46
Ik neem aan zelfde naam?
Ja, gleicher Name.

Jack42
8 maart 2010, 00:13
Jij neemt dat verkeerdelijk aan.
Volgens welingelichte bron zou ze niet lang blijven, naar VV verkassen, daar is het veel beter (flapperdeflap) dan in LR. JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

erpee

*Gaap*

rplover
8 maart 2010, 00:18
*Gaap*
Ha ha ha, je mag ze terughebben, wandfossiel

Jack42
8 maart 2010, 06:34
Ha ha ha, je mag ze terughebben, wandfossiel

*Gaap* *Gaap*

laurent74
8 maart 2010, 18:46
Ik neem aan zelfde naam?

Zij zei tegen mij "Raluka" :rolleyes: maar voor iedereen gaat het nog om "Anastacia" :biggrin:

blauwebeer
17 april 2010, 12:34
Eenzaam zit ze op een bank in de Kino, Blauwebeer zet zich naast haar. Een aangenaam gesprek met de mooie meid, maar vooralsnog geen vonk.
Op zijn vraag wat zij dan wel graag heeft als ze op de kamer zouden belanden repliceert ze dat dit van geen belang is ... en toen doofde zijn interesse uit. Vaarwel Raluka, van het boodschappenlijstje geschrapt. :hammer:

Bb :wink2:

lustman
17 april 2010, 14:25
Vaarwel Raluka (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=8281&highlight=anastasia), van het boodschappenlijstje geschrapt. :hammer:
Bb :wink2:

Verstandig gedaan blauwebeer. :freu: Er zijn betere investeringen te doen in LR. :hah:

blauwebeer
17 april 2010, 14:31
Verstandig gedaan blauwebeer. :freu: Er zijn betere investeringen te doen in LR. :hah:
Toen zat het verstand nog op de juiste plaats. :hah: 't is nochtans een mooie meid, met dat zwarte corsetje en die naakte lolita-tietjes.

Bb :wink2: