PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Club Mayfair, Elandstraat 26, Zoe



frankkinky
30 september 2008, 16:42
Haarkleur/-lengte : bruin, halflang
Lengte dame : 1,65m
Postuur/Cupmaat : normaal, b-cup
Nationaliteit/Taal : carribean, nederlands
Leeftijd : begin 20
Tatoeages/Piercings : nee
Service: frans zonder, zoenen, neuken met etc. etc. (Grieks ook mogelijk)
Voordelen: gepassioneerd en geil
Nadelen: vermoeiend
Tijdsduur : 1 uur
Prijs : 225,00
Extra’s bij het bezoek: frans zonder, vol tongzoenen

Zoe stond al heel lang op mijn lijstje, de dame met haar sympathieke uitstraling en ondeugende oogopslag triggerde mij al een tijd in de Mayfair en na lovende woorden van mijn wandelvriend bleef Zoe in mijn hoofd zitten.

Nou afgelopen vrijdagnacht was het zover, een gezellige avond in de club, 3 wandelvrienden aanwezig en het nodige vrouwelijke schoon, zelfs achter de bar! en ook nog eens topoptredens van een danseres.

Zoe zat aan de bar, smaakvol gekleed in een erotische zwarte jurk, na contact besloten we naar boven te gaan waar we op kamer 7 toch wat onwennig verder kennismaakten, natuurlijk kenden we elkaar al maanden vanuit de club, maar nu was het toch anders, Zoe liet de jacuzzi vollopen en liet ik mij in het warme water glijden, wat een genot voor een lichaam is dat toch, zeker als nog eens een heerlijke schone bij je in de jacuzzi komt, we praatten eerst wat en wat onwennige strelingen maar het ijs was gebroken en een voorzichtig zoenspel ontspon zich.

We besloten op bed door te gaan waar Zoe bovenop mij kwam liggen met haar heerlijke borsten wrijvend over mijn borst zochten onze lippen elkaar, aftastend en met een rustig begin, maar al snel werd dit voller en even later waren alle remmen los, WOW! wat zoende dit meisje vol, ik was mijn tong bijna een paar keer kwijt, zo krachtig zoog Zoe aan mijn tong, mijn lippen en zoende ze vol overgave, ik was een willig slachtoffer, even later verkende Zoe ook de rest van mijn lichaam, mijn tepels en zo naar beneden waar al snel de aanval werd gezet op mijn hard geworden mannelijkheid, en dat was geen half werk kan ik jullie vertellen. Zoe viel aan alsof ze maanden geen lul had gezien en ikn werd op een stevige en geile manier gepijpt (a naturel) en in een hoog tempo, wow, ik kwam vermoeid binnen, maar ik werd bang dat ik toch nog even aan de bak moest, aan de andere kant wond mij de actie van Zoe mij ook weer op, dus ik wilde wel de laatste energie uit mijn vermoeide lichaam persen. En zo geschiedde, Zoe wilde in doggystyle geneukt worden en bood op haar knieen haar heerlijke ronde billen aan, ik penetreerde haar en langzaam maar al snel het tempo opvoerende neukte ik haar tot groot genoegen van Zoe die zeer actie mee deed, het was lekker en mijn vermoeidheid vergat ik even en zo draaide we om, om in missionarisstandje door te gaan, dit werd een wilde neukpartij met veel afwisseling en tempowisselingen, ik baalde dat ik niet de energie in mij had die nacht om mijn echte 'kunsten' te vertonen, maar het was geil en stomende sex, zoenend en neukend waren we bezig en even later kon ik haast niet meer, Zoe gaf me even tijd om bij te komen en we dronken even iets terwijl we wel in missionarisstandje in elkaar verstrengeld en verbonden bleven liggen, ik wilde nog de laatste energie uit mijn lichaam persen om zo nog een kortere neuksessie te vervolgen wat ook gebeurde totdat ik echt niet meer kon, Zoe stimuleerde zich zelf ook tijdens de daad en even later lagen we beide hijgend op bed waarna we beide masturbeerden terwijl we naar elkaar keken en zo kwam ik heerlijk tot mijn gerief, waarn Zoe mij een zoen gaf en mij netjes schoonmaakte, pffff, ik was kapot maar voldaan! En we lagen nog even op bed bij tekomen, Zoe onder genot van een sigaretje en zo namen we afscheid.

Ik weet nu hoe het is om Zoe op de kamer mee te maken, nou heren, onderschat haar niet, in de club is Zoe een elegante dame met een onschuldige ietwat lieve uitstraling, maar in bed komt de sexduivelin in haar los en probeer die maar eens te temmen, wees voorbereid en fit op deze kanjer!

Zoe bedankt en ook nog 1 wandelbroeder, je weet wel waarvoor! :wink: