PDA

Volledige versie bekijken : Newbie stelt zich voor...



Haiduc
1 oktober 2008, 12:39
Hallo allemaal,

Ik heb nog absoluut 0 ervaring. Maar ja, eens temeer reden natuurlijk om goed naar de ervaringen van de grote ijsberen te kijken voordat ik daar verandering in ga brengen natuurlijk.

Ik woon in Venlo en kan langzamerhand geen weerstand meer bieden aan de verleiding om...

Ik heb een lichte voorliefde voor leuke roemeense meisjes aangezien ik dan in hun moederstaal met ze kan babbelen;). Dus als iemand een idee heeft waar ik dan het beste naartoe kan gaan...

Ik hoop dat jullie het geen probleem vinden als ik mischien eens een naieve vraag stel...

Azrael
1 oktober 2008, 13:58
;) Geen enkele vraag is een naieve vraag....

Waar naar toe te gaan is natuurlijk een persoonlijke smaak, maar ik zou Goldentime aanbevelen... Veel keus en ook meestal veel andere ijsberen aanwezig die je verder kunnen helpen als je eenmaal onground bent...

rplover
1 oktober 2008, 14:03
Ik heb een lichte voorliefde voor leuke roemeense meisjes aangezien ik dan in hun moederstaal met ze kan babbelen;). Dus als iemand een idee heeft waar ik dan het beste naartoe kan gaan...

...naar Roemenië....:hammer:

Willem2
1 oktober 2008, 14:09
:welcome2:

Alweer op dit forum ;)

Velen zullen zeggen wat een gelukspoeper dat hijin Venlo woont en op de fiets al die clubs kan bezoeken :lostit:
Ik zou zeggen voor de eerste keer het verst te fietsen en naar Living Room te gaan.Daar zijn altijdredelijk veel roemeense dames en het is er voor een "nieuwe ijsbeer" rustiger. Op de terugweg kan je dan langs de PHG, VillaVertigo, Golden Time, YinYang om uiteindelijk bij SansSoucis tot rust te komen ;)

:wink:

dupke
1 oktober 2008, 17:06
Hallo allemaal,

Ik heb een lichte voorliefde voor leuke roemeense meisjes aangezien ik dan in hun moederstaal met ze kan babbelen;). Dus als iemand een idee heeft waar ik dan het beste naartoe kan gaan...




Hangt een beetje af wanneer je je eerste bezoekje van plan bent.

Kijk eens in het meeting point op het forum of er op de dag dat je wil gaan geen ervaren beren aanwezig zijn.

Zet een 5 tal berichtjes en stuur hun een IM : ze maken je graag wegwijs in het doorlof der lusten.

effe serieus : afstand van Venlo is ideaal en ik zou voor de eerste keer naar PHG gaan.

Gt is meestal te druk en te gehaaid voor een beginner, Villa Vertigo kan iets te rustig zijn, Living room is pas leuk in de latere uurtjes, Happy Garden daarentegen is best lal euk in de vroege vooravond en voorzien van voldoende hertjes om je taalkennis op peil te houden.

Willem2
1 oktober 2008, 17:44
Hangt een beetje af wanneer je je eerste bezoekje van plan bent.

Kijk eens in het meeting point op het forum of er op de dag dat je wil gaan geen ervaren beren aanwezig zijn.

Zet een 5 tal berichtjes en stuur hun een IM : ze maken je graag wegwijs in het doorlof der lusten.

effe serieus : afstand van Venlo is ideaal en ik zou voor de eerste keer naar PHG gaan.

Gt is meestal te druk en te gehaaid voor een beginner, Villa Vertigo kan iets te rustig zijn, Living room is pas leuk in de latere uurtjes, Happy Garden daarentegen is best lal euk in de vroege vooravond en voorzien van voldoende hertjes om je taalkennis op peil te houden.


Dupke neem hem nu gewoon mee naar YinYang als nederbelgen onder elkaar ;) :lostit:
Zijn dan wel niet zoveel roemeense dames maar ......

:wink:

Toppie
5 oktober 2008, 01:22
Welkom op t forum. Sorry mannen haeduc is al verpest ;), want we gaan binnenkort samen het damesbestand van gt bekijken.