Volledige versie bekijken : Beste Recensie van de Maand September 2008
Sphinx
31 augustus 2008, 13:59
Deze racebeer feliciteert de Joop Zoetemelk onder de IJsberen met zijn verdiende zege deze maand. En wenst hem alvast sterkte voor de volgende maand :teuflisch
Ace2
31 augustus 2008, 15:03
De beste recensie van de maand betreft een bericht van een schrijver die tevens met een ander bericht zijn rechtmatige tweede plaats heeft behouden :rofl:. Ik snap ook niet hoe dat kan :nixweiss[.
Het bericht "The birthday of the emperor of GT" van Ace2 heeft de eerste plaats verdiend voor de beste recensie van de maand:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=85496&postcount=500
:aola::aola::aola:
He, he, he , he, ……………………….eindelijk heb ik ook eens gewonnen.
Als eerste bedank ik Picasso1 voor mijn uitverkiezing, maar ook dat hij erin is geslaagd mijn rechtmatige tweede plaats te laten behouden. Ik ga er bijna van huilen
Ik wil een ieder bedanken die is bezweken aan mijn omkopingen, geslijm en bedreigingen om mij een nominatie te geven. Het heeft wat gekost, maar dan heb je ook wat. Wees niet bang: alle omkoopbedragen worden netjes betaald. Wel wil ik vragen of het in termijnen mag.
Tot slot moet ik met het winnen van deze prijs ook nog een belofte inlossen en dat doe ik bij deze:
............. Ik vroeg Nadine: “Are you sill angry at me?” Nadine keek mij aan en zei: “No, not any more. But only because Jack42 says you are o.k.” Ik was blij en oprecht opgelucht. Als ik ooit een prijs win (stel), dan draag ik hem op aan Jack42. En dat meen ik serieus..........
Met mijn verhaaltjes zat het forum in het algemeen en Willem2 in het bijzonder opgescheept met de waarheid van Ace2. Vanaf morgen zit het forum bij de “beste recensie van de maand” opgescheept met de regels van Ace2. Dat wordt opletten.
Maar eerst ga ik mijn hoorn vullen met Brewferm (:confused:wat is dat nu weer?) en ga ik mij daarmee, als een echte noorman, laven aan overmatig drankgebruik. :prost:
Jack42
31 augustus 2008, 16:58
Eindelijk eens gewonnen maar wel dik verdient.
Een mooi verslag van een hele gezellige dag in GT.
Ik voel me erg gevleid dat je deze prijs aan me opdraagt. Teveel eer.
IJsberen zijn er ook om elkaar te helpen.
Jack42
ilovethaigirls
31 augustus 2008, 17:19
Ik ga volgende maand alvast mijn schrijfstijl aanpassen aan de regels van Ace2.
Ik doe me voor als Zorba de Griek, mijn clubvriendinnetje is de oorzaak van de Trojaanse oorlog (echt gebeurd, ik schrok er zelf ook van....) en wordt belaagd door een gans leger Noormannen :D.
Tevens heb ik lang genoeg op voorhand een nickname uitgekozen die helemaal bij zijn stijl past.....
Gefeliciteerd ace2, eindelijk is het je dan toch gelukt. :freu:
Gustomass
31 augustus 2008, 18:55
Probeer je eens, héél even maar, een wereld voor te stellen zonder ijsberen, zonder ijsberen in saunaclubs, zonder Living Room , en zeker zonder Golden Time, zonder onze dames aldaar, zonder al die Thaise dames aldaar van Ace2 en Ok , ook een beetje van ons. Zonder dit alles was er niet dit ijsberenforum met al zijn verslaggevers...
Maar het meest afschrikwekkende is toch wel...dan was Ace2 nooit winnaar( léés eerste plaats) geworden van de Beste Recensie van de maand!!
Een nachtmerrie en niet alleen voor Ace2.
:freu::freu::freu:Ace van harte gefeliciteerd.:freu::freu::freu:
ps krijgen wij nu een maandje een beetje leespauze wat jouw recensies betreft...??;). Nu wordt jij aan het lezen gezet, in plaats van dat jij ons door die lange, heerlijke verhalen laat worstelen...
Gustomass gratuliert Ace2.
Picasso 1
31 augustus 2008, 19:02
Probeer je eens, héél even maar, een wereld voor te stellen zonder ijsberen, zonder ijsberen in saunaclubs, zonder Living Room , en zeker zonder Golden Time, zonder onze dames aldaar, zonder al die Thaise dames aldaar van Ace2 en Ok , ook een beetje van ons. Zonder dit alles was er niet dit ijsberenforum met al zijn verslaggevers...
...en zou jij nooit het magisch getal van 1000 berichten hebben behaald :rolleyes:.
Ace2
31 augustus 2008, 19:19
Probeer je eens, héél even maar, een wereld voor te stellen zonder ijsberen, en zeker zonder Golden Time, zonder onze dames aldaar, zonder al die Thaise dames aldaar van Ace2 en Ok , ook een beetje van ons....................
Blijf eens even rap van mijn Thaise dames af.
rplover
31 augustus 2008, 19:26
Blijf eens even rap van mijn Thaise dames af.
Noormannen en Thaise meiden, gaat dat wel samen, Ace2?
Hebben ze allen een a-cuup? :hammer:
En proficiat met uw prijs he, wanneer ga je je kaartje verzilveren?
Misschien moet de Villa nu maar eens een Noorse avond organiseren, speciaal voor onze vrienden uit het verre Noorden (of is GT dan niet noordwaarts?):teuflisch
Veel leesplezier deze maand, Picasso1 is nog aan 't afkicken, en jij kan ertegenaan ;)
Cupido
31 augustus 2008, 20:34
Uit mijn recensie van 20 augustus jl.
En, oh ja hierbij wil ik Ace2 nog nomineren. Weet niet welk verhaal ik van hem nemen moet, maar als hij dat mij vraagt doe ik dat toch meteen. :roll: Misschien wel een oeuvreprijs??? Want volgens mij zijn er van de verhalen van hem wel enkele boeken vol te maken. Ace bij deze!!
Ace bij deze van harte, je hebt het verdient! Je ziet nu wat een beetje steun van mijn zijde kan betekenen. ;) Ik ben benieuwd wanneer je wat voor mij terug doet, :smile2:
Big30
31 augustus 2008, 20:46
Maar eerst ga ik mijn hoorn vullen met Brewferm (:confused:wat is dat nu weer?) en ga ik mij daarmee, als een echte noorman, laven aan overmatig drankgebruik. :prost:
Proost en gefeliciteerd!!
:wink::wink:
Jansen
1 september 2008, 00:32
Proost en gefeliciteerd!!
Ja Ace2 van mij ook proficiat en verdient maak er nu maar Ace1 van.;)
The Saint
1 september 2008, 00:52
Ja Ace2 van mij ook proficiat en verdient maak er nu maar Ace1 van.;)
Van mij ook. Ik ken je nog niet maar daar jij ook een trouwe GT-ganger
bent, zal dat niet lang meer duren.
Ace2
1 september 2008, 07:21
Met mijn verhaaltjes zat het forum in het algemeen en Willem2 in het bijzonder opgescheept met de waarheid van Ace2. Vanaf morgen zit het forum bij de “beste recensie van de maand” opgescheept met de regels van Ace2. Dat wordt opletten.
Maandag 1 september. Een nieuwe dag, een nieuwe week, een nieuwe maand. Maar ook een nieuwe “Beste recensie van de maand”.
Ik ga enkele regeltjes toevoegen aan de wedstrijd van de Beste recensie van de maand en wel de volgenden:
- iedere genomineerde krijgt voor elke nominatie een punt (het maakt dus uit of iemand 1,2of 3 keer wordt genomineerd);
- voor elke derde nominatie voor dezelfde recensie wordt een bonuspunt gegeven (bij 6 nominaties voor dezelfde nominatie dus 2 bonuspunten);
- voor elke vijfde nominatie, ongeacht de recensie, voor een ijsbeer wordt een bonuspunt gegeven (bij 10 nominaties dus 2 bonuspunten);
- elke nominatie van de jury (= Ace2:eek:) is ook een extra bonuspunt waard (dus 2 punten).
Degene die de meeste punten heeft, heeft gewonnen. Bij een gelijk aantal punten beslist de jury (= Ace2:teuflisch).
De bovengenoemde puntentelling is niet van toepassing voor de aanmoedigingsprijs. De winnaar van de aanmoedigingsprijs wordt door de jury (alweer Ace2:smile2:) gekozen.
Ik wens iedereen veel schrijfplezier en probeer mij wat leesplezier te geven.
Maar genoeg over regeltjes:
:loud: LET THE GAMES BEGIN.
Picasso 1
1 september 2008, 23:16
Maandag 1 september. Een nieuwe dag, een nieuwe week, een nieuwe maand. Maar ook een nieuwe “Beste recensie van de maand”.
Ik ga enkele regeltjes toevoegen aan de wedstrijd van de Beste recensie van de maand en wel de volgenden:
- iedere genomineerde krijgt voor elke nominatie een punt (het maakt dus uit of iemand 1,2of 3 keer wordt genomineerd);
- voor elke derde nominatie voor dezelfde recensie wordt een bonuspunt gegeven (bij 6 nominaties voor dezelfde nominatie dus 2 bonuspunten);
- voor elke vijfde nominatie, ongeacht de recensie, voor een ijsbeer wordt een bonuspunt gegeven (bij 10 nominaties dus 2 bonuspunten);
- elke nominatie van de jury (= Ace2:eek:) is ook een extra bonuspunt waard (dus 2 punten).
Degene die de meeste punten heeft, heeft gewonnen. Bij een gelijk aantal punten beslist de jury (= Ace2:teuflisch).
De bovengenoemde puntentelling is niet van toepassing voor de aanmoedigingsprijs. De winnaar van de aanmoedigingsprijs wordt door de jury (alweer Ace2:smile2:) gekozen.
Ik heb een nieuwe bijnaam voor Ace2: Billie Turf
Ace2
1 september 2008, 23:37
Jij krijgt geen bonuspunten. Lekker peuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh :baeh:
Picasso 1
1 september 2008, 23:42
Jij krijgt geen bonuspunten. Lekker peuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhh :baeh:
Jawel, met een ander login vanuit mijn werk :zauberkis.
Willem2
2 september 2008, 06:59
Ik wil wel eens weten hoe Ace2 zijn systeem werkt :D ;)
Daarom nomineer ik TT man : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89350&postcount=1
Eindelijk ook weer iemand die een paspoort aanmaakt :freu:
Ace2
2 september 2008, 07:04
Ik wil wel eens weten hoe Ace2 zijn systeem werkt :D ;)
Daarom nomineer ik TT man : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89350&postcount=1
Eindelijk ook weer iemand die een paspoort aanmaakt :freu:
Ondertussen hebben wij de waarheid van Ace2, de regeltjes van Ace2 en nu het systeem van Ace2. Dat heet de stille revolutie van Ace2.:D
Maar ik ondersteun de nominatie. Er kunnen inderdaad niet genoeg paspoorten worden aangemaakt. Dat is de basis van dit forum. Daarnaast vind ik TT Man een vaste waarde voor dit forum. Echter, het is ook een forumlid dat niet echt op de voorgrond treedt. Daar mag nu eens verandering in komen.
Derhalve 2 bonuspunten voor TT Man, waardoor hij op een totaal van 3 komt.
TT Man staat eenzaam aan kop in het tussenklassement met 3 punten.:freu::freu::freu:
Ace2
2 september 2008, 07:06
Jawel, met een ander login vanuit mijn werk :zauberkis.
Dat zeg ik lekker tegen Willem2 :baeh:
Willem2
2 september 2008, 12:28
Het was dan nog wel 31 Augustus maar het verhaal is ingeleverd na bekendmaking van de beste recensie van Augustus :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89245&postcount=9
Geeft weer een mooi verslag van een dagje partytreff.
Ik ben benieuwd wat de deskundige jury daarmee gaat doen ;)
Toppie
2 september 2008, 19:10
De beste recensie van de maand betreft een bericht van een schrijver die tevens met een ander bericht zijn rechtmatige tweede plaats heeft behouden :rofl:. Ik snap ook niet hoe dat kan :nixweiss[.
Het bericht "The birthday of the emperor of GT" van Ace2 heeft de eerste plaats verdiend voor de beste recensie van de maand:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=85496&postcount=500
De achtste winnaar van de
'Beste Recensie van de Maand'
is geworden:
Ace2
:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:
Een erg sterk bericht, maar doorslaggevend t.o.v. de nummer twee bericht was dat het de nadruk legde op de verjaardagsparty van opper-ijsbeer Caligula "the emperor of GT" alsook het grote aantal nominaties voor dit bericht door de vele aanwezigen op die dag. Ik kon er domweg niet omheen.
Enne, Ace2, nou ga je zelf ondervinden wat je me de afgelopen maand hebt aangedaan :D.
hehe eindelijk is t hem gelukt ;) en dan ook nog met behoud van je eeuwige tweede plek!!! Dik en dik verdiende eerste plek (en ik ben niet objectief ;)) en welkom tot t selecte gezelschap van winnaars :teuflisch
ps. heb je niks beter te doen dan t invoeren van boekhoudkundige regels???
Ace2
2 september 2008, 21:16
hehe eindelijk is t hem gelukt ;) heb je niks beter te doen dan t invoeren van boekhoudkundige regels???
Wacht maar tot je de invoering van mijn fiscale regels hebt gezien.
rplover
2 september 2008, 22:22
Wacht maar tot je de invoering van mijn fiscale regels hebt gezien.
....druisen in tegen de regels die de mods hebben opgezet bij het openen van dit topic, namelijk dat iemand maar 3 keer kan genomineerd worden. Daar is trouwens al herhaaldelijk tegen gezondigd de voorbije maanden :D
Andere bazen, andere regels, zullen we maar denken :sleep:
En nu heel effe serieus dan maar, ga jij echt zo bepalen wie wint, ik dacht dat jij het het leukste verhaaltje moest vinden, blijkbaar wil jij jezelf van veel werk ontdoen, Ace2. Lezen moet je, in plaats van in GT te hangen en op 't einde van de maand wat puntentelling te doen. Het is geen verkiezing van ijsberenkoninging van de maand he, het gaat hier over andere kunst :hammer:
Picasso 1
2 september 2008, 22:40
....druisen in tegen de regels die de mods hebben opgezet bij het openen van dit topic, namelijk dat iemand maar 3 keer kan genomineerd worden. Daar is trouwens al herhaaldelijk tegen gezondigd de voorbije maanden :D
Andere bazen, andere regels, zullen we maar denken :sleep:
En nu heel effe serieus dan maar, ga jij echt zo bepalen wie wint, ik dacht dat jij het het leukste verhaaltje moest vinden, blijkbaar wil jij jezelf van veel werk ontdoen, Ace2. Lezen moet je, in plaats van in GT te hangen en op 't einde van de maand wat puntentelling te doen. Het is geen verkiezing van ijsberenkoninging van de maand he, het gaat hier over andere kunst :hammer:
Hij zet zichzelf op tweede plan :rolleyes:.
Picasso 1
2 september 2008, 23:08
Volgens mij was de regel dat een ieder van ons maximaal drie berichten mocht nomineren. De loodzware spijkerharde wurgregels van Ace2 druisen hier niet tegen....
Willem2
3 september 2008, 03:40
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89408&postcount=7
Lekker stukje rijden op de brommer ;)
Willem2
3 september 2008, 23:47
Alles is relatief en als het zwart is dan is het nog relatiever.:confused:.
Toppie
4 september 2008, 01:17
Allemaal leuk en aardig wie er wint, gaat winnen en gewonnen heeft, MAAAAAAR
WAAR BLIJFT DIE TAART!!!!!! (Dat geldt voor zowel Ace2 als Picasso!!!!)
seksenfun
4 september 2008, 20:41
Tja... dat heb je als je aan de trage kant bent, dan zijn ze je voor. Ik sluit me aan bij Willem2 voor de nominatie van Foots (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89408&postcount=7). Da's dan toch weeral een extra punt :rolleyes:.
Ace2
5 september 2008, 19:26
Ja, ik ben subjectief. Ja, ik ben partijdig en ja bij de regeltjes van Ace2 kan het zo zijn dat oud-winnaars in september weer kunnen winnen.
Een ijsbeer die in staat is met zoveel humor een nieuw plaatje weet te verzinnen bij zijn nickname verdient een nominatie. De eerste 2 punten voor Toppie33 zijn binnen:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89789&postcount=491
Ace2
5 september 2008, 19:27
Allemaal leuk en aardig wie er wint, gaat winnen en gewonnen heeft, MAAAAAAR
WAAR BLIJFT DIE TAART!!!!!! (Dat geldt voor zowel Ace2 als Picasso!!!!)
KUN JE IETS GROTER SCHRIJVEN. IK KAN HET NIET GOED LEZEN.
Ace2
5 september 2008, 19:31
Misschien is hij niet de meest populaire ijsbeer en misschien heult hij zelfs met de "vijand", of misschien is hij zelfs corrupt (dat zijn de beste vrienden van Ace2), maar dit verhaaltje vind ik een nominatie waard. Er is duidelijk moeite gedaan om een beetje tot een sfeerbeschrijving te komen. Frankkinky stormt de top 10 binnen.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89646&postcount=1
Toppie
5 september 2008, 20:12
Doe mij maar die aanmoedigingsprijs maar, want ik word moe van dat tellen :thefinger
foots
5 september 2008, 22:27
Heren, beren,
bij deze nomineer ik Seksenfun met zijn recessie
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89823&postcount=184
en lees tevens de recessie die hij al eerder bij Brenda heeft geplaatst.
Zo mooi en gedetailleerd, dat kan alleen Seksenfun.
Een geweldige aardige belgische knuffelbeer :freu:!
Groet, Foots :wink:
Ace2
5 september 2008, 22:55
Heren, beren,
bij deze nomineer ik Seksenfun met zijn recessie
en lees tevens de recessie die hij al eerder bij Brenda heeft geplaatst.
Zo mooi en gedetailleerd, dat kan alleen Seksenfun.
Een geweldige aardige belgische knuffelbeer :freu:!
Ik ondersteun deze nominatie. Het regent bonuspunten:
Toppie
5 september 2008, 22:59
ik mis de regel: Toppie33 heeft een veto!!!
Toppie
5 september 2008, 23:03
en ik mis de regel: wie er t meeste in dit topic spamt, verdient 10 bonuspunten?
Toppie
5 september 2008, 23:05
Een ijsbeer die in staat is met zoveel humor een nieuw plaatje weet te verzinnen bij zijn nickname verdient een nominatie. De eerste 2 punten voor Toppie33 zijn binnen:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89789&postcount=491
krijg ik nou de punten voor mijn plaatje of voor mijn verhaal? Heb je t wel gelezen of kijk je alleen plaatjes? :thefinger
Ace2
6 september 2008, 07:34
Met zijn zijn inhaalrace aan het einde van de vorige maand werd SeksenFun bijna nog een kanshebber voor de grote prijs, maar "helaas" zette hij toen iets te laat in en won nog net een ander :smile2: Met de uitloop van die genoemde inhaalrace druppen nog wat verdwaalde recensies binnen. SeksenFun had al 2 nominaties binnen (waaronder een bonuspunt) en ik nomineer hem wederom (met bonuspunt), waardoor hij met stip op 1 komt. Het is goed dat er iets uitgebreider over specifieke dames wordt geschreven. Dat moet worden gestimuleerd:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89848&postcount=1
Ace2
6 september 2008, 07:37
Als verwelkoming op dit forum voor Matrenou krijgt deze nieuwe (?) ijsbeer een nominatie. Een nieuwe ijsbeer die met zijn huidige 3 berichten als schrijver een groentje is (kunnen party-treff-gangers uberhaupt wel groentjes zijn?), maar daardoor wel een kanshebber wordt voor de aanmoedigingsprijs.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89852&postcount=10
Ace2
6 september 2008, 07:40
krijg ik nou de punten voor mijn plaatje of voor mijn verhaal? Heb je t wel gelezen of kijk je alleen plaatjes? :thefinger
Ik ben visueel ingesteld ;) en door te reageren stijg ik in jouw spam-klassement.
Ace2
6 september 2008, 12:03
Het is goed dat er iets uitgebreider over specifieke dames wordt geschreven. Dat moet worden gestimuleerd:
Need I have to say more:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89895&postcount=12
Met zijn "slechts" 22 berichten komt ook Satjack in aanmerking voor de aanmoedigingsprijs. Het lijkt wel spannend.
Picasso 1
6 september 2008, 12:08
Ik ondersteun deze nominatie. Het regent bonuspunten:
Ook ik nomineer deze:
Zullen de regels van Ace2 goed uitpakken?
Picasso 1
6 september 2008, 12:13
Need I have to say more:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89895&postcount=12
Met zijn "slechts" 22 berichten komt ook Satjack in aanmerking voor de aanmoedigingsprijs. Het lijkt wel spannend.
Ik hoop alleen dat je niet een 'advertentie' aan het nomineren bent :rolleyes:.
seksenfun
6 september 2008, 12:18
Als verwelkoming op dit forum voor Matrenou krijgt deze nieuwe (?) ijsbeer een nominatie. Een nieuwe ijsbeer die met zijn huidige 3 berichten als schrijver een groentje is (kunnen party-treff-gangers uberhaupt wel groentjes zijn?), maar daardoor wel een kanshebber wordt voor de aanmoedigingsprijs.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89852&postcount=10
Ga zo door Matrenou!
Ace2
6 september 2008, 12:46
Ik hoop alleen dat je niet een 'advertentie' aan het nomineren bent :rolleyes:.
Ik neuk niet alleen alles wat los en vast zit, maar ik nomineer ook alles.
Zo, nu stijg ik weer in het Spam-klassement van Toppie33.
Ace2
6 september 2008, 12:49
ik mis de regel: Toppie33 heeft een veto!!!
Die regel stond er in de oorspronkelijke opzet wel in, maar is door de forumleiding eruit gehaald. Ze vinden dat de minder bedeelden onder ons ook het gevoel moeten hebben kansen te hebben en het gevoel moeten hebben erbij te horen.
Ace2
6 september 2008, 12:51
Ook ik nomineer deze:
Zullen de regels van Ace2 goed uitpakken?
Weer een extra bonuspunt voor SeksenFun! Ik begin de tel al een beetje kwijt te raken.
Sphinx
6 september 2008, 13:21
Een tip: gebruik een spreadsheet om de stand bij te houden. Dat gepingpong is voor het spamklassement interessant, maar voor je puntentelling een bitteke funest
Picasso 1
6 september 2008, 14:06
Een tip: gebruik een spreadsheet om de stand bij te houden. Dat gepingpong is voor het spamklassement interessant, maar voor je puntentelling een bitteke funest
Een allesoverheersende aanvullende regel zou kunnen zijn dat recensies die veel nominaties krijgen, een grotere kans hebben om te winnen maar dat uiteindelijk alleen Ace2 beslist.
Als dit een democratie zou zijn, dan hadden we wel gestemd wie de volgende winnaar mag aanwijzen :green_smi.
Picasso 1
6 september 2008, 14:23
En weer een nominatie voor een bericht van seksenfun. Een dagje YY.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89918&postcount=466
Ace2
6 september 2008, 14:27
En weer een nominatie voor een bericht van seksenfun. Een dagje YY.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89918&postcount=466
Shit, mijn rekenmachinetje is kapot
Gustomass
6 september 2008, 15:20
Als je het Ijsberenforum gebeuren een beetje volgt , zie je dat hier veel mogelijk is.
Nu Ace2 eindelijk dan als eersteen als tweedeis geeindigd, vroeg Gusto zich af...Is het mogelijk dat iemand voor de tweede keer op een rij eerste en tweedezou kunnen worden.
Als ik zie hoe Ace2 zijn aankomende Golden Time recensie aan het voorzien is van de nodige previeuws..heb ik het gevoel dat hij beter op de hoogte is van het regelement dan Gustomass...
kortom Gustomass vraagt zich af en toe wat af en dan vraagt ie het gewoon even...vragen staat vrij(en niet in de weg toch??);)
Toppie
6 september 2008, 20:43
Als je het Ijsberenforum gebeuren een beetje volgt , zie je dat hier veel mogelijk is.
Nu Ace2 eindelijk dan als eersteen als tweedeis geeindigd, vroeg Gusto zich af...Is het mogelijk dat iemand voor de tweede keer op een rij eerste en tweedezou kunnen worden.
Als ik zie hoe Ace2 zijn aankomende Golden Time recensie aan het voorzien is van de nodige previeuws..heb ik het gevoel dat hij beter op de hoogte is van het regelement dan Gustomass...
kortom Gustomass vraagt zich af en toe wat af en dan vraagt ie het gewoon even...vragen staat vrij(en niet in de weg toch??);)
We gaan t ff testen dus hierbij nomineer ik Ace2 "De pepermuntpimp":
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89939&postcount=496
ps Tip van Toppie: volgende keer twee zakken lustpillen meenemen en verstop ze in het kinderzitje ;)
Picasso 1
6 september 2008, 21:02
ps Tip van Toppie: volgende keer twee zakken lustpillen meenemen en verstop ze in het kinderzitje ;)
Ik nomineer mee dit bericht van Ace2, de charmeur.
Ace2
6 september 2008, 21:34
Ik nomineer mee dit bericht van Ace2, de charmeur.
Als ik mijzelf nu zou nomineren dan zou ik hiermee een 3-punter binnenhalen: 1 punt voor de nominatie, 1 bonuspunt omdat de jury (ik :smile2:) mij nomineert en 1 bonuspunt omdat dat de 3de nominatie voor dezelfde recensie van mij is.
seksenfun
6 september 2008, 21:41
Ik zal dan voor jou de driepunter binnenschoppen.
Ace2
6 september 2008, 22:11
Ik zal dan voor jou de driepunter binnenschoppen.
In dat geval is het een 2-punter (1x de nominatie en 1x omdat het de 3de nominatie voor hetzelfde verhaal is). Thank you.;)
Toppie
6 september 2008, 22:21
kom op mensen nomineer onze Ace2, dan ken ie volgende maand ook weer gezellig turfen :rofl:
Gustomass
6 september 2008, 22:31
kom op mensen nomineer onze Ace2, dan ken ie volgende maand ook weer gezellig turfen :rofl:
heren beren, waar gaat dat naar toe. Straks komt onze Ace2 niet meer aan de dames toe...
Afijn, hebben die ook eens een A(ce2)TV dag...
groetjes Gustomass.
Ace2
7 september 2008, 08:09
Ja, ik ben subjectief. Ja, ik ben partijdig en ja bij de regeltjes van Ace2 kan het zo zijn dat oud-winnaars in september weer kunnen winnen.
Lees en gij zult vinden..........................
;)
Ace2
7 september 2008, 08:24
De eerste week van de Beste recensie van de maand september is al weer bijna voorbij. Dat levert, op basis van de regeltjes van Ace2, de volgende tussenstand op:
- 1. SeksenFun; 9 punten;
- 2. :D Ik had het niet beter kunnen verzinnen: Ace2; 4 punten;
- 3 TT Man, Toppie33, Matrenou; 3 punten;
- 4 VJ, Foots, Frankkinky, Satjack; 2 punten.
Conclusie: SeksenFun heeft een overtuigende start gemaakt. Is de race al gelopen? Wordt het nog spannend?
In Expeditie Robinson bestaat het principe van een verliezerseiland. Het is hierbij altijd de vraag of ook dit jaar er een verliezerseiland zal zijn, wat de functie van dat eiland zal zijn en of de deelnemers op dat eiland nog een (serieuze) kans maken op de overwinning. Het principe van dat eiland is dat de deelnemers worden verrast met nieuwe regels en verrassende wendingen.
Bij de beste recensie van de maand september duikt ineens de Spam-ranglijst op (dank je Toppie33). Heeft deze ranglijst nu een functie? en heeft deze ranglijst invloed op de einduitslag van de beste recensie van de maand september? en hoeveel bonuspunten zouden er mee te verdienen zijn? 10 bonuspunten? Allemaal vragen waar wellicht nog antwoord op komt. Zeker is dat de Spam-ranglijst de volgende tussenstand heeft:
- 1 Ace2; 12 Spams;
- 2 Gereserveerd;
- 3 Picasso1 en Toppie33; 6 Spams;
- 4 Gustomass; 2 Spams;
- 5 RPLover (voor een relnicht wel erg weinig Spams), Willem2 en Sphinx; 1 Spam.
..............En heeft Toppie33 nu wel of niet een veto aan zijn bivakmuts hangen?
:wink:
Ace2
7 september 2008, 12:34
Krimson schrijft en recensie over een niet zo (bij mij) bekende club. Alles wat nieuw is, valt op heeft extra kans op een nominatie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89987&postcount=30
Sphinx
7 september 2008, 14:54
Krimson schrijft en recensie over een niet zo (bij mij) bekende club. Alles wat nieuw is, valt op heeft extra kans op een nominatie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=89987&postcount=30
Deze racebeer nomineert Krimson ook.
Ace2
7 september 2008, 15:52
Een te geile recensie van TeGeil. Een kanshebber? Gezien het aantal recensies (19 (dat is trouwens ook een hele geile leeftijd)) is hij zeker een kanshebber voor de aanmoedigingsprijs.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90017&postcount=184
Picasso 1
7 september 2008, 17:51
Ik wil dit schitterende verslag van ons aller relnicht bij deze nomineren. Een verslag over een dagje in de saunaclub waar het voor velen onder ons begonnen is, PHG. Daarna was vaak het eind zoek. Zeg nou eens eerlijk. Wie was er daarna nog dezelfde als voorheen?
Op afraden van velen met een dame meegaan, dat kan er maar één zijn(uitzonderingen daargelaten) :D.
Bravo RPlover voor deze fantastische bijdrage:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90028&postcount=186
Ik nomineer mee. Der rplover relt nicht.
Sphinx
7 september 2008, 19:21
Alleen voor z'n muzieksmaak al verdient rplover een half punt :teuflisch Het leuke verslag is de bevestiging. Ook een nominatie van deze racebeer
Ace2
7 september 2008, 19:49
Ik wil dit schitterende verslag van ons aller relnicht bij deze nomineren. Een verslag over een dagje in de saunaclub waar het voor velen onder ons begonnen is, PHG. Daarna was vaak het eind zoek. Zeg nou eens eerlijk. Wie was er daarna nog dezelfde als voorheen?
Op afraden van velen met een dame meegaan, dat kan er maar één zijn(uitzonderingen daargelaten) :D.
Bravo RPlover voor deze fantastische bijdrage:
Ik nomineer mee: concurrentie voor SeksenFun.
2 punten extra voor RPLover
Ace2
7 september 2008, 20:10
Met zijn eerste recensie valt hij gelijk in de nominaties. Het wordt door Pollito spannend voor de aanmoedigingsprijs:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90062&postcount=443
seksenfun
7 september 2008, 21:51
Ik nomineer mee: concurrentie voor SeksenFun.
2 punten extra voor RPLover
Misschien wil ik wel geen concurrentie aangaan met rplover :confused:.
Onder het motto: "blijf sportief!! vind ik ook nog eens objectief gezien zijn recensie een sublieme weergave van de sfeer die altijd heerst in die geile planeet.
Bovendien is hij (even) wakker geschud uit zijn VV-droom en heeft hij ontdekt dat er nog andere paradijzen op aarde zijn, waar de engeltjes je nog beter soigneren.
Als je dit allemaal samentelt... hoeveel bonuspunten levert rplover dat dan op? Ace2, niet té veel hè... anders wordt ie toch nog concurrentie van me :smile:.
foots
7 september 2008, 21:53
Heren, beren,
Ik heb werkelijk zwaar meegenoten van een dagje PHG van RPlover, ondanks dat ik thuis op kindertjes zat te passen.
Steeds meer heren, beren herondekken de PHG als het orgineel. Met een overschot aan vrouwelijk schoon en helaas de wat mindere BBQ.
Mijn complimenten voor deze sprekende recessie:
Het enige wat ik kan verberen is dat Lorelana Loredana wordt genoemd op het forum. De waarheid (werkelijke acteurnaam) weet ik niet want de verwaandheid zelve ziet mij totaal niet staan. Misschien omdat ik bij mijn eerste bezoek heb uitgelegd wat mijn probleem is met Roemenië.
PS. RPlover is geen relnicht want hij naait al het lekkers bijelkaar. Het is een verstooide liberaal die denk dat links met rechts verward. In ieder geval een aardige Belg die ik graag tegenkom in de club (want dan ben ik er zelf ook )
seksenfun
7 september 2008, 21:55
Met zijn eerste recensie valt hij gelijk in de nominaties. Het wordt door Pollito spannend voor de aanmoedigingsprijs:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90062&postcount=443
Verdient minstens een aanmoediging!
seksenfun
7 september 2008, 22:02
Het verslag over Michelle verdient vast en zeker een nominatie. Nog eens een voorbeeld van een gedetailleerde sessie. Zo weet je tenminste of de dame je wel of niet zou kunnen interesseren. :freu:
Ace2
7 september 2008, 22:07
Onder het motto: "blijf sportief!! vind ik ook nog eens objectief gezien zijn recensie een sublieme weergave van de sfeer die altijd heerst in die geile planeet.
Bovendien is hij (even) wakker geschud uit zijn VV-droom en heeft hij ontdekt dat er nog andere paradijzen op aarde zijn, waar de engeltjes je nog beter soigneren.
Als je dit allemaal samentelt... hoeveel bonuspunten levert rplover dat dan op? Ace2, niet té veel hè... anders wordt ie toch nog concurrentie van me :smile:.
Heren, beren,
Ik heb werkelijk zwaar meegenoten van een dagje PHG van RPlover, ondanks dat ik thuis op kindertjes zat te passen.
Steeds meer heren, beren herondekken de PHG als het orgineel. Met een overschot aan vrouwelijk schoon en helaas de wat mindere BBQ.
Mijn complimenten voor deze sprekende recessie:
Het enige wat ik kan verberen is dat Lorelana Loredana wordt genoemd op het forum. De waarheid (werkelijke acteurnaam) weet ik niet want de verwaandheid zelve ziet mij totaal niet staan. Misschien omdat ik bij mijn eerste bezoek heb uitgelegd wat mijn probleem is met Roemenië.
PS. RPlover is geen relnicht want hij naait al het lekkers bijelkaar. Het is een verstooide liberaal die denk dat links met rechts verward. In ieder geval een aardige Belg die ik graag tegenkom in de club (want dan ben ik er zelf ook )
Ik zie beide berichten als een nominatie.
RPLover had een nominatie van CM, Picasso1 en Phinx en kreeg daardoor 3 x 1 punten + een bonuspunt omdat hij voor hetzelfde verhaal dus 3 nominaties kreeg. Vervolgens nomineer ik hem weer (2 punten), SeksenFun (1 punt) en Foots. De nominatie van Foots is 1 punt waard en een bonuspunt omdat het de 6de nominatie voor hetzelfde verhaal is. In totaal 9 punten. Hiermee komt RPLover, samen met SeksenFun op de eerste plaats van de tussenstand. Feitelijk moet SeksenFun zijn eerste plaats delen doordat hij zelf zijn concurrent is gaan nomineren. Dat is heel sportief. Wij lijken wel 1 grote ijsberenfamilie :aola:
seksenfun
7 september 2008, 22:13
Feitelijk moet SeksenFun zijn eerste plaats delen doordat hij zelf zijn concurrent is gaan nomineren. Dat is heel sportief. Wij lijken wel 1 grote ijsberenfamilie :aola:
"meedoen is belangrijker dan winnen", eerst het plezier dan de rest :lostit:
(vind trouwens dat er te weinig beren zich bezighouden met nominaties, twee keer het forum openen en het is kinderspel)
rplover
7 september 2008, 22:14
Ijsberen zijn geen concurrenten, maar vrienden, S&F, en alhoewel ik soms wel eens kan rellen, ben ik gewoon een vervelend ventje meestal.
Dus nomineer ik ook jouw verhaaltje van weleer, al was het maar om je een voorsprong te geven, ik achtervolg namelijk graag ;)
Ace2
7 september 2008, 22:19
Ik ben geschokt :eek: Ik wist niet dat RPLover ook aan sex deed en nog wel uitvoerig, nog wel met een Roemeense (vrijheid blijheid) en nog wel pijpen zonder condoom. Daarom alleen al is het een nominatie waard. Maar ik breng wel bonuspunten in mindering ;) omdat hij zo maar met een van mijn namen (Spartacus) aan de haal gaat. Daarvoor moet je wel voldoen aan hele specifieke fysieke kenmerken. Zulke namen zijn niet voor iedereen weggelegd.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90084&postcount=45
Ondertussen neemt RPLover de leiding in de tussenstand. :freu:
Ace2
7 september 2008, 22:21
Ijsberen zijn geen concurrenten, maar vrienden, S&F, en alhoewel ik soms wel eens kan rellen, ben ik gewoon een vervelend ventje meestal.
Dus nomineer ik ook jouw verhaaltje van weleer, al was het maar om je een voorsprong te geven, ik achtervolg namelijk graag ;)
He rustig aan. Ik moet het wel kunnen bijhouden. Welk verhaaltje nomineer je nu precies?
seksenfun
7 september 2008, 22:30
Ik ben geschokt :eek: Ik wist niet dat RPLover ook aan sex deed en nog wel uitvoerig, nog wel met een Roemeense (vrijheid blijheid) en nog wel pijpen zonder condoom. Daarom alleen al is het een nominatie waard. Maar ik breng wel bonuspunten in mindering ;) omdat hij zo maar met een van mijn namen (Spartacus) aan de haal gaat. Daarvoor moet je wel voldoen aan hele specifieke fysieke kenmerken. Zulke namen zijn niet voor iedereen weggelegd.
Ondertussen neemt RPLover de leiding in de tussenstand. :freu:
Dat van dat ruimteschip, dat heb ik niet zo goed begrepen, kan je dat nog effe uitleggen :wink:
rplover
7 september 2008, 22:31
He rustig aan. Ik moet het wel kunnen bijhouden. Welk verhaaltje nomineer je nu precies?
Eentje van S&F, maakt me niet uit welk, ze zijn allemaal goed:D
En alleen al om het voor jou onoverzichtelijk te maken, en ik weet niet meer van welke planeet ik kom, vergeef het me :hammer:
Getekend: Spartacus (slechts voor een uurtje, nu ben ik terug gewoon die relnicht):teuflisch
By the way, wie laat zich nu pijpen MET rubber door een Roemeense? Moet je goed gek voor zijn :lostit:
foots
7 september 2008, 22:39
Heren, beren,
Nou RPlover, ze deed er 50 (beren) per dag, dus dat zou een goede reden kunnen zijn (dat zijn er trouwens wel heel erg veel).
Ik nomineer ook het verhaal van RPlover over Loredana:
Voor mij een beetje poetisch, maar ik heb diep, diep respect voor iemand die deze stoeipoes voor 1 uur kan temmen / bezig houden. Zal bij mij hooguit 20 seconden zijn vrees ik.
Prachtig en ondanks dat RPlover hiermee zo weer iets verder boven mijn andere belgische vriend S&F komt weet ik dat ze beide weten dat ik dit alleen maar doe omdat ik uit mijn hart stem. Ijsberenforum is een vriendenforum, geen afkatten of afzeiken maar met respect en lol.
Groet, Foots
Maar goed
rplover
7 september 2008, 22:49
Heren, beren,
Nou RPlover, ze deed er 50 (beren) per dag, dus dat zou een goede reden kunnen zijn (dat zijn er trouwens wel heel erg veel).
Beste vriend Foots, goed lezen he, ik ben in een chaos bui, maar ik schreef wel degelijk dat ze 50 beren per dag ZIET en er meer dan 1000 per jaar neukt, en dat ze daarom zogezegd die namen niet kon onthouden.
Wel flauw van me, hierop te reageren , maar wou dit effe rechtzetten, ze is wel een "fucking machine", maar dat wil ik dat arrogant Meissie zelfs niet aandoen, 50 beertjes per dag, brrrrrrrrrrrr :D;)
Alhoewel, aan 20 seconden per beertje kan dat net :lostit::hammer::zauberkis;)
Ace2
7 september 2008, 23:59
Deze maand staan de nieuwe paspoortjes extra in de belangstelling en worden extra snel genomineerd:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90112&postcount=1
Libero heeft zijn eerste 2 punten binnen en doet mee voor de aanmoedigingsprijs.
Ace2
8 september 2008, 00:02
Pollito is goed bezig met waardevolle informatie en verdient zo zijn 2de nominatie van de avond:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90114&postcount=72
Picasso 1
8 september 2008, 00:52
Het regent hier op het forum harder dan buiten; de nominaties druppelen aan alle kanten. Weer een nominatie voor rplover voor zijn bericht met Loredana.
Ik ben alleen benieuwd naar de verdere ontwikkelingen zodra rplover in Happy Garden zijn keuze laat vallen op andere dames :rolleyes:.
Ascari
8 september 2008, 00:57
Hier bij nomineer ik rplover voor "long blond animal"
een dagje in PHG. :prost:
Ace2
8 september 2008, 07:16
In dit weekend heeft RPLover zijn grote slag geslagen.
Met zijn eerste recensie over PHG werd hij 7x :eek: genomineerd. Hij verdiende hiermee 11 punten, te weten:
De nominaties: 7 x 1 = 7
Bonuspunt vanwege de nominatie van de jury: 1 punt
2 x bonuspunt omdat voor de 3de en de 6de keer hetzelfde verhaal werd genomineerd: 2 punten
1 x bonuspunt omdat voor een vijfde keer RPLover werd genomineerd.
Met zijn recensie over Loredana is hij 4x genomineerd en heeft hij 7 punten binnen gesleepd:
De nominaties: 4 x 1 = 4
Bonuspunt vanwege de nominatie van de jury: 1 punt
1 x bonuspunt omdat voor de 3de hetzelfde verhaal werd genomineerd: 1 punt
1 x bonuspunt omdat voor een tiende keer RPLover werd genomineerd.
Totale score voor RPLover: 18 punten
RPLover is niet de Joop Zoetemeld onder de Ijsberen (wie zou dat wel zijn? :confused:), maar de Bernard Hinault.:freu::freu::freu:
Ik verwacht echter nog wel een inhaalrace van SeksenFun (die nu op 10 punten staat). Het lijkt een niet te overbruggen afstand, maar als iemand in 1 weekend 18 punten kan binnenslepen (en 10) dan moeten 8 punten in 3,5 week geen probleem zijn. Hup SeksenFun hup.
Willem2
8 september 2008, 11:04
Als ik de :spammer: spamfactor meereken dan dien ik dus weer rplover te nomineren zodat hij zal gaan winnen. Eens kijken wie ik nog meer kan mobiliseren ;)
Ik nomineer dus rplover :cool:
Jansen
8 september 2008, 13:29
Mooi verhaal van rplover,toen ze nog nieuw en strak was een paar jaren terug heb ik met haar enkele keren heerlijk de kamer mogen delen.
Daarna hebben we nog wel contact in de open ruimtes tot heden maar op de
Kamer ben ik niet meer met haar geweest.
Dit vanwege meer verkennen met andere dames en ook met betere toppers op de kamer.
Maar wat betreft het figuur is shakira gewoon een super wijf, en voor een nog niet zo,n ervaren Duitsland kenner heeft rplover een schot in de roos gehad.:rofl:
Ook is zijn verhaal een nominatie waard.
egon, Dr. Rammler
8 september 2008, 13:30
Zaterdag, we schrijven het jaar des Heren 2008, 6 september, een dag die bij dit relbeertje voor de rest van zijn ijsberenbestaan in zijn geheugen zal gegrift staan.... nooit gedacht dat een club, na het debacle VV (ijsberenverjagen op een zaterdagavond) zo leuk en spetterend zou kunnen worden. Met dank uiteraard aan de leiding (forum en club), met dank aan de vrienden ijsberen (en ik heb er weer enkele nieuwe leren kennen), en met dank aan die mooie Meiden "from planet somewhere".....................................
:bowlol: wow rplover du schreibst ja wahre Romane:respekt::stöhn::applaus::regionen0
Willem2
8 september 2008, 17:22
Ace2 krijgt het druk : weer iemand met een paspoortje en een recensie : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90178&postcount=1
Je bent een liefhebber of je bent het niet :D ;)
Ace2
8 september 2008, 19:39
Als ik de :spammer: spamfactor meereken dan dien ik dus weer rplover te nomineren zodat hij zal gaan winnen. Eens kijken wie ik nog meer kan mobiliseren ;)
Ik nomineer dus rplover :cool:
Welk verhaaltje?
Ace2
8 september 2008, 19:40
:bowlol: wow rplover du schreibst ja wahre Romane:respekt::stöhn::applaus::regionen0
Ik beschouw dit maar weer als een nominatie
Ace2
8 september 2008, 19:41
Ace2 krijgt het druk : weer iemand met een paspoortje en een recensie : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90178&postcount=1
Je bent een liefhebber of je bent het niet :D ;)
Deze nominatie ondersteun ik.
Willem2
8 september 2008, 20:11
Welk verhaaltje?
Oei Oei Oei jij wil nog meer :spammer: ........
doe maar het algemeen verhaal van rplover over de PHG ;)
seksenfun
8 september 2008, 20:48
Deze maand staan de nieuwe paspoortjes extra in de belangstelling en worden extra snel genomineerd:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90112&postcount=1
Libero heeft zijn eerste 2 punten binnen en doet mee voor de aanmoedigingsprijs.
Volledig mee eens.
seksenfun
8 september 2008, 20:53
Deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90113&postcount=1) is wat kort uitgevallen maar een paspoortje wordt al niet zó snel aangemaakt en je krijgt toch een mooi idee van wat er kan (en vooral niet kan, als je het mij vraagt) op kamer :rolleyes:.
Ace2
8 september 2008, 23:40
Ik wil graag onze schrijvende weerwolf te vriend houden en hem paaien (bijt Picasso1 maar). Al met al een goede recensie. Zo zet ik hem in de achtervolging op RPLover. Kom op .357 Magnum: bijt die relnicht in zijn billen.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90257&postcount=32
Willem2
10 september 2008, 03:48
Ik kan er gewoon niet van slapen :cool:
Dit is een hint voor Ace2 en zijn telsysteem.
10 September - 20 September - 30 September - Winnaar van de maand September :freu:
Dus 3 prijzen in plaats van 2 :freu:
Ace2 werkt het cijfermatig wel uit ;)
Ace2
10 september 2008, 22:37
In lichte paniek belde ik deze week Willem2 op. Het ging helemaal fout met de Beste recensie van de maand. In plaats van een spannende maand, weet die RPLover mij enerzijds te beroven van een illusie dat hij alleen met correcte dames sex heeft en dan nog ingepakt (= alles met condoom) en anderzijds in 1 weekend 24 punten binnen sleept, terwijl de eerst volgende er "pas" 10 (in mijn ogen ook al een hele prestatie) heeft. Van spanning was al helemaal geen sprake.
"Kun je hem niet bannen of zo?" vroeg ik. Het bleef stil aan de andere kant van de lijn. Maar ik had nog een beter idee: "Willem2, ik heb nog een beter idee." zei ik "als jij en al je companen mij nu gaan nomineren, dan wordt het weer spannend en net voor de eindstreep geef jij mij persoonlijk het winnende punt. Dan win ik 2x achter elkaar en dan ben ik geen Joop Zoetemelk meer, maar de Lance Armstrong(2) van het forum Van trots was ik nu ook even stil en Willem2 zei: "Het is een idee, maar wat ik niet begrijp is, dat als jij genomineerd zou moeten worden, dan moet jij toch een leuk verhaaltje hebben geschreven?".
Maar Willem2 had zelf ook een idee: "Als je iemand wilt neutraliseren, kun je hem proberen te elimineren, maar je kunt hem ook weg promoveren." Weer was ik stil, maar ik dacht: "Hier spreekt een man met ervaring"
Derhalve deze ingelaste mededeling van de forumleiding:
Vanwege het 3-jarige bestaan :freu::freu::freu:
Vanwege het 10000e lid :freu::freu::freu:
Vanwege het record aantal punten in no time:freu::freu::freu::freu:
Is besloten om de eerste winnaar van de beste recensie van de maand september te laten zijn:
:loud::loud::loud:
RPLOVER
:freu: :roll: :rofl: :roll3: :lostit: :fuck: :bowlol: :hammer: :zauberkis :plapper: :lostit: :freu:
RPLover het is je gegund en het is verdiend.
Gustomass
10 september 2008, 22:44
Hey Ace,
volgens mij ben jij gewoon toe aan een ouderwets gewoon GT bezoek met alles erop en eraan..dat wil zeggen , een bezoek waarbij de dames niks om het lijf hebben, op de kamers althans.
Al dit punten gedoe bij die recensies...
maak je punt maar weer eens bij.... en/of bij..... en/of bij.........
Zo Ace dat was voor vóór de voedertijd om 18.00 uur. Niet missen hè, smaken doet het niet maar je hebt nog energie nodig voor...en .......
Ok dan even douchen, haartjes recht, penis weer in ruststand en hoppa naar huis...
kortom gewoon een dagje Ace goes GT ...
Gustomass back to basics...
rplover
10 september 2008, 22:48
Helaba, corrupte bende :D
Ik was nog lang niet uitgeschreven, en heb nog twee recensies niet geschreven, en plan nog een bezoekje PHG deze maand :lostit:
Dus bij deze protesteer ik hevig tegen mijn vrijkaartje, ik wou meespelen tot het einde :hammer:
Euh, met andere woorden, bedankt Ace2, voor dit vrijkaartje, nu kunnen we samen ons vrijkaartje gaan verzilveren, en kan ik eindelijk "de man achter het masker", "Spartacus", "de Noorman" eens leren kennen ;).
Nogmaals bedankt, en schrijven doen we voor mekaar, voor dit forum, en echt niet voor die vrijkaartjes, want die kosten toch alleen maar meer geld:baby2:
Al zijn ze mooi meegenomen van tijd tot tijd. Dit is dus een vrijkaartje PHG of Villa Vertigo? ;)
Willem2
10 september 2008, 23:06
Derhalve deze ingelaste mededeling van de forumleiding:
Vanwege het 3-jarige bestaan :freu:
Vanwege het 10000e lid :freu:
Vanwege het record aantal punten in no time:freu:
Is besloten om de eerste winnaar van de beste recensie van de maand september te laten zijn:
:loud:
RPLOVER
:freu: :roll: :rofl: :roll3: :lostit: :fuck: :bowlol: :hammer: :zauberkis :plapper: :lostit: :freu:
RPLover het is je gegund en het is verdiend.
Helaba, corrupte bende :D
Ik was nog lang niet uitgeschreven, en heb nog twee recensies niet geschreven, en plan nog een bezoekje PHG deze maand :lostit:
Dus bij deze protesteer ik hevig tegen mijn vrijkaartje, ik wou meespelen tot het einde :hammer:
Het gaat dus om de eerste winnaar Er komen er dus nog 2 aan. Die de 20ste en de 30ste bekend worden gemaakt.
Daarna de ere-prijs : Wie in Oktober de jury mag spelen ( met het systeem van Ace2 :D ;) ) ( 1 van de 3 winnaars).
Omdat IJsbeer rplover reeds een vrijkaart gewonnen heeft van Villa Vertigo wordt de prijs door een andere club beschikbaar gesteld.
In dit geval is er gekozen voor Planet Happy Garden.
Ace2
11 september 2008, 23:16
Een mooi verhaal over een wel erg stoute club. Eindelijk weer een nominatie. Eindelijk weer Phinx op het scorenbord:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90627&postcount=26
Willem2
11 september 2008, 23:23
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90625&postcount=11
280km rijden en er geen zak aan vinden :D
Willem2
12 september 2008, 02:07
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90645&postcount=1
Met een paspoortje dus bonuspunten volgens het telsysteem van Ace2.
Ik hoop wel dat Sonny snel weer teruggaat om uit te leggen dat the Sky is the limit maar dat we wel graag een naam met 4 letters willen hebben ;)
seksenfun
12 september 2008, 21:22
Deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90617&postcount=525) is beknopt maar rijk aan info. 'k Wou dat ik het ook zo kort kon houden :rolleyes:.
Jansen
12 september 2008, 22:15
Het gaat dus om de eerste winnaar
Omdat IJsbeer rplover reeds een vrijkaart gewonnen heeft van Villa Vertigo wordt de prijs door een andere club beschikbaar gesteld.
In dit geval is er gekozen voor Planet Happy Garden.
Wat masselt deze relnicht toch weer hij wil niet eens naar de Vila en zeker nu hij in love is in PHG op Shakira.
Zo zie je dat de cirkel weer rond is voor deze love rakker :teuflisch
En proficiat van een rel genoot schrijf maar wanneer je naar PHG komt.
Willem2
12 september 2008, 23:52
Hoe smaakte te spontane FT :smile2:?
Een mooi verhaal overigens. Zo mogen er nog zijn. Kan ook jij genomineerd worden?
Dat zou dan de ultieme zelfbevrediging zijn :rolleyes: ;)
Ik doe dus niet mee aan de verkiezingen van de "beste recensie van de maand"
Willem2
13 september 2008, 01:39
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90699&postcount=12
WK rampetampen ;)
Willem2
13 september 2008, 01:42
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90700&postcount=197
Iemand die de hele tijd een ijsbeer op zijn schouder meezeult moet wel in aanmerking komen voor een extra vrijkaart :D
Omdat ik al een tijdje droog stond riep het duiveltje op mijn schouder; Neuken, Neuken, neem het wijf met de grootste tieten. Echter het beertje op mijn schouder zei: kijk nu goed uit wie je neemt, je kiest altijd de verkeerde vrouwen. Dat is waar, dat komt omdat ik, in zo'n club, meestal niet met mijn hoofd denk. Maar goed het ijsbeertje op mijn schouder heeft gewonnen.
Big30
13 september 2008, 01:43
WK rampetampen ;)
Ik sluit me hierbij aan!!! Dat is, geen inschrijving voor het WK rampetampen maar voor de nominatie van Jansen :D.
Jansen
13 september 2008, 12:12
Ik sluit me hierbij aan!!! Dat is, geen inschrijving voor het WK rampetampen maar voor de nominatie van Jansen :D.
Ze vroeg zelf om harder :o dus ik dacht wil je hem hard dan krijg je hem hard.:teuflisch
Ja deze Victoria uit YY is het beste wat daar rondloopt :fuck:
Ace2
13 september 2008, 13:12
Giede smaak mag best beloond worden met een nominatie. Gustomass schudt zijn "writersblock" van zich af:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90738&postcount=3
Ace2
13 september 2008, 13:13
WK rampetampen ;)
Mijn nominatie is er ook voor deze recensie. Ik hoop dat alles goed is met de plinten (als iets niet wordt genoemd, dan moet je je zorgen gaan maken).
seksenfun
14 september 2008, 14:22
Giede smaak mag best beloond worden met een nominatie. Gustomass schudt zijn "writersblock" van zich af:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90738&postcount=3
Deze nomineer ik terecht mee!
seksenfun
14 september 2008, 14:29
Mooie omschrijving van een sublieme sessie!
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90794&postcount=10
seksenfun
14 september 2008, 14:41
Nog een puntje erbij voor http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90699&postcount=12 :rolleyes:
Ace2
14 september 2008, 16:08
Een mooi Mars-verhaal:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90848&postcount=531
Ace2
14 september 2008, 23:49
Sonny is ineens weer aan het schrijven egslagen. Dat moedigen wij aan, met een nominatie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90871&postcount=12
Ace2
14 september 2008, 23:51
Rex aan de haal met een dame die volgens mij ook in GT heeft gewerkt:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90884&postcount=1
Ace2
14 september 2008, 23:52
Phinx laat ons nog even mee genieten:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90876&postcount=454
Picasso 1
14 september 2008, 23:53
Rex, die deze keer het aan een ander overliet "er geen zak" aan te vinden :D.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90881&postcount=453
Ace2
15 september 2008, 00:06
Nu RPLover is geneutraliseerd is het weer gezellig en leuk bij de beste recensie van de maand september. En het is ook weer spannend. Kijk maar naar de tussenstand:
1. SeksenFun, 10 punten;
2. Gereserveerd;
3. Jansen, 8 punten;
4. Polito en Liefhebber, 5 punten;
5. Ace2, Rex, Libero, Phinx en Sonny, 4 punten;
6. TTMan, Toppie33, Frankkinky, Matrenou, Krimson en Gustomass, 3 punten;
7. VJ, Foots, Satjack, TeGeil, 357Magnum, TimJava en Mars, 2 punten;
8. Nixx, 1 punt.
Vorige week kwam SeksenFun nog nadruppelend van zijn offensief uit maand augustus op de eerste plaats binnen. Het feestje werd een beetje verpest door RPLover, maar dat is nu opgelost (:freu:, hulde voor het record aantal punten). Maar het is niet dat SeksenFun zich nu kan opmaken voor de tweede eerste prijs in september. Jansen is weer aangekomen. Buiten de plinten, moet ook SeksenFun zich zorgen maken.
Maar de grote vraag is: wie wordt de grote verrassing van week 3 in september? Over een week weten wij het. Nog 7 nachtjes slapen ;)
Ik kan van spanning er bijna niet van slapen :rolleyes:
Jansen
15 september 2008, 07:13
Klopt in Belgie ben ik niet langs de plinten gegaan het is daar niet zo zuiver binnen maar wel langs de kozijnen :rofl:
Ik heb gisteren een ervaring met twee dames In Antweren langs de ramen
Zie Valerie Bulgaarse. (Antwerpen langs de ramen)
Willem2
15 september 2008, 11:34
Phinx laat ons nog even mee genieten:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90876&postcount=454
Arme Sphinx :o
Indien de jury je Phinx noemt dan heb je wel extra ondersteuning nodig om te winnen ;)
:loud: : Sphinx
Sphinx
15 september 2008, 18:07
Thnx Willem. Je souw bijna zege dat de sjury sgrijfvoute maakte :p
Picasso 1
15 september 2008, 20:47
Thnx Willem. Je souw bijna zege dat de sjury sgrijfvoute maakte :p
Ook de naam van NikXXX wordt als Nixx geschreven. En Pollito wordt als Polito geschreven. Oléh, voor de sjury :D.
Willem2
15 september 2008, 20:57
Ook de naam van NikXXX wordt als Nixx geschreven.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/member.php?u=6804
En met die kippen hou jij je maar bezig. Het is NikXXX ;)
rplover
16 september 2008, 18:09
Nu RPLover is geneutraliseerd is het weer gezellig en leuk
We zullen het dan wel gezellig en leuk houden :teuflisch
Euh, ben ik genetraliseerd, dus ik mag niet meer schrijven deze maand? :hammer:
Ok, dan houden we ons daaraan, of toch lekker niet :zauberkis
Ascari
17 september 2008, 01:39
Ik nomineerde de "racebeer" Sphinx voor een dagje Tabulos :teuflisch
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=390&page=2
Willem2
17 september 2008, 01:49
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91031&postcount=190
Nomineren maar want het bericht zorgt voor commotie, ophef en schept uiteindelijk duidelijkheid :D ;)
Silvester
17 september 2008, 09:21
Hoewel hij zichzelf zero kans gaf is Liefhebber's topdag in Acapulco inmiddels aanleiding tot de 2° nominatie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91031&postcount=190
Nomineren maar want het bericht zorgt voor commotie, ophef en schept uiteindelijk duidelijkheid :D ;)
'n mooiere omschrijving voor nominatie had ik niet kunnen bedenken...
:smile:
Jorah Mormont
17 september 2008, 10:21
Ik nomineer mee voor dit verhaal van Liefhebber (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91031&postcount=190)
Inderdaad onder het motto "ZO KAN HET OOK" Zo herkenbaar;)
Sonny:wink:
seksenfun
17 september 2008, 19:57
Zie ik dat nu goed of verkeerd. Van mij krijgt ie alvast een nominatie, the saint: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90896&postcount=372 .
Big30
18 september 2008, 00:32
Ik nomineer mee voor dit verhaal van Liefhebber (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91031&postcount=190)
Inderdaad onder het motto "ZO KAN HET OOK" Zo herkenbaar;)
Ik nomineer mee! (Beetje kreupel Nederlands meenomineren :p)
Horny_one
18 september 2008, 00:59
Ook een nominatie voor Liefhebber en het verhaal over zijn liefje.... die de liefdesnacht doorbrachten in het lieflijke Acapulco.
Borat
18 september 2008, 01:07
Ha ha ha... very funny..... this story about Acapulco.....
Keeping the room busy all evening..... Was it perhaps with my sister?
She is famous prostitute in the glorius republic of Kazachstan....
But now she is making money somewhere in Mexico....
Willem2
18 september 2008, 09:52
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13100
Kijk dat zijn weer bonuspunten voor Sonny. Een paspoort en dan nog een uitgebreide recensie :freu:
seksenfun
18 september 2008, 20:11
Van mij krijgt sonny ook een nominatie ;).
Gustomass
19 september 2008, 14:22
Bij deze wil ik Silvester nomineren met onderstaande recensie.
Zo kort gevat maar zo gevat heb ik ze nooit gezien.
sorry moderator van dienst, maar ondergetekende weet niet hoe dit anders te citeren..
Hier is ie dan..
Gusto weet intussen met wie hij zijn nog steeds in te wisselen vrijkaartje voor babylon gaat vieren..
Ohh wat is het leve mooi, ook al zit je in Verweggiestan....
Hier is ie dan echt..
Mahee in Babylon.
Gisteren heeft Silvester de sponde gedeeld met deze opmerkelijke dame.
En de volgende deal is al gesloten .
Silvester die stelt dat als alle DVP's de drive van Mahee zouden hebben, er geen clubs meer met gebrek aan ijsberen zouden zijn...
Er zou een gebrek aan clubs zijn
Gusto die even niet zo goed raad weet met het gebrek aan Saunaclubs en Partytreffs hier in Verweggiestan..
Gustomass
19 september 2008, 14:31
Ha ha ha... very funny..... this story about Acapulco.....
Keeping the room busy all evening..... Was it perhaps with my sister?
She is famous prostitute in the glorius republic of Kazachstan....
But now she is making money somewhere in Mexico....
no more to add...
Gusto mass in brief...
timjava
19 september 2008, 18:20
Weer een mooi verhaal van een voor Ariebier onvergetelijke gebeurtenis. Een nominatie waardig.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91416&postcount=31
Ik sluit mij hierbij aan.
Picasso 1
19 september 2008, 19:36
Weer een mooi verhaal van een voor Ariebier onvergetelijke gebeurtenis. Een nominatie waardig.
Echt alles zit in dit verhaal. Avontuur, spanning, opwinding, toeval, wederontmoeting, schaamte, angst, verlegenheid, geilheid, droomwens, champagne, drama en humor. Ariebier heeft duidelijk schrijverstalenten.
Ik nomineer mee.
Sphinx
19 september 2008, 21:14
Deze racebeer heeft in het diepe zuiden op 5000 meter van de Belgische grens wel degelijk van dit bericht ( http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91031&postcount=190) genoten (het is inderdaad herkenbaar, al heb ik nog niet het geduld een kamer langer dan anderhalf uur bezet te houden) en de discussie daarna was een prima manier om deze week van m'n werkstress af te komen. Way to go Liefhebber!
liefhebber
20 september 2008, 16:39
Ik nomineer, op sportieve gronden, onderstaand verhaal van Max1000;
Dit verhaal (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91478&postcount=207)
Vanwege zijn messcherpe analyses mbt Acapulco en zijn bezoekers en natuurlijk zijn geografisch inzicht met een vleugje humor.
En hoewel hij met zijn eerste 10 berichten wel 3 van de 10 regels van het forum heeft overtreden;
3. Persoonlijke aanvallen, het beslechten van vetes (tussen klant en aanbieder van diensten, tussen ex-werkneemster en clubeigenaar, en noem maar op) worden niet geduld en leiden tot onmiddellijke verbanning van de site.
4. Hetzelfde geldt voor berichten waarin de persoonlijke integriteit van een aanbieder van diensten of van een medelid aangetast wordt, anders gezegd, berichten waarin beledigend over iemands uiterlijk of karakter gesproken wordt. Ook dan word je onmiddellijk en definitief gebannen.
5. Persoonlijke gegevens (verwijzingen naar iemands echte naam, adres, telefoon of gsm, enz.) zijn taboe op het forum.
Heeft hij zich tolerant getoond voor zaken die als ijsbeer nauwelijks te verteren zijn....
(het bekende probleem van het bezet houden van kamers en vrouwen!)
en heeft hij daarmee verdiend dat zijn medeijsberen zich net ZO tolerant in zijn richting opstellen.
Hij heeft grote vooruitgang geboekt kwa stijl want ik vind dit bericht in fel contrast met de rauwe berichtgeving uit zijn eerdere periode (geen grapje!)
De schrijver weet met zijn humoristische schrijfstijl een gevoelige snaar bij de lezer te raken.
Het verhaal is een mooie positieve bijdrage aan dit forum en bevat veel elementen die ik persoonlijk als erg herkenbaar ervaar.
GRTZ, Liefhebber (toch sportief of niet?! om zo'n jonge, sans rancune, DIREKT te nomineren )
foots
20 september 2008, 17:06
Heren, beren,
ik nomineer Ariebier met
Werkelijk een ongeloofwaardig verhaal maar ik ken hem en dan weet ik dat hij dat niet fantaseerd.
Het enige wat ik miste:
Wat hadden ze te eten daar in Berlijn ? en eigenlijk ook het GSM nummer of E-mail adres van de dame !!
foots
20 september 2008, 17:13
en wat een heerlijke rauwe schrijfstijl van een echte recht voor zijn raap type, prachtig wat een contrast !
hierbij nomineer ik ook Max1000:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91478&postcount=207
Wel een beetje voorzichtig zijn met de privacy van andere beren, dat is een regelrechte forum dooddoener.
P.S. Ik ga er (gelukkig) niet over maar wat te denken van een aanmoedingsprijs ??
liefhebber
20 september 2008, 21:06
Ik nomineer Ariebier met dit (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91416&postcount=31)verhaal over Artemis.... en de wonderlijke wereld van vrouwelijke passie.
Het was voor mij een herbeleving van iets/iemand waaraan ik al een tijdje niet gedacht heb :smkiss:
TOP!
Ace2
21 september 2008, 08:05
Bij de beste recensie van de maand hoort ook een aanmoedigingsprijs. Ik heb er eens goed over nagedacht (auw, dat deed pijn) en een keuze gemaakt.
Ik heb gekozen voor een ijsbeer die
....niet meer aangemoedigd hoeft te worden voor zijn clubkeuze.
....niet meer aangemoedigd hoeft te worden voor zijn keus qua vrouwen.
....niet meer aangemoedigd hoeft te worden voor zijn muziekkeuze;)
:loud::loud::loud::loud::loud::loud::loud::loud:
YOU WANT THE BEST, YOU'VE GOT THE BEST, THE HOTTEST TO STIMULATE WRITER OF THE MONTH IS:..................
NIKXXX
:freu::lostit::rofl::bowlol::freu::freu::D:lostit: :roll3::freu::freu::plapper::bowlol::D:roll3::freu ::freu:
Ace2
21 september 2008, 15:35
Ik nomineer mee, waardoor Ariebier een 3-punter scoort. Waar zou hij staan in het tussen-klassement?
Ace2
21 september 2008, 15:38
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13100
Kijk dat zijn weer bonuspunten voor Sonny. Een paspoort en dan nog een uitgebreide recensie :freu:
Ik nomineer mee, waardoor Sonny een 3-punter scoort. Ik ben erg gul vandaag. :rolleyes:
rplover
21 september 2008, 16:52
De keerzijde van Jansen verdient een nominatie van deze Antwerpenaar:hammer:
Het lijkt wel of hij nu al aangetrokken wordt door transen in een strak slipje, en dan heeft hij Tatjana nog niet gezien, die haar hoge hakken (en meer) wel wil gebruiken als hij een trio met "haar en hem" wil :D
Trouwens, dan heeft hij geen hoge hak nodig, Tatjana kan meer da alleen Jansen ontvangen op 37,6 graden Celcius, volgens mij gaat hij daar tegen het kookpunt aan :zauberkis
Mooi verhaal en stof tot nadenken, het verhaal van Jansen, en er zit verdraaid nog veel waarheid achter ook, en dat voor Jansen, onze plintenschilder ;)
Hiermee dus nomineer ik zijn achterkant (lees: keerzijde) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=91499#post91499)
ook zo: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=91499#post91499
Ace2
21 september 2008, 17:33
Het lijkt wel of hij nu al aangetrokken wordt door transen in een strak slipje, en dan heeft hij Tatjana nog niet gezien, die haar hoge hakken (en meer) wel wil gebruiken als hij een trio met "haar en hem" wil :D
Trouwens, dan heeft hij geen hoge hak nodig, Tatjana kan meer da alleen Jansen ontvangen op 37,6 graden Celcius, volgens mij gaat hij daar tegen het kookpunt aan :zauberkis
Mooi verhaal en stof tot nadenken, het verhaal van Jansen, en er zit verdraaid nog veel waarheid achter ook, en dat voor Jansen, onze plintenschilder ;)
Hiermee dus nomineer ik zijn achterkant (lees: keerzijde) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=91499#post91499)
ook zo: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=91499#post91499
Jansen krijgt van mij ook een nominatie: 2 punten.
Heeft jansen nu minder, evenveel of meer punten dan Ariebier en Sonny?
En wie staat er bovenaan en wie tweede?
:loud::loud::loud::loud::loud::loud::loud:
De tussenstand is op komst.
Big30
21 september 2008, 17:53
Ik nomineer mee, waardoor Sonny een 3-punter scoort. Ik ben erg gul vandaag. :rolleyes:
Ik nomineer ook Sonny en de Plintenschilder genaamd Jansen :D!
Ace2
21 september 2008, 20:53
In mijn ogen mogen alle recensies zo worden geschreven en dus nomineer ik deze viezerik33, lulhannes33, gentleman33 oftewel Toppie33:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91593&postcount=26
Toppie
21 september 2008, 20:59
....Mooi verhaal en stof tot nadenken, het verhaal van Jansen, en er zit verdraaid nog veel waarheid achter ook, en dat voor Jansen, onze plintenschilder ;)
Hiermee dus nomineer ik zijn achterkant (lees: keerzijde) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=91499#post91499)
ook zo: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=91499#post91499
En ook Toppie33 steunt en nomineert zijn plintenmaat ;) Jansen :D
Jansen
21 september 2008, 21:31
Ja sorry mensen dat ik weer niet naar Duitsland kon komen maar ben nu in Antwerpen bij Maria geweest waar ik de vorige keer de naam van vergeten was.
Nu stond haar telefoon wel uit.;)
Dat ik door diverse genomineeerd ben vind ik prachtig maar net als bij een Edison uitreiking wil ik dan ook andere bedanken :thefinger
Dus dat geldt natuurlijk voor de vele dames die mij zeer goed bevredigd hebben zodat ik hier een mooi verhaal kan neerzetten.:rofl::rofl::rofl:
seksenfun
21 september 2008, 21:37
Ik steun de nominatie van Vanja/Toppie33
Jansen
21 september 2008, 21:47
Ook ik nomineer het verhaal van Toppie met Vanja ook al vanwege ik precies kan voorstellen hoe het verliep op de kamer met een van mijn favorieten.;)
seksenfun
21 september 2008, 21:47
Een nominatie voor rplover over dat kleine drolletje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91591&postcount=3) van hem. Nu rplover juist geneurtraliseerd was... :wink:
seksenfun
21 september 2008, 21:49
Voor iemand die niet graag langere verhalen schrijft, zeker niet slecht (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91405&postcount=479).
Ace2
21 september 2008, 22:17
Ook ik nomineer het verhaal van Toppie met Vanja ook al vanwege ik precies kan voorstellen hoe het verliep op de kamer met een van mijn favorieten.;)
Het regent 3-punters vandaag.
Ace2
21 september 2008, 22:18
Voor iemand die niet graag langere verhalen schrijft, zeker niet slecht (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91405&postcount=479).
Ik nomineer mee.
Ace2
21 september 2008, 22:21
Een nominatie voor rplover over dat kleine drolletje (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91591&postcount=3) van hem. Nu rplover juist geneurtraliseerd was... :wink:
Ik nomineer mee, want je kunt een relnicht beter als bondgenoot kopen, dan onderwerp van zijn spot worden.:rolleyes:
Toppie
21 september 2008, 22:49
Ik nomineer mee, want je kunt een relnicht beter als bondgenoot kopen, dan onderwerp van zijn spot worden.:rolleyes:
waarom verwondert die opmerking me niet ;)
groet toppie33 aka bikkel33 aka ruziemaker33
Ace2
22 september 2008, 00:22
De maand september begon zo rustig. SeksenFun, het schrijfkanon, zet direct een paar nominatiewaardige recensies weg en pakt een paar punten en daarmee de eerste plaats in de tussenstand. De ervaring uit het verleden leerde ons dat je niet veel nominaties nodig had om de meeste punten (die eigenlijk nooit werden geteld) te realiseren. Het enige wat SeksenFun nog moest doen was een paar recensies schrijven en nog wat puntjes bij elkaar sprokkelen om zo naar overwinning uit te bollen. Toch gaat het mis. SeksenFun gaat op zijn lauweren rusten en wordt (samen met ons) verrast door de relnicht der relnichten die binnen een weekend een record aantal punten (24 :eek:) scoort. Game, set and match.
RPLover wordt beloond voor zijn prestatie, waardoor de spanning terug keert. Je zou zeggen dat SeksenFun van zijn "fouten" leert en weer gaat schrijven. Maar nee, er komen geen nominaties meer binnen en SeksenFun laat Jansen dichterbij komen. Het vorig weekend sloot SeksenFun nog wel als eerste af, maar de hijgende adem van Jansen voelt hij in zijn nek. In tegenstelling tot SeksenFun ziet Jansen zijn kansen en gaat erop en er over :p. In zijn slipstream neemt hij Sonny, Ariebier en Toppie33 mee naar de top van de ranglijst. Toch is er weer een verrassing. Ariebier zet nog een moderne versie van Jip en Janneke neer, maar de oude versie laat zich ook weer zien en sleept op een relnichterig niveau 17 punten binnen. Waar is de tijd dat iedereen hooguit 1 nominatie kreeg en de jury pas op de laatste dag wakker kon worden?
Nu de rook van de derde week weer wat is opgetrokken is de top van de ranglijst veranderd en strijden ogenschijnlijk 6 Ijsberen om het beroemde been. Zal er een zevende mee heen gaan?
De tussenstand is:
1. Liefhebber: 17 punten;
2. Gereserveerd;
3. Jansen: 14 punten;
4. Sonny: 11 punten;
5. Ariebier en SeksenFun: 10 punten;
6. Toppie33: 9 punten;
7. Sphinx: 6 punten;
8. Pollito: 5 punten;
9. Ace2, Libero en Rex: 4 punten;
10. TT Man, Frankkinky, Matrenou, Krimson, RPLover(2), Gustomass en Zepos: 3 punten;
11. VJ, Foots, Satjack, TeGeil, 357magnum, TimJava, Mars en Max1000: 2 punten;
12. Nikxxx, Igor Egaster, Saint en Silvester: 1 punt.
Zal Liefhebber nog worden ingehaald (door Jansen)? Gaan oud winnaars toch weer met de eer strijken? Zal Liefhebber het record aantal punten van RPLover overtreffen (waardoor de prijs van RPLOver wordt ingetrokken: immers een relnicht moet je relnichterig behandelen)? Hoe gaan Sonny, SeksenFun, Ariebier en Toppie33 de top bijhouden en wellicht inhalen? En komt er nog een onbekende kanshebber?
Veel vragen voor de komende anderhalve week.
Toppie
22 september 2008, 08:18
jezus Ace2, je gaat er wel in op he? in die nieuwe functie :)
Wellicht ben ik niet objectief, maar ik nomineer hierbij Ace2 als vaste "Beste Recensie Jury" of hoe je het noemen mag. Want er zat nog nooit zoveel leven in dit topic als in de maand september.
seksenfun
22 september 2008, 21:11
Toch gaat het mis. SeksenFun gaat op zijn lauweren rusten .
Helaas zal dit nog wel effe zo blijven. Twee maal op korte tijd moeten vernemen dat er wat doorverteld wordt. Dat is wat te veel van het goede. Verneem ik nog in PHG dat ik niet alleen ben. Een nieuw draadje aangemaakt en een lange recensie over een andere dame van PHG. Twee zaken die aangemoedigd zouden kunnen worden (lees nu niet dat ik er op uit ben hè), nee daaraantegen worden ze overgebriefd. Ik weet niet door wie, maakt me ook (nog eens) niet uit. Ik blijf erbij dat je zoiets niet doet. Ik ga er ook vanuit dat het (een) niet-zelf-schrijven(de) leden zijn.
Ace2
22 september 2008, 21:24
Ik heb een zwak voor TT-Man (al ken ik de goede man totaal niet) en voor het openen van nieuwe paspoortjes. Derhalve nomineer ik voor een tweede keer TT-Man:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91705&postcount=1
seksenfun
22 september 2008, 21:32
Ik heb een zwak voor TT-Man (al ken ik de goede man totaal niet) en voor het openen van nieuwe paspoortjes. Derhalve nomineer ik voor een tweede keer TT-Man:
Deze verdient zeker een nominatie. Ook van mij dus.
TT Man
22 september 2008, 21:53
Dank Ace2 (we hebben elkaar inderdaad nog nooit in real life ontmoet, terwijl er toch behoorlijk wat IM's tussen ons over en weer zijn gevlogen) en S&F (ik moet echt weer een keer naar PHG).
Ik schrijf gewoon over ieder bezoek aan iedere dame (bijna dan). Soms wat meer zakelijk soms wat meer proza. Omdat ik vaak "off road" ga (weg van de geprepareerde pistes waar iedereen al de hele dag overheen is geweest) is het logisch dat ik regelmatig nieuwe paspoortjes aanmaak. Daarin zal ook in de toekomst geen verandering komen. Zolang kleine TTM blijft werken tenminste.
Om eerlijk te zijn is dit pas de tweede keer dat ik dit topic bezoek. Ik zie dat ik al enkele punten heb verzameld. Mijn dank daarvoor, maar ik schrijf voor de ijsberenpopulatie en nergens anders voor.
Tja Ace2, ik treed inderdaad niet erg op de voorgrond (mijn spreuk "You'll never walk alone" is cynisch, maar dat had je al begrepen). Ik probeer dat de compenseren met recensies.
Cheers!
Ace2
22 september 2008, 21:54
Deze verdient zeker een nominatie. Ook van mij dus.
Als iemand TT Man nu nomineert scoort hij een 3-punter (1 gewoon punt, 1 punt voor zijn 5de nominatie en 1 punt voor de 3de nominatie voor dezelfde recensie).
:loud::loud::loud::loud: KOM OP: NOMINEREN DIE HAP
Ace2
22 september 2008, 21:56
Ik hou van mooie verhaaltjes en nomineer ze graag. Sphinx voldoet aan dat profiel en ontvangt 2 punten, waardoor zijn totaal op 8 punten komt.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91711&postcount=456
Willem2
22 september 2008, 21:59
Dank Ace2 (we hebben elkaar inderdaad nog nooit in real life ontmoet, terwijl er toch behoorlijk wat IM's tussen ons over en weer zijn gevlogen) en S&F (ik moet echt weer een keer naar PHG).
Ik schrijf gewoon over ieder bezoek aan iedere dame (bijna dan). Soms wat meer zakelijk soms wat meer proza. Omdat ik vaak "off road" ga (weg van de geprepareerde pistes waar iedereen al de hele dag overheen is geweest) is het logisch dat ik regelmatig nieuwe paspoortjes aanmaak. Daarin zal ook in de toekomst geen verandering komen. Zolang kleine TTM blijft werken tenminste.
Om eerlijk te zijn is dit pas de tweede keer dat ik dit topic bezoek. Ik zie dat ik al enkele punten heb verzameld. Mijn dank daarvoor, maar ik schrijf voor de ijsberenpopulatie en nergens anders voor.
Tja Ace2, ik treed inderdaad niet erg op de voorgrond (mijn spreuk "You'll never walk alone" is cynisch, maar dat had je al begrepen). Ik probeer dat de compenseren met recensies.
Cheers!
Ik zou best mee willen nomineren ( dat kan volgens Big30 taalkundig niet) maar ik vind 1 GFE-monster (lees seksenfun ;) ) wel genoeg :D
Zonder de terloopse opmerking over GFE was het uiteraard een nominatie waard :rolleyes: Nu zal Ace2 wel met een creatieve boekhoudkunkig oplossing komen :lostit: omtrent dit bericht, een paspoortje etc......
Ace2
22 september 2008, 22:08
.............................Om eerlijk te zijn is dit pas de tweede keer dat ik dit topic bezoek. Ik zie dat ik al enkele punten heb verzameld. Mijn dank daarvoor, maar ik schrijf voor de ijsberenpopulatie en nergens anders voor.
Cheers!
Aan bescheiden ijsberen hebben wij in dit topic niets. Ik wil (gekwetste) ego's zien. Ik wil actie en spanning. Straks gaat iedereen zeggen dat het maar een spelletje is. ;)
Jack42
22 september 2008, 22:46
Ook van mij een welverdiende nominatie.
Ace2
22 september 2008, 22:55
Als iemand TT Man nu nomineert scoort hij een 3-punter (1 gewoon punt, 1 punt voor zijn 5de nominatie en 1 punt voor de 3de nominatie voor dezelfde recensie).
:loud::loud::loud::loud: KOM OP: NOMINEREN DIE HAP
Ook van mij een welverdiende nominatie.
:loud::loud::loud::loud::loud: TT-Man heeft zijn 3-punter binnen en staat nu op 9 punten. Dat is goed voor een 6de plaats in het tussenklassement.
frankkinky
22 september 2008, 22:57
hoe werkt dat nomineren nu precies, ik kan er geen touw aan vastknopen:o
rplover
22 september 2008, 22:57
Aan bescheiden ijsberen hebben wij in dit topic niets. Ik wil (gekwetste) ego's zien. Ik wil actie en spanning. Straks gaat iedereen zeggen dat het maar een spelletje is. ;)
Ik HAAT gekwetste ego's :lostit:
Het is maar een spelletje, Ace2, het is maar een spelletje, maar wel eentje dat me iedere keer meer dan 300 euro kost, als ik in de prijzen val :loud:
Of hoe masochistisch moet je al niet zijn om recensies neer te pennen, die dan ook nog eens genomineerd worden door een bende lezende beertjes :D
En toch primeert de Olympische gedachtengang, winnen is belangrijker dan deelnemen (vraag het maar aan de gladiatoren ;))
Picasso 1
22 september 2008, 23:14
Ik HAAT gekwetste ego's :lostit:
Ik zal deze van rplover ook maar nomineren voordat hij zich gekwetst voelt en aan zelfhaat begint :crash:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91591&postcount=3
Picasso 1
22 september 2008, 23:17
Cuup2?
Prachtig verhaal van Ace2 :applaus:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91679&postcount=31
Genomineerd.
rplover
22 september 2008, 23:32
Cuup2?
Prachtig verhaal van Ace2 :applaus:
Genomineerd.
Ik nomineer met plezier mee, Picasso3, voor dit klein Cuupje:lostit:
Gaat er dan toch nog een onverwachte wending komen, en gaat Ace1 gewoon een maandje moeten doorgaan met dit topic te bemodderen? ;)
Nomineren, beren, we schrijven hem naar de top, onze gladiator :teuflisch
Toppie
23 september 2008, 00:00
Ok ok ik nomineer ook t cuup2 verhaal van ace2, maar niet vanwege de inhoud maar vanwege de lengte ervan.
Picasso 1
23 september 2008, 00:09
Nomineren, beren, we schrijven hem naar de top, onze gladiator :teuflisch
Wel in de gaten houden dat hij onder de 17 punten blijft maar boven de 14 :rofl:
Willem2
23 september 2008, 02:25
Dat is juist de bedoeling van Ace2. Indien jij er niks meer van begrijpt kan hij aan de cijfertjes sleutelen en knutselen en dan komt er opeens de winnaar naar voren :D ;)
Willem2
23 september 2008, 02:38
Bij de beste recensie van de maand hoort ook een aanmoedigingsprijs. Ik heb er eens goed over nagedacht (auw, dat deed pijn) en een keuze gemaakt.
Ik heb gekozen voor een ijsbeer die
....niet meer aangemoedigd hoeft te worden voor zijn clubkeuze.
....niet meer aangemoedigd hoeft te worden voor zijn keus qua vrouwen.
....niet meer aangemoedigd hoeft te worden voor zijn muziekkeuze;)
:loud::loud::loud::loud::loud:
YOU WANT THE BEST, YOU'VE GOT THE BEST, THE HOTTEST TO STIMULATE WRITER OF THE MONTH IS:..................
NIKXXX
:freu::lostit::rofl::bowlol::freu::freu::D:lostit: :roll3::freu::freu::plapper::bowlol::D
Nikxxx is nog erg bescheiden en heeft nog niet om zijn prijs gevraagd :rolleyes:
Maar Nikxxx heeft onlangs in Juli een vrijkaart van Villa Vertigo gewonnen in de Tombola.
Daarom krijgt hij nu een vrijkaart van Golden Time
http://www.ijsberenforum.nl/banners/fullbannergt.gif (http://www.goldentime.de)
Willem2
23 september 2008, 03:12
De tussenstand is:
1. Liefhebber: 17 punten;
2. Gereserveerd;
3. Jansen: 14 punten;
5. Ariebier en SeksenFun: 10 punten;
6. Toppie33: 9 punten;
7. Sphinx: 6 punten;
8. Pollito: 5 punten;
9. Ace2, Libero en Rex: 4 punten;
10. TT Man, Frankkinky, Matrenou, Krimson, RPLover(2), Gustomass en Zepos: 3 punten;
11. VJ, Foots, Satjack, TeGeil, 357magnum, TimJava, Mars en Max1000: 2 punten;
12. Nikxxx, Igor Egaster, Saint en Silvester: 1 punt.
Zal Liefhebber nog worden ingehaald (door Jansen)? Gaan oud winnaars toch weer met de eer strijken? Zal Liefhebber het record aantal punten van RPLover overtreffen (waardoor de prijs van RPLOver wordt ingetrokken: immers een relnicht moet je relnichterig behandelen)? Hoe gaan Sonny, SeksenFun, Ariebier en Toppie33 de top bijhouden en wellicht inhalen? En komt er nog een onbekende kanshebber?
Veel vragen voor de komende anderhalve week.
Omdat de spanning te snijden was en de 20ste al verstreken ; gaat de 2de prijs van deze maand naar :
Liefhebber
http://www.ijsberenforum.nl/banners/fullbannervv.gif (www.villavertigo.de)
De derde prijs wordt bekendgemaakt de 30ste en dan nog de winnaar van de beste recensie van de maand September 2008 (eeuwige roem).
seksenfun
23 september 2008, 06:08
... schrijft vanuit zijn hart, dat verdient een nominatie. Ik ben blij voor hem dat het hem bevallen is in SS. http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91739&postcount=141
Ace2
23 september 2008, 07:30
Als je een verhaal/recensie goed vindt dan vermeldt je dat hier. In de oorspronkelijke regels staat dat je een link naar het desbetreffende verhaal moet maken, maar ik ben al tevreden als je duidelijk maakt om welk verhaal van welke schrijver het gaat.
Als jij iemand nomineert, krijgt die desbetreffende schrijver punten (zie mijn bericht van 1 september).
Ook jij bent al genomineerd, maar hoog (gedeelde 10de plaats) in het klassement sta je nog niet.
liefhebber
23 september 2008, 08:41
Omdat de spanning te snijden was en de 20ste al verstreken ; gaat de 2de prijs van deze maand naar :
Liefhebber
http://www.ijsberenforum.nl/banners/fullbannervv.gif (www.villavertigo.de)
"Thank you, members of the academy and gentlemen of the jury!.
First I would like to thank my wife who is my inspiration and without whom this beautifull hobby would not be possible.
I would like to thank my parents, who stood by me all the way since I was a little bear!.
I would like to thank my best friend Hotshot who was there for me when I needed him most (the time in between going to the rooms!).
I would like to thank my agent for getting me the part in this movie...."
Tranen schieten mij te kort.... :wiegeil:
Het is dan ook met gepaste eerbied dat ik de heilige hallen van de Vertigo-Lusttempel zal betreden om het forum tegenover al die mooie dames te gaan vertegenwoordigen.
Ik voel de zware druk op mijn schouders maar NIETS is te driest om de forum-eer hoog te houden.
Mijn dank is groot, Liefhebber
Toppie
23 september 2008, 09:22
pfff hoeveel prijzen zijn er deze maand wel niet te vergeven? Lijkt wel een tombola!!! (hoe hoog sta ik in t spamklassement? :))
Willem2
23 september 2008, 09:39
pfff hoeveel prijzen zijn er deze maand wel niet te vergeven? Lijkt wel een tombola!!! (hoe hoog sta ik in t spamklassement? :))
Soms is het verwarrend door alle cijfers en puntentellingen van Ace2 maar ik ga van het volgende data uit :
- de 10de de eerste winnaar
- de 20ste de tweede winnaar
- de 30ste de derde winnaar
Daaruit een winnaar kiezen die weggaat met de eeuwige roem van winnaar van de beste recensieschrijver van de maand September 2008.
Daarbovenop een extra aanmoedigingsprijs.....
En we zullen eens zien wat Ace2 nog meer uit de hoed gaat toveren :D ;)
Toppie
23 september 2008, 09:45
of uit de bivakmuts tovert?..... (weer een spam ;))
sofaking
23 september 2008, 11:02
...
En om het de jury wat lastiger te maken, Ace2, straight from the heart met Mijn eerste ervaring met een dvp (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91679&postcount=31).
Die ervaring van Ace2 is inderdaad heel aangrijpend en prachtig geschreven. Dat verdient inderdaad een prijs. (Zou m.i. zelfs een prijs kunnen winnen in een kortverhaal/novelle prijskamp indien wat meer uitgewerkt.)
Ace2
23 september 2008, 19:28
Die ervaring van Ace2 is inderdaad heel aangrijpend en prachtig geschreven. Dat verdient inderdaad een prijs. (Zou m.i. zelfs een prijs kunnen winnen in een kortverhaal/novelle prijskamp indien wat meer uitgewerkt.)
Willem2 noemt dat een oeuvreprijs. :freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
;)
rplover
23 september 2008, 19:30
Willem2 noemt dat een oeuvreprijs. :freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
;)
En gaat CUUP2 die eerlijk delen met CUUP? :lostit::lostit::lostit:
;)
Ace2
23 september 2008, 19:30
nominaties: TTman met zijn recensie over Anna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91710&postcount=1)
Sofaking met zijn algemene recensie over een dagje in Sans Soucis (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91739&postcount=141)
En om het de jury wat lastiger te maken, Ace2, straight from the heart met Mijn eerste ervaring met een dvp (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91679&postcount=31).
He rustig aan. Ik moet het ook kunnen bijhouden.:D En dat wordt steeds lastiger nu Willem2 allerlei prijzen er tussen door gooit. Waar is de orde, structuur en netheid van weleer gebleven?
Ace2
23 september 2008, 19:36
Sofaking met zijn algemene recensie over een dagje in Sans Soucis (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91739&postcount=141)
Ik nomineer mee en geef Sofaking daarmee een welverdiende 3-punter. :freu::freu::freu::freu::freu::freu::freu:
Ik lijk wel Sinterklaas (alleen wat minder vitaal).
Sphinx
23 september 2008, 19:56
He rustig aan. Ik moet het ook kunnen bijhouden.:D En dat wordt steeds lastiger nu Willem2 allerlei prijzen er tussen door gooit. Waar is de orde, structuur en netheid van weleer gebleven?
Deze racebeer heeft de sterke indruk dat die er nooit geweest is. Gecontroleerde chaos is beter op z'n plaats (en eigenlijk ook leuker) :teuflisch
Ace2
23 september 2008, 21:07
Deze racebeer heeft de sterke indruk dat die er nooit geweest is. Gecontroleerde chaos is beter op z'n plaats (en eigenlijk ook leuker) :teuflisch
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, een anarchist. :loud: Willem2 ingrijpen, bannen, wegpromoveren die hap.
Sphinx
23 september 2008, 21:11
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooh, een anarchist. :loud: Willem2 ingrijpen, bannen, wegpromoveren die hap.
:green_smi mwuhaha :green_smi Why.... soooooo.... SERIOUS!!
rplover
23 september 2008, 21:24
2 spamsletten (nu drie) :D die Willem de loef afsteken, nu nog wachten tot de "huisschilder" en de "plintenwitter" zich in de debatten gaan mengen, en we hebben complete chaos, dan wordt er geen zinnig woord meer gezegd. En daar houdt deze relnicht van :hammer:
frankkinky
23 september 2008, 22:08
Dat is juist de bedoeling van Ace2. Indien jij er niks meer van begrijpt kan hij aan de cijfertjes sleutelen en knutselen en dan komt er opeens de winnaar naar voren :D ;)
Aha, dan ben ik blij dat het niet aan mijn intelligentie ligt:D
Als je een verhaal/recensie goed vindt dan vermeldt je dat hier. In de oorspronkelijke regels staat dat je een link naar het desbetreffende verhaal moet maken, maar ik ben al tevreden als je duidelijk maakt om welk verhaal van welke schrijver het gaat.
Als jij iemand nomineert, krijgt die desbetreffende schrijver punten (zie mijn bericht van 1 september).
Ook jij bent al genomineerd, maar hoog (gedeelde 10de plaats) in het klassement sta je nog niet.
ok, duidelijk, dank voor je antwoord, moet nog een keuze maken, mijn nominatie verschijnt wel binnenkort:smile:
Jorah Mormont
23 september 2008, 22:10
Ik kan die puntentelling ook niet volgen:confused: Het zal wel....
In ieder geval een nominatie van mijn kant voor het verhaal van Ace2 over zijn eerste DVP ervaring.
Ace2
23 september 2008, 22:27
Net als de belastingdienst volg ik een prioriteiten beleid. De prioriteit voor de maand september is: nieuwe paspoortjes. Derhalve heeft FrankKinky weer een nominatie aan zijn broek hangen.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91837&postcount=1
Ace2
23 september 2008, 22:33
Ik kan die puntentelling ook niet volgen:confused: Het zal wel....
Verder hanteer ik een beetje YingYang, fingerspitzengefuhl en nog wat Kamer van Koophandel abracadraba ;)
frankkinky
23 september 2008, 23:49
Net als de belastingdienst volg ik een prioriteiten beleid. De prioriteit voor de maand september is: nieuwe paspoortjes. Derhalve heeft FrankKinky weer een nominatie aan zijn broek hangen.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91837&postcount=1
en dat voor een matige sessie en slecht geschreven stukje van mij????
echt dit is 1 van mijn mindere stukjes hoor... dan weet ik wel betere te nomineren maar ja mezelf nomineren is niet netjes:o
NikXXX
24 september 2008, 00:27
Nikxxx is nog erg bescheiden en heeft nog niet om zijn prijs gevraagd :rolleyes:
Maar Nikxxx heeft onlangs in Juli een vrijkaart van Villa Vertigo gewonnen in de Tombola.
Daarom krijgt hij nu een vrijkaart van Golden Time
http://www.ijsberenforum.nl/banners/fullbannergt.gif (http://www.goldentime.de)
Ik voel mij vereerd met mijn vrijkaart voor GT! Ik ben ook relatief nieuw op dit forum. Voel mij uitstekend thuis hier, en wilde dat ik soms wat meer tijd had om te schrijven. In de toekomst hoop ik meer te schrijven op dt forum. Niet dat ik Ace2 naar de kroon wil steken, maar... :roll: Verder wil ik Seksenfun bedanken voor de nominatie en de directieleden Ace2 & Willem2.
rplover
24 september 2008, 20:02
en dat voor een matige sessie en slecht geschreven stukje van mij????
echt dit is 1 van mijn mindere stukjes hoor... dan weet ik wel betere te nomineren maar ja mezelf nomineren is niet netjes:o
Niet doen, jezelf nomineren, of er komen er gegarandeerd vertellen dat je een arrogant kereltje bent (ik dus) :D
En wat ga jij in hemelsnaam aanvangen met die prijs? Tussen die Meiden zitten die allemaal gedwongen werken? En waar het volledig georganiseerd is? Dat kan je jezelf toch niet aandoen :loud:
seksenfun
24 september 2008, 20:16
Niet doen, jezelf nomineren, of er komen er gegarandeerd vertellen dat je een arrogant kereltje bent (ik dus) :D
Heb ik mogen ondervinden :green_smi. Ik wil toch effe aanduiden dat Ace2 niet altijd even wakker is: sleep (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91197&postcount=1), sleep (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91288&postcount=2)....
Ace2
24 september 2008, 20:39
Heb ik mogen ondervinden :green_smi. Ik wil toch effe aanduiden dat Ace2 niet altijd even wakker is: sleep (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91197&postcount=1), sleep (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91288&postcount=2)....
Zij die vragen worden overgeslagen................ Maar niet bij Ace2.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91189&postcount=6
seksenfun
24 september 2008, 21:56
Het recept om vrouwen van je af te proberen te slaan verdient een nominatie :smile2:.
Ace2
26 september 2008, 07:05
Door het project paspoortjes aanmaken stimuleren wordt Picasso1 the kissing icebear :love: genomineerd. Op het laatste moment mengt deze oud-winnaar en songwriter zich in de strijd der giganten. Zal hij nog potten kunnen breken? De zenuwen van enkele deelnemers worden al wat meer gespannen. Als Picasso1 zich in de strijd werpt verdwijnen alle zekerheden.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92078&postcount=1
Willem2
26 september 2008, 09:06
Als Picasso1 zich in de strijd werpt verdwijnen alle zekerheden.
Als hij zich in de strijd gooit gebeuren de volgende dingen :
Maarrr...... de ene zoen volgde op de andere en tijdens het diep-tongzoenen op de bank terwijl mijn hand over haar dijen gleed, bleek kleine picasso alle discretie opzij te hebben gezet en kon zijn aanwezigheid niet meer verhullen :zauberkis.
Hij gooit zijn "kleine" picasso in de strijd.......
Vooral heerlijk toen ze op haar zij ging liggen met een knie omhoog tegen haar buik aan en het andere been gestrekt (soort fietshouding op haar zij), een genot om op die standje te :fuck:.
zijn fiets :eek:
Na de sessie heb ik met de Eva waar onze hond op geilt nog een erg gezellig onderhoud gehad. Lieve meid, misschien komt het er eens van haar te :fuck:.
en zijn hond :D
Laat ik maar "meenomineren" zodat ik ook in de strijd wordt gegooid :lostit:
Willem2
26 september 2008, 09:11
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91997&postcount=1
Nieuw adres en een heel verhaal---> Nominatie
foots
26 september 2008, 15:08
Heren, beren,
Ik nomineer W2 voor alle recente paspoortjes, bijna alle minder recente ook, de vele leuke interessante algemeen geijsbeer topic's en daarnaast het meest orginele ijsbeer schoeisel.
Kortom zijn hele euvre (dit schrijf ik zeker fout want ik ben een cultuurbarbaar), levenswerk en levensstijl.
W2 jij bent voor mij de enige en echte winnaar, geef jezelf eens een vrijkaartje !!
P.S. Wel verdenk ik je natuurlijk van dat je het grootste deel van de gesponsorde vrijkaartjes (25 per maand, waarvan je er een stuk of 7 uitdeelt) achteroverdrukt, eigenlijk omdat ik dat zelf zeker wel zou doen:teuflisch.
foots
26 september 2008, 15:28
Heren, beren,
RPlover vertelde me eens dat alleen de slechste en de beste sessies je bijblijven als ijsbeer. Hij had gelijk en nomineerde mijn 20 seconden sessie met de mooiste braziliaanse meid uit VV en vervolgens nog een extra enquette over de snelheid van sessielengtes. Prachtig inderdaad, vooral achteraf !
Zo nu is er een schitterend verhaaltje van Frankkinky:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=91867#post91867
Werkelijk een merkwaardig , maar geweldig verhaal wat precies binnen de tijd wordt afgesloten. Heerlijk om te lezen en je voelt je niet meer zo eenzaam meer. Ik nomineer deze meneer Frankkinky voor beste recessie, want ook deze blijft hem nog wel een tijdtje bij.
En RPlover je hebt niet altijd gelijk, slechts af en toe je bent ook maar een mens ! Gelukkig ben je in de club alleen op zoek naar confrontaties met heftige dames of lekkere transen. Tot morgen !
Groet, Foots
Ascari
26 september 2008, 20:53
Ik nomineer Ace2 met: Mijn eerste ervaring met een dvp.
Hij laat alle critici zien dat hij wel degelijk serieuze berichten kan schrijven :freu:
frankkinky
28 september 2008, 21:15
Heren, beren,
RPlover vertelde me eens dat alleen de slechste en de beste sessies je bijblijven als ijsbeer. Hij had gelijk en nomineerde mijn 20 seconden sessie met de mooiste braziliaanse meid uit VV en vervolgens nog een extra enquette over de snelheid van sessielengtes. Prachtig inderdaad, vooral achteraf !
Zo nu is er een schitterend verhaaltje van Frankkinky:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=91867#post91867
Werkelijk een merkwaardig , maar geweldig verhaal wat precies binnen de tijd wordt afgesloten. Heerlijk om te lezen en je voelt je niet meer zo eenzaam meer. Ik nomineer deze meneer Frankkinky voor beste recessie, want ook deze blijft hem nog wel een tijdtje bij.
En RPlover je hebt niet altijd gelijk, slechts af en toe je bent ook maar een mens ! Gelukkig ben je in de club alleen op zoek naar confrontaties met heftige dames of lekkere transen. Tot morgen !
Groet, Foots
ik zoek een fabrikant die eierwekkertjes kan leveren die dubbel zoveel tijd draaien dan staat aangegeven, gat in de markt! het liefst met veel bling bling! daar zijn de dames gek op:D
frankkinky
28 september 2008, 21:25
Mag ik Ace2 nomineren of is die boven de partijen?
ik vond in ieder geval zijn recensie een mooie, zie: http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92178&postcount=16
zo zie ik ze graag!
hartelijke groet,
Franky:smile:
rplover
28 september 2008, 22:06
ik zoek een fabrikant die eierwekkertjes kan leveren die dubbel zoveel tijd draaien dan staat aangegeven, gat in de markt! het liefst met veel bling bling! daar zijn de dames gek op:D
En liefst langwerpig ook, dat moet de uitvinding van de eeuw zijn, een wekkertje dat "afloopt" in jouw kont ... :teuflisch (flauw, ik weet het,maar ik moet er zelf wel om lachen) :hammer:
frankkinky
28 september 2008, 22:18
En liefst langwerpig ook, dat moet de uitvinding van de eeuw zijn, een wekkertje dat "afloopt" in jouw kont ... :teuflisch (flauw, ik weet het,maar ik moet er zelf wel om lachen) :hammer:
vind hem ook wel grappig hoor!! hahaha, ondanks dat het uit de mond van de relnicht komt:rofl:
Jansen
28 september 2008, 22:19
Ik heb helaas een week niets meer gelezen vanwege werkzaamheden in het buitenland waar geen internet mogelijkheid was.
Dus dinsdag ga ik weer snel lezen als ik terug ben.
Kan ik eindelijk ook weer eens naar de dames toe en weer schrijven en nomineren.
p.s. wel nog even bij Victoria geweest afgelopen week.;)
Big30
29 september 2008, 00:26
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91997&postcount=1
Nieuw adres en een heel verhaal---> Nominatie
Sluit ik me bij aan. Een mooi opgezet helder en informatief verslag van Punked over een niet zo bekende Partytreff.
Picasso 1
29 september 2008, 01:25
En weer een nominatie voor rplover22
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92264&postcount=3
Cupido
29 september 2008, 12:15
Hierbij wil ik Ace 2 nomineren voor zijn recensie. Het was weer een heerlijk verhaal. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Heb weer veel gemist. Ace je hebt er weer een mooi prozastuk van gemaakt.
http://ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=92286#post92286
Gr.
Cupido
Toppie
29 september 2008, 13:42
Hierbij wil ik Ace 2 nomineren voor zijn recensie. Het was weer een heerlijk verhaal. Jammer dat ik er niet bij kon zijn. Heb weer veel gemist. Ace je hebt er weer een mooi prozastuk van gemaakt.
Gr.
Cupido
ja t zal niemand verbazen ook ik nomineer "Witte" Ace2 (der weisse Riese? nieuwe nickname?). Jammer dat ik er bij was ;)
ps. mss een idee om ipv saunaclub-vrjikaartjes weg te geven eens vrijkaartjes voor een uurtje solarium van de hand te doen ;)
Willem2
29 september 2008, 13:57
ps. mss een idee om ipv saunaclub-vrjikaartjes weg te geven eens vrijkaartjes voor een uurtje solarium van de hand te doen ;)
Ja of een nieuwe telefoon weggeven :cool:
Het bericht van Ace2 is weer te lang en hij zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Gustomass :D ;) Daarom een nominatie voor Gustomass.
liefhebber
29 september 2008, 13:58
Volgens mij denkt Ace2 dat hij hier betaling per letter zal ontvangen (EGCHNIE!)
Ook ik her-vernominieer (vrij naar de Biereco's) dit (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92286&postcount=312) stuk van Ace2 over zijn bezoek aan GT.
'T is effe doorbijten voordat je het stuk uitgelezen hebt maar het geeft een goede indruk van de prettige hersenschade die onze hobby kan veroorzaken.
Ik stel dan ook voor om aan de hand van dit stuk automatisch een waarschuwing onderaan Ace2 zijn schrijfsels te koppelen;
"Neuken maakt meer kapot dan je lief is!"
Willem2
29 september 2008, 14:03
Het bericht van Ace2 is weer te lang ....
Volgens mij denkt Ace2 dat hij hier betaling per letter zal ontvangen (EGCHNIE!)
Ook ik her-vernominieer (vrij naar de Biereco's) dit (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92286&postcount=312) stuk van Ace2 over zijn bezoek aan GT.
'T is effe doorbijten voordat je het stuk uitgelezen.....
Onafhankelijk van elkaar dus zal Ace2 wel met een nieuwe variabele op de proppen moeten komen ;)
Ace2
29 september 2008, 19:53
Gr.
Cupido
Ik draag het verhaal dan ook op aan de God van de Liefde.
Ace2
29 september 2008, 19:55
..............van Ace2 is weer te lang en hij zou eens een voorbeeld moeten nemen aan Gustomass :D ;) Daarom een nominatie voor Gustomass.
Vraag maar aan de vrouwtjes dat de lengte er echt wel toe doet. ;)
Gustomass
29 september 2008, 23:00
Aan welke vrouwtjes Ace2??
Gusto kan zich zo voorstellen welke vrouwtjes jij bedoelt.
Gusto heeft in een , later nader te noemen aziatisch land meegemaakt dat lengte er wel degelijk toe doet...
Alle westerse mannen worden in Zuid Korea over één kam geschoren. Loop je een red light straatje binnen, waar de dames letterlijk met de beentjes buiten hangen, loop je daar binnen, dan trekken de dames hun beentjes in en gaan naar binnen... Ook bij andere westes uitziende heren in aantocht overigens.
Kun je nagaan, hebben ze Gusto junior nog niet eens van dichtbij gezien...
Nee, die Koraanse mannen hebben wel zo een kleine, dat kun je je amper voorstellen. Hoe dat daarmee moet... ik nie weten nie.
Schijnt zo te zijn dat Koreaanse dames, ook de dvp's niet berekend zijn op ons formaat.
Ben al best menig straatje op des heren wereld binnengelopen, maar nog nergens meegemaakt dat ze mijn geld niet wilden voor een potje gewoon op en neer...
Kortom Ace 2, je hebt, wederom gelijk.
Vraag maar aan de vrouwtjes of lengte er toe doet....
Gustomass die weer blij is dat gisteren bij Jenny's de deuren niet dicht gingen en de dames niet bang waren voor zijn en Junior's verschijning. Enkelen konden zich amper houden.....:cool:.
Nee, heren beren, wij leven in een paradijsje....
Gustomass die na al die Koreaanse spleetjes weer blij was met het spleetje van Bibi, Jolanda en Jessica.....
Ennuh, zij bibberden wel...maar niet van angst...
Muchas gracias dames...
Gustomass.
Ace2
29 september 2008, 23:17
...............Kortom Ace 2, je hebt, wederom gelijk...................
Willem2 let je op. ...en Toppie33..... en Picasso1........... en jack42............enz. enz. enz.
Willem2
29 september 2008, 23:25
Alle westerse mannen worden in Zuid Korea over één kam geschoren. Loop je een red light straatje binnen, waar de dames letterlijk met de beentjes buiten hangen, loop je daar binnen, dan trekken de dames hun beentjes in en gaan naar binnen... Ook bij andere westes uitziende heren in aantocht overigens.
Kun je nagaan, hebben ze Gusto junior nog niet eens van dichtbij gezien...
Nee, die Koraanse mannen hebben wel zo een kleine, dat kun je je amper voorstellen. Hoe dat daarmee moet... ik nie weten nie.
Schijnt zo te zijn dat Koreaanse dames, ook de dvp's niet berekend zijn op ons formaat.
Ben al best menig straatje op des heren wereld binnengelopen, maar nog nergens meegemaakt dat ze mijn geld niet wilden voor een potje gewoon op en neer...
Kortom Ace 2, je hebt, wederom gelijk.
Vraag maar aan de vrouwtjes of lengte er toe doet....
Gustomass die weer blij is dat gisteren bij Jenny's de deuren niet dicht gingen en de dames niet bang waren voor zijn en Junior's verschijning. Enkelen konden zich amper houden.....:cool:.
Nee, heren beren, wij leven in een paradijsje....
Gustomass die na al die Koreaanse spleetjes weer blij was met het spleetje van Bibi, Jolanda en Jessica.....
Ennuh, zij bibberden wel...maar niet van angst...
Muchas gracias dames...
Gustomass.
Willem2 let je op. ...en Toppie33..... en Picasso1........... en jack42............enz. enz. enz.
Ja, ik heb dat gelezen. Maar jij kennelijk niet zo goed. Jouw bericht is te lang en dus je leuter ook :rolleyes: ;) Dames willen helemaal geen grote kleuter met een grote (ge)leuter.
Dus de lengte van je geleuter is wel degelijk belangrijk. En die moet dus niet te lang zijn ........
Cupido
30 september 2008, 00:00
Ik draag het verhaal dan ook op aan de God van de Liefde.
Bij deze bedankt Herculesje
Gr.
Cupido
Ace2
30 september 2008, 00:31
Terwijl de gehele financiele wereld instort ontgaat menigeen dat morgen al weer de laatste dag van de beste recensie van de maand september in gaat. Opletten dus!!!!!!!! Een ijsbeer moet zich focussen.
Nadat RPLover is weggepromoveerd, Nikxxx is aangemoedigd en Liefhebber is genationaliseerd resten ons nog 2 prijzen. De laatste prijs van de maand september en de prijs om volgende maand de jury te mogen spelen.
Om een indicatie van de mogelijke uitslag te geven is hierbij de top 5 van de tussenstand:
1. Ace2: 23 punten;
2. Jansen: 14 punten;
3. SeksenFun: 12 punten;
5. TT Man, Toppie33, Ariebier: 10 punten.
Wordt Ace2 beloond voor een maand hard werken als jury? Gaat Jansen nog een inhaalrace inzetten (en zijn de plinten verzekerd?)?. Hoe ziet de uitslag eruit met RPLover en Liefhebber erbij? Accepteert Ace2 wel een eventuele prijs? en hoe lang kan Willem2 nu nog wachten met het uitreiken van een oeuvreprijs? Allemaal vragen waar wij morgen het antwoord op weten.
Slaap zacht :wink:
Toppie
30 september 2008, 09:00
aiai ik dacht eerder dat dikte een rol speelde en in jouw geval ook de kleur ;)
Om een indicatie van de mogelijke uitslag te geven is hierbij de top 5 van de tussenstand:
correctie wss doet de lengte er wel toe als ik de mogelijke uitslag zo zie......
frankkinky
30 september 2008, 17:35
aiai ik dacht eerder dat dikte een rol speelde en in jouw geval ook de kleur ;)
correctie wss doet de lengte er wel toe als ik de mogelijke uitslag zo zie......
nee want qua lengte win ik het op 2 fronten:rofl:
Babbel
30 september 2008, 19:27
nominaties: TTman met zijn recensie over Anna (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=91710&postcount=1)
Die nomineer ik ook
rplover
30 september 2008, 19:37
nee want qua lengte win ik het op 2 fronten:rofl:
Waar? Vanachter of/en vanvoren? :hammer:
dupke
30 september 2008, 20:31
't is eens een andere manier van schrijven over een club :teuflisch
Best een nominatie waard in mijn ogen
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=92470#post92470
seksenfun
30 september 2008, 21:13
't is eens een andere manier van schrijven over een club :teuflisch
Best een nominatie waard in mijn ogen
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=92470#post92470
Inderdaad, heel apart maar tof neergepend! Ik nomineer mee, maar dat was al wel duidelijk zeker ;).
Toppie
30 september 2008, 21:39
man waar blijft die uitslag??? sneller turven Ace2!!!!! (weer een spam ;))
Willem2
30 september 2008, 22:42
man waar blijft die uitslag??? sneller turven Ace2!!!!! (weer een spam ;))
Geduld is een schone zaak.......
Ace2 maakt het zo meteen bekend wie deze maand gewonnen heeften welke extra prijzen er eventueel nog meer uit de hoge hoed gaan komen :lostit: :freu:
m1000
30 september 2008, 22:50
Op de valreep dan nog een punt voor Gustomass.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92292&postcount=299
Zelf doet hij het verhaal af als kort.
Maar juist in een korte schrijfstijl vind ik deze beer op zijn best omdat hij redelijk langdradig kan zijn.
Verhaal loopt lekker, en tussen de regels lees je zijn hunkering naar Jenny na een tijd van 'goedneukverlof'.
Ook het vingertje naar Jurgen is leuk.
Zal niet veel meer helpen voor de beste man. Tis maar dat ik hem beter weet te waarderen in een meer to-the-point stijl.
Jansen
30 september 2008, 23:42
Terwijl de gehele financiele wereld instort ontgaat menigeen dat morgen al weer de laatste dag van de beste recensie van de maand september in gaat. Opletten dus!!!!!!!! Een ijsbeer moet zich focussen.
Nadat RPLover is weggepromoveerd, Nikxxx is aangemoedigd en Liefhebber is genationaliseerd resten ons nog 2 prijzen. De laatste prijs van de maand september en de prijs om volgende maand de jury te mogen spelen.
Wordt Ace2 beloond voor een maand hard werken als jury? Gaat Jansen nog een inhaalrace inzetten (en zijn de plinten verzekerd?)?. Hoe ziet de uitslag eruit met RPLover en Liefhebber erbij? Accepteert Ace2 wel een eventuele prijs? en hoe lang kan Willem2 nu nog wachten met het uitreiken van een oeuvreprijs? Allemaal vragen waar wij morgen het antwoord op weten.
Slaap zacht :wink:
Een inhaalslag is niet neer mogelijk omdat ik niet meer in de gelegenheid ben geweest om nog een keer langs de plinten te gaan,dus ik hoop op een tweede prijs.:o:o:o