PDA

Volledige versie bekijken : Nasja (Russische)

zeppos58
4 oktober 2008, 13:15
Naam: Nasja
Haarkleur/-lengte : donkerbruin lang
Lengte dame : 1.70-1.73m
Postuur/Cupmaat : slank / a naturel (stevig naturel)
Nationaliteit/Taal : Russisch / Russisch beetje Duits Duits
Leeftijd : midden 25 denk ik
Tatoeages/Piercings : niet opgevallen
Service: Zeer Goed TZ, PZC, NMC, beffen.
Voordelen: Zeer Lieve meid, net iets te prof
Nadelen: Kent nog niet veel Duits
Tijdsduur : half uur
Prijs : 50
Opmerking: Vriendin van Alex(ia) zitten vaak met elkaar te kletsen

zeppos58
4 oktober 2008, 13:16
Nasja

Ik had al 2 Russinnen mogen proeven, deze was nummer 3, Het is een vriendin van Alex, ze zitten meestal naast elkaar, wel elk op zen eigen bankje. Vaak zitten ze tegen elkaar te kletsen (onverstaanbaar) maar Nasja is een stuk knapper dan haar vriendin. Groot slank en lang donkerbruin haar, knap kopje en lief.
Alex was met een ijsbeer weg dus zat deze daar in haar schoonheid eenzaam te zijn, en dat kon deze ijsbeer niet langer aanzien, dus ben ik naast haar gaan zitten en meteen opgemerkt dat haar Duits even beperkt is als dat van haar vriendin.
Geen bezwaar want binnen de minuut waren we aan het TZ en nog even later verdween mijn paal tussen haar lippen, dat maakt praten voor haar een heel stuk moeilijker, beter nog onmogelijk.
Het PZC was goed net als het TZ maar niets in vergelijking met haar vriendin, deze Russin is duidelijk minder bedreven in het afleveren van een GFE.
Op de kamer was het net zo, lief vriendelijk maar net iets te gemaakt, nu ja misschien klikte het niet zoals met Alex, ze deed haar best pijpte en TZ goed maar met minder gevoel.
Het neuken zelf was wel grappig, ik denk dat we de kamer hadden met het slechtste bed van gans de club. Kraken en piepen dat het deed, en welke positie we ook innamen het werd er alleen maar erger op.
Uiteindelijk op zijn hondjes gekomen, lekker genoten maar ik had al betere ervaringen die dag, dus ik vrees dat het herhalingsgevaar eerder klein is.
Op zich een meid die bied wat je mag verwachten, goede seks maar net ietsjes te “gemaakt” naar mijn goesting. Maar inderdaad ze is stukken knapper dan Alex, maar geef mij dan maar haar minder knappe vriendin met een super GFE. Ieder zijn meug natuurlijk.