Volledige versie bekijken : Manon (Nederlandse)
deskjet
18 september 2010, 21:42
Gisteren van de Theke frau vernomen dat ze niet meer terug komt i.v.m xxx.
joop slim
18 september 2010, 22:03
Gisteren van de Theke frau vernomen dat ze niet meer terug komt i.v.m een vriend maar de overige dames waar ik meegesproken heb moesten hierom lachen, wilden niet vertellen wat er voor gevallen was.
De thekefrau heeft gelijk !
Het enigste wat is voorgevallen is dat een man voor manon is gevallen !
Ik wens haar alle geluk van de wereld en hoop dat ze NOOOIIIIITTTTT meer terug in het vak hoeft te stappen !
Jansen
18 september 2010, 22:05
De thekefrau heeft gelijk !
Het enigste wat is voorgevallen is dat een man voor manon is gevallen !
Ik wens haar alle geluk van de wereld en hoop dat ze NOOOIIIIITTTTT meer terug in het vak hoeft te stappen !
Komt die man nu ook nooit meer ? :gruebel:
Picasso 1
19 september 2010, 02:16
Komt die man nu ook nooit meer ? :gruebel:
In elk geval niet meer in het weekend
Jansen
19 september 2010, 14:41
In elk geval niet meer in het weekend
:biggrin::biggrin::biggrin:
Arnold16
22 september 2010, 09:33
Heb Manon leren kennen als een vriendelijke vrouw die vooral Nederlandse mannen snel op hun gemak weet te stellen. Ik wens haar veel geluk in de nieuwe fase van haar leven.
Local Hero
16 oktober 2010, 18:23
Aha, YBF viert zijn 5de verjaardag ...
Ik zal er niet bij zijn met feestje in LR, maar in stilte vier ik toch en doe ik dat het liefst hier, in in het Manon topic, het lovers-topic zeg maar. Ik draai nu al al zo'n 3 jaar mijn tour of duty en moet ik zeggen dat ik veel aan dit goddammit forum verschuldigt ben. In den beginnen was YBF een dankbare uitlaatklep om stukjes te schrijven, mijn stukjes schreef ik in de eerste plaats om die soms toch wel heftige emoties van zo'n sauna-club bezoek een tijdje te kunnen vasthouden en op dat wolkje eventjes verder te zweven. Als ik sommige van mijn oude stukjes herlees, dat ik krijg ik af toe nog een warm
gevoel van. Wat is dat toch vorstelijk mooi het leven van een ijsbeer :)
En laten eerst en vooral toch niet de dames vergeten. Zonder dames is YBF maar een saai en idioot homo-clubje. Ongetwijfeld de leukste van allemaal is Manonneponnetje. Van deze vriendin op het forum heb ik eigenlijk het meeste geleerd: het draait eigenlijk gewoon op dat moment zelf in de club (vaak op de kamer), een moment dat vaak altijd uniek is en nooit meer hetzelfde zal zijn. Dus gewoonweg een good time hebben, en ja vroeger was het altijd beter volgens de oude forum lullen, maar geduld is een mooie deugd, dat ervaar ik de laatste maanden nog maar eens. Gelukkig maar, want de laatste tijd voelde ik me nogal down & blue, niet in staat om iets zinnigs te doen en probeerd ik buiten het club-bezoek ook aan de realiteit te ontsnappen door mij te verliezen in de muziek:
Oh, give me the beat, boys, and free my soul
I wanna get lost in your rock and roll and drift away (http://www.youtube.com/watch?v=zaPnOASOWIU)
And when my mind is free
You know a melody can move me
And when I'm feelin' blue
The guitar's comin' through to soothe me
Thanks for the joy that you've given me
I want you to know I believe in your song
Rhythm and rhyme and harmony
You help me along makin' me strong
Het lijkt dit jaar op YBF wel het jaar van de grote (ver)trek: naast Pon vliegt er ook geen Straaljager meer op het forum, en wat is er met Gabi gebeurd? En ten slotte ook nog Zakkenleger, een man van de wereld die zijn muzikale klassiekers kende en ook vol respect was voor de dames. En daarnaast ook niet vies was van wat controverse, overgoten met een humor-sausjes. Het is mij nog altijd een groot plezier om die oude berichtjes van Randy/Zakkenleger af en toe eens terug te lezen. Bij één ervan
"I might never have liked you, but that shouldn't suggest that I don't respect
you. Dying in our sleep is a luxury that our kind is rarely afforded. My gift to you." van die berichtjes heb ik zelfs koude rillingen gekregen. Tja dat is dan in de eerste plaats YBF voor mij: een paar forumvrienden en wat wijsheid rijker EN niet het enigste dat telt in het universum :rolleyes:
Wel beste administrators, dit Manon-fanclub topic is episch geworden: 262 posts, 20.487 views. Het kan nu bijgezet worden, maar het liefst niet in die spreekwoordelijke oude doos, maar daar ergens als ere-lid onder de gallerij der groten van YBF :amen[1]:
Dickydik
17 oktober 2010, 22:56
20591 views........... ik voel met je mee locale held, oude tijden zijn niet meer.... :closed10[1]:
Manonneponnetje
24 november 2010, 22:25
Hallo lieve Heren Beren,
Hier een berichtje van het verloren Saunaschaap.. :) She's ALIVE!! :freu:
Ik weet dat ik een beetje laat ben met een verklaring voor mijn plotsellinge afwezigheid op mijn vertrouwde stekkie en ik wil daarvoor ook mijn excuses aanbieden. (ik neem dat wel serieus)
Ik ben een maand of drie geleden helemaal in love gevallen.. Ik heb een leuke man weer opnieuw ontmoet en de vonk is toen flink ingeslagen.. De afgelopen maanden hebben we eigenlijk alleen maar oog voor elkaar gehad waardoor ik dus mijn vrienden en vriendinnen, in al mijn levens, verwaarloosd heb.. Slecht! Slecht! ;)
Doordat ik zulke gevoelens voor hem heb kan ik niet gaan werken. Ik vind het nl heel erg moeilijk om dat met elkaar te rijmen. In mijn werk geef ik mezelf helemaal en dat voelt niet goed als ik in een relatie zit. Wat ik wel kwijt moet is dat ik vaak aan jullie denk.. Ieder weer op zijn eigen manier mis ik jullie.. Terug denkend aan mijn kennismaking met het YBF 3 jaar geleden en alles wat er daarna gebeurt is.. Persoonlijke banden die opgebouwd zijn, mensen aan wie je denkt bij bepaalde gebeurtenissen en mensen van wie je denkt.. hoe is het nu..
Eigenlijk wil ik jullie dus zeggen.. Bedankt voor de mooie tijd en de bijzondere belevenissen die we hebben gedeelt.. Een ieder tegen wie ik het heb weet dat wel.. Ik mis jullie ook al ben ik erg gelukkig met mijn lieve vriend..
Ik hoop het niet ( en ook weer wel), je weet maar nooit, misschien tot ziens lieve Mannen en Vrouwen.. Bedankt voor alles..
Hele dikke kus en megaknuffel van mij.. Manon
PS. Ik zal weer wat vaker inloggen om te zien of de ijsberenwereld niet vergaat zonder mij ;)
Ace2
24 november 2010, 23:40
Ik zal weer wat vaker inloggen om te zien of de ijsberenwereld niet vergaat zonder mij ;)
Maak je geen zorgen. Ik houd wel een oogje in het zeil ;)
Big30
25 november 2010, 01:34
Hallo lieve Heren Beren,
PS. Ik zal weer wat vaker inloggen om te zien of de ijsberenwereld niet vergaat zonder mij ;)
Hoi Manon,
Super dat alles heel goed met je gaat en je een bericht hier achter laat.
Het is heel mooi wat je de afgelopen maanden is overkomen en logisch dat je dan voor andere zaken even geen tijd meer hebt. Daar past een forum als het onze eigenlijk ook niet in!
Ik hoop dat de clubtijd voor jou nu voorgoed verleden tijd is en nog mooier als het een tijd is waar je ook op het forum hoop ik, met niet al te slechte herinneringen op terug kijkt.
Tot ziens hier in de virtuele IJBF wereld en als het in the Real Life zal zijn dan maar bv. als special guest als het Forum weer iets te vieren heeft.
Groet,
Big30
Gustomass
25 november 2010, 09:16
Hallo Manon,
heel fijn om te horen dat het je goed gaat.
Mooi dat je genieten mag van een van de mooiste dingen die je in je leven kan overkomen.
Uiteindelijk is dat iedereen gegund.
Tis alleen maar mooi als we dan horen dat het ook werkelijk mensen overkomt die toch eens in je leven waren.
Ik wens je heel veel geluk en gezondheid toe.
En ik vind het best om je nog eens ergens te treffen.
Ben maar niet bang, Zal ook wat mij betreft niet meer in clubs zijn.
que te vaija muy muy bien.
Gustomass
Hallo lieve Heren Beren,
Ik weet dat ik een beetje laat ben met een verklaring voor mijn plotsellinge afwezigheid op mijn vertrouwde stekkie en ik wil daarvoor ook mijn excuses aanbieden. (ik neem dat wel serieus)
Ik ben een maand of drie geleden helemaal in love gevallen.. Ik heb een leuke man weer opnieuw ontmoet en de vonk is toen flink ingeslagen.. De afgelopen maanden hebben we eigenlijk alleen maar oog voor elkaar gehad waardoor ik dus mijn vrienden en vriendinnen, in al mijn levens, verwaarloosd heb.. Slecht! Slecht! ;)
Doordat ik zulke gevoelens voor hem heb kan ik niet gaan werken. Ik vind het nl heel erg moeilijk om dat met elkaar te rijmen. In mijn werk geef ik mezelf helemaal en dat voelt niet goed als ik in een relatie zit. Wat ik wel kwijt moet is dat ik vaak aan jullie denk.. Ieder weer op zijn eigen manier mis ik jullie.. Terug denkend aan mijn kennismaking met het YBF 3 jaar geleden en alles wat er daarna gebeurt is.. Persoonlijke banden die opgebouwd zijn, mensen aan wie je denkt bij bepaalde gebeurtenissen en mensen van wie je denkt.. hoe is het nu..
Eigenlijk wil ik jullie dus zeggen.. Bedankt voor de mooie tijd en de bijzondere belevenissen die we hebben gedeelt.. Een ieder tegen wie ik het heb weet dat wel.. Ik mis jullie ook al ben ik erg gelukkig met mijn lieve vriend..
Ik hoop het niet ( en ook weer wel), je weet maar nooit, misschien tot ziens lieve Mannen en Vrouwen.. Bedankt voor alles..
Hele dikke kus en megaknuffel van mij.. Manon
Manonneponnetje
6 december 2010, 20:20
Nou.. Dat duurde niet lang.. Misschien heb ik de goden verzocht toen ik blij schreef over mijn nieuwe liefde.. Maar hard naar beneden gevallen ben ik wel..
Ik wil er niet heel veel over kwijt zo hier.. Maar Anouk kan het wel voor me vertellen..
http://m.youtube.com/index?desktop_uri=%2F&gl=NL#/watch?xl=xl_blazer&v=WT0aLZ_fiL8
Positiever nieuws is wel dat we aanstaande vrijdag weer een ouderwets saunaweekend vieren! Zowel Ashanti als Amanda hebben aangegeven van de partij te zijn.. Kan Manon haar wonden een beetje likken in de sauna ;) wie troost me???
Wie weet tot as weekend en anders.. Toch een fijn weekend gewenst ;)
Dikke kus van een beetje sippe Manon
Big30
6 december 2010, 21:08
Positiever nieuws is wel dat we aanstaande vrijdag weer een ouderwets saunaweekend vieren! Zowel Ashanti als Amanda hebben aangegeven van de partij te zijn.. Kan Manon haar wonden een beetje likken in de sauna ;) wie troost me???
Wie weet tot as weekend en anders.. Toch een fijn weekend gewenst ;)
Manon, kop omhoog! Life goes on. Sterkte met het likken van de wonden maar geloof me die zullen weer snel genezen.
Nu maar hopen dat je vrijdag een beetje kunt doorkarren op de snelweg.
Groet,
Big30
Badslippers
6 december 2010, 21:58
Nou.. Dat duurde niet lang.. Misschien heb ik de goden verzocht toen ik blij schreef over mijn nieuwe liefde.. Maar hard naar beneden gevallen ben ik wel..
Normaal likken hier wanhopige ijsberen hun wonden. Die worden steevast getrakteerd op bijval, hoon, sarcasme, respect. Voor mij is het nieuw dat een dame haar teleurstelling in de liefde prijsgeeft. Daarom vind ik het wel van durf en openheid getuigen dat je het hier schrijft. Hou je taai!
Picasso 1
6 december 2010, 22:09
Hey Manonnetje, jij komt er vast wel snel weer boven op ;)
Oeps, ik bedoel er dus echt niks dubbels mee :biggrin:
phoenix
6 december 2010, 22:23
wat klote manon, tja joh dat geeft weinig vertrouwen in die mannen..., maar ja er zijn nog steeds hele goede lieve mannen hoor!
Manonneponnetje
10 december 2010, 15:26
Lieve Beren!
Zoals het er nu voorstaat zullen Amanda en ik vandaag rond negen uur in Villa Marisol arriveren. Jeeeeeeee!!!!! :)
Dikke kus! Manon
Zedd
10 december 2010, 16:07
Jammer Manonneke :frown: :troest: Maar als het niet goed zat kan je daar maar het beste in het begin al achterkomen...
popey01
10 december 2010, 16:59
Manon ik wil je zeer zeker binnenkort eens ontmoeten,en een leuke tijd met je beleven.
wat je laatste tijd hebt geschreven en meegemaakt raakt me wel een beetje,en kan me een beetje voorstellen hoe je je nu voelt xxx
rmjhexe
10 december 2010, 22:08
manon hoort in vm net zoals joop , manon is leuk ,vlot en leuk ze verdient een leuke eerlijke vent en die komt voor haar ,de vraag is alleen wanneer?
popey01
12 december 2010, 15:02
Manon laat je even weten wanneer je weer in VM bent kom je dan zeker eens bezoeken xxx
Manonneponnetje
18 december 2010, 19:28
@ popey! Dank voor je lieve berichtjes ik zal zeker even laten weten als ik weer ga!!
Voor nu.. Iedereen een heerlijke kerst gewenst hopelijk met de mensen die je lief hebt en die jou liefhebben!
Tot snel! Dikke kerstkus van Manon
popey01
18 december 2010, 19:36
Hoi Manon ik hoop dat alles goed gaat met je.
En dat we elkaar snel kunnen zien in vm.
Ook voor jou alvast een hele fijne kerstdagen en een gezond en gelukkig 2011 xxx
Elgar
19 december 2010, 13:50
Manon, ontzettend lullig voor je! Bijkomend voordeel is dat ik mijn tomtom maar weer eens op Hamminkeln moet instellen om jou een dikke knuffel te geven en daar zal het wel niet bij blijven :-)
Anyway, prettige feestdagen en een goed uiteinde en vooral een gezond 2011!!
Manonneponnetje
7 januari 2011, 18:09
Hallo beren!
Gelukkig nieuwjaar!!! De beste sexwensen. ;)
Het is koud.. En guur.. En donker.. De perfecte omstandigheden voor een sauna weekend!!!
Ashanti en ik stappen zo in de auto om de rit te gaan maken.. Als er geen grote verkeersopstoppingen zijn verwacht ik tegen half negen in Hamminkeln te zijn!! Whoehoee!!!
Dikke kus en tot straks! ;) kuss
nikolay992001
8 januari 2011, 09:52
Hoi Manon,
Vandaag eind van de middag, avond, heb ik voor mezelf een lekker uitje gepland. Kan ik me verheugen op jouw aanwezigheid? Het zou voor mij de eerste keer zijn, en die is toch bijzonder....
Nikolay
Manonneponnetje
8 januari 2011, 12:26
Hoi Hoi!
Ja hoor.. Ik ben er vanmiddag en ook vanavond ben ik nog in de villa!
Een eerste keer is zeker bijzonder! Maar we vallen reuze mee hoor ;)
Tot straks! Kusje Manon
Manonneponnetje
21 januari 2011, 18:26
Nog even wachten op ashanti en dan gaan we weer richting villa marisol! Tot straks!!
Kus manon en ashanti! xx
popey01
21 januari 2011, 19:15
manon als je volgend weekend weer naar vm gaat ?
zou je het dan iets eerder kunnen laten weten,dan kan ik er rekening mee houden.
dank je wel en tot ziens en tot later
Manonneponnetje
21 januari 2011, 19:51
Hoi popey!
Sorry! :s ik zal d volgende keer al op donderdag schrijven! Nog 10 minuten en we gaan de weg op.. Ik sta nu bij ashanti voor de deur.. Iets met een berg en met Mohammed! ;)
Kus manon
popey01
21 januari 2011, 19:57
helemaal top Manon dan kom ik zeker jou kant op,en maken we een mooie tijd door.
Dikke kus en tot dan.
Racebeertje
21 januari 2011, 20:40
Ik zal binnekort eens aan komen bij VM is al weer een tijdje geleden,heb jouw en A toch wel beetje gemist
De Racebeer
Sphinx
21 januari 2011, 20:51
Deze racebeer zal net als zijn copycat hierboven :baeh: ook weer eens langskomen, misschien morgen wel
Manonneponnetje
2 februari 2011, 19:15
Jaja aankomende vrijdag vanaf een uur of half zeven en zaterdag de hele dag weer te bewonderen en te bepotelen ;) in villa marisol!! Manon en Ashanti!!
Dikke kus Manon! (k)
Manonneponnetje
4 februari 2011, 20:13
We zijn er!! :)
popey01
7 februari 2011, 21:34
hoi Manon ben je komend weekend weer in vm xxx
Manonneponnetje
11 februari 2011, 00:37
Hoi mannen!
Nou.. Popeye toevallig wel!! Ter ere van de Valentijn ;) zijn we er zaterdag! Maar dat is vast te laat nu deze plotselinge beslissing om te gaan!
Ik kan in ieder geval vast zeggen we er 18 en 19 feb ook zullen zijn.. Komt vooral allemaal want ik ben dan jarig!! Jaja!! Het is weer zover! Jeeeee!!! Ik zou het heel erg leuk vinden om weer eens wat "oude" bekenden te zien.. Jullie weten wie jullie zijn! ;)
Dusss tot heel snel! Dikke kus Manon
Big30
11 februari 2011, 00:51
Hoi mannen!
Nou.. Popeye toevallig wel!! Ter ere van de Valentijn ;) zijn we er zaterdag! Maar dat is vast te laat nu deze plotselinge beslissing om te gaan!
Dusss tot heel snel! Dikke kus Manon
Hoi Manon,
Je weet dat we op dit forum heeeeeeeeel streng zijn als het gaat om reclame uitingen dan wel mededelingen van Dames in hun eigen Topic ;)!
Begrijp ik je goed dat je dit weekend in deze club werkt?
http://www.villa-marisol.de/
Vindt er in deze Club Zaterdag 12 februari een Feestje plaats ;)?
Dikke kus Manon :baby2::wink2::smkiss:,
Big30
deskjet
12 februari 2011, 10:56
he manon vanaf hoe laat ben je er
Manonneponnetje
12 februari 2011, 12:15
Hoi!!!
Ik sta nu bij ashanti voor de deur en verwacht dat we er rond twee uur zijn!!
Jeeee!!!
Tot straks?! Kuss
hansieboy999
1 maart 2011, 10:03
he manon wanneer ben je er volgende week volgens jouw planning. Ik wil toch ook wel een eerste keer met jou meemaken na al die positieve uitingen over jouw persoon.
gr
hans
Manonneponnetje
2 maart 2011, 11:45
Hoi hansie! ;)
Leuk dat je langs wil komen! Deze week ben ik vrijdag avond en zaterdag de hele dag in VM! Dus kom en geniet lekker samen met ons!
Dikke kus.. Manon
Manonneponnetje
18 maart 2011, 11:55
Hallo beren!!
Het is weer zover!! Saunaweekend!!!! Jeeee!
Ik hoop vanavond tegen half acht in villa marisol te zijn..
Dusss tot vanavond of tot morgen.. En anders.. Toch een fijn weekend gewenst..;)
Dikke kus Manon
Long John 29
1 april 2011, 20:43
Hey manon,
hoe gaat het met je?? en met je vriendin ashanti
Je gaat helaas niet werken vanavond??
Helaas.
Laat me eens weten hoe laat je morgen gaat?!
Alvast bedankt he.
Groetjes Long John
Manonneponnetje
2 april 2011, 03:17
Ik ben er wel hoor lange sjon! ;) haha xx
Hendrikdeleuter
3 april 2011, 23:20
Bist du nachsten smstag auch da mit deiner freundin Ashant?
Manonneponnetje
4 april 2011, 23:00
Hai! Nein.. Nächsten Samstag sind wir nicht da! Tut mir leid! Der 15 und 16 april sind wir da! (sorry voor mijn Duits ;) )
Kuss Manon
Manonneponnetje
15 april 2011, 17:01
Jaja.. Daar gaan we weer! Om acht uur hoop ik in villa marisol aan te komen! Feestje vieren voor twee jarig bestaan! Jeeeej!!
Tot straks of tot morgen ;) dikke kus Manon! xx
Local Hero
17 april 2011, 20:21
Hai! Nein.. Nächsten Samstag sind wir nicht da! Tut mir leid! Der 15 und 16 april sind wir da! (sorry voor mijn Duits ;) )
Kuss Manon
Nou, ik weet niet hoe het komt mon chère Manon, maar jouw lieve duitse woordjes klinken mij ganz geil in de oren :luvlove:
Manonneponnetje
23 april 2011, 23:04
Bitte sehr locale held! ;) kussie!
Manonneponnetje
29 april 2011, 11:48
Jajaaa.. Het is weer zover.. Sauna weekend!! Als alles volgens plan verloopt hoop ik vanavond rond zeven uur in villa marisol te zijn..
Lekker een saunatje pakken en genieten van de zon.. En natuurlijk een paar spannende uurtjes!! Daar heb ik ook erg veel zin in ;) dusss als jij ook voorjaarskriebeltjes in je buik voelt.. Kom stoute dingen met me doen!! :) hihi..
Tot straks en morgen!! Liefs Manon..
Hey Manon,
ben je toevallig op 3 mei aanwezig in Villa Marisol?
marcb1972
1 mei 2011, 14:29
Hoi etjuh,
ben in de villa rond dezelfde tijden als jij. Lijkt me leuk om eens samen te kletsen. Kom denk ik rond 1430/1500 en blijf tot in de avond.
zie je daar!
groet,
marc
Lijkt me leuk ja. Tot dinsdag.
Manonneponnetje
2 mei 2011, 18:16
Hoi etjuh!
Wat leuk dat je naar de villa gaat! Ik ben er helaas niet.. Ik ben er alleen om het weekend en dat was dit weekend.. Dus ik ben er vrijdag 13 mei weer..
Wie weet kan je nog eens eens een gaatje vinden om langs te komen.. ;)
Heel veel plezier jullie!! Liefs Manon
Hoi Manon,
ik ben gisteren in de Villa geweest, en heb een topdag gehad, samen met Mark. Volgende keer zal ik in het zo plannen dat jij er ook bent. Dat gewauwel in het Duits is niet mijn sterkste punt.
Groetjes
Manonneponnetje
6 mei 2011, 13:20
Hoi etjuh!
Wat leuk dat je het naar je zin hebt gehad..! Ik ga vandaag ook onverwacht een extra middag/avondje!! Lekker de sauna in en hopelijk lekkere gezellige visite.. ;)
Dikke kus Manon!
Arnold16
13 mei 2011, 15:12
Manon, ben je morgen (14 mei) in VM?
Zo ja kom ik graag begin van de middag langs.
N.B.: mijn hier gebruikte id is een anagram van de naam die jij van mij kent. Wij hebben elkaar voor het laatsts de dag voor je verjaardag in VM gesproken. :)
Manonneponnetje
13 mei 2011, 17:40
Haha Arnold mooi verhaal!! ;)
We zijn onderweg naar Vm en zijn er rond zeven uur vanaaf.. Dus morgen ook! Leuk als je komt!!
Kusjes Manon
Manonneponnetje
27 mei 2011, 13:34
Ja hoor! Alweer twee weken voorbij!! Nog een paar uurtjes en dan vertrek ik weer richting villa marisol!
Ik hoop rond zeven uur te arriveren in Hamminkeln.. Dus ik zou zeggen.. Tot straks! ;) hihi
Lieve beren.. Een heel fijn weekend gewenst en tot snel! Dikke kus Manon
Manonneponnetje
1 juni 2011, 15:14
Heren, Beren!
Morgen zal ik bij wijze van uitzondering aanwezig zijn in Villa Marisol..!! Ik hoop rond 13:00 uur aan te komen.. Ik heb er zin!
Dikke kus! Manon
Manonneponnetje
9 juni 2011, 22:27
En het is weer zo'n vrijdag morgen!! Ik hoop tegen een uur of zeven in Villa Marisol te zijn.. En zaterdag natuurlijk de hele dasneb avond en nacht.. :) Ik hoop je daar te zien! ;)
Dikke kus.. Manon!
En zaterdag natuurlijk de hele dasneb avond en nacht.. :) Ik hoop je daar te zien! ;)
Dikke kus.. Manon!
Hoi Manon,
Wat is een dasneb avond?? Of gewoon dag en avond ;)?
Groetjes,
Big30
Manonneponnetje
10 juni 2011, 08:48
Whahahha ja big! Dat is idd dag en avond.. Lang leve internet op je telefoon.. ;) xxx
Afgelopen zaterdag 25 juni is Josef met zijn vriend naar Villa Marisol geweest.
We zouden eerst naar een Partytreff in Emmerich gaan.
Maar toen we daar voor de deur stonden stapte mijn vriend uit de auto ,en ging kijken of je daar wel mocht parkeren.
Hij zij tegen Josef dat je aan de ovenkant kan parkeren met parkeerschijf voor 2 uur,en de plek voor de club was privata gond.
Ik zach daar wel een Nerderlandse auto staan en zij tegen mijn vriend we kunnen hier toch wel parkeren!
Maar hij was op de binnenplaats wezen kijken van de club.
En zij tegen Josef dat er allemaal vuilnisbakken stonden en het een vervallen troep was,en hij vond voor die €59 die het koste niet de gok maken.
Hij zij dat kan toch niet voor zo weinig geld.
En besloot om maar naar Villa Marisol tegaan en wat moest Josef daar tegen in brengen.
Het was tenslotte zijn auto waar Josef in reed.
Dus besloten we toch maar naar de Villa Marisol te gaan,hij zij tegen Josef daar is het altijd goed.
Maar Josef zij nog tegen hem je Hollandse Vriendinnen Manon en Asanthi zijn er niet ,want Manon het zich niet aan gekondigt op de site.
Dus wij naar Villa Marisol en komen we daar aan en wie ziet mijn vriend in de kleedkamer ,ja ik hoorde hem Nederlands praten.
Toen dacht ik gelijk dat moet Manon zijn,nou en dat was ook zo ,en ze stelde zich gelijk voor aan Josef.
En mijn vriend vroeg gelijk aan Manon of haar vriendin ook mee was ,ja zij Manon die zit boven.
Dus wij eerst onder de douche en toen naar boven kennis ge maakt met Asanthi.
En we waren de eenigste ijsberen,later kam er nog een Duitser en toen werden alle meiden op getrommeld om naar de deur tekomen.
En Manon met haar vriendin niet want die zaten bij ons op de bank gezellig te praten over koetjes en kalfjes.
Manon zij nog tegen Josef die wil alleen prive met een dame,en toen zij Asanthi nog tegen Josef hij kijkt zo direct wil hij mijn nog.
Maar dat was toch niet het geval.
Het bleef de helen middag erg rustig met de ijsberen,wat ik niet zo goed snap is s'middags maar €35 entree.
En volop keuze uit ongeveer 15 leuke dames,waarvan die twee Hollandse dames wel ge gezelligste zijn.
Ja dat zegt Josef omdat hij gewoon in zijn ouwe moerstaal ken spreken.
Na de helen middag met Manon op de bank gezeten te hebben werd het toch eens tijd voor actie.
Dus Josef met Manon maar eens naar boven vertrokken naar een kamer.
En ik kan je vertellen wat er in dat uur is afgespeeld dat hou je niet voormogelijk!!!!
Wat weet die Hollanse Manon het je naar het zin te brengen in een woord geweldig ze weet persies wat een ijsbeer nodig heeft aan liefde en sex.
Daarom krijgt Manon een 10 met griffel op de raport van Josef,ze is een Topper.
En Josef is geen Josef als hij de dobbelsteen niet mee hebt.
En die dobbelsteen heeft zo wat onder allen banken gelegen.
En als de dames een 6 gooide dan hadden ze een prijsje gewonnen.
Ja dat varieerde van een doosje van alluminium met een rood kruis erop met daarin pleisters voor de wonden.
En ook had ik kompleet kleine verband tasjes.
En speelgoed waar je een balletje mee kan slaan met zijn tweeën.
En kalenders,agenda.
En de hooft prijs was een Roze Hondje dat lopen kon en geluid maakte.
Maar daar had Josef er maar twee van ,dus moesten de dames eerst een 6 gooien en dan ook nog eens een kleur raden.
Het was net de Lotto trekking zo spannend,maar wie was de gelukkige die hem als eerste won?
Ja dat was géén dame met kort zwart haar!!!! Maar die gezellige Hollandse Blonde Manon.
Ja zou je wel denken Manon is toch geen klein kind meer,Maar ik kan je vertellen dat als je zo iets van Josef wint !!! Dan is een ieder weer een klein kind.
Nou en Manon heeft ook kinderen ,dus het komt goed terecht.
En je zal het wel niet gelofen,maar wie won dat anderen hondje!
Ja dat was die zwarte parel ook uit Holland nou die was ook heel erg blij.
Ze gooide een 6 en rade de kleur ook nog eens goed was Roze en Manon had Rood terwijl de Hondjes allebij Roze waren.
En verder hebben we lekker gegeten vlees van de grill het wordt gewoon voor je klaar gemaakt en is heel erg lekker.
Wat Villa Marisol betreft daar is de klant geen klant maar!! Een gast!!! Je wordt er alles aan de daan om het je er naar het zin te maken.
Ze hadden zelfs een echt DJ die muziek draaide.
Ik snap alleen niet dat er niet meer ijsberen komen op de dag,kwam het meschien door het slechte weer van zaterdag.
S'avonds werd het wel wat drukker ,maar nog steeds waren de dames in de meerderheid.
En die Villa Marisol is ook nog eens lekker dicht bij voor ons net over de grens afrit NR 5 van de autobaan NR 3.
En later als afsluiter heb ik ook nog eens gekamert met de Maria van Josef!!
Ja géén zwart kort haar maar schouder lang asblond uit Slowakije van 35 lentes jong.
En die mag zich ook tot de Toppers noemen,maar!! Dat wist ik al want daar heb ik meer mee gekamert.
In een woord Josef met zijn vriend hebben héél erg genoten wan al dat lekkers wat er rond liep en natuurlijk het lekkeren eten en drinken.
Alleen nog wat dames met kort zwart haar of kort blond haar,en dan krijgt Josef gelijk weer jeuk aan zijn Sigaar.
Het wordt ook pas een feest als Josef er is geweest.
Arnold16
19 juli 2011, 12:44
Hi Manon,
A.s. zaterdagmiddag zou ik jou en Asjanti graag in VM treffen.
Kan dat lukken ?
Groetjes
Manonneponnetje
20 juli 2011, 08:45
Hoi Arnold!
Ja hoor dat kan.. As zaterdag zijn we in Vm! We gaan vandaag ook een dagje.. Een extra woensdagje!!
Dus vandaag vanaf ongeveer half twee en vrijdag en zaterdag zullen we in marisol zijn..
Tot dan!!
Manonneponnetje
3 augustus 2011, 13:30
Hallo lieve Beren!
Hier een bericht van mij : wegens de vakantie kunnen we langer gaan naar villa marisol.. We hopen vandaag rond vier uur aan te komen en we blijven dan tot en met zaterdag! Dus voor de beren die alleen door de week naar de friemelsauna gaan.. ;) dit is je kans! We (ashanti en ik) zijn de aankomende dagen te bewonderen en te betasten :) in Villa Marisol!!
Wie weet tot snel en anders.. Fijne dagen en fijn weekend alvast! Hoewel ik het wel heel leuk zou vinden weer eens wat oude bekende ijsberen te bepotelen.. Hihi ;)
Kusje van Manon!
Manonneponnetje
2 september 2011, 23:40
Lieve Heren Ijsberen,
Ik heb nieuws, vandaag/vanavond ben ik voorlopig voor het laatst in Villa Marisol! Ik ga vanaf morgenavond in Nederland aan de slag bij Nightclub L'Etoile in Gorinchem.. Ik ga dus eens een andere weg inslaan! Mocht je me missen en graag een potje met me stoeien.. Dan ben ik hier te vinden http://www.nightclubletoile.nl/Start.html op de voor mij normale dagen vrijdag en zaterdag..
Het is best raar, maar ook leuk, om na drie jaar saunaclubs weer in een nachtclub te gaan werken.. Maar ik heb er zin in! Mocht ik weer terugkeren naar saunaland dan laat ik dat natuurlijk meteen weten ;)
Mocht je meer van mij willen weten of heb je vragen.. Stuur me dan gerust een PM.. (mail) dan zal ik proberen je vragen te beantwoorden..
Lieve Beren.. Dikke kus! En wellicht tot ziens in Gorinchem! X Manon!
Manonneponnetje
2 maart 2012, 18:24
Tingeling!!! Hier Manon aan de bel.. Zoals beloofd meld ik mij!
Ik ga zometeen de auto in stappen richting Villa Marisol.. Jullie weten wel.. Die in Hamminkeln!
Als het goed is ben ik dus vanaf een uur of 8 vanavond te bepotelen in mijn ouwe vertrouwde Villa!!
Wie weet tot snel! Dikke kus.. Manon
Ps. Ik zal er net als voorheen tot en met zaterdag blijven!
Manonneponnetje
15 maart 2012, 23:46
Jep! Morgen eens kijken hoe het is in de Villa! Allemaal spannende nieuwtjes lees ik hier op het forum..
Ik verwacht morgen avond rond acht uur in Hamminkeln te zijn.. En ik blijf dan zoals van mij gewend tot en met zaterdag! Dus.. Bepotelbaar! ;) haha.. Tot morgen!! :)
Dikke kus van Manon
Manonneponnetje
17 maart 2012, 15:40
K ga zo de sauna in! Wie komt er met me mee zweten? ;) hihi xx
chiefinspector
18 maart 2012, 22:15
Hi manon,
Ben je er ook tijdens het kenismakingsfeestje?
Lijkt me leuk om jou te leren kennen...
Manonneponnetje
21 maart 2012, 00:05
Hi Chief! Ja ik zal er ook zijn op het kennismakingsfeestje!
Ook al heb ik natuurlijk al kennis gemaakt met de nieuwe uitvoerende leiding.. Ik heb er en goed gevoel over en ze komen met nieuwe zaken en goede ideeën.. Er wordt ook hard gewerkt aan een uitbreiding van het wellness gedeelte! Er waait een frisse nieuwe wind door de villa.. En daar wil ik bij zijn!! ;)
Dus wie weet Chiefinspector! Treffen wij elkaar vrijdag in Hamminkeln.. Ik zal er rond zeven uur savonds zijn.. Ik hoop je te zien vrijdag! En alle andere beren natuurlijk ook!
Dikke kus.. Manon
Hey Manon. Ik heb je geschiedenis een klein beetje nagelezen en wat jij bijvoorbeeld van VV vind.
Rondlopend valt gelijk op dat de HWP's op een vreemde plek liggen en dat ze leeg zijn.. JAMMER!!! Manon haar lievelingsbezigheid.. Badderen :D
Ook de sauna is net denderend groot en toen ik hem teste.. ook niet al te warm.. Concluderend kan je dan stellen dat het met de "natte" hoek niet zo best gesteld is in de Villa.. Maar jah.. Dit buiten beschouwing gelaten is het een nette club met veel voorzieningen... Zo vindt ik het heerlijk dat er een hoop kamers zijn waar je kan douchen.. Samen.. Prive.. wel zo lekker.. En dat er steeds na een kamerbezoek een schoonmaakster aan de slag gaat kan ik ook erg waarderen.. Ik heb een hekel aan resten van een vorig feestje in de kamer waar ikzelf een feestje aant bouwen ben
Nu werk je in Marisol. Ik ben daar 1 keer geweest vorig jaar zomer ( ik ga nog niet zo lang naar de saunaclub) .
Mijn eerste was ik naar Villa Vertigo geweest vanwege goede recenssies. en ik kon geen keus maken.
verder bij Park Sauna Residence. (hier waren de meeste dames wat ik meegemaakt heb)
Amnesia (ruime opgezette club qua zitgelegenheid lekker verspreid + zeer vriendelijk personeel)
Fungarden (hier had ik vrijkaartje van maar club viel tegen daarna andere club opgezocht)
Golden Dreams ( 2x bezocht vanwege afstand leuk nederlands personeel)
FKK Planet (zeer ruime buitendeel) maar in verhouding weinig vrouwen en mooie dames) zat wel 1 topper tussen maar die was op doorreis
en dan tot slot
Villa Marisol ( goed gelegen qua afstand. Zeer goede ervaring gehad met een blonde dame. weet geen naam meer)
Maar binnenkomst was goed. Ik kwam in de middag en was volgens mij de 4e gast. Mijn indruk was dat personeel achter de bar aan het bekken waren met wat bulgaarse dames) Vanwege mooie weer lekker bij het zwembad gezeten en in de heerlijke stoel / bank buiten gezeten met de dame. Daarna het houten tuinhuisje in met die blonde dame.
Maar qua wellness verder alleen sauna gezien.)
Is er meer qua wellness want ik mag graag even bubbelen etc.
Ook is mij opgevallen dat het binnen niet zo groot is. A.s. vrijdag komt er zeker 50 vrouwen. Het aantal mannen zal ook hoger zijn als gemiddeld. Waar gaan ze dat laten??
En zijn er nog wat andere veranderingen sinds vorig jaar zomer??
Gezien de afstand wil ik er zeker nog eens heen op korte termijn.
(Het belangrijkste aan een club vind ik toch wel de wellness. en wat vrije zitplekjes zodat je eerst rustig met de dame in kwestie wat kan praten. daarnaast moet er wel aanbod zijn qua vrouwen)
De afstand is gunstig kom namelijk van de veluwe.
Kan jij mij wat meer vertellen over marisol en de veranderingen.
Ook andere eventueel advies of tips qua club
Manonneponnetje
6 april 2012, 00:47
Hoi 888!
Wat leuk dat je reageerde in mijn draadje.. Het was idd de vrijdag van het feestje af en toe even wachten op een kamer maar de Villa beschikt over 15 kamers dus dat is behoorlijk wat! Ik ben zelf nog niet geweest sinds de party dus hoe het nu precies staat met het aantal dames weet ik niet uit eerste hand.. Wel las ik in een recente recentie bij Villa Marisol Algemeen dat er best een aantal dames waren.
Wat ik je wel kan vertellen is dat er geen gesprekken in "eigen taal" meer plaats mogen vinden.. Verder zijn er nog een paar regeltjes ingevoerd die het weer wat aangenamer toeven maken voor zowel de gast als de DVP's in Marisol. Er staan nu, naast de huidige eigenaar, een tweetal heren aan het roer die eerder met deze tak van sport ;) te maken hebben gehad. En voor zoals het er nu uitziet lijkt dat positief uit te pakken voor Villa Marisol! Ook wordt er momenteel hard gewerkt aam een grote uitbreiding van het wellness gedeelte. Op het moment is er idd de sauna en het jet zwembad om aan je poedel behoeftes te voldoen! ;)
Ik hoop dat ik je vragen voldoende heb kunnen beantwoorden.. Je mag natuurlijk altijd langskomen in de Villa! :)
Dikke kus Manon!
PS: @ Alle Beren die het willen weten ;) Ik ben morgen aan het begin van de avond weer in Hamminkeln te vinden zijn en ik zal zoals gewoonlijk blijven tot en met zaterdag! Ook volgend weekend zal ik in Marisol zijn, tot morgen!! ;) X Manon
Manonneponnetje
13 april 2012, 08:23
Ja! Het is weer zover.. Vanmiddag rond een uur of vijf zal ik arriveren in Villa Marisol!! Ik zal daar blijven tot en met morgen..
Tot straks! ;) dikke kus Manon
Leuk! Ik kom ook vandaag.
frenske007
13 april 2012, 11:36
Lieve Manon,
Zou je zaterdagmiddag, in je "balboekje", wat tijd voor mij willen reserveren?
Kunnen we samen lekker ... swingen!
Lekkerrrr,
Frans
Manonneponnetje
14 april 2012, 12:22
Hi Frans! Ik had al een reactie geplaatst maar misschien was het een vunzig bericht ofzo ;)
Maar je staat genoteerd en gereserveerd :) kus Manon
Manonneponnetje
27 april 2012, 22:47
Jaaaaaa ik ben er weer!:) vandaag en morgen te aaien en te voeren in Hamminkeln ;)
Tot snel!! Dikke kus Manon..
ronaldoo
5 mei 2012, 01:04
Manon, neem je Ashanti nooit meer mee?
Manonneponnetje
6 mei 2012, 17:43
Hi Ronald, Nee ik neem Ashanti niet meer mee.. Manon
ijsbreker
9 mei 2012, 12:55
Manon,
ik heb nu al zoveel verhalen gelezen dat ik wel eens kennis met je wil maken
ik was van plan om vrijdag 11 mei rond een uur of 5 langs te komen ben je er dan ook? Of moet ik nog wachten
Manonneponnetje
9 mei 2012, 13:52
Hi Ijsbreker!
Leuk dat je nieuwsgierig bent! Dat ben ik ook altijd ;)
Vrijdag zal ik tegen 7 uur in de Villa zijn.. Dus met een beetje geduld kunnen we elkaar ontmoeten de 11de!
Wie weet tot dan!
Kus Manon
Ps: Heren Beren, aankomend weekend ben ik dus weer in Hamminkeln! :)
ijsbreker
9 mei 2012, 16:28
OK Bij deze geregeld verheug me er nu al op
Manonneponnetje
25 mei 2012, 12:53
Jaaaaa!!!! Wat een heerlijk weer! Ik ga daar vanmiddag aan het eind van de middag eens flink van genieten in de heerlijke tuin van Villa Marisol.. Ik zal blijven tot en met zaterdag.. Dus kom en sla je slag! ;)
Tot snel! Kus Manon
Ja dat was heerlijk weer gisteren in de mooie tuin van de villa en zeker genoten met Manon.
Lekker buiten in de zon liggen bij het zwembad.
En ik ben maar eens naar Manon gegaan die lag te zonnen.
Zo aan de praat over koetjes en kalfjes en voor ik het wist was ze al naar me gekropen.
Op de tweezit-lig bank bij het zwembad.
Kusje hier en kusje daar en Manon hoefde niet ver te zoeken want handdoek en badjas
had ik natuurlijk niet aan. En begon wat met me te spelen.
Zij had wel een niemendalletje aan en sliploos. Daar was ik snel achter.
Duurde niet lang of Manon ook uit de kleren en begon ze me heerlijk op de ligbank buiten
te pijpen en dat kan ze als geen ander.
Werd geen kamer bezoek want een van de matrassen van de ligstoelen op de grond en
voortreffelijke seks gehad met meerdere standjes.
Maakte niets uit dat een ieder van ons genot dat mee kreeg,
zeker voor herhaling vatbaar
Cootje
Manonneponnetje
22 juni 2012, 17:38
Ja!
Vanaf vanavond ben ik weer te vinden in Hamminkeln.. Als de file zo wat minder word op de A12 ga ik op weg!
Ik zal blijven tot sluitingstijd morgennacht.. Dus geen excuus om me niet op te komen zoeken!! ;)
Tot straks! Dikke kus.. Manon
Boybensdorp
22 juni 2012, 23:06
Da's wel een geil verhaal dat ze "buiten met je aan de slag ging". Ik geloof dat ik eerdaags eens ga kijken of ik Manon daar aantref.......
Gr Boybensdorp
Is Manon op vakantie? Ik lees niks meer over/van haar.
Is Manon op vakantie? Ik lees niks meer over/van haar.
Wil ik ook graag weten heb een vrijkaartje voor VM.
Kwibus2
14 juli 2012, 14:55
Manon al een tijdje niet meer gespot bij VM.
Niets veranderlijker dan een part time verloofde..........;)
Manonneponnetje
15 juli 2012, 20:22
Hallo Beren!
Ik ben er nog hoor.. ;) ik ben 1 keertje niet geweest maar gelukkig word ik nog gemist! ;)
Aankomend weekend zal ik vrijdag en zaterdag weer te vinden zijn in Villa Marisol!!
Tot dan :) Kus Manon
Hallo Beren!
Ik ben er nog hoor.. ;) ik ben 1 keertje niet geweest maar gelukkig word ik nog gemist! ;)
Aankomend weekend zal ik vrijdag en zaterdag weer te vinden zijn in Villa Marisol!!
Tot dan :) Kus Manon
Ben je 3 of 4 augustus ook in Villa Marisol?
Manonneponnetje
20 juli 2012, 19:38
Ja! Over een uur ben ik in Villa Marisol.. :)
En ik zal idd zeer waarschijnlijk 3 en 4 aug ook in Hamminkeln te vinden zijn.. Maar dat zal ik dan tegen die tijd nog even laten weten op het forum! ;)
Dikke kus en tot straks.. Okay okay.. Morgen mag ook! ;)
Manonneponnetje
3 augustus 2012, 13:36
Hallo Heren Beren,
Vanaf het begin van de avond (grillen!!!) vanavond tot en met morgennacht zal ik te vinden zijn in Villa Marisol!
Tot straks! ;) (k) kus Manon
casio007
14 augustus 2012, 01:50
Hi Manon,
Ik ken je niet, maar wil je graag leren kennen. goede en leuke resencie
Ben je er morgen euh vandaag? ( 14 aug 2012 13.00 uur )
Manonneponnetje
14 augustus 2012, 10:29
Hi Casio!
Helaas ik ben er niet vandaag.. Dit weekend ben ik weer van de partij! Maar ik wil je voor vandaag een heerlijke dag toewensen.. Dat moet lukken met dit weertje in de heerlijke tuin van Marisol!!
Wie weet tot een andere keer! Kus Manon
casio007
15 augustus 2012, 00:36
Hi Casio!
Helaas ik ben er niet vandaag.. Dit weekend ben ik weer van de partij! Maar ik wil je voor vandaag een heerlijke dag toewensen.. Dat moet lukken met dit weertje in de heerlijke tuin van Marisol!!
Wie weet tot een andere keer! Kus Manon
Gelukkig dat je er niet was, kon helaas niet.
Weekend misschien. ( zondag ?)
Je staat op mijn verlanglijstje en dan hoop ik je te ontmoeten.
ronaldoo
15 augustus 2012, 11:39
tot zaterdag
x
Sandler
22 augustus 2012, 08:09
Hallo Manon,
wanneer ben je weer aanwezig ?
R.
Manonneponnetje
25 augustus 2012, 20:09
Hi Sandler!
Ik ben er aankOmende vrijdagavond de 31ste en zaterdag de 1ste de hele dag en avond!
Dus wie weet tot dan!
Kus Manon
dbd67
26 augustus 2012, 00:48
Hi Sandler!
Ik ben er aankOmende vrijdagavond de 31ste en zaterdag de 1ste de hele dag en avond!
Dus wie weet tot dan!
Kus Manon
Ik kom net terug van de Villa jammer dat je er niet was Manon
Manonneponnetje
31 augustus 2012, 13:45
Vanaf vanavond ben ik weer te bepotelen in villa marisol! Ik zal blijven tot en met zaterdagnacht..
Tot dan! ;) en anders.. Toch een fijn weekend! :) kus Manon
Sandler
31 augustus 2012, 19:57
Vanaf hoelaat ben je daar ?
Sandler
31 augustus 2012, 20:29
Hoe laat ben je daar
makro
31 augustus 2012, 20:50
Hallo manon hoelaat ben je in vm ?
Manonneponnetje
31 augustus 2012, 21:11
Hi makro!
Ik ben er rond half elf vanavond! Tot vanavond!
Kus Manon
hollanda
5 september 2012, 12:51
Hallo Manon,
Kun je mij vertellen waar Ashanti momenteel is? Nog in Marisol ?
Admin
5 september 2012, 12:55
Info betreffende Ashanti : https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?30769-Ashanti&p=277001#post277001
Manonneponnetje
14 september 2012, 16:45
Lieve Beren!
Vanavond vanaf een uur of 10 ben ik weer te vinden in de Villa! Ik zal blijven tot en met zaterdagnacht!
Tot dan! En anders toch een heel fijn weekend! ;)
Dikke kus Manon
Manonneponnetje
14 september 2012, 21:34
Mannen! Slecht nieuws.. Mijn dochter belde me terwijl ik onderweg was dat ze ziek is en naar huis wilde.. Dus ik ben omgedraaid en ben weer terug naar huis gereden! Het spijt me als je plannen had gemaakt om mij te treffen maar ik zal er niet zijn..
Het spijt me.. Maar mijn kindje heeft haar mama nodig..
Liefs, Manon
Josef
14 september 2012, 23:25
Manon je bent een goede moeder en een topper.
En wens je beterschap voor jou dochter.
En als het griep is hoop ik niet dat jij het ook krijg.
Want dan moeten de ijsberen nog wachten op de topper Manon.
Groetjes Josef.
zjorro
7 oktober 2012, 23:31
hallo manon wanneer kom je weer in de villa
Manonneponnetje
11 oktober 2012, 01:03
Hoi Zjorro! ;)
Morgen avond en zaterdag zal ik weer in de Villa zijn.. Wie weet tot dan!
Kus Manon
Manonneponnetje
26 oktober 2012, 16:21
Wat zeg je nou? Hagel en sneeuw?? Ik ga naar de saunaclub!! ;)
Ik hoop tegen het begin van de avond in Hamminkeln te arriveren en ik zal blijven tot en met zaterdagnacht!
Tot straks! En anders toch ook een fijn weekend.. ;):)
Dikke kus Manon
Manonneponnetje
9 november 2012, 11:48
Ja! Het is weer zo'n weekend.. Lekker naar Villa Marisol! Kom je me gezelschap houden.. In kamer 5! ;)
Ik zal vanavond wat later in de villa zijn.. Maar tegen tien uur zal ik er wel zijn! Tot en met zaterdagnacht natuurlijk..
Tot snel! Kus Manon
cootje
10 november 2012, 08:25
Hallo Manon,
mag het ook kamer 13 zijn ?
Natuurlijk met deur open en andere zijn dan van harte welkom.
Manonneponnetje
10 november 2012, 16:30
Haha Tuurlijk mag dat Cootje!! Dat weet je toch! ;)
Kus!
wing
4 januari 2013, 12:06
Geen Manon meer in Marisol?
deskjet
4 januari 2013, 13:15
Manon is niet altijd aanwezig maar werkt er nog wel
Manonneponnetje
5 januari 2013, 13:48
Sterker nog.. Zit er nu op de bank! ;) xx
phoenix
5 januari 2013, 13:50
als het geld op is bij mij zit jij er, heb mijn vrijkaartje zelfs weggeven, succes daar
Opa57
23 januari 2013, 21:42
Manon er morgen wel? Bedoel dus donderdag 24 jan. ?
leukebink
16 februari 2013, 11:40
Hoi Manon, ben jij toevallig aanwezig 20,21,22 febr. Hoor het graag van je...
stephan
26 maart 2013, 22:29
Hoi Manon ben jij er zaterdag ook?
deskjet
22 april 2013, 14:47
Manon heb ik al 4 weken niet meer gezien daar
Manonneponnetje
10 mei 2013, 00:27
Kiekeboe Beren!
Morgen zal ik weer afreizen naar het mooie Hamminkeln! Ik zal vanaf het begin van de avond in Villa Marisol te vinden zijn..
Tot dan! Kus Manon
zjorro
23 juni 2013, 22:30
Kiekeboe Beren!
Morgen zal ik weer afreizen naar het mooie Hamminkeln! Ik zal vanaf het begin van de avond in Villa Marisol te vinden zijn..
Tot dan! Kus Manon
hoi manon wanneer ben je er weer een keer,:smiley: ik mis je
zjorro
23 juni 2013, 22:35
wie weet waar manon nu werk
als ze nog werk:betrunken:
ijsbreker
20 augustus 2013, 11:18
Als ze er dit weekend is kom ik even langswippen
palimo
14 november 2013, 00:16
wie weet waar manon nu werk
als ze nog werk:betrunken:
======
Manon, die ik vooralsnog niet kende tot nu toe, ben ik persoonlijk tegen het bevallige lijf gelopen in FKK Mondial te Koln. Met haar enkele malen een leuke chit-chat gehad, ze is een opvallende aardige vrolijke dame. Ze kon het niet laten mij en compagnon "Gatenvuller" te vermelden dat zij persoonlijk veruit de beste service geeft van alle aanwezige DVP's? Door omstandigheden hebben wij deze aanbieding niet ter baat kunnen nemen. Voor de vele fans van deze Mannonepon, doe je voordeel met dit bericht, want Manon is van zins het DVP vak defenitief de rug toe te keren, en terug te gaan naar thuisland Roemenie!
Berichten van dit onderwerp mogelijk verplaatsen naar Mondial, Admin?
Big30
14 november 2013, 00:43
@aribaba,
ik denk, nou ja ben 100% zeker dat je niet deze Nederlandse Manon bedoelt zoals je zelf al zegt bedoel je een Roemeense en dat is zeker aan andere.
palimo
14 november 2013, 01:53
@aribaba,
ik denk, nou ja ben 100% zeker dat je niet deze Nederlandse Manon bedoelt zoals je zelf al zegt bedoel je een Roemeense en dat is zeker aan andere.
========
Inderdaad , wat een instinker. Zij stelde zich voor als Manon van Villa Marissol.
Deze Manon had ook nog in Fungarden gewerkt vertelde zij.
Grote vergissing van mijn kant, excuse.
Omdat ik Manon niet ken maar wel eens iets over had gelezen, ging ik er prompt vsnuit dat om de Manon zou moeten gaan. Was echt vergeten dat De Manon Nederlandse is.
Ik dacht nu heb ik eens een nieuwtje, foutje. Big30 bedankt.