Volledige versie bekijken : Manon (Nederlandse)
.357 magnum
5 oktober 2008, 09:25
Nationaliteit /taal : Nederlandse
Leeftijd : 31 jaar
Haarkleur /lengte : blond lang haar
Lengte : 165 cm
Postuur / Cup maat : normaal postuur / Cup b/c
Tatoeage / Piercing : Piercing
Service : NMC PZC beffen, heerlijk zoenen, handmassage en alle standjes en je kunt haar lekker vingeren.
.357 magnum
5 oktober 2008, 09:34
Ik heb Gisteren laat met deze dame mogen stoeien.
Gezien haar thuissituatie kan ze maar onregelmatig komen.
Het is een heerlijke tante, die de tijd voor je neemt, en kijkt niet op het klokje.
Aan de bar komt het al tot zoenen.
Op de kamer gaat het allemaal verder.
Ze houd van een flinke zoen beurt.
Ik had daar ovegens geen enkele problemen mee.
Sterker nog daarkom ik juist voor terug.
Manon is duidelijk een dame die er zin in heeft.
Dus als ik mijn gratis entreekaartje ga verzilveren, dan weet je met welke dame ik ga stoeien.
.357 magnum
.357 magnum
10 oktober 2008, 11:01
Ha die Manon.
Ik heb een paar zeer zwaren dagen achter de rug.
En er komen er nog een paar aan.
Ik heb mijn ogen laten laseren, en ben hard op zoek naar de nodige aflijding.
Ik hoop dat mijn lekkere bunny zondag aanwezig is.
Dat is dan aflijding genoeg.
Groetjes van een zeer slechtziende .357 magnum.
The Saint
9 november 2008, 13:12
Gisteren hebben maNON en the SAINT hun heilige woning verlaten om rplover
te gaan feliciteren met zijn verjaardag.
We hebben samen dan in de VV gezondigd op kamer 19!
Manon is een supermeid die alles geeft en heeft wat een ijsberenhartje verlangt: heerlijke presales, super op kamer en heel goeie aftersales. Daar kunnen vele supermooie optickficks niet tegen op.
Bij haar formuliertje kan nog toegevoegd worden: meerdere tattoos op rug en benen
Jorah Mormont
9 november 2008, 23:36
Afgelopen vrijdag ben ik Manon en vriendin Amanda ook in VV tegengekomen. Leuk met de dames gekletst, echter ik heb niet gezondigd:o In ieder geval leuk om in een Duitse club in je moerstaal met een dame te kletsen.
Sonny:wink:
foots
9 november 2008, 23:55
@ schijnheilige en Manonneponnetje,
Ja ik kan absoluut onderschrijven dat Manon een gezellige meid is en dat ik er zo inderdaad nog maar heel weinig ben tegengekomen in NL. Misschien 1 maar ik kan me geen naam meer herinneren, maar dat verbaasd hopelijk niet meer !
Ik val zelf zelden op blond, maar ik wil toch toevoegen dat ze aardig, grappig met goede humor en absoluut de beste pre en aftersales geeft die ik in west europa heb gezien. In Azie raak je ze nooit meer kwijt, daar hoef je nou ook weer niet bang voor te zijn. Vakvrouw die Manon !
Groet, Foots :wink:
P.S. bij gebrek aan RPlover zal ik vandaag het forum maar volschrijven
pamalido
16 november 2008, 21:36
Manon is een vrouw met een heel hoog GFE gehalte!!!!!!!!!!!!!!!
Houdt van zalig tongzoenen en pijpen kan ze als de beste. Zeer aan te bevelen lieve dame!! Ook een goed gesprek is met haar mogelijk en haar after sales zijn ook nog eens prima. Alleen maar positieve elementen dus bij deze Nederlandse vrouw.
Manon, berdankt!! je bent fantastisch.:freu::freu::freu::freu:
pamalido
16 november 2008, 21:59
Hoe komt Manon nu opeens in Grefrath terecht? Ik begrijp het niet. Wie kan me helpen?:eek::mad:
Sphinx
16 november 2008, 22:01
"Look at that, what a treat. Like a winter without any sleet. The week is long but the strong are the weak. It's getting late but let's stay on our feet. Let's stay awake so I can hear you speak. Let's go to bed, but let's not go to sleep. Let's go to bed, but let's not go to sleep!"
Toeval of niet, maar deze racebeer was nog geen minuut binnen of Manon staat al naast me. Later bij de HWP kwam ik haar weer tegen en bijna diende zich een "Nina-blunder" aan (dame die ik Finca een keer heb laten lopen en die ik vervolgens pas een maand later weer te pakken kreeg) Zo erg werd het niet, want ik kon m'n eigen stommiteit herstellen en volgde haar na een gesprek naar boven. Het bed in onze kamer is een hele tijd ongebruikt gebleven, want we stonden elkaar behoorlijk lang staand te zoenen (ze kan het ook zo verdikkemes goed hè?) Omdat ze toch vond dat ze teveel naar chloor rook (deze racebeer vondt het wel meevallen, maar met een door hooikoorts en chronische verkoudheden geteisterde neus ruik je niet zoveel)verhuisden we even naar een kamer waar een douche stond. En aangezien de ruimte vrij krap is als je er getweeën onder gaat staan, gebeurt er uiteindelijk toch meer dan douchen alleen :love: Grinnik, dat zinnetje uit 'Sleet' van de Futureheads klopt dus "We make it harder, harder than it used to be. But it makes us happy, like happy needs to be. Tot... we in de hitte van de strijd de kraan aantikten die ineens KOUD water sproeide :p
Terug in onze eigen kamer begonnen we gewoon vrolijk overnieuw :love: En dit keer belandden we na geruime wel op bed, waar deze racebeer kon vaststellen dat Manon's blaosmeziek (Limburgs voor PZC) van de gevaarlijke soort is. Ik probeerde nog wel tijd te winnen met een beftrucje, maar daar werd Manon ehh.. zo enthousiast van dat ze besloot dat het niet KON dat ik haar zo verwendde en zij niks terugdeed. Dus begon ze weer vrolijk opnieuw... suuuper.. een ander woord heb ik er niet voor. Deze racebeer slaakte een zucht van verlichting toen ze me even losliet (té goed is dus ook mogelijk :green_smi) om naar een condoom te graaien. Tijdens de volgende rit bleef het tempo er goed in, afwisselend snel en langzaam. Bij een omroltrucje kukelden we nog bijna naast het bed (ja dat krijg je als je een spielwiese gewoon bent :D), maar na wat schuifwerk gingen we weer verder... tot het motortje de versnelling mistte en ontplofte (deze racebeer ging stiekem nog even langzaam door). "Verrrdamme wat lekker" was het kernachtige commentaar. En daar was ik nu eens helemaal mee eens :freu:
Big30
16 november 2008, 22:05
Hoe komt Manon nu opeens in Grefrath terecht? Ik begrijp het niet. Wie kan me helpen?:eek::mad:
De reden waarom een dame voor een andere club kiest is niet iets wat relevant is om op het forum te bespreken (even los van het feit of ze definitief in VV blijft, dames keren ook wel weer eens terug, zie ook bericht #14!).
Overigens heeft Manon in dit topic haar eerste ervaringen in de Villa opgeschreven ;)!
Manon in de Villa (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=99185&postcount=211)
:wink::wink:
n.b. 2 niet ter zake doende reacties die "hierna" geschreven zijn weggehaald!
Manonneponnetje
17 november 2008, 21:09
Heren, Beren..
Ik zie dat ik ben verhuisd.. Snap het even niet zo goed..
Ik was het afgelopen weekend toch echt in de Sans (SS) te vinden... Ik snap wel dat het raar is.. A zonder M.. Maar het kan toch echt gebeuren.. ;)
Ik beloof jullie dat ik, als ik ga verhuizen, jullie hier als eerste op de hoogte breng :cool:
Dikke :love: Manon
Manonneponnetje
12 december 2008, 09:54
Lieve Beren..
Het ziet ernaar uit dat mijn geliefde stekje Sans sousic niet meer mijn geliefde stekje is..
Ik ga zometeen richting saunaland afreizen en poolshoogte nemen.. Mogelijk rijden we door naar Grefrath en zal je me vandaag en morgen kunnen vinden in de Villa Vertigo..
Spannend spannend allemaal.. :) Als je je afvraagt wat het geworden is.. Pleeg even een belletje naar de Sans en dan zal je horen of ik er ben..
Dikke kus.. Manon
Stiffmaster
12 december 2008, 16:54
Ik beloof jullie dat ik, als ik ga verhuizen, jullie hier als eerste op de hoogte breng :cool:
Een vrouw van haar woord, Stiffie houdt daar wel van, als je naar VV toegaat heel veel succes. :wink::wink:
Racebeertje
25 december 2008, 19:50
Manon is een schat van een jonge dame,ik ken haar van uit de SS en heb daar al een geweldige tijd met haar mogen ondervinden,ook al was het dan maar met kletsen of gewoon met wat lol maken,ze is nu in VV te vinden en ze is nog steeds te vinden voor een babbel en om lol te maken.
En ze is een super lieve en spontane jonge dame.
schorpion
peppie
27 december 2008, 18:02
ik ben ook op 26 dec met MANON op kamer geweest. we hebben eerst lekker gezoend en lekker gebefd.toen ze klaar kwam.moest ik haar naar tijd lekker op mond nemen ( deze sessie 2 keer herhaald ) Pijpen kan ook ze als de beste . Naar paar staandjes kwam ik lekker klaar . IK heb hoop vrouwen meegemaakt ,maar deze vrouw een woord GEWELDIG!!!!!. MANON met mooie ogen:eek::eek:
gr PEPPIE
Q4S
28 december 2008, 17:59
Na m'n teleurstellende ervaring in de YY, en omdat het nog niet laat was, toch besloten om naar de VV te rijden.
Daar aangekomen rond 17u (moest nog diesel tanken) en m'n auto netjes geparkeerd langs de straat.
Aangebeld en een vriendelijke dame liet me binnen.
De eerste indruk is wauw, dit heeft hier een pak euro's gekost, zijnde zelf een beetje ervaren in de bouw, zag ik direct dat hier niet op een euro meer of minder is gekeken.
Na de uitleg richting kleedkamer, alswaar ik m'n kleren netjes in de locker (sleutel) legde.
De douches zijn ruim en netjes, hoewel de vloer spekglad is en ik dus bijna m'n nek brak toen ik me wilde afdrogen.
Eerst even op verkenning gegaan, de VV is beduidend kleiner dan de YY, maar ik vermoed dat het tijdens de zomer wel leuk moet zijn met het zwembad buiten.
De bar in het nieuwe gedeelte had een vriendelijk nederlands barmeisje, die me een lekker pintje gaf. Er zijn ook 2 bubbelbaden in dit gedeelte, maar die worden slechts gevuld na aanvraag, en er waren toen wat technische problemen (water véél te warm).
Een landgenoot stond al zo'n uur te wachten, dus ja, er is nog wat werk aan de winkel voor de eigenaar.
De sauna daarentegen was perfect, niet te warm, mét zicht op de bar :cool:
Al gauw begon m'n maag te knorren, en ik besloot om te gaan zien wat de pot schafte, het waren blinde vinken, met aardappeltjes, rijst, slamix e.d. , in vergelijking met de GT was dit dus héél goed. Na het nuttigen van deze maaltijd, nog wat gaan liggen in een zetel in het nieuwe gedeelte.
Nadat mijn maaltijd wat was verteerd, besloten om eens te gaan zien wat er allemaal rondliep, de zaak was intussen wat voller aan het lopen, zowel beren als vrouwen. Het probleem was dat de meeste vrouwen bij elkaar bleven, en niet echt voor een babbeltje klaar stonden, ik spreek zelf geen woord duits, en begrijp er ook geen jota van, dus engels en nederlands is zowat het enige dat ik gebruik in deze clubs.Toen viel mijn oog op een kortharige, met tattoo's versierde meid, doch net voordat ik een praatje wou beginnen, werd ze weggetrokken door een zwaarlijvige spanjaard, die even later met haar vertrok naar een kamer.:mad:
Ik had de hoop al opgegeven, en dacht er aan om dan gewoon naar huis te vertrekken, toen ik aan de bar mijn landgenoot hoorde praten in het nederlands met een vrouw, het was Manon :freu: .
Ok, ik had dus wat gelezen op dit forum over Manon, maar wist niet meer hoe ze er uit zag, dus was ik maar al te blij dat ze er was en dat ze dan nog vrij was ook.
Daar het toen al 20u gepasseerd was, gewoon voorgesteld om naar een kamer te gaan.
Dat kon niet onmiddelijk, dus stelde manon voor om samen eerst te douchen bij de sauna. Na een grondige wasbeurt, met het nodige zoen-en knuffelwerk, richting kamer vertrokken (eerst nog sigaretje, want kamer was nog niet klaar).
Eenmaal bovengekomen (kamer 1) de beste GFE gehad sinds de laatste 5 jaar, ik dacht van een half uurtje op de kamer te bliven, maar het werd al snel een uur, Manon, het was echt heerlijk.
Na een douche op de kamer, nog even een cola light en een pintje gedronken in een zetel, en daarna was het tijd om naar huis te gaan :heul:.
Tot hier mijn relaas over de VV.
Q4S
peppie
30 december 2008, 14:18
Hoi MANON
Ik moet nog steeds aan je denken op de 2e kerstdag,wat jij mij bracht in 7e hemel ( voorgerecht) ZO"'N leuk vrouw heb ik nog meegemaakt Wanneer kan ik je weer ontmoeten in VILLA VERTIGO i.v.m lange reistijd ( 90 min) ,welke dagen jij er bent in de VILLA VERTIGO.
Dan wil ik graag ook hoofdgerecht en toetje als wij er toe komen
prettig jaarwisseling
gr peppie
uurtje
30 december 2008, 15:01
Peppie, dank voor jouw lofzang. Dit is volgens mij de 3e inmiddels. Het is denk ik inmiddels eenieder volledig duidelijk dat jij het heel goed naar je zin hebt gehad. Denk niet dat je verder nog meer pogingen hoeft te wagen....
Pling
30 december 2008, 15:15
Peppie, dank voor jouw lofzang. Dit is volgens mij de 3e inmiddels. Het is denk ik inmiddels eenieder volledig duidelijk dat jij het heel goed naar je zin hebt gehad. Denk niet dat je verder nog meer pogingen hoeft te wagen....
Ach Uurtje waar het hart van vol is vloeit het forum van over ...
uurtje
30 december 2008, 15:19
Klopt, dan kunnen de volgende topics meteen weer van stal gehaald worden:
- De gevaren van PZC
- Winterbanden, waarom, wanneer en trouwens toch
- De Duitse milieu sticker
- Dames die gedwongen worden of niet
Met andere woorden, we snappen het, zijn heel erg blij voor Peppie dat ie het goed heeft en hopen dat ie nog heel veel gelukkige momenten gaat mee maken waarvan wij dan heel veel recensies (in enkelvoud) gaan lezen......
Local Hero
4 januari 2009, 02:02
het laatst een wondermooie ontmoeting gehad met Manon in de Villa of dreams
Voor lange weg heen en terug heb ik altijd wel een collectie muziek bij to help me through the night
Daarvan is er de afgelopen een liedje mij bijgebleven dat mij steeds doet terugdenken aan die wondermooie ontmoeting: Secret Garden (http://www.youtube.com/watch?v=tbSnCh8Ny1k)
volgens mij zijn er zijn twee soorten tuinen.
bloementuinen zijn een en al schoonheid, visueel prachtig en geurig
moestuinen geven je eten
beide vereisen hard werken
maar de beloning is hartverwarmend en de moeite waard
In Secret Garden gaat het niet over een echte tuin,
maar wordt het gebruikt om iets te beschrijven dat mooi is en leeft
Maar het is geheim ...
het is geen geheim dat ze verborgen voor je houdt
het is iets, ...
ach, je kan er niet helemaal je vinger opleggen.
maar je weet dat het mooi is
en je weet dat het de moeite is om er op zoek naar te gaan ...
She'll let you in her house
If you come knockin' late at night
She'll let you in her mouth
If the words you say are right
If you pay the price
She'll let you deep inside
There's a secret garden she hides
She'll let you in her car
To go drivin' 'round
She'll let you into the parts of herself
That'll bring you down
She'll let you in her heart
If you got a hammer and a vise
But into her secret garden, don't think twice
You've gone a million miles
How far'd you get
To that place where you can't remember
And you can't forget
She'll lead you down a path
There'll be tenderness in the air
She'll let you come just far enough
So you know she's really there
And she'll look at you and smile
And her eyes will say
She's got a secret garden
Where everything you want
Where everything you need
Will always stay a million miles away
kussie
joop slim
4 januari 2009, 08:22
het laatst een wondermooie ontmoeting gehad met Manon in de Villa of dreams
Voor lange weg heen en terug heb ik altijd wel een collectie muziek bij to help me through the night
Daarvan is er de afgelopen een liedje mij bijgebleven dat mij steeds doet terugdenken aan die wondermooie ontmoeting: Secret Garden (http://www.youtube.com/watch?v=tbSnCh8Ny1k)
Erg mooi geschreven Local,
Muziek kan rare dingen met je doen................je gevoel beinvloeden positief en negatief.
Dus kan me er volledig in vinden hoe jij de terugreis heerlijk gevoeld moet hebben en met weemoed terug gedacht hebt aan de ontmoeting.
Hou vast die gedachte !
Groet, JS
Manonneponnetje
4 januari 2009, 14:04
lokale held..
Het is je gelukt.. De lieve dingen die je zegt.. Sprakeloos.. Nummer is ook errug cool..
kussie voor jou..
Manonneponnetje
9 januari 2009, 11:03
Lieve Heren..
Ik ga zo de auto in stappen om Ashanti op te halen en dan gaan we afreizen naar saunaland! Hoop tussen 13 en 14 uur aan te komen..
Dussss... Vandaag en morgen zijn we te vinden in de Villa!
Dikke X en wie weet tot in de Villa.. Manon
joop slim
10 januari 2009, 01:09
Manon hier mijn recensie over jou ..................
een stilte zegt meer dan alle woorden kunnen betekenen.
Vandaag is zo’n dag
Zoals elke dag zou moeten zijn
Gesprekken over zinvolle onderwerpen
Waarin je jezelf ontdekt
Het zien wie echte vrienden zijn
Die door het vuur voor je gaan
Een lach op mijn gezicht
Door de humor die je brengt
Het plezier dat wij samen kunnen hebben
Zonder dat het te serieus is
Samen kunnen klieren
Zonder enige betekenis
Het gevoel om een goede vriend te hebben
Iemand die er altijd voor je is
Dat gevoel geeft kracht
Laat je de positieve kant van alles zien
En laat je beseffen
Dat het leven zo slecht nog niet is.
Groet, JS
Als je dat kunt lezen in dat witte open vlak dan weet je precies wat ik bedoel manon !
BSesamstraat
10 januari 2009, 21:03
Voor het eest met Manon op de kamer geweest. het was in 1 woord geweldig. Manon je ben een kanjer. Gezellig, lekker, geil, en ????? Ik ben er nog nat van jij ook???
Groetjes en een lekkere lange b.fb..rt bbertb
Limburger
10 januari 2009, 21:22
Werkt Manon ook wel eens op maandag, dinsdag of woensdag?
Q4S
11 januari 2009, 18:49
Als ik me niet vergis enkel vrijdag en zaterdag, 2x per maand.
Gisteren dus toch langsgeweest,ondanks het barslechte weer, en toen ik binnenkwam stond Manon aan de balie, en zowaar zelfs de onthaalmadam herkende me :D
Na een verkwikkende douche, wat gaan zitten in het nieuwe gedeelte met Manon, en daar kennis gemaakt met wat ijsberen.
Daarna weer een geweldig uurtje en een half pret gehad met Manon.:freu:
Toen we terugkwamen was het rond kwart na tien, dus nog wat aan de bar blijven zitten.
De pizza's waren jammer genoeg allemaal op :mad: , wel jammer.
Rond 01u15 naar huis vertrokken, om 05u thuis gekomen, pfff, klote smog alarm, 90km/u is wel erg traag.
Q4S
Sphinx
12 januari 2009, 23:27
Once is never enough. Never is and never was (uhuh). Here and now is all that counts. Here and now in large amounts. Be beautiful, don't shut up, The going can be real tough (uhuh). There is always room at the top. Don't let them tell you there is not. Made in The Hague, Born and bred. An 21st century brain..... on a very beautiful head
Deze racebeer is toch iets teveel aan de Hof gewend geraakt, waar een aankomsttijd van drie uur betekende dat je de meeste toppers een paar uur niet meer zag. Hier in de Villa was het nog vrij rustig, zal ook wel met het kerstverlof van de Pools/Roemeense dames te maken hebben. Dus kon ik rustig bijkletsen met Manon, even Ashanti goedendag zeggen, nog niet weten welke onderaardse avonturen me nog met haar wachtten.
Met Manon daarentegen ging het de hoogte in, het torenkamertje in het dak van de Villa werd opgezocht, maar niet onmiddellijk. Ze kwam dan wel met een sleutel terug, maar gaf in de gang naar de trappen al een aardig voorsmaakje op wat me nog te wachten stond :love: En tot onze onuitsprekelijke vreugde was er ook een douche in die torenkamer. Waar deed me dat toch aan denken? Ontzettend lekker hoor, met zijn tweeën douchen en alle geflikflooi erom heen, maareh... snel en efficiënt is anders.
Verplaatsing van het strijdtoneel van verticaal naar horizontaal. Een omhelzing die straks nog om ademhalingsproblemen vraagt, maar wat kan het deze racebeer bommen, nu hij zo lekker met Manon ligt te zoenen. Als Manon het dan tijd vindt om wat (bloas)meziek op te zetten, is het even alle hens aan dek. Toerenteller begint gek te doen, rode waarschuwingslampjes. Even op de rem trappen is echt noodzakelijk. Deze racebeer draait even de rollen om en verwent Manon een tijdje. Grinnik, nu gaat bij haar de toerenteller in het rood :teuflisch
Weer een kleine wisseling, Manon nu bovenop deze racebeer, volledig in haar ritme. Correcties waren nauwelijks nodig; hanging on was all I could. Nog één kleine wisseling om het af te leren, en dit keer kwamen we na de omrol precies goed uit: net op de rand. Als we een auto geparkeerd hadden, kon de deur waarschijnlijk niet meer open ;) De laatste sprint in missio verliep zonder al te veel, overboost werd ingeschakeld en een pracht van een burnout was het gevolg :rubbel: Nog even een douche als opkikker en beneden wachtte het gebak al. Een broodnodige aansterking voor Journeys to come.
Manonneponnetje
23 januari 2009, 12:23
Hallo lieve Beren,
Het is weer zover.. Tijd voor een heerlijk weekendje Saunaland!!! :freu:
Ik wacht nog even op Ashanti :rolleyes: en dan gaan we de auto in richting Villa Vertigo! Vandaag (v.a. uurtje of 15:00 denk ik) en morgen de hele dag zullen we daar dan te vinden zijn..
Wie weet tot ziens!! en anders.. Een heerlijk weekend gewenst!!
Goedemorgenallemaal
23 januari 2009, 16:09
Hallo lieve Beren,
Het is weer zover.. Tijd voor een heerlijk weekendje Saunaland!!! :freu:
Wie weet tot ziens!! en anders.. Een heerlijk weekend gewenst!!
Ik zal je missen op de chat :heul:
rplover
23 januari 2009, 16:26
Ik zal je missen op de chat :heul:
OF ... ik zal je missen (s)chat :hammer:
Goedemorgenallemaal
23 januari 2009, 18:02
OF ... ik zal je missen (s)chat :hammer:
niet zo bijdehand graag, je lijkt wel een vrouw....
Sphinx
25 januari 2009, 22:52
Son, she said, have I got a little story for you. What you thought was your daddy was nothing but a... While you were sittin' home alone at age thirteen
Your real daddy was dyin, sorry you didn't see him, but Im glad we talked... Oh I, oh, I'm still alive. Heyey, I, oh, I'm still alive. Hey I, oh, Im still alive. Hey... oh"
Een paar andere dames keken verbaasd of vrolijk naar Manon en deze racebeer om toen we het refrein van "Alive" van Pearl Jam zaten mee te zingen van Manon's Ipod. Het blijft een geweldige plaat. De woorden kamer en sleutel zijn in de namiddag niet gevallen, was ook helemaal niet nodig. Na het eten en een macchiato als toetje kwam Manon met een vrolijke grijns en een torenkamersleutel aanzetten. De zoen die ze vervolgens gaf lokte trouwens reactie uit: "Als je jaloezie wil zien, moet je je nu langzaam omdraaien." Inderdaad, die Roemeense keek niet al te vriendelijk terug. Do I look like I care? :thefinger Verplaatsing naar kamer 2, een knoert van een kamer 2. Zou hier ook die gangbang van Cassie en Carmen worden gehouden? Geen idee eigenlijk. Wel uitkijken voor je ... BOEM (auw) hoofd, want de overgang van kingsize bed 1 naar kingsize bed 2 heeft een zonderlinge zolderring. Genoeg architectuur, waar is die douche? Deze racebeer staat binnen een mum van tijd met zijn rug tegen de muur (ijskoud) en Manon stevig tegen hem aangedrukt (al redelijk opgewarmd) Ik vraag me toch echt af waar ze dat Pattex-tubetje verstopt heeft waarmee ze telkens onze lippen aan elkaar kleeft :p Volgens mij heb ik nauwelijks zeep gezien, totdat Manon het origineel oploste door zich strategisch tegen me aan te wrijven.
"Oh, she walks slowly, across a young mans room. She said, I'm ready...for you. I can't remember everything to this very day. Except the look, the look...
Oh, you know where, now I can't see, I just staaaare... I, I'm still alive. Hey I, ohhh, Im still alive. Hey I, ohhhh, I'm still alive. Hey I, ohhhh, I'm still alive, yeah."
Klik, film uit, klik, film aan. Alsof je doorspoelt in de reclames, in dit geval de overgang van douche naar bed. Manon en deze racebeer nogal stevig verstrengeld, competely "tongue-tied". Kleine Sphinx is ondertussen aardig wakker geworden van al die wrijvingswarmte, maar het zit mee vandaag, de temperatuurmeter schiet niet meteen door het dak. Geen gerallycross vandaag, da's meer voor Hagen, Kerpen of MG-Rheydt, whang bang go f*ck again. Zo niet in in torenkamer 2. Rustig opbouwen, het zal misschien geen Le Mans worden (we waren tenslotte niet van plan te blijven slapen) maar een lange-afstandsrace moet je niet met koude banden of happende remmen aanvangen. Deze racebeer kwam onverwachts toch in de problemen door zijn eigen orale inspanningen. Manon sloeg genadeloos terug en kreeg me toch weer aan de grens hè. Het ergste was dat ze dacht dat ik haar lag uit te lachen en nog een versnelling opschakelde :eek: Deze racebeer greep naar een kussen en riep daarin luid om genade (nog niet wetende dat foots en Ashanti me toch niet hadden kunnen horen) "Wat zegtie GARNALEN!" kwam het antwoord :teuflisch Herhalen kon ik het niet, ik klonk eigenlijk net zo incoherent als Eddy Vedder: "Oh yeah...yeah yeah yeah...oh...oohoho..."
Weer een overgang want dit mag nog wel even voortduren. Manon klimt een tijdje bovenop me. Langzaam, sneller, weer langzamer. Dit keer geen halve omrol, maar iets ouds nieuws. Lepeltje was al een hele tijd geleden voor deze racebeer, maar eigenlijk is het net als fietsen; verleren doe je het gelukkig niet. Als we uiteindelijk in doggy-mode schakelen gaat het vernisje van rust er even af :fuck: Topsnelheden worden gehaald, toerenteller in het rood. Warning, warning. Pling (plong plang) de popcorn is klaar. BOEM!! "Verrdamme wat lekker!!" klinkt het in koor :zauberkis En vervolgens lijkt het wel of de band achterstevoren wordt afgedraaid, want we liggen weer behoorlijk ineen gestrengeld uit te blazen en na te smoren. En het begin van het einde is ook het einde van het begin, een soort palindroom. Deze racebeer staat namelijk weer onder de douche, met z'n rug tegen de ijskoude muur, Manon stevig tegen hem aangeplakt, haar tong in zijn mond en ergens op de achtergrond speelt Pearl Jam mee:
"Is something wrong, she said. Well of course there is. You're still alive, she said. Oh, and do I deserve to be. Is that the question? And if so...if so...who answers...who answers? I, oh, I'm still alive. Hey I, ohhh, Im still alive. Hey I, ohhh, Im still alive. Yeah I, ooh, Im still alive.
Yeah yeah.... yeah oh yeah oh... yeah yeah yeah oh oh"
Manonneponnetje
6 februari 2009, 11:09
Het is weer zover!!!!
Het is weer Saunaland tijd!! Ashanti is onderweg.. jaja echt waar :rolleyes: :) En dan gaan we zo de reis richting Grefrath maken.. Ik hoop dat we er om een uurtje of twee wel zullen zijn.. :cool:
Als ik je zie in de Villa... tot dan! En anders een heerlijk weekend gewenst!
Dikke kus :love: Manon
Local Hero
8 februari 2009, 19:47
Everywhere I’ve gone, I’ve seen people lost in confusion....I´ve seen people lost in the wilderness....I´ve seen people lost on the cellphones.....I´ve seen people lost on the Autobahn....lost in bitterness...in faithlessness ....in hopelessness...well, ladies and gentlemen, Brothers and Sisters, Manon is here, on a search-and-rescue mission, if you´ve been downhearted, disspirited, disgusted, dispossessed, analyzed, downsized, stigmatised, fractionalised, Pokemonized, retropsychedelicized, it isn't too late to save yourself, you can still save yourself, I wanna tell you that Manon is here, to re-educate, to resuscitate, to regenerate, to reconfiscate, to reillustrate, to reindoctrinate, to resexualate, to rededicate, to reliberate you with the power and the glory, with the power and the glory, with the power and the glory, the majesty, the mystery, with the ministry of sex&lust !... that´s right, that´s right, that´s her job and she love doing it !....I wanna say that unlike her competitors, she shall not, she will not, she cannot, she shall not promise you life everlasting....but she can promise you life....right now !...and all you gotta do is raise your hand and say ‘I’.....” :freu:
Picasso 1
8 februari 2009, 20:53
Everywhere I’ve gone, I’ve seen people lost in confusion....I´ve seen people lost in the wilderness....I´ve seen people lost on the cellphones.....I´ve seen people lost on the Autobahn....lost in bitterness...in faithlessness ....in hopelessness...well, ladies and gentlemen, Brothers and Sisters, Manon is here, on a search-and-rescue mission, if you´ve been downhearted, disspirited, disgusted, dispossessed, analyzed, downsized, stigmatised, fractionalised, Pokemonized, retropsychedelicized, it isn't too late to save yourself, you can still save yourself, I wanna tell you that Manon is here, to re-educate, to resuscitate, to regenerate, to reconfiscate, to reillustrate, to reindoctrinate, to resexualate, to rededicate, to reliberate you with the power and the glory, with the power and the glory, with the power and the glory, the majesty, the mystery, with the ministry of sex&lust !... that´s right, that´s right, that´s her job and she love doing it !....I wanna say that unlike her competitors, she shall not, she will not, she cannot, she shall not promise you life everlasting....but she can promise you life....right now !...and all you gotta do is raise your hand and say ‘I’.....” :freu:
No comprendo :rolleyes:. Gaat dit over :fuck:?
Q4S
10 februari 2009, 23:33
Vijdag terug richting VV geweest, na een laaaange weg vol files :mad:, netjes aangekomen om 20u.
Toen ik binnen kwam, was Manon net terug en dus snel op haar af gesprongen.
Samen wat gaan zitten in de bar, terwijl ik mijn maagje aan het vullen was om op krachten te komen.
Na een lekkere maaltijd en een kop koffie, samen gedoucht en gaan kameren (19).
Kamer 19 is een leuke kamer, perfecte verlichting, en door de vloerverwarming was het er net warm genoeg.
Na een ruime kamertijd ben ik dan samen met Manon wat pizza gaan eten.
Daarna nog lekker bijgepraat en omstreeks middernacht ben ik huiswaarts getrokken.
Wat zo leuk is met Manon, is dat je na het kameren gerust met haar kan blijven praten.
Dus Manon, tot gauw :lostit:
anna
18 februari 2009, 08:39
manon
ik wil je alvast van harte feliciteren met je verjaardag vrijdag.
ik vind het heel erg dat ik er niet bij mag zijn
xxxx sonja
Gustomass
19 februari 2009, 14:43
Hey Manon,
:birthday:
vrijdag weer een jaartje erbij.
Van harte gefeliciteerd en maak er een mooie dag van vrijdag...
Weet je trouwens wat ze hier in het zuiden met de Carnaval met jarigen doen??? ...Nee, ik ook niet.
Weet je al hoe je je gaat verkleden met de Carnaval..... menig ijsbeertje zou je anders mogelijk niet herkennen...
Nee, zonder flauwe kul, maak er een mooie dag van.
Gustomass
pilot44
19 februari 2009, 17:12
Hoi Manon,
Alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag van morgen. Maak er een mooie dag van.
groetjes,
Pilot44
Manonneponnetje
20 februari 2009, 10:30
Het is weer zover..
Niet alleen is het weer tijd om af te reizen naar Saunaland.. Ik ben ook nog eens een jaartje ouder geworden vandaag!! Iedereen die me wensen heeft gestuurd.. enorm bedankt!! Dat vind ik echt lief!
Alle beren en dames die ik dit weekend ga zien... Tot straks (hoop rond 2 uur) in de Villa aan te komen en alle andere beren en dames wens ik een heerlijk weeekend en drink er eentje voor mij.. Dan heb ik vast een leuk jaar voor de boeg ;)
Dikke kussss.. Manon
Bosco
20 februari 2009, 11:54
hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Manon.
maak er een mooie dag van.
spijtig dat ik je niet persoonlijk kan komen feliciteren.
kusje Bosco.
rplover
20 februari 2009, 16:34
Manonneponnetje, een gelukkige verjaardag van ondergetekende, mijn handboeien, klemmen, kaarsen,zweepjes en latex attributen liggen klaar, ik breng ze vannacht mee.....
....want je gaat morgen aan de paal, willen of niet :teuflisch;)
Hoe voelt het om de dubbele 2 gepasseerd te zijn, och, was ik nog maar 23, toen reed ik Eddy Merckx nog naar huis (als privéchauffer dan:lostit:) ;)
Tot vannacht xxx
erpee lover
dupke
20 februari 2009, 16:45
:aola::happybirt:aola:
Een leuk weekend toegewenst!
:aola::happybirt:aola:
foots
20 februari 2009, 19:49
Voor Manon,
Want ze is jarig en ik wil haar elekronisch alvast proficiat wensen, maar morgen kom ik zelf om die dikke kus te geven.
Groet en nog vel jaren in goede gezondheid en voor dit weekend Manon geniet ervan je bent nog zo jong, ongelovelijk ik ben bijna dubbel zo oud.
Foots :wink:
P.S. en ik heb nog iets voor jou, iets wat je graag hebt en je krijgt het morgen.
BSesamstraat
20 februari 2009, 20:48
:ola2:Ha lekkere manon van harte gefeliciteerd de knuffel kom nog..:love:
The Saint
20 februari 2009, 22:20
:aola::aola:
Happy birthday!
:aola::aola:
Jansen
21 februari 2009, 00:42
:ola2::ola2::ola2:
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en dat er nog vele mogen volgen in goede gezondheid.
:dance00[1:dance00[1:dance00[1
Van mij ook Manon fijn weekend verder.
Sphinx
22 februari 2009, 22:47
"The clouds drift across a distant sky. Far, far away beyond the horizon. Where do I go from here, what do I want? It's time to break through my fears and doubts. Even if I'm destined to be trapped and confined, I'll keep searching for a new start. Because the bonds of friendship keep me strong. Mezamero yasei! Let loose the feelings you keep in your heart. Smile like a daredevil, shout it out and here the truth echoing back. Mezamero Yasei!!
Mezamero Yasei is de titel van een deuntje dat deze racebeer op een Naruto-soundtrack had gevonden en betekent letterlijk: laat het beest in je los. Af en toe heel toepasselijk die anime-series. Erpee had me overdag verteld dat hij iets met Manon van plan was als ze met mij op de kamer ging, maar deze racebeer vermoedde al dat de chaoot in hem nog met een wijziging ging komen. Het leek Manon en mij dan ook een goed idee om even uit te drijven en wat nieuws te proberen (zoals ondersteboven zoen bijvoorbeeld). Na een kwartier kwam de hele troep dan ook binnenvallen. Erpee, Ashanti, Michelle, Jopie Simpel, Pling en foots. Na de cadeaus voor haar verjaardag te hebben overhandigd vondt erpee het ook nodig Manon en deze racebeer als canvas voor zijn abstracte kunst te gebruiken en een pot chocoladevla als verf. Waar die (winter)schilder echter niet op rekende is dat kunst een eigen wil kan hebben. Manon voerde een Nikudan Hari Sensha (Spiced Meat Tank) uit en klemde de verknipte verver aardig tegen de muur aan en verfde hem zelfs even vol chocola. Hoe hij daarop reageerde? Ehm, als deze racebeer de scheldwoorden weglaat... zei hij helemaal niks :D
Een noodzakelijke douche en een wisseling van handdoeken en lakens later waren de rustverstoorders er weer vandoor. We begonnen maar gewoon weer overnieuw :love: En alweer loopt deze racebeer moedwillig in de val: ligt ie eerst Manon te beffen, Manon slaat vervolgens terug met zo genadeloos goeie bloasmeziek dat ik bijna hardop om garnalen, kannibalen, bacchanalen en weetikveel wat nog meer lig te roepen. De crux is dat je nauwelijks ziet wat Manon allemaal uithaalt omdat haar natte haar er voor hangt en over je benen kriebelt, maar je voelt het deste meer. KLENG! (dat was iets dat tegen de onderkant van het tafelblad stootte)
Uiteindelijk kwam ze weer op me zitten en werd het beest pas echt losgelaten. Voor het eerst had ik in doggy eens geen last van mijn slechte knie (teveel adrenaline denk ik). Drie standjes later sloeg er een zuiger vast en Beng!! Een heftige olielekkage betekende het einde van een aparte, doch geweldige sessie. Voorlopig kan deze racebeer nog geen genoeg van Manon krijgen. Pling plong plang, ook goedkope chocoladevla maakt ons niet bang!
Hier nog een youtube-linkje: http://www.youtube.com/watch?v=Cee8CMG9wqw Van de artiest had ik nog nooit gehoord: Matchy with Question? Anyway, ik ga chocoladepudding eten (smaakt beter dan die vla)
Manonneponnetje
6 maart 2009, 11:00
Wat een weken!! Je verjaardag niet thuis zijn heeft toch een hoop werk!!
Kortom.. Ik ben blij dat het weer tijd is om naar saunaland af te reizen!! :freu:
Ik stap zo de auto in en hoop tegen een uur of twee in de Villa te zijn..
Iedereen die ik ga zien.. tot straks of morgen en alle andere.. Ook een heerlijk weekend gewenst!
Dikke kus.. Manon
peppie
11 maart 2009, 21:24
hoi MANON:eek:
vrijdag ( 20) of zaterdag ( 21 ) ben ik in de VILLA , dan
wil graag een TOEEEEEEEEEETJE van jou
gr PEPPIE:wink:
creamontop
18 maart 2009, 07:14
Heerlijk helder Hollands meisie met de klinkende Franse naam "Manonneponnetje". Als ik goed je "bioritme" heb gevolgd, ben je er trug op vrijdag 20 maart rond 14.00 à 15.00 ...
Aan de bar zal je een ijsbeer vinden (ik dus :roll3:) met kort lichtjes grijzend haar, een brilletje, tâche de beauté op rechterkaak en totale lengte 1.89 Meter.
Ja ik kan dus wel ook zo'n rode badjas aanhebben heh ! :rofl:
Ik hoop dat we elkaar vinden. :love2:. Het is superrr lang geleden, dat ik nog eens "echte" GFE heb kunnen genieten en ... ik zoen zo lekker graag.
Als je me niet herkent, ROEP maar luidkeels overal CREAM !!! ==> ik zal je dan zeker vinden :p
Manonneponnetje
20 maart 2009, 12:11
Eindelijk is het weer tijd voor saunaland!
Om twaalf uur haal ik Ashanti op, ja die is er ook weer bij deze keer, en dan gaan we rijden.. We hopen tussen twee en drie in de Villa te zijn.. Een beetje afhankelijk van het verkeer natuurlijk!
Voor een ieder die ik ga zien (Cream, doe je oordopjes maar vast in ;)) tot later of tot morgen en alle anderen een heel fijn weekend gewenst!!
...Om twaalf uur haal ik Ashanti op, ja die is er ook weer bij deze keer, en dan gaan we rijden.. ....tot later of tot morgen en alle anderen een heel fijn weekend gewenst!!
ja, vorige keer was Ashanti er niet bij :o . de reden waarom vertelde je me aan de bar, terwijl je de toog aan het opkuisen was, remember ?;)
hmmm Ashanti... heerlijke herinneringen.. zou ik me toch nog later verleiden om dit WE even in de Villa binnen te springen? heb namelijk ondermeer nog een gezamelijke saunabeurt met deze hemelse meid te goed !!!:smkiss:
creamontop
21 maart 2009, 15:15
Beste Manon, ik heb je gezien, maar je niet aangesproken.
Reden : je bent mijn "type" vrouw niet (no offense)
daarbij moderator als ik zo vrij een "eerlijk" mag zijn. het paspoort van manon zou in principe realistischer zijn als er voor
postuur : normaal een aanpassing komt naar "volslank". Ik denk bij mijn bescheiden mening, dat dit meer de realiteit benadert.
En zonder FOUT ! Er zijn voldoende mannen die op een vrouw als Manon vallen ! Volslank heeft ook iets erotisch ! Rubensiaanse vrouwen zijn altijd in trek !
joop slim
21 maart 2009, 19:47
Je had op zijn minst even hallo tegen manon kunnen zeggen...........
Het zegt meer over jou dan over manon.....
Heerlijk helder Hollands meisie met de klinkende Franse naam "Manonneponnetje". Als ik goed je "bioritme" heb gevolgd, ben je er trug op vrijdag 20 maart rond 14.00 à 15.00 ...
Aan de bar zal je een ijsbeer vinden (ik dus :roll3:) met kort lichtjes grijzend haar, een brilletje, tâche de beauté op rechterkaak en totale lengte 1.89 Meter.
Ja ik kan dus wel ook zo'n rode badjas aanhebben heh ! :rofl:
Ik hoop dat we elkaar vinden. :love2:. Het is superrr lang geleden, dat ik nog eens "echte" GFE heb kunnen genieten en ... ik zoen zo lekker graag.
Als je me niet herkent, ROEP maar luidkeels overal CREAM !!! ==> ik zal je dan zeker vinden :p
Beste Manon, ik heb je gezien, maar je niet aangesproken.
Reden : je bent mijn "type" vrouw niet (no offense)
daarbij moderator als ik zo vrij een "eerlijk" mag zijn. het paspoort van manon zou in principe realistischer zijn als er voor
postuur : normaal een aanpassing komt naar "volslank". Ik denk bij mijn bescheiden mening, dat dit meer de realiteit benadert.
En zonder FOUT ! Er zijn voldoende mannen die op een vrouw als Manon vallen ! Volslank heeft ook iets erotisch ! Rubensiaanse vrouwen zijn altijd in trek !
creamontop
21 maart 2009, 20:44
Je had op zijn minst even hallo tegen manon kunnen zeggen...........
Het zegt meer over jou dan over manon.....
ik ben niet bevooroordeeld, JIJ dus wel.
Ik laat de dvp's gerust die mij niet interesseren, ze hebben wat meer te doen dan alleen maar kletsen tegen venten die toch niet geintereseerd zijn.:thefinger
Jetliner
21 maart 2009, 21:43
Ik laat de dvp's gerust die mij niet interesseren, ze hebben wat meer te doen dan alleen maar kletsen tegen venten die toch niet geintereseerd zijn.
Nochtans, in bericht 57 steek je je interesse niet onder stoelen of banken :green_smi
Je had gerust mogen zijn:
Manon kletst heel graag. Haar belangstelling in jouw aangekondigde intentie was zeker en vast geprikkeld! :p Ze denkt niet louter in termen van kamer & cash en neemt ruim de tijd voor gasten. En als de zin om wat intiemer te worden uiteindelijk niet opkomt (kan gebeuren, zij voelt dat zelf ook aan), kunnen jullie in vrede uit mekaar gaan. Je zou bij haar geen blauwtje gelopen hebben als bij Amy.
Jansen
21 maart 2009, 21:48
Ik ben het hier boven met Cream top ook helemaal eens.
Je hoeft niet iedere vrouw aan te spreken zeker als het je type niet is.
En wat ook duidelijk is dat deze dames dan ook niet het gevoel krijgen dat je met hun meegaat.
Ik zelf ben ook zo'n type die met iedereen praat en dat geldt ook naar de ijsberen toe.
Wanneer deze ijsberen te uitsloverig doen zie je mij ook niet daar.
Dus dat ik arrogant over kom volgens sommige frustie beren ? Ja dat klopt als het mij uitkomt.
Big30
21 maart 2009, 21:52
Nochtans, in bericht 57 steek je je interesse niet onder stoelen of banken :green_smi
Manon kletst heel graag. Haar belangstelling in jouw aangekondigde intentie was zeker en vast geprikkeld! :p Ze denkt niet louter in termen van kamer & cash en neemt ruim de tijd voor gasten. En als de zin om wat intiemer te worden uiteindelijk niet opkomt (kan gebeuren, zij voelt dat zelf ook aan), kunnen jullie in vrede uit mekaar gaan. Je zou bij haar geen blauwtje gelopen hebben als bij Amy.
Ik ken Manon als een heel aardige dame die altijd in is voor een vriendelijk praatje. Manon heeft veel tijd en aandacht voor de vele vaste gasten die ze heeft. Dat ze vele en zeer tevreden fans heeft moge uit dit topic wel blijken.
rplover
22 maart 2009, 02:55
Ik ken Manon als een heel aardige dame die altijd in is voor een vriendelijk praatje. Manon heeft veel tijd en aandacht voor de vele vaste gasten die ze heeft. Dat ze vele en zeer tevreden fans heeft moge uit dit topic wel blijken.
Ik kan dit alleen maar beamen. Manon is een schatje.
peppie
22 maart 2009, 04:23
MANON:eek:
ik weet jij bent ,jij bent een schatje, was ieder vrouw maar zo als jij
gr peppie
Local Hero
22 maart 2009, 11:06
MANON:eek:
ik weet jij bent ,jij bent een schatje, was ieder vrouw maar zo als jij
gr peppie
I agree peppie :D
En Manon weet, mannen maken plannen maar hebben altijd moeite om ze te kunnen uit te voeren :rofl:
creamontop
22 maart 2009, 12:54
Beste Jet, je vergeet één ding...
Voordat ik mijn bericht over Manon postte, had ik nog nooit Manon gezien.
Kon ik dus "enkel" verdergaan en mijn interesse in Manon uitten op basis van gegevens hier te vinden. Als ik dan lees "normaal" postuur, maar in werkelijkheid dit eerder "volslank" blijkt te zijn. Nu ... ben ik dan nog steeds verplicht, als Manon mijn type vrouw niet is ? (met alle respekt voor Manon haar uiterlijk "nogmaals !!") Ik ga een dame haar tijd niet ontnemen om een aan een klant iets te verdienen. Zoveel respect heb ik ook nog voor dit beroep. En ik ben ervan overtuigd, dat Manon veel aandacht krijgt in de VV, mijn oogjes hebben dit trouwens gemerkt, en ik ben zowel voor Manon als voor de beertjes blij !!
het is mijnes inziens hier een aantal mensen het serieus te doen om een aantal "voor het oog" en de geest, belangrijke zaken, om dingen totaal uit hun verband en logica te halen. Toch wel effe spijtig vind ik .... :eek:
Local Hero
3 april 2009, 07:19
Af en toe denk ik aan Manon, en als ik aan Manon denk, dan zie ik een Cadillac. Volgens sommige mannen is een Cadillac veel te omvangrijk, te volupteus, rijd het niet snel genoeg en verbruikt teveel brandstof. Maar een Cadillac heeft een uniek tijdloos design met volle geprofileerde vinnen, ja mannen, dit is een echte klassieke wagen. En normaal moet je er niet met rijden, je kan de Cadillac ergens parkeren en een feestje bouwen achterin ... :lostit:
In de Villa, daar loeren overal allerlei wereldse verlokkingen die niemand kan weerstaan. Er wordt gezegd dat Eva een appel liet zien aan Adam, en Adam nam een beet ... en voila hier zijn wij nu dan ... da's een beetje moeilijk te geloven ... er moet toch meer zijn dan dat beetje fruit? Wat dan te zeggen van een Roze Cadillac, zetels in velours, chrome wheels, fuel injection, al mijn geld uitgevend op een vrijdagnacht. Euh, schat, het is al zolang geleden, wat gaan we ook weer doen op de achterbank van jouw roze Cadillac? :smile:
Manonneponnetje
3 april 2009, 11:16
Lieve Beren..
Het is weer zover.. Het sauna weekend is weer aangebroken..
Ik had eigenlijk willen reageren op de eerdere berichten van oa Cream on top,
maar het is er gewoonweg niet van gekomen omdat ik niet precies wist wat ik dan moest zeggen.
Ik heb zelf ook al eerder gedacht dat het "normale" bij mijn postuur niet helemaal de werkelijk weergeeft, maar heb mij daar bij bedacht dat dit ook in het oog van de aanschouwer is. Ik nam daarbij aan de de rest van de berichtgeving over mij wel aangaf dat ik geen slanke jonge godin ben die je snel in pornoblaadjes tegen zal komen. Maar dit bleek dus toch niet zo te zijn ;) Wat ik wel jammer vind is dat je (COT) je niet even kenbaar hebt gemaakt want ik heb nu best wel een aantal keer rondgekeken en gedacht "is dat um" maar je kent mij niet en je weet dus ook niet dat het bij mij geen enkel probleem is om even een praatje te maken.
Kortom is de conclusie die ik getrokken heb : Een mens beschikt niet over een glazen bol (de meeste van ons niet) en we zullen elkaar dus beter moeten informeren. Ik wil hierbij dan ook voorstellen aan 1 van de Mods om mijn postuur te veranderen, waarin.. dat laat ik dan weer aan jullie over ;)
@ Local Hero.. Je doet me meteen hieraan denken ---> http://www.youtube.com/watch?v=igXdVIkPYxY :luvlove: Zie je IM
Lieve Beren.. ik ga zo de auto in om Ashanti op te halen en dan hopen we zo rond 14:00 / 14:30 in de Villa aan te komen.. Voor wie ik ga zien.. tot snel en voor alle anderen.. Een fijn weekend gewenst!!
Ps. Super om te zien dat er heel wat Beren voor me op de bres springen als dat nodig lijkt! :bowlol:
Goedemorgenallemaal
3 april 2009, 15:13
Af en toe denk ik aan Manon, en als ik aan Manon denk, dan zie ik een Cadillac. Volgens sommige mannen is een Cadillac veel te omvangrijk, te volupteus, rijd het niet snel genoeg en verbruikt teveel brandstof. Maar een Cadillac heeft een uniek tijdloos design met volle geprofileerde vinnen, ja mannen, dit is een echte klassieke wagen.
Gelukkig leg je geen verband met die hele lelijke moderne cadillacs....
http://www.edmunds.com/media/2006/detroit/07.cadillac.escalade.esv.ext/cadillac.escallade.340.jpg
Goedemorgenallemaal
3 april 2009, 15:16
Kortom is de conclusie die ik getrokken heb : Een mens beschikt niet over een glazen bol (de meeste van ons niet) en we zullen elkaar dus beter moeten informeren. Ik wil hierbij dan ook voorstellen aan 1 van de Mods om mijn postuur te veranderen, waarin.. dat laat ik dan weer aan jullie over ;)
Uhh Manon, een glazen bol vertekent enorm!!
Lieve Beren.. ik ga zo de auto in om Ashanti op te halen en dan hopen we zo rond 14:00 / 14:30 in de Villa aan te komen.. Voor wie ik ga zien.. tot snel en voor alle anderen.. Een fijn weekend gewenst!!
Ja hoor, alweer in een weekend dat ik vol met andere aciviteiten zit...
Joepie, toch nog iets om het weekend mee te beginnen...
Saruman
3 april 2009, 15:29
Kortom is de conclusie die ik getrokken heb : Een mens beschikt niet over een glazen bol (de meeste van ons niet)
Saruman heeft een Palantir (http://nl.wikipedia.org/wiki/Palant%C3%ADr), maar daar wil je als gewone sterveling niet in kijken. Zelfs Saruman zelf ziet niet altijd rooskleurige zaken in toekomst of verleden van hemzelf, of van anderen. Handle with care !!!!
Beter is niet teveel plannen, te leven in het heden, en open te staan voor wie of wat het lot op je pad brengt.
Ik doe het ook niet altijd, maar ik moet me er regelmatig zelf aan herinneren.
Mediteren kan ook helpen.
Groeten van Saruman, die te diepzinnig wordt op dit Forum.
Wie had dat gedacht? :hah:
Saruman heeft een Palantir,......
De palantíri zijn waarschijnlijk gemaakt door Fëanor, een beroemde Noldo uit Valinor. Het waren stenen waarmee de gebruiker ervan contact kon zoeken met de gebruikers van andere stenen. Indien de gebruiker over een grote wilskracht beschikte, kon hij vrijwel elke plek in Midden-aarde bekijken door een palantír.
bedankt Saru-wijzeman, voor deze parate kennisoverdracht.
Euhm... als ik het goed begrijp waren deze stenen zowat de voorlopers van GSM met ingebouwd GPS ? :D
Beter is niet teveel plannen, te leven in het heden, en open te staan voor wie of wat het lot op je pad brengt.
Ik doe het ook niet altijd, maar ik moet me er regelmatig zelf aan herinneren.
Mediteren kan ook helpen.
Groeten van Saruman, die te diepzinnig wordt op dit Forum.
Wie had dat gedacht? :hah:
Ja, na de grote "taal-strijd", terug naar de essentie der dingen, "the unbearable lightnes of being" ...
schreef ik nu iets van on-BEER-lijk ?? of ben ik afgestompt via dit forum ?:D
Zakkenleger
4 april 2009, 12:13
...
Die Manon is overigens een dame die heel goed in de gaten heeft hoe het spelletje gespeeld wordt, en daar ook uitbundig in meedoet. Een echt feestbeest die prima de stemming weet te verhogen, maar ook serieuze zaken prima weet te bespreken. Een tof wijf, dus. :freu:
...
Hier ook maar even neergezet. Dag lekker ding!
Sphinx
5 april 2009, 21:21
"Coulda been the whiskey. Mighta been the gin. Coulda been three or four six-packs, I don't know, but look at the mess I'm in. My head's alike a football. I think I'm gonna to die. Tell me, me oh, me oh my. Wasn't that a party? Someone took a grapefruit. Wore it like a hat. I saw someone under my kitchen table, talking to my old tom cat. They were talking about hockey. And the cat was talking back. Long about then every-thing went black. Wasn't that a party?"
Deze racebeer heeft inmiddels al door dat hij met een zeer interessant dilemma is opgescheept. Wil hij echt eens iets nieuws proberen, dan moet hij lezen wanneer Manon aankondigt er aan te komen, en vervolgens de week daarna pas gaan. Wil ie zekerheid op een leuke dag, dan moet ie gewoon op die dagen gaan dat Manon zichzelf en Ashanti aankondigt. Zo bleek gisteren ook weer. Heb je net met Manon afgesproken dat er 's avonds nog actie wordt ondernomen, loop je vijf meter van haar weg en klik, Ashanti staat voor je. "Dat ging snel zeg" vond Manon ook. Pas later op de avond kwamen Manon en ik elkaar wéér tegen, en dit keer ging het rap van kwaad naar geiler. Die vrouw is levensgevaarlijk als ze haar nageltjes gaat gebruiken. "Ik hoor nog geen garnalen" zei ze treiterig. Nee "umfagjkhehmmmgg" klinkt inderdaad niet als garnalen nee. We hadden een beetje pech, nog acht wachtenden voor ons. Maarrrr... wel weer een kamer met douche toen we aan de beurt waren, al was die nu wel zo krap dat het net een telefooncel leek. Zelfs dan kun je nog aardig wat afknuffelen zoals ik merkte :love: Toen ze echter weer dreigde haar nageltjes te gebruiken gromde deze racebeer heel dreigend "Wacht jij maar!" en begon Manon eens flink op te geilen. Uiteindelijk kreeg oververhitting bij haar de overhand en we gelastten even een pauze in.
"I'm sure it's just my memory. Playing tricks on me. But I think I saw my buddies cutting down my neighbour's tree. Coulda been the whiskey. Mighta been the gin. Coulda been three or four six-packs, I don't know, but look at the mess I'm in. My head's alike a football. I think I'm gonna die. Tell me, me oh, me oh my. Wasn't that a party? Billy, Joe and Tommy, well they went a little far. They ended in the backseat, blowing up the sireen of someone's police car."
En de sirene van die politieauto klonk verdimme door in onze kamer. Oh wacht nee, dat was Manon's telefoon. "Ben even heel druk bezig hoor." zegt ze met een brede grijns en begint me treiterig met haar elleboog te porren, alsof ze wil dat ik een luid 'oempf' laat horen terwijl ze iemand aan de lijn heeft. Als ze uitgepraat is ze weer vastbesloten om me terug te pakken. Nageltjes, tong, mond, alles wordt uit de kast gehaald. Als ze even later op Kleine Sphinx is gaan zitten, gaat het medogenloos verder, maar oh wat is het lekker. Zo rollebollen we nog een tijd door een aantal standjes heen, zoals de piano van Tom Paxton zich door de solo van Wasn't that a party? heenrammelt. En toen het motortje zich in Manon opblies - BENG - schoot er weer kramp in mijn voet. Is wel een maffe gewaarwording. Lig je eerst nog stevig omstrengeld, sta je vervolgens rond te stampen als een gek :p Ik bleef nog even met Manon nasudderen en daarna de douche weer in. De pizza beneden lag al te wachten en was zéér nodig.
"So you see, Your Honour. It was all good fun. The itty-bitty track meet down on main street was just to see if the cops could run. Well they ran us here to see you, in an alcoholic haze. I sure can use those thirty days to re-cover from the party. Coulda been the whiskey. Mighta been the gin. Coulda been three or four six-packs, I don't know, but look at the mess I'm in. My head's like a football. I think I'm gonna to die. Tell me, me oh, me oh my. Wasn't that a party? Wasn't that a party (oh what a party!!) Wasn't that a party?"
Oh, Manon, mocht je dit ook lezen, over dat liedje wat ik gisteren liep te zingen, ik heb hem gevonden. De versie die ik op L1-radio meekreeg was van countryzanger Tom Paxton, maar ik heb een youtube-linkje van het origineel van The Irish Rovers (http://www.youtube.com/watch?v=2oUr19aVUCU) Deze racebeer krijgt het gewoon niet meer uit zijn hoofd.
That sure was a party nietwaar :love:
Manonneponnetje
17 april 2009, 11:12
HMM!!! Het is weer zover.. Het heerlijke saunaweekendje is weer aangebroken.. :freu: Nu nog even een paar uurtjes de auto in.. hopen dat er geen file staat en dan denk ik dat ik rond een uur of half twee wel in de Villa ben..
Ashanti komt vandaag ook naar de Villa maar die zal later arriveren.. Dus voor de fans ;).. Na het eten.. :D
Voor iedereen die ik tegen ga komen.. Tot straks!!! en voor alle anderen ook een heel erg fijn en relaxed weekend gewenst!!
Dikke berenknuffels en zoenen!! :love: Manon
Local Hero
21 april 2009, 23:50
Ik was dit weekend weer eens te gast in the Villa of hope and dreams. De laatste keer was ik aan het mijmeren over een conflict tussen wereldse dingen en spirituele gezondheid ... tussen sexueel verlangen en spirituele voldoening, het conflict tussen de cynici, de sceptici en de true believers. Nu, hoe zou dit conflict nu ontstaan zijn? Welaan, ik geloof dat het in het begin der begin was... op een plek genoemd 'De tuin van Eden'. Deze tuin zou oorspronkelijk ergens in Mesoptamie hebben gelegen... maar de laatste theologische studies hebben uitgewezen dat de locatie ergens in NRW, zuidwest Duitsland dus, moet liggen. Geen wonder dat je daar zoveel speciale plaatsten als Happy Garden, Golden Time en Oase tegenkomt die gretig inpikken op de deze laatste studie ...
Opnieuw raakte ik aan de praat met de uitbater. Hij wist mij te vertellen dat in de Tuin of Eden, niets van het huidige confort te vinden was.... geen wasmachines, geen zacht bad waarop je 's nachts kon uitrusten.... er was geen TV en je kon niet eventje de baan op om een pak friet te kopen.... er was geen zonde .... er was geen sex :rolleyes:.... men leefde toen in opperste staat van onschuldigheid.... nu, wanneer het om sex draait, dan geef ik toch de voorkeur om in zonde te leven :freu:
Dusssss, zei de uitbater van de Villa, als zakenman moet je durven dromen, dare to be different. Dus op de Eerste dag liet ik mooie luxeuze kamers bouwen en ik kon alleen maar beamen: dit is ZALIG :cool:
Op de Tweede dag liet de uitbater van de Vertigo een mooie parking aanlegen zodat iedereen zonder zorgen zijn stalen vierwieler kon achterlaten: dit is GOED ;)
Op de Derde dag was het de beurt aan een mooi zwembad om het hitsige lijf af te koelen: dit is COOL :lostit:
Op de Vierde dag was iedereen zeer hongerig geworden dus werd een een lekkere catering de klok rond voorzien en 2 bars met een assortiment warme en koude dranken: dit is LEKKER :baby2:
Op de Vijfde dag werd er Whirlpools geïnstalleerd met automatic heat, blue ray DVD en een phone zodat je naar thuis kon bellen all alone: WHAT THE FUCK is THIS :confused:
Op de zesde dag kwam er nog een afdeling spa for men bijgebouwd zodat je haartjes en spiertjes terug in optima forma werden gebracht: dit is PLEZANT :snoopysle
En op de Zevende dag .... toen zag ik die Pink Cadillac weer, heel uitdagend, alle remmen los: dit is WILD :luvlove:
Local Hero
28 april 2009, 21:39
En op de Zevende dag .... toen zag ik die Pink Cadillac weer, heel uitdagend, alle remmen los: dit is WILD :luvlove:
... en op de achtste dag was de IM-mailbox van Manon vol. Heeft ze last van een stalker :confused:
(oeps, en nu maar hopen dat dit berichtje niet gewist wordt door het op zonne-energie lopende wismobieltje van The Big Man:o)
Manonneponnetje
1 mei 2009, 17:38
Lieve mannen
Helemaal live vanuit de villa... Ik ben er weer!
Vandaag en morgen ben ik te vinden in de villa..
Als ik je nog ga zien... Gezellig!! Anders alvast een fijn en relaxed weekend gewenst!!
Dikke kus.. Manon
Ps.. De porno mevrouw is gearriveerd in de villa!! :)
Ps.. De porno mevrouw is gearriveerd in de villa!! :)
Voor de duidelijkheid! Manon doelt dus met porno mevrouw niet op haarzelf maar op Mevrouw Ferarri :p.
Big ik heb liever manon als eerste dan ferarri als laatste want dan heb je de mond wel vol bij het likken.
Manonneponnetje
15 mei 2009, 20:34
Ja ja... We zijn er weer!!
Samen met ashanti ben ik vandaag en morgen weer te vinden in de villa!!
Dikke kus.. Manon
Gustomass
15 mei 2009, 20:50
Ja ja... We zijn er weer!!
Samen met ashanti ben ik vandaag en morgen weer te vinden in de villa!!
Dikke kus.. Manon
Hey Maon, morgen verjaardagsfeest van Tiga in Living Room..
25 gerenommeerde ijsberen in Living Room in Kaarst...
Zin in een feestje....
De Gustomobiel komt al vroeg Grefrtah voorbij en er is plek zat....;);)
Zin in een feestje... :freu::freu:
Groetjes Gustomass
Pistol Pete
16 mei 2009, 10:21
Manon, ik vond het gisteren, vrijdag 15 mei 2009 super in de Villa en dat komt ook door de zeer aangename kennismaking met jou. Ik wil hier kwijt dat ik je fantastisch vind, je openheid, je spontane karakter en je aanstekelijke vrolijkheid.
Vandaag ben ik weer in de Villa maar ik moet eerst een feestje vieren in LR. CU.
Manonneponnetje
29 mei 2009, 10:55
Hallo lieve Beren!!
Het is weer zover.. weer een lekker weekendje in de Villa.. ben erg benieuwd hoe en of het druk zal zijn.. want die tuin is natuurlijk heerlijk!!! met dit weer.. Ik heb er echt zin in.. en je weet het he.. van dit weer wordt je toch zo hitsig als de pest ;) hihi ik wel in ieder geval.. :)
Nou lieve mannen.. jullie kunnen ons, Ashanti is ook al onderweg, verwachten in de villa vandaag en morgen! Als ik je zie.. tot dan en zo niet.. dan wens ik je een heerlijk weekend met super veel zon en rust!
Dikke kus.. Manon
Manonneponnetje
12 juni 2009, 17:00
Hallo lieve beren...
Ik ben weer in de villa te vinden.. Vandaag en morgen ben ik in de villa..
Helemaal alleen!! Wie komt me gezelschap houden??:)
Dikke kus.. Manon!
Een meid die nederlands spreekt kom je toch niet veel tegen in duidsland
Een meid die nederlands spreekt kom je toch niet veel tegen in duidsland
Klopt! In duidsland niet ... . Dat land ken ik ook niet.
Maar Manon ken ik wel :freu::wink::lostit:!
joop slim
13 juni 2009, 09:03
Klopt! In duidsland niet ... . Dat land ken ik ook niet.
Maar Manon ken ik wel :freu::wink::lostit:!
Game, set and Match !
Dalton
13 juni 2009, 11:42
Daarom ga ik altijd naar livingroom om de bulgaarse taal te leren die vind ik zo prachtig.
Picasso 1
13 juni 2009, 11:51
Daarom ga ik altijd naar livingroom om de bulgaarse taal te leren die vind ik zo prachtig.
Met het turks ben je al helemaal klaar? ;)
Silvester
13 juni 2009, 14:07
Klopt! In duidsland niet ... . Dat land ken ik ook niet....
Ik mis Willem's vermaarde "tf"-jes steeds meer.....
:smile2:
Dalton
13 juni 2009, 15:47
De turkse les begint morgenmiddag om 5 uur in livingroom het is altijd makkelijk om een paar talen te bergrijpen.
frankkinky
26 juni 2009, 18:57
De geweldige Manon heb ik gespot die zit nu naast mij in het restaurant en ze fluistert mij ook in dat ze er morgen (zaterdag) ook is!:roll:
Local Hero
29 juni 2009, 20:45
Hoe zou het nu met Manon zijn, zit ze nog wel op dit forum nu franky voor haar al berichtjes schrijft :green_smi
Ach, maNON is een prachtige volle vrouw naar wie ik met veel welbehagen kan kijken. Een lekker ding zoals ze zeggen. Gelukkig nog niet teveel ten prooi gevallen aan de anorexia-maffia. Van magere vrouwen krijg ik geen erotisch fantasieën. Ik huiver ook wat de meeste slanke vrouwen op hun bord gooien: konijnenvoer. De eetterreur is gruwelijk. Ik zou het lastig hebben met een vrouw die niet graag eet en die zich martelt om aan een idiote schoonheidnorm te voldoen die homoseksuele modeontwerpers ons hebben opgelegd en die teruggaat op het ideaalbeeld van het puberende jongenslijf.
Tja dunne vrouwen, gooi er een brood naar en het komt gesneden terug :D
Sphinx
30 juni 2009, 21:08
"Lovers, keep on the road you're on. Runners, until the race is run. Soldiers, you've got to soldier on. Sometimes even right is wrong. They are turning my head out, to see what I'm all about. Keeping my head down To see what it feels like now. But I have no doubt. One day, we are gonna get out."
Een keuze tussen twee Villa's deze zaterdag. Hamminkeln of Grefrath. Deze racebeer was er eigenlijk nog niet helemaal uit toen hij de racebeermobiel over de A73 laveerde, maar ter hoogte van Venlo kwam er ineens zo'n enorme stortbui omlaag dat het wel leek of ik een squashbal aan de binnenkant zat te bekijken; de kortste weg leek ineens duidelijk de makkelijkste. Tel daarbij op dat ik haast was vergeten dat Manon dit weekend acte de presence gaf en uiteindelijk drééf deze racebeer zowat de parkeerplaats van de VV op. De vorige keer was ik zelf zowat van mijn stoel gevallen toen ik van Local Hero het bericht kreeg dat hij naar Bernds ging komen, nu maakte deze racebeer de gelijkmaker, want LH keek vrolijk verbaasd toen hij mijn enigszins verregende verschijning zag staan. Deze racebeer dwaalde wat rond en vond het apart hoe een dikke twee maanden afwezigheid er al toe kan leiden dat je van de dames bijna niemand meer (her)kent: Heidi, Christina, Luana, Patrizia en Manon. De rest was allemaal nieuw voor me. Het had eigenlijk weinig gescheeld of ik was vóórdat Manon ten tonele verscheen al door Joanna ingepalmd die deze racebeer het Engels staatsburgerschap toedichtte (wat trouwens nog wel eens vaker gebeurt) en ik stond op het punt Heidi mee te vragen toen Manon opdook met Pepi op sleeptouw. Na wat bijgekletst te hebben en een paar keer heen en weer te zijn gedrenteld voor koffie konden we nog net aansluiten bij de eerste BBQ-rij. Het vlees was heel erg snel op en deze racebeer had zo ongeveer de laatste eetbare braadworst te pakken. Maar ik onderschrijf wat Local Hero al over de aardappelsalade zei: zelfs de catering op het werk doet het beter, en die gaat eruit omdat er te weinig klandizie is; kunnen we boterhammen mee gaan nemen of naar de Mac gaan :motz:
Maar goed, we kletsen nog even wat met LH en Ivana (die er ook bij was komen zitten) en verhuisden toen naar torenkamer 2, alwaar deze racebeer een van de meest luie uurtjes in zijn ijsberenbestaan heeft meegemaakt. Het was beneden nogal warm geweest en een douche vooraf was hard nodig (afgewisseld met wat geknuffel natuurlijk :love:) Uiteindlijk hervind deze racebeer zichzelf op bed, Manon tegen hem aangekropen. En op een rustige befbeurt na heb ik luiwammes (faulficker noemde Carmen me ooit) Manon geheel het initiatief, het mondwerk en de fitness gelaten. En misschien moet ik dat voortaan niet meer doen, want het motortje gaf geeneens een hint dat er een system-overload aan zat te komen. Zomaar ineens BENG!! plofte de boel uit elkaar. En dan sta je weer onder de douche in een poging helder te worden, wat maar half lukt want je kop is nog steeds net een voetbal en je voelt je alsof je zó drie uur onder zeil zou kunnen gaan. Natuurlijk had deze racebeer die hint moeten begrijpen en het er bij moeten laten, maar ja, grenzen zijn er om opgezocht te worden (sorry Ivana, dat doen we nog wel een keertje over)
Veel later in de auto liep ik nog deze oude hit (http://www.youtube.com/watch?v=ERfQQ7k51pI) van Bolland en Bolland tegen het lijf op WDR 4. Beetje toepasselijk wel, als je de lyrics wat aanpast :teuflisch
"I woke up to a bright summer morning. With the Mexican law on my trail
I'd been running for four days and nights. Shot a man who worked at the rail
At the rail.
And I know I can't leave you. Dear Manon, I just can't say goodbye. And I know I can't leave you. Dear Manon, I just can't say goodbye. I can't say goodbye."
Manonneponnetje
11 juli 2009, 12:01
Hallo Lieve Beren!!
Deze week is een beetje anders dan anders.. Ik ben ipv Vrijdag en zaterdag deze week zaterdag en zondag in de Villa! Ik ga zo mijn auto in stappen en richting de Villa rijden en morgen avond zal ik weer terug gaan..
Wat HELEMAAL!! anders dan anders is is dat ik a.s. weekend ook in de Villa zal zijn.. Vanaf Donderdag tot en met zondag is de planning! Gezellig!!
Nou iedereen die ik ga zien.. tot straks en alle andere.. Super weekend gewenst!! Dikke :love: Manon
Zakkenleger
14 juli 2009, 01:11
Hoorde ik van een beertje toch dat het de dag ervoor met Manon een echte k**sessie was. Zo erg zelfs dat hij het later die zondag feestelijk overdeed. Manon vond het ook helemaal k**.
:annieengel:
Manonneponnetje
14 juli 2009, 01:36
:exactly[1]::lol_4::rofl:
Zaakjeslegert... Ouwe roddelbeer! Ghe ghe ghe..
Manonneponnetje
17 juli 2009, 19:14
Lieve Beren,
Mocht je van plan zijn om mij vandaag of dit weekend op te zoeken in de Villa bespaar je dan de moeite want ik ben alweer thuis.. Sterker nog.. Ik ga nooit meer naar de Villa zolang deze eigenaren erin zitten. Ik voel mij zo naar van dit alles dat ik niet nu al door kan rijden naar een andere club en daar aan de slag te gaan.. Ik moet echt even tot mijzelf komen, vandaar ben ik ook thuis.
Laat me vooropstellen dat ik niet weggestuurd ben maar dat ik zelf ben weggegaan en er voor kies om niet meer voor deze mensen te werken. Ik zal niet met modder gooien, dat is er al genoeg richting mij gedaan. Maar ik wil wel duidelijk meedelen dat het niet komt omdat ik teveel gedronken had.
Ik ga mijn Villa missen.. En de meiden helemaal.. Van sommige heb ik daarstraks met tranen in onze ogen afscheid genomen.. Ook de mensen achter de bar en theke ga ik missen maar het is niet anders.. Ik hou het niet meer vol.. :heul:
Ik zal in de loop van deze week posten waar ik naar toe zal verhuizen!
Een hele dikke kus van een verdrietige Manon..
joepie
17 juli 2009, 19:17
Manon het komt allemaal goed wie weet zie ik je in de gt en kunnen we een keer ein zimmer machen lijkt me leuk groetjes joepie
Zakkenleger
17 juli 2009, 19:20
@Manon,
Hou je taai en laat je niet gek maken. Lekker in de zon liggen dit weekend!
Gustomass
17 juli 2009, 19:26
Hallo Manon,
afgelopen zondag mocht ik dan na véél te lange tijd jouw weer eens ontmoeten in de Villa.
Ik was zelf precies 6 maanden niet meer geweest...
Ik vond dat je er goed uitzag, wat zeg ik, ja zelfs héél goed.
Heb je altijd een van de boegbeelden van de Villa gevonden.
Blijkbaar nu geen Villa Vertigo voor Manon...
Dat zullen vele beertjes jammer vinden....
Maar er zijn genoeg andere clubs waar het goed toeven is, en niet enkel voor ons beertjes maar ook voor Manon en anderen...
Je weet vast niet welke club ik nu bedoel;);), maar het zwemwater is er heerlijk...en je hoeft niet te bedelen om één van de bubbelbadjes gevuld te krijgen. Simpel omdat er geen bubbelbadje is...gelieve zelf de bubbels te maken met de dame naar uw keuze...;);)
In deze club is een heerlijk verwarmd buitenbad met een mooie ligweide eromheen en de sauna is bijna klaar......
Manon, na regen komt zonneschijn...ook na een onweersbui komt zonneschijn...
Tot gauw ziens...
Gustomass.
Lieve Beren,
Mocht je van plan zijn om mij vandaag of dit weekend op te zoeken in de Villa bespaar je dan de moeite want ik ben alweer thuis.. Sterker nog.. Ik ga nooit meer naar de Villa zolang deze eigenaren erin zitten. Ik voel mij zo naar van dit alles dat ik niet nu al door kan rijden naar een andere club en daar aan de slag te gaan.. Ik moet echt even tot mijzelf komen, vandaar ben ik ook thuis.
Laat me vooropstellen dat ik niet weggestuurd ben maar dat ik zelf ben weggegaan en er voor kies om niet meer voor deze mensen te werken. Ik zal niet met modder gooien, dat is er al genoeg richting mij gedaan. Maar ik wil wel duidelijk meedelen dat het niet komt omdat ik teveel gedronken had.
Ik ga mijn Villa missen.. En de meiden helemaal.. Van sommige heb ik daarstraks met tranen in onze ogen afscheid genomen.. Ook de mensen achter de bar en theke ga ik missen maar het is niet anders.. Ik hou het niet meer vol.. :heul:
Ik zal in de loop van deze week posten waar ik naar toe zal verhuizen!
Een hele dikke kus van een verdrietige Manon..
Cupido
17 juli 2009, 19:32
he Manon,
Mocht je naar GT willen dan kan de Hollandse kolonie wellicht een goed woordje doen bij de thekendames van GT. Wat mij betreft zien we elkaar daar vaker in ieder geval!!!:smile:
edward
18 juli 2009, 16:03
Manon je moet zelf kiezen wat je gaat doen.Laat je niets aanpraten en rust eerst uit.Want volgens mij heb je dat nodig meisje.Ik lees veel hier op het forum en op de chat over de villa.Ik kan er niet over mee praten,en wil dat ook niet doen, ben er maar een keer geweest.Zet eerst alles op een rijtje dan komt het wel goed met je. Manon veel sterkte in de toekomst en toy toy toy :liebesschild:
Goetjes edward
InDerKoffer
18 juli 2009, 20:17
Hoorde ik van een beertje toch dat het de dag ervoor met Manon een echte k**sessie was. Zo erg zelfs dat hij het later die zondag feestelijk overdeed. Manon vond het ook helemaal k**.
:annieengel:
Manon,
De waarheid is hiermee gezegd hoor :iloveyou:
Jammer om te lezen dat er iets is voorgevallen waardoor je er weg bent, hoop je elders nog eens tegen te komen. Succes en sterkte.
Manonneponnetje
7 augustus 2009, 17:02
Nou... spannend spannend...!!!
Heb net gebeld naar GT en ik mag langs komen om me voor te stellen.. Ze deed geen beloftes, ik heb haar eerlijk vertelt dat ik een mollige dame bven.. Nu maar hopen dat ik door de weging heen kom ;)
Als dat nou niet lukt dan rijd ik door naar Plannet Happy garden.. niet zo heel veel verder dus dat moet te doen zijn..
Als ik nou ergens binnen ben zal ik eens kijken of ik een ijsbeer zo gek kan vinden om even voor mij wat te posten hieronder :) Dan is iedereen op de hoogte van het laatste nieuws ;)
Nou Beren... Wens me succes!! Dikke kus.. Manon!
Extince
7 augustus 2009, 17:24
Hee Manon, je bent en blijft een kanjer waar je ook gaat werken. Ik kom sowieso een keer langs dan, kun je me weer even lekker op mijn plaats zetten, zoals alleen jij dat kan :biggrin:.
Veel succes dit weekend!
foots
7 augustus 2009, 17:35
Beste Manon,
Spijtig voor je, maar vooral voor VV. Die reputatie van Vertrekkende Vrouwen is typisch iets voor VV.
GT is denk ik niet zo jou tent, maar ik denk dat je je in PHG veel beter voelt. Uiteraard kijk en besluit zelf, maar zie GT niet als club boven PHG, omdat het daar beredruk is.
Waar je ook te werk gaat, ik zal je wel tegenkomen en dan zal ik weer kunnen genieten van je adrem opmerkingen. Gelukkig zijn in vrijwel alle tenten meer dames zodat ik sneller een dame kan vinden dan jij een klant. Haha.
Groet, je Footsiebaby
Zakkenleger
7 augustus 2009, 19:18
Hey Manon, waar je ook werkt, je blijft een prachtwijf! Zelfs in een neukfabriek ;).
En wacht even met Extince afzeiken tot ik er bij ben? :biggrin:
InDerKoffer
7 augustus 2009, 23:22
Hey Manon, waar je ook werkt, je blijft een prachtwijf! Zelfs in een neukfabriek ;).
En wacht even met Extince afzeiken tot ik er bij ben? :biggrin:
Daar wil ik dan ook wel bijzijn, want dat is toch wel iets ...... :tricked[1]:
Picasso 1
7 augustus 2009, 23:22
Uiteraard kijk en besluit zelf, maar zie GT niet als club boven PHG, omdat het daar beredruk is.
Vanuit het perspectief van veel dames en vriendinnen is beredruk juist goed :cool:.
In PHG zijn de roemeense kliekjes niet echt ideaal voor Nederlandse dames. In GT zijn de nationaliteiten veel meer divers en bovendien is deze watjestent de beste club van heel NRW. Helaas voor de neukfabriek tegenstanders, maar dat is gewoon een feit :nixweiss[1]:.
foots
8 augustus 2009, 06:12
@picasso,
Ik weet dat ook wel dat GT druk bezocht is geen punt, zelfs ik kan het er wel harden. Meer beren is meer kans op klanten ook helemal mee eens.
Mijn punt is dat de gezelligheid en de werkwijze van Manon beter bij PHG passen mi. dan in GT. Ik hen namelijk nog nooit meegemaakt dat Manon maar 1 vraag had namelijk: Hast du lust ? Of de roemeemse kliek last bezorgt aan Manon, laat me niet lachen, dat is geen concurrente voor hun en bovendioen zie ik eerder Manon met hun de vloer aanvegen dan andersom.
Nee de sfeer en het publiek passen denk ik beter en dat lijkt me belangrijker dan een aantal bezoekers meer voor Manon. Hiermee hoop ik mijn punt voldoende te hebben toegelicht. Mocht het nog niet duidelijk zijn kun je het me altijd vragen ik ga hier het topic niet verder mee vervuilen.
Waar Manon ook gaat werken het zal er altijd wel gezelliger van worden en ik wil Manon ook wel eens met Extinse bezig zien, lijkt me een mooi koppel;)
Groet, Footsiebaby
Manonneponnetje
8 augustus 2009, 11:33
:morning[1]:
Wat een Fiasco was gisteren voor mij zeg...:unfair[1]:
Nadat ik na een reis van twee uur aan was gekomen bij GT.. aangebeld en binnen gelaten.. De theke ging iemand halen en uit kantoor (?) kwam er een blonde vrouw aan en die had aan 1 blik genoeg en vertelde me dat ze geen meisjes nodig hebben.. Jammer.. :redface:
Toen heb ik PHG gebeld, en de meneer die ik aan de lijn kreeg vertelt dat ik graag in PHG zou willen werken.. Nou dan moesten we eerst een paar vraagjes doorlopen.. Hij begon met te vragen welke kledingmaat ik heb..:eek: Toen ik hem die vertelde zei hij me dat ze alleen meisjes van een aantal maten minder nog toelaten.. :confused: En wat toen..??
Toen ben ik door gereden naar Roermond om dan maar een kans te wagen bij mijn nederlandse medelanders.. Maar helaas.. in YY hebben ze niemand nodig ivm de vakantie.. Het was zo rustig dat er geen meiden meer bij hoeven..
Nou toen was ik behoorlijk uitgepoept voor dat moment.. Ik had voor ik van huis ging mijn laatste geld in de tank gegooid en ik kon dus niet te ver weg gaan..:mad_6:zoals naar LR in Kaarst of VM in Hamminkeln.. Dan was ik niet meer naar huis gekomen als ik daar ook niet binnen was gekomen.. Er zat niets anders voor me op om weer de lange reis naar huis te gaan maken.. En dat is waar ik nu ben..
Ik weet het ook niet zo goed meer... denk dat ik maar prive af moet gaan spreken dan.. Een datende DVP.....:uglysex: das pas echt rondneuken.. Dusssssss.... als er iemand met me af wil spreken.. stuur me maar een IM?! :exactly[1]:
Dat was het voor nu.. geen club voor jullie om te noteren.. spijtig genoeg.. Wel bedankt voor al jullie berichtjes en succes wensen.... heel lief!!
Dikke Beso!! Manon.. (je weet wel... die bolle ;):tongue:):paranoid[1]:
Picasso 1
8 augustus 2009, 12:01
Hoi lieve bolle ;),
Lijkt me erg vernederend om zo gekeurd te worden en afgewezen. Er bestaat trouwens een rubriek Afwijzingen waarin voor de meesten van ons blijkt dat we daar in meer of mindere mate ervaring mee hebben. Je kan je ervaring daar dus toevoegen :biggrin:.
Maar even serieus, voor een jonge energieke dame zoals jij zal het DVP zijn, vast niet de enige manier zijn om aan aanvullende inkomsten te komen. Probeer iets breder te kijken dan alleen dit 'harde zakenwereldje'. Succes met een volgende club (LR?, VM?) of met iets anders ;).
rplover
8 augustus 2009, 12:46
Laat ons Manon geven wat Manon toekomt, een eigen plekje bij "ik stel me even voor, commercieel" (doorklikbaar uiteraard) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=133251&postcount=1)
erpee :eek:
en nogmaals de oproep voor de mods, maak er verdomme een sticky van, ze vedient dit, tot ze een andere werkplek heeft gevonden.
iceage9
8 augustus 2009, 18:58
ze hoort in ieder geval niet meer hier als ze hier niet meer werkt, of draadje op slot?
The Saint
8 augustus 2009, 19:00
ze hoort in ieder geval niet meer hier als ze hier niet meer werkt, of draadje op slot?
Ze probeert het vandaag in LR; als het meevalt en ze daar blijft, zullen de MOD's het draadje wel verplaatsen.
rplover
8 augustus 2009, 21:20
Manon en Ashanti zitten vanaf heden in VM.
Draadje mag naar daar verplaats worden, op vraag van de Meiden zelf
erpee :bud[1]:
joop slim
9 augustus 2009, 10:58
Schatzieeeeeeeeeeeeeeeeeeee......wasser bitte !, Manon, Veel plezier en succes in VM !
tot snel ! JS
Local Hero
9 augustus 2009, 13:16
Na een lange rit doorheen het beloofde land eindelijk aangespoeld aan de Costa Marisol (sorry hoor, er is echter maar 1 Villa :teufel:), het nieuwe sauna-eiland dat Manon met haar partner in crime Ashanti gebruiken als nieuwe uitvalsbasis. Er waren heel weinig ijsberen, dat is vreemd want die 2 hebben toch een hele fanclub base op YBF :nixweiss[1]:
Bij gebrek aan beters hebben we elkaar dan elkaar dan maar samen verbroederd en verzusterd op kamer 1. Dat blijkt tot ieders verassing een SM-kamer te zijn met zweepjes, handboeien aan het bed en nog wat attributen aan de muur :cool:
Ik moet zeggen dat alles in Costa Marisol erg ruim: ruime douches, ruime kamers, ruime zithoeken, ruime dames, nieuwe sauna in opbouw. En alles in het nieuw nieuw nieuw nieuw. Er zijn kosten noch moeite bespaard. Al bij al een veel te kort bezoek aan een (op dat moment) onbewoond stukje eiland in NRW samen met 2 zeer leuke ladies ...
Een groot stuk van het plezier speelt zich niet alleen op de sauna-club af, maar ook op de baan zitten is voor mij een passie. Wat is er mooier dan muziek in de auto, de auto is gemaakt om er muziek in te spelen (lees dit dan maar eens: . Bij een sauna-bezoek kijk ik dus ook altijd uit naar de sauna-ritten heen (daglicht) en terug (liefst in het donker). Af en toe dwalen mijn gedachte dan af ....
... in 1963, na het horen van Martin Luther King's 'I Have a Dream' speech, werd er samen 'We Shall Overcome' door een menigte van 250.000 gezongen. In 1965, een andere gospel song verscheen: 'People Get Ready' door Mayfield and the Impressions
People get ready, there's a train a-comin'
You don't need no baggage, you just get on board
All you need is faith to hear the diesels hummin'
Don't need no ticket, you just thank the Lord
Deze song was niet alleen een reactie op de 'I Have a Dream' speech en mars, maar ook op het bombarderen van een kerk in Birmingham, Alabama en de moord op president Kennedy. De trein die eraan komt is er een van verlossing, de lang verwachte kans om boven racisme, wanhoop en elke vorm van wraak te staan, kortom een om de kring van haat, geweld en pijn te doorbreken. 'People get Ready' werd een van de eerste gospel crossover hits die aansluit op de traditie van amerikaanse folkore (de trein der verlossing) zoals Woody Guthrie's en Johnny Cash populaire versies van 'This Train's Bound For Glory'. 'People Get Ready' werd dan weer bijvoorbeeld gebruikt door Bob Marley voor de guitar riff en sommige tekstregels in de reggae song 'One Love.'
In 1999 kwam Bruce Springsteen met een moderne update van al deze thema: Land of Hope and Dreams Deze song ontroert mij diep telkens ik 'm in de auto draai. De song 'Land of Hope and Dreams' valt mij op als een ander voorbeeld van hoe creativiteit soms voortbouwt op of iets wijzigt aan iets uit het verleden om een nieuw perspectief. Springsteen is hier erg bedreven in. Zoals met vele artiesten, is hij sterk beïnvloed door een veelheid van historisch voorafgaande bronnen die zijn eigen artistieke perspectief voorstuwen. Er is tegenover het verleden echter wel 1 groot verschil en dit is een van die dingen die mij in de muziek van Springsteen enorm aanspreekt. In 'This Train's Bound For Glory' worden sommige zondaars uitgesloten (wankers,
cigar smokers, drunkards, liars, ...) van de 'clean' trein 'bound for glory'. Bruce Springsteen creëerde een tegenstellend perspectief van 'iedereen welkom'. De trein van Springsteen is een persoonlijke uitnodiging vrij van vooroordelen tot het Beloofde Land voor een grote verscheidenheid aan karakters (saints & sinners, winners & losers, enz ...). De Springsteen trein zit vol met mensen van vlees en bloed, met hun gebreken en talenten. We hebben onszelf nodig op de rit, we moeten niet perfect zijn, gewoon proberen ons best doen en waar mogelijk plezier maken. Keep the faith :smile:
Grab your ticket and your suitcase
Thunder's rollin' down this track
You don't know where you're goin'
But you know you won't be back
Darlin' if you're weary
Lay your head upon my chest
We'll take what we can carry
And we'll leave the rest
I will provide for you
And I'll stand by your side
You'll need a good companion for
This part of the ride
Leave behind your sorrows
Let this day be the last
Tomorrow there'll be sunshine
And all this darkness past
Big wheels roll through fields
Where sunlight streams
Meet me in a land of hope and dreams
This Train...
Carries saints and sinners
This Train...
Carries losers and winners
This Train...
Carries whores and gamblers
This Train...
Carries lost souls
This Train...
Dreams will not be thwarted
This Train...
Faith will be rewarded
This Train...
Hear the steel wheels singin'
This Train...
Bells of freedom ringin'
All aboard
Dalton
9 augustus 2009, 13:45
als ik naar villa marisol rijd zet het plaatje op wat mij zo boeide en wel uit 1954 "LAAT DE BOERINNEN MET DE ROKJES ZWAAIEN ".
De mooiste hit allertijden en nog nooit geevenaard door welke band dan ook.
Goedemorgenallemaal
9 augustus 2009, 22:39
Af en toe dwalen mijn gedachte dan af ....
U vergeet "a change is gonna come",
Manonneponnetje
21 augustus 2009, 22:17
JA JA!!! Live vanuit villa marisol.. Staring: Manon!! :)
vandaag en morgen nog te bewonderen.. En als je lief bent mag je ook nog aan me zitten ;)
dikke kussss Manon
Zakkenleger
21 augustus 2009, 22:23
JA JA!!! Live vanuit villa marisol.. Staring: Manon!! :)
vandaag en morgen nog te bewonderen.. En als je lief bent mag je ook nog aan me zitten ;)
dikke kussss Manon
Joop!!!! Handen thuis! :biggrin:
joop slim
21 augustus 2009, 23:43
Joop!!!! Handen thuis! :biggrin:
Te laat ZL kheb er al aan gezeten.................
Manonneponnetje
22 augustus 2009, 03:20
Hot newsbreak: ook Ashanti is te bewonderen en eventueel te betasten ;) zaterdag!!!
Local Hero
13 september 2009, 09:02
Manon doet de groeten vanuit New York, zei is momenteel bezig met een sportief tripje :)
http://www.youtube.com/watch?v=wTYNY4jsr9A
Gustomass
13 september 2009, 09:42
Manon doet de groeten vanuit New York, zei is momenteel bezig met een sportief tripje :)
http://www.youtube.com/watch?v=wTYNY4jsr9A
Vroeger bestond er zoiets als een studenten uitwisselings mogelijkheid.
Zou het mogelijk zijn om in dit kader Manon en Kim eens uit te wisselen??
Kan Kim tussen de sets door lekker relaxen aan het zwembad en de nieuwe sauna in Villa Marisol.....
overigens een treffende gelijkenis...
Gustomass
Manonneponnetje
16 september 2009, 21:45
Lieve heren, beren, m'n vriendinnetjes en gezellige kletsmeneren...:iloveyou:
Er is nieuws.. Aankomend weekend, 18 en 19 september, zal voor mij het voorlopig laatste werkweekend zijn..
Ik loop al een tijd rond met grootste plannen en die zijn de laatste tijd in een stroomversnelling geraakt.. Ook zijn er persoonlijke omstandigheden die meewegen in mijn beslissing om te stoppen met werken.. Ik weet niet wat de toekomst brengt en of mijn plannen doorgang gaan vinden maar als dit wel het geval is zullen jullie daar zeker nog van mij over horen.. en zo niet.. dan waarschijnlijk ook ;)
Let op: Ik meld dit hier niet om mensen dit weekend naar Marisol te lokken oid.. Ik meld het alleen zodat een ieder die dat wil er zijn voordeel mee kan doen en een ieder die dat niet wil is toch geinformeerd.. (aagjes ;)) Dit hele verhaal heeft overgens alleen betrekking op mij.. dus niet op andere dames...
Dikke kus!!!!! :liefde: Manon
InDerKoffer
16 september 2009, 23:18
Manon,
Je bent een lieverd en dit klinkt goed, ik hoop ook dat het zo voor je uitpakt. Geniet er voorlopig van en wie weet ........
We'll meet again, don't know where, don't know when ................
Ik hoop dat het nooit zal zijn ;-)
Groetjes,
Dick
Local Hero
17 september 2009, 19:08
afscheid nemen is
met zachte vingers
wat voorbij is dicht doen
en verpakken
in goede gedachten der herinnering...
afscheid nemen is verwijlen
bij een brok leven en stilstaan
bij de pieken van pijn en vreugde...
afscheid nemen is
met dankbare handen
weemoedig meedragen
al wat waard is niet te vergeten...
afscheid nemen is
moeizaam de draden losmaken
en uit het spinrag der belevenissen
loskomen en achterlaten
en niet kunnen vergeten...
afscheid nemen
is het moeilijkste in het leven...
men leert het nooit
Cupido
17 september 2009, 22:37
Manon,
Ik ben nooit met je de kamer op geweest en toch kan ik je melden dat ik je geweldig vind!! Goed voor je dat je wellicht uit dit circuit vandaan kunt komen, jammer voor de overige ijsberen. Ik wens je alles goeds, je krijgt langs deze weg van mij een hele grote kus.
Het gaat je goed meid! Een liefdespijl midden in het hart van Cupido. Geniet er van!
BSesamstraat
17 september 2009, 22:54
Ha mannoneponnetje.. ik ga je nie meer zien snifff sniff heel veel succes.. en doe rustig aan. groetjes en een knuffel van deze jonge ijsbeer...
The Saint
17 september 2009, 22:58
veel s6 met je plannen manon. En je bent ook welkom op een SKW-wandeling als je eens wil bijkletsen of rellen :biggrin:
Gustomass
18 september 2009, 02:28
even een intro...
Zaterdag 31 augustus 17.55 uur 1974.
Rob Out van wijlen Radio Veronica 538 ; " Afscheid nemen is een beetje sterven.... Met het verdwijnen van Radio Veronica verdwijnt ook een beetje de democratie in Nederland. En dat spijt me...voor Nederland.."
Manon, afscheid nemen van jou is ook een beetje sterven. Met het stoppen van jou als DVP verdwijnt er een stukje mooie "betaalde liefde". De manier waarop jij het vele ijsbeertjes het naar hun zin hebt weten te maken, en echt niet alleen degenen die met je gekamerd hebben, die manier is een mooi voorbeeld van het brengen van betaalde liefde op deze wereld hoe het óók kan. Een manier waar velen geen weet van hebben, een manier waar wellicht slechts minder dan 1% van de mensen aan denkt als de term betaalde liefde geopperd wordt.Toch bestaat die manier. In de saunaclubs in Duitsland.
Op een manier die mogelijk maakt dat beide partijen, klant en dvp, (wat een benamingen eigenlijk) er met een goed gevoel op terug kunnen kijken.
Ik ga simpel aan mezelf tewerk. Als ik als ijsbeertje de film terugdraai en weer fragmenten zie van clubbezoeken,in mijn herinnering dan,dan staan de mooie belevenissen prominent voorop.
Clubbezoeken is voor een echte ijsbeer niet even binnenwippen, entree betalen , één of twee dames kiezen, hup naar de kamer , douchen en weer naar huis.
Nee, Clubbezoeken is een mooi gebeuren. Je neemt er als ijsbeer de tijd voor. Je praat lekker bij met je clubvrienden en met de dames. Dames die een leuk woordje met je wisselen, dames die je lekker weten te teasen, dames die je op je strepen weten te zetten, dames die weten je te geven waarvoor je gekomen bent. Een mooi ingevulde illusie blijft een mooie illusie... Het is een relaxgebeuren, waarin inderdaad sex hebben met een dvp een belangrijk onderdeel is. Maar de manier waarop wij ijsbeertjes met jullie dames een en ander kunnen opwarmen, dat kan enkel in de saunaclubs. Zowel dames als ijsbeertjes kunnen hun keuze maken en kunnen toewerken naar een mooi kamer bezoek. Niks moet en veel mag als er een goede match is tussen ijsbeertje en dvp.
Een geslaagd kamerbezoek begint in de bar ruimschoots tevoren en een goed kamerbezoek eindigd pas ver nadat beiden de kamer hebben verlaten. Voorgenieten, genieten en nagenieten. Presales, sales and aftersales...noem het hoe je wilt.
Manon, wat een lang verhaal, maar jij bent in mijn ogen wel een personificatie van een dvp die heel goed weet/wist om het ons en jezelf naar de zin te maken.
Dat waardeer ik enorm aan je. Het is in mijn ogen ook een voorwaarde om dit werk vol te kunnen houden. Natuurlijk, laten we reëel zijn, het gaat uiteindelijk de dame puur om het geld en het gaat ons om de sex. Maar het wordt pas echt mooi en geslaagd als je het met plezier en met respect kunt uitvoeren.
Manon, in mijn ogen versta jij perfekt de kunst om het ons op een manier te brengen die bij velen de hartjes sneller doet kloppen en die bij anderen een goed gevoel geven.
Manon, met deze vaardigheden, wellicht op een héél ander vlak ben ik ervan overtuigd dat het je goed gaat in wat je gaat doen. Wát het ook zijn mag.
Ik wil je véél succes wensen, ben blij je te hebben mogen meemaken( ook al is het er nooit van gekomen om te kameren..) en ik zal met warme gedachten aan je terugdenken.
Inderdaad, als ik de film van mijn persoonlijke clubervaringen weer eens terugkijk, dan sta jij inderdaad in de lange namenlijst van performers....
Manon meid, het ga je goed, of op zijn goed Haags...
Que te vaije muy muy bien...:freu::freu::freu:
Gustomass.
Stiffmaster
18 september 2009, 12:41
Hoi Manon, lees net dat je het waarschijnlijk voor gezien gaat houden. Ik hoop dat je dat vindt en krijgt wat je verdient. Wij zijn samen nooit op de kamer geweest maar hebben in de Sans Soucis wel een leuk gesprek gehouden aan de bar, ik wens je heel veel succes toe en laat van tijd tot tijd nog eens wat van je horen, het ga je goed :wink2::wink2: :bloemtje:
Stiffie
Sphinx
18 september 2009, 20:22
Ook deze racebeer wenst je veel succes Manon :iloveyou: en zet zich Gary Moore (http://www.youtube.com/watch?v=iyJEytBlp1I)
nog eens op:
"Over the hills and far away. He swears he will return someday. Sure as the rivers reach the sea, back in her arms again he'll be."
de hartelijke groeten,
Sphinx
Goedemorgenallemaal
19 september 2009, 14:28
Ik meld het alleen zodat een ieder die dat wil er zijn voordeel mee kan doen en een ieder die dat niet wil is toch geinformeerd.. (aagjes ;)) dames...
Dikke kus!!!!! :liefde: Manon
Niets vrouwelijks is ons vreemd wat dat aangaat....
Manon, Helaas heb ik je nooit mgen treffen. We hebben wel eens wat op de chat gechat maar daar bleef het bij....
Een intesn verlangen je ooit nog eens te treffen kwam dan bij mij op maar ik hou niet zo van in de auto stappen dus het zou voor een keer als ik toch "die kan op moest"zijn...
Nu zal ik binnekort "die kant op moeten"en het is te laat...
Boehoehoe arme ik...
Boehoehoe Arme jij, nu zul je me niet meer treffen, kennismaken met de leukste liefste aardigste en grappigste van dit forum :D
Met andere woorden, ik wens je veel succes en als ik tussen de regels doorlees moeten we maar hopen dat we je nooit meer zullen treffen....
PonnetjeKussssssss
Manonneponnetje
2 oktober 2009, 11:59
Lieve Heren Beren en aanverwante meneren.. vergeet ik toch de dames ;)
Weer heb ik nieuws.. De persoonlijke omstandigheden waar ik over vertelde in mijn vorige bericht zijn dusdanig veranderd dat ik weer ga werken.. :confused: en wel al vanaf dit weekend.. :wiederda:
ik zal maar met de (deze keer spreekwoordelijke) billen bloot gaan..
Ja.. Er was een man.. En Nee.. het bleek niet wat ik er van hoopte..
Ik was iemand tegengekomen (niet uit de club) en daar klikte het zo goed mee en dat ging zo leuk dat ik het een eerlijke kans wilde geven.. (wat ik versta onder eerlijke kans dan) Vandaar dat ik niet meer wilde gaan werken voorlopig om te kijken wat er groeide.. Helaas ben ik deze keer wel heel snel en heel hard op mijn bek gegaan.. :frown: Vertrouwen is een kostbaar goed en het belangrijkste in een echte relatie in mijn ogen.. en zonder dat vertrouwen kan ik dus niet..
Wat ik verder melde over mijn grote plannen.. :twisters: dat gaat nog altijd door en daar werk ik hard aan.. Zodra ik daar wat concreets over kan melden dan zal ik dat zeker doen..Of.. wat nu dus weer mogelijk is.. We treffen elkaar en praten er dan verder over.. ;)
Deze blije (toch wel) DVP gaat vanmiddag koers zetten naar haar inmiddels vertrouwde clubbie Villa Marisol.. Owh.. en ze neemt ook haar vriendinnetje ashanti mee!!
Dikke kus.. :kuss: Manon
Ps. Sorry als ik overkom als (een vrouw? :ignore:) of ik niet weet wat ik wil. heel lief dat jullie allemaal zulke lieve woorden en wensen voor me hadden.. zowel ontopic.. als in de chat en in IM.. thanx daarvoor.. jullie zijn me op een vreemde manier erg dierbaar.. De meeste dan ;) X Ohw.. en Porno Jooppie.. pas maar op want ik ben oppas aan het reglen voor je verjaardag!!!!!
:ola2:
Manonneponnetje
2 oktober 2009, 16:53
Rectificatie! Ashanti is er niet bij.. :(
Bosco
2 oktober 2009, 17:02
Jammer voor je Manon.
Je moet maar zo denken: "beter 10x hard op je bek gaan, dan 1x keer de kans op echte liefde gemist te hebben".;)
Ik wens je veel sterkte en succes toe.
groet,Bosco
Manonneponnetje
9 oktober 2009, 12:11
Lang zal die leven .. Lang zal die leven... :festeer:
Jippie!! Joop Porno Slim is jarig!!!! :ola2:
Natuurlijk moet ik hem in mijn armen sluiten vandaag dus stap ik zo in de auto richting Duitsland.. onderweg pik ik nog wat ouwe bekenden op en dan komen we Joop zoenen!!!!!!!!!!!
Wu hebbuh d'r zin an!!!!!!!!!
X Manon en Ashanti en een oude bekende uit de ouwe doos ;)
ein-steen
30 oktober 2009, 12:44
Mannonponnetje het was een leuk avontuurtje met je op joop slims verjaardagsfeest
Manonneponnetje
30 oktober 2009, 18:08
Ik ben dr weer!!!! Genezen en wel! Vandaag en morgen te bewonderen en te betasten ;)
X Manon!
Clint
30 oktober 2009, 18:23
Ik heb manon wel eens gesproken in VV. Ze is helaas niet mijn type. Ik ben waarschijnlijk ook niet haar type. Ik vind het wel leuk dat dames ook op het forum zitten. Nadeel is wel dat ik lees dat de mannen nogal slijmen en misschien niet zo objectief zijn omdat velen haar kennen en zij ook hier verschijnt. Ze kan dan vaak de heren van repliek dienen. Dat is soms ook wel goed.
Local Hero
30 oktober 2009, 20:37
Ik heb manon wel eens gesproken in VV. Ze is helaas niet mijn type. Ik ben waarschijnlijk ook niet haar type. Ik vind het wel leuk dat dames ook op het forum zitten. Nadeel is wel dat ik lees dat de mannen nogal slijmen en misschien niet zo objectief zijn omdat velen haar kennen en zij ook hier verschijnt. Ze kan dan vaak de heren van repliek dienen. Dat is soms ook wel goed.
ik weet nu niet of ik moet lachen of kromme aas moet doen, maar die Clint is de zoveelste ijsbeer die zoete broodjes ('Manon is niet mijn type, maar ze is wel leuk) aan het bakken is met Manon.
Ik heb Manon via dit goddamit fucking forum leren kennen. Op een of andere vreemde manier maakte mij dat wel benieuwd naar de persoon achter 'Manon' dus hebben we zonder elkaar ooit al eens gezien te hebben een blind date geregeld in de Villa of dreams (what's in a name). Ik vraag mij nog altijd af wie er op die blind date het meeste onzeker was: Local Zero of Manonenponpon :biggrin:
Moraal van het verhaal: als je iemand leuk vind aan de telefoon, op de chat of via mail, wil je die persoon dat niet wat beter leren kennen. Waar anders kan je die persoon dan beter leren kennen dat op een kamer in een sauna-club en achteraf nog samen een hapje eten of drinken? Is dat nu zo moeilijk ... :rolleyes:
InDerKoffer
31 oktober 2009, 02:11
Laat ik het zo zeggen, een kutsessie met Manon zal je nooit vergeten. Als ze je type niet is, moet je toch eens vreemdgaan :innoc[1]:
Manonneponnetje
27 november 2009, 13:55
Hallo lieve allemaal!!
Het is weer zover .. dit weekend ben ik weer tebewonderen en te betasten ;) in de Villa Marisol..
Ik ga eerst even een bezoekje aan een vriendinnetje brengen en ben dan aan hert begin van de avond in Hamminkeln... Ik heb er echt zin in.. lekker een beetje ontspannen in deze hectische dagen.. en hectisch zijn ze hoor ;) pfff..
Voor wie ik ga zien.. tot straks en wie ik niet meer ga zien.. ook een gezellig weekend toegewenst!
Dikke kus.. Manon
deskjet
27 november 2009, 20:12
He Mannonneponnetje heb nu veel over je gelezen ben je er morgen middag ook dan wil ik zeker eens aankomen
Zakkenleger
27 november 2009, 20:33
Het is weer zover .. dit weekend ben ik weer tebewonderen en te betasten ;) in de Villa Marisol..
Deskjet, nog iets beter lezen... ;)
deskjet
27 november 2009, 21:49
Oke sorrie maar dacht dat ze alleen avonds aanwezig was vandaar de vraag
Josef
27 november 2009, 21:50
He Mannonneponnetje heb nu veel over je gelezen ben je er morgen middag ook dan wil ik zeker eens aankomen
Hallo deskjet als je middag lang genoeg is ?
Dan kan je nog net Mannonneponnetje tegen komen of ontmoeten !
Mannonneponnetje schrijft namelijk dat ze aan hert begin van de avond in Hamminkeln zal aankomen ! Nou denk Josef dan begin van de avond = 18.00 uur.Maar ik heb ook wel eens personen mee gemaakt die zijden!
Dat ze in het begin van de avond op een verjaardag zouden komen!
En hoe vroeg/laat kwamen deze personen aan 23.00 uur.:festeer:
Zakkenleger
27 november 2009, 21:55
Oke sorrie maar dacht dat ze alleen avonds aanwezig was vandaar de vraag
Geen probleem, maar morgenmiddag en -avond zal ze er zeker ook zijn. Of ze er zondag is weet ik niet. Veel plezier en doe haar de groeten :biggrin:.
deskjet
9 december 2009, 09:19
Ik ben laatst zaterdags smiddags met haar 2 uur op de kamer geweest wat een heerlijke meid en een prima service niets gehaast en nadien samen gedouched gewoon weg toppie
Josef
9 december 2009, 21:42
Ik ben laatst zaterdags smiddags met haar 2 uur op de kamer geweest wat een heerlijke meid en een prima service niets gehaast en nadien samen gedouched gewoon weg toppie
Ja 2 uur! op de kamer,dan hoef je ook niet te haasten?
Meschien ben ik wel erg jaloers op jou.
En zeker niet alleen Josef ??
deskjet
10 december 2009, 22:48
Het waren twee geweldige uurtjes en niemand hoeft daar jaloers op te zijn, ze zal dan ook bij de verkiezing bij mij op nummer 1 komen te staan.
Hopende dat ze zaterdagmiddag weer aanwezig is.
Big30
10 december 2009, 23:09
Het waren twee geweldige uurtjes en niemand hoeft daar jaloers op te zijn, ze zal dan ook bij de verkiezing bij mij op nummer 1 komen te staan.
Hopende dat ze zaterdagmiddag weer aanwezig is.
Volgens mij is Manon aanstaand weekend weer aanwezig d.i. in ieder geval op de Weihnachts party op vrijdag, maar dan zal ze als gebruikelijk ook wel zaterdag aanwezig zijn!
Groet,
Big30
deskjet
11 december 2009, 11:07
Oke das mooi heb nog een paar uurtjes vrij dus wie weet?????
peppie
12 december 2009, 18:41
Gisteren was ik in VILLA MARISOL , ik kwam voor MANON :eek:
Ik heb weer geweldig "' kut-sessie " met MANON gehad
gr PEPPIE
Big30
13 december 2009, 02:54
Ik heb weer geweldig "' kut-sessie " met MANON gehad
gr PEPPIE
Tuurlijk peppie ;) en over een paar weken ga je weer in herhaling he :biggrin:!
Big30
peppie
13 december 2009, 12:01
Tuurlijk peppie ;) en over een paar weken ga je weer in herhaling he :biggrin:!
Big30
Ik ben geen TIGER WOODS :thefinger:
Local Hero
3 januari 2010, 14:20
:aola::aola::aola:
UITSLAG VERKIEZING MISS IJSBEER 2009
:aola::aola::aola:
De 3e plaats gaat met 19 punten naar: Asia (GT)
Op de 2e plaats met 23 punten is geëindigd:
Manon (VM)
En de winnares van Miss IJsbeer 2009 is met 31 punten geworden: Sandy (GT)
Tot slot wil ik iedereen bedanken voor het stemmen, het schrijven van de recensies en wens ik iedereen een fantastisch 2010 toe!
Na een een derde plaats in de Miss IJsberen 2008 verkiezing is Manon nu tweede geworden na een uiterst spannende, eerlijke en meeslepende verkiezing Miss IJsberenforum 2009 :freu:
Manonneponnetje
8 januari 2010, 15:01
Ja ja het is weer zover zodra Ashanti er is stappen zij Amanda en ik in de auto richting Hamminkeln.. Ik hoop dat we in ieder geval voor het eten aanwezig zullen zijn!
We blijven tot zaterdagnacht en als je komt en ziet ons niet... Probeer dan eens in de sauna ;)
dikke Nieuwjaars kus!! Manon
Local Hero
8 januari 2010, 19:54
Ik ben zo Hohot.. Ik ben zo Hohot!! Ik ben zo Hot!!!:biggrin: (sja wat wil je ook in de SAUNAclub)
jaja... en om dat in de verf te zetten hebben we dan maar in Hamminkeln een fotoshoot (http://www.youtube.com/watch?v=sQWsQ5Mbkzo&feature=related) georganiseerd :luvlove:
RAUL7
8 januari 2010, 20:52
jaja... en om dat in de verf te zetten hebben we dan maar in Hamminkeln een fotoshoot (http://www.youtube.com/watch?v=sQWsQ5Mbkzo&feature=related) georganiseerd :luvlove:
Werkt Kim Clijsters nu in Villa Marisol :confused:?
Picasso 1
8 januari 2010, 20:59
Werkt Kim Clijsters nu in Villa Marisol :confused:?
Ik zou het niet weten, maar van dat kusje op het eind ging mijn pik wel overeind :biggrin:
Elgar
20 januari 2010, 19:02
Manon,
Gefeliciteerd met je tweede plaats!! enne....ZEDD en ik komen eraan....vrijdag gaan we elkaar verwennen!!
2bat4you
20 januari 2010, 20:34
ZEDD en ik komen eraan....vrijdag gaan we elkaar verwennen!!
De derde musketier:bud[1]: is niet in staat om mee te komen maar zal wel aan jullie denken als jullie liggen te kwartetten:happy::happy:
Manonneponnetje
22 januari 2010, 17:44
Ja ja.. We zijn dr weer!! Vandaag en morgen te bewonderen en te betasten ;) drie vrouw sterk!!
Dikke kussss Manon!
Manonneponnetje
5 februari 2010, 16:49
Hallo lieve beren..
Wegens omstandigheden, een vriend van me is overleden, ga ik dit weekend niet naar VM dit weekend..
Tot snel weer! Dikke kus Manon
Bosco
5 februari 2010, 17:02
Gecondoleerd, Manon
rplover
5 februari 2010, 17:54
Innige deelneming
Racebeertje
5 februari 2010, 18:15
Manon, geconduleerd
peppie
5 februari 2010, 21:14
Hallo lieve beren..
Wegens omstandigheden, een vriend van me is overleden, ga ik dit weekend niet naar VM dit weekend..
Tot snel weer! Dikke kus Manon
gecondoleerd MANON
gr Peppie
Josef
5 februari 2010, 22:08
Hallo Manon Josef wenst jou heel veel sterkte toe met dit grote verlies van een goede vriend te moeten verliezen.
En nog maals gecondoleerd en heel heel veel sterkte Manon.
Groetjes van Josef.:heul::bloemtje:
Big30
6 februari 2010, 01:33
Hallo lieve beren,
wegens omstandigheden, een vriend van me is overleden, ga ik dit weekend niet naar VM.
De volgende keer dat we komen, over twee weken, ben ik ook meteen jarig!! K ga maar vast gehaktballetjes maken ;)
liefss en een dikke kuss Manon
Sterkte met het verlies Manon.
Big30
soul4fun
6 februari 2010, 07:53
Ook veel sterkte Manon
Dickydik
7 februari 2010, 23:59
Wegens omstandigheden, een vriend van me is overleden,.....
Heel triest Manon, veel sterkte....
laters...
InDerKoffer
8 februari 2010, 01:28
Manon,
Sterkte, de eerste dagen is het nog ongeloof, daarna besef je het pas echt :eek:
devil2010
14 februari 2010, 05:44
sterkte met het verlies manon
Manonneponnetje
15 februari 2010, 23:06
Hallo lieve Beren!
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Het gaat alweer wat beter, het kwam vrij onverwachts en dat is altijd behoorlijk heftig. Het heeft nu een beetje kunnen inzinken.
Aankomend weekend zijn we weer in VM, ik ben zelfs jarig op zaterdag! :festeer: Als je je aanmeld via meeting point (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=157135#post157135) op deze site dan krijg je 10 euro korting op zaterdag. :biggrin: Leuk he?!
Wie weet tot aankomend weekend en anders.. ook een fijn weekend gewenst natuurlijk ;)
Dikke :liefde:Manon
InDerKoffer
16 februari 2010, 23:55
Hallo lieve Beren!
Wat lief dat jullie allemaal zo meeleven! Het gaat alweer wat beter, het kwam vrij onverwachts en dat is altijd behoorlijk heftig. Het heeft nu een beetje kunnen inzinken.
Aankomend weekend zijn we weer in VM, ik ben zelfs jarig op zaterdag! :festeer: Als je je aanmeld via meeting point (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?p=157135#post157135) op deze site dan krijg je 10 euro korting op zaterdag. :biggrin: Leuk he?!
Wie weet tot aankomend weekend en anders.. ook een fijn weekend gewenst natuurlijk ;)
Dikke :liefde:Manon
Helaas zal ik je niet zelf kunnen komen feliciteren maar hoop dat je een leuke dag hebt :aola:
Manonneponnetje
19 februari 2010, 19:37
We zijn er!!!! :) X-ie
Manonneponnetje
5 maart 2010, 16:41
Ja ja ja.. We zijn dr weer!! Drie vrouw sterk.. En wat een berg nieuwe dames!!! Wauw!
Tot zo ;)
dikke kussss manon
pamalido
6 maart 2010, 11:45
Gisteren weer eens heerlijk met Manon gekamerd. Wat is dat toch een zaaaaalige en lieve vrouw!!!!! Kun je het nog beter treffen???
Manon, kei bedankt en tot gauw een keer.
Pamalido.:blume:
Manonneponnetje
19 maart 2010, 18:21
We zijn dur weeeeerrr!! :) met z'n drieen dus kom en houd ons en de andere 15 meiden geilzelschap ;)
kussss Manon
Big30
19 maart 2010, 20:42
http://members.chello.nl/e.jansen24/pinguin-met-lef.jpg
Manon laat IJsbeer uit winterslaap ontwaken ;)!
Is die daar links met dat tasje Amanda of Ashanti ?? :biggrin::biggrin::biggrin:
edward
19 maart 2010, 21:35
[
Is die daar links met dat tasje Amanda of Ashanti ?? :biggrin::biggrin::biggrin:
629 Ashanti hou jij mijn tassie ff vast. Want die gozer wil met me dansen
Manonneponnetje
19 maart 2010, 22:50
Whoehoe!!!!!! Ik ben een Pinguin!!!! :):):)
edward
19 maart 2010, 23:08
Whoehoe!!!!!! Ik ben een Pinguin!!!! :):):)
634
rplover
20 maart 2010, 00:14
Local Hero loopt er ook bij, merk ik net ;)
edward
20 maart 2010, 11:25
We zijn dur weeeeerrr!! :) met z'n drieen dus kom en houd ons en de andere 15 meiden geilzelschap ;)
kussss Manon
638
Local Hero
25 maart 2010, 21:01
Lopen twee pinguïns over de noordpool, komen ze een ijsbeer tegen. Zegt die ijsbeer, "koud hè?" Zegt die ene tegen de andere pinguïn, "Hé ijsberen kunnen toch helemaal niet praten?" :biggrin:
peppie
25 maart 2010, 23:33
Lopen twee pinguïns over de noordpool, komen ze een ijsbeer tegen. Zegt die ijsbeer, "koud hè?" Zegt die ene tegen de andere pinguïn, "Hé ijsberen kunnen toch helemaal niet praten?" :biggrin:
Als ik met Manon op kamer bent , kan ik als ijsbeer helemaal niet praten ,omdat ik daarvoor geen kans voor krijgt.
gr Peppie :freu:
Manonneponnetje
2 april 2010, 18:53
Ja ja ja... We zijn er weer!! Ashanti en ik hebben er weer hemaal zin in!!!
Morgen zijn we het haasje! Ha ha Kussie Manon!
MiniME
3 april 2010, 10:52
Ja ja ja... We zijn er weer!! Ashanti en ik hebben er weer hemaal zin in!!!
Morgen zijn we het haasje! Ha ha Kussie Manon!
Gezellig! En Amandel......? Speelt die voor Paashaas? :rolleyes:
Manonneponnetje
3 april 2010, 13:22
Nee Amandel :) is druk met r huis en is naar een kinkyparty dit weekend!!
X M
MiniME
4 april 2010, 11:21
Was in ieder geval leuk om jou en Ashanti weer te zien! :freu:
Local Hero
7 april 2010, 20:21
De meisjes van plezier zijn net als een geweldige romance: in het begin is ze een godin, een heilig doel. Maar elke romance heeft een vreselijke vijand:
De Tijd
En dan zien wij zien haar voor wat ze is: ze is geen godin, maar een hoer. Ze was nooit puur, heilig of volmaakt. En dus lopen we weg naar een andere minnares. Snelle ordinaire affaires, lust maar geen liefde, passie maar geen compassie. Zonder liefde ... zonder doel zijn we niks, maar we blijven gaan omdat we geloven. We gaan weg omdat we ontgoocheld zijn. We komen terug omdat we verloren zijn...
Dalton
7 april 2010, 23:23
De meisjes van plezier zijn net als een geweldige romance: in het begin is ze een godin, een heilig doel. Maar elke romance heeft een vreselijke vijand:
De Tijd
En dan zien wij zien haar voor wat ze is: ze is geen godin, maar een hoer. Ze was nooit puur, heilig of volmaakt. En dus lopen we weg naar een andere minnares. Snelle ordinaire affaires, lust maar geen liefde, passie maar geen compassie. Zonder liefde ... zonder doel zijn we niks, maar we blijven gaan omdat we geloven. We gaan weg omdat we ontgoocheld zijn. We komen terug omdat we verloren zijn...
LH je hoeft je niet te schamen om gewoon te vertellen dat je stapel bent op manon dat weten we toch allemaal:teuflisch:
Manonneponnetje
16 april 2010, 18:15
We zijn er weer!!!! Amanda en
ik deze keer.. Ashanti doet haar best snel te komen en komt misschien vanaaf en anders morgen..
Maar ik ben er! En het zwembad is lekker verwarmd dus daar ga ik zo eens een lekkere plons in nemen!! :)
dikke kusss.. Manon
Manonneponnetje
30 april 2010, 16:33
Hallo lieve beren..
Het was me weer een koninginnedagje als vanouds!!
Nu wacht ik nog even op Ashanti en dan hoop ik rond zeven uur in VM te zijn!
Kom je een gezellig glaasje met ons drinken op de koningin? (en andere leuke dingen ;))
We zijn er weer tot morgenavond..
Dikke kus.. Manon
en dit weekend ben je er dan ook??
Manonneponnetje
13 mei 2010, 19:00
Hoi lieve Fredo! Dit weekend ben ik er ook.. Samen met Amanda.. Ashanti is er dit weekend niet bij.. Ik ben er morgen aan het eind van de middag en zaterdag vond gaan we weer want we gaan naar een concert joehoe!!
Zou leuk zijn je weer eens te zien!! Kussie Manon!
Jabberwalkie
13 mei 2010, 20:07
Zou leuk zijn je weer eens te zien!! Kussie Manon!
Manonneponnetje, dat zou ik ook wel eens willen, jou zien ! ;-)
Manonneponnetje
13 mei 2010, 22:33
Manonneponnetje, dat zou ik ook wel eens willen, jou zien ! ;-)
Iedereen is welkom in VM Jabber en wist je dat pinguïns van nature heeeeeeeel nieuwsgierige dieren zijn ik dus ook haha
ik moet trouwens even rectificeren.. Ashanti gaat toch mee het weekend!!
Liefs, Manon
zaterdag even kijken ik denk dat ik er ben
Manonneponnetje
28 mei 2010, 16:17
Jaja... We zijn dur weer!!!! En de zon schijnt heeeeeerlijk.. Dus wat houd je tegen.. Spring in de beren mobiel en kom ons bepotelen!
MANON ik durf niet zo goed ben heel erg verlegen en de daltonmobiel rijdt tegenwoordig 200 op de a3 en wil nooit langzamer bij ham.
cootje
11 juni 2010, 12:40
manon,
ben je er zondag avond bij als duitsland zijn eerste wedstrijd met de WM speelt ?
kan gezellig zijn met wat Nederlanders er bij te zijn
cootje
Manonneponnetje
11 juni 2010, 18:01
Hallo hallo!!
Ik ben er weer! Alleen maar morgen komt Ashanti me gezelschap houden!
En nee Cootje.. Ik ga morgen nacht weer naar huis dus zal de eerste duitse wedstrijd niet in Duitsland mee maken ;) als jij wel gaat zondag.. Heeeeeeel veel plezier toegewenst!
Dikke kus! Manon
Manonneponnetje
25 juni 2010, 18:32
Ashanti en ik zijn onderweg! We stappen nu de auto in :) tot zo!! ;)
kus Manon
ps laatste keer voor de vakantie.. Kom ik een maand niet.. Doe er je voordeel mee ;)
Jetliner
25 juni 2010, 19:07
Rij voorzichtig.
tony soprano
26 juni 2010, 22:24
Deze dame is een kanjer!
Kamergang gisternacht(of vanochtend) was een tien. Mijn maat heeft het geweldig gehad met haar fraaie collega Ashanti.
we gingen gisternacht toen de zon alweer opgekomen was, meer dan tevreden naar huis.
ABSOLUTE AANRADER! Zoent heerlijk, zalig kutje, pijpt fantastisch en kijkt je geil hitsig aan als je haar neukt. XXX.
BSesamstraat
26 juni 2010, 23:35
Deze dame is een kanjer!
Kamergang gisternacht(of vanochtend) was een tien. Mijn maat heeft het geweldig gehad met haar fraaie collega Ashanti.
we gingen gisternacht toen de zon alweer opgekomen was, meer dan tevreden naar huis.
ABSOLUTE AANRADER! Zoent heerlijk, zalig kutje, pijpt fantastisch en kijkt je geil hitsig aan als je haar neukt. XXX. volgens mij worden daar de damens niet blij van... een beetje respect kan ook wel...:frown:
tony soprano
26 juni 2010, 23:59
Het was respectvol bedoeld, zeikerd!
molaar
27 juni 2010, 00:11
Hoezo "zeikerd" ?? bbertb heeft volkomen gelijk. Zo plat hoeft het nu ook weer niet.
Zegt meer over je zelf dan over de dames. Beetje respectvoller zou je niet misstaan
tony soprano
27 juni 2010, 00:22
Excuses voor mijn woordkeuze jongens. Nogmaals was positief bedoeld! Wou mijn waardering voor deze dame uiten.
Ik twijfel er niet aan dat het door tony soprano geschrevene respectvol bedoeld was maar kan me wel voorstellen dat men dit niet zo zag.
Maar soit! Wat mij betreft case closed zeker als tony soprano zijn excuses aanbiedt. Ik twijfel niet aan de goede intentie van ts.
Groet,
Big30
Manonneponnetje
27 juni 2010, 07:21
Goedenmorgen lieve beren!
Ik voel me geenszins beledigd door de recensie van TS. Ik vond het ook heel leuk..
Maar, ik kan me voorstellen dat het kan overkomen als respectloos. Dat is soms het nadeel van een forum (en chat en sms en email ) het is weleens lastig om de bedoelde emotie achter de woorden over te brengen naar een lezer..
Vrede? haha kusjes voor jullie allemaal! xxxxxxxx
Oh ja PS. Ik ben waarschijnlijk pas over zes weken weer in VM. We gaan op vakantie en dat valt precies in twee werkweekenden.. Er is trouwens wel een kans dat Ashanti over twee weken weer in VM is.. Bekenden van haar ---> neem even contact met haar op of bel de
club voor je weggaat van huis.. om te informeren naar haar aanwezigheid.. Er bestaat wel een kans dat we die week, dat ik er ook weer ben, al eerder komen. Woensdag ofzo.. Voor een lang saunaweekend.. welke data dat precies zijn houden jullie van me
tegoed want ik lig nu in mijn bed
Goedenmorgen lieve beren!
Ik voel me geenszins beledigd door de recensie van TS. Ik vond het ook heel leuk..
Maar, ik kan me voorstellen dat het kan overkomen als respectloos. Dat is soms het nadeel van een forum (en chat en sms en email ) het is weleens lastig om de bedoelde emotie achter de woorden over te brengen naar een lezer..
Vrede? haha kusjes voor jullie allemaal! xxxxxxxx
Beste Manon,
Je weet dat we hier zeer streng zijn! Dames in een topic reageren dat gaat hier dus echt niet!
We hebben hier zeer strenge regels ;)! XXXXXXXX Manon!!
Dag Manon! :wink2::smkiss::wink:
Big30
Jansen
27 juni 2010, 08:36
Beste Manon,
Je weet dat we hier zeer streng zijn! Dames in een topic reageren dat gaat hier dus echt niet!
We hebben hier zeer strenge regels ;)! XXXXXXXX Manon!!
Dag Manon! Ik zend je veel kusjes,:wink2::smkiss::wink:
Big30
Dit draadje duurt te lang, zoals Manon al schreef niets aan de hand gewoon lekkere sex beschreven door Tony Soprano.
Excuses en al het andere op zijn reactie is gewoon shit :mad:
Dit is een sex forum en geen christelijke kerkgang.:angryfire:
Niet vreemd dat er steeds minder geschreven gaat worden door de vaste beren.
Picasso 1
28 juni 2010, 00:16
Mee eens met Jansen. Complete bullshit om hiervoor excuses aan te bieden. Lang leve de kutjes, de piemels en de vloeiende spermasappen. En degenen die graag een goeie beurt bij Manon willen maken, doe dat met 50 euro en een harde lul.
Badslippers
28 juni 2010, 00:43
ABSOLUTE AANRADER! Zoent heerlijk, zalig kutje, pijpt fantastisch en kijkt je geil hitsig aan als je haar neukt. XXX.
Ha ha, wat grappig, ijsberen die vallen over de woorden pijpen, kutje en neuken!
Volstrekt geaccepteerd en correct ABN volgens mij. Taalkundig niks mis mee. Als Wolkers, Giphart of Brusselmans ("De befkoning der Belgen") dat zo beschrijven spreken we van literatuur en hebben ze een bestseller te pakken die verslonden wordt door middelbare scholieren.
Kijk, ik probeer me dan in de gedachten van bbertb of molaar te verplaatsen.
Je laat je dus pijpen, aftrekken, neuken, rimmen, fistfucken door een dame van plezier (of welke handeling dan ook die je voorkeur heeft). Daarnaast bef je haar wellicht, houdt van tongzoenen, spuit haar in de mond of neemt haar anaal. Misschien heb je daarnaast ook nog een relatie.
Maar je hebt moeite als iemand anders zijn escapades expliciet beschrijft. Pfffff, dat valt niet mee om me in die gedachte te verplaatsen maar ik ga me daar eens lekker de tijd voor nemen.
P.S. Dit forum heeft zo'n 17.000 leden. Laten we zeggen dat er 300 geregeld schrijven. Het eerste wat me opviel bij mijn eerste bezoeken aan dit forum was dat er over het algemeen beschaafd en correct werd geschreven (een enkele uitzondering daar gelaten). Dit in tegenstelling tot de meeste forumgroepen en dan heb ik het al helemaal niet over "usenet". Daarbij vergeleken is dit forum een beschaafd "naaikransje".
Picasso 1
28 juni 2010, 00:59
Manon moet ook ophouden met excuses aanbieden met betrekking tot zichzelf :rofl:
Voor de duidelijkheid ik heb 1 zinnetje weggehaald in het bericht van ts. Dat hier sexuele handelingen vrij expliciet worden beschreven ligt in de aard van het forum en dat is ook geen enkel probleem!
Toch zijn er bepaalde woorden die laat ik zeggen wat minder gelukkig gekozen zijn en waarvan ik me ook kan voorstellen dat men dit net iets te ver vindt gaan.
Heel concreet het ging om het gebruik van het woord "uitwonen". Op zijn minst is dat laten we zeggen een grensgeval lijkt me.
Big30
Silvester
28 juni 2010, 15:52
.....Heel concreet het ging om het gebruik van het woord "uitwonen". Op zijn minst is dat laten we zeggen een grensgeval lijkt me....
:gruebel: Andersom mag gewoon blijven staan..
...Misschien lag het er aan dat naast ons een een poolse zichzelf uitgebreid en met veel geschreeuw uitwoonde op een bink :smile: , wat Cassandra duidelijk opzweepte.....
:wink:
Local Hero
28 juni 2010, 19:54
Excuses voor mijn woordkeuze jongens. Nogmaals was positief bedoeld! Wou mijn waardering voor deze dame uiten.
Nein nein nein, dit forum dient NIET om excuses te maken :wand:
Excuses worden alleen aanvaard ter plaatse in de club bij de dame zelf, liefst in een eerlijk, zalig, geil en hitsig standje :luvlove:
InDerKoffer
29 juni 2010, 00:29
Wie met Manon op de kamer is geweest, weet precies hoe het er aan toe gaat. Zeker als het meerdere keren tot beider tevredenheid is gebeurd.
Zo is het wel genoeg geweest toch? :teuflisch:
Jansen
29 juni 2010, 21:47
Wie met Manon op de kamer is geweest, weet precies hoe het er aan toe gaat. Zeker als het meerdere keren tot beider tevredenheid is gebeurd.
Zo is het wel genoeg geweest toch? :teuflisch:
Wie niet met Manon op de kamer is geweest weet ook precies hoe het er aan toe gaat.:eek:
Dit blijkt vanwege de elle lange reactie lijst van deze topic. :freu:
En zo kom je toch ook aan 2800 berichten :hammer:
Local Hero
13 juli 2010, 20:20
Deze dame is een kanjer!
Sorry, ik kan het niet laten, maar ik heb nog altijd serieuze binnenpretjs als ik dit opnieuw lees :hah:
bb king
14 juli 2010, 00:44
hee friend er is maar ik in king...... en dat is BB King
(BB King staat voor blote bille bar king)
Manonneponnetje
14 juli 2010, 00:50
Nou bb king.. Kom
Maar eens langs dan als ik terug ben
Van vakantie ;)
Manonneponnetje
14 juli 2010, 00:52
Local.. Jij bent en blijft mijn sweet Hero!!
Patrick2010
28 juli 2010, 15:45
Hoi Manon,
Ik hoop binnenkort ook, voor de eerste maal, Villa Marisol te bezoeken. Ben wel nieuwsgierig geworden naar je, haha.
Wanneer verwacht jij er weer te zijn? Je bent er dus alleen in het weekend. Alleen op zaterdag en/of zondag of misschien ook op vrijdag(avond)?
Fijne vakantie nog!
Groeten,
Patrick
Manonneponnetje
2 augustus 2010, 15:13
Lieve Beren!
We (Ashanti en ik) zijn van plan om aanstaande woensdag in de loop van de middag af te reizen naar VM. We zullen dan blijven tot en met zaterdag! Misschien dat we dan eens wat "door de week" beren kunnen/zullen treffen.. Wij hebben er al reuze zin in!! Het is echt TE lang geleden.. Wie weet tot van de week (geilzellie!!!;)) en anders ook een fijne week en weekend gewenst!!
Dikke kus Manon
frenske007
3 augustus 2010, 21:44
Lieve Lekkerrr...e Manonnehonneponnetje,
Ik hoop dat je een fijne, zonnige vakantie achter de rug hebt
Zou je donderdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur een half uurtje in de "bal"boekje voor me willen reserveren.
Deze "vakantie"beer zal dan graag van je "verboden vruchten" komen proeven.
Ik ben erg benieuwd of ik het nu nog meer zongerijpte pruimpje mag proeven?
Het is inderdaad al TE lang geleden.
Met de meest geilzellige groet,
:wink2:
frans
timjava
3 augustus 2010, 22:05
Lieve Lekkerrr...e Manonnehonneponnetje,
Ik hoop dat je een fijne, zonnige vakantie achter de rug hebt
Zou je donderdagmiddag tussen 14.00 en 16.00 uur een half uurtje in de "bal"boekje voor me willen reserveren.
Deze "vakantie"beer zal dan graag van je "verboden vruchten" komen proeven.
Ik ben erg benieuwd of ik het nu nog meer zongerijpte pruimpje mag proeven?
Het is inderdaad al TE lang geleden.
Met de meest geilzellige groet,
:wink2:
frans
mag ik een teiltje
:kotz:
;)
frenske007
4 augustus 2010, 08:59
Natuurlijk.
En dan?
Manonneponnetje
4 augustus 2010, 15:26
Je staat in m'n balboekje hoor Frans ;) kussie!
Manonneponnetje
4 augustus 2010, 19:17
We zijn er!!! Jippie!! En!! As zaterdag is Ashanti jarig!! Feestje dus..
Dikke kus Ashanti en Manon
Manonneponnetje
20 augustus 2010, 17:58
Whoehoe! Ik ben onderweg!! Nog een uurtje en dan ben ik in VM..
Dikke kus!
Manonneponnetje
20 augustus 2010, 19:26
File :(
Big30
20 augustus 2010, 20:00
File :(
Om de tijd te doden ;),
André van Duin - File (http://www.youtube.com/watch?v=nUysut4fx8Y)
Manonneponnetje
20 augustus 2010, 21:09
Haha dank je Big!! Ik ben nu in de villa aan het swingen!! Whoehoe!!!
Kussie Manon!!
Local Hero
20 augustus 2010, 21:12
Om de tijd te doden ;),
André van Duin - File (http://www.youtube.com/watch?v=nUysut4fx8Y)
of effe een oude kraker van Abba opzetten ...
You can dance, you can jive, having the time of your life
See that girl, watch that scene, dig in the dancing queen
http://www.alexclarkart.co.uk/media/catalog/product/cache/5/image/5e06319eda06f020e43594a9c230972d/P/A/PAL_0021_PAL21-Dancing_Queen.jpg
Friday night and the lights are low
Looking out for the place to go
Where they play the right music, getting in the swing
You come in to look for a king
Anybody could be that guy
Night is young and the music’s high
With a bit of rock music, everything is fine
You’re in the mood for a dance
And when you get the chance...
antoine
10 september 2010, 02:27
Is de mooie Manon er volgend weekend ?
rmjhexe
12 september 2010, 15:36
:heul:ik denk nee:heul:
MichelJ
12 september 2010, 15:38
Is de mooie Manon er volgend weekend ?
Wat ik gehoord heb komt Manon (voorlopig) niet meer.
rmjhexe
12 september 2010, 15:41
:eek::eek:voorlopig altans:eek::eek: