Volledige versie bekijken : Royke86
royke86
6 oktober 2008, 00:43
Bere Beren,
Deze jonge beer gaat woensdag 8 oktober samen met een mede (plaatsgenoot) beer naar Brugge GT. Zijn er nog meer (ervaren) beren die vroegavond aanwezig zullen zijn en enige ervaring uit willen wisselen. Mijn mede beer is daar al is geweest, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Voor mij is dit tevens de eerste keer dus laat het gewoon op me afkomen yeah, here we come!
Ace2
6 oktober 2008, 06:11
Bere Beren,
Deze jonge beer gaat woensdag 8 oktober samen met een mede (plaatsgenoot) beer naar Brugge GT. Zijn er nog meer (ervaren) beren die vroegavond aanwezig zullen zijn en enige ervaring uit willen wisselen. Mijn mede beer is daar al is geweest, maar hoe meer zielen hoe meer vreugd!! Voor mij is dit tevens de eerste keer dus laat het gewoon op me afkomen yeah, here we come!
De 10de zal ik helaas niet in GT zijn. De 8ste waarschijnlijk wel. Als Royke 5 berichten had, kon ik hem mailen.
royke86
6 oktober 2008, 08:42
De 10de zal ik helaas niet in GT zijn. De 8ste waarschijnlijk wel. Als Royke 5 berichten had, kon ik hem mailen.
Dan zal ik is even wat berichten gaan versturen, raar dat het pas gaat na 5 berichten! Lijkt me trouwens wel erg gezellig om een mede beer van dit forum te ontmoeten, ben pas sinds enkele dagen aan het lezen op dit forum maar is erg gezellig.
Willem2
6 oktober 2008, 09:16
Dan zal ik is even wat berichten gaan versturen, raar dat het pas gaat na 5 berichten! Lijkt me trouwens wel erg gezellig om een mede beer van dit forum te ontmoeten, ben pas sinds enkele dagen aan het lezen op dit forum maar is erg gezellig.
:welcome2:
Royke86,
Nogmaals welkom op dit forum als schrijver :freu:
De instelling van 5 berichten schrijven heeft ermee te maken dat wij vinden dat je eerst wat arbeid moet leveren voordat je gebruik mag maken van de interne mail. Daarnaast is het een anti-spam maatregel zowel op het forum als op de interne mail.
Succes woensdag in Golden Time en succes met schrijven :wink:
Toppie
6 oktober 2008, 09:46
Welkom op t forum en schrik niet als je Ace2 ontmoet aanstaande woensdag ;)
royke86
23 oktober 2008, 21:16
wil nog even vermelden dat mijn eerste keer een top ervaring was ace2 helaas niet ontmoet, wist wel dat hij aanwezig was maar zal waarschijnlijk wel aan het kameren zijn geweest. Daarin tegen heb ik wel kennis gemaakt met TSB en Picasso wat trouwens erg gezellig was, complimenten hoe mensen onderling met elkaar omgaan!
Groetjes:wink:
Toppie
23 oktober 2008, 21:32
Picasso gezellig? Nee joh ;) pas maar anders schrijft ie nog een lied over je.