PDA

Volledige versie bekijken : Riethoeve / Kapellen

VolpeBianca
6 oktober 2008, 18:49
Hoi beren,
Niet zo direct een recensie teruggevonden, dus here it goes :)
Riethoeve is een club met een lange historie. Ik ben vooral aanwezig op hun gang bangs, en dan liefst die op de 3de woensdag van de maand.

Dan is er een gang bang met Wendy Somer, en sommige van de meiden die er dan zijn kan je ook vinden op de sekslavinnen parties (trouwens soms ook in de riethoeve).

Laatste keer een privé halfuur gewonnen met Wendy en Lima. Die laatste is een aziatische die al spuitend klaarkomt. Ze heeft mij ook stevig uitgemolken en alle standjes die je je kan inbeelden. Die heeft er echt plezier in. Ik ook dus.

Enfin, riethoeve is niet slecht, is ook een echte club. Maar hun gewone GBG's zijn nogal magertjes. Je moet echt die met Wendy Somer hebben of een seksslavinnen party.

Cya all -> ik zal er zijn aanstaande 15 oktober 2008 :lostit:

Rob10
2 juni 2010, 13:40
Volgens de website is de Riethoeve dicht per 6 mei 2010

Red Devil
2 juni 2010, 14:06
Volgens de website is de Riethoeve dicht per 6 mei 2010

Klopt. En de seksslavinnen hebben een nieuw onderkomen in de buurt. Zie www.sexslavinnen.eu.

Groeten,
Red Devil

womensjuice
22 januari 2013, 16:37
Beste,
Ik heb een vraag. Een jaar geleden (naar ik denk) kwam ik per toeval op een site terecht van een club in vlaanderen. Zij hadden gangbangs aan de lopende band met erg welwillende amateurs en wellicht ook profi's.
Het waren zoals het overkwam mega-GB's ... nu wil ik heel graag weer eens een GB meemaken maar kan ik de site niet meer traceren. Weten jullie waar of hoe ik die terug kan vinden of waar hier op het forum over dit soort party's in Belgie wordt gesproken?

Grtz WomensJuice

noglangnietuitgewandeld
22 januari 2013, 19:59
Mariska houdt geregeld gangbangs in Belgie: http://mariskax.com/party-agenda/

En op het forum wordt er o.a. hier: https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?17800-Geel-erotisch-café over gesproken.

savesexer
7 februari 2013, 09:19
Misschien www.circleoclub.be

Beste,
Ik heb een vraag. Een jaar geleden (naar ik denk) kwam ik per toeval op een site terecht van een club in vlaanderen. Zij hadden gangbangs aan de lopende band met erg welwillende amateurs en wellicht ook profi's.
Het waren zoals het overkwam mega-GB's ... nu wil ik heel graag weer eens een GB meemaken maar kan ik de site niet meer traceren. Weten jullie waar of hoe ik die terug kan vinden of waar hier op het forum over dit soort party's in Belgie wordt gesproken?

Grtz WomensJuice

gatenvuller
11 februari 2013, 21:15
Klopt. mariskax.com/party-agenda