PDA

Volledige versie bekijken : Anna



Wagons-Lits
9 oktober 2008, 13:28
Naam : Anna

Nationaliteit /taal : Roemeens / Roemeens (waarschijnlijk erg goed), Duits (niet zo goed)

Leeftijd : 19jr

Haarkleur/lengte : Bruinachtig halflang

Lengte : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Slank / A-cup

Tatoeage/Piercing : Niks, dacht ik.

Service : PZC, NMC, FT, TZ, beffen, Anaal ...

-------------------------------------------------------------------------

Afgelopen maandag als eerste mee naar de kamer geweest. Anna is (relatief) vers uit Boekarest, maar lijkt het aardig naar haar zin te hebben in Elsdorf. Ze hangt meestal bij Sandy rond, nog een (zo te zien) leuke nieuwe Roemeense.

Anna is nog een beetje onwennig, maar dat vergrootte eerlijk gezegd nou net de charme van ons samenzijn. Alsof je met een jonge studente op stap bent. En ervaren is ze genoeg.... Een hardstikke leuke meid en warm aanbevolen.


W-L

zeppos58
14 december 2008, 15:44
Vrijdag afgesloten met Anna, is gewoon een jong ding dat haar programma afwerkt. Gewillig al pijpend op de bank. Maar dat pijpen beperkt zich tot het snel in en uit laten glijden van je pik in haar mondje. Te wild vind ik en zonder echt gevoel. Zuigen of andere variatie is er niet bij.
Het TZ is gewoon door de weeks. En tijdens het neuken laat ze zich gewillig doen maar nemt zelf geen initiatief, jammer toch.
Slecht kan je het niet noemen, ze doet wat je kan verwachten, maar ze is denk ik nog te onervaren om je een echt goed gevoel te geven.
Net onder het gemiddelde dus, ik heb al veel betere gehad…………maar ook veel slechtere!!

Wagons-Lits
15 februari 2009, 15:08
Zou volgens collega's nu ergens in / bij Hamburg werken.

W-L

zeppos58
11 maart 2012, 01:23
En is terug