PDA

Volledige versie bekijken : Casanova´s, seksgoden en ego´s



Picasso 1
9 oktober 2008, 18:18
In verschillende recensies wordt door ijsberen geschreven hoe zeer vrouwen naar ze smachten en dat ze een speciale plaats innemen bij de DVP´s. Ook gaan vrouwen bij hun verder dan bij andere ijsberen.
Soms is het waar, soms overdreven en soms ironisch. Feit is wel dat de laatste dagen wisselend wordt gereageerd op deze recensies. De ene uit kritiek, een ander benadrukt de ironie. Zelfs de relnicht denkt er het zijne over :D.
Wat voor mening heb je als lezer van deze berichten?

Gustomass
9 oktober 2008, 18:47
Net zoals is de echte wereld zijn ook in onze ijsberenwereld mannen graag een beetje opschepperig. Dat mag en dames geilen daar ook best wel op. Spelen ze het spel mooi mee dan is dat plezier voor twee.

Gelukkig zijn er minimaal net zoveel typen dames als er typen ijsbeertjes zijn, dus ieder beertje vindt wel een passend dametje.
Als ijsbeertje ben je zelf bij de ene dame ook wel iets anders als bij de andere. Hangt af van jezelf, van je gemoedstoestand en van de gemeodstoestand van de dame. Zo zal de dame zich ook wel een beetje aanpassen aan hoe haar ijsbeertje op dat moment is.
Wat dat betreft zijn we beiden lekker flexibel. En één ding is zeker, iets wat flexibel is,breekt minder gauw.....

Het blijft een mooie hobby , toch....

Gustomass die voor dit week-end nog niet alles op een rijtje heeft.....

Picasso 1
9 oktober 2008, 18:56
Deze enquete betreft wat door ijsberen geschreven wordt.
De enquette gaat dus niet over hoe een ijsbeer zich daadwerkelijk gedraagt in een club.

sofaking
9 oktober 2008, 19:10
Veel ijsberen kennen elkaar hier en schrijven waarschijnlijk ook met dat publiek voor ogen.
Maar in het algemeen is een post op een anoniem forum iets helemaal anders dan een kwinkslag aan de bar van een café in een groep van kameraden.
Ik heb gestemd voor "puberaal gedrag" want voor een buitenstaander komt het inderdaad zo over denk ik. (Voor mij toch)
Waarschijnlijk is het over het algemeen niet zo bedoeld, maar het is nu eenmaal gemakkelijk om zich te vergissen in de manier waarop een post overkomt, zonder de hulp van gelaatsuitdrukking, stem enz... Emoticons kunnen wel een hint geven maar zijn toch niet hetzelfde.
Ook ten opzichte van de dames is is enige terughoudendheid misschien geboden. Ik heb toch gehoord van één of twee dames die echt wel gekwetst leken -- onverdiend IMO -- door sommige opmerkingen op het forum.

foots
9 oktober 2008, 20:08
Heren, beren,

Tja het is me slechts bij een beer echt opgevallen. Ik dacht eerst van nou,nou, maar na een paar recenties en een paar ontmoetingen met deze beer, vind ik hem erg leuk, aardige en gezellige gast, maar neem ik zijn recenties wat minder serieus.

Ik lees graag van beren die ik ken en van de clubs waar ik graag kom.

Groet, Foots :wink:

Zakkenleger
9 oktober 2008, 20:39
Mannen die zichzelf serieus seksgod noemen moet je nooit serieus nemen dat doen de vrouwen ook niet :D

dupke
9 oktober 2008, 20:50
Met al die sexgoden die hier op het forum rondzwerven, hoe komt het dan dat de dames even graag een 50 euro briefje zien uit de portefeille van een zogenaamde mindere Godheid :teuflisch

Zijn we dan allemaal sexgoden , of gaat het de meiden enkel om de centen en is de rest alles scheiss egaal voor ze :roll3:

bergm550
9 oktober 2008, 21:14
Ik heb gekozen voor "Mijn maag keert zich binnenste buiten". Als je een bordeel bezoekt, dan betaal je voor de sex. Dan ben je geen seksgod en ook geen casanova. Was je dat wel, dan hoefde je ook niet voor sex te betalen.

ilovethaigirls
9 oktober 2008, 21:36
Volgens mij is een modelijsbeer voor een dame:

- iemand die wel aardig is
- die er een klein beetje deftig voorkomt
- de dame respecteert
- proper is
- correct betaalt

Als je aan die criteria voldoet, heb je zeker de sympathie van de dame gewonnen en maakt het voor hen niks uit of je nu een sexgod bent of niet.....

Als ik hier soms lees "wij waren de besten" "de dames vielen voor ons" en die gast meent het dan nog ook, zakt mijn broek daar toch van af :moon:.

Bij sommige beren die ik ken, is het echt wel ironisch of grappig bedoeld en dan kan ik er wel om lachen. Het is die gasten hun schrijfstijl en ik lees die verhalen wel graag. In het echt vallen die dan meestal wel mee.

foots
9 oktober 2008, 22:11
- iemand die wel aardig is
- die er een klein beetje deftig voorkomt
- de dame respecteert
- proper is
- correct betaalt

Alleen puntje 2 moet ik nog aan werken, maar daarentegen ik wil niet het ideaal van deze dames zijn.

Groet Foots :wink:

Toppie
10 oktober 2008, 09:25
Ik twijfel tussen "ik ben jaloers...." en "deze bijzondere beer wil ik graag ontmoeten". ;) Ben benieuwd wat Picasso heeft gestemd :)

thesickboy
10 oktober 2008, 10:50
Ironie is mijn favoriete soort humor. Als ik de seksgod uithang op het forum betekent dit dat ik uiterŕŕrd zeer bescheiden ben in IRL.

Voor de rest slaat ilovethaigirls hier spijkers met koppen.


- iemand die wel aardig is
- die er een klein beetje deftig voorkomt
- de dame respecteert
- proper is
- correct betaalt

Als je aan die criteria voldoet, heb je zeker de sympathie van de dame gewonnen en maakt het voor hen niks uit of je nu een sexgod bent of niet.....



Nog even dit: TSB heeft een gewelidge lul, alle dames komen tijdens het neuken met mij veelvuldig klaer en natuurlijk heb ik ook een goldene zünge...

;):wink:

Toppie
10 oktober 2008, 10:55
Nog even dit: TSB heeft een gewelidge lul, alle dames komen tijdens het neuken met mij veelvuldig klaer en natuurlijk heb ik ook een goldene zünge...

;):wink:

Aiaiai concurrentie!!!! Ok ik twijfel niet meer! Ik wil deze seksgod ontmoeten ;)

thesickboy
10 oktober 2008, 11:07
Ik wil deze seksgod ontmoeten ;)

Dat is mogelijk, maar enkel als je;

- een beetje aardig bent
- er een klein beetje deftig voorkomt
- mij respecteert
- proper bent
...en uiteraard correct betaald (FT is niet mogelijk:rolleyes:)

;):wink:

Toppie
10 oktober 2008, 11:38
Dat is mogelijk, maar enkel als je;

- een beetje aardig bent
- er een klein beetje deftig voorkomt
- mij respecteert
- proper bent
...en uiteraard correct betaald (FT is niet mogelijk:rolleyes:)

;):wink:

FT niet mogelijk? Verdorie en dat terwijl de dames altijd zeggen dat ik süss schmecke ;)

Picasso 1
10 oktober 2008, 12:07
Als je een bordeel bezoekt, dan betaal je voor de sex. Dan ben je geen seksgod en ook geen casanova. Was je dat wel, dan hoefde je ook niet voor sex te betalen.

Ben het gedeeltelijk met je eens, maar niet helemaal. Er zijn voldoende ijsberen die buiten de club zonder betaling voldoende sex kunnen hebben met vrouwen. Een bezoek aan een club is echter makkelijker, sneller, geiler en zonder verdere (bindings-)verplichtingen.
Daarnaast is het voor getrouwde mannen een voor hun relatie minder risicovolle manier om te :fuck: buiten de deur.

Wel is het zo dat je in een club zoveel aandacht van vrouwen krijgt dat je de realiteitsbesef een beetje kwijt kan raken.

Ace2
11 oktober 2008, 06:59
Deze enquete betreft wat door ijsberen geschreven wordt.
De enquette gaat dus niet over hoe een ijsbeer zich daadwerkelijk gedraagt in een club.

Ik hoorde afgelopen woensdag van een schilder/liedjesschrijver dat er bij mij geen verschil is. De grote angst van Willem2: De waarheid van Ace2 :D

Picasso 1
11 oktober 2008, 09:33
Ik hoorde afgelopen woensdag van een schilder/liedjesschrijver dat er bij mij geen verschil is. De grote angst van Willem2: De waarheid van Ace2 :D

Deze enquette slaat niet op anti-helden :D. Een sexgod die bij iedereen op tweede plan komt is immers een bescheiden sexgod :rofl:.

Zodra je bijvoorbeeld zou schrijven dat vrouwen jou kussen en anderen niet omdat je een veel leukere man bent dan anderen of dat het merendeel van de vrouwen verheugd was dat ze weer van je aanwezigheid hebben mogen genieten, dan zou je wel onderwerp van deze discussie worden.

ilovethaigirls
11 oktober 2008, 15:56
Een arrogante Hollander met een goddelijk lijf: de nachtmerrie van elke Vlaming.

Toch niet, ondanks het feit dat je enkele malen tussen mij en een dame bent gesprongen, ging die dame toch telkens mee met deze goddelijke Vlaming !

ILTG de schrik der sexgoden !

Ace2
11 oktober 2008, 16:05
Toch niet, ondanks het feit dat je enkele malen tussen mij en een dame bent gesprongen, ging die dame toch telkens mee met deze goddelijke Vlaming !

ILTG de schrik der sexgoden !

De schrik :eek: van alle arrogante Ollanders (al dan niet met goddelijke lichamen): een Vlaming die gelijk heeft. :D

Stiffmaster
17 oktober 2008, 19:40
Ik ben geen Casanova, seksgod of een of andere ego, ik ben gewoon de STIFFMASTER, snappie :D:D:D

little diablo
8 november 2008, 00:05
Dat hoort toch allemaal bij the Game, hij meer Casanova,s met een groot ego. Hoe groter de fun. Lol.
En geef nou eens toe als ik in de wei rond huppel ben ik toch ook het snoepje van de dag:teuflisch



Salut L Diablo