PDA

Volledige versie bekijken : Lara (PSR)



Sphinx
12 oktober 2008, 22:27
Naam : Lara

Haarkleur/-lengte : Blond, halflang (in een staart geknoopt)

Lengte dame : 1.64

Postuur/Cupmaat : volslank, DD-cup

Nationaliteit/Taal : Duits

Leeftijd : in de 30

Tatoeages/Piercings : framboos ter hoogte van haar stuitje

Service : meer dan voldoende: FO, vingeren, TZ (heel voorzichtig, maar daar had ik zelf om gevraagd)

Bijzonderheden : heeft in Finca gewerkt

"I’ll give you something to write home about. And I’ll take you somewhere, show you around. We burnt all the cars that laid down and died. We burnt all the trees to keep us alive. Sat ’round the fire, sang like a choir. With the ashes of civilisation in our eyes. I come alive, I read the signs on the gunbarrel highway."

Sommigen zullen zich wel afvragen wat Midnight Oil nou met Lara van doen heeft. Toevallig heeft ze net als deze racebeer een muzieksmaak die een beetje apart is. Toen ik na die Rolling Stones voorstelling verklaarde dat ik zowel "The Oils" als Propaganda ook aardig te pruimen vond kon het eigenlijk al niet meer stuk. En ik had op vrijdag al aardig wat brownie points vergaard met die vlaaien. Ze was heel vast van plan me op de kamer te krijgen en op aanraden van mijn muzikale Duitse collega (die haar na vijf jaar eindelijk weer eens tegenkwam) ben ik er op in gegaan. Hoewel we niet zoveel gedaan hebben, was ik er best over te spreken. Ze is een grappige kletsmajoor, vind het lekker als je flink aan haar oversized voorgevel zit te friemelen en kan beter dan gemiddeld pijpen. Dat doet ze naar eigen zeggen ook het liefst. "Ich bin keine Fickmaschine" zei ze zelf. Na een goed halfuurtje bloasmeziek plofte de motor voor de derde keer die dag. Later stonden we aan de bar mee te galderen met "Papa was a rolling stone."

Ascari
17 oktober 2008, 01:02
Aanvulling op haar paspoort: borsten zijn duidelijk silliconen :tietjes:

liefhebber
21 juni 2009, 09:10
Lara is alweer enkele weken niet meer werkzaam....

Richting..... Oude Doos

:wink:

limbo11
9 juli 2009, 08:17
Bij binnenkost zag ik Lara aan de bar zitten, groot, ietwat mollig maar niet dik,heel mooi gezicht en prachtige D borsten naturel.
Ze was alleen gekleed in een uiterst kort jeansrokje waarbij je steeds naar de prachtige borsten en naar haar kale spleetje moest kijken, klein Limbo begon al te groeien.
Eerst een hele tijd met haar gepraat en ze maakte geen druk tot kamerbezoek maar omdat ik steed meer moeite kreeg klein Limbo in bedwang te houden snel naar de Kino gegaan.
Daar begonnen met heftige tongzoenen en haar vingeren en al snel verdween klein Limbo tot aan de aanslag in haar mond.
Ze ging zo 10 minuten door en ik vreesde haar mond te vullen dus snel een kamer opgezocht.
Daar ging het spel verder en ik vroeg haar een condoom te plaatsen en toen ze op me ging zitten met die waanzinnige borsten voor mijn ogen moest ik al snel aan de paus denken om niet klaar te komen.
Na verschillende standjes uiteindelijk in doggystile de zaak afgemaakt en net voor ik kwam het condoom verwijdert en op haar heerlijk achterwerk gespoten, ik dacht dat het uit mijn tenen kwam.
Na afloop nog wat geknuffel en ze maakte geen haast van de kamer te komen.
Bij de betaling haar een goede fooi gegeven en met een dikke zoen nam ze afscheid.

liefhebber
9 juli 2009, 09:19
T zou zo maar kunnen dat het hier deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94197&postcount=1) Lara (ex Bernds?) betreft.....
(ff profieltje sjekke limbo en ff verplaatsen mods)

Zoja, dan denk ik dat sommige fans u dankbaar zullen zijn ;)

:wink:

limbo11
10 juli 2009, 07:24
Het is Lara uit Bernd Sauna. Ik heb het daarover uitgebreid met haar gehad.
Ze gaf aan dat ze in de zomer ruimte moest hebben en naar buiten moest kunnen gaan.
Waarschijnlijk gaat ze na de zomer weer terug.

limbo11
10 juli 2009, 07:27
Kijk eens onder Parksauna, daar is ze nu aan het werk.