PDA

Volledige versie bekijken : Diegem, Privé Monica, Linda

herbert de tarbot
15 oktober 2008, 23:56
Begin deze week had ik op een middag zin in een verzetje. Normaal gezien fiets ik dan even naar All-In, maar daar ben ik de laatste tijd wat te vaak geweest. Omdat ik dan weer geen zin/tijd had om de straten af te dweilen op zoek naar een sappig konijn, besloot ik om voor het eerst in jaren nog eens Het Laatste Nieuws te kopen en even te kijken of ik in de kolommen van deze vod iets in de onmiddellijke omgeving kon opsnorren. Ik belde een paar adv’s onder zone 02, en besloot op basis van de aldus verkregen info Privé Monica te Diegem met een bezoekje te vereren. Het werd een schot in de roos!

Het huis is geen paleis, maar alleszins in betere staat en discreter gelegen dan All-In. In de ontvangstkamer op het eerste verdiep werd ik door de zwarte gastvrouw voorgesteld aan 2 meisjes: een bleke latina en een jong zwartje, Linda. Ik koos deze laatste.
Linda begeleidde me nog een verdieping hoger naar een nette kamer met wastafel, en ging toen het geld (60 € voor een half uurtje) wegbrengen en een drankje voor me halen. Ondertussen kleedde ik me uit, en merkte goedkeurend de aanwezigheid van mondspoelmiddel op de wastafel op, hetgeen me hoopvol stemde mbt pzc, ik had immers verzuimd hiernaar te informeren.
Linda kwam terug en kleedde zich uit. Wat volgde was nog eens echte ouderwetse goede service: ze waste me staande aan de wastafel, en begon me reeds overal te kussen met haar heerlijke rubberlippen. Ze informeerde even of ik mét of zonder wou gepijpt worden, en ging nadat ik het enig mogelijke juiste antwoord had gegeven door de knieën om de daad bij het woord te voegen.
Het daarop volgende halfuurtje werd gevuld met een heel lang, zacht, diep, nat pijpen en heerlijk neuken waarbij ze haar kutspieren duidelijk liet voelen. Na een orgasme dat ik vanuit de toppen van mijn tenen naar boven had voelen komen nam ze ruim de tijd voor een lekkere naknuffel. Tot slot begeleidde me naar de voordeur om daar ten afscheid nog eens lekker tegen me op te rijen.

U heeft het gemerkt, ouwe Tarbot heeft weer een fijn plekje ontdekt om lekker kuit te schieten. Ik ga zeker snel terug naar dit “reasonably priced brothel”, voor een vol uur met Linda of om de ander dames (ze zouden met 4 zijn) eens uit te testen.

Linda:
Haarkleur/-lengte : roodzwart / lang (pruik?)
Lengte dame : 1.60m
Postuur/Cupmaat : slank, strak, gespierde negerinnenkont, heerlijke zachte C-cups
Nationaliteit/Taal : kaapverdisch/Frans
Leeftijd : 20-25
Tatoeages/Piercings : nvt
Service: pzc, TZ, nmc
Voordelen: die rubberen lippen …
Nadelen: geen
Tijdsduur : 30’
Prijs :60 €
Extra’s bij het bezoek: geen

Privé Monica:
0485/38 01 91
Haachtsestwg 42, Diegem
open ma-vr 9-20 & zat 11-19u
20' 50€; 30' 60€; 45' 100€; 60' 120€

herbert de tarbot
22 oktober 2008, 16:38
Ik ben intussen nog eens geweest, doch de ervaring was minder positief.
Linda was bezet, dus heb ik de Latina genomen. Meisje uit Colombia, naam heb ik niet onthouden.
Alleszins nul komma nul herhalingsgevaar. Zoent niet, enkel pmc en dan nog heel kort, irritant fake-gekreun bij neuken. Bovendien is ze blijkbaar doodsbang voor lichaamsluchtjes, ze heeft zich tijdens de 20 min dat ik bij haar was driemaal van top tot teen bespoten met sanex deodorant, die mij de adem gewoon benam.
Een zeperd, iets anders kan ik het niet noemen.
Voortaan enkel nog op afspraak met Linda.

herbert de tarbot
30 oktober 2008, 20:26
Voortaan enkel nog op afspraak met Linda.Daar heb ik mij aan gehouden. Ze was nog beter dan de eerste keer. Wat een heerlijk strak negerinnetje met grote wiebelborsten en lippen die kunnen toveren!

roku
26 december 2008, 21:36
hoi herbert
69 & vingeren, kan dat ook bij linda??

Cisse69
27 december 2008, 14:20
Ik heb een aantal weken geleden ook een bezoekje gebracht aan Linda. Hetgeen Herbert zegt kan ik enkel bevestigen. Linda is top ! Voor het pijpen heeft ze mijn paal lekker met olie gemasseerd en tussen haar borsten gemasturbeerd. Ze neemt tijd, is zacht, heeft prachtlichaam en neukt als een godin. Volgende keer ga ik er 1 uur

dolfijne
28 december 2008, 22:14
Is zij niet met verlof???
Laatst gebeld en vertelde mij dat ze tot einde dit jaar met verlof was, is ...

herbert de tarbot
7 januari 2009, 10:39
Gisteren geweest, ze was nog steeds in verlof.
Dan maar Tania genomen, knappe Portugese of Braziliaanse met bijgewerkte bumpers, werkte vorig jaar bij Exkise in Aalst.
Ze is nog steeds even goed, wel geen pzc.

auto
6 februari 2009, 15:02
Ik heb daar twee meisjes gehad de namen weet ik niet meer maar ik weet dat het ene meisje een tatoo op haar venusheuvel heeft (met zicht op kunst tijdens het beffen :smkiss:) (de latina??)
Het andere heet konijn heeft tepels die dienst kunnen doen als kapstok om je hemd aan te hangen
Prijs/kwaliteit ben je hier zeker niet bedrogen (60€)
Kan concureren met All in met dit voordeel dat hier een washandje en handdoekje worden gebruikt en dus geen natte doekjes