Volledige versie bekijken : Welk risico nemen de dames?
yep3
18 oktober 2008, 13:01
als ik af en toe in de clucs in nrw ben vraag ik me af welke risico's de dames nemen.....ze laten zich in hun mondjes spuiten, zitten aan onze pikken en gaan zich daarna weer vingeren.....
Mr_Staminna
18 oktober 2008, 13:11
Evenveel risico's als jij; de bezoeker die in hun mondjes spuit, aan zijn pik laat zitten en weer gaat vingeren en beffen
...
Risico op Soa's
Maar in hun verloning zit dan ook "gevarengeld" net zoals Soldaten die naar een risicogebied gaan.
Terwijl voor het voor de wandelaar geld kost, maar dan wel weer genot oplevert
uurtje
18 oktober 2008, 21:42
Militairen die op missie gaan krijgen geen gevarengeld. Ze krijgen slechts een afkoopsom voor extra beslaglegging en evt onkosten. Gezien het aantal uren dat sommigen maken is zelfs dit een lachertje........
rplover
19 oktober 2008, 13:01
als ik af en toe in de clucs in nrw ben vraag ik me af welke risico's de dames nemen.....ze laten zich in hun mondjes spuiten, zitten aan onze pikken en gaan zich daarna weer vingeren.....
Concurrentie, dus opgelegde regels door de clubs, dus dwang.
Maar het is vechten tegen de bierkaai.
Het overgrote deel van de beertjes neemt deze gevaren voor lief, en die Meiden kunnen niet anders, anders worden ze uit de markt gegooid, en hebben ze niets meer. Zachte dwang.....
Des te dieper je hierin gaat graven, des te meer weerstand je gaat krijgen van de gemeenschap hier aanwezig.
De gevaren worden geminimaliseerd, en als je je voordoet als voorvechter, proberen ze je met de grond gelijk te maken.
Met andere woorden, ze doen dit ook af als "zonder gevaar", of dat je meer kans hebt op een ongeval te krijgen als je naar de clubs loopt.
Eigenlijk zijn we allen ijsberen met paardenkleppen op, en is het vechten tegen de bierkaai.
En daarmede is alles gezegd eigenlijk, het is gevaarlijk, de kans op SOA bestaat (ja ja, ik hoor jullie komen, is te klein waarschijnlijk om te vermelden) maar niemand wil het geweten hebben.
Want onbeschermde seks is toch o zo verdomd lekker .......
Het gevecht tegen de bierkaai dus, niks meer of niks minder........
:wink:
Mr_Staminna
19 oktober 2008, 13:50
de kans op SOA bestaat (ja ja, ik hoor jullie komen, is te klein waarschijnlijk om te vermelden) maar niemand wil het geweten hebben.
Want onbeschermde seks is toch o zo verdomd lekker .......
Rplover, hebt gij deze "te kleine kans" niet eens gehad?
Vergeef me als ik verkeerd ben
Maar inderdaad, de frequentie van de FT's etc in de saunaclubs is ook hetgeen me tot nu toe altijd heeft afgehouden van een bezoek er aan.
Toegegeven het standaard PZC en het makkelijk FT'en gekoppeld aan de lage prijs is ook net datgene wat me aantrekt
Raar hé
Maarja tot nu toe heeft het idee dat ik een dame zoen, me laat pijpen, die nog wat nageslacht van mijn voorganger in de mond heeft mij nog altijd voldoende afgeschrikt.
Vandaar dat ik mij altijd beperkt had tot de ramen (SKW) aangezien het hier, dacht ik, meestal veiliger aan toe gaat.
Maar dat bleek spijtig genoeg ook niet waar.
Zo blijken raamdames waar ik regelmatiger kwam zich ook gretig te laten beffen terwijl ze met een sponsje aan het werk zijn.
Ik kan u verzekeren dat zo'n ontdekking tijdens de actie wel een enorme domper is op de (feest)vreugde
Als je wandelt heb je risico's op soa's; niet meer of niet minder
de enigste manier op dit 100% te vermijden is thuis blijven
En je hebt spijtig genoeg als wandelaar meer kans op een soa dan om de loterij te winnen
seksenfun
19 oktober 2008, 14:04
Ik wil er niet aan denken dat ik een soa zou oplopen. Ik wil het ook niet minimaliseren omdat ik op meer dan 1,5 jaar saunaclubbezoek nog geen soa heb gehad. Morgen kan het zover zijn. Misschien spreekt in mijn voordeel dat ik meestal niet op de dames val die amper tijd nemen om hunzelf even op te frissen, die m.a.w. de mannen één na één afwerken. Mijnsinziens maakt het een groot verschil of een dame 3 klanten doet per dag of 13. Uitgesloten is het echter nooit.
rplover
19 oktober 2008, 14:12
Ik wil er niet aan denken dat ik een soa zou oplopen. Ik wil het ook niet minimaliseren omdat ik op meer dan 1,5 jaar saunaclubbezoek nog geen soa heb gehad. Morgen kan het zover zijn. Misschien spreekt in mijn voordeel dat ik meestal niet op de dames val die amper tijd nemen om hunzelf even op te frissen, die m.a.w. de mannen één na één afwerken. Mijnsinziens maakt het een groot verschil of een dame 3 klanten doet per dag of 13. Uitgesloten is het echter nooit.
Beste Seks&Guns.
Dat is een misvatting.
Hygiëne nadien, vooral mondhygiëne bij de Meiden, maakt de kans op besmetting alleen maar groter. Ik lees hier veel dat tandjes worden gepoetst, wel, dat zijn juist de dingen die kleine wondjes veroorzaken, en de kans op besmetting na een Ft'je groter maken.
om maar eens één aspect te noemen.
En hou er maar rekening mee, vroeg of laat heb je toch eens prijs.
Dus ja, MrStaminna, ik heb er al van gehad, en ik zweer je, dan denk je wel effe na.
Maar nadien lopen we gewoon terug onze lul achterna, ook ondergetekende relnicht;)
bergm550
19 oktober 2008, 14:32
Hygiëne nadien, vooral mondhygiëne bij de Meiden, maakt de kans op besmetting alleen maar groter. Ik lees hier veel dat tandjes worden gepoetst, wel, dat zijn juist de dingen die kleine wondjes veroorzaken, en de kans op besmetting na een Ft'je groter maken.
om maar eens één aspect te noemen.
Het beste is om je tanden niet te poetsen, maar desinfecterend mondwater mee te nemen als je een club bezoekt. Zelfs dit is GEEN garantie tegen ziektes.
Het allerbelangrijkste dat een clubganger dient te hebben, is vaccinaties tegen Hepatitis A en B. Van tongzoenen kun je Hepatitis B oplopen, en Hepatitis A kun je oplopen als je met je tong bij de anus komt.
Je kunt je laten inenten tegen Hepatitis A en B bij de GGD of bij de huisarts. Je moet drie keer terugkomen voor drie injecties, en de totale kosten zijn rond 200 EUR. Voor Hepatitis B ben je dan je hele leven beschermd, en voor A 15 jaar.
Natuurlijk loop ik nog steeds gevaar om andere ziektes op te lopen, waar geen vaccin voor is, zoals Hepatitis C. Maar in ieder geval ben ik tegen A en B beschermd.
rplover
19 oktober 2008, 14:36
Het beste is om je tanden niet te poetsen, maar desinfecterend mondwater mee te nemen als je een club bezoekt. Zelfs dit is GEEN garantie tegen ziektes.
Het allerbelangrijkste dat een clubganger dient te hebben, is vaccinaties tegen Hepatitis A en B. Van tongzoenen kun je Hepatitis B oplopen, en Hepatitis A kun je oplopen als je met je tong bij de anus komt.
Je kunt je laten inenten tegen Hepatitis A en B bij de GGD of bij de huisarts. Je moet drie keer terugkomen voor drie injecties, en de totale kosten zijn rond 200 EUR. Voor Hepatitis B ben je dan je hele leven beschermd, en voor A 15 jaar.
Natuurlijk loop ik nog steeds gevaar om andere ziektes op te lopen, waar geen vaccin voor is, zoals Hepatitis C. Maar in ieder geval ben ik tegen A en B beschermd.
En welk risico nemen de Dames dan? Want ik was effe aan de ijsbeertjes aan het denken (ons ego toch he), maar welk risico's nemen de Dames eigenlijk :rolleyes:
bergm550
19 oktober 2008, 14:46
En welk risico nemen de Dames dan? Want ik was effe aan de ijsbeertjes aan het denken (ons ego toch he), maar welk risico's nemen de Dames eigenlijk :rolleyes:
Wij nemen net zoveel risico's als de vrouwen. Wanneer een man de vagina likt, dan loop je ook risico's om ziekten op te lopen, hetzelfde geldt voor tongzoenen.
Voor de vrouwen is het risicovol om het sperma in de mond te krijgen, maar nog gevaarlijker is als een vrouw het in haar oog krijgt. Dit verhoogt het risico op HIV-besmetting.
De kans op HIV-besmetting is aanwezig, maar de kans is groter dat je Hepatitis A of B oploopt, als je hiervoor niet bent ingeent. Geslachtsziekten zijn nu eenmaal de risico's voor vrouwen en mannen die in clubs sex met elkaar hebben. En je kunt een keer pech hebben dat je iets oploopt, zo simpel is het.
rplover
19 oktober 2008, 14:56
En je kunt een keer pech hebben dat je iets oploopt, zo simpel is het.
xxx
yep3
19 oktober 2008, 16:36
wat me ook opvalt is dat in alle jaren geijsbeer alleen angela in gt mijn lul reinigt. Dit snap ik niet, er zullen toch wel veel viezerikken rondlopen die hun lul niet wassen...
seksenfun
19 oktober 2008, 18:20
Kijk hè, vele meiden deinsen terug voor een voorspel in de douche. (Oeps, in vele clubs zijn geen douches op de kamer) Toch is dit een uitermate goeie lans om de spontaniteit op gang te brengen en weet je meteen van mekaar dat je allebei net gewassen bent.
Anderzijds moet je ook wel wat vertrouwen in mekaar hebben. Ik ga er vanuit dat als een dame zegt dat ze zich gaat douchen dat ook gaat doen, net als ik dat dan ook ga doen.
uurtje
19 oktober 2008, 18:45
Stella van VV is ook erg hygienisch, en zo zijn er meerderen. Maar het schoonmaken van lichaamsdelen zal denk ik weinig bescherming bieden tegen SOA's
seksenfun
19 oktober 2008, 19:38
Hygiëne is absoluut niet dé beschermer van soa's. Hygiëne is wel erg belangrijk. Ik ken maar één club die mondwater ter beschikking stelt in de sanitaire ruimtes, waar ik al was: Sans Soucis met name. Proficiat! Ik ben nog maar één dame tegengekomen die me op een gegeven moment geen tongkus wou geven omdat ze net van kamer kwam: Brenda in Planet Happy Garden. Dit pleit voor haar, als je begrijpt wat ik bedoel. Ze ging eerst haar mond nog spoelen, douchen....
Ace2
19 oktober 2008, 19:50
Hygiëne is absoluut niet dé beschermer van soa's. Hygiëne is wel erg belangrijk. Ik ken maar één club die mondwater ter beschikking stelt in de sanitaire ruimtes, waar ik al was: Sans Soucis met name. Proficiat! Ik ben nog maar één dame tegengekomen die me op een gegeven moment geen tongkus wou geven omdat ze net van kamer kwam: Brenda in Planet Happy Garden. Dit pleit voor haar, als je begrijpt wat ik bedoel. Ze ging eerst haar mond nog spoelen, douchen....
Cosmina (Ro.), Kim (Th.), Meylin (Th.), Be (Th.) en voorheen Luana (Pl.) (nu YY/ZZ), Anny (Th.) en Fon (Th.) uit de neukfabriek doen/deden het ook niet. Waarschijnlijk doen ook meer meisjes uit de neukfabriek en andere (wel nette) clubs het niet, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring. Ik ben nogal eenkennig, zowel qua dames als qua club.
bergm550
19 oktober 2008, 19:59
Cosmina (Ro.), Kim (Th.), Meylin (Th.), Be (Th.) en voorheen Luana (Pl.) (nu YY/ZZ), Anny (Th.) en Fon (Th.) uit de neukfabriek doen/deden het ook niet. Waarschijnlijk doen ook meer meisjes uit de neukfabriek en andere (wel nette) clubs het niet, maar dat weet ik niet uit eigen ervaring. Ik ben nogal eenkennig, zowel qua dames als qua club.
Klopt, Cosmina kust inderdaad pas, zodra ze zich gewassen heeft en haar mond gereinigd heeft. Ook Silvana doet hetzelfde.
Gustomass
19 oktober 2008, 21:20
laura phg, vv past ook in dit rijtje.
het heeft inderdaad niks met soa's te maken maar een ijsbeer vertelde mij dat hij het geil vond om zich een dag niet te wassen en dan te laten pijpen in gt, je moet er toch niet aan denken dat je na zo'n viezerik met een dame de kamer opgaat. Ook zie ik weleens ijsberen naar het pissoir gaan en dan met een dame de kamer op, lekker hooor.
een beetje respect, een goed douchebeurt en je leurus wassen voor kamerbezoek lijkt me het minste
Er zullen altijd wel van die viezerikken, van die smerige varkens van ijsberen zijn die zo iets doen of proberen.
Natuurlijk ken ik niet alle dames, maar die dames met een béétje guts, die stampen zo'n varken van de kamer af. Sorry voor mijn bewoordingen...
Hygiene staat vóórop bij de dames. Bij veel dames staat een goede hygiëne van de ijsbeer nog hoger op het lijstje dan die 50 euro. ( je hebt altijd dames die géén keuze hebben... als hun "vriendje" haar op de kamer heeft zien gaan met een klant, dan kán ze niet zonder minimaal 50 euro af te dragen van de kamer komen , ook niet als ze een smeerlap zou treffen ... het gebeurt helaas...)
Dames knappen nergens zo erg op af als op slechte hygiëne.
Maar dat geldt voor ons ook een beetje , toch??
Soms zie je dames wel héél snel terugkomen uit de kleedkamer..:confused:.mogelijk heeft ze zich op de kamer al gewassen, maar in veel clubs zijn meeste kamers zónder badgelegenheid...:confused:
Af en toe zijn ze blijkbaar zó opgegaan in de jacht, dat ze zich vergeten grondig te wassen. Gelukkig zal dit snel afgestraft worden, voor vis gaan we immers naar de markt nietwaar....
De naam van een slecht gewassen ijsbeer is al de halve club rond onder de dames , vóór deze ijsbeer zich na kamerbeozek goed en wel heeft gedouched en daarna de bar weer binnenstapt.
Geloof me, de tamtam onder het Corps Féminin gaat nog sneller dan onze ijsberen berichtjes. Dat zijn in verhouding maar postduivenberichtjes....
gustomass die zich op een clubdag vaker wast dan op andere dagen...
Gustomass kan niet genoeg krijgen van het douchen....;)
rplover
19 oktober 2008, 21:21
.....maar een ijsbeer vertelde mij dat hij het geil vond om zich een dag niet te wassen en dan te laten pijpen...
Toch hangen in iedere fabriek bordjes, zelfs in de toiletten: verplicht handen te wassen na het urineren :teuflisch
Ach, er zijn altijd vetzakken onder ons, heb ooit een ijsbeer gekend, die een bad ging nemen in ..(ik wil geen club viseren) in de whirlpool, had zich al 4 maanden niet meer gedoucht:hammer:, van vetzakkerij gesproken (en neen, das echt geen geintje, de chloor zal hem goed hebben gedaan, denk ik) :zauberkis
Misschien een enquete opstarten, hoe dikwijls douche je of neem je een bad :D
quitje
20 oktober 2008, 17:53
Hygiëne is absoluut niet dé beschermer van soa's. Hygiëne is wel erg belangrijk. Ik ken maar één club die mondwater ter beschikking stelt in de sanitaire ruimtes, waar ik al was: Sans Soucis met name. Proficiat! ...
Opgepast, in Bernds is dit ook al geruime tijd in de douches aanwezig met kleine bekertjes :rolleyes:
seksenfun
20 oktober 2008, 23:33
Opgepast, in Bernds is dit ook al geruime tijd in de douches aanwezig met kleine bekertjes :rolleyes:
Opgepast!! (lijkt alsof je schrik hebt van dat water :rofl:) Gelukkig misschien :rolleyes:.
Matiass
29 januari 2009, 20:20
Ik heb het een keer meegemaakt, stond te praten met een dame aan de bar die stonk zooo erg naar zweet dat ik niet wist hoe snel ik bij haar weg moest komen. Als je eenmaal met een dame op de bank zit denk je wellicht niet aan hygiene, maar goed aan de andere kant kun je denk ik ook wel redelijk inschatten hoe hygienisch een dame is. Wellicht dat als je een club binnenkomt het onderwerp hygiene extra onder de aandacht gebracht zou kunnen worden?
vurkion
16 februari 2009, 10:15
gewoon hygiene is heel belangrijk voor iedereen
phoenix
16 februari 2009, 13:24
soa's gedijen het beste waar het warm en vochtig is en op hiv na zijn ze allemaal dan redelijk tot zeer besmettelijk, in nettetal had ik na eenmaal de verkeerde handdoek en een kletnat bed, waar geen handdoek onder gelegen had toch echt wel het gevoel, geile dames, maar getver wat een hygiene hier, en toen had ik al genitale wratjes geloof ik, die amper waarneembaar warene nwaarvan ik dacht dat zijn bultjes en waar ik die dan opgelopen heb weet ik niet, maar die kun je oplopen bij vieze handdeoken, natte bedden van zweet, vaginavocht en sperma en gewoon tijdens het neuken als je met je pik met condoom maar net iets een openingetje hebt in je huid waar dat virusje zich gaat tnestelen, en ja hoor ze groeien hoor de wratjes als bloemkolen, gelukkig was ik er op tijd bij en heb ik na 4 maal branden met stikstof eindelijk niets meer en kan ik weer zonder schaamte en schuldgevoel me eens lekker laten afzuigen en dan wel weer eens een keer lekker zonder ! alhoewel olga op 104-3 op het zanpdad zo goed pijpt dat er gewoon een condoom om heen mag....dat mag wel weer eens gezegt worden er zijn echt dames bij die kunnen pijpen!!! en ook vele dames die absoluut niet kunnen pijpen terwijl je er er geen rubber omheen hebt zitten.
rplover
16 februari 2009, 13:52
soa's gedijen het beste waar het warm en vochtig is en op hiv na zijn ze allemaal dan redelijk tot zeer besmettelijk, in nettetal had ik na eenmaal de verkeerde handdoek en een kletnat bed, waar geen handdoek onder gelegen had toch echt wel het gevoel, geile dames, maar getver wat een hygiene hier, en toen had ik al genitale wratjes geloof ik, die amper waarneembaar warene nwaarvan ik dacht dat zijn bultjes en waar ik die dan opgelopen heb weet ik niet, maar die kun je oplopen bij vieze handdeoken, natte bedden van zweet, vaginavocht en sperma en gewoon tijdens het neuken als je met je pik met condoom maar net iets een openingetje hebt in je huid waar dat virusje zich gaat tnestelen, en ja hoor ze groeien hoor de wratjes als bloemkolen, gelukkig was ik er op tijd bij en heb ik na 4 maal branden met stikstof eindelijk niets meer en kan ik weer zonder schaamte en schuldgevoel me eens lekker laten afzuigen en dan wel weer eens een keer lekker zonder ! alhoewel olga op 104-3 op het zanpdad zo goed pijpt dat er gewoon een condoom om heen mag....dat mag wel weer eens gezegt worden er zijn echt dames bij die kunnen pijpen!!! en ook vele dames die absoluut niet kunnen pijpen terwijl je er er geen rubber omheen hebt zitten.
Kom kom kom, wij ijsberen weten wel beter. Het risico voor ons is zo goed als onbestaande toch? En dat ultra-minieme risico nemen we er toch gewoon bij.
Wat een flauwekul, kan je wetenschappelijk onderbouwde cijfers geven?
Want met te zeggen dat het besmettelijk is, dat het gevaarlijk is alleen kom je er op deze site niet.
Het grotendeel van de ijsberen hier loopt met oogkleppen op, en tot overmaat van ramp zit de hele bergboteroverschot in hun ogen ook nog.
Ik zal effe heel erg duidelijk zijn. Alhoewel we allen goed genoeg beseffen dat de risico's groot zijn, zullen de verworven rechten nooit opgegeven worden, want wie aan de rechten van de ijsbeer zit, is tegen de ijsberen toch?
Risico's? uiteraard is het risico op besmetting groot genoeg om er een rubbertje laten over te trekken, maar ook dat gaat op weerstand stoten, je neemt niet zomaar de ijsberen hun plezier af toch?
Kortom, die strijd voor het gebruik van een condoom zal nooit gewonnen worden, zolang 90 percent van de beertjes kortzichtig, dom en onnozel blijven, en ze niet de echte risico's willen onder ogen zien.
Schrijnend, verschrikkelijk is het te moeten vaststellen dat circa 90 percent van de beertjes zich NUL aantrekken van hun gezondheid (is hun zaak), van de gezondheid van hun dierbaren (hoe stom kan je wel niet zijn als je zin hebt in seks), van de gezondheid van hun medeberen (après moi le délugue), en vooral van de gezondheid van de Meiden in de clubs (en hier word ik wel woest van).
En schaamte? Neen, hoor, vooral dat woord staat niet in hun Dikke.
Een bende kippen zonder kop, anders kan ik het niet noemen......
foots
16 februari 2009, 18:10
Heren, beren,
Ik geef het gewoon toe ik denk dat ik en de dames ook zeker in de saunaclubs een veel groter risico lopen door PZC als in NL bij de privehuizen, waar dat gewoon extra kost.
Toch vind ik het blijkbaar veel belangrijker om de hele dag naar de mooie dames te kijken, i.p.v snel te moeten kiezen uit een korte optocht, gezellig wat te drinken en te ouwehoeren met medeberen en er een feestelijke dag van te maken dan eigenlijk op mijn gezondheid te letten.
RP, wil jij me daar alsjeblief maar niet meer aan herinneren, want het is het enige leuke wat je als NL-er nog hebt, dat neem je ons toch niet af om terecht op de gevaren te wijzen :hammer_2:
Groet, Foots :wink:
P.S. Ja, ik steek als een struisvogel mijn kop in het zand ik weet het en toch kan ik het niet laten. Wel ga ik ook met dames die alleen PMC doen zoals Nuncia (VV) en eigenlijk maakt me dat vrij weinig uit als de dame verder wel een leuke tijd van maakt.
phoenix
16 februari 2009, 20:30
je leest nIET goed beste rplover, mijn betoog is vooral vanuit een eigen ervaring, waar ik de nadruk leg op de meest besmettelijken van allemaal en de besmettelijkste dat is genitale wratjes, in 15 jaar of langere wndelaccarriere is het inderdaad de eerste keer da ik zoeits heb opgelopen, toch is wel schrikken da tje plots iets aan je leuter hebt zitten....en dan ga je WEL OVER MEER HYGIENE NADENKEN EN IS NETTETAL VOOR MIJ DUS NIET MEER IM FRAGE.
subje.isabelle
20 februari 2009, 18:58
Het grootste risico heeft een meisje van 19 jaar gelopen, vannacht doodgestoken in haar werkruimte op de Wallen.
thesickboy
21 februari 2009, 14:22
....WEL OVER MEER HYGIENE NADENKEN EN IS NETTETAL VOOR MIJ DUS NIET MEER IM FRAGE.
Vermoedelijk stond je caps-lock per ongeluk aan, maar voor de volledigheid: typen in hoofdletters staat in cyberspace gelijk aan schreeuwen en da's niet zo netjes.
TSB
janjanjan
21 februari 2009, 16:48
je leest nIET goed beste rplover, mijn betoog is vooral vanuit een eigen ervaring, waar ik de nadruk leg op de meest besmettelijken van allemaal en de besmettelijkste dat is genitale wratjes, in 15 jaar of langere wndelaccarriere is het inderdaad de eerste keer da ik zoeits heb opgelopen, toch is wel schrikken da tje plots iets aan je leuter hebt zitten....en dan ga je WEL OVER MEER HYGIENE NADENKEN EN IS NETTETAL VOOR MIJ DUS NIET MEER IM FRAGE.
Vermoedelijk stond zijn capslock hier per ongeluk een letter te laat aan....
en hier bewust aan...
:thefinger
phoenix
22 februari 2009, 17:59
nou handdoeken, beddengoed en douches daar kun je wel degelijk aan zien of het bijgehouden wordt......en dat is bij netteal naadje....., bovendien heb ik bij een aantal dames bij nettetal het gevoel dat ze niet helemaal sporen, dat wil niet zeggen dat ik de mensen daar niet aardig vind, trouwens is wat er is wel goed voor prijs, het is een leuke tent maar doe eens wat aan de verzorging, metmann heeft minder douches, maar de douches die er zijn, worden picobello bijgehouden als ook het beddegoed en de handdoeken
neukie
2 maart 2009, 12:49
http://www.sexsicher.de/
in drie talen: duits, engels, espanol.
Eens lezen aub!
phoenix
2 maart 2009, 20:36
ik hoef dat niet meer te lezen, ik heb zelf voorlichting gegeven....., nee meeste soas krijg je niet door vieze handdoeken maar een schone omgeving neukt een stuk relaxter....