PDA

Volledige versie bekijken : Esmee (Nederlandse)

seksenfun
19 oktober 2008, 20:03
Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
Lengte dame : 1,67
Postuur/Cupmaat : slank
Nationaliteit/Taal : Nederlandse/Nederlands - Engels
Leeftijd : 43
Tatoeages/Piercings :
Service: (van een mede-beer) zeer goed
Prijs : normale prijzen doch voor extraatjes als het geven van een massage aan haar eerst afspreken wat de eventuele meerprijs kan zijn.
extra info: ze is er enkel in de week, nooit op dinsdag, niet in het weekend (zelden op een zaterdag)

Hollandmale
3 januari 2009, 10:49
.....was Esmee aanwezig, vlotte Limburgse MILF, ziet er goed uit, inmiddels lang (zwart) haar.
Naar verluidt is haar service goed, HM had zeker interesse, maar was nog te vroeg 's-middags.
Kwa presentie is Esmee er inderdaad voornamelijk door de week en zelden in het weekend :cool:.

tommyv
3 januari 2009, 11:39
esmee is er de laatste 2 maanden altijd op zaterdag op zondag is ze er niet

TommyV

Giuseppe
3 januari 2009, 17:00
Vorige zaterdag met Esmee naar de kamer geweest. ze biedt super goede service.
Heb me heerlijk laten verwennen door haar, echt een aanrader.

jojomulti
29 april 2009, 18:04
Esmee is echt een aanrader ziet er goed uit,een heerlijk lichaam en pijpt als de beste,nog nooit zoiets meegemaakt.Alles is mogelijk bij haar intiem tongen massage en in alle standje ........... een echt limburgs vlaaitje om je vingers bij aftelikken

hen
29 april 2009, 22:44
pas op Esmee leest dit ook dus schrijf niets negatiefs over haar (een gewaarschuwd man telt voor twee)

bootyfan
29 april 2009, 23:10
pas op Esmee leest dit ook dus schrijf niets negatiefs over haar (een gewaarschuwd man telt voor twee)

wat is dit nu weer voor zever !
Het forum dient er net voor om een zo volledig mogelijk beeld te schetsen van de situatie.
Esmee mag gerust meelezen en samen met haar nog duizend anderen voor mijn part !
Je gaat toch geen recensie kleuren omdat je schrik hebt, dat de dame in kwestie meekijkt ???!!!

En.... Esmee, als je echt meeleest, voor mij niet gelaten hoor...
Ik schrijf dit berichtje zeker niet om jou te viseren.
Absoluut niet! Jij bent een klasse vrouwtje en tot zover heb ik alleen maar goeie dingen over je gehoord en gelezen.

Bootyfan :cool: