Volledige versie bekijken : Hayeth/Joanna
Jünther
19 oktober 2008, 22:21
Haarkleur/-lengte : Donker (zwart), redelijk lang, vaak gebundeld
Lengte dame : 170 cm
Postuur/Cupmaat : Redelijk slank (tikkeltje extra, wel lekker), C
Nationaliteit/Taal : Tunesisch/Duits, Duits
Leeftijd : 26 (schatting)
Tatoeages/Piercings : Ja/Ja (mond)
Service: klasse, pzc, nmc, .....als je lief bent een mooi extraatje
Voordelen: erg beleefd en correct
Nadelen: jibt es nicht
Tijdsduur : 30 min
Prijs : € 40,-
Opmerking: speelt Handbal op verdienstelijk nivo (dus sportief)
Tijdens mijn (inmiddels) tweede sessie met haar maakte zij zelf een 'angebot' om eens een andere ingang bij haar te proberen. Ik geloof ook dat dit een uitzondering was vanwege de goede klik.
Het meest typerende aan deze vrouw is haar klasse en beleefdheid. Als je haar een compliment maakt dan antwoordt ze steevast 'danke schön'.
Ze neemt de tijd voor het Franse voorspel en vraagt meestal keurig welk standje jij wil. Ze draagt vaak kanten mooie lingerie. Haar Duitse Sprache is gekleurd met een grappig, licht buitenlands (Tunesich) accent.
Alles verloopt lekker relaxed.
Wiederholungsgefahr: 100%
Willem2
19 oktober 2008, 22:24
Is dat niet deze dame : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=3382
Jünther
19 oktober 2008, 22:38
Ze draagt in de Aca nooit een bril (lenzen, gelaserd ??).
Ze kuste bij mij wel degelijk, en vol overgave.
Verder kan ik een aantal genoemde techniche details niet bevestigen.
Misschien eens voorzichtig aan haar vragen......
limbo11
24 november 2008, 12:26
Hayeth is naar eigen zeggen half Tunesisch en half Duits, vrij groot (174 cm), slank maar niet dun en heeft halflang krullend haar, meestal in een staartje (ze heeft haar lange haren af laten knippen) Ze loopt meestal in een heel mooi setje rond soms met bloote tietjes (b cup)
Toen ik voor het eerst in AC rondliep zag ik haar steeds rondlopen en met mannen praten. Ze nam steeds de tijd voordat ze naar de kamer verdwenen.
Nadat ze weer voor 1 uur op de kamer was geweest snel gevraagd of ze tijd voor mij had. Eerst op de sofa leuk gekletst en gemerkt dat zij goed geschoold is je kon over veel dingen met haar praten.
Op de kamer begon een kusorgie van de eerste orde, diepe zoenen waar je geen genoeg van kon krijgen. Langzaam zakte ze door de knieen en begon met een FO dat ik haar na enkele minuten moest stoppen anders was ik staande gekomen.
Om tijd te winnen ben ik haar gaan likken (als Lassy). In eerste instantie reageerde ze niet zo veel maar plotseling begon ze hevig te schokken en zette ze mijn hoofd klem tussen haar benen en het sap begon te lopen!
Hierna weer zoenen en Fo maar na enige tijd rubbertje om en hierna volgde een heerlijke rit door Hayeth waarbij ze haar heerlijke borsten steeds in mijn mond bracht.
Tenslotte rubbertje af en met FO en hand naar een hoogtepunt gebracht waarbij ik dacht dat alles uit mijn tenen moest komen. Ze keek daarbij diep in mijn ogen wat het orgasme nog heftiger maakte.
We hebben zeker nog 10 minuten liggen te kussen en strelen en praten zodat het 1/2 uur al lang verstreken was maar bij het afrekenen wilde ze toch maar €40 en ze straalde toen ik daar € 50 van maakte.
Kortom een GFE van de eerste orde en ook daarna had ze steeds een glimlach voor je als ze weer eens met een klant voorbij liep.
Herhalingsfaktor: 200%
Tiga
1 februari 2009, 12:55
Soortgelijke ervaring met haar gehad gisteravond. Een mooie meid om te zien. Ze was een beetje moe, het was ook al wat later dus mijn ervaring was iets minder heftig als mijn voorgangers beschreven hebben. Pzc was fantastisch, zoenen oke, niet heel bijzonder. Leuke en mooie meid. Aanrader.
Manni1A
17 juli 2009, 01:48
Bitte verplaatsen in Richtung Living Room
Hayeth ist in Sachen Service eine Top-Empfehlung - Wiederholung zu 100 Prozent
Manni1a
wipneus
17 juli 2009, 16:12
Op welke dagen werkt deze dame in de LR?
Ik heb haar in de Acapulco wel eens gezien, maar daar was ze alleen in het weekeinde.
SFL
29 september 2009, 17:03
Als we een profieltje schetsen over een dame, dan doen we het wel goed hé, vandaar volgende correcties:
Haarkleur/-lengte : Donker (zwart), redelijk lang, vaak gebundeld Krullend en donkerblond gekleurd met mechen
Lengte dame : 170 cm doe daar maar 5cm bij
Postuur/Cupmaat : Redelijk slank (tikkeltje extra, wel lekker), C bijlange geen C, maar wel een sympathieke B en alleen haar buikje is een tikkeltje meer... Voor de rest mooi gestroomlijnd
Nationaliteit/Taal : Tunesisch/Duits, Duits Engels spreekt ze ook
Leeftijd : 26 (schatting) 22 zegt zij zelf en ik schat 24/25
Tatoeages/Piercings : Ja/Ja (mond) dat weet ik nu niet meer, zie! tatoe heb ik denk ik nergens gezien
Service: klasse, pzc, nmc, .....als je lief bent een mooi extraatje tongen, niet vergeten!!!
Voordelen: erg beleefd en correct lief en vakkundig ook
Nadelen: jibt es nicht mee eens!
Tijdsduur : 30 min
Prijs : € 40,- of 80 voor uurtje
Opmerking: speelt Handbal op verdienstelijk nivo (dus sportief) zou best wel kunnen
Ik weet niet dat haar naam gespeld wordt zoals hier geschreven... Ze zij iets van een hotel ofzo...
SFL had heerlijke tijd met haar tijdens zijn eerste bezoek aan Acapulco. Lief kind, vriendelijk en weet van aanpakken. Pijpen is haar specialiteit en dat speelt ze in het voorspel ook uitgebreid uit. Ze doet veel verschillende dingen met knuppel beneden. Tongzoenen = perfect!!!! Tongen en tongen is twee: je hebt DVP's die een tipje tong bieden en je hebt DVP's die hun tong uitsteken en als gek rondjes draaien zoals een betonmolen die opgefokt is. Zij daarentegen kust met gevoel, zachte lippen en een tong die afwisseld en diepe tongzoenen toelaat. Zelf heeft ze een zachte huid op een sportief lichaam en een lief zacht buikje ideaal om buikdansen. Lichaamsbouw heeft ze waarschijnlijk van Duitse kant, haar hoofd en haren zijn volledig Arabisch. Heeft ook grote zachte handen, die ze proper verzorgd en waarmee ze heel zacht kan strelen en aan je pik sleuren. Haar poesje voelt nauw aan, behoeft geen glijmiddel extra bij de penetratie en haar schaamlippen voelen zacht aan. Haar sterkste uiterlijke troeven zijn haar lange elegante benen en de mooie ronde kont waarin ze overvloeien. Misschien één klein nadeel als je toevallig op let, dat is dat ze wel grote voeten heeft voor een vrouw (42/43 schat is). Maar voor de rest niets anders dan positiefs over dit topwijf. A new Shakira is born !!!!
SFL
29 september 2009, 17:23
Haar naam is Hiat of Hayeth en ze is half Duitse en half Tunesische. Tamelijk groot met op z’n minst 1m75, prachtlichaam, beetje atletisch, aantrekkelijke B-cup, een kont waar je een hartverlamming van krijgt als je er te lang naar kijkt, lange en goed gevormde benen, zachte huid, lief koppie en eveneens het shakira-kapsel. Naar eigen zeggen is ze 22, maar ik geef haar toch eerder 24-25.
Link: http://www.youtube.com/watch?v=xCr_YELKMsE
Ze is, net als de eerste, een heel fijne dame in omgang, absoluut heel vriendelijk en straalt een zachtaardig karakter uit. Ik vermeld dit er even bij omdat je haar op het eerste zicht zou klasseren onder hoogheidwaanzin, arrogant of bitcherig… Het is dus niet zo. Volgens Picasso had ze wel wat weg qua uiterlijk van Angie in VV. Ze had veel meer ervaring dan de eerste en nam er op mijn aanvraag de tijd ook voor. Eerst lang kussen (tong heel diep), haar adembenemend lichaam strelen en likken, dan een heel lange pijpbeurt (die tot één van mijn beter behoort in de laatste 2 jaar) en daarna nog 10 minuutjes geneukt. Slechts één standje (zij op mij), meer was niet nodig, want dit was goed zo en belichaamde het gevoel dat ik eeuwig zou willen aanhouden. De realiteit beslist er anders over en aan zoiets goeds komt snel een einde dus. Uiteindelijk 50min met deze prachtmeid op de kamer geweest, waarvoor ik haar 40€ voor een vol uur betaalde + ook 10€ fooi voor de goede zorgen. Ze werkt al een jaar in Acapulco en is daarmee eentje van de vaste kern… Met haar ook de hand erop gedrukt dat als ik nog eens naar Velbert kom, ik zeker met haar nog meer en langere avontuurtjes wil beleven.
Jorah Mormont
2 oktober 2009, 01:03
Afgelopen dinsdag was Hayeth weer in Living Room.
Heren mods, veel sterkte met deze rondreizende dame.
Groet,
Sonny
Willem2
2 oktober 2009, 11:09
Afgelopen dinsdag was Hayeth weer in Living Room.
Heren mods, veel sterkte met deze rondreizende dame.
Groet,
Sonny
Sonny
"Wel blijven plakken hé" ;)
dauerlutscher
24 oktober 2009, 01:24
--> PSR. Immer wieder und immer noch herausragend!:liebe2: Jetzt aber mit anderem Namen.
Jünther
24 oktober 2009, 09:59
AC-fans niet getreurd: Hayeth is 'een kind van Velbert', daar is ze groot geworden, en heeft ze haar vriendinnenclubje.
Hoewel ik ook zo nu en dan PSR bezoek, zie ik geen problemen, maar ik weet dat Hayeth beter past in de gezellige meltingpot die Acapulco heet. Haar Acapulco. Mijn Acapulco.
Ik geef haar 1 maand.
Gisteren waren er overigens een keer 'echt' 60 dames in Acapulco. Ik mocht 8 uurtjes verpozen in de snoepjeswinkel; toen was ik heel erg moe, en moest ik weer naar huis :).
wiliam3
24 oktober 2009, 16:24
Was donderdag in PSR en trof daar een dame Joanna genaamd.Medio twintig, 1.75 lang vertelde ze me en duits/tunesich. Had ook in Velbert gewerkt. Onder de naam Joanna kan ik in dit forum bij PSR niets vinden. De beschrijving van Hayeth in Velbert lijkt wel heel veel op wat ik zou schrijven over Joanna in PSR!.
Is de Joanna in PSR misschien de Hayeth in Velbert??
dauerlutscher
25 oktober 2009, 00:59
Is de Joanna in PSR misschien de Hayeth in Velbert??
Ja.
wipneus
25 oktober 2009, 20:49
Ik hoop dat ze wat vaker naar de LR toe komt, is voor mij dichterbij dan Acapulco of PSR...
Hendrikdeleuter
26 oktober 2009, 01:06
Heeft zij ook gewerkt n VM??:freu:
Jünther
28 december 2009, 00:45
AC-fans niet getreurd....
Ik geef haar 1 maand.
Damn! Het werden 2 maanden :wink:.
Gisteren heb ik Hayeth weer gespot in AC, sinds lange tijd.
Was behoorlijk voorspelbaar.
wipneus
13 mei 2010, 13:13
Hayeth werkt inmiddels al een tijdje niet meer in de Acapulco heb ik me door de Theke-frau laten vertellen.
Ze wist niet of ze nu ergens anders werkt.
Jünther
14 mei 2010, 11:51
Dat klopt Wipneus, ze is weer verdwenen omdat haar business te wensen overliet in AC. Te weinig 'Zimmer'.
Ze is ooit begonnen in de kleinere clubs van Düsseldorf, dus wie weet.
Zou mij eigenlijk ook niets verbazen als ze uit het wereldje is gestapt. Ze was weer net bezig met een dag-opleiding aan een Real-Schule.
Ze is eigenlijk te lief voor het vak, en ze was als de dood dat haar moeder ooit zou vernemen van haar andere leven.
Jünther
19 juli 2010, 23:40
Hayeth is weer terug. Gisteren een kort praatje gemaakt met deze Duits-Tunesische brunette met haar topbenen. Ze heeft wat aangekloot op een school, wat theke gedaan in Kaarst, maar dat schoot financieel gezien, niet hard genoeg op.
Same old story, eens in het vak, dan ook vaak tot je 35e-40e levensjaar......
Realitteitszin heeft vat gekregen op Hayeth; ze lijkt steeds professioneler te worden en de droomboot lijkt van haar weg te zijn gevaren.
wipneus
25 september 2010, 13:22
Werkt Hayeth nu nog in de Acapulco? Zo ja, dan zou dat voor mij een reden zijn om daar naartoe te rijden.