PDA

Volledige versie bekijken : Gedragsregels in saunaclubs



Hollandmale
26 oktober 2008, 14:51
HM doet bij deze de aftrap in 'n draadje over de ongeschreven gedragsregels in saunaclubs.
Naar aanleiding van Dupkes zeer terechte opmerkingen over ongewenst ijsberengedrag in LR:


.....en als top of de bill hebben die gasten dan het lef om de dame na het badderen duidelijk te maken dat ze toch niet op kamer wilden trekken en haar op minder vriendelijke wijze met lege handjes wandelen sturen :kotz:

.....Van enig respect voor de dames hadden deze beertjes blijkbaar nog niet gehoord..... :motz: :motz:Eerst 'n woord vooraf:

Veel beertjes bezoeken saunaclubs, mede om te ontsnappen aan conventies in het reguliere sociale verkeer. Op zichzelf is daar niks op tegen, HM doet er zelf ook vrolijk aan mee. Tegelijkertijd geldt ook -of juist- in 'n saunaclub het grondbeginsel in de dagelijkse sociale omgang: respect voor elkaar, dus ook voor de dames. Dat respect uit zich in het hanteren van meestal ongeschreven gedragsregels in 'n saunaclub. Voor veel beertjes is dat vanzelfsprekend, voor sommigen helaas niet, Dupkes observaties zijn daar 'n goed voorbeeld van.

De aftrap is dus 'n eerste gedragsregel in 'n saunaclub:

1) Als je niet met 'n dame naar de kamer wilt, hou dan je handen thuis.

Deze gedragsregel betekent: bij intiem beslag op 'n dame, zeker in bubbelbad of Kino, ook al heb je geen seks, hoort 'n aansluitende (kamer)sessie. Natuurlijk is er 'n grijs gebied waarin je elkaar aftast of er 'n (kamer)sessie in zit. Maar dat is heel wat anders dan flink aan 'n dame zitten graaien en dan afwijzen. Zoals Dupke al aangaf, zijn er beertjes die misbruik maken van de aftastfase. Zij redeneren: "ik ben niet op de kamer, heb geen seks, ben niks verplicht, kan m'n gang gaan." Beertjes die zo denken, horen NIET in 'n saunaclub thuis :nee:.

Andere beertjes die meer gedragsregels weten, zijn :welcome2:

Zakkenleger
26 oktober 2008, 15:12
2) Als je al weet dat je niet met een dame de kamer op wil, maak dat dan zo snel en tactvol mogelijk duidelijk. Claim haar tijd niet. Laat haar niet 'spartelen', dat is alleen maar egotripperij voor foute beertjes. Als ze dan toch even bij je wil zitten is dat natuurlijk prima.

thesickboy
26 oktober 2008, 18:25
3) Respecteer de privacy van andere ijsberen.

Wat versta ik hieronder: Loop de online identiteit van een collega-ijsbeer niet rond te bazuinen in een club

Van dezelfde orde: druk geen recensies af van medeberen om ze te laten lezen aan sommige dames.

Zakkenleger
26 oktober 2008, 18:31
4) Behandel de dame zoals je zelf behandeld wilt worden. Juist als ze jou niet zo behandelt.

De DVPs hebben hoe dan ook niet het makkelijkste vak gekozen. Soms worden het uitpezers, afwerksters etc. Blijf menselijk maar laat niet over je heen lopen.

Uitzondering: RPLover achtige types, die van zware SM houden. Die moeten de DVP gewoon netjes behandelen. :D

Befke
26 oktober 2008, 19:38
Heel waar allemaal - volgens mij zijn echter deze regels geschreven - al meermalen...
Niet dat het helpt.

En niet dat ik geloof dat er veel onbehouwen beertjes zijn die zich veel van deze lieve woordjes zullen aantrekken als deze geschreven wetten al niet vanaf dag één deel uitmaakten van hun normale gedrags-arsenaal.

Toppie
27 oktober 2008, 09:51
2) Als je al weet dat je niet met een dame de kamer op wil, maak dat dan zo snel en tactvol mogelijk duidelijk. Claim haar tijd niet. Laat haar niet 'spartelen', dat is alleen maar egotripperij voor foute beertjes. Als ze dan toch even bij je wil zitten is dat natuurlijk prima.

hmm snel en tactvol.....? Aiai ik geloof dat ik me regelmatig schuldig maak aan regel 2!

greets,
Toppie33 aka Egotripper33 ;)

neukie
28 oktober 2008, 10:49
Beste HM,

ik ben niet zo zeer eens met je. Zeker ga ik soms in een club, maar ik heb niet altijd interest aan het neuken. Maar: dan ga ik ook niet in de sex-kino en ook niet met een dame in het bubbelbad.

Met wat andere ijsberen wat praten. Waarom niet altijd neuken? Ik ben gehuwd en heb sinds 4 jaaren dezelfde vriendin. Je weet wie dat is......Je kent ze...

Zo heb ik genoeg. Maar: soms moet ik in een club ook een rondje :fuck:, maar niet elke keer.

Zeker heb ik sommige gedragregels: Zuifderheit en: respect respect respect.

seksenfun
28 oktober 2008, 19:20
Deze gedragsregel betekent: bij intiem beslag op 'n dame, zeker in bubbelbad of Kino, ook al heb je geen seks, hoort 'n aansluitende (kamer)sessie.

Toch niet altijd HM ;).

Ik was zondag in Yin Yang en was aan het wachten op een sessie van Dupke om naar huis te rijden. Als ik geweten had dat hij uitzonderlijk voor hem 2 uur op de kamer zou blijven met die nieuwe dame... dan had ik met haar nog op kamer kunnen gaan.
Ik stond ongeveer een uur aan de bar met een dame. Tongzoenen, nek kussen, met haar borsten spelen, zij tegen me aanrijden, mijn lul zodanig verwennen dat een orgasme enkel kon tegengehouden worden door even aan wat minder plezants te denken.
Haar naam ontsnapt me even maar maakt hier ook niet zo veel uit. Van belang is dat ik dus vanwege tijdsgebrek en afspraken met haar niet meer op de kamer kon, in pricipe. Doordat Dupke langer weg bleef stond ik dus eigenlijk in het openbaar aan de bar te vrijen met die dame. Ongeveer een uurtje.
Net voor we gingen vertrekken vroeg ik haar dan ook om even mee te komen. Aan de lockers gaf ik dan ook een vergoeding aan de dame. Je zag dat ze verbaasd was. Toch vond ik dit niet meer dan normaal. Ik heb duidelijk heel erg mijn pleziertje gehad. Wat een mooie afsluiter voor de avond. De tweede op rij. Gisteren in Living Room ook al.
Dat ik met haar vrijde aan de bar, dat iedereen moest toegezien hebben, dacht ik achteraf, vond ik hélemaal niet zo erg meer, na zaterdag in Living Room aan exhibitionisme gedaan te hebben.

Willem2
28 oktober 2008, 19:27
Hanteer de schaakregel : Aanraken is zetten !!!

uurtje
28 oktober 2008, 19:30
en niet zoals sommige vliegbewegingen: touch and go....

beffer69
15 juli 2009, 16:26
Denk dat het voor een nieuwkomer niet altijd even makkelijk is om dit te ondervinden zal ik zeggen, hoe ver ga je en kan je gaan denk dat je de eerste uren wel overdonderd bent.

kater
15 juli 2009, 18:20
Op mijn 1e en tot nu toe enigste "sauna trip" moet je aan bepaalde zaken wel ff wennen jah .

Zeker aan het gepluk en gehang van bepaalde types :cool: .

Een dame had wel n heel slechte tactiek , mn zonnebril op het terras afpakken en daar heel de tent mee rondlopen in afwachting dat Kater ..............

Niet dus .

Na n min of 20 kwam ze m "netjes" terug brengen met n gezicht dat niet meer zo heel erg straalde :tongue:

:biggrin::biggrin::biggrin:

Killer-Bull
16 juli 2009, 10:06
geen fotos trekken met gsm

ik heb me er ooit in een dwaze geile vlaag eens schuldig aan gemaakt en werd toen bijna buiten gesmeten

thesickboy
20 juli 2009, 08:14
geen fotos trekken met gsm

ik heb me er ooit in een dwaze geile vlaag eens schuldig aan gemaakt en werd toen bijna buiten gesmeten

Ik heb in GT wel eens een beer effectief zien buitenflikkeren omwille van het ongewenst foto's maken... Best niet doen dus, is ook niet netjes t.o.v. de dames.

:bye:

beffer69
20 juli 2009, 10:39
Maar mag het dan als het gewenst is wel? Denk niet dat de dames het toelaten.

thesickboy
20 juli 2009, 10:47
Maar mag het dan als het gewenst is wel? Denk niet dat de dames het toelaten.

Er zijn wel eens beren die mét de toestemming van een dame een fotootje maken (om te kunnen pochen tegenover andere ijsberen met hun 'veroveringen':biggrin:). In de openbare ruimtes van de club mag het natuurlijk niet.

TSB

doeeensgek
30 september 2009, 22:59
Zou er zelf niet blij van worden als er plots fototjes van mijn bezoekjes ergens opdoken.

facial
7 oktober 2009, 20:18
ook leuk als je vrouw de foto's op je telefoon een keer wil kijken en daar haar ijsbeertje met een paar geile mokkels in een club tegenkomt, succes verzekerd. :wife_2[1]::wife_2[1]::wife_2[1]:

rplover
8 oktober 2009, 05:11
Hanteer de schaakregel : Aanraken is zetten !!!
Schaakmat :uglysex:

erpee - wat een hondenleven, verlos me :seiltanz: