PDA

Volledige versie bekijken : Gabriella (Venezuela)

lacerteux
27 oktober 2008, 20:29
Gabriella (Venezuela)

Hair / length: black / long (chignon)

Eyes: brown

Height: 1.55 m

Build / Cup size: cute arse, petite / B cups / skin : coffee coloured

Nationality / Language: spanish , english / german / few words of french

Tattoos / Piercing : None.

Service: very good. She was sitting alone on a sofa (saturday 25/10/2008 around 1 pm) when I seized the chance to meet this very pretty and exotic litle girl (she was later very much in demand). GFE (she was smilling every time she met me during the rest of the day) and provided me a very good service. She can eventually provide anal sex.

I recommand Gabriella.

Zakkenleger
11 november 2008, 12:03
Mijn 2e sessie is met Gabrielle uit Venezuela. Extince dreigt dat hij me in elkaar slaat als ik niet met haar ga. Overbodig dreigement, en Gabrielle verleidt me haast terloops, heel geraffineerd want ik merk het pas als ik de kamerdeur achter ons dichttrek. Ongelooflijk lieve meid, prachtige ogen, heerlijk zoenen, aanhankelijk knuffelkonijntje, en oraal heel begaafd zal ik maar zeggen. Een echt feestje van anderhalf uur op de kamer waar ze me 2x over the top brengt, en hoe! Een 9 op de Zakkenleger schaal.

Zakkenleger
11 november 2008, 12:04
Ik loop eens een rondje en Gabrielle en haar vriendinnetje strikken me voor een massage. Dat wil zeggen, ik moet hun masseren. Met liefde uiteraard, behalve sex is het masseren van een vrouwenlijf het lekkerste wat er is. Daarna ben ik toch wel moe en zeg ik Gabrielle dat ik even op een bank ga liggen dutten. Heel lief brengt ze me weg en dekt me toe met... haar heerlijke lijf! Oh oh, denk ik, dat gaat fout, want ik heb geen plannen om met haar de kamer op te gaan. Het was super maar er zijn nog zoveel mooie vrouwen op mijn 'to do' lijst. Geen probleem, zegt ze opgewekt, ik kom alleen maar even lekker bij je liggen. OK dan, maar ik ga echt niet, denk ik bij mezelf. Ik glijd langzaam in een halfslaap en voel haar zachte lichaam, haar borsten op mijn borst, haar hoofd en haren genesteld op mijn schouder, ik ruik haar frisse adem, haar benen zijn verstrengeld met de mijne, mijn handen rusten op haar billen, haar lichaamswarmte voelt weldadig...

Ze verplaatst zich wat en heel voorzichtig, haast plagerig, strijkt haar handje 'toevallig' langs mijn edele delen. Ik doe of ik niets merk, maar mijn fysieke reactie laat weinig aan duidelijkheid te wensen over. Ik haal haar hand weg, en doezel weer verder. Gabriella doezelt mee, maar haar hand wordt weer actief. Heel rustig, heel langzaam weet ze me op te winden met een verfijnde handjob, en heel subtiel en traag verplaatst haar hoofd zich richting mijn kruis. Door mijn hoofd schiet de gedachte: als ik haar nu niet stop, is het vervolg, een kamerbezoek, onvermijdelijk. Ik twijfel tussen lust en ratio, maar Gabriella twijfelt niet en begint heel traag een heel zachte, subtiele pijpbeurt. Ik twijfel niet meer, maar onderga de sensaties die door mijn hele lijf trekken. Ik weet niet hoe lang ze bezig is, maar dan stop ik haar en kijk in haar donkerbuine kijkers en zeg, 'kom, naar de kamer'. Dat wist ze al...

Op de kamer doen we de sessie van gisteren weer over in nieuwe variaties, en het is nog lekkerder dan gisteren. Later die dag komt ze regelmatig even langs en kijkt ze me weer met die verleidelijke ogen aan, brrrr...

Mauriceyep
13 december 2008, 14:57
Gisteren bij binnenkomst kwam ik de mooie Gabriella uit Venezuela tegen. Een mooie verschijning met een mooi, open en lachend gezicht: kortom een heerlijk meisje. Haar in eerste instantie afgeslagen, maar toen ze samen met een Boliviaanse vriendin opnieuw de aanval inzette en MiniMe dus ook afgeleid werd:D doken we met z'n vieren de whirlpool in. Al snel werd alles in de strijd geworpen en dat was de moeite. Lekker intens zoenen, de handjes deden de rest. Nadat MiniMe de whirlpool verlaten had met zijn aanwinst, gingen wij ook snel de kamer opzoeken. Het zoenen werd geintensiveerd, het pijpen was uitstekend en het neuken was zoals het moet zijn: teder, maar ook wild en dierlijk. Prima meebewegen, het initiatief nemend, waar ik het liet liggen. Met haar lichaam steeds overal het contact zoekend. Kortom een heerlijke GFE, die zorgde voor goed naspel. Absoluut een 9,5. Gedurende de dag bleef ze af en toe een glimlach toewerpen, zoals je het wilt.

MiniME
13 december 2008, 20:45
Haar vriendin heet dus Paula uit Colombia (zie hier (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=103403#post103403)) en deze 2 latino's zorgen voor een mooie ontgroening van M&M in de Oase :D

MiniME
25 januari 2009, 11:02
Tsja, als mauriceyep (niet) van huis is, dansen de minime's :D

Gabriella was ontroostbaar dat MY er niet was deze keer, en vorige keer was ze ook al niet aan de beurt gekomen...........dit vergde even wat troostwerk van ondergetekende. Ach, iemand moet het doen :cool:

Gabriella is een schat van een meid. Totaal mijn smaak niet (optisch) maar haar droevenis omtrent MY raakte me natuurlijk diep en heb haar daarom maar even in mijn armen genomen. Eerst uitgelegd dat broertjes nooit elkaars vrouw kunnen overnemen, maar toen werd ze nog verdrietiger....tsja, dan blijft er nog maar 1 ding over: samen de whirlpool in en proberen de tranen te verdringen.

Langzaam raakte haar verdriet op de achtergrond en in een moment van zwakte.......lagen we opeens op de kamer. Hier blijkt dus dat we echt te maken hebben met een vakvrouw: moet ze GFE zijn, dan is ze GFE, moet ze PSE zijn, dan is ze PSE! Kortom: topsessie, dame biedt alle services die je in Frankfurt verwacht en houdt erg van Latté Macchiato :teuflisch

Eens met de cijferbeoordeling van MY, afhankelijk van met wie ik in Oase ben, herhalingsgevaar of niet :D

Pistol Pete
8 februari 2009, 11:12
Wat meer moet een ijsbeer zeggen na bovenstaande recensies. Gabriella heeft mij een topmiddag bezorgd in Oase. Ik was er al vroeg in de middag afgelopen zaterdag. Toen ik om 12.30 binnenliep waren er nog niet zoveel beren en al wel een flink aantal dames (40+?). Ik werd dus direct belaagd door de meest actieve jaagsters die er aanwezig waren. Daar ga ik dus meestal niet op in, ook nu dus niet. Het triootje met de beide dames Lucia en Luisa zou er dus niet komen ondanks alle aanprijzingen en uitnodigingen van de beide dames. Nu ik weer thuis ben lees ik ff 'de lijst' van Oase guru Londonbasket case. Over Lucia zegt hij: Tends to do a "hit and run" on the foreign customers since they are new. Wel, nieuw ben ik wel maar gelukkig niet gevallen voor haar hit and run techniek. :thefinger:thefinger:teuflisch

De eerste rondjes rondlopen door de geweldige ambiance van Oase lieten mij zien dat er geen dames waren die mij echt konden bekoren. Dus maar gaan zitten en kijken welke dames er verder nog waren als ze uit de kamer kwamen. Ik had al ontdekt dat alle dames na het kameren met de beer naar de kluisjes tegenover de bar liepen. Toen zag ik Gabriella. Ze liep ff rond en ging toen zitten op een krukje vlak bij de bar. Bruin, exotisch met mooi zwart haar en een mooie B-cup. Op een schaal van 0 tot 10 gaf ik haar een ruime 7 voor haar uiterlijk. Ik besloot er niet direct op af te gaan maar eerst eens op een afstand te bekijken. Toen ze na enige tijd een rondje maakte naar de kino kon ik haar eens goed bekijken, haar gezicht was erg knap en ze had een hele mooie uitstraling. Haar cijfer op mijn overall schaal steeg met stip tot een ruime 8, hoog genoeg om de kamer mee op te gaan. :inlove: En ja, het testosteron en allerlei andere geilmakende hormonen gierden door mijn lichaam.
:60[1]:

Toen ze weer bij de bar was heb ik haar benaderd. Daar heb ik geen spijt van gehad. Gabriella is een ontzettend lief lachebekje, haar spontane lach alleen al bracht mijn jongeheer in alle staten. Op bed volgde een zalige vrijpartij. Heerlijk kussen, pijpen, strelen en (door mij) diep in haar oneindig mooie zwarte kijkers wegzakken. Ik had een geweldige halfuurtje en dat al terwijl ik nog geen 20 minuten in Oase was. Dat belooft wat dacht ik. Toen het half uurtje om was en ik aangegeven had de sessie te beeindigen bleef Gabrielle nog even kletsen (Zuid-amerika liefheber als ik ben) en tussendoor verleidelijk tongzoenen. Toen we na 40 minuten de kamer verlieten, wist ik het alwel. Dit zou niet mijn laatste keer met Gabriella worden wat voor heerlijke vrijpartijen ik eventueel nog zou meemaken. Gewoon omdat Gabrielle gewoon zo een ontzettend goede GFE had geboden, zeldzaam goed. :lostit::freu: Er wordt vaak gezegd door en ijsbeer dat er geen klik is met een dame. Nou, Gabrielle is zo een dame die bevestigt wat ik altijd vind: de goede dame maakt de klik, zorgt ervoor dat er en klik is.
:hymnotize:exactly[1

De tweede keer met Gabriella volgde aan het begin van de avond. Ik had nog steeds niet echt een andere dame gezien (tussen 12 en 18 uur verder alleen nog met de russische Stefania (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4008) een gemiddelde sesie gehad) waar ik mee wou kameren en zat al te denken om terug te gaan naar Living room waar ik de vrijdag een hele goede dag had gehad (zie het nog te schrijven verslag bij LR). De gedachte aan de ruim 2 1/2 duur durende rit bij regenachtig weer deed mij besluiten te blijven. Ik had per slot van rekening al vaak genoeg meegemaakt in een club dat een middelmatige clubdag plots om kan slaan in een topdag. Af en toe kwam ik Gabrielle tegen, altijd was er een knipoogje als ze met een klant liep of een streling/kusje als ze alleen was. Toen ze aan het begin van de avond alleen aan de bar zat dacht ik, voordat ik eventueel wegga nog 1 keer genieten met Gabriella. De sessie die volgde was even heerlijk als de eerste. Wat een geweldige dame, wat een fantastische GFE. Andere ijsberen hebben me gewaarschuwd, pas op dat je niet verslaafd aan Oase wordt. Nou, Gabreilla is zo een dame die er zomaar voor kan zorgen dat ik verslaafd wordt aan de tempel van genot die Oase heet.
:urlaub[1]

Toen ik dit maal na een uur de kamer verliet was de sfeer in de grote ruimte bij de bar en kino plots geheel anders. In de kino was er geile public sex en daarbuiten liepen plots veel meer dames (gauw geteld zo een 60, terwijl de kamers vrijwel allemaal bezet waren en ook in de kinozaten/stonden/lagen minstens 10 dames...). Wauw onder de nieuwe dames liepen er plotseling een aantal beauties rond die helemaal mijn type waren. Eerst maar ff douchen en weer lekker bubbelen, daarna maar eens een keuze maken uit al dat moois. Het bubbelen duurde niet lang toen er uit een van de kamers bij de Whirlpool een dame uit een kamer kwam lopen. Voor mij qua looks en uitstraling een absolute 'must have'. Ze heet Myroena (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=109247#post109247).

Mauriceyep
1 mei 2009, 22:56
Op herhaling geweest bij Gabriella. Wat is het een heerlijk meisje.
Ze blijft ontspannen en grappig (jaja die vrouwen bestaan:)), terwijl ze tegelijkertijd druk bezig is met geld verdienen: een mooie combinatie:D

Ze nam uitgebreid de tijd om even bij te babbelen en heerlijk te knuffelen.
De kamersessie was misschien wel beter dan vorige keer: eerst ging ze me op haar knietjes uitgebreid pijpen en toen werd het een heerlijk uitgebreid feest op het bed:eek: Groot herhalingsgevaar! Uitgebreid naspel en daarna gedurende de avond steeds even het oogcontact zoekend.

Pistol Pete
3 mei 2009, 13:37
Fijn te lezen dat deze venezolaanse beatyqueen weer terug is, dat vergroot de kansen dat ik binnekort weer eens oase zal bezoeken.

Mauriceyep
26 juli 2009, 10:09
Gabriella blijft voor mij een van de toppers van Oase. Gestart met haar op de bank, waarbij ze dan al weet dat ze beet heeft, dat is dan weer jammer ... maar op de kamer is alles goed. Door haar kleine lijfje is ze heerlijk beweeglijk en doet ze alles wat jij in je hoofd hebt. Een vrolijk opdondertje met een lekker lijf en een leuke kop. Heerlijke sex wederom.