PDA

Volledige versie bekijken : Nina (Griekse)



seksenfun
1 november 2008, 14:45
Haarkleur/-lengte : zwart/halflang
Lengte dame : 1,63
Postuur/Cupmaat : slank/B
Nationaliteit/Taal : Grieks/Engels, Grieks en Spaans
Leeftijd : 20
Tatoeages/Piercings : vele
Service: bijna nihil
Voordelen: niet gevonden
Nadelen: neemt geen initiatief, niet tongzoenen, niet kussen, niet knuffelen, vermijd neuken...
Tijdsduur : 10'
Prijs : 50 euro
Extra’s bij het bezoek: buitengezwierd

Tja... ja ja :nee:. Samen met haar vriendin en een paar mede-beertjes het erg gezellig gehad aan de bar. Daarna heb ik nog met haar gegeten. Naar de kamer wou ik nog niet direct. Ik kon haar niet vatten. Zelfs niet na 1,5 uur samenzijn. Ik zei haar dat ik eerst wat ging broebelen om mijn eten wat te laten verteren.
Zogezegd, zogedaan. Daarna zag ik ze niet meer zo direct. Wat later zag ik ze zitten, in een sofa, helemaal achteraan in de barruimte. Ze was aan het praten met twee Spanjaarden. Naast haar zat een andere dame. De zetel schuin tegenover haar was nog vrij. Ik ben daar gaan inzitten. Af en toe knipoogde ik naar haar, om haar duidelijk te maken dat ik met haar naar de kamer wou. Achteraf bleek dat ze enkel aan het babbelen was met die twee andere beren. De dame naast haar verdween, daarop hoopte ik. Ik ging naast haar zitten en vroeg al vrij snel om naar de kamer te gaan. Ze was weer vrolijk als aan de bar, dus.... Ik vroeg voor één keer niet naar haar services :hammer:. Alles was zo gezellig en o.k. toch....

Laten we dus maar nooit meer van de gouden regel afwijken om niet naar de elementaire zaken qua services te vragen. Op de kamer kleedde ze haar snel uit, moest ik op bed gaan liggen en begon ze wat monotoom aan mijn lul te trekken. Verder mocht er niets en zorgde ze ook dat je amper ergens aan kon, zonder 'geweld' te gebruiken. Ik maakte haar wijs dat het minste toch wel kon zijn dat ze me zonder condoom zou pijpen. Dat gebeurde dan al even monotoom en zonder enig gevoel. Pffffffff.... al snel zei ik haar dat we er maar beter mee zouden stoppen. "Ja maar"... zei ze nog... "ik wil wel nog wat proberen". Proberen? Wat proberen?

Misschien een beetje een saai tekstje met veel kortzinnen maar misschien kreeg je daarmee wat meer het slechte gevoel dat ik had met haar op de kamer.

Een totale afraadster die maar beter weer snel naar de zon trekt :smile2:. (om daar op café wat te gaan zeveren en lullen)