PDA

Volledige versie bekijken : Anca /Anka (Roemeense) ex-PHG

Willem2
2 november 2008, 03:36
Naam : Anka

Nationaliteit / taal : Roemeense / engels

Leeftijd :20jaar

Haarkleur/lengte : Donker halflang haar

Lengte : 1.68m

Postuur / Cupmaat : Normaal slank / 75A/B

Tatoeage / Piercing : nee

Service : PZC, NMC, wat zoenen, beffen

Extra :

dauerlutscher
3 november 2008, 16:59
Ich meine, sie nennt sich Anka. Auf jeden Fall hat sie sehr gute ZK und anal im Programm...

Babbel
4 november 2008, 23:34
Ik ben ermee op dekamer geweest en bij mij was haar naam Anke. Maar de meeste damesnamen zijn eindigend op een A dus ....
In ieder geval was deze Anke communicatief erg sterk bezig. Het ging allemaal in het engels maar dat beheerste ze wel goed. Daarnaast vond ik dat ze een natuurlijke schoonheid haden er niet zo roemeens uitzag. Dusna een klein voorgesprekje hebben we dat voortgezet op de kamer. Eigenlijk was het gesprek met haar leuker dan het eigenlijke neuken, beetje zoenen en friemelen. Dat was helemaal niet slecht maar toch miste ik iets.
Ze had het zaterdag nog behoorlijk druk en dat verbaasde mij helemaal niet want het is ook wel een leuke meid.

:wink::wink:

Picasso 1
23 november 2008, 03:56
Vandaag ook met deze Anka (zo sprak ze haar naam uit) geweest. Prachtige :fuck: lichaam en mooi gezicht. Zeer heftige stevige sex (PSE) in verschillende standjes met veel tongzoenen (het echte werk Jansen, en niet die twee likjes aan je lippen waar jij je tegenwoordig tevreden mee stelt ;)). Zoals Babbel aangaf erg communicatief. Komt inderdaad niet roemeens over (gelukkig maar, daarom ging ik alsnog met haar), ze schijnt dat maar voor de helft te zijn. Heerlijke frisse dame die van sex lijkt te genieten en graag een ijsbeer een goede tijd wil geven.

Nadien komt ze ook regelmatig een leuke praatje maken, prima aftersales.

Happy garden heeft met deze dame een topperje erbij. Om maar met de nieuwe mode mee te gaan: ze is met verve door de Picasso keuring gekomen :cool:.

timjava
23 november 2008, 11:59
Na het eten stond ik aan de bar, waar Picasso een hele mooie dame aan de haak sloeg. Met een beetje jaloezie zag ik hoe hij haar mee naar de kamer nam. Later op de avond, had ik echter ook het geluk aan mij zijde om met deze dame naar de kamer te gaan. Hier heb ik geen spijt van gekregen. Uitstekende service. Het eerste half uur heerlijke sex gehad het tweede half uur een massage en lekker liggen kroelen. Herhalingsgevaar zeer groot.

11cc
24 november 2008, 17:26
Ongeloofelijk aardig,pienter,beleefd, welbespraakt,meertalig, ( elle parle francais aussi)en zeker niet onknap.Komt vrouwelijker en volwassener over dan haar 21 lentes.Normaal gesproken wat te jong voor 11cc, maar ik haar geval ....
Voor de rest: Goede wijn behoeft geen krans.Waardeer haar waardig is mijn advies.

Jorah Mormont
15 februari 2009, 01:22
Met Anka heb ik onlangs ook de lakens gedeeld. Ze stond al lang op mijn things to do. Lieve uitstraling en zeer naturel. Eigenlijk op het eerste gezicht geen Roemeense. Mooi figuur, precies de juiste proporties. Op de kamer combineert ze GFE met ruige sex. Weet er zelf helemaal in mee te gaan. Naar mijn mening een topper in haar vak. Verder is ze ook zeer sympathiek. Dames als Anka zie ik graag:smkiss:

Sonny:wink:

dauerlutscher
15 februari 2009, 10:41
Darf ich daraus schließen, dass Anka wieder aus dem Urlaub zurück ist? Sie war ja seit Mitte Dezember in Rumänien.

Willem2
15 februari 2009, 12:49
Darf ich daraus schließen, dass Anka wieder aus dem Urlaub zurück ist? Sie war ja seit Mitte Dezember in Rumänien.

Ja,sie ist wieder da.
Onlangs = vor kurzem

:wink:

dauerlutscher
15 februari 2009, 12:54
...sie ist wieder da.
:freu::freu::freu::luvlove::luvlove::luvlove:

Willem2
15 februari 2009, 13:00
:freu::freu::freu::luvlove::luvlove::luvlove:

Nicht böse werden wenn sie da doch nicht ist :o.
Frauen wechseln im Moment wieder sehr schnell die Clubs :duckrenn:

onzo
16 februari 2009, 05:28
omdat mijn "date voor een laatste sessie" al gestrikt was door een andere beer, zat ik 5 uur geleden aan een steeds minder bevolkte bar. Iets wat me vaker overkomt : het lange talmen leidt ertoe dat ik mijn "to do - lijstje" niet weggewerkt krijg wegens dames niet meer aanwezig of zelfs geen zin meer (L. in VV!) .
Anka (maar dat wist ik toen nog niet) was me voorheen al opgevallen, en vermoedde roemeens, omdat ze die dag vaker in het gezelschap was van dames met duidelijke kenmerken van die contreien.
Haar even gedag gezegd, en vroeg of ze al naar huis ging. Nee dus.. Kwam ze gezellig naast me zitten, en een gesprekje kwam vlot op gang.Oui, elle parle le français, but she prefers english because , le français était à l'école et ça fait déjà quelques années. Kreeg ook nog uitgelegd dat roemeens een (hoe kan het ook anders) romaanse taal is die verwant is met italiaans, beetje zoals duits met nederlands wellicht? Mmm m'n zwak voor talen maakte dat ik steeds meer geboeid raakte in dit naturel-mooie meisje, zoals Sonny het ook verwoordde. De snelle "schlussel-frage" van haar kant bleef uit en dit gaf me een goed gevoel. Bleek ook dat ze aan mijn "tedere wensen" maar al te graag voldeed, en dus nam ik het initiatief. Ja, want als ik er eventueel nog een vol uurtje van wou maken, dan werd het zowat hoogtijd.
Vroeg ze me of ik voorkeurkamer had ? Niet echt, als je pas de tweede maal daar bent.
Wij samen naar de catacomben en we onttrokken ons aan de buitenwereld in een ruimte met kamerbreed bed. Meer of minder licht? Wow... service tot in de puntjes attent !
Het werd een halfuurtje van heerlijk genieten van elkaar. Staande lekker tongzoenen waarna ze zich neervleide op het bed, en we samen elkaar ontdeden van hinderend textiel. De bevestiging van haar naturelle voorkomen openbaarde zich nu helemaal. Wat een mooi lichaam. Geen opgepropte onderdelen, maar alles lief en zacht in proportie. Met volle overgave begon ze me te pijpen, waarbij ze haar ravenzwarte haren steeds weer opzij sloeg, om mijn genot visueel te vervolledigen.
Dan draaide ik haar op haar rug, en begon met teder zoenen in de hals, daalde af langs haar heerlijke borsten, waar ze me mijn hoofd een poosje gevangen hield, voordat ik verder mocht gaan met mijn verkennigstocht via haar naveltje naar haar dijen. Ik likte haar dijen beurtelings waarbij ik plagend haar poesje oversloeg. Dan to the point of no return : het echte befwerk. Ik heb een stoppelbaardje, en dat had zij ook. Maar niet hinderend. Ik kon nu zelf eens ervaren hoe dat voelt. Heerlijk lang haar verwend, waarbij ze al dan niet gespeeld goedkeurend kreunde en mijn handen vasthield op haar borsten. Als ik ze even liet afglijden begon ze zelf haar borsten te masseren en in haar tepels te knijpen.
Het steeds heftiger schokken van haar bekken kondigde een orgasme aan. Ik kreeg meteen alle punten voor deze les. Dan was het nu aan haar beurt om mij eens flink te verwennen. En dat deed ze met volle overgave. De 10 minuten werkloosheid van mijn lid werden in 10 seconden weggewerkt en ze kuste , likte werkelijk overal tot diep onder mijn ballen. Steeds afgewisseld met enkele heerlijke halen zacht tot diep pijpen. "Let's play now" zei ze na een tijdje. Want ze houdt niet van een FT. Niet geklaagd, want dit feestje mocht nog wel even duren, wat mij betrof. Heel handig hoedje aangebracht. "How you want it ?" Zij eerst lekker bovenop. Wat een uitzicht ! Mmmmm Ze dreef het tempo langzaam op, onze bekkens duwden we tegen elkaar. Dichter kon ik niet bij haar zijn... Dan lekker gewisseld naar doggy, waarbij ik het visueel genot verdubbeld zag in de kamerbrede spiegel. Ik voelde het diep in mij opborrelen en ik kwam waanzinnig lekker klaar, waarbij ze op het ultieme moment het hoofd draaide om mij intens en wild te tongzoenen. Zo bleven we nog even genieten van elkaar , en masseerde ze mijn pik om er alles uit te persen. Ze hielp me bij het reinigingswerk, heel zachtjes, "because i know it is sensitive now". Wat een vakkennis ! Het halfuurtje was al flink uitgelopen maar we lagen gewoon nog wat te genieten van elkaar. Nog wat keuvelen over persoonlijke en zelfs intieme dingen tot het quasi 1u00 was. Werkelijk een klassemeid ! Ze geeft aan niet te jagen, gewoon zichzelf te blijven en niet neer te willen kijken vanuit een schoonheidscocon, zoals sommige "optik-ficks" heel goed kunnen. En... als ze mag kiezen tussen iemand die ze nog niet kent en mij, geniet ik haar voorkeur. Want de manier van samenzijn was ook voor haar heel aangenaam geweest ,gaf ze te kennen. Wow, i feel bit special ;) ! ! En als ik al met iets zit, mag ik gerust bij haar aankloppen, ook "buitenskamers".
Bij de lockers kreeg ik nog een intense zoen, een bonus had ze meer dan verdiend en kon ik me gaan opmaken voor een terugreis van nog 2 uur. Het had die namidag en avond gesneeuwd, dus hopelijk werd het niet veel langer.
Na een laatste douche bij het aankleden nog de aanblik van "inslapende" dames gekregen die heen en weer liepen. Sommigen in burger, anderen al in pyjama. Heel apart : de meesten zagen er ontdaan van alle make-up en franjes al veel meer gewone-meisjes uit en niet die verleidelijke stoeipoezen waarvoor ze zich de voorbije 12 uren hadden voorgedaan.

Anka... die zag ik niet meer, maar daarover was ik gerust : die was nog steeds zichzelve ..... en die ziet mij, bij leven en welzijn nog vaker terug !

11cc
16 februari 2009, 20:35
Anka heeft er weer een vriendje bij....

Het verhaal van Onzo geeft mijn ervaringen met haar beter weer dan ik het zelf zou kunnen schrijven.

seksenfun
16 februari 2009, 21:49
Dit lijkt me een dame waar ik een bijzonder prettig verblijf mee kan beleven op kamer, in alle opzichten. Hoewel ze blijkbaar steeds bezet blijkt zou ik het toch erg appreciëren mocht een bevriende mede-ijsbeer die haar wel kent ze me even aanduiden, volgende keer ;).

onzo
17 februari 2009, 00:19

Het verhaal van Onzo geeft mijn ervaringen met haar beter weer dan ik het zelf zou kunnen schrijven.

dank je 11CC. Tot nu toe kwam ik er niet aan toe om zo in detail over mijn
"betaalde dates" te gaan schrijven , maar ditmaal had ik zo'n gelukzalig gevoel dat veel verder reikte dan enkel "hoge nood aan" of "bevestiging van" dat ik dit alles direct bij mijn thuiskomst neerpende. dan is de ervaring nog het meest intens. zodat ik ze nadien zelf nog eens kan nalezen . beginfase van altzheimer wellicht ? :D

over mijn eerste bezoek aan PHG en mijn 2 enige sessies toen, met Anna (Belarus) had ik nog meeeeer kunnen schrijven, maar van uitstel komt afstel blijkbaar, en ... ja .. ook prikkels vervagen, zodat ik het nu niet meer in dezelfde bewoordingen zou kunnen brengen als mijn recentie over Anka.

Dit lijkt me een dame waar ik een bijzonder prettig verblijf mee kan beleven op kamer, in alle opzichten. Hoewel ze blijkbaar steeds bezet blijkt zou ik het toch erg appreciëren mocht een bevriende mede-ijsbeer die haar wel kent ze me even aanduiden, volgende keer ;).
daar heb ik het ook steeds knap lastig mee : meiden live herkennen aan de hand van de neergepende ervaringen . Tip : zoek gewoon naar een onopvallend jong meisje , niet te mager, maar zeker niet dik. geen make-up. Zoals boven beschreven beetje blekere huid dan haar landgenotes en daardoor niet typisch roemeens uitziend. Zit meestal in gezelschap van andere roemeense meiden, en zo valt ze op , door haar onopvallendheid.
Enne... ze gaf me te kennen dat ze er elk weekend is vrij-za-zo. Ze is voorlopig "inslapend" ,dus .. vraag me nu af of ze dan de andere dagen er misschien ook wel is ..?

Hoewel ze blijkbaar steeds bezet blijkt ...
viel wel mee op zo'n rustige zondag : verhouding dvp /beren : 2/1

Picasso 1
19 februari 2009, 15:29
Gisteren na drie maanden weer met Anka naar de kamer geweest.
Drie maanden geleden zou je bijna denken dat ze verliefd op me was (continu bij me langs komen, omhelzen, etc.) Gisteren kon ze zich mij absoluut niet herinneren. Gelukkig kom ik voor het :fuck: en niet voor de liefde ;).

De sessie was weer super met haar, alles erop en eraan. Komt erg naturel over, net alsof je uitgebreid vrijt met een vriendinnetje. Ze is een dame die echt moeite doet om het je naar de zin te maken met haar.

Overigens,
er waren gisteren weinig mannen in PHG. Veel dames hadden dan ook de hele dag lang geen enkele kamersessie gedaan en zeiden regelmatig 'langweilig'. Maar deze Anka was continu bezet. Gek hè? Ook Dani, Denise, Efi en Anja hadden weinig te klagen en gingen dan ook regelmatig de kamer op. Tja, de dames die het allemaal langweilig vinden, zouden toch echt bij zichzelf te rade moeten gaan want aan hun schoonheid ligt het echt niet.

dauerlutscher
25 februari 2009, 07:50
...Tja, de dames die het allemaal langweilig vinden, zouden toch echt bij zichzelf te rade moeten gaan want aan hun schoonheid ligt het echt niet.
Wahre Worte!

onzo
25 februari 2009, 23:19
ANCA blijkt de enige echte juiste schrijfwijze te zijn voor de naam van deze lieftallige dame.

Admin.. is het nog mogelijk op dat nog in die zin aan te passen in de titel van dit topic over haar ?

Pistol Pete
25 februari 2009, 23:27
yep, dat klopt, ze heeft het me voorgespeld toen ik bij hoge uitzondering haar over d;r topic vertelde. Anca dus. Lieve meid.

The Saint
26 februari 2009, 12:07

Insgelijks. Blij dat ik met deze meid mocht kennismaken naast en op de kamer.
Enig minpuntje (voor ons dan): ze blijft maar één jaar in Duitsland en dan stopt ze definitief: ze is 21 maar heeft me haarfijn uitgelegd wat ze wil in haar leven. Klassemeid!

The Saint
26 februari 2009, 15:23
Zoals boven beschreven beetje blekere huid dan haar landgenotes en daardoor niet typisch roemeens uitziend. Zit meestal in gezelschap van andere roemeense meiden, en zo valt ze op , door haar onopvallendheid.
Enne... ze gaf me te kennen dat ze er elk weekend is vrij-za-zo. Ze is voorlopig "inslapend" ,dus .. vraag me nu af of ze dan de andere dagen er misschien ook wel is ..?

Ze heeft vooral een ontwapenende glimlach en een heel naturelle look.
Ze heeft wel een B-cup en geen A-cup vind ik.
Aan mij vertelde ze me dat ze normaal maandag en dinsdag niet werkt.

onzo
26 februari 2009, 22:39
ben blij dat mijn groeten aan haar via een sympathieke medebeer goed zijn aan- en overgekomen ;) dus zondag opnieuw richting PHG denk ik. Als ik het duo A & A kan treffen dan wordt het ongetIjfeld een heugelijke dag :)

dauerlutscher
20 maart 2009, 15:49
Sie hat aufgehört :heul: (Halbwertzeit unbekannt).
Sie hätte mich ruiniert. :luvlove::luvlove::luvlove::inlove::inlove:
Gedenken wir noch lange der schönen Stunden, die wir mit ihr hatten.

Horny_one
20 maart 2009, 18:22
mal abwarten. Mann sagt nicht um sonnst: "Die kommen allen wieder".

aber wunsche sie alles Gute.

timjava
21 maart 2009, 10:43

aber wunsche sie alles Gute.

Zij heeft mij twee weken geleden verteld dat ze in de maand april er niet zou zijn. Ze heeft mij helaas niet verteld dat ze nu al weg zou gaan. Ik had volgende week nog een keer van haar willen genieten:wand:
Ik ga ervan uit dat ze in mei weer terug is.

Beron
22 maart 2009, 21:14
Welcher Holländer hat sie denn "abgeschleppt"...Das ist doch meistens der Grund, wenn plötzlich eine so adhok aufhört...

onzo
23 maart 2009, 04:43
Welcher Holländer hat sie denn "abgeschleppt"...Das ist doch meistens der Grund, wenn plötzlich eine so adhok aufhört...

Was vandaag in PHG en ... inderdaad : ANKA was er niet . ze is er al sinds maandag niet meer gezien (dixit roemeense collega)
meer details wist men mij niet te vertellen.
ook de bardame wist mij geen info te geven. onwetendheid, of .. privacy-beleid?

in elk geval : ik heb ze vorige zondag nog gesproken, toen was ze druk , druk, druk.. zodat ze zelfs bijna geen gedag kon zeggen.
rond middernacht nog kort gesproken toen ze met 2 Hollanders in gezelschap was. Haar als grap gevraagd of ze misschien een afspraak kon vastleggen voor mij de volgende zondag om 16 u.
Ze zou toen de nacht doorbrengen met die 2 beren.
Haar laatste klanten wellicht. Mag nu even niet gaan verderdenken....

Ace2
23 maart 2009, 08:21
Was vandaag in PHG en ... inderdaad : ANKA was er niet . ze is er al sinds maandag niet meer gezien (dixit roemeense collega)
meer details wist men mij niet te vertellen.
ook de bardame wist mij geen info te geven. onwetendheid, of .. privacy-beleid?

in elk geval : ik heb ze vorige zondag nog gesproken, toen was ze druk , druk, druk.. zodat ze zelfs bijna geen gedag kon zeggen.
rond middernacht nog kort gesproken toen ze met 2 Hollanders in gezelschap was. Haar als grap gevraagd of ze misschien een afspraak kon vastleggen voor mij de volgende zondag om 16 u.
Ze zou toen de nacht doorbrengen met die 2 beren.
Haar laatste klanten wellicht. Mag nu even niet gaan verderdenken....

Ondanks dat alles mogelijk is, is het antwoord van dergelijke vragen vaak kinderlijk eenvoudig: geen zin, moe, met een vriendje weg, andere club ect. ect. De ons zo geliefde meisjes kunnen nogal wispelturig zijn. Wat vandaag nog wordt beloofd is gisteren al weer vergeten. ;) Daarnaast beschikken dit soort dames niet vaak over een eigen agenda. Die wordt door vriendjes bepaald..................................

onzo
24 maart 2009, 03:22
Ondanks dat alles mogelijk is, is het antwoord van dergelijke vragen vaak kinderlijk eenvoudig: geen zin, moe, met een vriendje weg, andere club ect. ect. De ons zo geliefde meisjes kunnen nogal wispelturig zijn. Wat vandaag nog wordt beloofd is gisteren al weer vergeten. ;) Daarnaast beschikken dit soort dames niet vaak over een eigen agenda. Die wordt door vriendjes bepaald..................................

Ben in dat geval wel al ervaren in 't leven, doch blijkbaar niet genoeg als ijsbeer... Anka leek en lijkt me een meid die met beide voeten op de grond staat, dus dergelijke "wispelturigheid" zou me sterk verbazen.
Vond achteraf gezien wel dat ze beetje afwezig rondliep. Zoals ik eerder schreef : ze zag me amper, en gaf geen blijk van herkenning door bvb een glimlach of een zoen... zo kende ik haar niet. Niet in haar gewone doen...
Een voorteken dat er iets mis was??? TE druk en dus teveel druk wegens te populair??

Zakkenleger
24 maart 2009, 10:26
...
ze zag me amper, en gaf geen blijk van herkenning door bvb een glimlach of een zoen...

Dit zeg alles, lijkt me. Ace2 heeft het bij het rechte eind.

erik2006
27 maart 2009, 11:32
zou dit schatje ooit nog terugkomen?

onzo
27 maart 2009, 11:38
zou dit schatje ooit nog terugkomen?

deze vraag houdt ook mij (nu al 2 weken) bezig ...

ik zal volgende week bij mijn volgend bezoek aan PHG trachten iets meer te weten te komen

11cc
28 maart 2009, 17:01
Beste vrienden,

Anka heeft ons voor altijd verlaten.Ze heeft het geluk gevonden en is niet van plan om ooit nog terug te keren als dvp.

Zelf heb ik het geluk ook gevonden -Neen heren, niet met Anka-en ik ben eveneens van plan om -voorlopig - niet terug te keren als hvp.
Met weemoed zal ik terug denken aan de vele leuke dagen en nachten met jullie en alle dames van plezier.
Ik heb veel gezien en geleerd over het leven.
Een tijd die ik niet had willen missen,maar nu is die voorlopig voorbij.
Mocht mijn nieuwe vlam uitgaan dan weet ik jullie allen gauw genoeg weer te vinden...
Tot dan : So long, Adieu, en Auf wiedersehen.

Afscheid 11cc zie deze link (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=16260)

Bosco
6 september 2009, 11:12
Toen Raul7, Dupke en ik aan de bar zaten te kleppen en 'n bakkie te doen, kwam uit het niets ineens deze supermooie jongedame voorbij. Alledrie verrekten wij onze nek, en vroegen ons af wie dat was. Wij konden haar niet. Dupke merkte op dat ze wel wat op Vera leek, ik zag er ook wel enigzins de vergelijking in en zei nog dat ze alleen een sterker onderstel heeft. Dupke die ervandoor ging om de pannekoeken aan te vallen verliet ons, en Raul en ik hadden het verder over de mooie Gloria die ook weer terug is van weggeweest. Anca ging op het krukje zitten achter Raul, zodat ze recht in mijn gezichtsveld zat. Ze begon te glimlachen naar mij en gaf mij een knipoog.;) Ik bewonderde haar, zo mooi haar gezicht, geen make-up, puur natuur, schitterende bruine ogen, perfecte mond, mooie lange zwarte haren en 'n lief neusje. Ik hoorde alang niet meer wat Raul tegen mij zat te ratelen, maar hij stond op en ging geloof ik piesen. Ik vond het prima en ging dichter bij haar zitten en zo stelden we ons zichzelf voor. Na een kort gesprekje liet ik haar de sleutel halen en ik ging naar de douche. Onderweg vroeg Dupke nog haar naam aan mij, en ineens wist de wandelende enceclopodie wel wie het was.:smile:

Aangekomen in de kamer vroeg ze welke lichtstand ik wilde hebben en wat ik lekker vindt. Na mijn antwoord begonnen wij te zoenen, ongelooflijk lekker te tongzoenen. Langzaam ontdeden we elkaar van onze kleding, alsmaar zoenend ontdekten onze handen elkaars lichaam. Ik kon er niet mee stoppen, als zij naar beneden dreigde te gaan trok ik haar weer naar boven. Ik vind haar de beste en lekkerste zoener ooit. :smile: Nadat ik haar eindelijk naar beneden liet afdalen kreeg ik een hemelse blowjob, mijn keiharde knuppel ( dankzij mijn PG pil ) en m'n ballen werden op een bizarre lekkere manier verwend. Ze bood toen haar poesje aan die ik gretig ontving, in 69 met 1 vinger erbij vrat ik haar op :tongue: Toen ze begon te trillen en harder te kreunen sprong ze van mijn gezicht af en zei dat ze mij wilde berijden. Snel het jasje aan gedaan en in cowgirl met weer die heerlijke tongzoenen gingen we verder. Ik moest haar mooie borsten flink kneden van haar wat iets triggerde, ze werd wat wilder en ging over in gehurkt cowgirl. Haar tempo ging steeds hoger en kreunend kwam ze klaar, mijn zaakie was kletsnat geworden van haar vocht. Vriendelijk en zoenend bedankte ze mij.:smile:

Ze vroeg of ik haar daarna achterlangs wilde nemen, wat ik natuurlijk wel wilde doen. Na een aantal minuten kreeg ik ineens een krampaanval in mijn linker hampstring, ik schreeuwde het uit. Zij dacht dat ik was klaargekomen, nadat ze had gezien dat het niet zo was, masseerde ze de kramp eruit. Ze trok het lege jasje bij mij uit en binnen 1sec kwam hij weer fier overeind. Nieuw Jasje aan en toen reverse cowgirl, eerst zij vooroverhangend en daarna ging ze helemaal achterover hangen zodat ik haar lichaam moest ondersteunen. Daarna kwam ik in missionares positie met weer die overheerlijke tongzoenen erbij klaar.

Na nog een kwartiertje nageknuffeld te hebben verlieten wij zoenend na 1,5 uur de kamer. Later nog voor sluitingstijd nog 1 uurtje met haar een kamer gedeeld.

Bosco is een beetje van slag :confused:Is zij mijn nieuwe no.1? Heeft zij die andere 6 no.1 gedegradeerd?

:iloveyou:

The Saint
6 september 2009, 18:15
Ik vind haar de beste en lekkerste zoener ooit. :smile: Bosco is een beetje van slag :confused:Is zij mijn nieuwe no.1?

:iloveyou:

Mijn beste sessie ooit in PHG was met Anca: blij dat ze terug is. :freu:

dupke
10 september 2009, 21:02

je haalt me de woorden uit de mond

11cc
11 september 2009, 11:51
Jammer voor haar dat ze weer terug is.Ze hoopte dat ze nooit meer terug hoefde te komen....

The Saint
13 september 2009, 15:37
Jammer voor haar dat ze weer terug is. Ze hoopte dat ze nooit meer terug hoefde te komen....

Gisterenavond van 22u30 tot sluitingstijd heb ik van haar gezelschap kunnen genieten: eerst een 1/2 uurtje in de bar en daarna op kamer 2 (zal ik de volgende maal weigeren, veel te veel lawaai van de bar).
Ze heeft gisteren haar levensverhaal van A tot Z uit de doeken gedaan: van hoe ze in dit wereldje is verzeild geraakt tot nu...... ze heeft geen spijt of is niet boos over wat er het afgelopen 1/2 jaar gebeurd is, "ik heb er wijze lessen uit getrokken" zei ze....

Anca heeft nu langer haar (extensions) en is een aantal kilootjes afgevallen: ze is nog mooier dan voorheen-ik had haar direct herkend, zij mij niet onmiddellijk (tot grote hilariteit van Foots), nogal logisch eigenlijk: Ik heb haar vorig jaar maar 1x gezien en ben dan diezelfde dag met haar op kamer geweest.
Haar service is nog steeds als vanouds... ze blijft nog steeds mijn favo in PHG. Ze gaf ook te kennen dat ze eventueel van club wil veranderen waar het wat drukker is; tja, dan is er maar 1 mogelijkheid als je in NRW wil blijven.....

timjava
24 oktober 2009, 12:09
goede wijn behoeft geen krans:biggrin:

uurtje
25 februari 2010, 20:53
Gisteren nader mee kennis gemaakt. Een hele fraaie, aardige dame. Super service, after sales en alles erop en eraan. Aanrader!!

popey01
27 juni 2010, 10:53
Heren ijsberen opgelet,dit forum is niet voor dit schrijven maar een gewaarschuwde ijsbeer telt voor twee.
Ik ben zelf in het verleden ook enkele keren met deze dame op de kamer geweest en diverse keren haar levensverhaal aan moeten horen,en waarom ze hier is,het bekende verhaal,huilen en zielig doen.
Na deze enkele keren laat ze je merken gek op je te zijn en wil met je afspreken buiten de club ,maar dan begint het pas echt niemand helpt mij en ik moet binnenkort een x bedrag hebben. maar dit zegt ze tegen iedereen die ze iets beter dan twee dagen kent.
ze speelt dit zo goed dat je er bijna in gaat geloven,zelfs ik.
Als je kenbaar hebt gemaakt dat je haar niet helpt dan is de intresse in jou ook ineens verdwenen heb ik van een ander vernomen.
Maar ik heb gelukkig optijd ingezien hier niet op in te gaan,twee goede vrienden van mij vertelde ze precies hetzelfde, en na nader inzien klopt er geen woord van van wat ze zegt.
Eigenlijk te triest voor woorden,maar heren beren een gewaarschuwde beer telt voor twee.

Bosco
28 juni 2010, 00:51
Anca was gisteren volgens eigen zeggen, voor het laatst. Vandaag vertrekt ze naar huis om niet meer terug te komen. :heul:

Ik wens haar veel geluk toe in haar verdere leven, en hoop voor haar dat ze haar wensen kan waarmaken.

Ik zal haar missen.

dauerlutscher
30 juni 2010, 18:27
...Vandaag vertrekt ze naar huis om niet meer terug te komen. :heul:...
Sie hat ihre "Schäfchen" noch längst nicht "im Trockenen" und deshalb bin ich sicher, dass wir sie wiedersehen werden. Schätze mal, 4-6 Wochen. Wir werden sehen. :liebe2:

Rex
30 juni 2010, 23:57
Anca was gisteren volgens eigen zeggen, voor het laatst. Vandaag vertrekt ze naar huis om niet meer terug te komen. :heul:

Ik wens haar veel geluk toe in haar verdere leven, en hoop voor haar dat ze haar wensen kan waarmaken.

Ik zal haar missen.

Zeker een Roemeense die Anca............ha ha.......

Bosco ik wed met je voor xxx EUR dat ze over een paar weken weer terug is........

Picasso 1
1 juli 2010, 00:25

Ik zal haar missen.

Ik heb er één jaar geleden mee gekamerd maar ik zal haar ook missen :rofl:

Big30
1 juli 2010, 00:47

Happy garden heeft met deze dame een topperje erbij. Om maar met de nieuwe mode mee te gaan: ze is met verve door de Picasso keuring gekomen :cool:.

Roemeense dames die zeggen te stoppen hebben een hele typische eigenschap, d.i. ze komen bijna altijd wel weer terug ;)!

Laten we hopen dat het Anca lukt een nieuw leven op te bouwen en dat ze niet terug zal komen.

obi wan
1 juli 2010, 17:35
Jammer dat ze weg is. Voor mij was ze met afstand het beste dat PHG te bieden had in deze kwalitatief magere tijden in Oedt.
Alhoewel, in mijn hele ijsberencarrière staat ze in de top 3. Welke plaats, daar moet ik nog eens goed over nadenken...

Toch denk ik dat Big30 gelijk heeft. Dit is niet de eerste keer dat ze nooit meer terugkomt. En als straks in de Karpaten de centjes op zijn komt ze gewoon weer terug!

Willi69
15 juli 2010, 23:38
:wiederda: :eek:

Picasso 1
16 juli 2010, 00:23
Ja,sie ist wieder da.
Onlangs = vor kurzem

Nicht böse werden wenn sie da doch nicht ist :o.
Frauen wechseln im Moment wieder sehr schnell die Clubs :duckrenn:

Enig minpuntje (voor ons dan): ze blijft maar één jaar in Duitsland en dan stopt ze definitief: ze is 21 maar heeft me haarfijn uitgelegd wat ze wil in haar leven. Klassemeid!

Sie hat aufgehört :heul: (Halbwertzeit unbekannt).
Sie hätte mich ruiniert. :luvlove::luvlove::luvlove::inlove::inlove:
Gedenken wir noch lange der schönen Stunden, die wir mit ihr hatten.

Zij heeft mij twee weken geleden verteld dat ze in de maand april er niet zou zijn. Ze heeft mij helaas niet verteld dat ze nu al weg zou gaan. Ik had volgende week nog een keer van haar willen genieten:wand:
Ik ga ervan uit dat ze in mei weer terug is.

Was vandaag in PHG en ... inderdaad : ANKA was er niet.

Beste vrienden,

Anka heeft ons voor altijd verlaten.Ze heeft het geluk gevonden en is niet van plan om ooit nog terug te keren als dvp.

Ik zal haar missen.

Zeker een Roemeense die Anca............ha ha.......

Bosco ik wed met je voor xxx EUR dat ze over een paar weken weer terug is........

Jammer dat ze weg is. Voor mij was ze met afstand het beste dat PHG te bieden had in deze kwalitatief magere tijden in Oedt.
Toch denk ik dat Big30 gelijk heeft. Dit is niet de eerste keer dat ze nooit meer terugkomt. En als straks in de Karpaten de centjes op zijn komt ze gewoon weer terug!

:wiederda: :eek:

Al twee jaar lang dit soort berichten bij draadje Anca, een hoop naïevelingen hier :rofl:

Big30
16 juli 2010, 00:35
Al twee jaar lang dit soort berichten bij draadje Anca, een hoop naïevelingen hier :rofl:

Roemeense dames die zeggen te stoppen hebben een hele typische eigenschap, d.i. ze komen bijna altijd wel weer terug ;)!

Zag haar dacht ik gisteren niet maar kan ook zijn dat ze door de windhoos werd meegenomen en even afwezig was.

popey01
16 juli 2010, 21:04
ik denk dat willie zich vergist,Anca was er niet.

Willi69
17 juli 2010, 14:30
Peinlich, peinlich :redface: - da war ich wohl durch die Sonne geblendet :rolleyes:: ich glaube, ich habe Anca mit Vera verwechselt... :hammer:

Big30
17 juli 2010, 15:12
Peinlich, peinlich :redface: - da war ich wohl durch die Sonne geblendet :rolleyes:: ich glaube, ich habe Anca mit Vera verwechselt... :hammer:

Kann sogar der Hausmeister mal passieren ;)! Habe sie Mittwoch auch nicht gesehen, aber wer weiss ob sie doch wieder zurück kommt.

Bosco
18 juli 2010, 08:36

Zekers pijnlijk, en onbegrijplijk ook. :confused: Ze lijken voor geen centimeter op elkaar. Schrok me gisteren een beroerte, wat voorkomen had kunnen worden. :eek:

Big30
5 augustus 2010, 11:36
Anca Topic opgeschoond en tot duidelijk is of en waar ze op zal duiken (weer PHG of toch GD?) haar topic naar de oude doos verplaatst.

Mocht ze weer ergens opduiken dan zal haar Topic worden verplaatst naar de club waar ze dan werkzaam is!

egon, Dr. Rammler
6 augustus 2010, 12:40
Anca Topic opgeschoond en tot duidelijk is of en waar ze op zal duiken (weer PHG of toch GD?) haar topic naar de oude doos verplaatst.

Mocht ze weer ergens opduiken dan zal haar Topic worden verplaatst naar de club waar ze dan werkzaam is!

:eek::angst: es war die einzige von denen mit gutem Service.........:heul:

Willi69
19 november 2010, 01:08
=> PHG :wiederda: (dieses Mal wirklich, ich habe extra Christiane und Earnest gefragt ;))

popey01
19 november 2010, 17:06
helaas heren ze is al weer gevlogen na twee dagen (letterlijk)

Big30
5 juni 2011, 15:58
Zonder bekende verblijfplaats maar naar de oude doos verplaatst!

Big30
5 juni 2011, 21:40
n.b. in dit Topic verder alleen reacties als je zeker weet of en waar ze momenteel werkt.

onzo
19 januari 2014, 10:22
Is terug in PHG !
Vrijdag was ze met een andere ijsbeer aan het praten op het terras aan het Nachtcafe. Had haar eerst niet herkend, er is niet veel licht daar en... ze is wel wat veranderd. Wat wil je.. 5 jaar later. Meer vrouw dan het meisje van toen. Doch toen ze mij aansprak, herkende ik haar stem en.. kon ik haar aanspreken met haar naam. Verder bijpraten is er niet van gekomen, want ik stond net op punt om te vertrekken.

Bosco
19 januari 2014, 10:40
Anca en Onzo terug..... wie had dat ooit durven hopen? :freu:

popey01
19 januari 2014, 19:03
Bedoelen jullie met deze Anca die ook vriendin was van Alexia (drie jaar geleden)

SFL
11 februari 2014, 13:34
Godeverdomme, nou breekt mijn klomp... Eentje uit mijn top10 allertijden.
Had ik dat eerder geweten en gelezen, dan was ik vandaag als de bliksem naar PHG gevlamd.
Hou ze nog een dikke maand daar en zeg haar dat de Messias dan komt!

MichelJ
11 februari 2014, 19:18
Had ik dat eerder geweten en gelezen, dan was ik vandaag als de bliksem naar PHG gevlamd.

Volgens mij zit jij meer te wachten op Anca 2 (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?24930-Anca-%28Roemeense%29/page2&highlight=anca), dus blijf nog maar even in Belgenland ;). Hoewel....Anca 1 ook zeker de moeite is/was,

Jansen
11 februari 2014, 19:49

Ik zal haar morgen vragen om voor jou te blijven.

Big30
13 februari 2014, 20:59
Het is inderdaad de Anca van dit topic die weer terug is. Gisteren had ze een dagje vrij maar ze wordt vandaag of morgen weer verwacht.

popey01
16 maart 2014, 21:11
Is Anca nog gespot in Happy garden ?

Big30
4 april 2014, 17:10
Vanavond wieder da. Ze heeft wat aan de lijn gedaan :wink:.

Pietjepik
5 april 2014, 22:00
En aan de lijn moet ze nog wel een tijdje doorgaan,maar ja hoe komt ze er dan uit te zien.

daarna hangen de lellen waarschijnlijk op half zeven...... :wand:
daarom moeten dikkertjes gewoon lekker vol blijven, afvallen veroorzaakt vaak teveel onherstelbare schade.
Dat gezegd hebbende; Louana zag er geweldig uit vorige week maandag en die is toch echt wel een en ander kwijtgeraakt tussen december en einde maart! :luvlove:

Badslippers
5 april 2014, 23:59
Dat gezegd hebbende; Louana zag er geweldig uit vorige week maandag en die is toch echt wel een en ander kwijtgeraakt tussen december en einde maart! :luvlove:

Dat komt omdat Jansen haar in die periode niet heeft afgetankt.

Big30
2 mei 2015, 22:10
Nog steeds weer terug! Toch wel een heel mooie meid.

Big30
26 augustus 2016, 19:22
Ik zag haar zojuist in Yinyang.