PDA

Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter Juli 2008



Big30
2 juli 2008, 04:08
Goed nieuws voor de "anti-rook maffia" ;) onder ons! Vanaf heden is de bar in zeg maar het oude gebouw waar ook het eten wordt opgediend rookvrij :o:D.

Telde iets van 35-40 dames dinsdagavond in de Villa. Het was heerlijk vertoeven aan de kant van het zwembad in het avondzonnetje. Door het fraaie weer ook vrij druk kwa IJsbeertjes. Lekker gegeten, van de gril genoten, de strijd tegen de muggen buiten na 22u op punten verloren en op een zeer christelijk tijdstip de Villa weer verlaten.

Inderdaad Milana werkt nu achter de Theke en ik moet zeggen dat doet ze erg goed :freu:, altijd tijd en zin voor een praatje.

Bij zomerse temperaturen is een verblijf in de Villa zo slecht nog niet. Bij een volgend bezoek neem ik wel muggenzalf mee want ik zit nu nog te krabben :D!

:wink::wink:

rplover
2 juli 2008, 10:23
Als "verstokt" roker ;) moet ik hier uiteraard op reageren.
Eindelijk, waar mensen eten hoort niet gerookt te worden :hammer:

En het maakt het voor ons alleen maar makkelijker, nu moeten we niet meer over en weer hollen, er gaan nog enkel hertjes te vinden zijn in het andere gedeelte.

In het "eetgedeelte" zullen we nog enkel SirWankalot, onze "spamslet" en Oblix terugvinden, gezonde lucht opsnuivend en zich volproppend met lekkere dingen, zoals er zijn....PIZZA :eek::D;)

Die sigaren van 35 euro? Cadeau doen aan je grootste vijand, je krijgt er een whiskey voor in de plaats en je hebt er de rest van de dag geen last meer van:teuflisch :kotz::luvlove:

Al bij al een positief ding, en ik weet de perfecte oplossing tegen de muggen, maar waar zit die Wico toch? :loud::lostit:

:wink:

Rob10
2 juli 2008, 17:51
Vandaag was het juist andersom, waar het eten wordt opgediend mag worden gerookt en de ruimte met de wirlpool juist niet. Ik kwam dus gezellig binnen en wilde aan de bar bij de Kino een peukie opsteken............:loud:


Goed nieuws voor de "anti-rook maffia" ;) onder ons! Vanaf heden is de bar in zeg maar het oude gebouw waar ook het eten wordt opgediend rookvrij :o:D.

Telde iets van 35-40 dames dinsdagavond in de Villa. Het was heerlijk vertoeven aan de kant van het zwembad in het avondzonnetje. Door het fraaie weer ook vrij druk kwa IJsbeertjes. Lekker gegeten, van de gril genoten, de strijd tegen de muggen buiten na 22u op punten verloren en op een zeer christelijk tijdstip de Villa weer verlaten.

Inderdaad Milana werkt nu achter de Theke en ik moet zeggen dat doet ze erg goed :freu:, altijd tijd en zin voor een praatje.

Bij zomerse temperaturen is een verblijf in de Villa zo slecht nog niet. Bij een volgend bezoek neem ik wel muggenzalf mee want ik zit nu nog te krabben :D!

:wink::wink:

MiniME
2 juli 2008, 18:12
Vandaag mn gewonnen vrijkaartje:freu: van de EK poule ingewisseld voor een entree in GT. Was er al vroeg en dat was maar goed ook, om 15 uur moesten er al kluisjes gedeeld gaan worden......Werd me al snel te druk, zeker toen de regen kwam. Daarna naar VV gegaan, daar kon ik wel kiezen uit 80 lege kluisjes.....Wat een verschil:rolleyes:

Lege kluisjes is 1 ding, maar hoeveel goede(!) vrouwen waren er dan in VV? :green_smi

rplover
2 juli 2008, 18:43
Lege kluisjes is 1 ding, maar hoeveel goede(!) vrouwen waren er dan in VV? :green_smi
Dat is een retorische vraag, MiniMe, maar omdat jij het bent....
....geen enkele...goede vrouwen bestaan namelijk niet :teuflisch;)
Tegenvraag: hoeveel goede vrouwen waren er in GT? :thefinger

Big30
2 juli 2008, 20:49
Al bij al een positief ding, en ik weet de perfecte oplossing tegen de muggen,

:wink:

Die had ik ook gisteravond, je pakt 5 handdoeken en wikkelt die als een mummy om je heen ;)!

Ik mag aannemen dat dit ook de perfecte oplossing tegen muggen is die jij bedoelt :D!

:wink::wink:

rplover
2 juli 2008, 20:54
Die had ik ook gisteravond, je pakt 5 handdoeken en wikkelt die als een mummy om je heen ;)!

Ik mag aannemen dat dit ook de perfecte oplossing tegen muggen is die jij bedoelt :D!

:wink::wink:
Neen :teuflisch











Je koopt een (dure) sigaar en je "vergeeft" (dialect) al die bijtende vrouwtjes......:p.......pff, da's een dubbelzinnige uitspraak, je rookt die teefjes dus uit :D;)

:wink:

en anders is er Wico nog (of is die er niet? :loud::hammer:)

The Joker
3 juli 2008, 00:43
Ondanks de mummy behandeling met handdoeken ben ik door zo'n hoerenmug in mijn nek gestoken.
Te beffig gewoon :(

Jansen
3 juli 2008, 22:10
klein flesje citronel mee nemen en op je lichaam smeren dan blijven de muggen uit je buurt.
De dames blijven wel komen.;)

Jansen
3 juli 2008, 22:19
Als "verstokt" roker ;)

ik weet de perfecte oplossing tegen de muggen, maar waar zit die Wico toch? :loud::lostit:

:wink:

Ik weet een perfecte oplossing tegen rplover, Je wikkelt hem in een groot gipsverband en leg hem te drogen in de zon,daarna dump je hem in het zwembad.:freu::freu::freu:

Maar dan reageert hij niet meer op dit forum :wand: nee dat wil ik ook niet.

The Joker
3 juli 2008, 22:38
Ik weet een perfecte oplossing tegen rplover, Je wikkelt hem in een groot gipsverband en leg hem te drogen in de zon,daarna dump je hem in het zwembad.:freu::freu::freu:

Maar dan reageert hij niet meer op dit forum :wand: nee dat wil ik ook niet.

Hoezo reageert hij dan niet meer op het forum?
De wifi doet het prima rond het zwembad! :teuflisch

rplover
3 juli 2008, 22:56
Help me, ik ben in nood, Jansen wil me dumpen :D
Maar geen nood, ik zal Lisa wel de opdracht geven te bijten als hij te dicht in de buurt komt, die wil haar tandjes wel eens in zijn goddelijk lijf zetten :teuflisch;)

En anders sturen we Tamara op hem af EN Anna, dan is hij wel zoet voor een uurtje of twee (spijtig dat ik die "knetterlekkere" niet meer heb gezien, die maakt Jansen helemaal gek, maar wie weet is ze zaterdag wel terug op deze wereld :hammer:)

:wink:

rplover
4 juli 2008, 13:35
Beertjes,

Ik zal wel (gratis uiteraard) zorgen voor de enige echte muggenmelk morgen in de villa.
Het was iemand uit mijn buurt die ooit dit recept heeft ontworpen, en voor wat gratis reclame mag ik iedereen zaterdag insmeren, 't zijn zijn woorden, niet de mijne he:D
Hier is zijn website dus, is het me vergeven? :hammer:
de enige echte originele muggenmelk (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=80134&postcount=1)

Ik verwacht uiteraard wel dat jullie allen massaal daar jullie producten bestellen, deal? :teuflisch;)

:wink:

sofaking
4 juli 2008, 14:16
Beertjes,

Ik zal wel (gratis uiteraard) zorgen voor de enige echte muggenmelk morgen in de villa.
Het was iemand uit mijn buurt die ooit dit recept heeft ontworpen, en voor wat gratis reclame mag ik iedereen zaterdag insmeren, 't zijn zijn woorden, niet de mijne he:D
Hier is zijn website dus, is het me vergeven? :hammer:
de enige echte originele muggenmelk (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=80134&postcount=1)
Ik verwacht uiteraard wel dat jullie allen massaal daar jullie producten bestellen, deal? :teuflisch;)

:wink:
't is maar te hopen dat er die dag geen politierazzia komt want hoe gaat ge al die bidons met muggenmelk uitleggen ? :eek:

Local Hero
5 juli 2008, 19:18
Oorspronkelijk geplaatst door Big30 Bekijk bericht
Die had ik ook gisteravond, je pakt 5 handdoeken en wikkelt die als een mummy om je heen !

Ik mag aannemen dat dit ook de perfecte oplossing tegen muggen is die jij bedoelt !

Wel, volgens mij is er nog een andere oplossing: tijdens mijn sessie afgelopen maandag met Yvon maakte zij op een bepaald moment de opmerking dat ik wel een goed 'parfurm' ophad. Maar het bleek haar eigen 'Channel 5' te zijn die door de innige omhelzingen helemaal was 'overgezet' naar mij :roll:
Na deze sessie mijn buikje goed gevuld met het (lekkere) avondmaal van de Villa op het mooie terras buiten. Dankzij mijn 'Channel 5' behandeling van lieve Yvon geen last gehad van muggen ... :smile2:


Well I guess everything dies baby that's a fact
But maybe everything that dies someday comes back
Put your hair up nice and set up pretty and meet me tonight in ...

piranha
6 juli 2008, 09:19
Gisteren voor het eerst VV bezocht. Omstreeks 14.30hr de oprit daar opgereden en de parking was nagenoeg nog leeg. Ontvangen door een vriendelijke blonde dame die me een korte uitleg lag. Daarna me lekker in de tuin gezet om een koffie te nuttigen. Wat me meteen opviel was het gebrek aan dames en dit zou ook niet veranderen, daarentegen wel veel ijsberen tegen de avond aan die allemaal zaten te apegapen.

Toen ik rond achten op het terras (dat aan de parking grenst) stond en het geheel zo overkeek zag ik misschien ca. 80 beertjes en hoop en al een 20 dames als het er al zo veel waren die dan nog meestal samen geklit ergens op een bank compleet lusteloos zaten te niksen. Dus de handdoek om 20.30hr maar in de ring geworpen en naar GT gereden. Velen zeggen dat GT een sexfabriek is ( gedeeltelijk waar natuurlijk), maar er hangt toch altijd een leuk sfeertje, althans voor mij dan toch.

Een paar oude GT meiden liepen er rond, Lisa die rplover hier zo mooi beschreef kunnen spotten, enkele meiden die er wel goed uitzagen; en dit waren er dan ook maar enkelen; een tijdje in het vizier gehouden hoe die met beertjes omgingen, doch die beertjes stonden meestal na 15/20 minuten meestal terug in de tuin.:o:o Nicht mit mir:thefinger

Villa Vertigo is voor mij een mooi optrekje en heeft een leuk kader, alsook het eten is onberispelijk. Ik denk dat VV wel potentieel heeft want beertjes waren er genoeg, maar................. waar zijn die dames?????????

rplover
6 juli 2008, 11:00
Toen ik rond achten op het terras (dat aan de parking grenst) stond en het geheel zo overkeek zag ik misschien ca. 80 beertjes en hoop en al een 20 dames als het er al zo veel waren.
20 Meiden?:eek: Die andere 20 à 25 zaten op mij, of onder Rex, Willem2, Eagledriver, Knabbel, babbel, VJ, SirWankalot, Oblix, JackD, Tiga, Big30, de Graaf van Egmont, Raoul7, Mani1a, en onder een hoop anderen, lijstje volgt wel, niet Willem? :teuflisch
Neen, dat is wel een erg pessimistische schatting, 40 -45 misschien ? ;)


Velen zeggen dat GT een sexfabriek is ( gedeeltelijk waar natuurlijk), maar er hangt toch altijd een leuk sfeertje, althans voor mij dan toch.
Ow, je bent naar DE seksfabriek gereden, waar je over de koppen moet lopen, en moet wringen om de bar door te komen :D
Ach, ieder zijn meug, ik ga liever naar een paradijsje, waar je rustig kan relaxen, praten, en waar de Meiden niet bijten (alhoewel:zauberkis), enkel de muggetjes en Lisa mogen dat, maar die laatste zat met mijn pruik in GT :hammer:;)


Een paar oude GT meiden liepen er rond, Lisa die rplover hier zo mooi beschreef kunnen spotten
Tja, dan zat ze verkeerd, hoe lekker ze ook is, ze kan me niet de drempel overtrekken :heul:


Villa Vertigo is voor mij een mooi optrekje en heeft een leuk kader, alsook het eten is onberispelijk. Ik denk dat VV wel potentieel heeft want beertjes waren er genoeg, maar................. waar zijn die dames?????????
Die waren er, ik ken ze niet genoeg bij naam, maar als ik zo eens goed om me hen keek, zag ik er toch een tiental (Anna, Sabina, Vanessa, ... , .... Willem2:green_smi) waar ik maar heel graagde nacht mee zou willen doorbrengen, en die andere dertig mag "onze graaf" hebben:teuflisch

Ikzelf heb wel een zeer speciale ervaring gehad, aangezien ik mijn leven moet beteren, eens niet gekozen voor de seks :lostit:, maar voor een erotische massage met Sabine, Sabi, Bine (ze vindt het allemaal goed, en ze vindt veel goed). Wat een superlekkerding. Koesteren beren, en als jullie eens iets anders willen, in plaats van de rechttoe rechtaan seks, een aanrader. Mij mag ze iedere keer een wellness erotische massage geven, dat tel ik dan maar bij de inkom bij als vaste dagonkost VV.
Verslag van haar volgt .........



:wink:

VJ
6 juli 2008, 12:01
20 Meiden?:eek: Die andere 20 à 25 zaten op mij, of onder Rex, Willem2, Eagledriver, Knabbel, babbel, VJ, SirWankalot, Oblix, JackD, Tiga, Big30, de Graaf van Egmont, Raoul7, Mani1a, en onder een hoop anderen, lijstje volgt wel, niet Willem? :teuflisch

Onder mij lagen ze in ieder geval niet. Ik heb gisteren mijn vrijkaartje verzilverd maar ben erachter gekomen (of eigenlijk werd bevestigd wat ik al wist) dat deze luxe saunaclubs niet zo mijn ding zijn. Begrijp me niet verkeerd, de Villa is een prachtige plek om te relaxen en het was leuk om al die gezichten te zien bij de forumnamen. Er liepen genoeg prachtige meiden rond maar de interactie met gasten is minimaal. In Partytreffs hou ik juist erg van het publieke voorspel. Vandaar dat ik om 6 uur besloot alsnog naar Mettmann te rijden zodat ik om middernacht völlig entsorgt (vooral door Silvia) de terugreis kon aanvaarden. Toch wil ik de Villa bedanken voor de gelegenheid om er eens een kijkje te nemen en nogmaals, het is de mooiste club die ik ooit gezien heb.

:smile: VJ

Tiga
6 juli 2008, 12:49
Omstreeks 14.30hr de oprit daar opgereden en de parking was nagenoeg nog leeg.

Ik kwam om 16u aan en toen waren er nog twee plekjes vrij. In de middag waren er inderdaad niet al te veel dames maar dat trok rond 18/19u aardig bij.

Nu de grote dingen in de villa af zijn (tuin, pool etc) zullen ze steeds meer de puntjes op de i gaan zetten. Op korte termijn zal worden begonnen met aanpassing van de kleedruimte en sauna (te hoge treden). De tijd zal het leren.

graaf
6 juli 2008, 18:40
en die andere dertig mag "onze graaf":lostit: hebben. Dank voor het gulle aanbod rplover, voor die dertig hou ik me aanbevolen, zullen zeker een paar toppertjes tussen zitten. Het was van mijn kant een aangename kennismaking met de aanwezige ijsberen.:freu:

rplover
6 juli 2008, 19:53
Het was van mijn kant een aangename kennismaking met de aanwezige ijsberen.:freu:
Van uw kant wel :teuflisch:D;)

Ow, voor ik het vergeet te vragen, geen 'uitgeperste' verhalen over jou te lezen? Spijtig spijtig :lostit:

:wink:

Big30
7 juli 2008, 22:56
Gisteren voor het eerst VV bezocht. Omstreeks 14.30hr de oprit daar opgereden en de parking was nagenoeg nog leeg. Ontvangen door een vriendelijke blonde dame die me een korte uitleg lag.

Villa Vertigo is voor mij een mooi optrekje en heeft een leuk kader, alsook het eten is onberispelijk. Ik denk dat VV wel potentieel heeft want beertjes waren er genoeg, maar................. waar zijn die dames?????????


Toen ik arriveerde even na 18u was de parkeerplaats helemaal gevuld. Het was zaterdagavond jl. dan ook gezellig druk te noemen met veel gasten in VV en veel bekende forum IJsbeertjes.

Er waren 's avonds iets meer dan 40 dames aanwezig. Typische in de Villa is en blijft wel dat het er vaak zo lekker loungen en relaxen is dat wel eens vergeten wordt wat de core competence uiteindelijk van de Villa is en dat zijn toch kamerbezoeken en :fuck::fuck:, zodat de dames ook wat centjes kunnen verdienen ;).

Om dat te bereiken mogen een aantal dames wat mij betreft best wat actiever worden om in contact te komen met een IJsbeertje, hoewel ik ook wel begrijp dat ze soms wat moedeloos worden als het ze weer eens niet is gelukt na wat inleidend gekeuvel! Er moet een gulden middenweg mogelijk zijn tussen niet animeren en het soms wat storende gejaag in andere clubs ... .

Beide partijen (dames en IJsberen) varen daar wel bij!

Voor het overige was het weer eens een zeer geslaagde avond in de Villa met een DJ die lekkere muziek draaide en als altijd een goede en gevarieerde BBQ.

Was mijn vijfde clubbezoek in precies een week tijd dus nu tijd voor een korte rustpauze ;).

Voor de verandering maar eens met een Roemeense dame de kamer op geweest en dat was zowaar eens een goede sessie :D!

:wink::wink:

Beron
8 juli 2008, 22:19
I was there today, from the afternoon to the evening.
Till 6 o'clock I counted 8 different girls - sometimes there were only 2 to 5 girls around - the others were downstairs or in the office - not in the room, 'cause there were no guests!
I counted no more than 11 different people in 6 hours..mostly there were no more than 5 guys around. The wellness-bar was over a great length of time completely deserted - no girls, no men whatsoever.

I got told, it is holiday season in germany and holland and that's why it's so empty. Hm?!

Well, no girls besides the villa-crew: Bitchy Fiona and Co., some ugly I don't know who...At 6pm I saw 4 or 5 girls joining the game, one of'em was Louisa (former Top-Notch-Perfect-Body - todays Bad-Fake-Tits-Ruined-Perfect-Body).

Overall a very very very very disappointing day with little hope of improvment in the near future. My before planned saturday visit at the villa is definitely cancelled.

rplover
9 juli 2008, 12:21
Maandag moest ik in de buurt van Grefrath zijn, en heb dit maar gecombineerd met een avondje VV.
Wat kan ik hierover melden?
Wel, klagende Meiden, veel te weinig ijsbeertjes, ze werden er zowaar depressief van.

Het eten was geweldig, omstreeks 18 uur zeer lekker gegeten, en rond 20 u was er, ondanks het slechte weer, een BBQ, die open bleef tot na elven des avonds. En het was zeer zeer lekker.

De Meiden dan, een 20-tal, veel meer Meiden dan beertjes.
Wat ik wel betreur, ben met 2 Meiden op de kamer geweest, ene Russische Tatian, rode haren, blauwe ogen, en dat was het beste dat ik van haaar te zien kreeg en ene Duitse Nicole of zo, Als ik haar naam zelfs niet meer herinner, zal ' t gene vette zijn geweest. Ik ga me zelfs de moeite niet getroosten hier recensies over neer te pennen, aangezien het ondermaats was. Nooit meer, al willen ze gratis. Dat is straffe praat, maar het is gewoon zo.

Van mij mogen ze klagen en klagen en klagen, maar dat ze dan op zijn minst een iet of wat goede service geven op de kamer. Op zo een momenten kunnen ze het niet permitteren de kantjes eraf te lopen, en ons te laten voelen dat we ENKEL en alleen een wandelend briefje van 50 euro zijn.
En dat was bij deze twee Meiden toch wel duidelijk.
En dan maar klagen dat er geen beertjes rondlopen, doe dan verdorie toch een ietsje beter jullie best, als er dan toch iemand jullie meeneemt naar de kamer misschien.

Conclusie: de club, een dikke voldoende, en de Meiden, een dikke onvoldoende.

Nog even Anna, aangezien die toch wel goede service levert, ben met die Duitse donder eenmaal op de kamer geweest, tijdens mijn eerste bezoekje, en hadden zaterdag afgesproken dat ze me mocht aanvallen als ik er ben.

Helaas pindakaas, Anna koos weer voor iets anders. Wachten aan de bar, en als ik haar dan ging vragen of ze zin had, kreeg ik een ja, maar dat ze wachtte op een klant. Dit was omstreeks 9 uur. Om 12 uur 's avonds was ze nog aan het wachten op haar klant. Als je in die drie uur geen halfuurtje vrij kan maken, tja, dan mag je heel goed zijn, dan hoeft het voor mij niet meer.
Ik wacht wel op mijn erotische masseuse, kleine lieve Sabi, die geeft tenminste veel waar voor je geld, en Anna, al is ze nog zo goed, voor mij nooit meer. Helaas.

:wink:

rplover
9 juli 2008, 18:41
Ach ieder zijn meug zou ik zeggen. Dat van die club herken ik wel, dat van die meiden in sommige gevallen ook.
Mij zul je er voorlopig ook niet meer zien, maar dat heeft zo zijn eigen redenen.
Mij wel, en dat heeft twee redenen, de club op zich is heerlijk EN Sabina :love2:

:wink:

JackD
9 juli 2008, 20:15
Christina?:
Mijn eerste bezoek aan Villa Vertigo kon niet langer uitgesteld worden; een beslissing die zeker positief beïnvloed werd door de mogelijkheid van een hernieuwde kennismaking met Christina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8383). Helaas bleek dit valse hoop ... ; ze schitterde door afwezigheid .

Club?:
Over de club zelf is inmiddels al het nodige geschreven; veel eerder genoemde plussen en minnetjes herkende ik wel.

Plussen: Mooie club! (barruimtes, douches, terras, tuin, zwembad)
Vakje voor je schoenen in de locker.
Minnetjes: Kleedkamer had ruimer opgezet moeten zijn.
Toiletten met half doorschijnende deuren (wie verzint zoiets? :eek:)
Bijzonder: Rode badjassen met rare korte mouwtjes.
Locatie van (m.i. te lichte) Kino.
Locatie van (niet in werking zijnde) Whirpools.


Dames?:
De belangrijkste voorwaarde voor een geslaagd clubbezoek is en blijft m.i. de aanwezigheid van een flink aantal voor mij aantrekkelijke vrouwen (de zg doelgroep, soms ook wel "vijver" genoemd). Uit wat ik eerder hoorde en las had ik de voorzichtige conclusie getrokken dat V.V. wat dat betreft misschien niet helemaal "mijn" club zou zijn en ik weet eigenlijk niet zeker of ik daar na zaterdag anders tegen aan kijk. Er waren dan wel zo'n 35/40 vrouwen, het MILF-gehalte viel mij mee, maar er waren toch ook wel zo'n 80/100 ijsberen en de vrouwen op mijn lijstje waren moeilijk bereikbaar (champagne-gezelschap, groepjes) of maakten een niet erg enthousiaste indruk.

Sfeer1?:
Op de een of andere manier lijken de dames en heren in V.V. soms wat meer moeite te hebben om elkaar te vinden. Komt mischien door het feit dat de ijsbeertjes zich kunnen bezighouden met allerlei andere belangrijke dingen, zoals daar zijn drinken, eten, ouwehoeren, slapen, zonnen, zwemmen enz. en daardoor te weinig aan :fuck: denken. Zou ook kunnen komen doordat nogal wat dames onderuitgezakt op de bankjes hangen, de heren niet actief (mogen?) benaderen en/of zich moeilijk bereikbaar maken door de gehele dag (gezellig) in groepjes op te trekken. Waarschijnlijk heeft het een ook wel met het ander te maken.

Sfeer2?:
Het forum was weer aardig vertegenwoordigd (15 "echte" ijsberen?); weer wat nieuwe gezichten op namen geplakt. :wink:
De stemming onder de aanwezige ijsbeertjes was goed, maar verder vond ik de sfeer nogal mat.
Door de indeling van het gebouw (twee grote barruimtes met daartussen een gang en nog diverse zitplekken) lijken de barruimtes nooit echt "gezellig" vol. Daarvoor zouden er dan weer veel meer mensen moeten zijn en ik voorzie dan toch echt problemen in de kleedruimte en met de beschikbare kamers.
En als een van de twee barruimtes gesloten zou worden dan gaan we daar natuurlijk weer over zeuren ... :o

Uurtje?:
Aan het begin van de avond een leuk uurtje doorgebracht met de Oekraïense Nastja (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12077); verder geen keuze gemaakt/kunnen maken.
Iets dat mij de laatste tijd wel vaker overkomt c.q. parten speelt; verwend?

V.V.?:
... een club voor JackD?

oblix
9 juli 2008, 21:13
De Meiden dan, een 20-tal, veel meer Meiden dan beertjes.
Wat ik wel betreur, ben met 2 Meiden op de kamer geweest, ene Russische Tatian, rode haren, blauwe ogen, en dat was het beste dat ik van haaar te zien kreeg en ene Duitse Nicole of zo, Als ik haar naam zelfs niet meer herinner, zal ' t gene vette zijn geweest. Ik ga me zelfs de moeite niet getroosten hier recensies over neer te pennen, aangezien het ondermaats was. Nooit meer, al willen ze gratis. Dat is straffe praat, maar het is gewoon zo.


Nou hier ben ik niet mee akkoord.

Als je een slechte ervaring opdoet mag je hier ook best een recensie van schrijven. zonder de dame gelijk af te maken, even zakelijk omschrijven wat wel en niet en waarom je het minder vond.

Als iedereen alleen maar schrijft dat het geweldig was......
dan ga ik dit maar met een korreltje zout nemen hoor. :mad:

sunny
9 juli 2008, 21:42
+++++Maandag moest ik in de buurt van Grefrath zijn, en heb dit maar gecombineerd met een avondje VV.
Wat kan ik hierover melden?
Wel, klagende Meiden, veel te weinig ijsbeertjes, ze werden er zowaar depressief van.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

War auch am Montag da und kann Dir da leider nur vollstens Zustimmen. Wie ich auch schon im Rheinforum schrieb, konnte mich nur meine "Verabredung" veranlassen dort zu bleiben und nicht ins GT zu Übersiedeln. Hab dann noch einige schöne Stunden mit meinem "Date" verbracht, aber davon abgesehen empfand ich das "Damenangebot" der Villa als Katastrophe.

Scheinbar ist dort nur richtig was Freitag/Samstag los, wenn ich mir die Berichte der hier schreibenden so Anschaue?

Ok, Essen war wie gewohnt wieder Spitze! Aber: Whirlpools sind immer noch höchstens nach stundenlangem Nachfragen in Betrieb -wenn überhaupt-, Toiletten im SPA-Bereich noch immer ständig verdreckt und vor allem: wo sind die Mädels???.........................

Viele Grüße

The Joker
9 juli 2008, 21:43
Helaas pindakaas, Anna koos weer voor iets anders. Wachten aan de bar, en als ik haar dan ging vragen of ze zin had, kreeg ik een ja, maar dat ze wachtte op een klant. Dit was omstreeks 9 uur. Om 12 uur 's avonds was ze nog aan het wachten op haar klant. Als je in die drie uur geen halfuurtje vrij kan maken, tja, dan mag je heel goed zijn, dan hoeft het voor mij niet meer.


Tsja ouwe relnicht, daar sta je dan. Afgewezen door een DVP, dat moet pijn doen :teuflisch
Zelf heb ik in het verleden ook een paar keer van die meiden gehad die 'op een klant aan het wachten waren'
Toch viel het me meestal wel op dat ze idd de hele avond ook met niemand anders naar de kamer gingen.
Wellicht dat ze gewoon moe waren o.i.d. maar dan kunnen ze beter naar huis gaan.
Of ze moeten gewoon net als taxi's rond gaan lopen met een vrij/bezet bordje :thefinger
Er is dus nog hoop voor je hoewel met alle teleurstellingen de laatste tijd in de villa het erg zware dagen voor je zijn.
Jij komt de volgende keer gewoon weer op een DI-ZA als er veel meer vrouwen zijn en je neemt een spandoek mee:

http://www.smiliegenerator.de/s35/smilies-13487.png

rplover
9 juli 2008, 21:46
Nou hier ben ik niet mee akkoord.

Als je een slechte ervaring opdoet mag je hier ook best een recensie van schrijven. zonder de dame gelijk af te maken, even zakelijk omschrijven wat wel en niet en waarom je het minder vond.

Als iedereen alleen maar schrijft dat het geweldig was......
dan ga ik dit maar met een korreltje zout nemen hoor. :mad:
Ik zou ze oneer aandoen, want ze allebei volledig afkraken, dat doe ik bewust niet in hun topic. Als ik nu en rec erover ging schrijven zou ik ze totaal moeten afkraken, zo ondermaats heb ik dat kwartiertje en die 'nog geen tien minuten' ervaren, pa Oblix ;)
En dat kwam waarschijnlijk bij de Meiden door de stress van geen enkele klant gehad te hebben op maandag. Wrang, moeilijk te begrijpen, zelfs voor mij.
Ik kan dan ook begrijpen dat ze teleurgesteld waren, en dat ze gewoon 50 euro wilden pakken, om zo toch iets te hebben.
Eigenlijk, en dat weet ik, hadden ze dat gewoon eerlijk gezegd, had ik wel plezier gemaakt aan de bar, en hen die 50 euro ook gegeven. Want aan de bar waren er enkele Russinnen met wat Poolse Meiden en het pools personeel aan het grappen, en het was best wel grappig, voor het weinig Russisch dat ik snap dan :D
Nu blijf ik echt met een wrang gevoel achter, en dat had kunnen vermeden worden.
Ik vind dus, en daar blijf ik bij, dat ik beter geen recensie over hen schrijf momenteel, en het misschien wat laat bezinken.

Ik ben niet in de perfecte mood iets neer te pennen, buiten dat het twee van mijn slechtste seksbelevenissen waren in jaren. Dat zegt meer dan genoeg toch ;)

:wink:

Rex
9 juli 2008, 21:58
Ik ben niet in de perfecte mood iets neer te pennen, buiten dat het twee van mijn slechtste seksbelevenissen waren in jaren. Dat zegt meer dan genoeg toch ;)
:wink:

Ondanks dat je niet in de perfecte mood bent, vind ik ook dat je een recensie moet schrijven over je ervaringen met beide meiden. Ik ben het volmondig met Oblix eens.:rolleyes:

Jij als fervente ijsbeer van dit forum en ook inmiddels een doorgewinterde duitsland clubhopper, zou juist een recensie moeten schrijven over deze meiden..................
Nu is het wazig en weten we eigenlijk niets dan een zinsnede dat het slecht was. Maar wat was er dan slecht en met wie????

Picasso 1
9 juli 2008, 22:04
Ik ben niet in de perfecte mood iets neer te pennen, buiten dat het twee van mijn slechtste seksbelevenissen waren in jaren. Dat zegt meer dan genoeg toch ;)

Tja, zo gaat het nou eenmaal. Er zijn van die dagen waarop alles lijkt te lukken en er zijn van die dagen waarop alles tegenzit. Heeft iedereen, gewoon bladzijde omslaan en op naar de toekomstige :fuck: pleziertjes.
:wink:

rplover
9 juli 2008, 22:09
Ondanks dat je niet in de perfecte mood bent, vind ik ook dat je een recensie moet schrijven over je ervaringen met beide meiden. Ik ben het volmondig met Oblix eens.:rolleyes:

Jij als fervente ijsbeer van dit forum en ook inmiddels een doorgewinterde duitsland clubhopper, zou juist een recensie moeten schrijven over deze meiden..................
Nu is het wazig en weten we eigenlijk niets dan een zinsnede dat het slecht was. Maar wat was er dan slecht en met wie????
Ik heb toch verteld, Rusische Tatiana en een Duitse, kan me zelfs haar naam niet meer herinneren. Zo slecht, Rex, ja, zo slecht :D;)
Ik zal jullie plezieren, en een gedetailleerde recensie van Tatiana bezorgen.
Al vrees ik dat ik de 15 lijnen niet ga halen, een lijn per minuut is toch genoeg, niet? :teuflisch

:wink:

graaf
9 juli 2008, 22:16
Ik ben niet in de perfecte mood iets neer te pennen, buiten dat het twee van mijn slechtste seksbelevenissen waren in jaren. Dat zegt meer dan genoeg toch

Ik dacht dat slechte sex ook een goede herinnering was rplover

rplover
9 juli 2008, 22:31
Ik ben niet in de perfecte mood iets neer te pennen, buiten dat het twee van mijn slechtste seksbelevenissen waren in jaren. Dat zegt meer dan genoeg toch

Ik dacht dat slechte sex ook een goede herinnering was rplover
Ja, graaf, je onthoudt enkel de echt slechte en de echt goede, daarover hebben we het zaterdag uitgebreid gehad :D
Dat is inderdaad een waarheid als een koe, en ik ben niet teleurgesteld in Tatiana, ik zal haar echter nooit meer vergeten, ze staat in mijn top10 slechtste beurten ooit, en dat is 50 euro waard, want ze schrijft (voor mij dan toch) mede een stukje geschiedenis:teuflisch

Pa Oblix EN Rex, ik heb dan toch maar naar jullie geluisterd, en een recensie over haar geschreven.

:wink:

graaf
9 juli 2008, 22:39
Rplover ik denk dat ik morgen maar een kijkje ga nemen in de villa, misschien kan ik het tegendeel bewijzen maar ik zal eerst je recencie lezen.

Willem2
9 juli 2008, 23:20
Nou hier ben ik niet mee akkoord.

Als je een slechte ervaring opdoet mag je hier ook best een recensie van schrijven. zonder de dame gelijk af te maken, even zakelijk omschrijven wat wel en niet en waarom je het minder vond.

Als iedereen alleen maar schrijft dat het geweldig was......
dan ga ik dit maar met een korreltje zout nemen hoor. :mad:


Ik ben er ook niet mee akkoord dat jij nog niks hebt geschreven over zaterdag ( wees gerust ik schrijf heus wel wat ;) )
Ok, je bent weer niet naar de kamer geweest maar je kan toch wel wat schrijven over het eten. Dat je een korreltje zout miste ofzoiets :D ;)

:wink:

Big30
9 juli 2008, 23:38
+++++Maandag moest ik in de buurt van Grefrath zijn, en heb dit maar gecombineerd met een avondje VV.
Wat kan ik hierover melden?
Wel, klagende Meiden, veel te weinig ijsbeertjes, ze werden er zowaar depressief van.++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

War auch am Montag da und kann Dir da leider nur vollstens Zustimmen. Wie ich auch schon im Rheinforum schrieb, konnte mich nur meine "Verabredung" veranlassen dort zu bleiben und nicht ins GT zu Übersiedeln. Hab dann noch einige schöne Stunden mit meinem "Date" verbracht, aber davon abgesehen empfand ich das "Damenangebot" der Villa als Katastrophe.

Scheinbar ist dort nur richtig was Freitag/Samstag los, wenn ich mir die Berichte der hier schreibenden so Anschaue?

Viele Grüße

Mittwoch war auch was loss! Etwa 40 Damen und mehr als 90 GÄSTE. Damenangebot war ganz bestimmt keine Katastrophe.

Woensdag toch nog even naar de Villa gereden en was eerlijk gezegd op het ergste voorbereid na de berichten over de Maandag.

Was aangenaam verrast :freu:! Iets van 40 Dames en zeer veel gasten. Goede stemming die ik op een Woensdagavond begin Juli niet had verwacht.

Eten was als altijd weer top. BBQ ditmaal pas om 21u maar om 23u werd er ook nog gegrild en was er nog volop bedrijf in de Villa.

Kamergang met een Duitse dame waar ik al een keer eerder mee was geweest. Roxana was ook weer terug. Herkende nog wel wat dames en een aantal dames herkenden mij ook trouwens :p.

Nog een leuke annekdote. Kwam in gesprek met iemand die voor de eerste keer in de Villa was, hij zei dat het hem goed beviel. Was er op aanraden van een kennis zei hij. Andere clubs kende hij niet. Toen vertelde ik hem over Gt en PHG. Hij keek me wat vreemd aan toen ik zei dat PHG in Oedt lag. Hmm zei die toen "ben ik dan nu niet in die club in Oedt?". Naam was hij vergeten maar hij dacht dus hedenavond "in-die-club-in-Oedt *" te zijn geweest.

:wink::wink:

*ja ik weet dat PHG niet in Oedt ligt!

joris69
10 juli 2008, 10:10
goede morgen ijsberen ,

ik heb vernomen op het forum dat er zich zaterdag weer een gezellige happening heeft plaats gevonden in de VV
jammer dat ik er niet bij kon zijn !
dit heeft ook wel als reden dat ik pas heel laat diversen namen op het meeting point vemeld stonden!!
en om eerlijk te zijn heb ik de laaste tijd minder leuke ervaringen met VV!!( dus zonder een leuke meeting met diversen ijsberen zul er mij niet meer zo snel zien)
de uitstraling en Bv het eten in de tent is top, laten we dat niet vergeten. maar op een of anderen manier is de sfeer vaak minder leuk , soms zelfs wat onrustig!!!
als je die avond geen bekende tegen komt ( en ik ken er toch genoeg ) dan is een leuke avond moeilijk te maken!!
mijn vraag is dan ook of meer ijsberen dit hebben !!!!
Bij PHG is een leuke dag gewoon vanzelf sprekend
is er overigens al weer een nieuwe meeting met diverse ijsberen bekend ? ( de laaste in PHG was ZEEEEER gezellig )

ik was vrijdag trouwens nog even in happy garden en ben daar met een schotse dame ( stevig maar goed figuur )naar de kamer geweest, en ik moet zeggen dat een gezellig uurtje was!!!

groetjes john 69

oblix
10 juli 2008, 17:37
Ik ben er ook niet mee akkoord dat jij nog niks hebt geschreven over zaterdag ( wees gerust ik schrijf heus wel wat ;) )
Ok, je bent weer niet naar de kamer geweest maar je kan toch wel wat schrijven over het eten. Dat je een korreltje zout miste ofzoiets :D ;)

:wink:

Wie zeurt krijgt geen beurt, geld voor de dames maar ook zeker voor Willem2.
Koekje van eigen deeg noemen ze zo iets.

Willem2
10 juli 2008, 17:52
Wie zeurt krijgt geen beurt, geld voor de dames maar ook zeker voor Willem2.
Koekje van eigen deeg noemen ze zo iets.

Ik denk dat dat juist het probleem is bij jou en vele anderen.Dames doen misschien te weinig aan animatie zodat jij alleen maar aan eten denkt ;)
Of zeur ik nu te veel en wil je opeens heel graag naar de kamer :D :lostit:

oblix
10 juli 2008, 18:37
Ik denk dat dat juist het probleem is bij jou en vele anderen.Dames doen misschien te weinig aan animatie zodat jij alleen maar aan eten denkt ;)
Of zeur ik nu te veel en wil je opeens heel graag naar de kamer :D :lostit:

Nee, van dat gezeur krijg ik alleen maar honger. en het eten is goed in VV dus heb je toch een goede avond.

En de dames hoeven niet meer te animeren, maar als ik ze zo lamlendig op de banken zie liggen dan heb ik geen zin om daar mee naar de kamer te gaan.
ik kom daar om plezier te maken en niet om met een zeurend stuk zuurpruim :rofl: naar de kamer te gaan.

De dames moeten maar eens bij zichzelf te raden gaan ofdat ze wel zo goed bezig zijn.
Maar als het niet goed gaat ligt het aan iedereen behalve aan hun zelf. :motz:

En als je je klanten dan zo behandeld als ze Rplover maandag gedaan hebben,
hoeven ze ook niet gek staan te kijken dat er niemand meer met ze naar de kamer wil gaan.

En dan doet Willem2 net of hij dit niet snapt, hou toch op met zeuren, pak een (zuur)pruim. :wink:

Nami
10 juli 2008, 19:32
Ik ben 2 weken geleden op zaterdag na een lange absentie van zo'n 3mnd weer eens naar VV gegaan. Het mijden van VV lag inderdaad zeker aan het vrouwenaanbod destijds. Effe uitgekeken op de club. In het begin was het op de zaterdagen vaak echt goed vol qua DVP's.
Er kan dan wel een animatieverbod zijn, maar ongeinteresseerd in de bank liggen, kaugom kauwend zou dan ook verboden moeten worden. Ga dan maar naar huis! :thefinger
Heb ik ook een tijdje geleden eens bij YY meegemaakt, dan lijkt het of niemand er zin in heeft! Bijna onbenaderbaar gevoel, iets wat totaal niet thuishoort in de sauna setting. Niet bevorderlijk voor de sfeer en zeker niet voor de geilheid van de gemiddelde beer.

Niet wetende wat ik nu zou aantreffen, ingecheckt en werd onthaald door Maggi: Schon das du mal wieder da bist, wir haben viel schone neue Frauen.
Een goed begin! :D
Alhoewel het 's middags vrij rustig was, trok het 's avonds behoorlijk aan.
De villa blijft voor mij superieur qua inrichting, eten, zwembad, tuin en relaxtheid. Heb het uitstekend naar mijn zin gehad door de ontmoeting met 1 bekende en 1 onbekend beertje, de super suave lounge sound van de dj en natuurlijk een mooi zonnetje op de bol, waar iedereen nu zo langzaam weer erg hard aan toe is. Verder 2 echt goede sessies gehad, van in totaal 2uur! Ging met een zeer bevredigd gevoel huiswaarts.
Wellicht was ik in die periode ervoor wat teveel :huch: naar VV geweest.
Daarom weer eens afgewisseld met GT, LR, YY en Acapulco.
Nieuwe line-up is soms toch echt wat een beer drijft :lostit:
Wanneer de zon weer hoog aan de hemel staat ga ik zeker weer eens naar de Villa. :roll:

Willem2
11 juli 2008, 14:30
Afgelopen zaterdag ben ik samen met JackD naar Villa Vertigo gegaan.Onderweg werden we nog wel gebeld door Eagledriver of we niet naar het strand wilden komen of naar Freude. Maar dat ging niet meer want ik had al één en ander afgesproken. JackD zat nog wel even te mijmeren over zijn Nicky maar daar zou Eagledriver wel voor zorgen :D ;).
Dus iets voor 4 uur redenm wij de parking op van Villa Vertigo. Die was goed bezet en wij konden eigenlijk alleen in de grasstrook parkeren. Nadat JackD eerst even over de schutting gegluurd had of er genoeg meisjes waren ;zijn we naar binnengegaan. Het stalen hekwerk werd opengedaan door Meggi en naast haar stond een mooi meisje in bikini. Ik keek naar JackD maar die had alleen maar oog voor dat meisje. Hij kon terstond nauwelijks nog lopen en begon wat te stamelen tegen Meggi :lostit: Dat kwam ook omdat de ene na de andere bekende ijsbeer langskwam of ook naar binnen wilde. Dus na de verkleedpartij en het douchen hadden we eindelijk wat ruimte in de bar. Ondanks deberichten dat er te weinig dames waren ; waren er bij binnenkomst 33 dames en uiteindelijk 44 dames. En daar zat weer van alles tussen. Bij binnenkomst miste ik wel Katarina maar die kwam net voor het avondeten. Dus dat heb ik gemist ;). Daarna was er weer een BBQ. Iedere vrijdag en zaterdag is er een DJ,dus ook deze keer. Muziek was soms wat luid maar het was wel gevarieerd. De stemming was wel goed maar er was een moment waarop de dames en heren elkaar aan het aangapen waren ;)
Er is namelijk wel een probleempje in Villa Vertigo en dat is het feit dat er geen trechter is. Ik bedoel daarmee te zeggen dat er nergens een gebied is waarbij dames en heren als het ware elkaar niet meer kunnen ontlopen en tot elkaar aangetrokken worden. De gang tussen de beide gebouwen is weer net te smal. Maar kijk maar hoe dat gaat in de bar van GT /PHG of Living Room. Daarnaast zullen ijsberen die verwachten dat dames op hun jagen van een koude kermis thuiskomen. Dat doen de dames in Villa Vertigo niet. Heren moeten zelf wat initatief nemen anders zal er weinig gebeuren. Na een tijdje krijgen heren dan zo'n relaxte sfeer over zich dat ze even vergeten waarvoor ze uiteindelijk ook alweer gekomen waren.

:wink:


PS Binnenkort wordt de kleedkamer vergroot en de wc's worden omgebouwd. Hierdoor zal de kino verdwijnen.

Babbel
11 juli 2008, 14:49
Ik was er zaterdag ook maar ik had hetzelfde virus als oblix :D ;) :wink:.

rplover
11 juli 2008, 16:20
Ik was er zaterdag ook maar ik had hetzelfde virus als oblix :D ;) :wink:.
Ze moesten 100 euro inkom vragen (daarbij een halfuur inbegrepen), dat virus zou dan vlug uitgeroeid zijn :teuflisch;)

:wink:

Local Hero
11 juli 2008, 17:48
Oorspronkelijk geplaatst door Nami.
De villa blijft voor mij superieur qua inrichting, eten, zwembad, tuin en relaxtheid.

In dat rijtje zou ik ook nog het onthaal willen toevoegen. Maggi is voor mij de perfecte thekefrau.:bounce:
Een dagje villa begint en eindigt met Mmmmaaaagieeee :D

Willem2
11 juli 2008, 18:31
Maggi is voor mij de perfecte thekefrau.:bounce:
Mmmmaaaagieeee :D

Ok het is Maggi in je soep en Meggi als thekenfrau (volgens Apisser W69 ;) )

oblix
11 juli 2008, 21:15
Ze moesten 100 euro inkom vragen (daarbij een halfuur inbegrepen), dat virus zou dan vlug uitgeroeid zijn :teuflisch;)

:wink:

Ja dan rijd ik direct door naar PHG.

Local Hero
11 juli 2008, 21:36
Oorspronkelijk geplaatst door Willem2
Ok het is Maggi in je soep en Meggi als thekenfrau

Still sounds good :hah:

oblix
11 juli 2008, 22:29
Er is namelijk wel een probleempje in Villa Vertigo en dat is het feit dat er geen trechter is. Ik bedoel daarmee te zeggen dat er nergens een gebied is waarbij dames en heren als het ware elkaar niet meer kunnen ontlopen en tot elkaar aangetrokken worden. De gang tussen de beide gebouwen is weer net te smal. Maar kijk maar hoe dat gaat in de bar van GT /PHG of Living Room. Daarnaast zullen ijsberen die verwachten dat dames op hun jagen van een koude kermis thuiskomen. Dat doen de dames in Villa Vertigo niet.

Het is geen enkel probleem dat er geen trechter is, ik vind dat juist wel goed.
Dat gewring om ergens door heen te komen vind ik helemaal niets.
Nee dit is weer een afleiding om het werkelijke probleem niet te willen zien.:heul:

De dames moeten echt maar eens bij zichzelf te raden gaan, waar het aan zal liggen dat er weinig kamerbezoekjes gedaan worden.
Zorgen dat je makkelijk aanspreekbaar bent in de bar en welnnes ruimte wil zeker helpen, en daarna goede services leveren op de kamer.
De dames zouden het dan zomaar druk kunnen krijgen.

Snoepveter
11 juli 2008, 23:03
Het is geen enkel probleem dat er geen trechter is, ik vind dat juist wel goed.
Dat gewring om ergens door heen te komen vind ik helemaal niets.
Nee dit is weer een afleiding om het werkelijke probleem niet te willen zien.:heul:

De dames moeten echt maar eens bij zichzelf te raden gaan, waar het aan zal liggen dat er weinig kamerbezoekjes gedaan worden.
Zorgen dat je makkelijk aanspreekbaar bent in de bar en welnnes ruimte wil zeker helpen, en daarna goede services leveren op de kamer.
De dames zouden het dan zomaar druk kunnen krijgen.


Het blijkt toch maar weer dat zowel de dames als de heren verlegen zijn om elkaar aan te spreken....eng zeg! ;)

rplover
11 juli 2008, 23:12
Ik ga niet akkoord met mijn siamese tweeling, toch niet helemaal.

Al van menige Meiden te horen gekregen dat ze ons in de Villa niet mogen aanspreken, en dan zit Willem met die trechter wel dicht bij de waarheid.

Ik had nooit tegen Lisa aangelopen indien ik die rosse pruik niet had opgehad, enkele weken geleden.

Ik hou van rust, en wil niet opgejaagd worden, maar een beetje meer interactie zou mogen in de Villa. Daar ben ik wel weer akkoord met pa Oblix;)

De service van de Meiden, tja, maandag heb ik brute pech gehad dat ik tegen twee afwerkstertjes ben gelopen, kan nu eenmaal gebeuren, ben dat al lang vergeten, en ik kijk al uit naar mijn volgende bezoekje, blijft voor mij een topclub.

Almag wat meer "geouwehoer" tussend e Meiden en de beertjes uiteraard wel, en laat ze mij dan maar vangen in een of andere trechter:teuflisch

Ze moesten een groepsverbod voor Meiden handhaven, ha ha, maar dat vinden sommige Meiden dan ook weer van ons. Want het moet ook geen pretje zijn als wij daar met 25 man van het forum rondlopen, en als we allen willen wachten tot na de BBQ om te gaan neuken. ik kan hun reactie dan ook best begrijpen.

Tot slot over maandag, voelde me best gepakt, maar ok, that is part of te business, en deze twee Meiden verdienen nooit nog een eurocent aan me, dus eigenlijk slachtofferen ze enkel zichzelf, en ik ben weer een lesje wijzer;)
Bwah, we zullen de 26e wel zorgen voor wat ambiance in het zwembad, dat Willem zijn mobieltje deze keer maar in de kleedkamers laat, anders gaat hij weer zeuren over afgebroken nagels :lostit::D;)

:wink:

oblix
12 juli 2008, 11:19
Al van menige Meiden te horen gekregen dat ze ons in de Villa niet mogen aanspreken, en dan zit Willem met die trechter wel dicht bij de waarheid.

Dan is het probleem niet de trechter, maar dat de dames ons niet mogen aanspreken. weg met deze onzinnige regel.



De service van de Meiden, tja, maandag heb ik brute pech gehad dat ik tegen twee afwerkstertjes ben gelopen, kan nu eenmaal gebeuren, ben dat al lang vergeten, en ik kijk al uit naar mijn volgende bezoekje, blijft voor mij een topclub.

Niks pech, de kans op slechte service is in VV behoorlijk groot. ( zeker voor zo'n groentje in "saunaclub land" als Rplover)



Ze moesten een groepsverbod voor Meiden handhaven, ha ha


Niks groepsverbod, geen stomme regeltjes. als de dames graag in groepjes rondhangen en slechte service verlenen moeten ze dat helemaal zelf weten.
Alleen moeten ze dan niet lopen klagen dat ze weinig te doen hebben. :hah:

rplover
12 juli 2008, 11:47
Dit is uiteraard niks persoonlijks, maar als alle ijsbeertjes gewoon komen om zich in groep te amuseren, en er bijna niet naar de kamer gegaan wordt, dan krijg je dit soort taferelen. Geklaag bij de Meiden, geklaag bij de beertjes, en dat is een cirkel, en die is vlug rond.
Dus ik vind het een beetje hypocriet de meiden te overladen met alle zonden van Israel, zij zitten er namelijk om centen te verdienen, dus wat meer naar de kamer gaan zou hen misschien wat beter stemmen.
En ons ook, want dan komt de animatie wel vanzelf.

Just my toughts, pa Oblix, en dit is een algemene opmerking.

:wink:

Randy
12 juli 2008, 12:46
Eigenlijk een aanvulling op deze enquete (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=12024), maar de beren betalen entree om binnen te komen. Wat ze daar verder doen is aan hun. Niemand is verplicht om met een dame de kamer op te gaan.

De dames betalen meen ik ook, als een investering om klanten op te doen. Cost of doing business, heet dat. Dat ze die klanten niet krijgen, is NIET aan de klanten te wijten. Misschien deels aan clubregels (maar als die de dames niet bevallen, gaan ze naar een andere club, toch?) maar vooral aan de dames zelf. Blijkbaar zijn ze niet interessant genoeg voor (potentiele) klanten, daar moeten ze toch echt zelf iets aan doen.

Het moet niet gekker worden, de klanten krijgen de schuld, pffff....

Clinic
12 juli 2008, 13:22
Niks groepsverbod, geen stomme regeltjes. als de dames graag in groepjes rondhangen en slechte service verlenen moeten ze dat helemaal zelf weten.
Alleen moeten ze dan niet lopen klagen dat ze weinig te doen hebben. :hah:


Niet helemaal mee eens Oblix. In een andere club, vrij dichtbij, wordt er ook regelmatig tegen samenklonterende DVP's (en dan vnl) Roemeninnetjes gezegd dat ze uit elkaar moeten gaan, zich verspreiden etc. Ik vindt dat toch wel een goede zaak.

Dat er af en toe een paar met elkaar praten vindt ik ook helemaal niet erg, maar soms klonten er zomaar 5 of meer bij elkaar op de banken, gaan dan ook nog eens vrij luidruchtig praten en als verlegen beer kom je er dan niet meer tussen. Terwijl je toch heel graag een van die dames zou :fuck:

Maar zoals met alle regels, vindt ik een strikte naleveing waarschijnlijk weer net teveel v/h goede. Kijk als er een aantal een uurtje geinen met elkaar, no probs, maar de dames zouden het ook gemakkelijk heel de middag of avond volhouden, en dat is niet goed denk ik dan.

Ik vermaak me wel, en wurm mezelf met 4 woorden Roemeens er gewoon tussen, maar ik kan me een andere opstelling voorstellen.

............for what it is worth.........

oblix
12 juli 2008, 14:17
Niet helemaal mee eens Oblix. In een andere club, vrij dichtbij, wordt er ook regelmatig tegen samenklonterende DVP's (en dan vnl) Roemeninnetjes gezegd dat ze uit elkaar moeten gaan, zich verspreiden etc. Ik vindt dat toch wel een goede zaak.

Dat er af en toe een paar met elkaar praten vindt ik ook helemaal niet erg, maar soms klonten er zomaar 5 of meer bij elkaar op de banken, gaan dan ook nog eens vrij luidruchtig praten en als verlegen beer kom je er dan niet meer tussen. Terwijl je toch heel graag een van die dames zou :fuck:

Maar zoals met alle regels, vindt ik een strikte naleveing waarschijnlijk weer net teveel v/h goede. Kijk als er een aantal een uurtje geinen met elkaar, no probs, maar de dames zouden het ook gemakkelijk heel de middag of avond volhouden, en dat is niet goed denk ik dan.

Ik vermaak me wel, en wurm mezelf met 4 woorden Roemeens er gewoon tussen, maar ik kan me een andere opstelling voorstellen.

............for what it is worth.........

Wat ik wilde zeggen is dat als ze gezellig met z'n 5e op de bank willen zitten geinen, moet dat kunnen en als ze dat heel de dag willen heb ik daar geen problemen mee. vrijheid blijheid.
Maar dan moeten ze aan het eind van de dag niet gek staan te kijken dat ze niets verdiend hebben.

En ja dan wil ik nog wel eens zo reageren dat ik de volgenden keren hun ook laat zitten.

Ik weet ook dat ze in PHG en GT het niet goed vinden als dames samenscholen. of samen op 1 bank gaan zitten.
Ik vind toch dat ze dit zelf moeten bepalen, het is de keus tussen wel of niet goed verdienen. de keus van de dames zelf.

oblix
12 juli 2008, 15:03
En nu lijkt het allemaal wel heel erg negatief bij VV

Maar het is een hele mooie club waar alle randvoorwaarden om een topclub te zijn aanwezig zijn.

Neem nu de thekefrauen bij de entree, Maggy en Milana.
deze zijn altijd even vriendelijk en correct.
En met Milana hebben ze daar een thekefrau die wel heel veel talen spreekt.
zelfs Nederlands.

De diversen dames en heer achter de theke, dit is de laatste weken heel goed.

Over het eten is al genoeg gezegd, is helemaal OK.

De tuin en zwembad is een genot bij een mooie zomerdag.

En als de dames dit nu ook, actief en positief oppakken dan is dit een topclub.

rplover
12 juli 2008, 15:22
En nu hoor ik mijn pa Oblix praten :teuflisch
Het is allemaal bijna goed in de Villa, en de Meiden, die leren wel, met vallen en opstaan. Ook Rome is niet op één dag gebouwd, en het komt allemaal wel goed.
Een beetje van e-dit, een beetje van e-dat, en alles komt wel in orde ;)

Het moet altijd van twee kanten komen, en de schuld is meestal te zoeken in beide kampen, en laat nu net de Villa een club zijn waar het gezellig vertoeven is. Nu nog wat meer geneuk en wat minder gezeik, en dan is dit een topclub, klopt als een bus, Oblix ;)

Ik denk wel dat het management snugger genoeg is mee te lezen, is te merken aan Stephan, die telkens even gedag komt zeggen als we in de club zijn, en een praatje maakt. En Milana spreekt Nederlands, die zal ook wel meelezen, en ze zullen wel proberen gepast bij te sturen. Ik zie het wel zitten.
Op naar de poolparty dus, te hopen dat het weer dan wat meezit ;)

oblix
12 juli 2008, 15:35
Mijn commentaar is ook bedoelt om de boel wakker te rammelen.
en niet om de zaak af te breken.

Maar voorlopig ga ik daar heen om te eten en te zwemmen.
Aan de dames de uitdaging om daar iets aan te doen. :teuflisch

de hollander
12 juli 2008, 15:46
hallo citoen,

Ze doen deze dingen met mij de hollander ook.Slechte dingen zeggen.Begrijp niet wat ze willen.In hun start programma staat dat het vooral om sauna 's gaat met mannen mete een badjas:thefinger.Onzin natuurlijk.Vindt het werkelijk een schande.Dat ze mensen zo aanvallen:green_smi.Ik had positief gereageerd krijg ik ineens een bericht,dat ik reclame maak.Je ziet citroen.Negatief of positef maakt niet uit.:o

Ik heb zakelijk al door wat ze doen.Ze beschermen alleen de zaken,waar ze financieel beter van worden!! Dat is geen forum .Dat is bullshit!!!

Wens je veel sexplezier.De hollander.Op de plaats ,die jou aanstaat:smile:

RAUL7
13 juli 2008, 11:03
goede morgen ijsberen ,

ik heb vernomen op het forum dat er zich zaterdag weer een gezellige happening heeft plaats gevonden in de VV
jammer dat ik er niet bij kon zijn !
dit heeft ook wel als reden dat ik pas heel laat diversen namen op het meeting point vemeld stonden!!
en om eerlijk te zijn heb ik de laaste tijd minder leuke ervaringen met VV!!( dus zonder een leuke meeting met diversen ijsberen zul er mij niet meer zo snel zien)


Zaterdag 26 Juli (Poolparty) zou wel eens zo'n dag kunnen zijn :D!

:wink:

Knabbel
13 juli 2008, 16:20
Nach der "Tat " hatte ich eine weitere Fahrt als die üblichen 10 km, bin bis Dienstag in Renesse aan Zee

Viel Spass :urlaub[1]


Politie schiet man in been

Renesse - Een politieagent heeft in de nacht van zaterdag op zondag in Renesse zijn dienstwapen moeten
gebruiken om een einde te maken aan een hoog opgelopen ruzie.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/1479923/__Politie_schiet_man_in_been__.html

ozzy1
13 juli 2008, 20:00
gestern zum ersten mal in der villa gewesen.

um 11:10 aufgelaufen und um 19:00 wieder den heimweg angetreten.

die empfangsdame öffnete die tür mit einem freundlichem lächeln und der frage wo ich denn so lange gewesen sei. maggie und ich kennen uns noch von ihrer zeit im phg.

kurze einweisung in den club und dann ging es los.

zuerst die zeremonie der körperhygiene betrieben. spinde und duschen hinterließen einen guten eindruck.

nach kurzer zeit kamen auch 5 weitere gt gänger ... man / mann hatte sich ja für die villa verabredet ...
nach einem kurzen frühstück ab in die sauna ....oops ,die sauna war nicht an... ohne hitze keine sauna .... also ab in den garten und sonnen

das ambiente des clubs hat mir sehr imponoiert ... sowohl von innen als auch von außen....alles mit geschmack eingerichtet.

im winter aufgrund des wintergartens eine echte alternative zum doch eher dunklen gt ....

egal !!! wo sind die mädels... ich hab sie leider nicht gefunden ... die meisten saßen unmotivert herum...... naja dann doch noch eine gefunden...

den tag über hat sich das angebot schöner toller frauen leider nicht geändert.
naja ich war ja nicht alleine da also viel quatschen mit den freunden und den einlaufenden eisbären.....

fazit meines 1. besuches ..... sehr sehr schöner club mit toller innen und außen anlage, etwas zu kleine sauna , defizite bei der toilettenhygiene,
sehr freundliches serviceteam unter der leitung der sehr bemühten maggie........ aber egal .... ohne echte topacts ( noelle war meiner meinung nach der einzige kracher )...
... daran wird man mit sicherheit noch arbeiten.

es ware mit sicherheit nicht mein letzter besuch ......
allerdings glaube ich muß erst etwas mit der qualität / quantität der damen geschehen....

bin sehr gespannt ..............
an die gechäftsleitung..... gebt bei den mädels gas und ihr habt den tollsten club am grenzgebiet

viele grüsse ozzy1 :wink::wink::wink:

Beron
13 juli 2008, 20:48
Na, die Mädels Situation war auch schonmal besser - im Moment entschuldigt man sich mit der "Urlaubszeit" - was aber mir als Gast am Samstag nicht wirklich weitergeholfen hat.

ich wäre für Rabatte beim Eintritt, denn derzeit ist der Club oft keine 50 Euro wert. Sorry, aber so klar muss man das sagen. Ok, das Essen ist spitze, das Ambiente edel. Keine Frage. Aber sonst? Bei schlechtem Wetter herrscht die totale Langeweile. Die Sauna ist entweder aus oder lauwarm, die Musik nachwievor meist unerträglich (immer noch lausiges englisches oder französisches Internet-Techno-Radio..grrrr), sehr wenig Frauen, einige weniger hübsche Mädels hängen genervt herum - die Hübschen sind auch nicht gerade übermotiviert und die echten Highlights haben den Club schon wieder verlassen. Wie ich hörte, soll es zwischen den Mädels nicht immer "reibungslos" zugehen - einige Stammkräfte sind wohl etwas kratzbürstig :teuflisch

Nichtsdestotrotz: Bei schönem Wetter ist die Villa eine Nummer 1 - dann ist auch die Besetzung irgendwie schnuppe. Bei trüben Aussichten, ist es auch in der Villa selbst zurzeit arg trüb.

Nur eine Bestandsaufnahme - keine Dauerkritik!

Conan2
17 juli 2008, 17:48
gewoon er op af gaan, het is daar heerlijk, mooie vrouwen en een mooie plaats:plapper:

Manni1A
19 juli 2008, 02:22
Der Freitag (18.7.) war ein ausgesprochen guter Tag in der Villa. Es zeigte sich wieder einmal, dass die Villa durch Klasse statt Masse besticht - von den 39 anwesenden Mädels hat mich etwa die Hälfte gereizt; ich habe lange nicht mehr eine so hohe Optik-TA-Dichte in einem Club gesehen.

Auf dem Zimmer war ich mit Dana (Russland, Ex-PHG) und Angelina (Polen - Ex-Playboy-Hase). Kurz vor Feierabend hat mich nur das gute Zureden von FK Tiga davon abgehalten, noch ein drittes Zimmer mit Julia zu machen. Diese kleine Lolita-Maus hatte vorher eine schöne Show mit Fiona im Barraum hingelegt. Auf Tigas Rat hin werde ich diese Show lieber beim nächsten Mal genießen :freu:

Für die Pool-Party am 26. verabredet bin ich aber auch schon mit Judith (D) - ein servicetechnisches must have gepaart mit toller Optik. Desweiteren fallen mir von den TA's am 18.7. jetzt noch ein: Noelle (D), Carmen (D), Manuela (neu, Ex-PHG, Rumänien - in der Villa mit süsser blonder Freundin), Madleine (Russland, Ex-Marina DD), Cassandra, Yvon (Polen - "Steffi Graf"), Sonja (Rumänien), Anna (Deutschland), Jana (Ukraine), Magda (Polen). Dazu eine blonde Deutsche, die den ganzen Abend von einem bekannten Club-Gänger dauergebucht war (muss wohl ein Kracher sein).

War ein toller Tag in der Villa mit vielen Forumlern (die meisten aus Holland) :D

Manni1a :wink:

uurtje
19 juli 2008, 10:21
Aan het bovenstaande lijstje kan nog Sina en Dana worden toegevoegd. De kenners zullen er nog wel meer weten.

Hoe was het gisteren? In een woord: goed! Ja, het lijkt erop dat VV niet echt een club is die je in de ochtend moet bezoeken. Het is er erg rustig. Maar.....dan heb je wel keuze. Dames met een lang gezicht? Ja, af en toe wel. Ik snap het ook wel een beetje. Het blijft mensenwerk en naar het schijnt komt er toch een fiks aantal ijsberen op de fraaie entourage af om te chillen en wat minder de kamer te bezoeken. Dat is niet fijn voor de dames. Maar goed, hier is al veel over geschreven.
De dag begon dus langzaam maar de stijgende lijn zette voortdurend door. Zozeer zelfs dat het sluitingsuurtje met een uurtje opgeschoven werd. Eten was zoals altijd weer prima. Het forum was bijzonder goed vertegenwoordigd. De "Hoer de France" had na FG, PHG en andere etappes ook VV aangedaan. De koploper was herkenbaar aan de rode trui. Of was dat het ijsberengewaad?
Dames? Ik denk nog altijd dat VV een stijlvolle tent is waar 80% van de dames zich goed heeft aangepast. Het management is druk bezig met het bijsturen van zaken. De kino is under construction en enquete formulieren werden links en rechts uitgedeeld. Al met lof voor het management, toffe dag gehad en veel meegemaakt.

neukie
19 juli 2008, 13:07
Es war mein erster Besuch in der VV. Erster Eindruck: Spinde zu klein (soll geändert werden), ansonsten der absolut schönste Club am Niederhhein. Ich war Baff.
Alles mit sehr gutem Stilgefühl und viel Geld eingerichtet. Wunderschön. Auch der Aussenpool fehlt nicht.
M.E. dürfte es das nur wenige km entfernte phg gegen diesen Laden sehr sehr schwer haben.

Viele bekannte Forum-Eisbären gesehen. Begrüßt hab ich Jansen, Oblix,Sunny,uurtje,Willem2,Befke, Tiga,big30,knabbel, ich hab jetzt hier bestimmt ein paar vergessen. Sorry Jungs.

Nach dem 2. Bier meldete sich meine Geilheit. Für mich war an diesem Tag Frustficken angesagt, nicht wegen Beziehungs-Stress, es gibt da noch ein paar ernstere Gründe. Aber mit wem?

Leute, ich hab selten in meinem p6-Leben so eine konzentrierte Ansammlung von Top-Schüssen gesehen. Für jeden Geschmack war ein Kracher dabei. Mit ein paar Mädels bin ich ins Gespräch gekommen und sie sagten mir, dass sie wegen des super-schönen Ambientes und der doch recht ruhigen angenehmen Athmosphere gerne im VV arbeiten.

Namen von Mädels die das Glück hatten mir auf dem Zimmer Gesellschaft leisten zu dürfen (ganz schön arrogant wa?) nenne ich in separaten Berichten. Nur so viel: Ich hatte 2 Topgranaten erwischt, der einen gebe ich 10 von 10 Punkten, der anderen (so was hatte ich nur selten erlebt) 12 von 10. Die war der totale Wahnsinn!!!!!!!!

Nach meiner ersten Zimmerrunde gab es eine kleinen Forumgipfel. Was zu besprechen gibt es immer und es waren 80% das aktiven und inaktiven IJBF-Managements anwesend.

Dann das Abendessen. Für einen Club totale Spitzenklasse. Allenfalls das PHG kann da mit was Mühe mithalten, der Rest definitiv nicht.

Mehrere Dinge sind mir extrem positiv aufgefallen. Das Club-management legt anscheinend bei den Mädels grossen Wert auf eine korrekte Abrechnung nach dem System 50/25. Wurde mir von den Kollegen bestätigt. Andere Clubs handhaben das lässiger :motz:. Kein Mädel lief topless herum, was zum tollen Ambiente des Clubs auch besser passt. Last not least scheint ein totales Animierverbot zu herrschen, das krasse Gegenteil zu der Primitiv-Anmache z.B. im GT am/im Pornokino.

Nach dem Abendessen ging es wieder auf die Jagd, wobei Befke bei der Buchung eines Beutehasen schneller war. @Befke gottseidank hast Du mir die Stella vor der Nase weg geschnappt. Ich hab als Ausgleich was viel Besseres geangelt. L.-class :)

Fazit: ein toller Club mit einer an diesem Tag sensationellen Konzentration an Tophasen. Für mich neben dem LR - dem ich wegen der von Ralf inzenierten sehr persönlichen Atmosphere unverändert die Treue halte - mein neuer Lieblingsclub.

Greets neukie

Manni1A
19 juli 2008, 13:56
@neukie

Sehr treffender Lagebricht. Willst du den nicht auch noch im Rheinforum publizieren?

Ansonsten: Die Kollegen sunny und knabbel habe ich gestern nicht gesehen - waren die auch da? :D

Manni1a (der hoffentlich heute Abend noch kurz in der Villa vorbeischaut) :D

Flipper
19 juli 2008, 14:35
dan werde ich dich ja sehen manito1a :D ist ja schon ein topschuss da.. :rofl:

Jansen
19 juli 2008, 15:39
Het was een gezellige avond in de Villa,ik was al om 16.30u aanwezig vanwege mijn afspraak en Gt niet kon halen ben ik maar meteen door gereden naar de Villa.
Om een lang verhaal kort te maken heb ik kennis gemaakt met Befke en Neuki we kennen elkaar alleen van het forum en I.M. maar nooit elkaar gesproken in de clubs.
Toen ik beide een hand gaf schrokken ze zich bij mijn antwoord Jansen :eek:
Maar dat werd meteen omgezet in een gezellige lach.:D
Willem2 en Obelix waren ook al aanwezig en na 18.00 u kwam Sonny met relatie:thefinger Big30,Tiga en Johny zich ook bij ons voegen en Uurtje was tussen door ook nog bij ons om te eten.
Ik heb me gedragen zoals men dat in de Villa dan ook verwacht ;)het is een nette club en geen Porno tent zoals GT waar ik me dan ook thuis voel als ik heel geil ben.:D
Ik heb veel info gekregen van Obelix die hier als gastheer mij bij stond omdat ik hier al 6 weken niet meer was geweest.
Ik ben meegegaan met een Poolse (vriendin van Angelina en net zo gek maar beter in sex ). naam ik dacht Moniek ?????

Gewoon lekker flinke sex met haar gehad omdat zij daar ook van houdt,daarna heb ik Tiga uitgebreidt verteld hoe ze was en ben na afscheid nemen van alle forum leden naar huis gegaan.
Eerder op de avond baalde ik dat een Duitser mij voor was omdat ik met een hele mooie dame uit Rusland Jana ???? naar de kamer had willen gaan (sonny was er al mee geweest op verzoek van Willem2 :D )
Ze is de hele avond weggebleven en zwaaide rond 23.00 u toen ze plotseling aangekleed naar huis ging.
Dus die houden we tegoed.;)

oblix
19 juli 2008, 18:39
Oblix was gisteren ook weer eens naar VV gegaan om te eten. voor het zwemmen vond hij het te slecht weer.

Oblix ging er met de gedachten heen dat het met de dames wel weer weinig zou zijn. Hij had het deze ronde helemaal fout.
Voor dat hij de kans had om zich om te kleden werd hij al hartelijk begroet door Yvon. en daarna viel hij van de ene in de andere verbazing. er liepen veel toppers rond en de dames die 2 weken geleden nog zo droevig in de banken lagen liepen nu met een positief gezicht rond, actief praatjes maken met de ijsberen lol maken enz, precies waar wij voor komen.
Nu is het voor Oblix weer moelijk om keuzes te maken, wat een luxe.

Het enige minpunt dat Oblix nog had over deze club, was gisteren avond in 1 keer omgezet naar een positief punt, er waren veel mooie en goede dames en de sfeer was ook opperbest.

Big30
19 juli 2008, 23:39
Der Freitag (18.7.) war ein ausgesprochen guter Tag in der Villa. Es zeigte sich wieder einmal, dass die Villa durch Klasse statt Masse besticht - von den 39 anwesenden Mädels hat mich etwa die Hälfte gereizt; ich habe lange nicht mehr eine so hohe Optik-TA-Dichte in einem Club gesehen.

War ein toller Tag in der Villa mit vielen Forumlern (die meisten aus Holland) :D

Manni1a :wink:



Hoe was het gisteren? In een woord: goed! Ja, het lijkt erop dat VV niet echt een club is die je in de ochtend moet bezoeken. Het is er erg rustig. Al met lof voor het management, toffe dag gehad en veel meegemaakt.


Es war mein erster Besuch in der VV. Erster Eindruck: Spinde zu klein (soll geändert werden), ansonsten der absolut schönste Club am Niederhhein. Ich war Baff.
Dann das Abendessen. Für einen Club totale Spitzenklasse. Allenfalls das PHG kann da mit was Mühe mithalten, der Rest definitiv nicht.

Fazit: ein toller Club mit einer an diesem Tag sensationellen Konzentration an Tophasen. Für mich neben dem LR - dem ich wegen der von Ralf inzenierten sehr persönlichen Atmosphere unverändert die Treue halte - mein neuer Lieblingsclub.

Greets neukie


Het was een gezellige avond in de Villa,ik was al om 16.30u aanwezig vanwege mijn afspraak en Gt niet kon halen ben ik maar meteen door gereden naar de Villa.


Oblix was gisteren ook weer eens naar VV gegaan om te eten. voor het zwemmen vond hij het te slecht weer.

Het enige minpunt dat Oblix nog had over deze club, was gisteren avond in 1 keer omgezet naar een positief punt, er waren veel mooie en goede dames en de sfeer was ook opperbest.

Bovenstaande berichten spreken voor zich! Wat kan ik daar nog aan toe voegen?

- Samantha, Nina, Yula, Emmy en Elisa heb ik ook nog gezien.
- Knabbel niet gespot John69 en Manni1a wel ;)!
- De show van Julia na middernacht in de bar was erotisch prikkelend te noemen :cool:!

Laten we hopen dat de Villa er in slaagt vast te houden wat geboden werd aan sfeer en dames vrijdag jl.!

:wink::wink:

Flipper
20 juli 2008, 12:40
Gisteren toch naar hg moeten gaan ipv.. Vv.. Door omstandigheden... noem het maar "Aanwezigheden"...

Raar genoeg ging scoob naar Vv.. maar was toch na 15 minuten in Hg.. Waar we samen genoten hebben van de Hongaarse specialiteit "brassoi".. ( spreek uit brasszooi :-) ) Wij noemen het kliekjes.... was wel ok.. :cool:

Dus helaas de volgende x Vv..

:D

Jansen
21 juli 2008, 00:07
Bovenstaande berichten spreken voor zich! Wat kan ik daar nog aan toe voegen?

- Samantha, Nina, Yula, Emmy en Elisa heb ik ook nog gezien.
- Knabbel niet gespot John69 en Manni1a wel ;)!
- De show van Julia na middernacht in de bar was erotisch prikkelend te noemen :cool:!

Laten we hopen dat de Villa er in slaagt vast te houden wat geboden werd aan sfeer en dames vrijdag jl.!

:wink::wink:

Knabbel was er niet.
Maar ook Sonny en zijn relatie hadden het goed naar hun zin Sonny heeft problemen met internet dus vandaar ik dit voor hem schrijf

Ikzelf wil nog even terug komen over het aanbod van de dames deze was zeer goed veel dames ongeveer 40 stuks waaronder er voor mij toch gauw wel 10 toppers tussen liepen

Waaronder Anna Duits, Jarra Rus, Moniek Pools, Yvonne, en Marina D cup en verder kan Tiga,Obelix of Sonny het nog wel aanvullen omdat zij meestal ook wel een paar toppers meenemen.:thefinger

Theo-Loge
22 juli 2008, 10:10
An dieser Stelle mal ein Lob: die Gesichtsmassage ist klasse.
lohnt sich...

vg
theo

Jorah Mormont
22 juli 2008, 12:46
An dieser Stelle mal ein Lob: die Gesichtsmassage ist klasse.
lohnt sich...

vg
theo

Voor mij ook één van de redenen om naar VV te gaan.

Sonny:wink:

Flurkman
22 juli 2008, 22:17
An dieser Stelle mal ein Lob: die Gesichtsmassage ist klasse.
lohnt sich...
theo
Naar het schijnt is gezichtsmassage weggesmeten geld... behalve voor lelijke mannen...:D

Jansen
22 juli 2008, 22:59
Wie is de dame die vrijdag een wit korseletje aan had ze is Pools heeft haar haren geverfd ook is ze constant bij Angelina te vinden.
Mooie echte borsten en spreekt Duits/Engels.
Ik ben er mee weggeweest dus Tiga of Obelix en Sonny moeten het weten.
Ook Manni1A moet het weten.

RAUL7
23 juli 2008, 14:27
Zaterdag 26 Juli


Villa Vertigo - Poolparty (http://www.villavertigo.de)

RAUL7
Theo-Loge
Johnny99
Manni1a
rplover
dupke
MiniME
Rex
Big30
Willem2
dupke
MiniMe


Komen dupke en MiniMe met hun tweelingbroers :confused:? :smile2:
Anders kan er nog een trekking gehouden worden met die 2 andere vrijkaarten :eek:! :D

:wink:

Willem2
23 juli 2008, 16:00
Komen dupke en MiniMe met hun tweelingbroers :confused:? :smile2:
Anders kan er nog een trekking gehouden worden met die 2 andere vrijkaarten :eek:! :D

:wink:

Ik denk dat dupke en MiniMe inderdaad met hun tweelingbroers zullen komen ;)

Flipper
24 juli 2008, 12:53
Komen dupke en MiniMe met hun tweelingbroers :confused:? :smile2:
Anders kan er nog een trekking gehouden worden met die 2 andere vrijkaarten :eek:! :D

:wink:

:D zaterdag maar effe flipperen in vv.. :green_smi

Jorah Mormont
24 juli 2008, 16:17
Gisteren op herhaling geweest in de Villa. Buiten het feit dat ik met kostelijk heb vermaakt met de boomlange Duitse Jenny was er over het overige damesaanbod zeker niets te klagen. Afgelopen vrijdag was het al top met het aanbod van de vrouwen, maar gisteren was het zeker niet minder of zelfs nog beter.

Buiten de aanwezige bekende beertjes, Sir Wankolot, Flipper (zelfs hij was tevreden), Big30, Picasso1 en Jansen, liepen er zeker ruim 40 hoofdzakelijk beauties van dames binnen. Om er een paar te noemen:

- Laura (Duitse, ex PHG)
- Vanessa (Kiara)
- Duitse Anna (tot 6uur als Thekefrau)
- Veronica (Franceska) waar Jansen zich kostelijk mee heeft vermaakt
- Dana (Rusland)
- Jenny + Rafaela (Duitse studentes)

Verder nog wat bekende gezichten uit PHG en gedurende de avond werd het dames bestand aangevuld met nieuwe gezichten.

Verder viel het me op dat het rookbeleid een positieve invloed heeft op de sfeer in VV. De barruimte (hoger gelegen gedeelte) lijkt een ontmoetingsplaats te zijn. Veel bedrijvigheid is hier te vinden met een leuke sfeer. Het jacuzzi gedeelte is buiten het terras vrij rustig.

Ik hoop dat VV deze koers verder inzet. Nogmaals, zowel afgelopen vrijdag en gisteren heb ik me in de Villa voortreffelijke kunnen vermaken.

Sonny:wink:

Jansen
24 juli 2008, 20:43
Ik kan het bovenstaande verhaal bevestigen van Sonny het was goed vertoeven in de Vila.

Maar een paar min punten;

A. of iemand was anaal flink bezig geweest (sonny was op de kamer ) omdat
er plotseling rond 18.50 u een strond lucht ontstond binnen en buiten.
De dames vluchten alle kanten op maar overal was deze stank.
Achteraf bleek dat een boer zijn mest op het naastliggend weiland had
gespoten.
B. Om zes uur werd het eten opgedient maar om 18.20 u bleek al het vlees al
op te zijn en werd niet bijgevuld.
Het waren dus weer de Duitsers en Flipper die meerdere stukken vlees
tegelijk nemen ( bord vol) en dan volgevreten het eerste uur niet meer
kunnen bewegen. ( Nog bedankt stelletje veel vraten )
C. De Barbeque heeft ook te weinig vlees op de grill er wordt iets teveel
bezuinigd op het eten. ( dezelfde Duitsers stonden hier ook weer voorop )


Plus punt:

Franceska/Veronica kwam binnen Sonny,Flipper,Big30 en ik zaten binnen op een bankstel,zij zag Sonny en deze kreeg een kus ook Flipper moest er aan geloven.
Daarna zag ze mij en ik werd heerlijk omhelst met mijn hooft tussen de borsten zelfs het woord sleutel kon ik niet zeggen zo werd ik vastgezet.

Na wat heerlijk zoenen en strelen heb ik na een half uurtje haar de sleutel laten halen en heerlijk op kamer 3 het bed de kamer rond laten gaan,:eek:
Of was het de spiegel die rond het bed ging :eek: Of hebben we zelf zo gespetterd dat we niet meer wisten waar het voeteneinde was.:rolleyes:

In ieder geval was het ouderwets lekker met haar :fuck: daarna samen onder de douche en naar beneden gegaan.

Picasso1 was inmiddels ook geariveerd, die kom ik meestal tegen in de kleedkamer als ik net van de kamer terug kom en natuurlijk samen met
Sir Wankelot,Big30,Flipper en Picasso1 buiten Sonny zien terug komen rollen die kwam helemaal kapot van de kamer en had lucht nodig ( geen strondlucht ).

rplover
24 juli 2008, 21:02
Foei, Jansen, het is geen strondlucht, maar strondtlucht :teuflisch;)

:wink:

Jansen
24 juli 2008, 21:06
Foei, Jansen, het is geen strondlucht, maar strondtlucht :teuflisch;)

:wink:


Sorry vriend maar ik doe nooit anaal dus schrijf ik dat woord bijna nooit, jij als anaal ridder ziet dat meteen.:fuck:

Flipper
25 juli 2008, 08:27
B. Om zes uur werd het eten opgedient maar om 18.20 u bleek al het vlees al
op te zijn en werd niet bijgevuld.
Het waren dus weer de Duitsers en Flipper die meerdere stukken vlees
tegelijk nemen ( bord vol) en dan volgevreten het eerste uur niet meer
kunnen bewegen. ( Nog bedankt stelletje veel vraten )


Pardon.... Jennsen.. Volgens mij zat jij toch met een grote bord vlees naast me.. :D .. Dat SirW.. steeds het eten mist daar kan ik niets aan doen. Die was de hele tijd met zijn laptop aan het spelen.. :eek: Triest als mensen hun World Of Warcraft niet thuis kunnen laten.. :D

Voor mensen die niet weten wat dat is.. check MR T:

http://www.youtube.com/watch?v=RD_I83WbMd0

Jansen
25 juli 2008, 15:46
Pardon.... Jennsen.. Volgens mij zat jij toch met een grote bord vlees naast me.. :D .. Dat SirW.. steeds het eten mist daar kan ik niets aan doen. Die was de hele tijd met zijn laptop aan het spelen.. :eek: Triest als mensen hun World Of Warcraft niet thuis kunnen laten.. :D

Voor mensen die niet weten wat dat is.. check MR T:



Echt niet geen klein stukje vlees zelfs :mad: volgende keer bestel ik gewoon een Pizza.

Of was Foo(t)ds soms in de keuken geweest rond 17.00 u :eek:


Men kan Franceska/Veronica Pools ex phg wel hier weer opzetten omdat ze hier weer over een week twee weken zal blijven.

Local Hero
25 juli 2008, 17:36
Buiten de aanwezige bekende beertjes, Sir Wankolot (sic), Flipper (zelfs hij was tevreden), Big30, Picasso1 en Jansen,
Tiens, ik was gisteren in VV tussen 15u en 22u30, mijn tweede keer in de villa. Vind ik nogal stom om een aantal bekende beertjes te mislopen. Is er geen manier om ijsberenforumgangers visueel te herkennen? :moon:



A. of iemand was anaal flink bezig geweest (sonny was op de kamer ) omdat
er plotseling rond 18.50 u een strond lucht ontstond binnen en buiten.
De dames vluchten alle kanten op maar overal was deze stank.
Achteraf bleek dat een boer zijn mest op het naastliggend weiland had
gespoten.
Really? Niets van gemerkt .... :smile:



C. De Barbeque heeft ook te weinig vlees op de grill er wordt iets teveel bezuinigd op het eten. Zat gisteren bijna 5 uur op kamer maar ik was wel op tijd terug beneden voor de BBQ :D

dupke
26 juli 2008, 09:25
Tiens, ik was gisteren in VV tussen 15u en 22u30, mijn tweede keer in de villa. Vind ik nogal stom om een aantal bekende beertjes te mislopen. Is er geen manier om ijsberenforumgangers visueel te herkennen? :moon:


Ga vandaag in de villa willem in de gaten houden, de hele dag lang komen beertjes heb daar aanbidden. Op het einde van de dag heb je de hele verzameling aanwezig ontmoet.:teuflisch

RAUL7
26 juli 2008, 10:07
Ga vandaag in de villa willem in de gaten houden, de hele dag lang komen beertjes heb daar aanbidden. Op het einde van de dag heb je de hele verzameling aanwezig ontmoet.:teuflisch


Hou gij Willlem maar in de gaten, ik zal wel op de vrouwen letten :lostit:!

:wink:

Beron
26 juli 2008, 20:55
Pool Party oder was?
Hier ein Live-Bericht:
Neue Umkleidekabine geöffnet.
Laden randvoll mit Männern.
Offiziell über 50 Frauen (nach meiner Zählung eher um die 30 bis 35).
Nach schwülwarmem Nachmittag mit vielen Männern und zu wenigen Frauen, folgte am Abend der große Regen mit Blitz und Donner.
Neuer DJ. (Genauso schlecht wie alle anderen zuvor: Es regnet, alle Männer sind inside und er spielt schon die ganze Zeit nur chillige House/Trance Kacke, der Begriff Partymusik ist ihm wohl völlig fremd. Allerdings passt das Zeug zu dem, was sowieso den ganzen Tag läuft. Da braucht man auch keinen DJ. Das Internet-Radio ist im Grunde sogar besser)
Stimmung? Ach was.
Frauen? Auf den Zimmern vielleicht.
Essen? Wie immer. Buffet und Grillen.
Wo ist die Pool Party? Im Grunde ist doch nix anders, als sonst...
Fazit: Keine Ahnung. Mal isses so, mal so. Heute isses eben so.

Jansen
26 juli 2008, 21:05
Tiens, ik was gisteren in VV tussen 15u en 22u30, mijn tweede keer in de villa. Vind ik nogal stom om een aantal bekende beertjes te mislopen. Is er geen manier om ijsberenforumgangers visueel te herkennen? :moon:



Really? Niets van gemerkt .... :smile:


Zat gisteren bijna 5 uur op kamer maar ik was wel op tijd terug beneden voor de BBQ :D

Jansen had je kunnen herkennen omdat de mooiste vrouwen meestal bij hem in de buurt staan :D

Van de lucht niets gemerkt :eek: dan heb jij met je neus ergens heel diep in gezeten (het was wel op woensdag)

MiniME
26 juli 2008, 21:43
In vervolg op het live verslag van Beron:

Overdag inderdaad schitterend weer, dus vele dames gingen gezellig mee zwemmen (goed als voorspel, zie ook recentie). Van dit forum waren er zeker 20 bekende ijsberen (waarvan 14 betalende :cool:) en het was dan ook erg gezellig.

Het eten was ook weer goed. Zowel de broodjes in de middag, de goede vleesschotel in de avond en de BBQ later.

De muziek? Tsja, zet een goede ipod neer en je hebt hetzelfde. Een DJ hoort spanning op te bouwen, te interacteren met zijn publiek, creatief te zijn, etc, maar daar was helaas niets van te merken.

En de vrouwen dan? Daar kom je toch voor zul je zeggen? Nou, nee. Was bewust hiervoor gisteren al naar GT gegaan en gelukkig maar. Kon zo heerlijk relaxen en genieten van alles wat VV verder nog te bieden had. Het aantal vrouwen was prima, dat is meestal wel ok, net als de prima looks van een aantal, maar helaas weinig tot geen dames die de Akademesky Oralsky hebben gevolgd. Twee dames geprobeerd, beide niet slecht (7-7,5) maar de passie en diepgang ontbreekt (zie recenties). De twee Oekraiense meiden uit Freude/GT kwamen later ook nog binnen. Die trokken het nivo gelijk een stuk omhoog. Heb nog even met ze gepraat. Voor hun was het de 1e keer in VV, maar tevens ook de laatste. Ben bang dat goede kwaliteit dus lastig houdbaar is in VV, maar goed, we gaan zien hoe zich dit de komende jaren verder ontwikkeld.

Nogmaals dank W2 c.s. dat jullie deze mooie dag voor mij hebben mogelijk gemaakt!

Picasso 1
26 juli 2008, 22:15
Dit soort feesten is inderdaad meer voor de gezelligheid met veel medeijsberen. Als je vnl voor de vrouwen gaat kan je beter 1 dag vooraf aan zo´n feest gaan. Gisteren bijvoorbeeld was het erg goed met veel vrouwen en een echte feestelijke sfeer.

uurtje
26 juli 2008, 22:33
precies. een van de redenen dat ik nooit naar een feest ga. al stel ik de aanwezigheid van bekende mede ijsberen altijd op prijs...

Big30
27 juli 2008, 00:05
Dit soort feesten is inderdaad meer voor de gezelligheid met veel medeijsberen. Als je vnl voor de vrouwen gaat kan je beter 1 dag vooraf aan zo´n feest gaan. Gisteren bijvoorbeeld was het erg goed met veel vrouwen en een echte feestelijke sfeer.

Het was vrijdagavond inderdaad goed vertoeven in de Villa! Kwantiteit en kwaliteit van de line-up der dames was goed. Het was druk hoewel het de avond voor de party was.

De sfeer in VV is nu wat uitbundiger dan ik dat voor een paar maanden nog gewend was en dat is denk ik een goede ontwikkeling :freu:!

De nieuwe omkleedruimte ook gezien d.i. waar eerst de kino was, zijn nu ook lockers gemaakt zodat de omkleedruimte aanzienlijk in oppervlak is toegenomen.
Volgende project wat op stapel staat is het aanpassen van de WC's die zich tussen de omkleedruimte en de douches bevinden.

Het was een aangename relaxte avond in de Villa waarvan ik samen met een aantal bekende Forum IJsbeertjes van heb genoten.

Enuhm vrijdagavond was het droog :p:p:p! Benieuwd of dat zaterdagavond ook zo was :cool:.

:wink::wink:

sunny
27 juli 2008, 03:35
Wenn ich das hier so lese, kann ich mich ja nochmal als DJ bewerben........ :D

Viele Grüße

frankkinky
27 juli 2008, 09:25
Qua architectuur etc. mooie tent, echter de sauna en jacuzzo's vind ik ongelukkig geplaatst en ik vind er geen warme gezellige sfeer hangen. Kil en steriel en eten niet op orde, dat maakt Villa Vertigo voor mij geen interessante optie, misschien later als ze dat verbeteren. Qua ervaringen met dames ook nog niet echt spetterende gehad, misschien een ongelukkige hand van kiezen.:rolleyes:

rplover
27 juli 2008, 09:56
..op enkele mierenneukers.
Wat komen jullie toch in die "gribustent" doen?

De line-up van de vrouwen laat te wensen over, veel te veel beertjes (en ik zal effe aanpassen, het waren er minimum 32 van dit forum), de muziek trok op de ballen, de kwaliteit van de Meiden laat te wensen over, het eten om van te kotsen, de sauna te koud, het broebelbad te vol, de vloer te nat, de muziek te luid, het regende net iets te veel, de blikseminslagen waren te ver af, de donderslagen niet luid genoeg :confused:

Kortom, een gribustent, waar het niet eens waard is te vertoeven :green_smi

Dan vraag ik me af waarom er dan toch telkens 32 beertjes van dit forum rondhollen?

Mij zien ze er nooit meer :teuflisch




















En dan nu wat ik ervan denk.
Ik was er (naar mijn normen) redelijk vroeg, omstreeks 15u.
Toen waren er misschien maar een dertigtal Meiden, maar dat is opgekrikt tot een 47-tal na 18 uur.
Ik ga er enkele opsommen, en dan beperk ik me enkel tot het absolute strikte minimum, en als je daar je gading niet tussen vindt, ben je ofwel zwaar homoseksueel, ofwel ben je gewoon een lul, die altijd en overal op kan lopen zeiken :smile2:
Dodo, Anna, Vanessa, Zara, Sabina, Yvonne, Judith, Carmen, Alica, Fiona, Laura.....

De sfeer, tja, het is me dan ook altijd wat, enkele maanden geleden klaagden de beertjes dat er enkel achtergrondmuziek gespeeld werd, zetten ze de muziek wat luider, en is het weer een gezeik en gezever van jewelste.
Wat kan eht mij nu schelen dat het een DJ of een Ipod, of internetradio is. We zullen altijd wel dingen vinden die niet goed zijn, zeker?

Het eten: top, dat maakt geen enkele vrouw thuis voor je klaar, voor de klagers deze raad: ga op restaurant, betaal 50 euro, en heel misschien krijg je net zo een lekkere maaltijd.

De Meiden: heel wat toppertjes, die wel zullen blijven, alleen moeten de gedoodverfde "mierezeikerds" gewoon naar een andere club gaan, dan hebben wij ze voor ons.

Het personeel en de bediening: vriendelijk en zeer goed.

De poolparty: gewoon goed, het is geen beachparty, en diegene die ik hier hoor klagen en vragen "welke poolparty", heb ik helaas niet in het zwembad zien spelen met Sabina en haar Roemeens vriendinnetje.
Ow, nu wijk ik af, maar wat is me dat toch een verkeerde Meid. Klein, strak, een heerlijk snoetje, speels,totaal foute tattoos, en een grote lachebek. Staat hoog op mijn masoverlanglijstje :D

De beertjes: gezellig weerzien met Zero, Laurent leren kennen, en over de rest, tja, die gribusbeertjes ken ik intussen al, gewoon een bende ongerijmd.
Ik heb ook wat horen roepen en tieren, sommige beren vinden zichzelf blijkbaar zeer belangrijk. Storend gedrag heb ik zelfs gemerkt. Dat was eigenlijk het enige minpuntje, aan een zeer geslaagde dag, zoals er nog vele zullen volgen.
Als Oblix al zo positief is, en zijn zomervakantie in de Villa aan het plannen is, dan kan er niks mis mee zijn, want is me dat een moeilijk man :D

Kortom, gezelligheid troef, leuke beertjes, toffe sfeer, hete Meiden, toffe Meiden, echte bitchen en sletten liepen er zelfs rond, het eten wat top, mij hoor je niet meer klagen.
Als het goed is, mag het ook gezegd worden, en gisteren was het gewoon goed.

Diegenen die gisteren nog klaagden , mogen me vertellen wanneer ze naar een club gaan, dan ga ik naar hen thuis, want dat moet daar een paradijsje zijn :hammer:

:wink:

dupke
27 juli 2008, 10:29
Gisteren tegen 12 afgesproken met mede beertje Johnny99 om te carpoolen naar VV : zijn 1e keer in de villa en dal onmiddellijk op zo'n party.. het zal hem we bevallen zijn zeker.

Tegen 13u aangekomen : parking al behoorlijk gevuld in vergelijking met anders , al een 5 tal auto's gespot van medebeertjes van het forum.

Heerlijk toch als je naar binnen kan lopen wetende dat je maatjes al bezig zijn de party voor te bereiden.

eenmaal binnen onze badjassen aangetrokken en op handjes geven ronde vertrokken. een half uur nodig gehad om de hele villa een handje te geven leek het wel.. Was het hele ijsberenforum al hier ?

Hapje gegeten en dan klaar voor de strijd naar buiten. Loungen langs de pool samen met de medebeertjes totdat ik al zo nat gespat was door een trio meiden waaronder Sabina. Dan maar handdoekjes gaan halen maar toch maar afgezien van poets wederom poets acties met die meiden.

Een uurtje later lagen die handdoekjes daar nog ongebruikt en toen MiniMe en Nastja me uitnodigden voor wat waterpret maar een bommetje gemaakt. In het begin wat frisjes, later net goed voor een balspelletje in het water :teuflisch

Tegen vijven warm eten : goed verzord, lekker, wie zaagt toch altijd over dat eten hier :wand:


Tussen alle bedrijven door nog van een spetterend uurtje van Yvonne mogen genieten, mijn dag kon al lang niet meer stuk.


Dames aantal : in de namiddag een 30 tal : waar zagen jullie toch over, de beertjes liggen toch maar buiten te loungen en de dames hadden vrije tijd zat.

Tegen de avond , een 50 tal waarvan 25 vrij rondlopende edelhertjes geteld.


Het onweer begon, binnen in de bar : leuke gezellige boel ; al moet ik toegeven dat de muziek keuze iets minder 'party' was.

2e kamertje met Nastja gedaan; goed maar niet spetterend; en voor de rest : genieten van de BBQ, ouwehoeren met de maatjes en dames.

Tegen 12ven de verjaardag van Stephan mee vieren met gebak een daarna was het tijd om voor de vloedgolf naar de kleedruimte de zaak te verlaten.


Al bij al een meer dan geslaagde dag in de Villa. :freu::lostit:

Johnny99
27 juli 2008, 10:41
Gisteren mijn eerste bezoek aan de Villa gebracht. Samen met Dupke aan gereden en omstreeks 13.00 uur geariveerd. Onze gewonnen vrijkaartjes ingewisseld, waarvoor nogmaals hartelijk dank, en snel het rooie berenvel aangetrokken.

Toen een verkennend rondje door de club. Heel wat bekende ijsberen goeiedag gezegd. Even een broodje eten, lekker.

'S middag rond de pool gehangen en wat plonsen. Bijpraten met bekenden. Avond eten was ook prima verzorgd zeer lekker gegeten. Nog niet gaan kameren dit bewaard voor 's avonds, zie elders.

Een hele leuke dag beleefd in de Villa. Hier ga ik zeker nog eens vaker naar toe.

Hartelijk dank ijsberenforum en VV.

joris69
27 juli 2008, 13:19
goede middag ijsberen.

gisteren middag naar de poolparty in de villa geweest.
ik kwam zo rond vijf uur daar aan en het was al behoorlijk druk met ijsberen.
eerst even wat eten en wat gezellig gekletst met diversen bekenden!!!
het eten wat wederom weer zeer de moeite waard, dat kunnen ze wel bij de villa, complinten !!!
na samen met tiga wat heen en weer gelopen te hebben , op zoek naar een leuke dame, kwam ik daar judith tegen.
een bekenden van mij , en een vrouw waar ik altijd graag mee naar de kamer mag gaan!!
zo gezegt , zo gedaan , en samen naar de kamer voor een uur dikke pret met elkaar !! op een of anderen manier hebben we het altijd gezellig en dat betaald zich uit in zeer goede sex , waar zo beetje alles mogelijk is!
ik ben dan ook zo beetje alle standjes van het kamasutra boek aan het uit testen , !!!!!
het uur was dan ook zo voorbij!!!!
daarna een tijdje wat rustig aan gedaan , wat gedroken , suana of drie gepakt !!!
omdat kleine johnie weer wat gehoefte had ben ik maar weer wat gaan rond kijken !!
omdat ik de meeste dames niet kende ( veel nieuwe gezichten ) heb ik willem2 om advies gevraagd!
en op eens zei willem2 , die moet je meevragen!!!!!!!!!
ik als een dolle erachter aan en met haar naar de kamer geweest!!!!
haar naam : Gabi , , leuke duitsen damen die het stappen in kroegen e.d. een beetje beu is en volgens mij wat bijklust om in haar behoefte te voldoen, wat een geile ......... !!!!
service is super , kruising tussen Zwaar porno en gewoon ongeremde Sex!!!!!!!

ik ga snel een keer terug om de drie dames van deze avond nog een keer mee te vragen!!
je zult denken drie, je hebt er maar twee opgenoemd, klopt m ben alleen de derde naam vergeten!!!!

maar ik kan je zeggen !!!! een aparte ervaring
duitse ( oorspronkelijk uit rusland ) blond , lief gezicht, grote nep borsten
dame die haar service van te voren verteld, ( al is het wel na dat ik gevraagd had de sleutel te halen)
service : niet zoenen en pijpen zonder condoom ,maar vind het wel lekker om anaal verwend te worden !!!!!!!

als alle ijsberen net zo top avond hebben gehad als ik dan mag een vervolg zeker niet lang duren


groetjes john69

Flipper
27 juli 2008, 13:24
Nou,

Je kunt me veel zeggen en ik hou van een feest als ieder ander!!. De dagen voor gisteren was ik 2x in de villa dus 3 dagen totaal deze week. Maar ondanks dat ik me de dagen ervoor super vermaakt heb. En hele mooie goede dagen gehad heb vond ik het feest niet goed.

Er waren VEEL te VEEL beren binnen, Door het flinke aantal mannen gaan er een aantal dingen fout met:

vrouwen,
catering,
drinken,
personeel..

En dat is jammer.

TIPS:
1) Het is wellicht een goed idee om de grote tuin als uitwijk te gebruiken met zo`n enorme massa mensen. Picknick idee zeg maar..

2) Geef de meiden de entree vrij die dag zodat je niet in "vrouwen" problemen komt..

3) Met een doorlopend buffet zo los je de "eten" en personeels problemen snel op. BBQ Duurt te land en catering werkt ook niet echt op zo`n dagen.

4) Met enkele vrije cocktails komt er ook de feest stemming er ook zo in, zelfs met die DJ.. (Cocktail TIP: virgin /Pina coladas, makkelijk vooraf klaar te maken en kosten weinig) zo ontlast je de cocktail man en kunnen anderen cocktails schenken.

Qua berghokjes weet ik dat de nieuwe bijna klaar zijn. :freu:

Volgende keer beter.. ;) :cool:

Wat ik erg goed vond is het personeel die erg hard werkten.. O.a. Kimberly rent zich echt rot, viel me echt op. En respekt voor sommige dames die door de drukte soms toch te maken kregen met licht geirriteerde (zelfs onbeschofte) gasten, en toch ook erg hun best deden om alles in goede banen te leiden.

En de goeie zorgen altijd van De baas zelf die altijd tijd heeft om een praatje te maken. Ook Maggy verdient een pluim... altijd vriendelijk altijd aardig ondanks de stress die zo`n feest met zich meebrengt.

Maar ook dank aan willem.. Die zich toch weer iedere keer inzet voor ons aller ijsberen belang en op zijn manier iedereen tevreden wil houden..

Picasso 1
27 juli 2008, 14:00
Maar ook dank aan willem.. Die zich toch weer iedere keer inzet voor ons aller ijsberen belang en op zijn manier iedereen tevreden wil houden..


Willem´s manier? :kuss:
Nee dank je, ik blijf liever ontevreden :thefinger.

rplover
27 juli 2008, 14:07
Nou Flipper, je kan me veel zeggen en ook helemaal niks.
Nog eentje in de lange rij die niks liever doet dan klagen.
Weet eens waarover je praat, vooraleer je gaat klagen :D
Veel te veel beren? Tja, en AL die mannen die klagen die vertellend t het veel beter is in GT, en laat er daar geen doorkomen aan zijn, wachttijden van uren, een kwartier wringen voor je de bar binnenkan, ...
En nu doe ik wat jij niet doet, effectief het probleem aangeven.
Wees eens wat duidelijker, wat waren de problemen met:

Vrouwen? Er waren er na de middag steeds een vijftiental vrij, en 's avonds minstens 20. Wil je ze allemaal vrij, alle 50? Of waar ligt je probleem? Moeten er 80 vrij zijn, terwijl de VEEL te VEEL beertjes geen zin hebben te gaan kameren? Wij durven nogal klagen hoor, eigenlijk zijn het de Meiden die moeten klagen over de beertjes....

Catering? Ja man, jouw vrouw is een keukenprinses, of was er niet genoeg? OF klaag je gewoon graag om te klagen?


Drinken? Twee minuutjes moeten wachten op een drankje? Ik gisteren nooit meer dan vijftien seconden, en dat is voor mij meer dan aanvaardbaar.


Personeel? Wie, waar, wanneer?



Ik kan niet anders dan vaststellen dat je uit je nek ligt te lullen, om toch maar kritiek te kunnen geven op iets (eigenlijk op alles algemeen, maar niets, maar dan ook niets concreets).


Je TIPS slaan ook alles. Zelf een clubje beginnen? ik denk dat er steeds meer en meer criticasters op de proppen komen, moeilijke mensen allemaal. En dat alles voor 50 euro, waar gaan we heen, en wat willen we eigenlijk? moeten ze ons kont nog komen afvegen op WC, en liefst met natte doekjes? En dan klagen dat het te fris is aan je edele kont waarschijnlijk.... man man man.
Je tweede tip, beter je huiswerk doen hoor.
En nog wat vrije cocktails. je krijgt middagmaal, uitgebreid avondeten en tot in de nachtelijke uurtjes BBQ, en dan loop je hier nog te bedelen voor VRIJE cocktails? Geef dan toch gewoon 5 euro uit, de cocktails waren gisteren verkrijgbaar aan die prijs.


Wat ik hier dus van je lees, vind ik dan ook beneden alle peil.
Je mag kritiek hebben, en daar kan ik goed mee leven, maar hou toch eens op met te muggeziften over dingen waar een normale mens in zijn huis maar van kan dromen, en die hier bijna de perfectie benaderen, maar o wee, want wij zijn toch zo veeleisend geworden.

rplover - die al blij is dat hij in mooie clubs als de villa of planet kan vertoeven, en respect toont voor de moeite die het management doet om er paradijsjes van te maken.
Zelfs al zetten ze gouden klinken aan de deuren, gaan er nog zeveraars zijn, dat ze niet goed genoeg gepoetst worden, of maar 18 karaatsgoud is, pfffffff, om stenen kloten van te krijgen is dat........


Note rplover: oei, ik zie net je toevoeging, en daar spreek je jezelf tegen.... nu doet het personeel wel hun best, en en en. Nu snap ik je origineel bericht al helemaal niet meer :hammer:
Van die onbeschofte gasten, dat beaam ik, ze moesten die gasten met hun klikken en klakken gewoon eruit gooien, de boeren. ik schaamde me soms diep hen zelfs maar te kennen :heul:

Bredero
27 juli 2008, 14:23
Van die onbeschofte gasten, dat beaam ik, ze moesten die gasten met hun klikken en klakken gewoon eruit gooien, de boeren. ik schaamde me soms diep hen zelfs maar te kennen :heul:

Relnicht.

Picasso 1
27 juli 2008, 14:25
duitse ( oorspronkelijk uit rusland ) blond , lief gezicht, grote nep borsten
dame die haar service van te voren verteld, ( al is het wel na dat ik gevraagd had de sleutel te halen)
service : niet zoenen en pijpen zonder condoom ,maar vind het wel lekker om anaal verwend te worden !!!!!!!


Celina, schijnt hiervoor in YY gewerkt te hebben.

Willem2
27 juli 2008, 14:52
omdat ik de meeste dames niet kende ( veel nieuwe gezichten ) heb ik willem2 om advies gevraagd!
en op eens zei willem2 , die moet je meevragen!!!!!!!!!
ik als een dolle erachter aan en met haar naar de kamer geweest!!!!
haar naam : Gabi , , leuke duitsen damen die het stappen in kroegen e.d. een beetje beu is en volgens mij wat bijklust om in haar behoefte te voldoen, wat een geile ......... !!!!


Ik noem haar Carmen maar als jij haar wilt onthouden als Gabi dan heb ik daar geen moeite mee ;)

:wink:

joris69
27 juli 2008, 15:24
de naam zal ik wel volgende week wel vergeten zijn.
de goede sex niet!!!

Rex
27 juli 2008, 21:35
Gisteren al heel vroeg met Willem2 de deur tot de poort van de immense Villa open gedaan.Toch best leuk om eens te zien hoe het er allemaal aan toe gaat van heel vroeg in de morgen tot laat in de avond, begin van de nacht.........

's ochtends : een beetje uitgerust en een broodje gegeten en van mijn vorige avond bijgekomen in happy en van een snurkende Willem2 die naast me lag ergens in Duitsland in een tentje voor 3 personen.

's middags : vroeg in de middag mijn eerste sessie met Duitse Sina ondergaan en wat gezwommen en met een groot aantal ijsberen bijgekletst.:baby2:

begin van de avond : het feestje kwam langzaam op gang en de sfeer begon er in te komen. Er kwam steeds meer schone vis binnen. Na het avondeten lekker liggen genieten van de pijpkunsten van de wonderschone Duitse Noëlle, later op de avond nog eens dubbel en dwars overgedaan door nog eens met haar naar de kamer te gaan. :luvlove::fuck::rubbel:

Verder nog een beetje gerelaxed en gedanst op de muziek van de dj en me uitstekend vermaakt.

Na twaalven nog een supersessie gehad met een hele mooie dame uit Litouwen; Cindy was haar naam. Ik vond ze meer dan geweldig. Deze dame kwam uit Freude39. Van mij mogen er meer van dit soort fantastische meiden rondlopen in de Villa.:luvlove:

Ik vond het meer dan goed in de Villa. Ambiance was goed, dames aantal en kwaliteit was meer dan voldoende, eten en drinken waren prima. Dus wat wil je nog meer. :confused: Nou in ieder geval geen ijsberen die lopen te zeiken dat het slecht was................:thefinger

MiniME
27 juli 2008, 22:53
Tsjonge, ook in dit draadje weer een hoop gezever.......goed, ik was er gisteren wel en mijn (zeer subjectieve) mening:
- de entourage is geweldig in VV: de ligging, het zwembad, de verschillende zit- en hang mogelijkheden
- het eten was ook deze keer erg goed (zowel de broodjes, het buffet als de BBQ)
- het was gezellig met de aanwezige ijsberen, en ook de zwemles met een aantal dames was gezellig
- er waren geen (zichtbare!) pooiers aanwezig
- er waren geen vechtpartijen
- er lagen niet openlijk wapens op tafel (of vallen laptops daar ook onder? :rolleyes:)
- er waren geen wachttijden voor de kamers
- er waren meer dan voldoende dames aanwezig, met prima looks
- er waren helaas maar weinig dames die op de kamer het nivo van de dames bij Bernds, Freude en GT halen; de paar echt goede meiden, zoals Cindy (door Rex al genoemd), lieten al weten alleen vandaag (gisteren dus) in VV te zijn, en het erg mooi te vinden, maar voortaan weer naar GT/Freude te gaan;

Dit is gewoon een persoonlijke mening van mij (en ook een aantal andere ervaren ijsberen). Niets meer en niets minder. En daarom hoort dat op een forum thuis. Niet om gelijk te krijgen (want dat heeft iedereen altijd bij subjectieve meningen) maar om met elkaar ervaringen uit te wisselen.

Jansen
27 juli 2008, 23:04
Nou,

Je kunt me veel zeggen en ik hou van een feest als ieder ander!!. De dagen voor gisteren was ik 2x in de villa dus 3 dagen totaal deze week. Maar ondanks dat ik me de dagen ervoor super vermaakt heb. En hele mooie goede dagen gehad heb vond ik het feest niet goed.

.

Natuurlijk waren de twee andere dagen wel goed;

A; je hoefde het eten niet met zoveel andere te delen.

B; En jansen was er vandaag niet.:green_smi

RAUL7
27 juli 2008, 23:13
uh.....laten we het andersom doen: toppie33 en rplover naar VV, daar zit Madlene ook; misschien kunnen jullie met haar meerijden.....in die 7-serie is plek genoeg :D

Vrijdag naar de Jété, en zaterdag naar de Villa, dan zal ik er ook zijn :freu:!

:wink:

Jorah Mormont
27 juli 2008, 23:53
Wat men ook allemaal schrijft over VV. Het zal me een worst wezen. Ik kom in verschillende clubs en overal is er wel iets. Ik geniet gewoon en heb altijd de mening bedeeld dat elke bezoek een moment opname is dat goed of slecht kan uitpakken!

Afgelopen week 3 x in de Villa geweest met zaterdag de poolparty

Ik zal kort zijn over de poolparty, ik heb genoten.!.. Jammer dat aan het begin van de avond het noodweer in Grefrath losbarste, anders hadden de bezoekers zich zeker meer aan de pool begeven.

Het was leuk om weer vele ijsberen gezichten te zien. Ik heb ook weer van de dames genoten. Drie rondes gedaan met resp. Betinna, Julia en Fiona.

Om twaalf uur was het voltallige dames bestand in de welness-bar waar de verjaardag van Stefan werd ingeluid.

Ik zal er binnenkort wel weer eens verschijnen;)

Sonny:wink:

Manni1A
27 juli 2008, 23:55
Fazit: Keine Ahnung.

Aber du hast in diesem Forum vergessen zu erwähnen, dass du die Luftballons vermisst hast :smile2::p

MiniME
28 juli 2008, 08:49
Nog even wat olie op het vuur: de dames in YY en VV zijn over het algemeen van vergelijkbaar (dwz matig) nivo, vooral oraal zijn de dames in Bernds/Freude/GT een stuk sterker, dus waar gaat dit over? :D

Gustomass
28 juli 2008, 09:03
Ik kom eigenlijk nauwelijks in YY, maar ik ken wel een paar dames daar vrij goed. In de afgelopen weken/maanden heb ik van hen (korte) verhalen gehoord die je, als je ze aan elkaar plakt, aardig overeen komen met wat RPLover afschildert.

Ben ik nu een relnichtje in wording?

Inderdaad, heb ook enige verhalen gehoord van een YY dame die af en toe eens (binnen)wipt in Villa Vertigo.
Ikzelf plak mijn ervaringen en indrukken van YY daarbij en zie dan dat de ontstane puzzle me even niet bevalt.. Als ieder dat voorzichzelf ook doet, komen we elkaar vast weer regelmatig tegen in VV,GT,PHG,LR,etc maar wellicht voorlopig( hopelijk tijdelijk) wat minder in Yinyang.
Jammer want de club is zo mooi ingericht en zou met een goed beleid en management tot iets supermoois hebben kunnen verder groeien.
Blijkbaar is dit in Nederland, met de nodige jaloezie onder clubs en met Hollandse "managers"niet gegeven en lukt het vooralsnog enkel het type mensen wat een VV, GT en PHG voor ons tot paradijsjes weet op te bouwen. Dat type mensen zijn overigens verre van Hollanders, integendeel zelfs, je kan daar je mening over hebben, maar ze weten blijkbaar wel goed in te spelen op de wensen van de Nederlandse saunaclubbezoekers .

Gustomass die liever niet het relneefje van RP en Ace2 wil worden.:cool:

gewoon lekker genieten. GLG.

Gustomass goes GLG.

MiniME
28 juli 2008, 09:18
Blijkbaar is dit in Nederland, met de nodige jaloezie onder clubs en met Hollandse "managers"niet gegeven en lukt het vooralsnog enkel het type mensen wat een VV, GT en PHG voor ons tot paradijsjes weet op te bouwen. Dat type mensen zijn overigens verre van Hollanders, integendeel zelfs, je kan daar je mening over hebben, maar ze weten blijkbaar wel goed in te spelen op de wensen van de Nederlandse saunaclubbezoekers .

Ben het helemaal eens met GM deze keer: de klantgerichtheid van de Duitse clubs (en de service gerichte instelling) ligt een stuk hoger dan in NL. Heeft niets met de club zelf te maken, maar met de Nederlandse mentaliteit vrees ik. Ga maar eens een willekeurige NL winkel binnen en je merkt het verschil met de klantvriendelijkheid in andere landen. De Klant is Koning is in VV, PHG, LR, GT, etc nog daadwerkelijk voelbaar. Helaas zijn we daardoor wel een stuk kritischer geworden, want zonder de Duitse club ervaringen, springt YY er (voor nederlandse begrippen) prima uit.

Flipper
28 juli 2008, 10:22
Op het moment dat mensen missen dat er gewoon zeker 50-60 beren voor 19:00 uur naar huis gaan.. Ik heb met die mensen gesproken.. dat is 25% van je aanwezige klanten. "Te druk", "Geen meiden" In HG waren zeker 20-25 man dit uit VV.. kwamen. Hoeveel in GT geen idee???

IK WAS 3 KEER in de villa vorige week.. NIETS dan alleen goede dingen kan ik zeggen over personeel/eten/meiden etc.

Maar gewoon bovenstaande negeren is natuurlijk onzin... Ik hoor zelf bij de mensen die zijn vertrokken, ga me dus niet vertellen dat er niets aan de hand was..

Ik hou er nou over op.. Ik las maar weer eens een schijfstop in.. onzin hier allemaal..

Willem2
28 juli 2008, 10:48
Hey,

Zouden we geen apart mapje maken waar S&F en RPlover lekker kunnen stoeien??


Ja, ..................... maar dan krijg ik weer een verwijt :green_smi
( en toch ga ik er zo even met de bezem doorheen om het naar algemeen ge-ijsbeer te verplaatsen)

:wink:

oblix
28 juli 2008, 17:44
Nog even wat olie op het vuur: de dames in YY en VV zijn over het algemeen van vergelijkbaar (dwz matig) nivo, vooral oraal zijn de dames in Bernds/Freude/GT een stuk sterker, dus waar gaat dit over? :D

weer 1 die ik met een korreltje zout neem zeg. GT gelijk aan Bernds en Freude. misschien 5 % van de dames in GT komen in de buurt.

Fluitje71
28 juli 2008, 20:57
Ben VV ook eens gaan verkennen. Op een wat rustigere dag dan de party.
Moet zeggen dat het zeer goed te bereiken lokatie is. Nadeel is wel de verkeersdrukte en vliegtuigjes die af en toe overscheren.
Voldoende vrouwelijke schoonheden.
Het zwembad was leuk, maar erg koud. Gelukkig was er voldoende zon.

Plus een leuke kapster :luvlove:. Alleen daarom al zou je er heen gaan!;)

Helaas stoven erg veel mensen gelijk op het eten af. Voor mensen die iets later zijn is er weinig over :rolleyes:

Heb in de bar nog een leuke Poolse leren kennen van rond de 26 met bruin lang haar en sexy krulletjes. Ze had voorheen in YY gewerkt. Helaas ben ik haar naam vergeten. :huch:
Heeft iemand een idee wie ik bedoel?

Jansen
28 juli 2008, 21:25
Was de blonde niet Yvon voorheen YY mooie borsten iets spits neusje

Jansen
28 juli 2008, 21:29
Wat men ook allemaal schrijft over VV. Het zal me een worst wezen. Ik kom in verschillende clubs en overal is er wel iets. Ik geniet gewoon en heb altijd de mening bedeeld dat elke bezoek een moment opname is dat goed of slecht kan uitpakken!

Sonny:wink:


Ben het met bovenstaande helemaal eens met deze voor mij onbekende schrijver.:green_smi


"" liever een zus als hoer dan een wout als broer ""

Fluitje71
28 juli 2008, 21:33
Was de blonde niet Yvon voorheen YY mooie borsten iets spits neusje

Nee nee. Yvonne ken ik wel. :D

Bruine krulletjes en normaal perfect postuur. Geen grote borsten, helemaal echt van zichzelf! ;)

Kwam wel een beetje opdringerig over. Wilde graag een drankje en direct naar de kamer, maar ze had wel door dat ik daar niet gelijk in ging trappen. :green_smi

Hierbij ook een fototje van de kapster! ;-)
http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2008/06/prgl5360-500x332.jpg

Jorah Mormont
28 juli 2008, 22:14
Hierbij ook een fototje van de kapster! ;-)
http://blog.villavertigo.de/wp-content/uploads/2008/06/prgl5360-500x332.jpg

Zeker een lekkere meid die kapster. Heb haar afgelopen zaterdag in levende lijve mogen aanschouwen. Is dat niet Laura welke geknipt wordt?

Sonny:wink:

MiniME
28 juli 2008, 22:20
weer 1 die ik met een korreltje zout neem zeg. GT gelijk aan Bernds en Freude. misschien 5 % van de dames in GT komen in de buurt.

Goed lezen he Obelix: er staat alleen dat de dames van Bernds, Freude en GT oraal vele malen beter zijn dan YY/PHG/VV (er staat niets over hoe die 3 clubs zich dan weer onderling verhouden). Alle ervaren ijsberen weten dan ook dat Bernds op dit gebied op 1 staat, kort gevolgd door Freude en op grotere afstand door GT. Op heel erg veel afstand dan die andere 3.

Jansen
28 juli 2008, 22:20
Ja dat is Laura bij de kapster ( voorheen PHG )

Zij is weer in Top conditie deze Laura ze zag er weer stralend uit afgelopen week.

Ik vind dat Flipper even over zijn kamerbezoek moet schrijven.

Ook kunnen de Moderators Laura uit de oude doos halen bij PHG

Big30
28 juli 2008, 22:30
Goed lezen he Obelix: er staat alleen dat de dames van Bernds, Freude en GT oraal vele malen beter zijn dan YY/PHG/VV (er staat niets over hoe die 3 clubs zich dan weer onderling verhouden). Alle ervaren ijsberen weten dan ook dat Bernds op dit gebied op 1 staat, kort gevolgd door Freude en op grotere afstand door GT. Op heel erg veel afstand dan die andere 3.

Er bestaat niet zo iets als "de dames van GT of PHG", op zijn hoogst een dame die in Gt of PHG werkt.

Dat een Gt dame oraal vele malen beter is dan een YY/PHG/VV dame lijkt me een stelling die niet waar is en waarvoor ik de recensie topics doorlezende ook geen bewijslast kan vinden.

Marina DD heeft in Freude, Gt en VV gewerkt. Haar service wordt niet anders als ze in een andere club werkt. Zo zijn er natuurlijk veel meer voorbeelden te geven.

Staat los van het feit dat we zo allemaal wel onze eigen voorkeuren en soms ook vooroordelen hebben :D!

Die heeft Big30 ook :cool:!

:wink::wink:

rplover
28 juli 2008, 22:35
Er bestaat niet zo iets als "de dames van GT of PHG", op zijn hoogst een dame die in Gt of PHG werkt.

Dat een Gt dame oraal vele malen beter is dan een YY/PHG/VV dame lijkt me een stelling die niet waar is en waarvoor ik de recensie topics doorlezende ook geen bewijslast kan vinden.

Marina DD heeft in Freude, Gt en VV gewerkt. Haar service wordt niet anders als ze in een andere club werkt. Zo zijn er natuurlijk veel meer voorbeelden te geven.

Staat los van het feit dat we zo allemaal wel onze eigen voorkeuren en soms ook vooroordelen hebben :D!

Die heeft Big30 ook :cool:!

:wink::wink:
En dan zwijgen we nog over "transkes", die kunnen pas pijpen :teuflisch:D;)

:wink:

Rex
28 juli 2008, 22:52
En dan zwijgen we nog over "transkes", die kunnen pas pijpen :teuflisch:D;)

:wink:

Jij bent niet alleen een oversexte ijsbeer, je bent ook nog eens een vies manneke...............:kotz:

rplover
28 juli 2008, 22:58
Jij bent niet alleen een oversexte ijsbeer, je bent ook nog eens een vies manneke...............:kotz:
Geschoten en raak....wat is er daar vies aan?
Er lopen wel enkele (post-ops) transkes rond (in de diverse clubs), waar jullie het geeneens van weten, en dan zijn jullie er niet vies van :hammer:

:wink:

Rex
28 juli 2008, 23:05
Geschoten en raak....wat is er daar vies aan?
Er lopen wel enkele (post-ops) transkes rond (in de diverse clubs), waar jullie het geeneens van weten, en dan zijn jullie er niet vies van :hammer:

:wink:

Met alle respect, rplover, maar ik zie en merk snel genoeg of ik te maken heb met een transke.
En die van zaterdag in VV, is het zeker niet. Definitely een vrouw........................

Jansen
28 juli 2008, 23:13
Heren en nou niet verder gaan anders gaan er weer een paar andere ook meedoen en wordt het weer een hele story en gevecht over natuurlijk YY , PZC , anaal ,
welke club het beste is,het eten enz enz...:wand:

Dus gelle zau,relnichten,roddelnichten,ex moderators, s + f ,Toppies,Flippers,Aces,Rexen,Picasso,s en jansens houdt je in.!!!!!!!!!!!!!

rplover
28 juli 2008, 23:14
Met alle respect, rplover, maar ik zie en merk snel genoeg of ik te maken heb met een transke.
En die van zaterdag in VV, is het zeker niet. Definitely een vrouw........................
Met alle respect, Rex, maar dat zie en voel jij niet. Wees toch niet eens zo zeker van jezelf. over die van zaterdag twijfel ik, daar ga ik niet over in discussie zelfs, maar dat jij het zou zien,of voelen, of ruiken? Dream on, dat bestaat gewoon niet hoor ;)

Ach, voor wat het waard is, wou het even ovr de luchtigere boeg gooien, blijkbaar is iedereen in een zeurbui.... de Villa is niet goed, PHG is niet goed, GT is niet goed.... is het volle maan of zo, dat wij rare sprongen aan het maken zijn? Of worden wij langzamerhand vel te veeleisend als het op clubs aankomt? :rolleyes:
Ik stel me die vraag al wat langer, en dan nu maar eens openlijk.


:wink:

Jansen
28 juli 2008, 23:19
Heren en nou niet verder gaan anders gaan er weer een paar andere ook meedoen en wordt het weer een hele story en gevecht over natuurlijk YY , PZC , anaal ,
welke club het beste is,het eten enz enz...:wand:

Dus gelle zau,relnichten,roddelnichten,ex moderators, s + f ,Toppies,Flippers,Aces,Rexen,Picasso,s en jansens houdt je in.!!!!!!!!!!!!!

lees nou en houdt je in :lostit:

Rex
28 juli 2008, 23:21
over die van zaterdag twijfel ik, daar ga ik niet over in discussie zelfs, maar dat jij het zou zien,of voelen, of ruiken? Dream on, dat bestaat gewoon niet hoor ;)

de Villa is niet goed, PHG is niet goed, GT is niet goed.... is het volle maan of zo, dat wij rare sprongen aan het maken zijn?
:wink:

Jij twijfelt dus toch?? Ga er de volgende week eens een keertje mee, dan weet je het meteen. Sonny is er al eens mee geweest en die wist zeker dat het een vrouw was.

Zeuren doen wij Nederlanders altijd rplover. Als het warm weer is, is het te warm, is het slecht weer dan is het te vies en te koud.

Als we aan het tennissen zijn en we verliezen dan is de baan klote.
Krijg je je bestelling in een restaurant niet op tijd, dan is de bediening kut.
We staan dagelijks in de file en niemand kan rijden, behalve jezelf.

Eigenlijk is Nederland gewoon een KUT land, daarom gaan wij ook zo vaak dat takke end naar Duitsland om te neuken en te zeiken over alles en nog wat.................

Al is de club nog zo dramatisch en slecht, al zit er maar één lekkertje waarmee je een heerlijk samenzijn hebt gehad dan ben je toch tevreden en zo is het met alles.

Picasso 1
28 juli 2008, 23:22
Goed lezen he Obelix: er staat alleen dat de dames van Bernds, Freude en GT oraal vele malen beter zijn dan YY/PHG/VV (er staat niets over hoe die 3 clubs zich dan weer onderling verhouden). Alle ervaren ijsberen weten dan ook dat Bernds op dit gebied op 1 staat, kort gevolgd door Freude en op grotere afstand door GT. Op heel erg veel afstand dan die andere 3.

Even een artistieke rel toevoegen aan alle verhitte discussies :rofl:.

GT heeft qua dames absoluut geen hoger niveau dan PHG of VV. Het zijn namelijk dezelfde dames die continu aan het club hoppen zijn.
Ik kom overal en :fuck: continu nieuwe dames en moet zeggen dat GT me uitstekend bevalt, maar zeker niet meer of minder dan PHG of VV, maar gewoon anders.
Het kan natuurlijk zijn dat enkele van jouw favorietjes in GT rond lopen en dan is jouw mening verre van objectief.

GT heeft vnl een meer bruisende en geilere sfeer en dat is een sfeer die velen van ons bevalt bij een sexclub.

We moeten ook ophouden met het overdreven ophemelen van Bernds en Freude. Ik durf zelfs te stellen dat een groot aantal ijsberen op dit forum die er nooit geweest zijn, een bezoek aan deze twee clubs als teleurstellend zullen ervaren.

Bernds: intensievere betere sex dan elders dat klopt. Echter, slechts 15 vrouwen waarvan alleen een vijftal kan tippen aan de mooiere dames van GT/VV/PHG. Hou je van afwisseling dan ben je snel klaar in deze club.

Freude: dames zeer beslist niet mooier dan elders en ook minder dames dan in GT/PHG. De kans op een tegenvallende kamersessie is lang niet zo groot als in GT maar verder, als er geen bekenden zijn, is de belevenis die van een erg saaie sfeerloze club.

Elke club heeft gewoon zijn charme en identiteit en ik kom dan ook graag overal, ook in YY ;).

Carpe diem
29 juli 2008, 00:02
Zij is weer in Top conditie deze Laura ze zag er weer stralend uit afgelopen week.


Beste Jansen,

Dat Laura weer in Top conditie is kan misschien wel klopen, maar met de rest van je informatie sla je volledig de plank mis mee!!!!

Dat ze van afgelopen week weer stralend uitzag zou best kunnen maar ik acht de kans zeer klein dat je het met je eigen ogen gezien hebt.

Laura is namelijk met vakantie.

Greetz


Dus niet slap lullen maar k#tten vullen:D

Big30
29 juli 2008, 00:09
Beste Jansen,

Dat Laura weer in Top conditie is kan misschien wel klopen, maar met de rest van je informatie sla je volledig de plank mis mee!!!!

Laura is namelijk met vakantie.

Greetz



Het zou natuurlijk kunnen zijn dat Jansen het heeft over deze Laura ;),
Laura /Lara ( Duitse blond) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=155&highlight=laura)

en niet over de Letse Laura :cool:!

:wink::wink:

Carpe diem
29 juli 2008, 00:41
Het zou natuurlijk kunnen zijn dat Jansen het heeft over deze Laura ;),
Laura /Lara ( Duitse blond) (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=155&highlight=laura)

en niet over de Letse Laura :cool:!

:wink::wink:

Maar volgens mij staat op de foto Letse Laura:confused:

Maar ja zo goed ken ik Letse Laura nou ook weer niet;)

Knabbel
29 juli 2008, 07:11
Dat is typisch de haardos van Duitse Laura en ik geloof niet Letse Laura, en die is inderdaad met vakantie. Duitse Laura is nogal zuinig op haar haar. Toen ze nog in PHG werkte was ze ooit met Mijsbeer naar de kamer die, volgens goed gebruik, pas weer om 00.25 u de kamer op wilde met haar. Ondanks dat ze aanvankelijk had toegezegd een volledige body-to-body met hem te ondergaan met veel olie trok ze deze toezegging eenmaal op de kamer aangekomen in, omdat ze nog uit wilde en dan haar haar opnieuw moest doen. Mijsbeer zag geen andere kans om er een eind aan te breien dan manueel te ejaculeren en spoot pardous in haar weelderige haardos (om 00.55). Madam was not amused :D Koekje van eigen deeg zullen we maar zeggen.

Carpe diem
29 juli 2008, 12:18
Sorry Jansen, volgens sommige ijsbeertjes sla ik de plank volledig mis:eek:

Maar waarom hebben de dames dan ook dezelde naam en zelfde kleur haar.
Daar raak ik nou helemaal in war van.:green_smi

Greetz

Manni1A
29 juli 2008, 15:58
... das habe ich am vergangenen Party-Wochenende getan :D Ich war 32 Stunden nonstop in der Villa - und habe jede Minute genossen :bounce:

Am Samstag um 14 Uhr bin ich im Paradies angekommen - der Parkplatz war um diese Zeit schon so voll, dass ich in der zweiten Reihe parken musste :greensmil

Offenbar war selbst die Geschäftsführung von dem frühen Andrang überrascht, denn das Frühstücksbuffet war um diese Zeit schon ratzfatz leergeputzt. Gegen 15.30 Uhr wurde dann aber nochmal ein nächstes Frühstück mit frischen Brötchen aufgetischt. Das Abend-Buffet kam schon vor 18 Uhr, danach wurde draußen weiter gegrillt.

Mädels waren am Nachmittag um die 40 da - bei allen anderen Schätzungen werden gerne die Mädels ignoriert, die gerade auf dem Zimmer sind oder in der Umkleide. Abends dürfte die Marke die Anzahl von 50 überschritten haben. Angesichts des enormen Männer-Andrangs hätten es mehr Mädchen sein dürfen, aber für meinen Geschmack waren gut und gerne 20 absolute Empfehlungen anwesend. Und 20-mal kann ich nicht :schäm

Meine Eröffnungs-Runde ging an Latoya (Ex-PHG Xenia, die Freundin von Francesca). Wie immer GF6 vom Allerfeinsten - diesmal draußen im Zelt im Garten; wollte ich unbedingt mal ausprobieren :love2:

In der Party-Laune des Samstags kamen wir (neben mir noch vier weitere deutsche Forumler) am Abend auf eine ziemlich abgefahrene Idee: Wir wollten mit der Deutschen Julia alle zusammen aufs Zimmer und fünf Blowjobs nacheinander haben. Julia war das aber doch ein bisschen zu viel (was mich überrascht hat), doch wir haben den perfekten "Ersatz" gefunden: Vanessa war für diesen Job sofort zu haben. In einer halben Stunde hat sie uns fünf herrlich entleert - genial :blow2: Sowas habe ich im Club auch noch nicht erlebt :eek:

Danach war erstmal relaxen angesagt (wir fanden den hier so viel kritisierten DJ übereinstimmend übrigens gut). Das Gewitter hatte sich nach einer Stunde wieder verzogen, gegrillt wurde bis 24 Uhr. Um Punkt 24 Uhr gab's dann eine kleine Geburtstagsparty im Haus - die Mädels standen Spalier. Ein herrlicher Anblick :aola:

Dass die Villa mehr als nur ein herkömmlicher Club ist, haben wir dann zum Party-Ende genossen: Denn in der Villa kann man auf Wunsch sogar übernachten - das habe ich diesmal gemeinsam mit dem Kollegen Theo-Loge in Anspruch genommen. Weil wir nach der Party ziemlich geschlaucht waren, haben wir davon abgesehen, auch noch ein Mädel für die Nacht mit aufs elegant hergerichtete Zimmer zu nehmen - aber auch das geht. Die Villa - entdecke die Möglichkeiten... :zunge:

So bin ich am Sonntag früh zum ersten Mal im Leben gut ausgeschlafen im Club aufgewacht; als die Mädels der Reihe nach kamen, lagen wir schon am Pool :freu:

Nach dem Party-Samstag war der Sonntag natürlich ruhig: Gut 25 Mädels waren da - sicher nicht die beste Besetzung. Aber egal: Für mich kamen vier bis fünf Frauen in Frage. Entschieden habe ich mich dann abends für Bettina (Deutschland/ Nigeria). Normalerweise stehe ich wirklich nicht auf exotische Mädchen, aber Bettina war wirklich der Hammer... Das hatte ich kaum für möglich gehalten.

Danach noch schnell am Grill gestärkt und kurz nach 22 Uhr das Party-Wochenende für beendet erklärt - nach 32 Stunden Villa nonstop.

Man muss eben nur die Möglichkeiten in diesem Paradies entdecken :cool:

Manni1A :wink:

HotHHarry
29 juli 2008, 16:53
Ach, voor wat het waard is, wou het even ovr de luchtigere boeg gooien, blijkbaar is iedereen in een zeurbui.... de Villa is niet goed, PHG is niet goed, GT is niet goed.... is het volle maan of zo, dat wij rare sprongen aan het maken zijn?

:wink:

Ook ik wil me hier ff tegen aan bemoeien :green_smi, ook ik was op de poolparty afgelopen Zaterdag, en heb het toen direct maar ff getest....Ter verduidelijking ik heb deze test in het verleden ook al uitgevoerd in PHG en YY en nu dan ook in VV (helaas laat GT nog ff op zich wachten :rolleyes:)

De beste bommetjes maak je in het zwembad van VV, daar is verder geen discussie over mogelijk :smile2:

Jansen
29 juli 2008, 21:46
Sorry Jansen, volgens sommige ijsbeertjes sla ik de plank volledig mis:eek:

Maar waarom hebben de dames dan ook dezelde naam en zelfde kleur haar.
Daar raak ik nou helemaal in war van.:green_smi

Greetz

Daarom heb ik ook gewacht om commentaar te geven ;);)

Ik heb een groot incaseringsvermogen :eek: de volgende keer verzuip ik je in het zwembad met een kijkende Laura :thefinger

De andere ijbeertjes hebben mij ook zelf zien praten met deze Laura.

Ik sla geen plank mis maar neuk zo stevig dat de planken en plinten wel loskomen :rofl:

yep3
30 juli 2008, 06:50
begrijp ik nu goed dat vanessa ft met 5 man tegelijk heeft gedaan?

Willi69
30 juli 2008, 09:47
Denn in der Villa kann man auf Wunsch sogar übernachten - das habe ich diesmal gemeinsam mit dem Kollegen Theo-Loge in Anspruch genommen.
Puh, da bin ich ja froh, dass der PHG-Hausmeister zu Hause schlafen darf! :baeh:

Manni1A
30 juli 2008, 09:59
Puh, da bin ich ja froh, dass der PHG-Hausmeister zu Hause schlafen darf! :baeh:

Ich denke, du hättest dir mittlerweile im PHG ein eigenes Zimmer verdient :baeh:

Willem2
30 juli 2008, 16:41
begrijp ik nu goed dat vanessa ft met 5 man tegelijk heeft gedaan?

Ja dat heb je goed begrepen ;)
Details na te vragen bij Manni1a, Lindberg, Theo-loge ....

Beron
30 juli 2008, 20:25
Langsam bin ich neugierig, wer dieser Manni1A ist - ich halte nächstesmal nach der rosaroten Villabrille Ausschau.

Ich hab eigentlich nix gegen die Villa. Aber ich hab was gegen "nicht sachgemäße" Berichte.

1. Die Party war eigentlich keine Party, sondern ein Tag wie jeder andere.

2. Im Grunde ist mir die Anzahl der Frauen wurscht - wenn ich eine finde, die mir gefällt, brauch ich keine 100 anderen...

Aber ich wehre mich gegen die merkwürdigen Anwesenheitszahlen, die hier und in anderen Foren zum Teil verbreitet werden (für sämtlich Clubs), denn die meisten stimmen ganz offensichtlich nicht. Ich traue meinen eigenen Augen und die betrügen mich seltener, als mancher etwas zu euphorische Bericht.
Braucht mir also keiner was anderes erzählen.

3. Ich kanns nicht oft genug betonen: Die Leitung der Villa hat von Musik keine Ahnung. Dabei ist auch nicht entscheidend, ob manchen Leuten die Musi nun gefällt oder nicht. Musik hat eine bestimmte Wirkung - und die Musik in der Villa wirkt oft unpassend und stimmungsmindernd. Auch da braucht mir keiner was anderes zu erzählen: Mit Musik und Wirkung von Musik kenne ich mich bestens aus.

yep3
30 juli 2008, 20:56
bah, hoe moet ik me dat voorstellen? kiara of vanessa die de vijfde men aan zijn leuter zuigt terwijl het sperma van de andere vijf nog langs haar mond hangt? niet erg hygienisch en veilig lijkt me.....??????

yep3
30 juli 2008, 20:57
oeps foutje, ander 4.....maar toch

MiniME
30 juli 2008, 21:14
bah, hoe moet ik me dat voorstellen? kiara of vanessa die de vijfde men aan zijn leuter zuigt terwijl het sperma van de andere vijf nog langs haar mond hangt? niet erg hygienisch en veilig lijkt me.....??????

Klinkt goed, eindelijk een dame met een beetje goede service zo te horen, ga ik toch nog eens terug naar de Villa misschien! :cool:

yep3
30 juli 2008, 21:49
bah kleine minime, klinkt goed? het sperma van vier andere leuters aan de jouwe?

rplover
30 juli 2008, 22:00
bah kleine minime, klinkt goed? het sperma van vier andere leuters aan de jouwe?
Laat je toch niet zo opfokken. Dat toont alleen maar hoeveel respect ze hebben voor de Meiden, en uit welk hout ze gesneden zijn.
Cool down en relax, en laat die vetzakjes nu maar, die graag met vijven gelijktijdig met een Meid een FT doen, ze zijn je aandacht zelfs niet waard;)

Toppie
30 juli 2008, 22:11
bah kleine minime, klinkt goed? het sperma van vier andere leuters aan de jouwe?

als je goed mikt niet :rofl:

sunny
31 juli 2008, 00:40
@Beron: D'accord!!! Auch was die Musik betrifft. Kenn mich da bekanntlich "notgedrungen" beruflich auch bestens mit aus, mit der Wirkung von Musik zu bestimmten Anlässen, Situationen, Örtlichkeiten und Uhrzeiten.

Wobei ich allerdings schon sagen muss, das mir diese etwas chillig-trancige Geschichte zumindest vom Sonntag ganz gut gefallen hat.

Heute jedoch fand ich sowohl Musik als auch Damen-Auswahl mal wieder eher katastophal. Essen war zur Abwechslung auch leider mal eher mäßig.

Meine 2 favorisierten Damen, von denen zumindest 1 von anwesend sein wollte, waren leider beide nicht da :motz:, so das mir mangels Alternative nix anderes als Sonnen übrigblieb.

Nachdem ich davon genug hatte, hab ich dann nach dem Abendessen den Weg Richtung GT angetreten, dort leider nur noch die Reste vom Grillen vorgefunden, aber frauenmäßig war es dort (obwohl gegen sonst auch eher schwach besetzt heute) um Klassen besser.

Naja, die Villa sieht mich allerdings dennoch wohl am Sonntag, bei hoffentlich sonnigem Wetter, wieder, da ich dann definitiv ein "Date" haben werde :smile2:

Viele Grüße

Willi69
31 juli 2008, 07:32
so das mir mangels Alternative nix anderes als Sonnen übrigblieb.
Da hast Du ja Deinem Namen alle Ehre gemacht... :cool:

sunny
31 juli 2008, 10:09
@Willi: Yep :D

Werd das heute direkt mal wiederholen, bei dem traumhaften Wetter :p, hab nämlich ungeplant frei heute (Terminausfall). Und mein Date für Sonntag (da solls lt. wetter.com mal wieder verstärkt Regnen) auf heute umlegen ;).

Viele Grüße

Manni1A
31 juli 2008, 12:14
...ich wehre mich gegen die merkwürdigen Anwesenheitszahlen...
Ich traue meinen eigenen Augen und die betrügen mich seltener...

Na prima, dann bleibt ja nur noch zu klären, ob du etwas mit den Augen hast, oder mit dem Zählen.

Ich hatte geschrieben, dass "für meinen Geschmack" "gut und gerne 20 absolute Empfehlungen anwesend" gewesen sind. Damit du beim nächsten Mal mehr Durchblick hast, hier zu deiner Information die Namen: Noelle, Julia, Fiona, Madleine, Veronika (Ex-Francesca), Latoya (Ex-Xenia), Bettina, Cassandra, Vanessa, Judith, Sonja, Carmen, Nina, Magda, Anna, Nastja, Cindy (neu, Litauen), Yvonne.

Ich zähle damit 18 Top-Empfehlungen - wenn ich ein bisschen nachdenke, würden mir mit Sicherheit auch noch zwei oder drei weitere einfallen.

Die Namen der anderen Mädchen, die am Samstag da waren, kenne ich nicht so gut - weil sie mich nicht interessieren (im Grunde genommen geht es mir da wie dir: Ich brauche keine 100 Frauen, sondern nur die oben erwähnten).


Was Atmosphäre und Party-Stimmung betrifft, will ich jetzt kein neues Fass mehr aufmachen. Da gibt es ja das maßgebliche und offenbar über jeden Zweifel erhabene Beron-Parameter:


... Dabei ist auch nicht entscheidend, ob manchen Leuten die Musi nun gefällt oder nicht. ... Mit Musik und Wirkung von Musik kenne ich mich bestens aus.

:festeer:

:6[1]:

Recht so? :hammer:

The Saint
31 juli 2008, 13:15
Gisteren eindelijk mijn eerste stappen gezet in dit wereldje: inderdaad een paradijs.
Eerste ervaring was maar matig (mss de hitte) maar de 2de was een voltreffer met
de Nederlandse Charlotte: als het klikt is het een 100% GFE met haar. Wel eerder aan
te raden voor de wat rustige ijsberen wat niet belet dat het geen stomende seks was:
integendeel,als zij de klik met je maakt dan geniet ze met volle teugen en druipt de geilheid ervan af. zaterdag of maandag ga ik terug

Flipper
31 juli 2008, 13:20
Gister weer een top tijd gehad hier.. :D zonder 200 beren is het een stuk aangenamer.. ik ga vrijdag op retour..

ozzy1
31 juli 2008, 17:47
die letzten deutschsprachigen berichte finde ich sehr interessant.

ist es nicht super wenn wir alle eine andere meinung zu der qualität der damen , dem ambiente der clubs von mir aus auch der art musik haben !?!?

( zum glück ist es so , da sonst alle im gt bei lisa (dt)wären und dort schlange stehen müssten .....he he he )

was für den einen topacts sind die oben auf der to-do-liste stehen sind für den anderen no-go s und umgekehrt.

so ist doch für alle geschmäcker etwas dabei.
da ja auch die damen regelmäßig die lokalität wechseln ist durch diese fluktuation doch ein spektrum für jeden von uns abgedeckt.

natürlich kann es ja auch mal tage geben an denen nicht umbedingt 10 damen der spitzen klasse vertreten sind aber !!!! 4-5 reichen doch, denn wer könnte sie schon alle schaffen !??!?!?

auf der anwesenheitsliste von manni stehen ja mehrere sehr gute , hübsche damen .

also, wie schon ein bekannter politiker in ähnlicher art sagte

" die geschmäcker sind alle verschieden und das ist gut so "


glück auf ...............ozzy1 :wink::wink::wink:

Lindberg
31 juli 2008, 19:00
Ja dat heb je goed begrepen ;)
Details na te vragen bij Manni1a, Lindberg, Theo-loge ....

no details :baeh:

Willi69
31 juli 2008, 21:41
no details :baeh:
Erzähl doch mal... :wink: