Volledige versie bekijken : Villa Vertigo, Algemeen Geleuter Augustus 2008
Der Ozzy hat Recht: Gut, dass die Geschmäcker verschieden sind - Manni1A und ich kommen uns schonmal nicht in die Quere - keiner der 18 erwähnten TopActs ist auf meiner Liste. Gesehen hab ich sie alle schon, Sex hatte ich immerhin mit einigen. Wiederholungsgefahr: Eher Nein.
Aber - das ist ja auch nicht schlimm.
War heute übrigens wieder in der Villa - das Wetter war einfach zu schön. Einige der erwähnten Manni TopActs waren dort, aber das maßgebliche
Beron-Meter schlug nicht aus.
yep3
1 augustus 2008, 07:57
Weet iemand wie de donkerharige, jonge schone is die gisteren in vertigo was met felroze bikini?
zeppos58
1 augustus 2008, 08:54
Weet iemand wie de donkerharige, jonge schone is die gisteren in vertigo was met felroze bikini?
Malle Babbe ?? :lostit::D:rofl:
RAUL7
1 augustus 2008, 09:28
Ik zal het morgen eens onderzoeken :D!
:wink:
rplover
1 augustus 2008, 09:33
Ik zal het morgen eens onderzoeken :D!
Ga jij morgen WEER naar de Villa? :teuflisch;)
RAUL7
1 augustus 2008, 09:34
Ga jij morgen WEER naar de Villa? :teuflisch;)
Tja, het was woensdag zo goed dat ik het niet langer dan morgen uithou :freu:!
Knabbel
1 augustus 2008, 10:09
War heute übrigens wieder in der Villa - das Wetter war einfach zu schön. Einige der erwähnten Manni TopActs waren dort, aber das maßgebliche
Warum gehst du dann nichtmal in ein anderer club?
Manni1A
1 augustus 2008, 10:47
aber das maßgebliche
:D
sunny
1 augustus 2008, 12:58
Ging mir gestern ähnlich wie Beron. Ohne mein Date hätte mich ne hübsche Afrikanerin noch gereizt (erinnerte mich allerdings zu stark an meine Frau :hammer:), mit der ich mich auch zumindest nett unterhalten habe, aber sonst..................
Achja, nachmittags hatte wenigstens endlich der Pool mal eine angenehme "Wohlfühltemperatur"
Viele Grüße
Johnny99
2 augustus 2008, 11:31
Donderdag middag vrij, dus toch maar even een club bezoeken.
Onderweg naar YY, nee geen in vandaag. GT veel bekenden vandaag maar daar stonden de auto's al op het fietspad veel te druk dus verder rijden. PHG dan maar? Nee hoor bij de Villa rechtsaf de parkeerplaats op.
Het was er rustig een zeer gemoedelijke sfeer. Lekker bij en in het zwembad liggen, heerlijk op deze warme dag.
2 zeer matige kamer sessies gehad.
1e Dame, Oanna, was pas 3 dagen aanwezig zeer onervaren.
2e Dame, weet ik de naam niet eens meer van, was ook niet veel soeps.
Met een gemengd gevoel naar huis. Villa is geweldig om te relaxen.
De dames maakten een zeer ongeinterreseerde indruk op mij vandaag. Dit was wel pas mijn 2e bezoek aan VV dus ik weet niet of dit representatief is voor een door de weekse dag.
Willi69
2 augustus 2008, 11:53
Nachdem Manni1A wieder brav das PHG besucht :smkiss:, entschloss ich mich gestern Abend kurzfristig zu einem Gegenbesuch, um dem angehenden Jung-Hausmeister Tipps und Tricks zur Optimierung und zum Feintuning der Villa zu geben. :D Natürlich nur unter 4 Augen, man will ja schließlich kein Hausverbot riskieren. :green_smi
Beim Besichtigen des Gartens stolperte ich leider und fiel in den Pool. :wand: Zum Glück war der Bademeister gerade in der Nähe und konnte mich retten. :p
Die Bewertung des Abends überlasse ich Manni1A, der kennt sich da besser aus... :rolleyes:
Anwesende Eisbären: Big30 (7 Tage - 7 Clubs? :eek:), Jansen, Lindberg, Manni1A, Sirgreg, Sonny, Willi69.
Anwesende Mädels, die ich aus dem PHG kannte (Namen in der Villa können abweichen): Aga/Agnieszka oder Alexandra? (Polen), Angelina (Spanien), Katharina (Ungarn), Marcella (Polen), Noëlle (D/Frankreich), Samantha (Tschechien), Samira (D/Iran), Samira/Michelle (D), Sina/Mimi (D).
Jansen
3 augustus 2008, 10:00
Donderdag middag vrij, dus toch maar even een club bezoeken.
Met een gemengd gevoel naar huis. Villa is geweldig om te relaxen.
De dames maakten een zeer ongeinterreseerde indruk op mij vandaag. Dit was wel pas mijn 2e bezoek aan VV dus ik weet niet of dit representatief is voor een door de weekse dag.
De Vila is een super club om je terug te trekken en niet gestoord te worden.
Ook de dames blijven meestal afzijdig.
Eten,slapen,zonnen,zwemmen en werken op je laptop is hier met een drankje aan het zwembad of op terras de ideale club voor.
Heb je trek in iets te eten ook dat kan de hele dag door.
Maar wil je dat de dames naar je toekomen en door je handdoek aan je lul gaan staan trekken of een kino induiken waar de rook zo erg is dat je niet ziet wie er hier aan je lul staan te trekken voor je,dan moet je niet naar V.V.
Ook wanneer je alleen op een bank zit of aan de bar staat en je wordt niet lastig gevallen dan is V.Vertigo ook niet je club.
Dus wil je dat de vrouwen op je afkomen en onderhand je van de wc afrekken ga dan naar GT deze club doet aan alle bovenstaande voorwaarden.
Ongeinteresseerd zijn de dames niet maar houden zich wat afzijdig in groepjes,maar als je een sleutel vraagt en bent op de kamer dan heb je de beste kamer bezoeken hebben waar je van droomt.
Dat je een slechte dame er tussen heb zitten dat vind je in iedere club dus maak je huiswerk op ijsberen en ontloop deze dames.
(vraag aan een thekedame anders wie super is ook dat helpt, Maggy of Stephan kan je ook goede adviezen geven zij luistern ook naar ons )
Ikzelf vind het ook fijn om in GT het bovenstaande mee te maken,maar dat weet ik als ik daar naar toe rijdt.
Kies ik voor rust en wil een of meerdere bezoeken met toch hele mooie dames dan ga ik naar V.V. en ga zelf een dame aanspreken voor een kamerbezoek.
En PHG zit een beetje tussen deze twee clubs in wat uitstraling.
Jorah Mormont
3 augustus 2008, 13:00
Nadat ik samen met Jansen het halve Kreiss Viersen had doorgereden, kwamen we uiteindelijk aan in Grefrath. Een mooie villa aan een kruispunt was onze eindbestemming.
De restjes eten welke we even daarvoor in Kaarst hadden genuttigd waren niet voldoende geweest om onze magen te vullen, dus direct bij binnenkomst schoven we aan bij de bbq.
Eenmaal binnen in VV voel je de rustige onbedwongen sfeer. Redelijk wat volk buiten op het terras en her en der verspreid wat groepjes dames en ijsberen.
Na het eten even chillen bij het zwembad waar Jansen en ik zich bij Big30 voegde op een ligbedtent. Expressootje erbij en genieten van de screene rust.
Helaas, geen rust op dat moment. Waar je in GT wordt belaagd door opdringerige 50 euro jaagsters, waren het dit keer drie Duitse forumleden welke het nodig vonden om een variant van waterpolo in het zwembad te spelen met als resultaat dat alles rond een brede straal om het zembad nat werd gespat:motz:
Ach dachten, laten die Duitsers toch schik hebben.
Na diverse rondjes geijsbeerd te hebben trof ik Julia in de bar. Een kamer gang was al snel beklonken en er volgde een lekker uurtje op kamer 20 achter de sauna. We waren nog net koud op de kamer of Jansen kwam met Sabine ook die kant op een betrokken de kamer naast ons. Jansen klaagde na afloop dat Julia en ik wel veel hadden gepraat op de kamer, maar ik wimpelde dit direct af door te zeggen dat ik het idee had dat we onze sessie hadden laten plaatsvinden naast een boortoren van Shell:green_smi
Na deze ronde hebben we nog wat bij Big30 gebuurt waarna Jansen al snel de aftocht blaasde. Gelukkig bood Big30 mij een rit aan naar Venlo, zodat ik nog even kon blijven.
Big30 en ik hebben op het terras genoten van een verjaardagpartijtje van Cassandra (de trafo look a like). Deze dame bemoeide zich op een gegeven moment met de knoppen van de dj, waarbij telkens door haar de schuif dicht werd gezet terwijl ze met trots "I have birthsday" riep. Samen met haar vriendin Fiona waren deze twee in opperbeste stemming, al geloof ik van de laatste dame dat er ook wat drank in het spel was.
Al met al hebben we veel lol aan deze scene gehad. Later zijn we samen naar de bar gegaan waar we ons naast een nieuwe Roemeense plaatste. Ondertussen ontstond er nog een kussengevecht tussen ons en twee Poolse dames welke een bank verder zaten. Wat een lol weer:freu:
De nieuwe Roemeens dame luisterend naar de naam Oana had wel een leuke GND uitstraling en ik besloot tegen 0:30 nog een sessie met haar (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=85563&postcount=1) te ondernemen.
Toen we terug van de kamer kwamen was het licht al uit en zagen dat de bezoekers stonden uit te checken bij de uitgang. Ik heb snel Oana afgerekend en heb samen met Big30 de villa even na enen verlaten.
Het was weer een geslaagde avond in Villa Vertigo:wink:
Manni1A
3 augustus 2008, 14:00
Beim Besichtigen des Gartens stolperte ich leider und fiel in den Pool. :wand:
Du hast aber auch manchmal Pech :wand:
Zum Glück war der Bademeister gerade in der Nähe und konnte mich retten. :p
Da bist du in den Genuss der allzeit bereiten individuellen persönlichen Betreuung in der Villa gekommen :smile2:
Die Bewertung des Abends überlasse ich Manni1A, der kennt sich da besser aus... :rolleyes:
Och, da ich schon oft genug geschrieben habe, wie gut es mir in der Villa gefällt, muss ich da gar nicht so sehr ins Detail gehen ;)
Es war ein Tag ohne besondere Vorkommnisse - okay, abgesehen von Deinem unglücklichen Ausrutscher am Pool :heul:
Eisbären waren nicht so viele wie gewöhnlich da, aber von den von Dir erwähnen
Big30 (7 Tage - 7 Clubs? :eek:), Jansen, Lindberg, Manni1A, Sirgreg, Sonny, Willi69.
hatten zumindest sechs ihren Spaß :freu: :fuck: :rubbel: :love:
Anwesend waren etwa 40 Mädchen.
Einige hat Aushilfs-Meister Willi69 ja schon erwähnt. Meine persönlichen Empfehlungen des Tages waren: Cassandra (Serbien), Julie (Rumänien :neu: ), Noelle (D), Fiona (D), Julia (D), Bettina (D/ Nigeria), Mia (Russland :wiederda: ) Nastja (Ukraine), Anna (D), Magda (P), Yvonne (P), Sonja (Rumänien), Vanessa (D - diesmal nur mit Einzelversorgung :D ), Nina (P).
Ich selbst war zuerst mit Cassandra auf dem Zimmer. Auch an ihrem Geburtstag wieder großes Kino. Abends war ich dann mit Julie aus Rumänien: Sie ist bildhübsch und kann offenbar auch sehr lieb sein. Allerdings nervte es ein wenig, dass sie die ganze Zeit versuchte, mich auf eine Stunde hochzuhandeln ("Schau mal - jetzt habe ich nur noch 25 Minuten, um dich zu verwöhnen...").
Kollege Lindberg war schier begeistert von seiner Premiere mit Carmen (D - die mit den kurzen schwarzen Haaren und den vielen Tatoos). Deswegen will er auch am Montag schon wieder in die Villa :happy:
Vermutlich werde ich ihn dann nicht alleine lassen ;)
Manni1a :wink:
Willi69
3 augustus 2008, 14:36
Meine persönlichen Empfehlungen des Tages waren: ... Noelle ...
Noëlle (D/Frankreich) hatte ich bereits erwähnt, aber dafür Claire (Kroatien) vergessen. ;)
Eisbären waren nicht so viele wie gewöhnlich da, aber von den von Dir erwähnen
Big30, Jansen, Lindberg, Manni1A, Sirgreg, Sonny und Willi69
hatten zumindest sechs ihren Spaß :freu: :fuck: :rubbel: :love:
Ich glaube, Sonny hatte keinen Spaß, weil er von 3 Deutschen nass gemacht wurde: :baeh:
Waar je in GT wordt belaagd door opdringerige 50 euro jaagsters, waren het dit keer drie Duitse forumleden welke het nodig vonden om een variant van waterpolo in het zwembad te spelen met als resultaat dat alles rond een brede straal om het zembad nat werd gespat:motz:
rplover
3 augustus 2008, 15:23
Gisteren nog maar eens naar de Villa getrokken.
Had vrijdag een wat vreemde ervaring meegemaakt, waardoor ik alle vormen van hardere SM afzweer vanaf heden, en ik moest absoluut mijn wonden gaan likken.
En wie anders dan Sabina kan dat, me zacht de geleden pijn te doen vergeten ;)
Het was even voor drieën als ik een bordje "Wilkommen in NR-Westfalen" passeerde, en ik gedachten zat ik reeds in de Villa.
Een kwartiertje later parkeerde ik mijn ottoke vakkundig op de parking van de Villa, die in tegenstelling tot verleden week, helemaal niet vol was.
Het was kalm, dat bleek wel, ik kon (buiten de Meiden op de kamer) in de namiddag slechts 27 Meiden tegelijk tellen. Kalm, maar meer dan genoeg, en er liepen wel enkele heel aantrekkelijke en uitdagende exemplaren rond.
Eentje waar mijn oog onmiddellijk op viel, was (zo zou later blijken, nietwaar Flipper) Lola :smkiss:
Spaans bloed, en als ik zo de verhaaltjes kan analyseren, ook een Spaanse furie op de kamer. En ze keek me de ganse namiddag wel heel erg verleidelijk aan met haar volle rode lippen. Wat een zwoele Meid was me dat, die zou en moest ik hebben :bowlol:
Had me trouwens voorgenomen te starten met Sabina, tja, die wonden moesten gelikt worden, daarna een rondje Carmen mee te pikken, en als allerlaatste me te verrassen met iets nieuws.
Ach, het was nog vroeg, net na vieren, en dan is het voor mij tijd om me met een colatje of een koffietje terug te trekken en al dat moois te aanschouwen. Hier en daar hoorde ik wat ijsbeertjes discuteren over de schoonheid der aanwezige Meiden. De ene was blij, de andere vond het wat aan de magere kant.
Ikzelf vond het wel goed, van klein en zeer fijn, tot slank en groot, en ook enkele stevige brokken, gewoon een verscheidenheid aan Meiden, en naar mijn mening voor ieder wat wils.
Er waren nog enkele bekende beertjes, en iets na vijven (schat ik zo) zag ik Flipper arriveren, in het loftgedeelte, die me met een vakkundig schietgebaar droogjes afknalde. Al vlug waren we aan het praten over de Meiden, waarover het echt gaat.
EN, wat ik nog niet wist, er was me daar toch een Meid, die geweldig was, en die nog maar net aan het werk was (van woensdag). Foei, Flipper, je bent VV-verslaafd :teuflisch
Na een goed uurtje, net voor het heerlijk avondmaal, kon Flipper me die Meid aanwijzen, ach ach ach, die met haar volle rode lippen. Mmmm, zag er wel zeer lekker uit, zeker als ze naakt het zwembad in dook :freu:
Wat een natuurtalent, geen cc siliconen, een dd natuur:luvlove:, en toch verdraaid lekker. En die lippen, ik stierf bijna van geiligheid, ik vergat mijn wonden zelfs.
Geen Anna, geen Dodo, geen Carmen, geen "facial-Vanessa", geen Russisch clubke, geen Tamara, geen Sabina, zelfs niet na zeven uur.
Mijn plannen, tja, die vielen dus meteen in het water.
En Flipper, die kon Lola niet van hem weghouden, maar hij had nu éénmaal zijn zinnen gezet op de wel erg lekkere Sonja, dus probeerde hij andere beertjes te koppelen aan deze wulpse Madame.
Intussen, tja, een "ongeluk" komt nooit alleen, had ik die "knetterlekkere Carlita" de Villa zien binnenkomen, en spotte haar in het restaurantgedeelte.
Een tik op haar arm, en een smile van hier tot in Brazilië, de rest, daarvoor verwijs ik jullie graag naar haar topic, later vanavond ;)
Na dat heerlijk uurtje, nog steeds geen van de afwezigen toegekomen.
Ja Jansen, je moet Sabina maar klaarvingeren en klaarlikken he, narcist:hammer:
En nu, hoe moet dat nu verder? Je ontneemt ons verdomme het beste wat de Villa te bieden heeft.
Ach, na Carlita, tja, ik mocht van haar nog net met één andere Meid naar de kamer, en ik kon toch maar niet kiezen.
Werd het Lola, of werd het die Duitse wat molligere Meid in paars kleedje?
Tja, de pijn begon de bovenhand te halen bij rplover, en dan wou hij het best nog eens zacht ook. Sabina, Sabina, Anna, Carmen, waar zaten jullie verdorie? :lostit:
Intussen waren er nog wel wat Meiden toegekomen, het leek wel een invasie. De foute Zara lachte me breed toe, tja, ze zal me nog herinneren van verleden week, of was het gewoon uitlachen dat ze me deed? :smile2:
Julia en Fiona waren er ook al, opgebeld door de theke.
Was er dan iets aan de hand dan ? Oops, waren dit nu Ace2 en zijn volgelingen?:zauberkis
Op een wip stonden er een vijftiental Spaanse Goden uit Valencia in ontbloot bovenlijf te pronken in de Villa. Naar het schijnt Internationals, ik noem het kinderen die wat teveel met gewichten hebben gespeeld.
Het werkte verdorie nog als vliegen op confituur, of mag ik zeggen vliegen op een stront? :teuflisch
Wat hebben Flipper en ik gelachen. En wat hadden we binnenpretjes, deze Goden werden onmiddellijk gevangen door een tiental Meiden. Te onthouden hoor, dezelfde Meiden die je proberen te verleiden de ganse dag, zien je niet meer staan, en gingen vol in de aanval om te scoren. We hebben hun namen, en die mogen volgende keer nog heel lang proberen, dan is het onze beurt om te lachen :p
Roze champagne vloeide er in overvloed, terwijl wij het toch wel prettig hadden, enkel en alleen dit schouwspel te aanzien.
Wat een moeite deden die Meiden toch. Zelfs Zara gaf een show weg, temidden van die halfgoden, en zo heb ik dan toch nog wat gehad aan die 50 euro van verleden week :D
Een echt feestje, met als enig gevolg dat een mens blijft plakken, en er nog weinig aan kameren wordt gedacht. het leek wel een intiem feestje, en echt veel zijn die "voetballistjes" nu ook niet gaan kameren, champagne zuipen daarentegen, dat konden ze :teuflisch
Tot in de late uurtjes blijven hangen, en toch nog best veel aandacht gekregen van enige Meiden, Sonjake is een lief Meisje, en Carlita een verleidstertje eerste klas, die ook nog eens een prachtservice geeft.
Ach, tussendoor was er uiteraard ook een heerlijke BBQ.
Iets voor enen afscheid genomen van Carlita en Sonja, en nog enkele andere Meiden, die wel beseffen dat vaste klanten belangrijk zijn.
Op de parking nog even nagepraat met Flipper, en tot volgend weekend zeker? Of ga ik er eentje kunnen overslaan? :hammer:
Picasso 1
3 augustus 2008, 16:42
Had vrijdag een wat vreemde ervaring meegemaakt, waardoor ik alle vormen van hardere SM afzweer vanaf heden....
In ieder geval twee maanden :rofl:.
Geen Anna, geen Dodo, geen Carmen, geen "facial-Vanessa", geen Russisch clubke, geen Tamara, geen Sabina, zelfs niet na zeven uur. Mijn plannen, tja, die vielen dus meteen in het water.
Te bedenken dat ik in GT moeite had met een keus te maken (ondanks een 55tal aanwezige dames) en bijna overwoog naar Villa te gaan :eek:.
Waren Alia (Philipijnse), Magda (poolse) en Jenny (duitse) er ook niet?
Op een wip stonden er een vijftiental Spaanse Goden uit Valencia in ontbloot bovenlijf te pronken in de Villa. Naar het schijnt Internationals, ik noem het kinderen die wat teveel met gewichten hebben gespeeld.
Voetballers of gewoon een groep onbekende body building jerommekes?
Local Hero
3 augustus 2008, 16:59
Eentje waar mijn oog onmiddellijk op viel, was Lola
Spaans bloed, en als ik zo de verhaaltjes kan analyseren, ook een Spaanse furie op de kamer.
Is dit dezelfde Lola (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=8617&referrerid=5724) uit het draadje van YY?
Te onthouden hoor, dezelfde Meiden die je proberen te verleiden de ganse dag, zien je niet meer staan, en gingen vol in de aanval om te scoren. We hebben hun namen
héhéhéhéhéhé :hah:
see you all next sunday in VV (en hopelijk herken ik dan eindelijk eens een paar beertjes) :freu:
dauerlutscher
3 augustus 2008, 17:12
Wäre das (http://cgi.ebay.de/3x-Gutschein-Saunaclub-VILLA-VERTIGO-massage_W0QQitemZ120290274218QQihZ002QQcategoryZ40 909QQtcZphotoQQssPageNameZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem ) vielleicht was für die VV-Fans? Die Nachfrage scheint nicht groß (http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&rd=1&item=120289289073&ssPageName=STRK:MEWA:IT&ih=002) zu sein:hah:
rplover
3 augustus 2008, 18:13
Voetballers of gewoon een groep onbekende body building jerommekes?
De voetbalploeg van Valencia, Picasso1 je hebt wat gemist, zuipen kunnen ze, maar neuken is al heel wat minder :teuflisch
Traumtänzer
3 augustus 2008, 18:13
Hallo Leute,
habe gehört, dass die Sauna wegen der hohen Energiekosnten nur auf Wunsch angestellt wird. Ist das wirklich so???
Traumtänzer
der hin und wieder mal gerne einen Aufguss macht und nicht vorher betteln möchte, dass die Sauna nicht nur angemacht, sondern auch heiß [über 90° Celsius!!!] ist
dauerlutscher
3 augustus 2008, 18:49
...habe gehört, dass die Sauna wegen der hohen Energiekosnten nur auf Wunsch angestellt wird. Ist das wirklich so?
Zumindest entspricht das auch meinen persönlichen Erfahrungen. Und (nicht nur) deshalb ist die VV für mich vorerst tot.
Picasso 1
3 augustus 2008, 19:58
De voetbalploeg van Valencia, Picasso1 je hebt wat gemist, zuipen kunnen ze, maar neuken is al heel wat minder :teuflisch
Valt me tegen dat ze deze keer geen foto's van de gasten hebben genomen :teuflisch.
sunny
3 augustus 2008, 20:27
Ne, also die Sauna war bei allen meinen letzten Besuchen nun doch immer an und hatte recht ordentliche Temperatur (so 85 Grad). Aber: die Whirlpools gibts wegen der "hohen Wasserkosten" (???) leider immer noch nur auf Nachfrage, und wegen der o.g. Kosten leider auch am liebsten gar nicht..............
(hab was von "SPA" im Ohr.........................)
Viele Grüße
Traumtänzer
3 augustus 2008, 20:49
sunny,
Spa kommt vielleicht von sparen
oder Spaß aber wenn von Spaß>>> für wen Spaß???
Traumtänzer
der diesbezüglich um Aufklärung bittet
Willem2
4 augustus 2008, 14:18
Borussia Mönchengladbach - FC Valencia 4 : 2 :freu:
Maar hier hebben ze ook gescoord :rolleyes:
Moeke1
4 augustus 2008, 19:29
Omdat ik al 2 maal een prettige zaterdag heb gehad in de villa, had ik ook vandaag, maandag, mijn zinnen op de villa staan. Echter iets voor 13u draaide ik als eerste de parking op. Er was dus nog niemand en toch al open van 11u. Dit vond ik maar niks en ben dan maar weg gereden.
Wie weet op welke weekdagen er een voldoende bezetting is ?
zeppos58
4 augustus 2008, 20:11
Omdat ik al 2 maal een prettige zaterdag heb gehad in de villa, had ik ook vandaag, maandag, mijn zinnen op de villa staan. Echter iets voor 13u draaide ik als eerste de parking op. Er was dus nog niemand en toch al open van 11u. Dit vond ik maar niks en ben dan maar weg gereden.
Het is nu weer een tijdje geleden dat ik in de villa was, maar het is vooral vanaf 18 a 19 uur dat het er drukker is. Gezellig druk dan
mars
4 augustus 2008, 20:55
Vorige week ben ik een paar keer in VV wezen kijken, Ja wat zal ik ervan zeggen?:confused:
Ik vind het etablissement waanzinnig, alles wat je jezelf op gebied van ontspanning wenst is aanwezig en het is er zeer ontspannen.:rolleyes: Mss vind ik de sfeer er wel te rustig. Het kan natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn. Bij al mijn drie bezoeken heb ik meer van de zaak genoten en alles eromheen dan van de dames. Uiteraard wel diverse sessies :fuck:gehad maar niet van bijzonder indrukwekkende kwaliteit. Ik denk dat mijn navelstreng met GT maar niet door wil. Ik zal mijn bezoeken in VV blijven vervolgen omdat ik toch gewoon wil dat dit mijn favorieten zaak gaat worden. Het is er rustig maar ik vind het een ontzettend mooie zaak. Een paar van mijn types erin en de stek is compleet. Voor mij.
RAUL7
4 augustus 2008, 21:06
Vorige week was ik er op woensdag en heb ik er toch een zeer aangename dag gehad :D!
MiniME
4 augustus 2008, 21:43
Vorige week ben ik een paar keer in VV wezen kijken, Ja wat zal ik ervan zeggen?:confused:
Ik vind het etablissement waanzinnig, alles wat je jezelf op gebied van ontspanning wenst is aanwezig en het is er zeer ontspannen.:rolleyes: Mss vind ik de sfeer er wel te rustig. Het kan natuurlijk ook een kwestie van wennen zijn. Bij al mijn drie bezoeken heb ik meer van de zaak genoten en alles eromheen dan van de dames. Uiteraard wel diverse sessies :fuck:gehad maar niet van bijzonder indrukwekkende kwaliteit. Ik denk dat mijn navelstreng met GT maar niet door wil. Ik zal mijn bezoeken in VV blijven vervolgen omdat ik toch gewoon wil dat dit mijn favorieten zaak gaat worden. Het is er rustig maar ik vind het een ontzettend mooie zaak. Een paar van mijn types erin en de stek is compleet. Voor mij.
Deel je mening Mars. Vrees alleen dat je lang kunt blijven wachten, maar de kwaliteit van de dames gaat er niet beter door worden. Er zullen zeker goede tussen zitten, maar het verlangen naar de GT porno zal blijven denk ik. Zou ook heel graag willen dat VV de orale top naar binnen haalt, dan zou het mijn vaste plek ook gaan worden.
Manni1A
4 augustus 2008, 22:14
Hallo Leute,
habe gehört, dass die Sauna wegen der hohen Energiekosnten nur auf Wunsch angestellt wird. Ist das wirklich so???
Nö :nee: - die Sauna ist schon immer an. Allerdings war die Sauna in den ersten Monaten nicht gerade eine ganz heiße Kiste - da hab ich mich auch manches mal beschwert :motz:
Mittlerweile ist die Temperatur den ganzen Tag okay. Auf Wunsch wird sie auch höher gefahren (diesen Wunsch solltest du dann beim Empfang äußern).
Nichtsdestotrotz ist die derzeitige Sauna sicher keine optimale Lösung. Es steht aber nach wie vor das Versprechen, dass es noch eine Außensauna geben soll. Nach meiner Erfahrung werden solche Versprechen in der Villa auch in die Tat umgesetzt (z.B. aktuell mit der neuen Umkleide, die wirklich sehr groß und geräumig ist).
rplover
4 augustus 2008, 23:06
Deel je mening Mars. Vrees alleen dat je lang kunt blijven wachten, maar de kwaliteit van de dames gaat er niet beter door worden. Er zullen zeker goede tussen zitten, maar het verlangen naar de GT porno zal blijven denk ik. Zou ook heel graag willen dat VV de orale top naar binnen haalt, dan zou het mijn vaste plek ook gaan worden.
Je moet niets vrezen, MiniMe, als de Meiden in VV niet je favo Meiden zijn, en in GT wel, begrijp ik alleen niet wat je steeds daarover ligt door te draven, onder het topic van VV dan nog wel te verstaan.
Veel plezier in GT zou ik zeggen, en ik ben van oordeel dat er veel betere Meiden in de Villa zitten dan in jouw neukfabriek, dat mijns inziens vol afwerkstertjes zit van bedenkelijke (tot zelfs zeer slechte) kwaliteit (enkel mijn mening), maar als je tevreden bent met tachtig gekloonde barbiepoppen, dan moet je inderdaad naar GT. Voor wat het waard is he:moon:
Maar dat is mijn mening maar, die ik niet ga verkondigen onder het topic van GT.
Ik heb de behoefte niet mijn voorkeur voor een andere club onder dit topic te ventileren. Lijkt me te sterk op egotripperij. .
En vergeet eens niet, jouw TA's zijn zeker de mijne niet, maar dat wil jij niet inzien. Niet iedereen houdt van jouw orale toppertjes, voor mij zijn die slechts van bedenkelijk niveau, zeer bedenkelijk, eigenlijk MA's (MiniMum Acts:thefinger). Dat mag ik hier verkondigen, en dat ga ik niet onder het topic van GT doen, want ik heb daar NIKS te zoeken;)
Dus ieder diertje heeft andere pleziertjes, en ja, ik hou van de diversiteit van VV, jong, minder jong, dun, minder dun, fout, minder fout,lief, minder lief, je vindt ze allemaal. En in de Villa kan ik RUSTIG mijn ding doen, moet ik niet door die erehaag met aan mijn berevel trekkende poppetjes .... maar zoals ik al zei, dat is jouw zaak, als je dat graag hebt, en ga dat schrijven onder GT, hoe lekker je dat vindt, daar heeft niemand wat op tegen
Big30
5 augustus 2008, 00:02
Ik neem aan dat je de dames bezetting bedoelt ;)! Wat voor de Villa geldt geldt eigenlijk voor de meeste clubs. Zo/ma zijn relatief het rustigst.
Vr/za het drukst, gevolgd door de woensdag en dan donderdag.
De afgelopen vrijdag was ondanks de vakantie periode een geslaagde dag voor een Villa bezoek :D!
Maandag eind van de middag was de parkeerplaats van VV trouwens redelijk vol, ongeveer evenveel auto's als op de parkeerplaats van PHG op dat zelfde moment, als benchmark zeg maar :p!
En inderdaad de meeste dames komen pas rond 18-19u in de Villa!
:wink::wink:
Big30
5 augustus 2008, 00:11
Hallo Leute,
Nein das stimmt nicht! Was stimmt ist das die Temperatur mal zu niedrig sein kann oder zu hoch.
Wenn die Temperatur nicht stimmt, ganz einfach dich beschweren!
Big30
5 augustus 2008, 01:41
Beste MiniME,
Jouw stil verlangen naar weer een orale top prestatie in Gt is volstrekt begrijpelijk :p! Edoch, het ware te wensen dat je niet steeds met onbewezen stellingen zou komen waarin de dames die in jouw favoriete clubs werken orale en andere top prestaties worden toegedicht waarvoor rationeel gezien (bv. de recensie topics doorlezend) bepaald geen bewijslast is te geven.
Voor een heldere uiteenzetting m.b.t. tot vermeende verschillen tussen clubs verwijs ik graag naar onderstaand betoog van Picasso1, voorzien van terzake doende argumenten, waarvan acte :D!
Een heldere en niet vooringenomen uitleg van Picasso1 m.b.t. verschillen tussen een aantal bekende clubs (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=84982&postcount=363)
mars
5 augustus 2008, 10:00
Je moet niets vrezen, MiniMe, als de Meiden in VV niet je favo Meiden zijn, en in GT wel, begrijp ik alleen niet wat je steeds daarover ligt door te draven, onder het topic van VV dan nog wel te verstaan.
Veel plezier in GT zou ik zeggen, en ik ben van oordeel dat er veel betere Meiden in de Villa zitten dan in jouw neukfabriek, dat mijns inziens vol afwerkstertjes zit van bedenkelijke (tot zelfs zeer slechte) kwaliteit (enkel mijn mening), maar als je tevreden bent met tachtig gekloonde barbiepoppen, dan moet je inderdaad naar GT. Voor wat het waard is he:moon:
Maar dat is mijn mening maar, die ik niet ga verkondigen onder het topic van GT.
Ik heb de behoefte niet mijn voorkeur voor een andere club onder dit topic te ventileren. Lijkt me te sterk op egotripperij. .
En vergeet eens niet, jouw TA's zijn zeker de mijne niet, maar dat wil jij niet inzien. Niet iedereen houdt van jouw orale toppertjes, voor mij zijn die slechts van bedenkelijk niveau, zeer bedenkelijk, eigenlijk MA's (MiniMum Acts:thefinger). Dat mag ik hier verkondigen, en dat ga ik niet onder het topic van GT doen, want ik heb daar NIKS te zoeken;)
Dus ieder diertje heeft andere pleziertjes, en ja, ik hou van de diversiteit van VV, jong, minder jong, dun, minder dun, fout, minder fout,lief, minder lief, je vindt ze allemaal. En in de Villa kan ik RUSTIG mijn ding doen, moet ik niet door die erehaag met aan mijn berevel trekkende poppetjes .... maar zoals ik al zei, dat is jouw zaak, als je dat graag hebt, en ga dat schrijven onder GT, hoe lekker je dat vindt, daar heeft niemand wat op tegen
De reactie van Minime kwam uit mijn ervaring/mening over VV. Ik heb hier mijn gevoel over de club neergezet zonder enige promotie voor een andere club. Wat ik vind van VV mag ik hier neerzetten in mijn stijl van schrijven. en het hoort hier ook thuis (onder VV). Minime's reactie met hierop met zijn aanvulling mag ook. RP, zeik iemand niet direct af maar lees eerst goed, desnoods 2x het is niet altijd slecht bedoeld.;)
The Saint
5 augustus 2008, 11:51
Ik was er ook en stond de hele avond bij Flipper en Rplover en het klopt: het was de voetbalploeg van Valencia: ik weet nu niet of het de 1ste ploeg was of de belofteninternationals of zo iets. ik heb het expliciet gevraagd: international stars from
the team of Valencia: er zaten in ieder geval flink wat Brazilianen bij
Het was idd een schouwspel zoals rplover beschreef en ik ben die avond de VV uitgegaan
zonder te kameren en heb me toch kostelijk geamuseerd
The Saint
5 augustus 2008, 13:39
Maandag mijn eerste reeks ervaringen met de clubs afgesloten in de VV waar ik woensdag ook begonnen was. Raul7 had me al gezegd dat het er de maandag wel heel rustig ging zijn (in elke club wellicht zei hij) en ik vreesde er wel voor want de woensdag en vooral de zaterdag (totdat de voetbalploeg van Valencia binnenstormde) :angryfire was het voor mij wat te rustig, wel ruimschoots goedgemaakt door de prachtige accommodatie.
Dus ik toch maar maandag om 13u30 de parking opgereden waar er 1 auto stond... maar dat vond ik niet erg ... ik was voor 1 meisje gekomen, mijn eerste GFE, en dat was de Nederlandse Charlotte. Maar die rustige dag werd
-zo zou blijken- ééntje die in mijn geheugen gegrifd staat maar niet omwille van de beste of mooiste stoot aller tijden ... :teuflisch
Na een anderhalf uurtje aan de pool wat bijgepraat te hebben met Charlotte,
zei ze me dat ze nog een professionele fotoshoot moest doen in de tuin.
Ok, dacht ik, dat wordt best gezellig... mijn GFE-meisje kunnen bewonderen.:luvlove: Maar dat was nog maar het begin van wat een onvergetelijke dag en nacht zou worden :rofl:
Na de fotoshoot bleek dat er bij haar ook een tongzoensessie moest opgenomen worden en de fotograaf vroeg of ik haar partner wilde zijn :eek:
Ik wist even niet wat gezegd ... ik? Een totaal groentje in de FKK-wereld,
moet voor de camera en het oog van de andere meiden en mannen
staan tongen met Charlotte... hallo . Charlotte wou het graag doen met mij
en 2 minuten later stond ik daar met haar intens te kussen voor de camera; het duurde maar 5 minuten, dat leek weinig maar 5 minuten voor de camera waren toch voor één maal een eeuwigheid. Eerst rechtopstaand met badjas aan en dan totally naked (zij met string) op onze knieën en ja ik wilde Charlotte niet teleurstellen en gaf me volledig in deze sessie waardoor little saint :baby2: ook wakker werd natuurlijk :D
En het sprookje bleef maar duren. Na de sessie laste de fotograaf (met assistent) een pauze in en prompt mocht ik als volwaardig lid van het gezelschap mee naar het terras en werd getrakteerd op een caipirinha en wat
later gaf de fotograaf mij een kaartje, goed voor één professionele rugmassage in de VV ... :roll: de pret kon niet op. Ondertussen op het terras bleef de fotograaf tijdens de drink diverse shots nemen van ons en toen Charlotte op een bepaald moment de camera moest verleiden, flapte ik eruit "en ik dan ... ik heb ook mijn gevoelens ..."
"ok", zei ze: nu kom jij aan de beurt... zalig uurtje beleefd met haar
hoewel ik door al dit gebeuren wat overweldigd was en soms concentratie-
problemen had tijdens :fuck: Charlotte duidelijk niet : die was niet te houden.
Ok, dat was een mooie afsluiter van een topdag -zo dacht ik- maar dat was zonder de fotograaf gerekend. Die riep me bij hem en zei me om naar de foto's te komen kijken in het secretariaat van de VV. Daar zat nog een 2de
assistent van hem en die toonde alle genomen shots -ik denk ong.600 en zei
doodleuk: als Charlotte het goed vindt, mag je er een paar van haar hebben,
van jullie beiden :love: en nog een paar van jezelf. Ik stond perplex en hij zei toen hij mijn ongelovige blik zag "it's ok ... you can choose some pictures"
Dus ik zit nu lekker thuis met op de achtergrond van mijn scherm één van de prachtige foto's van Charlotte. In totaal heb ik een 20tal foto's meegekregen.
's Avonds om 11uur stond er nog een fotosessie van Charlotte op het programma vlakbij het zwembad die ik natuurlijk ook bijwoonde en na een kwartier hadden ze een assistent nodig om een 2de flash vast te houden, ik had de smaak ondertss al te pakken want toen ze me vroegen of ik wilde helpen moest ik er niet lang over nadenken en zijn we vlak na sluitingstijd dan geëindigd. Nog een glaasje rode wijn genuttigd met Charlotte en dan moe
maar voldaan richting België teruggekeerd.
Tja, hoe omschrijf je zo'n gevoel als je de lucky one bent om dit allemaal te mogen meemaken ... I'm in heaven :roll:
MiniME
5 augustus 2008, 14:12
De reactie van Minime kwam uit mijn ervaring/mening over VV. Ik heb hier mijn gevoel over de club neergezet zonder enige promotie voor een andere club. Wat ik vind van VV mag ik hier neerzetten in mijn stijl van schrijven. en het hoort hier ook thuis (onder VV). Minime's reactie met hierop met zijn aanvulling mag ook. RP, zeik iemand niet direct af maar lees eerst goed, desnoods 2x het is niet altijd slecht bedoeld.;)
Inderdaad, het is gewoon mijn mening (en die van vele andere ijsbeertjes) die ik in reactie op mars zijn stukje schreef. Lijkt me niet zo vreemd op een forum. Net als anderen hun minder goede ervaringen over GT onder het GT kopje mogen plaatsen, niets mis mee lijkt me (zelf heb ik ook voldoende kritiek punten over GT, zoals de goede lezer bekend is, ook hier weer net als vele andere ijsbeertjes). Als subjectieve kritiek (want uiteraard is dit super persoonlijk) niet meer mag, dan zal er ook nooit een kwaliteitsverbetering ontstaan, dit geldt zowel voor GT (waar nog genoeg te verbeteren is) als voor VV en andere clubs.
Goed, dit hoort eigenlijk in het picasso1 draadje thuis, maar mijn punt is en blijft: kwaliteit selecteert zich vanzelf uit (zowel door clubleiding, al dan niet kritische ijsberen als de dames zelf natuurlijk).
(On-topic)
Feit is: in Bernds/Paradiso/Freude vindt relatief veel oraal voorspel op de bank (dus VOOR je de kamer op gaat), in Acapulco en GT af-en-toe en in PHG/VV/YY zelden. Het is niet zo gek dat dit de kwaliteit van het gebodene beïnvloedt.
Vindt je dit allemaal maar onzin, prima, ga lekker naar deze clubs, maar probeer niet (again) allerlei eigen meningen er door heen te drukken (het is geen SM-forum toch zover ik weet!? :moon:) en zo het forum dood te drukken. Resultaat is namelijk dat de beertjes die het hardst schreeuwen de andere beertjes de lust tot het schrijven ontnemen en zo er nooit een gebalanceerd beeld ontstaat van de verschillende (goede en slechte) ervaringen.
Moeke1
5 augustus 2008, 16:42
Na een anderhalf uurtje aan de pool wat bijgepraat te hebben met Charlotte,
zei ze me dat ze nog een professionele fotoshoot moest doen in de tuin.
In welke magazine of website komen die foto's te staan ?
Ik ben zeer benieuwd. Geef ons alvast de primeur. ;)
laurent74
5 augustus 2008, 16:46
In welke magazine of website komen die foto's te staan ?
Ik ben zeer benieuwd. Geef ons alvast de primeur. ;)
Waarschijnlijk hier :confused: : http://blog.villavertigo.de/
The Saint
5 augustus 2008, 18:23
Geen idee waar ze verschijnen, maar op die foto's ben ik natuurlijk niet zichtbaar. Op de mijne die ik gekregen heb daarentegen ... :teuflisch
Het zijn er trouwens veel meer dan 20, na grondige telling 52! :D
Die foto's hou ik lekker voor mezelf :thefinger maar als er iemand een laptop meeheeft in de GT morgen, dan wil ik ze daar wel eens tonen, maar dat hangt af van tongzoenspecialiste Vanja. Als zij er morgen niet is, blijf ik lekker thuis.
:baeh:
Toppie
5 augustus 2008, 21:02
Die foto's hou ik lekker voor mezelf :thefinger maar als er iemand een laptop meeheeft in de GT morgen, dan wil ik ze daar wel eens tonen, maar dat hangt af van tongzoenspecialiste Vanja. Als zij er morgen niet is, blijf ik lekker thuis.
:baeh:
Vanya was vandaag in GT.
Picasso 1
5 augustus 2008, 21:23
Resultaat is namelijk dat de beertjes die het hardst schreeuwen de andere beertjes de lust tot het schrijven ontnemen en zo er nooit een gebalanceerd beeld ontstaat van de verschillende (goede en slechte) ervaringen.
Je laat je toch niet uit het veld slaan door onze opgewonden relnicht standje? :green_smi.
Toppie
5 augustus 2008, 21:33
Resultaat is namelijk dat de beertjes die het hardst schreeuwen de andere beertjes de lust tot het schrijven ontnemen en zo er nooit een gebalanceerd beeld ontstaat van de verschillende (goede en slechte) ervaringen.
Je laat je toch niet uit het veld slaan door onze opgewonden relnicht standje? :green_smi.
T is dat je een relnicht bent anders had ik je allang onder je ........ geschopt :kotz:
Help je mee MiniME :thefinger:teuflisch
The Saint
5 augustus 2008, 21:34
Vanja afwijzen is een schande tenzij je haar kwaliteiten nog niet kent( achteraf was ik
beschaamd dat ik haar eerst had afgewezen had) nou ja als je haar nog niet kent en je bent pas binnen is dat nog begrijpelijk. Zegt idd niet veel, het enige dat ze aan mij vroeg na de seks was ze of ik een vriendin had. Heb ook de indruk dat ze rond 18u altijd vertrekt, heeft mss te maken met haar kind. Ik weet niet of haar kind in Bulgarije of in Duitsland woont; ze heeft ook een vriend maar hij vermoedt wel iets van haar activiteiten, zo zei ze me
RAUL7
5 augustus 2008, 21:39
Vanya was vandaag in GT.
@the saint
Je kan hierop antwoorden met een quote en het dan bij Geile Tijden zetten, want Vanya werkt toch in de GT :eek:, dacht ik :confused:? :D
The Saint
5 augustus 2008, 21:48
@the saint
Je kan hierop antwoorden met een quote en het dan bij Geile Tijden zetten, want Vanya werkt toch in de GT :eek:, dacht ik :confused:? :D
:hammer: ja de vermoeidheid slaat hier toe, was maar om 4u15 thuis vannacht
Toppie
5 augustus 2008, 21:50
Vanja afwijzen is een schande tenzij je haar kwaliteiten nog niet kent
nee ik ken haar kwaliteiten idd nog niet, maar ik heb haar ook niet afgewezen. Ze wijst mij af!!!!! Verstandige vrouw dus :green_smi
Jansen
5 augustus 2008, 21:52
nee ik ken haar kwaliteiten idd nog niet, maar ik heb haar ook niet afgewezen. Ze wijst mij af!!!!! Verstandige vrouw dus :green_smi
Mooi geschreven ;)
rplover
5 augustus 2008, 21:52
Ze wijst mij af!!!!! Verstandige vrouw dus :green_smi
Zeer verstandige vrouw :teuflisch;)
The Saint
5 augustus 2008, 21:59
Tja, de stelling dat je op foute vrouwen valt, wordt ook hiermede onderbouwd :D
Toppie
5 augustus 2008, 22:34
Mooi geschreven ;)
Zeer verstandige vrouw :teuflisch;)
Tja, de stelling dat je op foute vrouwen valt, wordt ook hiermede onderbouwd :D
Tja ze valt niet op mannelijke mannen :thefinger
Picasso 1
5 augustus 2008, 22:52
Tja ze valt niet op mannelijke mannen :thefinger
Of ze zag je parkeren :rofl:.
Toppie
5 augustus 2008, 22:57
Of ze zag je parkeren :rofl:.
Maarreh...weet je zeker dat ik gewonnen heb?...want de link betreft een bericht van Ace2 :rofl:. Hahaha, ik zie dat je twee keer zijn link hebt geplaatst.
Sorry was toch een foutje, de terechte winnaar moet toch Ace2 zijn!!!!! :teuflisch
libero
5 augustus 2008, 23:01
Even een vraag die wat vreemd kan overkomen maart na eennegatieve ervatring bij Gt ben ik wat voorzichitger: is he ttolatignsbeleid van VV flexibel voor exotische ijsberen?
Gezien de link met PHG zou ik het wel verwachten maar toch wil ik het voor de zekerheid navragen bij de bekenden van VV.
Het is heel irritant om meer dan 2 uur te moeten rijden en zonder 'bevredigend' gevoel weggestuurd te worden
rplover
5 augustus 2008, 23:05
Even een vraag die wat vreemd kan overkomen maart na eennegatieve ervatring bij Gt ben ik wat voorzichitger: is he ttolatignsbeleid van VV flexibel voor exotische ijsberen?
Gezien de link met PHG zou ik het wel verwachten maar toch wil ik het voor de zekerheid navragen bij de bekenden van VV.
Het is heel irritant om meer dan 2 uur te moeten rijden en zonder 'bevredigend' gevoel weggestuurd te worden
Er lopen beertjes rond in van alle kleuren en nationaliteiten, van zwart over bruin naar geel en bleekscheten ;)
Flexibel dus
The Saint
5 augustus 2008, 23:06
In de VV zal je binnenmogen :cool:
Picasso 1
5 augustus 2008, 23:09
Ja, is flexibeler. Volgens mij kijken ze daar meer naar de persoon en niet naar het wel of niet exotisch zijn.
Toppie
5 augustus 2008, 23:13
Er lopen beertjes rond in van alle kleuren en nationaliteiten, van zwart over bruin naar geel en bleekscheten ;)
Flexibel dus
ze laten er zelfs belgische relnichten binnen :teuflisch
Randy
5 augustus 2008, 23:15
ze laten er zelfs belgische relnichten binnen :teuflisch
en foute Brabo's en Limbo's! :zauberkis
libero
5 augustus 2008, 23:19
Dank voor jullie snelle reacties.
Volgende keer dan maar VV uitproberen. zeker na de verontrustende berichten over de club waar ik normaal gesproken ( eens in de 2 of 3 maanden) naar toe ga
Toppie
5 augustus 2008, 23:24
en foute Brabo's en Limbo's! :zauberkis
wanneer wordt dat account afgesloten? :thefinger
Jansen
5 augustus 2008, 23:28
Je kan rustig naar VV komen de ijsberen die daar komen kunnen wel parkeren en hebben weinig of geen tatoo,s.
Ook lopen er geen kale koppen of shoarma happers rond die zie je meer in YY en een enkele in GT :D
Exotisch of erotisch dat scheel maar een paar letters VV kan je beter vergelijken met PHG
Jansen
5 augustus 2008, 23:30
Dank voor jullie snelle reacties.
Volgende keer dan maar VV uitproberen. zeker na de verontrustende berichten over de club waar ik normaal gesproken ( eens in de 2 of 3 maanden) naar toe ga
Ja er zitten hier Toppie snelle reacties bij die door de relnichten uit Belgie meteen weer uiteen worden gezet daarna nog een Picasso1 en een Jansen die lekker mee spotten.;)
mars
5 augustus 2008, 23:45
OOOO, ik las het in eerste instantie verkeerd, Ik dacht dat de vraag was of er ook erotische ijsberen toegelaten werden, Hierop is het antwoord JA
maar exotisch lijkt me voor VV ook geen probleem.;)
mars
5 augustus 2008, 23:51
Je kan rustig naar VV komen de ijsberen die daar komen kunnen wel parkeren en hebben weinig of geen tatoo,s.
Ook lopen er geen kale koppen of shoarma happers rond die zie je meer in YY en een enkele in GT :D
Exotisch of erotisch dat scheel maar een paar letters VV kan je beter vergelijken met PHG
He Jansen, Ik heb een kale kop en lust ook nog weleens een shoarmatje. en ik heb nieuws voor je, ik kom ook in VV;):cool:
Jansen
5 augustus 2008, 23:53
He Jansen, Ik heb een kale kop en lust ook nog weleens een shoarmatje. en ik heb nieuws voor je, ik kom ook in VV;):cool:
Mooi dan herken ik je meteen :teuflisch
Jorah Mormont
5 augustus 2008, 23:55
of je gaat op de knoflook geur af. Tot morgen mars:wink:
@willem, kan je vegen of meetingpoint (sorry:o)
mars
6 augustus 2008, 00:07
of je gaat op de knoflook geur af. Tot morgen mars:wink:
@willem, kan je vegen of meetingpoint (sorry:o)
Sonny, heb jij weleens gehoord dat je het ook kan eten met bv. wiskey saus of tomaten saus;) geeft niet hoor;) nee morgen ben ik er niet maar er komt een dag dan ontmoeten we elkaar zeker;):wink:
Toppie
6 augustus 2008, 09:06
Sonny, heb jij weleens gehoord dat je het ook kan eten met bv. wiskey saus of tomaten saus;) geeft niet hoor;) nee morgen ben ik er niet maar er komt een dag dan ontmoeten we elkaar zeker;):wink:
Sonny kun je herkennen aan zijn gestuiter ;) en hij lijkt op zijn schermafbeelding :)
mars
6 augustus 2008, 11:06
Sonny kun je herkennen aan zijn gestuiter ;) en hij lijkt op zijn schermafbeelding :)
Die indruk had ik al Toppie33, na mijn ontmoeting met hem zal ik het bevestigen.
NikXXX
7 augustus 2008, 01:01
Vanavond was ik mijn vrijkaartje voor VV gaan verzilveren. Het was lange tijd geleden dat ik er geweest was; dat was nl. net na de opening. Dus was wel benieuwd of er e.e.a. veranderd was.
Na het avondeten direct even douchen en afgetogen naar Grefrath. Er was nog genoeg parkeerplek voor mijn burgerlijke gezinsauto. Op een balkon zag ik een schone die aan het poseren was voor een fotograaf. Weet ook niet wat daar aan de hand was. Werd ontvangen door de charmante thekefrau. Na ontvangst van de lanyard kon ik naar de kleedkamer. Entree in de bar waarna ik direct even een espresso scoorde. Deze was wel te drinken, maar zou het meer classificeren als een klein kopje koffie. Niet dat de espresso beter is in andere clubs, maar toch wilde ik dit even vermelden. Heb even plaatsgenomen aan het zwembad. Wat een luxe. Het is echt supermooi geworden. Daar kan GT niet aan tippen, maar dat hoeft van mij ook niet. Naar GT ga ik als ik in een andere mood ben. Dit is puur relaxen. Had ook genoeg stof tot nadenken in VV.
Eigenlijk wilde ik naar de kleedkamer gaan om 12 uur, maar een schone Spaanse wist mij nog te strikken voor een kamerbezoek. Ze werkte nu een week in VV. Haar naam was Angelina (???, not sure!). Naar eigen zeggen werkte ze voorheen in PHG gedurende 2 jaar. Haar leeftijd is 22. Kan iemand dit bevestigen?
Was een leuke sessie, maar zelf was ik niet echt in de mood voor sex. Anyway, geen herhalingsgevaar. Ze pijpte wel met condoom, dat gaf ze ook voor het kamerbezoek aan. Ik respecteer dat.
Er is geen vergelijk tussen GT en VV mogelijk. Ik zou mij kunnen thuisvoelen in beide clubs. Moet alleen wennen aan de policy in VV qua animeren; dat je de dames zelf moet benaderen. Is soms wel moeilijk vind ik omdat de dames een beetje samenklitten, soms komt dit ongeinteresseerd over. Er liepen enkele mooie dames rond, maar niet het niveau wat ik zie in GT. Dat is mijn persoonlijke mening dan.
Ben ik in de toekomst vaker in VV? Ja, ik denk het wel. Al is het dan wel misschien met mijn flaptop erbij om even wat te werken in de tuin onder het genot van een drankje. In de zomer dan he... voor jullie bijdehandtjes :plapper:
Ps. Zou graag meer douches willen zien en wat ruimer (geldt ook voor GT)
Big30
7 augustus 2008, 01:07
Eigenlijk wilde ik naar de kleedkamer gaan om 12 uur, maar een schone Spaanse wist mij nog te strikken voor een kamerbezoek. Ze werkte nu een week in VV. Haar naam was Angelina (???, not sure!). Naar eigen zeggen werkte ze voorheen in PHG gedurende 2 jaar. Haar leeftijd is 22. Kan iemand dit bevestigen?
Was deze dame waar je mee op de kamer ben geweest ;)!
Angelina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5894)
NikXXX
7 augustus 2008, 19:15
Was deze dame waar je mee op de kamer ben geweest ;)!
Angelina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5894)
Yes! Dat is de dame in kwestie. Nu ik lees heb ik de sessie als 'leuk' bestempeld. Dat was het ook wel maar niet qua sex. Heb wel met haar gelachen om van alles en nog wat. Het zou mij niet uitmaken als ze met mij kwam babbelen in de bar, maar ik zou never ever meer met haar naar een kamer gaan. Nuh-uh!
Vind wel dat ze een supermooi figuur heeft. Point taken.
Jansen
7 augustus 2008, 21:14
Angelina was gisteren ( woensdag )niet aanwezig dus moet NikXXX toch een ander voor hebben.
Ook haar vriendinnen waren er niet.
Tevens heeft Angelina niet in PHG gewerkt gedurende 2jaar !
( een Angelina kenner ;) )
Jansen
7 augustus 2008, 21:40
He Kale waar was je gisteren ? we hebben op je zitten wachten maar we hadden op het eind van de avond toch het gevoel dat je niet durfde te komen.
Aanwezig waren :
Obelix,Sonny,Big30,Toppie33,Mania met vrienden,Raoul,Duppi, met nog een paar Belgen en ikzelf (Jansen)
Fiona was weer terug naar GT en ook Veronica zat ergens op de fiets tussen PHG en VV.
Angelina was met vriendinnen ook vrij en Louisa is in Oosterijk aan het shoppen.
Daria werd de hele avond door een Duitser aan de praat gehouden en na haar kamer bezoek met deze man is ze naar huis gegaan.
Anna was er wel maar, voor mij was het een slechte avond ik had trek in iets speciaals een die op Eva de rummicup lijkt of een andere lekkere stoot.
Maar helaas kon ik de hele avond niets vinden.
Op het eind van de avond ben ik Magda gegaan :rolleyes: voor mij was het een flop. ( zie Magda)
Eigenlijk was heel de avond een flop op het gezellig kletsen met bovengenoemde beren na.
Ook eens een andere Toppie leren kennen ;) Gelukkig heeft deze Limbo:rofl: ook nog een andere kant die bij mij dan ook heel goed overkwam.
Ja het was gezellig kletsen met deze ijsbeer die prive hetzelfde denkt en doet als ik.
Voor mij waren er weing dames die Jansen keurmerk kunnen krijgen.
Het was dus gisteren Top en Flop
p.s. ik had van Raoul wat meer voetbalbenen verwacht. zoals Obelix ook op een Obelix lijkt en Jansen op een Jansen
NikXXX
7 augustus 2008, 21:49
Angelina was gisteren ( woensdag )niet aanwezig dus moet NikXXX toch een ander voor hebben.
Ik ben er toch zeker van dat het de Angeline is die beschreven wordt in de link die Big30 noemde. Ze hong in de lounge bar op een kruk. Ze was ook een beetje allenig. Of het is een look-a-like die er verdomd veel op lijkt. Anyway, who cares die Angeline is een no-go als je sexplezier wilt.
Big30
7 augustus 2008, 22:18
Voor de duidelijkheid de "Spaanse" dame die bijna 2 jaar in PHG heeft gewerkt onder de naam Angelina is nu al een paar weken in VV en was Woensdagavond ook aanwezig ;)! Dat is de dame geweest waar NikXXX mee op de kamer is geweest!
De Spaanse Angelina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=5894)
Jansen bedoelt de Poolse Angelina en die is inderdaad sinds een paar weken met de "Noorderzon" vertrokken.
De Poolse Angelina (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11297)
Jansen
7 augustus 2008, 22:19
Gewist omdat het over de Spaanse Angelina gaat en niet de Poolse sorry.
P.s. Raoul moet Raoul 7 zijn
Big30
7 augustus 2008, 22:22
Ik ken Angelina van binnen en van buiten er zitten nog DNA sporen van me op
Je kent de "Spaanse" lange slanke Angelina ook nog uit PHG, dat is (zie bericht boven) de dame waar het om gaat ;)!
Jansen
7 augustus 2008, 22:33
Je kent de "Spaanse" lange slanke Angelina ook nog uit PHG, dat is (zie bericht boven) de dame waar het om gaat ;)!
Ja klopt ik heb al aangepast.
Toppie
7 augustus 2008, 23:16
Ook eens een andere Toppie leren kennen ;) Gelukkig heeft deze Limbo:rofl: ook nog een andere kant die bij mij dan ook heel goed overkwam.
Ja het was gezellig kletsen met deze ijsbeer die prive hetzelfde denkt en doet als ik.
en
p.s. ik had van Raoul wat meer voetbalbenen verwacht. zoals Obelix ook op een Obelix lijkt en Jansen op een Jansen
Zelfde geldt voor mij. Wat een goed gesprek al niet kan doen :) Ben echter wel benieuwd welke andere kant dan niet beviel :thefinger
en
ps. Toppie lijkt toppie :teuflisch
Toppie
7 augustus 2008, 23:55
ok dan toch maar ff een verslagje van mijn eerste keer in de Villa. Ik zal zeker commentaar krijgen (rplover be my guest ;)), en ik weet dat je een club niet kunt beoordelen na 1 bezoek. Maar dit is mijn ervaring en eerste indruk.
We (ik samen met een Duitse GT-bekende) waren GT een beetje moe vanwege de drukte en besloten om eens een keertje naar de Villa te gaan.
De tent is top! De faciliteiten zijn top! De hele aankleding is super! De tuin is prachtig! Eten ziet er verzorgd uit MAAAAAAAAAAAAR!!!! WAAR ZIJN DE LEKKERE WIJVEN?????
Dat meen ik echt. Ik heb er werkelijk geen enkele dame gezien waarmee ik als ze in GT had gewerkt mee zou kameren. Er liepen zelfs dames rond die ik nog te lelijk vond om bij mij te solliciteren als poetsvrouw....Ik hoorde wel van andere ijsberen dat t vrouwenaanbod wel erg tegenviel, maar zo slecht heb ik t elders nog nooit gezien....
Gelukkig waren de dames zeer passief dus je werd er niet direct door lastig gevallen :green_smi
Eigenlijk jammer want de club heeft alles in zich om makkelijk de concurrentie aan te gaan met bijvoorbeeld GT. Laat t wellness gedeelte zoals t is, maak meer remmydemmy in de bar zodat er echte stimmung is en zorg voor meer, mooiere en aktievere dames. Garandeerd dat de tent loopt als een tiet.
Uiteraard zullen andere ijsberen zeggen dat ze t goed vinden zoals t nu is, maar ik denk dat t een gemiste kans is, want de Villa kan gewoon de ultieme saunaclub worden.
Uiteindelijk ben ik toch nog ff met een dame op de kamer geweest. Tja ik heb me laten ontgroenen door het enige jaagstertje dat ik in de Villa ben tegengekomen. Ene Celine, klein, A-cupje, donkere haren en flink wat lippenstift. Ik liet me als snel overhalen en zei nog tegen haar dat ik Groen was. Blijkbaar triggerde dat de dame om er maar gelijk misbruik van te maken want nadat ik gedouched had, probeerde ze er gelijk een trio uit te slepen. NEEN DUS. Op de kamer aangekomen was ze gelijk weer weg om "iets" te halen.... Terug op de kamer veranderde Toppie33 echter in Wodan der Nordmann en gaf ie Celine flink van jetje. Zelfs de zeer foute tattoo op haar billen remde Wodan niet af. In een recordtijd van 15 minuten had Wodan de klus geklaard. Er kon zelfs geen afscheidszoen bij hem er vanaf! :teuflisch
Daarna ben ik gelijk huiswaarts gekeerd en kwam zelfs vroeger dan normaal thuis :)
MiniME
8 augustus 2008, 06:27
De tent is top! De faciliteiten zijn top! De hele aankleding is super! De tuin is prachtig! Eten ziet er verzorgd uit MAAAAAAAAAAAAR!!!! WAAR ZIJN DE LEKKERE WIJVEN?????
Dat meen ik echt. Ik heb er werkelijk geen enkele dame gezien waarmee ik als ze in GT had gewerkt mee zou kameren. Er liepen zelfs dames rond die ik nog te lelijk vond om bij mij te solliciteren als poetsvrouw....Ik hoorde wel van andere ijsberen dat t vrouwenaanbod wel erg tegenviel, maar zo slecht heb ik t elders nog nooit gezien....
Gelukkig waren de dames zeer passief dus je werd er niet direct door lastig gevallen :green_smi
Nee, dat kan toch niet toppie33. Er zijn ongelooflijk veel mooie goede meisjes in VV, je hebt er gewoon geen verstand van en moet gewoon lekker terug naar die neukfabriek in Brüggen :teuflisch Hoe durf je dit hier te posten, doe dat lekker in het GT draadje, zodat we hier met elkaar lekker kunnen blijven dromen over die schitterende VV dames :moon:
Zucht, ik vrees dat ik hier niet zo goed in ben als sommige andere ijsbeertjes, kom maar op dan.........of zou er misschien toch een kern van waarheid in zitten wat toppie33 schrijft? :D
Gustomass
8 augustus 2008, 08:31
Daarna ben ik gelijk huiswaarts gekeerd en kwam zelfs vroeger dan normaal thuis :)
"nu al thuis, jij was toch...." Moest je dáár weer een goede verklaring voor vinden voor het thuisfront zeker...
Gustomass die zich best een beetje kan inleven, meestal in de dames overigens...;)
Picasso 1
8 augustus 2008, 08:44
Die heb je allemaal achtergelaten in de tent waar je eerder op de dag uit vertrok :rofl:.
Er zijn gewoon verschillende dagen in VV waarbij het te rustig is, en zo´n dag heb jij nu meegemaakt. Door vakantieperikelen is GT bijna de enige plek waar je nog een grote damesbezetting aantreft. Op donderdag / vrijdag / zaterdag is over het algemeen VV een prima tent met prachtige dames, maar ik zou daar in de nog resterende vakantieweken nog niet al teveel op rekenen...
Jorah Mormont
8 augustus 2008, 09:31
Ik kan Toppie wel begrijpen. Het contrast is ook wel heel erg groot wanneer je op dezelfde dag van GT naar VV gaat. GT inderdaad veel keus aan vrouwen en ook hele mooie. Helaas veelal te druk en wachttijden voor de sleutel (het bekende verhaal). VV, een prachtige club, dames wat minder in aantal, waardoor de kans groot is dat je keuze er niet bij zit.
Ik heb afgelopen woensdagavond in ieder geval wel genoten en zelfs twee keer gekamerd (Roemeense Sonja en Duitse Steffi). Het ligt er maar net aan wat je zoekt en gelukkig zaten er voor mij smaak wel een aantal leuke tussen.
Net wat Picasso1 zegt, VV (en ook andere clubs) hebben goede en slechte dagen. Het blijft altijd een moment opname.
Sonny:wink:
rplover
8 augustus 2008, 18:23
Nee, dat kan toch niet toppie33. Er zijn ongelooflijk veel mooie goede meisjes in VV, je hebt er gewoon geen verstand van en moet gewoon lekker terug naar die neukfabriek in Brüggen :teuflisch Hoe durf je dit hier te posten, doe dat lekker in het GT draadje, zodat we hier met elkaar lekker kunnen blijven dromen over die schitterende VV dames :moon:
Zucht, ik vrees dat ik hier niet zo goed in ben als sommige andere ijsbeertjes, kom maar op dan.........of zou er misschien toch een kern van waarheid in zitten wat toppie33 schrijft? :D
Al eens nagedacht dat ik begrijp wat Toppie EN Jansen EN Sonny EN Picasso1 EN rplover schrijven?
Zoek dan maar eens in dit topic, ook ik heb een hele slechte maandag meegemaakt in de Villa. Maar nog geen enkele slechte zaterdag, en als werkende mens ga ik enkel zaterdags, MiniMe :thefinger
Het is zoals Picasso1 het schrijft,niet meer of niet minder :D
Jouw reactie toont enkel aan hoe kleingeestig je dit opvat. Voor jou de volgende raad: rijd naar GT, kijk of alle Duracelletjes opgeladen zijn, dat alle silliconen goedzitten, dat ze genoeg make-up over hun blauwe plekken hebben, vandaag nog, zodat je morgen onbezorgd je opblaaspoppetjes op een rij kan aanschouwen, die een wel heel goede orale kwaliteit hebben.
Misschien "batterij-operated" maken, ben jij vlug content zeg :teuflisch
Dus reacties dat het minder is, en weinig en geen mooie Meiden in de week aanwezig zijn kunnen uiteraard, maar geen geflipte berichten dan te stellen dat de Villa altijd slecht is, dat de Meiden slechte service geven, want jouw opblaaspoppetjes, daar ben ik al vier keer geweest, en dat zijn pas afwerkstertjes. In de Jéetée nog maar één goede sessie meegemaakt (en die kende ik dan nog van PHG), de rest, stuk voor stuk afwerkstertjes, voor 'makkelijke' beertjes (en dat is dan mijn mening over dat neukfabriek).
Ach, MiniMe, als ik je niet kende, zou ik je nog geloven ook dat je meent wat je al weken schrijft :moon:
Ik ontmoedig je toch niet teveel, want ik wil wel ens lezen waar die orale lekkere dingen zitten, waar jij van droomt;)
Toppie
8 augustus 2008, 18:47
In de Jéetée nog maar één goede sessie meegemaakt (en die kende ik dan nog van PHG), de rest, stuk voor stuk afwerkstertjes, voor 'makkelijke' beertjes (en dat is dan mijn mening over dat neukfabriek).
Vreemd dat ik dan toch bij mijn eerste sessie in de Villa een afwerkstertje tegenkom. Zal t toeval wel wezen en ik geloof best dat andere dames stukken beter zijn in de Villa (was ook niet moeilijk).
Vreemd dat je Minime van enige kortzichtigheid beschuldigt als je zelf alle GT-dames afwerksters noemt en je zelf alleen de zaterdag in de Villa belangrijk vindt.
Ik kan je vertellen dat ik in de neukfabriek zelden slechte sessies meemaak en het vrouwenaanbod toch kwalitatief stukken beter vind dan dat van VV.
Jammer eigenlijk want de Villa zou zo mooi kunnen zijn......
groeten
Kortzichtige Toppie33 :thefinger
oblix
8 augustus 2008, 19:08
Even de boel uiteen zetten hoe het volgens mij zit.
want nu is het wel heel zwart wit.
In GT lopen veel dames rond en van dat 70 tal zijn er zeker een 20 tal die goede sevices verlenen. door de drukte in GT zijn deze dames ook meestal bezet.
Verder is het een nette schone club.
Minpunten zijn bij GT de enorme drukte, waar de accommodatie niet op berekend is. (parkeerproblemen, wachttijden kamers, te weinig lockers enz)
Bij VV is de accommodatie wel ruim voldoende voor het aantal bezoekers.
Maar het is heel wisselend met de dames.
Ze hebben ook grote problemen om goede dames een langere tijd daar te laten blijven.
Om nu te zeggen dat de dames in GT, VV, PHG beter zijn als in de andere clubs, lijkt mij ook niet waar, dit omdat ik 80% van de dames in welke club dan ook, ook in de andere clubs heb gezien.
Zo zal voor ieder het slagen van een club bezoek afhankelijk zijn van de aanwezigheid van zijn favorietjes, of types enz..
Hiermee wil ik zeggen dat het afkraken van een andere club eigenlijk nergens op slaat. In alle NRW clubs bijna voor 80% dezelfde dames komen, dus daar kan het ook niet aan liggen. en met 3 grote clubs en nog een aantal kleinere in de bekende driehoek, kunnen we allemaal onze favoriete club en meisjes bezoeken.
Dus kraak het plezier van de ander niet af, en ga heen waar jij het leukste denkt te hebben op die dag.
Eigenlijk wissel ik de clubs het liefste af, en ga heen waar ik het meeste zin in heb. en dat kan op de heenweg ook nog wel eens veranderen.
Veel plezier waar dan ook, en de beste club bestaat volgens mij niet.
Toppie
8 augustus 2008, 19:17
In GT lopen veel dames rond en van dat 70 tal zijn er zeker een 20 tal die goede sevices verlenen. door de drukte in GT zijn deze dames ook meestal bezet.
Verder is het een nette schone club.
Minpunten zijn bij GT de enorme drukte, waar de accommodatie niet op berekend is. (parkeerproblemen, wachttijden kamers, te weinig lockers enz)
Goede uiteenzetting Oblix, maar dat er maar 20 dames in GT een goede service zouden bieden is een beetje minnetjes en daarmee doe je veel dames te kort mee.......
rplover
8 augustus 2008, 19:34
Vreemd dat ik dan toch bij mijn eerste sessie in de Villa een afwerkstertje tegenkom. Zal t toeval wel wezen en ik geloof best dat andere dames stukken beter zijn in de Villa (was ook niet moeilijk).
Vreemd dat je Minime van enige kortzichtigheid beschuldigt als je zelf alle GT-dames afwerksters noemt en je zelf alleen de zaterdag in de Villa belangrijk vindt.
Ik kan je vertellen dat ik in de neukfabriek zelden slechte sessies meemaak en het vrouwenaanbod toch kwalitatief stukken beter vind dan dat van VV.
groeten
Ik ga het houden op het volgende: ik ben niet zo voor de GT, meer voor de Villa, en smaken en kleuren verschillen.
Maar laten we dit niet verder vervuilen en met slijk gooien naar mekaar, en doen waar het om draait, namelijk ervaringen (en geen complementaire "zie je nu wel") uit de Villa neerpenennen, goed en minder goed.
Als we dat allen zouden doen, zoals jij zo mooi hebt gedaan, Toppie, dan zijn we op de goede weg ;)
blijemotorrijder
8 augustus 2008, 20:56
groeten
Daar gaan we weer met een ouderwetse club A is beter dan club B discussie.
In het verleden werden er vele van dit soort gevoerd over Freude en GT, waar ik inmiddels toch ook wel een beetje in het GT kamp ben beland.
Laat iedereen vooral naar de club gaan waar hij zich lekker voelt.
Ter verduidelijking: Ik voel mij heel erg lekker in Freude (ouderwets geil) en ik voel mij (nu ik daar vele dames ken) ook heel erg lekker in GT.
Vooral afgelopen Woensdag heb ik het daar erg naar mijn zin gehad.
In VV ben ik 1 keer geweest en daar trof ik toen een absolute foute dame, waardoor ik er daarna niet meer ben geweest. Vorige week was ik nog even in Acapulco: Ook te weinig dames, maar ik trof er net 2 goede dames, dus in Acapulco kom ik misschien nog wel eens terug.
Kortom het toeval en de persoonlijke beleving regeren.
Er is één harde werkelijkheid en dat is, dat de dames toch gedreven worden door jouw geld.
Sommige dames tonen dat heel direct en zijn daarom "afwerksters"
Sommige dames verbergen dat een beetje en zijn daarom erg "GFE"
Laat iedereen zelf de conclusie trekken !
oblix
8 augustus 2008, 21:00
Goede uiteenzetting Oblix, maar dat er maar 20 dames in GT een goede service zouden bieden is een beetje minnetjes en daarmee doe je veel dames te kort mee.......
Tja Toppie, 20 dames is ook maar getal, en is ook nog eens afhankelijk van de klant ( persoonlijke klik), van het moment (aantal favorietjes die op dat moment aanwezig zijn). en waneer kun je zeggen dat een dame goed.???
Ook aantallen zeggen niets, de eerste keer dat ik in GT kwam waren ze drie weken open, er waren op die zaterdag 7 dames en ik denk 15 a 20 mannen. en ik heb toen een hele goede dag gehad.
Maar voor de duidelijk je hebt helemaal gelijk, het was woensdag wat dames betreft niet goed in VV. Maar veel van deze dames hebben in het verleden wel gewerkt in GT, PHG of YY.
En om nu te zeggen dat ze goed waren toen ze in de andere clubs werkte, en nu ze in VV werken ineens slecht zijn. dat zal toch ook niet waar zijn.
Wat ik wel denk is dat de dames die vaak van clubs wisselen over het algemeen wat mindere service verlenen (niet hun best doen om een vaste klantenkring op te bouwen).
Dus de getallen genoemd in mijn vorige bericht zijn alleen bedoeld om de situatie duidelijk te maken en zijn van het moment, persoon enz afhankelijk.
MiniME
8 augustus 2008, 23:52
En inderdaad, andere ijsbeertjes zijn er inderdaad veel beter in! Gelukkig maar ook, anders was ik zelf ook een relnicht! :D
Het is inderdaad niet zwart/wit en het is zeker ook zeer subjectief (zoals ik de hele tijd al schrijf). Sommige beertjes hebben (subjectief!) een beter gevoel bij de ene club, dan bij de andere.
Zelf zou ik echt, net als toppie33, heel graag willen dat VV (of Acapulco) een groter aantal goede vrouwen had (10 a 20 is echt meer dan genoeg), omdat de sfeer en aankleding in de club vele malen beter is dan in bv GT. Maar echt, goede sex staat wel voorop, anders kan ik ook wel ergens anders mijn vertier gaan halen.
En inderdaad, in GT lopen er altijd wel 60-70 dames rond, en circa 30% is echt wel als (zeer) goed aan te merken (maar veel dus ook echt niet, zoas die opblaaspoppen, die moet je altijd zien te ontwijken!) en dat geeft je bij (bijna!) elk bezoek dus voldoende keus om een zeer goede dag te hebben. Als er maar 10-15 meisjes zijn (zoals in Acapulco) en hiervan is 20% goed, tsja, dan heb je dus een hele dag verkwanselt, zoals ik vandaag in Velbert. Het was helaas te laat om nog ergens anders heen te gaan.
Helaas is DE ideale club een utopie, maar als zowel GT als VV, etc hier naar blijven streven, hebben we het allemaal naar ons zin, waar onze voorkeur ook naar uit gaat.
rplover
9 augustus 2008, 08:58
....anders was ik zelf ook een relnicht! :D
Schoenmaker blijf bij je leest :D
Het is inderdaad niet zwart/wit en het is zeker ook zeer subjectief (zoals ik de hele tijd al schrijf). Sommige beertjes hebben (subjectief!) een beter gevoel bij de ene club, dan bij de andere.
Mooi zo, dat is het, en gelukkig maar, andes zaten we mekaar te verdringen, en zou er maar één club, of meer zelfs, slechts één Meid moeten werken. Smaken, kleuren, voorkeuren en persoonlijke dingen, weet je wel ;)
maar veel dus ook echt niet, zoas die opblaaspoppen, die moet je altijd zien te ontwijken!
Ach, in weze heb ik niks tegen die opblaaspopjes van de GT, is ook maar in een opwelling van de kwade relnicht als ik dit soort onnozele opmerkingen maak, in facto lust hij soms ook wel eens graag een "echte" of een "fake" opblaaspop. De vraag is, kan hij het verschil herkennen tussen een echte en een fake popje? Verena en Babette, de opblaaspop (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=19213&postcount=14)
Helaas is DE ideale club een utopie, maar als zowel GT als VV, etc hier naar blijven streven, hebben we het allemaal naar ons zin, waar onze voorkeur ook naar uit gaat.
Dat is een mooie afsluiter, ik zou het niet beter kunnen verwoorden ;)
uurtje
9 augustus 2008, 10:29
bla bla bla bla....
Gisteren wederom een bezoekje aan de VV gebracht. Denk dat het meeste al gezegd is en dat de kampen en beetje duidelijk zijn.
Klokslag 1100 stond ik aan de poort te rammelen. VV was duidelijk nog in het ontwakingsproces. Mij maakte dat niet zoveel uit, ik kan mij echter voorstellen dat er ijsberen zijn die als ze binnen komen een compleet draaiende show willen zien. Eigenlijk vond ik het wel grappig om nog een schoonmaker weg te zien rennen, dames in handdoeken die nog ff een broodje kwamen pikken etc etc.
Zoals altijd in VV het de dag een aanloopje nodig. Is dat erg? Nee, ik hou van rustig. Opnieuw wil ik een lans breken voor het geweldige potentieel van deze tent en de service. Er was ten alle tijden ruim voldoende eten en redelijk wat variatie. Er werd hard gewerkt de boel schoon te houden. De nieuwe kleedkamer schijnt zijn voltooing te naderen (of is reeds klaar). Ja, misschien wordt het nu tijd om te kijken of er 1-2 toiletten bij kunnen. Het verhaal met whirlpool en sauna schijnt als volgt te zijn: doordat het water in het verleden te lang in de whirlpool zat werden die dingen vies. Helemaal in combinatie met de rode handdoeken die weleens kleuren. Komt dit in het water dan krijg je uiteindelijk randen. Wil je dus in dat ding, geef het aan en ze regelen het. Die sauna scheen het gisteren wel te doen al was hij in de vroege ochtend aan de koele kant.
Toppers? Laat ik het zo zeggen: er lopen bij VV een aantal toppers rond die geen toppers worden omdat ze gewoon niet genomen worden. Waarom? Ik weet het niet. Ik heb gisteren toch zeker wel zo een 10 vrouwen gezien waarvan ik kan zeggen dat die een ontzettend goede service kunnen bieden. Sommigen daarvan gingen nauwelijks de kamer op.......... En een aantal daarvan loopt echte wel te lachen en leuke te doen, al is dat soms nog zo moeilijk.
Er waren gisteren ook veel "gelegenheids DVP's" zeg maar amateur hookers. Leuk om met ze te babbelen.
The Saint
9 augustus 2008, 14:20
Schoenmaker blijf bij je leest :D
Mooi zo, dat is het, en gelukkig maar, andes zaten we mekaar te verdringen, en zou er maar één club, of meer zelfs, slechts één Meid moeten werken. Smaken, kleuren, voorkeuren en persoonlijke dingen, weet je wel ;)
Ach, in weze heb ik niks tegen die opblaaspopjes van de GT, is ook maar in een opwelling van de kwade relnicht als ik dit soort onnozele opmerkingen maak, in facto lust hij soms ook wel eens graag een "echte" of een "fake" opblaaspop. De vraag is, kan hij het verschil herkennen tussen een echte en een fake popje? Verena en Babette, de opblaaspop (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=19213&postcount=14)
Dat is een mooie afsluiter, ik zou het niet beter kunnen verwoorden ;)
Als groentje heb ik mss in deze discussie nog niet veel recht van spreken, (3x VV en 2x GT that's it) maar er valt mij wel iets op in de GT. Die beschikt over een megagrote tuin,
maar de dames laten die bijna volledig links liggen bij mooi weer, terwijl
in de VV alle plaatsen door de dames goed benut worden: ligzetels aan het zwembad, buitenterras, de bar en diverse grote vertrekken binnen.
In de GT verkiezen de dames min of meer "opeengepakt" samen te troepen in de naar verhouding veel te kleine bar voor zoveel meisjes. Mochten ze zich wat meer verspreiden over het domein zou ook de GT veel meer rust uitstralen en zou het "bandwerkeffect" veel minder opvallen. Het is ook geen eenvoudige opgave voor de beren om al die dames op zo'n beperkte en sosm wat donkere plaats in de bar op een paar vierkante meter te beoordelen. Een verademing is wel de prachtige jacuzzi die uitstekend gelegen is terwijl de Villa er 2 heeft, maar bijna niemand maakt er gebruik van, wat wil je, die liggen in de bar.
zeppos58
9 augustus 2008, 14:44
Van in het begin opgemerkt dat de Whirlpools in VV niet ideaal zijn. Teveel techniek, slecht gelegen en bijna nooit in werking. Ondertussen werd de bediening wel achter slot gezet, zo kan niemand de temperatuur op 50 graden zetten want dat gebeurde in het begin wel. Maar ja nu staan ze meestal uit.
Andere clubs hebben whirpools met gewoon een drukknop om het ding op te starten, meer moet dat toch niet zijn.
uurtje
9 augustus 2008, 17:03
De ligging van de whirpools in VV heeft reeds eerder ter discussie gestaan en ik denk persoonlijk dat er inderdaad betere plekken voor zouden zijn.
Maar.....in het oh zo gezellige GT staat dat ding de hele dag te borrelen mits je die ontzettend handige knop induwt. Borrel, borrel, borrel....maar heeft iemand al eens gezien dat dit ding werd schoongmaakt? Voor het gemak neem ik maar eens aan dat men dat 's nachts doet of in de ochtend. In het water zal wel chloor zitten maar toch zitten er de hele dag mensen in en worden er soms "handelingen" in verricht. Ik bedoel maar, overal valt wel wat voor of tegen te zeggen....
Toppie
9 augustus 2008, 17:30
ik ga never in de whirlpool in GT....... Mss bij zeer hoge uitzondering, maar das heel lang geleden.
zeppos58
9 augustus 2008, 17:40
Als je eens goed ruikt, de HWP's in YY LR GT ruiken naar chloor en zijn toestellen die een eigen zuiveringsinstallatie hebben zoals een (openbaar) zwembad. Of er ook controle op is weet ik niet.
uurtje
9 augustus 2008, 18:32
Bedankt voor de tip, ik ging er al van uit de ze er chloor in hebben. Toch prefereer ik vers water....
zeppos58
9 augustus 2008, 19:40
Bedankt voor de tip, ik ging er al van uit de ze er chloor in hebben. Toch prefereer ik vers water....
Ga jij nooit naar een zwembad dan ?? :rolleyes:
uurtje
9 augustus 2008, 19:46
nou, laat ik niet uit de hoogte doen, maar de zwembaden waar ik kom zijn door omstandigheden wat minder druk bevolkt waarbij ik inderdaad niet vaak (zeg maar bijna nooit) naar een zwembad ga. Bovendien ging het over whirlpools. Anders had je net zo goed kunnen vragen hoe het zit in landen waar ze chloor door het leidingwater mengen. Trouwens, om de discussie helemaal zuiver te houden; de hoedanigheid van een whirlpool is voor mij niet doorslaggevend v.w.b de keuze van een bepaalde fkk. Verder wil ik nog vermelden dat, als we het dan toch hebben over locaties, ook de keuze van de whirpool in GT niet helemaal optimaal is. Het warme water in combinatie met de grote dak kan soms nog weleens voor een broeierige sfeer (warm en vochtig, dus niet dubbelzinnig) zorgen. Gevolg, je komt er met een totaal bezwete kop en haar uit.....
zeppos58
9 augustus 2008, 19:51
nou, laat ik niet uit de hoogte doen, maar de zwembaden waar ik kom zijn door omstandigheden wat minder druk bevolkt waarbij ik inderdaad niet vaak (zeg maar bijna nooit) naar een zwembad ga. Bovendien ging het over whirlpools. Anders had je net zo goed kunnen vragen hoe het zit in landen waar ze chloor door het leidingwater mengen. Trouwens, om de discussie helemaal zuiver te houden; de hoedanigheid van een whirlpool is voor mij niet doorslaggevend v.w.b de keuze van een bepaalde fkk. Verder wil ik nog vermelden dat, als we het dan toch hebben over locaties, ook de keuze van de whirpool in GT niet helemaal optimaal is. Het warme water in combinatie met de grote dak kan soms nog weleens voor een broeierige sfeer (warm en vochtig, dus niet dubbelzinnig) zorgen. Gevolg, je komt er met een totaal bezwete kop en haar uit.....
Juist daarom is de keuzen in YY LR en GT veel beter met een appart "nat gedeelte". Ik vind een whirlpool toch wel iets hebben. Gisteren twijfelde ik tussen PHG en LR en het is LR geworden omdat daar juist wel een whirlpool is.
uurtje
9 augustus 2008, 20:12
een kinderhand is gauw gevuld en iedereen zijn eigen voorkeur. ik vond het ok dat de hoedanigheid van een whirlpool voor jou (mede)bepalend is, voor mij niet. daar ging het ook niet om. waar het om gaat is dat vele mensen, naar mijn mening, een beetje onterecht op VV afgeven en dan allerlei zaken benoemen die:
1) naar mijn mening minder relevant zijn
2) bij navraag ook nog eens anders in elkaar steken
3) bij andere FKK's ook niet vlekkeloos zijn geregeld (let op de woordspeling)
4) helemaal niet aanwezig zijn
Hey, bubbel ze en vergeet niet om te posten. We willen natuurlijk wel weten welk hertje je aan de haak heb geslagen. en hoe het precies zat.
by the way, aangezien jij (conform jouw posting over LR) geen mede ijsberen nodig hebt zal de whirlpool bij GT qua grootte wel teveel van het goede zijn. Wat? hadden ze 30 minuten nodig om het water op temperatuur te krijgen in LR? Nou, ik denk dat je tegen die tijd een whirlpool vol met vers en warm water in VV hebt...
Moeke1
9 augustus 2008, 20:51
Voor mij was het vandaag een topdag in VV. Keuze van mooie meiden te over. Direct bij 't binnenkomen om 15u kennis gemaakt met de zeer mooie Poolse Emily en een goede sessie mee gehad. Na wat gezond te hebben, nog eens met Julia naar de kamer geweest. En dan na het eten een zeer rare sessie gehad met Spaanse Angelina. Om 20u de tent voldaan verlaten.
The Saint
9 augustus 2008, 21:30
een kinderhand is gauw gevuld en iedereen zijn eigen voorkeur. ik vond het ok dat de hoedanigheid van een whirlpool voor jou (mede)bepalend is, voor mij niet. daar ging het ook niet om. waar het om gaat is dat vele mensen, naar mijn mening, een beetje onterecht op VV afgeven en dan allerlei zaken benoemen die:
1) naar mijn mening minder relevant zijn
2) bij navraag ook nog eens anders in elkaar steken
3) bij andere FKK's ook niet vlekkeloos zijn geregeld (let op de woordspeling)
4) helemaal niet aanwezig zijn
Hey, bubbel ze en vergeet niet om te posten. We willen natuurlijk wel weten welk hertje je aan de haak heb geslagen. en hoe het precies zat.
by the way, aangezien jij (conform jouw posting over LR) geen mede ijsberen nodig hebt zal de whirlpool bij GT qua grootte wel teveel van het goede zijn. Wat? hadden ze 30 minuten nodig om het water op temperatuur te krijgen in LR? Nou, ik denk dat je tegen die tijd een whirlpool vol met vers en warm water in VV hebt...
zo'n commotie rond mijn afsluiter van mijn bericht terwijl de rest van mijn bericht toch relevanter was , liever graag daar een reactie op. Trouwens,
ik heb niks tegen de VV, integendeel: mooiste locatie en de mooiste ervaring
heb ik daar meegemaakt (zie vroeger)
uurtje
9 augustus 2008, 21:40
@ the saint
dank voor jouw leuke en spontane recensie. ik weet natuurlijk niet hoe lang jij de bijdragen hier op het forum al leest maar er is een vaste groep die bepaalde zaken in VV graag breed uitmeet. Ik begin daar een beetje flauw van te worden want de ene tent is nou eenmaal de andere niet. Maar als je een discussie begint, en dan doel ik met name op de wat "oudere" forumleden dan moet je het wel een beetje zuiver houden en de kerk in het midden laten. en zo af en toe mis ik dat wel en heb ik het gevoel dat we gaan afzakken tot het niveau van: hoe groot was de tomaat die in de salade van mijn avondeten zat en is die elders niet groter?
vaak blijkt dan dat die tomaat ook niet groter is en het gras ook niet groener is. het ligt aan het vergrootglas dat je gebruikt en de kleur bril die je opzet. en dat is wat ik eenieder wil meegeven!
anyway, goed dat je lekker aan het pennen bent, gewoon blijven doen!
groetjes!
zeppos58
9 augustus 2008, 22:00
Alles en iedereen krijgt bij mij meerdere kansen, denk maar aan PHG dat de eerste keer tegen viel en de twee dik mee. Ik heb in VV een aantal goede en zeer goede sessies gedaan, maar de laatste twee keer viel het tegen. Ik val niet op die knappe koppies met veel verf en Barby look. Ik heb ze liever gewoon zoals ze zijn. En in de meeste clubs vind ik die wel, maar de laatste keren niet in VV. Een mede ijsbeer die zowat op hetzelfde valt als ik was er vorige week en is ook op zijn honger blijven zitten. begrijp me niet mis, ik ben niet opzoek naar oude dikke tantes of zo, maar naar goed uitziende meiden zonder (te) veel tra lalalalala.
Ik ben een Bernds fan weet je, en gezien de service in Bernds is een whirlpool niet nodig om toch te gaan.
Ik wil gewoon zeggen als ik twijfel tussen 2 clubs, dan kies ik voor deze die in whirlpool heeft, maar soms twijfel ik niet en ga ik gewoon naar Bernds, PHG of Freude...... en de recensies die volgen wel.
uurtje
9 augustus 2008, 22:15
Bernds is een hele aparte club waar ikzelf ook graag ben.
Dames die normaal gesproken een zeer goede service bieden en gisteren aanwezig waren:
Sina, Yvon, Mia, Carmen zijn namen die mij meteen te binnen schieten. Op zich al ontzettende top acts... En eigenlijk ook helemaal niet girlie, girlie. Aanrader voor de volgende keer....
Jansen
10 augustus 2008, 21:04
Of er nu een zwembad bij is of niet ik kom voor de dames en het kan nog gezelliger worden als je ook een aantal ijsberen treft zodat je nog wat kan kletsen en drinken met elkaar.
Maar als het een avond is met te weinig dames wat wel eens in VV voorkomt en er zit dan ook niet de juiste bij dan heb je een kut avond met of zonder vrienden maakt dat toch niet veel meer uit.
Ik kom om te :fuck:
Het kan ook zijn dat je in VV komt en er zitten heel veel favorieten :thefinger
ja dan heb je geluk.
Dat geldt ook voor PHG mooie tent,goed eten,Pizza,s,zwembad en dames
Ook hier wel eens meegemaakt dat het kloten was en dan ga je ook met een ontevreden gevoel naar huis.
Maar in GT gebeurd dat niet. zwembad,eten is kut maar de dames en tuin is super.
Hier maak je nooit mee dat er geen goede dames voor je rondlopen er is elke dag een nieuwe verse aanvoer en er lopen toch zeker elke dag rond de 60 dames rond.
Lange wachttijden is wat minder maar pak dan eerst een dame bij binnenkomst en boek vast een dame ruim een uur vooruit dan heb je dat probleem niet.
GT valt dus nooit tegen want ik kom voor de dames.;);)
sunny
11 augustus 2008, 00:06
Naja, auch heute war wieder eine eher bescheidene (nicht nur meiner Meinung nach) Frauenauswahl in der VV. Nachmittags waren es sicher nicht mehr als ca. 12-15 und Abends 25-30 (?). Auch wenig Männer und somit eine eher gelangweilte Stimmung.
Hätte ich nicht auf meine sonntägliche Verabredung gewartet (:luvlove:), wäre ich spätestens nach dem Essen sich ins GT weitergefahren :green_smi
Hab wohl gehört, das Samstags recht gut -auch von den Damen- besucht gewesen sein soll. Was meine Meinung wieder untermauert, das die VV wohl eher ein "Wochenendclub" zu sein scheint...................
Viele Grüße
rplover
11 augustus 2008, 01:11
Zaterdag was het gewoon top.
Ik heb geen enkel beertje horen klagen, al waren de beroepsklagers uiteraard in geen wegen of velden te zien, als 't goed is zie je hen niet :D
Prachtige en minder prachtige Meiden, goede sfeer, heerlijk dagje beleefd tesamen met enkele bekenden en minder bekenden.
UItgebreid verslag volgt.
RAUL7
11 augustus 2008, 12:46
Villa Vertigo, jeden Freitag und Samstag Party mit DJ Jo! (http://blog.villavertigo.de/?p=299)
Ik wil VROUWEN zien en geen DJ :smile2:!
Willem2
11 augustus 2008, 13:04
Ik wil VROUWEN zien en geen DJ :smile2:!
Dan zou je eens wat verder moeten kijken op de blog : http://blog.villavertigo.de/
RAUL7
11 augustus 2008, 13:17
Dan zou je eens wat verder moeten kijken op de blog : http://blog.villavertigo.de/
Ik bedoel in de Villa zelf, want vorige week woensdag was het gene vette :eek:!
Moeke1
11 augustus 2008, 15:56
Jessica, die met die diamanten pijl :cool: boven haar kontje , was er zaterdag ook.
Gustomass
11 augustus 2008, 16:42
Woensdag gehaktdag, dan zou ik het ook niet wagen..:cool:.hoewel...
Gustomass die warm vlees toch altijd nog plezierig vindt...
Big30
11 augustus 2008, 16:57
Jessica (http://blog.villavertigo.de/?p=297)
Joy (http://blog.villavertigo.de/?p=289)
Sonja (http://blog.villavertigo.de/?p=286)
Lorena (http://blog.villavertigo.de/?p=281)
Deze dames in ieder geval wel ;)! Waarmee ik niet wil zeggen dat de line-up Woensdag jl. magistraal was!
rplover
11 augustus 2008, 17:18
Deze dames in ieder geval wel ;)! Waarmee ik niet wil zeggen dat de line-up Woensdag jl. magistraal was!
Neen, maar zaterdag wel, en voor Raoul7 het beste van twee werelden, zijn twee DJ's waren er, EN een hele hoop schoonheden.
En die DJ's waren niet echt nodig geweest :D;)
uurtje
11 augustus 2008, 17:30
Nou rplover, hier kan ik mij bij aansluiten v.w.b de vrijdag. Schoonheden in overvloed. Voor elk wat wils. Inclusief toppers die uiteraard niet genomen werden. Nee, laten we nog maar een sigaar opsteken en een pils naar binnen kletsen. Oh, wat raar dat die meiden niet willen zoenen....
oblix
11 augustus 2008, 18:52
Of er nu een zwembad bij is of niet ik kom voor de dames en het kan nog gezelliger worden als je ook een aantal ijsberen treft zodat je nog wat kan kletsen en drinken met elkaar.
Maar als het een avond is met te weinig dames wat wel eens in VV voorkomt en er zit dan ook niet de juiste bij dan heb je een kut avond met of zonder vrienden maakt dat toch niet veel meer uit.
Ik kom om te :fuck:
Het kan ook zijn dat je in VV komt en er zitten heel veel favorieten :thefinger
ja dan heb je geluk.
Dat geldt ook voor PHG mooie tent,goed eten,Pizza,s,zwembad en dames
Ook hier wel eens meegemaakt dat het kloten was en dan ga je ook met een ontevreden gevoel naar huis.
Maar in GT gebeurd dat niet. zwembad,eten is kut maar de dames en tuin is super.
Hier maak je nooit mee dat er geen goede dames voor je rondlopen er is elke dag een nieuwe verse aanvoer en er lopen toch zeker elke dag rond de 60 dames rond.
Lange wachttijden is wat minder maar pak dan eerst een dame bij binnenkomst en boek vast een dame ruim een uur vooruit dan heb je dat probleem niet.
GT valt dus nooit tegen want ik kom voor de dames.;);)
Ik heb meerdere slechte dagen meegemaakt in GT. maar ik ben dan nog kieskeuriger als Jansen. 70 meisjes onder de 20 jaar, slecht eten en geen zwembad, dat is pas balen.
oblix
11 augustus 2008, 19:06
Man man man, wat was die DJ geweldig, als er nog iemand een DJ nodig heeft op vrijdag of zaterdag moet je deze echt nemen.
wel even melden op meetingpoint. want dan kan ik mijn oordoppen thuis laten.
rplover
11 augustus 2008, 19:59
Man man man, wat was die DJ geweldig, als er nog iemand een DJ nodig heeft op vrijdag of zaterdag moet je deze echt nemen.
Meenemen naar de Jéetée, dan is zowel Raul7 EN wij tevreden, speelt muziek voor pubers onder de 20 :thefinger:lostit:;)
Ach, dat was bijna het enige minpuntje zaterdag, Buiten Annabel, die heeft het gepresteerd uitgeroepen te worden tot slechtste fuck van de eeuw bij ondergetekende.
Gelukkig heeft Sabina dit ruimschots goedgemaakt, ik krijg weer zin als ik haar daar zie rondlopen in 't zwart. Wat een KlasseMeid, en wat een service, de Villa zou haar een aparte massageruimte moeten geven, een kamer enkel en alleen voor haar en erotische massages.
Lekker lekker lekker :luvlove:;)
Big30
11 augustus 2008, 20:17
Smaken verschillen ;)! Vorige week Dinsdag en Woensdag was ik weer eens in de Villa tsja twas warm he en heb thuis geen zwembad :p.
Ik heb me prima vermaakt hoewel de line-up Woensdag wat beter had kunnen, maar beide dagen resulteerden in een zeer geslaagde kamergang dus ik klaag niet.
Gril was natuurlijk goed maar het avond eten wat binnen wordt geserveerd was niet slecht maar was wat te weinig. Maar OK als dat op is heb je natuurlijk nog altijd de gril waar je aan je trekken kunt komen.
Tiga
11 augustus 2008, 21:44
Buiten Annabel, die heeft het gepresteerd uitgeroepen te worden tot slechtste fuck van de eeuw bij ondergetekende.
Is dat dezelfde als deze Anabel (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12550)?
oblix
11 augustus 2008, 21:44
Smaken verschillen ;)! Vorige week Dinsdag en Woensdag was ik weer eens in de Villa tsja twas warm he en heb thuis geen zwembad :p.
Ik heb me prima vermaakt hoewel de line-up Woensdag wat beter had kunnen, maar beide dagen resulteerden in een zeer geslaagde kamergang dus ik klaag niet.
Gril was natuurlijk goed maar het avond eten wat binnen wordt geserveerd was niet slecht maar was wat te weinig. Maar OK als dat op is heb je natuurlijk nog altijd de gril waar je aan je trekken kunt komen.
Smaken verschillen dat wel, maar ik ben het verder toch wel heel erg met jouw eens. Ik had het zo zelf kunnen schrijven. dit geld overigens ook voor zaterdag. Alleen die DJ zaterdag, die draaid inderdaad mijn smaak muziek niet.
rplover
11 augustus 2008, 22:49
Is dat dezelfde als deze Anabel (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=12550)?
Nope. Die van zaterdag kust niet (en vertelt het op de kamer), pijpt niet (verrassing verrassing, ze vertelt het op de kamer), en 't neuken, nou ja, als je 't al neuken kan noemen, was zelfs voor rplover de naam neuken niet waardig. En ze is niet zo slank ;) Ik stond dan ook, douchen incluis, op 10 minuutjes terug beneden, met beide voetjes op de grond :hammer:
Eigenlijk zou ze het schaamrood op haar wangen moeten krijgen, maar ok, zulke vrouwen werken zichzelf er wel uit :D
RAUL7
11 augustus 2008, 23:49
Smaken verschillen, deze dames heb ik ook wel gezien maar ze trekken mij niet aan :eek:! Tot Dodo binnenkwam had ik die dag niks gezien waarmee ik naar de kamer wou, dan heeft ze mij ook nog snel afgewerkt :o! Er waren die dag ook veel te weinig dames aanwezig, want als ik mij goed herinner was ik niet de enige die er zo over dacht.
Local Hero
14 augustus 2008, 18:17
Oh guys, nu pas bekomen van een zeer mooi dagje + avondje VV'en afgelopen zondag. Het leek wel een Hollandse invasie daar die zondag met al die nederlandse beertjes + dames. Het is een voordeel als een ander: het moet niet altijd over TZ, FT en andere simple pleasures gaan, een goede conversatie in je moerstaal is mij evenveel waard. Van de nederlandse dames was er een ranke Surinaamse (Francesca?), zeer lief, en ook nog Michelle + natuurlijk de 'PoolsediedeNederlandstaalgoedmachtig is' Yvonne :luvlove: (but I'd rather like to speak english to :love2: now and then)
Toch een vrij internationaal gezelschap die zondag, EN niets dan gelukkige gezichten, zo'n omgeving als de Villa heeft duidelijk een goede invloed op je humeur :D
Een nieuwe aanwinst voor VV was Annicka, Duitse spring in 't veld van 32 lentes. De zon was vaak afwezig afgelopen zondag maar ze straalde overal waar ze kwam. Als er zoiets bestaat zoals 'sex-compatibiliteit' dan heeft deze lieve schattebout dat eindelijk eens bewezen :fuck:
.... en lekker kussen kan ze ook :freu: + heur English is very very good
Niemand van het ijsberenforum afgelopen zondag gespot, maar hun aanwezigheid hoeft niet altijd perse een garantie te zijn voor een super gezellig dagje in Grefrath :green_smi
Niet goed: de ene helft van VV is een echt rokershol geworden, terwijl het terras van de andere helft regelmatig onder 'vuur' ligt ...
Rookverbod? Ich habe es nicht gewusst :motz:
zeppos58
14 augustus 2008, 18:35
....simple pleasures gaan, een goede conversatie in je moerstaal is mij evenveel waard....
Daarvoor hoef ik zo ver niet te rijden, kan ik in de kroeg om de hoek ook, mag ik me nog lazarus drinken kan ik gewoon te voet naar huis.
Vandaag de afrit Grefrath netjes gelaten voor wat ze was. Op het pedaal gedrrukt en in Bochum de afrit genomen. Pure geile seks met alles er op en eraan daar in Freude, en daar ga ik voor.....:teuflisch
Meer nieuws later:cool:
rplover
14 augustus 2008, 19:09
Daarvoor hoef ik zo ver niet te rijden, kan ik in de kroeg om de hoek ook, mag ik me nog lazarus drinken kan ik gewoon te voet naar huis.
Vandaag de afrit Grefrath netjes gelaten voor wat ze was. Op het pedaal gedrrukt en in Bochum de afrit genomen. Pure geile seks met alles er op en eraan daar in Freude, en daar ga ik voor.....:teuflisch
Meer nieuws later:cool:
Lekker negatief toch wezen, ik zou bijna denken dat je een echte Hollander bent, die met zijn sleurhut richting Frankrijk trekt ieder jaar, en wel zijn hut vol drank en freet steekt. En dan lullen dat de camping toch niet "je dat" was.....
Daar vergelijk ik die azijnpissers die de villa niks vinden alleen nog maar mee.
Zoals ik al zei, alles mag goed zijn, nog gaat er steeds kritiek komen, maar in een club als GT mag alles goed fout zijn, daar willen ze allen heen.
Zelfs al was de toegang gatis, zou het nog niet goed zijn.
Ik zou echt al jullie luxueuze villa's en prachtige echtgenotes allen eens willen zien, want jullie moeten wel in luxe baden, als ik hier de kritieken lees, en prachtexemplaren thuis zitten hebben.....
...maar wat doen jullie dan in die clubs? :rolleyes:
Hop hop hop, de sleurhut in en lullen maar, en niet vergeten de Bison Futé te nemen, zo sparen jullie nog lekker de wegentax uit op Franse autostrades, en onderweg in Luxemburg niet vergeten drie uur aan te schuiven om te tanken, en enkele jerrycans te vullen
Local Hero
14 augustus 2008, 19:57
Thanks rplover voor de steun, it's good to be among friends
A simple man and his simple pleasures, meer moet dat niet zijn :D
uurtje
14 augustus 2008, 20:13
Hmmmm, rplover, waar heb ik de vergelijking met die sleurhut toch eerder gezien? Anyway, ik mis de klachten over Freude omtrent het ontbreken van een tuin. IK ben er al ff niet meer geweest (was toen wel een goede tent maat ik schijn snel tevreden te zijn gezien sommige maatstaven) maar is er ook een whirlpool?
Ik las trouwens laatst ook recensies over nieuwe NL clubs waar mensen schreven dat er weinig (minder dan 10) dames waren. Dit kan betekenen dat er nog altijd ijsberen zijn die niet naar de massa kijken ofdat er ijsberen zijn die met 2 maten meten. Smaken zijn smaken en die kunnen verschillen. Zeg dan gewoon dat het niet je ding is. rplover, ik ben het wederom helemaal met je eens. Ik hou zelf niet van GT. Maar ik schrijf toch niet hele forums vol met vage redenen zoals; de deuren piepen, er was een meid met een zilverkleurig horloge, de plant bij de whirlpool deed afbreuk aan de steriel omgeving, ik had graag een speklapje van de BBQ gehad maar ze hadden alleen kip, braadworst, varkenslapje en ministeak....
Ik kan mij bijzonder goed voorstellen dat VV niet je ding is. Man, geef het toe en blijf er weg. En hou vooral op te zeuren. Alle dogredenen zijn reeds weerlegt. Ook die, die nog aangevoerd worden.
The Saint
14 augustus 2008, 21:22
ik mis de klachten over Freude omtrent het ontbreken van een tuin. IK ben er al ff niet meer geweest (was toen wel een goede tent maat ik schijn snel tevreden te zijn gezien sommige maatstaven) maar is er ook een whirlpool?
Vanaf 16 augustus wel en smaen met 17 /8 vrije ingang :D
uurtje
14 augustus 2008, 21:31
ik zag het al ergens. maar Freude was destijds een toffe tent en is niet slechter geworden. dus ik verwacht ook geen slechte recensies
Rex
14 augustus 2008, 21:43
Het leek wel een Hollandse invasie daar die zondag met al die nederlandse beertjes + dames.
Niemand van het ijsberenforum afgelopen zondag gespot, maar hun aanwezigheid hoeft niet altijd perse een garantie te zijn voor een super gezellig dagje in Grefrath :green_smi
Waren er nu wel of geen bekende ijsberen? Of was je met je gedachten ergens anders?:confused:
zeppos58
14 augustus 2008, 23:28
Ik ben geen Hollander zelf geen Nederlander ook geen Belg maar een Vlaming
Bij gevolg heb ik ook geen Sleurhut en ga ik op reis naar heel andere oorden, dit jaar was het Oostenrijk als je het wil weten.
Als ik naar een saunaclub ga is dat in de eerste plaats voor goede geile hete superseks, de rest komt er bij. Is de club mooi dan is dat mee genomen, maar in de eerste plaats moet de service top zijn.
Eerlijk is eerlijk de service in VV laat vaak de wensen over tenzij je een snelwipper of alles neuker bent die tevreden is met een dooie vis of een zak patatten.
GT vind ik gewoon teveel volk op 1 plek. De zaak is gewoon te klein voor het volk dat er komt.
Ik ben niet altijd in de mogelijkheid om naar Bernds of Freude te gaan gezien de afstand. Dan neem ik een club dichter bij, en als ik twijfel, waar ik naartoe zal gaan, dan kies ik de club die wel een whirlpool heeft, maar soms twijfel ik niet en rij ik gewoon naar PHG.
Je moet lezen wat er staat, niet wat jullie zouden willen wat er staat.
En ik ga niet naar een club om een ganse dag te "buurten" zolas de Nederlanders dat zo mooi zeggen. Tussen 2 sessies in kan ik wel een babbeltje slaan met een mede ijsbeer, maar dat zal nooit de hoofdbedoeling worden tijdens een saunaclub bezoek.
En nu zwijg ik er over, ik heb vandaag van topseks genoten zoals ik die in VV nog Nooit heb gehad. Al hoewel ik een paar maand geleden wel enkele goede sessies had in VV, maar die meiden zijn er niet meer te bespeuren. Jammer.
The Joker
15 augustus 2008, 18:32
http://blog.villavertigo.de/?p=310
Ik vraag me af hoe het gaat lopen die dag, vanaf 22:00 komt er een soort van afterparty in de Villa.
Zijn er trouwens nog ijsberen die ervaring hebben met Valeska?
http://blog.villavertigo.de/?p=308
Gister kwam ze ineens om me heen hangen alsof ze al 12 maanden geen klant heeft gehad, maar hier praat men over haar uitstekende service.
Local Hero
15 augustus 2008, 20:19
Waren er nu wel of geen bekende ijsberen? Of was je met je gedachten ergens anders?:confused:
Afgelopen zondag in de VV, het was zoals 'kapitein' Zeppos al aangaf: de VV is uiterst geschikt om te gaan buurten. Veel volk (van elke nationaliteit) gesproken maar niemand die enigzins blijkbaar ergens actief op een (ijsberen)forum actief is. Een van de (oudere) hollandse ijsberen verwoordde het zo: ".. wat in de Villa gebeurd, dat blijft achter als je door de poort gaat ...." :o
@Rex: ik heb een vermoeden dat ik als eens tegen ben gekomen vorige zomer in YY. Ben jij niet die ijsbeer gewoonlijk enkel in een handdoek + (euh ... hoe moet ik dat nu weer zegge ...) 1 brok spieren met een paar tatoeages erop? Is that you Rex? :rolleyes:
ps: niemand van jullie gespecialiseerd in tandprothesen? :D
Horny_one
15 augustus 2008, 23:28
@Rex: ik heb een vermoeden dat ik als eens tegen ben gekomen vorige zomer in YY. Ben jij niet die ijsbeer gewoonlijk enkel in een handdoek + (euh ... hoe moet ik dat nu weer zegge ...) 1 brok spieren met een paar tatoeages erop? Is that you Rex? :rolleyes:
Rex is net als ik een watje.... geen tatoeages...:D
Big30
16 augustus 2008, 02:25
Het toeval der werkelijkheid bracht mij vrijdagavond jl. weer eens in de Villa!
De parkeerplaats was zeer goed gevuld, het was druk in de Villa. Veel dames waren aanwezig 58 in getal. Daar onder veel zeer lekkere snoepjes ;)!
Ik trof ook tot mijn stomme verbazing Manni1A, Lindberg en Sonny aan in de Villa en net als ik hebben ze volgens mij een zeer geslaagde avond in de Villa gehad :freu:!
Lekker van de BBQ genoten, wat voetbal gekeken, Sauna goed op temperatuur, genoten van een paar paaldans acts, een goede kamersessie gehad.
Kortom was een meer dan geslaagde avond in de Villa :lostit::freu::lostit:!
Manni1A
16 augustus 2008, 11:47
Der Freitag (15.8.) war ein sehr, sehr , sehr, sehr schöner Tag in der Villa :freu:
Nicht nur die Anzahl der Frauen wird immer größer (diesmal 58), sondern auch die Auswahl an Top-Acts. Ein Gefühl wie in den guten, alten Club-Zeiten am Niederrhein, dass man gar nicht weiß, wem man sein Glück schenken soll ;)
Den Tages-Enstieg habe ich mit Julia (D) gemacht - nach meiner Premiere vor zehn Tagen mit ihr war die Performance diesmal noch besser ;) Julia ist mittlerweile übrigens blond.
Danach gab es meine Premiere mit Judith (D) - wow, genial, großartig, gigantisch. :freu::fuck:
Kurz vor Feierabend habe ich dann noch eine dritte Runde mit Valeska (D) gedreht. Sie hat mich den ganzen Tag über durch ihr Tiger-Outfit und abends durch ihren Stangentanz gereizt. Der Service war aber eher professionell - eine reine Optik-Nummer. Bei Julia und Judith gibt's Top-Optik und Top-Service.
Zwischendurch habe ich noch einen der beiden neuen Masseure getestet - die beste Massage, die ich je erlebt habe.
Kann ich einen dieser Zauberer adoptieren? Kann ich die Mädels mit nach Hause nehmen? Oder kann ich in der Villa einziehen? :confused:
rplover
16 augustus 2008, 12:19
Der Freitag (15.8.) war ein sehr, sehr , sehr, sehr schöner Tag in der Villa :freu:
Nicht nur die Anzahl der Frauen wird immer größer (diesmal 58), sondern auch die Auswahl an Top-Acts. Ein Gefühl wie in den guten, alten Club-Zeiten am Niederrhein, dass man gar nicht weiß, wem man sein Glück schenken soll ;)
Den Tages-Enstieg habe ich mit Julia (D) gemacht - nach meiner Premiere vor zehn Tagen mit ihr war die Performance diesmal noch besser ;) Julia ist mittlerweile übrigens blond.
Danach gab es meine Premiere mit Judith (D) - wow, genial, großartig, gigantisch. :freu::fuck:
Kurz vor Feierabend habe ich dann noch eine dritte Runde mit Valeska (D) gedreht. Sie hat mich den ganzen Tag über durch ihr Tiger-Outfit und abends durch ihren Stangentanz gereizt. Der Service war aber eher professionell - eine reine Optik-Nummer. Bei Julia und Judith gibt's Top-Optik und Top-Service.
Zwischendurch habe ich noch einen der beiden neuen Masseure getestet - die beste Massage, die ich je erlebt habe.
Kann ich einen dieser Zauberer adoptieren? Kann ich die Mädels mit nach Hause nehmen? Oder kann ich in der Villa einziehen? :confused:
Dat kan toch niet zijn... :baby2:
Heb je echt geen drie seconden moeten wachten als je een drankje bestelde? Was de vleessaus niet te vettig? Was er wel genoeg eten? Was de sauna wel op temperatuur? Stond de muziek niet te hard? Waren beide whirlpools wel gevuld en perfect op temperatuur? Was het personeel wel atijd even vriendelijk? Is de thekefrau altijd aan de receptie en geeft ze wel de juiste maat badsloefkes? Dat kan toch niet waar zijn, geen kritiek op het geheel concept van de Villa :hammer:
Ach, juist, je bent een man die de schoonheid van dit paradijs voor mannen inziet, EN een Duitser, geen "sleurhuthollander" of "budgetneukendebelg" of noem ik hen gewoon "verwende prinsjes van één dag":zauberkis :D;)
Jorah Mormont
16 augustus 2008, 12:23
Gisterenavond vanuit YY naar de Villa gegaan. Zo rond 20:15uur aangekomen. Kon bijna de auto niet meer kwijt op de parking.
Bij binnenkomst vriendelijk begroet door de Thekefrau en Stephan, waarbij ik de laatste persoon de complimenten mag geven voor de wijze waarop hij met gasten omgaat:freu: Nog nergens zoiets meegemaakt!
Voor het eerste gebruik kunnen maken van de nieuwe kleedruimte (voorheen de kino) en onderweg daar naar toe heerstte er al een hele goede stemming.
Deze avond weer veel nieuwe dames, het totaal aantal dames zat ergens tussen de 50 en 60. Er waren gisteren zo'n kleine 100 beren binnen. Dit in combinatie met de hard-ware van de Villa, zou je zowat gaan denken dat het de optimale club is waar een ijsbeer zich kan vermaken.
Natuurlijk ook van het vrouwelijke schoon genoten. Ik vond het zelf ook wel eens tijd om de massage kunsten van Sabine te mogen ervaren. Super sessie, waarbij ik het op een tantra variant liet aankomen. Zelf niet gekomen, maar als een BOM testosteron van de kelderkamer gekomen.
Tja, dan kun in zo'n toestand eigelijk alles :fuck: wat op dat moment voor je voeten loopt. Na even rust genomen te hebben en wat bijbuurten met Big30, Manni1A en Lindberg, heb ik Roemeense Sonya gevraagd mij te verlossen van mijn oververhitte situatie:fuck: Ook dit was een geweldig sessie.
Tja, wanneer je dan na afloop nog even ligt bij te komen in de bar en de mooie dames voorbij ziet lopen, dan kan ik alleen maar concluderen dat mijn "things to do lijstje" in de Villa alleen maar groter wordt.
Het was dus weer een geslaagde avond in de Villa.
Sonny:wink:
alex_cal
16 augustus 2008, 18:58
wie gaat er morgen (zondag) ?
eerste saunabezoek (voor alles een eerste keer), ... denk dat ik vv ga kiezen na langdurig forumlezen & tip van the saint (waarvoor dank) ...
zou leuk zijn mocht ik een ervaren ijsbeer tegenkomen in vv die me wat 'tips' kan bijbrengen (wat gezever erbij kan het maar extra gezellig maken)
alex
rplover
16 augustus 2008, 19:05
wie gaat er morgen (zondag) ?
eerste saunabezoek (voor alles een eerste keer), ... denk dat ik vv ga kiezen na langdurig forumlezen & tip van the saint (waarvoor dank) ...
zou leuk zijn mocht ik een ervaren ijsbeer tegenkomen in vv die me wat 'tips' kan bijbrengen (wat gezever erbij kan het maar extra gezellig maken)
alex
Ik weet niet of zondag een goede keuze is hoor, uit de laatste berichten blijkt dat vrijdag en zaterdag zalige dagen zijn om in de villa te vertoeven, de andere dagen is het nog (iets te) rustig kwa Meiden. Volgens de berichten he, niet op de pianist schieten :smile2:
Ikzelf ga meestal de zaterdag, ben twee keer de donderdag geweest, dat was redelijk goed kwa Damesaantallen, en één keertje de maandag, dat was veel minder (15 Meiden en 7 beertjes de ganse avond).
Maar het is maar wat je verlangt, gezellige drukte (vrijdag en zaterdag) of heel erg rustig (andere weekdagen).
Als het echt je eerste keer is, afspreken met een beertje, want die Meiden herkennen beginnende beertjes, en ja, dan ben je de uitgeperste citroen, vooraleer je 't beseft (het blijven pro-tjes, die er voor het geld zitten he).
Als ze zien dat je in goed gezelschap bent, dan is de kans al heel wat kleiner dat jij het opgejaagd wild wordt ;)
alex_cal
16 augustus 2008, 19:23
schitterend,
kijk er al naar uit ...
:p
ben ENKEL morgen (zondag) vrij, ...
andere suggesties zijn altijd welkom
vv zag er relaxt, luxueus uit, wifi aanwezig, veel wellness & schoon vrouwen op hun site, ... 'k zeg het, is m'n eerste keer naar een saunaclub.
alle info & tips meer dan welkom !
Groetjes,
alex
lieget
17 augustus 2008, 00:10
Bij binnenkomst vriendelijk begroet door de Thekefrau en Stephan, waarbij ik de laatste persoon de complimenten mag geven voor de wijze waarop hij met gasten omgaat:freu: Nog nergens zoiets meegemaakt!
:
Ben ik helaas niet mee eens, als je kritiek hebt op de club, of "problemen" met een dame aankaart, slaat hij 100% om, en schenkt hij je geen aandacht meer.
sunny
17 augustus 2008, 02:38
++++++Oder kann ich in der Villa einziehen?+++++++++++++++++
Du hast doch da schonmal kurzfristig "gewohnt" :thefinger
Bin übrigens heute (Sonntag) in der VV, bei hoffentlich sonnigem Wetter.
Viele Grüße
Moeke1
17 augustus 2008, 08:13
Het was gisteren zwembadweer, dus ganse dag naar VV. 't Was vrij rustig toen ik om 2u binnen kwam. Gelukkig botste ik meteen op Adriana (Marrok-Braziliaanse) die ik ken van YY. Met haar een geweldige sessie gehad.
Na een uurtje zonnen, met Roemeense Julie (voor de Belgen:ze lijkt op Belle Perez) naar de kamer voor een tegenvallende sessie :heul:.
Na het lekkere eten, gevallen voor de mooie blik van Dodo. Zij was volgens mij al effe niet meer in bad geweest :huch:(zie recensie).
Na de barbeque een afsluitertje gedaan met mooie Julia.
Daar het niet echt druk was, heb ik tussen de avondsessies in gezellig kunnen babbelen met de mooie bardame Kimberly :luvlove:
MiniME
17 augustus 2008, 20:53
Daar het niet echt druk was, heb ik tussen de avondsessies in gezellig kunnen babbelen met de mooie bardame Kimberly :luvlove:
Die Kimberly is inderdaad heerlijk. Ze heeft nog een paar daagjes in GT gewerkt en was super op de kamer (zie recentie aldaar). Weet iemand of ze dit ook nog (weer) gaat doen?
sunny
18 augustus 2008, 01:04
So, anscheinend bin ich immer an den falschen Tagen in der Villa :wand:
Wäre nicht wieder mal mein sonntägliches "Date" erschienen, hät ich es vor Langeweile ja kaum ausgehalten. War echt mal wieder "Totentanz" heute :mad:
(Sehr) wenig Frauen, wenig Männer :eek: Da frag ich mich doch glatt, ob in der VV die Frauen nur Freitags/Samstags arbeiten kommen......................
Etwas gutes hat es aber auch für sich: da auch die Damen sich im Laufe des Abends meist so richtig Langweilen, hab ich immer (während der "off"-Zeiten meines "Dates") ausreichend nette weibliche Unterhaltung :D
Viele Grüße
mars
18 augustus 2008, 01:39
Ik twijfelde vandaag welke zaak het zou worden.:confused: LR of VV. Omdat ik VV op dit moment gewoonweg de mooiste club vind, besloot ik daar heen te gaan vandaag. Tegen de klok van 17:00 reed ik de parkeerplaats van dit zeer “ rustieke huisje” . Het was een paar weken geleden dat ik hier geweest was en werd naar de nieuwe kleedkamer gedirigeerd. In de Nietrokers bar bestelde ik een overheerlijke cappuccino bij de uiterst vriendelijke blonde barvrouw. Buiten een plekje gevonden tegenover naar bleek later een Duitse dame. Ze werkte hier pas een paar weken en had een zeer lieve uitstraling en zeer mooie ogen. Het jammeren aan deze dame was dat ze een paar pondjes teveel had.( dit vond ze zelf ook, en het maakte haar wat onzeker) Uiteraard liepen er slankere maar ook dikkere,:eek: dus ik zei tegen haar dat ze zich niet hoefde te schamen. Tegen de klok van zes vroeg ze me samen met haar te gaan eten. Dit hebben we gezellig gedaan en na het eten zijn we naar de kamer gegaan. Het was mijn eerste ronde en was na de standaard sessie van een half uurtje klaar.:fuck: Aan de speelautomaat zat een Poolse dame die bij mijn vorige bezoek nogal dronken was. Ze vroeg me even bij haar te komen kijken en of ik haar het geluk kwam brengen. Na een tijdje mijn tweede ronde ingestart en liep de Turkse Ebru tegen het lijf.:green_smi Ze vertelde me dat ze al werkzaam was geweest in Happy-garden en GT en dat ze VV ook weer ging verlaten.:heul: Maandag zal haar laatste dag zijn. Ik kende ze niet van beide clubs maar ik vond haar wel leuk. Samen op kamer 1 beland alwaar we een geweldige sessie hebben gehad met alles “drop en dran”.:love::fuck: 2 uurtjes hebben we gespeeld en ik was kapot. Na het douchen zat ik in de bar wat te drinken en kwam ze weer binnen lopen. Op dat moment werd ik weer opgewonden van haar en hebben we nog een uurtje genomen. Het was er rustig maar voor mij een zeer geslaagde VV dag. :wink:
running man
18 augustus 2008, 07:27
manner und frauen???
Betekend dit dat er nog andere vrouwen zijn naast de welbekende ''dames van het huis''?
Wordt er op deze dag in normale kledij rondgelopen dan?
Willem2
18 augustus 2008, 12:28
manner und frauen???
Betekend dit dat er nog andere vrouwen zijn naast de welbekende ''dames van het huis''?
Wordt er op deze dag in normale kledij rondgelopen dan?
Het is een gewone saunaclub-dag. Na tienen kan dat misschien anders zijn :rolleyes:
Moeke1
18 augustus 2008, 14:40
Die Kimberly is inderdaad heerlijk. Ze heeft nog een paar daagjes in GT gewerkt en was super op de kamer (zie recentie aldaar). Weet iemand of ze dit ook nog (weer) gaat doen?
Voorlopig niet, maar ze belt me als ze goesting moest krijgen :cool:
Haar recensie vind je hier:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11704&highlight=kimberly
Big30
18 augustus 2008, 14:54
Het is een gewone saunaclub-dag. Na tienen kan dat misschien anders zijn :rolleyes:
Na 22u lopen de heren in hun normale kloffie en de dames zo begreep ik in een VV T-shirt rond. Het is dan een normale party met kleding in de Villa.
mars
18 augustus 2008, 18:36
=> Ebru (Koerdistan) ex-Alef (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=4412)
Nee Sibel uit GT. 100% Uit Turkije.
uurtje
18 augustus 2008, 18:44
Dit is toch geen fundamentele discussie? Nou, bij mijn weten bestaat het land Kurdistan ook niet. In ieder geval niet als zelfstandig en officieel erkend land....
mars
18 augustus 2008, 19:36
Dit is toch geen fundamentele discussie? Nou, bij mijn weten bestaat het land Kurdistan ook niet. In ieder geval niet als zelfstandig en officieel erkend land....
Het ging over welke dame, zodat het duidelijk over wie het gaat. Niet zo zeer het land, staat, dorp of gehucht;)
Toppie
18 augustus 2008, 19:39
Nou ff kort verslagje van mijn 2e en 3e bezoek aan VV. Ookal kamer ik er continu met dezelfde dame (Ja Ace2 kop hem er maar in ;)) en bovendien was ik er op "rustige" dagen was (zondagavond en maandagmiddag). Feit blijft dat er betere dames moeten komen! Stuk of tien toppers binnenhalen, meer sfeer in de bar, aktievere dames en je hebt een topclub! Makkelijk gezegd, maar zo zie ik t.
Voor de rest kan GT niet tippen aan de service die de Villa biedt. Zelfs na 21.00 kon "mijn" dame nog eten halen! Ja ik had late trek :) De kamers zijn fantastisch! Eindelijk geen gerotzooi en geschreeuw buiten de deur waardoor mijn toppertje zich niet kan concentreren ;)
Zoals gezegd heb ik t geluk dat mijn toppertje nu in de Villa zit en ik er ongestoord en in alle rust in de Villa van kan genieten :)
Moeke1
18 augustus 2008, 20:40
Hey Toppie. Wanneer ben jij niet in VV ? Ik wil ook wel eens van Lorra genieten. Want jij neemt ze gelijk voor 5 uren of langer mee hé.
Willem2
18 augustus 2008, 20:46
Hey Toppie. Wanneer ben jij niet in VV ?
Tja en hij heeft zijn vrijkaart nog wel weggegeven :hammer: En lees zijn eerste bericht over deze club :rolleyes:
Ik zal vrijdag eens kijken of toppie er weer is :D
rplover
18 augustus 2008, 21:17
Tja en hij heeft zijn vrijkaart nog wel weggegeven :hammer: En lees zijn eerste bericht over deze club :rolleyes:
En dat alles voor één enkele Meid. Met andere woorden: dan zijn Meiden toch niet de labielste wezens die er rondlopen, maar de beertjes.
Zo labiel als een zinkend schip, en de situatie kan totaal omslaan met één toppertje:D. En laat die dan nog gekickt zijn door GT omdat ze "de vallende ziekte" heeft, zegt veel over het management van GT , ze zijn duidelijk geen beschutte werkplaats, maar er moet gepresteerd worden, anders gaan de Meiden er onherroepelijk uit :rolleyes:
In ieder geval een hartelijk welkom aan deze Meid EN ook (waarom niet he) aan Toppie33, te hopen dat hij niet een hele bus volgelingen in zijn kielzog krijgt, of de relatieve rust in de Villa zou wel eens vlug weg kunnen zijn :D;)
Picasso 1
18 augustus 2008, 21:30
In ieder geval een hartelijk welkom aan deze Meid EN ook (waarom niet he) aan Toppie33, te hopen dat hij niet een hele bus volgelingen in zijn kielzog krijgt, of de relatieve rust in de Villa zou wel eens vlug weg kunnen zijn :D;)
Op grond van zijn eigen recensies denk ik dat de helft van de damesbezetting van GT hem spoedig volgt naar de Villa :rofl:.
oblix
18 augustus 2008, 21:34
Op grond van zijn eigen recensies denk ik dat de helft van de damesbezetting van GT hem spoedig volgt naar de Villa :rofl:.
Maar dat zijn dan wel allemaal toppertjes, als ik het goed gelezen heb.:rofl::freu:
Picasso 1
18 augustus 2008, 21:38
Maar dat zijn dan wel allemaal toppertjes, als ik het goed gelezen heb.:rofl::freu:
Dan heb je het verkeerd gelezen. Alleen bij Toppie laten ze zich gaan zoals ze bij geen enkele andere ijsbeer doen :D.
Oftewel, bitches :teuflisch.
Rex
18 augustus 2008, 21:39
Feit blijft dat er betere dames moeten komen! Stuk of tien toppers binnenhalen, meer sfeer in de bar, aktievere dames en je hebt een topclub! Makkelijk gezegd, maar zo zie ik t.
Zoals gezegd heb ik t geluk dat mijn toppertje nu in de Villa zit en ik er ongestoord en in alle rust in de Villa van kan genieten
Wat één ijsbeer zoal niet kan doen hè? Wordt het straks idd nog echt een toptent ook.............:eek:
Toppie
18 augustus 2008, 21:42
Precies picasso ;)
rplover
18 augustus 2008, 21:42
Wat één ijsbeer zoal niet kan doen hè? Wordt het straks idd nog echt een toptent ook.............:eek:
Het is al een toptent hoor, het gaat de verkeerde kant opgaan, met al die overloopstertjes en labiele beertjes. Waf waf :teuflisch;)
oblix
18 augustus 2008, 21:45
Dan heb je het verkeerd gelezen. Alleen bij Toppie laten ze zich gaan zoals ze bij geen enkele andere ijsbeer doen :D.
Oftewel, bitches :teuflisch.
Ah dat zijn dan meer de top of de floppertjes :huch::plapper:
Jansen
18 augustus 2008, 22:02
Het is al een toptent hoor, het gaat de verkeerde kant opgaan, met al die overloopstertjes en labiele beertjes. Waf waf :teuflisch;)
Het was heerlijk rustig Afgelopen vrijdag in YY en zondag in Antwerpen :rofl:
Dus ik ook een overlopertje :rolleyes:
Rex
18 augustus 2008, 22:04
Ben je ziek Jansen????
oblix
18 augustus 2008, 22:06
Nee, jij bent gewoon een overALlopertje:roll:
Toppie
18 augustus 2008, 22:22
Jezus wat een berichten, kom ik twee keer in VV.....
Hey Toppie. Wanneer ben jij niet in VV ? Ik wil ook wel eens van Lorra genieten. Want jij neemt ze gelijk voor 5 uren of langer mee hé.
Euh woensdag ben ik er zeker niet ;) En euh Lorra neemt mij 5 uren of langer mee ;) en dat is vaak nog te kort
JA die ondankbare hond ;) Mijn eerste bericht was niet zo slecht? Zei dat de club potentie heeft maar dat t vrouwenaanbod niet super is en dat is nog steeds zo.
En nee ik ben er vrijdag niet.....:eek:
En dat alles voor één enkele Meid. Met andere woorden: dan zijn Meiden toch niet de labielste wezens die er rondlopen, maar de beertjes.
Zo labiel als een zinkend schip, en de situatie kan totaal omslaan met één toppertje:D. En laat die dan nog gekickt zijn door GT omdat ze "de vallende ziekte" heeft, zegt veel over het management van GT , ze zijn duidelijk geen beschutte werkplaats, maar er moet gepresteerd worden, anders gaan de Meiden er onherroepelijk uit :rolleyes:
ff rechtzetten rplover, ik ben absoluut niet labiel in deze situatie en de insiders (Ace2 en Raul7) weten dat.
En moet je gelijk geven over t management van GT, dat me heel erg vies tegenvalt. Ook hoe ze dames behandelen in de club is ronduit schandalig! Zeker als ik dat vergelijk met hoe ze in VV worden behandeld. Wereld van verschil. Voor een biologisch stukje vlees moet je dus niet in GT zijn......
Dat zou t beste kunnen zijn wat VV zou kunnen overkomen ;)
Ik zou t in ieder geval wel VV zeer gunnen dat t een toptent wordt. Enige wat ik dan nog zou missen is een aparte Sadomaso-kelder voor rp :teuflisch
Willem2
20 augustus 2008, 22:53
VV is sinds kort een stuk aantrekkelijker geworden ;)
Ik zal maar een kindervraag stellen : Waarom ??? :rolleyes: ;)
Toppie
20 augustus 2008, 23:01
Ik zal maar een kindervraag stellen : Waarom ??? :rolleyes: ;)
lees je dan niet W2???? Toppie33 is er, Lorra is er!!!! :teuflisch
Willem2
20 augustus 2008, 23:10
lees je dan niet W2???? Toppie33 is er, Lorra is er!!!! :teuflisch
Dus doet Buttinsky een trio met jullie ???
Toppie
20 augustus 2008, 23:13
Dus doet Buttinsky een trio met jullie ???
geen probleem, maar ik ben dan wel t mannetje :fuck: :thefinger
patmutin
22 augustus 2008, 16:34
Wie heeft opklaringen met deze party:
- Wat is een bullentanz?
- Is de club open voor de party ?
- Zijn de girls normale werken ?
- Dresscode ?
Bedankt.
foots
22 augustus 2008, 16:55
Heren, Beren,
Ik begrijp het nog niet helemaal met de bullentanzparty:
er staat namelijk:
Die ersten 100 Gäste erhalten einen Vorzugs Verkaufspreis im VVK von 10€ für Frauen und 15€ für Männer!!!
Dat lijkt me erg leuk, maar hoe kom ik er aan ?
1. Moet ik dan eerste aanwezig zijn ?
2. En hoe laat om ... wanneer de club opengaat of om 22:00 wanneer de bullentanzparty begint.
W2 of anderen help, want ik wil weer graag in VV gaan eten !!!
Groet, Foots !
Big30
22 augustus 2008, 17:26
Zoals ik het begrijp betaal je morgen als je voor 22u binnen bent gewoon entree en om 22u zal de club even "gesloten" zijn om dan de gasten en de dames gelegenheid te geven om zich om te kleden.
Dresscode is er niet d.i. gewone cq. uitgaans-party kleding. De VV dames zullen herkenbaar zijn aan een VV T-shirt.
Je betaalt dan voor soft-long drinks 2 of 5 Euro.
woods25
22 augustus 2008, 20:08
Kennt jemand diese Frau aus Holland angeblich Hobby Hure dunkel blond um die 40,hübsches Gesicht,habe Die Letzte woche gesehen und Gestern.Große Titten
Trinkt viel Cola:rolleyes:
Gruß
woods25:wink:
MiniME
22 augustus 2008, 22:23
Na suggestie van een aantal ervaren VV-gangers deze keer op een vrijdag naar VV getogen. Rond het middaguur binnen, en gelijk de nieuwe kleedruimte kunnen zien. Prima, een stuk ruimer om je om te kleden.
Vervolgens welkom geheten door het alombekende "GT-stel" :rolleyes: en aan een lekker ontbijtje begonnen. Een prima begin dus.
Helaas heeft meer dan 8 uur verblijf op 1 van de topdagen van de week (voor een club als deze) niets meer opgeleverd dan de reeds bekende GT-dame. Verder hooguit 1 of 2 andere dames die de moeite waard waren (waarvan er 1 direct na het eten helaas alweer naar huis vertrok en de ander alsmaar op de kamer was :mad:)
Kortom: er is zelfs op vrijdag totaal niets te beleven voor mannen die komen voor een dagje opwindende sex met passievolle dames. De paar meisjes die er zijn zitten er als muurbloempjes bij (wat op zich prima is, beter dan allemaal jagende dames achter je aan) maar als je ze dan aanspreekt, komt er geen enkele warmte of het idee dat deze dame je ongelooflijk gaat verwennen.
Goed, ik zal dit wel allemaal niet mogen opschrijven in dit deel van het forum (maar waar dan wel?) maar iedereen mag er gelukkig mee doen wat ie wil (negeren, afschieten, ter harte nemen, etc). Zelf zal ik in ieder geval (tot er ooit misschien betere berichten komen) niet meer in VV te vinden zijn. Jammer, want (zoals toppie33 als eerder schreef) de club zou met de juiste (instelling van de) dames tot de beste van de regio kunnen behoren.
rplover
22 augustus 2008, 22:38
Na suggestie van een aantal ervaren VV-gangers deze keer op een vrijdag naar VV getogen. Rond het middaguur binnen, en gelijk de nieuwe kleedruimte kunnen zien. Prima, een stuk ruimer om je om te kleden.
Vervolgens welkom geheten door het alombekende "GT-stel" :rolleyes: en aan een lekker ontbijtje begonnen. Een prima begin dus.
Helaas heeft meer dan 8 uur verblijf op 1 van de topdagen van de week (voor een club als deze) niets meer opgeleverd dan de reeds bekende GT-dame. Verder hooguit 1 of 2 andere dames die de moeite waard waren (waarvan er 1 direct na het eten helaas alweer naar huis vertrok en de ander alsmaar op de kamer was :mad:)
Kortom: er is zelfs op vrijdag totaal niets te beleven voor mannen die komen voor een dagje opwindende sex met passievolle dames. De paar meisjes die er zijn zitten er als muurbloempjes bij (wat op zich prima is, beter dan allemaal jagende dames achter je aan) maar als je ze dan aanspreekt, komt er geen enkele warmte of het idee dat deze dame je ongelooflijk gaat verwennen.
Goed, ik zal dit wel allemaal niet mogen opschrijven in dit deel van het forum (maar waar dan wel?) maar iedereen mag er gelukkig mee doen wat ie wil (negeren, afschieten, ter harte nemen, etc). Zelf zal ik in ieder geval (tot er ooit misschien betere berichten komen) niet meer in VV te vinden zijn. Jammer, want (zoals toppie33 als eerder schreef) de club zou met de juiste (instelling van de) dames tot de beste van de regio kunnen behoren.
Jij kan inderdaad beter gewoon naar GT gaan:D, als je het daar beter vindt.
Niemand heeft daar iets op tegen, en daar heb je geen zieke Meiden, of mindere kwalitatieve Meiden (droom gerust verder, ik heb nog nooit zo een kwalitatief slechte Meiden gehad als in GT);). Jij kan duidelijk niet begrijpen dat het klienteel van de Villa niet dat van GT is, en dat het een totaal andere club is, met totaal andere Meiden. Rustiger, ja, maar er zitten zeker toppertjes tussen, en meer dan eentje, ofwel zijn jouw eisen wel erg hoog (alsof je hoge eisen moet hebben, is het aanbod in GT buiten jong en wild en afwerksters dan zoveel beter, vraag ik me af :loud:)
Gelukkig heb ik een totaal andere smaak dan jij, en vind ik het in de Villa steeds goed, ook kwa Meiden. kleuren en smaken he MiniMe.
En ik heb daar geen vele positieve berichtgevingen van andere beertjes voor nodig, MiniMe, ik heb zelf een eigen mening, en kan precies inschatten wat ik wil. Laat jij je beïnvloeden het steeds maar weer te proberen in de Villa, als je op voorhand weet dat het je ding niet is? :baby2:
Wij noemen dat "telefoneren". Ik weet, dat, indien ik nu naar GT ga, dat ik een bericht onder GT kan schrijven waar ik de club en de Meiden aldaar volledig kan afbreken en dat doe ik bewust niet:sleep: Het is daar niet mijn ding, dus blijf ik er weg, en dan hoef ik ook niet steeds te klagen dat het er zo slecht is. We weten intussen dat jij de Villa slecht vindt, maar toch maar wederkeren en dan die berichtgevingen plaatsen. Word jij betaald door GT?:lostit: :hammer:
Je mag dit gerust schrijven onder VV, is je ervaring, maar je kan uiteraard verwachten dat er dan reacties komen.
We zullen vanaf nu eens beginnen met wat meer te schrijven onder GT ook, en waar beginnen we dan mee? Met de whirlpool die nooit gereinigd wordt, met kritiek op jagende Meiden, met het eten dat zo slecht is dat ik het niet aan mijn hond zou willen geven, of met hun beleid dat ze vallende Meiden de deur wijzen?
Of met de jagende Meiden die proberen je binnen de vijf seconden de kamer op te krijgen? Wat een prachtig paradijs is GT toch..... maar niet ziek worden daar, of ze gooien je er onherroepelijk uit (of geldt dat enkel voor de Meiden, en mogen "zieke beertjes" wel hun gangen gaan? :thefinger:D
MiniME
22 augustus 2008, 22:57
misschien ben ik wel gewoon een SM liefhebber dat ik het telkens weer probeer :D maar misschien hoop ik gewoon dat het op een dag wel een keer super is daar (we zijn namelijk niet allemaal zo rigide van geest) net als je soms in GT ook een hele slechte dag beleeft (zoals vorige week, dat schrijf ik dan ook netjes in dat deel van het forum op) of zou ik misschien toch voor ons favoriete GT-stel naar VV gekomen zijn? :rolleyes:
BTW: bijna alle aanwezige beren (ook de fervente VV gangers) vonden het heel erg tam vandaag, en de dames klaagden er ook continu over, wie ben ik dan om het daar niet mee eens te zijn en dit gewoon op te schrijven :cool: blijkbaar mogen ijsberen die er vandaag niet bij waren er wel weer een (ongefundeerde) mening over hebben! :eek:
RAUL7
22 augustus 2008, 23:03
Vandaag is het gewoon een rustdag in de Villa geweest om morgen tijdens de Sexy Bullentanz (http://blog.villavertigo.de/?p=310)uit de bol te gaan :D!
rplover
22 augustus 2008, 23:09
misschien ben ik wel gewoon een SM liefhebber dat ik het telkens weer probeer :D maar misschien hoop ik gewoon dat het op een dag wel een keer super is daar (we zijn namelijk niet allemaal zo rigide van geest) net als je soms in GT ook een hele slechte dag beleeft (zoals vorige week, dat schrijf ik dan ook netjes in dat deel van het forum op) of zou ik misschien toch voor ons favoriete GT-stel naar VV gekomen zijn? :rolleyes:
BTW: bijna alle aanwezige beren (ook de fervente VV gangers) vonden het heel erg tam vandaag, en de dames klaagden er ook continu over, wie ben ik dan om het daar niet mee eens te zijn en dit gewoon op te schrijven :cool: blijkbaar mogen ijsberen die er vandaag niet bij wairen er wel weer een (ongefundeerde) mening over hebben! :eek:
Ik heb geen ongefundeerde mening over vandaag, maar over het feit dat jij het er rotslecht vindt, en er toch telkens weer naartoe kruipt, met als gevolg niets dan kritiek over lelijke Meiden die niet aan je verwachtingen voldoen. Dat liedje kennen we al langer, en dat zijn dan jouw fundamenten?
Ik ga er maar mee stoppen want jij hebt ooglappen op, en daar staat op gedrukt : jong, silliconen, en drukte. Dan ben je inderdaad in de villa aan het verkeerde adres, dat wat alles wat ik je wou zeggen, ieder bezoekje dat je er brengt is weggegooid geld, en dat probeer je telkens van je af te schrijven......
Toppie
22 augustus 2008, 23:15
hmm ookal zat ik vrij veel op kamer de afgelopen week, toch heb ik een aantal zaken waargenomen.
Op dit moment heeft t geen zin om de Villa en GT te vergelijken. Zijn twee totaal verschillende clubs en dat merk je pas goed als je beide clubs op dezelfde dag bezoekt.
In VV is het allemaal minder gejaagd en dat is een groot pluspunt, maar ik miste gisteravond de gezelligheid en goede muziek aan de bar. Waar in GT de muziek gewoon continue te hard staat, hoor ik in VV gewoon de radio aan de bar?? Mijn beltoontje maakte meer herrie..... Kleinigheden mss maar ze zijn wel sfeerbepalend.
Verder is er meer persoonlijke aandacht van het personeel voor de gasten in VV. Zeker de ex-GT bardame is zeer aardig.
De kamers zijn top! Waar ik me in GT stoor aan al de herrie, kun je in VV echt rustig genieten op de kamer. Vooral de kamers inclusief douche of bad zijn super. Zo heb je ze in menig hotel nog niet.
Waar ik bij GT altijd mijn neus ophaal als iemand vraagt om te gaan eten, heb ik in VV in 1 week al vaker gegeten. En t was lekker en goed en nog belangrijker ik hoefde niet in een rij te gaan staan...
En over het vrouwenaanbod tja daar heb ik al eerder over geschreven. Het zijn er veel minder, maar ik heb er zeker een aantal gezien die kamerwaardig waren. Stop er echt stuk of 10 a 15 goeie (dus geen afwerksters) erbij en VV kan zich zeker meten met het damesaanbod in GT.
Samengevat: toch meer vrouwen (en ietsje aktiever), meer sfeermuziek aan de bar en al het overige goede in VV vasthouden.
Toppie
22 augustus 2008, 23:18
of zou ik misschien toch voor ons favoriete GT-stel naar VV gekomen zijn? :rolleyes:
nee, jij kwam voor t vrouwelijk gedeelte van dat GT-stel :green_smi
Big30
23 augustus 2008, 01:15
Goed, ik zal dit wel allemaal niet mogen opschrijven in dit deel van het forum (maar waar dan wel?) maar iedereen mag er gelukkig mee doen wat ie wil (negeren, afschieten, ter harte nemen, etc).
Hier mag je alles opschrijven waar je hart vol van is!! Overigens in de middag en begin van de avond is het in de Villa altijd wat rustig. Zelfs op wat normaal de drukkere dagen zijn als de Vrijdag en de Zaterdag.
De afgelopen weken waren er in de Villa typisch 40-60 Dames aanwezig. Op bepaalde dagen soms meer dames dan gasten.
Ik kan me wel aansluiten bij toppie33 m.b.t. zijn Villa observaties. Eten, kamers, bediening is daar gewoon top. Oja de Sauna heeft sinds een paar weken nu eindelijk de gewenste optimale temperatuur :p!
De dames in VV zullen je niet benaderen zoals dat in Gt gewoon is. Ik vind dat eerlijk gezegd wel zo prettig. Maar OK, smaken verschillen.
MiniME
23 augustus 2008, 08:14
@toppie33: je geeft het goed weer; de entourage in VV is super, nu nog voldoende goede dames en een meer "geile sfeer"
@big30: smaken verschillen inderdaad, gelukkig maar
@rplover: als je je een beetje had verdiept in de mens achter bv toppie33, minime, etc dan had je geweten waarom deze ijsberen toch af en toe naar VV gaan (niet om het af te zeiken dus, zo zitten deze beide ijsbeertjes nl niet in elkaar, maar ja, hoe de waard is........)
Zoals al vaker geconstateerd worden kritische noten door sommige beren niet gewaardeerd (alleen juichende recenties worden enthousiast begroet, alsof hun "eigen kindje" met verve verdedigt dient te worden) terwijl juist de balans zo belangrijk is (als je goed leest schrijf ik zowel goede dingen over VV, GT, etc, maar ook kritische zaken, dus over ALLE clubs, niet alleen over VV). Als we alsmaar zwijmelen in hoe goed het allemaal is, dan komen we nooit een stap verder, maar goed, dit hoort niet in dit draadje thuis geloof ik.
We houden het er maar op dat...........smaken verschillen :wink:
joris69
23 augustus 2008, 09:48
het dames aanbod was vrijdag avond in iedergeval redelijk op pijl!!
dus zal zaterdag ook wel goed zijn !!
een advies : een donderen dame met een grote tatoe op haar arm, leuke lieve dame van 25 jaar die graag wat standjes uitprobeerd !!
geen super topper, maar wel de moeite waard
john 69
Picasso 1
23 augustus 2008, 10:23
Zoals al vaker geconstateerd worden kritische noten door sommige beren niet gewaardeerd (alleen juichende recenties worden enthousiast begroet, alsof hun "eigen kindje" met verve verdedigt dient te worden) terwijl juist de balans zo belangrijk is (als je goed leest schrijf ik zowel goede dingen over VV, GT, etc, maar ook kritische zaken, dus over ALLE clubs, niet alleen over VV). Als we alsmaar zwijmelen in hoe goed het allemaal is, dan komen we nooit een stap verder, maar goed, dit hoort niet in dit draadje thuis geloof ik.
Nee hoor, kritische noten zijn wat mij betreft zeer beslist welkom. Een aantal mindere punten herken ik ook wel en die mogen gerust vermeld worden. Dat een aantal ijsberen die kritiek niet wil horen, dat is hun probleem. VV is net zo goed mijn club als van hun en ik hoop dan ook dat terechte kritiek wel geschreven blijft worden.
Het lijkt me niet de bedoeling dat we misleid worden door alleen maar het positieve te benadrukken :green_smi. Als er alleen maar positief wordt bericht terwijl ik zelf een aantal mindere punten constateer, dan zal deze rubriek op mij niet evenwichtig en daardoor onbetrouwbaar overkomen.
Het is wel zo dat wanneer mensen aankomen met miereneukerij zoals dat er geen pizza is (terwijl het een van de beste clubs is qua eten) of dat de cocktails niet gratis zijn, of je Hugo Boss pak die niet in de locker past :eek:, dan moeten mensen zich niet verbazen als ze repliek krijgen inzake miereneukerij.
Verschillende kritische berichten over dames en sfeer lijkt me echter gepast en hierbij moet je vervolgens ook accepteren dat je kritiek wordt tegengesproken obv argumenten. Dat maakt deze rubriek wat meer evenwichtig en betrouwbaar.
Ik moet Minime wel volledig gelijk geven dat de balans erg belangrijk is....
black22
23 augustus 2008, 10:28
doe maar gewoon tenue soepel!!
rplover
23 augustus 2008, 12:07
@toppie33: je geeft het goed weer; de entourage in VV is super, nu nog voldoende goede dames en een meer "geile sfeer"
Dat willen de meeste bezoekers van de Villa niet, dat van die geile sfeer. Er komen meer mensen die het netje iets rustiger willen, en dat wil het management ook.
Als je voor meer geil geweld bent, moet je in GT zijn, en laat dat nu net uw kritiek op deze tent zijn.
Is zoals bij een bakker klagen dat er geen steak te koop is. Maar dat snap jij helemaal niet :nee:
Meer goede Meiden? Smaken en kleuren verschillen, voor mij zitten er de zaterdag MEER DAN genoeg kwalitatieve Meiden. Kleuren en smaken he MiniMe...;)
@rplover: als je je een beetje had verdiept in de mens achter bv toppie33, minime, etc dan had je geweten waarom deze ijsberen toch af en toe naar VV gaan (niet om het af te zeiken dus, zo zitten deze beide ijsbeertjes nl niet in elkaar, maar ja, hoe de waard is........)
We houden het er maar op dat...........smaken verschillen :wink:
Ik ben hier niet 'op zoek' naar "de mens achter MiniMe", ik ben in de Villa op zoek naar wat de Villa me geeft. En dat is een geweldige "place2be", waar ik kan relaxen, lekker eten, me ontspannen, gezellig kan luieren, en naar de kamer gaan met "toppertjes" (ik ga hier geen namen noemen), en me er goed voelen. Ik zoek geen opgejaagde sfeer, mijn leven is doordeweek al meer dan gejaagd genoeg:rolleyes:
Daarom ook dat ik me niet ga mengen in discussies over GT, waar je moet wringen om in de bar te raken, waar er aan de badjas getrokken wordt, waar het eten rotslecht is :heul:
Lees jij nu eens tussen de regels, en probeer eens in te schatten wat de meeste "vaste bezoekers" van de Villa willen. En ga er maar van uit dat ze dat krijgen, anders waren het geen vaste bezoekers :D
Een mindere dag kan, die heb ik er al meegemaakt, en er ook uitvoerig over geschreven, dus denk maar niet dat ik het er altijd goed vind. Maar jij leest ook enkel wat jij wil lezen, en dat begrijp ik ;)
Ik kan best tegen kritische bemerkingen, hangt er alleen af hoe jij die kritische noot plaatst, en jij begint met te vergelijken (in je hoofd) tussen GT en de Villa. En daar zit het fout, en heus niet bij de Villa, of het management, of bij mij, het gaat fout met de ingesteldheid waarmede jij de Villa binnenkomt. Volgens mij maken veel GT-gangers zich al druk als ze onderweg zijn naar de Villa, maar je kan altijd rechtsomkeer maken, niemand dwingt jullie naar de Villa te komen toch :lostit:
Wij willen helemaal geen tweede GT, en het management al helemaal niet, we willen een topclub, waar het gezellig en relaxt vertoeven is.
Wij willen geen neukfabriek, waar je over de koppen moet lopen, en de Meiden moet schaken in de kleedkamers, er bijna moet voor vechten. Wij willen geen erehaag van 50 bezette barkrukjes met pornosterren van rond de 20, waar je door moet voor van het ene gedeelte naar het andere te kunnen raken, die dan nog enkel het woord schlussel kennen:hammer:.
Als je dat zoekt, MiniMe, moet je in GT zijn, en NIET in de Villa.
Laat de Villa nu de Villa zijn, met tekortkomingen en gebreken, maar als GT-lover kan je niet gaan eisen dat ze "de weg van GT" inslaan. Daar hebben de GT-lovers gelukkig maar niks aan te zeggen.
En ik zou het spijtig vinden, dat je hier "ongefundeerde kritiek" (want het is enkel dat) gaat spuien omdat deze club niet nauw genoeg aansluit bij je favo clubje. Willen we beginnen met kotskost te serveren hier, want als het eten effe wat minder is, hoor ik anderen daar weer over zeiken.
Nog maar weinig gehoord over het eten in GT, want daar komen jullie toch niet voor? Wel, de groep die in de Villa komt, wil wel lekker eten, en kan dat best appreciëren :luvlove:
Maar waarschijnlijk is dit allemaal iets te moeilijk voor 'GT-arbeiders', en vinden jullie een "bediendenclubje" net iets te netjes, te relaxt, en te gezellig en niet arbeidsintensief genoeg.........
Dus MiniMe, kom maar gerust met je verhaaltjes, maar probeer eens wat minder te vergelijken, want je spreekt over twee volledig verschillende clubs, en verscheidenheid is een mooi ding, anders zou het nogal eentonig worden
Local Hero
23 augustus 2008, 14:59
'GT-arbeiders'
:cool::thefinger:roll3::roll::rofl::lostit::hah: :smile2: :smile::plapper::hammer::hammer::baeh::zauberkis
Toch zeer raar dat er op het (deel)forum voorbehouden aan VV zoveel verwezen wordt naar de Golden Time (of andere sexfabriekjes in Duitsland)
Ik ben zelf nog nooit in andere clubs geweest dan YY en VV en al mijn behoeften worden voorlopig volledig 'voldaan' door die 'kleine firma op 't platteland'.
A simple man with his simple pleasures :prost:
oblix
23 augustus 2008, 21:36
Ik moet hier miniME en Toppie33 toch gelijk in geven.
VV komt echt nog 10 a 15 toppers te kort.
Meiden waar je van op aan kunt, met een positieve instelling.
Die er voor gaan om je een leuke tijd te bezorgen, want daar gaan we toch voor naar een club.
Moeke1
24 augustus 2008, 08:46
Zaterdag om 15 u gearriveerd in de villa. Meteen achter Lorra gevraagd, maar die was reeds op de kamer. In de bar vertoefd zodat ik de traphal in't oog kon houden. Gebabbeld met enkele leuke meisjes, om uiteindelijk pas om 17.30 te vallen voor de charmes van Duitse Denise.
Volgens een bevriende ijsbeer is, terwijl ik op de kamer was, Lorra samen met een kale man (ik vermoed al wie ;) ) komen aanschuiven om te eten, en meteen weer verdwenen.:rolleyes:
Na lekker gegeten te hebben, zag ik een bloedmooi meisje, gekleed in een strak shortje en topje en sexy schoentjes. Meteen op haar afgestapt, uitgebreid kennis gemaakt en toen naar de kamer met Noelle voor een absolute topsessie.
Daarna nog wat gedronken in de bar en nog steeds geen Lorra te zien. Om 21u voldaan vertrokken.
Local Hero
24 augustus 2008, 11:22
Voorlopig is de accomodatie van de villa de echte en enige attractie. Komende week gaat die accomodatie volgens de weerverwachtingen in het zonnetje gezet worden:
Woensdag 26° C
Donderdag 25 ° C
Vrijdag 27 ° C
Zaterdag 30 ° C
Zondag 27 ° C
(zie ook weerbericht Dusseldorf (http://www.zoover.nl/duitsland/noordrijn-westfalen-nordrhein-westfalen/dusseldorf-dusseldorf/weer))
De vraag is echter: als de zomer definitief gedaan is, wat gaat er dan gebeuren? In principe verliest dan VV een groot deel van haar aantrekkingskracht. Volgens de VV blog zou er een nieuw (verwarmd) poolhaus komen. En wat met de whirlpools binnen?? Ik ben benieuwd naar het nieuwe winterseizoen in de villa :wink:
A simple man with his simple pleasures :prost:
amigo70
24 augustus 2008, 13:29
Vorige week vrijdag (15 aug) voor het eerst in Villa Vertigo geweest. Was op doorreis naar Frankfurt waar ik voor werk naartoe moest. Kwam pas om 22.00 uur aan. Was eigenlijk op zoek naar een hotel. Het aangename met het plezierige kunnen combineren en uiteindelijk voor EUR 100,00 een zeer luxe kamer geboekt in de Villa. Heerlijk geslapen (zonder dame, dat koste EUR 500,00) en 's morgens na heerlijk ontbijtje verder richting Frankfurt. Complimenten aan Stephan (eigenaar?) die alles voor je regelt. Helaas nog geen dames ge:fuck: dus daar kan ik nog geen verslag van doen. Misschien volgende week als de temp richting 30 graden gaat en ik wellicht nogmaals een bezoek aan de Villa breng. De buitenfaciliteiten zijn namelijk geweldig. Net als binnen trouwens.
Toppie
24 augustus 2008, 16:08
Volgens een bevriende ijsbeer is, terwijl ik op de kamer was, Lorra samen met een kale man (ik vermoed al wie ;) ) komen aanschuiven om te eten, en meteen weer verdwenen.:rolleyes:
Er zijn meerdere kale mannen en deze keer was ik niet de "gelukkige" :). Ik vermoed dat het zeer wss TimD was ;), want die had een afspraak met Lorra. Aldus pimp33 ;)
lieget
24 augustus 2008, 17:46
Komende week gaat die accomodatie volgens de weerverwachtingen in het zonnetje gezet worden:
Woensdag 26° C
Donderdag 25 ° C
Vrijdag 27 ° C
Zaterdag 30 ° C
Zondag 27 ° C
:
Ik ben bang dat de dames dan weer met enige regelmaat bij het zwembad "rondhangen", en de heren merendeels binnen vertoeven.
Hierdoor ontstaat toch een soort van "afstand" tussen de heren en de dames (die veelal afstandelijk zijn, of onderling liggen te kletsen).
The Saint
24 augustus 2008, 22:10
Ik ben bang dat de dames dan weer met enige regelmaat bij het zwembad "rondhangen", en de heren merendeels binnen vertoeven.
Hierdoor ontstaat toch een soort van "afstand" tussen de heren en de dames (die veelal afstandelijk zijn, of onderling liggen te kletsen).
Dat geloof ik niet: bij mijn 3 bezoeken aan de Villa was de 1ste x het best toen het zeer warm was en dan waren er veel schermutselingen tussen beren en DVP's in en rond het zwembad.
The Saint
25 augustus 2008, 10:19
Is er niemand geweest naar 'Bullentanz' zaterdag of heb ik ergens een rubriek overgeslagen? :teuflisch
The Joker
25 augustus 2008, 12:16
Ik denk niet dat die Bullentanz veel ijsberen trekt, zeker omdat je dan het all in concept mist en gewoon los moet betalen voor drank.
terminator
25 augustus 2008, 16:33
Ik denk niet dat die Bullentanz veel ijsberen trekt, zeker omdat je dan het all in concept mist en gewoon los moet betalen voor drank.
En eten :thefinger
seksenfun
25 augustus 2008, 22:26
De eerste dag van 3 dagen saunaclubbezoek (bleek achteraf) zou in de Villa aanvatten. Het voorstel werd gedaan door mijn kameraad-beer Dupke. http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_neutral.gif Hoewel ik zeker geen voorstander ben van de Villa liet ik dat niet zo merken. Bovendien gingen vele vriend-ijsberen ook naar de Villa. Sommige had ik al een hele tijd niet meer gezien dus is het ook altijd weer leuk om die ijsbeervrienden nog eens te zien. De reden dat de Villa niet mijn ding is, is omdat ik altijd voor het totaalconcept ga, met al z’n faciliteiten. Hier ontbreekt het hoe langer hoe meer aan in de uiterst chique en statige club. De HWP’s werken al lang niet meer, de sauna was vroeger heerlijk warm, nu nog maar amper 65°C. Men is dus duidelijk gierig en wil besparen op onkosten, dat heeft het management trouwens min of meer ook al zo duidelijk gemaakt. Wat de HWP’s betreft: dat zijn er die je thuis in je huis zou plaatsen, zonder chloorgebruik, waardoor in principe na gebruik het water steeds zou moeten weggelopen laten worden om de hygiëne o.k. te houden. Dit gaat gepaard met veel waterverbruik dus zet men de HWP’s maar buiten werking. Duidelijk niet goed over nagedacht. Toen ik (samen met een andere beer) op een keer vroeg om de sauna op 90°C te zetten antwoordde men bruut dat dat niet kostenbadend was. Nu camoufleert men de lage temperatuur door de vochtigheid abnormaal hoog te zetten (60%), waterdamp is goedkoop http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_lol.gif . Het effect is een onaangename sauna. Wanneer je dus alleen, zonder vriendberen, naar de Villa gaat met het gedacht tussen de sessies door heerlijk te kunnen relaxen en te genieten van de faciliteiten zal je bedrogen uitkomen en net als de meeste dames wat in een hoekje je tijd moeten doorbrengen. Gelukkig is er voor de zomerperiode een alternatief: het terras met zwembad en gelukkig is het eten lekker. Hoewel dit ook niet meer zo is als in het begin.
Bij binnenkomst meteen aan de brunch gevlogen met wat mede-ijsberen die ik al een tijd niet meer gezien had. Meteen wat kunnen bijpraten. Het gekke is dat je in het eetgedeelte mag roken en in de hoofdbar niet http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_sad.gif ?!
Na het eten op weg naar de hoofdbar houdt Alea me min of meer tegen en vraagt om bij haar te komen zitten. Dat doe ik dan maar. We streelden mekaar wat en zij grabbelde ook onder mijn badjas. Had ik het nu verkeerd voor of wou ze werkelijk al gelijk met mij in bed duiken? Voor mij was het nog te vroeg.
Ondanks het minder mooie weer in de vroege namiddag ging ik toch mee buiten zitten bij het andere kliekje Belgen. De temperatuur viel nog mee. Later op de dag zou de zon er toch doorbreken. Kort nadat wij op het terras gekropen waren begon het echter te regenen. We gingen dan maar onder de zonneschermen zitten. Die gekke Belgen moesten de dames binnen vast gedacht hebben. Ze bekeken ons met grote ogen. Het zal wel een gek gezicht geweest zijn http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_smile.gif .
Dit trieste weertje deed me extra zin krijgen in een lekkere warme sauna. Zo lekker voelde dat nu ook weer niet aan. Amper 65°C. Dat zijn geen saunatemperaturen. Tijdens dat ik in de sauna zat was de hemel wel opengebroken en scheen de zon. Een frisse duik in het water deed goed. Fris was het in elk geval. Het water was écht vrij koud. En als ik dat al zeg…. In YY is het water warmer. Dat komt omdat het zwembad daar afgedekt wordt ’s nachts. Jammer genoeg was het water van het zwembad in VV ook nogal vuil. Ondanks het zonnetje vroeg er toch een meid of ik gek was. “Een beetje”, antwoordde ik, waarop Laurent74 zei “veel”.
Van de sauna en het zwemmen (om wat warm te krijgen) had ik best wel weer wat trek gekregen dus ben ik een bord soep gaan eten. Dat was eten en drinken. Zo’n dikke soep met grote stukken groenten en stukjes vlees erin. Wel lekker. Nastia, een nieuwe Russische dame in VV kwam goedendag zeggen en erbij zitten. Niet zo lang. Ze had blijkbaar vrij snel door dat ik niet zo in haar geïnteresseerd was.
In de loop van de dag kwam Sabina me goedendag zeggen. Ik blijf het een mooie dame vinden en eigenlijk herinner ik me al heel de dag in VV die goeie erotische massage die ik vorige keer van haar had gekregen. Het was wel een verrassing haar te ontmoeten vandaag. Niet omdat het zaterdag was want ze komt enkel op zaterdag maar omdat ze normaal gezien pas volgende zaterdag zou terugkomen omdat ze met vakantie ging. Nu bleek dat de vakantie door omstandigheden niet was doorgegaan. Wat een geluk voor mij. zij stond meteen bovenaan mijn verlanglijstje.
In de loop van de namiddag verscheen er ook nog cake. Tegen een uur of 6 aan tafel geschoven. Het eten was weer lekker en uitgebreid. Wat later op de avond zou er ook BBQ zijn. Dat was zo beloofd. De BBQ hield echter niet veel in. Als je het gewone avondeten binnen had gelaten voor wat het was had je dus wel wat pech gehad. De BBQ diende dus eigenlijk om later op de avond nog iets lekkers tussen je tanden te kunnen steken. Je moet het natuurlijk maar weten. Het avondeten at ik samen met Laurent74 en Nastia op. Later kwam Dupke erbij zitten. Laurent74 zat er al even met Nastia. Ik had al snel door dat Laurent74 zijn zinnen duidelijk op haar gezet had. Hij keek met verlangende lieve ogen naar haar. Laurent74 zoekt net als ik ook GFE. Nadat ik een tijdje gepraat had en bij hen had gezeten kreeg ik toch de indruk dat Nastia niet zo een uitgesproken GFE-sessie zou bieden op de kamer. Ik vond haar daar net iets te gereserveerd voor. Achteraf vernomen van Laurent74 dat ik het goed aanvoelde. Ze was goed op de kamer, gewoon goed, niets speciaals.
Om 8 uur ging ik als enige beer helemaal alleen op het terras in een stoel zitten in de heerlijke avondzon. Ineens was het een stralend blauwe hemel geworden. Het duurde écht niet lang vooraleer Alea bij me kwam zitten en een tweede verleidingspoging waagde. Hmm… zo’n super GFE biedt zij nu ook weeral niet, zo supergeil was ik nu ook weeral niet… laat maar. Of ik nu even rustig allen in het zonnetje zou kunnen zitten? Nee. 5 meiden kwamen ineens ook naar buiten en begonnen bijna te vechten om mijn aandacht http://www.provla.com/vpf/images/smilies/icon_redface.gif . Pfoe… dat was plots wel wat te veel van het goede. Nadien praatte ik nog wat met een blonde aan tafel.
Wanneer de zon verdween werd het plots erg koud en ging ik maar naar binnen in de bar. Daar zag ik Sabina net vertrekken met een man. Ze had daar eerste mee aan de bar gezeten gedurende het uurtje dat ik op het terras zat. Die moeten mekaar al een tijd kennen. Het leek er totaal niet op dat die beer met haar weg wou gaan naar de kamer. Ik had dan ook al besloten om bij haar te gaan staan om iets te drinken te bestellen als het heerlijke avondzonnetje verdwenen was. Ik zou haar dan laten verstaan dat ik zéker met haar op kamer zou willen gaan. Dat was dus niet meer nodig.
Ik wandelde naar de kleine bar. Alice zat daar aan de toog en wenkte mij met een handgebaar dat wou zeggen: “gaan wij naar boven?”. Ik ging bij haar staan, eigenlijk maar om nee te zeggen. Haar te laten verstaan dat dat veel te snel naar de sleutel vragen was. Nochtans hadden twee vriend-beertjes van me al een hele goeie sessie achter de rug met haar. Het was van haar kant dan misschien ook eerder als een grap bedoeld. Ze wist immers dat 2 vriend-beren van me al met haar waren geweest en dat ze zeer tevreden waren. Ze had ook wel door dat Dupke haar aan het bewieroken was toen hij over haar bezig was tegen mij, nadat hij pas terug van kamer was met haar. Hoe dan ook was ik eigenlijk aan het wachten op Sabina om nog een te kunnen genieten van haar erotische massage.
Ik wandelde maar weer eens naar de niet-rokersbar. Nog wat geouwehoerd, in afwachting van Sabina. Ze bleef vrij lang weg, ook nog nadat de man waarmee ze zo-even vertrok al weer in de bar rondliep. Ik vroeg hem dan op den duur ook of Sabina iets had gezegd tegen hem of dat ze vroeger naar huis zou gaan. Ik herinnerde me dat ze vorige keer ook niet tot één uur was gebleven. Ze had hierover niets tegen hem gezegd. Ineens zag ik ze de bar binnenkomen. Ik nam geen risico en riep haar dan ook meteen. Toen we aan de babbel geraakten kwam er na een tijdje ineens een andere beer tussen. Die vroeg haar gewoon wat. Ik had aan Sabina nog niet gezegd en ook niet zo direct laten blijken, dat ik ábsoluut met haar op herhaling wou gaan. De andere beer hield het niet bij een vraag en was aardig bezig om haar aandacht te winnen. Zoiets doe je natuurlijk niet maar niet alle Duitse mede-beren zijn zo goed opgevoed. Dat ik dit niet liet gebeuren, versta je wel zeker. Ik won dus haar aandacht en ik maakte haar duidelijk dat ik met haar op kamer wou. Alice kwam ook de bar binnen en zag me vrolijk bezig met Sabina. Na ons getetter aan de bar zag ze me ook met haar vertrekken. Nu wist ze natuurlijk meteen waarom ik haar daarstraks afwimpelde. Na de sessie nog wat gedronken aan de bar en rond middernacht vertrokken.
Vandaag waren sommige dames gelukkig (toevallig (?) iets actiever dan dat de gewoonte is in VV. Ik denk dan aan Nastia, Alea en die 5 meiden die bijna vochten om mijn aandacht, die blonde meid waar ik mee praatte ’s avonds in het zonnetje op het terras, die meid die vroeg of ik gek was wanneer ik in het zwembad was en Angelina die de hele dag showend de aandacht naar haar toe trok.
Ik heb me vandaag goed geamuseerd maar blijf erbij dat dit een veredeld eetcafé is en geen saunaclub vanwege de ontbrekende faciliteiten (of niet (goed) werkende). Absoluut geen club om aan te bevelen als je niet met een groepje vrienden komt, tenzij je een leesboek meeneemt.
The Joker
26 augustus 2008, 00:14
Absoluut geen club om aan te bevelen als je niet met een groepje vrienden komt, tenzij je een leesboek meeneemt.
Of een laptop/PDA aangezien ze wifi hebben :cool:
Overigens wordt er in het weekend wel in beide bars gerookt omdat de DJ anders gaat klagen dat er geen publiek is :hah:
Ik kan me trouwens niet voorstellen dat de Villa met alle vaste kosten gaat bezuinigen door de sauna 30 graden lager te zetten, wat zou dit nu op hun hele budget schelen, 1/1.000e van de vaste kosten?
harry
26 augustus 2008, 00:48
Ik heb me vandaag goed geamuseerd maar blijf erbij dat dit een veredeld eetcafé is en geen saunaclub vanwege de ontbrekende faciliteiten (of niet (goed) werkende). Absoluut geen club om aan te bevelen als je niet met een groepje vrienden komt, tenzij je een leesboek meeneemt.
Je loopt dus 13 uur lang in de Villa rond en komt dan met zo'n verhaal.......
Als ik goed wil eten ga ik naar een RESTAURANT.
Als ik puur wil relaxen ga ik naar de SAUNA.
Als ik wil zwemmen ga ik naar het ZWEMBAD.
Als ik gezellig met m'n vrienden wat wil drinken ga ik naar de KROEG.
Als ik wil lezen ga ik naar de BIBLIOTHEEK.
En als ik een paar keer lekker wil neuken ga ik naar een Duitse SAUNACLUB. Alhoewel......Ik ga volgende week maar eens kijken of er op het terras van de Villa iemand een potje met me wil DAMMEN !!!!!!:rolleyes:
GGRREEEEEETTZZ Harry
egon, Dr. Rammler
26 augustus 2008, 10:35
Hi Jongens ! Will heute nach VV. Ist Sibel oder Ebru noch da heute ??? Gruss Egon :wink:
zeppos58
26 augustus 2008, 11:59
En als ik een paar keer lekker wil neuken ga ik naar een Duitse SAUNACLUB. Alhoewel......Ik ga volgende week maar eens kijken of er op het terras van de Villa iemand een potje met me wil DAMMEN !!!!!!:rolleyes:
GGRREEEEEETTZZ Harry
Juist en daar loopt het mis, goede neuksessies zijn ook al niet vanzelfgsprekend in de villa:green_smi:ranting2:
Gustomass
26 augustus 2008, 12:27
GGRREEEEEETTZZ Harry
De hele dag naar die mooie dames kijken, niet dat het verveelt, maar ook wat dat betreft is er een verzadigingspunt. Je ziet er het mooie niet meer aan op een gegeven moment. Toch fijn dat je andere dingen kan doen om je even af te leiden, zodat je daarna weer heerlijk kan genieten van...inderdaad dames...
Er zijn ook prive-clubs , waar je voor je 50 euro VV entree ( en meeste andere saunaclubs overigens) een kamertje kan huren voor wat is het een half uur, drie kwartier. Tja, alléén ga je niet zo'n kamertje op. Je mag een dame uitkiezen. Ofwel bij binnenkomst als ze zich in sneltreinaart aan je voorstellen, kun je gelijk aan de bak, amper je jas uit. Of , er is een bargelegenheid, je maakt een praatje, bestelt een drankje en tja een praatje zonder dat je de dame iets aanbiedt... dat staat ook niet. Wordt de bardame nog onhebbelijker van...
Gusto heeft dit prive-club gedoe enkel uit de overlevering, zelf nog niks van mee gemaakt..
Dan de kamer op en maar afwachten wat het wordt. Meestal, ook weer uit de overlevring kan het aardig mee met de middenmoot van de geboden service in een VV of andere saunaclub...
Nee, geef mij dan maar een Partytreff of een saunaclub...
Even afstemmen, denk dat ik volgende keer maar eens wat anders tussendoor ga doen.. Dammen bijvoorbeeld...
Gustomass die eigenlijk als een verwend beertje rondloopt en voor wie deze zee aan schoonheid soms als vanzelfsprekend aanvoelt....
Tot zover deze dinsdagtussendemiddag overweging..
seksenfun
26 augustus 2008, 15:50
GGRREEEEEETTZZ Harry
En ik vind het net zo tof dat er gelegenheden zijn waar je al deze vliegen in één klap kan slaan :rolleyes:.
O ja,... ik wil nog wat broebelen ook.
én seksen!
zeppos58
26 augustus 2008, 17:46
En ik vind het net zo tof dat er gelegenheden zijn waar je al deze vliegen in één klap kan slaan :rolleyes:.
én seksen!
:DHihihi:D mijn baas zijn vrouw zei ooit (toen hij net een jacuzzi had laten installeren)
:nee:"dat gaat wat worden een broebeleir in een broebelbad":freu:
:teuflischNormaal enkel te verstaan door Vlamingen:teuflisch
lma
26 augustus 2008, 17:49
oeps foutje :redface:
rplover
26 augustus 2008, 17:53
én seksen!
Die begrijp ik niet, waar? :rolleyes:
Dan moet je niet alleen broebelen, maar ook dulden dat je GFE-tjes weggekaapt worden, en niet zoals Sabina door onopgevoede Duitsers :eek:
sunny
26 augustus 2008, 18:51
+++++Woensdag 26° C
Donderdag 25 ° C
Vrijdag 27 ° C
Zaterdag 30 ° C
Zondag 27 ° C ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Das war wohl ne Falschmeldung............. :ranting2:
Viele Grüße
P.S.: hab gerade erst gesehen, das es ab morgen ist. Na, da lass ich mich mal Überraschen, denn im Moment siehts noch nicht danach aus...........
seksenfun
26 augustus 2008, 19:28
Die begrijp ik niet, waar? :rolleyes:
Dan moet je niet alleen broebelen, maar ook dulden dat je GFE-tjes weggekaapt worden, en niet zoals Sabina door onopgevoede Duitsers :eek:
Daar heb ik hoegenaamd geen probleem mee, integendeel. Effe een citaat uit mijn eigen verslag van zaterdag 16 augustus in PHG:
"Ik zei gewoon dat ze hem het beste van haarzelf moest geven. Hiermee bevestigde ik nog maar eens aan Dupke dat hij gerust met Alini mag gaan van mij. Alini is niet van mij maar het was eerder Dupke zelf die zoiets had van dat het een beetje not done was om met Alini te gaan omdat ik er altijd mee ging."
Jij vindt dat precies een groter probleem. Citaat van jouw posting van 6 juli :rolleyes: "Verder heb ik een favo Meid, en dat weten mijn echte vrienden, en die blijven dan ook van die Meid met hun handen (en andere edele delen) af, dat is, vind ik, een ongeschreven wet tussen vrienden."
rplover
26 augustus 2008, 19:45
Daar heb ik hoegenaamd geen probleem mee, integendeel. Effe een citaat uit mijn eigen verslag van zaterdag 16 augustus in PHG:
"Ik zei gewoon dat ze hem het beste van haarzelf moest geven. Hiermee bevestigde ik nog maar eens aan Dupke dat hij gerust met Alini mag gaan van mij. Alini is niet van mij maar het was eerder Dupke zelf die zoiets had van dat het een beetje not done was om met Alini te gaan omdat ik er altijd mee ging."
Jij vindt dat precies een groter probleem. Citaat van jouw posting van 6 juli :rolleyes: "Verder heb ik een favo Meid, en dat weten mijn echte vrienden, en die blijven dan ook van die Meid met hun handen (en andere edele delen) af, dat is, vind ik, een ongeschreven wet tussen vrienden."
Euh, verkeerd gegokt, S&F, 't ging over je favo clubje, waar je naar refereerde :rolleyes:
Verder is een favo meid geen eendagsvlieggfe'tje, maar eentje waar je al jaar en dag geluk en ellende mee deelt, en daar blijven ECHTE vrienden inderdaad af. Ongeschreven wetten tussen vrienden, toch niet te moeilijk om te begrijpen voor je, hoop ik :eek:
Dupke deelt dus mijn mening in deze, dat is ook niet de eerste keer, maar of hij er voor durft uit te komen, is uiteraard een andere zaak :rolleyes:
seksenfun
26 augustus 2008, 19:56
Ik had dat wel door rplover :roll3:. Maar nu is het voor iedereen duidelijk.
Je verwart wel het commerciële circuit met het gewone leven, duidelijk.
Als je al een meid opeist, boek je ze gewoon een hele dag in de clubs. In clubs kan je moeilijk te term overspel als taboe gaan bestempelen :rolleyes:.
Gustomass
29 augustus 2008, 14:13
Gusto's geplande uitstapje naar de Villa Vertigo van morgen as staat een beetje op de tocht. Hij wilde er gaan relaxen, wat zwemmen, de kussens eens flink opkloppen, een beetje vissen, wellicht een heerlijke body to body massage en nog wat sex na....
Nu wordt het duidelijk dat ie dat wel kan, maar dan wel vóór 22 uur des avonds...
Daarna gaat de club namelijk dicht, kun je je omkleden in Kinky outfit, ( moet ik eerst nog effe gaan kopen..) en dan na betaling van wederom 90 euri mag je er weer in....de club is dan afgehuurd door een groep /vereniging of zo.
Sir wankalot, nog bedankt voor deze verhelderende informatie...
Tis wel jammer dat het zo gaat in VV, je betaalt immers gewoon je 50 euro om er een hele dag te kunnen..afijn zie lijstje boven..
jammer verder, mooi zwembadweer, mooi zwembad en dan nét komt Villa Vertigo met zoiets..
jammer.
Nu op zoek naar iets anders, of proberen om de hele klus te klaren voor 22 uur..
Nee, de gedachte om voor 22 uur een club te moeten verlaten... rrrrrrr, da's niks voor een doorgewinterde ijsbeer...
Kunnen de niet gewoon passende kleding verschaffen , en de stamgasten hun gang laten gaan???
nog eens effe over nadenken dus.
Gustomass die zijn week-end nog lang niet op orde heeft...
Knabbel
29 augustus 2008, 15:07
Nu wordt het duidelijk dat ie dat wel kan, maar dan wel vóór 22 uur des avonds...
Daarna gaat de club namelijk dicht, kun je je omkleden in Kinky outfit, ( moet ik eerst nog effe gaan kopen..) en dan na betaling van wederom 90 euri mag je er weer in....de club is dan afgehuurd door een groep /vereniging of zo.
Sir wankalot, nog bedankt voor deze verhelderende informatie...
Nee, de gedachte om voor 22 uur een club te moeten verlaten... rrrrrrr, da's niks voor een doorgewinterde ijsbeer...
Als ik nu om 21.30 voor 2u naar de kamer ga moet ik dan daarna stilletjes via de achterdeur verdwijnen?
Als dit werkelijk klopt dan heb ik toch mijn twijfels aan de vaardigheden van de marketeer van VV. Welk concept wordt hier nu gepresenteerd?
Het concept van Villa Vertigo
Op de 1.000 m² grote binnenruimte en de het 10.000 m² grote park van de Villa Vertigo is een Spa for men ontstaan, dat wellness en ontspanning in gezelschap van hele mooie dames tot een onvergetelijke belevenis maakt.
Absolute discretie is vanzelfsprekend. Wij kunnen ook uw wens naar volledige discretie tegemoet komen door u aparte ruimten aan te bieden. Uiteraard is deze service ook voor grotere groepen mogelijk. Dan vragen wij vriendelijk om aanmelding vooraf.
Zou dit ook voor ijsberen mogelijk zijn? :eek:
Als ik naar een club ga is vooraf gewoon duidelijk wat me als concept te wachten staat en binnen dat kader is ruimte voor zowel verassingen, verbazingen als teleurstellingen. Er zullen ongetwijfeld thema's zijn die me absoluut aanspreken, sterker nog waar ik misschien best graag naar toe ga, maar ik voel er weinig voor om vooraf een saunaclub te moeten bellen wat het thema van de avond is en of ik dan wel mag blijven, laat staan dat ik me op mijn gemak voel. Daarnaast staat hier ook (nog) niets van op hun blog....
Gustomass
29 augustus 2008, 15:15
Als ik naar een club ga is vooraf gewoon duidelijk wat me als concept te wachten staat en binnen dat kader is ruimte voor zowel verassingen, verbazingen als teleurstellingen. Er zullen ongetwijfeld thema's zijn die me absoluut aanspreken, sterker nog waar ik misschien best graag naar toe ga, maar ik voel er weinig voor om vooraf een saunaclub te moeten bellen wat het thema van de avond is en of ik dan wel mag blijven, laat staan dat ik me op mijn gemak voel. Daarnaast staat hier ook (nog) niets van op hun blog....
Ben deze zomer wel eens geweest toen er een soort Fetish Party werd gehouden. Naast het feit dat het me weinig deed, omdat het weinig voorstelde, viel toen op dat de groep enkel de barruimte , helemaal rechts in het oude gebouw benutte en het voorliggende terras. Zij in kleding wij in ijsberenkleding.
Ging allemaal best.
Of en in hoeverre de party morgen anders van opzet is, staat inderdaad op hun site(nog) niks van vermeld.
we wachten af.
Gustomass.
Willem2
29 augustus 2008, 15:57
Hier staat nadere info :
http://www.partypikant.de/site/2268284228498926/news_seiten/villa_pool/
Waarom er niet meer info op hun eigen website staat is mij niet bekend. Heb daarom maar even gebeld. Tot 20.00 is het een gewone saunaclub daarna wordt het overgenomen door party pikant. Zie daarvoor de website van party pikant.
The Joker
29 augustus 2008, 16:03
20:00 is mij te vroeg om al weg te gaan, dan is de BBQ nog niet eens aangezet.
In het vervolg moeten ze maar zorgen dat de party gewoon een paar uur overlappend is met de gewone gang van zaken.
De meiden moeten ook al vroeg ophouden omdat het een swingersfeestje is, en die lui liever niet betalen om te neuqen?
laurent74
29 augustus 2008, 16:23
http://www.partypikant.de/site/2268284228498926/news_seiten/villa_pool/
Waarom er niet meer info op hun eigen website staat is mij niet bekend.
Stano heeft iets op de blog gevonden :cool: http://blog.villavertigo.de/?p=107
dupke
29 augustus 2008, 18:54
Dat is al het 2e weekend op rij dat ze zo iets organiseren !
Blijkbaar brengen hun gewone gasten niet genoeg geld in het laatje en worden ze om 20u al buiten geworpen voor de high spenders.
Dat de meiden daar ook de dupe van zijn want die high spenders zijn niet daar voor betalende sex snappen ze blijkbaar niet.
De meeste 'all day' gasten die op zaterdag de ganse dag naar een club gaan zullen dus wel afhaken op zaterdag en de avondgasten mogen dan al niet meer binnen. Ik vrees dat ze veel zonnende meiden rond de pool gaan hebben zonder klantjes en tegen dat die paar klantjes die niet op de hoogte waren op kamer willen gaan is het helaas pindakaas. :wand:
Doe zo voort als club en zowel de heren als de dames zullen wel enkele kilometertjes verder rijden
rplover
29 augustus 2008, 19:12
Ik had dat wel door rplover :roll3:. Maar nu is het voor iedereen duidelijk.
Je verwart wel het commerciële circuit met het gewone leven, duidelijk.
Als je al een meid opeist, boek je ze gewoon een hele dag in de clubs. In clubs kan je moeilijk te term overspel als taboe gaan bestempelen :rolleyes:.
Wat is duidelijk met dit, S&F? Dat jij geen respect toont misschien. Ik verwar het gewone leven niet met dit, integendeel. Is dit trouwens geen deel van ons gewone leven geworden? De helft van ons zit wekelijks, sommigen tot drie maal toe, in de clubs, als dat dan geen deel uitmaakt van je gewone leven....:moon:
Ik zei enkel, maar daar wil jij niet van weten, dat er sommige beertjes zijn die anderen respecteren, en die de absolute toppertjes van anderen NIET kost wat kost willen PAKKEN. En daaraan herken je je vrienden, niet aan grote praat verkopen en te denken dat zij het mannetje zijn. Egotrippers en pretentieuze gasten genoeg in de wereld, die wel hard roepen om respect, maar van hun zijde dat maar al te weinig tonen. En neen, ik bedoel niet noodzakelijkerwijze jou, dat zou jij alweer kunnen besluiten uit dit stukje, maar dat is dan voor je eigen rekening.....
Klaarblijkelijk is dat TE hoog gegrepen of TE moeilijk voor je, S&F, dat is pas herkenning (niet erkenning lezen, want dat bedoel ik niet):D
Gustomass
29 augustus 2008, 19:38
Blijkbaar brengen hun gewone gasten niet genoeg geld in het laatje en worden ze om 20u al buiten geworpen voor de high spenders.
Dat de meiden daar ook de dupe van zijn want die high spenders zijn niet daar voor betalende sex snappen ze blijkbaar niet.
De meeste 'all day' gasten die op zaterdag de ganse dag naar een club gaan zullen dus wel afhaken op zaterdag en de avondgasten mogen dan al niet meer binnen. Ik vrees dat ze veel zonnende meiden rond de pool gaan hebben zonder klantjes en tegen dat die paar klantjes die niet op de hoogte waren op kamer willen gaan is het helaas pindakaas. :wand:
Doe zo voort als club en zowel de heren als de dames zullen wel enkele kilometertjes verder rijden
Tja het moet niet gekker worden.
Uiteindelijk is gewoon iedereen er de dupe van. Nee, niet het Dupke;).
Vaste zaterdagklanten, meerdere kunnen echt enkel op zaterdag en willen graag relaxed relaxen. Als ik het naar mijn zin heb en ik weet dat ik al om 20.00 naar huis moet, is de zin gauw verschwunden.
Als die dames toch niet hoeven te "werken" tijdens die Abendparty, dan komt me spontaan een ideetje op.
Laten de dames nu eens een ijsbeertje kiezen waarmee graag den ganzen nacht zouden willen doorbrengen. Zeker weten dat ijsbeer en ijsberinnetje genoeg ideetjes hebben om de tijd van 20.00 tot 4.00 op een nuttige manier te besteden. Natuurlijk alles pro deo. Heer ijsbeer laat zich hierbij ook van zijn beste kant zien, een beetje masseren, een beetje kuscheln, en lekker van elkaars kunnen en kunsten genieten...
Val je van genot , of van uitgeputheid in slaap, niet getreurd, nu kost iedere minuut die je slaapt niet de gebruikelijke 1 euro of meer.
niets mooiers als doorgaan met sex tot je er letterlijk en figuurlijk bij in slaap valt. Dat het zonneke dan al het opkomen is, maakt dat je je niet schuldig hoeft te voelen, je hebt haar alles gegeven wat je had en nog een beetje meer...
natuurlijk stel ik voor om een en ander , voorlopig als proef met gesloten beurzen te doen...
andere ideetjes welkom.
wie kan dit auf gutem deutsch aan de Einhaber van VV doorbrieven???
Gustomass die wat moet als ie uit zijn doen is...
wat moet dat morgen nu???
terminator
30 augustus 2008, 02:58
Inderdaad het wordt met de week gekker daar : :thefinger
Eerst om 22:00 :wand:
Nu om 20:00 ::moon:
Volgende keer om 18:00? ::kotz::kotz:
Scheelt idd wat in de Saunakosten enzo :wink:
Tiga
30 augustus 2008, 09:39
wat moet dat morgen nu???
Nou volgens mij zijn er voldoende clubs dichtbij of is het meer die Qual der Wahl? PHG, GT, LR of doe es gek en ga naar Babylon, Fun Garden of Sans Soucis. (zo nu heb ik alle sponsors weer genoemd, anders krijg ik last van de reclame code commissie :rofl:)
egon, Dr. Rammler
30 augustus 2008, 11:41
Tach zusammen ! Mit Vrachtwagen aus NL kommend, traf ich so gegen 14.30 h in Grafrath ein, wo ich mit Robin u. george36 verabredet war.
Nach kurzer Wartezeit :green_smi traf Robin dann ein und wir checkten uns ein, wobei wir darauf bestanden einen obenliegenden Schrank zu ergattern:D.
Nach Empfang der Eijsberenausrüstung gings dann erstmal zur obligaten Körperreinigung. Es fiel mir auf und gefiel mir, das die roten Bademäntel (warscheinl. weil sie noch fast neu sind) sich ziemlich flauschig anfühlen. Lediglich die Plastikbadelatschen fühlen sich ekelhaft an, sodass anzuraten ist, privat welche mitzubringen.
Ok, wir trailten dann ab in die Räumlichkeiten und Koll. Robin zeigte mir alles. Ich war angenehm überrascht und fühlte mich richtig wohl.
Wir genehmigten uns einen Kaffee an der Cafebar (es darf hier nicht geraucht werden) :green_smi:angryfire und beobachteten die anwesenden CDL.
Zu dieser frühen Stunde waren aber noch wenige vorhanden (auch Eijsberen)
Also liessen wir es langsam angehen und dann kam auch schon george36, wie immer zu spät:green_smi
Dann kurz vor dem Abendessen ergatterten wir von der hübschen Chefin eine Massagefreikarte. Wie ich dann mit george36 im Raucherbarraum sass erschien plötzlich Ebru :happy: die man schon aus anderen Clubs kannte und wir kamen ins Gespräch. Ich war dermassen angetan, dass ich ihr versprach nach dem Essen eine Session abzuhalten.
george36 und meinereiner suchten dann erstmal die Sauna auf.
Leider, leider, war dass Gefäss für den Aufguss leer. Wir, sprich ich mussten dann das Gefäss selber !!! unter der Dusche mit Wasser auffüllen, anderes war nicht vorhanden. Minuspunkt !!!
Danach dachten wir zu duschen und wollten im Garten ein Bad nehmen, leider befindet sich da draussen keine Dusche und wir mussten wieder zurück zum Saunabereich und die Badelust verging uns dann.
Mittlerweile wars dann 18 h geworden und somit Essenszeit. Das Essen war vielfältig und lecker, dazu trank ich Karlsberger (sonst nix trinkbares an Bier)
und dachte dann vollauf befriedigt an die andere Art der Befriedigung.
Währenddessen war der Laden an Cdl und Eijsberen etwas voller geworden.
Ich schnappte mir (war etwas schwierig, da es eine fleissige Frau ist) die süsse Ebru und wir suchten ein Zimmer zwecks Verlustierung auf.
Werd die Frau wohl hier nicht mehr beschreiben müssen, da hinreichend bekannt.
Mit Entsetzen stellte ich fest, dass ich in einem fensterlosen Gemach gelandet war mit einem winzigkleinen Ventilator oben in der Wand !
Konnte mich aber nicht lange darüber ärgern, denn nu gings richtig ab.
Ich fiel über die Kleine her und wir plumpsten aufs Bett.
Hier erhielt ich von Ebru den besten Service sprich : knutschen,blasen, Eierlecken, vögeln bis der Arzt kommt, wobei sie wunderbar mitging. Zum Abschluss durfte ich mein abgestandenes Zeugs bei ihr oral entsorgen :D
Boah, ich sag nur voll geil ähh !!!
Diese CDL hat meine vollste Empfehlung und der Wiederholfaktor ist 100 % !!!
Achso, ja, wir waren 1 h auf Zimmer und ich zahlte für diesen guten Service einschl. Aufnahme 100,- Teuronen. :freu:
Nach erfolgter Körperreinigung gings nun wieder in die Barraeume. Dort gemehmigte ich mir erstmal ein paar wohltemperierte Karlsberger:smile2:
natürlich schaute ich mich auch nach weiteren für mich geeignete CDL um.
Sichtete auch ne hübsche Polin namens Cindy und beschloss sie als Nächste dranzunehmen.
Erst unterhielt ich mich noch ein wenig mit den anwesenden Kollegen, wobei mir der Koll. Robin die Genannte Cindy auch empfahl.
Inzwischen wurde auch noch um 20 h im Garten gegrillt, wo ich mir dann ein leckeres Kotelett gönnte und dann so gestärkt schritt ich aber erstmal zur Massagebank, wo ich mir eine zu meiner Zufriedenheit sehr gute Massage verpassen liess. Wobei ich noch erwähnen muss, dass das gesamte Personal sehr zuvorkommend und freundlich ist.
Nun fühlte ich mich für weitere Schandtaten ausreichend gerüstet. Ich begab mich dann in den mittleren Barraum, wo sich besagte Cindy immer aufzuhalten pflegte.
Sie legte da jedoch ein ziemliches phlegmatisches Verhalten an den Tag, sprich: Interesselosigkeit, Unterhaltung mit Kolleginnen.
Was solls dacht ich, es gibt ja auch noch andere gute Maiden :smile2:
Siehe da, was sahen meine alten müden Augen ? Julie, superhübsche 20j Rumänin. Sie lächelte mich so lieb an, dass mein Widerstand dahinschmolz wie Butter an der Sonne und das bischen Hirn sackte ab ins Gehänge :D
Leider spricht sie nur englisch, aber dass war mir scheissegal, da ich ja Sex machen wollte und keine Konversation.
Ok, also aufs Zimmer ! :eek: Was musste ich erleben, schon wieder Kellerraum ohne Fenster !!! Mir brach schon im Voraus der Schweiss aus.
Da kann man ja glatt impotent von werden und ich fragte mich: haben die auch andere Raeume ???
Naja, ich wendete mich der süssen Julie zu und bekam sofort ein Rohr als ich sie nackend sah.
Man ist dass ne süsse gutaussehende Frau !!! Nach hingebeungsvollem Küssen glitt ich in die tieferen Regionen, was ihr ausnehmen zu gefallen schien und züngelte sie kurzerhand zum Orgasmus wobei sie schrie wie an Spies und strampelte.
Ich konnte feststellen, dass sie eine guterzogene junge Dame ist, denn sie bedankte sich anschliessend überschwenglich.
Daraufhin, wollte ich es blaskonzertmässig vergolten haben, aber sie blies nur sehr zögerlich und erklärte mir auch dann, dass sie keine Aufnahme machen würde.
Naja, ist in meinen Augen zwar ein Minuspunkt, aber in Anbetracht der Schönheit der Genannten war ichs trotzdem zufrieden.
Nach geraumer Zeit verlangte ich nach einem Condom und steckte mein Ringelschwänzchen in ihr sehr enges Fötzchen. Mannomann war das geil !!!
Ich wurde da ja beim Poppen halb wahnsinnig und wollte da niemehr raus.
Alles Schöne ist aber irgendwann zu Ende und ich fühlte es nahen.
Da sie keine Aufnahme macht, spritzte ich die Sosse zum Abschluss auf ihren süssen Bauch, was auch ganz schön geil anzusehen war :p
Total verschwitzt schaute ich auf die Uhr und stellte fest, dass ich doch glatt über 1,5 h mit der Kleinen auf Zimmer war.
Voll zufrieden gab ich ihr dann 150 Ocken. Urteil: sehr hübsche Frau mit verbesserungswürdigem Service. Wiederholung vielleicht 50 %, falls niemand besseres da ist .
Nun,mehr wars schon 00.30 h geworden und nach kurzer Erfrischung an der Bar mit einem O-Saft begab ich mich dann in die Umkleide nicht ohne von den 2 CDL s verabschiedet worden zu sein.
Zufrieden trat ich dann meinen Heimweg an.
Fazit des Besuchs: Das VV ist ein schön eingerichteter Club, freundliches Personal, hübsche CDL mit gutem Service, allerdings gibts im Club verschiedene wie beschriebene Mankos, die aber sicherlich leicht abzustellen sind.
Liebe Grüsse Egon :wink:
Manni1A
30 augustus 2008, 21:19
@egon
Schöner Lagebericht eines Villa-Neulings ;)
Mit den Zimmern hast du Pech gehabt - die Zimmer oben sind wirklich prächtig. Und die fensterlosen Kammern erwischt man normalerweise nur, wenn die Zimmer oben belegt sind.
Mit Julie hatte ich auch mal meine Erfahrungen. Wahnsinnig hübsches Geschöpf. Auch sehr nett. Allerdings ein wenig nervig, dass sie ständig quengelte, ob wir nicht länger auf dem Zimmer bleiben wollten :green_smi
Moeke1
31 augustus 2008, 08:34
't Was gisteren aangenaam vertoeven aan 't zwembad. Er waren echter heel weinig meisjes. Nog niet de helft van vorige zaterdagen, en geen enkele van mijn bekende toppertjes. Gelukkig heb ik Nastia en vooral Mia leren kennen en hebben ze mij een prettige dag bezorgd. Zij waren ook niet opgezet met de tweede party, en zeiden dat al die meisjes wegbleven door die party, omdat ze tijdens die van vorige week niks konden verdienen. Volgens hen waren er ook veel te weinig mannen.
Vanaf 20u stroomden de partygangers binnen. Poepchique volk en hele dure auto's op de parking.
Vanaf 19u30 zijn er meerdere meisjes naar huis vertrokken. Zelf ben ik om 20u15 weg gegaan. 't Was een onwennig gevoel om in badjas tussen die chique uitgedoste koppeltjes te lopen.
bergm550
31 augustus 2008, 09:14
Poepchique volk en hele dure auto's op de parking.
Vanaf 19u30 zijn er meerdere meisjes naar huis vertrokken. Zelf ben ik om 20u15 weg gegaan. 't Was een onwennig gevoel om in badjas tussen die chique uitgedoste koppeltjes te lopen.
Ik hou niet van dit soort opzichtig publiek. De echte rijke mensen hoor je en zie je niet. Ik ben nog niet in Villa Vertigo geweest, maar als ik de website bekijk, dan heb ik er gewoon geen goed gevoel bij.
Het is zeker een luxueuze club, en dat is nu net het probleem van deze club. Een club hoeft niet luxueus te zijn, het moet vooral schoon zijn, goede basisvoorzieningen hebben en een goed aanbod van vrouwen bieden.
rplover
31 augustus 2008, 11:42
Spijtige zaak, ik heb de eerste party, die onnozele fetishparty, meegemaakt in de Villa, en nu gaan ze verder met dit soort taferelen.
Kan iemand aan Herr Stefan duidelijk maken dat hij, ofwel, de geslagen weg inslaat, en ons vertelt dat we niet meer welkom zijn. Met als gevolg dat zijn club vol "ferrari-volk" gaat zitten, die geen geld uitgeven aan de Meiden, maar wat opzichtig lopen te doen. Met alle gevolgen vandien, weer minder Meiden, geen ijsbeertjes meer, en van dat Ferrari-volkske kan hij niet leven, het is van zijn meiden dat hij het moet hebben.
Oftewel gaat hij naar het concept waar wij van houden, Meiden en ijsbeertjes.
Nu maakt hij het mijns inziens te gek, en zelfs deze fervente Villalover denkt er erg hard aan zijn vaste zaterdag trip te verleggen naar naburige oorden, PHG of misschien wel GT:teuflisch
Neen, gekker dan dit moet het niet worden, er is nu al zovel geïnvesteerd (ja, ook door ons, geduld, positief denken en blijven), maar als ik al twee weekenden thuis blijf omdat ze liever chique volk in hun klasse kroegske hebben, dat zou hen mogen aan het denken zetten (niet omdat ik wegblijf, één ijsbeertje maakt de lente niet, maar als ik niet meer kan gaan relaxen de zaterdag, zoek ik het wel elders).
't Zullen eieren of joeng moeten wezen, en volgens mij zijn het momenteel enkel windeieren, en zoals we weten brengen die niks op.
Dus Heren modjes, als jullie Stefan misschien eens aan zijn (hoop ik, gezond) boerenverstand kunnen brengen dat dit de verkeerde kant opgaat, graag, anders zie ik een topattractie een andere bestemming krijgen, welk chapter ook alweer, kansloze rukker ;)