PDA

Volledige versie bekijken : Beste Recensie van de Maand Oktober 2008



Ace2
30 september 2008, 23:43
Na een maand van alleenheerschappij in deze rubriek moet ik aan RPLOver het stokje over handigen. Dat doe ik dan ook bij deze. Maar zoals zo veel over het paard getilde graaiende bankiers wil ik ook over mijn graf heen regeren. Daarom zadel ik RPLover met een opdracht op. Willem2 heeft mij opgedragen een extra prijs/prijzen te geven:

In de maand oktober zal de eerste nominatie een vrijkaartje winnen, de laatste en de middelste. De eerste 2 zijn gemakkelijk te bepalen, maar de middelste nominatie......................................... ........:teuflisch:teuflisch:teuflisch

Toppie
30 september 2008, 23:50
Van harte seksenfun :) werd hoog tijd dat je eens in de prijzen viel.

Toppie
30 september 2008, 23:54
En ace2 bedankt voor alle tijd die je in deze onnavolgbare jurering hebt gestoken :)

frankkinky
1 oktober 2008, 06:59
Gefeliciteerd heren! RPLover moet ik nog ontdekken als schrijver, seksandfun ken ik al wat langer en behoort met zijn goede en uitgebreide verhalen tot mijn favoriete schrijvers, daarnaast is het een plezierig persoon in de omgang:smile:

Toppie
1 oktober 2008, 09:30
oeps ook natuurlijk RPlover van harte :)

rplover
1 oktober 2008, 11:02
Na een maand van alleenheerschappij in deze rubriek moet ik aan RPLOver het stokje over handigen. Dat doe ik dan ook bij deze. Maar zoals zo veel over het paard getilde graaiende bankiers wil ik ook over mijn graf heen regeren. Daarom zadel ik RPLover met een opdracht op. Willem2 heeft mij opgedragen een extra prijs/prijzen te geven:

In de maand oktober zal de eerste nominatie een vrijkaartje winnen, de laatste en de middelste. De eerste 2 zijn gemakkelijk te bepalen, maar de middelste nominatie......................................... ........:teuflisch:teuflisch:teuflisch
Daar komt niks van in huis, je hebt de fakkel overgedragen, en alle prijzen die het opperhoofd wil uitreiken, moet hij maar met mij bespreken (lekker arrogant toch) :D
Als Willem2 en Ace2 graag extra prijzen toekennen, goed, maar ik sta vanaf heden in voor de regels:teuflisch
Met andere woorden: Ace2, je bent ontslagen :smile2:
Met deze wil ik dan ook mijn ingehuurde kiezers bedanken, ik zal jullie uiteraard teleurstellen, mooie praatjes vullen uiteindelijk geen gaatjes :hammer:

Andere spelers, andere regels, en die komen er vanavond aan.
Ik zal er mijn ziek brein eens aan het denken zetten...en suggesties zijn uiteraard welkom...voor vanavond 23u dan welteverstaan ;)

:wink:

Jansen
1 oktober 2008, 13:31
:loud:



1. RPLOVER: 32 punten :freu::freu::freu:
2. Ace2: 23 punten;
3. Liefhebber: 17 punten;
4. Jansen: 14 punten;
5. SeksenFun: 12 punten;
6. TTMan en Sonny: 11 punten;
7. Toppie33 en Ariebier: 10 punten.

Wat leert deze ranglijst ons nu?



RPLover heeft al een vrijkaartje (samen met de eeuwige roem), ik, Ace2, heeft de vorige maand al een vrijkaartje gewonnen. Liefhebber moet zijn meest recente vrijkaartje nog uitdraaien en Jansen heeft ook al een keer gewonnen. Dat brengt ons bij SeksenFun, die op de 5de plaats 12 punten heeft gescoord. SeksenFun staat bekend om zijn uitgebreide en goede recensies. SeksenFun neemt vaak actief in deze rubriek deel en schroomt niet om directe concurrenten een punt te geven. Omdat hij de eerste op de ranglijst is die nog nooit gewonnen heeft, een goede schrijver is en een actieve en sportieve deelnemer blijkt te zijn zal aan SEKSENFUN het laatste vrijkaartje van de maand september worden uitgereikt.

Ten eerste van harte proficiat rplover :freu:

Ace 2 ik ben het niet met de verdeling eens om mij te passeren zie vervolg !

Over de het tweede kaartje ben ik het niet eens;

Ook rplover heeft al eens een prijs gewonnen midden in de maand van mij zelf
En seksenfun heeft ook al eens een prijs gewonnen.
Liefhebber ook deze maand.
Omdat Ace2 zich zelf natuurlijk moet over slaan heb ik Jansen het meeste recht op deze kaart.
Mischien klinkt het flauw maar zo zijn wel de regels toch? anders hoef je wanneer je ooit eens een keer gewonnen hebt niet meer te schrijven om weer te winnen.:teuflisch
Ik gun het seksenfun wel maar toch onredelijk van je.

rplover
1 oktober 2008, 13:55
Ten eerste van harte proficiat rplover :freu:

Ace 2 ik ben het niet met de verdeling eens om mij te passeren zie vervolg !

Over de het tweede kaartje ben ik het niet eens;

Ook rplover heeft al eens een prijs gewonnen midden in de maand van mij zelf
En seksenfun heeft ook al eens een prijs gewonnen.
Liefhebber ook deze maand.
Omdat Ace2 zich zelf natuurlijk moet over slaan heb ik Jansen het meeste recht op deze kaart.
Mischien klinkt het flauw maar zo zijn wel de regels toch? anders hoef je wanneer je ooit eens een keer gewonnen hebt niet meer te schrijven om weer te winnen.:teuflisch
Ik gun het seksenfun wel maar toch onredelijk van je.
Ten eerste: bedankt Jansen ;)
En ten tweede: genen ambras in mijn kot, en dit is mijn kot voor een maand, en als er "gereld" moet worden, zal ik wel wat helpen :hammer:
Vanaf vanavond luiden er andere regels en andere wetten, en zoals jij weet ben ik tegen elke vorm van organisatie, dus CHAOS is het codewoord, "nikstegeen" systeem, weg met de logica, lang leve de rebellie, de anarchie, leve Che:lostit:

Bwah, een vrijkaartje voor Seks&Guns, we gunnen het die arme stakker toch allemaal, kan hij nog eens 7 uur "chambreren" met dat Dominicaans gevalletje van hem. En, vooral, dan hebben wij er geen last van die dag:thefinger

:wink:

rplover
1 oktober 2008, 15:43
Ik bepaal....helemaal niks :cool:, heb ik intussen begrepen, ik mag schrijven en voorstellen wat ik wil, maar uiteindelijk beslist het opperhoofd :rolleyes:.

Om die, en talloze andere redenen, roep ik hier, deze maand dan toch, een nieuwe categorie in het leven: "quote van de maand", onderdeel van "de beste recensie van de maand".
Er is maar één regel voor de quote: de quote op zich mag maximum drie regels en/of twee zinnen lang zijn.

Dus verandering één, er valt wat te winnen, en niet enkel voor diegene die de beste quote van de maand heeft neergepend, maar ook voor de "nominateur".
Wat en wanneer en hoe, dat ga ik nog wel uitvechten met Willem2 :angryfire

Dus met veel plezier nomineer ik hier sofaking, die me deed schokken van het lachen in zijn antwoord op de flitspalenkwestie: hier is ie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92573&postcount=7)

:wink:

Willem2
1 oktober 2008, 16:00
:loud: :loud: :loud: :loud: :loud:

Na een maand van bittere strijd. Een maand waarin vriendschappen zijn gesneuveld en dat alleen om eerste in de ranglijst van de beste recensie te worden. Een maand waarin reputaties zijn gesneuveld, maar ook gevestigd.
Na een maand is er eindelijk een einduitslag.

:loud: :loud: :loud: :loud: :loud:


1. RPLOVER: 32 punten :freu::freu:
2. Ace2: 23 punten;
3. Liefhebber: 17 punten;
4. Jansen: 14 punten;
5. SeksenFun: 12 punten;
6. TTMan en Sonny: 11 punten;
7. Toppie33 en Ariebier: 10 punten.






:freu: Bedankt Ace2 :freu:


Je hebt deze verkiezing van afgelopen maand September 2008 op een zeer levendige wijze ingevuld.
Aan de hand van een puntensysteem en met medewerking van ijsberen die meer nomineerden dan voorheen ,ben je tot deze einduitslag gekomen.

Vanwege het puntensysteem had ik een extra regel ingevoerd. Het was niet een echte regel maar meer een regeling waardoor een verkiezing niet al in het begin van de maand beslist zou zijn.
En die houdt in : Op de 10de, de 20ste en de 30ste van de maand wordt een winnaar bekendgemaakt.
Deze winnaar wordt volgens een systeem of naar eigen inzicht van de jury verkozen.
Uit deze winnaars wordt de beste verkozen van de maand. Deze wint de titel, de eeuwige roem en mag de volgende maand voor jury spelen.

Daarnaast is er nog de mogelijkheid om halverwege de maand een aanmoedigingsprijs uit te reiken aan een ijsbeer.




Allereerst


:freu: Gefeliciteerd rplover :freu:

Jij bent de winnaar van de beste recensie van September 2008
Daardoor ben jij deze maand de jury. Zoals je al aangaf zal jij dat op eigen wijze gaan invullen. Daar heb ik geen moeite mee zo lang je maar rekening houdt met de regelgeving ;) :D


Dan de uitslag van deze maand.
Laten we eerst vermelden dat je geen goede verkiezing hebt gehouden indien er niet onenigheid is over de uitslag :rolleyes: ;)

De Winnaars van September zoals ik dat interpreteer
Periode 1 : rplover ------> vrijkaart PHG
Periode 2 : liefhebber ---------> vrijkaart Villa Vertigo
Periode 3 : Ace2 ----------> vrijkaart met Willem2 :rolleyes:
Aanmoedigingsprijs : Nikxxx ----------> vrijkaart Golden Time
Overall-winnaar ;) : rplover

Ace2 houdt er een andere interpretatie op na en dat is zijn goed recht want hij was de jury en de bijna winnaar van de oeuvre-prijs.
Omdat er daardoor enige onenigheid ontstaat onder de ijsberen zal ik trachten recht te trekken wat eventueel krom is :cool:.
Ik houd daarmee echter wel rekening met prijzen die in het verleden gewonnen zijn.


Seksenfun wint een vrijkaart van Sans Soucis (http://www.clubss.nl)

en

Jansen wint een vrijkaart voor de PHG (http://www.planet-happy-garden.info)


Dan de rest van de uitslag :

6. TTMan en Sonny: 11 punten;
7. Toppie33 en Ariebier: 10 punten.

Deze ijsberen kunnen ervan uitgaan dat die komende maand een vrijkaart zullen gaan winnen :rolleyes:
Maar eerst moet ik die weer gaan "regelen".

In de hoop dat een ieder weer tevreden is ; kunnen we nu aan de maand Oktober 2008 gaan beginnen.

Succes met schrijven en lezen

:wink:

Jansen
1 oktober 2008, 17:07
;););););););)

rplover
1 oktober 2008, 17:23
De maand is nog niet goed bezig, en daar hebben we al een relletje :D
Nadat alles uitgeklaard is van de vorige maand, mogen jullie beginnen nomineren ;)
De eerste prijs die gaat uitgereikt worden is "een doos Belgische pralines", die de relnicht persoonlijk meebrengt naar "PHG op 18 oktober" en overhandigt aan de winnaar van de eerste prijs.
Regels: niet de schrijver van het eerste werhouden meesterwerkje krijgt de prijs, wel degene die nomineert :hammer:
Reden te meer om jullie rot te nomineren :teuflisch

Welke recensies komen in aanmerking? De "grappigste" en de "meest foute ervaring "recensies van deze week, startend nu en een einde nemend maandagavond om 23 uur.
De winnaar wordt bekendgemaakt aanstaande woensdag.

Veel plezier met het nomineren.

Euh, de "gewone" nominaties tellen ook nog, ik moet nog instructies krijgen van Willem over het hoe en wanneer. Maar dat horen jullie later dan wel weer.......

:wink:

Ace2
1 oktober 2008, 19:34
Ten eerste van harte proficiat rplover :freu:

Ace 2 ik ben het niet met de verdeling eens om mij te passeren zie vervolg !

Over de het tweede kaartje ben ik het niet eens;

Ook rplover heeft al eens een prijs gewonnen midden in de maand van mij zelf
En seksenfun heeft ook al eens een prijs gewonnen.
Liefhebber ook deze maand.
Omdat Ace2 zich zelf natuurlijk moet over slaan heb ik Jansen het meeste recht op deze kaart.
Mischien klinkt het flauw maar zo zijn wel de regels toch? anders hoef je wanneer je ooit eens een keer gewonnen hebt niet meer te schrijven om weer te winnen.:teuflisch
Ik gun het seksenfun wel maar toch onredelijk van je.

Het is maar een spelletje :sleep:

Ace2
1 oktober 2008, 19:36
........................Als Willem2 en Ace2 graag extra prijzen toekennen, goed, maar ik sta vanaf heden in voor de regels:teuflisch
Met andere woorden: Ace2, je bent ontslagen :smile2:

:wink:

Waar blijft mijn ontslagbonus?

Ace2
1 oktober 2008, 19:40
Waar blijft mijn ontslagbonus?



:freu: Bedankt Ace2 :freu:


Je hebt deze verkiezing van afgelopen maand September 2008 op een zeer levendige wijze ingevuld.
Aan de hand van een puntensysteem en met medewerking van ijsberen die meer nomineerden dan voorheen ,ben je tot deze einduitslag gekomen.

Periode 3 : Ace2 ----------> vrijkaart met Willem2 :rolleyes:


:wink:

Dat is geen bonus, maar een dreigement.

seksenfun
1 oktober 2008, 20:15
Bedankt Ace2! Je hebt er met je eigen ingevingen voor het eerst een heel spannend spelletje van gemaakt.

Bedankt ook natuurlijk aan alle mede-beren die mijn recensies genomineerd hebben. Zonder hen had ik dit vrijkaartje voor Sans Soucis zeker niet gewonnen.

Nogmaals bedankt opperhoofd om de vrijgevigheid.




Positief vind ik alvast dat er een vrijkaartje wordt gegeven aan de nomineur, als ik rplover goed begrijp. Want als ik een kanttekening bij dit spelletje mag zetten is het dat ik persoonlijk vind dat er nog te weinig verschillende mede-beren even de moeite nemen om te nomineren.

Het kaartje van Sans Soucis maakt, rplover, dat ik dus geen superlange sessie kan beleven met mijn vriendinnetje in Planet Happy Garden; toch niet met het vrijkaartje :green_smi. Met dat vrijkaartje van Sans Soucis ben ik heel blij. Stiekem droomde ik daar van :sleep:. Nu het barre tijden buiten worden kan je daar uitstekend vertoeven.

Moet ik nu nog recensies neerpennen. De man die me zo haat is nu de baas. Andere beren: seksenfun is al op voorhand uitgeschakeld :behead:, door er je profijt mee :rolleyes:. Ik ga er toch niet minder om schrijven. Tenslotte gaat het me niet in de eerste plaats (maar derde :smile: ) om dat kaartje. In eerste plaats schrijf ik graag luchtige volksverhaaltjes en ten tweede verschaf je nuttige info aan de leden-beren ;).

:wink:

sofaking
1 oktober 2008, 20:29
Positief vind ik alvast dat er een vrijkaartje wordt gegeven aan de nomineur, als ik rplover goed begrijp. Want als ik een kanttekening bij dit spelletje mag zetten is het dat ik persoonlijk vind dat er nog te weinig verschillende mede-beren even de moeite nemen om te nomineren.


Jamaar die winnaars worden toch altijd door meerderen genomineerd ? Gaan die dan allemaal een prijs krijgen of wordt er dan weer één van de nominators uitgeloot ? Dan gaan er misschien weer boos worden. :motz: :madgo:

m1000
1 oktober 2008, 21:01
Er zijn een aantal dingen in het leven die ik onnavolgbaar vind:
1.)
Fistfucken.
2.)
Het gehanteerde puntensysteem van Ace2. Het bevatte bonus op bonus waardoor de rijken alsmaar rijker werden.
3.)
Het toe te passen systeem dat opeens de nominators gaan strijken met de eer.
De artiest krijgt niet de bloemen na het concert, maar de fans van de artiest. Die bloemen gaan verscheurd worden. Allemaal droeve gezichtjes en de artiest druipt af, teleurgesteld in zijn navolgende fans.

Waarom allemaal zo moeilijk?
Als je de eer hebt gekregen om te mogen jureren houd het dan toch simpel en (subjectief) uitlegbaar.

Bijvoorbeeld:
IK heb deze recensie gekozen omdat deze recensie mij sexueel in vervoering bracht en mij tijdens het lezen een woody bezorgde. Of mij aan het lachen/huilen maakte, of mij deed besluiten om direct af te reizen naar PHG (ik noem maar wat).

Al dat onnodig mathematisch geouwehoer met tussenstandjes. Zeg gewoon als jury wat JOU heeft geraakt. Anderen hoeven het daar niet mee eens te zijn; JIJ bent immers jury.

Henk Jan Smits is toch ook zo subjectief als een moslim in een moskee. Zijn kop is wel nog steeds op TV.
Come on FC. kämpfen und siegen.

Ace2
1 oktober 2008, 21:09
Er zijn een aantal dingen in het leven die ik onnavolgbaar vind:
1.)
Fistfucken.
2.)
Het gehanteerde puntensysteem van Ace2. Het bevatte bonus op bonus waardoor de rijken alsmaar rijker werden.


Ik kan de Max1000 helemaal volgen: met mijn (eigen:eek:) puntensysteem win ik een vrijkaartje met Wilem2. Dat is zoiets als fistfucken.



Dit levert mij een ban van een maand op;)

m1000
1 oktober 2008, 21:18
Ik kan de Max1000 helemaal volgen: met mijn (eigen:eek:) puntensysteem win ik een vrijkaartje met Wilem2. Dat is zoiets als fistfucken.


Je hebt het slim gedaan: je systeem was zo controversieel en onnavolgbaar dat je Willem2 van zijn stuk hebt gekregen :freu:

Willem2 is hersentechnisch zo overrompeld geworden dat hij jouw systeem uiteindelijk als 'geniaal' is gaan beschouwen. Misschien ben je wel geniaal.

Schitterende, sluwe tactiek Ace2 :smile2:
De volgende keer dat jij mag jureren zorg ik ervoor, alvorens ik de regels ga lezen, dat ik goed uitgeslapen ben (eventueel volledig ontnuchterd) en een telraampje bij de hand heb ;)

foots
1 oktober 2008, 21:20
Heren, beren,

RPlover, Shakiralover, nu ik lees dat je hebt gewonnen, terecht, dat wel, maar niet verwaand en arrogant worden hé. Anders voer ik je nog een keer aan Shakira en dan maakt ze gehakt van je worstje:eek:.

Ik was er eigenlijk ook voor om Seks en Fun een vrijkaartje te geven. Waarom? Hij is echt een trouwe schrijver en weet zich werkelijk allerlei details te herinneren, die ik pas weet als ik zijn recessies lees:D. Daarnaast heeft hij veel ervaring en in zijn geval is een vrijkaartje slechts een druppeltje op een gloeiende plaat, want met kamersessies van 6 uur, daar maak je de "klappers" mee. Financieel dan.

Beide zijn trouwens erg aardige Belgen en ook Jansen is een alleraardigste Brabo, maar wat kun je van zijn recessies geloven ? Ik niet veel, helaas, want de plinten zitten nog altijd op de muur, de spiegel is nog heel en de binnenband van de dame hangt er nog niet uit als ik na hem de kamer opga met dezelfde dame. Afijn, het is toch een aardige vent en hij heeft geluk want hij mag gratis naar PHG.

Nou lees ik dat de uitspraken, spreuken of gezegdes of leuke zinnen gewaardeerd kunnen worden met een vrijkaartje en dat ook degene die deze nomineerd kan eveneens worden gewaardeerd met een vrijkaartje. Kortom ik opteer openlijk naar deze 2 vrijkaartjes (je bent NL-er of niet ?).

Daarom nomineer ik mijzelf: Mijn gevleugelde uitspraak staat onder mijn laatste droomrecessie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92489&postcount=47

Life your dream, but do not dream your life.

Geleend van onze Harley jongens, maar die komen niet in de saunaclubs, maar die zitten in vriendengroepjes in de Warmoesstraat. Gekleed in lederen broeken waar de wangetjes uithangen.

Paste overigens ook prima bij de tekst en sloeg eigenlijk een beetje op S&F. Wist toen niet dat je hiervoor ook prijzen kun winnen.

Groet, Foots :wink:

P.S. Vroeger kom je op Overpelt (België) kermis ook vissen winnen, waarom is het niet mogelijk om vrijkaartje voor een half uurtje met dame .... te winnen. Dan kunnen we Rex ook een keer laten kameren met Shakira, of Dupke met Eva, of ... hebben wij ook eens lol.

m1000
1 oktober 2008, 21:31
Life your dream, but do not dream your life.


Zeker een interessant doordenkertje.
MAARRRR:

Ik vind dat alleen eigen gemaakte quotes het dan mogen halen.
Men moet creatief en origineel blijven.

Bijvoorbeeld zoals liefhebber


Een 180 graden draai, gracieus uitgevoerd met erachteraan een dubbele Rietberger met schroef...
Ga jij de strijbijl ff begraven, dan zal ik me nog wel even laten vredespijpen......:smile2:

Sphinx
1 oktober 2008, 22:34
Voordat deze "fred" straks bol staat van de discussie en we de recensies niet meer kunnen vinden, zal deze racebeer maar efkes de lichten op groen zetten.

Ich weiß nicht recht ob wir schon mal Deutsche Nominierungen hatten (ich erinnere mich nur das Englishe Pocket-lesebuch von Londonbasketcase) aber was solls auch. Für seine Erfahrungen in Freude (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=92620&postcount=460) kriegt der gute Laursone von mir die 5 Sterne :freu:

frankkinky
1 oktober 2008, 22:58
De maand is nog niet goed bezig, en daar hebben we al een relletje :D
Nadat alles uitgeklaard is van de vorige maand, mogen jullie beginnen nomineren ;)
De eerste prijs die gaat uitgereikt worden is "een doos Belgische pralines", die de relnicht persoonlijk meebrengt naar "PHG op 18 oktober" en overhandigt aan de winnaar van de eerste prijs.
Regels: niet de schrijver van het eerste werhouden meesterwerkje krijgt de prijs, wel degene die nomineert :hammer:
Reden te meer om jullie rot te nomineren :teuflisch

Welke recensies komen in aanmerking? De "grappigste" en de "meest foute ervaring "recensies van deze week, startend nu en een einde nemend maandagavond om 23 uur.
De winnaar wordt bekendgemaakt aanstaande woensdag.

Veel plezier met het nomineren.

Euh, de "gewone" nominaties tellen ook nog, ik moet nog instructies krijgen van Willem over het hoe en wanneer. Maar dat horen jullie later dan wel weer.......

:wink:

zal ik maar even niet schrijven deze maand? maak toch geen kans bij jou als jury denk ik:hammer: of valt je aversie tegen mij mee:green_smi want als chaos rules dan geef ik het al op:hanged:

rplover
2 oktober 2008, 00:11
Moet ik nu nog recensies neerpennen. De man die me zo haat is nu de baas. Andere beren: seksenfun is al op voorhand uitgeschakeld :behead:, door er je profijt mee :rolleyes:. Ik ga er toch niet minder om schrijven. Tenslotte gaat het me niet in de eerste plaats (maar derde :smile: ) om dat kaartje. In eerste plaats schrijf ik graag luchtige volksverhaaltjes en ten tweede verschaf je nuttige info aan de leden-beren ;).

:wink:


zal ik maar even niet schrijven deze maand? maak toch geen kans bij jou als jury denk ik:hammer: of valt je aversie tegen mij mee:green_smi want als chaos rules dan geef ik het al op:hanged:
Doet me goed te weten dat deze twee beertjes het volste vertrouwen hebben in mij :lostit:
Speciaal voor S&F en FK: ik ben om te kopen EN zo corrupt als ik groot ben, dus JA, jullie maken evenveel kans.


Jamaar die winnaars worden toch altijd door meerderen genomineerd ? Gaan die dan allemaal een prijs krijgen of wordt er dan weer één van de nominators uitgeloot ? Dan gaan er misschien weer boos worden. :motz: :madgo: Geen oplossingen zoeken vooraleer het probleem zich stelt, after all ben ik de jury:D

Big30
2 oktober 2008, 00:20
Suc6 met je grandioze en superieure overwinning en sterkte met het Juryschap deze maand.

Van een ding ben ik zeker, met rplover die zijn zegje doet "never a dull moment" en nooit enige aanleiding tot controverse :D!

:wink::wink:

frankkinky
2 oktober 2008, 07:24
Doet me goed te weten dat deze twee beertjes het volste vertrouwen hebben in mij :lostit:
Speciaal voor S&F en FK: ik ben om te kopen EN zo corrupt als ik groot ben, dus JA, jullie maken evenveel kans.




Ah dat is mooi te weten, ik zal eens wat gaan bedenken, ben er alleen niet zo goed in, ff kijken wie daar ervaring mee heeft, ik weet wel iemand denk ik:green_smi

Jansen
2 oktober 2008, 11:39
He relnicht proficiat met je overwinning :D In het SKW hangen de vlaggen half stok omdat je de kaart daar niet kan gebruiken.
Maar ik heb daar beloofd om namens jouw :fuck: een extra keer langs te gaan.
Maar ik :fuck: geen travestiet.

Dus daar ga jezelf maar een keer voor naar toe.

rplover
2 oktober 2008, 16:11
He relnicht proficiat met je overwinning :D In het SKW hangen de vlaggen half stok omdat je de kaart daar niet kan gebruiken.
Maar ik heb daar beloofd om namens jouw :fuck: een extra keer langs te gaan.
Maar ik :fuck: geen travestiet.

Dus daar ga jezelf maar een keer voor naar toe.
Jansen, je brengt me op ideeën, straks ga ik nog een prijs uitreiken voor de beste ervaring met een transeksueel. Joeperdepoeper, ik win alweer:zauberkis
Trouwens, ik ga me de moeite niet getroosten jou uit te leggen wat hetverschil is tussen een transke en een travke. Ook de relnicht bedrijft geen seks met een travke, maar dat lijkt me te moeilijk voor iemand die enkel en alleen plinten wil witten, beddebakken wil laten daveren, en de vrouwen spetterende orgasmes bezorgen, ik ben jaloers:teuflisch

Ben gisteren trouwens in 't skw geweest, en Anna heeft mij gescoord, moet je zeker eens doen, dat Albanees gevalletje, ik ben ervan overtuigd dat daar alle plinten van de muur loskomen, zelfs het behang :eek: E, voor Seks1Guns, de deze praat 6 talen :baby2:

Ik mag precies mijn pralines zelf opeten op 18 oktober in PHG. Geen enkele beer verlekker op chocolade? Of is het gewoon geen top(pie)tent, te luxueus, te gezellig en niet genoeg schoon(s)? :D:hammer:;)

Dus voor de geordende chaos: diegene die de grappigste of de meest verschrikkelijke recensie nomineert, tot volgende maandag, en neit de schrijver, mag prijs nummer één in ontvangst nemen.
Ik heb nog geen ruggespraak gehad van Willem2 over de "normale beste recensie van de maand" en de prijzen, maar ik denk dat ik speodig in mijn PB wel insturcties erover zal vinden.

Gegroet beren, neuk ze, schrijf ze en vooral: nomineer ze, er valt heel wat moois te winnen.....

:wink:

Big30
2 oktober 2008, 16:17
/, en neit de schrijver,/ /dat ik speodig in mijn PB wel insturcties erover zal vinden.

:wink:

Bijna nooit kan ik je op spelfouten betrappen, maar als me dat wel lukt vermeld ik dat graag :thefinger! Waarvan acte :D!!

:wink::wink:

rplover
2 oktober 2008, 18:29
Bijna nooit kan ik je op spelfouten betrappen, maar als me dat wel lukt vermeld ik dat graag :thefinger! Waarvan acte :D!!

:wink::wink:
Big30, dat zijn geen spelfouten, mijn vingers waren gewoon veel sneller dan mijn toetsenbord, die hedendaagse computers zijn ook niet meer wat ze geweest zijn :teuflisch

Maar graag, die nominatie is een geldige, Carpe ;)

:wink:

Big30
2 oktober 2008, 18:39
Big30, dat zijn geen spelfouten, mijn vingers waren gewoon veel sneller dan mijn toetsenbord, die hedendaagse computers zijn ook niet meer wat ze geweest zijn :teuflisch

Maar graag, die nominatie is een geldige, Carpe ;)

:wink:


Eindelijk een nominatie voor Big30 :freu::freu::freu:!!!

By teh way, die typische spelfouten die jij maakt maak ik in bijna elke zin!

Vandaar dat ik met FF standaard de spel checker aan heb staan! Het woordje teh heb ik niet opzettelijk zo geschreven, rolde zo mijn vingers uit.

:wink::wink:

foots
2 oktober 2008, 20:19
Heren, beren,

Ik nomineer mijzelf maar weer eens een keer.
Ik maak jullie deelgenoot van de uitspraak:

"Een heer en een beer willen steeds meer, een boer en een zog hebben nooit genog".

Het laatste stukje is braboos en vertaald:
"een boer en een vrouwtjesvarken hebben nooit genoeg".

Wanneer komt dat vrijkaartje RPlover ;)?

Groet, Foots

rplover
2 oktober 2008, 20:26
Heren, beren,

Ik nomineer mijzelf maar weer eens een keer.
Ik maak jullie deelgenoot van de uitspraak:

"Een heer en een beer willen steeds meer, een boer en een zog hebben nooit genog".

Het laatste stukje is braboos en vertaald:
"een boer en een vrouwtjesvarken hebben nooit genoeg".

Wanneer komt dat vrijkaartje RPlover ;)?

Groet, Foots
Vrijkaartje 1 is een pralinekaartje, FooDs :thefinger
Enne, goed lezen, wordt uitgereikt volgende week woensdag.
Ik ben en slechte rekenaar, en wil meefreten van die pralines uiteraard.
Maar ik kan je nu al wel zeggen dat het spannend is, ik heb in ieder geval minder werk dan Ace2, met zijn puntengedoe ha ha :moon:

De ontslagpremie is intussen toegekend aan Ace2, en daarmee wint hij een prijs buiten categorie: een doosje Belgische pralines, in ontvangst te nemen op 18 oktober in PHG, vanaf 16 uur...
Gefeliciteerd Ace2 met je doosje pralines
:wink:

foots
2 oktober 2008, 20:33
RPlover,

wat maak je me nou ?
Echte belgische pralines, daar mogen ze voor van Shakira afhalen. En die boor je zomaar medogenloos door mijn neus, harteloos een echte rel waard, maar u bent te aardig !

Vroeger eens naar een open deur dag geweest bij Bakkerij Swinnen in Lutlommel en daar heb ik me toen een bult gegeten aan die verrukkelijke delicatessen (was gratis en ik ben hollander hé).

Groet, Foots

rplover
2 oktober 2008, 20:41
RPlover,

wat maak je me nou ?
Echte belgische pralines, daar mogen ze ME voor van Shakira afhalen. En die boor je zomaar meEdogenloos door mijn neus, harteloos een echte rel waard, maar u bent te aardig !

Vroeger eens naar een open deur dag geweest bij Bakkerij Swinnen in Lutlommel en daar heb ik me toen een bult gegeten aan die verrukkelijke delicatessen (was gratis en ik ben hollander hé).

Groet, Foots
Beste freetzak,

dit was een prijs buiten categorie voor Spartacus :hammer:
Jij dingt al mee met je eigen nominatie naar de eerste prijs van deze maand.
Niet wanhopen, al vrees ik dat je concurrentie gaat krijgen van een ander zwijn, die de vorige keer de ganse doos heeft opgesmuld (en ik dacht dat chocolade slecht was voor dolle honden:lostit:)

Dus niet panikeren, beste FooDs, gewoon je best doen, en blijven schrijven;)
:wink:

foots
2 oktober 2008, 20:46
Beste RPlover,

We vervuilen dit topic, maar alleen dames mogen geen chocolade hebben, worden ze dik van en sommige krijgen ook nog uitslag.

Wel aardig dat je mijn vauten corrigeerdt

Groet, Foots :wink:

rplover
2 oktober 2008, 20:56
Beste RPlover,

We vervuilen dit topic, maar alleen dames mogen geen chocolade hebben, worden ze dik van en sommige krijgen ook nog uitslag.

Wel aardig dat je mijn vauten corrigeerdt

Groet, Foots :wink:
We vervuilen dit topic met chocolade, en zeg nu zelf, dat is lekkere vervuiling, dusse....:moon:

Dan kondig ik ook maar mijn tweede prijs aan, ik wil totale chaos, zodat enkel ik er nog wijs uit raak :D
De tweede prijs is voor het beertje dat in dit topic deze maand het 69e bericht plaats :lostit:
En ik zou de relnicht niet zijn, moest ik niet enkele beertjes uitsluiten van deze prijs. De prijs: ik word eentonig, maar ja ja, een doosje pralines van een Belgisch merk op 18 oktober in PHG ;)

note rplover: Willem Willem (=Willem2:roll3:), kom eens een keertje over de brug op IM met een voorstel, want ik ga me arm moeten kopen aan chocola ;)

Ace2
2 oktober 2008, 22:20
Een geweldig verhaal over een middag met veel teveel onzin en waarvan dit verhaal slechts het toppie van de ijsberg is (watch out, what I have to tell):

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92728&postcount=340

Ace2
2 oktober 2008, 22:41
[Periode 3 : Ace2 ----------> vrijkaart met Willem2 :rolleyes:



Vrijkaartje 1 is een pralinekaartje, De ontslagpremie is intussen toegekend aan Ace2, en daarmee wint hij een prijs buiten categorie: een doosje Belgische pralines, in ontvangst te nemen op 18 oktober in PHG, vanaf 16 uur...
Gefeliciteerd Ace2 met je doosje pralines
:wink:

Win ik eindelijk een prijs en dan moet ik hem delen met Willem2.

Willem2
3 oktober 2008, 00:06
Win ik eindelijk een prijs en dan moet ik hem delen met Willem2.

Jij mag blij zijn dat je nog een prijs krijgt :cool: De meeste van de door jouw gewonnen prijzen heb je laten verpieteren :o

Ace2
3 oktober 2008, 06:27
Als Gustomass in GT vertoeft dan ontstaat er altijd wat moois:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92821&postcount=19

..............en maar ontkennen dat hij een pen en papier bij zich had.

Toppie
3 oktober 2008, 09:17
Jij mag blij zijn dat je nog een prijs krijgt :cool: De meeste van de door jouw gewonnen prijzen heb je laten verpieteren :o

kijk ik geef ze dan nog weg aan ondankbare honden ;)

foots
3 oktober 2008, 09:39
RPlover,

Gedenkwaardige woorden komen niet iedere maand uit de pen rollen en ik las er pas een van een paar maanden geleden en die vond ik zo leuk dat ik hem bij deze nomineer:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=82754&postcount=33

Een fantastisch motto gebracht door een van de alleraardigste en slimme Belgische ijsberen.

Groet, Foots :wink:

P.S. en wat won ik ook alweer als ik 69 ste ben ? Geen befsessie hé want daar ga ik echt niet aan beginnen bij een DVP.

Toppie
3 oktober 2008, 09:57
Ik nomineer bij deze HerrWichsSehrViel met deze geweldige reactie:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92613&postcount=8

bergm550
3 oktober 2008, 10:02
Natuurlijk is dit subjectief, maar ik wilde graag de volgende gebruikers bedanken voor hun berichten. De links zijn misschien niet van deze maand, maar geven een idee van hun berichtgeving.

Dit is geen kritiekpunt aan andere schrijvers op dit forum. Ik vind dat iedereen goed schrijft, maar de stijl van onderstaande schrijvers vind ik prettig om te lezen.

blijemotorrijder https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=91307&postcount=292
mars https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=90848&postcount=279
schluter https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=91051&postcount=290
timjava https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=91996&postcount=307
naughtyboy https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=92117&postcount=311
Haec58 https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=92413&postcount=320
tegeil https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=90577&postcount=267
NikXXX https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=90617&postcount=273
ilovethaigirls https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=88223&postcount=186

foots
3 oktober 2008, 11:23
Ik nomineer bij deze HerrWichsSehrViel met deze geweldige reactie:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92613&postcount=8

Dat Sir Wankelot je liberale gedachtes zoals vrijheid van snelheid bij moet brengen da's niet zo best RPlover !

Geef die pralines maar aan Sir, krijgt hij energie van om te wanken.

Groet, Foots :wink:

rplover
3 oktober 2008, 15:06
Natuurlijk is dit subjectief, maar ik wilde graag de volgende gebruikers bedanken voor hun berichten. De links zijn misschien niet van deze maand, maar geven een idee van hun berichtgeving.

Dit is geen kritiekpunt aan andere schrijvers op dit forum. Ik vind dat iedereen goed schrijft, maar de stijl van onderstaande schrijvers vind ik prettig om te lezen.

blijemotorrijder https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=91307&postcount=292
mars https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=90848&postcount=279
schluter https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=91051&postcount=290
timjava https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=91996&postcount=307
naughtyboy https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=92117&postcount=311
Haec58 https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=92413&postcount=320
tegeil https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=90577&postcount=267
NikXXX https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=90617&postcount=273
ilovethaigirls https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=88223&postcount=186

Bij deze ben je gediskwalificeerd voor de eerste prijs van de maand:D;). Met deze berichten had je Ace2 moeten lastigvallen, ze zijn allemaal out of date (van ver voor oktober sommigen zelfs), maar tot daar nog aan toe :baby2:
Het grote hekel punt is dat de jury van deze maand niet zo houdt van neukfabrieken pur sang, en AL jouw nominaties zijn GT-berichten.
Dus, tegenspraak of wat dan ook, deze berichten worden niet in mijn database opgenomen. Daarom ben ik nu eenmaal de jury, en dat was een van mijn ongeplubliceerde regels:lostit:
Tout court, de regels zijn tweeërlei overtreden :baeh:

:wink:


Note relnicht: ze zijn gewoon out of date bergm550, ik kan ze spijtig genoeg niet in aanmerking nemen voor beste recensie van de maand oktober;)

jaccoone
3 oktober 2008, 18:45
Deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92620&postcount=460) is welliswaar in het duits, maar daarom niet minder goed!
Hierbij een nominatie, hij is van 1 oktober.. :teuflisch

Groet, Jaccoone

seksenfun
3 oktober 2008, 19:58
Wat voor de één grappig is, zal voor de ander niet grappig zijn. Ik vond deze leuk verwoord dus een nominatie waardig.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92644&postcount=37

noot: seksenfun heeft deze genomineerd (waar was dat nu ook weeral voor van belang :confused:...)

Picasso 1
3 oktober 2008, 21:09
Bij deze maak ik nog van de gelegenheid gebruik om rplover te feliciteren met zijn overwinning voor de "Beste recensie van de maand" :freu:. Aangezien de maand nog lang niet om is en ik uit het mañana land kom, had ik nog wel effe tijd voor felicitaties.

Zeer terechte winst van rplover en gelukkig voor de juiste prijs. Er zijn tijden geweest dat schrijvers zoals Extince, seksenfun en rplover een voor hun schrijfniveau minderwaardige aanmoedigingsprijs :tatsch: kregen, waardoor ze niet meer mee konden dingen om de hoofdprijs, maar die tijden zijn gelukkig voorbij.

Ook Ace2 verdient alle lof voor een van de meest levendige maanden in deze rubriek. Hoewel zijn puntensyteem "kill" leek, hebben velen het ervaren als een eerlijke kans om mee te dingen naar de hoofdprijs en zie daar de enorme toename in recensies, nominaties en reacties als resultaat.


Het stokje wordt nu overgedragen door Ace2 aan rplover. Oh, oh, oh, óóóh wat staat ons te wachten! :heul:. Orde en netheid wordt afgelost door chaos en anarchie. Verwacht het onverwachte, niks is zeker en alles is mogelijk; de beoordeling van je recensies zal immers op :schizo[1] wijze gebeuren :rolleyes:.

Onderschat alvast de eerste prijs niet, "een doos Belgische pralines". In waarde is deze immers maar 7 euro verwijderd van de hoofdprijs :rofl: en is verder niet gesubsidieerd.

Verder zou ik zeggen, huiver en geniet van de maand.

:wink:

rplover
3 oktober 2008, 21:31
Orde en netheid wordt afgelost door chaos en anarchie. Verwacht het onverwachte, niks is zeker en alles is mogelijk; de beoordeling van je recensies zal immers op :schizo[1] wijze gebeuren :rolleyes:.

Onderschat alvast de eerste prijs niet, "een doos Belgische pralines". In waarde is deze immers maar 7 euro verwijderd van de hoofdprijs :rofl: en is verder niet gesubsidieerd.


Waar lees jij, beste huisschilder, dat een doos huispralines 43 euro zouden kosten? :D
Rex was even fout, er waren meerdere dozen in omloop die dag, waarvan er één gekid(k)napt werd bij binnenkomst in de tuin der lusten door de theke:teuflisch
Ik volg met meer dan normale interesse (dat is nu éénmaal mijn schandalige taak :lostit:) de berichtgeving op het forum, lees inderdaad op een chaotische manier, en heb al heel wat moois kunnen bespeuren. Er zitten heus wel enkele humoristen in spe op het forum, ik hoop tegen het einde van de maand een mooi stukje bij mekaar te hebben met grappige (en minder grappige) uitspraken, met slechte recensies, met 'flopkamerbezoeken', de kortste sessie, de langste sessie, de meest gestoorde Meid, de prettigste, knapste, lelijkste, oudste, minder oudste:zauberkis, .......
Kortom, ik heb er gewoon zin in.....
Welkom in het land van de knettergekke relnicht, welkom in het land der ijsberen, laadt jullie geweren en laat de inkt (en jullie kwakjes) lekker vloeien ;)

:wink:

Sphinx
3 oktober 2008, 21:54
Welkom in het land van de knettergekke relnicht, welkom in het land der ijsberen, laadt jullie geweren en laat de inkt (en jullie kwakjes) lekker vloeien


Some men aren't looking for anything logical. They can't be bought, bullied, reasoned or negotiated with. Some men just want to watch the world burn.

Waar heeft deze racebeer zijn lucifers nou gelaten :p

Ace2
3 oktober 2008, 23:59
Ook Ace2 verdient alle lof voor een van de meest levendige maanden in deze rubriek. Hoewel zijn puntensyteem "kill" leek, hebben velen het ervaren als een eerlijke kans om mee te dingen naar de hoofdprijs en zie daar de enorme toename in recensies, nominaties en reacties als resultaat.

:wink:

Deze mededeling wordt mede mogelijk gemaakt door Jansen ;)

Jansen
4 oktober 2008, 00:40
Deze mededeling wordt mede mogelijk gemaakt door Jansen ;)

Met 1840 berichten en veel spannende kamerverhalen ;)

rplover
4 oktober 2008, 02:33
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=92907#post92907)
Ook Ace2 verdient alle lof voor een van de meest levendige maanden in deze rubriek. Hoewel zijn puntensyteem "kill" leek, hebben velen het ervaren als een eerlijke kans om mee te dingen naar de hoofdprijs en zie daar de enorme toename in recensies, nominaties en reacties als resultaat.

:wink:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/icons/icon1.gif met meer verhalen meer kans
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ace2 http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=92919#post92919)
Deze mededeling wordt mede mogelijk gemaakt door Jansen ;)



Met 1840 berichten en veel spannende kamerverhalen ;)

Beste beertjes,

een aanval uit het boekje, vanop links op het hoofd geschilderd door onze huisschilder, en Ace2 kon niet meer missen voor open doel :rubbel:
Maar dat was buiten de waard gerekend.......


Raadsel: aan wie denk ik spontaan?:hammer: Uit de juiste antwoorden me morgen (lees:vandaag) schriftelijk bezorgd trek ik (lees: kies ik) een winnaar en aan de hand daarvan ken ik een prijs toe :loud:
Waag een gokje op papier :D;)

:wink:

note rplover: om iedereen evenveel kans te geven (toch om een antwoord in te dienen:rofl:) dingen de antwoorden die voor 1 uur vannacht per IM binnenkomen, ook mee voor de prijs ;)

sofaking
4 oktober 2008, 12:02
Ik zou het relaas van Redbull's bezoek aan de kapper willen nomineren:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92711&postcount=394

Vond het niet alleen leuk geschreven, maar het roept ook direct allerlei fantasmen op. Een geheel normaal en alledaags gebeuren dat uitdraait in een erotische fantasie zet toch aan tot dromen nietwaar ?

foots
4 oktober 2008, 12:13
RPlover schreef,

Raadsel: aan wie denk ik spontaan? Uit de juiste antwoorden me morgen (lees:vandaag) schriftelijk bezorgd trek ik (lees: kies ik) een winnaar en aan de hand daarvan ken ik een prijs toe
Waag een gokje op papier

Nou ik waag het zelfs publiekelijk en dat kan er maar 1 zijn: Shakira, ofwel Loredana !

Nou zal RPlover me wel diskwalificeren, want dat is chaos. Afijn, misschien krijg ik nog eens een praline of een goede tip van een bloedgeile meid.

Groet, Foots :wink:

foots
4 oktober 2008, 12:21
Ik ga mezelf weer nomineren voor een fraaie uitspraak:

Deze staat in :

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92960&postcount=38

11. "GIJ ZULT GENIETEN" en zo is het maar net !

Groet, Foots :wink:

rplover
5 oktober 2008, 03:27
RPlover schreef,

Raadsel: aan wie denk ik spontaan? Uit de juiste antwoorden me morgen (lees:vandaag) schriftelijk bezorgd trek ik (lees: kies ik) een winnaar en aan de hand daarvan ken ik een prijs toe
Waag een gokje op papier

Nou ik waag het zelfs publiekelijk en dat kan er maar 1 zijn: Shakira, ofwel Loredana !

Nou zal RPlover me wel diskwalificeren, want dat is chaos. Afijn, misschien krijg ik nog eens een praline of een goede tip van een bloedgeile meid.

Groet, Foots :wink:
Foute gok. Dat is pas slecht nieuws, neen? :teuflisch
Het goede nieuws, met je gok win je een prijs, aangezien het je natte droom is. Op één voorwaarde, je moet die delen met haar :D

De prijs voor de slechtste gok is een doosje pralines, en omdat je ze moet delen is ze dubbel zo groot als die van Rex, of even groot als die van die lekkere Jessy, waarover later meer;).

Gefeliciteerd FooDs, freetzakske :teuflisch

:wink:

zeppos58
5 oktober 2008, 10:49
Bij deze nomineer ik Seksenfun voor zijn korte berichtje over de ijsberendag in SS http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=11720

foots
5 oktober 2008, 13:50
Heren, beren,

Ik nomineer Gustomass met zijnerg lange maar leuke ervaring in SS, ik werd bijna jaloers zo leuk stond het er.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92996&postcount=190

Gusto schreef onder andere:

"Wel was het aangenaam eerste maal kennismaken met SexenFun. Een vrolijke Belg. Zelden eerder een ijsbeer getroffen die een zo goed passende Nickname heeft gekozen( behalve die voor mezelf dan...)."

Nou ik herinner me dat ik Gustomass tegenkwam in VV en toen ik vertelde dat ik Foots was vertelde hij me dat hij me een stuk dikker had voorgesteld. Hoe komt hij hier nou bij :confused: ??


Groet, Foots :wink:

foots
5 oktober 2008, 14:07
Heren, beren,

Het is een geweldige dag, eindelijk mijn grootste hartewens uitgekomen en hoe lees :


Foute gok. Dat is pas slecht nieuws, neen? :teuflisch
Het goede nieuws, met je gok win je een prijs, aangezien het je natte droom is. Op één voorwaarde, je moet die delen met haar :D

De prijs voor de slechtste gok is een doosje pralines, en omdat je ze moet delen is ze dubbel zo groot als die van Rex, of even groot als die van die lekkere Jessy, waarover later meer;).

Gefeliciteerd FooDs, freetzakske :teuflisch

:wink:

Ik win een doos met de heerlijkste delicatessen ter wereld en mag deze delen met de mooiste (en liefste) vrouw van PHG. Als dat geen hoofdprijs is dan weet ik het niet meer.

RPlover ik nomineer u tot aardigste en beste recentiebeoordeelaar van het Ijsbeerforum !

Groet, een dolblije Foots :wink:

foots
5 oktober 2008, 14:40
Beste RPlover,

Ik kan het niet laten want ik lees nu weer een levenswaarheid, ditmaal van Holland male:

Een prima sessie gehad, die rustig begon en heftig eindigde. Aanvankelijk tongzoende Isabel niet echt, dus haar eerst maar 'ns flink opgewarmd. Via haar borstjes en buik 'n weg naar (en in) haar gladgeschoren kroonjuweeltje gelikt. Kennelijk had Isabel dat graag, want daarna ging het tongzoenen stukken beter, zelfs goed. Ze heeft de warming-up dus echt nodig om los te komen. Wat ook wel geholpen zal hebben, zijn de drankjes die Isabel al op had. Het aloude spreekwoord werd dus bewaarheid: 'n dronken vrouw is 'n engel in bed .

Mijn vader zei het al vele jaren "'n dronken vrouw is 'n engel in bed " en nu zie ik dat het een wijdverbreide levenswijsheid is geworden.

Groet, Foots :wink:

Gustomass
5 oktober 2008, 14:48
Beste RPlover,

Ik kan het niet laten want ik lees nu weer een levenswaarheid, ditmaal van Holland male:

Een prima sessie gehad, die rustig begon en heftig eindigde. Aanvankelijk tongzoende Isabel niet echt, dus haar eerst maar 'ns flink opgewarmd. Via haar borstjes en buik 'n weg naar (en in) haar gladgeschoren kroonjuweeltje gelikt. Kennelijk had Isabel dat graag, want daarna ging het tongzoenen stukken beter, zelfs goed. Ze heeft de warming-up dus echt nodig om los te komen. Wat ook wel geholpen zal hebben, zijn de drankjes die Isabel al op had. Het aloude spreekwoord werd dus bewaarheid: 'n dronken vrouw is 'n engel in bed .

Mijn vader zei het al vele jaren "'n dronken vrouw is 'n engel in bed " en nu zie ik dat het een wijdverbreide levenswijsheid is geworden.

Groet, Foots :wink:

" 'n dronken vrouw een engel in bed, 'n dronken man een bengel in bed" ??

Gusto weet niet wat ie met de "B" heeft sinds gisteren....:cool:

Gustomass

rplover
5 oktober 2008, 15:23
Ik voel al nattigheid, en na gisteren wil dat heel wat zeggen:D
Ik denk er niet aan af te stappen van mijn pralines, en een bak Duvel uit te reiken als prijs voor beste recensie , no no no......

Bij deze verdient Gustomass een doosje pralines van Belgische makelijk, niet om wat ik gelezen heb, maar omdat hij gisteren daar toch aangedragen kwam met iets in witte lingerie. Dat alleen al is een doosje pralines waard. en die smile, hij leek wel een breedsmoelkikker :teuflisch
Bij deze dus, af te halen op 18 oktober in PHG. maak je maar vrij die dag, Gusto ;)

:wink:

Ascari
5 oktober 2008, 16:08
Voor "quote van de maand" nomineer ik toppie33(34) :D mede omdat ik het onderstaande herken :thefinger

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92728&postcount=340


Uit ervaring heb ik geleerd dat je altijd Mati in de gaten moet blijven houden, want voordat je t weet heb je een knal voor je kanes, een ijsblokje in je bilnaad of een zuigvlek in je nek…. In mijn verdedigingshouding stond ik zo voor Mati

seksenfun
5 oktober 2008, 18:11
... heeft zich duidelijk geamuseerd. Je leest dit prachtige verhaal hier nog eens na, als je wil.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=92996&postcount=190

Een nominatie waard.

Gustomass
5 oktober 2008, 18:30
Hierbij wil ik SexenFun nomineren met zijn weergave van gisteren in Sans Soucis onder de titel topdag!!.
Ben niet bij machte een link te crëeren. Misschien kan Willem dat als ie weer boven water is?? (Dat kan nog wel even duren ;), daarom doe ik het maar).
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93068&postcount=201
Het waarom??
Wel, een natuurgetrouwe weergave van wat ijsbeer SexenFun gisteren heeft gezien, gehoord, gevoeld en gesmaakt tijdens zijn lange verblijf in SS. Dit alles heel mooi en treffend omschreven.
"I have enjoyed every single minute of the day" zou hij in goed Belgisch hebben kunnen schrijven.
Oftewel het ultieme genieten van een topdag in Sans Soucis.

Voor mij persoonlijk heel mooi om eindelijk eens de man achter SexenFun mee te maken.

Kortom, een welverdiende nominatie.

Gustomass.

foots
5 oktober 2008, 20:50
Heren, beren,

Hierbij nomineer ik de jury voor zijn eigen proza.
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93079&postcount=2

Als dat geen chaos is dan weet ik weet ik het niet meer. Maar ik weet wel meer en ik begrijp zijn chaotische gevoel wel degelijk een hele goede gegronde reden heeft.

RPlover, deze nominatie is voor u,

Groet, Foots :wink:

Jansen
5 oktober 2008, 21:00
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Picasso 1 [URL="http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=92907#post92907"][IMG]http://www.ijsberenforum.nl/forum/images/buttons/viewpost.gif


Raadsel: aan wie denk ik spontaan?:hammer: Uit de juiste antwoorden me morgen (lees:vandaag) schriftelijk bezorgd trek ik (lees: kies ik) een winnaar en aan de hand daarvan ken ik een prijs toe :loud:
Waag een gokje op papier :D;)

:wink:

note rplover: om iedereen evenveel kans te geven (toch om een antwoord in te dienen:rofl:) dingen de antwoorden die voor 1 uur vannacht per IM binnenkomen, ook mee voor de prijs ;)

Ik weet zeker dat hij aan Jansen heeft gedacht ;)

rplover
5 oktober 2008, 23:05
FooDs, vanaf nu moet je blijkbaar in GT zijn, voor een lekkere maaltijd :D
Ik nomineer dan ook met veel plezier deze quote van bergm550, in de categorie "fabriekskost" :teuflisch


Het eten bestond uit rijst of spaghetti met saus en kipschnitzel. Ik vind het eten altijd goed smaken in Golden Time. Dit komt waarschijnlijk omdat ik vrijgezel ben, en dan is iedere maaltijd een goede maaltijd. :)


:wink:

Toppie
6 oktober 2008, 09:49
niet dat deze nominatie enige kans maakt bij deze partijdige jury, maar toch nomineer ik dit verhaal van Ace2:
http://ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93111&postcount=362

seksenfun
6 oktober 2008, 14:20
De overweging van de NL-dames door Gustomass.

Sowieso ging ik het nomineren na enkele zinnen gelezen te hebben. Ook al was ik het half haverwege hélemaal oneens met zijn stelling over de Nederlandse vrouw buiten de club.
Citaat: "Kijk je om je heen, hoe vrouwen vaak reageren op ons mannen, tja dan heb je al geëten en gedronken, laat staan sex gehad.
Ik vind het niet gek dat getrouwde mannen hun sex plezier elders gaan zoeken. Vaak ligt er meer aan ten grondslag dan enkel "het jachtinstinct" of "het groene blaadje elders". Als thuis het gras hard en droog is, is het voor hen niet plezierig grazen, lees lekker sex hebben."

Ik zette dit even opzij en las voort.

Het stuk werd steeds meer een nominatie waard.

En op een gegeven moment, bijna helemaal achteraan, moest die kost wat kost genomineerd worden. Gustomass herzag zijn eerdere mening over NL-vrouwen in het algemeen buiten de club.
Citaat: "Laten we er lekker van genieten en laten we in het dagelijks leven ook proberen om een positiever idee te krijgen...
Die vrijgevochten dames, die carriëre ploegers die de indruk wekken mannen niet nodig te hebben, zij hebben toch ook een warm hartje en zij willen toch ook warmte zou je zeggen...".
Toch ligt ook hier de bal nog wat te veel in het kamp van de NL-vrouw. Ik zou willen stellen dat een relatie niet makkelijk is, sowieso niet. Daarbij komt nog dat je de sleur (de typische zaterdagavondseks na de t.v.) geen kans mag geven. Hier moet je samen aan werken, niet makkelijk :wink:.

rplover
6 oktober 2008, 16:30
niet dat deze nominatie enige kans maakt bij deze partijdige jury, maar toch nomineer ik dit verhaal van Ace2:
http://ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93111&postcount=362
Hij meent het nog ook. Elke jury is partijdig, en als je daar problemen mee hebt, mag je me altijd wreken bij de forumleiding, als je genoeg stemmen bij mekaar krijgt lukt het je misschien nog ook, en moet ik niet meer door die idiote opmerkingen van je heen......
Ook ik zal geen smilies gebruiken in dit bericht, maar ik kan je wel zeggen dat iedereen evenveel kans maakt te winnen. Zelfs iemand zoals jij......

:wink:

Toppie
6 oktober 2008, 18:26
Ha mooi op deze reactie zat ik te wachten

foots
6 oktober 2008, 20:29
Heren, beren,

Ik nomineer mijzelf nog maar weer eens een keer met een prachtige uitspraak.

Het staat onderaan http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93254&postcount=15

En RPlover "Wie geeft van hij heeft is waard dat ie leeft". Steek die maar in je zak, Shakiralover !

Het is een gevleugelde uitspraak die ik zelf eens ooit heb bedacht, nooit ergens anders gehoord of gelezen.

Maar volgens mij ben ik bijna de enige die graag uispraken doe en dan vervolgesn deze zelf nomineer, zo is er geen competitie, kom op beren, gas erop !

Groet, Foots :wink:

Picasso 1
6 oktober 2008, 20:38
Sphinx die een week van problemen met vallende servers en bakstenen moet doorstaan alvorens een voor hem heerlijke dag Sans Soucis te beleven.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93250&postcount=222

Genomineerd.

Toppie
7 oktober 2008, 09:57
Ik nomineer een vers forumlid buddha666 die met een toppie33-achtige uitspraak ;) gelijk de toon zet ;)


om me eigen ego heb ik de volle lading in haar bek gedumpt.. die ze vervolgens gelijk weer uitspuugde..

ps. denk dat de dame in kwestie wel een doosje pralines nodig heeft om de bijsmaak weg te spoelen ;)

thesickboy
7 oktober 2008, 15:46
Op berichten over 'ladingen' die in 'bekken' gedumpt worden ben ik, ondanks mijn naam, niet zo gek...


:wink:
TSB, die bij dergelijke berichten ook wel een praline kan gebruiken.

Willem2
7 oktober 2008, 16:51
zo'n meid kan je hele dag verpesten.. gelukkig dat ik nog 2 andere meiden heb gepakt die wel goed waren..


Had betrokkene ook al een bericht gestuurd met de vraag om ons dan ook maar iets over die 2 goede ervaringen te berichten..........
Alleen het negatieve melden, komt ook niet zo goed over bij de medeberen.

Het getuigd van groot inzicht ;) om de betrokkene schrijver zijn andere twee recensies te laten schrijven om een beter beeld te krijgen.

:wink:

Ascari
7 oktober 2008, 17:54
Ik nomineer "der weisse tornado" alias Ace2 :D

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93111&postcount=366

:rofl: :rofl:

ilovethaigirls
7 oktober 2008, 18:39
Nomineer Seksenfun voor de beschrijving van zijn dagje Freude.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93243&postcount=464

zeppos58
7 oktober 2008, 20:43
juist zeer terecht die nominatie http://www.ijsberenforum.nl/forum/sh...&postcount=464
doe ik dus ook

Picasso 1
7 oktober 2008, 21:12
Nomination for Londonbasketcase for his informative post concerning FKK OASE. A total of 76 girls :eek: are mentioned with distinguishing characteristics included.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93324&postcount=273

Toppie
8 oktober 2008, 08:52
Ik zal 't de partijdige jury weer eens wat makkelijker maken om een keuze te maken door de alleraardigste persoon eens zelf te nomineren. Altijd mooi hoe opmerkingen van bepaalde gebivakmutste forumleden zo'n frustratie kunnen opwekken bij persoonTJES die al te snel op de teenTJES zijn getrapt. Als ie wint dan trakteer ik op een doos goedkope Aldi-pralines (want meer is t me niet waard). Oh ja wacht moet er nog ff een smilie aanplakken anders heb je daar ook weer iets over te zeiken :)

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93213&postcount=220

Toppie
8 oktober 2008, 14:06
Je bent weer een keertje gediskwalificeerd, te veel schrijffouten deze keer:D

Ach als dat mijn enige fouten waren :) Vandaar ook mijn voorkeur voor foute vrouwen waarschijnlijk. Vind t toch altijd weer knap van je, dat je hier iedereen probeert te corrigeren of was t korrigeren? Vertel t me maar RPLovertje want jij weet toch alles beter of je hebt altijd en overal je oordeel over anderen al klaar? (aiai ik ben de smilie vergeten....)

Toppie
8 oktober 2008, 14:32
En ik nomineer nieuwkomer Haeduc voor zijn verslag over een partytreff. En volgende keer geen excuses maken omdat je een leuk verslag schrijft :) Ben benieuwd of ie wel een kans maakt bij deze partijdige jury!!!:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93519&postcount=53

Anvers
8 oktober 2008, 21:13
Ik nomineer hierbij Wico, die na een lange afwezigheid terug onze contreiën komt vervoegen. Bij deze een "lifetime-nominatie", voor de ijsbeer die het heeft gepresteerd ten alle tijden de adressen van de Meiden in Antwerpen bij te houden, wipten zij op hun stoel, dan wipte hij op het forum :D En nu dus, na een afwezigheid van meer dan twee en een halve maand, is hij terug, en ik terwijl ik dit schrijf, heeft hij weer zijn schandalige taak opgenomen, de wippende Meiden achternawippen :teuflisch :wink:
rplover,

thanks, maar ga niet akkoord met uw nominatie. :rolleyes:

Wegens bepaalde omstandigheden (U welbekend) heb ik sinds eind juli niet meer geschreven op dit forum; ik zal vanaf heden opnieuw trachten SKW Antwerpen zo goed mogelijk "up-to-date" te houden, doch dit interesseert de meeste leden van dit forum TOTAAL niet. :rolleyes:
Voel mij trouwens niet meer zo goed thuis op dit forum van macho's die elkaar overbluffen met 2, 3 of meer sessies met een dame te doen in de saunaclubs. :cool:

Tja, dan zal IK wel ABNORMAAL zijn om slechts met 1 dame te gaan op een avond zeker.! :p


wico

Anvers
8 oktober 2008, 21:31
Beste Wico,
Dank daarvoor wordt gewoon beloond met een nominatie, en dat jij dat nu leuk vindt of niet, daarmee akkoord gaat of niet, daar veeg ik vierkant mijne frak aan :teuflisch Je bent dus genomineerd :hammer:
rplover,,

of gij nu vierkant uwe frak daar aan veegt (volgens uw uitdrukking), dat is UW zaak, doch IK ga er niet mee akkoord. :mad:

En begin maar eens eerst met een recensie te schrijven van Anna van Verversrui 14 van de vorige week!


wico

Anvers
8 oktober 2008, 21:39
En begin maar eens met uw spelling na te kijken, wat dit loopt echt wel de spuigaten uit ! :mad:

Beste Wico,
Ik kan me weer eens niet akkoord verklaren met uw zienswijze.
Zoals je al zelf aangeeft in je bericht, het gaat niet om de kwantiteit mar de kwaliteit, jij doelt met betrekking op de kamergangen, en ik doel dan op de kwaliteit van wat je hier doet.
En het gat neit over hoe veel beertjes het interessant vinden, neem maar van mij aan dat het zeer nuttig werk is, wat jij hier verricht.
Dank daarvoor wordt gewoon beloond met een nominatie, en dat jij dat nu leuk vindt of niet, daarmee akkoord gaat of niet, daar veeg ik vierkant mijne frak aan :teuflisch Je bent dus genomineerd :hammer:

wico

Anvers
8 oktober 2008, 22:13
Ach als dat mijn enige fouten waren :) Vandaar ook mijn voorkeur voor foute vrouwen waarschijnlijk. Vind t toch altijd weer knap van je, dat je hier iedereen probeert te corrigeren of was t korrigeren? Vertel t me maar RPLovertje want jij weet toch alles beter of je hebt altijd en overal je oordeel over anderen al klaar? (aiai ik ben de smilie vergeten....)

Een beetje meer diplomatie van de "bivakmuts" t.o.v. de andere leden zou je sieren; WIE denk je nu dat je bent ? :confused:

wico

sofaking
8 oktober 2008, 22:54
Het lijkt een beetje alsof deze topic helemaal aan't degenereren is of zo...
Als we dan toch volledig vrij, no holds barred, flaphetermaaruit kunnen nomineren dan nomineer ik deze post :
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93489&postcount=232
Om te beginnen vind ik het fijn dat de meisjes ook hun gedacht zeggen. Dat moet aangemoedigd worden.
Ten tweede geeft deze nominatie een mogelijkheid aan Manonnepon om te reageren en zo aan haar 5 postings te geraken die ze nodig heeft om de IM's van haar fanclub te beantwoorden.
Ten slotte denk ik dat ze met een vrijkaart niet veel kan doen, maar aangezien er nu ook Belgische pralines gegeven worden als prijs is dat geen belemmering meer. Bovendien denk ik dat jij een vrijkaart hebt om de prijs te gaan presenteren. Als je dat niet wil geef mij dan maar de vrijkaart en de doos pralines en dan zal ik ze wel in jouw naam presenteren aan de aanwezige meisjes.

Manonneponnetje
9 oktober 2008, 14:23
:lostit: Ze is zo blij!! :freu: En daar heeft ze meerdere redenen voor..

1. Ze is gek van chocolade.. en zeker de Belgische
2. Ze wil zo graag plaatjes zien.. en IM's kunnen versturen..
En last but not least.. : Er moet dan ook in iedergeval 1 ijsbeer komen voor de al eerder genoemde overhandiging :green_smi :D

Liefs, Manon :love:

bergm550
9 oktober 2008, 14:28
2. Ze wil zo graag plaatjes zien.. en IM's kunnen versturen..


Je hebt al vier berichten geschreven, dus nog 1 bericht en je kunt ook prive-berichten schrijven en ontvangen.

Sphinx
9 oktober 2008, 14:58
Het aloude spreekwoord werd dus bewaarheid: 'n dronken vrouw is 'n engel in bed

De waarheid van HM's quote is gisteren bij een verrassingsbezoekje aan de Hof en een uitstekende sessie met Debbie en Babsi vastgesteld (meer details wanneer deze racebeer de tijd heeft) Een nominatie voor HM als dank voor de tip :D

Gustomass
9 oktober 2008, 23:04
Vanavond bij het surfen over dit onvolprezen forum( nee ik heb géén aandelen) las ik onderstaande recensie van Silvester, getiteld "nooit meer.."

Ik wil deze alsnog nomineren, is wel van september maar ok.

In deze recensie wordt, wellicht onbedoeld , de andere , vaak meer zwarte zijde van de wereld belicht waarin wij onze hobby uitoefenen...

Het zal wel geen echt engels zijn, maar de bedoeling is goed.

"The other side of the medal may be black..... it is still part of that medal..."

De andere kant van de medaille mag dan minder schoon, zeg maar zwart zijn, die andere kant van de medaille is onlosmakelijk een deel van deze medaille....
Je kunt het een niet van het andere los zien....

soms komt er wat in je op tussen al het plezier wat je als eenvoudige ijsbeer met de dames mag hebben...

Gustomass.


Nooit meer ....

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=90573&postcount=270
--------------------------------------------------------------------------------

foots
10 oktober 2008, 11:02
Beste Gusto,

Ik had het nog niet gelezen en ik dacht dat ik wellicht de Thekefrau destijds over de zeik geholpen had met de vraag of ze ongesteld was.

Ik begrijp deze FG helemaal niet, ieder andere club doet het qwa vriendelijkheid of beter nog het woord respect anders, maar hun slaan werkelijk alles (mis dan !).

Ligt volgens mij maar aan een paar personen, maar aanzien ik me daar niet tegenaan wil bemoeien.

Ik wil me wel (een beetje) bemoeien met de nominaties, want bij deze nomineer ik Silvester mee.

Groet, Foots :wink:

Willem2
10 oktober 2008, 13:06
Een uiteenzetting van de prijzen : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93794&postcount=7

Daar laat Pietje toch even blijken dat hij meer kan dan in een paal hangen :D ;)

Ace2
11 oktober 2008, 12:51
Ik ben het niet met de inhoud van dit stukje eens, maar ik vind het wel goed geschreven. Van mij mag iemand subjectief zijn over een club en als zo iemand mij een seksgod noemt dan nomineer ik hem uiteraard :D

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93974&postcount=244

Ik weet niet, in de huidige chaos van dit topic, of deze nominatie een compliment is of juist niet, maar ik bedoel het als een compliment. Derhalve nomineer ik de subjectieve "riot-sissy".

Willem2
11 oktober 2008, 13:58
Beste relnicht,

Je had al wel op de 10de Oktober met een winnaar moeten komen :cool:.

Ik weet dat je graag rotzooi en anarchie wilt maar de kinderen verwachten wel wat van Sinterklaas :D ;)

En voordat je ermee komt graag eerst overleg :cool:

:wink:

Ace2
11 oktober 2008, 14:49
Ik nomineer mee, die relnicht wil ik wel eens ontmoeten:teuflisch
Ach, Ace2, het gaat de relnicht niet over GT, ik begrijp best dat jullie je daar goed vermaken, alleen wil ik je al maanden meegeven, dat er alternatieven zijn.
Beter? Slechter? Gedwongener? Ongedwongen? Plezieriger?
Joost mag het weten, sommige clubs genieten mijn voorkeur, de anderen jouw voorkeur.

Ik vraag nooit iemand het eens met me te zijn, dat is de bedoeling niet. Ieder zijn mening, ieder zijn meug.
Wat jij als super ervaart, zal ik waarschijnlijk afschilderen als slecht. En andersom. Lees dus maar goed welke Meiden in prefereer, en blijf ervan af:lostit:

Ik wil eigenlijk heel in het kort zeggen, maar daar heb ik het zo moeilijk mee, zoveel clubs (lees:zoveel ijsbeertjes), zoveel verschillende meningen.
En gelukkig maar. Anders zou het hier maar een saaie boel zijn, hadden we niets om mekaar in de haren te vliegen, en zou het hier doods zijn.
En vooral, zeg nou zelf, als ik nu ook al zou niets dan goeds schrijven over GT, dan zou je pas gefrustreerd worden :hammer:
En Willem veel minder sponsorinkomsten hebben :rolleyes:
Ik bedoel: verscheidenheid maakt de wereld mooi, verscheidenheid in gedachtengang, kleur, ras, afkomst,....... .
En wij als forum ontsnappen hier niet aan.
Dus nomineer ik me nogmaals mee, en omdat jij dat nomineert, voer ik het puntensysteem terug in voor een uurtje. Relnicht: 17 points (ja, ik tel corrupt:teuflisch, zo corrupt als ik ben ;))

:wink:

Eigenlijk zijn wij het dus met elkaar eens :eek:

Willem2: wordt het niet tijd dat ik een ban krijg, nu ik bovenstaande dingen ga schrijven?

Picasso 1
12 oktober 2008, 13:37
Picasso1 heeft recht op een doos pralines, en moet die delen met Babbel en Tiga.

Ik heb al een pornoster met ze gedeeld. Pralines (inclusief een zoen) biedt ik liever aan mooie dames dan aan die twee geile bokken :D.



Een gangbang? De relnicht zou daar nooit aan deelnemen, zelfs niet als ik mocht kiezen met welke Meiden, laat staan dat ik een voorstel zou overwegen of zelf een voorstel durven doen:zauberkis

Ook niet als je publiekelijk billekoek krijgt? :teuflisch

Picasso 1
12 oktober 2008, 13:45
En ik wil meer van die verdomd vortige verhaaltjes van "zogenaamd beschaafde" beertjes, brrrrrr, ik krijg al rillingen als ik het lees :smile2:

Ze hebben geen tijd, ze zijn nog uitgebreid aan het nagenieten :rubbel:.

bergm550
12 oktober 2008, 21:36
Ik wil hierbij graag Piranha nomineren.
Lees zelf, slik en besef hoe hard deze mooie wereld is. En hoe hard deze wel niet moet zijn voor de Meiden zelf.......

ik ben een bitch (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94181&postcount=214)

En voor alle duidelijkheid (een mens moet opletten wat hij zegt) het gaat hier om de inhoud, en om niks anders........

:wink:

Ik ben het hier zeker mee eens. Ik wil deze recensie van piranha ook nomineren.

Ascari
12 oktober 2008, 21:40
Ik nomineer weer de "racebeer" Sphinx voor een dagje Hennef :rofl:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94053&postcount=509

sofaking
12 oktober 2008, 21:42
Aangezien we al lang het domein van de recensies gepasseerd zijn, nomineer ik deze post van Don Rudo. Een grafisch kunstenaar die een aanmoediging verdient om nog meer van zijn werkjes hier te plaatsen.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94186&postcount=11

rplover
12 oktober 2008, 22:13
nomineer je eigenlijk de emotionele uitspraak van een Meid, vastgelegd door een Piranha, komt GustO daar toch op de proppen met iets heel moois, waar heel veel beertjes zichzelf zullen in herkennen.
Het is mijn schandalige plicht het mezelf moeilijker te maken, en deze mooie reactie mee in rekening te brengen voor binnen een dag of acht.
Gusto, bij deze ben je mee genomineerd ;)

GustO's passionele verliefdheid (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94193&postcount=216)
Het gaat de totaal verkeerde kant met me op trouwens, als ik dat eens goed nalees :D

:wink:

Big30
12 oktober 2008, 22:20
GustO's passionele verliefdheid (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94193&postcount=216)
Het gaat de totaal verkeerde kant met me op trouwens, als ik dat eens goed nalees :D

:wink:

Ik nomineer mee! Mooi verhaal van GM.

:wink::wink:

Willem2
12 oktober 2008, 22:25
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94186&postcount=11

Heb ik toch iedere keer de gedachte dat ik Rex heen en weer zie springen :D ;)

.357 magnum
12 oktober 2008, 22:29
Niet de beste recensie.
Maar wel een veelzeggende recensie.

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94177&postcount=13

Gustomass
13 oktober 2008, 23:45
Om stil van te worden... ...en voor onbepaalde tijd te blijven....

Een nominatie uit de grond van mijn hart voor SexenFUN: "Stapelverliefd op Amanda" .

Gustomass

Sorry, het wordt toch eens tijd te leren hoe ik moet doorlinken....http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94352&postcount=256

Gustomass
14 oktober 2008, 08:39
Mooie recensie van Josef die ik wil nomineren:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94368&postcount=222

:wink:

Ondanks een goede tip lukt het doorlinken mij nog niet.
Wat is dat toch met die vingers van me.

Bij deze dus Josef genomineerd voor zijn verhaal . Josef verliefd.

Gustomass

rplover
14 oktober 2008, 11:06
Mooie recensie van Josef die ik wil nomineren:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94368&postcount=222

:wink:


Ondanks een goede tip lukt het doorlinken mij nog niet.
Wat is dat toch met die vingers van me.

Bij deze dus Josef genomineerd voor zijn verhaal . Josef verliefd.

Gustomass
Wij noemen dat dikke vingers GustO:teuflisch
Als het van mij afhing, krijgt Josef de prijs voor de meest grappige recensies, zelfs een pijnlijke kwestie zoals verliefdheid, weet hij nog met de nodige humor te brengen, en zelfspot, en .... geweldig.
Uiteraard met een beetje hulp van onze Willem, maar die heeft toch niets anders nuttigs te doen, buiten wat kemphanen te scheiden, wat centen op te pikken, en er eens goed aan te laten trekken.

Spijtig dat ik deze maand niks te zeggen heb in dit topic, maar ik nomineer mee, en als ik Josef denk, denk ik aan Duitse herdershonden, politiepetjes, en lig ik in een breuk.
Ik nomineer dus mee, en met stip naar één: Josef :hammer:
:wink:

seqoya
14 oktober 2008, 12:53
sluit me hier bij aan !!

Stiffmaster
14 oktober 2008, 16:56
Nooit gedacht dat ik de relnicht nog eens zou nomineren voor de beste recensie van de maand, maar deze, ik zou er gewoon een brok van in mijn keel krijgen, relnicht in opperste forma, RP mijn stem heb je volledig. :bowlol::bowlol:

Gr.Stiffie :wink::wink:


http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94180&postcount=253

Big30
14 oktober 2008, 18:59
Mooie recensie van Josef die ik wil nomineren:

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94368&postcount=222

:wink:

Mee eens! Voor de volle 100 %.

:wink::wink:

Sphinx
14 oktober 2008, 19:10
Josef schrijft normaal verhaaltjes met zo'n sneltreinvaart erin dat het wel lijkt of hij een paintballgun gebruikt. Maar deze hier... deze hier slaat in als een kanonslag (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94368&postcount=222)

En ooit noemde Dicator Fulgencio Batista de rebellen van Castro en Guevara de vlooien in zijn pels. Onze relnicht, beter bekend als rplover macfly (had je d'r maar niet Back to the Future bij moeten halen :baeh:) kan een vergelijking daarmee aardig doorstaan. Dit staaltje commentaar vanaf het slagveld (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=94180&postcount=253) maakt een keuze voor deze racebeer zo lastig dat hij ze gewoon allebei nomineert

seksenfun
14 oktober 2008, 19:54
Ik weet het hoor. Taktisch op een héél slecht moment. Toch wou ik werkelijk waar ergens in Limburg zondag deze recensie (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=93989&postcount=247) al nomineren.

Nog maar eens weinig taktisch nomineer ik ook deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94375&postcount=257) van Gustomass. Een ijdeltuit ben ik niet, 'k wil er wel goed uitzien ;), daarom nomineer ik deze tweede niet omwille van wat Gustomass over mij schrijft maar om de mooie bedenking die hij algemeen in dat stuk omschrijft. Een bedenking waar ik me volledig kan bij aansluiten bovendien.

rplover
14 oktober 2008, 20:04
Mannen, gevoelige zieltjes, nomineurtjes, kan het wat rustiger aan met die nominaties? :hammer:
Ik ben nog maar aan 't lezen, en er staan er weer drie anderen te pronken.
Dus stop, hou op, laat me met rust, want de regels zijn totaal anders (lees: er zijn geen regels, en ik beslis toch wie er met de bloemen gaat lopen :lostit:).

Genoeg dus, allemaal. De eerste die nog durft te nomineren krijgt straf, namelijk een doosje pralines, en de tiende ook, en de achtendertigste ook ;)

Ik lees het wel (of beter: ik lees het niet :D)

:wink:

Ascari
14 oktober 2008, 20:38
Ik nomineer thesickboy voor "quote van de maand" :D


Lin is één van de weinige dames die écht gesteld is op het betere vingerwerk en spoorde mij al snel aan om na een eerste vinger een tweede en een derde in te brengen. TSB deed dan maar voor de zekerheid zijn Festina uit;)

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94404&postcount=64

rplover
17 oktober 2008, 19:33
Voorlopig als enige in zijn klasse, nog nooit een bericht gelezen dat met zoveel frustratie geschreven is, op het randje van scheef af :D
Of, "hoe diep kan iets zitten", verdient in ieder geval een nominatie deze maand, maar in die categorie wordt helaas geen prijs uitgereikt :hammer:

Jack is frusti (neen, geen frosti) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=94763&postcount=452):teuflisch


PS. Als je je al afvraagt of Belgische pralines wel even lekker zijn als Limburgse vlaai, kan je waarschijnlijk de kost in GT wel appreciëren:lostit::heul:;)
:wink:

sofaking
17 oktober 2008, 19:59
Voorlopig als enige in zijn klasse, nog nooit een bericht gelezen dat met zoveel frustratie geschreven is, op het randje van scheef af :D
Of, "hoe diep kan iets zitten", verdient in ieder geval een nominatie deze maand, maar in die categorie wordt helaas geen prijs uitgereikt :hammer:

Jack is frusti (neen, geen frosti) (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=94763&postcount=452):teuflisch


PS. Als je je al afvraagt of Belgische pralines wel even lekker zijn als Limburgse vlaai, kan je waarschijnlijk de kost in GT wel appreciëren:lostit::heul:;)
:wink:
Jaja en jij had beloofd nooit meer naar .com te linken maar hier weeral een login scherm.
Ik geef bovenstaande boodschap van rplover daarom een negatieve recensie. Dat is er dus één die afgetrokken :rubbel: wordt van het totaal.

foots
17 oktober 2008, 20:38
Ik nomineer mee,

Die Jack42 weet tenminste een leuk verhaal te maken en gebruikt "de argumenten" van andere beren om de nadelen eruit te lichten, wat een heerlijk sarcastisch geheel opleverd.

Schitterend en ik ben blij dat die viezerikken met kotsvreet zoveel plezier beleven in een neukfabriek, ondanks dat ze niet eens weten hoe Belgische pralines smaken. Eigenlijk wil ik er nu zelf ook wel zijn (want ik heb net al goed gegeten, rijst met een flink stuk zalm met citroen).

Tja over 1 ding zijn we het vrijwel allemaal eens; GT heeft de hoogste damesdichtheid en da's zeker niet verkeerd.

Groet, Foots :wink:

Sphinx
17 oktober 2008, 22:23
...dat sarcasme van Jack42. Deze snipverkouden racebeer kreeg zo'n lach/hoestbui van zijn smerige verslagje (https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=94763&postcount=452) dat ie het maar snel nomineert voor ie er in blijft. Power to the Sleazebags :teuflisch Uche-uche-uche

Toppie
18 oktober 2008, 05:58
Ik nomineer ook jack42 want als iemand vaker het woord "neukfabriek" gebruikt dan rplover dan bezit je over een bijzondere gave ;)

Ace2
18 oktober 2008, 18:51
Ik nomineer ook jack42 want als iemand vaker het woord "neukfabriek" gebruikt dan rplover dan bezit je over een bijzondere gave ;)

Ook ik nomineer Jack42. Eindelijk eens iemand die onomwonden aangeeft wat voor een vieze neukfabriek GT is. Dat ik dat niet eerder heb gezien?

seksenfun
19 oktober 2008, 14:01
Hoewel het het clubverslavingseffect alleen maar nog groter maakt kan je uit deze (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94929&postcount=279) recensie opmaken waar je vooral moet zijn als je van wat meer houdt dan enkel maar zoveel mogelijk meiden tegen het bed te willen naglen :rolleyes:.

seksenfun
19 oktober 2008, 14:06
1 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94949&postcount=23), 2 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94952&postcount=25), 3 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94953&postcount=26), 4 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94954&postcount=27), 5 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94955&postcount=28), 6 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=94956&postcount=29) keer een prachtige omschrijving en sfeerbelevenis van Zeppos.

Jünther
21 oktober 2008, 03:36
Leuke quoot van Jansen in antwoord op een serieuze discussie rondom verliefd zijn op een DVP. Sluit mij hier volledig bij aan. Jammer van de spelfout in zin 1.


Ik wordt iedere week tegenwoordig weer verliefd en laat dan een sleutel halen daarna hebben we heerlijke sex, zoenen, PZC, beffen en diverse standjes en een FT tot we weer druipend afscheid nemen.
Maar deze verliefdheid gaat weer over als ik E.50,- of meer moet afrekenen.

Jünther
21 oktober 2008, 04:30
Daarnaast nomineer ik zomaar degene die ooit de term 'Corps feminin' hier heeft geintroduceerd. Het is een term waar respect van uitspreekt voor de dames.

Iemand enig idee wie deze nominatie dan mag claimen?

Besef mij namelijk terdege dat zelfs zo'n nominatie kans maakt bij zoveel WILLEKEUR bij de jury. Een doos pralines dan toch?
Die duw ik dan in een gleuf en dan ga ik likken als lassie. Lassie der Wunderhund, wie der Schnautzie, der SS-hund (jiskefet :))

Jünther
21 oktober 2008, 04:34
Daarnaast nomineer ik mezelf voor 16 berichten in 2 dagen tijd.
Ben ook niet echt nieuw....

Geef mij 's gvd zo'n suffe vrijkaart.
Daar doe ik het allemaal voor :rubbel: :rofl:

Toppie
21 oktober 2008, 08:44
Ik nomineer geduldige Jünther met onderstaand bericht. Binnen twee dagen een vrijkaart opeisen dat lukt je wellicht alleen bij deze jury :thefinger


Daarnaast nomineer ik mezelf voor 16 berichten in 2 dagen tijd.
Ben ook niet echt nieuw....

Geef mij 's gvd zo'n suffe vrijkaart.
Daar doe ik het allemaal voor :rubbel: :rofl:

rplover
21 oktober 2008, 09:18
Vanavond wordt de 2e prijs voor beste :confused: recensie van de maand toegekend.
En misschien wel meer.
23u stipt zal ik de winnaar bekend maken, met daarbij een degelijke motivatie, waarop ik me baseer om tot dat wel heel onwijs besluit te komen:teuflisch
Ik weet al wie het is, tenzij er nog deftig wat poen op mijn Fortis-rekening gestort wordt, dat zou natuurlijk alles veranderen.
Rekeningnummer te verkrijgen via IM:D

En de winnaar is......

:wink:

Toppie
21 oktober 2008, 09:32
JACK42!!!! ;)

rplover
21 oktober 2008, 09:42
JACK42!!!! ;)....dat zou jij wel willen;)
Toppie33, ik ben wel gek, maar ben ik zo gek, denk je? :moon:
Ik zie geen voorstel op IM, en kom niet af met een bedrag onder de drie nullen he :D:teuflisch
En de winnaar is......

:wink:

rplover
21 oktober 2008, 19:26
:aola::aola::aola:

De tweede winnaar van deze maand

"Meest Froggi Recensie van de Maand'

is geworden:




:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

Jack42





:aola::aola::aola:
Je wint hiermee een vrijkaartje SansSoucis


Het is je van harte gegund Jack42, enkel en alleen omdat je zo sterk uit de hoek kan komen, donders goed kwaad kan worden, en tegen al dat geweld kan ik niet op.
Ik vond je recensie zelfs grappig over GT, een oergezellige neuktent, die terecht tot de toptenten behoort in NRW
Laat het je smaken, en blijf gewoon van mijn nonnetjes Amanda, Céline EN Sofia af, laat het eten je smaken, geniet ervan, je hebt het meer dan verdiend.

:aola::aola::aola:

De derde winnaar van deze maand

"Aanmoedigingsprijs'

is geworden:




:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

Josef





:aola::aola::aola:
Je wint hiermee een vrijkaartje (komaan Willem2, ik weet niet voor welke tent)....

Aanmoedigingsprijs? Echt, neen, ik noem dit geen aanmoedigingsprijs, dit is gewoon bij beste van het beste ooit op het forum geschreven.
Ik moest wel gaan voor de verliefdheidsrecensie van Josef, maar dit blijft me het meeste van hem bij: lees en geniet.
Ik citeer:Later was ik met een anderen dame uit Bulgarije ook lekker gesext ook deze dame begon te zeuren om geld en Josef had haar medegedeeld dat het Party-Treff is en geen FKK Club .Ik zei dat ik anders naar de Politzei zou gaan .
Niet doen zei ze en liep met mij mee naar de bar en vroeg of ik iets wou drinken en ik zei doe mij maar 1 Fanta.
Josef had honger gekregen en ging op strooptocht zag ik lekker vlees in roestvrijebakken en op geschept,komt er een meisje op mij af en zegt mij dat het vlees nog koud is Maar ze zou het wel op warmen in de magnetron.
Later kwam er een duitse ijsbeer en die pakte ook al het koude vlees.
Josef zijn bordje goed schoon gelikt. En toen Josef weer 1 Fanta had besteld bij 1 van de 7 dames die omstebeurt drinken in tapte,gebeurde er iets merkwaardigs er stormde 15 mannen en vrouwen bewapend met pistool naar binnen en 1 gemuilkorfde Duitse, Duitseherdershond wat een knoert van een hond was dat zeg.
Josef vroeg wat er loos was maar ze zeiden niets en gingen alle kamers openen en doorzoeken met die Reuze DuitseHerder.
Later bij de bar stond ook z'n bewapende beambte met op zijn pet ZOLL wat volgens mij Douane is en die kreeg het wel erg warm van al die mooie meiden en zette zijn pet af .
En een van die meiden dacht die pet past ons allemaal en zette hem op, wat hij overgens wel toestond.
Terwijl die anderen als dollestieren de hele tent doorzochten,kon Josef aan die beambte vragen wat ze zochten ze voerden controle uit op illegale meisjes.
Ons de ijsbeeren lieten ze met rust 1 Reuze DuitseHerdersHond moest anders het onderspit delfen tegen al die geile IJsbeeren. Op een gegevenmoment begon die dame die de Zoll pet had opgezet een ijsbeer te pijpen in het openbaar,en dat werd het gezag te ver en vroeg zijn pet terug.
Hij vroeg wel aan mij wat een Nederlander nou in Duitsland zocht ? Ik zei de vrouwen zijn hier beter.








Josef EN Jack62, geniet ervan, en bij Josef had ik echt wel bij willen zijn, die douanepet, man man, wat kan het leven toch mooi zijn.


Schrijven jullie gerust verder, nomineren maar, ik ben bezig met een bloemlezing te maken van de beste uitspraken, de meest foute, de mooiste dingen uit de recensies, kortom, daar waar het allemaal om draait op dit knotsgekke forum. Veel schrijfplezier en binnen 9 dagen de vierde winnaar van deze maand, en er zit nog een verrassing aan te komen ook, meer dan de moeite. Wie schrijft is goed gek, maar heeft wel twee keer plezier...


:wink:


note relnicht: kan iemand dit bericht citeren voor Jack62, want hij heeft me geblokkeerd (de lefgozer:D)

Knabbel
21 oktober 2008, 19:58
note relnicht: kan iemand dit bericht citeren voor Jack62, want hij heeft me geblokkeerd (de lefgozer:D)

Bij deze:



:aola::aola::aola:

De tweede winnaar van deze maand

"Meest Froggi Recensie van de Maand'

is geworden:




:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

Jack42





:aola::aola::aola:
Je wint hiermee een vrijkaartje SansSoucis


Het is je van harte gegund Jack42, enkel en alleen omdat je zo sterk uit de hoek kan komen, donders goed kwaad kan worden, en tegen al dat geweld kan ik niet op.
Ik vond je recensie zelfs grappig over GT, een oergezellige neuktent, die terecht tot de toptenten behoort in NRW
Laat het je smaken, en blijf gewoon van mijn nonnetjes Amanda, Céline EN Sofia af, laat het eten je smaken, geniet ervan, je hebt het meer dan verdiend.

:aola::aola::aola:

De derde winnaar van deze maand

"Aanmoedigingsprijs'

is geworden:




:festeer: Hartelijk Gefeliciteerd :festeer:

Josef





:aola::aola::aola:
Je wint hiermee een vrijkaartje (komaan Willem2, ik weet niet voor welke tent)....

Aanmoedigingsprijs? Echt, neen, ik noem dit geen aanmoedigingsprijs, dit is gewoon bij beste van het beste ooit op het forum geschreven.
Ik moest wel gaan voor de verliefdheidsrecensie van Josef, maar dit blijft me het meeste van hem bij: lees en geniet.
Ik citeer:Later was ik met een anderen dame uit Bulgarije ook lekker gesext ook deze dame begon te zeuren om geld en Josef had haar medegedeeld dat het Party-Treff is en geen FKK Club .Ik zei dat ik anders naar de Politzei zou gaan .
Niet doen zei ze en liep met mij mee naar de bar en vroeg of ik iets wou drinken en ik zei doe mij maar 1 Fanta.
Josef had honger gekregen en ging op strooptocht zag ik lekker vlees in roestvrijebakken en op geschept,komt er een meisje op mij af en zegt mij dat het vlees nog koud is Maar ze zou het wel op warmen in de magnetron.
Later kwam er een duitse ijsbeer en die pakte ook al het koude vlees.
Josef zijn bordje goed schoon gelikt. En toen Josef weer 1 Fanta had besteld bij 1 van de 7 dames die omstebeurt drinken in tapte,gebeurde er iets merkwaardigs er stormde 15 mannen en vrouwen bewapend met pistool naar binnen en 1 gemuilkorfde Duitse, Duitseherdershond wat een knoert van een hond was dat zeg.
Josef vroeg wat er loos was maar ze zeiden niets en gingen alle kamers openen en doorzoeken met die Reuze DuitseHerder.
Later bij de bar stond ook z'n bewapende beambte met op zijn pet ZOLL wat volgens mij Douane is en die kreeg het wel erg warm van al die mooie meiden en zette zijn pet af .
En een van die meiden dacht die pet past ons allemaal en zette hem op, wat hij overgens wel toestond.
Terwijl die anderen als dollestieren de hele tent doorzochten,kon Josef aan die beambte vragen wat ze zochten ze voerden controle uit op illegale meisjes.
Ons de ijsbeeren lieten ze met rust 1 Reuze DuitseHerdersHond moest anders het onderspit delfen tegen al die geile IJsbeeren. Op een gegevenmoment begon die dame die de Zoll pet had opgezet een ijsbeer te pijpen in het openbaar,en dat werd het gezag te ver en vroeg zijn pet terug.
Hij vroeg wel aan mij wat een Nederlander nou in Duitsland zocht ? Ik zei de vrouwen zijn hier beter.








Josef EN Jack62, geniet ervan, en bij Josef had ik echt wel bij willen zijn, die douanepet, man man, wat kan het leven toch mooi zijn.


Schrijven jullie gerust verder, nomineren maar, ik ben bezig met een bloemlezing te maken van de beste uitspraken, de meest foute, de mooiste dingen uit de recensies, kortom, daar waar het allemaal om draait op dit knotsgekke forum. Veel schrijfplezier en binnen 9 dagen de vierde winnaar van deze maand, en er zit nog een verrassing aan te komen ook, meer dan de moeite. Wie schrijft is goed gek, maar heeft wel twee keer plezier...


:wink:


note relnicht: kan iemand dit bericht citeren voor Jack62, want hij heeft me geblokkeerd (de lefgozer:D)

foots
21 oktober 2008, 20:07
Heren, beren,

Applaus voor de geweldige keuze van RPlover. Ik stem voor dat hij het nog een maandtje doet. (Want ik heb geen tijd !:p).

Helemaal top en ik was nog vergeten een berichtje te schrijven om RPlover "en plein publiek" te bedanken voor zijn eerste keuze van de maand. Het leukste vond ik dat ik als klap op de vuurpijl ook nog de lekkerste Belgische delicatessen gewonnen heb. Heerlijk, ik verheug me er al op:lostit:.

RPlover, neem je die pralines zaterdag mee, mochten ze een oude dames fetisch feest hebben, kunnen we in ieder geval daar nog van snoepen :freu:!

Groet, Foots :wink:

P.S. Jack42; het zou me verbazen als je als GT liefhebber dat nonnenklooster "ontdekt". Pas in ieder geval op voor die Amanda ze is heet en koud, exotisch en Nederlands, top en drama. Daarnaast loopt er nog een gelaasde kat :teuflisch en .... zorg dat je op een dag gaat dat de belgen er niet zijn, anders kom je net als ik ongepopt weer terug :ranting2:.

seksenfun
21 oktober 2008, 20:31
en .... zorg dat je op een dag gaat dat de belgen er niet zijn, anders kom je net als ik ongepopt weer terug :ranting2:.

Die Nederlanders toch, laten ze zomaar de kaas tussen hun boterhammen halen :rofl:. Maar goed foots, geen 2 maanden meer en je kan er ook gepopt buitenwandelen ;).

Jünther
21 oktober 2008, 21:23
Die Nederlanders toch, laten ze zomaar de kaas tussen hun boterhammen halen

In Nederland zeggen we: "laten zich de kaas VAN het BROOD eten."

Verder spreken we af, dat het moet zijn:
'Vast en zeker'; niet 'zeker en vast'
'Haar kont'; niet 'haar poep'

Dus men spreekt van:
Ik neuk haar vast en zeker in de kont

En niet :motz::
Ik pop haar zeker en vast in de poep (??)

Ties te zeggen hè? :smile2:

rplover
21 oktober 2008, 21:35
In Nederland zeggen we: "laten zich de kaas VAN het BROOD eten."

Verder spreken we af, dat het moet zijn:
'Vast en zeker'; niet 'zeker en vast'
'Haar kont'; niet 'haar poep'

Dus men spreekt van:
Ik neuk haar vast en zeker in de kont

En niet :motz::
Ik pop haar zeker en vast in de poep (??)

Ties te zeggen hè? :smile2:
Euh, "de kaas van tussen de boterham halen" is ook perfect Nederlands.
Zeker en vast: eens opzoeken: Zuidnederlands, dus m.a.w. Belgisch
Haar poep: Zuidnederlands; achterwerk
En je popt niet, dat is iets heel anders:thefinger

:wink:

Nederlandse les? Graag, laat maar komen.
Goesting, met de zachte g, uitgeroepen tot mooiste Nederlandse woord, en daar hadden jullie twee jaar geleden nog geen weet van.......;)

rplover
21 oktober 2008, 21:39
Enkel omdat je het zo mooi vraagt, Foots, en omdat je mij slim noemt, je hebt nog mensenkennis ook :hammer::D


Heren, beren,

Er was ooit eens een slimme persoon ..... (dank je:teuflisch)
P.S. Weer een paar prachtig mooie uitspraken, moet ik mezelf nu weer gaan nomineren ? (Hint, Hint !!)

Die dingt weer mee voor iets, wat, dat zoeken we nog wel uit ;)

:wink:

foots
21 oktober 2008, 21:49
Beste RPlover,

Ik stel voor om als hoofdprijs Amandaboefje te doen met daarbij een zilveren keteltje voor champagne (weet niet hoe dat heet) met ijsblokskes.

Voor mij geen prijs, ik heb al 2 prachtige prijzen gewonnen en binnen 2 maanden word ik Belg, nederbelg, dat wel, maar dat is het mooiste wat ik mij voor kan stellen, op Loredana, Chantal, etc. etc etc. na en de loterij winnen in Italië.

Mooier kan het leven niet worden, wel heftiger ! Tot zaterdag aardige chaos mak(k)er.

Groet, Foots :wink:

rplover
21 oktober 2008, 22:19
.... een zilveren keteltje voor champagne (weet niet hoe dat heet) ....


Champagne-emmer :confused::confused::confused:

:wink:

foots
21 oktober 2008, 22:43
@ iedereen,

Hebben ze toch ook een heel mooie duur ik dacht frans woord voor ?

Maar ik ben slechts een botte lompe boer en ik lust geen wijn, bier. Ik rook niet, ik gok niet en ik ben anti drugs.

Kortom ik ben de "ideale" schoonzoon, iemand nog een leuke dochter in de aanbieding, schrijf ik een recentie en als ik win mag schoonpapa ook mee naar de club met het vrijkaartje. Aardig hé ?

Groet, Foots :wink:

Gustomass
21 oktober 2008, 23:30
..... Wie schrijft is goed gek, maar heeft wel twee keer plezier...


En als ik het nog eens goed nakijk voor ik het op het forum gooi... Dan heb ik 3 keer plezier van hetzelfde...

Ps In die recensies waarin veel schrijfvouten zitten... heb ik dus geen kans gezien om het nóg eens na te lezen....Meestal is zo een bezoek dan te gek geweest en zou bij een derde keer beleven de enjoymachine wel eens heet kunnen lopen..

Tja en een vastloper , ....als er iets is wat een ijsbeer nu net niét kan gebruiken....;);)

Gustomass wil daar effe nie aan denken...

Jack42
22 oktober 2008, 03:58
Heb ik nu gewonnen of Jack62? :confused:

Willem2 gaat ervan uit dat ik het ben want ik kreeg een IM om te kiezen uit enkele clubs te weten, Sans Soucis, (was een optie, lekker dicht bij GT én goede limburgse vlaai) Partytreff Willich (da's niet zo mijn ding, een Partytreff) Babylon (is me iets te ver uit de buurt) en Planet Happy Garden.
Ik heb gekozen voor Planet Happy Garden de club waar het voor mij allemaal begon ruim 5,5 jaar geleden. Er zullen vast beelden van vroeger naar boven komen als ik er ben, bijvoorbeeld van Leona, Whina en Sammy. Misschien zie ik Leyla weer in levende lijve en natuurlijk de enige echte Hausmeister.
Wellicht zijn er ook dames die ik een aantal jaren later in PHG heb ontmoet zoals Loredana en Alini.

Bedankt voor de uitverkiezing!

:wink:

Jack42

Toppie
22 oktober 2008, 08:38
Gefeliciteerd Jack42!

De dames zullen je missen in GT, maar Ace2 en ik zullen ze voor je opwarmen voor een volgende keer ;)

ps. ben benieuwd of Jacks PHG-verslag net zo frusti zal worden :D

Toppie
23 oktober 2008, 14:54
ik nomineer liefhebber met dit oh zo herkenbare verhaal:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=95646&postcount=1

rplover
23 oktober 2008, 14:56
ik nomineer liefhebber met dit oh zo herkenbare verhaal:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=95646&postcount=1
Te herkenbaar.........gediskwalificeerd :teuflisch
Chaos wil ik, liefhebber mag altijd als hij me tegenkomt een klein doosje pralines afhalen, die hij dan aan zijn schatje kan geven. Als ze geen centen wil, zal ze vreten :D

Chaos, Toppie, hoor je dat, Chaos verdorie :lostit:

Toppie
23 oktober 2008, 15:05
WAAR IS MIJN VETO???? Dan nomineer ik Rplover voor onderstaand commentaar en als ie wint dan krijgt ie een doosje pralines met sperma-vulling ;)


Te herkenbaar.........gediskwalificeerd :teuflisch
Chaos wil ik, liefhebber mag altijd als hij me tegenkomt een klein doosje pralines afhalen, die hij dan aan zijn schatje kan geven. Als ze geen centen wil, zal ze vreten :D

Chaos, Toppie, hoor je dat, Chaos verdorie :lostit:

rplover
23 oktober 2008, 15:33
WAAR IS MIJN VETO???? Dan nomineer ik Rplover voor onderstaand commentaar en als ie wint dan krijgt ie een doosje pralines met sperma-vulling ;)
Ha ha, schiet mij maar gewoon in de bek, voor 100 euro, er hoeft geen chocola rond :D

seqoya
23 oktober 2008, 15:35
100 euro rplover ?? moet je uitkijken want toppie doet het zometeen ook nog hoor !!

maar ik sluit me aan bij toppie wat betreft nominatie van liefhebber...mooi verhaal !!

Toppie
23 oktober 2008, 15:38
100 euro rplover ?? moet je uitkijken want toppie doet het zometeen ook nog hoor !!

maar ik sluit me aan bij toppie wat betreft nominatie van liefhebber...mooi verhaal !!

geen haar op mijn hoofd dat eraan denkt ;)

seqoya
23 oktober 2008, 15:45
hmmmmmmmmmmmm laatste keer heb ik geen haar op je hoofd gezien..dus wat moeten wij hier nu van denken ??

foots
23 oktober 2008, 19:12
Nou dan klopt het dus dat er geen haar op zijn hoofd aan denkt.

Schieten Toppie33, want RPlover wil chaos in zijn bek en 100 euro. Voor Amandaboefje !

Groet, Foots :wink:

rplover
23 oktober 2008, 19:15
Nou dan klopt het dus dat er geen haar op zijn hoofd aan denkt.

Schieten Toppie33, want RPlover wil chaos in zijn bek en 100 euro. Voor Amandaboefje !

Groet, Foots :wink:
Totaal OT, maar ik ga het toch doen: HIJ DURFT NIET :teuflisch
- Is dat vettig? Ja, uiteraard, maar niet vettiger dan je kwakje te droppen in 't mondje van een Meid. En 't is voor een goed doel, niet Foots? :lostit:;)

- Hoort dit thuis op dit forum? Evenmin als verhaaltjes over bekkie schieten bij Meiden, dus volgens velen : JA :hammer:

:wink:

foots
23 oktober 2008, 19:30
@Toppie33,

Als jij RPlover schiet en er een recentie van schrijft, dan zal ik het nomineren voor een doosje pralines en RPlover geeft je een vrijkaartje voor SS.

Zo simpel werkt het toch:
Jij lekker geschoten en een vrijkaartje
RPlover 100 euro voor Amandaboefje
en ik een doosje pralines.

Moeten die (bijna Neder)Belgen dan alles uitleggen ?
Groet, Foots :wink:

Toppie
23 oktober 2008, 19:46
Haha en ik maar denken dat ik de viezerik was ;). Nee nee dat heerlijke goedje van mij is gereserveerd voor een select aantal dames. Of wil je mss ook een toppie-keurmerk verdienen? Btw ik ben aan de lijn en tja ik neuk liever pornosterren dan nonnen ;)

Willem2
23 oktober 2008, 21:43
Zoek het maar op rplover ;).

Eens een keer een andere wijze van voorstellen...........

rplover
23 oktober 2008, 21:47
Zoek het maar op rplover ;).

Eens een keer een andere wijze van voorstellen...........
Zij is chaos (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=95725#post95725) Willem2. En dat ga ik eens goed doorlezen nu ;)


note rplover: euh, euh, euh, ik ben sprakeloos, totaal overmand, chaos. Wat een bericht, klasse, pure klasse.
Zonder overleg, Jetliner krijgt een vrijkaartje, en als de forumleiding het niet wil ophoesten, betaal ik het uit eigen zak.
Dus proficiat Jetliner, je bent de vierde winnaar van deze maand (zonder enig overleg te hebben gepleegd met Willem2, mea culpa daarvoor)

:wink:

Willem2
23 oktober 2008, 21:57
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=95755&postcount=7

Omdat ze Miauw heet :rolleyes:

Willem2
23 oktober 2008, 21:59
note rplover: euh, euh, euh, ik ben sprakeloos, totaal overmand, chaos. Wat een bericht, klasse, pure klasse.
Zonder overleg, Jetliner krijgt een vrijkaartje, en als de forumleiding het niet wil ophoesten, betaal ik het uit eigen zak.
Dus proficiat Jetliner, je bent de vierde winnaar van deze maand (zonder enig overleg te hebben gepleegd met Willem2, mea culpa daarvoor)

:wink:


Dat is wat voorbarig. Wacht maar eerst even rustig af want deze maand is nog niet voorbij :cool:

rplover
23 oktober 2008, 22:04
Dat is wat voorbarig. Wacht maar eerst even rustig af want deze maand is nog niet voorbij :cool:
Heb jij wel eens goed gelezen? Chaos.... chocola.....schoenenverkopers.... poëzie.....

Als het geen vrijkaartje verdient betaal ik Jetliners inkom 15 november in SS
Bij deze dus :D

Buiten concurrentie, Jetliner, je hebt een vrijkaartje, ik betaal als jij je vertoont op 15 november ;)

foots
24 oktober 2008, 10:11
Heren, beren,


Er is iemands die zegt dat hij zich niet meer zo goed thuisvoeld op ons forum, wel heeft hij toch veel gelezen de laatste tijd en wat minder geschreven.

Maar nu heeft hij weer iets geschreven, het is een combinatie van vele berichten en mooie uitspraken:eek:.

Het is de enige echte Jansen en ik nomineer hem met deze recentie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=95800&postcount=10

Jansen ik vind het top, en alleen een bengel zoals u kan de ware dronken vrouw zodanig bekoren dat het een engel wordt in bed. De airco afstandbediening voor wankie pankie, de motor houding (echt nooit aan gedacht, maar heel origineel!!) en vooral dat je niet hoefde te betalen, daar lag ik bijna compleet van in een stuip:rofl:.

Groet, Foots :wink:

P.S. en goed dat je van de andere mooie zwartharige dame bent afgebleven die Sonny ook goed vond, want anders moet ik van het weekend de binnenband van Duitse Chantal weer komen terugduwen:rofl:. (Als ik niet ergens zit te eten natuurlijk) ;)

Jünther
25 oktober 2008, 07:25
Dat is wat voorbarig. Wacht maar eerst even rustig af want deze maand is nog niet voorbij :cool:

Natuurlijk wil een admin liever niet worden gepasseerd, dat begrijp ik wel.
Je werkt er hard voor; overleg en polderen zit ons ook in het bloed.

Maar kunnen we dit rplover kwalijk nemen?
Het bericht van Jetliner is namelijk een wondermooi staaltje proza.
Wat een klasse, wat een talent!
Dit vervoert. Hier is tijd gestoken in kwaliteit van schrijven.
Het establishment van dit forum is aardig te kijken gezet.

Dus moest Jetliner geen kaartje krijgen, dan zal ik rplover deels ontlasten door de helft te betalen. Heb namelijk echt genoten.

Lijkt mij dat Jetliner tevens jury(lid) moet worden.
Onze eigen Henk-Jan Smits! Zou ik een eer vinden. Maakt iedereen weer een eerlijke kans.

Dit soort vedettes moeten we koesteren. Die komen maar eens per 5 jaar langs.

Jünther
25 oktober 2008, 07:34
Ik anti-nomineer alle nominaties, behalve het bericht van Jetliner.

Jünther
25 oktober 2008, 07:50
Even het werk bekeken van Jetliner.
Hij verstaat tevens poëzie:



Dit meisje smaakt naar... nog!

Dit is een briljante metafoor op het woordje 'nog'. Dat dat kan!?
Echt schitterend.

Willem2
25 oktober 2008, 14:34
Natuurlijk wil een admin liever niet worden gepasseerd, dat begrijp ik wel.
Je werkt er hard voor; overleg en polderen zit ons ook in het bloed......................................



Ik weet best dat rplover wat chaos wil maar ook rplover dient zich aan enkele simpele regels en beleefdheidsnormen te houden. Het gaat daarbij niet om het passeren van een admin maar om het weggeven van een spreekwoordelijke "dode mus" .
Is de vrijkaart wel aanwezig en zijn er eventuele bezwaren ?

En ook Jünther dient zich daar aan te houden. Lees nog een keer de faq en de regels door.

:wink:

Jetliner
25 oktober 2008, 18:28
Beste Beren & juryleden,

Dank voor zoveel lof over mijn Rapunzel. Ik ben zelfs een beetje overmand. In het gewone leven ben ik de nederigheid zelve. Wellicht hebben jullie al uren naast mij aan de bar gezeten zonder er iets van gemerkt te hebben.
Maar geef mij schrijfgerei en de beer is los!!!!!

Ja, ik aanvaard graag een vrijkaartje voor Sans Sousis (al was het maar om die frisse naam alleen al :smile2:). Ik was na zolang Yin Yang net aan changement de decor toe ;)

15 november? Da's op een zaterdag...
Dan heeft Jet allerlei verplichtingen...
Kan het ook 16 november? Niet enkel omdat zondag mijn vaste clubdag is, maaaaar bovenal is het dan net toevallig mijn verjaardag ;).

Willem2
26 oktober 2008, 02:16
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=96166&postcount=12

;)

Jansen
26 oktober 2008, 12:45
Heren, beren,


Er is iemands die zegt dat hij zich niet meer zo goed thuisvoeld op ons forum, wel heeft hij toch veel gelezen de laatste tijd en wat minder geschreven.

Maar nu heeft hij weer iets geschreven, het is een combinatie van vele berichten en mooie uitspraken:eek:.

Het is de enige echte Jansen en ik nomineer hem met deze recentie:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=95800&postcount=10

Jansen ik vind het top, en alleen een bengel zoals u kan de ware dronken vrouw zodanig bekoren dat het een engel wordt in bed. De airco afstandbediening voor wankie pankie, de motor houding (echt nooit aan gedacht, maar heel origineel!!) en vooral dat je niet hoefde te betalen, daar lag ik bijna compleet van in een stuip:rofl:.

Groet, Foots :wink:

P.S. en goed dat je van de andere mooie zwartharige dame bent afgebleven die Sonny ook goed vond, want anders moet ik van het weekend de binnenband van Duitse Chantal weer komen terugduwen:rofl:. (Als ik niet ergens zit te eten natuurlijk) ;)

Ik heb echt nog even aan je gedacht maar dat was tijdens het eten ;)
Dat ik zo geschreven heb komt omdat deze meid ladder zat was en ik dacht dan neem ik ze als een slappe vaatdoek.

Willem2
26 oktober 2008, 13:10
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=96231&postcount=23

TT Man
26 oktober 2008, 13:28
Een nominatie waard. Als Jetliner geen beroepsschrijver is dan zou hij het toch eens moeten overwegen. Mooie proza en uitmuntend taalgebruik. :freu:

Igor-Ergaster
26 oktober 2008, 22:28
Leuk verhaal/scenes

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=96231&postcount=23


Igor

Sphinx
28 oktober 2008, 19:53
... voor u schrijverskunsten S&F. Een dikverdiende nominatie voor deze combinatie van een Bouquet-romannetje, "Californication", Pfarrer Braun en the Brother Cadfael mysteries. Ellis Peters zou er content mee zijn geweest

Maar uitkijken met die kleine lettertjes. Deze racebeer verslikte zich weer eens van het lachen

De schrijver had graag aan het verhaal deelgenomen :rolleyes:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=96683&postcount=300

rplover
28 oktober 2008, 20:00
... voor u schrijverskunsten S&F. Een dikverdiende nominatie voor deze combinatie van een Bouquet-romannetje, "Californication", Pfarrer Braun en the Brother Cadfael mysteries. Ellis Peters zou er content mee zijn geweest

Maar uitkijken met die kleine lettertjes. Deze racebeer verslikte zich weer eens van het lachen

De schrijver had graag aan het verhaal deelgenomen :rolleyes:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showpost.php?p=96683&postcount=300

Ik moet S&F diskwalificeren, op deze vunzige manier bedrijft de "stalknecht" rplover nooit de liefde :D
Grrr, vunzige, onbeschermde seks dan nog wel. Uit welk vies boekje heb je dat gehaald, S&F? :teuflisch

;)

Sphinx
28 oktober 2008, 20:07
Well, ye wanted chaos and here ye got it Laddie :teuflisch

seksenfun
28 oktober 2008, 20:19
Bovendien is er een verschil tussen realiteit en werkelijkheid :cool:.

rplover, de kleine lettertjes niet gelezen? Hoewel de namen niet zó fictief zijn mag er niet vanuit gegaan worden dat u éénzelfde verhaal zal zien afgespeeld worden in werkelijkheid, wanneer u de poorten van het klooster durft te betreden!

Gelukkig beschreef ik uw werkelijke seksuele escapades bij uw meesteressen niet :teuflisch ;)

Gustomass
28 oktober 2008, 20:40
....Gelukkig beschreef ik uw werkelijke seksuele escapades bij uw meesteressen niet :teuflisch ;)

Beste SexenFun, u maakt toch melding ergens dat het niet uitgesloten is dat er nog nieuwe hoofdstukken volgen....hierbij is al een onderwerp aangedragen...

Wilt U onderwerpen verzinnen of komt U ter plaatse in het Klooster met eigen ogen aanschouwen hoe wij aldaar met de dames dingen doen die we eigenlijk beide vooralsnog niet wensen te berouwen.....

Zolang ge een combi beschrijft van wat uwen ogen zien en uwen geest verzint, blijven het mooie stukses om te lezen bij het open haard vuur in de grote balzaal van Klooster Sans Soucis.....

leuk van deze realfictie stories....

Gustomass die zijnen habijt ook eens tevoorschijn zal halen...

seksenfun
28 oktober 2008, 21:45
Monnik Saxio Funnius wordt héél nieuwsgierig van aard en gaat enen keer aan de grote zwarte ijzeren deurbel klingelen om het verboden paradijs te kunnen aanschouwen met zijnen eigenste ogen :eek:. Dit moet aardige waargebeurde verhaaltjes opleveren.
Dat er ondertussen fictie blijft ontstaan hier in deze kleine wereld kan hij enkel maar bejubelen.

citaat Gustomass: "leuk van deze realfictie stories...."

Bedoelt u hiermee dat de acteurs niet hélemaal zomaar toevallig zouden zijn gekozen geweest, misschien? ;) :rofl: Tja... :zauberkis

foots
29 oktober 2008, 14:27
@ Carpe,

Ik nomineer mee, maar als hij (Bluefox) wint heeft hij wel een probleem, want dan moet hij alles in het duits vertalen schat ik zo in, want dit was toch geen Limburgs dialect, hoewel het er veel op leek.

Wel leuk en zeker iets voor Mahe(e). Wanneer mogen we trouwens eens dames nomineren voor een prijs ? Troostrpijs is dan een praline van RPlover, hoofdprijs een wilde tijd met Foots op een mooi en warm zandstrand in de Dominicaanse.

Ik zorg dan wel voor de BBQ.

Groet, Foots :wink:

Willem2
29 oktober 2008, 14:33
.. Wanneer mogen we trouwens eens dames nomineren voor een prijs ?


De verkiezingen komen er bijna weer aan. ;)

Sphinx
29 oktober 2008, 18:30
Besondere Probleme für Bluefox beim verlassen des Babylons ;) :

http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=96776&postcount=103

Nominiert !

:wink:

Von mir auch nominiert. Und er gewinnt, schreib ich eben auf Deutsch weiter :D

Zakkenleger
29 oktober 2008, 20:15
... maar god wat kan die man schrijven, als het maar over vrouwen gaat, en niet over geneuzel als los/strak modereren, of de onuitrekenbare gevaren van PZC :teuflisch

Heren, ik geef u: RPL in VV, part 1 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=96904&postcount=534)! Waar blijft het vervolg?

rplover
29 oktober 2008, 20:31
... maar god wat kan die man schrijven, als het maar over vrouwen gaat, en niet over geneuzel als los/strak modereren, of de onuitrekenbare gevaren van PZC :teuflisch

Heren, ik geef u: RPL in VV, part 1 (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=96904&postcount=534)! Waar blijft het vervolg?
Maak dat nu mee, onze Zakkenleger kan ook iets anders dan gek doen;)

Deel2, als de rook om mijn hoofd is verdwenen :rolleyes:..... vanavond dus.....:D

getekend: de relnicht: weer "strijdrelnichterig" dan ooit, ik lijk wel herbrond

:wink:

rplover
30 oktober 2008, 00:11
Ook Josef heeft van deze Sandra mogen genieten.Ik heb een trio gehad met Sandra en haar vriendin Katrien in één woord geweldig.Alleen neem ik volgende keer de fietspomp mee? Om de borstjes van Katrien op te pompen.:i_love_yo:inlove::blow2::happy::fuck::freu :
In één woord: geweldig :lostit:

rplover
30 oktober 2008, 21:33
Josef moet hier maar eens mee stoppen, bij deze bombardeer ik hem tot de grappigste beer van allen:bowlol:


Josef denkt dat Kyra haar borsten kunstmest geeft? Want ze groeien als kool: Kyra vertelde Josef dat ze cup 85 FF had.:tietjes:

Local Hero
30 oktober 2008, 22:34
Foots genomineerd voor zijn grappig, hilarisch en koddige avontuur met Cindy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=13812) :applaus:

De uitdrukking 'mijn piel kaputt' is nu al onsterfelijk :hammer:

Rex
30 oktober 2008, 23:46
Wat mij betreft 2 nominaties waard.................:freu:

1 : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=96904&postcount=536

2 : http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=96939&postcount=540

Ik had het niet beter kunnen verwoorden denk ik, geen éen woord is kletskoek. Wat een aangename dag was het...............:rolleyes:

foots
31 oktober 2008, 00:37
Heren Beren,

Ik nomineer VV met de nieuwe sfeer:
http://www.ijsberenforum.nl/forum/showpost.php?p=97077&postcount=544
Iedereen had het naar zijn zin en dat waren ervaren beren.

En ik draag het vrijkaartje op aan de veeeeeelste aardige belg, geen relnicht maar een oprechte onrechtbestrijder.

Mijn complimenten voor zo'n groot hart, RPlover en geniet van je welverdiende vrijkaartje voor ........... VV natuurlijk wat anders.

Groet, Foots :wink:

P.S. en blijf met je poten van die Nilo af, want die hebben ze veelste lekker gemaakt !

Picasso 1
31 oktober 2008, 01:49
Foots genomineerd voor zijn grappig, hilarisch en koddige avontuur met Cindy (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=13812) :applaus:

De uitdrukking 'mijn piel kaputt' is nu al onsterfelijk :hammer:


Hahaha, wat een marteling is het voor die vreetzak geweest.
Niet bij elk stuk vlees wordt door hem gekwijld :bowlol:.


Nou heren, beren, ik ben hier GEEN fan van bij een DVP, dus dat doe ik NIET, kortom ik heb een minuut of 10 zeker op 5 cm. afstand tegen die kale poes gekeken en heren, beren, als ik iets niet wil, dan pas daar ook voor.



Gepijnigd gedurende anderhalf uur :D.


Uiteindelijk heeft ze 45 minuten gepijpt en toen heb ik even met haar gepraat. Na een kwartiertje weer gekust denk ik en daarna weer opnieuw. Uiteindelijk na anderhalf uur toch nog een sapje eruit geperst, geen idee wat ik nog allemaal gedaan heb...



Helemaal bedwelmd door die ´kutlucht´ :roll3:


Eigenlijk weet ik ook van deze dame vrij weinig meer en ik herinner me alleen dat ik haar gevraagd heb naar Anelia een geweldig knappe Bulgaarse zangeres.

seksenfun
2 november 2008, 00:03
... rplover... wakker worden!!!! Wie wordt je opvolger? Wordt er nog prijzig genomineerd of enkel voor de fun, mij ook goed hoor ;).

Willem2
2 november 2008, 02:28
... rplover... wakker worden!!!! Wie wordt je opvolger? Wordt er nog prijzig genomineerd of enkel voor de fun, mij ook goed hoor ;).

rplover was op :fuck:-vakantie in Duitsland. Vandaag is hij weer terug en wordt de algemene winnaar van Oktober bekend gemaakt en de laatste winnaar van de maand Oktober.

:wink: