PDA

Volledige versie bekijken : Denisa



Freddy_K
10 november 2008, 06:58
even wat reclame maken voor Dolce Vita.

tot nu toe ben ik alleen voor 20u geweest. Als ik het goed begrijp komen de meeste meisjes pas na 20u maar voor die tijd heb ik i.v.m. honger de zaak al verlaten tijdens mijn tweetal bezoekjes. Eten heb je daar dus niet, enkel pinda's en kuchen. Daardoor vind ik de club een soort van kruising tussen een prive huis en een FKK club. Je kan b.v. gratis naar binnen, je omkleden in een berevel, koffie drinken en weer gaan als het je niet bevalt. De eerste dame kost 80 euro. Zij moet 40 daarvan afstaan aan de club. Daarna kost een kamer bezoek 40 euro, dus dan betaal je enkel het meisje en de club krijg verder niks. Dus eigenlijk kost de entree 40 euro en kamer bezoek ook 40 euro en de club is dan relatief duur omdat er voor bier etc. betaald moet worden en er geen eten is.

Voor mij een ideale club als je geen zin hebt in drukte en meer komt voor een speciale dame die je kan uitzoeken via hun site. Er zijn voor 20u niet veel meiden maar de meiden die er zijn hebben een hoge schoonheidsfactor. Ik ben speciaal gegaan voor Denisa en ze is in werkelijkheid een beeldschoon meisje van 20 jaar, puur natuur, zie: http://dv.erovice.com/?job=girls&search=&subjob=details&id=240 uiteindelijk was de financiele schade 140 euro waar 10 euro fooi inzat. 40 euro gaf ze aan de club, 100 voor haar.

We gingen eerst wat aan de bar zitten waar ze mij al financieel probeerde uit te kleden, eerst door kuchen op mijn kaart te bestellen en daarna wilde ze nog een Wodka die 25 euris kostte waar zij dan 10 van kreeg maar kon haar overtuigen om haar beter direct een fooi te geven. Ben een uur met haar naar de kamer geweest en is goed bevallen alleen doet ze geen PZC. Ze is net in het vak dus mogelijk dat dit bijtrekt. Beffen kon ze wel waarderen :p

Verder was er nog een heel mooi meisje, Turks uitziend ik denk dat het Zara was (geen fotos op de site). Had haar naam even moeten vragen. Bloedje mooi vol meisje, lang zwart golvend haar een geel bikini setje om haar van nature gebruinde volle lekkere lichaam. Ze kwam net aan toen ik mijn auto parkeerde en zag haar in haar goed gevulde spijkerbroek naar binnen gaan mmmmMMMM.

Ik denk dat je wel vanuit de club eten kan bestellen. Een pizzaria die een paar straten verder ligt is hier te vinden: http://www.meisterimbiss.de/