PDA

Volledige versie bekijken : Seksmoraal van jeugd is abnormaal



Willem2
10 november 2008, 08:00
DEN HAAG - Minister André Rouvoet (Jeugd en Gezin) maakt zich grote zorgen over de volgens hem 'losgeslagen seksmoraal van de jeugd'. Als we daar niet snel iets aan doen, dreigt een hele generatie op te groeien met 'verknipte ideeën', waarschuwt de minister in een interview met het AD. ................................... http://www.ad.nl/binnenland/2760061/Seksmoraal_van_jeugd_is_abnormaal.html

Willem2
11 november 2008, 14:15
Daarom gaan ze het volgende invoeren :

Verplicht sekslessen op basisscholen

AMSTERDAM - Kinderen zouden al op de basisschool seksuele voorlichting moeten krijgen. Hierdoor zou de kans dat ze later een verkeerd beeld van seks krijgen vermeden worden. ................... http://www.telegraaf.nl/vrouw/actueel/2452462/__Verplicht_sekslessen_op_basisscholen__.html?p=22 ,1

foots
12 november 2008, 21:51
Heren, beren,

Ik kan het alleen beamen, het is absoluut niet meer normaal en dat is het al jaren en dat gaat steeds verder. Kijk heden ten dage nog eens naar MTV of TMF of een amerikaanse show en dit komt steeds dichterbij.

Mijn vader en moeder zijn bijna 50 jaar getrouwd, maar alle relaties worden steeds korter en korter. Zelf ben ik al blij als ik zelf 50 jaar oud wordt en ik durf zelf ook niet meer te raden hoeveel dames ik heb gehad.

Wel denk ik dat het lopen of wandelen of relaxen in een club steeds meer geaccepteerd zal gaan worden, wellicht is het straks even normaal als een dame mee uit nemen en ervoor te betalen.

Kijk ook naar de geweldige toenames van piercings, tatoes, etc. etc. het wordt met de dag losbandiger. Het wordt steeds spannender !

Groet, Foots :wink:

rplover
12 november 2008, 21:53
Heren, beren,

Ik kan het alleen beamen, het is absoluut niet meer normaal en dat is het al jaren en dat gaat steeds verder. Kijk heden ten dage nog eens naar MTV of TMF of een amerikaanse show en dit komt steeds dichterbij.

Mijn vader en moeder zijn bijna 50 jaar getrouwd, maar alle relaties worden steeds korter en korter. Zelf ben ik al blij als ik zelf 50 jaar oud wordt en ik durf zelf ook niet meer te raden hoeveel dames ik heb gehad.

Wel denk ik dat het lopen of wandelen of relaxen in een club steeds meer geaccepteerd zal gaan worden, wellicht is het straks even normaal als een dame mee uit nemen en ervoor te betalen.

Kijk ook naar de geweldige toenames van piercings, tatoes, etc. etc. het wordt met de dag losbandiger. Het wordt steeds spannender !

Groet, Foots :wink:
En jij bent natuurlijk in je nopjes :lostit:
Foots, je bent een vortig zwijn :teuflisch:hammer:;)

:wink:

foots
12 november 2008, 22:14
Lekker hé, jaloers ??

Ga ik lekker lebberen met Shakira, want ik was ook jaloers op jou toen je ik u met die lekkere Shakira tegenkwam.

Lekkere vent, Groet, Foots :wink:

thesickboy
13 november 2008, 07:55
Kijk ook naar de geweldige toenames van piercings, tatoes, etc. etc. het wordt met de dag losbandiger. :


Dit vind ik toch een brug te ver om tattoo's en piercings te gaan vereenzelvigen met losbandigheid.

TSB heeft ook een tattoo en is volledig monogaam..:cool:

;):wink:

Zakkenleger
13 november 2008, 10:23
Ik denk dat de jeugd van 20-40 jaar geleden veel erger was. Bewijs: bezie de leden van dit forum en de bezoekers van de clubs... :D

Wigwam3
13 november 2008, 13:06
Ik heb dit van dichtbij meegemaakt.Mijn vader was zogenaamd huisvader en mijn Moeder had een fijne en goed betaalde baan. Helaas kreeg zij een ongeluk en kwam te overlijden.Ik was toen 12 jaar en mijn vader46.Maar wat bleek niks huisvader.Gokken hoeren en zuipen.Hij heeft er zelf een eind aan gemaakt omdat hij een gigantische schuld had opgebouwd.Ik had het geluk dat mijn Oma mij in huis heeft genomen.Het had met mij ook anders kunnen lopen.Kinderen van die leeftijd zijn heel kwetsbaar.Vroeger vroegen de ouders waar hun kinderen waren.Nu is het juist anders om.En dat is niet leuk dat kan ik je wel vertellen.