PDA

Volledige versie bekijken : Roxanne (Pools)



zeppos58
11 november 2008, 10:54
Naam : Roxanne

Haarkleur/-lengte : Blond op schouderlengte (geverft)

Lengte dame : 1.70m

Postuur/Cupmaat : Normaal Iets voller, grote C - Cup (naturel hangen wat) weinig of geen verfwinkel

Nationaliteit/Taal : Pools / Duits

Leeftijd : einde 20

Tatoeages/Piercings : bovenlip

Service : Heel goed. Neuken, zeer goed pijpen variatie en nat, zoenen gemiddelde zeer lief had de indruk dat ze genoot vooral bij het beffen na het neuken

zeppos58
11 november 2008, 11:12
Zaterdag 8 november, vrij laat (19u45) de zaak binnen gevallen tijdens een gezellige drukte (schrijf daar nog wel over) na wat bijgepraat en het selecteren van wie wel wie niet had een ijsbeer (wie) me deze blonde Poolse al lief en goed beschreven. Maar zelf ging hij bij dat andere blonde (Poolse?) slankere en kleinere ding hangen, dus kreeg ik mijn twijfels. Een klein uur later heb ik dan toch maar de tip opgevolgd en me zeker niet beklaagt.. Na een vrij lange babbel in de bar en wat gefoefel besloten om een kamer op te zoeken, toch een 10 tal minuten moeten wachten op een sleutel (later zouden de wachttijden nog verder oplopen.
Samen de trap op helemaal naar de hoogste verdieping, om er later in de hoogste sferen te komen.
Elkaar meteen staan opgeilen, TZ, knuffelen en elkaar de kleren van het lijf trachten te rukken. Nu had Roxanne daar geen moeite mee. Ik stond voor een zwaardere opdracht, ik moest een body, Bh en slip naar de sofa zien te krijgen in een zo kort mogelijke tijd, zonder kleerscheuren. Maar dankzij de hulp van Roxanne lukte dat perfect.
Samen rollebollen op het bed elkaar oraal liggen vermaken vingeren beffen nat pijpen we rolden van het ene manoeuvre naar het andere, tot de druk te hoog werd en ik mijn eerste CC’s over haar blanke lichaam spoot. Echt een heerlijk gevoel, we zijn ons even gaan opfrissen, en zijn onder de douche meteen aan round two begonnen.
Weer lekker teder lief en zacht maar ook lekker sexy.
Uiteindelijk zou er na ons lik streel en vuile praat werk ook nog geneukt worden, er werd zeer vakkundig een rubbertje aangebracht en enkele tellen later verdween hij in haar kleddernatte poes. Draaiend en van standje wisselend, zonder hij er mocht uitglippen. Uiteindelijk klaar gekomen toen ze met maar benen hoog in de lucht naar het plafond wees.
Ik wou haar ook wat geven, dus voordat het condoompje eraf ging ben ik haar nogmaals beginnen beffen, en daar bleek ze van te genieten, of was het toch toneel.
Toen het spel helemaal over was samen nog een douche genomen op de kamer, en naar de kleedkamer gaan afrekenen. Nog iets gedronken en afscheid genomen.
Toen ik ze later op de avond nog een paar keer tegen kwam lachte ze steeds vriendelijk, of stak speels har tong uit, of ik kreeg nog een kusje. Lieve meid, die je na een dik uur kameren niet vergeet, smaakt naar meer.

egon, Dr. Rammler
11 november 2008, 11:22
danke für Bericht. Gruss Egon