PDA

Volledige versie bekijken : Den Haag, Diane's secret, Laan van NOI 200a, Anna

satjack
13 november 2008, 18:40
Haarkleur/ogen : blond, groen
Lengte dame : 1,75 m
Postuur/Cupmaat : slank, b-cup
Nationaliteit/Taal : Oost-Europees, nederlands
Leeftijd : 22-25
Tatoeages/Piercings : ja/nee
Service: nmc, pmc, erot massage, zoenen
Voordelen: heel erg lekker
Nadelen: verslavend
Tijdsduur :1.00 uur
Prijs :165,00
Extra’s bij het bezoek: jacuzzi

satjack
13 november 2008, 18:42
Had de laatste 2 weken deze heerlijke dame al eens gezien en kreeg steeds een sexy blik van haar mooie groene ogen en een uitdagende glimlach en uiteraard moest het er van komen en wou ik deze mooie langharige licht blonde sexbom uit Tsjechie snel bezoeken :D

Had haar maandag al gezien in een zeer lekker uitdagend pakje waar haar heerlijke billen te zien waren maar dat heb je waarschijnlijk al gezien op haar foto die op de website staat ;)

Anna wat haar naam is, is een heerlijke meid en toen ik dan uiteindelijk bij onze altijd vrolijke en gezellige gastvrouw Michelle een afspraak had gemaakt was het woensdag dan zover om haar eens nader te mogen leren kennen :)

Eenmaal op de kamer aangekomen eerst even rustig met elkaar staan te zoenen en al snel had ik weer het gevoel dat ook wij samen weer die bekende klik hadden :)

Eerst even naar de wastafel waar Anna mij waste en ook daar weer wat stonden te zoenen naar het bed verhuisd waar ik eerst weer met haar begon te zoenen maar al snel kussend haar hele lichaam verkende en langzaam naar beneden afdwaalde en eerst haar heerlijk heb verwend en dat zij dit wel op prijs stelde en er zelf ook echt van genoot dat weet ik wel zeker :p

Hierna was ik uiteraard aan de beurt en begon deze blonde beauty mij te verwennen wat gevolgd werd door heerlijke sex en ik tot een heerlijk hoogtepunt kwam terwijl we nog steeds lagen te zoenen.

We bleven heerlijk op het bed liggen want ook dit keer waren we allebei weer even helemaal uitgeput
Dit maal had ik nog tijd over dus lag gezellig in haar armen en was gezellig met haar aan het praten maar al snel begonnen we toch weer lekker met elkaar te knuffelen en werd ik al weer snel opgewonden en voor dat ik het wist begon Anna aan een 2e ronde die opnieuw eindigde met een 2e hoogtepunt pffffffffffffffffff nu was ik echt helemaal gesloopt door Anna maar dat gold voor haar volgens mij ook :D

Anna sprong nog snel onder de douche terwijl ik me nog even waste en aankleedde.

Op de weg naar beneden kwam ik Lia en Noa tegen en die zeiden ook al bij wie ben je geweest je straalt helemaal en toen ik zei Anna, zeiden ze ohh dus je hebt weer genoten want dat was zeker wel af te lezen van mijn gezicht :)

Beneden gekomen nog wat gedronken en gebabbeld met Michelle want dat is echt een hele gezellige spontane gastvrouw waar je je eigen helemaal thuis voelt :)

In ieder geval heb ik er weer een verslaving bij want Anna is echt weer zo een lekker knuffel beertje die mij zeker nog vaker terug zal zien ;)

Anna bedankt lieverd heb weer een heerlijke tijd met je gehad en neem van mij aan dat je echt een heerlijk kontje hebt :p

Ga je snel weer zien kanjer

Rene s
25 november 2008, 22:57
Wilde eigenlijk een date met Thaylisa vandaag maar toen ik belde voor een afspraak bleek die er niet te zijn.

Ik heb toen maar weer een afspraak gemaakt met Lieve en lekkere Anna

Toen ik aankwam op de laan was het er weer gezellig druk.Na afgerekend te hebben met Michelle met Anna naar de mata hari vertrokken.

Daar aangekomen hebben we elkaar al zoenend uitgekleed.Na de gebruikelijke wasbeurt zijn we al zoenend op het bed beland.Daar heeft Anna mij heerlijk verwend en ik haar natuurlijk.En de details hou ik zoals altijd voor mezelf maar het was weer zeer hot

Na samen even te zijn bijgekomen begonnen we weer lekker vrijen en te knuffelen want Anna is een heerlijk knuffelbeest en zijn we aan de tweede ronde begonnen.

Daarna waren we allebiij uitgeput.We hebben nog lekker effe liggen bijkomen en gezellig liggen babbelen en knuffelen.

Toen ging de telefoon en dat was Michelle want de tijd was helaas al weer om,het bad hebben we dus niet eens gehaald deze keer.

Lieve Anna ik heb weer genoten