PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch (Goch), Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11

rakkertje12
4 maart 2020, 16:49
Gezelligheid moet je zelf maken en dat kan een ander niet voor je doen.
En bij v Goch is het goed te vertoeven en zeker eerst met bakje koffie en even op de speel automaat wat laatst goed bevalt, maar het kan ook wel eens flink tegen zitten en dan maar gauw op zoek naar leuke dame.
Het voordeel bij v Goch is dat voor bijna ieder wat wil aanwezig is.
Ja en wanneer Sherin aanwezig is kunnen ze de muziek wel afzetten, in zeer positieve zin.
Alleen heel jammer dat Bonny niet meer daar werkt, die was echt goeddddddddddddddddddddd.

Eddy_V
4 maart 2020, 17:48
Vond Bonny alleen op de eerste avond goed daarna was het al over met het enthousiasme.
Ook wel begrijpelijk als je ziet hoe snel zij verplaatst wordt.
(heb het over de Bulgaarse Bonny voor de duidelijkheid)

verder heb je helemaal gelijk, gezelligheid moet je zelf maken maar als het ff kan wel met anderen :)
Dani was weer zeer teleurgesteld dat ik haar oversloeg, maar ja.. de massage bij Efi was weer wat uitgelopen in de tijd.
Verder blijft de line up wisselend en verschilt deze in positieve en negatieve zin van dag tot dag: geen peil op te trekken.

rakkertje12
5 maart 2020, 06:55
Och laten we hopen dat er weer gauw wat nieuws bij komt, het is altijd komen en gaan van dames in de club.
Het was zeker ruim twee weken geleden met gokkast.
Maar dat ook een beetje door sherin, want als er een leuk meisje binnen komt wil sherin hier graag een beetje de baas over spelen want anders krijgt sherin te weinig aandacht van de klanten.
Dat heb ik sherin verteld en toen moesten we daar om lachen, sherin is verder een goede gastvrouw met veel geschreeuw.

schoolmeester
6 maart 2020, 04:57
Inderdaad, schreeuwen kan ze goed.

Groet, schoolmeester.

Husky
6 maart 2020, 11:26
Schreeuwen kan Sherin goed,dat kon ze vroeger al,met vele kilo`s lichter, tijdens de vele orgasmes in het toenmalige Fungarden:freu:

Eddy_V
16 maart 2020, 15:52
Eet jij je kip dan rauw, Eddy?
Ik weet dat je de dames zo lust, maar kip...:confused:
Ikzelf kan er wel tegen, ben jaren gewend geweest om bij Goch te eten en ben nu wel resistent :betrunken:

hasta la pasta
16 maart 2020, 18:25
Ikzelf kan er wel tegen, ben jaren gewend geweest om bij Goch te eten en ben nu wel resistent :betrunken:

Die Kip was verre van rauw, sterker nog, vaak totaal uitgedroogd. Hoe heette die Michelin top-kok daar ookalweer?

noglangnietuitgewandeld
16 maart 2020, 18:36
Die Kip was verre van rauw, sterker nog, vaak totaal uitgedroogd. Hoe heette die Michelin top-kok daar ookalweer?

***Sterrenkok Klaus. Die zal ook maar een beperkt budget gehad hebben. Maar inderdaad, op het randje van gokken met voedselveiligheid.

Piet Plezier
16 maart 2020, 19:10
***Sterrenkok Klaus. Die zal ook maar een beperkt budget gehad hebben. Maar inderdaad, op het randje van gokken met voedselveiligheid.

wat overdreven weer allemaal
Ik ben er nog nooit ziek geweest

Dus je moet niet zo overdrijven

noglangnietuitgewandeld
17 maart 2020, 05:54
wat overdreven weer allemaal
Ik ben er nog nooit ziek geweest

Dus je moet niet zo overdrijven

Ik onder andere wel. Heeft niet eens zozeer met de kookkunst te maken. Als het maar lang genoeg in een lauwe bak blijft liggen.

schoolmeester
17 maart 2020, 06:31
Ik heb 2 keer buikloop gehad van het eten in deze saunaclub.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
17 maart 2020, 09:37

Had je er vaker naar toe moeten gaan dan had je er tegen gekund :)

ben trouwens nog nooit ziek geweest van eten in saunaclubs.
wel een keer bij vd Valk in Eindhoven en bij de McDonalds, nota bene in Zwitserland de bakermat van regeltjes en procedures..

schoolmeester
17 maart 2020, 09:55
Eddy, deze saunaclub staat bekend om zijn matige etenswaren, moet jij toch ook weten.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
17 maart 2020, 10:34

Groet, schoolmeester.

jaja, hij heeft het weer gehad
Jij lult met alles en iedereen mee

schoolmeester
17 maart 2020, 12:12
Piet, ik hoef een club niet de hemel in te schrijven voor vrijkaarten of/en gratis bier !

Groet, schoolmeester.

Willem2
17 maart 2020, 12:23
Piet, ik hoef een club niet de hemel in te schrijven voor vrijkaarten of/en gratis bier !

Groet, schoolmeester.

Hoef jij ook niet.
Gewoon aanmelden bij de Tombola is meestal voldoende.
Nu moet een ieder wachten tot de 19de april tot er eventueel weer vrijkaarten komen ...

Eddy_V
17 maart 2020, 16:45
Hoef jij ook niet.
Gewoon aanmelden bij de Tombola is meestal voldoende.
Nu moet een ieder wachten tot de 19de april tot er eventueel weer vrijkaarten komen ...
Vrijkaarten voor Goch???
ik hoop niet dat je al koorts hebt Willem!!!

Piet Plezier
17 maart 2020, 17:17

Groet, schoolmeester.

ik heb er toevallig nog een paar

33429

schoolmeester
17 maart 2020, 17:44
Veel (Piet) Plezier ermee !

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
17 maart 2020, 17:46
ik heb er toevallig nog een paar

33429
Collectors Items!

Piet Plezier
17 maart 2020, 17:48
Collectors Items!

dat dan weer wel natuurlijk
Maar ze zijn nog wel geldig
Ik had er zoveel, ik wist niet meer waar ik er mee moest blijven schoolmeester wil ze niet, want die krijgt daar buikloop
Dus dan moet ik ze toch zelf opmaken denk ik

phoenix
17 maart 2020, 17:51
ja piet plezier en wel je bordje leeg eten in van goch he!!! want jij bent vast al resistent tegen de van Goch buikloop....

fervent
17 maart 2020, 17:51
Als ze straks weer open gaan liggen die kippenpoten wasrschijnlijk nog in de warmhoudbakken.

QUOTE=noglangnietuitgewandeld;691959]Ik onder andere wel. Heeft niet eens zozeer met de kookkunst te maken. Als het maar lang genoeg in een lauwe bak blijft liggen.[/QUOTE]

schoolmeester
17 maart 2020, 17:52
Ik heb nog 2 vrijkaarten liggen van Goch, maar die geef ik weg aan een bevriende ijsbeer.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
17 maart 2020, 18:08
Ik heb nog 2 vrijkaarten liggen van Goch, maar die geef ik weg aan een bevriende ijsbeer.

Groet, schoolmeester.

heb jij vrienden dan?

Piet Plezier
17 maart 2020, 18:09
Als ze straks weer open gaan liggen die kippenpoten wasrschijnlijk nog in de warmhoudbakken.

QUOTE=noglangnietuitgewandeld;691959]Ik onder andere wel. Heeft niet eens zozeer met de kookkunst te maken. Als het maar lang genoeg in een lauwe bak blijft liggen.[/QUOTE]

dat is wel te hopen, anders zijn ze koud

Zeus1
17 maart 2020, 18:12

Groet, schoolmeester.

Dat moet W E zijn :freu:

Giodude
17 maart 2020, 21:36

Groet, schoolmeester.

Die lagen zeker nog in de "Toyota"? ;)

schoolmeester
18 maart 2020, 07:11
Nee, gewoon thuis.

Vriendelijke groet, schoolmeester.

schoolmeester
18 maart 2020, 11:42
Als ze me missen, dan ben ik vissen !

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
30 juli 2020, 11:37
kent er hier iemand een zekere Antonia die in van GOCH heeft gewerkt.
Graag mij een pm sturen aub.
Het is belangrijk.

Piet Plezier
22 augustus 2020, 14:25
. NRW Städte Goch FKK van Goch: Gocher Saunaclub-Betreiber vor Gericht
Keine Kommentare

12. August 2020 um 11:58 Uhr
Kostenpflichtiger Inhalt: Es geht um Millionen
:
Gocher Saunaclub-Betreiber vor Gericht

Die Angeklagten am Klever Landgericht.
Die Angeklagten am Klever Landgericht. Foto: Klaus-Dieter Stade (kds)
Kleve/Goch Das Ehepaar, das den Saunaclub „FKK van Goch“ betreibt, muss sich seit Dienstag am Klever Landgericht verantworten. Es geht um 1,9 Millionen Euro. Der Vorwurf: Steuerhinterziehung und Vorenthalten von Sozialversicherungsbeiträgen.

Teilen
Weiterleiten
Tweeten
Weiterleiten
Von Jens Helmus
An der Benzstraße in Goch steht der selbstbezeichnend größte Saunaclub Nordrhein-Westfalens. „FKK van Goch“ heißt das Etablissement, das weniger durch seine Sauna, als durch seine Dienstleistungen besticht: Dort gibt es Sex gegen Bezahlung.

Doch der Club hat schon bessere Zeiten erlebt: Seit März steht der Betrieb still – Corona hat die Rotlichtbranche brutal getroffen. Und nicht nur das, auch Ärger mit der Justiz hat das Betreiberehepaar. Am Dienstag begann ein Strafprozess gegen den 56-jährigen Inhaber und dessen 59-jährige Ehefrau am Klever Landgericht.

INFO
Staatsanwalt zog bereits gegen Bordell vor Gericht
Staatsanwalt Timmer bringt nicht zum ersten Mal Bordellbetreiber vor Gericht. 2012 klagte er den Betreiber des „Fun Garden“ in Emmerich an, auch wegen Steuern und Sozialversicherungsbeiträgen. Der Betreiber wurde zu fünf Jahren und neun Monaten Freiheitsstrafe verurteilt.

So schillernd wie das Gewerbe ist, so allerweltlich ist der Anklagevorwurf der Klever Staatsanwaltschaft im Verfahren: Es geht um Steuerhinterziehung und das Vorenthalten von Sozialabgaben von 2010 bis 2016. Den Gesamtschaden beziffern die Ankläger auf rund 1,9 Millionen Euro.

Laut Staatsanwalt Hendrik Timmer, der am Dienstag die Anklage vortrug, führte der Betrieb zwar Abgaben ab – aber bei Weitem nicht in ausreichender Höhe. Denn die Prostituierten, die im Gocher Saunaclub ihrer Arbeit nachgingen, seien zwar laut den Betreibern selbständig gewesen – und unter Annahme dessen verpflichtet, den Großteil der Abgaben selbst zu leisten. Faktisch seien die Frauen aber Bedienstete des Clubs gewesen. Deswegen hätte dieser als Arbeitgeber auch die Gelder abführen müssen.

Gegen eine tatsächliche Selbständigkeit spreche etwa, dass die Prostituierten feste Arbeitszeiten gehabt hätten. „Es gab einen Arbeitsplan, der streng eingehalten werden musste. Wer früher ging, musste ein Strafgeld zahlen“, sagte Timmer. Auch Verhaltensregeln habe es gegeben: So sei Kaugummikauen verboten gewesen, ebenso wie das Einhüllen in Decken oder das Tragen von Flipflops. Prostituierte gleicher Nationalität hätten im Club nicht zusammensitzen dürfen – und Handys seien auch nicht erlaubt gewesen. Auch die Preise seien vorgegeben gewesen: So hätten beispielsweise 60 intime Minuten mit einer der Damen 90 Euro gekostet, diverse Extraleistungen bis zu 50 Euro. „Die Angeklagten missbrauchten ihr Gewerbe“, sagte der Staatsanwalt.

Anders sehen das freilich die Betreiber – der 56-jährige Inhaber also, ein früherer Trockenbauunternehmer, und dessen 59-jährige Ehefrau, die den Saunaclub laut Staatsanwaltschaft im Tatzeitraum faktisch führte. Die Verteidiger des Ehepaares gaben am Dienstag eine gemeinsame Erklärung ab. Tenor: Die Prostituierten seien nicht im Sinne eines Arbeitnehmerverhältnisses im Gocher Saunaclub tätig gewesen, sondern tatsächlich als Selbständige.

„Der sogenannte Dirnenlohn verblieb vollständig bei den Prostituierten“, sagte Ulrich Bauschulte, Verteidiger der 59-Jährigen, am Dienstag. Die Entscheidung, welche Dienstleistung zu welchem Preis durchgeführt wird, habe ausschließlich bei den Damen gelegen, die ausgehängte Preisliste sei lediglich eine Richtschnur gewesen, so der Rechtsanwalt. Die Betreiber hätten von den Frauen lediglich 40 Euro täglich für die Nutzung der Zimmer verlangt.

„Vom Club wurde auch kein Druck auf die Prostituierten hinsichtlich der Arbeitszeit ausgeübt“, sagte Bauschulte. Und: „Die Prostituierten entschieden ausschließlich selbst, ob sie mit einem Kunden auf ein Zimmer gehen wollen oder nicht.“ Die 59-jährige Angeklagte wies zudem darauf hin, dass die zuständigen Finanzbeamten mehrfach ihre Auffassung bestätigt hätten, es handele sich bei den Prosituierten um selbständige Gewerbetreibende – und eben nicht faktisch um Angestellte des Saunaclubs.

Sieben weitere Termine sind für den Strafprozess vor der Wirtschaftsstrafkammer des Klever Landgerichtes angesetzt, der nächste am Freitag um 9.30 Uhr. 36 Zeugen stehen insgesamt auf der Liste, darunter zahlreiche frühere Prostituierte des Gocher Saunaclubs. Ob die großteils aus dem Ausland stammenden Zeuginnen allesamt erscheinen werden, ist nach Einschätzung der Kammer und der Staatsanwaltschaft allerdings fraglich.

https://rp-online.de/nrw/staedte/kleve/prozess-um-fkk-van-goch-eklat-zwischen-anwaelten_aid-52891783

Sjeufke
22 augustus 2020, 14:43
Dat zelfstandig ondernemerschap van de meiden blijft toch altijd een dingetje in Duitsland met verplichte werktijden en andere 'verplichtingen' die een club stelt. Ondanks de registratie sinds 1 juli 2017 met verplichte boekhouding, gezondheidspas en een gesprek bij het Ordnungsambt. Enfin, eens zien hoe dit weer afloopt. Én of dat ook andere SC's gaat treffen.

WA
22 augustus 2020, 14:48
[B]. Gegen eine tatsächliche Selbständigkeit spreche etwa, dass die Prostituierten feste Arbeitszeiten gehabt hätten. „Es gab einen Arbeitsplan, der streng eingehalten werden musste. Wer früher ging, musste ein Strafgeld zahlen“, sagte Timmer. Auch Verhaltensregeln habe es gegeben: So sei Kaugummikauen verboten gewesen, ebenso wie das Einhüllen in Decken oder das Tragen von Flipflops. Prostituierte gleicher Nationalität hätten im Club nicht zusammensitzen dürfen – und Handys seien auch nicht erlaubt gewesen. Auch die Preise seien vorgegeben gewesen: So hätten beispielsweise 60 intime Minuten mit einer der Damen 90 Euro gekostet, diverse Extraleistungen bis zu 50 Euro. „Die Angeklagten missbrauchten ihr Gewerbe“, sagte der Staatsanwalt.

Hmm, als de rechter dit wettig en overtuigend bewezen acht, kunnen andere clubs de borst nat maken.

bertje600
22 augustus 2020, 15:09
Wel een beste, die Timmer,

eerst Fungarden kapotmaken en nu van Goch.
Heeft die iets tegen clubs of zo?
Een echte doorgeslagen Duitser die anderen hun pleziertje niet gunnen.

mentholbear
22 augustus 2020, 16:10
Dat een club huisregels heeft, zoals geen kauwgum, niet met mobieltjes spelen, niet op slippers rondlopen als DVP zijnde, e.d. vind ik niet meer dan normaal.
Als zelfstandige betekent niet dat ze maar hun gang kunnen gaan. Net zo min als dat mannelijke bezoekers kauwgum, gympen, hun mobieltje overal mogen gebruiken, enz. Anders wordt het een zooitje.

En zelfs tijdblokken vind ik niet uit den boze. Als club zijnde wil je niet dat om, ik zeg maar wat, 23 uur ofzo het ineens een gay club wordt. Laat de dames vrij om hun blokken te kiezen. Maar dat bijvoorbeeld na 17 uur ofzo binnenkomst, ze een blok wel afmaken.

JonnyFontane
22 augustus 2020, 16:26
Wel een beste, die Timmer,

eerst Fungarden kapotmaken en nu van Goch.
Heeft die iets tegen clubs of zo?
Een echte doorgeslagen Duitser die anderen hun pleziertje niet gunnen.

Die zal wel een hele kwade vrouw thuis hebben zitten.

Eddy_V
22 augustus 2020, 16:53
Die clubregels golden ook voor mannen dus als ze nog getuigen à décharge nodig hebben..
ze mogen mij bellen ;)

Dit is toch al een langlopende zaak waarvoor een paar jaar geleden de inboedel inbeslag was genomen ?
kennelijk probeert het OM het nu met dit soort aanvullende “bewijzen”. Onder de dames die door de Staatsanwalt zijn opgeroepen zullen altijd wel een paar rancuneuze zijn die tegen de club zullen getuigen.
En die man kent waarschijnlijk het begrip Roemeense klapekster nog niet :biggrin:

WANDELAAR5
23 augustus 2020, 08:04
Ik ben het deels eens met Mentholbear. Clubregels over bijvoorbeeld telefoons moeten kunnen. Maar ik vind het ook terecht dat ze die verplichte werktijden aanpakken vanuit de wet. De dames zijn zelfstandig en als ze om wat voor reden dan ook weg willen, dan moet dat gewoon kunnen. Ik besef dat dat nadelen heeft voor club en ons ijsberen, maar dat is de consequentie van het zelfstandig ondernemerschap. En als het bij bepaalde dames de spuigaten uitloopt, dan kan de club ze eventueel de toegang ontzeggen. Dat is dan ook weer de consequentie voor de dames. Een saunaclub is geen gevangenis!

mentholbear
23 augustus 2020, 12:56
En als het bij bepaalde dames de spuigaten uitloopt, dan kan de club ze eventueel de toegang ontzeggen. Dat is dan ook weer de consequentie voor de dames. Een saunaclub is geen gevangenis!

Daar heb je wel een punt.

Eddy_V
23 augustus 2020, 13:15
Aanwezigheid werd wel op gestuurd maar was nooit verplicht.
men had een rooster zodat er een goede verdeling en bezetting kon zijn, was mede in het belang van de dames zelf.
club zonder dames: mannen komen niet terug (zoals hier wel eens geschreven is bij weinig aanwezige dames)
club met teveel dames: teveel concurrentie en dan verdienden zij geen van allen goed (op enkele uitzonderingen na)

WANDELAAR5
23 augustus 2020, 13:39
Een rooster is natuurlijk ook prima. Maar die Timmer zegt wat anders "Gegen eine tatsächliche Selbständigkeit spreche etwa, dass die Prostituierten feste Arbeitszeiten gehabt hätten. „Es gab einen Arbeitsplan, der streng eingehalten werden musste. Wer früher ging, musste ein Strafgeld zahlen" Dan zal het er inderdaad op aan komen wat er bewezen kan worden.

Eddy_V
23 augustus 2020, 14:47
Zo is dat Wandelaar5: het woord van fatsoenlijke gasten tegen dat van enkele rancuneuze klapeksters

papi
25 augustus 2020, 12:36
Het lijkt idd het vervolg van de langslepende zaak die NRW met FKK Goch, aantal jaar geleden hadden ze een razzia gedaan daar en waren alle TV's weg en schermen. Keer daarna was de fontein ook weg, dat was echt jammer, want dat haalde de hele ruimte op naar een extreem hoog club-niveau!! Ik vind het wel zielig voor de familie, welke altijd zo gezellig aan het koffie-en waren in het restaurant...ahum. En er komt ook al maanden geen fokking cent binnen.
Het meest maak ik me zorgen om de meisjes natuurlijk. Voor hun en mss ook wel wat eigenbelang:biggrin:...hoe zou het met ze zijn? Komt mijn Georgiana ooit nog terug?

Kwibus2
26 augustus 2020, 00:06
Ik ben wel benieuwd hoe de aanpak die berust op het vermeende dienstverband zich verhoudt tot de recente wetswijziging waarin de clubs geen zeggenschap hebben over de door de dames verleende diensten. Wanneer consequent aan die wetgeving wordt vastgehouden kan er van een dienstverband geen sprake zijn.
De OvJ zal zich wel wat hebben laten influisteren door het Finanzamt.

Piet Plezier
26 augustus 2020, 16:40
KLEVE/GOCH*Im Prozess gegen das Betreiberehepaar des Saunaclubs sagten nun Kunden aus. Es ging vor allem darum, ob die Preise in dem Etablissement festgelegt waren.

Im Strafprozess gegen das Betreiberehepaar des Saunaclubs „FKK van Goch“ ist die Beweisaufnahme am Mittwoch fortgesetzt worden. Die Klever Staatsanwaltschaft wirft der 59-jährigen Frau und dem 56-jährigen Mann aus Gladbeck Steuerhinterziehung und das Vorenthalten von Sozialabgaben vor. Gesamtschaden laut Anklage: gut 1,9 Millionen Euro.

Als Zeugen erschienen am siebten Verhandlungstag zwei langjährige Besucher des Gocher Etablissements, die Aufschluss darüber geben sollten, wie die Abläufe und die Bezahlung im Club aussehen. Ein 55-jähriger Gocher erklärte, er habe pro Besuch 30 Euro Eintritt bezahlen müssen. Die Leistungen der Damen habe er extra vergüten müssen. Dass die Preise vom Club festgeschrieben waren – ein strittiger Punkt im Verfahren – verneinte der Zeuge. „Die Frauen hatten unterschiedliche Preise. Wenn eine meinte, sie sei was Besseres, wollte sie auch schon mal mehr. Da bin ich aber nicht drauf eingegangen“, erklärte der 55-Jährige. Zwar habe es eine Preisliste im Club gegeben. Die Frauen hätten aber nicht grundsätzlich auch diese Preise verlangt.

Von der großangelegten Razzia, die 2016 im Club an der Gocher Benzstraße durchgeführt wurde, hatte der Zeuge damals durch Freunde erfahren: „Ich bin ja Junggeselle, und von meinen Freunden weiß jeder, dass ich da hingehe. Nach der Razzia hieß es dann: ‚Hör ma, da kannse nicht mehr hingehen‘“. Doch er konnte, denn der Club setzte den Betrieb fort. Anfang dieses Jahres besuchte der 55-Jährige das Gocher Etablissement zuletzt – danach kam das coronabedingte Arbeitsverbot für Prostituierte.

Von festen Preisen im Saunaclub „FKK van Goch“ wusste auch der zweite Zeuge, ein 48-jähriger Klever, nichts. „Ich bin oft da gewesen, zwei oder drei Mal im Monat“, so der Zeuge. „Die Frauen haben nicht alle die gleichen Preise genommen. Sie konnten das selber entscheiden. Wenn die Frau hübsch war, wollte sie mehr und ich zahlte 120 oder 130 Euro für eine Stunde. Wenn sie nicht so gut aussah, nahm sie 80 Euro.“ Einmal habe eine Frau sogar nach dem Akt mit ihm auf die Bezahlung verzichtet. „Ich weiß auch nicht, warum“, so der 48-Jährige.

Für den Prozess vor der Wirtschaftsstrafkammer des Klever Landgerichtes sind noch weitere Termine vorgesehen. Die Verhandlung wird am Dienstag, 1. September, 9.30 Uhr, fortgesetzt.

https://rp-online.de/nrw/staedte/kleve/fkk-prozess-in-kleve-freier-sagten-im-zeugenstand-aus_aid-52986171

vertaling in het Nederlands

KLEVE / GOCH In de rechtszaak tegen het koppel dat de saunaclub runt , hebben klanten nu getuigd . Het ging er vooral om of de prijzen in het etablissement waren vastgesteld.

Op de zevende dag van de hoorzitting verschenen twee vaste bezoekers van het bedrijf Gocher als getuigen, die informatie moesten verstrekken over de processen en betalingen in de club. Een 55-jarige Gocher zei dat hij 30 euro toegang per bezoek moest betalen. Hij moest bijbetalen voor de vrouwendiensten. De getuige ontkende dat de prijzen door de club waren vastgesteld - een omstreden punt in de procedure. “De vrouwen hadden verschillende prijzen. Als iemand dacht dat ze beter was, wilde ze meer. Maar ik ben er niet op ingegaan ”, legde de 55-jarige uit. Er was een prijslijst in de club. De vrouwen zouden deze prijzen in principe niet hebben gevraagd.

De getuige had van vrienden vernomen over de grootschalige overval die in 2016 in de club aan de Gocher Benzstrasse werd uitgevoerd: “Ik ben vrijgezel en iedereen weet van mijn vrienden dat ik daarheen ga. Na de overval werd er gezegd: 'Luister, daar kun je niet meer heen' ”. Maar hij kon, want de club bleef opereren. Begin dit jaar bezocht de 55-jarige voor het laatst vestiging Gocher - daarna kwam het coronagerelateerde werkverbod voor prostituees.

De tweede getuige, een 48-jarige Klever, wist niets van vaste prijzen in saunaclub “FKK van Goch”. 'Ik was er vaak, twee of drie keer per maand', zei de getuige. 'De vrouwen namen niet allemaal dezelfde prijzen. U kunt zelf beslissen. Als de vrouw mooi was, wilde ze meer en ik betaalde 120 of 130 euro voor een uur. Als ze er niet zo goed uitzag, nam ze 80 euro. ”Een keer zag een vrouw zelfs af van betaling na de handeling met hem. "Ik weet ook niet waarom", zei de 48-jarige.

Er zijn verdere data gepland voor het proces voor de commerciële strafkamer van de regionale rechtbank van Klever. De hoorzitting zal op dinsdag 1 september om 9.30 uur worden voortgezet

pret
26 augustus 2020, 18:39
Zo te lezen valse getuigenissen. Iedereen weet welke prijzen er gehanteerd worden in VG.

brombeerzuid
26 augustus 2020, 19:28
Zo te lezen valse getuigenissen. Iedereen weet welke prijzen er gehanteerd worden in VG.

Zoals in elke club, Pret geen uitzondering!
Ze kunnen het beter richtprijs kunnen noemen.
25430 40430 of 50430, maar deze prijzen wist je al.:biggrin:

Eddy_V
26 augustus 2020, 20:11
Iedereen weet welke prijzen er gehanteerd worden in VG.
Behalve jij zo te zien en je kwam er ook nooit (of uiterst zelden). Dit replyen met een flauwe opmerking ligt voor de hand zo flauw zal pret toch zelfs niet zijn.
Richtprijzen waren al jaren 50/70/90 voor resp 30/45/60 minuten en een aantal dames hadden ook nog een instaptarief voor met name de onderbroekenbrigade van 30 voor 20 minuten (met uitgeklede service om deze beeldspraak te gebruiken). Een enkele keer heb ik ook van deze mogelijkheid gebruik gemaakt als escape bij een zeer tegenvallende dame op de kamer.
De extra’s los van de tijd verschilden per dame waarbij niet alle dames dezelfde extra’s deden, kortom daar had de bedrijfsleiding geen invloed op.

Piet Plezier
26 augustus 2020, 20:41
Behalve jij zo te zien en je kwam er ook nooit (of uiterst zelden). Dit replyen met een flauwe opmerking ligt voor de hand zo flauw zal pret toch zelfs niet zijn.
Richtprijzen waren al jaren 50/70/90 voor resp 30/45/60 minuten en een aantal dames hadden ook nog een instaptarief voor met name de onderbroekenbrigade van 30 voor 20 minuten (met uitgeklede service om deze beeldspraak te gebruiken). Een enkele keer heb ik ook van deze mogelijkheid gebruik gemaakt als escape bij een zeer tegenvallende dame op de kamer.
De extra’s los van de tijd verschilden per dame waarbij niet alle dames dezelfde extra’s deden, kortom daar had de bedrijfsleiding geen invloed op.

Eddy_V die onderbroeken hebben maar 1 prijs 30 minutes 50 euri

mentholbear
26 augustus 2020, 23:27
Nomi ijsberenterm van 2020: onderbroekenprijs(je) :roll:

leovanes
31 augustus 2020, 23:11
Ik zit hier te balen , had gehoopt op september , als ik het briefje op de deur moet geloven nog gesloten tot half april .

JonnyFontane
1 september 2020, 05:07
Ik zit hier te balen , had gehoopt op september , als ik het briefje op de deur moet geloven nog gesloten tot half april .

Ja dat klopt......

Shakir
1 september 2020, 07:55

Is dit enkel voor Van Goch, of geldt dit voor heel NRW? Afin, ze kunnen daarna nog eens verlengen, en nog eens verlengen, en nog eens verlengen, en nog eens verlengen,...

Piet Plezier
1 september 2020, 12:03
Is dit enkel voor Van Goch, of geldt dit voor heel NRW? Afin, ze kunnen daarna nog eens verlengen, en nog eens verlengen, en nog eens verlengen, en nog eens verlengen,...

voor heel NRW.

Player
1 september 2020, 12:27
voor heel NRW. Het briefje aan de deur zal wel voor rekening zijn van Van Goch

de duisburg spesjalist
1 september 2020, 13:18
voor heel NRW.

ik denk dat dat briefje op de deur bij van goch van half april 2019 is ;)

JonnyFontane
1 september 2020, 15:29
ik denk dat dat briefje op de deur bij van goch van half april 2019 is ;)

Hoe vaak moeten we het nog zeggen DBS......jij moet niet denken, dat moet je over laten aan verstandige mensen:biggrin:

Liefje
9 september 2020, 15:09
Zie nog geen aankondiging van van Goch omtrent een openingsdatum.

Piet Plezier
9 september 2020, 15:42
van GOCH opent aanstaande maandag de deuren

Piet Plezier
13 september 2020, 13:34
van GOCH opent aanstaande maandag de deuren

net de bevestiging gekregen dat ze morgen 100% zeker opengaan.

flatchestlover
17 september 2020, 18:30
Dus ze zijn open.

Heb het nog nergens verder kunnen lezen.

Wie was er al =

Eddy_V
17 september 2020, 19:25
Dus ze zijn open.

Heb het nog nergens verder kunnen lezen.

Ben ook wel benieuwd.
Eind van de week zouden er weer een aantal dames aanwezig moeten zijn.
Ga jij deze keer eens eerst en laat het ons weten svp.

fervent
17 september 2020, 19:39
Ik ben ook wel benieuwd. Ik ga zeker kijken, maar duurt nog een weekje. Beetje druk met andere dingen, zoals werken.

pret
17 september 2020, 19:55
Zo te merken zoals verwacht was het er niks.

Eddy_V
17 september 2020, 21:45
Zo te merken zoals verwacht was het er niks.
Ben jij wel geweest dan?
Maandag begonnen ze in de loop van de dag met 3 dames, daar kwamen in de loop van de week een aantal bij.
Aangezien ik niet 3 keer in de week in een club kan zijn, wilde ik het onderzoek en verslag eens aan een ander over laten.
Moet ik het nu toch weer zelf gaan doen? Van pret valt niets te verwachten nu hij als risicogebiedbewoner de NRW clubs niet mag bezoeken ;)

Liefje
17 september 2020, 23:02
Zal jullie uit de brand helpen.
Afgelopen woensdag even bij van Goch langs geweest.
Was er om 11.15 uur.
Welkom geheten door Ulla en Barbara, ja Barbara is weer terug na 4 jaar.
Gezellig bijgekletst met Barbara. Is en blijft een vrolijke tante.
Aanvankelijk 2 dames aanwezig. Zaten aan de bar met een kop koffie.
Later kwam er een derde dame bij. Vraag me niet naar namen, want die weet ik niet.
Van één dame weet ik wel de naam, n.l. Anka. Voor mij geen bekende dames uit de goeie oude tijd aanwezig.
Met Anka gekamerd. Had geen klik met haar.
Werkte erg professioneel en ik vond het na 20 minuten wel genoeg.
Pijpen mocht niet, vertelde ze, ivm Corona. Vond ik een vreemd verhaal.
Binnen niet veel veranderd, al vond ik het minder gezellig dan voorheen. Er waren ook nog geen gokkasten, die zouden nog wel komen vertelden ze. Het feit dat er nog geen sfeer was komt natuurlijk ook omdat er, toen ik binnenkwam, geen andere gasten aanwezig waren en de banken niet vol zaten met dames. Later, toen ik weg ging waren er nog drie andere gasten.
Johannes nog gesproken, was bezig de planten te verzorgen. Hij was blij ze weer konden opstarten. De jacuzzi buiten was in bedrijf.
Buiten zag het er leuk, netjes en gezellig uit. Effi, de masseuse, heb ik niet gezien.
Ben toch wel blij dat de club weer open is. Begrijp ook wel dat er niet direct 15-20 dames aanwezig kunnen zijn.
Geef het de tijd en het zal best wel goed komen.
Ik hoop dat het op korte termijn weer ouderwets gezellig zal worden daar. Heb er toch hele fijne tijden gehad.
Als dan ook nog de oude garde dames weer terug komt, dan verwacht ik dat het weer wordt zoals vanouds.
Binnenkort weer terug.
P.s: Het restaurant was nog niet geopend, dus geen eten te verkrijgen.

pret
18 september 2020, 04:39
Recensie van Liefje bevestigt mijn conclusie.

leovanes
21 september 2020, 08:01
Hallo , zaterdag maar weer eens uit nieuwsgierigheid naar goch gereden . Bij binnenkomst hartelijk ontvangen door Barbara en Locke . Het was ongeveer 11.30 toen ik plaats nam aan de bar voor mijn eerste biertje . Christina sex en melanie waren er , en eentje die ik niet kende . Even later kwam ook nog Alexa erbij zittten . Alexa is zo een dame waarom ik als voyeur zo graag naar een saunaclub ga . Toen van goch in ik meen in 2018 een tijdje parenclub was heb ik haar leren kennen in de gallardo . Buiten bij het zwembad vroeg ze mij een keer om haar in te smeren en binnen no time stond mijn puddingbuks op scherp !
Al met al een typische van goch dag , tote hose en toch opwindend ! tschuss .

phoenix
21 september 2020, 14:28
kan je geen paspoortjes maken leovanes? dan weten wi wat voor dames dat zijn...zodat de club het beter gaat....

Eddy_V
21 september 2020, 20:30
Van de met naam genoemde meisjes bestaan al paspoortjes phea.
eentje staat ook bekend als het ratje, maar zoals altijd, we noemen geen namen ;)

leovanes
22 september 2020, 09:01
Goedemorgen , nee ik kan geen paspoortjes maken , wil ik ook niet leren , ik vindt het wel leuk om soms wat te schrijven .

Eddy_V
26 september 2020, 01:00
De harde kern van de bve2.0 was aanwezig, Piet en Koos. Toen ik hun aankondiging op meetingpoint zag, was mijn plan om in de avond een paar uurtjes te gaan definitief geworden.
Beetje bijpraten, ouwehoeren of ouwfiepen zoals ze dat geloof ik in sommige delen van Brabant noemen.
Een slank lekker ding zat of met haar collega’s te kletsen of aan de gokkast. Tussen Koos en Aisha in (haar eerste dag, GMC, zonnebankbruin, geel setje en vol tatoeages) mijn niet-spelers geluk proberen over te brengen aan beide gokkastexperts leek nog te te slagen ook bij de dame. Maar nadat ik ff weg was geweest voor een plaspauze ging het bergafwaarts, ik had ook niet weg moeten gaan! Ipv mijn aangeboden 100 euro te accepteren ging er nog een keer een rood briefje in het gleufje (van de gokkast uiteraard). Voor mij het teken om de dame dan maar gedag te zeggen, kennelijk had zij mijn aanbod niet goed begrepen.
Die lange dame zou zomaar Natasja geweest kunnen zijn na een metamorfose. Melanie zag er goed uit, Dani stroopsmerend als altijd maar beledigd toen het niet werkte en nog een paar dames van slank tot normaal postuur. Caro deze week werkzaam in de housekeeping en keuken maar eind van de week weer klaar voor het echte werk.

Het belangrijkste echter : masseuse Efi, de beste die ik ooit ben tegengekomen, is weer aanwezig!!!
Het kletsen met de mannen, aan de stamtafel en met Efi had mij weer eens te lang afgehouden van waar de club ooit voor opgericht is: de dames te voorzien van een gepast inkomen..
Vooraf al besloten om maar voor enkele uurtjes te gaan en het niet te laat te maken. De vermoeidheid van de afgelopen tijd is nog niet uit m’n lijf en hoofd en de binnendoor weg naar huis heeft net wat teveel bochten en bomen om half slapend te rijden.

Zondagmiddag hier terug voor de lunch en massage en wie weet is Aisha dan uitgespeeld en uitgeslapen genoeg.
Voor de liefhebbers, Lilly komt komende week ook terug. Nu Koos dit weet kan hij 7 nachten niet slapen !

Liefje
26 september 2020, 23:13
Zo, net terug van van Goch.
Om 16.15 uur mij gemeld en het rode berenvel in ontvangst genomen van Barbara.
De muziek klonk gezellig en er waren ongeveer 8 dames aanwezig en weinig beren, maar ja het was ook nog vroeg.
Melanie, die ik nog wel ken van vroeger, kwam al direct bij me zitten en vragen om een kamer met haar.
Ik zeg doe is ff rustig, ben net binnen.
Lekker bakje koffie gedronken en kwam aan de praat met, na later bleek, Aisha.
Hallo holländer, zegt ze. Ik ken jou nog van Partytreff Xanten zegt ze. Daar ben ik inderdaad wel eens geweest, maar ik zeg ik herken jou niet.
Aisha is nu twee dagen in van Goch en werkte voorheen in Dolce Vita.
Lang verhaal kort, met Aisha naar de kamer. Beetje aftasten nog, maar zeker geen slechte kamergang.
Zeker voor herhaling vatbaar. Het werd gaandeweg de avond wel iets drukker met beren, maar nog lang niet zo druk als vroeger.
De sfeer was goed. Lekker gegeten. Nog wat euri’s gewonnen en weer verspeeld.
Kortom het was een fijne avond, nog wat rustig maar dat gaat vast wel goed komen.
Heb inderdaad ook vernomen dat de oude garde , of een gedeelte hiervan , binnenkort weer terugkomt, maar dat alles afhangt hoe snel de papierwinkel gerealiseerd en afgedaan zal worden.
Dus, ik zei het vorige week al, het gaat best weer goed komen in van Goch.
Mij zien ze in ieder geval snel weer terug.
P.S: ik ken helaas geen namen van de overige aanwezige dames, voor mij waren ze allemaal nieuw, op Melanie na dan.

Husky
27 september 2020, 17:23
Kwamen gisteren laat nog ontevreden ijsberen binnen bij Club 22,die mij vertelde dat er maar een paar dames waren,en erg veel mannen,voor wat het waard is,ook bromde er nog een over de niet goede handhaving van de Corona regels:136[1]:

Husky
27 september 2020, 17:37
Excuses, bericht had onder Bermuda driehoek van Goch geplaatst moeten worden,mogelijkerwijs heeft het een met het ander te maken?

stimpy3
27 september 2020, 17:50
Gewoon zelf verwijderen en reposten in de bermuda driehoek.

Piet Plezier
27 september 2020, 17:53
Kwamen gisteren laat nog ontevreden ijsberen binnen bij Club 22,die mij vertelde dat er maar een paar dames waren,en erg veel mannen,voor wat het waard is,ook bromde er nog een over de niet goede handhaving van de Corona regels:136[1]:

wij waren er gisterenavond ook
Er waren wat veel beren ja voor 9 vrouwen dat klopt, op een gegeven moment mocht er ook niemand meer binnen
Maar de coronaregels worden streng gehandhaafd
Ook ik werd terug geroepen omdat ik zonder mondkapje naar het toilet ging
Husky je moet niet altijd geloven wat er aan de tap word verteld, kroegenpraat noemen wij dat hier, met andere woorden onzin
Het was afgelopen vrijdag en gisteren super in van GOCH

brombeerzuid
27 september 2020, 19:48
Eerste bezoek aan Van Goch!

Voor ik mijn mening geef zal ik eerst zeggen hoe ik dacht over een tent als van goch!

Vaak met bv pp en anderen er over gehad, is het wat voor mij.
Niet echt volgens enkele, maar goed eens moet de eerste keer zijn.
Mijn gedachte er over was een grauwe afgeleefde tent, en wat geheel tegen mijn principes druist.
Bier gratis en fris betalen, dat gaat er bij mij niet in!
En de meiden enkel derde rangs dvp’s.

Rond 22.45 aangekomen gelijkertijd met pp en k.a.
Even moeten wachten ivm de inschrijving en ja 30 euro betaald en mijn kloffie gekregen.
Omkleden in een normale locker ruimte.
Loop verbaast de toch veel grotere bar ruimte in die wel wat smoezelig was net als een puff.
Een hoop niet sudlanders denk eerder een Roemeense bijeenkomst van drinkebroeders.
Afin pp liet mij alles zien daar en loop verbaast mee, de welness ruimte erg netjes de tuin gewoon mooi.
Het restaurant totaal niks mis mee, het eten idem alla bv venus.
De tafels om aan te eten top.
Daarna de kamers netjes afgewerkte hokken!
De douches wel oud maar op zich heb ik veel slechtere in mijn leven gezien.

Tijd om wat te drinken een alcoholvrij graag, meneer bier van tap is gratis ,mooi maar ik moet rijden dan drink ik geen druppel!
Verbaast keek de barman mij aan , maar kreeg mijn biertje en hij het kaartje waar ze het mee opslaan.

Pp had het druk en met k.a alles eens aanschouwd waar k.a een opmerking maakte waar hij volledig gelijk in had!
We hebben wat afgelachen aldaar.:smile2:
Maar de meiden(helaas te weinig) tsja viel mij reuze mee alle maten en mooi en minder mooi maar echte trollen nee.
Zeg tegen k,a die kleine das wel leuk, nee zegt hij das ratje niet doen.:freu:
Ach wat rond gekeken en zag er eentje tsja misschien.
Kreeg een honger klop en ging me wat van de restanten die over waren eten.
Niks mis mee zag er goed uit en de dame die het uitgaf mwah als milf liefhebber graag.:biggrin:

Daar begon pp tegen haar het was Caroo een Braziliaanse een met humor.
Voor haar kom ik zeker eens terug als ze weer als dvp aan het werk is
.
De tijd verstrek en de barman had alle handen vol aan de bezoekers die regelmatig het masker vergaten.
Zit met k.a op een bankje en zag de dames komen en gaan, zeg nog allemaal 20 minuten neukers.
Zie achter mij Annabel zitten en eens een praatje met haar gemaakt en dacht ach probeer eens met haar.
Ze gaf netjes aan ivm corona geen kussen (achja dacht ik meid ik zag je koppie en je heerlijke kont).
Op naar een kamer me haar, schijnbaar was ze nog in de 20 minuten modus waar ik snel een halt aan riep.
Verbaast kijkt ze mij aan en zegt niet goed ik knik nee, maar kom ik geef je wat aanwijzingen.
En ja aan de juiste knoppen werden gedraaid en het liep voorspoedig en waar het mij om ging gebeurde.
Heerlijk haar doggy genomen waar haar heerlijke billen als lovehandles diende.
Annabel had nog een maandje in h7 gewerkt eerder dit jaar en nu in Goch.
Wat onervaren en moest haar wat bijsturen, heb veel slechter kamers gehad in mijn leven.
Lieve goedlachse meid, moet nog wat groeien.

Ff douchen en k.a en pp opzoeken die bij de eigenaren zaten.
Het was al laat en nu echt als de vliegende brandweer naar huis.
Oja iets nieuws voor mij afrekenen bij het verlaten van de tent 12-!;)

Zullen ze mij daar nog eens zien, jawel hoor, is het voor mij persoonlijk een stamclub ,nee das wel eerlijk gezegd.!!!

Eddy_V
27 september 2020, 20:32
De beschrijving van de club door BBZ is erg herkenbaar, de barruimte is meestal nogal donker en vooral als je overdag vanuit het licht binnenkomt duurt het altijd een paar minuten voor m’n ogen aan het licht gewend zijn. Daarna weet je niet beter en is er niks mis mee.
Vanmiddag eerst naar Efi de masseuse en daarna een lekker half haantje gegeten, de bakken zijn tegenwoordig flink heet en afgedekt met deksels. Dat je niet zelf kan opscheppen werd door sommige wel eens belachelijk gevonden.. Goch was hierdoor wel in staat om vanaf dag één na de heropening eten te kunnen serveren volledig conform de eisen. Ook vandaag was Caro in de bediening werkzaam.
@BBZ zij is beslist een aanrader, ik ken haar nog van voor de Corona kilo’s (en misschien ook nog van voor de crisis daarvoor ;))

Hoorde vanmiddag dat er op zaterdagavond inderdaad een groepje Roemenen waren die alleen maar voor het bier kwamen, geen klandizie voor de dames, laat staan voor de masseuse.
Tevens was er gisteravond een officiële controle van de lokale boa’s: er werd gecontroleerd op dragen van mondkapjes en afstands maatregelen. De controle zal wel voor binnenkomst van de bve2.0 zijn geweest.
Alles bleek prima in orde te zijn en iedereen voldeed aan de regels.

De line up vanmiddag was erg karig , heb 4 of 5 dames gezien. Helaas waren Aisha en die lange van vrijdagavond er niet.
De massage was zodanig goed en langdurig dat dit alles meer dan goed maakte, voel me weer als een jonge God (eerst alleen maar God :biggrin:). Ook tijdens de massage hield Efi haar mondmasker op conform de regels, dat maakte het voor haar wel extra zwaar maar chapeau voor haar enorme inzet.

Als de kleine enclave in Zuidoost Brabant de komende week nog geen reisbeperking opgelegd krijgt van de Duitse coronajagers dan ergens deze week nog maar es bij Goch naar binnen als ik toch in de buurt ben.

Bertje goch
27 december 2020, 21:01
Fkk goch. Samantha Werkt nu in Krefeld ze is 28 jaar. Dus niet 40 jaar .

schoolmeester
28 december 2020, 08:37
Als Samantha 28 is, ben ik 30.

GROET, SCHOOLMEESTER.

Eddy_V
28 december 2020, 11:59
Als Samantha 28 is, ben ik 30.
Het ging over haar dochter die toevallig ook Samantha heet :biggrin:

schoolmeester
28 december 2020, 12:53
Zou inderdaad haar dochter kunnen zijn, gezien de ECHTE leeftijd van deze Samantha.

Groet, schoolmeester.

Bertje goch
28 december 2020, 21:10
Morgen zie ik ze weer bonny uit fkk. Goch

Bertje goch
28 december 2020, 21:24
Samantha mondje. Kutje. Kontje maakt. Haar niets uit

Piet Plezier
12 januari 2021, 11:49
Zeugin sieht Clubbetreiberin als faire Chefin

Kleve/Goch*Waren die Prostituierten angestellt oder selbstständig tätig? Vor allem darum geht es bei der Frage, ob die Betreiber eines Gocher Saunaclubs wegen Steuerhhinterziehung in Millionenhöhe verurteilt werden.

https://rp-online.de/nrw/staedte/goch/fortsetzung-des-gerichtsprozess-um-saunaclub-goch_aid-55572681

WANDELAAR5
12 januari 2021, 12:32
Ga jij ook nog getuigen Piet?

bertje600
12 januari 2021, 12:38
Dat mag hij niet volgens de huidige Duitse coronaregels.

Piet Plezier
12 januari 2021, 14:05
Ga jij ook nog getuigen Piet?

heb ik al gedaan in November en Koos ook.

Piet Plezier
12 januari 2021, 15:37
Dat mag hij niet volgens de huidige Duitse coronaregels.

dat mag echt wel, het proces gaat gewoon door
En Ulla heeft eerst 35 getuigen opgeroepen, en daar zijn er nog eens 17 aan toegevoegd
Er waren in eerste instantie ik geloof 11 proces dagen uitgetrokken, en nu is dat 19 geworden.
Volgens de laatste berichten die ik hoor maken ze goede kans om te schikken.

Piet Plezier
12 januari 2021, 17:35
RECHTERLIJKE MACHT
Maarten Oversteegen Bijgewerkt: 01/09/2021, 10:00 uur
De 59-jarige vrouw en de 56-jarige man uit Gladbeck zitten sinds half augustus in de kade van de rechtbank in Kleve op beschuldiging van belastingontduiking en het inhouden van sociale bijdragen.
De 59-jarige vrouw en de 56-jarige man uit Gladbeck zitten sinds half augustus in de kade van de rechtbank in Kleve op beschuldiging van belastingontduiking en het inhouden van sociale bijdragen.

KLEVE / GOCH. Het proces tegen het echtpaar dat de saunaclub "FKK van Goch" runt voor de rechtbank in Kleve loopt vast

Het proces tegen het echtpaar dat de saunaclub "FKK van Goch" runt voor de rechtbank in Kleve loopt vast. De 59-jarige vrouw en de 56-jarige man uit Gladbeck liggen sinds half augustus in de haven van Kleef op beschuldiging van belastingontduiking en het inhouden van sociale bijdragen. In totaal had volgens de officier van justitie bijna twee miljoen euro aan fiscale schade moeten ontstaan.

Het verkrijgen van bewijs was moeilijk
Maar nu zal Corona waarschijnlijk tot verdere vertragingen leiden. Een van de advocaten van de beschuldigde overhandigde de kamer vrijdag een medische verklaring nadat hij niet langer had mogen deelnemen aan openbare hoofdhoorzittingen vanwege ernstige eerdere ziekten. Het risico op infectie is te hoog. Het parket en de kamer waren het erover eens dat er nog geen tijdsdruk was. Het openbaar ministerie wil de tijd tot het voorjaar nu gebruiken om meer getuigen uit de rosse buurt te vinden. Veel van de Oost-Europese vrouwen die naar verluidt in het etablissement aan de Gocher Benzstrasse hebben gewerkt, hadden de afgelopen maanden niet gereageerd op de dagvaarding van de rechtbank, adresgegevens zijn niet beschikbaar. Het verkrijgen van bewijs was dus een moeilijke aangelegenheid.

"We konden nu huiszoekingen starten", aldus de officier van justitie. Wel getuigde een 41-jarige vrouw uit Bielefeld als getuige die enkele jaren geleden als contrawerker werkte in het "FKK van Goch" - en nog steeds een uitstekende indruk heeft van de 59-jarige baas zei: “Zij was de eerste met wie ik een echt arbeidscontract kreeg. En zij was de eerste die mij mijn loon op rekening had betaald en niet in contanten. Ik at zelfs met haar, er heerste een familiale sfeer. ”Evenmin kon ze zich herinneren dat er boetes waren opgelegd voor wangedrag door de prostituee. Dergelijke betalingen suggereren dat de vrouwen als prostituees werkten - en niet als freelancers.

Je moet weten dat de dames uit het Oostblok zich anders gedragen dan de Duitsers
Maar terugkijkend kon de 41-jarige zich voorstellen dat er in de saunaclub een verbod op mobiele telefoons was. Maar ze kon het niet met zekerheid zeggen. Maar zelfs zo'n verbod is vanuit hun standpunt begrijpelijk: “Je moet weten dat de dames uit het Oostblok zich anders gedragen dan de Duitsers. Ik kan me nu al voorstellen dat de baas ooit zei: “Leg nu je gsm weg.” “Een gsm-verbod zou een indicatie kunnen zijn dat de vrouwen, in tegenstelling tot wat de verdachte beweerde, geen zelfstandige waren.

Andere ex-prostituees zouden hier enig licht op kunnen werpen. Het zou echter weer een paar weken moeten duren voordat ze als getuige verschijnen.

https://www.nrz.de/staedte/kleve-und-umland/fkk-prozess-zeugin-sieht-club-betreiberin-als-sauberfrau-id231294024.html

Mistralwind
12 januari 2021, 21:37
Heb goede herinneringen aan de keren dat ik daar geweest ben:)

mentholbear
13 januari 2021, 03:03
“Een gsm-verbod zou een indicatie kunnen zijn dat de vrouwen, in tegenstelling tot wat de verdachte beweerde, geen zelfstandige waren.

Hoezo, kunnen toch best huisregels zijn?

Piet Plezier
13 januari 2021, 07:51
Hoezo, kunnen toch best huisregels zijn?

dat is ook een huisregel
Zowel voor de vrouwen als voor de mannen

Dalton
13 januari 2021, 10:18
Een ding is zeker met deze saunaclub en wat voor de kunde erg is het zal heel wat jaartjes duren voordat ze weer los gaan en met een ander bestuur omdat de miljoenen die ze geind hebben voor de afdracht eerst betaald moeten worden,hier is geen ontkomen aan.

PS: PIET$EDDY: de nieuwe naam van de saunaclub.

mentholbear
13 januari 2021, 14:18
dat is ook een huisregel
Zowel voor de vrouwen als voor de mannen

Nu je 't zegt, kan me herinneren dat ik toen alleen in de kleedkamer met mn mobieltje mocht zitten.

Piet Plezier
13 januari 2021, 16:51
Nu je 't zegt, kan me herinneren dat ik toen alleen in de kleedkamer met mn mobieltje mocht zitten.

dat klopt ja

Eddy_V
29 mei 2021, 08:05
Heropening op 10 juni gepland
Dat wordt dan eindelijk weer frietjes eten samen met de banaan

mentholbear
29 mei 2021, 23:09

Zit de banaan tegenwoordig bij de AA ofzo? Bij Goch betaal je toch per drankje?

Eddy_V
29 mei 2021, 23:17
Klopt, maar de paprika poeder vindt hij onweerstaanbaar.

pret
29 mei 2021, 23:35

Bier is gratis op vrijdag en zaterdagavond.

mentholbear
30 mei 2021, 12:27
Nu nog doordeweeks de fanta en dan kom ik ook weer es kijken ;)

Eddy_V
30 mei 2021, 13:19
Nu nog doordeweeks de fantasieën en dan kom ik ook weer es kijken ;)
Fantasieën zijn altijd gratis zolang het fantasieën blijven :biggrin:

papi
7 juni 2021, 10:49
Heropening op 10 juni gepland

Hey dat is idd goed nieuws! ben erg benieuwd wie er straks weer te vinden zijn...bevestigd al?

En welk vaccinatie-bewijs we mee moeten nemen?

Eddy_V
7 juni 2021, 11:29
Zie website voor laatste nieuws en test- of vaccinatie bewijs.
Kan per dag veranderen maar ik begreep dat nog steeds het plan is om deze week te heropenen

Liefje
7 juni 2021, 20:52
Hey dat is idd goed nieuws! ben erg benieuwd wie er straks weer te vinden zijn...bevestigd al?

Ik zeker!!!!

Piet Plezier
8 juni 2021, 06:04
Zie website voor laatste nieuws en test- of vaccinatie bewijs.
Kan per dag veranderen maar ik begreep dat nog steeds het plan is om deze week te heropenen

Dinsdag 15-06-21gaat van GOCH open
Testen kan aan de deur.
Helaas kan ik er niet naar toe ik vlieg dan naar Roemenie.

Piet Plezier
10 juni 2021, 10:05
Testen kan aan de deur.

UPDATE

Ze gaan maandag 14-06-21open

Piet Plezier
10 juni 2021, 12:51
Testen kan aan de deur.

UPDATE

Er kan niet aan de deur getest worden

Dennis46
11 juni 2021, 18:05
UPDATE

Er kan niet aan de deur getest worden

Gewoon in Emmerich gratis testen en hoppa!

keesboz
11 juni 2021, 18:19
Fantasieën zijn altijd gratis zolang het fantasieën blijven [emoji3]Hebben cola zero??? Anders mijn niet gezien

Verstuurd vanaf mijn SM-G973F met Tapatalk

Piet Plezier
13 juni 2021, 00:29
Hebben cola zero??? Anders mijn niet gezien

mooi weg blijven dan

knightrider
13 juni 2021, 18:18
Is al bekend welke dames er zullen zijn bij de opening?

stimpy3
13 juni 2021, 18:42
Alexandra, Aisa, Mirela. Kim, Michelle, Natasha, Franzeska, Aida en Denisa.

Eddy_V
13 juni 2021, 19:16
En Lilly??

schoolmeester
13 juni 2021, 19:24
NATASJA werkt er al vanaf de middeleeuwen.
Pornobabe uit Bulgarije.

stimpy3
13 juni 2021, 22:02
En Lilly??

Hoe kon ik Lily vergeten!

Eddy_V
13 juni 2021, 22:06
Hoe kon ik Lily vergeten!
Onvergeeflijk :biggrin:

voor de liefhebbers van de zeer professionele massages is er ook goed nieuws, Efi wordt ook binnenkort weer terugverwacht

Liefje
15 juni 2021, 19:13
Vandaag voor het eerst weer een bezoekje gebracht aan van Goch.
Vooraf eerst in Elten bij het Aral tankstation een COVID test laten doen en met een negatieve uitslag op papier richting Goch.
Bij binnenkomst stonden toevallig Ulla en Johannes bij de receptie. Een hartelijk ontvangst volgde.
Tjee wat heb ik het gemist..................
Bij de receptie stond een aardige, mij onbekende dame.
De rode berenmantel in ontvangst genomen , even douchen en eens kijken wie er allemaal waren.
Op dit tijdstip, rond 13.00 uur nog weinig beren en ongeveer 10-12 dames.
Verschillende mij bekende dames hartelijk begroet. Ook een paar nieuwe dames waargenomen.
Binnen is er niets veranderd. Buiten ook niet. Het zag er netjes en verzorgd uit buiten. Lekkere zitjes. De jacuzzi, die mooi helder en schoon was.
Tja en dan begint de keuzestress ��. Alle dames hadden natuurlijk een slechte periode achter de rug, maar om met alle 10 naar de kamer te gaan was een beetje teveel van het goede.
Uiteindelijk met Denise naar de kamer geweest en genoten van een heerlijk uurtje.
Zo blij dat de club weer open is...........
Daarna lekker buiten gezeten en een hapje gegeten. Allemaal weer prima.
In verband met een andere afspraak om 16.30 de club weer verlaten met een heel goed en blij gevoel.
Ik kom heeeeeeeel snel weer terug.

P.s, bij het weggaan vertelde de dame bij de receptie dat, indien je kunt aantonen dat je bent gevaccineerd, je geen negatieve test hoeft te laten zien.
Ik kon dat helaas bij Ulla of Johannes niet verifiëren.

Shakir
17 juni 2021, 22:19
Bewährungsstrafen für Bordellbetreiber: https://rp-online.de/nrw/staedte/kleve/fkk-van-goch-bewaehrungsstrafen-fuer-bordellbetreiber_aid-57613739

WANDELAAR5
18 juni 2021, 04:50
Ai, niet best. De getuigenis van Piet Plezier heeft niet geholpen. Wat een straffen, gevangenis, € 2 miljoen, €200.000. Dit wordt natuurlijk gegarandeerd hoger beroep. Als ze dat ook verliezen het einde van FKK van Gogh.
Ik ben benieuwd of er nu ook andere saunaclubs aangepakt gaan worden. In ieder geval wordt iedereen voorzichtiger lijkt mij. In ieder geval gaat geen saunaclub meer de dames verplichten om te blijven.

Piet Plezier
18 juni 2021, 05:52
Ai, niet best. De getuigenis van Piet Plezier heeft niet geholpen. Wat een straffen, gevangenis, € 2 miljoen, €200.000. Dit wordt natuurlijk gegarandeerd hoger beroep. Als ze dat ook verliezen het einde van FKK van Gogh.
Ik ben benieuwd of er nu ook andere saunaclubs aangepakt gaan worden. In ieder geval wordt iedereen voorzichtiger lijkt mij. In ieder geval gaat geen saunaclub meer de dames verplichten om te blijven.

kijk het was 2 miljoen en daar is maar 200K van overgebleven.
Ze gaan in hoger beroep, en dan zal er niet veel meer over blijven van die 200K
Waarom einde van, van GOCH?

WANDELAAR5
18 juni 2021, 06:04
Die 2 miljoen is achterstallige belasting toch? De belastingdienst komt echt wel, ook als de boete minder wordt. En als ze allebei in de gevangenis zitten, wie runt dan de club?

Eddy_V
18 juni 2021, 07:46
Piet zal met liefde tijdelijke Geschäftsführer zijn in geval van nood
Als Piet de bar doet dan ben ik ook best bereid een handje te helpen om de dames in het gareel te houden :biggrin:

Piet Plezier
18 juni 2021, 08:17
Die 2 miljoen is achterstallige belasting toch? De belastingdienst komt echt wel, ook als de boete minder wordt. En als ze allebei in de gevangenis zitten, wie runt dan de club?

de eis was 2 miljoen
En ze hoeven niet de gevangenis in goed lezen.
En ze heeft nog 2 dochters die eventueel de club willen runnen,
maar dat is helemaal niet ter sprake.
Voorwaardelijk veroordeeld, betekenis je hoeft niet naar het gevang.

WANDELAAR5
18 juni 2021, 09:20
Inderdaad Piet nu is het alleen voorwaardelijk. En ik ken de Duitse wet niet zo goed. Het lijkt er inderdaad ook op dat die belastingschuld omlaag is gebracht van 2 miljoen naar 2 ton. In Nederland komt de belastingdienst altijd zelf nog even apart afrekenen na een strafrechtelijke veroordeling. Nou laten we hopen voor ze dat het daarmee afloopt dan.

Dalton
18 juni 2021, 11:20
In NEDERLAND zijn de banken,verzekeringen en de belastingen de grootste criminelen die er bestaan en ze komen overal mee weg kijk naar dat lijpe kabinet dat we weer terug krijgen ondanks de meineden die ze hebben gepleegd waarvoor ze uiteindelijk minstens 5 jaar celstraf moeten krijgen.
Wanneer wij zoiets flikken moeten we de cel in,vooral diegene die bij hoog en laag volhoud dat hij niet liegt en even later met een verklaring komt dat hij wel moest liegen om weer een sociaal mens te willen zijn moeten we RUTTE eerst 10 jaar in de cel stoppen voor al het leed wat hij de mensen heeft gebracht en waarmee ze nog steeds worstelen.

zeppos58
18 juni 2021, 14:48
Ik ken zeker niet de wetgeving daar, maar weet wel dat Freude jaren is open gebleven terwijl het pand te koop stond in opdracht van de Duitse overheid.
Ging ook over openstaande schulden.

In België zou dit gewoon niet kunnen.

phoenix
18 juni 2021, 21:34
In België hebben ze weer andere dolle regeltjes:eek:

zeppos58
18 juni 2021, 21:42
Elk land zijn eigen dolle regeltjes.

Piet Plezier
19 juni 2021, 15:04
35321

Het menu in van GOCH vandaag

WANDELAAR5
19 juni 2021, 15:06
Wow lekker asperges!!

broodpoot
19 juni 2021, 16:14
Maar even waar het om gaat, zijn er ook veel aantrekkelijke dames?

Liefje
19 juni 2021, 16:31
Maar even waar het om gaat, zijn er ook veel aantrekkelijke dames?

Jazeker!!!!!!

mentholbear
20 juni 2021, 00:43
Maar even waar het om gaat, zijn het verse asperges of van die gepotte dingen? ;)

Willem2
20 juni 2021, 11:21
Het zijn de laatste want

De laatste steekdag van het aspergeseizoen is 21 juni de langste dag. In het zuiden van ons land wordt 24 juni aangehouden, de feestdag van St. Jan. De asperges mogen daarna doorschieten, herstellen en weer op kracht komen voor het volgende jaar.

Eddy_V
20 juni 2021, 15:21
Maar even waar het om gaat, zijn het verse asperges of van die gepotte dingen? ;)
Natuurlijk verse, want potten gaan niet naar saunaclubs. Tenzij die ook bij Theo’s welkom zijn.

Piet Plezier
20 juni 2021, 15:33

domme vraag joh, verse natuurlijk

schoolmeester
20 juni 2021, 15:58
Domme vragen bestaan niet !

Groet, schoolmeester.

keesboz
20 juni 2021, 16:03
Domme vragen bestaan niet !

Groet, schoolmeester.Niet vragen das pas dom !!

leovanes
20 juni 2021, 21:57
heren beren , vrijdag maar weer eens naar goch gereden en ik zal er geen lang zwamverhaal van maken , het was weer bijna alsvanouds , van goch , beetje vreemd maar wel lekker ! aardige ontvangst , gratis bier , het eten smaakt me daar altijd goed and last but not least genoeg geile wijven . tschuss .

Liefje
23 juni 2021, 20:47
Vanmiddag weer even naar mijn vriendinnen in Goch geweest.
Was er rond half 2. Er waren zeer weinig beren en ongeveer 8-10 dames.
Bij binnenkomst hartelijk welkom geheten door Barbara, die ook weer terug was.
Ik was met de motor, dus een heel gedoe om alles in de locker te krijgen. Wat niet paste maar bovenop gelegd.
Eerst maar even douchen dus. Aan de bar een aantal bekende dames en Melanie, haha, ook wel ratje genoemd. Ook weer terug dus.
Hartelijk welkom geheten door Melanie op de haar bekende manier.
Ze is totaal niet mijn type, maar ze is wel vriendelijk.
Even wat gegeten , braadworst en aardappel kroketjes, en uitbuiken op één van de love-Seats . Lekker rustig.............dacht ik.
Daar kwam Melanie. Ik probeerde haar nog af te houden , maar ze kwam naast me liggen en nestelde zich lekker tegen mij aan.
Ze had het koud zei ze, ja ja........ratje.
Ze zei dat ze erg geil was. Nou dat was dus niet gelogen. In no time had ze mij ook gigantisch opgegeild.
Dat kan ze goed.
In opperste staat van opwinding vroeg ze of ze de sleutel mocht halen. Ik was inmiddels zo opgewonden dat ik haar zei dat het goed was.
Snel naar de kamer en ik heb de laatste tijd niet zo’n geil uurtje meegemaakt als deze middag.
Mijn God wat was ze geil. Ik denk dat ze de afgelopen 8 maanden geen sex had gehad en dat ik de eerste weer was.
Zo leek het tenminste.
Nooit gedacht dat ik zo iets geils met Melanie zou beleven.
Zo zie je maar weer, het kan altijd anders lopen dan je denkt en vooral nooit iets uitsluiten.
Later op de middag kwam er nog een nieuw meisje. Aangezien het rustig was heb ik lekker kunnen dollen met de meiden en ze vonden dan ook dat ik het nieuwe meisje maar eens moest uitproberen. Hiervoor heb ik hartelijk bedankt, aangezien ik me met Melanie zo erg heb uitgeleefd dat er voorlopig geen tweede keer in zat.
Het was weer een geweldige middag met mijn vriendinnen, hetgeen mede te danken is aan het ratje, ehhhh......Melanie.
Tot snel........

mentholbear
23 juni 2021, 23:22
Ze zei dat ze erg geil was. Nou dat was dus niet gelogen.

9 van de 10 wel. Maar moet toegegeven, dat zinnetje hoor ik niet heel vaak.

Heb het zelf ook wel eens meegemaakt met een dame die na een break terug kwam. Tijdens de kamergang deed ze dingen die ze niet eerder vertoonde. Ik was behoorlijk verbaasd. Na de daad zei ze dat ze blij was dat ik d'r eerste klant weer was (ze streeft/streefde ook een carriere na) om lekker te geilen en beetje in te komen. Elke keer na een break vind ze de 1e klant even een drempel. Zo bleek maar weer dat DVP ook maar mensen zijn.

Piet Plezier
25 juni 2021, 09:33
bij van goch voor de deur testen elke dag van 18.00uur tot 00.00uur

Eddy_V
25 juni 2021, 15:57
bij van goch voor de deur testen elke dag van 18.00uur tot 00.00uur
Elleboogtest voor de dames??

Piet Plezier
25 juni 2021, 19:44
Elleboogtest voor de dames??

Ze duwen de elleboog in jou ster maat;)

Tot morgen in Goch
Ik land om 15.00 uur in Eindhoven
Dus zijn we rond 16.30 uur in Goch

Dennis46
26 juni 2021, 18:32
Vandaag ook weer een bezoekje gebracht aan van Goch. Is lekker dichtbij voor mij. Kwam er rond 11.45 uur aan. Natuurlijk weer eerst laten testen bij de oude Aldi in goch.
Nadat ik me had omgekleed ben ik eventjes buiten gaan zitten. Meteen kwamen er 2 dames bij me zitten. weer dat zeer opdringerige. nou weet ik wel dat ze wat willen verdienen en dat ik de enige beer op dat moment was die binnen was, maar toch. Ik hou daar helemaal niet van. dit meteen afgekapt door te zeggen dat ik nog niet op kamer wilde. aan de bar mijn drankje gehaald om vervolgens eventjes in de jaccuzi te gaan zitten, maar deze was veel en veel te koud. jammer. De line up was niet echt verkeerd. dus maar eventjes binnen gaan genieten van het vrouwenschoon. Binnen zaten een 6tal dames. Kort daarna kwam mijn favoriet Christina binnen draaien met haar lekkere kontje. Wat een lekker ding is dat toch. daar begint pinkeltje meteen van te groeien. Ze ging schuin tegenover me zitten en wacht netjes af tot ik vroeg of ze langs me wou komen zitten. Heb haar verteld dat ik het prettig vind dat ze niet zo opdringerig is. Daar was ze het mee eens want ze had zoiets van " de beer zoekt zelf wel welke dame hij mee neemt naar de kamer. Ik heb eerder voor de corona perioden een aantal keer met haar op de kamer geweest en dat was super. We hebben heerlijk een tijdje over Romenië gepraat en over haar kind. deze had ze pas op haar arm laten tatoeeren. gevraagd of ze mee op kamer wilde omdat pinkeltje mijn berenvel een beetje aan het bekladeren was aan de binnenzijde. Ze liep voor me op naar de kamers waardoor ik weer heerlijk van dat kontje kon genieten. zeker toen ik zei dat ze een heerlijk kontje had. OP de kamer aangekomen ging ze zich weer eerst ff opfrissen zoals gewoonlijk. Heb haar verteld dat i graag eerst wilde knuffelen en dat was prima. Ze vroeg omdat ik de kussens en de handdoek verplaatst had of ik wel van de spiegels hou. Nou dat had ze goed gezien. Haar lekker op gaar buik gelegd en heerlijk met mijn borst over gaar heerlijke kontje gewreven. Daarna mijn hoofd dussen die lie lekkere billen begraven terwijl ze mij via de spiegel lekker bleef aankijken. daarna pinkeltje een paar keer over haar billen laten glijden. Ik ben toen op mijn rug gaan liggen en ze kwam opmijn benen zitten. Met haar vingertoppen begon ze pinkeltje te bespelen en ook de ballen waren aan de beurt. Man, wat doet ze dat goed. En al die tijd blijft ze je met haar sprankelende oogjes aankijken. pinkeltje was bijna niet meer te houden en maar goed dat ze over ging op het pijpen wat ze voortreffelijk doet. en je maar aan blijven kijken. Bloedgeil is dat. Daarna haar gevraagd of de op haar buik wilde gaan liggen met 1 opgetrokken been zodat ik hem er achterlangs in kon laten glijden. dat was dus geen probleem. Ik vindt dat zelf een heerlijk standje waarmee ik met mijn beide handjes haar billen lekker uit elkaar kan houden en heerlijk kan zien hoe het kopje van pinkeltje er en en uit geschoven word. Het duurde dan ook niet lang of pinkeltje moest overgeven. Daarna nog samen eventejs lekker liggen praten en strelen. was weer een zeer prettige, gemoedige kamergang en ga haar zeker vaker opschrijven. Omdat ik hier ergens gelezen had dat de aardappeltjes daar lekker zijn ben ik deze daarna ook maar eens gaan proberen,. en inderdaad, die zijn verdomde lekker! een paar braadwursten er bij en weer heerlijk gegeten. Nog eventjes binnen gezeten en daarna weer richting huis gegaan rond 15:00uur. Al met al weer een geslaagde middag gehad! En pinkeltje ging weer tevreden naar huis:-)

Piet Plezier
7 juli 2021, 12:13
Afgelopen zaterdag hier even geweest met BP Koos Alberts zou er ook zijn Maar die was ondertussen al vertrokken.
Er waren zo'n 15 dames aanwezig volgens mij
Het zag er allemaal spik en span uit maar dat is altijd bij Van goch
Er waren nog meer wat bekende beren
Het bier smaakt ook weer goed heerlijke krombacher uit de fust
Ik zelf heb een trio gedaan met Cairo en Alexandra en dat was top
Het was er gezellig druk
Hoe het eten was dat weet ik niet want ik heb niet gegeten
Verder hebben BP en ik een leuk avondje gehad

Eddy_V
7 juli 2021, 14:34
Ik zelf heb een trio gedaan met Cairo en Alexandra en dat was top
Het was er gezellig druk

Komt het door dat trio dat je in herhaling valt??

waren het die twee Dominicaanse dames ?

Piet Plezier
7 juli 2021, 14:44
Komt het door dat trio dat je in herhaling valt??

waren het die twee Dominicaanse dames ?

Eddy_V er ging denk iets mis met het plaatsen van het bericht
Dat zijn die twee Dominicaanse ja

Eddy_V
7 juli 2021, 22:08
Dan mag je allang blij zijn dat je het overleefd hebt, die twee weten van wanten!
(jaar of 4-5 geleden hun ook eens meegemaakt)

Piet Plezier
8 juli 2021, 08:17
Dan mag je allang blij zijn dat je het overleefd hebt, die twee weten van wanten!
(jaar of 4-5 geleden hun ook eens meegemaakt)

ik kan tegen een stootje, alhoewel nu ik 25 kilo ben afgevallen, ze gooiden me van hoek naar hoek op het bed.
het zijn 2 wereld vrouwen

Eddy_V
12 juli 2021, 00:35
Vrijdag weer eens in Goch beland.
Kwam eind van de middag binnen en het was rustig met mannen en ca 10 dames in bar, binnentuin en restaurant. Er bleken ook nog een paar op kamer te zijn. Zag wel een paar leuke koppies maar eerst eens kijken of ik een afspraak bij masseuse Efi kon maken. Zij heeft een steeds groter wordende fanclub, zo bleek aan haar barretje buiten waar andere liefhebbers ook vol lof over haar waren.
Ik kon na haar etenspauze en een andere massageklant om 19h onder handen genomen worden. Daarmee had ik nog wat tijd om iets te eten en mij evt nog met één van de dvp’s te vermaken. Nu had ik eerder op de middag nog in Eindhoven liggen rollebollen met een UGMC (de U staat voor Ultra en Uitstekende) die ik sinds een paar maanden wel eens tegen de borst(jes) loop.
Ik zag niet direct een dame die ik niet kon weerstaan dus met een drankje naar buiten en eens lekker luieren in één van de banken op het terras en daarna aan de kippenkluiven met rijst en aardappelkroketjes. De frikandellen en gehaktballetjes zagen er ook lekker uit maar besloot verstandig te zijn en niet te veel van de vette hap te eten. De temperatuur op terras was nog steeds aangenaam en het wachten op Efi vloog voorbij (zou ik toch ff weggedommeld zijn..??).
Had voor de 1 1/2 uur gekozen met stevige massage van spieren, drukpunt massage en afsluiten met hotstone massage. Zeer relaxed, af en toe behoorlijk inspannend als de drukpunt massage een kritisch deel te grazen neemt, tegen het pijnlijke aan maar met de wetenschap dat dit de komende dagen nog z’n positieve uitwerking zal hebben.
Na deze sessie naar de bar waar ik verrast was om twee nieuwe Nederlandse barmannen te treffen waarvan er één de jongere broer van Piet Plezier zou kunnen zijn. Maar toen hij mij vroeg wat ik met m’n haren had gedaan (die waren tijdens de massage ook nog een beetje onderhanden genomen en sprongen alle kanten uit), herkende ik de stem van Piet! Geruchten deden al langer de ronde dat hij was afgevallen maar dit had ik niet verwacht ! Als een jonge God met zeker 20 kg minder stond hij biertjes te tappen!
Intussen kwam een Bulgaars meisje aan de bar iets bestellen en vroeg of ik haar nog kende… en dat deed ik wel degelijk. Had haar eerder al opgemerkt als een dame die ik jaren geleden in Fungarden wel eens tegenkwam. Jenny was de naam, die kon ik mij niet herinneren maar onze kamersessies wel en daar was destijds niets mis mee! Na Fungarden heb ik haar ook nog één keer bij Badda Bing ontmoet en daarna nooit meer. Zal dus een jaar of 10 geleden zijn.. weinig veranderd in gezicht, nog steeds meisjesachtig brutaal/guitig. Met een kleine goudkleurige neuspiercing. We zouden naar de kamer gaan nadat ze de drankjes naar buiten had gebracht waar een Nederlandse ijsbeer met Denisa wachtte. Jenny ging weer bij hun zitten en omdat ik eerder al even met deze Goch debutant gesproken had, ging ik aan hun tafeltje zitten. Hij had er zin in na een paar biertjes en tequila. We hadden elkaar ooit lang geleden in Marisol gezien, haalde kort wat herinneringen op en daarna ging ik naar binnen want ik begon het koud te krijgen. Ik nam aan dat Jenny kort daarop zou volgen. Maar na een tijdje gewacht te hebben bij de gokkasten waar SAS zijn geluk beproefde had ik het eigenlijk wel gezien. De dag was al lang genoeg geweest en het hoefde voor mij ook niet meer zo nodig als Jenny er geen vaart achter zet. Neem het haar niet kwalijk dat zij nog wat aftersales (en potentiële presales) gesprekken met haar goede klant voerde. Ben mij gaan douchen om alle oliën van de massage af te spoelen en ging op huis aan. Kort voor vertrek kwam ik Jenny dan toch nog tegen maar m’n verstand won het deze keer eens van mijn geilheid.
De mannen achter de bar succes gewenst, die moesten nog tot 5 uur en via een stille autobahn en binnendoor weg wist m’n scootmobiel mij in recordtijd thuis te brengen. Ik vrees dat de maximumsnelheid van 45km enkele malen over de kop is gegaan, dankzij het kraken van de snelheidsbegrenzer!
Komende week nog maar es terug voor weer een lekkere massage en voor Jenny, eens kijken of die nog steeds zo wild is als in haar Fungarden tijdperk!

PS m’n Corona check app met internationale QR code werd geaccepteerd als één van de drie G’s voor toegang , niet dat ze een QR reader hebben, maar als je op het vraagtekentje rechtsbovenin drukt, dan komen de benodigde gegevens tevoorschijn die toegang geven.

Senior
16 juli 2021, 12:29
Eddy, bedankt voor de tip van het gebruik van de Corona app. Ik had me alweer bijna laten testen maar dat hoeft helemaal niet meer met de QR code. Zoals altijd was ik er weer op tijd en er waren nog niet veel dames aanwezig. Ik zag een nieuwe dame(2e dag), een beetje fors met de naam Dana. Ze zegt dat ze in meerdere clubs gewerkt heeft waaronder YinYan en dat kan wel kloppen want ze kan als roemeense een aardig woordje nederlands. Het leek leuk te worden maar op de kamer was het voor mij een fiasco. Ze probeert je zo snel mogelijk te laten komen en zo wordt een uur geboekt al snel een ruim half uur. Pzc is €20 extra maar ook dat probeert ze zo kort mogelijk te doen.
Uiteraard is dit mijn ervaring en mogen gasten anders over haar denken maar voor mij absoluut geen herhaling.
Maar iedereen is uiteraard vrij in zijn keuze!

Henry S
25 juli 2021, 00:14
Zojuist terug van een bezoekje aan van Gogh.
Dit was heel erg kort,en niet voor herhaling vatbaar.

Na het voldoen van de financiële verplichting en het aan tonen van een negatieve test werd ik toegelaten.
Wat senior hierboven heeft geschreven bevestigd mijn vermoeden.
Ik werd bij binnenkomst meteen begroet door dana,ze vertelde mij dat ze op veel plaatsen heeft gewerkt in Limburg en sprak ook een aardig woordje Nederlands.
Oa de uitzuipbars aan de N271 ,waar vooral hoge prijzen werden gerekend,linne naar maasbracht enz.

Die privehuizen hadden een hele andere visie wat betreft de service.
Daarom bestaan ze ook niet meer.
Dana had ik geen goed gevoel bij ,tijdens het gesprek met haar besloten om verder te kijken.

Toen in gesprek met Anna ,naar eigen zeggen Turks.
Gaf aan zeer correct te zijn,vroeg 50 voor een half uur en 50 euro extra voor PZC.
Ik gun de meiden ook hun centen maar dit vond ik een beetje te gek worden.
Had een paar drankjes op en ben onverricht ter zaken naar huis gegaan.

Er waren in totaal 8 dames,zelfde aantal ijsberen.
De enige die ik kende was Caro,de rest was nieuw voor mij.
Vind de hobby langzaam aan een beetje te duur worden ,als dit zo doorzet hoeven we ook niet meer naar Duitsland te gaan.

Ik ben altijd graag bij van Gogh gekomen maar op deze manier heeft het geen meerwaarde.
Daarnaast vond ik het erg smerig dat Er zo veel vliegen binnen zaten,erg irritant.

schoolmeester
25 juli 2021, 04:14
Van Gogh kom ik al heel lang niet meer, wat verder Duitsland in rijden want daar zijn veel betere en mooiere saunaclubs.
8 ijsberen op een Zaterdagavond zegt ook wel wat over de populariteit van deze club.....
Groet, schoolmeester.

Dennis46
25 juli 2021, 15:33
Ik ben afgelopen vrijdag weer afgereisd naar Goch. en ik moet zeggen dat ik daar wel vaker kwam. lekker dicht in de buurt. Maar deze keer moet ik zeggen viel het me op sommige dingen echt tegen.
Line-up was niet verkeerd moet ik zeggen. Maar dames zeer opdringerig. er kwamen verschillende dames naar me toe die zonder te vragen bij me kwamen zitten. en toch samen zweren met andere dames. Kreeg zo het gevoel of dat ze me aam het uitlokken of voorde gek aan het houden waren. een stuk of 1 dames waren aanwezig. tegen half 1 middags was er nog geen warm eten. Maar een uurtje later wel. Sauna gesloten jacuzzi ook gesloten. Uiteindelijk op de kamer gegaan met de Emilia uit Ukraine. Niet erg knap gezichtje maar een super lekker ding om me te kameren.
Voordat we de kamer op gingen had ze woorden met de theke. maar waar dat precies over ging weet ik niet maar het ging er eventjes flink op. Ik merkte dat ze er een beetje van ontdaan was.
Maar service van haar was prima. Ze bood zelfs aan of ik ook anaal wilde. koste dan wel 50 euro extra. Dit is mijn eerste keer dat me dit is aangeboden. Weet er iemand adresjes waar ze daar nog meer aan doen? lijkt me ook wel een keertje lekker. Daarna toch gewoon voldaan naar huis gegaan. toch voor herhaling vatbaar maar wil de volgende keer toch ergens anders heen gaan. Maar hou zelf niet zo van de magere hennen. Er mag best wel wat aan zitten . Ik weet zo niet in welke club deze kippetjes zich bevinden. tips? net voordat ik ging kwamen er nog 2 flinke bruine dames binnen. jammer dat ik moest gaan want anders had ik er daar ook nog ff eentje van aangeduwd.:betrunken:

schoolmeester
25 juli 2021, 15:38
De theke was waarschijnlijk Barbara, die maakt regelmatig ruzie met de dames en/of gasten.

Groet, schoolmeester.

Liefje
25 juli 2021, 19:09
De theke was waarschijnlijk Barbara, die maakt regelmatig ruzie met de dames en/of gasten.

Groet, schoolmeester.

Nog nooit meegemaakt. !!!!!!!!!!!!!!!!

schoolmeester
25 juli 2021, 19:11
Liefje, je uitroepteken blijft hangen.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
25 juli 2021, 21:07
Daarna toch gewoon voldaan naar huis gegaan. toch voor herhaling vatbaar maar wil de volgende keer toch ergens anders heen gaan. Maar hou zelf niet zo van de magere hennen. Er mag best wel wat aan zitten . Ik weet zo niet in welke club deze kippetjes zich bevinden. tips? net voordat ik ging kwamen er nog 2 flinke bruine dames binnen. jammer dat ik moest gaan want anders had ik er daar ook nog ff eentje van aangeduwd.:betrunken:
Tips: eigenlijk alle andere clubs behalve Venus want daar zijn zeker 80% van de dames slank tot zeer slank.
Die 2 donkere zijn Caro en Alexandra, waar enkele berichtjes hierboven al door Piet Plezier over werd geschreven.
Je moet van goede huizen komen om die twee te overleven!
(in een trio welteverstaan)

ps Barbara was vroeger vaker onaangenaam tegen de dames, sinds ze dit jaar weer terug is heb ik dat niet meer meegemaakt. Maar als ze moeite heeft om een dvp te verstaan wil ze nog wel eens kortaf zijn.

Al bijna 3 weken niet meer in Goch geweest… twijfel twijfel mede nav de wat mindere line up, aan de andere kant is een massage door Efi altijd een feest en alleen al een reden om hier naar toe te gaan.
Ik laat het aan het weer over: bij regen naar Goch, bij zonneschijn naar Sixsens ergens deze week. Of weer eens naar Aca om een ex-verloofde te verrassen…

papi
27 juli 2021, 09:02
Moment Supreme...Di 20 Juli

Vorige week Dinsdag eindelijk dat 1e bezoekje gedaan aan mijn van oudsher favoriete cluppie. Ik kwam aan bij Van Goch rond 16:30 uur of zo en ik bleek de enige IJsbeer te zijn. Op zich geen probleem natuurlijk:-) Na 1.5 jaar geen clubs te hebben bezocht had dit bezoekje alles in zich om echt een mega-flop te worden:frown:
De berichten op dit forum waren niet veelbelovend, maar ik moest en zou het zelf ervaren en aanschouwen; zou Georgiana zich nog hebben gemeld bij deze of gene...en hoe zou de line-up zijn?
Bij binnenkomst zie je het vaak al gelijk; ''no good'' dacht ik toen ik de bar betrad. Er waren zo'n 8 meiden schat ik in, waaronder Jess, Dana, Caro en Alexandra. Dana ontmoet die idd erg klessebesserig is en ook wat NL praat. Toch kon ze me niet bekoren. Behalve het latina-duo was de rest vrij klein/ mager/... en gewoon ronduit onaantrekkelijk. Ik was er eigenlijk gelijk klaar mee hier, maar sinds ik er was, moest ik natuurlijk wel een kamer doen. Ik kan niet weglopen en niet geneukt hebben.
Eerst wat kletsen en vragen naar de meiden; volgens Jess was Georgiana met Natasha al vrij lang weg, terug naar Roemenie en volgens haar 'normale arbeit, kind machen...nicht zuruck'.....dat was klap 1 en dat is echt spijtig natuurlijk.
Gevraagd naar Cristina en Katerina....die eerste zou mss nog wel weer komen volgens haar...
Kamer met Jess was shit. Ze had net een tongpiercing en was 15kg kwijt, en dus hing de boel er een beetje bij...dikke klodder gel op die toef en je voelt echt niks meer...had ze ook niet hoeven doen:rolleyes:
Het was klaar, ik ging weg en kom niet meer terug, tenzij als door een mirakel Georgiana tot inkeer komt en deze topjob weer komt doen.
Tijd voor een andere favo-cluppie, maar als ik zo dit forum doorakker is dat maar moeilijk te vinden voor ons beren; it is a tough job!

Whitebear
23 september 2021, 20:12
Hoe is de line up vandaag de dag in Van Goch? laatste keer dat ik er was juni jl was er niet veel loos, qua dames en qua beren niet, vooral opdringerige DVP's waar de THT datum al verlopen was...

stimpy3
24 september 2021, 19:26
Nu in van goch; volgens mij is het wel wat beter dan in juni, maar de tent zit nog niet op het niveau van vroeger. Waar je vroeger 10 tot 15 dvps had zijn het nu ruwweg de helft. Optik (altijd lastig in VG) wel beter dan in juni, hoewel er ook nog een paar oude wijven zijn blijven hangen.

Eddy_V
27 september 2021, 22:56
Vanmiddag even binnengewipt in een tussenuurtje
5 of 6 dames binnen en tot mn schrik de halve BVE ! Naast één andere bezoeker waren wij daarmee ook de enige bezoekers.
Jessy zag er goed uit en Dana was erg lief volgens SAS.. goede raad was duur en daar was ik natuurlijk weer te krenterig voor. Eerst een uurtje Jessy en daarna nog even met Dana. Jessy kan zich niet inhouden, pijpt erg lekker (mede door die tongpiercing) en krijgt al snel een nat poesje als je haar iets van opwinding bezorgd. Dana is een lief kind, niks mis mee maar met extra’s waarmee beide dames duur zijn voor deze club (naar mijn idee).

En voor degenen die de paspoortjes gaan opzoeken van de beide dames: ja ik ben nog steeds van het padje… Jessy wist zich zelfs te herinneren dat ik altijd met Madalina ging (dünne Mädchen) zoals zij die noemde. En die is toch al een jaar of 4 geleden gestopt.

Weer 2 maanden voorbij laten gaan voordat ik de club opnieuw bezoek?
Zonder berichten met naam en toenaam waaruit blijkt dat de situatie weer goed is als vanouds, neem ik hier helaas even een pauze.

Liefje
10 oktober 2021, 19:20
Zaterdagmiddag was ik in de buurt van Nijmegen en dacht vanaf hier is het maar een klein stukje naar Goch, dus koers gezet naar de club.
Om 17.30 hartelijk ontvangen door Barbara. Omkleden, douchen en kijken welke dames er aanwezig waren.
Een hartelijke begroeting door diverse dames volgde. Geeft altijd een gevoel van thuiskomen. Buiten was Ulla de verlichting aan het aansteken, kaarsjes en lampjes enz.
De buitengrill stond aan en als het 25 graden zou zijn geweest, was het best wel leuk vertoeven buiten, maar het was koud buiten. De dames en de gasten haalden vlees van de grill en het werd binnen geconsumeerd.
Er waren slechts 4-5 beren en een even zo groot aantal dames.
Het was wel erg gezellig. De dames dansten uitbundig op de muziek en zelfs enkele gasten werden door de dames de dansvloer op getrokken. Ook nog lekker gegeten. Ulla en Johannes zaten ook beiden in het restaurant. Waar ook SAS aan hun tafel zat te praten.
Binnen zat een oudere man met een blonde pruik en nylon kousen aan. Deze man was op zoek naar een andere man voor sex.
De aanwezige dames hadden er erg veel lol in om één van de aanwezige beren zover te krijgen om met deze man te kameren. Desnoods gingen de dames mee de kamer op voor een trio met deze man. Het was hilarisch. Wat hebben we gelachen. Er was geen enkele beer bereid de wensen van deze man te vervullen. De dames waren deze man voortdurend aan het uitdagen.
Uiteindelijk met Jenny naar de kamer geweest. Ik vind haar een mooi en lief meisje met een prachtig figuur. We hadden het ook vóór dat we naar de kamer gingen al erg gezellig. Op de kamer heerlijk van elkaar genoten met een heerlijke massage tot besluit.
De dames waren zeer uitdagend en hingen voortdurend bij mij op schoot.
Aangezien ik er al een drukke dag op had zitten om 21.30 vertrokken.
Het was erg gezellig en ook nog gesproken met Koos Alberts en Peter. Ik heb beslist geen spijt gehad van dit niet geplande bezoek aan van Goch.

Liefje
12 oktober 2021, 21:14
Vanmiddag toch maar even weer koers gezet naar Goch. Had het zaterdag aardig naar mijn zin gehad, dus waarom niet ook op dinsdag.
Om 14.15 aangekomen. Toch nog een auto of 6 op de parkeerplaats.
Binnen ontvangen door Alexia, die kennelijk theke was vandaag.
Doet ze goed. Wel leuk om haar nu in de kleren te zien, terwijl ze zaterdag nog rond huppelde in een mooi geel setje.
Bij binnenkomst in de arena zag ik twee dames, waaronder Jessi, die mij hartelijk begroette.
De andere twee aanwezige dames waren op de kamer. Er waren dus 4 dames aanwezig vandaag en ook 4-5 beren.
Het was gezellig rustig. Lekker dollen met de meiden. Eerste kamer met Jessi, waar ik het al geruime tijd erg gezellig mee had.
Prima kamer, lekkere meid is het. Na de kamer samen wezen eten en koffie drinken.
Ook samen even achter de gokkast gezeten en voor beiden niet onverdienstelijk. Voor Jessi zelfs meer dan verdienstelijk. Ondertussen was Jessi me behoorlijk aan het opgeilen dus een tweede kamer kon niet uitblijven. Wederom een heerlijk uurtje gehad met haar. Ze is ook wel een beetje een knuffeldier.
Na de tweede kamer was het zo rustig dat ik tegen Alexia zei, ben ik nog de enige man die aanwezig is? Dit werd bevestigend beantwoord.
Alexia doet het m.i. Erg goed als theke. Als ik koffie bestelde kwam ze het keurig brengen. Uitstekende service.
Het is toch wel fijn hoor als je regelmatig deze club bezoekt. Ons kent ons en de sfeer is altijd gemoedelijk. Zoals ik in mijn vorige verslag ook al zei, het voelt altijd als thuiskomen. Althans dat is mijn ervaring.
Al met al een hele fijne pannenkoek middag gehad. Hahaha, aangezien ik eigenlijk de hele tijd met Jessi samen ben geweest, alhoewel ze toen ik net binnen kwam ook nog een andere kamer had gemaakt.
De planning is om komend weekend Goch weer te bezoeken .
Tot snel.

Liefje
16 oktober 2021, 12:34
Gistermiddag even naar Goch geweest. Niet druk. Wel een 8-tal dames.
Ontvangen door de Russische theke. Vind haar niet aardig en ze snauwt. Dit was al een voorteken voor een minder geslaagde middag.
Vervolgens begroet door een aantal dames. Ik ga vandaag geen namen noemen, wat dat vind ik niet fair naar de dames toe. Sorry.
Mijn favo was aanwezig en ik werd koeltjes begroet. Wat afstandelijk babbelen en naar de kamer. Was absoluut geen kamer dat ik van haar gewend was. Duidelijk afgesproken dat eventueel de volgende kamer beter moest zijn, anders zou dit wel eens de laatste keer kunnen zijn.
Na deze kamer ging ik even eten. Mevrouw had geen zin in eten, dus ging ik alleen.
Was net klaar met eten kwam ze bij me of ik mee ging eten. Nee dus…….want ik had al gegeten en jij wilde net niet. Duzzzzzz…….
Toen ze klaar was kwam ze bij me zitten. Ik zeg wat is dit voor flauwekul. Ja maar, blabla……..
Werd wat aanhankelijk en geilde me weer op. Dat kan ze als de beste.
Dus hup, naar de kamer. Had ik beter niet kunnen doen. Heel passief. Alle actie moest van mij komen. Heb haar duidelijk gemaakt dat ik dit zo niet wil. Weer allerlei excuses. Pijntjes hier, pijntjes daar enz. Enz. Ik hoef jullie beren hieromtrent niets te vertellen.
Heb geen idee hoe lang ik op de kamer ben geweest maar heb afgerekend en ben vertrokken.
Ga ik dus douchen, normaal brengt ze altijd een handdoek. Nu niet dus. Ik zeiknat, in de badjas, handdoek halen. Haar dit later gezegd en dat ik hier niet van gediend was. Ja maar je had ook niets gevraagd, was het antwoord. Hmmmmmmm..
Uiteindelijk vertrokken met een nare smaak. Jammer, want ik kom er graag. Blijf er ook komen hoor, want er zijn nog genoeg andere leuke dames. Deze dame laat ik voorlopig even zitten.
Een andere dame was denk ik verbolgen door het feit dat ik haar niet genoeg aandacht gaf en niet gekamerd had met haar.
Wat een problemen moet een man soms toch doorstaan.
In de avond allerlei excuus appjes, ja ja, zal wel.
Zo, genoeg geklaagd. Hahaha.
Ik start mijn auto en ga naar Venus. Daar heb ik ook favo’s. Hahaha, zal mij benieuwen.
Jullie horen het snel.

Sjaaksnaak
16 oktober 2021, 19:01
Gistermiddag even naar Goch geweest. Niet druk. Wel een 8-tal dames.
.....
In de avond allerlei excuus appjes, ja ja, zal wel.
Zo, genoeg geklaagd. Hahaha.
Ik start mijn auto en ga naar Venus. Daar heb ik ook favo’s. Hahaha, zal mij benieuwen.
Jullie horen het snel.

Met 1x te veel op korte termijn op bezoek geweest. Vaak werkt het erg goed om de hengel ergens anders uit te werpen en dan pas na een paar weken weer terug te komen.

Wellicht verwacht je ook wel iets te veel. Niet gebruikelijk dat de dames je handdoeken komen brengen of mee gaan eten. Best leuk, maar geen standaard service normaal gesproken.

Liefje
16 oktober 2021, 20:26
Met 1x te veel op korte termijn op bezoek geweest. Vaak werkt het erg goed om de hengel ergens anders uit te werpen en dan pas na een paar weken weer terug te komen.

Wellicht verwacht je ook wel iets te veel. Niet gebruikelijk dat de dames je handdoeken komen brengen of mee gaan eten. Best leuk, maar geen standaard service normaal gesproken.

Ik snap wat je bedoelt Sjaaksnaak. Misschien ook wel teveel achter elkaar bezocht.
Maar wat de handdoek betreft, ik weet niet anders dan dat ze dat bij mij altijd doen. Is ook nooit een probleem geweest.
En natuurlijk is samen eten ook geen must. Maar als ik vraag ga je ook nog eten zo en ze zegt, nee, vind ik dat prima.
Maar 5 minuten later wel gaan eten, vind ik dan jammer. We hadden ook samen kunnen eten.
Maar goed, iedereen heeft wel eens een mindere dag. Laten we het daar maar op houden.

mentholbear
17 oktober 2021, 13:04
Maar 5 minuten later wel gaan eten, vind ik dan jammer. We hadden ook samen kunnen eten.

Wat mij daarbij opviel was dat ze 5 minuten later njet gewoon ging eten, maar toch kwam vragen of je mee wilde eten cq haar gezelschap wilde houden.

Als ze een keer d'r dag niet heeft, kan ze je dat beter aangeven en een andere keer wel goeie tijd te hebben.
Zo heb ik dat ook een keer meegemaakt. Ik was in eerste instantie verbaasd van dat ze geen centjes wilde verdienen, maar achter was dat wel verstandig van haar, zodat later herhaling zou blijven.

kees1000
26 oktober 2021, 16:48
Vorige donderdagmiddag, voor het eerst (sinds het begin van de Corona Pandemie), heb ik deze club bezocht. Voor de pandemie was ik een regulier klant en had ik leuke tijden in van Goch.

Ik ben ontvangen door een oude, botte, onaardige thekevrouw die lijkt meer of minder op Fruma Sarah van de "Fiddler on the roof " :biggrin:!

Na het omkleden en douchen naar de clubruimte gegaan en eens rondgekeken. Het was erg rustig. Ik heb een ijsbeer of 3 gezien en een dame of 8. Ik zat met een Nederlandse ijsbeer te praten toen kwam de thekevrouw ons vragen of wij iets willen drinken, ons antwoord was: Nee, wij willen eten, toen is ze weggegaan. Wij gingen 2 keer naar het restaurant maar niemand was daar om eten te serveren! Opnieuw gingen wij naar mevrouw die eindelijk ging mee om wat te serveren. De kwaliteit van het eten ga ik niet lang over vertellen, eetbaar als je echte honger hebt.

Een paar dames kwamen vragen of ik naar de kamer wil gaan. Ik heb hen gevraagd (apart) of ze TZ doen? Antwoorden ze: NOOOO, Corona, dangerous! Toen besefte ik dat in deze club heb ik niets te zoeken en ging ik naar de omkleedruimte om aan te kleden. Daar heb ik de collega ijsbeer ook gezien aan het aankleden. Totaal waren wij een klein uur binnen.

Het was een uur of 14.00 uur. Door de teleurstelling heb ik de beslissing genomen om naar huis te rijden ondanks het feit dat de weg niet prettig was, Lange files en vertragingen.

Herhaling gevaar: Zeker niet als de situatie zo blijft.

stimpy3
26 oktober 2021, 17:52
Ik heb ook wel eens zo'n dag gehad in van goch, en ben toen doorgereden naar Venus. Da's ook nog een drie kwartier rijden (je moet hoe je het wend of keert een flink stuk binnendoor om op de 3 te komen), maar zowel eten, entourage als dames zijn daar wel van stukken hogere kwaliteit dan in Van Goch. Jammer dat de club niet bijtrekt na corona, heb daar best wat aardige kamertjes gemaakt.

Mistralwind
26 oktober 2021, 20:47
Ben er ook tijden niet meer geweest,maar heb inderdaad vroeger mooie tijden gehad:)

Laatbloeier
29 oktober 2021, 16:57
Donderdagmiddag twee uurtjes een bezoek gebracht aan Van Goch. Dat was al weer een tijd geleden dat ik daar was. Van Goch is voor mij lekker dichtbij maar ik ging er nu vooral heen omdat ik aan het eind van de middag in Nijmegen moest zijn. Ik aarzelde wel even want ik weet dat Van Goch qua vrouwen niet kan concurreren met Venus Hamminkeln, voor mij ook nog redelijk in de buurt. Op zich is Van Goch een mooie club. Ruim, je kunt je er op verschillende plekken rustig terug trekken, een prima sauna, prima douches en een mooie tuin. Heel jammer dat het niet lukt om daar wat meer kwaliteitsvrouwen te krijgen.

Tot mijn verrassing waren er om 15.00 uur zes vrouwen en wat later in de middag negen vrouwen aanwezig. Toch nog een behoorlijk aantal. Keuze genoeg dus zou je zeggen. Qua uiterlijk en uitstraling hield het echter niet over. Nou is het uiterlijk voor mij niet altijd echt een punt. Een mollige, wat te dikke dame kan op de kamer uitstekend zijn. Dat bleek echter niet het geval te zijn bij de mollige dame die ik voor een kamer uitnodigde. Dana ging meteen op haar rug liggen en begon mee te delen welke meerprijzen er waren bij verschillende vermaakopties. Ik wees ze allemaal af en beperkte me tot neuken. Ik moest zelf het initiatief nemen want van Dana kwam het niet, zij bleef als een blok op haar rug liggen. Missio dus, maar ik voelde al snel dat het er in deze setting niet inzat. Kortom, na nog geen kwartierje heb ik het afgebroken. Ze deed geen enkele poging andere varianten aan te bieden. Terug naar de lockers dus alwaar ik haar met veertig euro nog te veel heb betaald.

Gelukkig was mijn eerste kamer een stuk beter. Dat was een mooie, slanke meid, met een prachtig kontje en kleine lekkere tietjes. Jasmina (21) was nieuw hier werd me door een andere dame verteld. Ze was dan ook wat terughoudend maar nam toch meteen zij het wat aarzelend het initiatief. Kussen was er helaas niet bij, maar ik kon genoeg genieten van het zuigen aan haar tietjes en het betasten en bewonderen van haar lichaam. Pijpen was goed waarbij ze me een mooi uitzicht op haar fraaie billen bood. Haar cowgirl was heel goed en gevarieerd. Bij missio hield ze haar benen iets te dicht bij elkaar maar ik kon toch wel lekker doorstoten. Kortom, dit was een goede kamer. Jasmina zou ik nog wel een keertje willen.

Tussendoor lekker in de zon gezeten, een tijdje in de hete sauna gebivakkeerd en ook nog redelijk goed gegeten. Ik was al met al wel tevreden.

Liefje
7 november 2021, 19:57
Zaterdagmiddag rond 15.30 uur gearriveerd in Goch.
2 auto’s op de parkeerplaats. Binnen hartelijk ontvangen door Alexia, die kennelijk “hulp” theke was.
In de kleedruimte twee beren die hun werk er op hadden zitten en zich aan het aankleden waren.
Concluderend, gezien het aantal auto’s op de parkeerplaats, was ik nu dus de enige man in dit huis van plezier.
Dat was correct geconcludeerd.
Jessi had mij bij binnenkomst al gespot.
Toen ik de grote zaal in kwam, spotte ik Jessi niet. Dus maar koffie gehaald en op één van de banken plaatsgenomen.
Kijkend richting de bar zag ik Jessi aan de bar zitten. Ik had haar dus kennelijk over het hoofd gezien. Ik wenkte haar om bij me te komen zitten. Ze kwam direct.
Lachend zei ze, nou ik dacht al, wat een hartelijke begroeting. Ik heb me verontschuldigd dat ik haar niet direct gezien had.
Het was al snel goed tussen ons en ze kwam heerlijk in mijn armen liggen.
Na wat bijgekletst te hebben snel naar de kamer gegaan.
Wat een mooi lichaam heeft ze toch. Een heerlijk uur beleefd met haar.
Langzamerhand werd het toch drukker. Meer beren en ook meer dames. Ik telde op een gegeven moment zeker 10 dames.
Er kwam een groep Polen binnen die kennelijk veel aantrekkingskracht hadden op de dames.
Vele dames sloten zich bij de groep aan en verdwenen ook gefaseerd naar de kamer. Het werd wel steeds gezelliger. De dames dansten er op los. Tussendoor nog even wezen eten samen met Jessi.
De dames die niet bij de Poolse groep zaten, zaten aan de bar. Ook hier was de sfeer gezellig en ontspannen.
Barbara tapte de biertjes en deed gezellig mee.
Jessi was erg aanhankelijk, en zat constant bij mij op schoot en hing om mijn nek.
Ik ken het spelletje onderhand en ze geilde me op voor nog een kamer met haar. Ik kon haar handtastelijke uitnodiging dan ook niet weerstaan en liet haar de sleutel halen.
Wederom een heerlijk uurtje gehad met haar. Ze wilde ook deze keer een orgasme zei ze. “Kan geregeld worden schat”.
Hierna nog even een snackje (Hollandse kroketten en bami blokken) gehaald in het restaurant. Niks mis mee.
Inmiddels waren er toch nog meer beren binnengekomen. Het werd steeds gezelliger , maar ook meer lawaai.
Nog even gesproken met Frans.
Ik vond het eigenlijk wel genoeg en afscheid genomen van Jessi en de andere dames.
Om een uur of elf de zaak verlaten na een heerlijke avond van Goch.
Tot de volgende……..

flatchestlover
9 november 2021, 12:17
is er een paspoort van jasmina

zie het bericht laatbloeier

1313
12 november 2021, 21:29
Pffffft vroeger ging ik voor de service van Sarina. Dat was het enige hoogtepunt daar.
Vanmiddag geweest: optiek van vrouwen zozo. De twee geteste milfs (Emilia en Turkse Jenny of zo) gaven een service die je normaal bij beginnelingen aantreft. FO pas na aandringen en dan nog Max 30 seconden, gummi erop en vol tempo zodat een halfuur slechts 15 min werd. Dat in combinatie met waardeloos drankbeleid en eten maakt dat ik liever naar de topclubs Babylon of Venus rij.
VG is weggegooid geld en tijd.

fervent
13 november 2021, 09:38
Een paar jaar geleden was het heel anders in van Goch. Meer meiden met vooral veel betere service. Ik kwam er iedere week. Het drankbeleid en het matige eten was toen ook al zo maar dat maakte niet zoveel uit omdat het verder prima was. Nu rijd ik ook wel even door naar Babylon.

SAS
20 november 2021, 10:34
Beste Ijsberen,

Van Goch is gewoon open deze corona tijd!
In NRW zijn de club nog steeds gewoon open en dan hebben we heel veel geluk.
Natuurlijk willen we meer dames zien maar helaas het is op dit moment niet anders. Dat zien de ijsberen ook die andere club bezoeken wel.
Heb je je spuiten gehad en of ben je genezen dan ben je welkom in Van Goch!

Van Goch is open!

Eddy_V
20 november 2021, 21:21
Betaalt Van Goch weer voor reclame op IJBF ??
Zijn er dan ook weer vrijkaartjes beschikbaar SAS om de bezoekers die te vaak/teveel teleurgesteld zijn weer over de streep te krijgen ? (Uiteraard met mindestverzehr)

Heb nog ff geen tijd maar zal het begin december weer es proberen

keesboz
20 november 2021, 21:26
Zijn er dan ook weer vrijkaartjes beschikbaar SAS om de bezoekers die te vaak/teveel teleurgesteld zijn weer over de streep te krijgen ? (Uiteraard met mindestverzehr)

Heb nog ff geen tijd maar zal het begin december weer es proberenAls alles op 4dec niet op slot gaan ?

Eddy_V
20 november 2021, 21:27
Als alles op 4dec niet op slot gaan ?

4 december heb ik al iets anders dus dat maakt mij niet uit :biggrin:

keesboz
20 november 2021, 21:35
4 december heb ik al iets anders dus dat maakt mij niet uit [emoji3]Ss was bang dat alles op slot moet
De dvps waren ook niet zo happy

JonnyFontane
20 november 2021, 21:42

SAS heeft de taak over genomen als woordvoerder van de edele heer PP.:biggrin:

Liefje
18 december 2021, 11:56
Van Goch gesloten tot en met 6 januari 2022.

Eddy_V
18 december 2021, 22:41
SAS krijgt zeker alleen z’n provisie om goed nieuws te plaatsen :biggrin:

Piet Plezier
3 januari 2022, 15:51

nee niet tot en met 6 januari, 6 januari gaan ze weer open
Donderdag kom ik terug van Roemenië
Vrijdag 7 Januari met SAS en Koos naar van GOCH

Liefje
6 januari 2022, 11:38
Zojuist Ulla gesproken.
Van Goch gaat open vanaf morgen 7 januari.

veralove
6 januari 2022, 12:11
Op de site staat dat ze geopend zijn... maar goed dan maar een dagje later.
Heeft ulla ook al nagedacht om een sneltest inhuis aan te bieden zodat de klandizie weer wat aantrekt.
Oh ja en een bus nieuwe dvp want die oude garde is out of date.

Dennis46
6 januari 2022, 15:13
Op de site staat dat ze geopend zijn... maar goed dan maar een dagje later.
Heeft ulla ook al nagedacht om een sneltest inhuis aan te bieden zodat de klandizie weer wat aantrekt.
Oh ja en een bus nieuwe dvp want die oude garde is out of date.

Een 10 minuten rijden vanaf van Goch kun je je gratis laten testen. dus ja, ik snap het wel dat ze daar niet gauw aan zullen gaan beginnen. zeker niet als er voor betaald moet worden.

stimpy3
6 januari 2022, 22:04
Vorig jaar kuli ofzo heb ik me voor de deur van van goch laten testen. Zaten twee man van Goch buiten. Kan me wel voorstellen dat ze met dit weer zeggen dat je je maar elders moet laten testen. :biggrin:

veralove
7 januari 2022, 18:28
Duitse overheid heeft besloten tot 2G+ voor horeca. Hierbij is de +: PCR-test of booster. (sneltest is me effe niet duidelijk)
Aannemelijk is dat dit ook voor clubs gaat gelden.
Dat zou voor vele ijsberen die geboosterd zijn handig zijn.
Mochten de dames echter niet geboosterd zijn en een dagelijkse PCR-test moeten doen dan wordt dit een show stopper.

SAS
5 februari 2022, 11:26
Nu 12 leuke dames aanwezig. Het heeft even geduurd maar zijn de dames terug of zijn onderweg.
Hopelijk vertrekt corona.
Bij twee vaccinatie en snel test aan de deur naar binnen.
Of
Bij 3 vaccinatie ook naar binnen.
Bij vragen kan jij natuurlijk altijd ook even bellen.

Verstuurd vanaf mijn VOG-L29 met Tapatalk

1313
5 februari 2022, 22:45
Mooie reclame. Maar de recensies en mijn eigen ervaring spreken boekdelen: no go!

pret
6 februari 2022, 01:58
Voor mij was het ook eens en nooit meer.

Eddy_V
6 februari 2022, 09:16
Voor mij was het ook eens en nooit meer.
Bang om familie tegen te komen? :tongue:

Tot de lockdown was het een clubje met een afwisselende line-up, voor ieder wat wils en normale service tegen normale prijzen.
Daarna is het niet meer geworden zoals 3-5 jaar of langer geleden, met meiden waar je lol mee kon hebben in en buiten de kamers zonder dat er bij alles aan extra’s en geld gedacht moest worden. Het tafelvoetbal staat al jaren werkloos in de hoek sinds meiden als Olivia, Madalina en hun paaldansende collega’s de slip aan de wilgen gehangen hebben en nu de gebreide box aan hebben.

SAS zal vast nog een recensie schrijven met meer details als de goede tijden terug blijken te komen.
Voor die 3 tientjes, 9 euro aan cola en 40 minuten rijden was het voor mij altijd een prima clubje om ff een paar uurtjes lol te hebben. niet voor een hele dag en avond daar is het te beperkt voor, uitgezonderd verjaardagsfeestjes met vuurwerk!
Was al eerder van plan weer eens een poging te wagen en hoop dat het binnenkort weer zin heeft om naar Goch te rijden ipv Moers als er even een paar uurtjes “niks” gedaan kan worden.

stimpy3
11 februari 2022, 14:46
Wat Eddy_V zegt. Ik vond Van Goch altijd wel een fijne stek als je even hoge nood had maar geen zin had om een heel eind duitsland in te rijden. Plus voor 3 tientjes kun je wel een gokje wagen. Eten was er niet super maar het kon er mee door. Betere clubs als Babylon/venus/Samya waren niet alleen duurder, maar toch ook net een stukje verder weg (hoewel dat voor Venus dan nog wel meevalt), maar most of all, dan is het toch meer een 'we gaan een hele avond saunaclubben'-ervaring. Het aardige van VG was dat ik daar ook best wel aardig wat goede kamers heb gehad, gewoon als 'tussendoortje'.

Antartic
13 februari 2022, 08:06
Goede morgen heren

Ik was zaterdag 12 februari 2022 bij v Goch geweest, en er waren 10 dames aanwezig en heel leuke dames.
IK had gekozen voor Diana Roemeense 24 jaar en superslank en heel goed op de kamer en heel gezellig.
Verder kan je bij Ulla binnen ook de coronatest doen wanneer het nodig is en dat is goed geregeld door Ulla.
Heren voor een gezellig middag of avond zou ik toch maar even een bezoek brengen aan v Goch en kan je het zelf ervaren.

Liefje
20 maart 2022, 11:11
Zaterdagmiddag koers gezet richting Goch.
Tegen 15.00 uur aangekomen. Rustig met auto’s op de parkeerplaats.
Hartelijk ontvangen door Dana, die theke was.
Na omkleden douchen en koffie besteld.
Binnen waren er zeker 10-12 dames, waarvan er enkele op de kamer waren. Eerst een paar begroetingen gedaan bij Simona, Jessi en Vanessa. Peppi had ik ik een kadootje beloofd en ze kwam al snel op me af. Haar dit naar tevredenheid overhandigt.
Simona is één van mijn favorieten, maar die was snel weg na onze begroeting en ik heb haar de komende 2 uur ook niet meer gezien.
Dan maar even bijkletsen bij Jessi en Vanessa. Altijd dollen met die twee. Een heel vrolijk stel meiden.
Was al vaker met Vanessa naar de kamer geweest tot volle tevredenheid, dus haar gevraagd de sleutel te halen, aangezien mijn andere Favo in geen velden of wegen te zien was.
Een prima uurtje met Vanessa doorgebracht.
Het was erg gezellig in de club en niet druk. Doorlopend waren er ongeveer 5 beren aanwezig en zeker 12 dames. Keuze genoeg dus.
Na enige tijd begon ik mij toch af te vragen waar Simona gebleven was. Ik naar Dana en vroeg haar waar Simona toch was. Ze zegt die slaapt in kamer 6, ze was zo moe. Ga haar maar wakker maken. Dat heb ik toch maar niet gedaan maar Dana kennelijk wel, want hierna kwam Simona al snel op me af. Even bijkletsen, alhoewel dat heeeeeeel moeizaam gaat, want ze spreekt geen Duits of Engels, alleen Roemeens en een beetje Spaans.
Maar de vraag om naar de kamer te gaan begrijpt ze wel heel goed.
Vervolgens een fantastische 2 uur op de kamer doorgebracht met haar. Ze is mijn absolute favo. Wat een heerlijke lieve meid.
Gedurende de avond werd het niet heel veel drukker. Tussendoor nog heerlijk gegeten. Ook hier wordt het eten vers voor je bereid en is het buffet passé.
Het bleef erg gezellig en de dames waren volop aan het dansen.
Kortom een hele gezellige avond gehad. Mij zien ze hier snel weer.

Eddy_V
21 maart 2022, 00:45
Leuk om weer eens een positief bericht te lezen. Toen ik er onlangs was waren er 5 dames (incl Peppi die eigenlijk voor 2 telt ;)).
Inderdaad geen buffet maar keuze uit paella achtige curry en nog iets , die curry had Klaus gemaakt en smaakte beslist prima.
Geen buffet omdat er te weinig bezoekers zijn om daar een buffet voor klaar te zetten. De oorlog en hoge benzineprijzen zouden de reden zijn dat er zo weinig mannen komen… ja, tuurlijk terwijl Aca, Prime en nog wat clubs vol zitten (om over een niet nader te noemen club in het zuiden des lands nog te zwijgen waar zelfs vandaag op zondag, inmiddels gisteren, meer bezoekers komen dan in Goch in twee hele weken).
Als die 12 dames van liefje niet alleen op zaterdag komen maar ook eens op de andere dagen zal ik het weer proberen, voortaan zal ik wel eerst opbellen want voor 4 niet bijster aantrekkelijke dames ga ik niet meer, zeker niet voor standaard pakket van 100460 zonder TZ en andere spontane acties.
Waarom hebben diverse andere clubs wel een redelijke tot goede line-up ?
Wanneer zet Goch de weg terug naar de middenklasse weer in ?
Voor mij liever vandaag dan morgen, lekker dichtbij, zoveel hapjes voor de lekkere trek tussendoor gehad in het verleden..
Zal wel iets met kippen en eieren te maken hebben. Of legkippen en hanen in dit geval.
De faciliteiten zijn dik in orde voor zo’n kleine club, meer kamers aanwezig dan in Venus nota bene maar ergens zijn ze de aansluiting even kwijtgeraakt.
Hopelijk brengt de nieuwe lente een nieuw geluid.

1313
21 maart 2022, 22:42
Helemaal mee eens.

Johnsonxxx
22 maart 2022, 14:03
..
Waarom hebben diverse andere clubs wel een redelijke tot goede line-up ?
Wanneer zet Goch de weg terug naar de middenklasse weer in ?
...
Hopelijk brengt de nieuwe lente een nieuw geluid.

Club is kapot geregeld! En dat terwijl ze zelf de regels niet zo nauw namen. Was idd lange tijd terug (eigenlijk nog voor de uitbreiding, daarna is het bergafwaarts gegaan) best een gezellige/goede club.

Ook ik zal me weer melden als ze de weg terug weer weten te vinden.

mentholbear
24 maart 2022, 01:07
Persoonlijk nooit zo m'n draai in deze club kunnen vinden. Was niet zo geschikt voor een veelvraat en fanta-tapper die er de hele dag zat.
Ook vond ik de plafondloze office cubicles maar niks. Je kon zo meegenieten met de buren...
Dacht dat ze ook 'normale' kamers hadden waar je wat meer privacy hebt.

Johnsonxxx
24 maart 2022, 08:50
...Ook vond ik de plafondloze office cubicles maar niks. Je kon zo meegenieten met de buren...
Dacht dat ze ook 'normale' kamers hadden waar je wat meer privacy hebt.

In de nieuwbouw zijn idd ook normale kamers, maar 1 van de (vele) regels was dat je daarvoor extra moest bijbetalen (bedrag en of dit nog steeds zo is weet ik niet)....kijk dit soort dingen maakt een club kapot. Ik heb geen medelijden met de clubeigenaar!:mad:

Ricardo Banana
24 maart 2022, 09:38
Ze kunnen er denk ik beter een grote ballenbak van maken met een PSV bal voor EddyV :)

Eddy_V
24 maart 2022, 09:48
Ze kunnen er denk ik beter een grote ballenbak van maken met een PSV bal voor EddyV :)
Vind ik helemaal best als er maar genoeg ballenmeisjes mee komen spelen :)

die andere kamers zijn zonder meerprijs, dat was even in het begin wel zo en dat was inderdaad één van de vele beperkingen waardoor behoorlijk wat klanten afhaakten. Ik ga trouwens niet graag in die afgesloten kamers, in de winter te koud en in zomer te warm. De kamers met open plafond voldoen prima en wat geluiden van de buren verhoogt alleen de feestvreugde :fuck:
De nieuwe kamers achterin hebben wel afgesloten plafond maar de meeste meiden gaan daar pas naar toe als die andere bezet zijn (en tegenwoordig hebben ze dagelijks hun eigen vaste kamer)

Dennis46
24 maart 2022, 10:30
(en tegenwoordig hebben ze dagelijks hun eigen vaste kamer)

niet op elke kamer hebben ze spiegels hangen. Dus voordat ik op kamer ga vraag ik daar wel naar.
Dat is dan ook vaak geen probleem en krijgen ze een kamer van een kamer die wel spiegels heeft.
Het is heerlijk om te zien hoe ze aan het kluiven zijn en zeker bij verschillende standjes! Deze vragen ze gewoon aan een collega! (roepend door de hele tent HAHAHAHA

Liefje
27 maart 2022, 10:35
Zaterdagmiddag vertrokken naar Goch om heerlijk buiten van het zonnetje en de dames te genieten.
Was van plan om tegen de avond te gaan , maar gezien het mooie weer en de mogelijkheid om in van Goch heerlijk buiten te zitten toch maar tegen 13.00 uur vertrokken en rond 14.15 uur aangekomen.
Hartelijk ontvangen door Dana, die theke was.
Binnen waren 2 beren en ik zag een 8-tal dames.
Een hartelijke begroeting met de dames volgde. Uiteraard ook met mijn favo Simona en de lieve/gekke Jessi.
Voor Jessi had ik witte chocolade meegenomen, dat had ze me gevraagd de laatste keer. Dit vond gretig aftrek bij alle dames.
Dan koffie besteld en buiten gaan zitten. Heerlijk in de zon met een bak koffie en de mogelijkheid om dames te verwennen.
Hoe mooi kan het clubleven zijn.
De dames bleven toch wel angstvallig binnen zitten en bij navraag hiernaar waren ze toch wel bang voor zweetdruppeltjes over hun zorgvuldig aangebrachte make-up.
Na een heerlijk relaxed uurtje buiten in het zonnetje Simona opgezocht en naar de kamer.
Wederom een fantastische 2 uur stomende sex volgde. Ik heb een leuke en fijne klik met haar, alleen erg jammer dat communiceren nagenoeg onmogelijk is. Alhoewel we van elkaar onderhand wel weten wat we lekker en fijn vinden.
Na deze geweldige kamer lopen dollen met diverse dames. Jessi daagt met veelvuldig uit. Ken haar ook al heel lang.
We hebben een hele aparte verhouding. Ga de laatste tijd niet met haar naar de kamer, maar we knuffelen veel en ze komt veelvuldig bij me liggen of zitten. Vind haar ook een schatje. En dat spel van elkaar uitdagen is echt geweldig.
Denk toch wel dat er binnenkort een kamer met haar in zit, alhoewel dat misschien wel jammer is, want hoe we elkaar momenteel teasen is zo leuk.
Ondertussen waren er toch zo’n 10 beren en een even aantal dames.
Had een drukke week gehad en geen lust meer om nog een kamer te doen.
Uiteindelijk besloten om tegen 22.00 uur de club te verlaten.
Weer een hele gezellige middag/avond gehad in van Goch.

WANDELAAR5
27 maart 2022, 14:40
Een groepje beren die gisteren in Sixsens waren, zou hier ‘s avonds nog langs gaan. Dus dit verslag wordt vast aangevuld met een vervolg na 22 uur…

Eddy_V
27 maart 2022, 18:39
Een groepje beren die gisteren in Sixsens waren, zou hier ‘s avonds nog langs gaan. Dus dit verslag wordt vast aangevuld met een vervolg na 22 uur…
Ze haakten één voor één af… dus dat wordt een andere zaterdag
want om helemaal alleen naar Goch te gaan zag ik niet zitten, ben veel te verlegen en daarbij zou ik liefje ook net gemist hebben :wink2:

Willem2
30 maart 2022, 11:59
Eddy_V en Piet Plezier schijnen een bod te doen op van Goch. De strijd gaat nog een beetje om de laadpalen ...

https://freiertreff.de/index.php?threads/der-saunaclub-van-goch-sucht-ab-sofort-einen-neuen-besitzer.1371/

Scrotum
30 maart 2022, 14:32
Eddy_V en Piet Plezier schijnen een bod te doen op van Goch. De strijd gaat nog een beetje om de laadpalen ...

https://freiertreff.de/index.php?threads/der-saunaclub-van-goch-sucht-ab-sofort-einen-neuen-besitzer.1371/

Lijkt me een goed zaak. Gaan we straks naar de nieuwe club Eddy Plezier!! Eerste daad van de nieuwe eigenaren: alle regeltjes afschaffen en entree incl consumpties. Zul je zien dat de club gaat lopen als een trein.

WANDELAAR5
30 maart 2022, 14:53
En Piet Plezier gaat natuurlijk veel en betere vrouwen regelen incl wat hobbyhoertjes! Stellen zijn dan ook weer welkom.

hasta la pasta
30 maart 2022, 15:01
Als de sauna ook weer op temperatuur wordt gezet, zijn we nog een stapje verder. Ook het forum zou verder weer eens een vrij- of kortingskaartje mogen uitdelen om de budgetberen tegemoet te komen.

Eddy_V
30 maart 2022, 17:54
En Efi de masseuse komt uiteraard graag weer terug onder de nieuwe leiding ;)

PS 5 jaar geleden zou ik het zowaar nog overwogen hebben maar nu… ben net van plan om het wat rustiger aan te doen en met PietPlezier achter de bar zijn we al failliet nog voor de eerste belasting ontduiking, eh pardon aangifte :biggrin:

Whitebear
7 april 2022, 11:21
Bestaat er eigenlijk een aanwezigheidslijst oid voor van Goch?

Amanbigtitlover
7 april 2022, 14:46
Ik ben erg benieuwd naar de prijzen/ tarieven bij deze club. Op de website kan ik er niets over vinden. Wie kan hier meer over vertellen?

Eddy_V
7 april 2022, 14:48
Bestaat er eigenlijk een aanwezigheidslijst oid voor van Goch?
Bij deze: Denisa , Peppi, Jessy en Dana :biggrin:

op de website waren ze het wel ooit van plan maar dat botste met de fiscale wetgeving en aangezien ze al lang nergens meer in investeren zal dat waarschijnlijk ook niet in een aanwezigheidslijst gaan gebeuren.
vandaar dat aanwezigheidslijsten tegenwoordig op andere sites staan dan van de club zelf zoals bij Venus en Babylon (wel via een linkje te vinden)

Liefje
10 april 2022, 12:17
Was zaterdagmiddag in de buurt van Nijmegen en dacht ik ga even kijken in Goch, is per slot van rekening maar een half uurtje rijden hiervandaan.
Bij aankomst hartelijk welkom geheten door Barbara en verschillende dames.
Het was rustig in de club. Een enkele beer en een 10-tal dames.
Eerst even opfrissen en dan mijn bestellingen afleveren aan de dames. Ik was boodschappen jongen voor verschillende dames.
Naar tevredenheid alles afgeleverd. Doordat het rustig was werd ik nog net niet besprongen door enkele dames, maar dat ze allemaal een kamer wilden was wel duidelijk.
Toch eerst maar even koffie en wat bijkletsen.
Patricia zat steeds al te lonken en met haar naar de kamer.
Was al vaker met haar naar de kamer geweest en dat was zeer goed bevallen.
Nu ook weer een heel goed uur met haar mogen beleven.
Deze beetje wilde Italiaanse furie kan je erg goed in extase brengen.
Snel hierna kwam Vanessa de bar binnen.
Ook Vanessa maakte avances om een kamer te maken met haar.
Ik was nog aardig in de mood en na een beetje dollen en kletsen met Vanessa naar de kamer.
Met haar heb ik ook een goede klik.
Twee uur heb ik het volgehouden met haar. Een heerlijke meid is het, heel gepassioneerd.
Hierna moest ik toch echt op krachten komen.
Maar als Jessy er is krijg je daar niet echt de tijd voor.
Een beetje teasen en dollen met haar. Echter geen kamer met Jessy gemaakt maar het wel heel gezellig gehad.
De sfeer was goed in van Goch.
Inmiddels was het 20.15 en ik begon trek te krijgen.
Ulla gevraagd wat er op het menu stond.
Er waren diverse mogelijkheden, maar de Curryworst met rijst had mijn voorkeur.
Heerlijk gegeten.
Terug in de bar was het inmiddels drukker geworden. Ik denk zo’n 15 beren en 10 vrouwen.
Een gezellige drukte.
Op de bank plaatsgenomen en diverse keren “bezoek” gehad van verschillende dames.
Uiteindelijk vleidde Vanessa zich naast mij op de bank en begon mij langzaam op stoom te brengen, de dondersteen.
Het was inmiddels rond 23.30 en wilde eigenlijk gaan. Echter het geflirt op de bank met Vanessa leidde tot weer een kamer met haar.
Ik moet zeggen, deze kamer was wederom fantastisch. Geen spijt van gehad.
Hierna douchen en nog een drankje genomen.
Johannes stond bij de bar en ik zei dat ik wilde vertrekken. Hij zegt , voor je gaat, neem nog even een stuk pizza.
Oh, goed idee. Dus nog even genoten van mijn pizza punt voordat ik vertrok.
Was uiteindelijk om 02.00 uur thuis. Weer een fijne tijd mogen beleven in van Goch.

mentholbear
13 april 2022, 00:08
Wou net de boodschappen jongen gaan nomineren :hammer:

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?33960-Beste-Recensie-van-de-maand-April-2022-(jury-Liefje)&p=777158#post777158

papi
24 april 2022, 23:03
Was zaterdagmiddag in de buurt van Nijmegen en dacht ik ga even kijken in Goch, is per slot van rekening maar een half uurtje rijden hiervandaan.
Bij aankomst hartelijk welkom geheten door Barbara en verschillende dames.
Het was rustig in de club. Een enkele beer en een 10-tal dames.......

Maar welke dames waren er toen dan aanwezig, behalve de 3 die je noemde? je zult ze vast kennen inmiddels...ik ben benieuwd

Liefje
25 april 2022, 09:43
Maar welke dames waren er toen dan aanwezig, behalve de 3 die je noemde? je zult ze vast kennen inmiddels...ik ben benieuwd

Op die dag waren de volgende dames aanwezig,
Peppi, Caro, Vanessa, Patrizia, Annie,Jessy, Denisa, Alexa, een blonde, wat oudere dame, weet geen naam en een andere getinte dame, vriendin van Caro, weet de naam niet meer.

flatchestlover
2 mei 2022, 08:56
Hoi allen,
Ben weer in Nederland.
Lees met veel plezier de verhalen.
Is er ook wat voor mij bij op dit moment.
klein , tenger, kleine minitietjes.
Mijn agenda zegt dat ik a.s. donderdag in de buurt ben dus.............................

mentholbear
2 mei 2022, 14:18
Hoi allen,
Ben weer in Nederland.
Mijn agenda zegt dat ik a.s. donderdag in de buurt ben dus.............................

Ben lang niet in goch geweest,maar in Acapulco Gold Kwam ik elsa tegen en die was graat mager met kleine tietjes.

Misschien effectiever om je post elders te zetten waar het meer opvalt ipv in een specifieke club.tenzij je perse goch wilt bezoeken natuurlijk.

Liefje
2 mei 2022, 15:47
Hoi allen,
Ben weer in Nederland.

Nee, in van Goch momenteel geen type dat jij zoekt.

Henry S
3 mei 2022, 08:11
Hoi allen,
Ben weer in Nederland.

In fkk prime liep laatst wel een dame ,afgelopen vrijdag.
Die aan jou omschrijving voldeed.
Blond ,1,55 m lang, tepels, en slank.
Dat was echt een flatchest meisje,weet de naam en leeftijd niet.
Ze was wel continue bezet.

dabass
3 mei 2022, 12:08
Ich War am Sonntag Mittag dort.

Kurz und knapp, der laden ist tot.

Keine Frauen, Sauna kalt und die Getränke kosten extra .

Ein weiteres mal ist ausgeschlossen.

Dennis46
3 mei 2022, 15:58
Ich War am Sonntag Mittag dort.

Kurz und knapp, der laden ist tot.

Keine Frauen,

Keine Frauen? Wat moet je er dan doen?:confused:

stimpy3
3 mei 2022, 20:03
Wachten tot er vrouwen zijn, aan de bar hangen, de kok om eten vragen, je mobiel leegspelen, etc.

schmidtchen
4 mei 2022, 16:01
Jaren geleden ben ik erg graag naar deze club gegaan, :)
Niet ver te rijden, aardige meisjes, lekker eten, goede atmosfeer, maar dat is er al lang niet meer.
Jammer eigenlijk...maar ook de baas moet een beetje aardig zijn voor de meisjes, ze kunnen ook op andere plekken gaan werken...hier mag Ulla zich aan haar eigen neus pakken

schoolmeester
4 mei 2022, 17:40
Na de verbouwing van deze saunaclub is het alleen maar bergafwaarts gegaan.
Ik was hier vroeger een vaste klant, maar ga aan deze saunaclub geen euro meer uitgeven.....

Groet, schoolmeester.

fervent
4 mei 2022, 18:20
Ik ben daar zo vaak geweest van 2014 tot 2016. Gouden tijden toen daar. Met Paula bijvoorbeeld. Zeker 100 keer mee op de kamer geweest. Jammer dat zo bergafwaarts gegaan is. Voorlopig ga ik er niet heen tot hier weer betere berichten verschijnen. Kijk, daarvoor hebben we nou dit forum.

rmjhexe
4 mei 2022, 18:30
Club staat te koop, laten we alle leden 5 tientjes naar Willem overmaken , die maakt er een stichting van, saunaclub badslippers.

stimpy3
4 mei 2022, 18:36
Alweer? Dacht dat ze pre-corona toch ook al een keer te koop hadden gestaan?

schoolmeester
4 mei 2022, 18:50
Verbaasd me niet dat de club te koop staat, vaak de laatste tijd op Zaterdagavond nog geen 10 bezoekers....

pret
4 mei 2022, 19:29
Verbaasd me niet dat de club te koop staat, vaak de laatste tijd op Zaterdagavond nog geen 10 bezoekers....

Vind je het gek met een beleid waar je voor water moet betalen en bier gratis krijgt?

schoolmeester
4 mei 2022, 19:33
Nee, vind het niet gek.
Ze hadden daar op het laatst teveel vreemde regeltjes.
En de dames deden er nog een schepje bovenop met hun up-selling.

stimpy3
4 mei 2022, 19:51
De oude (of de nieuwe) eigenaar moet eens in Hamminkeln kijken hoe je een wel goed draaiende club krijgt. :biggrin:

Shakir
4 mei 2022, 19:59
De oude (of de nieuwe) eigenaar moet eens in Hamminkeln kijken hoe je een wel goed draaiende club krijgt. :biggrin:

Inderdaad, een treffend voorbeeld van hoe upselling een zaak kan kraken. Ze willen het maar niet begrijpen. :nixweiss[1]:
Andere upsell-clubs liggen trouwens ook aan het infuus: Samya, PHG, Magnum, Oceans en vrienden krijgen overdag geen kat over de vloer.
's Avond en 's nachts halen ze dan hun verlies in met fout volk.

mentholbear
5 mei 2022, 03:11
Magnum krijgen overdag geen kat over de vloer.

Niet zo raar. Wanneer ze open gaan is het alweer bijna tijd voor de avondmaal :rolleyes:

dabass
6 mei 2022, 00:11
Alweer? Dacht dat ze pre-corona toch ook al een keer te koop hadden gestaan?

Dieser club ist tot.

Ich denke mal das wird sehr schwer einen Käufer zu finden.

Liefje
7 mei 2022, 12:26
Naar aanleiding van vele toch wel negatieve berichtgeving omtrent deze club deze middag toch maar weer eens naar Goch getogen om met eigen ogen te aanschouwen hoe het alhier momenteel gesteld is.
Kom/kwam hier al lange tijd en ook altijd graag.
Tegen 15.00 uur aangekomen en hartelijk ontvangen door Barbara.
Rondom de bar waren zeven dames aanwezig en twee beren.
Een hartelijke begroeting van alle dames volgde. Dat is ook het voordeel van een wat kleinere club, je kent iedereen persoonlijk.De aanwezige dames waren: Jessy, Annie, Alexa, Denisa, Ushi, Patricia en een wat oudere blonde dame waarvan ik nog steeds de naam niet weet.
De dames waren uitgelaten uitbundig en de sfeer was erg gezellig.
We zaten met z’n allen bij elkaar en er werd gelachen en we waren aan het dollen.
Dat de dames het niet druk hebben/hadden is inderdaad een feit, want het aantal gasten laat inderdaad te wensen over.
Had dan ook een lichte keuze stress met wie ik het eerst naar de kamer zou gaan. In principe wilden ze allemaal wel. Jessy hing constant op mijn schouders en probeerde mij op te winden. Dit lukte ook aardig, maar een kamer met Jessy zit er niet in, ze is een hele leuke, lieve meid maar geen kamer met haar. Dit weten we allebei.
De keuze viel op Annie, alwaar ik hele goede ervaringen mee heb.
Het was dan ook een knallend uurtje met haar. Hierna lekker relaxen in een heel ontspannend sfeertje.
Lekker buiten gezeten met twee meiden en nog een beer met een drankje. Heel gezellig.
Annie aasde op nog een kamer met mij, maar ik had al vernomen dat Patricia lichtelijk jaloers was dat Annie met mij naar de kamer was geweest.
Patricia zat constant te lonken en uit te dagen en uiteindelijk Patricia mee naar de kamer genomen.
Wat was ze blij en ik ook hoor, want ik vind haar fantastisch op de kamer. Heel lief en hartstochtelijk.
Ook met haar weer een fantastisch uur gehad. Ondertussen werd het steeds drukker met beren.
Met Annie wezen eten. Een heerlijke schnitzel gehad met aardappelen. Was prima.
De meiden hadden zich allemaal omgekleed en zagen er echt fantastisch uit. Kennelijk hebben ze kleding voor overdag en voor de avond.
Ze zagen er allemaal erg sexy uit.
Aan de bar was het weer reuze gezellig met de beren en de dames. Wat hebben we gelachen.
Aangezien een derde kamer er niet meer inzat ben ik om ongeveer 23.00 uur vertrokken. Er waren toen ongeveer 10 beren binnen en het dames aantal bleef zeven.
Kortom:
- de club is niet dood
- inderdaad is het damesaantal niet groot
- als regelmatige bezoeker is het sfeertje prima
- het is geen Aca Gold of Venus
- je komt er graag of je vind het helemaal niets
- de regeltjes moeten inderdaad verdwijnen
- niets gehoord over eventuele verkoop van de zaak.

Ik vind het nog steeds erg gezellig zo samen met de meiden, maar ben/was dan ook een regelmatige bezoeker.
Ik heb ook niets te klagen over de service van de meiden.
En wat de up-selling betreft…….ik heb er geen last van.
Tot zover mijn verslag van een bezoek aan van Goch.
In tegenstelling tot de hierboven geschreven berichten was dit een heel positief bezoek en ik zal er snel weer te vinden zijn.

stimpy3
7 mei 2022, 12:32
Dat je een heel positief verslag zou schrijven was vanaf de eerste regel al duidelijk :biggrin:

Liefje
7 mei 2022, 12:36
Dat je een heel positief verslag zou schrijven was vanaf de eerste regel al duidelijk :biggrin:

Ik heb geen aandelen in de club en verdedig ook helemaal niets , maar dit is gewoon mijn beleving. Niets meer en niets minder.

rmjhexe
7 mei 2022, 18:39
Danke fur das positive Nachricht liefje, du bekomst 5 Freikarte von uns liebe Grüße deine Ulla

stimpy3
7 mei 2022, 20:16
Danke fur das positive Nachricht liefje, du bekomst 5 Freikarte von uns liebe Grüße deine Ulla

Da's natuurlijk niet zo handig. Op deze manier levert die ene semi-reguliere bezoeker natuurlijk ook geen entree op voor z'n komende 5 bezoekjes. Beter had je 5 vrijkaartjes toegezegd aan de criticasters hier, in de hoop op wat positieve reviews die 't ongunstige tij wat zouden kunnen keren :biggrin:

Eddy_V
8 mei 2022, 01:58
Aangezien een derde kamer er niet meer inzat ben ik om ongeveer 23.00 uur vertrokken. Er waren toen ongeveer 10 beren binnen en het dames aantal bleef zeven.
Kortom:
- de club is niet dood
- inderdaad is het damesaantal niet groot Hoeft ook niet maar 7 is gewoon te weinig
- als regelmatige bezoeker is het sfeertje prima Dat kan ik mij best voorstellen
- het is geen Aca Gold of Venus
- je komt er graag of je vind het helemaal niets Dat is helemaal waar en ook altijd zo geweest
- de regeltjes moeten inderdaad verdwijnen Ach het is al een hele verbetering t.o.v. vroeger
- niets gehoord over eventuele verkoop van de zaak Is toch al langer het geval maar het lukt kennelijk nog niet om een investeerder te vinden.

Ik vind het nog steeds erg gezellig zo samen met de meiden, maar ben/was dan ook een regelmatige bezoeker.
Ik heb ook niets te klagen over de service van de meiden.
En wat de up-selling betreft…….ik heb er geen last van Dat is wel opvallend tenzij je ook nergens behoefte aan hebt, TZ wordt door steeds meer meisjes niet meer of minder gedaan. En voor stoute dingen vragen de meesten inmiddels 25 of 50 euro extra terwijl dit eigenlijk altijd standaard inbegrepen was. Als je daar geen behoefte aan hebt dan heb je ook geen last van upselling

Liefje ken ik al een paar jaar persoonlijk en de manier waarop hij met de dames omgaat, kan ik mij voorstellen dat er een aantal met hem dollen en dat hij goede kamers maakt. Ik twijfel dan ook niet aan zijn oprechtheid.
Niet iedereen kan dat of wil dat en dan wordt het een ander verhaal.

veralove
29 mei 2022, 13:03
Was vrijdagavond in van Goch maar is voorlopig de laatste keer geweest.
Het eten is bagger: geen warm eten meer, wel wat cakes, worstenbroodjes of vieze salades.
Stuk of 8 dames: bijna allemaal 2e garnituur. een mooie (katja) maar vreselijk arrogant dus geen kamer.
Service: met een dame op kamer geweest (naam vergeten), begon over PZC half uur 100 euro. Heb maar snel afgemaakt voor 50 euro.
Beren: allemaal "sud landers"". Geen hollanders of duitsers wat veelzeggend is.
Er was totaal geen sfeer en ulla loopt er wat verloren rond wetende dat deze club onder haar leiding geen toekomst meer heeft.
Ben er vroeger veel geweest maar vindt het nu welletjes geweest. Ik rij wel 50km verder, benzine is toch dadelijk 40cent goedkper vanaf 1 juni.
Wat een baggertent. Ik wacht wel op nieuw management en een opgeschoonde dames verzameling want een toekomst heeft deze club wel.