PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch (Goch), Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11]

schoolmeester
29 mei 2022, 13:50
Ik dacht dat deze club al gesloten was.
Verbazingwekkend dat ze nog open zijn voor die enkele bezoekers die er komen.

stimpy3
29 mei 2022, 14:18
Het wachten is nu op een nieuwe review van liefje waarin de club gevuld is met een line-up waar zelfs GT-liefhebbers van gaan kwijlen, een keuken die PSR doet verbleken en service waar ze in Hamminkeln niet aan durven te tippen. Sweet dreams are made of this :biggrin:

Henry S
29 mei 2022, 14:41
Ik kom er ook al lang niet meer.
Was ook een regelmatige bezoeker omdat de club erg dicht bij min woonplaats ligt.
En het aanbod was redelijk,met enkele service gerichte vrouwen.
Laatste keer dat ik er was merkte ik duidelijk dat de vrouwen prijs afspraken hadden gemaakt.
Toen ik met een dame in gesprek ging stond de andere met 5 vingers te zwaaien.
Ik heb toen mijn drankje genuttigd en ben gegaan,is alweer een jaar geleden bijna.
Liefje mag zijn clubje verdedigen van mij ,maar ik vind dat ze gewoon diep gezonken zijn.
-geen warm eten meer,maar wel 30 euro entree.
-veel upselling.
- vrouwen onder de schoonheidsnorm.
-1 mooie maar die is arrogant.
-slechte hygiëne in de club algemeen.
-geen sfeer.
-weinig aanbod en haast geen nieuwe dames.
-overal voor betalen,enz enz.
-Ik kom er niet meer.
-het is geen ace gold ,Ik heb wat verder gereden en dat had ik er heel graag voor over,goed aanbod van vrouwen en heerlijk eten!
-Ik hoop dat de huidige eigenaar de zaak verkoopt ,en dat er maar snel iemand aan het roer komt die wel weet hoe je een club moet leiden.

Mistralwind
29 mei 2022, 21:35
Ik ben er ook al jaren niet meer geweest,heb er leuke tijden gehad.Toch jammer dat het in zo'n neerwaartse spiraal terecht is gekomen.

mentholbear
30 mei 2022, 13:59
Laatste keer dat ik er was merkte ik duidelijk dat de vrouwen prijs afspraken hadden gemaakt.
Toen ik met een dame in gesprek ging stond de andere met 5 vingers te zwaaien.

Vandaar dat ik een dame daarom soms ook aanspreek wanneer ze alleen is, of haar vraag of we even ergens rustig kunnen zitten.

avi
7 juni 2022, 16:51
Hoezo geen last van up-selling ! zit hier tegenwoordig in het DNA !! of je betaald standaard teveel

Erru
19 juni 2022, 08:16
Weet iemand of Caro, domenicaanse, daar nog werkt,

leovanes
19 juni 2022, 08:25

caro zal blij zijn dat je komt , de laatste keer dat ik er was bedelde ze nog om een drankje omdat ze niets te doen had ,terwijl twee geile wijven en jessie constant aandacht kregen van sudlaenders .

leovanes
19 juni 2022, 08:32
blijft voorlopig nog wel open zolang er nog geile arbeitsmigranten in de buurt wonen .

schoolmeester
19 juni 2022, 09:30
bedelen om drankjes en upselling is hier standaard geworden.

Henry S
19 juni 2022, 10:52

Die werkt er nog en haar zus ook zo nu en dan.
Telefoontje naar van goch en je hebt de (upsell )line up van de dag.

JohanDeVijfde
27 juni 2022, 20:14
Ik lees niet veel positiefs over Goch. Maar het is niet ver rijden voor mij dus ik wil de gok wel wagen.
Maar …. ik zou dan wel eerst graag weten hoeveel/welke dames aanwezig zijn. Is dat echt nergens te zien? Weet iemand dat?

Had al gemaild maar daar krijg ik geen reactie op. Of is bellen de enige manier

1313
27 juni 2022, 20:52
Tijd besparen met informeren en in extra reistijd stoppen naar iets veel beters is de beste manier

JohanDeVijfde
27 juni 2022, 21:59
Ben je er geweest?

Eddy_V
27 juni 2022, 22:44
Beste even bellen want aanwezigheidslijst hebben ze niet op de site.
Het aantal dames dat genoemd wordt dan delen door 2 en daarvan hopen dat 20% aanvaardbaar is als dvp.

Het helt momenteel niet over, hopelijk komen er weer betere tijden.
Diamonds in Moers en zelfs LaLuna in Moers hebben nu meer te bieden, maar beter nog ga je naar Venus als je een beetje de tijd hebt.

JohanDeVijfde
28 juni 2022, 22:05
Ondanks de negatieve berichten en adviezen ben ik vandaag naar de FKK Van Goch geweest. En, spoileralert!, het viel me niks tegen.

Ik was er rond 16:00 uur. Volgens mij was ik de enige (in dit geval rode) beer. Later nog 2 gezien waarvan er eentje weer snel weg was. Volgens een van de dames waren er op dat moment 6 mannen maar dat geloof ik niet zo, dan hadden ze zich goed en lang verstopt.

Van Alexandra (volgens mij werd ze later Caro genoemd) kreeg ik een rondleiding. Leuk en handig. Mijn verwachtingsniveau was vrij laag, qua dames, sfeer, eten enz. Dan kan het dus eigenlijk alleen maar meevallen. De entree is € 30, in ruil voor een kluissleutel, rode badjas en slippers. Smartphone is niet toegestaan.
Er waren op dat moment zo'n 5 dames: Tamara, Caro dus, Patrizia, Ania en Denise. Upselling is daar inderdaad tot kunst verheven (ik las het eerder al). Basis is 50 voor 30 min. maar dat is zonder pzc, tz enz. Mijn principe is dat ik begin met de basis en als dat goed bevalt kan ik nog altijd upscalen. Maar hier bleef het bij 3 keer 30 min. het basispakket. Niet dat het slecht was, maar supergoed ook weer niet. De meiden zagen er best goed uit. Nu moet ik zeggen dat ik knap minder belangrijk vind dan slank. Een vrouw kan nog zo knap zijn, als ze dik is kan ik er niet veel mee. Een slanke meid die niet al te knap is vind ik een ander verhaal. Zeer subjectief en persoonlijk, ik weet het. En oud waren ze ook zeker niet. Ik denk dat Caro de oudste was, zo tegen de 40 schat ik. Ze praten redelijk Engels of Duits, Denise zelfs wat NL (ze heeft in Antwerpen gewoond).

Wel apart dat voor de drankjes (koffie, bier en nepbier in mijn geval) apart moet worden betaald, en ook niet heel weinig. En gegeten heb ik daar niet. Het beetje wat in de bakken lag was van een paar dagen geleden denk ik. Misschien dat je wat kunt bestellen, boeit me ook niet.

Soms zijn de meiden een klein beetje opdringerig, maar niet storend eigenlijk. Als je even alleen wil zitten of liggen kan dat ook. Maar natuurlijk ook gezellig om met ze aan de bar te hangen.

Het viel mij dus niet tegen. Best leuk voor een keer, zeker als je er geen halve dag voor hoeft te rijden. Maar verwacht daar geen superservice.
Ik geeft meteen toe dat ik extreem weinig referenties heb. Alleen Venus eigenlijk en dat is toch een paar niveau's hoger. Ik zei nog heel voorzichtig dat de service in een andere club toch wel wat wat beter was maar dat werd me niet in dank afgenomen hahaha.

Conclusie: leuk voor een keer, heel rustig, eten moet je skippen, drankjes apart en leg de lat niet al te hoog.

Henry S
29 juni 2022, 09:30
@Johan de vijfde

Eén kinderhand is snel gevuld!
Caro is al 50....40 was ze 10 jaar geleden.

Piet Plezier
15 augustus 2022, 18:13
. Morgen um 19.30 sind wir bei Sat 1 in den Nachrichten…!

Morgenavond kijken
Nu van GOCH de rechtzaak heeft gewonnen op alle fronten.
Alle 18 aanklachten zijn verworpen nog nooit voor gekomen in de Duits rechtsstaat.
Van GOCH gaat miljoenen eisen spectaculaire tv, dus beertjes allemaal kijken
En als je goed kijkt zie je PP en KA ook nog
Popcorn erbij en genieten.

Piet Plezier
15 augustus 2022, 21:55
37309

Eddy_V
15 augustus 2022, 21:57
37309

Zijn dat jouw benen op die foto Piet?
Netjes gladgeschoren!!

Piet Plezier
15 augustus 2022, 22:00
Netjes gladgeschoren!!

WENN SICH DER STEUERFAHNDER BEFRIEDIGEN LÄSST …
Staat muss Bordell-Chefin wohl Millionen zahlen
Nach Grundsatz-Urteil des BGH
Legales Geschäftsmodell: Ulla O. mit Prostituierten in ihrem Bordell in Gocham Niederrhein. Gäste zahlen Eintritt für die Nutzung der Räumlichkeiten und Verzehr. Sexuelle Dienstleistungen werden separat und ausschließlich mit den Prostituierten verhandelt
Foto: Stefano Laura
Von: FRANK SCHNEIDER
14.08.2022 - 17:50 Uhr
Für Ulla Oberender (61) und ihren Mann Johannes (58) waren die letzten Jahre ein einziger Albtraum. Aber das war vielleicht auch der Plan.

Wegen Umsatzsteuerhinterziehung in 18 Fällen waren sie im April 2021 vom Landgericht Kleve (NRW) verurteilt worden: 15 Monate auf Bewährung für die Betreiberin des Bordells „FKK van Goch“, elf Monate Bewährungsstrafe für ihren Mann. Darüber hinaus war gegen beide die „Einziehung des Werts von Taterträgen“ in Höhe von gut 204.000 Euro angeordnet worden – sprich: Beschlagnahme persönlicher Wertgegenstände.

stimpy3
15 augustus 2022, 22:08
Linkje naar een site die niet achter een paywall zit: https://rp-online.de/nrw/staedte/goch/fkk-van-goch-bundesgerichtshof-spricht-angeklagte-in-bordell-prozess-frei_aid-72978921

Die Staatsanwaltschaft hatte der 62-jährigen Frau und dem 61-jährigen Mann aus Gladbeck Steuerhinterziehung und das Vorenthalten von Sozialabgaben vorgeworfen. Insgesamt soll ein Abgabeschaden in Höhe von fast zwei Millionen Euro entstanden sein. Fraglich war insbesondere, ob die Prostituierten an der Gocher Benzstraße als Angestellte oder selbständig tätig waren. Für die Richter in Kleve aber war die Sachlage klar: Die Wirtschaftsstrafkammer hatte die beiden Angeklagten im Frühjahr 2021 wegen Umsatzsteuerhinterziehung in 18 Fällen für schuldig befunden und verurteilt. Die Frau, die als Betreiberin des Etablissements in Erscheinung trat, wurde unter Einbeziehung einer Vorverurteilung zu einer Bewährungsstrafe von einem Jahr und drei Monaten verurteilt, der 57-jährige Mann zu einer solchen von elf Monaten.

Die Richter in Karlsruhe sehen es jedoch nicht als erwiesen an, dass die Prostituierten in einem arbeitnehmerähnlichen Verhältnis beschäftigt waren. Der Grund: Die Preise – wenngleich die meisten einheitlich waren – durften die Frauen wohl selbst bestimmen. Viele der Mitarbeiterinnen, die teils auch vor Gericht als Zeuginnen aussagten, gaben zudem an, auch außerhalb des Klubs tätig geworden zu sein. Immer wieder war vor dem Landgericht Kleve ins Feld geführt worden, dass es Dienstpläne gegeben habe, in die die Damen eingeteilt wurden. Zudem soll es Strafzahlungen gegeben haben, wenn sich Prostituierte nicht an Hausregeln hielten, etwa mit Blick auf die Handynutzung im Barbereich. Beweise dafür, dass damit verbundene Strafzahlungen tatsächlich eingefordert wurden, lagen aber nicht vor.

Noch offen ist unterdessen, in welcher Höhe die beiden Beschuldigten von der öffentlichen Hand entschädigt werden. Die Festsetzung obliegt wiederum dem Landgericht Kleve.

En nog een vrij linkje: https://www.kleveblog.de/mfg-aus-karlsruhe-bgh-kassiert-schuldspruch-fuer-fkk-van-goch-chefin/

Maar goed nieuws. Ben benieuwd of er nu ook nog iets in VG gaat veranderen, of dat de eigenaren de boel nog een paar laten lopen voor ze 't verkopen en van hun pensionering genieten.

Piet Plezier
15 augustus 2022, 22:12
Netjes gladgeschoren!!

daar lijkt het wel op

Piet Plezier
15 augustus 2022, 22:14
Linkje naar een site die niet achter een paywall zit: https://rp-online.de/nrw/staedte/goch/fkk-van-goch-bundesgerichtshof-spricht-angeklagte-in-bordell-prozess-frei_aid-72978921

En nog een vrij linkje: https://www.kleveblog.de/mfg-aus-karlsruhe-bgh-kassiert-schuldspruch-fuer-fkk-van-goch-chefin/

Maar goed nieuws. Ben benieuwd of er nu ook nog iets in VG gaat veranderen, of dat de eigenaren de boel nog een paar laten lopen voor ze 't verkopen en van hun pensionering genieten.

het staat al te koop, maar het is ook te huur

Piet Plezier
15 augustus 2022, 22:18
we zijn toch niets voor niets een keer of 6 naar de rechtbank geweest in Kleve, koos alberts, SAS en ik zei de gek.
De champagne smaakte goed een paar weken terug.

Piet Plezier
16 augustus 2022, 11:53
Sat 1 hat sich gerade gemeldet,kommt um 17.30 bei SAT1 Regional NRW…!

Piet Plezier
16 augustus 2022, 16:03
heeft er iemand misschien een link om te kunnen kijken via internet
Want ik zit in Roemenië

bertje600
16 augustus 2022, 16:17
Piet, wellicht deze : https://www.livestreamde.com/sat1/
Veel succes.

Piet Plezier
16 augustus 2022, 20:01
https://www.sat1nrw.de/aktuell/vorwuerfe-gegen-bordell-nichtig-226732/

hier het hele programma
Met dank aan Ulla

JonnyFontane
16 augustus 2022, 20:37
https://www.sat1nrw.de/aktuell/vorwuerfe-gegen-bordell-nichtig-226732/

hier het hele programma
Met dank aan Ulla

Zo zie je maar weer......de staat, of het nu de Nederlandse, Belgische, Duitse of welke dan ook is, het zijn allemaal ratten.
En de hard werkende man/vrouw zijn er de dupe van.
Het is zeer mooi dat Ulla en Johannes zolang hebben gevochten om hun onschuld te bewijzen.......
En gewonnen hebben...... maar uiteindelijk is de belastingbetaler de dupe......

Piet Plezier
16 augustus 2022, 21:53
Zo zie je maar weer......de staat, of het nu de Nederlandse, Belgische, Duitse of welke dan ook is, het zijn allemaal ratten.
En de hard werkende man/vrouw zijn er de dupe van.
Het is zeer mooi dat Ulla en Johannes zolang hebben gevochten om hun onschuld te bewijzen.......
En gewonnen hebben...... maar uiteindelijk is de belastingbetaler de dupe......

maat ik ken ze natuurlijk zeer goed
Maar in Duitsland zijn ze voorlopig nog niet van Ulla en Johannes af
De rechtbank had een voorstel gedaan maar dat is een lachertje
We gaan hier binnenkort nog veel meer over horen
Word vervolgd

Erru
28 september 2022, 07:25
Komt er nog wel eens iemand bij VG. Kwam er een paar jaar geleden nog wel eens, maar zie de laatste tijd geen recensies meer.

Antartic
28 september 2022, 13:02
Dan moet je vragen naar jasmien mooie slank .
en super service

Eddy_V
29 september 2022, 00:41
Roemeense Leyla bleek een paar weken aanwezig te zijn geweest, als ik dat eerder had geweten was ik er wel weer naar toe gegaan. Veel plezier met haar gehad een paar jaar geleden.
Bij gebrek aan bezoekers in Goch is zij verhuisd naar het Baekelandplein in Eindhoven.. voor de liefhebbers, doe er je voordeel mee.

Henry S
29 september 2022, 14:47
Kan ook niet anders dat er weinig beren komen.
Club is flink achteruitgaan.

mentholbear
29 september 2022, 20:30
Vanaf de 1e keer wist ik al dat het niet mijn club zou zijn met betaalde drinken. En dan heb ik het niet over sterke drank of bier, maar glaasje prik enzo. Elke sauna rondje gaat er wel een glaasje naar binnen. En met elke maaltijd ook. En dan tikt het hard aan...

Maar genoeg heren die er wel een goeie tijd hebben gehad.

Liefje
11 december 2022, 15:57
Was gisteren aan het eind van de middag in de buurt en dacht ga even van Goch bezoeken na een lange tijd van afwezigheid.
Hartelijk ontvangen door de theke van dienst Helena (e), die ik nog ken van vroeger.
Na omkleden naar binnen en een 10-tal dames waren aanwezig en ongeveer 5 beren.
Binnen heerste een gezellige sfeer.
Ik spotte 3 nieuwe dames. Mooi en erg vriendelijk.
Mijn aandacht werd getrokken door één van de nieuwe dames, die zich voorstelde als Roxanne.
Een 24 jarige Roemeense dame. Voorheen gewerkt bij Villa Venus.
Ze was erg aardig en vriendelijk en ik voelde direct een klik. Niet opdringerig en niet gelijk vragen naar een kamer.
Dat initiatief liet ze aan mij over. Samen gezellig gebabbeld en een drankje gedaan, geen cocktail of iets dergelijks, maar gewoon een colaatje.
Uiteindelijk op de kamer beland met haar. Ze is klein van stuk met een erg mooie huid en zachte, mooie borsten.
Op de kamer direct een GFE. Heerlijk zoenen en knuffelen. Ze vroeg hoe lang ik wilde blijven en ik vertelde haar dat als het goed voelt ik minimaal een uur wou blijven. Ze gaf me echter een dusdanig goed gevoel dat ik uiteindelijk 2 uur met haar heb gekamerd.
Ik kende haar pas net maar het leek alsof we elkaar al veel langer kenden.
Na twee uur de kamer verlaten en na het douchen zochten we elkaar weer op en hebben samen op de bank onze kamer belevenissen geëvalueerd. Ze bleef constant bij me zitten en samen hebben we nog met andere beren en dames gebabbeld.
Kortom het was “bere” gezellig.
Na verloop van tijd werden we weer erg aanhankelijk en hebben snel weer een kamer bezocht samen.
Dit uurtje was wederom fantastisch en GFE waardig.
Het aantal beren was inmiddels gestegen tot zeker 25 personen.
Hierna wat gegeten en nog wat gedronken en tegen 0.30 uur huiswaarts gekeerd.
Het was een onverwachts bezoek met een geweldige ervaring.
Hoop echt dat van Goch weer wordt zoals vroeger.
Van up selling heb ik vandaag niets gemerkt en het eten( Döner van de spies met frites en salade) was voortreffelijk bereid door Claus, de kok.
Ik heb een leuke avond gehad.
Tot de volgende.

Lesyeux
12 december 2022, 20:07
Was afgelopen woensdag in VV met Roxana op kamer, toen vertelde ze van haar verhuisplan. Ben benieuwd naar haar naam in VG... Is inderdaad een pareltje, zoals Liefje beschrijft. Alleen tarief zal t.o.v. VV opeens meer dan inflatie gestegen zijn... Hoe dan ook: kan alleen maar gezien worden als aanwinst voor VG!

Liefje
13 december 2022, 10:24
Was afgelopen woensdag in VV met Roxana op kamer, toen vertelde ze van haar verhuisplan. Ben benieuwd naar haar naam in VG... Is inderdaad een pareltje, zoals Liefje beschrijft. Alleen tarief zal t.o.v. VV opeens meer dan inflatie gestegen zijn... Hoe dan ook: kan alleen maar gezien worden als aanwinst voor VG!

Inderdaad een pareltje. In van Goch heeft ze zich aan mij voorgesteld als Roxana, dus dezelfde naam als in VV.
En Inderdaad zal ze in van Goch meer verdienen dan in VV. Dit was voor haar ook een reden om te verkassen naar Goch vertelde ze mij.
En ze is zeker een aanwinst voor van Goch.

Liefje
15 december 2022, 12:21
Woensdagmiddag was ik weer in de buurt van de Duitse grens (volgens mij doe ik het erom) en na de fijne avond van afgelopen zaterdag dacht ik maar weer op herhaling te gaan.
Larissa was theke en van haar de berenmantel ontvangen.
Roxanna had mij al aan zien komen en was aangenaam verrast mij zo snel al weer te zien.
Een hartelijke ontvangst volgde.
Eerst even koffie en acclimatiseren. Ook Samara was na 5 maanden weer terug en wilde mij direct claimen. Om mijn nek hangen, mein schatzie, mein man enz. Ik zag Roxanna al kijken. Ik deed tegenover Samara erg afwijzend en vertelde haar dat ík inmiddels nieuwe dames had ontmoet in de afgelopen 5 maanden en dat ze me niet zo moest claimen.
Hierna werd ze gelukkig wat minder aanhankelijk.Samara is een leuke meid maar ze moet niet verwachten dat alles moet wijken door haar aanwezigheid. Ze hield me wel voortdurend in de gaten.
Terug naar Roxanna. Met haar vervolgens weer een uur lang een GFE kamer mogen beleven. Wat een lieve en heerlijke meid. Ik had een paar kadootjes voor haar meegenomen wat erg werd gewaardeerd. De kamer was wederom geweldig.
Hierna gezellig gestoeid en gekletst met de aanwezige dames. Het was rustig met beren. Ongeveer 5 gasten, dus de dames hadden alle tijd.
Ook erg gezellig gebabbeld met Maya, één van de nieuwelingen in van Goch. Een mooi, girl next door type van Roemeense afkomst en 28 jaar jong.
Ze is een nicht van Roxanna en de twee zitten vaak samen, vandaar het contact met haar.
Na wat dollen en stoeien een kamer met Maya afgesproken.
Op de kamer direct zoenen. Wat een prachtig lichaam heeft deze meid. Ze is niet klein en heeft mooie stevige borsten.
Ik had haar een massage beloofd, maar wilde eerst genieten van haar prachtige lichaam. Hier was ze zelf ook wel voor in.
In no time had ik haar een orgasme bezorgd. Kennelijk had ze er zin in.
Wat een geil uur heb ik met haar mogen beleven. Overal zoenen, zelfs de (kerst) balletjes werden niet vergeten.
Ik moet echter wel eerlijk vertellen dat bij haar wel van up selling sprake was.
Voor pijpen ZC vroeg ze €50 extra. Ik zeg meen je dat? ja dat meende ze, ik zeg laat maar zitten. Ik doe niet mee aan dit gedoe.
Gelukkig kon er erg veel in de standaard service, dus dit was niet ten nadele van de fantastische kamer met haar.
Het aanvankelijk afgesproken uur al snel verlengd naar 1,5 uur. Wat een aanwinst voor van Goch is ook deze Maya.
Toen ik van de kamer kwam zat Roxanna al te wachten en wilde toch straks ook nog wel een “massage” van mij.
Maar ik moest eerst even bijkomen.
Er hing een gezellige sfeer in de club.
Veel dames gaan eind deze week naar huis om Kerst te vieren.
Ondertussen deden mijn massage skils bij de dames de ronde en meerde dames wilden dat zelf ondervinden.
Ik ben eerst maar wat gaan eten. Een soort spinazie stamppot met worst, erg smakelijk.
Terug in de bar een drankje genomen en kwam Natasja bij me zitten. Ze vroeg steeds om een massage.
Nu ken ik Natasja zeer goed en ik zeg, ik ga niet met jou naar de kamer maar ik wil je wel masseren op de bank in de andere ruimte.
Nu heb ik dat bij Natasja al vaker gedaan. Ze kleed zich dan helemaal uit en ik mag haar dan masseren zowel aan de voor- als achterkant.
Je begrijpt het al, hier volgt dan meestal een kamer op, want daar raak ik behoorlijk opgewonden van.
Dus ik zeg, houd je broekje maar aan, want ik ga niet kameren met jou.
Bovenstukje ging wel uit en beide kanten van haar lichaam heerlijk mogen masseren. Ik heb me kunnen beheersen gelukkig, hahaha.
Enfin, terug in de bar afgesproken om Roxanna een massage te geven, maar wel op de kamer.
Op de kamer eerst allerlei verwennerij , gevolgd door een wederzijdse massage.
Het was wederom een fantastisch uur met haar.
Hierna was ik eigenlijk wel uitgeblust en heb afscheid genomen van diverse dames.
Samara probeerde er nog wel een kamertje uit te slepen maar mijn energie was op.
Voldaan huiswaarts gekeerd na een hele gezellige middag/avond.
Misschien vóór de Kerst nog terug, je weet het maar nooit.
Tot de volgende.

Piepo777
15 december 2022, 18:05
Klopt Roxanna leuke dame wel beetje klein en wat stevig te noemen. Maar ook weer niet dik.
In Villa Venus bied ze het RTC service pakket aan voor 3 tientjes voor 20 minuut wil je 40 minuut is maar 50.
Heb haar in juli nog gehad was erg gezellig, en werd toen nog ala publiek gepijpt door haar op de bank en barbara keek toe.
Kamer was ook goed, is al erg lang in de business heeft in meerdere RTC gewerkt in Duitsland.
Ga nog wel eens naar van GOGH, maar vrees dat ik daar het hele pakket niet krijg voor 3 tientjes.

Piepo…

schoolmeester
15 december 2022, 18:08
Voor alle duidelijkheid: van Goch is ook geen RTC-club.
Ga er maar vanuit dat je Roxanna in Van Goch minimaal 50 euro moet betalen.

potentebeer
23 december 2022, 17:46
Klopt Roxanna leuke dame wel beetje klein en wat stevig te noemen. Maar ook weer niet dik.
In Villa Venus bied ze het RTC service pakket aan voor 3 tientjes voor 20 minuut wil je 40 minuut is maar 50.
Heb haar in juli nog gehad was erg gezellig, en werd toen nog ala publiek gepijpt door haar op de bank en barbara keek toe.
Kamer was ook goed, is al erg lang in de business heeft in meerdere RTC gewerkt in Duitsland.
Ga nog wel eens naar van GOGH, maar vrees dat ik daar het hele pakket niet krijg voor 3 tientjes.

Piepo…
En voor 20 euro extra de mogelijkheid om haar anaal vol te pompen, tenminste in VV.
Publiek actie nog nooit meegemaakt van Roxana.
Overigens een sympathieke 24 jarige dame, heeft in 2018 als Krina in Grimberg gewerkt, was toen al een toppertje.

rob45
23 december 2022, 18:41
Grimberg zat altijd al vol talent, jaren geleden dat ik er nog eens was.

Duitslandfan
2 januari 2023, 14:37
Klopt het dat Roxana weer is teruggekeerd bij villa venus aangezien ik op het freiercafe lees dat er een Roxana aanwezig schijnt te zijn?

Liefje
2 januari 2023, 14:47
Klopt het dat Roxana weer is teruggekeerd bij villa venus aangezien ik op het freiercafe lees dat er een Roxana aanwezig schijnt te zijn?

Ja, dat klopt. Roxanna is weer terug in Villa Venus.

potentebeer
2 januari 2023, 15:14
Dat maakt een bezoekje aan VV weer de moeite waard met zo'n toppertje.

Piepo777
2 januari 2023, 17:34
Klopt las het ook, voor 3 tientje mag je weer volpompen haar.

Raar, schijnbaar toch niet genoeg klanten bij Gogh.

Bij Venus kan ze er veel achter elkaar maken dus zal geld stinkt niet.

piepo

Duitslandfan
2 januari 2023, 19:26
Dat zullen de van Goch liefhebbers voor Roxane niet zo leuk vinden maar ik vind het geweldig dat ze weer terug is zodat ik haar weer kan volpompen:freu::freu:

Liefje
19 januari 2023, 14:39
Afgelopen dinsdag weer eens van Goch bezocht.
Was om ongeveer 14.30 aanwezig.
Hartelijk ontvangen door Alexa, die vandaag theke was.
In de hal direct al Maya tegen het (mooie) lijf gelopen.
Omkleden, douchen en koffie besteld.
Het was rustig binnen. Er waren 4 ijsberen aanwezig en 4 dames.
Hartelijk begroet door de aanwezige dames en gezellig gekletst. De sfeer was ontspannen, na verloop van tijd waren er nog 2 ijsberen over, waaronder ik.
Het werd tijd voor een kamer vond ik. Maya was al diverse keren bij mij geweest, maar nu was ik klaar voor haar.
Dus met Maya naar de kamer.
Wat een prachtige en lieve meid is dit toch. Kan er ook heel goed mee praten. Met haar heb ik echt een GFE. Geweldige sex en volop zoenen. Mijn aanvankelijke uur al snel verlengd met een half uur.
Moe maar voldaan de kamer verlaten. Het was wederom geweldig.
Ondertussen was het een dolle boel bij de bar en er werd volop gedanst door de dames .
Ondanks dat het erg rustig was , zat de sfeer er goed in.
Ondertussen wat gegeten en gedronken. Aan het einde van de middag kwam ook Jessy terug van kerstreces . Ze had 2 dagen in de bus gezeten vanuit Roemenië. Jessy is een gangmaker en dat was direct te merken. Het werd steeds gezelliger.
Natasha zat bijna te bedelen om een kamer met haar, maar ik had mijn zinnen gezet op nog een kamer met Maya.
En aldus wederom met Maya naar de kamer. Het was weer een fantastische kamer met haar. We hebben een goede klik samen en beleven enorm goede sex.
Ondertussen was ik de enige gast in de club.
Iedereen zat gezellig aan de bar te kletsen.
Na verloop van tijd kwam er nog een gast speciaal voor Natasha en nadat ze naar de kamer waren geweest kwam ook deze (Duitse) gast gezellig aan de bar zitten. Ik hield de tijd niet in de gaten maar ondertussen was het al 23.30 uur.
Zo gezellig kan het dus ook zijn.
Tegen 24.00 uur vertrokken na twee hele goede kamers met Maya en na een bere gezellige avond met alle aanwezigen.
Tot de volgende.

flatchestlover
30 januari 2023, 13:57
Hoe is de lineup in goch.
Ben volgende week weer in nederland en in de buurt van goch.
Is er wat mager en klein.
Laat even weten als iemand wat weet.

Liefje
30 januari 2023, 14:58
Hoe is de lineup in goch.
Ben volgende week weer in nederland en in de buurt van goch.
Is er wat mager en klein.
Laat even weten als iemand wat weet.

Nee, helaas, niet wat je zoekt denk ik. Er was een jonge dame klein en erg slank, maar, volgens zeggen, komt die de eerste maanden niet terug.
Voor de rest dames met een normaal postuur.

flatchestlover
30 januari 2023, 15:14
dus doorzoeken dan maar
thx. voor de info

vanKees
1 februari 2023, 17:34
Mir ganz heisser Nadel !

16 JAHRE VAN GOCH JUBILÄUMSWOCHE

VOM 13.02.2023 - 19.02.2023 SONDERPROGRAMM JEDEN TAG

ZUM JUBILÄUM AM 14.02.2023 EINTRITT FREI

vanKees

stimpy3
1 februari 2023, 23:57
Staat nog niet op de website maar wel een mooi moment om eens een bezoekje te brengen.

Eddy_V
2 februari 2023, 15:04
Staat nog niet op de website maar wel een mooi moment om eens een bezoekje te brengen.
Klopt maar de reclame buttons staan wel op FB
Dinsdag de 14e traditioneel de club weer bezoeken als vanouds voor 3-dubbel feestje, Valentijnsdag, 16-jaar Goch en verjaardag Ulla.
afgelopen zaterdag op weg naar huis vanuit Prime waren we nog even binnen gegaan. Beperkte line up, wel wat bezoekers en zitten kletsen met Johannes in restaurantje waar Klaus ons om middernacht nog een lekkere döner maaltijd met groenten en frietjes bracht.
De overige dagen worden thema dagen, Ulla liep met mooie pakjes rond die gepast moesten worden.
Er worden voor die week meer dames verwacht.. dat gaan we dan eens checken :)

Liefje
5 februari 2023, 13:35
Van dit weekend een klein club toertje gemaakt.
Te beginnen vrijdag in Goch en zaterdag Venus Hamminkeln, maar hierover later meer.
Vrijdagmiddag om 15.30 in Goch gearriveerd.
Maja had mij kennelijk al gespot via de camera en stond mij al op te wachten, waarna een hartelijke begroeting volgde.
Eerst maar eens omkleden, douchen en koffie.
Het was rustig binnen met een 4 tal beren en 7 dames.
Tijdens de koffie trok een welgevallige dame de aandacht door op mijn schoot te klimmen en mij uit te dagen met haar lekkere kont.
Ze vroeg wanneer we nu eindelijk eens een keer gingen “ficken “.
Ik ken haar van deze club maar niet bij naam. Leuk gezicht , beetje gezet en een mooie kont.Eigenlijk niets mis mee.
Maja keek dit schouwspel van een afstand aan en op het moment dat deze dame even opstond, kwam direct Maja bij me zitten en vroeg of ik mee ging eten. Voor mij echter veel te vroeg nog, maar ze wilde wel graag dat ik mee ging, want anders moest ze alleen eten. Haha, geweldig dit. Ik ben wel met Maja meegegaan, maar ze heeft niet veel gegeten. Het was gewoon een afleidingsmanoeuvre, om mij bij de andere dame weg te houden.
Hierna de kamer bezocht met Maja en 1,5 uur genoten van fantastische GFE sex. Sex in optima forma.
Hierna wat relaxen en de pogingen van eerder genoemde dame afslaan. (Vervelend dat ik haar naam niet ken).
Later op de avond werd het drukker en gezelliger. Gesproken met diverse beren en ervaringen uitgewisseld. Er werd volop gedanst door de dames. Peppi en Alexandra waren ook weer terug van reces.
Heerlijk gegeten van door Claus bereide maaltijd, gebakken aardappeltjes met schnitzel en salat. Echt heerlijk.
Vanavond ook weer diverse Nederlandse gasten.
Twijfelde of ik nog een kamer zou maken en met wie.
Uiteindelijk toch besloten om nogmaals met Maja te kameren, hetgeen wederom een fantastische belevenis was.
Het blijft een kanjer indien je een klik met haar hebt.
Het was inmiddels laat in de avond en erg gezellig.
Uiteindelijk om 01.30 uur de terugreis aangevangen na een hartelijk en uitbundig afscheid.
Tot de volgende.

Mijn vervolg verslag onder Venus Hamminkeln.

schoolmeester
5 februari 2023, 16:49
Als je het eten bij Van Goch benoemd als echt heerlijk, dan leg je de lat wel erg laag.

Groet, schoolmeester.

Liefje
5 februari 2023, 16:59
Als je het eten bij Van Goch benoemd als echt heerlijk, dan leg je de lat wel erg laag.

Groet, schoolmeester.

Claus is er weer, dus het is veel beter nu en “ECHT HEERLIJK”.

schoolmeester
5 februari 2023, 17:01
Ja, en Sinterklaas bestaat ook ECHT.

Liefje
5 februari 2023, 17:44
Ja, en Sinterklaas bestaat ook ECHT.

Wel erg kinderachtig en vervelend dat als er iets over van Goch wordt geschreven er zo gereageerd wordt.
Ga het anders zelf eens ervaren in plaats van te reageren zonder feiten.

schoolmeester
5 februari 2023, 17:50
Ik heb vaak genoeg gegeten bij Van Goch als Klaus er was.
Ik ken hem persoonlijk, hij heeft zelf zeer lang een cafe gehad in Goch.
Over feiten gesproken......

Liefje
5 februari 2023, 17:57
Ik heb vaak genoeg gegeten bij Van Goch als Klaus er was.
Ik ken hem persoonlijk, hij heeft zelf zeer lang een cafe gehad in Goch.
Over feiten gesproken......

Goed zo! Applaus!!!

schoolmeester
5 februari 2023, 18:00
Dank U.
Nog veel plezier met je vrijkaart !

Eddy_V
5 februari 2023, 20:41
Dank U.
Nog veel plezier met je vrijkaart !
Vrijkaartjes bestaan er niet bij van Goch, daar zijn ze te gierig voor.
Maar ik moet Liefje in deze bijvallen, sinds de laatste twee keren smaakt het eten daar weer prima, het wordt vers bereid en ligt niet te wachten in de bakken. Daarnaast was Klaus ook nog enige tijd kok bij Krasnapolsky, vandaar dat hij goed Nederlands verstaat en ook nog wat woordjes spreekt. Als de ingrediënten voor handen zijn, weet hij er wel wat van te maken.
Maar dat wist je waarschijnlijk nog niet.

schoolmeester
6 februari 2023, 02:15
Tegen mij heeft hij verteld dat hij bij het Hilton heeft gewerkt.
Voor wat het waard is......
Maar dat wist je waarschijnlijk nog niet.

schoolmeester
6 februari 2023, 04:55
En de reden dat hij Nederlands spreekt, komt waarschijnlijk omdat hij vroeger een vaste bezoeker was van een bekend bedrijf in Haps bij Nijmegen.
Vrijkaarten werden bij Van Goch eerder regelmatig verstrekt in de vorm van een zwart kunststof plaatje.
Bovendien spreken veel mensen Nederlands die in Goch wonen....

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
15 februari 2023, 00:19
Op dinsdagavond een paar gezellige uurtjes doorgebracht tijdens de eerste dag van de feestweek 16 jaar v Goch.
14 februari was altijd de gecombineerde Valentijnsparty en verjaardag van de club die op 14 februari 2007 opende. Iets wat ik destijds een paar maanden later ontdekte via een onbedoelde tip van Tess, de eigenaresse van Golden Dreieck in Goch. De Valentijnsparty heb ik sindsdien zelden of nooit overgeslagen, burgerlijk saai zoals ik ben en verknocht aan tradities.
Niet geheel tot mijn verrassing maar toch verrast toen hij op plotseling naast mij stond, bleek Liefje al even binnen te zijn. Erg leuk om na een jaar of 2 weer eens bij te praten, al was het maar vanwege zijn immer parate kennis over de aanwezige line-up :) .
Met een knorrende maag naar het restaurantje waar Klaus een prima spaghetti bolognaise en pizzastukken had liggen. Helemaal vergeten om die toetjes later nog te proberen: o.a. negerzoenen en Berliner Bollen (die in Duitsland vanwege de gender en inclusiviteitswaanzin geen Berliner Bollen genoemd mogen worden…).
Waren er 3 weken geleden in het weekend maar 5 of 6 wat vollere dames, nu waren er 8. Allen speciaal vanwege Valentijn in mooie sexy pakjes gekleed. Die pakjes had ik Ulla vorige keer al mee zien rondlopen om dames te laten passen en ik moet zeggen het stond de dames goed, ook degenen die niet tot mijn uiterlijke voorkeur behoren. Eigenlijk waren er drie dames die mij konden bekoren, Alexa (iets voller maar enthousiasme meid met prima houding), Eva (sinds kort aanwezig, normaal postuur) en Maya, een fraaie jongedame met topless wat gezien mocht worden. Toen de polonaise ingezet werd hield ik even pas op de plaats maar toen de Duitstalige versie van Tulpen uit Amsterdam werd gespeeld kon ik haar uitnodiging om te dansen niet afwijzen. Prachtige meid met lekker strak zacht huidje, maar… de aimabele Liefje had mij verteld dat hij nog (een keer) een kamer met haar zou doen voor hij zou vertrekken. En dan heb ik voor Eva gekozen om nader kennis te maken, zodat Liefje moe maar voldaan aan zijn vakantie zou kunnen beginnen.
Eva, met 1.70 langer dan de gemiddelde Roemeense spreekt vrijwel accentloos Duits. Je zou haast denken dat ze een Duitse is die beweert Roemeens te zijn (ipv andersom ;)). Een goed kamertje van een kleine 30 minuten, niet langer omdat ik zelf bijtijds moest vertrekken.
Deepthroat pijpen vindt ze lekker, ook wel eens een geil gezicht. Een prima naturelle 69 en daarna in missionaris waarbij ze haar benen flink hoog uit elkaar hield (voor het bamboe splitsen zoals dat in de kamasutra heet als ik mij niet vergis) en daarna nog even in doggy waarbij haar billen wel tegen een stootje kunnen. En dat alles voor de tegenwoordig schappelijke wederdienst van 50 euri.
Na afloop nog even Liefje en de inmiddels ook gearriveerde SAS kort bijgepraat over mijn Adam en Eva avonturen en snel daarna vertrokken over een wat mistige maar lege Autobahn en binnendoor weg richting de lichtstad.
In de middag waren er meer bezoekers geweest die van de gratis entree gebruik gemaakt hadden , in de avond minder en toen ik vertrok kwamen er ook weer nieuwe bezoekers.
Ondanks het beperkt aantal aanwezigen zat de sfeer er goed in, de meeste bezoekers waren Nederlanders aan de kentekens te zien.
De hele week thema dagen… weet alleen niet welke thema’s op welke dag, o.a. cocktail dag.
Zal het vrijdag en/of zaterdag nog eens gaan checken, er zouden dan nog 2 of 3 extra dames komen.
Wat je ook van de club vindt, het blijft toch een club met een apart sfeertje waar verrassende dingen kunnen gebeuren. De tijden van Olivia, Madalina en meer van die super meiden is voorbij maar voor tegenwoordig is het er zo slecht nog niet om tussen de grotere clubs door eens te bezoeken.

ps schoolmeester, ik krijg hier geen vrijkaartje voor, de entree was al gratis voor iedereen vandaag ;)

Liefje
15 februari 2023, 09:59
Dinsdag inderdaad van Goch bezocht, zoals Eddy al vermeld heeft.
Ik had Maya beloofd een Valentijns roos te brengen en ik heb uiteraard woord gehouden.
Alles wat Eddy hierboven omschrijft kan ik beamen en kan het zelf niet mooier omschrijven.
Het was erg gezellig en heel fijn om Eddy weer eens in levende lijve te spreken.
Twee kamers gemaakt met Maya van respectievelijk 1 uur en 1,5 uur.
Ik heb het al vaker beschreven. Het is en blijft voor mij een fantastische belevenis met haar op de kamer.
Wat later op de avond nog genoten van een heerlijk bord spaghetti.
Ben uiteindelijk om 0.00 uur vertrokken na een erg leuke en gezellige avond.
@Eddy, het was erg fijn je weer eens te spreken.

Tot de volgende.

Erru
21 maart 2023, 10:19
Zijn hier onlangs nog mensen geweest

Henry S
22 maart 2023, 01:08
Nee joh ,tuurlijk niet.
Ga lekker naar een fatsoenlijke club.

forgetskinnyletsgetfatty
22 maart 2023, 07:59
Begin februari hier op een vrijdagmiddag geweest. :wand:

De prestaties van de dames op de kamer, heeft mij doen besluiten om deze club voorlopig niet meer te bezoeken. :heul:

Iets teveel: das mache ich nicht, das ist extra en Roemeense uurwerken.:nocom[1]:

Eddy_V
22 maart 2023, 08:23
Zijn hier onlangs nog mensen geweest
Helaas is het na 14 en 17 februari niet meer gelukt om tijd vrij te maken voor Goch.
Maya en die superslanke Julia met wie ik op 17/2 was waren zeer de moeite waard.
De keuze is beperkt maar gelukkig waren er voor mij weer twee toppertjes. Zie live verslagje van flatchestedlover over Julia van eind februari.

stimpy3
23 maart 2023, 11:48
Begin februari hier op een vrijdagmiddag geweest. :wand:

De prestaties van de dames op de kamer, heeft mij doen besluiten om deze club voorlopig niet meer te bezoeken. :heul:

Iets teveel: das mache ich nicht, das ist extra en Roemeense uurwerken.:nocom[1]:

Het zou wel prettig zijn als de fanboys zich realiseerden dat die overdreven juichverhalen over 'toppertjes' en al dat echt geen aanbeveling is om eens een bezoekje te gaan brengen.

Eddy_V
24 maart 2023, 00:05
Het zou wel prettig zijn als de fanboys zich realiseerden dat die overdreven juichverhalen over 'toppertjes' en al dat echt geen aanbeveling is om eens een bezoekje te gaan brengen.
Kennelijk ben je meteen een fanboy nadat je een paar goede dames hebt ontmoet en die als toppertjes omschrijft.
Kennelijk laten degenen die er zelden of nooit komen zich vooral beïnvloeden door de oude koeien uit de sloot verhalen of door de slechte ervaringen die je in je Goch uiteraard ook kunt ervaren (net zoals tegenwoordig in bijna alle andere clubs)

Zoals ik al vaker heb geschreven is Goch een apart clubje, waar zeker niet iedereen zich op z’n gemak zal voelen. Je moet een beetje tegen de donkere ruimte kunnen, waar je soms een paar leuke uurtjes kunt doorbrengen, maar zeker geen hele dag zoals in Sixsens of andere topclubs. Blijft voor mij een makkelijke tussendoor club.
Als je dat als overdreven juichverhalen beschouwd.. dan lijkt het erop dat je niet zo goed in staat bent om ervaringen te interpreteren behalve als die expliciet slecht zijn.

Herr Fick
24 maart 2023, 10:04
Hoeveel bedraagt de entrée? Ik vind op de internetpagina bij "unsere Preisen" wat allemaal inbegrepen is, maar niet hoeveel je betaalt.:confused:

Liefje
24 maart 2023, 11:37
De entre is €35,00.

schoolmeester
24 maart 2023, 18:15
Entree is 35 euro, maar hier is koffie en fris NIET inclusief.

Groet, schoolmeester.

stimpy3
26 maart 2023, 17:29
Kennelijk ben je meteen een fanboy nadat je een paar goede dames hebt ontmoet en die als toppertjes omschrijft.
Kennelijk laten degenen die er zelden of nooit komen zich vooral beïnvloeden door de oude koeien uit de sloot verhalen of door de slechte ervaringen die je in je Goch uiteraard ook kunt ervaren (net zoals tegenwoordig in bijna alle andere clubs)

Zoals ik al vaker heb geschreven is Goch een apart clubje, waar zeker niet iedereen zich op z’n gemak zal voelen. Je moet een beetje tegen de donkere ruimte kunnen, waar je soms een paar leuke uurtjes kunt doorbrengen, maar zeker geen hele dag zoals in Sixsens of andere topclubs. Blijft voor mij een makkelijke tussendoor club.
Als je dat als overdreven juichverhalen beschouwd.. dan lijkt het erop dat je niet zo goed in staat bent om ervaringen te interpreteren behalve als die expliciet slecht zijn.

D'r zijn wel meer aparte clubjes (Venus is ook niet helemaal des standaards, Schieferhof ook zeker niet). Je doet nou alsof ik een vreemde ben die nooit in VG geweest, en da's complete bullshit: pre-corona heb ik de nodige bezoekjes aan VG gebracht. Was wel altijd een beetje hit-or-miss, maar goed, met een inkom van 30 euro en een relatief korte reisafstand kun je nog eens een gokje wagen. Dat het buffet niet al te hoogstaand is... ach, voor 30/35 euro ga ik niet klagen (hoewel ik in Penelope voor hetzelfde bedrag beter kan eten). Dan nog: ik heb best wel de nodige memorabele sessies gehad in VG. Beetje 50/50 vgl met de prutsessies. Wel allemaal ver voor corona.

Maar punt is een beetje dat als je ook in VG een upsell-tarief moet betalen, ik dan liever naar een toko ga waar je wat langer kunt genieten van de clubvibe. En het probleem met al die 'toppertjes' is, is dat de service die ze geven vaak uitermate persoonlijk is, waardoor 't voor andere ijsberen al snel een 'nou, is hier nou al die ophef over'-verhaal is. Dat speelt niet alleen in VG, maar ook in andere clubs als Venus/Babylon/etc. En een beetje nuancering daarop mag best wel.

schoolmeester
26 maart 2023, 17:51
Het eten in Penelope is zeer goed en variabel, heb ik gisteren mogen ervaren.
En dat voor 30 euro.
Binnenkort ga ik er weer heen: prima prijs/kwaliteit verhouding.
En ook veel jonge dames, lekkerrrrr.....

Groet, schoolmeester.

rmjhexe
26 maart 2023, 18:04
Maar in Penelope hebben. Ze geen peppi en popcorn

schoolmeester
26 maart 2023, 18:26
Ha ha, popcorn lust ik niet, en Peppi is over datum.

rmjhexe
26 maart 2023, 18:27
En ik hoef het allebei niet

JonnyFontane
26 maart 2023, 18:30
Ha ha, popcorn lust ik niet, en Peppi is over datum.

Over de datum?
Die had al onder de zoden moeten liggen.....:biggrin:

Eddy_V
26 maart 2023, 22:58
Maar in Penelope hebben. Ze geen peppi en popcorn
Peppi laat ik voor Peppino :biggrin:
maar die popcorn hebben ze helaas al een hele tijd niet meer, de popcorn machine staat al een paar jaar werkloos bij de keuken.

@stimpy voor wat betreft ervaringen en de persoonlijke service daar zou je wel gelijk in kunnen hebben, hoewel ik het bij van Goch niet zo herken maar daarvoor kom ik er te weinig net zoals bij Venus. Daar zou dat best zo kunnen zijn maar ik kom er te weinig om er zelf ervaring mee te hebben. Die upsell tarieven van een aantal dvp’s in een clubje als Goch zijn inderdaad de pest voor de club temeer daar het aantal (voor mij) aantrekkelijke dames beperkt is. Als er dan (voor mij) twee fraaie dames zijn die tegen de normale prijzen zonder upsell dezelfde ervaring geven zoals in het verleden dames als Madalina, Olivia, Leyla om maar een paar namen te noemen, dan is er volgens mij niets teveel gezegd als een aantal bezoekers waaronder liefje en ikzelf deze meiden als toppertjes omschrijven.

Garantie voor de toekomst is er helaas niet en misschien zijn mijn toppertjes er al niet eens meer of zijn er nieuwe bijgekomen. Wat dat betreft vertrouw ik op liefje die ongeveer dezelfde smaak en standaarden heeft als ik, dus hopelijk schrijft hij snel weer over een bezoek aan Goch.. misschien dat ik dan in april weer eens de afslag Goch neem op de 57

Liefje
27 maart 2023, 10:36
Peppi laat ik voor Peppino :biggrin:
maar die popcorn hebben ze helaas al een hele tijd niet meer, de popcorn machine staat al een paar jaar werkloos bij de keuken.

@stimpy voor wat betreft ervaringen en de persoonlijke service daar zou je wel gelijk in kunnen hebben, hoewel ik het bij van Goch niet zo herken maar daarvoor kom ik er te weinig net zoals bij Venus. Daar zou dat best zo kunnen zijn maar ik kom er te weinig om er zelf ervaring mee te hebben. Die upsell tarieven van een aantal dvp’s in een clubje als Goch zijn inderdaad de pest voor de club temeer daar het aantal (voor mij) aantrekkelijke dames beperkt is. Als er dan (voor mij) twee fraaie dames zijn die tegen de normale prijzen zonder upsell dezelfde ervaring geven zoals in het verleden dames als Madalina, Olivia, Leyla om maar een paar namen te noemen, dan is er volgens mij niets teveel gezegd als een aantal bezoekers waaronder liefje en ikzelf deze meiden als toppertjes omschrijven.

Garantie voor de toekomst is er helaas niet en misschien zijn mijn toppertjes er al niet eens meer of zijn er nieuwe bijgekomen. Wat dat betreft vertrouw ik op liefje die ongeveer dezelfde smaak en standaarden heeft als ik, dus hopelijk schrijft hij snel weer over een bezoek aan Goch.. misschien dat ik dan in april weer eens de afslag Goch neem op de 57

Ben vorige week dinsdag nog even in Goch geweest, omdat ik wist dat mijn favo Maja voor een maand naar Roemenië ging voor vakantie.
Het was erg rustig. Slechts 5 dames, te weten Alexandra, Peppi, Anni, Maja en Julia. Heb ook maar 3 ijsberen gezien gedurende mijn aanwezigheid.
Heb weer een prima kamer gehad met mijn “topper” Maja. Helaas moet ik haar een maand missen.
Ook nog een kamer gemaakt met de andere “topper” Julia. Ook deze kamer was weer erg goed. Heerlijk om zo’n mooi slank figuurtje onder handen te nemen.
Dus ja, ook voor mij wel een reden om af en toe Goch te bezoeken voor deze “toppertjes”.

Liefje
30 maart 2023, 10:44
Afgelopen dinsdag van Goch weer bezocht.
Wist dat mijn favo Maja met vakantie was maar Julia is ook een goed alternatief.
Was er rond 15.00 uur.
Ulla was zelf theke aangezien Alexa een weekje met vakantie was en Larissa woensdag pas komt.
Er was nog 1 gast binnen. Na omkleden koffie, dat door Caro werd gehaald.
Kreeg direct al te horen van Peppi dat Julia vrij was vandaag.
Maar ik zag ook 3 nieuwe dames die zich keurig aan mij voorstelden.
Ik ben de namen vergeten, maar ze kwamen alle drie uit Bulgarije.
Dame 1: klein, jong en mooi. Piercing’s in lippen en bij wenkbrauw, lang donker haar. Mooie borsten.
Dame 2: groot, lang zwart haar en enigszins wat gezet. Grote borsten
Dame 3: blond, middelgroot en erg vriendelijk. Kleine borsten.
In dame 1 had ik wel belangstelling, maar ze verdween een tijdje en toen ik met een drankje op de bank zat kwam de blonde dame bij me zitten en een leuk gesprek volgde, hetgeen uiteindelijk resulteerde in een kamergang.
Omdat we elkaar nog niet kenden een half uur afgesproken om te kijken of er een klik was.
Op de kamer direct zoenen voor het bed. Ze had er zin in. Prima service. PZC en neuken was prima. Half uur vloog om. Geen upselling.
Vervolgens dame 1 weer gespot en een gesprek aangeknoopt.
Op mijn vraag wat haar standaard service was antwoordde ze “ik zoen niet, doe alles met condoom, ook pijpen en ik wil niet gebeft worden”. Ik zeg prima, maar dan ben je geen optie voor mij.
De blonde dame van kamergang één, zocht steeds fysiek- en oogcontact. Ze wilde mij nog beter leren kennen vertelde ze.
Uiteindelijk nog een kamer van een uur gemaakt met haar. Wat een geweldige GFE en porno experience. Ze was bloedgeil en liet zich helemaal gaan. Het was een top kamer met haar. Deze kennismaking was goed geslaagd.
De dames lagen gezellig op de bank en vroegen of ik er bij kwam zitten.
Dame nr. 1, die ik dus afgewezen had, was erg aanhankelijk en nestelde zich bij op schoot en we hebben gezellig gebabbeld.
Ze is erg mooi en lief, alleen op de kamer zal het niets worden met mij.
Later deed dame nr. 2 nog een poging mij te bewegen tot een kamer, maar ik had geen puf meer.
Bij mijn vertrek vroeg Ulla of ik alle drie de dames had uitgeprobeerd.
Uiteindelijk om 22.00 huiswaarts gekeerd.
Alhoewel mijn favo’s niet aanwezig waren vandaag toch een leuke dag gehad in van Goch.

Fun1972
5 april 2023, 15:12
Deze ijsbeer met weinig ervaring wil komende zaterdag een middagje Van Goch doen. Heeft het nut om daar om 11.00 bij opening te zijn of is er dan nog weinig te beleven?

Hoeveel euro zou ik beste meenemen om twee keer een uurtje te kameren?

Eddy_V
6 april 2023, 08:03
Een deel van de dames overnacht in de club en zijn om 11 uur al paraat, zij het zeer slaperig aan ontbijt en sigaretten want de vrijdagnacht eindigt laat.
hoeveel euro’s..dat hangt ervan met wie en wat je wil doen.
Een aantal vragen het standaard bedrag van 100 voor een uur met wat wij de ouderwetse diensten noemen.
Anderen vragen daar 30-50 euro extra voor.
En alles wat je drinkt behalve tapbier (gratis op vrijdag en zaterdag) kost 3,50 per glas

Liefje
6 april 2023, 09:58
Ik wil niet negatief over van Goch doen maar ik was er afgelopen dinsdag en het was niet goed daar.
Nagenoeg de hele middag /avond was ik er alleen. Heb gedurende mijn aanwezigheid nog twee gasten gezien die niet lang bleven.
Er waren 3 dames aanwezig, alle drie nieuw. Geen van de “oude” garde was aanwezig. Geen van mijn favo’s.
Alexa was theke en vond het ook verschrikkelijk vandaag. Dat was ook zo.
Heb 1 kamer gemaakt met Christina, de nieuwe blonde dame die er vorige week ook was. Deze kamer was beduidend minder dan de vorige. Ze had last van van alles en nog wat en was niet gemotiveerd. Na een half uur vond ik het wel genoeg.
Gesprek aangeknoopt met een andere, mooie, nieuw dame. Weet geen naam.
Deze dame vroeg voor alles extra geld, bovenop de gebruikelijke 50p30. Dus haar maar snel afgewezen. Ik heb deze dame gedurende mijn aanwezigheid ook geen kamer zien maken.
Zo slecht als deze dag heb ik het nog niet meegemaakt. Komt misschien ook door het feit dat velen naar huis zijn ivm de komende paasdagen. Ik kom hier normaal gesproken regelmatig, maar vandaag was desastreus.
Geen sfeer, dames verveeld .
Voorlopig misschien maar even niet meer bezoeken en wachten op betere tijden.

Heb trouwens drie consumpties genuttigd en moest €12,00 afrekenen.

altijdwakker
25 mei 2023, 00:11
Deze club moet oppassen dat het niet verder afzakt. De buitenkant ziet er niet uit, wat kost een likje verf nu? Ik arriveerde om 19:10 door allerlei files. Ik moest € 20 entree betalen. Meevaller. Er was geen eten meer behalve wat koude pizza punten en koude hamburgers aan de bar (kosteloos). Aardige barvrouw en kok. Dan het belangrijkste: de dames. Een mix van Bulgaren en Roemenen. Peppi is de gangmaker, ik denk dat de club zonder haar wel kan sluiten. Ze is niet meer de jongste maar wel goed in haar vak. Daarna met Julia gekamerd, perfect petit lichaam maar een wat harde kop.

Dan de prijzen. Ik moest € 60 per 30 minuten betalen omdat er € 10 naar de bar ging. Ingewikkeld, maar uiteindelijk bleek dat deze € 10 werd afgetrokken van de bar rekening: ik had twee keer € 10 extra betaald aan de dames en daarmee werd mijn drankrekening (met twee keer € 10) verlaagd. Ik had voor € 30 verteerd (inclusief drankje voor Peppi), maar na twee kamergangen hoefde ik dus slechts € 10 te betalen voor de consumpties omdat de kamergangen elk reeds € 10 gecrediteerd werden op mijn drankrekening. Wat de bedoeling is van deze ingewikkelde regeling mag het zeggen.

Ik was in Goch voor zaken en ik had geen zin om extra kilometers te maken. De zaak balanceert wel op het randje wat betreft een leuke saunaclub en een failliete club. Deze uitbaters begrijpen niets van marketing.

De dames bevinden zich in het C-segment (geen enkele A of B segement), sommige zijn werkelijk aardig en doen hun best. Ik houd niet van upselling en dat is wel gebruikelijk in Goch. Kortom, als je de analyse eerlijk weergeeft: een gribus club.

schoolmeester
29 mei 2023, 16:48
Ik heb gehoord dat Van Goch te koop staat.
Verbaasd me niet: in een boomhut is het gezelliger.

Groet, schoolmeester.

fervent
29 mei 2023, 17:19
Ook gouden tijden meegemaakt daar. Zo’n 10 jaar geleden waren er echt veel leuke meiden daar. Geen upselling, wel goede service. Ik kwam er wekelijks twee keer. Nu al jaren niet meer geweest en denk niet dat dat nog gaat gebeuren. Best jammer.

schoolmeester
29 mei 2023, 17:28
10 jaar geleden.
Enkele namen: Sarah, Brigitta, Ellen, allemaal toppers.
Vroeger inderdaad een goede club, schoolmeester was hier vroeger een tijd stamgast.
Helaas verleden tijd.
Hopelijk word het weer een goede club in de toekomst, wel fijn zo dicht bij de grens.

fervent
29 mei 2023, 19:19
Paula niet te vergeten. Onwijs goeie service. Maar ook toen al vreemde regeltjes. Bier wel gratis in het weekend en frisdrank niet bijvoorbeeld.

schoolmeester
29 mei 2023, 19:24
Klopt, er is zelfs een tijd geweest dat klanten voor een glaasje kraanwater moesten betalen.
En toen het nieuwe gedeelte open ging, en je wilde daar gaan zitten met een dame, dan moest je haar verplicht een coctail geven van minimaal 15 euro.
Met teveel en absurde regels hebben ze veel vaste klanten weg gejaagd.
Ze begrijpen daar niks van marketing.

Groet, schoolmeester.

Johnsonxxx
29 mei 2023, 22:24
Klopt, er is zelfs een tijd geweest dat klanten voor een glaasje kraanwater moesten betalen.
En toen het nieuwe gedeelte open ging, en je wilde daar gaan zitten met een dame, dan moest je haar verplicht een coctail geven van minimaal 15 euro.
Met teveel en absurde regels hebben ze veel vaste klanten weg gejaagd.
Ze begrijpen daar niks van marketing.

Groet, schoolmeester.

Helemaal mee eens....mooie tijden meegemaakt met meisjes zoals Brigitta en Paula!
Maar die eigenaar heeft er helaas helemaal niets van begrepen en de club met al die regeltjes totaal kapot gemaakt!! :mad::angryfire: (kan er nog steeds boos om worden, zo zonde).

stimpy3
29 mei 2023, 23:11
Doodzonde inderdaad, want die club heeft wel een ideale ligging zo vlak bij de grens. Als ze een beetje hun best zouden doen zouden ze met hun 35 euro entree zelfs Venus voorbij kunnen gaan.

pret
30 mei 2023, 05:02
Gelukkig staan ze te koop, de nieuwe eigenaar kan het in ieder geval niet slechter doen.

stimpy3
30 mei 2023, 10:14
Gelukkig staan ze te koop, de nieuwe eigenaar kan het in ieder geval niet slechter doen.

Is dat inclusief de bordeelvergunning?

pret
30 mei 2023, 10:17
Is dat inclusief de bordeelvergunning?

Ja

altijdwakker
30 mei 2023, 11:27
Als ie te koop staat, zullen deze recensies de prijs aardig drukken.... Met een beetje gezond boerenverstand doet (bijna) iedereen het beter. Wat kost die tent?

fervent
30 mei 2023, 11:43
Heeft al eens eerder te koop gestaan dacht ik. En toen niet verkocht.

Eddy_V
30 mei 2023, 14:13
Heeft al eens eerder te koop gestaan dacht ik. En toen niet verkocht.
Niet eerder maar nog steeds sinds die tijd.
Dus niets nieuws deze bijdrages.
Zou voor de grensstreek top zijn als het hier weer zou worden als tot een jaar of 4 geleden.
Maar helaas is dat een illusie, ongeacht wie de nieuwe eigenaar ook gaat worden , zie andere desillusies zoals Golden Gate. De tijden zijn nu eenmaal veranderd en de goede oude tijd komt nooit terug. Hooguit zou het wat klantvriendelijker kunnen worden.

Met de marketing van Goch is overigens helemaal niets mis als winstmaximalisatie de doelstelling is: de kosten zijn minimaal en de opbrengsten per bezoeker nemen alleen maar toe. Het aantal bezoekers ligt hier dagelijks hoger dan bijvoorbeeld bij een Golden Gate of PHG. Nog steeds komen er net als vroeger veel bezoekers die maar 60 of 90 minuten in de club zijn, één kamertje doen en weer verder gaan met hun werk/reis, dat soort bezoekers zie je in de meeste andere clubs niet.
oftewel de P*Q geeft voor de huidige eigenaars geen enkele aanleiding om het beleid te wijzigen.

Waarschijnlijk vergissen degenen die het in dit topic over marketing hebben zich met het begrip klantvriendelijkheid.. maar kennelijk levert klantvriendelijkheid deze club minder op dan veel ijsberen vermoeden en hobbelen ze gewoon lekker door totdat er een overnamekandidaat gevonden is.
Na de schadevergoeding die ze van de Duitse staat gekregen hebben, hebben ze kennelijk geen haast om te verkopen.

Piepo777
30 mei 2023, 16:32
Hallo Beren.

Was idd vroeger een leuke club een jaartje of 8 geleden zo rond 2015 - 2016.
Kwam er toen wel vaker, daarna nooit meer geweest, na lezen van steeds de upselling
Ook vervelend dat mijn maat steeds cola en ander fris moest betalen terwijl ik de hele avond gratis bier kon drinken.
Op gegeven moment ging hij gewoon onder de kraan (wasbakje) water drinken op de wc.
Vertelde smaakt toch hetzelfde als spa rood en is gratis ��
Was wel leuk met die wigwams onder, en de sauna, en tijden gehad dat ze met vattertag een speenvarken aan het spit lieten draaien.
Tegen de avond was dan goed gaar en werd er lekker gegeten.
Ook de dames waren goed en meestal voor 35 euro had je goede snelle wip, half uutje was meen ik toen 40-45 euro.
Jammer, hoop dat die tijden weer eens terug komen

Piepo..

schoolmeester
30 mei 2023, 16:51
Half uur was 50.
Vroeger op Zaterdagavond was altijd gezellig met gratis bier en kippetjes van de grill.
Als hier goede dames gaan werken, met een goede dienstverlening, zonder uppselgedrag kan het wel weer wat worden.
Vroeger hadden ze ook 300 klanten binnen op een Zaterdagavond.
We gaan het zien..... of niet.

Heet Jantje
8 augustus 2023, 15:58
Ja v Goch is v Goch niet meer, ben er voor een tijdje terug ook nog eens op bezoek geweest.

Maar de dames denken dat ze in een 5 sterren club werken met hun uppselgedrag, met name die Maya kan er wat van vraagt zonder blikke of bloze 100 euro voor een half uurtje, zonder iets speciaals alleen pzc, absurd.
En dan de andere damens die er op dat moment waren 4 stuks daar wil je niet mee op straat gezien worden.
Trouwens de hele prijsstelling van de club vindt ik niet normaal, 4,50 euro voor een kop koffie, die ze dan met een lang gezicht gaan halen in het restaurant, dat het merendeel gesloten is en kun je zelf niet naar toe
Het enige wat normaal is de intree prijs van 35 euro

Ben benieuwd hoe lang ze dit nog volhouden met de anderhalve bezoekers die er nog komen.

schoolmeester
8 augustus 2023, 16:07
35 euro voor slecht warm eten (1 keer) en een sauna die vaak laag staat afgesteld qua temperatuur vind ik best wel veel.
Bij die 35 entree komt dan de prijs van de consumpties nog bij, wat bij de meeste clubs bij de entreeprijs in zit.
Maar PEPPIE maakt natuurlijk een hoop goed.....

Whitebear
24 augustus 2023, 09:23
2 weken terug geweest, vrijdagavond 19.00. sauna uit, eten lauw, de aanwezige dames nog lauwer, was vroeger idd gezelliger en drukker.

schoolmeester
26 augustus 2023, 19:56
Een saunaclub die op Vrijdagavond om 19.00 uur de sauna uit heeft staan.
Het moet niet gekker worden.

schoolmeester
17 november 2023, 20:29
Bestaat deze saunaclub nog ?
Of is het pand inmiddels verzegeld.

pret
17 november 2023, 20:34
Ga eens poolshoogte nemen en licht ons vervolgens ook in.

Wentelt Eefje
17 november 2023, 20:41
Of neem poolshoogte en licht alleen mensen op een ander forum in... ...

schoolmeester
17 november 2023, 20:48
Moderator, post 2613 graag verplaatsen naar humor-topic.
Bij voorbaat vriendelijk dank.

stimpy3
17 november 2023, 22:37
De moderator heeft het druk vandaag met alle verzoekjes :biggrin:

de duisburg spesjalist
18 november 2023, 06:49
Bestaat deze saunaclub nog ?
Of is het pand inmiddels verzegeld.

er zijn een aantal rechtszaken geweest tegen de eigenaar van sauna club van goch . er zijn geen strafbare feiten bewezen om de club te sluiten . wel staat de club tekoop .en is nog gewoon open . als een club niet op dit forum adverteer wil niet zeggen dat de club niet bestaat . kijk maar naar penelope aca gold dat zijn immers de best lopende sauna clubs van nrw

Wentelt Eefje
18 november 2023, 06:58
kijk maar naar penelope aca gold dat zijn immers de best lopende sauna clubs van nrw

off topic: als combinatie na de combinatie Mondial en Samya bedoel je?

schoolmeester
18 november 2023, 08:06
Het is om te gieren, zou Gerard Joling zeggen.

JonnyFontane
18 november 2023, 12:09
Goeie grap duisburg....ik lach mijn penis uit mijn pantalon.

stimpy3
18 november 2023, 12:14
Maar het zou wel fijn zijn als er eens een ijsbeer poolshoogte gaat nemen om te kijken hoe de vlag erbij hangt in VG. Ik heb er best wel wat prima kamertjes gemaakt toen VG nog fatsoenlijk draaide, en het zou wel prettig zijn om niet dat hele stuk naar Samya oid te hoeven karren. Drie tientjes is te overleven, en als het een uitgestorven bedoening is dan ben je zo ook weer weg. En misschien kan Willem2 nog wat compensatie aanbieden voor de arme ijsbeer die verslag moet doen van een uitgestorven tent....

schoolmeester
18 november 2023, 12:22
Club is afgeschreven..... daarom staat hij waarschijnlijk ook te koop.

mentholbear
19 november 2023, 17:44
daarom staat hij waarschijnlijk ook te koop.

Ik las het gerucht dat de lui achter AG en PDL interesse hebben in Deja Vu om iets dichter bij de NL grens te hebben.
Misschien dat Goch ook iets voor hen kan zijn. Is volgens mij groter dan Deja Vu. @Pret weet dat denk ik beter.

schoolmeester
19 november 2023, 18:07
Van Goch is inderdaad groter dan Deja Vu.
Deja Vu staat volgens mij ook niet te koop, maar ik kan het mis hebben.
Zou mooi zijn als dit doorgaat, want zowel Penelope De Luxe als ook Acapulco Gold draaien als een tierelier, oftewel zeer goed.

Groetjes vanaf de mooie Veluwe, schoolmeester.

flatchestlover
10 december 2023, 15:35
Ben niet altijd in de buurt.
Maar als ik in de buurt ben , wip ik altijd binnen.
ben over 2 weken weer in nederland , dus net voor de kerst.
Vraag mij af hoe de bezetting nu is , nu dus rond de 10e december.
Kom eigenlijk graag in deze club , niet altijd mijn types aanwezig , maar ja , de tijden van Bochum , freude , zijn voorbij.
jammer jammer , wie weet maken ze ooit in Goch een naked club.
zou er elke dag komen als ik in de buurt zou zijn , je weet dan precies wat/waar je (koopt) de centen aan uit geeft.
wie weet, wie weet.

hvdk52
10 december 2023, 19:54
Ik ben er een week of 6 geleden geweest en een uur met Amira (blond,slank en kleine tietjes) geweest.Was zeer goed bevallen,mocht echt alles doen bij haar.
Heb nog verschillende keren gebeld,eerst werd er gezegd dat ze niet wisten wanneer ze terugkwam.Nu zeggen ze dat ze niet meer komt.
Weet iemand waar ze naar toe is?

Gielle012
16 december 2023, 18:39
Iemand nog recente ervaringen bij van Gogh?

leovanes
26 december 2023, 22:04
ja , is jan piet joris en corneel club geworden .

forgetskinnyletsgetfatty
26 december 2023, 23:57
ja , is jan piet joris en corneel club geworden .

Zal de cryptische omschrijving nog even aanvullen. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Rc9tQ4sOy4E

Gielle012
28 december 2023, 23:15
Kan alsnog leuk zijn, helaas zelf de zin/tijd nog niet gevonden om langs te gaan.

Bertje goch
6 januari 2024, 21:42
Laatst weer in Goch. Geweest . Veel buierlanders de meiden moesten er niks van weten 8 meiden op zaterdag . Ben toen met Alexa de kamer geweest. Komt lief over ! Op de kamer aan gekomen ze ging liggen ze wou een massage goed gedaan veel praten maar verder komt er van haar niet veel van. Pijpen niet. Het enigste aftrekken Je komt er niet in wel geile tattoo op haar rechter been !

rob45
6 januari 2024, 21:54
Ben toen met Alexa de kamer geweest. Komt lief over ! Op de kamer aan gekomen ze ging liggen ze wou een massage goed gedaan veel praten maar verder komt er van haar niet veel van. Pijpen niet. Het enigste aftrekken Je komt er niet in wel geile tattoo op haar rechter been !

Tja Bertje, veel slechter zal het niet gaan worden na deze Golddigger dus hopelijk de volgende keer een betere sessie met een dame die wel aan klantenbinding doet

stimpy3
6 januari 2024, 22:58
[QUOTE=Bertje goch;829937]Laatst weer in Goch. Geweest . Veel buierlanders de meiden moesten er niks van weten 8 meiden op zaterdag . Ben toen met Alexa de kamer geweest. Komt lief over ! Op de kamer aan gekomen ze ging liggen ze wou een massage goed gedaan veel praten maar verder komt er van haar niet veel van. Pijpen niet. Het enigste aftrekken Je komt er niet in wel geile tattoo op haar rechter been ! /QUOTE]

Je zou eigenlijk de omgekeerde variant willen hebben van deze:

https://www.youtube.com/watch?v=cDmwq9uC5Bg

"what? No suk a cock? No monnie!"

freek12000
7 januari 2024, 08:47
Zoiets moet je misschien melden daar aan de balie, dat is ook slecht voor hun business.

Bertje goch
7 januari 2024, 10:55
Ga je met Alexa of alle andere naar de kamer zit je op de kamer moet ze eerst naar wc haar wassen zegt ze dan komt ze kleed zich uit vaak ook niet gaat er liggen. 5 tot 20. Later. Wil je wat drinken duurt het weet 5 minuten voor ze terug is maar er gebeurt nog steeds niks. Dan wil een massage Later trek Alexa je af. Van het 1 uur zijn er 10 minute vanaf. Drinken halen wassen je bent hooguit. 40minuten op de kamer geweest !! Snel geld verdienen met niks doen . En heb je een goed kamer. Wordt je gestoord Theke of Ulla zit 2 uur of 3 uur op kamer dat er een andere klant op wacht ik boos ik zit met. Haar op de kamer hij wacht maar die komt toch maar voor 1/2 uur of minder met haar naar de kamer .

WANDELAAR5
7 januari 2024, 12:30
Gewoon de kamer verlaten en de dame vragen bij je te komen als ze klaar is.

Bertje goch
7 januari 2024, 13:11
Alexa ligtvaltikd de zeuren over geld altijd problemen. Ander meiden Hou je in de gaten 1/2
Uur ga je kijken is klok 15 minuten langer niet. Gekamerd zo snel mogelijk. Afwerken de klant en weg

schoolmeester
7 januari 2024, 19:26
Bertje goch, als het zo slecht gesteld is daar, waarom ga je er dan nog heen.
Of heb je alleen maar een fiets ?
Clubs genoeg zou ik zeggen.

Groet, schoolmeester.

Bertje goch
7 januari 2024, 19:34
Le grand. Zundert. Spa salemo Herne Het is overval hetzelfde ben in genoeg club geweest. Julia maakt het nog goed in. Goch jammer dat bonny weg is was veruit de beste dar. Uit bulgaarse 2020

schoolmeester
7 januari 2024, 19:38
Bonny heb ik ook goed gekend, was inderdaad een goede DVP.
Ze heeft er heel lang gewerkt, maar was inmiddels ook op leeftijd.
Vroeger heb ik altijd veel plezier gehad bij van Goch, maar ik kom er nu niet meer.

Groet, schoolmeester.

Bertje goch
7 januari 2024, 19:57
Denk dat over een ander bonny spreken. Zijn heeft er maar. 4 maanden gewerkt Ze is nu 25 jaar Werkte in 2020

schoolmeester
8 januari 2024, 04:39
Is inderdaad een andere Bonny.
De Bonny die ik bedoel is ong. 45 jaar.

Groet, schoolmeester.

ju52
8 januari 2024, 06:08
Bonny van GoldenGate?

schoolmeester
8 januari 2024, 06:10
Weet ik niet, ben daar nog niet geweest.

Scrotum
8 januari 2024, 09:20
My Bonny is over the ocean

Badslippers
8 januari 2024, 10:06
Volgens mij is bertje koch de broedur van de dusburg spezijalist met ditverschilxdat de dusburg spezijalist its beter Niederlandz schreifd

Dennis46
11 maart 2024, 10:52
Weet iemand hier hoe het er nu voor staat bij deze club? line-up?

schoolmeester
11 maart 2024, 11:38
ff bellen, en je weet hoeveel dames er zijn.

dubbel dd
11 maart 2024, 13:00
als er 4 zijn dan zeggen ze dat er 9 zijn dus bellen gaat niet altijd op

Gielle012
16 maart 2024, 00:36
(Zie Diamond voor verslagje voordien)

Het blijkt de avond van de rode badjassen. Ook bij van Gogh is het vandaag ROOOOD.

Aangezien het op de route terug huiswaarts van Diamond lag toch eens nieuwsgierig een kijkje nemen.

Netjes ontvangen, 35euro betaald. Eten inclusief, alle drankjes betalen. Het water ook, ja het water ook... Geen mobiel buiten locker ruimte, op zich prima.

Aangezien er gerookt mag worden in bar gedeelte staat het daar goed blauw. Ik wordt door een stuk of 22 ogen aan gestaard, allen hopend dat er wat gaat gebeuren. Ik kijk nog eens en ondanks het rookgordijn weinig van mijn goesting.

Het enige wat er genaaid is hier is me een oor aan voor 3,5 voor een bruiswater... De sauna is tenminste heet, verder is het beetje houtje touwtje allemaal. Vooral de Minion met speaker die in sauna deel uitlegt dat je badjas uit moet en je met een handdoekje de sauna in moet is een prachtige samenvatting van hoe alles erbij hangt. Naar buiten gekeken, heeft best wat buiten ruimte.

Onverrichter zake de reis vervolgd, naast wat euros ook nog een illusie armer. Waar ik gehoopt had op nieuwe ontdekkingen is een bezoekje aan Diamond en vGogh voor mij een herwaardering van wat ik al heb bezocht. Waarbij vGogh vergaande glorie representeert en Diamond een nieuwe impuls.

Ps. Geen baarden tijdens deze beknopte steekproef, meer Germaans. En stuk of 11 DVP

mentholbear
16 maart 2024, 02:54
Eten is zeker extra zout, zodat je meer gaat drinken. Doen we bij de AYCE ook ;)

leovanes
25 maart 2024, 09:31
Leuke you tube cilp , van jan piet joris en corneel ! voor deze jongens was deze cliub ook uiteindelijk bedoeld , ze wonen van goch tot gronau en veel werken in nederland .

leovanes
25 maart 2024, 09:41
En zo gezellig als in de clip zal het nooit meer worden vrees ik .

dubbel dd
25 maart 2024, 11:57
het was altijd leuk in goch die tijd kom niet meer ze kunnen de club niet verkoopt krijgen ze hebben zelf veel geld gebeurd van de Duitse staat dus de club is een onkosten post voor de bedrijfsleiding ik kom er niet meer klanten worden afgezet en slechte sex

schoolmeester
25 maart 2024, 12:01
Herkenbaar, bovenstaande post.

Erru
1 juli 2024, 08:45
Komen er hier helemaal geen ijsberen meer. Is het er nog steeds geen leuke tent. Een aantal jaren geleden toch aardige dagen meegemaakt met een kleine Aziatische vrouw en een stevige zuidamerikaanse (Cora of Caro).

Laatbloeier
1 juli 2024, 16:31
Ik ben er al lang niet meer geweest. Alhoewel voor mij lekker dichtbij, blijkt er elke keer zo'n magere line-up te zijn dat ik het er niet op waag. Jammer, de club ziet er best wel aardig uit. Als ze in die ruime tuin nou eindelijk eens een zwembad zouden aanleggen, dan zou ik er alleen al daarom graag heen gaan. En dat zouden dan ongetwijfeld meer ijsberen gaan doen. waarmee ook de line-up zou kunnen verbeteren.

Lesyeux
1 juli 2024, 19:06
Een zwembad zou voor mij niet helpen, goede recensies van aantrekkelijke line up en idem dienstverlening wellicht wel. Bovendien... zwembaden hebben tegenwoordig de neiging om in brand te vliegen... :eek:

schoolmeester
1 juli 2024, 19:40
Deze saunaclub staat al een paar jaar te koop.
Maar een slecht lopende club verkoopt niet makkelijk.
Tot 6 a 7 jaar geleden hier mooie tijden beleefd.
Hopelijk word het nog weer wat in de toekomst.
Lokatie is makkelijk bereikbaar vanuit Nederland.

d_man
10 augustus 2024, 09:49
Gister na jaren deze club bezocht puur om ff te kijken wat er rondliep
En ik had geen zin om helemaal naar acapulco te rijden
Nijmegen - goch is maar 20 min.
Bij binnenkomst om 19:00 toch wel 12 dames aanwezig en +- 10 heren
Dames zagen er goed uit..
3 x gekamerd namen weet ik echt niet meer
23:30 Met een tevreden gevoel en een lege zak naar huis

flatchestlover
2 september 2024, 15:05
Hey d-man,
Zat er ook wat magers en kleine tietjes bij.

Pompuy24
3 september 2024, 19:27
Lekker man

d_man
4 september 2024, 07:18
Nee die dag niet gezien ..

Eddy_V
1 oktober 2024, 23:06
Komende zaterdag start de Griekse masseuse Efi weer in Goch.
Dat is toch wel een goede reden om daar weer eens op bezoek te gaan!

Johan35
2 oktober 2024, 15:54
Hoor ik graag van je terug. Ik kan nu zaterdag niet, maar is interessant

hasta la pasta
2 oktober 2024, 19:00

Ik ben er al even niet geweest in Goch. Is de 'goede reden' om je wandelstok een opknapbeurt te geven?

Eddy_V
2 oktober 2024, 22:07
Ik ben er al even niet geweest in Goch. Is de 'goede reden' om je wandelstok een opknapbeurt te geven?
Op die vlucht van 11 uur moet je je goed voorbereiden.., dus alle spieren en gewrichten flink los laten masseren en daar kan je niet vroeg genoeg mee beginnen.
Maak je over de wandelstok maar geen zorgen :)

pau
7 oktober 2024, 09:43
Als kunstliefhebber ga ik graag naar het van Gogh Museum, maar door een plotselinge aanval van dyslexie bij het instellen van mijn navigatie kwam ik bij het museum van Goch uit. Daar werd ik ontvangen door een zeer vriendelijke Theke die me voor 35 euro een museumkaart verstrekte. Het museum is in de afgelopen jaren weinig veranderd. Er zijn wat bankjes verdwenen en om mij onduidelijke redenen staat er een pratende minions-robot bij de sauna, maar voor de rest was het een feest van herkenning.

Ik heb me er altijd over verbaasd dat deze club niet heel succesvol was. Het is vlakbij de grens, groot, en er is een aardig buiten, maar somehow lijkt het nooit gelukt te zijn om er echt iets van te maken. Vroeger was dat voor mij vooral omdat de dames niet mochten animeren en vaak in hun eentje verveeld op een bankje zaten te wachten tot er iemand kwam, wat zorgde voor een wat koele sfeer. Maar deze keer zat het handjevol dames gezellig aan de bar en lieten ze me herhaaldelijk weten dat het tijd was voor actie.

Het kamerbezoek begon goed. Ik werd letterlijk tegen de muur gezet en het ging in een razendsnel tempo van GFE naar Porno, maar het acteerwerk was aan de magere kant en tot mijn teleurstelling viel de aanvullende rekening voor iets wat normaal standaard is dubbel zo duur uit.

De kantine deed me weer denken aan een museum. Er hangen foto's van een optreden van George Baker, er liggen wat broodjes onder een stolp die zelfs voor een stilleven aan de treurige kant waren. Ik keek nog eens naar de gaten in mijn badjas, liep snel weg uit de matig lauwe sauna en besloot mijn museumbezoek te beëindigen.

Eddy_V
9 oktober 2024, 21:15
Vanwege de aangekondigde terugkeer van de Griekse masseuse Efi heb ik gisteravond op weg naar huis de afslag naar Goch genomen.
Werd vriendelijk ontvangen door Alexandra, grappige Dominicaanse die hier ook al wat jaartjes meeloopt en af en toe kennelijk ook de bar en receptie taken op zich neemt. Waar ik al die tijd gebleven was, was haar eerste reactie. Dat werd me overigens later door nog een paar dames gevraagd. Heb maar geantwoord dat ik braaf thuis geweest ben.. en zover ligt dat ook niet van de waarheid!
Voorzien van de bekende donkerrode badjas (zonder gaten) en handdoek om de lende (ook zonder gaten maar enigszins gerafeld) de schaars verlichte barruimte binnengelopen, die ik in het verleden zo vaak met samen geknepen ogen binnengelopen ben om even te wennen aan het licht. Er leek weinig veranderd, op twee stoelen na in de vorm van een schoen met hoge hakken, geinig om te zien.
Aan de bar zat Efi te pauzeren en kwam blij verrast op mij af toen ze mij binnen zag komen.
Wat een warm welkom, je zou jezelf bijna als de verlosser gaan zien :biggrin:

Een mij onbekend Bulgaars michelinvrouwtje probeert ook wat van mijn aandacht te krijgen, maar ik moest haar teleurstellen. Ik kwam in eerste instantie voor een goede massage en tweede instantie om nog wat te eten want dat was er een beetje bij ingeschoten.
Samen met Efi naar het restaurantje waar nog een lekkere tomatensoep stond te borrelen en voorzien van een paar blotebillen broodjes (ik heb geen idee hoe die heten, maar je begrijpt wat ik bedoel) en wat bijgekletst over de afgelopen jaren.
Het daarop volgende uur op een nieuwe massage tafel gelegen en mij onderworpen aan kneden en drukpunt massage. Een betere voorbereiding op de trip naar Bangkok kan ik mij niet voorstellen. De Thaise dames doen het wat harder en pijnlijker maar dan is dat nog maar een klein stapje.

Omdat de kleine omweg via Goch niet gepland was en er nog iemand op mij zat te wachten ben ik na colaatje en een gespeelde schermutseling met Caro, weer met gezwinde spoed richting huis gereden.
Op zaterdag 19 oktober staat er een feestje gepland, als het even lukt om eea te regelen dan ben ik daar voor het eerst sinds jaren ook weer eens een paar uurtjes bij. Ben benieuwd of de gemoedelijke sfeer van vroeger weer een beetje terug komt.
Het zal geen latertje worden voor mij, want er staat nog meer op het programma die zaterdag.
En het aantal dames is dan ook weer wat hoger vertelde Alexandra, maar eerlijk gezegd ga ik meer voor de massage en de gezelligheid, want daags erop staat er iets ook nog iets gepland met ex-verloofde... druk druk druk :hammer:

Laatbloeier
12 oktober 2024, 13:38
Er zit de laatste tijd weer een beetje beweging in de berichten over Van Goch. Reden om toch Van Goch weer eens te overwegen. Echt enthousiast werd ik overigens niet van de berichten: meer negatieve dan positieve. Maar goed, een aanzienlijke verkorting van de aanrijtijd (afgezien van Venus Hamminkeln) is voor mij soms ook een belangrijke overweging voor een bezoek aan een saunaclub. En ditmaal sprak ook het enthousiasme van Eddy_V over de Griekse masseuse Efi me wel aan. Ik had wel zin in een goede massage. Dus afgelopen donderdagavond op naar Van Goch. De laatste keer was al weer drie jaar geleden.

Er was weinig veranderd. Ik bleek geruime tijd de enige ijsbeer. Wat later in de avond zag ik nog een andere man in de rode badjas verschijnen. Weinig klandizie dus voor de dames. Er waren er zes. De vier die ik bij binnenkomst zag lagen er bijna allemaal lusteloos bij. Een enkeling richtte zich nog een beetje op, maar dat was het dan. Ze zagen er allemaal ook niet echt opwindend uit. Koffie was om de een of andere technische reden niet te krijgen, dus dan maar eerst naar naar de sauna. En die is voortreffelijk. En dat geldt ook voor de douches en de rustruimte daarbij. Een paar intieme maar openbare 'vogelnestjes' zien er ook prima uit. Met de inrichting is weinig mis. Er is ook nog een ruime tuin waar ik nu natuurlijk geen gebruik van maak, maar in de zomer zou die prima zijn als er tenminste ook nog een zwembad in zou worden aangelegd. Alleen al daarvoor zou ik met mooie warme en zonnige dagen vaker in Van Goch te vinden zijn.

Na de sauna even relaxen en daarna liep ik de Griekse masseuse Efi tegen het lijf. Een leuke, heel aardige vrouw. De koffie was nog steeds niet te krijgen dus op naar Efi. En, Eddy_V heeft niets te veel gezegd, Efi gaf me een uitstekende, zeer creatieve masssage van ruim een uur met daarbij leuk en aanstekelijk geklets. Ja, zo'n massage vraagt om herhaling.

Daarna toch maar weer terug naar de dames. Die lagen er bijna allemaal nog steeds lusteloos bij. Eentje sprong er voor mij een beetje uit omdat ze de moeite had genomen om mij in de sauna even op te zoeken. Die had er kennelijk wel zin in. Alhoewel Karolina mij qua uiterlijk niet echt bekoorde toch maar naar haar toe. Er volgde met deze al 37-jarige Servische een niet echt bijzondere kamer. Ze probeerde me nog enkele malen een extra á € 50 te verkopen, maar daar ging ik natuurlijk niet op in. Het pijpen deed ze overigens wel goed. Ze liet zich ook aangenaam kussen en vastpakken. Neuken ging aardig maar niet echt bijzonder. En toen was het al 23.00 uur en dat was voor mij de geplande tijd om te vertrekken. Ik verliet, op de dames na (ik zag er nog net twee die er iets appetijtelijker uitzagen), een leeg pand en ja het is al vaker over Van Goch gezegd, er komt maar geen loop in. Doodzonde, het is voor mij een prima lokatie, maar er moet echt geïnvesteeerd worden in aantrekkelijke dames, in de sfeer (zie Venus Hamminkeln) en leg in die tuin ook eens een zwembad en binnen een jacuzzi aan. En ja, dan kom ik vaker en ik zal niet de enige zijn.

Toen ik weg ging, zei ik tegen Efi: 'als ik terugkom, is het voor jou'. Het lichtpunt van de avond.

Purrfect
13 oktober 2024, 08:04
Ich habe gelesen, daß am 2.11. eine Straps-Party dort stattfinden soll, das erweckt natürlich mein Interesse.

Allerdings war ich noch nie in diesem Club und habe eher seltsame Dinge darüber gehört: Ein schöner Club, aber wenig Frauen. Kostenloses Essen und Freibier, aber für Kaffee & Mineralwasser muss man bezahlen?!

Und wenn man auf die Homepage geht, erfährt man nicht einmal den Eintrittspreis, geschweige denn den Servicepreis & Serviceumfang der Frauen. Alles sehr verwirrend.

Ik las dat op 2 november. Daar zou een jarretelfeest plaatsvinden, wat uiteraard mijn interesse wekt.

Ik ben echter nog nooit bij deze club geweest en heb er nogal vreemde dingen over gehoord: een leuke club, maar niet veel vrouwen. Gratis eten en gratis bier, maar voor koffie en mineraalwater moet je betalen?!

En als je naar de homepage gaat, kom je niet eens de instapprijs te weten, laat staan de serviceprijs en de omvang van de vrouwendiensten. Allemaal erg verwarrend.

Liefje
13 oktober 2024, 09:56
Ich habe gelesen, daß am 2.11. eine Straps-Party dort stattfinden soll, das erweckt natürlich mein Interesse.

2 november?…….
Wel gelezen 19 oktober.

dubbel dd
13 oktober 2024, 10:46
de toegangsprijs is 35 euro bier met water aangelengd is gratis en het eten daar moet je niet teveel van verwachten de dames dan hou de tijd in de gaten want ze nemen je mee naar de kamer en gaan zich de wassen en na 5a10 min terug en de nog de seks daar moet je zelf over oordelen maar voor mij niet om over te schijven ik rij wel door naar een andere club

Purrfect
13 oktober 2024, 13:38
Wel gelezen 19 oktober.
Am 19. Oktober ist eine andere Party, mit Freibier & Bingo.

Op 19 oktober is er een ander feest, met gratis bier en bingo.

mynasch
30 november 2024, 08:51
Vrijdag 29 november
:):);):):);):):);):):);):):);):):);):):);)

Een prachtige najaarsdag, rijp op de velden, geen files, kortom een dag om erop uit te trekken, en deze keer (na een jaar of vijf) maar weer eens naar de voor mij dichtstbijzijnde saunaclub in Gogh…. Ik had recent wat berichtje hier op het forum gelezen en dacht toch nog maar weer eens poolshoogte nemen.
Om 11:15 zwaaide de deur open, en werd ik welkom geheten door (daar moesten mijn grijze cellen wel overuren voor maken) door de Albanese Katrin. Na een poosje drong het tot Katrin (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?53405-Katrin-(Albanese)) ook door, en ze ontdooide ter plekke. Wat maakt het toch een verschil of een dame vriendelijk lacht (met stralende ogen) of een beetje stuurs voor zich uitkijkt. Ik had heel fraaie herinneringen aan Katrin (ik denk in haar Gallardo periode). Sapperdeflap. Maar ze bleek hier niet te vermurwen… aan de verkeerde kant van de bar.
Omgekleed en mij zelf aan de bar genesteld.

Er bleek een drietal dames al in werktenue, Carolien, Pepi, Selmara (o.i.d.) , en later voegden zich daar Cybil Anni en Caro nog bij. Een beetje dunne line-up dus tot een uur of 15:00
Pepi bleek het meest aktief om een klant naar binnen te hengelen, en trachtte de kleine mynasch uit zijn tent te lokken aan de bar.

Na een kopje koffie en een tiental minuutjes inleiden schermutselingen maar toegegeven en op naar de kamer. Daar gingen de eerste 4:30 minuten om omdat Pepi zichzelf eerst wilde wassen. Tja. Ik meen dat een ander schrijvende beer dat al eens heeft vermeld. Ze kan aardig masseren, en heeft talent om de kleine mynasch met de handen aan te raken. De € opslag teller bleek populair bij Pepi, maar daar had ik niet zo’n zin. Na een 28 tal minuten (min die eerste 4:30) maar onverrichterzake de kamer beëindigd. Niet de beste kamer in 2024 moet je maar denken.

Gelukkig had de Griekse Effi (een andere uit Gallardo bekende dame) zich in haar massage ruimte ingericht, en werd ik super enthousiast door haar ontvangen. Leuke meid, met een uitstekende (niet erotische) massage. Volgens mij was ze al een kleine 50 minuten bezig maar wilde ze niet meer dan 30€ (dat is dus wel een tegenpool met Pepi…). Nog getracht Effi op een kamer te krijgen, maar mijn charmes zijn kennelijk niet besteed aan deze uiterst charmante Griekse dame. (Haar zus zie ik nog voor me, die was ook in Gallardo aktief (en hoe…) aan de goede kant van de bar….. (Constantine?)

Ik was weer helemaal opgekikkerd door het samen zijn met Effi! Kok Klaus had een prima RindSuppe gemaakt, een de broodjes smaakten prima. Saunaatje ter afsluiting, en daarna terug naar de barruimte.
De Dominicaanse Caro bleek gearriveerd. En aangezien zij mijn favootje een poosje is geweest in deze club mij naast haar aan de bar gezet. En mij opnieuw door haar laten inpalmen. Ze is nog niet vergeten hoe dat moet. Aan de bar moest de kleine mynasch er aan geloven.
Geboekt voor een uur. En dat was als vanouds heerlijk. Ze weet wat een man plezierig vindt, en geniet zelf helemaal. Mijn hemel wat een vocht produktie……

Om een uur of drie de zaak weer verlaten, met een prachtige glimlach van Katrin.

:):);):):);):):);):):);):):);):):);):):);)

schoolmeester
30 november 2024, 09:59
Pepi moet zijn: PEPPIE.

mynasch
30 november 2024, 12:36
belangrijke suggestie, dank je!

Bram009
19 december 2024, 08:18
Hou hoi, ik ga zo voor de eerste keer naar van Gogh.. is kijken of het wat is..

Ik ben een vaste klant bij SS en weet niet helemaal wat ik bij van Gogh kan verwachten...iemand tips?

Word zeer gewaardeerd

Verstuurd vanaf mijn CPH2609 met Tapatalk

Tjeppah
19 december 2024, 09:42

Ik ben een vaste klant bij SS en weet niet helemaal wat ik bij van Gogh kan verwachten...iemand tips?

Word zeer gewaardeerd

Heel weinig vrouwen in vergelijking met SS. Zullen er max zo'n 10 zijn. Meeste drankjes niet inbegrepen bij de toegangsprijs. Zeer beperkt eten. Wel een goede masseuse. Veel plezier.

dubbel dd
19 december 2024, 10:09
niet gaan valt tegen

hummer
19 december 2024, 11:14

Word zeer gewaardeerd

Heb er al eens letterlijk voor de deur gestaan, maar toen niet naar binnen geweest.
Wil zaterdag mijn laatste sauna dag van het jaar gaan maken en van Gogh kwam te sprake.

Hoor graag hoe het was.

dubbel dd
19 december 2024, 15:25
ga dan maar naar een andere club of de sauna staat uit of hij is niet op temperatuur

Bram009
20 december 2024, 11:10
Dus ik met vol goede moed naar van Gogh geweest ondanks de berichten... Spijt van niet te geloven...3 dames, die allemaal niet voor der plezier der zitten lijkt wel.. eten niet geweldig faciliteiten niet geweldig ..en toen ik een dame aansprak was het meteen €170,1 uur meer werd er niet gezegd.

Mij zul je hier nooit terug zien helaas

JonnyFontane
20 december 2024, 13:36
Iets van een gewaarschuwd mens.....

cavediver
20 december 2024, 18:42
Letterlijk en figuurlijk de grootste ballentent in het sauna gebeuren van geheel Duitsland.
Blijf weg en spendeer je geld ergens anders maar niet bij FKK van Goch

stimpy3
27 december 2024, 23:45
Ik ben hier op 29 november geweest (ergens 's avonds, op dezelfde dag als mynasch). Beetje de plussen en de minnen: Entree is met vijf euro verhoogd, waardoor je nu op 35 euro inkom zit.
Eten is net zoals vroeger: huisstamppot. Geen Samya/Magnum/Penelope-stijl-buffet. Klaus probeert er echt wat van te maken. Gezellige vent, spreekt ook nederlands, schept netjes voor je op als je wat te eten wilt hebben. Qua aantallen dames zit van goch weer zo'n beetje op de tijd van vroeger (een stuk of 7 zichtbaar in de grote barruimte, en nog een paar verscholen of op kamer). De optik.... tsja, dat was ook vroeger altijd een beetje hit-or-miss. Je moet het geluk hebben dat er net een leuk ding is neergestreken. De prijzen: oeioeioei. ik heb een kamertje gemaakt, met een dame die er op het eerste oog best OK uit leek te zien. Ik lag een beetje bij te komen van de rit naar van goch (ook al is het relatief maar een klein stukje); ik kreeg eerst aanspraak van een dame maatje XXL, en daarna van de dame die er best OK uit leek te zien.

Qua service: daar zei ze buiten de kamer alleen maar over dat ze een "verrassing" voor me had. Nou, dat klopte wel :biggrin::hammer::hah: Op kamer was het 50 euro voor basic service, 50 extra voor pzc, nog eens 50 euro extra voor likken, 50 voor zoenen, anaal, etc. Dit waren zo'n beetje 'beyond magnum/sharks' prijzen maar dan net even over de grens. Waarbij het duidelijk de bedoeling was dat je 200+ euro ofzo neertikte voor een wipje. Afgemaakt op 100 euro, en daarvoor zo'n fantasieloze wip aangeboden gekregen dat ik na 2 minuten al dacht "laat maar zitten, dit gaat 'm niet worden". Optik was op kamer ook wat minder (want net iets beter licht enzo).

Ik wil het over een half jaar nog wel eens proberen, want van goch kan wild varieren; goed mogelijk dat het dan opeens wel OK is omdat er een of twee leuke meiskes zitten zonder poespas. En again, Klaus is wel een aanwinst voor van Goch.

schoolmeester
28 december 2024, 04:48
Die Klaus is wel een goeie kerel, maar ergens klopt er natuurlijk iets niet, als een kok de club goed moet maken.

Eddy_V
21 januari 2025, 21:10
En Efi de Griekse masseuse is weer terug, dus binnenkort toch weer eens naar Goch.
Zal ff wennen zijn na alle Thaise massages..

hasta la pasta
22 januari 2025, 16:39
Zal ff wennen zijn na alle Thaise massages..

Je moet uit je doppen kijken. Als de masseuses allemaal gekleed zijn in een keurig bedrijfsuniform (laten we het maar zo noemen) dan zie ik het verschil niet zo 1-2-3. Echter als ze in hun vrijetijd kloffie je verlekkerend aan staan te gapen (of doen alsof) vanuit een shop die 'healthy massage' op het programma heeft staan, dan weet ik wat je bedoelt. Verloofde nummer zoveel die je te grazen nam.

Even wennen is het zeker . . .

P.S.: veel plezier in Goch