PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch (Goch), Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11

stimpy3
21 september 2017, 23:23
Wat BP2 beschrijft heb ik eerlijk gezegd maar zelden meegemaakt. Incidenteel wel eens dat je verlengt met een half uur en dat je na 10 minuten in het halve uur al klaarkomt, en dat de resterende 20 minuten volmaken ook niet echt meer werkt. Maar dat is meer 'shit happens' dan dat dames d'r op uit zijn. Wat ik wel heb meegemaakt zijn dames die je zo snel mogelijk klaar willen rijden (in clubs zoals acapulco in velbert), en incidenteel ook wel eens in babylon. Daar heb ik soms wel eens dat ik d'r na 5 minuten een eind aan maak, domweg omdat zo'n mens anders eindeloos gaat lopen pompen en trekken omdat er blijkbaar 'moet' worden klaargekomen, ook al moet je daar een lul eindeloos voor mishandelen.

Ik gok zomaar dat Van Goch het een stuk beter zou doen als ze iets betere catering zouden hebben (daar hoef je echt niet zo heel gek veel voor te doen; gewoon de bakken die ze nu hebben toegankelijk maken zodat je d'r zelf wat van kunt pakken, en van 6 tot 9 zorgen dat d'r wat schalen met verse friet/aardappelpartjes/rijst zijn; dat kost je hooguit een tientje op een avond). Oh, en ze zouden die idiote regeltjes opzij zouden zetten.

Liefje
21 september 2017, 23:29
Iemand vandaag nog in van Goch geweest?

cath.leen
22 september 2017, 06:11
Ik kom al maanden niet meer in clubs

Jammer :wink2:

Big spender
22 september 2017, 08:37
Ik heb ze gisteren gebeld, en ze waren gewoon open. Laat je dus niet tegenhouden door alle info hierboven. Gewoon algemene routinecontrole :-) :biggrin:

Ik denk dat dit wel op meer plaatsen zo af en toe gebeurt. Kan de beste overkomen.

stimpy3
22 september 2017, 11:04
Ik heb het een keer in magnum gezien (routinecontrole met 2 man en 1 vrouw), maar op zo'n avond is de sfeer d'r ook wel meteen uit (ook omdat de helft van alle dames aftaait).

fervent
22 september 2017, 14:43
Ik ben er vandaag geweest. Business as usual. Relaxte sfeer. Meiden aan opmaken in hun kleedkamer. Weinig bronzen beelden. Dat dan weer wel. Gelukkig hadden ze die geile lamp in kamer 7 niet meegenomen. Maar een kamertje gedaan en weer vertrokken. Voor wie van plan was te gaan dit weekend: let op: er zijn afsluitingen op de A73.

papi
24 september 2017, 21:51
Ik zit er niet mee
Ik kom al maanden niet meer in clubs

hey Piet,
hoe weet je nu dat de club gewoon open is, als je al maanden niet meer in de clubs komt...?

ik merk wel dat je er niet bent, ik mis je verslagen namelijk...wat's gebeurt?

zou overigens fijn zijn als de club gewoon weer in business blijft....toch ook mijn favo-cluppie

Piet Plezier
25 september 2017, 08:45
hey Piet,
hoe weet je nu dat de club gewoon open is, als je al maanden niet meer in de clubs komt...?

ik merk wel dat je er niet bent, ik mis je verslagen namelijk...wat's gebeurt?

zou overigens fijn zijn als de club gewoon weer in business blijft....toch ook mijn favo-cluppie

Omdat ik Ulla had gesproken

En ik kom niet meer in clubs omdat ik een heel leuk vrouwtje heb leren kennen
En dat gaat super

Het was ook mijn favoriete club, dat weet je.

fervent
7 oktober 2017, 15:58
Ik was er afgelopen woensdag eind van de middag. Ik vond het maar een raar sfeertje: veel meisjes en veel nieuwe meisjes en nauwelijks beren. Dan ontstaat er zo’n hongerige sfeer waarbij de meiden vooral onderling aan het kletsen zijn. Kan nog niet zoveel zeggen over de nieuwe meiden. Dan maar een kamertje gedaan met Paula. En weer vertrokken. Zou zomaar kunnen dat ik binnenkort maar eens een tijdje helemaal niet meer naar Goch ga. Te weinig sfeer.

pau
23 oktober 2017, 23:34
Het was weer eens tijd voor wat ontspanning, en ik moet zeggen dat zowel het aanbod als de service erg goed waren.
Ik heb heerlijk gekamerd met een Roemeense Karoline (errrg goed uitkijken waarvoor ze je allemaal laat betalen) en de Bulgaarse Emilia, waarvoor ik zeker nog eens terugkom.
De sfeer was goed, het was er schoon zoals altijd ...I'll be back

flatchestlover
25 oktober 2017, 15:45
Ik ben nieuw , als ik hier wat type ziet men dan wat ik type , ik denk wel.

Ik probeer het , ik val op flatchested girls , magertjes en klein van stuk , zijn die te vinden bij Van Gogh.

Ricardo Banana
26 oktober 2017, 11:10
Nee, wel precies het tegenovergestelde :)

Eddy_V
26 oktober 2017, 16:27
Nee, wel precies het tegenovergestelde :)
Ben je undercover wezen kijken??:)
D'r lopen wel degelijk enkele lolita types rond in Goch, maar de meeste dames hebben inderdaad een normaal tot stevig

Spiderman1973
28 oktober 2017, 15:59
Als ik het goed lees in onderstaande link is de eigenaresse van Van Goch veroordeelt vanwege geweldpleging en vrijheidsberoving.
Dit zou een sluiting van de zaak tot gevolg kunnen hebben, omdat een eigenaar van een bordeel geen strafblad mag hebben. Daarnaast loopt nog die mogelijke belastingontduiking.

https://www.nrz.de/staedte/kleve-und-umland/angestellte-und-betreiberin-des-fkk-van-goch-verurteilt-id212327743.html

Piet Plezier
29 oktober 2017, 09:38
Weil sie einen Randalierer verprügelten, verurteilte das Amtsgericht Kleve zwei Angestellte und die Betreiberin des Saunaclubs – muss jetzt die Konzession entzogen werden?

Der Saunaclub FKK van Goch wirbt damit, auf „ca. 3500 qm Entspannung und Erotik pur“ zu bieten. Das weitläufige Areal an der Benzstraße sei „die absolute Top-Adresse für den Herrn mit Stil und Klasse“. Der Club habe „Maßstäbe gesetzt“ und sei sogar mit einem „Qualitätssiegel“ ausgezeichnet worden.

Die Vorgänge, die am Freitag vor dem Klever Amtsgericht verhandelt wurden, passen allerdings so gar nicht in dieses exklusive Bild eines niveauvollen Etablissements, das sich der Triebbefriedigung verschrieben hat.

Angeklagt waren die Betreiberin Ulla O. (56), die sich im Privatfernsehen als „Bordell-Testerin“ einen gewissen Ruf erarbeitet hat, sowie der Koch Klaus K. (61) und das für die Sicherheit zuständige Muskelpaket Marco P. (42). Der Vorwurf: schwere Körperverletzung und Freiheitsberaubung.

Gleich zwei Staatsanwälte erschienen im Schöffengerichtssaal der Schwanenburg: Neben dem Juristen, der sich mit den Handgreiflichkeiten beschäftigte, auch Hendrik Timmer, der in einem anderen Verfahren wegen Steuervergehen gegen die Betreiber ermittelt und der erst vor vier Wochen bei einer Razzia kistenweise Wertgegenstände aus dem Bordell beschlagnahmen ließ.

Das Geschehen, über das Richter Bernhard Reekers jetzt zu urteilen hatte, war allerdings weit profaner als die üblicherweise langwierigen und diffizilen Steuerermittlungen – gleichwohl kann ausgerechnet diese Schlägerei vom 28. Februar des vergangenen Jahres dazu führen, dass dem Gewerbe in der Benzstraße der Boden unter den Füßen weggezogen wird.

Was aber war geschehen?

An dem fraglichen Sonntagnachmittag erschien Chemiearbeiter Sebastian W., damals 32 Jahre alt, im Eingangsbereich des Clubs und verlangte, seine dort arbeitende Freundin zu sprechen. Vor Gericht sagte er, er habe tags zuvor „Stress“ mit ihr gehabt, den er zu klären gedachte. Also habe er eine Flasche Wodka getrunken und sich per Taxi in das sechzig Kilometer von seinem Wohnort entfernte Bordell chauffieren lassen. Zur Sicherheit steckte er sich noch einen Teleskop-Totschläger in die Hosentasche.

Das klärende Gespräch kam nicht zu Stande, stattdessen sorgten zunächst der herbeigerufene Koch und dann der Türsteher dafür, dass die Situation nicht eskalierte und der Mann mehr oder minder sanft wieder nach draußen befördert wurde.

An der frischen Luft krakeelte der Mann, sicherlich kein Vertreter der Kategorie „mit Stil und Klasse“, weiter. Das führte dazu, dass auch die beiden Mitarbeiter sowie später die Chefin und deren Mann (gegen ihn läuft ein gesondertes Verfahren) vor die Tür traten und für Ruhe sorgten. Wie genau dies geschah, blieb etwas diffus.

Am wahrscheinlichsten erschien es, dass der Mann der Bordellbetreiberin dem Opfer mit einem Baseballschläger auf die Beine schlug, das Muskelpaket und der Koch sich auf ihn warfen und noch ein bisschen hinterher schlugen, und schließlich die Betreiberin Pfefferspray einsetzte und half, den am Boden liegenden Chemiearbeiter mit Kabelbinder zu fixieren, bis die Polizei eintraf.

Der Staatsanwalt wertete das robuste Vorgehen als gemeinschaftliche gefährliche Körperverletzung, die drei Angeklagten hingegen erschienen ob der Vorwürfe geradezu fassungslos. „Ich bin Koch von Beruf – und kein Schläger“, sagte K., der zudem wortreich auf eine schwere Erkrankung hinwies, die seine Lebenserwartung stark einschränke. „Ich finde es eine Dreistigkeit, mir so was vorzuhalten. Ich habe einen Blutdruck von 200.“ Dann musste die Verhandlung unterbrochen werden, damit der Angeklagte seinen Blutzuckerwert messen konnte.

Für Marco P., den Sicherheitsmitarbeiter, stellte sich die Situation als eine „kleine Rangelei“ dar – „er mit dem Totschläger, ich mit der Stabtaschenlampe“. Das Gericht allerdings wertete nach der Vernehmung einiger Zeugen die „kleine Rangelei“ als Körperverletzung und verurteilte alle drei wegen Körperverletzung, blieb bei dem Strafmaß allerdings unter den Anträgen der Ankläger.

Der Türsteher erhielt eine Freiheitsstrafe von einem Jahr, der Koch eine von neun Monaten, die beide zur Bewährung ausgesetzt wurden. Ulla O., die sich selbst vor Gericht nur als „kaufmännische Angestellte“ des Betriebs bezeichnete und ihr Monatsgehalt mit 1235 Euro bezifferte (beides nahm ihr das Gericht allerdings nicht ab), wurde zu einer Geldstrafe von 90 Tagessätzen à 100 Euro verurteilt.

Das könnte die Unternehmerin angesichts ihres über lange Jahre boomenden Betriebs verschmerzen. Erst vor drei Jahren hatte die Unternehmerin die Triebfläche des FKK van Goch mehr als verdoppelt, nachdem sie die angrenzende Immobilie des Gocher CDU-Politikers Josef Thonnet erworben hatte.

Allerdings könnte die Verurteilung das Ende ihrer Karriere als Bordellwirtin bedeuten: Das Prostituiertenschutzgesetz verlangt von Bordellbetreibern „Zuverlässigkeit“ – und die ist laut Gesetz nicht gegeben, wenn eine Verurteilung wegen Körperverletzung vorliegt.

http://www.kleveblog.de/fkk-van-goch-schlaegerei-mit-folgen/

Zultbroek81
30 oktober 2017, 14:11
Was hier afgelopen zaterdag nog even binnen gewipt.
Ik was met Jessica (die overigens aardig is aangekomen) op de kamer.
En met Lloret de Roemeense blondine die er uit ziet alsof ze Duits is.
Beide goede sessies ,kort maar krachtig 20 min is 35€.
Het was redelijk druk in vergelijking met wat ik gewend ben bij van goch.
Kom er zelden op zaterdag maar ik was toevallig in de buurt.
Het lijkt erop dat de dames toch een beetje zijn terug gekomen op het unfair afhandelen van de financiële zaken.
Ik was maar kort aanwezig en zag ook nog een dame die bij Heaven 7 heeft gewerkt.
Deze is nu bij van goch aan de slag een blonde Bulgaarse dame met enorme borsten.
Ze is een klein bbw”tje” je moet er van houden.
Bezoekje was de moeite ,veel dames aanwezig enkele voor mij nieuwe gezichten.
Ben er al een tijd niet geweest.

Groet spank!

Ep Oorklep
3 november 2017, 00:02
Vandaag na lange tijd maar weer eens gaan kijken hier. Ik was al weer een beetje vergeten hoe alles hier werkt maar de ergernis sloeg al direct toe toen ik in het restaurant aankwam. ik moest een zwarte munt geven anders kreeg ik niks te eten. die had ik alleen niet. nooit gekregen ook. na veel gedoe kreeg ik van de Theke een zwarte munt en ik weer naar het restaurant. Je mag hier het eten blijkbaar niet zelf opscheppen dus je moet bij de dame van het restaurant aangeven wat ze voor je op je bord moet leggen. het bord echter was eigenlijk een schoteltje zo klein dus drie scheppen en het bord was vol. Je mag ook maar 1 soort vlees per keer. Je krijgt maximaal 2 munten dus je moet het de hele dag doen met 2 schotels eten. Ik kon eigenlijk mijn lach niet inhouden bij zoveel gekkigheid. Na het eten viel mijn oog op Raiza. Een knappe Roemeense met donker haar. De sessie was erg goed kan ik wel zeggen. Ik gaf aan 20 minuten van haar service gebruik te willen maken maar bij het afrekenen was 35 euro niet genoeg. ze gaf aan dat 35 euro al heel lang niet meer de prijs is voor 20 minuten. Ik heb dus maar 50 euro betaald. Navraag bij de theke leerde me dat de club niet meer de prijs bepaald. Tegelijkertijd vroeg ze ook om welk meisje het ging met een blik van die gaan we even aan de tand voelen. Ik heb verder maar niet teveel problemen gemaakt want dat was het me zeker niet waard. Ik bestelde wat drinken aan de bar waarna de bar dame om mijn kaart vroeg. Oja, je moet hier betalen voor een drankje. Nu wist ik het weer waarom ik hier nooit graag kwam. De vorige keer had ik ook gedoe met een meisje om de prijs en ergerde ik me ook aan alles in deze club. Heb snel mijn spullen gepakt en ben lekker naar huis gegaan. De line-up was zeker niet slecht vandaag. er liepen zeker 3 a 4 dames rond waar ik wel een kamergang mee zou willen maken maar de club is wel zo verschrikkelijk slecht in vergelijk met SS of YY dat ik hier denk ik niet meer kom.

flatchestlover
3 november 2017, 09:51
Ondanks dat ik graag kom in van Gogh komt mij dit bekend voor , ik was met , naam vergeten , weet alleen dat ze een bulgaarse was met super slank lijf en uitgezakte minitietjes en de sessie was niet echt wat je noemt goed.

Na afloop vroeg zij € 75,00 omdat het 45 minten zou zijn geweest , niet betaald want ik was hooguit 20 minuten en nadat het boekje bij de Theke erbij was gehaald , waar de tijden staan , moest ik € 50,00 betalen , ook dit tegen mijn zin in, ging uit van € 35,00

Als de sessie goed is en er een klik is dan geef ik probleemloos € 50,00 ook voor 20 minuten trouwens.

Maar doorsnee is de sfeer spontaan en haast familiar waarbij dit tegen viel.

Jammer dat de lineup niet meer online staat omdat ik voor de tijd wil weten of mijn type aanwezig is zonder eerst entree te betalen en er niets bij is om onverzaakt weer te gaan.:angryfire:

Johnsonxxx
3 november 2017, 16:18
Ondanks dat ik graag kom in van Gogh komt mij dit bekend voor , ik was met , naam vergeten , weet alleen dat ze een bulgaarse was met super slank lijf en uitgezakte minitietjes en de sessie was niet echt wat je noemt goed.

Na afloop vroeg zij € 75,00 omdat het 45 minten zou zijn geweest , niet betaald want ik was hooguit 20 minuten en nadat het boekje bij de Theke erbij was gehaald , waar de tijden staan , moest ik € 50,00 betalen , ook dit tegen mijn zin in, ging uit van € 35,00

Als de sessie goed is en er een klik is dan geef ik probleemloos € 50,00 ook voor 20 minuten trouwens.

Maar doorsnee is de sfeer spontaan en haast familiar waarbij dit tegen viel.

Jammer dat de lineup niet meer online staat omdat ik voor de tijd wil weten of mijn type aanwezig is zonder eerst entree te betalen en er niets bij is om onverzaakt weer te gaan.:angryfire:

Jammer dat je de naam niet meer weet of een betere omschrijving hebt. Voorin bij de gokkasten, en ook regelmatig bij de bar, zit een dame die Raiza heet en waarmee ik soortgelijke ervaring heb gehad. Overigens zijn er helaas meer dames die zo handelen bij VG, oppassen daar dus.

Eddy_V
3 november 2017, 17:39
Jammer dat je de naam niet meer weet of een betere omschrijving hebt. Voorin bij de gokkasten, en ook regelmatig bij de bar, zit een dame die Raiza heet en waarmee ik soortgelijke ervaring heb gehad. Overigens zijn er helaas meer dames die zo handelen bij VG, oppassen daar dus.
Raisa is normaliter altijd zeer correct! Daarbij is zij Roemeense en niet Bulgaars zoals in het stukje vermeld wordt.
In al die jaren nog nooit ontevreden geweest over service (super) en vergoeding.
Alle dames zullen zich wel eens bewust of onbewust in de tijd vergissen, maar van haar kan je dat niet als vertrekpunt nemen, integendeel!

Afgelopen maandag was ik in de buurt en ben een paar uur in de namiddag binnen geweest. De meest sfeerloze, doodse dag in Goch die ik in 10 jaar meegemaakt heb!
Het enige positieve waren de frikandelllen bij de nasi, maar daar kom ik niet voor.
De enige optie voor mij was Sarina, de Thais/Duitse die ik al 4 jaar ken maar met wie ik nog nooit op kamer was geweest. Ik ken haar goede reputatie maar ergens trok zij mij eerder nooit aan.
Prima uurtje met wederzijdse 69 verwennerij, zij is meer kinky dan ik had verwacht.
Voor mij zijn er betere dames is Goch (als ze er zijn) maar met Sarina was het helemaal goed.

Paula en zusje waren aanwezig. Wat een opvallend familie gen hebben die twee: de jongste begint al dezelfde brede heupen en dikke kont te krijgen als Paula, wat een verschil met 2/3 jaar geleden.
Verder voornamelijk DKC dames met weinig sexy uitstraling.

Club op sterven na dood of krabbelen ze er weer bovenop na alle commotie en juridische gevechten?
Ik hoop het zeker en tevens dat de LU snel weer op orde komt. Ik was er dan op een maandag en dat is één van de mindere dagen maar in Goch was het in het verleden ook op maandagen goed.

flatchestlover
4 november 2017, 10:41
Wat ik wel weet is dat ze net nieuw was , zeker niet Raisa , en voor de tijd in Wenen gewerkt had en ze had 3 kinderen , zij heeft donker zwart haar , echt zigeunertje en der tietjes waren echte theezakjes , terwijl de rest van de body strak en slank was.

En de naam .............................tja en ze zat aan de bar niet bij de gokkasten.

fervent
4 november 2017, 14:17
Vast niet Raisa. Ben daar al vaak mee naar een kamer geweest en die is altijd supernetjes met afrekenen.

papi
5 november 2017, 06:49
Afgelopen vrijdag hier ook weer eens poolshoogte genomen, ik kan het niet laten om hier eens per 2 a 3 weken langs te gaan; Ulla was er niet bij binnenkomst, wel die kleine blonde met slecht uitgevoerde dikke lippen. Achter de bar stond een Nederlandse dame, (nou ja, Limburgse dan) nou moe???!
ik had gehoopt het duo Anni en Gabriella te zien daar, maar helaas. Mijn vaste date Georgiana was er die dag ook niet, maar wel weer genoeg andere om uit te kiezen! Qua beren vrij rustig, maar qua DVP's toch wel weer zo'n 15 meiden om uit te kiezen, met ook een nieuwe knappe donkerharige Roemeense, lang en slank, Anka heet ze en had gewerkt bij Great Palace; vrij cleane sessie (we kennen elkaar nog niet zei ze)....dan moet ik het de volgende keer dus weer proberen.... Verder een goeie sessie gehad met een andere jonge meid die voor mij nieuw was, Lili, ik meen dat ze al een paar maandjes rondloopt...met haar heerlijke kontje
ook nog een hapje gedaan...gelukkig weer geen voedselvergiftiging opgelopen de dag erna...pfffff, wat een drama is dat toch. Stuk halve haan genomen, met een broodje met beleg, de rest waag ik me echt niet aan. Fijn dat de club gewoon open is na die razzia's van de afgelopen tijd, haha. Het heeft wel wat sporen nagelaten, de t.v.'s zijn allemaal weg.:frown:

pau
10 november 2017, 12:57
ik zit meestal niet te wachten op tv's :biggrin:

papi
11 november 2017, 22:06
ik zit meestal niet te wachten op tv's :biggrin:

dan zit jij daar goed jonguh!

Erru
12 november 2017, 09:38
Gisteren een snel bezoek aan VG. Was er al vroeg en ja dan is er op zaterdagochtend na een lange nacht niet veel te beleven, dat wist ik. Er waren rond 12.00 uur een 8tal dames, waar er toch een paar leuke bijliepen. Gelukkig zag ik opeens die kleine dame Sarina voorbij komen, dus mijn bezoek was weer gered. Zoals altijd een geweldige sessie mee gehad en na nog wat gegeten en gedronken snel weer naar huis. Mijn oog viel nog wel op een iets oudere grote donkere dame met lang zwart haar, weet haar naam niet maar zag er goed uit. Ze werd net voor mijn neus door een collega wandelaar gestrikt dus is het er deze keer niet van gekomen.
Weet iemand wie ik bedoel en zijn er al recensies van ???????.

Eddy_V
12 november 2017, 10:10
Mijn oog viel nog wel op een iets oudere grote donkere dame met lang zwart haar, weet haar naam niet maar zag er goed uit. Ze werd net voor mijn neus door een collega wandelaar gestrikt dus is het er deze keer niet van gekomen.
Weet iemand wie ik bedoel en zijn er al recensies van ???????.
Als je met donker ook echt donker bedoeld dan zou deze volle dame de Dominicaanse Caro kunnen zijn.
Werkt al enkele jaren in Goch, soms zie je haar elke week, dan weer een tijdje niet.
Een andere ijsbeer vertelde mij laatst dat zij niet Dominicaans maar Afrikaans is.. zou kunnen maar haar Spaans is 100%.
Leuke dame als je van een maatje meer houdt.

schoolmeester
14 november 2017, 05:27
Wie kan mij bevestigen of NORA en ELLEN nog bij VAN GOCH werken.
Ben er namelijk een tijd niet meer geweest.
Met vriendelijke groet en bij voorbaat dank: schoolmeester.

fervent
14 november 2017, 06:38
Beiden al een tijdje niet gezien.

Eddy_V
14 november 2017, 07:17
Wie kan mij bevestigen of NORA en ELLEN nog bij VAN GOCH werken.

Nora werkt al lang niet meer als dvp maar wel regelmatig als theke/bardame.
Poolse Ellen is regelmatig aanwezig. Soms als theke/bardame, meestal als dvp.

schoolmeester
14 november 2017, 07:31
Ellen komt volgens mij uit Rusland, maar Eddy V, bedankt voor de informatie.
Groeten, schoolmeester.

Piet Plezier
14 november 2017, 09:39
Nora werkt al lang niet meer als dvp maar wel regelmatig als theke/bardame.
Poolse Ellen is regelmatig aanwezig. Soms als theke/bardame, meestal als dvp.

Nora werkt er helemaal niet meer.

Piet Plezier
14 november 2017, 09:40
Groeten, schoolmeester.

klopt helemaal Ellen komt uit Rusland

Eddy_V
14 november 2017, 10:24
Groeten, schoolmeester.
Klopt , haal al die Oostblok landen door elkaar ;)
was ook meer om verwarring met de Afrikaanse Ellen te voorkomen, die vroeger in Goch was.

Piet Plezier
14 november 2017, 10:38
Klopt , haal al die Oostblok landen door elkaar ;)
was ook meer om verwarring met de Afrikaanse Ellen te voorkomen, die vroeger in Goch was.

dat is lang geleden Eddy
Maar die was wel lekker.

Spiderman1973
2 december 2017, 17:14
Vorige week weer eens langs gegaan. Line up was niet al te best, maar gelukkig waren Ada en Paula er.
Begreep van Paula dat de dames hun eigen prijs mogen bepalen, maar dat zij iig de vertrouwde tarieven hanteert. Verder mogen de dames tegenwoordig actief animeren.
Dat laatste wist ik niet, dus was erg verbaasd toen er een dame op eigen initiatief bij me kwam zitten. Niet irritant maar wel haar netjes afgewezen.

De wijzigingen zijn sinds kort van kracht als gevolg van de inval van de belastingdienst laatst. Er was discussie of de dames wel echt zelfstandig zijn of dat er sprake is van loondienst.

fervent
2 december 2017, 20:58
Voor zover ik heb gezien, hanteren ongeveer alle meiden de vertrouwde tarieven. Misschien spreken ze dat onderling wel af. Line-up inderdaad wat mager de laatste tijd. Dat zal zo richting kerst wel niet veel beter worden. Meestal ben ik van half december tot half januari niet in een saunaclub te vinden.

The Major
4 december 2017, 19:48
Is Raisa nog aanwezig?
Dat is voor mij ongeveer de enige die ik sinds de condoomplicht toch de moeite waard vind om naar Goch te gaan......

Eddy_V
4 december 2017, 20:00
Is Raisa nog aanwezig?
Dat is voor mij ongeveer de enige die ik sinds de condoomplicht toch de moeite waard vind om naar Goch te gaan......
Nou zou ik daar iets over kunnen schrijven mbt de service in Goch bij vrijwel alle dames...
maar het is beter om dat niet te doen ;)

PS nog niet zo lang geleden was Raisa aanwezig

Spiderman1973
6 december 2017, 19:20
Geen idee of Raisa werkt, maar een belletje kan geen kwaad om een vergeefse rit naar Goch te voorkomen.
Rond de jaarwisseling kun je idd beter wegblijven. HoorDe van Paula en Ada dat ze 15 december al vertrekken.

Piet Plezier
6 december 2017, 20:03
Is Raisa nog aanwezig?

Raisa is vandaag ook aanwezig

fervent
12 december 2017, 20:03
Voor de fans: Paula en Ada zijn vertrokken naar Roemenie. Alhoewel dat natuurlijk nooit helemaal zeker is, zijn ze van plan niet meer terug te komen in het nieuwe jaar. Jammer. Ik ben zeker 200 keer met Paula naar de kamer geweest. Onnodig te zeggen dat dat iets doet: met haar en met mij. Ongeveer iedere keer was spannend, verrassend en vooral heel mooi en lekker. ruim drie jaar lang, een of twee keer in de week ben ik naar Goch gereden: 80 km heen en dan ook weer terug. Is ook een prijzige aangelegenheid geweest. Het was het drie keer waard: iedere keer. Het zal wel even wennen zijn zo zonder haar, en dat is voor haar ook het geval. Voorlopig maar even niet meer naar Goch.

d_man
13 december 2017, 10:21
dat klopt ze zijn voorgoed weg woensdag 13-12 zou eigenlijk de laatste werkdag zijn...
ik benieuwd of er zulke toppers er weer zullen komen.

fervent
13 december 2017, 13:29
Ik sprak Paula nog en ze zei dat het zo stil was in Goch door de sneeuw dat ze besloten eerder te stoppen en naar Roemenië terug te gaan. Of er weer zulke toppers komen? Ik hoop het maar.

Eddy_V
14 december 2017, 00:10
Woensdagavond een bezoekje gebracht en van een leegloop bleek absoluut nog geen sprake te zijn.
Ook het aantal bezoekers voor een woendag namiddag en avond was behoorlijk.
Ca 15-20 dames (altijd lastig met sommige meiden die langdurig op kamer of in kleedkamer zitten).
Line up gemiddeld qua looks, zeker voor de liefhebbers van normaal postuur veel keuze. 2 superslanke waarvan 1 bekend is van zeer matige service. En 1 heeeeeele forse die het opgeheven animatie verbod gebruikte om mijn tijd te doden...heel fraai gezichtje deze Turkse dame (Myriam als ik het goed heb), een enorm bos hout (F cup ?) en een kont waar mijn nachtkastje bij in het niet valt.
Heb toch maar bedankt voor de eer en heb Raissa wat geluk gebracht door de gokmachines te beïnvloeden met mijn mentale krachten.
Zou zo maar kunnen dat zij vandaag meer uit de machines dan uit de klanten gehaald heeft. Hoe dan ook altijd een zekerheid en mijn twijfel om het eens te proberen met 1 van de andere (enigszins nieuwe) dames toch in het voordeel van Raissa laten vallen en daar beslist geen spijt van gekregen. Wauw wat kan zij geil worden en een heerlijke 69 geven.

Het ratje is ook weer aanwezig. In welke club zij ook werkt, zij weet mij altijd direct bij de lurven te pakken en met allerlei onzedelijke voorstellen te bestoken. In eerste instantie herkende ik haar niet met haar bril op. Pas toen ik vroeg wat haar naam ook alweer was in die andere club, toen viel het kwartje. Tevens probeerde zij mij nog te koppelen aan, dan wel een trio te doen met, haar vriendin Annabel, die later ook nog als haar nichtje werd voorgesteld...
Eigenlijk had ik het ratje een kans moeten geven, ze zal dat hinderlijke upsellen in de kamer inmiddels toch wel afgeleerd hebben?
bovendien zag zij er goed uit, iets minder skinny dan voorheen.
Heb het bij 1 uurtje plezier met Raissa gehouden. Gisteren en vanochtend al elders liggen vozen (dat begon gisteren in Babylon) en deze combi werd vooral ingegeven door mijn nieuwsgierigheid nadat ik er een week of 6 niet geweest ben en het ontvangen vrijkaartje van een ander forum dat bijna zijn geldigheid verloor. Was voor de nieuwe theke dame nog ff puzzelen hoe dat werkt maar met hulp van Shireen werd alles snel verzorgd ondanks de rare code waarvan ik maar hoopte dat die in orde zou zijn, wat ook zo was Had te maken met misbruik van het vrijkaartjessysteem door iemand die het oude systeem kennelijk te goed kende en daardoor zijn eigen vrijkaartjes ontwikkelde.

Ca 4 uur doorgebracht. Eten had ik vantevoren gedaan en dat leek mij achteraf geen slechte beslissing. Blijf dit jammer vinden dat sinds het vertrek van Barbara de kwaliteit van de etenswaren er niet op vooruit zijn gegaan.
Vond 1 intensieve porno sessie met Raissa wel voldoende voor deze dag.

Zaterdag 16 december kerstparty met tombola, zal best een leuke dag/avond/nacht worden.
Daarna zullen er vast een aantal dames op kerstreces gaan, waaronder in ieder geval Raissa.

stimpy3
23 december 2017, 13:39
Afgelopen donderdag (21 december) nog een bezoekje gebracht aan van goch. Omdat van goch niet bepaald op 1 staat wbt culinaire voorzieningen, had ik eerst gegeten bij 'schnellrrestaurant wissing' in kleve ( http://www.restaurant-wissing.de/ ) , waar ik voor een tientje een gegrilde steak met frietjes kreeg die net zo groot was als m'n bord. Aanrader ipv de mcdonalds of KFC (goed teken: zaak zat bomvol met locals die voor de afhaal kwamen).

Van daaruit doorgereden naar van Goch om daar uit te buiken, om 20:30 aangekomen. Het viel wat betreft dames nog best mee; er waren ongeveer 8-10 dames, en niet de beroerdste qua optik. De man/vrouw verhouding was ongeveer 1:1, met nog wat aanloop. Ruwweg de helft Turken waarvan d'r een paar naar vervelende territoriumdrift neigden (in de doucheruimte de middelste van drie douches pakken, dat soort werk). Zo rond 21:00 waren d'r 4 m/v op kamer, waardoor het wel opviel dat de bezetting wat minder was. Om 21:15 me nog vermaakt met een jonge turk die net kwam aanlopen en blijkbaar voor het eerst in een saunaclub was, daarom eeen kleine rondleding kreeg van een van de dames die hem uitlegde hoe het bij van goch werkte, en dat de dames allemaal beschikbaar waren als ze vrij waren. Hij 'jij ook?'. Zij:'ja, ik ben nu ook vrij'. En daarna ging het stel meteen door naar de kamer :roll3:

Om 21:30 nog een prima kamer gemaakt met jessica (prima tongzoenwerk , pijpen ook prima). Had het verder wel gezien, dus om 22:15 naar huis gegaan.

d_man
25 december 2017, 13:27
Stimpy3 heb je iets tegen Turken..?

WA
25 december 2017, 13:45
... Turken waarvan d'r een paar naar vervelende territoriumdrift neigden (in de doucheruimte de middelste van drie douches pakken, dat soort werk).

Iedereen weet toch dat je NÓÓIT de middelste van drie douches mag nemen... dúh, is gewoon SC etiquette :hammer:

Nulnulzeseneenhalf
25 december 2017, 14:28
Iedereen weet toch dat je NÓÓIT de middelste van drie douches mag nemen... dúh, is gewoon SC etiquette :hammer:

Oei? Die fout maak ik regelmatig in de wellness van YY. Nou begin ik het te begrijpen.

Dus niet!

stimpy3
25 december 2017, 14:29

Ik heb niets tegen turken, maar het viel me wel op dat d'r vandaag veel meer waren (kan me dat van voorgaande bezoekjes niet herinneren). Had er niet veel last van, buiten dan dat soort douchedingetjes. Bij clubs als acapulco zijn het vaak de breedgeschouderde 'niet-ethnische duitsers' die net ff hun dominantie moeten bewijzen door bij het voorbijlopen net ff met hun schouder tegen je aan te tikken, da's IMO net ff een paar tandjes hinderlijker dan dit. Duitse locals zijn daar wat subtieler in.

stimpy3
25 december 2017, 14:34
Oei? Die fout maak ik regelmatig in de wellness van YY. Nou begin ik het te begrijpen.

Dus niet!

Ik vind 't dus niet zo prettig als ik onder het douchen op een meter afstand van iemand sta (zeker niet als zo'n figuur zichzelf met veel misbaar schoon staat te maken). Als iemand de middenste douche pakt van drie douches, dan sta je dus altijd in iemand 'private space' (en andersom ook). Als je de douche aan de zijkant pakt, heb je nog een douche 'ruimte' tussen jou en die andere gast. Tenzij je natuurlijk het liefste de hele doucheruimte voor jezelf wilt hebben ;-)

Zultbroek81
25 december 2017, 14:46
Grappig om te lezen hoe mensen kijken naar 3 douches en het gebruik daarvan.
En als je de middelste gaat gebruiken maakt jou dat dominant?
Private space?
Je staat in een open douche waar 3 mensen kunnen douchen.
Ik zie het als een behoefte.
Het zou toch vreselijk zijn als hier geen mogelijkheid toe was.
Met zon gedachte maak je het voor andere ook niet prettig.

Nulnulzeseneenhalf
25 december 2017, 14:47
Ik vind 't dus niet zo prettig als ik onder het douchen op een meter afstand van iemand sta (zeker niet als zo'n figuur zichzelf met veel misbaar schoon staat te maken). Als iemand de middenste douche pakt van drie douches, dan sta je dus altijd in iemand 'private space' (en andersom ook). Als je de douche aan de zijkant pakt, heb je nog een douche 'ruimte' tussen jou en die andere gast. Tenzij je natuurlijk het liefste de hele doucheruimte voor jezelf wilt hebben ;-)

Kennelijk ben ik met andere dingen bezig in een saunaclub.

Concreet houdt dit in dat veel clubs als de sodemieter hun doucheruimtes moeten aanpassen. Voorzover ik mij kan herinneren staan de douches nergens meer dan een meter uit elkaar. Ik twijfel nu effe over SS, waar de ruimte iets groter lijkt. Maar in een club als GT heb je dan echt een probleem. 4 douches en vaak allemaal bezet. En op de kamers hebben ze daar geen douches.

stimpy3
25 december 2017, 15:12
Met douches werkt het net zo als met urinoirs (https://blog.xkcd.com/2009/09/02/urinal-protocol-vulnerability/). Of ga je ook altijd direct naast iemand anders staan te pissen omdat een urinoir een urinoir is? :')

Ben nog nooit in GT geweest, maar op basis van de verhalen over gigantische drukte e.d. hoeft dat voor mij ook niet zo.

Eddy_V
25 december 2017, 15:30
Met douches werkt het net zo als met urinoirs (https://blog.xkcd.com/2009/09/02/urinal-protocol-vulnerability/). Of ga je ook altijd direct naast iemand anders staan te pissen omdat een urinoir een urinoir is? :')

Ben nog nooit in GT geweest, maar op basis van de verhalen over gigantische drukte e.d. hoeft dat voor mij ook niet zo.

Stimpy3 heeft misschien wel een beetje een punt, maar stel dat van de drie douches de buitenste beide al in gebruik zijn.. dan neem je toch de middelste of ga je dan wachten?
Op het moment dat je de middelste neemt en je beide buurmannen (of vrouwen wat in Goch ook voorkomt) zijn klaar met douchen, moet je dan van binnen opschuiven naar links of rechts...? Wat is hierin de douche etiquette ?

Ik neem bij de douches in het oude gedeelte overigens ook altijd de middelste indien mogelijk uit de simpele praktische reden, dat deze het langste blijft stromen en daarvoor het beste in te stellen is.
Misschien had die andere bezoeker dat ook in de gaten?!

Zultbroek81
25 december 2017, 15:43
Het is een douche ,was jezelf gewoon en ga een lekker neuken!
Daarnaast @stimpy3 ,als je nog niet in gt geweest ben heb je idd wat gemist.
Ga er eens een keertje heen en je zult vaker gaan :)

fervent
25 december 2017, 16:16
Je kan ook ervoor kiezen te gaan douchen in de doucheruimte bij de sauna. Vaak minder druk, maar wel echt vaak op de knop drukken.

noglangnietuitgewandeld
25 december 2017, 21:20
Ik vermoed dat er eerstdaags een aantal berichten kunnen worden verplaatst naar het topic: Privacy tijdens het douchen.

Badslippers
25 december 2017, 22:06
Gewoon pissen in de douche en je creëert voldoende privacy.

Eddy_V
25 december 2017, 22:19
Gewoon pissen in de douche en je creëert voldoende privacy.
Ik ben nogal krenterig en voor dit soort grappen vragen de dames 20 euro extra

Piet Plezier
25 december 2017, 23:03
Ik ben nogal krenterig en voor dit soort grappen vragen de dames 20 euro extra

dat wisten we al

stimpy3
25 december 2017, 23:07
Je kan ook ervoor kiezen te gaan douchen in de doucheruimte bij de sauna. Vaak minder druk, maar wel echt vaak op de knop drukken.

Ja, die doucheknoppen daar zijn zo kort afgesteld dat je haast net zo goed met een hand op de knop kan blijven staan ;-)

Nulnulzeseneenhalf
25 december 2017, 23:08

Ik ben naar een kerst diner geweest, en ben “net” terug. Kennelijk heb ik nogal wat gemist. Dit is de eerste keer in mijn leven dat ik van dit protocol hoor. Nooit geweten dat het bestond, nooit mijn eigen afgevraagd óf dat zoiets bestond.
Áls ik al in een openbaar urinoir terecht kom, dan ga ik in eerste instantie niet direkt naast iemand staan. Mocht net echter zo druk zijn dat er geen plaatsen meer vrij zijn, minimaal een plaats verwijderd van een ander, dan ga ik dus wel naast iemand anders staan. En bemoei mij vervolgens met mijn eigen gezeik, sorry, ik zorg dat mijn straal op de juiste plek terecht komt. Ben ik als eerste, dan kies ik een plek uit die mij efficiënt lijkt. Maar in de toekomst zal ik beter opletten.
In saunaclubs kies ik in principe een douche uit die vrij is, en hou daarbij rekening met het feit dat anderen misschien wat meer ruimte nodig hebben om te spetteren met het water. Is er echter geen ruimte meer, dan neem ik gewoon de naastliggende douche. Ik ga niet wachten totdat er een douche is die meer als één plaats van een andere verwijderd is. Het spijt me, maar met zulke onzin ga ik me niet bezig houden.

stimpy3
25 december 2017, 23:18
Het is ook geen echt 'protocol', als in dat er regels voor zijn, maar het werkt min-of-meer onbewust zo. Let maar eens op bij discotheken, tankstations e.d.: de meest gebruikte urinoirs zijn die in de hoeken. Qua properheid kan het daarom wel eens handig zijn om 'tegendraads' te gaan pissen, dus een urinoir *naast* het urinoir in de hoek te pakken, omdat de meestgebruikte urinoirs er ook nog wel eens het goorste uitzien. En bij de saunaclub-douches werkt het net zo ;-)

Pandabeer82
25 december 2017, 23:55
Het is ook geen echt 'protocol', als in dat er regels voor zijn, maar het werkt min-of-meer onbewust zo. Let maar eens op bij discotheken, tankstations e.d.: de meest gebruikte urinoirs zijn die in de hoeken. Qua properheid kan het daarom wel eens handig zijn om 'tegendraads' te gaan pissen, dus een urinoir *naast* het urinoir in de hoek te pakken, omdat de meestgebruikte urinoirs er ook nog wel eens het goorste uitzien. En bij de saunaclub-douches werkt het net zo ;-)

Maar bij DVP's wil je juist weer de meest gebruikte en/of beschreven exemplaren, wat die zijn het best. Wellicht ook de meest gore.....:biggrin:

Havingfun
26 december 2017, 01:56
Er zijn kamers in gt met douches !

stimpy3
26 december 2017, 02:14
In psr heb je die ook, op de eerste etage, en in VV heb je ook kamers met douche. Alleen heb ik die meestal alleen ff na afloop gebruikt, niet van tevoren of als onderdeel van de sessie. Moet ik eigenlijk nog eens doen.

(en vaak heb heb je ook dames die een soort van 'eigen kamer' hebben, vaak is dat een kamer zonder douche- dus je moet d'r dan wel op tijd bij zijn als ze de sleutel halen)

Piet Plezier
26 december 2017, 08:42
genoeg gezeikt, biertje??

Dalton
26 december 2017, 10:57
Er zijn kamers in gt met douches !

In LEKKERDING met bubbelbad en hetzelfde voor het paradijs ACAPULCOGOLD.

Liefje
26 december 2017, 11:00
Wat een gezeur allemaal.
Terug naar de orde van de dag!
Een fijne tweede kerstdag vandaag.

forgetskinnyletsgetfatty
28 december 2017, 19:42
Kerstavond 24 december in Van Goch

Na het avontuur in Wüppertall, stond ik een klein uur later, bij FKK Van Goch voor de deur. :rolleyes:

Met een kus welkom geheten door Shireen 2.0 Was al een tijdje geleden dat ik haar gezien had, toen zat ze nog ruim in het vlees, met een H-Cup. Twee handen schoten toen te kort om die moordwapens te omklemmen. Inmiddels een normaal postuur met een geslonken cupmaat, voorzichtige schatting C of D, hoop wel dat ze nog stevig zijn, en niet dat als de beha uitgaat, ze als natte theezakjes tot haar navel reiken. :tietjes:

Het aantal dames bedraagt 6-7 stuks en een masseuse, slechts een paar gezichten komen mij bekend voor, naast theke Shireen en kokkie Eva, herken ik Thaise Sarina, Peppie en ik denk Anna. Helaas kunnen de dames mij niet overtuigen om een kamergang te doen. In gesprek gekomen met een “first time visitor”, tenminste voor Van Goch dan. :rolleyes: Bijna een uur lang als Waldorf en Stadtler de activiteiten van de dames gevolgd. :teuflisch:

Tegen de klok van 22:30 het burgerkloffie weer aangetrokken, afgerekend en afscheid genomen van Shireen, en Van Goch, zonder een kamer te maken verlaten. :flatto-bye:

Rest mij nog een vraag; Ben ik nou Waldorf of ben ik Stadtler?:hammer:

Eddy_V
29 december 2017, 00:04
Nadat ik mijn plannen om 6 dagen naar de Alpen te gaan icm een bezoekje aan Zürich op het laatst gecancelled heb, was er voor de donderdag ineens tijd om een rondje te golfen in de omgeving van Nijmegen. Stralende zon, stevige wind en een gevoelstemperatuur van -4 in het eerste uur. Daarna kreeg ik het al snel warmer maar pas echt warm zou ik het midden op de middag krijgen toen ik voor een paar uurtjes naar Goch was doorgereden.
Parkeerplaats zo goed als vol en dat was binnen te merken, man of 15 binnen die (uiteraard deze week) net in de meerderheid bleken te zijn tov de dames.
Nog aan de theke om af te rekenen en wordt al verwelkomd door liefje, die mij niet in een club had verwacht gezien mijn aangekondigde vakantiereis. Na wat bijkletsen over de stand van zaken van de club, de line-up en over de perikelen die mij deden besluiten om de skivakantie uit te stellen werd ik hartelijk verwelkomd door een uiterst vriendelijke jongedame. Maar wie was zij nu ook alweer?? Zoals ik vandaag vaker concludeerde : of ik moet toch spoedig naar de oogarts of mijn geheugen verlies neemt weer toe want twee weken geleden had ik nog met haar zitten kletsen... het ratje! Maar nu zag ik ineens waarom ik haar niet direct herkende toen zij begon te praten: zij heeft iets aan haar gebit laten doen, waardoor het beroemde spleetje tussen haar boventanden er niet meer zat en alle tanden prachtig naast elkaar aansloten. Na deze conclusie was ik iets meer gerustgesteld over de mogelijke symptomen van vroegtijdige dementie, maar ik liet haar desalniettemin weer alleen want haar ADHD instelling was mij vandaag toch wat te veel van het goede. Een andere stamgast heeft de honneurs keurig waargenomen en vertelde mij later dat zij prima op de kamer was en niet meer allerlei extra's voorstelde of maar bleef kletsen en stuiteren. Dat biedt perspectief voor de toekomst. Ik zal haar werknaam hier wederom niet vermelden, dat is tenslotte niet aardig icm de bijnaam die we haar destijds gegeven hebben maar mocht het de volgende keer tot een kamer komen dan zal ik niet meer verwijzen naar deze bijnaam.

Van de ca 12 aanwezige dames behoorden er 3 sowieso tot de GMC : Nadine, Betty (Betsy?) en Raissa.
Nadine maar es overgeslagen, wel een knap meisje met een hele keurige, goede service maar een beetje te gemaakt, te profi voor mij. Net toen ik aanstalten wilde maken om naar de fraaie slanke Betty te gaan werd zij benaderd door een andere stamgast, dus nog maar even verder praten, afwisselend met liefje en met de andere Nederlandse (niet schrijvende) stamgast. Totdat Raissa weer in de bar kwam. Zodra zij zich omgekleed had kwam zij lachend op mij af en wilde ik haar uitnodigen om tussen mij en de andere stamgast in te gaan zitten danwel op mijn schoot plaats te nemen. Maar mijn collega ijsbeer voelde zich daarmee niet op zijn gemak en verliet het toneel onmiddellijk. Wat smalltalk over kerst en nieuwjaar en over de verwarring waardoor ik meende dat zij ivm vakantie wat langer afwezig zou zijn. Dat is dus duidelijk niet zo, weliswaar wat vrije dagen maar geen lange reis naar Roemenië gepland.
Kamergang als vanouds , wild, tongzoenend, likkend en pijpend in diverse standjes een minuut of 50 bezig geweest. Ik durf het toe te geven: ik was daarna een beetje moe....:biggrin:

Daarna Betty wel zien zitten aan de bar, maar ik was om meerdere reden wel zo’n beetje aan het eind van mijn Latijn en heb na nog een colaatje het pand verlaten.
Welke club zal ik in 2018 als eerste bezoeken..? Hangt mede van mijn werk- en reisschema af, maar naast Sixsens en YY, maakt ook Van Goch weer een goede kans.
Het zal van het moment afhangen waarop een mij zeer welbekende dame terugkeert in Sixsens respectievelijk een andere leuke meid van Babylon naar YY verhuist.
Ik gok op YY, maar als dat nog even uitgesteld wordt dan blijft Goch voor mij bijna altijd wel een club voor een paar uurtjes vermaak en één of tweede (zeer) goede kamergangen. Meer hoeft het niet te zijn.

BP2
30 december 2017, 11:22
Ach, heb je ooit anwb wegwijzer bord naar bijvoorbeeld Amsterdam, zelf naar Amsterdam zien gaan? ;)

Heb van bovenstaande problemen die BP2 beschrijft zelden last gehad in Goch. Telkens weer een (soms beperkt) aantal leuke meiden en kennelijk werkt het als je even op de klok of smartphone kijkt bij binnenkomst op de kamer.
mbt de Roemeense minuten, daar gaan in de meeste clubs ca 50 van in een uur :biggrin:
En dat geldt vaker naarmate je minder bekend in de club bent, ondervond ik zelf gisteren in Happy Garden weer eens aan d'n lijve.

Hopelijk blijven ze open want de topless rondlopende rode furie staat nog mijn bucketlist!

Dat komt omdat je met geld smijt en daar zijn die gieren gek op.

Eddy_V
30 december 2017, 13:24
Dat komt omdat je met geld smijt en daar zijn die gieren gek op.
Beetje domme en ook nogal trage reactie.
90,- voor een uurtje vind ik nogal meevallen.
Soms rond ik af op 100,- dat is voor BP2 kennelijk al patser gedrag :confused:

Husky
31 december 2017, 16:04
na een goede kamer sessie, waar het wederzijds genieten is,rond ik ook altijd af naar 100 Euro,
Ik heb mijn optimale plezier en de DVP ziet het ook als beloning voor de getoonde kwaliteit en inzet.
En het betaald zich dubbel uit al je een volgende keer op kamer gaat, succes en kwaliteit verzekerd.

The Major
1 januari 2018, 15:07
Beetje domme en ook nogal trage reactie.
90,- voor een uurtje vind ik nogal meevallen.
Soms rond ik af op 100,- dat is voor BP2 kennelijk al patser gedrag :confused:

Sterker nog....als je met de generaliserende kwalificatie "gieren" naar de dames kijkt (en je waarschijnlijk ook zo gedraagt naar hen) kun je volgens mij per definitie al geen geweldige service verwachten...Zij proberen hun geld te verdienen en net als in het gewone leven geldt dat jouw houding naar een opdrachtgever of klant in hoge mate bepaalt hoe je met elkaar omgaat...en ook daar bepalen beide partijen de condities en ook daar komt het aan beide kanten voor dat de afspraken niet altijd worden nagekomen.....
Met een houding dat je, omdat je nu eenmaal betaalt, je ook gelijk alles kan permitteren, kom je, overigens volledig terecht, ook in een saunaclub nergens.....

Ik ben langere tijd regelmatig in van Goch gekomen (ga er binnenkort maar weer eens naar toe....) en heb me in 25+ kamergangen misschien 1 of 2 keer bekocht gevoeld en dat was met dames die er maar heel korte tijd gewerkt hebben. Natuurlijk heb je met sommigen een betere klik of betere aantrekkingskracht, maar over het algemeen ben ik tevreden van de kamer gekomen en in sommige gevallen (Raisa!!) veel meer dan tevreden.....:biggrin:

papi
2 januari 2018, 19:12
man man man, wat neuken we allemaal die Raisa allemaal af zeg....

Eddy_V
2 januari 2018, 21:53
En dan ben ik ook nog zo’n sukkel die haar eerst klaar likt :hammer:

phoenix
2 januari 2018, 21:55
hmm eddy bij sommige vrouwen kan je ze beter als eerste klaarlikken...ik ken raisa niet, althans wellicht wel, maar is niet mijn type.

Piet Plezier
2 januari 2018, 23:27

en jij denkt echt dat ze klaarkomt??

Piet Plezier
2 januari 2018, 23:33

Ik was haar eerste klant in 2014
Toen was ze nog lekker vers
Nu is het een afgelikte boterham geworden

Nulnulzeseneenhalf
3 januari 2018, 00:08
Ik was haar eerste klant in 2014
Toen was ze nog lekker vers
Nu is het een afgelikte boterham geworden
Als je er zo over denkt, waarom ben je dan ooit een club binnen gestapt? Op zoek naar dit soort van gezelschap?

Eddy_V
3 januari 2018, 00:12
en jij denkt echt dat ze klaarkomt??

Natuurlijk, ik ben een natuur talent!
Soms kom ik niet eens aan neuken toe, moet ik eerst stuk voor stuk die meiden klaar laten komen, ben ik mooi klaar mee!

Piet Plezier
3 januari 2018, 08:45
Als je er zo over denkt, waarom ben je dan ooit een club binnen gestapt? Op zoek naar dit soort van gezelschap?

ja zo denk ik erover
Kijk toen ik in 1998 met de saunaclubs in aanraking kwam, dacht ik ook dat ze klaar kwamen
Maar ik was er snel achter dat het een fabeltje was.
Ik ga op me rug liggen met een fles bier in me hand en laat me lekker leeg zuigen

salitos
3 januari 2018, 11:20
t me

Eddy_V
3 januari 2018, 15:54
t me
Kort maar krachtig !

Bluebear
3 januari 2018, 16:00

#metoo

papi
4 januari 2018, 22:23
#metoo

shit nou, dat doe ik ook. Maar het is gewoon een supergeile afgelikte boterham!! eerst lekker aflebberen door haar en daarna klaarlikken die meid, en dan 10 minuten laten zuigen....nu hou ik op hoor. You get the picture...

BP2
5 januari 2018, 10:53
ja dat denkt hij echt het is ook zo een hecht

BP2
5 januari 2018, 10:54
laat de heren dromen het kost ze immers veel geld

fervent
5 januari 2018, 15:58
Wat zou er toch op die boterham zitten dat iedereen daar zo graag aan likt?

forgetskinnyletsgetfatty
15 januari 2018, 19:11
Zaterdagavond 6 januari 2018.

Na de zevende hemel te hebben verlaten, koers gezet naar FKK Van Goch tegen 23:00 met enthousiaste begroeting door theke Shireen welkom geheten.:teuflisch: Een line-up van een 12-tal dames, waarvan een aantal mij van naam en van gezicht wel bekend voorkomen, en van sommige weet ik ook de prestaties op de kamer. Helaas is geen van persoonlijke favorieten aanwezig, dus mag ik schakelen naar het plan+. :rolleyes:

Het werd de Tjechische Jana. Ex SixSens, YingYang en nog wat meer clubs. Wat smalltalk op de bank, en toen maar een kamer opgezocht. Op de kamer, een standaard sessie, waar haar profi trekjes toch wel boven kwamen. :wand: Jana haar premie gegeven, om mij niet meer lastig te vallen. :wand:
HHG minder dan 25%. :rolleyes:

Nog wat te drinken genomen, en kort hierna het pand verlaten. :wink2:

papi
25 januari 2018, 23:12
Beetje rustig hier in dit topic met updates van de lineup....ik ga er binnenkort maar weer eens poolshoogte nemen. Iemand nog geweest laatste weken? Ben benieuwd of meiden zoals Georgiana, Anni, Gabriela, Anka en Lily er (weer) zijn....of wellicht nieuwe meiden...of is het kommer en kwel in vergelijking tot 2 maandjes geleden..beetje blijven hopen he?

BP2
29 januari 2018, 10:30
Beetje rustig hier in dit topic met updates van de lineup....ik ga er binnenkort maar weer eens poolshoogte nemen. Iemand nog geweest laatste weken? Ben benieuwd of meiden zoals Georgiana, Anni, Gabriela, Anka en Lily er (weer) zijn....of wellicht nieuwe meiden...of is het kommer en kwel in vergelijking tot 2 maandjes geleden..beetje blijven hopen he?

Giorgiana is er, Anni (nog) niet, rest ken ik niet.

BP2
29 januari 2018, 11:05
Ik kom er elke week wel n keer, mooi dichtbij en ja ik weet dat er leukere clubs zijn op elk vlak waarom je een club zou kunnen bezoeken. Eten in Goch lets not go there, sfeer in Goch moet jezelf maken, netheid in Goch t gaat, muziek in Goch hmmmmm. Maar er zitten best leuke vrouwen. De roemeentjes daar zijn niet zo mijn ding allemaal erg uitgenast en niet erg open of vriendelijk, kan ook door de vele Turkse klanten komen ik pak alleen de nieuwe om ze in te werken. Maar de Bulgaarse horde met Anni, Galina, Ratje, Betty, Victoria en Nadine herbergt schoonheid, gezelligheid en vakmanschap.N thaise topper, n latina topper, genoeg om n leuke avond te hebben. Ik zit ook liever in h7, venus, freude, phg of great palace maar Goch is mooi dichtbij en ben blij dat het er zit voor de weekend aflaat.En vooral 150 km terugrijden na een clubbezoek heb ik ene hekel aan gekregen.

Caro, Betty, Victoria, Ratje en Nadine zijn mn favos en voor mij goed allemaal goed in wat anders maar kan van veel zaken erop en eromheen genieten dus variatie genoeg.

Afgelopen weekend was het heel rustig, met mannen en vrouwen, heb Melani jammer, ik houdt van haar grillige ADHD gedrag en op de kamer gewoon erg lekker niet gezien vorige week wel en ook open lachebekje Anni was er niet,wie wel:
Giorgiana de perfecte jonge Rubens schoonheid maar vervelend in de omgang, handvol andere vreugdeloze Roemeentjes die mijn interesse niet hebben, Betty, Victoria, Caro, thaise, Nadine, uit Babylon was getransfereerd de heel sexy Galina amor amor amor, en natuurlijk onze founding mother Peppy was er ook. Maar de kenners weten dat ze op zaterdag altijd bezoek krijgt van haar meest trouwe gast. Dankzij de vrouwen die ik noemde ook gezelligheid aan de bar en Victoria blijft n heerlijk poppetje, Betty is top, die tieten van Caro daar droom ik van en Nadine als onbereikbare koele schoonheid verpersoonlijkt trouw en niet aflatend dat mannen van Venus komen en vrouwen van Mars of was het andersom. Volgende week weer ? Denk het wel.

phoenix
29 januari 2018, 11:39
hmmm ik ben niet overtuigd...en zeker niet wat betreft welness en eten....bovendien de beste dames zijn weg..geef mij dan maar lekker dichtbij LEKKER DING in Emmerich, daar ziten 5 toppers die voorheel veel klandizie zorgen in die tent...

Brad Clitt
29 januari 2018, 11:44
@ BP2

Bulgaarse Anni (tenminste als je die met de flinke boezem bedoelt) zit weer in YY sinds een week of twee, ze ziet er goed uit.

Eddy_V
29 januari 2018, 14:41
@ BP2

Bulgaarse Anni (tenminste als je die met de flinke boezem bedoelt) zit weer in YY sinds een week of twee, ze ziet er goed uit.
Is inderdaad dezelfde , Janet vertelde mij toen ik er in week1 was dat Anni ook niet meer terug mocht komen. En dat met een gezichtsuitdrukking dat ik ook maar niet verder heb doorgevraagd.

BP2
29 januari 2018, 14:51
hmmm ik ben niet overtuigd...en zeker niet wat betreft welness en eten....bovendien de beste dames zijn weg..geef mij dan maar lekker dichtbij LEKKER DING in Emmerich, daar ziten 5 toppers die voorheel veel klandizie zorgen in die tent...

Goede tip Phea dat was altijd n mooie club, binnenkort maar eens langs dan maar.

BP2
29 januari 2018, 14:53
Is inderdaad dezelfde , Janet vertelde mij toen ik er in week1 was dat Anni ook niet meer terug mocht komen. En dat met een gezichtsuitdrukking dat ik ook maar niet verder heb doorgevraagd.

Iedeeen die daar werkt is waarschijnlijk al n keer eriit gezet en ze komen allemaal weer terug hahahaha Ulla is niet zo consequent. Vergeven en vergeten is meer haar motto.

Dalton
29 januari 2018, 14:55
Prachtig om dit allemaal te mogen lezen en vooral als het gaat over een club waar ROEMEENS de voertaal is.

phoenix
29 januari 2018, 15:02
hmm bp daar ben ik niet zo zeker van...poolse katharina bijvoorbeeld zal zeker niet terugkomen...en zo zijn er nog wel een heel stel waarmee flink problemen waren..., als het eten en de welness fatsoenlijk zijn en ik geen 'vrijkaartje win waarbij ik 20 euro aan drank moet besteden, om zo met een 10,00 euro korting naar binnen mag...dank je de koekoek...vraag dan gewoon 40 euro entree en maak goed vers eten en zet de sauna gewoon op 90 graden en het bubbelbad op een fatsoenlijke draaglijke temperatuur is dat nou zo moeilijk ? en schaf de picolo af..., niet?? prima dan is het niet (meer ) mijn club.

Eddy_V
29 januari 2018, 16:25
Iedeeen die daar werkt is waarschijnlijk al n keer eriit gezet en ze komen allemaal weer terug hahahaha Ulla is niet zo consequent. Vergeven en vergeten is meer haar motto.
Daar heb je dan ook wel weer gelijk in. Hoewel het volgens mij dan meer met het innen van entreegeld te maken heeft dan met vergeven en vergeten.
Poen, poen, poen is meer haar motto :biggrin:

phea: met zo’n kortingskaartje waarbij voor 20.- euro aan drank in rekening gebracht wordt kan je wel mooi de grote jongen spelen door een dame een cocktailtje aan te bieden want anders krijg je die toch niet op, 7 colaatjes zijn toch te veel van het goede, nietwaar?
(#benzelfandersooknietzogul)

VGoch blijft hoedan ook een relaxed clubje vlakbij met meer keuze en leuke dames dan lekker ding met als je veel geluk hebt 1 of 2 aardige meiden en de rest met (ex-)poetsvrouwen

BP2
30 januari 2018, 08:37
hmm bp daar ben ik niet zo zeker van...poolse katharina bijvoorbeeld zal zeker niet terugkomen...en zo zijn er nog wel een heel stel waarmee flink problemen waren..., als het eten en de welness fatsoenlijk zijn en ik geen 'vrijkaartje win waarbij ik 20 euro aan drank moet besteden, om zo met een 10,00 euro korting naar binnen mag...dank je de koekoek...vraag dan gewoon 40 euro entree en maak goed vers eten en zet de sauna gewoon op 90 graden en het bubbelbad op een fatsoenlijke draaglijke temperatuur is dat nou zo moeilijk ? en schaf de picolo af..., niet?? prima dan is het niet (meer ) mijn club.

Phea wat waar is is waar wellness zeer matig en eten een ramp, verder drank buiten gratis bier op vr en zat, veel te duur en maakt t bezoek te duur in vergelijking met andere clubs.

Het is mooi dichtbij en er zijn leuke vrouwen er zit altijd wel iets tussen dat zijn de basis redenen om voor Goch te kiezen voor mij. In vergelijking met Lekker Ding waar ik in December geweest ben doordeweeks daar zat 1 vrouwtje dat i leuk vond de rest hoe zeg ik dat zonder disrespect vol te klinken, precies Wat Eddy_V ook zegt. Ik zal binnenkort weer eens kijken in LD als ik weer niet ver wil rijden, ik heb geen aandelen in welke club dan ook en ik zoek gewoon iets wat mij bevalt binnen mn beperkte wensen pakket voor die avond. Veel clubs veranderen vaak zat dat weet iedere ervaren bezoeker. Al was het alleen maar door een wisselnd vrouwen bestand want uiteindelijk maakt of breekt dat je club. Als de vrouwen goed zijn kun je een tent opzetten op n weiland dan loop je nog vol.

Dat 20 euro kaartje heb je volgens mij niet goed begrepen. Je betaalt 20 entree en als je boven de 20 euro consumeert dan moet je dat betalen, dus het is gratis entree waarbij jij voor 20 euro kunt consumeren of weggeven. Maar ik kan abuis zijn.

Hoe dan ook zonder reclame te maken, rond Valentijns dag is er een actie met 11 euro entree, mischien een leuk moment voor een nieuwe moment opname ?

noglangnietuitgewandeld
30 januari 2018, 11:37
Met alles eens, maar ik denk dat je dat van die 20 euro abuis hebt. Met een vrijkaart heb je vrij entree en er geldt een 'Mindestverzehr' van 20 euro. Je betaalt dus minimaal 20 euro aan consumpties. Of ze je nu gebruikt of niet. Dan kun je dus ook een van de dames een cocktail aanbieden.

Als je toch niets drinkt, en je betaalt de gewone entree, dan ben je in feite slechts een tientje duurder uit. Of je beperkt je op vrijdag of zaterdag tot het Freibier.

papi
30 januari 2018, 13:38

ok dan, dat is ook weer nieuws...ze vertelde mij half Dec. dat ze helemaal geen trek had in de rompslomp en de registratie in D als zijnde een DVP@ work, dus ik had haar ook niet verwacht meer in VG. Ben dan wel benieuwd naar waarom ze dan niet meer zou mogen komen...wsl omdat meiden graag willen werken zonder pasje, en de madam daar niet me akkoord wil gaan??
Grappig dat ze dan wel in YY (ook wel te verwachten) weer aan de slag is met noeste arbeid! moet ik haar daar maar eens bezoeken, alhoewel, het is niet helemaal mijn 1e keus club daar.

Spiderman1973
3 februari 2018, 11:42
Hoe zit het eigenlijk met Paula en Ada. Zijn die nu voorgoed vertrokken?
Kreeg geen echt antwoord van de theke aan de telefoon een tijdje geleden. Of zijn ze elders aan de slag gegaan?

fervent
3 februari 2018, 15:42
Paula en Ada zijn vertrokken met voornemen niet meer terug te komen. Als het anders wordt laat ik het weten. Maar ze baalden er ook van dat het de afgelopen maanden zo stil was in Goch.

schoolmeester
3 februari 2018, 16:27
Laat het daar maar stil blijven....

Groet, schoolmeester.

stimpy3
3 februari 2018, 17:06
Hoezo?

Eddy_V
3 februari 2018, 18:59
Hoezo?
Na de inval werd het stiller, veel vaste bezoekers hielden even afstand.
Maar in heel veel clubs werd het stiller en dat is inmiddels al weer flink bijgetrokken.

stimpy3
3 februari 2018, 19:18
Ja, dat wil ik wel geloven, maar dan snap ik niet waarom het in 'van gogh stil moet blijven'.

schoolmeester
3 februari 2018, 19:38
Zie post 1602 en post 1604.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
3 februari 2018, 20:55

Groet, schoolmeester.
??
Daar zeg je nog steeds niets mee, behalve een anders mening en ervaring kopiëren.

V Goch is geen grote club als Sixsens het voormalige Marisol waar je je 12 uur kan vermaken , maar wel prima voor een paar uur plezier.
Vrijwel altijd al een paar leuke dames aanwezig en het aantal daarvan neemt alweer toe.

schoolmeester
4 februari 2018, 05:17

Groet, s.m.

Piet Plezier
4 februari 2018, 13:25
Laat het daar maar stil blijven....

Groet, schoolmeester.

hoezo moet het daar stil blijven???

BP2
5 februari 2018, 16:27
Was er in het weekend, was toch best gezellig, de Roemeentjes dragen meestal niks bij aan die stemming, dat is de turken neuk brigade wat mij betreft. Maar de bulgaarse dames waren er in voldoende mate, Betty, Melanie, Samantha, Galina, Fransceska ( beiden getransfereerd uit babylon, beiden naturel en sexy vooral Galina maar Fransceska heeft een prachtig strak rubens figuur en is pas 21 jaar), nadine de perfecte femme fatale, peppi maar die was helaas weer bezet de hele avond en wie moest ik kiezen, met 3 van deze 5 op de kamer beland en me meer dan prima vermaakt met als hoogtepunt Galina.....lekkerrrrrrr. Eten was te doen, spagehetti en wat salade kun je niet veel aan verknallen. leuk geouwehoert met paar gasten, was gezellig kroeg avondje met wat sexuele versnaperingen tussendoor. Volgende weekend weer....mooi dichtbij en voldoende keuze maar als de bulgaartjes weg zijn dan weet ik het niet want de Roemeense aanwas zoals Corine ....die snappen het niet, hoe kun je de hele avond zo chagerijnig rondlopen...knap hoor. Ben 1 x met haar geweest, aardig meisje maar dat was week geleden nu al afstandelijk en afhoudend en service was ...moet nog heel veel leren. Maar krijgt al bijles van bekend forum lid dus komt wellicht nog goed.En het zal wel weer wat voller worden met goede meiden.

Mooiejoke
15 februari 2018, 21:49
Een hernieuwde kennismaking met weinig nieuws.

Op 31 januari, op het moment dat mijn vrijkaart (van een collega forum) nog maar zes uur geldig was, klingelde ik voor de tweede maal in mijn leven aan aan de deur van Van Goch.

De eerste keer had ik een bezoek gebracht bij mooi weer, zodat je ook buiten terecht kon en de buitenwhirlpool kon gebruiken. Ik was benieuwd wat er bij Van Goch te beleven was in de winter.

Na het aanbellen ging de deur open en stapte ik gewapend met mijn vrijkaart op de theke af. Mijn kaart stond niet (meer) in de administratie (dat krijg je als je zo aan het eind van de periode komt, blijkbaar) maar ik werd toch heel netjes binnengelaten.

Ik kreeg de nodige spullen mee (drankding, dinermunt, lockersleutel, mooie bademantel en een handdoek). Na mezelf in een nieuwe Van Goch werkoverall gestoken te hebben haalde ik een biertje aan de bar (van de theke) en ging ik op onderzoek uit. In de club lag de enige vernieuwing in de roerende goederen. Het onroerend goed zat allemaal nog op dezelfde plek.

Na mijn verkenning door het pand ben ik wat gaan eten in het restaurant. Er was redelijk wat keus. De schnitzels waren wat klein, dus ik vroeg er daarom twee. De dame keek wat raar, maar ik kreeg ze wel. Ik hoefde geen munt af te dragen, zodat ik later weer wat ben gaan eten (toen wel tegen betaling van 1 munt). Ik vind dat toch een systeem (met die munten) waar ik den logica niet van kan ontdekken.

Voor en tijdens het eten me wat geconcentreerd op de aanwezige dames. Het waren er kleine 15, maar na wat beter observeerwerk vielen de meesten wel af. Ik wordt wat kieskeurig merk ik. Maar ja..... met de prachtige looks, killer body en het zeer correcte karakter van deze beer mag dat natuurlijk ook.

Er waren twee dames die me wel aantrekkelijk leken: Nadin (bleek later) en een donkerharige die steeds achter de gokkast zat. Ik had tijd zat en zin om eerst van een afstandje te zaak te bekijken dus verwisselde nog al eens van plek om de donkerharige wat beter te kunnen observeren. Ze kwam echter de hele tijd niet van haar plek (ook onroerend goed denk ik) en ik bleef ook maar zitten. Zelfs zo lang dat een paar dames licht begonnen te animeren. Ik wist niet wat me gebeurde.... ik dacht dat dat verboden was. Ik wist een paar dames van me af te houden (ook een hevig getatoeëerde en gepiercingde (?)wat oudere meid die zei goed Nederlands te kunnen: "Lekkar noiken, lekkar paipen" etc. Ik was al afgeknapt op haar body en toen helemaal op haar gesprekstechnieken), totdat Nadin in de danspaal kroop. Na haar korte (en niet beste ☺) act haar aangehaald en na wat geklets naar de kamer. Nadin is geen stunter , maar wel een van de mooiere dames daar. De kamergang was prima. Maar ik ga geen kilometers voor haar omrijden. Maar als ik haar nog eens tegenkom en ze heeft niet veel concurrentie dan kan ik best nog wel eens met haar gaan.

De sessie afgesloten met nog wat fylosofisch gelul over het huwelijk enzo en toen afgerekend.

Blijkbaar had de service monteur de zwartharige dame losgewrikt van de speelautomaat, want ze zat aan de bar. Wel een mooie tante, hoor. Maar ik had geen zin meer in nog een sessie en ben naar huus gegaan.

Conclusie:.. ik weet het niet. Er is, buiten de wellnes (ik mis een whirlpool of binnenzwembad) en het gebrek aan een kino, niks mis met de tent, Maar toch is er niet echt sfeer, het leeft niet ofzo.

Ik ga er zeker nog wel eens langs alsook in de buurt ben, maar ik ga geen dag plannen om eens gezellig naar Van Goch te gaan. Daarvoor biedt de club mij te weinig.

Nulnulzeseneenhalf
15 februari 2018, 22:14
Conclusie:.. ik weet het niet. Er is, buiten de wellnes (ik mis een whirlpool of binnenzwembad) en het gebrek aan een kino, niks mis met de tent, Maar toch is er niet echt sfeer, het leeft niet ofzo.

.

Buiten, in de tuin, ligt een jacuzzi. Ik ben er ook niet in geweest. Was afgedekt de keren dat ik er was. Weet niet of dat een reden had of dat je moet vragen om hem open te maken.
Achter het restaurant liggen 1 of 2 kamers met iets van een grote tv. Moet als ik het goed heb de bioscoop voorstellen.

Eddy_V
15 februari 2018, 23:36
Buiten, in de tuin, ligt een jacuzzi. Ik ben er ook niet in geweest. Was afgedekt de keren dat ik er was. Weet niet of dat een reden had of dat je moet vragen om hem open te maken.

Achter het restaurant liggen 1 of 2 kamers met iets van een grote tv. Moet als ik het goed heb de bioscoop voorstellen.

De jacuzzi achter op het terras gaat alleen open met goed (lente of zomer) weer, als het terras gebruikt wordt. En zelfs dan niet altijd open. Onderhoud en in gebruikname vergt mankracht en dat ontbreekt in Goch tov grotere clubs die vaak de hele dag een manusje-van-alles beschikbaar hebben.
Wel jammer want als de jacuzzi goed warm zou zijn, is het juist in de winter erg aangenaam om buiten in een jacuzzi te zitten.

Een kino heeft Goch niet.
De door 006,5 beschreven kamers zijn gewoon een paar luxere kamers met groot tv scherm. Luxer is relatief, want in de winter zijn die kamers erg koud merkte ik eind vorig jaar eens. Bovendien mis je daar de charme van het wat shabby.., obscure.., ouderwets Duitse bordeel gevoel uit de vervlogen tijden van Derrick, Der Alte of oude Tatort’s, zoals dat in de oudere kamers met open plafonds in de hal meer naar boven komt. Maar dit kan ook toe te schrijven zijn aan mijn verdorven geest en fantasie, want sommige bezoekers vinden het naar niks met die geluiden uit aangrenzende kamers.

Ps de donkerharige dame in het verslag van Mooiejoke die regelmatig aan de gokkast zat, kan goed de Roemeense Raissa zijn geweest. Zij is iets langer dan de gemiddelde Roemeense (1.64 ipv 1.59 bij wijze van spreken) met een goed figuur en prima prestaties op de kamer. Zij heeft regelmatig de jackpot met die kasten terwijl de andere meiden natuurlijk meestal verliezen.

Erru
17 februari 2018, 11:25
Zo kom net van van Goch, die dit weekend 11 jaar bestaat en het daarom groots voor klanten gaat vieren. Op de site staat duidelijk dat het van afgelopen woensdag tot en met zondag de 18e een feest zou zijn met een entreeprijs van let op 11 euro. Daar aangekomen werd mij de normale 30 euro gevraagd, toen ik vertelde dat er op de site iets anders stond had de theke, een onverzorgde sjacherijnige Roemeense pruim, een A4tje in de hand met de mededeling dat ik het verkeerd had gelezen. Nou dat klopte wel want het papiertje gaf inderdaad een andere tekst als dat er op de site beloofd werd. Nou loop ik niet snel weg voor een paar tientjes maar ik voelde mij zo besodemieterd door dat wijf dat ik maar ben gegaan. Van Goch als je nog eens een aktie hebt en de grote saunaclub wilt uithangen dan moet je ook zo flink zijn om hetgeen je op de site schrijft waar te maken, voor mij ben je nu een ordinair onbetrouwbaar neukhol. Zo dat moest ik ff kwijt, voor de rest iedereen een prettig weekend.

Liefje
17 februari 2018, 12:39
Zo kom net van van Goch, die dit weekend 11 jaar bestaat en het daarom groots voor klanten gaat vieren. Op de site staat duidelijk dat het van afgelopen woensdag tot en met zondag de 18e een feest zou zijn met een entreeprijs van let op 11 euro. Daar aangekomen werd mij de normale 30 euro gevraagd, toen ik vertelde dat er op de site iets anders stond had de theke, een onverzorgde sjacherijnige Roemeense pruim, een A4tje in de hand met de mededeling dat ik het verkeerd had gelezen. Nou dat klopte wel want het papiertje gaf inderdaad een andere tekst als dat er op de site beloofd werd. Nou loop ik niet snel weg voor een paar tientjes maar ik voelde mij zo besodemieterd door dat wijf dat ik maar ben gegaan. Van Goch als je nog eens een aktie hebt en de grote saunaclub wilt uithangen dan moet je ook zo flink zijn om hetgeen je op de site schrijft waar te maken, voor mij ben je nu een ordinair onbetrouwbaar neukhol. Zo dat moest ik ff kwijt, voor de rest iedereen een prettig weekend.

Erru, jammer dat je deze ervaring hebt.
Ik was er afgelopen woensdag nog en heb inderdaad 11€ betaald.
Er werd mij ook direct verteld dat de 11€ entree alleen voor woensdag en donderdag gold.
Ik ga er zo weer naartoe om de party mee te maken en ben erop voorbereid om 30€ entree te betalen.
En, een ordinair onbetrouwbaar neukhol , dat vind ik zeker niet, maar dat is jouw persoonlijke mening.
Ik kom er in ieder geval graag.
Maar ik vind het wel jammer voor jou.

phoenix
17 februari 2018, 14:21
Langzaam maar zeker schrijf ik alle clubs af merk ik...Goch is daar niet de enige in..., veel gaat louter nog om geld, mensen die niet echt nog 'contact' met je hebben...fkk/saunclubmoeheid..dat zit er wel in ja...

BP2
17 februari 2018, 14:58
30 euro afgerekend terwijl ik rekende op 11 zoals op hun site stond. Vind ik misleiding en valt bij mij ook niet goed. Rond uur of 20.00 keek ik een zaal in waarin alle vrouwen strak voor zich uitkeken. Ik was een van de enige mannen. Ook de normaal vriendelijke dames zeiden niet veel. De sfeer was om te snijden. Ervaren club bezoekers weten dan dat ze teveel gezeten hebben en te weinig gelegen. Het enige party dat ik kon herkennen waren de hartjes ballonnetjes aan het plafond en een buikdanseres die wel een dikke buik had maar niet zo goed kon dansen.Kon me veel leukere jubileum feestjes herinneren in Goch met DJ, tombola, sfeer, dansende massa's .... Maar goed elk voordeel.....ik had dus de keuze en die was toch wel weer goed. Best wel wat nieuwe vooral Bulgaarse vrouwen, weinig Roemeentjes deze keer. Samatha, Galina, Fransceska, Peppi, Nadien, Betty, vriendin van Betty, Natscha, corina, Raisa, Caro, maya, Selina, hongaarse gokster...Stuk of 20 vrouwen schat ik. Begonnen met een nieuwe petite, Erika, eerst cocktail gegeven wilde even weg uit die dode ruimte en op de kamer voor mij redelijk goed, niks bijzonders. Daarna Selina na jaren kijken eindelijk eens geprobeerd en dit is een topper. Die doet gewoon alles heel erg goed, volle inzet, gfe en een hele aardige vrouw.Afgesloten met Nadine, een foute vamp, zeer slank lichaam, zelfbewust tikje arrogant en hautain, speelt beetje hard to get, maar ze geloofd er zelf in en dan vind ik de combinatie heel sexy. Voor flat chest lovers, dit is er eentje. Was ook redelijk goed. Niks bijzonders maar kan ook aan mijn alcholische staat gelegen hebben. Later iets meer volk. Oordeel over fkk Goch gisteren: first things first maakt de rest van het gezeur voor velen al terecht tot ondergeschikt geneuzel, line up best wel goed dus, saai , goede keuze, goede service, eten slecht, sauna slecht, sfeer en verzorging redelijk, gevoel dat je een gast bent matig tot redelijk afhankelijk van wie je bedient. Tijd om weer eens in de buurt te verkassen. Lekker Ding ? De opvolger van Marisnol ? Of als het puur om de service gaat is Freude niet te kloppen momenteel.

vanKees
17 februari 2018, 15:10
Schlimm, wenn Die ihre eigene Homepage mit den Informationen nicht kennen!!
Da geht es nicht um gesparte 19€ sondern ums Prinzip.

29415

vanKees

noglangnietuitgewandeld
17 februari 2018, 19:59
Eerste addertje onder het gras: Für alle die uns immer die Treue gehalten haben. De enige verklaring zou kunnen zijn dat de gast in kwestie nicht immer die Treue gehalten hat. Onzin natuurlijk, maar er valt me wel vaker iets onlogisch op.

Tweede addertje onder het gras: Het zou me niks verbazen als bij die gereduceerde prijs een Mindestverzehr van 20 Euro geldt. En dan schiet de gast in kwestie er zelfs nog een Euro bij in. Peanuts of course, but many little bits make a lot.

Erru
18 februari 2018, 09:36
Heren dank voor het hierboven geschrevene, nogmaals het gaat mij niet om de 19e maar om het principe. Ik voelde mij op dat moment besodemieterd en er was tegen de theke geen praten aan. Ze wilde op mijn vraag niet ff op hun site kijken om het te controleren wat ik zei en ik had natuurlijk in alles ongelijk. Na een paar minuten ben ik toen maar gegaan.

BP2
18 februari 2018, 11:44
Heren dank voor het hierboven geschrevene, nogmaals het gaat mij niet om de 19e maar om het principe. Ik voelde mij op dat moment besodemieterd en er was tegen de theke geen praten aan. Ze wilde op mijn vraag niet ff op hun site kijken om het te controleren wat ik zei en ik had natuurlijk in alles ongelijk. Na een paar minuten ben ik toen maar gegaan.

Ik geef je gelijk, die theke is geen roemeense maar een vaker onbeschofte en weinig klantvriendelijke maroc. Goed gedaan stemmen met je voeten en er zijn genoeg andere clubs. In van Goch is momenteel weinig hospitality te vinden. Line up is altijd wel acceptabel. Dat is naast het korte rijden de enige trekker. Tis meer van betalen, bek houden en alles slikken. Bediening bar vaak klote, eten klote, bediening daar vaak onbeschoft, sauna 70 graden, ze snappen er niet veel van vind ik maar dat komt in meer clubs voor. Van Goch komt op mij over als n club die in oorlogs sfeer probeert te overleven. Met die theke win je wel een oorlog die lust iedereen rauw maar schoffeert ook vaker gasten en hoeren. Maar in Goch's optiek zijn dat eerder sukkels die entree betalen.In clubs gaat dat meestal top down. Hier komt het van de rotlicht expert zelf die graag een soort schrikbewind erop nahoudt.

bertje600
18 februari 2018, 13:15
Er zijn genoeg andere clubs in de omgeving waar je wel goed kunt vertoeven en je als klant wordt behandeld.
Binnenkort komt er weer een bij in Hammeliken naast Venus aldaar. Maar ook Lekkerding in Emmerich en
zelfs in Xanten ben je tegenwoordig van harte welkom.

schmidtchen
18 februari 2018, 17:21
Vroeger was ik vaak in VG...maar nu ga ik al lang naar Lekker Ding...eten is ook niets bezonders...maar het is gratis, en de (fris-)dranken ook. Vriendlijke theke en aardige meisjes...;)..en niet alle dagen nieuwe regels. Je moet ook niet erst een cocktail betalen, als je met een meisje praaten willt....:mad:
Er zijn dus goede alternatieven ....:)

Eddy_V
18 februari 2018, 22:17
Vroeger was ik vaak in VG...maar nu ga ik al lang naar Lekker Ding...eten is ook niets bezonders...maar het is gratis, en de (fris-)dranken ook. Vriendlijke theke en aardige meisjes...;)..en niet alle dagen nieuwe regels. Je moet ook niet erst een cocktail betalen, als je met een meisje praaten willt....:mad:
Er zijn dus goede alternatieven ....:)

Lekker Ding en Hamminkeln zijn voor mij een halfuur verder weg als ik vanaf de 57 in de buurt ben en de Line Up is zeer beperkt.
Dat is in Goch ook wel eens maar meestal toch een keuze uit ca 12-20 dames (op vrijdag en in weekend misschien zelfs meer)
Dan maar maar genoegen nemen met wat minder eten en 3 of 4 colaatjes afrekenen want na 3-4 uur heb ik het ook meestal wel gezien, tenzij het terrassen weer wordt.
Theke dames in Goch.. eigenlijk ken ik geen chagrijnige maar ja zo vaak kom ik er ook weer niet. Janet, Shireen en die nieuwe dame zijn aardig. Anni ook maar die is geloof ik vertrokken (die had ik graag aan de andere kant van de bar gezien).

fervent
19 februari 2018, 06:31
Nou eh, die Shireen kan aardig chagrijnig zijn. Zeker op zondagochtend als ze twee nachten tot 5 uur gewerkt heeft.

stimpy3
25 februari 2018, 15:06
Afgelopen vrijdag in Van Goch geweest; aardige line-up, ongeveer 15-18 dames aanwezig. 90-minuten sessie gedaan met blonde Maya; een van de weinig dames in saunaclubland die voorzien zijn van een aardig stel borsten *en* met een aantrekkelijk koppie. (over het algemeen is het of-of; de dames met een stevige voorgevel zijn vaak wat ouder/minder aantrekkelijk, hebben zwabbertetten, en de frisse jonge aantrekkelijke dingen zijn dan vaak weer net te slank en iets te weinig bedeeld; de 'tussenvorm' van leuke dames met een prettig stel borsten zie ik niet zo vaak.)

Na afloop nog wat met Maya gekletst; ze verheugde zich op de opening van Gallardo per 1 maart, omdat de aanloop in van Gogh te laag was (ze had voor mij nog een kamer had gedaan met een andere klant, maar ik kreeg die indruk ook wel van de andere dames, die me nog net niet besprongen en naar kamer trokken). Anyway: ze hoopte daar op 'nette' klanten, die niet voor 30 minuten harde pornosex gingen, omdat ze daar zelf ook een zere doos van kreeg. En neu, 'Südlander' zag ze ook niet zitten (haar woorden). Wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, of Gallardo inderdaad de 'leukere' dames eruit trekt, en wat dat met de bestaande clubs doet.

BP2
28 februari 2018, 10:17
Wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, of Gallardo inderdaad de 'leukere' dames eruit trekt, en wat dat met de bestaande clubs doet.

In de tijd dat er in de regio 3 saunaclubs waren, goch, fungarden en marisol, lag Goch meestal vooraan, was Marisol het kleinste en vaakst wisselende bestand en deed Fungarden het redelijk. Zal toch ookmwel met ligging te maken hebben. Goch ligt super en heeft veel potentie, alleen de eigenaar is n expert maar waarin weet ik even niet.

Eddy_V
2 maart 2018, 18:08
Actieprijs in de maand maart: 15,- entree
Uiteraard exclusief drank (behalve het bier op de vrijdag en zaterdag) maar exclusief het eten.., als je gebruik maakt van het buffet kost dat 5,-
Ach ze proberen in ieder geval weer eens wat anders.
Op de terugweg van een klus in Pruisen boog mn auto ineens naar rechts bij de afslag Goch-West. Best apart want dit trucje had mijn vorige auto zich ook aangeleerd en nu begint deze ook al met die geintjes!
Redelijke bezetting met ca 15 dames, stuk of 10 bezoekers plus een groepje die hun bedrijfsfeestje hielden of iets dergelijks.

Raissa zag er fraai uit in haar strakke jurkje met nieuwe look qua make-up.
Voor ieder wat wils, van slanke GND tot DKC dames waar Caro en Peppi de über-DKC vertegenwoordigen.

129,- voor een paar uurtjes uitblazen en geblasen worden. Mij hoor je niet klagen.

mager
3 maart 2018, 02:26
Wel benieuwd hoe dit gaat uitpakken, of Gallardo inderdaad de 'leukere' dames eruit trekt

Als Gallardo de leuke dames uit VG zou trekken, dan zouden dat er niet heel veel zijn.
Was vorig weekeinde in VG. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar slanke dames. Die zijn daar niet.
Ik weet dat het bestand maandelijks wisselt, dus ik zal zo nu en dan blijven kijken of er iets tussen zit dat ik leuk vindt, maar afgelopen weekeinde was ik al weer met 10 minuten buiten.

Eddy_V
3 maart 2018, 02:39
Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar slanke dames. Die zijn daar niet.

Dan vissen we in dezelfde vijver.
Op dit moment inderdaad minder dan voorheen.
Vandaag naast Raissa en Nadine slechts twee echt slanke poppetjes gezien. Hun namen zijn mij onbekend, werd door de twee genoemde dames in beslag genomen.
Het gonst inderdaad wel in Goch over Hamminkeln maar de eerste tegenvallende berichten komen kennelijk ook in Goch via de tamtam al binnen, dus ik zie nog niet zo snel dat er veel dames naar Hamminkeln vertrekken. Maar uit te sluiten valt het ook weer niet, verandering van spijs doet eten dus wie weet gaan er één of twee het daar tzt eens bekijken als ze daar de boel een beetje draaiende krijgen.

flatchestlover
3 maart 2018, 11:20
Hallo Ijsberen , Eddy_V

waar staan de afkortingen voor

GND

DKC

Ik ken wel pvv , dat is wat ik zoek

noglangnietuitgewandeld
3 maart 2018, 11:36
GND staat voor Girl Next Door.

DKC staat voor Dikke Konten Club.

En die kunnen uiteraard allemaal Plat Van Voren zijn.

Mistery solved.

Eddy_V
3 maart 2018, 11:37
Hallo Ijsberen , Eddy_V

waar staan de afkortingen voor

GND

DKC

Ik ken wel pvv , dat is wat ik zoek
Girl Next Door

Dikke Konten Club (die zoek jij absoluut niet!)

en dan hebben we nog de GMC oftewel de Graat Magere Club (daar zitten jouw favo’s waarschijnlijk tussen)

Nadine schuurt tegen GMC aan en dat andere blonde grietje is beslist een GMC met pvv :)
Ik weet niet hoe die kleine blonde heet, maar bij binnenkomst werd zij net door een vertrekkende Nederlander met veel dank voor de geboden service betaald

Piet Plezier
9 maart 2018, 10:50
aanstaande maandag 12.03.18 komt er op WDR een reportage over van GOCH op tv.
Het programma heet, Hier und Heute en begint om 22.10 uur.

Piet Plezier
12 maart 2018, 13:00
aanstaande maandag 12.03.18 komt er op WDR een reportage over van GOCH op tv.
Het programma heet, Hier und Heute en begint om 22.10 uur.

hier de link, je kunt vanavond na 22.00uur kijken

https://www.facebook.com/donya.farahani.1/posts/10215723869993910

Lesyeux
12 maart 2018, 22:53
Beste Piet, dank voor de aankondiging. Heb met belangstelling gekeken. Zou het zo aanraden aan bekenden die m'n hobby kennen om zo een impressie te krijgen van "een saunaclub"... Apart om deze bekende plek en zelfs bekende gezichten te zien... Niet allemaal even representatieve "Herren" in beeld, maar verder een helder verhaal vanuit het perspectief van de vrouwen... Wanneer is dit ongeveer opgenomen? In de zomer, na 1 juli vorig jaar?

Eddy_V
12 maart 2018, 23:00
Beste Piet, dank voor de aankondiging. Heb met belangstelling gekeken. Zou het zo aanraden aan bekenden die m'n hobby kennen om zo een impressie te krijgen van "een saunaclub"... Apart om deze bekende plek en zelfs bekende gezichten te zien... Niet allemaal even representatieve "Herren" in beeld, maar verder een helder verhaal vanuit het perspectief van de vrouwen...
Ben (nog) niet in de gelegenheid geweest om te kijken, wordt later maar ben wel benieuwd.
Hebben ze mijn gezicht geblurred?
Tijdens cocktail party in september 2016 werden opnames gemaakt. Diverse meiden moesten meedoen maar verscholen zich achter/onder mijn badjes omdat ze zogenaamd heel druk met me waren (Madalina, Monica en ik meen dat Olijfje er ook nog bij was)

Zojuist gekeken, net op tijd want als ik het goed begreep staat deze maar tot 06.00 uur Online (jugendschutz)
Leuke uitzending van medio 2017 vlak voor de beruchte controles schat ik zo in.
Mooi om te zien hoe Luna, Sarina en "Annabel" zonder gene en herkenbaar in beeld meewerken: Respect!
Ook de bevestiging dat zij een rol spelen en dat het niet uit maakt met wie als het maar geld oplevert is openhartig en eerlijk.
Mooi dat ook de travestie stamgast behoorlijk herkenbaar in beeld kwam met kort interview. Dat zijn partner niet op de hoogte is van zijn hobby zal na de uitzending wel tot de verleden tijd behoren!

Opvallend waren 2 dames die min of meer herkenbaar in beeld waren en de uitspraken van Ulla kort na dat fragment. Zal zij achteraf ook liever anders gezien hebben maar dat is Ula zeker niet te verwijten. Shit happens everywhere.
Goede, objectieve uitzending waarin duidelijk werd dat het voor de dames geen makkelijke job is, zonder verwijten naar de dames of hun bezoekers en zonder de in dit soort programma's vaak gestelde irritante "waarom" vraag. Alhoewel de programma maakster toch wel schrok van de uitspraak van Ulla dat lolita lovers beter in een club kunnen komen dan op een kinderspeelplaats.
En zo is het, die pokkeherrie op een kinderspeelplaats is om gek van te worden!

Cat
12 maart 2018, 23:20
Op 6:40 min. als die verslaggeefster het bed aan het opmaken is zijn ze zo te horen flink aan het neuken op het kamertje ernaast :t1520:

Lesyeux
13 maart 2018, 00:31
Eddy.... Jaaa, dat was jij toch...? Met dat wulpse zwarte setje aan? Met die DVP, bij en aan de paal? Je had alleen je jarretelletje niet aan... Of was het zo geblurred dat ik me vergis....? Offf.... nee toch... dat was ik toch niet zelf, hè...?

fervent
13 maart 2018, 08:06
Ik zou wel willen weten of zo’n uitzending zorgt voor meer bezoekers. Zou wel goed zijn voor van Goch. Jammer dat die Annabella er niet meer is.

Cat
13 maart 2018, 08:19
Na de douche wilde ik terug de bar inlopen maar daar zag ik een groot wit licht voor opnames. Aangezien de camera mijn richting opstond maar snel omgedraaid. Ik had eerder al een kerel met een WDR microfoon zien lopen. Daarna de deur benaderd via het buitenverblijf. Daar zag ik dat die travestiet Michaela tegen de danspaal aan het nemen was voor opnames. Ze deed hem wel een condoom om, maar of hij hem er echt in had weet ik niet want hij neukte ook als een travestiet. Daarna via wat stunt en vliegwerk de uitgang kunnen bereiken zonder op beeld te komen.

Ben nog live bij dat "showtje" aanwezig geweest. Eddy_V was het toch niet. Kan ook niet, want anders had Madelina of Raisa wel tegen die paal gestaan. Volgens mij was het die Belgische journalist, alleen had hij zijn blonde pruik die dag vergeten...

BP2
13 maart 2018, 11:22
Van t weekend geweest. na paar weken afwezigheid. Was rustig maar na 24.00 stuk of 30 bezoekers. Entree 15 euro, daar kunde t zelf niet voor doen en zeker niet je vrouw lastig vallen. Veel dubbelpaspoorters, maar sfeer was oke. 23 dames. Oude garde en paar nieuwe gezichten. Met een blonde roemeense optick mee geweest, het waren haar lange benen, mooie blonde haren en brede heupen die mij de das om deden, was oke omdat ik h.rny was maar stelde verder niet veel voor, alles volgens de wet, had beter Betty, Sarina, Nadine kunnen nemen of Caro. Volgende keer. Eten was nog gratis maar ik zeg er maar niks meer over. Bar bediening beetje chagrijnig maar bier wel gratis dus who cares. Beetje socialisen met wat truckers van bekend bedrijf, baas was er ook, dat zijn de betere personeelsuitjes. Verder de week opgelost in bier. Fingers crossed op de fiets is 60 km best ver., denk niet dat ik dat ervoor over heb, maar zoals ze zeggen een kut trekt harder dan 10 paarden. Met Sarina gesproken over de docu, ze vond het niet erg om vol in beeld te zijn, hele familie weet het al en degenen die haar erop willen veroordelen betalen niet haar rekeningen zei ze. Respect maar of het slim is, daar zijn de geleerden nog niet uit maar ik wel. Volgend weekend weer even kijken denk ik.

papi
14 maart 2018, 20:31
Heb de docu van vannacht ook gezien, is idd wel erg grappig om de toko zo thuis op de buis een beetje te bekijken en fraai dat de dames heerlijk en open zijn. Ongelofelijk he dat die Luna idd daar altijd met haar dochter gewoon was....fok, een beetje ervaringen uitwisselen saampjes...heeft iemand ze ooit voor een trio meegenomen? Oh the irony...Ik vond die batterij aan camerabeelden waar Ulla steeds naar zit te turen ook wel frappant...safety first zullen we dan maar zeggen.
Ik ben er 2 weken geleden nog wel eens geweest op een woensdag meen ik, nee, op valentijnsdag, alweer 4 weekjes terug. ik kon het niet laten die dag om mijn vaste meissie Georgiana te bezoeken en een kleine cadeautje te geven. Doe ik normaliter ook nooit, geeft me een heel vreemd gevoel eigenlijk, maar ze had wel eens wat verdiend! Een lekker geurtje om mijn cum een beetje te neutraliseren, yeah! De line up was toen al magertjes trouwens. Binnenkort maar weer eens poolshoogte nemen, maar eerst volgende week woensdag mijn vrijkaartje voor VV gebruiken!

papi
14 maart 2018, 20:33
Ahum...'eerlijk en open' moest het zijn want wat een blik gypsy trash kwam er toen binnen zeg!

Johan35
16 maart 2018, 12:19
Heb de docu ook gezien.
Heb hem spontaan aangekondigd bij IJsberenkino in draadje Algemeen. Zonder enige intentie, alleen informeren.

De docu gaf een mooi beeld van de club.
Alleen hadden er meer beren aan het woord gelaten kunnen worden. Om hun beeld beter weer te kunnen geven hoe zij clubbezoek beleven.
Was nu tikje eenzijdig van de dameskant belicht.
Maar gezegd: mooi beeld van de club.

Dalton
16 maart 2018, 13:01
Het is nog steeds hetzelfde houdt een ijsbeer een plaatje voor en ze zijn verkocht laat staan wanneer ze op tv komen.
Mijn mening is dat VGOGH niet in het straatje van duitse saunaclubs hoort,omdat hun sauna nooit boven de 60 graden komt.
KOst een paar centen meer maar het trekt wel klanten en dan nog eens 30 euro entree plus je drankjes betalen maar vooral dat eten waar de ijsberen over klagen,volgens mij hebben ze bij VGOGH geen plank voor de kop maar een stalen plaat.
Wanneer je iets verder rijdt naar KAARS in LR betaal je wel 60 euro maar heb je een lekker wellness gedeelte dat altijd op temperatuur is en heerlijke flesjes SALITOS met tequilla,een streling voor de tong,die mis ik bij ACAG.
Hier in LR weet je waar je aan toe bent voor je centen en is het geheel vrijblijvend van de ijsbeer zijn kant om de dame iets te drinken aan te bieden maar in VGOGH ben je verplicht om een dame die bij je aan de bar komt zitten wat te drinken te geven.
Slecht,slecht zeer slecht voor de ijsbeer en alles is hier gericht op het verkrijgen van euro's,euro's veel euro's voor de baas met weinig service voor de ijsbeer.
Alleen maar schrapen dat kan nooit zo door blijven gaan want dan blijven de ijsberen weg en vooral de goede dames verdwijnen ook heel snel.
Ik kom dit allemaal te weten van de dames die hier gewerkt hebben en nu in ACAGzijn en de keer dat ik er was met de verjaardag van PIETPLEZIER,die het bere gezellig had gemaakt anders was het een flop geworden.
VGOGH doet er wat aan maak een ander beleid met een vaste entree-prijs en laat de dames niet teveel betalen anders verdwijnen ze heel snel plus de SAUNA MINIMAAL OP 80 GRADEN.

Firehawk
18 maart 2018, 18:08
Van het weekend mijn debuut gemaakt in van Goch. Geheel onverwachts uiteraard.
Lees altijd niet de meest positieve verhalen over deze club maar daar moet je zelf achter komen.

Vrijdagavond zat ik lekker voor de buis als klapekster Piet Plezier mij opbelt om te vertellen hoe leuk het wel niet in Goch is en nu maar €15,- entree. En Galina zou er ook zijn en ze zou mij niet in elkaar slaan als ik kwam.
Aangezien ik niet naar Babylon ging de volgende dag lagen de opties open. Voor €15,- kan ik geen bult vallen en besloten deze club te gaan bezoeken. Piet zit al 1,5 jaar te zeuren dat ik eens naar Goch moet komen maar het is er nooit van gekomen. Snel gedoucht en op naar Goch.

Net voor 22:30 uur kwam ik op een donker industrie terrein aan met een pand met veel licht.
Parkeerplaats voor het pand stond goed vol maar er was nog een plekje vrij. Snel naar binnen gegaan. De theke vroeg al gelijk of ik Piet kende. Ik zei ja en ze haalde gelijk de klapekster erbij. Daar kwam hij dan en BP2 was er ook bij. Wat ik zo al kon zien was het goed druk en genoeg meiden. Piet ging Galina er bij halen en ik wist niet wat er zou gaan gebeuren maar gelukkig ging het wederzien vredelievend. Het stuiterbal nichtje van Galina, Franceska was er uiteraard ook bij.

Eerst even een biertje genomen en toen heeft BP2 mij een korte rondleiding gegeven. Dan komen ook een beetje de (vreemde) regeltjes naar boven. Bar gedeelte is ruim met overal bankjes en muziek niet te hard. Dan kom je in een soort lounge gedeelte waar je met meisje in een soort hutje kunt zitten. Maar als je daar met een meid zit moet je haar drinken betalen wat mij werd verteld. Dat vind ik minder. Daarna naar het welness gedeelte, maak ik toch geen gebruik van dan behalve de douches dus daar kan ik weinig over zeggen. Daarna het restaurant, maar daar mocht ik niet naar binnen met mijn biertje. In het restaurant moest je weer ander drinken gaan kopen. Dat vond ik nog wel de slechtste regel. Dat doe ik echt niet. Sowieso al raar dat het bier gratis is en de frisdrank niet. Maar kom je in het restaurant moet voor al het drinken betalen. Het eten mag je ook niet zelf pakken, je moet het als in een friettent aanwijzen en dan word het op een bordje gedaan. Het eten was niet om over naar huis te schrijven maar het vulde de maag. Een frikandel met kaassoufflé en een broodje. Helaas was de frikandel koud wat toch minder is.
Daarna nog het kamer gedeelte gezien waar je ook de wc’s hebt en douches.

Terug naar de bar en daar een beetje ouwehoeren, ze hadden vrijdag genoeg meiden ik schat een stuk of 30. En zat zeker mooi spul tussen, van alles wat. Het personeel wat ik vrijdag heb gezien was aardig.
Na een tijdje kwam ik ook weer met Galina in gesprek. Nog een keer een rondleiding gehad door de club. Beetje kletsen enzo en na een tijdje mee naar de kamer gegaan. We liepen gelijk naar de kamer.
Schijnbaar hoeven ze geen sleutel te halen of zichzelf op te schrijven op een lijst. Ze pakken gewoon een kamer die vrij is. Lijkt mij niet helemaal een lekker systeem want een meid kan je zo goed oplichten met de tijd, er staat nergens wat opgeschreven.
De kamers zijn wel wat rumoerig want het ligt dicht bij het bargedeelte en de plafonds zijn open. Maar is een klein minpuntje. Weer goede kamer gehad als vanouds al was ze wel wat moe.
Daarna gaan douchen in het welnes gedeelte want daar sta je niet zo in het zicht. De douches zijn lekker warm alleen mag die timer wel wat langer gezet worden, na 3 seconden gaat hij al weer uit. Dus bleef maar op die knop raggen zodat hij blijft lopen.

Daarna nog wat gedronken wat kletsen en toen net na 3:00 uur maar eens richting huis gegaan.
BP2 en Piet Plezier gingen ook, al was het nog een hele opgave om Piet mee te krijgen. Hij was helemaal van het padje.
Aangezien het nu €15,- entree is, besloten om de volgende dag terug te komen voor Galina want dat is dan geen geld.

De volgende dag dus terug gegaan. Paar repen chocola mee want daar vroeg Franceska om. Ik had het niet gedacht maar ze was er super blij mee. Ze maakte helemaal de blits ermee in de club en veel meiden kwamen voor een stuk chocola. Schijnbaar hebben ze het lang niet gehad daar.
Het was een stukje minder druk dan vrijdag maar als nog genoeg beren en meiden. Verder viel mij nu ook het animeerverbod op wat ze daar hebben. Ik heb er geen last van want ken Galina dus zij komt wel naar mij toe. Maar de rest van de meiden zit daar maar wat te wachten en moeten wachten tot ze worden gewenkt of iemand komt er bij zitten. Persoonlijk vind ik dat wat minder maar voor sommige vinden dat juist beter.
Ook jammer dat er overal gerookt wordt, al hebben ze wel een goede afzuiging in het bargedeelte zodat het nog enigszins meevalt.
Het lijkt allemaal misschien wel negatief wat ik zeg maar ik vergelijk de club met Heaven7 waar ze ook €30,- entree hanteren.
Ik heb zeker een goede tijd gehad vrijdag en zaterdag in van Goch maar dat komt voornamelijk door Galina en vrijdag dat BP2 en Piet er waren. Als zij er niet waren geweest ga ik liever naar Heaven7.
Al vind ik dat ze nu met €15,- entree het wel goed in verhouding staat, maar weet niet hoelang dat tarief blijft gelden.

BP2
18 maart 2018, 21:50
Piet was helemaal niet van het padje Firehawk, hij wilde alleen maar in de fontein duiken en hij begon mij te slaan toen ik zei kom we gaan naar huis. Behoud je de man voor een dwarslesie wordt je zo bedankt. Ik durf dat nu niet meer aan hem te vragen dus voor 5en komen we daar niet meer weg. Verder was het wel redelijk gezellig en idd 15 euro is een redelijke entree voor het gebodene momenteel maar dat zal wel kort duren, is een korte promotie voor de maand maart. Deze keer gekozen voor de vertrouwde en oberklasse service van Betty. Cool calm en collected op de bank, maar oh wat is ze goed, lekker, warm en grappig op de kamer. Goch heeft 4 toppers: Caro, Sarina , Betty en Raisa. LR heeft wel lekker eten en redelijke wellness, maar het pand is k.t, klein claustrofobisch en dat wachten op kamers als het druk is,, niet mijn ding. Aca gold: keiharde muziek, vervelend publiek en koele ongeintresseerde wijven. Zo is er altijd wel iets met een vrouw of een fiets. Goch zou iets moeten doen in mijn ogen aan: het eten, de barbediening, hef dat domme animeerverbod op, de sauna minimaal 90 graden,70- 80 is voor oude opa's met hartklachten en vrijbier uitbreiden naar frisdrank. Verder geen klachten en binnenkort weer op herhaling met een van de toppers, deus volente.

Firehawk
18 maart 2018, 22:11
Oh ja dat was nog op het randje. Hij had zijn badjas al uitgetrokken en stond op het punt om erin te springen. Zou wel lachen zijn geweest.

phoenix
18 maart 2018, 22:14
Ach ja, daarom rijd ik ook never nooit meer met piet plezier naar een saunaclub..., dan ben je verplicht tot 5 uur in de ochtend te wachten om dat het zijn auto is, wat voelde ik me toen kut, moest ik vanaf de carpool destijds nog een 45 minuten rijden richting huis

Piet Plezier
18 maart 2018, 22:17
Ik weet niet welk padje Firehawk bedoeld, ik heb in ieder geval geen padje gezien.
Ik zal het sterker vertellen ik zag helemaal niets meer
Ik was 8 maanden niet in goch geweest, maar het was weer net als voorheen gewoon super.
Voldoende vrouwen
Voldoende bier
Voldoende gezelligheid
Voldoende oude bekende

Piet Plezier
18 maart 2018, 22:19
Ach ja, daarom rijd ik ook never nooit meer met piet plezier naar een saunaclub..., dan ben je verplicht tot 5 uur in de ochtend te wachten om dat het zijn auto is, wat voelde ik me toen kut, moest ik vanaf de carpool destijds nog een 45 rijden richting huis

dat is 7 jaar geleden in H7
Je mag ook niet meer meerijden

BP2
18 maart 2018, 22:21
Ach ja, daarom rijd ik ook never nooit meer met piet plezier naar een saunaclub..., dan ben je verplicht tot 5 uur in de ochtend te wachten om dat het zijn auto is, wat voelde ik me toen kut, moest ik vanaf de carpool destijds nog een 45 rijden richting huis

Hahaha Phea jij vergeet ook niks. Ik was daar ook bij, wij gingen nooit voor sluitingstijd weg dat was toen overigens 3 uur in H7.

phoenix
18 maart 2018, 22:26
Piet plezier een waar geschenk dat ik nie mer mag meerijjen, godde gij eiges maor mit ouwe wage naar huis , maar zonder min

Big30
21 maart 2018, 12:47
nb bericht Dalton verplaatst naar:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?19972-Acapulco-Gold-Ratingen-Algemeen&p=601785#post601785

Liefje
22 maart 2018, 10:11
Gisterenmiddag even naar van Goch geweest.
Om ongeveer 13.00 uur aangekomen. Het was vrij rustig. Ongeveer 10-12 dames aanwezig.
De vaste club dames zoals Violetta, Natasja, Jessica, Nadine, Raisa, Andra waren allemaal aanwezig.
Gezellig gebabbeld en lol gemaakt met de dames.
Als je de club, zoals ik, wat vaker bezoekt, heb je een leuk contact met de dames.
Op dit moment is Jessica mijn favoriet. Bij binnenkomst werd ze direct voor mijn neus weggekaapt. Dus maar even wachten dan.
Vervolgens met Jessica een hele fijne kamer gedaan van een uur. Ik heb een hele fijne klik met haar, heel GFE.
Dus na 1 uur na volle tevredenheid de kamer verlaten.
Hierna nog een gezellige tijd doorgebracht met de dames en collega ijsberen.
Aangezien ik niet echt veel tijd had het deze keer bij 1 kamer gelaten.
Het was weer een fijn bezoek aan van Goch.
P.S. het eten was lekker.

freek12000
23 maart 2018, 06:51
Is Vanessa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47664-Vanessa&highlight=) er nog ? Echt een reden om er nog eens naar toe te gaan.

Liefje
23 maart 2018, 09:11
Is Vanessa (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?47664-Vanessa&highlight=) er nog ? Echt een reden om er nog eens naar toe te gaan.

@freek.
Nee die is er niet meer. Ze schijnt in Spanje te werken.

flatchestlover
23 maart 2018, 16:55
Hallo IJsberen,

Kan iemand een paspoort aanmaken van Denisa.

Ik hoor geweldige dingetjes over haar , o.a. van Eddy-V die al met haar heeft gekamerd.

Ik ben volgende week in de buurt en ga dinsdag op bezoek in de hoop dat deze kleine flatchested skinny girly aanwezig is.

in afwachting paspoort.

P11111
23 maart 2018, 17:32
Kan iemand een paspoort aanmaken van Denisa.

Ik hoor geweldige dingetjes over haar , o.a. van Eddy-V die al met haar heeft gekamerd.

in afwachting paspoort.

Ga toch gewoon ketsen en niet zo overovervoorbereid er naar toe, joh. Laat je verrassen en maak daarna hier een paspoort aan!
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?50968-Flatchest-and-skinny-lover

flatchestlover
27 maart 2018, 12:42
Volgens de Thekedame komt Denisa pas a.s. donderdag.

Dus Peter020 , ik ga wel overovervoorbereid en het paspoort komt dus op vrijdag.

Kun jij je ook voorbereiden.

P11111
27 maart 2018, 13:07
Volgens de Thekedame komt Denisa pas a.s. donderdag.

Ik hoop het voor je.

Zelf ben ik me nu niet aan het voorbereiden, maar nog wat aan het nagenieten. Afgelopen donderdag in de andere club gespielt met 1 van de meest skinny dames van Nordrhein-Westfalen van dit moment (Eugenia - dat was overlekker). De andere dunne (Gabriella) was er ook. Beide dames hebben 0% vet, net zoals een magere naturel kwark. ;) Volgende maand hoop ik weer naar een saunaclub te gaan, het moet wel leuk en aardig blijven.

Viel Spaß donderdag!

Spiderman1973
27 maart 2018, 15:48
Is het tarief van €15 nog acrueel of is dat niet meer? Dacht hele maand maart, maar zie het niet meer staan op de website!

stimpy3
27 maart 2018, 16:21
De eigenaars hebben ontdekt dat het niet zo'n vaart loopt met Gallardo?

Piet Plezier
27 maart 2018, 17:12
Is het tarief van €15 nog acrueel of is dat niet meer? Dacht hele maand maart, maar zie het niet meer staan op de website!

dan heb je niet goed gekeken, want het staat er nog gewoon op.

http://fkk-vangoch.com/news/

The Major
28 maart 2018, 23:41
Na 3 maanden zonder echte sex, omdat ik na de kerst naar een buitenlands project ben vertrokken en ik na de landing gisteren in Dusseldorf echt niet meer kon wachten, ben ik vandaag nog eens een keer, na ong. 3/4 jaar, naar Goch getogen, omdat de ouderwetse, enigszins louche bordeelatmosfeer daar, mij meer aanspreekt dan de high gloss neukfabrieken zoals YinYang, waarbij je binnen 10 minuten aan de bar al 4 keer "na Schatz, ficken?" hebt gehoord....

Ik hoopte eigenlijk op Raisa, maar die bleek bij navraag vandaag een vrije dag te hebben genomen en toen ik bij binnenkomst om 12.30 12 beren telde en maar 6 vrouwen, waarvan er 4 niet mijn smaak waren, stond ik bijna weer op het punt om de 15 euro entree als verloren te beschouwen......
Aangezien het grootste deel op een tweetal gezellige Nederlanders na, uit Duitse bejaarden bestond, die blijkbaar net de maandelijkse Altersrente bijgeschreven hadden gekregen en ze na een beurt weer vertrokken, veranderde de verhouding snel....

Om maar in lijn van Raisa te blijven eerst gekamerd met de Bulgaarse Nadine, ik heb in haar draadje iets uitgebreider geschreven, maar aangezien er nog een tweede sessie met haar gevolgd is later op de dag kan de conclusie zijn dat kleine Major erg vrolijk werd van Nadine....mijn tweede sessie durf ik zelfs in de categorie top 3 aller tijden neer te zetten....25 jaar geleden was een derde schot op een dag eerder regel dan uitzondering, maar het derde schot van vandaag schoot, om het maar in Koot en Bie termen te zeggen "een volwassen vent van 3 hoog van zijn brommert af......"

Tussendoor nog met de ook Bulgaarse Emilia gekamerd en ook die sessie was prima; minder bijzonder dan met Nadine, maar zeker de moeite waard.....
Toen ik rond 20.30 naar huis ging waren er nog een stuk of 7 beren binnen en ongeveer 15 dames en eerlijk gezegd is de line-up in van Goch zeker wel eens slechter geweest; er waren voor mijn smaak een stuk of 8 potentiële kandidates bij en dat zonder Raisa die er morgen waarschijnlijk weer zou zijn....
Al met al 5,5 uur op de kamer geweest en nog een klein uur in de Liege....was dus wel een kostbaar dagje, maar aan de andere kant ook weer dubbel en dwars waard....
Als ik door de jaren heen kijk hoeveel geld ik uitgegeven heb aan slechte sex (inclusief mijn -ex.....:roll:), is 2 uur goede seks en 3,5 geweldige sex op een dag altijd een goede investering....

Het eten was redelijk, maar dat is natuurlijk nooit een hoogtepunt in van Goch, maar aangezien ik de komende weken nog vrij ben ben ik bang dat het binnenkort nog een keer een kostbaar dagje wordt....:freu:

flatchestlover
29 maart 2018, 09:06
Major,

Je bedoelt met Nadine is het bijzonder of is het minder ?

Ik ga straks en wil met Nadine kameren omdat men schrijft dat ze mijn type is , magertjes en zonder tietjes. klopt hé

Eddy_V
29 maart 2018, 09:54
Major,

Ik ga straks en wil met Nadine kameren omdat men schrijft dat ze mijn type is , magertjes en zonder tietjes. klopt hé
Ze ziet er aardig uit maar is niet bijzonder in prestaties.. in ieder geval stukken minder dan Denisa en zeker tov Raissa.

The Major
29 maart 2018, 14:07
Major,

Ik vond het bijzonder lekker met haar, maar dat schijnt erg persoonlijk te zijn.....

The Major
29 maart 2018, 14:11
Ze ziet er aardig uit maar is niet bijzonder in prestaties.. in ieder geval stukken minder dan Denisa en zeker tov Raissa.

Blijkbaar heb ik dan geluk gehad de juiste klik te vinden, maar Raisa is een van de andere uit mijn top 3 kamers aller tijden.....Raisa is eerder de hoogtoerige Italiaanse sportwagen die gelijk uit de startblokken vliegt en er een uur met 9000 toeren tegen aan gaat; Nadin is eerder een diesel die een tijd nodig heeft om op te warmen maar wat mij betreft evenveel Nm "trekkracht" heeft....

flatchestlover
30 maart 2018, 08:44
Het was in orde met Nadin gisteren , leuk lijf , kleine tietjes , maar niet dat ik dacht , yes zij is het het.

Best aardig wijffie , helaas geen echte klik , zoenen matig.

geen herhalingsgevaar.

Eddy_V
30 maart 2018, 09:46
Het was in orde met Nadin gisteren , leuk lijf , kleine tietjes , maar niet dat ik dacht , yes zij is het het.

Best aardig wijffie , helaas geen echte klik , zoenen matig.

geen herhalingsgevaar.
herkenbaar, maar zoals de Major ook schreef zal het persoonlijk zijn.

Denisa niet gezien/ontmoet???

Zij was er gisteren ook, alleen was zij tussen 16 en 18 uur even bezet, heb ik uit betrouwbare bron vernomen :hammer:

flatchestlover
31 maart 2018, 10:59
Is Denisa ook een flatchester ??

Firehawk
1 april 2018, 16:08
Vrijdag en gisteren in van Goch geweest. Dacht laat ik het weer bezoeken met de aantrekkelijke entreeprijs.
Ook BP2 en Piet Plezier zouden vrijdag aanwezig zijn. Kwam net na 21:00 uur aan en was weer goed druk op de parkeerplaats, binnen ook trouwens.
Was genoeg volk binnen. Biertje genomen en wat ouwehoeren met Piet en BP2. Wou wat gaan eten maar overgeslagen, het zag er niet zo appetijtelijk uit.
Ze waren ook popcorn aan het maken dus daar maar een paar bakjes van genomen.
Meiden liepen er genoeg rond, stuk of 25 schat ik. Heb zelf later op de avond nog een kamer met Galina gemaakt.
Daarna nog beetje kletsen en drinken en toen naar huis gegaan. BP2 had er weer een hele opgave aan om Piet mee naar huis te krijgen, maar uiteindelijk toch gelukt.

Gisteren was ik er dus ook rond dezelfde tijd. Ik kwam gelijk aan met Johnny Fontane, dus samen naar binnen gegaan. Het was beduidend minder druk dan vrijdag. Met beren dan want vrouwen was hetzelfde aantal.
Het eten zag er iets beter uit, kreeg wel alleen gelijk op mijn flikker toen ik 2 kipcorns wilde bestellen. Ik mocht er maar 1. Toen maar iets anders erbij besteld. Beetje vaag gedoe bij dat eten.
Daarna met Galina in gesprek. Ze smeerde Johnny haar nichtje Franceska aan. Gelukkig had Johnny wel interesse. Galina vertelde ook nog dat haar zusje er nu ook werkt. Ben de naam vergeten. Maar klein Bulgaartje van 23 met lang bruin/zwart haar. Kan amper Engels of Duits, wel een mooie meid, doet het werk pas ongeveer een maand. Ik zei al lekkere familie heb jij.
Uiteraard heb ik weer een goede kamer gehad. Nog een beetje kletsen met Johnny en na een tijdje naar huis gegaan.

brombeerzuid
1 april 2018, 16:43
Ergens in mei zal ik die club eens gaan bezoeken!

Firehawk
1 april 2018, 17:44
Ergens in mei zal ik die club eens gaan bezoeken!

Ik zou wel samen met iemand gaan. Alleen kan het vrij saai zijn vind ik. Vooral ook door het animeerverbod wat er is. Al word dat animeerverbod niet zo heel streng uitgevoerd vind ik.

brombeerzuid
1 april 2018, 18:16
Ach weet je, ik heb altijd twee kameraden mee (2tabakspijpen:biggrin:) dat trekt dvp's.
Wat bakken koffie en ik amuseer me.
Natuurlijk als er wat ijsberen zijn, is fijner!

hobie
1 april 2018, 20:29
[QUOTE=Firehawk;603313]Vrijdag en gisteren in van Goch geweest.
Meiden liepen er genoeg rond, stuk of 25 schat ik. Heb zelf later op de avond nog een kamer met Galina gemaakt.

Gisteren was ik er dus ook rond dezelfde tijd.
Daarna met Galina in gesprek. Ze smeerde Johnny haar nichtje Franceska aan. Gelukkig had Johnny wel interesse. Galina vertelde ook nog dat haar zusje er nu ook werkt. Ben de naam vergeten. Maar klein Bulgaartje van 23 met lang bruin/zwart haar. Kan amper Engels of Duits, wel een mooie meid, doet het werk pas ongeveer een maand. Ik zei al lekkere familie heb jij.

Mocht je er nog eens heen gaan, doe Galina de groeten van me en let een beetje op. ( Take care of yourself)

Piet Plezier
1 april 2018, 20:49
kennen jullie die Galina nu nog niet
Vorige week was het haar vriendin die week ervoor ook een nichtje, en afgelopen vrijdag haar zus.
Als ze fluit liegt ze nog

hobie
1 april 2018, 21:26

Dat is inmiddels bij firehawk en zeker bij mij wel bekend.

Firehawk
1 april 2018, 22:02
Vorige week was het haar vriendin die week ervoor ook een nichtje, en afgelopen vrijdag haar zus.

Zo zegt ze het. Kan zeker gelogen zijn natuurlijk maar al is het haar oma dan boeit het mij nog niet.

papi
8 april 2018, 22:39
Vrijdag 6 April ben ik even geweest in de namiddag en gelukkig was mijn favoriete Roemeentje er weer en lekker geklooid en haar wat anders laten aantrekken (ik wilde dat ze een strak kettinkje om deed, is gewoon supergeil). Na een tijdje pilsdrinken, kamertje en wat eten was het wel tijd voor een tweede kamergang zat er maar niet in. er was keus maar de keuze was niet reuze, ook al waren er zo.n 12 DVP.

Piet Plezier
9 april 2018, 09:07
Dat is inmiddels bij firehawk en zeker bij mij wel bekend.

bij Firehawk nog niet volgens mij

Erotiekfan
14 april 2018, 21:39
Eind van de middag een bezoekje gebracht hier, had niet veel tijd en de club lag me het best op de route.
Vondt de Theke niet echt vriendelijk.
Er waren veel dames en maar een paar beren, de line up van dd dames was best zeer goed. Ik had mijn oog laten vallen op een dame die ik bij binnenkomst had gezien. Toen ik wat drinken had besteld aan de bar en op mijn gemak de dames ging observeren zag ik haar ook staan, ze had gelijk in de gaten dat ik wel zin in haar had en ze liep rustig naar haar bankje. Ik volgde en vleide me naast haar neer. Ze heette Alexa en kwam uit Roemenië. We hadden gelijk een goede klik. Wat praten over van alles of nog wat gingen we naar de kamer. Op de kamer was de sfeer goed en al spelend beginnen we te vrijen. Ze zoende rustig maar dat ging al gauw over in lkkr tongwerk. Ik beproefde haar lichaam en al likkend kwam ik uit bij haar kutje en die smaakte zeer goed. Ik heb haar uitvoerig gelikt en mocht ook haar kontje likken, ze genoot hier enorm van. Daarna heeft ze me lkkr gepijpt en ook in standje 69. Daarna haar nog kort geneukt en heerlijk klaargekomen. Ik heb haar een uur sessie gegund i.p.v. een half uur sessie bij twee dames. Ze was het dubbel en dwars waard!!

Alexa, blond, spontaan, en een prachtig lichaam.

Piet Plezier
16 mei 2018, 13:38
van GOCH is de aankomende 6 weken gesloten

Scrotum
16 mei 2018, 16:32

Waarom Piet?

fervent
16 mei 2018, 16:57
Het lijkt een aflopende zaak daar. En dat is het eigenlijk al wat langer. Ik denk dat de meiden ergens in een andere club gaan werken en niet meer terugkomen. En dan is het nog maar de vraag of het weer open gast. Van Goch is echt een club met potentie maar door mismanagement en alle rare regeltjes loopt het niet meer. Jammer, ik ben er de afgelopen jaren zeker 150 keer geweest

Piet Plezier
16 mei 2018, 17:24
Waarom Piet?

ze zijn op een welverdiende vakantie

Piet Plezier
16 mei 2018, 17:26
Het lijkt een aflopende zaak daar. En dat is het eigenlijk al wat langer. Ik denk dat de meiden ergens in een andere club gaan werken t

wat ik weet zijn er 3 meide bij Gallardo begonnen vandaag dit is een hele goede kans voor Gallardo

Eddy_V
16 mei 2018, 17:35
Van Goch is echt een club met potentie maar door mismanagement en alle rare regeltjes loopt het niet meer.

Jammer, ik ben er de afgelopen jaren zeker 150 keer geweest
Dan moeten we elkaar toch ooit gezien hebben tijdens één van mijn minstens 150 keer dat ik er geweest ben..
mismanagement.. kweenie, ondanks de diverse regeltjes bleven de klanten toch komen, maar andere probleempjes zullen hun wel even blijven achtervolgen vrees ik (maar dat is speculeren).

In ieder geval jammer, want dan zal het IJBF feestje hier niet snel gehouden worden;)
En waar vinden we die leuke meiden nu weer terug.. Gallardo ongetwijfeld een paar alhoewel ze daar ook alweer van terug gekomen waren. Venus misschien een enkeling zoals Raissa en Denisa en de rest.. ze zullen vast wel vervoer aangeboden krijgen naar één van de andere NRW-clubs.

Scrotum
16 mei 2018, 17:40
ze zijn op een welverdiende vakantie

Een bedrijfsuitje!! Met zijn allen in een grote bus? Naar de Efteling?

Piet Plezier
16 mei 2018, 17:54
Een bedrijfsuitje!! Met zijn allen in een grote bus? Naar de Efteling?

naar de Efteling en dan 6 weken, dat wel lang he.
Ze zijn op vakantie en verder ga ik er niet op in.
Over 6 weken staan ze weer tot jullie beschikking

Willem2
16 mei 2018, 18:21
Zulke sluitingen worden alleen gedaan indien bepaalde vergunningen niet in orde zijn anders is het niet zo logisch.
Maar goed, dat is alweer genoeg gespeculeer...

Firehawk
16 mei 2018, 18:58

Gaat lekker daar, moet je toch een ander clubje gaan zoeken.

Piet Plezier
16 mei 2018, 19:06
Gaat lekker daar, moet je toch een ander clubje gaan zoeken.

clubs genoeg
Maar nu houd ik mooi wat extra geld over elke week

Smouse
16 mei 2018, 21:02
Op de site (https://fkk-vangoch.com/news/) staat bij het nieuws: "jeden Montag und Dienstag Geschlossen! Ruhetage"

See ya Smouse

Piet Plezier
16 mei 2018, 21:11
Op de site (https://fkk-vangoch.com/news/) staat bij het nieuws: "jeden Montag und Dienstag Geschlossen! Ruhetage"

See ya Smouse

dat is oud nieuws

Cat
17 mei 2018, 08:54
http://www.villa-goch.de/

Eddy_V
17 mei 2018, 10:16
http://www.villa-goch.de/
Verrassend!!
ze gaan dus dezelfde ondergang als LekkerDing tegemoet... zonde!!

Piet Plezier
17 mei 2018, 11:30
Verrassend!!

dat weet ik niet ondergang.
Het is meer bedoeld om onder alle regeltjes uit te komen.
Het is niet meer te doen due prostitutie wetgeving.
Binnen nu en 5 jaar zijn alle saunaclubs verleden tijd.

Lesyeux
17 mei 2018, 17:03
Goch wordt een swinger / parenclub... is wel even wennen aan het idee... Volgens Piet Plezier "...bedoeld om onder alle regeltjes uit te komen" en over "5 jaar zijn alle saunaclubs verleden tijd". Een interessant vergezicht, maar ik zie nog niet helemaal voor me hoe het concept parenclub het saunaclub concept voor ons ijsberen kan redden/vervangen? Moeten we voortaan zelf een "partner" mee naar binnen nemen? Zijn de "partners" van de DVP's voortaan ook in de club aanwezig? Klinkt voor mij toch echt alsof Goch voor een andere doelgroep kiest...

Piet Plezier
17 mei 2018, 17:47
dat word een swingersclub met sexgarantie, ook voor aleen staande mannen.
Je betaald een x bedrag aan entree, en je kunt te keer gaan met de aanwezige vrouwen.
De vrouwen betalen geen entree
Maar zijn daar alleen voor de fun, tussen haakjes

vanKees
17 mei 2018, 20:00
dat word een swingersclub met sexgarantie, ook voor aleen staande mannen.
Je betaald een x bedrag aan entree, en je kunt te keer gaan met de aanwezige vrouwen.
De vrouwen betalen geen entree
Maar zijn daar alleen voor de fun, tussen haakjes

Dieses System war bis zum 31.12.2017 unter den Namen Partytreff und/oder Pauschalclub bekannt. Ich kann mir nicht vorstellen,
dass die Frauen keine finanziellen Interessen haben.
Swingerclub hat andere Konditionen.
Doch alles was Wir hier machen, denken und schreiben ist reine Spekulation. Lasst Uns abwarten was passiert.

vanKees

Spiderman1973
17 mei 2018, 20:21
Inderdaad een swingers club als de vertaling vanuit het Duits inderdaad hetzelfde is. Enerzijds jammer, maar om heel eerlijk te zijn was ik behoorlijk op de club uitgekeken.
Ben laatst zonder kamergang na twee uurtjes weer vertrokken. Was het ook beu om steeds dames tegen te komen die zaken beloven en weinig na te komen.
Ik merkte dat ik het vertrouwen kwijt was en me ergerde aan de lamlendige sfeer daar.

blueeyes
17 mei 2018, 23:16
Ben blij dat ik afgelopen Zaterdag 12 Mei nog naar van Goch gegaan ben om mijn schatje Betty waarmee ik mooie pannenkoeksessies heb gehad voor misschien voorlopig niet meer te zien.
Door werk en andere prive dingen waren we met z,n vijfen allemaal apart gekomen, Firehawk en ondergetekende kwamen s,avonds om kwart over negen, BP2 een kwartiertje later en Piet Plezier samen met Anaconda twee uurtjes later en dan kan ik jullie ook vertellen dat het dan ook al zijn er weinig dames en nog minder beren het toch nog heel gezellig kan zijn als beren onder elkaar.
Schat het zo op plm. 15 maatschappelijk werksters.
Entree was deze maand 25 euro.
Uit het afhaalloket kom men rijkelijk kiezen tussen Hollandse frikandellen, bamischijven, kippepootjes/vleugeltjes en aardappelkroketten, natuurlijk waren er ook gezonde vitaminerijke bordvullers.
Zoals ik al schreef was het niet druk en de stemming bij de dames was niet zo uitbundig als altijd op een Zaterdag, aan de gokkasten (die normaal alle drie bezet zijn door de dames) was nagenoeg geen dame te bekennen, die hebben toch weiniger te verteren met twee ne een halve vrije dag zonder inkomsten.
Op zich vind ik het ondanks hun aparte reglement toch nog wel een aardige club met dure ruimtes die niet benut worden, maar ja, gehoord de laatste berichten:wink2: mag ik ook voor hun hopen dat ze een nieuwe herstart kunnen maken opdat we allemaal weer leuke stukjes kunnen schrijven hoe die nieuwe Villa Goch het doet.
Jammer voor de dames, wij hebben een gezellige avond/nacht gehad.

Mijn probleem is nu: WAAR IS BETTY ? Die Zaterdag had ze de haren rood geverfd.
Dus medeberen, gooi mijn pm box maar vol, ben jullie daar zeer erkentelijk voor.

P.s. Als het een swingerclub wordt haak ik af, met dat vele swingen krijg je last van de heupen.

Voor alle beren: Fijne Pinksterdagen, niet te veel eieren eten en nog snel naar een chinees restaurant gaan, want die staan op uitsterven omdat de jonge generatie andere plannen heeft.

Piet Plezier
18 mei 2018, 06:05
gisterenavond een appje gehad, dat we nog maar eens even af moesten wachten, hoe goch nu precies verder gaat.
Als ik meer weet vermeld ik het hier.

BP2
18 mei 2018, 09:21
Ik heb gehoord dat Piet en Willem 2 in overname onderhandelingen zitten. Kan er verder niet veel over zeggen, alleen dat Ijsberen forumleden vrije entree krijgen en het bier altijd gratis is. Piet wil eigenlijk dat er alleen bier wordt aangeboden, Willem 2 ziet dat niet zitten. Piet wil dat er 80% Hongaarse vrouwen inkomen met een maatje meer, Willem 2 ziet graag de roemeentjes in grotere aantallen. Het is dus met al die interne spanningen nog lang niet in kannen en kruiken.
Over de naam wordt nog gebrainstormd, Piet kom na een kratje bier niet verder dan Saunaclub de Klappende Klapekster. Willem 2 komt in een crea bui op Saunaklub der Eisbaer.

Wellicht weet iemand meer ?

blueeyes
18 mei 2018, 11:48
Medeberen,

van Goch wordt een Swingerclub, maar doet dat in samenwerking met Swingerclub Soulmate ex Lekker Ding die op haar beurt weer ergens gaat verkassen.
Lees de site van Soulmate. :confused:

Ricardo Banana
18 mei 2018, 11:54
Ik heb gehoord dat Piet en Willem 2 in overname onderhandelingen zitten. Kan er verder niet veel over zeggen, alleen dat Ijsberen forumleden vrije entree krijgen en het bier altijd gratis is. Piet wil eigenlijk dat er alleen bier wordt aangeboden, Willem 2 ziet dat niet zitten. Piet wil dat er 80% Hongaarse vrouwen inkomen met een maatje meer, Willem 2 ziet graag de roemeentjes in grotere aantallen. Het is dus met al die interne spanningen nog lang niet in kannen en kruiken.
Over de naam wordt nog gebrainstormd, Piet kom na een kratje bier niet verder dan Saunaclub de Klappende Klapekster. Willem 2 komt in een crea bui op Saunaklub der Eisbaer.

Wellicht weet iemand meer ?

Is het niets voor "Golden Slippers" van dhr. Badslippers.

En mag ik dan ook weer binnen, of blijft mijn Hausverbot voor eeuwig gelden :)?

bertje600
18 mei 2018, 11:57
Het wordt inderdaad een Swingerclub. Soulmate had een conflict met de verhuurder van het pand "lekkerding" in Emmerich.
Zij zijn op zoek gegaan naar iets anders en zo zijn ze bij Goch terecht gekomen.
Vanaf Juni zullen in het weekend de swingers hun gang kunnen gaan.
Wel jammer dat nu de oude club ter ziele is, maar dat was ook wel te verwachten. Met naast een entree ook nog geld vragen voor de drankjes is wel teveel van het goede. Nu zullen de clubs in de omgeving zoals Gallardo en Venus wel meer bezoek gaan krijgen en wellicht kan ook Xanten nog wat extra's bieden. Maar ook daar dient er wel wat te veranderen, zeker in de line-up.

fervent
18 mei 2018, 13:44
Of gewoon een stukje verder naar het zuiden rijden. Daar is keuze genoeg!

papi
18 mei 2018, 22:34
aiiii, jammer joh als Goch ermee ophoudt met deze meiden;

De hamvraag: waar gaan we Raisa en met name Georgiana weer terug vinden?! wie o wie weet het

Eddy_V
18 mei 2018, 23:51
En mag ik dan ook weer binnen, of blijft mijn Hausverbot voor eeuwig gelden :)?
Ja, dat mag, alleen moet je niet weer opnieuw over paprika beginnen :hammer:

flatchestlover
19 mei 2018, 07:52
Zijn er geen skinny's in Xanten ?

Johnsonxxx
19 mei 2018, 08:45
Ze hebben hun eigen ondergang geregeld, helaas.

Niet luisteren naar de klanten is wel de voornaamste oorzaak!

Piet Plezier
19 mei 2018, 09:07
Ulla krijgt nu een mooi rustig leven
Geen zeurende klanten meer, die zeggen hoe zij het moet doen.
Voor het geld hoeve ze het allang niet meer te doen.
Ik heb er 11 mooie jaren gehad met ups en downs.
BP en ik miste goch gisteren al.
Het was voor ons de beste club, die er in NRW aanwezig was maar helaas het is over.
Of toch nog niet helemaal, we wachten het even af.

Wentelt Eefje
20 mei 2018, 04:08
Verrassend!!

Zelfs het management van het ter ziele gegane swingen in Emmerich gaat adviseren in Goch... of dat nu een aanbeveling had moeten zijn?!

Piet Plezier
20 mei 2018, 04:48
Ze hebben hun eigen ondergang geregeld, helaas.

Niet luisteren naar de klanten is wel de voornaamste oorzaak!

als ze hadden geluisterd naar de klanten, dan was de club al jaren gesloten.
Gelukkig hebben ze niet naar jou geluisterd
Nu hebben we nog kunnen genieten van de leukste club van NRW van GOCH

bertje600
20 mei 2018, 06:45
Nu het een swingersclub is niet meer te voldoen aan de strenge Duitse prostitutiewet. Er zijn dan geen dames meer die hun werk doen.

Spiderman1973
20 mei 2018, 10:09
Denk zeker dat de nieuwe wetgeving zijn negatieve uitwerking gehad heeft, waardoor zowel het aantal goede dames en klanten afnam. Het animeerverbod was opgeheven, maar merkte er weinig van. De sfeer was vaak gelaten en de dames waren of met elkaar bezig of lagen er lamlendig bij. Het eten zullen we het maar niet over hebben.
Ik denk niet dat het aan de entreeprijs ligt. Laten we zeggen 80 euro voor wip en entree incl eten en bier is een prima prijs. Bij de gemiddelde dame thuis of bij een Nederlands privehuis ben je al 70 of 80 euro kwijt voor alleen de wip. Als je dan ook nog pzc wil dan reken maar op 100 euro.

Daarnaast zal die rechtzaak ook een rol kunnen spelen. Niets meer over gehoord eigenlijk na die inval vorig jaar. Wel afgelopen week gelezen dat er een Roemeen voor mensenhandel veroordeeld is met een link naar Van Goch.

Johnsonxxx
20 mei 2018, 10:36
Nu hebben we nog kunnen genieten van de leukste club van NRW van GOCH

Dank voor deze toevoeging.

Die 'we' die jij benoemt zijn er te weinig geweest om te kunnen blijven bestaan, jij was zo ongeveer de enige die daar nog van genoot.
En dat bedoel ik nu precies met 'niet naar de klanten luisteren' (anders had ik het wel "niet naar Piet Plezier luisteren" genoemd). :biggrin::biggrin::biggrin:

Mistralwind
20 mei 2018, 10:41
De paar keren dat ik naar Van Goch ben geweest(voor de regeltjes hun intrede deden),heb ik me prima vermaakt.Ik heb wel eens geschreven dat dit wel mijn vaste club kon worden...
Sinds de ,,regeltjes'' hun intrede deden ben ik hier niet meer geweest,wel al alles gevolgd op het forum,maar niet meer de behoefte gehad om er nog een keer heen te gaan.
Sinds de nieuwe prostitutiewet zijn intrede heeft gedaan,ben ik zowiezo niet meer naar een Duitse club gegaan.
Vroeger was alles beter zeggen ze,in mijn geval gaat dat ook wel op.Het huidige klimaat in Duitsland bevalt mij nou niet echt,en weerhoudt me om weer een club te bezoeken,maar zal het toch weer een keer doen om zelf te ondervinden hoe het nu gaat.
Jammer dat er nu weer een club gaat verdwijnen...

mentholbear
20 mei 2018, 16:52
Zijn er geen skinny's in Xanten ?

Toen ik er 2 weken geleden was helaas niet. Alle dames zou ik fors tot behoorlijk fors noemen.

popey01
20 mei 2018, 17:14
Je bent weer lekker aan het clubben mb.

Wentelt Eefje
20 mei 2018, 18:12
Nu het een swingersclub is niet meer te voldoen aan de strenge Duitse prostitutiewet. Er zijn dan geen dames meer die hun werk doen.

Dat geldt alleen maar als de dames zich ook daadwerkelijk niet prostitueren en niet laten betalen dus! Anders is er nog steeds sprake van (weliswaar verkapte) prostitutie en zal er juist meer aanleiding voor de Staatsanwaltschaft zijn alsnog in te grijpen

stimpy3
20 mei 2018, 19:41
Toen ik er 2 weken geleden was helaas niet. Alle dames zou ik fors tot behoorlijk fors noemen.

Niet alleen fors, ook gewoon onaantrekkelijk. Ik heb in magnum best wel eens een sessie gehad met een dame met een maatje meer, omdat het wel een sexy meiske was. De keer dat ik in Xanten was zaten er alleen van die halve overjarige gypsy-dames.

fervent
20 mei 2018, 21:47
Een aantal meiden is kennelijk naar Gaillardo verhuisd, leesik in een verslagje van husky. Zie onderstaand

Zie eerst de Line up met als eerste de von Goch dames,Raise vriendelijke dame,leuk mee gepraat,Suzi,Alexa,Giorgiana,Alexandra,Sarina,Jana ,Yvonne en Violetta,waarschijnlijk een paar vergeten,maar dit is de vriendelijke hoofdmoot
Met meerdere persoonlijk gesproken,stuk voor stuk leuke en vriendelijke DVP,die teleurgesteld waren door de plotselinge sluiting van "von Goch",bijna het gelijke verhaal als bij Lekker Ding,plotseling staan de dames voor een voldongen feit dat binnen twee dagen de club dicht gaat

Eddy_V
21 mei 2018, 00:36
Spiderman1973 slaat de spijker(s) op z’n kop, al dat gedoe hing al geruime tijd als een zwaard van Damocles boven het hoofd van de club waaronder bijvoorbeeld: het foute vriendje die (misschien wel terecht) iets te hardhandig verwijderd werd toen hij een dvp wilde aanvallen, de dames die als pooier optraden waarvan er één geruime tijd heeft vastgezeten en cynisch genoeg in het promo-filmpje optrad dat onlangs op tv werd uitgezonden, de verbeurd verklaring van diverse zakelijke en privé goederen vanwege de belastingschuld. Ik hoop dat Ula en de familie inderdaad financieel geen zorgen heeft zoals Piet beweerd.
Van de regeltjes en niet luisteren naar klanten zal de club niet veel last hebben gehad zoals Piet ook schrijft. Ook al leek het er soms niet druk, iedere dag liepen er bezoekers, overdag en ‘s avonds, in en uit na één of twee wippen en zo waren er dagelijks toch veel meer bezoekers dan je zou denken. De bezoekers die wegbleven werden ruimschoots gecompenseerd door andere bezoekers en als ik er kwam zag ik altijd wel een paar bekenden (vaak niet-schrijvende bezoekers die hier even voor de snelle wip binnenkwamen). Zelf hield ik het er meestal na 3-4 uur ook wel voor gezien itt Sixsens, Babylon of saunaclub Venus waar je je echt wel een hele dag en/of avond kon vermaken.
De freibier bezoekers in het weekend zullen ook wel genoeg geld in het laatje gebracht hebben: niet zelden gingen de Balkan-bezoekers over op duurdere drankjes als ze wat teveel slap bier gezopen hadden. Toegegeven, ik was er niet vaak in het weekend dus dit heb ik maar een paar keer gezien, maar dat is tevens een vertrouwd beeld in andere clubs waarmee dit soort figuren hun status menen te moeten bevestigen (status van stompzinnige loser als je het mij vraagt).

De prijzen van de dames en entree was best redelijk en binnen de soms beperkte lineup kon ik mij vrijwel altijd wel met één of twee toppertjes vermaken.
Mijn zakelijke ritjes naar de oosterburen werden toch al minder, waardoor de auto-pilot ook steeds minder vaak de afslag Goch-West voor mij nam. Nu zal deze misschien sporadisch eens rond Moers een rustpauze voor mij willen inlassen of bij Grefrath als ik wil zwemmen en geen zin heb in lekkere meiden, want waar je het het minste verwacht valt het vaak het meeste mee :biggrin:

BP2
21 mei 2018, 08:19
Dank voor deze toevoeging.

Die 'we' die jij benoemt zijn er te weinig geweest om te kunnen blijven bestaan, jij was zo ongeveer de enige die daar nog van genoot.
En dat bedoel ik nu precies met 'niet naar de klanten luisteren' (anders had ik het wel "niet naar Piet Plezier luisteren" genoemd). :biggrin::biggrin::biggrin:

Het is niet aan ons om een onderneming te lichten, hoe het liep achter de schermen weten we niet. Klanten van deze clubs en de hoeren zelf kunnen behoorlijk lastig zijn. Ulla was streng maar toch waren er veel vrouwen die er al heel lang werkten en haar "trouw" bleven, zelfde met klanten. Ze zal dus ook wel iets goed gedaan hebben. Regeltjes hadden Piet en ik weinig last van, je bent er ook zelf bij. In Nl mag je ook niet meer dan belasting betalen en achter de geraniums zitten en als je ouder bent dan 75 dan mag je zsm dood gaan maar of je daar in mee gaat dat bepaal je toch ook uiteindelijk zelf.

Ik heb in Goch zeer veel leuke avonden gehad ondanks Ulla en haar strenge regeltjes en soms zelfs door Ulla want ze heeft ook een tijdje het licht gezien en er werden super feesten georganiseerd waarop iedereen los ging ook de dames. Ik vind het zeer jammer dat de club dicht gaat, mooi dichtbij en veel erg leuke vrouwen de laatste tijd. Benieuwd waar toppers als Betty, Caro, Denissa, mijn schatje Pamela en ons aller Raisa naartoe zijn gegaan. We zullen er snel achter komen want ze zijn niet achter de kassa bij de Edeka gekropen.

Je merkte wel dat de drive totaal weg was bij Ulla, ze had er gewoon geen zin meer in, de invallen vd de fiscus en het Duitse Om het zal niet in haar koude kleren zijn gaan zitten.En ik denk dat dit nog wel speelt. Het eten werd steeds slechter, de werknemers volgden elkaar steeds sneller op, de sauna was k.t, de wirlpool koud. Gastvrijheid heeft nooit prioriteit gehad bij Goch en dat is heel jammer maar laten we eerlijk zijn er zijn maar weinig clubs die gastvrijheid naar klanten toe bovenaan zetten. Vroeger vormde Panthera de eenzame top in onze contreien. Heaven 7 lijkt erop en Golden time en Living Room snappen het ook. Maar velen niet, zo ook van Goch. Ook de vrouwen mochten niet veel, stil zitten als prooi voor de hoerige beer dat mocht nog net. Maar ook als stamgast had je hier geen last van en kon je gewoon je gang gaan en waren de vrouwen niet zo braaf en rustig.

Piet en ik kijken vrolijk verder naar een nieuw stamlokaal, en als eerste gaan we samen op onderzoek uit bij Gallardo nadat den Piet samen met Blue Eyes, al Venus in Hamminklen bezocht heeft en ik wacht op hullie uitgebreide verslag voordat we een weloverwogen keuze maken. Want ik geloof niet dat FKK van Goch terugkomt.

Piet Plezier
23 mei 2018, 20:58
30167

Eddy_V
23 mei 2018, 21:08
Raar affiche... wat zegt dit nou?
En dat slechte Engels... “present by SQUIRT events”. Oftewel een cadeautje van SQUIRT events... :cool:
Villa Goch... kennelijk een trend om iedere verbouwde bedrijfshal een villa te noemen?

maar we wachten rustig af wat dit voor een cadeautje gaat worden !

phoenix
23 mei 2018, 21:36
kijk dat roken daar weerhield me echt om er nog te komen, maar ik gun Ulla verder al het beste...nooit een probleem gehad met die mensen.dus best wel lef om door te gaan , terwijl een stukje verderop in emmerich de boel al weeeer dicht is.

Piet Plezier
24 mei 2018, 06:03
Raar affiche... wat zegt dit nou?
En dat slechte Engels... “present by SQUIRT events”. Oftewel een cadeautje van SQUIRT events... :cool:
Villa Goch... kennelijk een trend om iedere verbouwde bedrijfshal een villa te noemen?

maar we wachten rustig af wat dit voor een cadeautje gaat worden !

dat is de naam van een organisatie
En die organiseren die parenavonden

Eddy_V
24 mei 2018, 06:50
dat is de naam van een organisatie
En die organiseren die parenavonden
Ah Okay !
Dan hoop ik dat ze dat beter organiseren dan dat ze affiches maken;)

vanKees
24 mei 2018, 19:30
Jetzt doch wieder Saunaclub (26 Spielzimmer?) und kein Swingerclub??
Wir werden es lesen....

vanKees

Piet Plezier
24 mei 2018, 19:41
Jetzt doch wieder Saunaclub (26 Spielzimmer?) und kein Swingerclub??
Wir werden es lesen....

vanKees

word een swingersclub
Entree voor alleengaande mannen €100,00
Dat is entree drinken eten en sex.

brombeerzuid
24 mei 2018, 19:50
Oh, dan blijf je dus stamgast,@piet:biggrin:

Piet Plezier
24 mei 2018, 20:23
Oh, dan blijf je dus stamgast,@piet:biggrin:

voor dat geld well natuurlijk.
Een normaal bezoekje aan goch koste vroeger snel, €300,00.
Dus dit is veel goedkoper

Piet Plezier
24 mei 2018, 20:29
MitgliederFrau:30€25€20€Mann:100€90€80€Paar:100€90 €80€

Im Preis enthalten sind alle lokalen Getränke und ein reichhaltiges Buffet.
Außerdem sind Kondome und alle Hygieneartikel, wie Duschgel, Shampoo, Einwegzahnbürsten usw. im Preis enthalten.

Solarium, Shisha, Massageangebot sind keine all inklusive Leistung.

Bitte druckt die Anmeldung aus und bringt sie mit! Ohne Ausdruck, kann Euch leider kein Rabatt gewährt werden

Piet Plezier
24 mei 2018, 20:37
Seit Ihr bereit für einen Tag Kurzurlaub?

Genießt eine entspannte Zeit in der Villa Goch und lasst Euch verwöhnen!

Unser Menü vom Koch
- eine leichte Gazpacho . Eine kühlende und leckere Wohltat aus frischem Gemüse.
- lauwarmer Spargelsalat mit Krebsschwänzen*
- gedämpftes Fischfilet mit Gemüse der Saison
- Hähnchenbrust an Salat der Saison
- Joghurt- Quark Creme mit frischen Früchten

Unser Team wird dafür sorgen das ihr einen wunderschönen Tag genießen könnt und Euch mit den Leckereien verwöhnen!

Außer den üblichen Getränken, steht für Euch ein wohltuender und energiefördernder Wellnesstee bereit und
vitaminreiche Smoothies, damit ihr gestärkt in die neue Woche starten könnt!

Wellness

In unserer geräumigen Sauna könnt ihr stündlich aromatische Aufgüsse erleben und Euch danach mit einem Salzpeeling verwöhnen lassen. Oder nutzt unserer Infrarotkabine um müde Knochen wieder fit zu machen! Oder nehmt bei einem prickelnden Gläschen Prosecco und Kerzenschein, ein erotisches Schaumbad in unserer großen Eckbadewanne*

Unsere Anna steht mit einem umfangreichen Angebot an Massagen und kosmetischen Behandlungen zur Verfügung.
(keine all inklusive Leistung)

In unserem nicht einsehbaren Außenbereich stehen Euch selbstverständlich zahlreiche Sitz- und Liegemöglichkeiten zur Verfügung, so das Ihr bei schönem Wetter die Sonne genießen könnt, bei einer Shisha beisammen sitzen könnt, oder in unserem Whirlpool entspannen könnt.

Euch stehen natürlich alle unsere Spielzimmer und Liebeslauben zur Verfügung, so das Eurer Phantasie keine Grenzen gesetzt sind!

*Unsere weiblichen Gäste werden mit einem kleinem Geschenk überrascht,*
in dem sich vielleicht noch der ein oder andere Gutschein für das Angebot unserer Masseurin verbirgt ...*

Überrascht Eure Liebste oder Euren Liebsten mit einem romantischen, entspannten Tag in der Villa Goch**....*

Wir freuen uns auf Euch!

Nur heute -Eröffnungs Rabatt-

Zielgruppe

Für niveauvollen Paare, Damen und Herren, die dem Alltag entfliehen wollen und einen entspannten Tag verbringen möchten. Wir achten auf ein angemessenes m/w Verhältnis.

Dresscode

Damen in sexy Club- oder Beachware, sexy Höschen, oben ohne oder FKK im Wellnessbereich.
Herren in sexy Club- oder Beachware Oberkörper frei oder FKK im Wellnessbereich, Flip-Flops, Badeschuhe ect.

Bademäntel, die ihr ggf. im Sauna und Wellnessbereich benötigt, bekommt ihr von uns.

brombeerzuid
24 mei 2018, 21:48
voor dat geld well natuurlijk.

Dat bedoel ik:biggrin::hammer:

Eddy_V
24 mei 2018, 21:58
Dronk jij 100 glazen cola op een avond??!!
Sjees , dat haal ik nog niet eens! :)

Piet Plezier
24 mei 2018, 22:22
Dronk jij 100 glazen cola op een avond??!!
Sjees , dat haal ik nog niet eens! :)

Eddy_V wat is cola???
Ik heb meer met bier.