PDA

Volledige versie bekijken : Van Goch (Goch), Algemeen

Pagina's : 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11

Piet Plezier
7 januari 2019, 22:03
Hallo die laura is dat meisje uit Roemenië die jaar of 3 of 4 jaar daar ook werkte

die komt niet meer terug
Die is gelukkig getrouwd met een hollander in Roemenië

Smouse
11 januari 2019, 15:39
Zaterdags zit ik vaak in Tönisvorst maar afgelopen zaterdag was ik aan het twijfelen of ik wel zou gaan, want veel van mijn schatjes zouden niet aanwezig zijn door hun kerstvakanties.
Bij de buren “By night” was het me de week ervoor prima bevallen maar het was nog te vroeg voor een herhalingsbezoek.

Ik vond het jammer dat ik Piet Plezier toen net had gemist in By Night, heb hem al veel te lang niet gezien dus maar ff checken waar hij vandaag uithangt.

Van Goch hmmm rare regels, fijne badjassen, naar huis

Hier was ik zeker al 1,5 jaar niet geweest maar als Piet er is, dan komt het wel goed.
Er was niet veel veranderd,
Het is eigenlijk een soort laufhaus concept elk kamertje heeft een krukje ervoor maar de dames zitten allemaal vooraan aan de bar

Heb me prima vermaakt, het was boven verwachting erg goed
Elliy
Nadine
Dani :smiley:

Ze gaan me zeker snel weer terug zien waarschijnlijk vanavond al

See ya Smouse

Piet Plezier
12 januari 2019, 15:20
gister met BP naar de leukste Club van NRW van GOCH geweest.
Ik had tenslotte nog wat te vieren
Bij binnenkomst lekker rustig.
Lekker aan het koude bier
Even later kwam smouse ook binnen
16 dames aanwezig
Gezellig sfeertje
4 keer een uur gekamerd
Mery, Dani en ??? Ik ben de naam vergeten maar het was met dit lieve meisje 2 keer een uur
Van 7 tot 5 binnen geweest, en we hebben ons goed vermaakt

papi
28 januari 2019, 19:04
Was alweer weer even geleden, maar vrijdag 18 Januari was mijn eerste FKK-bezoekje van dit jaar bij Van Goch. Ondanks de karige club-entourage en enigszins spartaans interieur van deze tent, hebben ze mij wel weer op bezoek gehad. Ik heb zo mijn principes...oh nee die heb ik eigenlijk niet echt wanneer het op clubs aankomt. Je doet waar je zin in hebt, is vaak ons motto, nietwaar?

Prima sessie gehad met mijn favoriete DVP hier die ik voor de verandering eens wat cadeautjes heb gegeven; wat geile choker-kettinkjes die ik erg geil vind staan bij de dame. Soms maak ik er een uur van, maar deze dag niet. Wat gerelaxed, hapje gegeten (eten is het nieuwe roken voor mij...slechte zet voor mijn looks eigenlijk...dammnnnnnnn, even kijken of ik dit vol kan houden na nu 5 weekjes gestopt te zijn). Daarna gekozen voor een blonde Roemeense waar ik de naam ook weer van ben vergeten, ze werkt er nog maar 3 maanden, is 29 jaar, had een geile stocking aan die dag; prima half uurtje mee gehad in een wel heel vreemde setting, te weten die SM kamer met die rare stoel met beugels en die katrollen....eigenlijk niet heel relaxed. Al met al was het wel rustig in de tent; heel weinig beren en zo'n 8 dames tot 19 uur, waaronder Sarina, Caro, Vannessa, Georgiana en Annabelle

On the way out PietPlezier nog gedag gezegd en hem en zijn maten een fijne avond gewenst, dat zal vast wel gelukt zijn!
Ciao

Zultbroek81
4 maart 2019, 00:48
Zojuist terug van een avondje van goch.
Bij binnen komst een stuk of 10 vrouwen aanwezig en hetzelfde aantal beren.
Sarina was er niet die had feier abend.
Raisa was er ook en georgiana.
Ik heb een kamer gehad met Dani dit was best goed te doen.
Dani is een gewillig Bulgaars dametje van 28 meen ik.
Een uurtje met haar liggen stoeien.
Na terug komst Vd kamer was het rustig in de bar een aantal beren al naar huis ( 20.00).
Dames genoeg....voor mij.
Hierna kwam ik loret tegen en heb met haar een half uurtje een kamer bezocht.
Dit was goed ,loret heeft een stevig achter werk en daar hou ik van.
Daarna heb ik een uur gekamerd met Annabelle,Bulgaarse dame van 26 met een volslank figuur.
Deze kamer was ook erg goed ,Annabelle heeft veel opties in haar pakket en om in Holland male termen te spreken :was alles nat en diep toppertje!
Voor de gene die van extra service houden ,tip!
Ben wel assertief want Op de kamer begon het upsellej maar als je goed onderhandeld komt ze haar afspraken echt wel na.
Ze probeert het gewoon.

Na Annabelle ben ik gaan eten heb ik een douche genomen en ben ik lekker voldaan naar huis gereden.
Het was een geslaagd bezoek aan van goch.
1 ding vond ik wel jammer ,de Arabische barvrouw/theke oogde de hele avond nogal nerveus en liep tegen de meiden te schreeuwen.
Waarom weet ik niet maar dit zorgde niet echt voor een ontspannen sfeer.
Verder was er een oudere dame die nogal nors achter de bar stond en onvriendelijk was.
De Poolse bardame met rode haar was daarin tegen super aardig en uiterst behulpzaam.
Dit vond ik een beetje jammer voor de rest was het wederom voor herhaling vatbaar.

Groet spank!

Dragon
6 maart 2019, 06:49
Hallo Spank,
De Raisa die je noemde is zij die van Heaven7 en Sixsens?
Groet,
Dragon

Oost
19 maart 2019, 18:19
Ik ben een volgend club-bezoek aan het voorbereiden.
Behalve 1 persoon die heel wat post lijkt deze club een stille dood te sterven.
Verkeerde indruk?

stimpy3
19 maart 2019, 18:28
Club is nog steeds open. Aantal dames is beperkt (15 tot 20), en verwacht ook geen spetterende line-up, hoewel de line-up vaak beter is dan de keuken ;-) Prima club als je ff tussendoor een beurt wilt doen. Serviceniveau valt soms verrassend mee. Heb eind vorig jaar nog een paar goede sessies gehad.

Piet Plezier
19 maart 2019, 20:14
Ik ben een volgend club-bezoek aan het voorbereiden.
Behalve 1 persoon die heel wat post lijkt deze club een stille dood te sterven.
Verkeerde indruk?

die 1 persoon die komt nu eenmaal, elke week daar.
Dus die Post veel
Een beetje vaag ken ik hem wel

schoolmeester
19 maart 2019, 20:20
Ik ken hem ook hij lust graag een biertje...…

Groet, schoolmeester.

Zultbroek81
19 maart 2019, 21:26
@ dragon: Raisa ken ik alleen van van goch en villa marisol/gallardo ,ik weet niet of ze in Heaven 7 heeft gewerkt of six sense.
Raisa bezoek ik eigenlijk nooit maar ze blijft heel leuk en spontaan en altijd komt ze even een praatje maken.
Ik vind haar mooi maar ze is niet mijn type.

Verder reactie op oost: van goch sterft geen stille dood ,het aanbod is beter dan voorheen.
Er komen regelmatig nieuwe dames bij en ook komen er meer klanten.
Ik kwam regelmatig op zondag in van goch meestal maar 4,5 dames aanwezig nu vaak 10 ,12.
Persoonlijk vind ik het een aardig clubje en loopt er voor ieder wat wils.
Jonge dames ,oudere milfs,dik dun lelijk maar ook mooie vrouwen.
Ik zie geen verslechtering maar juist verbetering .
Eerder koos ik voor van goch omdat het dicht bij was,dat is voor mij niet meer van toepassing.
Er zijn nog verbeter punten absoluut ,maar ik vind van goch een redelijke club.

Persoonlijk vind ik de bar ruimte ongezelliger geworden,doet een beetje kil aan dit mogen ze wat mij betreft even aanpakken.

Dragon
19 maart 2019, 22:42
Bedankt voor je reactie.
Groet,
Dragon

The Major
20 maart 2019, 22:00
die 1 persoon die komt nu eenmaal, elke week daar.
Dus die Post veel
Een beetje vaag ken ik hem wel

Maakt niet uit Piet....er zijn er hier op het forum die nog veel minder zelfkennis hebben.....:teuflisch:

Ik denk ook niet dat de club een zachte dood gaat sterven....ik vind het de laatste paar keer dat ik geweest ben juist weer vooruit gegaan....en klagen over het eten als je in Duitsland voor 15 Euro zo'n beetje overal terecht kunt onderweg naar of vlakbij van Goch, terwijl je wel voor een paar honderd euro van bil gaat in de club heb ik nog nooit begrepen....

Piet Plezier
20 maart 2019, 22:25
Maakt niet uit Piet....er zijn er hier op het forum die nog veel minder zelfkennis hebben.....:teuflisch:

Ik denk ook niet dat de club een zachte dood gaat sterven....ik vind het de laatste paar keer dat ik geweest ben juist weer vooruit gegaan....en klagen over het eten als je in Duitsland voor 15 Euro zo'n beetje overal terecht kunt onderweg naar of vlakbij van Goch, terwijl je wel voor een paar honderd euro van bil gaat in de club heb ik nog nooit begrepen....

inderdaad Goch komt er wel
En net wat je zegt, iedere keer dat gezeik over dat fucking eten.
Wel 200 euri of meer verneuken, maar 15 euri voor wat eten uitgeven dat willen ze niet de centennaaiers.
Ik maak iedere week gemiddeld 500 klein in Goch, hoor je mij klagen over het eten, nee.
Zeurpieten blijven we nu eenmaal houden

stimpy3
21 maart 2019, 00:41
Nou, ik begrijp dat wel: het is wel zo pretiig om tussen het neuken door wat te kunnen eten. En niet om met een volle pens aan te komen, eerst te moeten uitbuiken, dan met een mokkel te gaan kameren en vervolgens een paar uur te wachten tot je weer goesting hebt om de kamer op te gaan. Wel zo prettig om die paar uur te vullen met een goede maaltijd.

Piet Plezier
21 maart 2019, 00:49
Nou, ik begrijp dat wel: het is wel zo pretiig om tussen het neuken door wat te kunnen eten. En niet om met een volle pens aan te komen, eerst te moeten uitbuiken, dan met een mokkel te gaan kameren en vervolgens een paar uur te wachten tot je weer goesting hebt om de kamer op te gaan. Wel zo prettig om die paar uur te vullen met een goede maaltijd.

eet je thuis ook om de paar uur?

pret
21 maart 2019, 07:36
eet je thuis ook om de paar uur?

Thuis neuk men ook niet om de paar uur. Alhoewel het voor jou niet zal gelden drinkt men thuis ook geen bier om de paar uur.

Eddy_V
21 maart 2019, 08:19
Wel zo prettig om die paar uur te vullen met een goede maaltijd.
Klopt en daar heb ik bij v Goch ook geen enkele moeite mee!
Ik ben meestal een dagbeer met soms een deel van de avond: bij binnenkomst eerst verse broodjes al dan niet met soep, die is altijd goed, alleen van uiensoep ben ik geen liefhebber. In de middag kippenpootjes of pasta of gehakt en af en toe kalkoen.
Voor degenen die dat willen kan je voor een paar euro hamburgers en andere snacks van de menukaart bestellen. Heb ik nooit gedaan en heb ik ook nooit iemand zien doen: kennelijk kunnen de meeste bezoekers zich prima staande houden op de beschikbare hapjes.
Natuurlijk mis ik m'n omeletje zoals bij Sixsens (of thuis) maar daarvoor ga ik niet primair naar een club en zeker niet naar Goch. Dit is voor mij de ideale club voor enkele uren met 1 of 2 meiden. Tussen de ca 10-15 aanwezige dames overdag zitten allerlei type dames en voor mij toch bijna altijd enkele slanke poppetjes zoals Mery, Dani, Madalina of Raissa. En met enkele nieuwe dames moet ik nog kennismaken dus eigenlijk kom ik nauwlijks aan eten toe :)

Oost
22 maart 2019, 12:29
Bedankt voor de reacties.
Ik tracht m'n FKK-vriend te overhalen, en hoe dan ook, beoordelingen volgen.

schoolmeester
27 maart 2019, 16:07
Vandaag bij VAN GOCH geweest.
1 goede kamergang gemaakt met SARINA, de pijpkoninging.
Er waren in de middag 14 dames aanwezig, goede line-up.
De sauna was goed op temperatuur.
Alleen toen ik wegging moest ik 10 euro 50 betalen voor 3 koffie, vraag me af of dit klopt ?
Ik ga er nog wel een keer heen op Zaterdagavond (freibier), want ik ga geen 4 euro betalen voor een glas bier.
Groet en tot ziens,
Schoolmeester.

Piet Plezier
27 maart 2019, 17:48
3 keer €3,50 is €10,50 dus dat klopt precies, er is geen fraude gepleegd.

schoolmeester
27 maart 2019, 19:03
Gelukkig geen fraude, hoef ik de rijdende rechter ook niet in te schakelen en kunnen de onzichtbare leiders ook rustig gaan slapen...…

Groet, schoolmeester.

rob45
27 maart 2019, 19:24
3 keer €3,50 is €10,50 dus dat klopt precies, er is geen fraude gepleegd. In Brabant zeggen we ...da's goeiekoop [emoji846]

schoolmeester
27 maart 2019, 19:26
Nog een paar oude bekenden gezien vandaag bij de line-up: MAJA en PEPPIE.
Peppie werkt hier al zeer lang.
Thekefrouw was NADINE.

Groet, schoolmeester.

Cat
27 maart 2019, 19:50
Ik ga er nog wel een keer heen op Zaterdagavond (freibier), want ik ga geen 4 euro betalen voor een glas bier.

Biertje is slechts € 3,-

schoolmeester
27 maart 2019, 20:04
Dan zal ik wel verkeerd gekeken hebben op de kaart, schoolmeester is bijna 55 en een bril, vandaar....

Groet, schoolmeester.

flatchestlover
28 maart 2019, 08:09
Hoe was de linu up , is er wat voor mij bij , ik ga vandaag of morgen

schoolmeester
28 maart 2019, 08:42
Ik was er gisteren tussen 11.00 en 14.00 uur.
Zaten niet echt slanke dames bij, ik bedoel dus jouw smaak, want als ik het goed begrijp hou je van zeer slank.

Groet, schoolmeester.

flatchestlover
28 maart 2019, 10:38
ja superslankies met superkleine tietjes , A minus

schoolmeester
28 maart 2019, 12:47
Superslankies heb ik niet gezien.

Groet, schoolmeester.

flatchestlover
29 maart 2019, 08:18
wel kleine minitietjes schoolmeester ?

Eddy_V
29 maart 2019, 10:53
wel kleine minitietjes schoolmeester ?
Nu kan ik het niet meer volgen..
Er waren geen slanke dames, aldus schoolmeester op z’n vrije woensdagmiddag, maar als er dikke mokkels met minitietjes rondlopen ben je wel geïnteresseerd ?
Ik zal zo even voor je kijken.

Eddy_V
29 maart 2019, 13:56
Geen minitietjes aanwezig tot nu toe.
Zie 13 dames in de vandaag erg donkere ruimte, waaronder Sarina en ratje maar verder (zelfs) voor mij geen bekenden.
Maar wel een paar een dames die zomaar bekenden kunnen gaan worden!

Eddy_V
29 maart 2019, 15:00
Turkse Sibel (voorheen Sixsens) is ook weer aanwezig.

Net kennis gemaakt net Roemeense Roxy.
Aardige blonde bimbo met neptieten, natuurllijk met weinig zoenen en alles netjes zoals het tegenwoordig hoort.
Eigenlijk helemaal niet mijn type maar ja, je bent oud en je wilt wat zeggen ze tegenwoordig bij Veronica.
Zo misschien nog kennis maken met haar nichtje Gabriella, tenminste als ik nog iets van een glimlach op haar gezicht weet te toveren.

Georgina is ook aanwezig voor de liefhebbers.

dubbel dd
22 april 2019, 22:25
hoi vandaag naar goch geweest en voor het laats ik heb1uur seks gehad met melanie maar moest voor twee uur betalen ik heb bezwaar gemaakt bij de feke maar toch betalen dus als klant heb je geen poot om op te staan maar ze kunnen je wel belazeren dus mede beren kijk uit voor melanie uit bulgarijen mij zien ze daar niet meer

Eddy_V
3 mei 2019, 15:54
Na de gezellige dag gisteren in Venus met top-gezelschap bestaande uit doorgewinterde ijsberen die definitief uit hun winterslaap ontwaakt waren, had ik toch nog een enigszins onbevredigd gevoel... en dat ondanks een redelijke kamer en een topkamer, maar ik had mij gezien de eerdere ervaringen op meer ingesteld.
Aldus hield ik alweer budget over, dat voor het einde van de houdbaarheidsdatum besteed moest worden (die zelfgemaakte briefjes worden wat vaal als ik ze te lang in mijn portemonnee heb zitten).
Vandaag dan in de middag dan even een combi met Goch gemaakt.
Nog erg stil met bezoekers en ca 8 dames aanwezig: Deja Vu van gisteren ??
Eigenlijk voelde ik mij behoorlijk vermoeid toen ik eenmaal een lunch met lekkere kippenpootjes, rijst en spinazie had gegeten. Ik liet het ijzer in de spinazie haar werk doen tijdens het uitbuiken in een strandbed.
Na verloop van tijd in de bar gaan zitten. Nadine begroette mij verleidelijk maar 2 keer binnen 2 weken met haar vind ik teveel.
Oeps, nu heb ik mij verraden !
Anyway, een dame met normaal/slank postuur trok mijn aandacht en zij kwam bij mij op de bank zitten en stelde zich voor als Lilly uit Bulgarije. Heb net zitten zoeken maar geen draadje kunnen vinden terwijl ze toch al bijna twee jaar in de club zou zijn.
Een beetje pokdalig gezicht maar vriendelijk en met een leuke/sexy uitstraling en daar gaat het toch om.
1 1/2 uur met haar op kamer geweest, een kamer met een schommel, die niet voor kleine kinderen bedoeld is.
Gewillig en speels in alle hoeken en gaten van zowel de kamer als van haar, een prima pijpbeurt om nog meer in de stemming te komen, een tongetje over haar klitje om haar ook nog meer in de stemming te brengen en toen mijn vingers in haar natte poes op en neer geleden leek een doggystyle mij wel op zijn plaats. Haar lange haren goed vast mogen houden en zo een aantal minuten van langzaam tot 1000 tpm met een explosie van heb ik jou daar.
Even bijkomen en op verzoek gaat zij mijn uitgeputte rug- en nekspieren masseren: top!
Zo zijn we onderhand wat meer dan een uur onderweg en op haar vraag of mijn machine nog een keer tot leven komt, antwoord ik twijfelachtig. Voor haar genoeg reden om de uitdaging aan te gaan en weer leven in de machine te blazen en om vervolgens als cowgirl op mij te komen zitten: eveneens van langzaam tot 1000 tpm , wauw wat heeft die meid een conditie (en ik ook natuurlijk :hammer:)
En zo komt er na een minuut of 5 nog een keer een orgasme vanuit mijn tenen tot mijn kruin... missie geslaagd!

Binnen 2,5 uur meer resultaat dan gisteren in 7 uur ofzo, maar in tegenstelling tot gisteren weinig tot niets te kletsen of te lachen:
alles is zo weer in balans om de komende weken door te buffelen totdat ik weer es ergens op een bel druk waar schaars geklede dames huishouden.

kleine aanvulling:
Bij vertrek waren er al enkele dames meer binnen gekomen waaronder een fraaie langbenige blondine, absoluut een optie voor een volgende keer.
Ook nog kennis gemaakt met de nieuwe restaurant dame, een gezellige fraai getatoeëerde Duitse dame die mij een prima Latte Macchiato voorschotelde. Met haar meer kunnen kletsen dan met de dames in de bar :)
De volgende keer ga ik de Latte Vanilla proberen uit het koffieapparaat met 1000 mogelijkheden.

flatchestlover
7 mei 2019, 08:29
Is Nadine die kleine Roemeense met kleine tietjes ?

Ik ben vanmiddag in Gogh , dus even binnen wippen bij Van Gogh , letterlijk en figuurlijk.

Ben benieuwd naar de Line Up of er iets voor mij smaak aanwezig is. Daarom dacht ik tja Nadine ?

Als iemand voor 12.00 uur mij kan vertellen wat er rond huppelt zou dat plesant zijn , ik ben rond 14.00 uur klaar met wat ik moet doen dus dan naar de ladies.

:wink2::freu:

Eddy_V
7 mei 2019, 11:09
Is Nadine die kleine Roemeense met kleine tietjes ?

Ik ben vanmiddag in Gogh , dus even binnen wippen bij Van Gogh , letterlijk en figuurlijk.

Ben benieuwd naar de Line Up of er iets voor mij smaak aanwezig is. Daarom dacht ik tja Nadine ?

Als iemand voor 12.00 uur mij kan vertellen wat er rond huppelt zou dat plesant zijn , ik ben rond 14.00 uur klaar met wat ik moet doen dus dan naar de ladies.

:wink2::freu:

Nadine is Bulgaarse met op dit moment inderdaad nog kleine tietjes.
Of zij er is... ff bellen en de theke zal het je kunnen vertellen.

flatchestlover
7 mei 2019, 15:10
Was er in van Gogh vanmiddag , zonder te bellen en helaas..................................4 beren en 3 dames.

2 op de kamer , en één aan de bar , en helaas ook niet mijn type.

Dus geld naar de bank gebracht , sparen voor de volgende keer .

rakkertje12
7 mei 2019, 18:07
Dan had ik toch even door gereden naar villa villa, dan had je de dag van je leven gehad met lora, zei is super slank en super goed 22 jaar.

flatchestlover
8 mei 2019, 08:27
Rakkertje , Grefrath is toch niet om de hoek , om even door te rijden vanuit Gogh , achteraf was Haminkeln de juiste optie geweest.

Want insiders lieten mij weten dat Catalea en Eugenia daar de juiste typetjes voor mij zijn.

Heb je trouwens een paspoort Lora , buiten superslank , welke oberweite etc.etc.

Dank als je reageert.

rakkertje12
8 mei 2019, 11:38
In venus is Cataleya ziek zoals en Eugenia is mischien wel jou type heel slank en minder dan a cup.
Alle toppers zijn ziek bij venus of zijn weg, geen goed teken daar.

rakkertje12
8 mei 2019, 12:12
Lora heeft kleine A - Cup
werkt in Villa Vanilla

Cat
8 mei 2019, 12:33
Op de website van Babylon zijn nog wat foto’s van haar te vinden. Wel een a-cupje maar echt flatchested is ze nu ook weer niet.

Maar volgens mij dwalen we een beetje af in het Van Goch topic...

flatchestlover
8 mei 2019, 12:54
Klopt Cat , laten we het bij van Gogh houden , maaaaaaar ik blijf geintresseerd als iemand een echt superslankie flatchested weet .

rakkertje12
8 mei 2019, 13:40
Dan moet je nu naar venus rijden, Eugenia daar super slank, ik denk wel zeker maatje 32 en heel kleine A cup.
Wel leuk en gezellig op de kamer en goed. en dat vraagt ze regelmatig doe ik het goed.

stimpy3
10 mei 2019, 16:20
Ik was twee weken geleden in Van Goch. Nou is de paasvakantie niet de meest fantastische tijd om te gaan clubben, maar dit was redelijk dramatisch: er waren welgeteld 2 (twee!) dames, die nou niet exact mijn smaak waren (het bekende 'van goch'-euvel van de matige lineup..). Hapje gegeten van de al even matige VG-kost en direct daarna doorgereden naar Villa Venus, waar het ook niet al te druk was, maar ik wel een prima sessie had met Alexandra. Toen ik uit Van Goch wegliep kwam ik nog een auto tegen waar 3 nederlanders inzaten; die meteen gewaarschuwd dat er binnen geen dames aanwezig waren, en dat ze dus beter door konden rijden naar een andere club. Wat ze zo te zien ook deden.

Wel een beetje flauw dat VG niet aangeeft dat er geen dames zijn, maar wel 30 euro incasseert. Jammer enzo. Doet het vast ook goed qua klantenbinding.

fervent
10 mei 2019, 18:24
Gaat weer niet erg goed daar als ik het zo lees. Jammer.

rakkertje12
10 mei 2019, 19:41
Dat heb ik al o vaak tegen Sherin gezegd,
Je houd de mensen voor de gek en komen niet meer terug zo is dat eenmaal.
Van Goch is flink achter uit gegaan en zal ook niks worden onder deze leiding.

Eddy_V
10 mei 2019, 20:42
Dat heb ik al o vaak tegen Sherin gezegd,
Je houd de mensen voor de gek en komen niet meer terug zo is dat eenmaal.
Van Goch is flink achter uit gegaan en zal ook niks worden onder deze leiding.
Dat jij her en der mensen en forum zwart zit te maken is onderhand wel duidelijk. Onzin verhalen vertellen in de clubs over de forums gaat op een gegeven moment niet alleen in Hamminkeln maar ook bij de mensen in Goch opvallen.

Dat eea toch wel genuanceerder ligt blijkt uit mijn bezoek van afgelopen dinsdag en van heden laat op de middag.
Dinsdag midden op de middag werd mij direct aan de balie verteld dat er op dat moment maar drie dames waren. Toen ik de namen hoorde ben ik weer vertrokken omdat deze niet mijn type waren.
Terwijl ik vertrek komt er nog een bezoeker binnen en ook die krijgt deze mededeling maar besluit toch te blijven.
Op maandag (ja ja Goch is tegenwoordig weer open op maandag) en dinsdag is de bezetting de afgelopen drie weken beperkt tot 2-3 dames geweest. Eerlijk gezegd wist ik tot vandaag ook niet dat zij op maandag weer geopend zijn. Dat is dus nu beetje kip-ei verhaal... weinig dames wegens weinig mannen en vice versa. Voorheen was de lineup op maandag helemaal niet zo slecht dus dat heeft kennelijk weer even tijd nodig.

Vandaag te laat om nog naar het zuiden door te rijden voor een feestje dus zojuist even in Goch een tussenstop voor dames en eten gemaakt.
Line up van 11 dames op dat moment, geen favorieten van mij aanwezig. Maar desalniettemin wel een paar opties, oa Nadine en een Roemeense die ik al twee jaar ken maar nooit van heel dichtbij.. uiteindelijk mijn keuze voor haar gemaakt: Alexa was meen ik haar naam. Lekker geil ding met volop tongzoenen en meer. Daarna in de schommelstoel geëindigd, dwz zij zat erin en ik eindigde :biggrin:
De nasi goreng en kippenpootjes die de leuke nieuwe restaurant dame Dani (nee, niet de Dani van voorheen!) gemaakt had smaakten mij prima. Lekker gekruid , helemaal niks mis mee. En de Latte Vanile lukte deze week ook uit het koffieapparaat met 1000 mogelijkheden.
Bezoekje was kort maar krachtig, aantal bezoekers tussen aankomst en vertrek ca 10 (dat is niet veel voor vrijdag rond 18uur) maar zowel de pool die met drie (3!) Bulgaarse dames de kamer op was geweest als twee andere Nederlandse gasten liepen met een grote glimlach op hun gezicht toen zij bij de lockers de dames betaalden.
Van Goch.. een tikkeltje anders maar voor mij helemaal niks mis mee.

rakkertje12
11 mei 2019, 07:40
Hallo Eddy V
Als het ergens niet goed loopt mag je dat rustig laten weten, daar betaal je voor.
Mischien veranderd er dan iets.
Zoals Golden time en Happy Garden en sixens dat zijn topclubs.
oke,

stimpy3
11 mei 2019, 11:14
Ik vind Happy Garden nou niet bepaald een topclub. Wel een grotere club met meer publiek en met meer dames, maar de 'service' zit vaak onder raamniveau. Eerlijk gezegd heb ik geen idee hoe komt dat VG niet beter loopt. Als ze de prijs omhoog zouden gooien naar 40 euro en in plaats daarvan hun buffet zelfbediening zouden maken (en iets beter van kwaliteit) plus gratis softdrinks / 2 biertjes gratis, dan zou dat al een end schelen denk ik.

bertje600
11 mei 2019, 11:28
Alles valt en staat met het personeel, de prijsstelling, de ambiance en de dames van plezier.
En die line-up moet dan wel ook aantrekkelijk zijn.

BP2
11 mei 2019, 12:00
Doorrijden naar Diamonds daar is het momenteel veel gezelliger en beter op alle saunaclub vlakken.
Van Goch is als een zaak waarvan de eigenaar er geen zin meer in heeft en er niet meer in geloofd die bloed altijd uit.

Eddy_V
11 mei 2019, 13:16
Als de eigenaar (of eigenaresse in dit geval) er niet in zou geloven dan zou er niet geïnvesteerd worden in de kamers.
Zelfbediening met alle hygiëne problemen die daarbij komen of bediening door de vriendelijke Daniella.. geef mij dan maar de bediening :) Maar dat is voor iedereen anders.
In Sixsens is de combinatie van zelfbediening en service vanuit de keuken ook prima.
In PHG is zijn de etensbakken ook niet echt aantrekkelijk.
En bij Diamonds is het zodanig karig dat je nauwelijks van een buffet mag spreken.
Zo heeft iedere club zijn eigen voor- en nadelen zoals al zo vaak herhaald is in de verschillende forum topics.
Dat niet iedereen zich bij Van Goch op zijn plaats voelt, daar kan ik best inkomen. Het is een lekker duistere tent, zoals ik mij die vanuit de oude Duitse krimi’s herinner waar ik mij meestal met 1 of 2 dames uit de line up prima kan vermaken, zodat ik hier tussendoor een paar uurtjes met plezier kan doorbrengen.
Kennelijk vinden veel bezoekers hier, ondanks wat beperkingen van de club, toch wat zij van een club verwachten, want anders zouden er niet zoveel bezoekers dagelijks de club bezoeken. Veel bezoekers betalen de 30 euro (of de 20 euro promo tarief die regelmatig gehanteerd wordt van maandag tm donderdag) en blijven 2 tot max 4 uur zoals ook te zien is aan het aantal badjassen dat telkens weer in de wasmand ligt. PHG en Gallardo zouden erg blij zijn als zij hetzelfde aantal bezoekers zouden krijgen als van Goch, aldus is er geen enkele reden om zich zorgen te maken dat de club doodbloedt...

Piet Plezier
11 mei 2019, 13:27
in Goch is het voor mij altijd super geweest
Ik ben er nu 6 weken niet geweest
En dat komt omdat er elke week de zelfde dames waren en wenig dames
Maar verder super club hoor

rakkertje12
11 mei 2019, 14:46
We zullen wel zien wat de zomer brengt, ik zeg alleen die oude tijd moet terug komen bij van Goch en dan wordt het weer leuk daar.
Zoals het eten daar, dat is altijd heel goed daar.
En Gallardo heeft het toch goed voor mekaar en met leuke dames zoals Cassandra enz.
Maar is schijnbaar geen trekpleister voor veel mannen denk ik.
Het weekend is snelweg Arnhem / Hamminkeln weer afgesloten wegens werkzaamheden, dus dan maar elders kijken.

bertje600
11 mei 2019, 15:25
Ik wist niet dat je naar een restaurant ging omdat het bijna uitsluitend om het eten gaat.
De volledige ambiance is voor mij belangrijk. Met natuurlijk de dames die gewillig naar mij toe zijn.
De A3 bij Emmerich is afgesloten maar er is een korte omleiding over de Duitse provinciale weg.
Het is zondag dus er is niet zoveel verkeer.
Ik neem zondag gewoon de omleiding en kom bij Isselburg weer op de A3.

flatchestlover
23 mei 2019, 09:00
Hey Beren,

Weinig te melden hier , ik trouwens ook , sinds 3 weken niet gewandeld en op de laatste wandeling waren maar 3 dames hier.

Wie is er nog geweest de laatste tijd.

pret
23 mei 2019, 11:26
Hey Beren,

Weinig te melden hier , ik trouwens ook , sinds 3 weken niet gewandeld en op de laatste wandeling waren maar 3 dames hier.

Kennelijk niemand. Zelfs stamgast Piet Plezier heeft een nieuwe stekkie.

Piet Plezier
23 mei 2019, 11:52
Kennelijk niemand. Zelfs stamgast Piet Plezier heeft een nieuwe stekkie.

inderdaad

Eddy_V
23 mei 2019, 12:26
U
Hey Beren,

Sinds kort ook op maandag open en afgelopen maandag waren er 7 of 8 dames waaronder Nadine aanwezig.

schoolmeester
23 mei 2019, 16:50
Voor Piet was eerst van Goch de beste en leukste saunaclub, toen Venus in Haminkeln, en momenteel Diamond in Moers.

Groet, schoolmeester.

rakkertje12
23 mei 2019, 17:09
Goede avond,
V Goch is op dit moment niks bijzonders.
Ja als je belt zijn er veel dames wordt er gezegd 17a 20 en jonge sexy dames.
En als je komt zitten er niet meer dan 7 a 8 en allemaal gewicht klasse waar je van moet houden.
Zoals ik weet komen er geen leuke sexy dames daar, maar zitten elders in oedt of golden time livingroom.

Piet Plezier
23 mei 2019, 17:16
Voor Piet was eerst van Goch de beste en leukste saunaclub, toen Venus in Haminkeln, en momenteel Diamond in Moers.

Groet, schoolmeester.

de leukste en gezelligste club van NRW blijft voor mij van Goch, alleen het is nu ff minder met de dames.
Dus dan ga je iets anders zoeken

Kinky
24 mei 2019, 07:46
Voor mij verlopig geen club meer ik vindt prive huizen veel beter want in club is altijd verrassing wat er zit en als er niks zit entree kwijt en nog volle zak vis div site kan je kijken bellen en gaan en je hoeft niet te wachten voor dat een andere beer is geweest heerlijk wou dat ik dit eerder had gedaan

flatchestlover
24 mei 2019, 18:41
Ik blijf bij een club , gewoon gezellig , aan de bar hangen , meiden bekijken.

En je komt binnen zeer aardige Tekedame , dus je voelt je thuis , met het voordeel thuis één dame , in de club meerdere dames.

Ik was dus vanmiddag in van Goch , er waren 14 dames , zelf geteld en ja ook Nadine , zij zat op een kruk en lachte verleidelijk naar mij , ben even wezen wandelen en kwam terug bij haar en zij leek mij voor mij eigenlijk de beste keus , leuk koppie , kon niet echt haar tieten ( tietjes) zien vanwege een BH die leek of het een C Cup was. En ze leek wel 1,70 mtr vanwege haar hoge hakken , dus ik dacht , hakken weg 1,60 mtr , BH uit misschien wel wat Eddy_V zei , kleine tietjes.

Even samen gezeten , links van de bar en controle uitgevoert , kleine tietjes , mijn jongeman bereikte gelijk een stijfheid van 100% , zij vroeg wat ik graag wilde , ik zei met jouw spelen

En ja hoor , op de kamer , schoenen uit , lengte helemaal in orde ,uit de kleren , wat een heerlijke lijfje , toch wel redelijk kontje , kon minder , maar super mini tietjes .

En dan komt het , je speelt met die tietjes , is niet haar ding , wilde aan der mini tietjes zuigen , liever niet ,je speelt met der kutje en kont , ze zegt niet de vinger er in , ik dacht , kom dan maar snel een wip , 5 tientjes en verder.

Dan komt er een hoop glijmiddel , je zit in der spleet te roeren met je jongeman , geen gevoel dat je een vrouwtje neukt.

Heb het laten afmaken met de hand ,redelijk lekker lijf , super mini tietjes , te dik kontje , geen klik , dus herhalingsgevaar 0.

Blijft wel een mooie club , zag toen ik weg ging nog iets kleins , ken haar verder niet , daarom volgende keer even op die andere letten.

Mijn voorkeur gaat wel naar een club waar ze naakt rond lopen , dan zie je van te voren echt wat je koop.

Afsluitend 14 Dames en hooguit 5 wandelaars.

HellaHolla
25 mei 2019, 22:41
Nadine heb ik een tijdje terug mee gekamerd in Gallardo. Glijmiddel bleef toen mooi in de tas want ze werd zo geil als een otter. Wilde toen wel 100 euro voor 45 minuten maar dat was mijn eigen schuld.

Binnenkort ga ik eens bij Van Goch langs waarschijnlijk samen met Piet Plezier en wellicht Koos Alberts ook. Dat lijkt me toch wat leuker dan alleen in een donker hol zitten. Potje bier erbij en Nadine kan de sleutel gaan halen. :biggrin:

stimpy3
25 mei 2019, 22:50
Voor mij verlopig geen club meer ik vindt prive huizen veel beter want in club is altijd verrassing wat er zit en als er niks zit entree kwijt en nog volle zak vis div site kan je kijken bellen en gaan en je hoeft niet te wachten voor dat een andere beer is geweest heerlijk wou dat ik dit eerder had gedaan

Privehuizen zijn alleen goedkoper als je niet neukt. Als je het wel doet is de half uur/uurprijs hoger dan in een saunaclub (en betaal je alsnog een vergelijkbaar bedrag). Daarnaast vind ik de sfeer in privehuizen drie keer niks. Meisje uitzoeken uit een rijtje wat langs komt lopen, whambam erop, weg. In saunaclubs kun je wat langer 'snuffelen'. Maar goed, ieder z'n ding.

Zultbroek81
27 mei 2019, 20:48
Gister een bezoekje gebracht aan van goch.
Ben hier een paar uurtjes aanwezig geweest.
Bij aankomst waren er 10 beren en een gelijk aantal dames.
Niet veel maar toch genoeg keuze.

Raisa was er ,sarina,Nadine ,Lin ,Joret/Lloret en nog een paar waar ik de naam niet meer van weet.
Sarina was ik 2 keer de kamer mee op geweest.
Daarna nog met Lin,van Lin heb ik een paspoortje aangemaakt.
Die gaat me ook vaker zien.
Het was een vrijkort maar degelijk bezoekje.
Ik vind van goch ook niet echt een club waar je in je eentje uren kunt rond hangen.
Verder heb ik geen sauna genomen ,ook heb ik niet gegeten.
Geslaagd ,tot de volgende keer van goch.

Ik lees de laatste tijd enige negatief geladen berichten over van goch.
Dit is niet terecht,elke club heeft goede en minder goede periodes.
Er loopt op dit moment voor iedereen wel iets rond.
Het is geen premium club ,maar daar betaal je ook slechts 30€ Entree voor.
Ik was er op zondag ,ook niet de beste dag voor een club.
Naar mijn smaak waren er zeker 3 mooie dames ,4 gemiddeld en 3 minder mooi tot lelijk aanwezig.
De meeste bezoekers zijn er maar een paar uurtjes en gaan dan weer.
Als ik naar een club als Gt ga of SS dat zijn clubs waar je heel de dag kunt blijven.
Dat is ook een beetje duurder.

Groet,spank!

The Major
30 mei 2019, 17:19
Raisa? De Raisa die altijd al vooral in van Goch geweest is?

Eddy_V
7 juni 2019, 00:14
Raisa? De Raisa die altijd al vooral in van Goch geweest is?
Ik kon het ook bijna niet geloven en het bleek helaas ook niet zo te zijn.

Weer eens een paar uurtjes op onderzoek uit gegaan en in de vroege middag waren ca 8 bekende dames aanwezig.
Bij de eerste cola direct aan Shireen gevraagd of Raisa weer terug is (geweest) of dat er een ander meisje met die naam in Goch is.
Ik bleek niet de eerste die dat vroeg, maar helaas niets van dat alles: Raisa is niet terug geweest, zij heeft ook geen contact opgenomen om eventueel terug te komen en er is ook geen ander met die naam aanwezig!
Spankoow zal zich dus helaas vergist hebben of een dame die echt zo heet vergiste zich even door haar echte naam te noemen ipv de artiestennaam.

Dames die ik herkende waren Sarina, Natasja, Alexa, Annabel, Caro en Lily.
Roemeense Lily was sinds kort weer terug en ik herinnerde mij nog een geslaagd samenzijn van een paar weken geleden. Lily is niet zo superslank als bijv Madalina, maar beslist fraai slank met een paar hele fraaie borsten in C cup. Al ras naar de kamer, met de schommel aan het plafond. Vorige keer was zij al een goede keuze, deze keer deed zij nog meer haar best en leek zij ook meer ontspannen. Vorige keer zat zij vlak voor haar vakantie en daarbij.. de eerste keer met zo’n rare kwibus als ik, daarbij kan ik mij voorstellen dat een dame niet gelijk alle trossen los gooit! Maar nu wel, als een duikboot en torpedojager in één zo dook zij op, onder en om mij heen.
Leuke meid met wie ik de volgende keer hoogstwaarschijnlijk weer het ruime sop kies. Zodra ik even dreigde te verslappen, werd een hand van mij resoluut op haar linker- of rechtervoorgevel geplaatst waarbij zij de ervaring wel zal hebben opgedaan dat dit gevoel niet zonder uitwerking op de stuurknuppel zal blijven. En inderdaad ook tijdens de tweede ronde die al vrijwel direct na de eerste begon kreeg zij mij met zoenen en handgebaren snel weer op oorlogssterkte.

Een relatief kort bezoekje dat ergens volgende week waarschijnlijk weer een vervolg krijgt.

Johnsonxxx
7 juni 2019, 07:36
....Dames die ik herkende waren Sarina, Natasja, Alexa, Annabel, Caro en Lily.....

Iemand enig idee waar Madelina is gebleven??

Eddy_V
7 juni 2019, 08:17
Madalina is gewoon thuis.
Misschien komt zij dit jaar nog een keer een maandje naar Goch als er een zakcentje verdiend moet worden, maar wanneer dat zou zijn...

Eddy_V
7 juni 2019, 17:27
Check check dubbelcheck....
ook vandaag waren Madalina en Raisa gewoon thuis :)

Ratje, Nadine, Caro en een stuk of 12 Roemeense dames waaronder een knappe struise dame met lange “blonde” haren.

Heb het bij de vaste waarden gehouden tijdens deze mini-break maar ben haar naam ff vergeten, Alexa misschien , blond, lekkere kont en een flinke C-cup

knightrider
7 juni 2019, 20:27
Werkt Georgina nog in deze club?

papi
7 juni 2019, 22:23
...Ratje, Nadine, Caro en een stuk of 12 Roemeense dames waaronder een knappe struise dame met lange “blonde” haren.

Heb het bij de vaste waarden gehouden tijdens deze mini-break maar ben haar naam ff vergeten, Alexa misschien , blond, lekkere kont en een flinke C-cup

Gabriela heet ze! toevallig was ik er ook deze namiddag voor een bliksembezoek. Ik kreeg een locker in de andere VIP ruimte, haha! Zag haar al zitten en direct met mijn pilsener bier naar haar gelopen, leuke dame wel, spreekt aardig Engels. Op de kamer een sexy loeder wel, mooie neptietjes, geile look heeft ze wel, ze doet niet alles wat normaliter in de 50e te vinden is bij Van Goch, toch erg genoten. Korte break, stukje vlees van de BBQ, biertje, en door! Mijn eigen vaste dame was er uiteraard ook en zag me gaan met Gabriela, maar gelukkig voor haar zat er nog genoeg lust in zullen we maar zeggen. En het was weer de moeite waard.
Al met al een aardig volle bak in Goch, ook al liep het niet vol met beren, maar ja, ik was er maar effe vandaag, 19 uur weer angeblasen!

Zultbroek81
9 juni 2019, 17:35
De Dame die ik hier als Raisa benoem heet wel Raisa alleen in een andere club. :)
Sorry!
Ik noem haar nog steeds zo, ze luistert ook altijd naar deze naam.
Ben benieuwd hoe ze in van goch genoemd word.
In elk geval is ze wel Roemeens.
Heeft iemand Lin misschien nog in van goch gezien?
Jonge Duitse blonde dame?

Groet ,spank!

papi
12 juni 2019, 22:56
Heel vreemd, maar ik was er vandaag weer te vinden...normaliter pak ik 1 woensdag per maand om naar een wat mooiere club te gaan, maar ik kan nog geen juist alternatief vinden voor YY. Dus wat doe je dan; op zeker gaan bij VG. Nou dat bleek toch wat onzekerder dan gedacht. Op de woensdag is er erg weinig action. Op zich over een uur tijd wel 4 beren zien komen en gaan, maar minimale line-up van Roemeens spul en Sarina.

Mijn favo-dame was er niet, maar wel haar vriendinnetje, een slanke dame met een prachtige hoge jonge kont...mmmmm Haar meegenomen voor een prima sessie. Welke was dit, vraagt u?

Sansa Stark heet ze voor mij; ben benieuwd wie haar kan raden???

Eddy_V
12 juni 2019, 23:45
maar wel haar vriendinnetje, een slanke dame met een prachtige hoge jonge kont...mmmmm Haar meegenomen voor een prima sessie. Welke was dit, vraagt u?

Sansa Stark heet ze voor mij; ben benieuwd wie haar kan raden???
Dit namen raden lijkt een nieuwe trend te worden... ach om alzheimer light voor te zijn misschien nog niet eens zo een slecht idee!
Ik weet niet wat jij onder een “hoge jonge kont” verstaat, dit is een nieuw begrip voor mij, maar ik heb ff naar wat plaatjes gekeken en dan komen Bulgaarse Denisa en Roemeens Lilly bij mij in het vizier... ik gok op Denisa hoewel ik haar al een tijdje niet gezien heb.

papi
13 juni 2019, 21:51
goede poging Eddy! nee, met hoge jonge kont bedoel ik een jonge meid met een strak kontje, en dat is wat de jonge roodharige Loret(ta?) wel heeft!! Ze loopt in Van Gogh al wel even rond eigenlijk, maar nooit mee gekamerd, tot gisteren dus.

HellaHolla
22 juni 2019, 13:26
Gisteren zoals gepland voor het eerst te gast geweest in Van Goch. Ik zou eigenlijk samen met Piet Plezier gaan echter had hij geen vertrouwen in de line-up op dit moment dus tuufde ik solo naar Goch. Rond 20u30 kwam ik aan en telde ik ongeveer 8 auto's voor de club. Eenmaal aangeklingeld en binnen werd ik vriendelijk welkom geheten door de theke, die vervolgens haar hoofd behoorlijk brak over mijn meegebrachte vrijkaartje van een collega forum. Na een hoop papieren en bijbehorend gezoek lukte het haar niet om mijn nummer te vinden. Ze gaf er de brui aan en overhandigde mij een badjas, handdoek en sloesol met keycord zonder dat ik hoefde te betalen.

Na het omkleden in de ruime kleedkamer kun je maar één kant op en dat is de bar in. Beetje ongemakkelijk was het wel in het begin voor dit jonge ijsbeertje, de hele zaal zat vol met vrouwen en slechts een paar beren. Maar de line-up viel alles behalve tegen, er waren gisteravond 21 vrouwen aanwezig in alle soorten en maten. Uiteraard bijna allemaal afkomstig uit respectievelijk Bulgarije en Roemenië. Het meerendeel was knap en ik heb maar 1 "volslanke" dame gezien. Tevens ook 1 donkere dame aanwezig en een Aziatische. Rest van de dames veelal slank tot normaal postuur van blond tot donkerharig met alles wat daar tussenin past.

Keuze genoeg dus. De sfeer was jammer genoeg wel wat tam. De DJ draaide voornamelijk rumbul meuk en iedereen zat maar wat te zitten. Hij mag nog wel wat oefenen die DJ, in het midden als er net iemand aan het dansen is een plaat afkappen of als bron Youtube/Spotify Free gebruiken met bijbehorende audio advertenties is een beetje een moodkiller. Afijn, voor de muziek kwam ik niet dus soit. Rondje gemaakt door de club en ik moet zeggen: het ziet er allemaal keurig uit. Best groot ook. Jammer dat er niemand buiten zat met het toch relatief mooie weer. Iedereen bleef in de bar hangen.

Ik heb gebruik gemaakt van de sauna en deze was prima op temperatuur. Na een verkwikkende douche mij aan de bar geïnstalleerd met een biertje. Wat mij opviel is dat de dames zelf niet echt animeren of aan het jagen zijn. Dat is fijn! Uitzondering hierop was een dame die zich voor kwam stellen als Melanie. Gepast moment om even een heel groot woord van dank uit te spreken aan mijn mede-ijsberen hier op het forum. Want ik had dus overdag dit topic een beetje door zitten lezen en wist na het noemen van haar naam al genoeg. Alle lichten direct op rood. Beetje gekeuveld met haar, natuurlijk stelde ze na een tijdje de kamervraag. Nadat ik hier negatief op antwoordde zei ze dat dat prima was en zonder gezeur vertrok ze. Kon slechter. Dank IJsberenforum!

Maar ja, wie dan wel? De keuze was eigenlijk al gemaakt voordat ik thuis was vertrokken. Ik wilde nog wel eens op herhaling met Nadine. Paar maanden geleden ben ik met haar op kamer geweest in Gallardo, was een goede kamer toen maar helaas wel geneuzel over tijd en geld achteraf. Voor mij is ze simpelweg een optik fick en haar service was de vorige keer helemaal niet zo slecht verder. Enige wat mij gisteravond een beetje tegenstond was dat ze de hele tijd met een groepje van 4 meiden zat, liep en praatte. Ik meng mij daar niet zo graag tussen omdat ik dan direct 4 klapeksters op de nek heb. Dus aan de bar wachtte ik tactisch mijn moment af. Op een gegeven moment liep Nadine naar het toilet en twee andere dames weg uit de zithoek. De dame die overbleef maakte oogcontact met mij en wenkte me. Perfecte alibi om te verhuizen. :) Dame stelde zich voor als Denisa uit Bulgarije en sprak tot mijn verbazing redelijk Nederlands. Heeft naar eigen zeggen twee jaar in België gewoond. Beetje geklept over niks en ik zat eigenlijk gewoon te wachten tot Nadine terug kwam. Dit duurde best lang dus op een gegeven moment zag Denisa natuurlijk haar kans en vroeg ze of ik naar de kamer wilde met haar. Ik rekte het verhaal beetje bij beetje op en hopla daar was Nadine dan eindelijk.

Toen ik tegen Denisa zei dat ik haar kende droop ze vrij snel af want kans verkeken. Ze had zelf wel door dat het niks ging worden tussen ons. Nadine dus wel. Even met haar gekeuveld en aansluitend naar de kamer gegaan. Was wel ok, absoluut geen hoogvlieger maar wel voldoende. In tegenstelling tot in Gallardo tijdje terug geen TZ, enkel wat kusjes. Pijpen en intiem wel ok zolang je haar spelregels een beetje kent dus niet te veel aan haar tepels, geen kussen in de nek en geen Arie de Beuker praktijken. Discalculatie viert nog altijd hoogtijdagen bij sommige dames, na 20 minuten was het half uur natuurlijk voorbij. Ik had nog niet gepopt daarom verlengd naar een uur en haar wel even lief er aan herinnerd dat ze mij niet voor de gek moet houden. Sfeer werd hierop wel wat beter, vooral na de finish te hebben bereikt ontpopte ze zich toch een eigenlijk wel hele lieve dame. Nog een massage gehad die niet echt noemenswaardig was en nog even geklept. Voornamelijk over andere clubs. Wat ik best apart vond is dat zowel zij als Denisa eerder over Venus begonnen en dat het daar toch wel heel goed moest zijn volgens de verhalen. Het goede nieuws zingt rond in clubland en dat is helemaal terecht als je het mij vraagt! Ik denk overigens niet dat beide dames daar hoge ogen zouden gooien als ze er uberhaupt mochten werken.

Dat was het dan wel weer voor deze kamergang, ik denk niet dat er nog een volgende keer komt. Te gewoontjes, te plichtmatig. Uur volgens mij ook weer niet volgemaakt, zal eerder 50 min zijn geweest. Maar vond het wel goed zo.

Hierna nog een biertje gedronken in de bar en wat rondgekeken. Flink meer mannen binnen. Rond 23u30 zeker 10-15 kerels en nog altijd 21 vrouwen. Zaten nog twee dames in de buurt die echt stunner zijn voor mij qua looks. Wil ik graag nog eens nader kennis mee maken. Voor vanavond was het echter welletjes en rond middernacht meldde ik mij weer bij de theke om mijn sloesol in te leveren. Ik stond al gereed om mijn 20 euro mindesverzehr te voldoen omdat ik enkel freibier had genuttigd maar de dame zei dat voor mij alles gratis was vandaag. Postief verrast bedankte ik haar voor de avond en stapte ik weer in mijn scheurijzer. 35 minuten later stond ik weer thuis voor de deur.

Van Goch is zeker een club die ik vaker zal bezoeken. De dames zagen er goed uit en de club ligt gevaarlijk dicht bij huis. Voor 30 euro kun je je er prima een paar uur vermaken. Al lijkt het mij wel leuker met een groep hier dan alleen, net als in Diamond.
Het is een beetje de carpaccio die je als voorgerecht krijgt terwijl je een entrecote hebt besteld als hoofdgerecht. Lekker om in de stemming te komen. In dit verhaal is Goch de carpaccio en Venus de entrecote. Want die club staat vanavond op de planning!

Bedankt voor de gastvrijheid Van Goch!

:wink2:

Bezocht op: 21 juni 2019
Aankomst: 20u30
Vertrek: 0u00
Aantal kamergangen: 1
Entree: 0 euro
Kamergangen: 90 euro
Totale schade: 90 euro
Gevoel: beetje apart, toch best lekker!

Piet Plezier
22 juni 2019, 14:17
ik denk dat we binnenkort met de BVE naar de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH moeten.

schoolmeester
22 juni 2019, 14:18
Was mijn allereerste saunaclubbezoek VAN GOCH, ong. 10 jaar geleden.
Mijn ervaringen met deze saunaclub zijn zeer wisselend: ik heb er leuke tijden meegemaakt, maar soms was het wat minder.
Ten tijde van dames als BRIGITTA,SARAH en theke NORA was het beregezellig.
Maar die tijden zijn helaas voorbij: zucht...……

Groet, schoolmeester.

HellaHolla
22 juni 2019, 16:03
ik denk dat we binnenkort met de BVE naar de leukste en gezelligste club van NRW van GOCH moeten.

Prima locatie voor een avondje spass und bier vom Fass!

Firehawk
23 juni 2019, 13:55
Gisteren na Venus nog samen met PP en Koos naar Goch gegaan.
Voor mij al weer meer als een jaar geleden voor de sluiting.

Niet veel veranderd daar en mag nog altijd niet met mijn drinken het restaurant in, staat op een groot bord.
Gelijk kwam klapekster Melanie mij omhelzen en zoenen, ze dacht natuurlijk een makkelijke prooi maar heb haar op afstand gehouden.
Heb haar toen eens in Babylon gehad en was toen goed en daarna een keer in H7 en toen liep ze de kantjes ervan af.

Denk een kleine 15 meiden aanwezig. Nog wat bekende gezichten die toen ook in Goch zaten.
Denisa herkende ik ook nog en heb ik ook vaker mee gekamerd en was altijd goed. Haar een jaar niet gezien en ze komt naar mij toe en vroeg gelijk om naar de kamer te gaan.
WTF dat deed ze voorheen nooit en neemt de tijd. Ik zeg eerst even praten, rustig aan maar dat wou ze niet. En er was verder weinig te doen. Dus niet met haar naar de kamer gegaan. Zo'n gedrag gelijk afstraffen, weet niet wat ze had.

Het werd steeds rustiger en een dooie boel. Begon zelf ook moe te worden en besloten om naar huis te gaan.
Ben nog altijd niet zo onder de indruk van Van Goch.

flatchestlover
3 juli 2019, 08:24
Heeft Venus ( Duisburg ?) jouw voorkeur Firehawk , ten opzichte van ; van Gogh

Ik ben een liefhebber van RCT , alle vrouwkes gewoon lekker naakt , lekker geil en je weet precies wat je in de kuip ( lees bed) krijgt.

Met mijn voorkeur voor bepaalde typetjes heeft naakt de voorkeur.

Firehawk
3 juli 2019, 09:59
Heeft Venus ( Duisburg ?) jouw voorkeur Firehawk , ten opzichte van ; van Gogh

Ik ben een liefhebber van RCT , alle vrouwkes gewoon lekker naakt , lekker geil en je weet precies wat je in de kuip ( lees bed) krijgt.

Met mijn voorkeur voor bepaalde typetjes heeft naakt de voorkeur.

Venus in Duisburg ben ik nog nooit geweest. Ik was in de Venus in Hamminkeln.
Daar liepen wel 2 a 3 meiden rond met hele kleine tieten. Die Pamela (Bulgaarse) en nog zo'n meid waar PP mee naar de kamer is geweest maar weet de naam niet.
Van Gogh heb ik niet zo op gelet die keer dat ik er was. Alleen Denisa is slank en heeft kleine tieten wat ik weet.

Kinky
13 juli 2019, 18:12
Nou paar maanden terug dáár geweest venus duisburg naam groot maar bij binnen komst lobie goed maar club zelf nou nee was net of leeg pand was met zwarte 2de hands banken beetje rond om gezet met paar tafeltjes ertussen echt zo goed koop mogelijk tent dames waren niet echt iets bezonder klein luch hoekje en iedereen zat na bar aan het kijken echt zonde ván het geld niks gedaan en 50 euro lichter pff nee nooit meer gegroet beren

Kinky
13 juli 2019, 18:20
Zo vandaag maar eens bezoek gedaan aan van goch na bijna 3 jaar geweest

Buitenkant niks veranderd binnenkant in mij ogen wel wat veranderd achterin waar vroeger sauna was is nu kamers mooi geworden geen bekende gezichten gezien is deze club buiten verblijf was mooi

Dames op zich wel mooi zag wel paar oude bekende dames die ware verrast dat ze me ooit nog zouden zien.
Leuk gesprekken gehad over vroeger zo paar lekker cola gedronken want deze jonge drinkt geen druppel meer dan 3 jaar vechten van ziekte dus cola tijd voor mij verder is netjes in de club veel oude heringen op gedaan met mooi meid gegaan na 20 min klaar betaald en gegaan was wel leuk weer maar ik hou toch liever op prive vrouwen die via mijn naam staan na binnen en weer weg heerlijk zo gegroet beren

Piet Plezier
1 augustus 2019, 15:05
na Venus te hebben verlaten hier geland

bij theke Sherin betaald en omkleden

JF was al binnen,en kwam ons begroeten

het was er nog niet druk,wat later wel anders zou zijn

de vaste dames allemaal aanwezig
ik geloof 15 totaal

Dani was ook weer van de partij,100% goede kamer verzekerd
eerst even wat bier gehaald,maar de tapkraan werkte niet goed dus lang wachten
bijgepraat met Dani

buiten op het terras gaan zitten met JF met een lekkere koude klets
op het terras waren ze aan het BBQen,en shotjes aan het maken

Larissa stond in het restaurant
en ik moet zeggen het was niet slecht

er liepen ook 2 Russen rond strontzat en een beetje vervelend
de vrouwen waren er bang van

De DJ was er ook weer,dat is toch wel gezelliger

en het werd maar drukker en drukken met de onderbroekenbrigade

JF heeft nog gekamerd met Dani

ikzelf heb niet gekamerd in Goch,Mira had me kapot gemaakt
op een gegeven moment alle dames bezet
en overal waar je keek zag je de onderbroekenbrigade

dus we hebben het pand maar snel verlaten
om shoarma te gaan eten in Nijmegen

mynasch
7 augustus 2019, 13:57
Bezoekje Goch Saunaclub 6-augustus 2019
:roll3::roll3::roll3::roll3::roll3::roll3::roll3:: roll3::roll3::roll3::roll3::roll3:

In mijn zoektocht naar een (kennelijk tijdelijk) alternatief voor Gallardo besloot ik dan maar eens af te reizen naar Goch. Moet kunnen. Ik wist de weg zonder GPS hulp te vinden, en om een uur of kwart over elf belde ik aan bij de saunaclub. De deur werd opengedaan, en keurig verwelkomd door een wat oudere dame. (Mij onbekend). Kassa bleek defect. En werd door een verfahrungsingenieur gerepareerd. Lijkt me een leuke job in z’n bordeel!

Enfin ik zonder kaart de club in. Ik was eigenlijk vergeten oe dat ook al weer werkte: alle dranken moet je achteraf betalen, alle maaltijdenbljken in de 30 euro entee begrepen. En je wordt erop gewezen dat men het niet op prijs stelt dat je water uit de kraan drinkt. Ik blijf het een wat minder plezierige methodiek vinden. Maar alla…

De club was een beetje verbouwd na de tijdelijke sluiting vorig jaar. Op mij maakte het een OK-indruk. Ik vind het alrijd leuk als er n geregen een inspirerend (lees porno) filmpje draait, maar die was ook opgeheven!
Er waren een paar dames aanwezig: ik spotte Nadine, Danny, Georgianna, Natasha, Caro, Alessandra (beiden uit de dominicaanse republiek), Antla (?) , Samantha, Lily en Myra. Twee onbekende dames. Kortom er was wel iets te doen…

Die lily intrigeerde mij (leek me een leuke meid) en ook de wat kleinere Myra bracht beweging in de lagere regionen.

Maar, alhoewel resultaten uit het verleden geen garantie lijken te zijn voor de toekomst werd ik weer helemaal warm van de aanwezigheid van Caro. Die gaat al een heel poosje mee (eind veertig schat ik inmiddels), en dus veel ervaring. Dat blijkt in ieder geval uit haar houding als ze in de buurt is. Leuk praatje, langzaam maar zeker een zacht handje erbij, voorzichtigjes onder je ijsberen velletje wat verkennende activiteiten, dan een zacht steeltje (way vrij effectief werkte) tegen de kleine mynasch, en een forse reactie bleek nauwelijks meer te verhullen onder het fraaie rode ijsberen manteltje dat Goch aan zijn klanten ter beschikking stelt….. Nog maar even de prijzen geverifieerd en die bleken nog hetzelfde (50/75/100 voor 30/45/60 minuten).
De eerste kamergang (in grote kamer 1) was van prima kwaliteit. Beetje verkennen, jummie tongzoenen, een verkennende blowjob van de haute categorie, haar heerlijk kunnen verkennen, een befbeurt waar Caro heel blij van werd, en daarna heeft ze mij met al haar kunsten in vuur en steekvlam gezet. Vakkennis. Eind veertig inderdaad, met heeel veeel ervaring. Ik vroeg haar mij NIET tot een hoogtepunt te brengen, dat wilde ik in een tweede sessie doen, na de lunch. Heerlijk de eerste 45 minuten uitgevreeen. Goddelijk lichaam dat droop van het vocht uit allerhande lokaties….

Gedouched, en de inwendige mens verwend. Maaltijd was OK-ish, een beetje te veel zout naar mijn smaak over de gebraden kippetjes… prima groenten schotel. Beetje gekletst met een aantal van de dames, en op mijn verlanglijstje de dames Natasha, Allesandra en Lilly toegevoegd. Caro kwam met enige regelmaat even polsen of ik niet werd weggekaapt voor een tweede sessie door de concurrentie, en ze wist mijn onafgeleide aandacht te behouden door me maar weer eens flink aan de bar te verleiden met haar zachte strelingen all over mynasch body. Heerlijk.
De tweede helft nam een aanvang, opnieuw in kamer 1, wat haar eigen optrekje lijkt te zijn. Leuk met alle spiegels. Nog beter dan de eerste sessie. Met alle tijd van de wereld werd ik van top tot teen onderzocht en gestreeld. Lekker heel zachtjes met haar lange nagels kriebelend over alles en nog wat. Vette blowjob, een flinke hoeveelheid olie sprenkelde ze uit over haar eigen lichaam (borsten buik, vagina benen) en aan mij de eer dat maar eens goed te verdelen. Heerlijke kans op befbeurt gepakt, dat eindigde met een knetterend orgasme. Wie goed doet…goed ontmoet, en na een paar minuten bijkomen bleek Caro mynasch en de kleine variant in vuur en vlam te zetten. Holy moly, ik voelde me weer 24 en gewild. Leuk gevoel. Prima illusie. Ik genoot er volop van. Heerlijk neukbeurtje, en bedongen dat ze ma met haar hand zou laten klaarkomen, mat flink wat olie. Zo gezegd, zo nog beter gedaan. Knallend orgasme: Dominicaanse Republiek-Holland 1:1…
Dit zijn toch argumenten (en zekere haar fraaie tieten) om nog eens terug te komen naar Goch. Ik strompelde de kamer af, wetend dat een verdere kamergang niet veel zin meer zou hebben….
Jonge jonge wat kan die Caro je geil aankijken, met van de heftige laserbeams observerend. Voelt lekker…

:roll3::roll3::roll3::roll3::roll3::roll3::roll3:: roll3::roll3::roll3::roll3::roll3:

Piet Plezier
11 augustus 2019, 14:26
gisteren na het bezoek aan saunackub Venus nog even hier naar toe gegaan
na de bekende rituelen,snel naar de tap want ik had dorst gekregen

Samantha is er ook weer en zat natuurlijk weer achter de gokkast
15 vrouwen waren

meteen bij binnenkomst vielen me een paar mooie ogen op
het bleek Melissa te zijn

met 2 biertjes in de hand naar buiten even Ulla begroeten en buiten aan de bar plaats genomen
daar stond kevin te BBQen en dat zag er fantastisch uit,en volgens Koos ook heel lekker

er staat ook zo'n slushpuppie machine en Ulla had voor mij een lekkere slush gemaakt met Wodka heerlijk
even over Gallardo zitten praten en Venus en nog wat clubs

zeg ken je Melissa al vraagt Ulla ik zeg ik niet
dus ze werd erbij gehaald ,en netjes voorgesteld
was dat toch het meisje met die mooie ogen
dus ons terug getrokken op een bankje buiten
eerst even wat buurten en kussen natuurlijk
ik zeg ik ga douchen en dan gaan we naar de kamer
nou dat was een heerlijk uurtje

daarna nog wat gegeten en gedronken
lange tijd in de keuken zitten kletsen met Johannes en Ulla

maar het werd weer tijd voor iets anders
en daar kwam ze net aan lopen melissa
dus maar weer snel de kamer opgezocht
om er tegen het hanen kraaien weer vanaf te komen
ff douchen biertje drinken en naar huis

het was een mooi dagje Venus en Goch

schoolmeester
17 augustus 2019, 06:37
Gisteren na een afwezigheid van ong. een half jaar Van Goch maar weer eens bezocht.
Met een gekregen vrijkaartje, waarvoor dank.
Ontvangst door SHERIN.
Er waren 8 dames aanwezig waaronder: SAMANTHA, GEORGIANA en SARINA.
Een goede kamer gemaakt met SARINA.
Er waren ong. 15 ijsberen aanwezig en het was gezellig.
Tot mijn verassing kreeg ik bij mijn vertrek een nieuwe vrijkaart.
Allemaal nog veel wandelplezier !

Groet, schoolmeester.

mynasch
1 september 2019, 10:16
Vrijdag 30 augustus 2019 bezoekje aan Gogh
:);):annieengel::joke::);):annieengel::joke::);):a nnieengel::joke::);):annieengel::joke::);):annieen gel::joke::);):annieengel::joke:

Na mijn bezoek van een aantal dagen geleden bleef de herinnering aan Caro toch zo af en toe de kop op steken. Een heerlijk gevoel maakte zich dan van mij meester. En alhoewel de pool party bij villa vanilla met dit fraaie weer ook wel een beetje lonkte besloot ik toch nog maar eens de weg naar Gogh te gaan verkennen. Rond 11:30 draaide ik de parkeerplaats op waar ik niet echt hoefde te zoeken. Celine, de dienstdoende theke deed open en voorzag mij van de nodige attributen om een plezierig verblijf mogelijk te maken. Het volgende moment viel ze enorm uit naar een van de zich omkledende dames. Totaal onverwacht. De stemming zakte ondanks de temperatuur buiten onder het vriespunt. Gelukkig trok de bui snel over….

Eerst maar eens wat gedronken en mij buiten in het zonnetje bij een drietal dames geïnstalleerd, te weten Melissa (mid 20), Jenny (eind dertig) en Mira (die later jarig bleek te zijn). Even zitten kletsen en een beetje een indruk van de dames gekregen. Mira leek niet zo heel erg goed geslapen te hebben en die ruimde al snel het veld. Moest zich waarschijnlijk op het vieren voorbereiden. Of gewoon geen morgen mens. Ben benieuwd naar ervaringen met Jenny, kon die hier nog niet echt goed vinden, terwijl ze er toch al een paar jaar zegt te werken(met onderbrekingen).

Ik spotte vandaag Melissa, Jenny, Mira, Caro, Sarina, Paluma (T), Allesandra, Alis (nieuw vandaag), Melanie, Samantha, Georgianna, Cybel, en een onbekende…

Het zal u niet verbazen dat ik mij na een rondje daar het etablissement door Caro gewillig naar een bankje buiten liet leiden, waar we ons tegen elkaar aan vleiden en de voorpret over ons heen lieten komen. Dat vind ik toch wel leuk van Caro dat die je al stevig met heftig zoenen en heerlijke kriebels over je borst en buik, en een heerlijk handje onder je velletje de kleine mynasch eens even een goede morgen toewenste. Sapperdeflap, dit smaakte opnieuw naar veel meer.

De eerst sessie begon met een voortreffelijke tongzoen partij voor het bed, waar Caro zich uitkledend mij een voorproefje gaf van wat mij te wachten stond, en ze snakte naar mijn zachte integrale oliemassage. Welaan daar had ik ook zin in, en mij helemaal uitgeleefd op haar oh zo zalige rubens verschijning. Wat voelt ze toch heerlijk zacht aan, en na enige stimulans droop het lichaams vocht uit haar liefdesgrot. En dn die heerlijke tieten waar ze je echt gek mee kan maken. Ze beleefde een volgens haar eigen zeggen heftig orgamse. Moet echt even bijkomen… leuk toch? Daarna wist ze mij op een manier te behagen (veel nat gezoen, uitstekende gevarieerde blowjob, ballen en anus weren ook eens opgefrist, een body to body zoals Lulu , kortom mijn erotische spanning steeg naar grote hoogten. Een orgasme op haar prachtige tieten kon da ook na een kleine 40 minuten niet uitblijven. Godsallemachtig. Ik wist niet dat ik het nog in mij had….
Strompelend de kamer uit, 75€ overhandigd en op weg naar een hapje eten.

Tweede sessie wilde ik een bij Caro’s vriendin Allessandra doormaken. En dat was ook best een leuke sessie. Alessandra huist op de SM kamer, maar die attributen makten op haar noch mij veel indruk. Een heerlijke sessie volgde met veel tijd om elkaar eens goed te leren kennen. En aan Alessandras jonge lichaam valt nog heel wat te ontdekken. Zelf blijkt ze ook goed in staat de kleine mynasch op oorlogssterkte te krijgen, ik wilde deze tweede sessie echter niet klaarkomen, daar ik nog een derde sessie in gedachten had. Heerlijk afgesloten met een befpartij die kennelijk een happy ending had….

Nog eens even wat rondgekeken, een gesprekje met Melanie (nu ja twee woorden geloof ik). De fraaie Cybel bleek wat dat betreft toch een beter marketing instinct te hebben: die sloeg haar onvervalste Bambi ogen (mijn arme knieën knikten van deze oogopslag) naar mij op en beloonde mij met een wel heel fraaie glimlach. Wijfel wijfel wijfel….

Mij toch nog maar eens tegenover Caro gezet, die onmiddellijk haar verleidingskunsten in praktijk bracht. Kriebelen over mijn boven benen, de kleine mynasch eens liefdevol aangepakt, mij paaiend met het feit dat een erektie onmiddellijk zichtbaar werd, nog een paar kusjes toe. Een super warme tongzoen, tja…wat die je dan als onvervalste ijsbeer….
Sessie nummer drie met Caro. Nog lekkerder dan de eerste? Geloof het echt. Eerst wilde ze zelf nogmaals van mijn prima olie (Johnson &Johnson) genieten, inclusief een tweede opnieuw hevig orgasme. Daarna liet ze de kleine mynasch (gelukkig) niet meer los. Een onvervalste eindeloze blowjob met allerlei varianten, waarbij ik heerlijk met mijn hand in haar kut in anus kon, die na dat zojuist voltrokken orgasme van haar nog kledder kledder nat waren. En dan haar goddelijke tong over de hele lengte van mijn penis, de eikel met allerlei variaties stimuleren. Hier is toch echt sprake van de nodige ervaring. Mijnzaadcelen spoten tot aan haar kin. En ze wreef het sperma eens lekker uit over haar prachtige borsten. Een beetje porno was het wel….
Rond 15:30 het pand geheel bevredigd eer verlaten. Caro lijkt 5 sept voor een kleine 4 weken op vakantie ze zijn… terug rond 28 sept, als ik het goed begrepen heb…

:);):annieengel::joke::);):annieengel::joke::);):a nnieengel::joke::);):annieengel::joke::);):annieen gel::joke::);):annieengel::joke:

schoolmeester
4 september 2019, 22:21
Vanavond in Van Goch geweest
Leuke kamer gehad met SARINA.
SHERIN, bedankt voor de goede service.

Groet, schoolmeester.

stimpy3
4 september 2019, 22:34
Anderhalve maand geleden een bezoekje gebracht aan van goch om het af te leren, de week nadat het 40+ was in nederland.

Positief: lekker gezellig, buitenterras open, grill aanwezig maar geheel in van goch-stijl lag wel alles klaar maar werd-ie niet gebruikt. Geeft wel een aardige indruk van wat van Goch zou kunnen zijn als de eigenaar d'r wat meer van zou maken. D'r zaten zowaar ook nog wat mensen buiten. Groot bubbelbad buiten (wat je eigenlijk binnen zou moeten hebben, maar goed).

Maar goed, ik kom natuurlijk niet voor de entourage. Qua dames viel het een beetje tegen; ongeveer 8-10 dames. Kamertje gemaakt met een dame met grof gezicht waar ik al vaker mee heb gekamerd. Die sessies waren niet super, maar vaak wel redelijk (hoewel ik veel betere sessies heb gehad in VG). Helaas, dit keer maakte ze d'r een afwerksessie van. Gelukkig was de schade maar 50 euro. Jammerdebammer. Gooi van Goch daarom ook maar een tijdje uit het lijstje van potentiele clubs.

schoolmeester
15 september 2019, 05:50
Gisteren een dagje Van Goch gedaan.
Aankomst 14.30.
Vertrek 22.15.
IN de middag was er niet veel te doen, in de avond ong. 30 ijsberen en ong. 10 dames.
Een kamer gedaan met SARINA.
Altijd goed, SARINA lebbert je hele lichaam af alsof ze al jaren geen lolly meer heeft gehad !
In de avond om 21.30 uur was de bbq geopend waar ik nog gebruik van heb gemaakt.
Al met al weer een leuke dag gehad.
Iedereen nog veel wandelplezier !

Groet, schoolmeester.

schoolmeester
15 september 2019, 08:54
Vrijdag 27 en Zaterdag 28 september OKTOBERFEST in VAN GOCH----GRATIS ENTREE.

Groet, schoolmeester.

Dalton
15 september 2019, 10:21

Groet, schoolmeester.

Met gratis bier is niet slecht dat wordt voor PIETPLEZIER een groot feest.

Piet Plezier
15 september 2019, 13:00

Groet, schoolmeester.

kijk is op de site wat er rechtsonder op de flyer staat.
Mindestverzehr.

Piet Plezier
15 september 2019, 13:01
Met gratis bier is niet slecht dat wordt voor PIETPLEZIER een groot feest.

de 27ste kan ik niet, en de 28ste zit ik in Venus.

schoolmeester
15 september 2019, 13:16
Moet je voor 20 euro drank kopen, voor mij geen probleem bij gratis entree en gratis bier.

Groet, schoolmeester.

pau
8 oktober 2019, 15:07
Ik dacht .. het is al weer even geleden, dus laat ik het weer eens proberen.

Bij binnenkomst lag er mooie geplastificeerde kaart op de balie: in oktober Frei Eintritt van 14-18 met in de kleine letters: mindestverzehr
Toen ik mijn vreugde over dit mooie aanbod uitsprak bleek dat ik 20 euro moest afrekenen. Ik gaf 50 euro en kreeg 20 euro terug.
Nu kan ik niet heel goed rekenen, maar de theke ook niet. De 10 euro die ze was vergeten kreeg ik alsnog toen ik erom vroeg.

Ik hoopte dat de 20 euro een reservering voor het mindestverzehr betrof, dus u begrijpt mijn teleurstelling toen ik bij het verlaten van het etablissement alsnog mijn consumpties moest afrekenen. De theke vroeg mij om later terug te komen zodat iemand anders mij in het Nederlands zou kunnen leggen dat "gratis" toch echt 20 euro kost...

Meestal zeg ik dan: "Als ik genaaid had willen worden was ik wel naar een bordeel gegaan", maar gezien het feit dat ik in een bordeel was ging die grap niet helemaal op.

6 aanwezige dames was zelfs voor een door de weekse dag wat mager. Gelukkig wel een plezierig samenzijn gehad...

Eddy_V
8 oktober 2019, 17:10
Zo zie je maar weer Schoolmeester, al is het systeem van mindestverzehr al tig-keer toegelicht op het forum zoals ik onlangs ook nog gedaan had, blijken er toch (Nederlandse) bezoekers te zijn die dit systeem niet kennen en dit daardoor vaak verkeerd begrijpen.

Toen ik er was onder dezelfde voorwaarden, had ik de 20,- afgetikt en gedurende de ca 4 uur die ik binnen was hoefde ik met 4 colaatjes en 1 cappuccino bij vertrek niets bij te betalen.
Met normale entree van 30,- zou dit in totaal 49,- zijn geweest, oftewel nog 19,- betalen bij vertrek.

Pau heeft dus nog meer colaatjes en koffie gedronken dan ik als hij bij vertrek nog moest bijbetalen ;)
Pau is dus niet genaaid maar heeft door dit systeem minimaal 10,- en maximaal 30,- minder betaalt dan met de normale entreeprijs waarbij ook de drankjes betaald moeten worden, behalve bier op vrijdag en zaterdag.

Het valt niet mee, hoofdrekenen voor ijsberen :)

ps actie geldt heel oktober en zou ook op de website staan vernam ik.

schoolmeester
8 oktober 2019, 17:43
Het is toch niet zo moeilijk: normaal betaal je 30 euro entree.
Nu heb je gratis entree, maar moet je wel voor minimaal 20 euro drank kopen.
Zit je onder de 20 euro, moet je bijbetalen bij vertrek.
Zit je boven de 20 euro moet je ook bijbetalen, want je hebt dan meer verbruikt dan je 20 euro mindestverzehr.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
8 oktober 2019, 18:19
Het is toch niet zo moeilijk: normaal betaal je 30 euro entree.
Nu heb je gratis entree, maar moet je wel voor minimaal 20 euro drank kopen.
Zit je onder de 20 euro, moet je bijbetalen bij vertrek.
Zit je boven de 20 euro moet je ook bijbetalen, want je hebt dan meer verbruikt dan je 20 euro mindestverzehr.

Groet, schoolmeester.

zo moeilijk is het kennelijk wel, want als je onder de 20,- drank verbruikt hoef je NIET bij te betalen bij vertrek..
die 20,- euro betaal je bij entree

schoolmeester
8 oktober 2019, 18:57
Ja Eddy, je hebt gelijk, ook ik maak wel eens een foutje.....excuses.

Groet, schoolmeester.

Mandrake2
8 oktober 2019, 20:08
Afgelopen zondag ben ik opnieuw naar Duitsland gegaan om een voor mij onbekende saunaclub te bezoeken. Ditmaal was van Gogh het einddoel. Zoals de naam al doet vermoeden ligt deze club in het plaatsje Goch. Voor de mensen uit de provincies Zuid-Holland, Noord-Holland, Utrecht en Gelderland is deze club waarschijnlijk de dichtstbijzijnde saunaclub. Mensen uit Brabant of Limburg hebben uiteraard meer keuze in clubs die voor hen dichterbij liggen.
Als je voor het pand staat valt het op dat de auto’s niet discreet geparkeerd staan, maar gewoon zichtbaar zijn vanaf de openbare weg. Verder valt aan de buitenkant niet veel bijzonders te ontdekken, behalve dat het duidelijk is dat het hier om een voormalig bedrijfspand gaat. Aan de gevel hangt de naam en verder zijn er 5 verlichte sterren, die aangeven dat het kennelijk een club van grote klasse is.
Als je binnenkomt zie je direct aan de rechterzijde een ruime en goed verlichte kleedruimte. Iets verder krijg je de receptie vaar je de entree moet betalen. Gisteren werd deze bemand door een dame die kennelijk als bewaakster in een Russische strafgevangenis heeft gewerkt. Ze sprak Duits met een dermate sterk accent dat ik bijna geneigd was op ondertiteling te vragen. Nadat ze mij een badjas en handdoek overhandigde werd er geen moeite gedaan om te vragen of ik al eerder geweest was en of ik bekend was met de gang van zaken in de club. Niets van dit alles, haar klantvriendelijkheid was gewoon niet aanwezig,dus de receptioniste heeft kennelijk niet in de gaten dat zij het eerste visitekaartje vormt. Minpuntje voor de club.
Bij het omkleden blijkt dat de badjas als nieuw aanvoelt. Soms krijg je exemplaren waarin geen lusjes zitten, gerafeld zijn of om andere reden vervangen hadden moeten worden. Kennelijk is het soms moeilijk om na het wassen en drogen de badjassen eens goed na te kijken. Dat is hier dus niet het geval, dus de club heeft hier weer een pluspunt mee gescoord.
Als je verder naar binnen loopt kom je in een ruimte met een bar, enkele gokkasten en een aantal banken. In de hoek hangt een projectiescherm, waarop kennelijk nabeschouwingen plaatsvonden van gespeelde Duitse voetbalwedstrijden. Verder was hier weinig moeite gedaan om het geheel iets op te fleuren of gezellig te maken. Ik wilde bij de bardame iets te drinken bestellen, en daar bleek dat onze bewaakster ook de bar voor haar rekening neemt. Aan de sleutel van mijn locker hing een kaartje, en dat wilde zij hebben. Dit werd niet vriendelijk gevraagd maar meer op een dwingende toon gezegd. De reden hiervoor is dat consumpties niet bij de toegang zijn inbegrepen. In alle jaren dat ik diverse sauna en andere clubs bezoek heb ik dit nog nooit meegemaakt. Maar dat is verder geen probleem, zolang de dame dat maat duidelijk kan communiceren. Door haar accent verstond ik echter “garten” in plaats van “karte” dus dit was in het begin wel even een spraakverwarring. Na mijn drankje even de club verder onderzocht. Als je de hal doorloopt kom je in een ander gedeelte waar toiletten zijn, een open doucheruimte en diverse kamers.
Links van de hal naast de speelautomaten bevinden zich 2 openslaande glazen deuren welke naar een ruimte leidt met Noord-Afrikaanse accenten op de zitplaatsen. Een soort strandstoelen zijn dit. De ruimte doorlopend kun je rechtsaf naar de wellness. Dit is opnieuw een goed verlichte ruimte met een sauna, welke op temperatuur is en een deur waarachter de masseur/masseuse zijn/haar werk doet. Ik heb hier niemand gezien dus ik kan ook niet zeggen of er mogelijkheid was tot een massage. In deze ruimte was wel opvallend een grote roldeur geplaatst in de muur, en zodoende nog eens benadrukken dat het eigenlijk een bedrijfspand is.
Als je de wellness uitloopt kom je in het restaurantgedeelte. Omdat het reeds wat later was dat ik er binnenkwam heb ik hier geen gebruik van gemaakt, maar het buffet zag er zeer verzorgd uit. Drankjes uit de grote hal mogen kennelijk niet worden meegenomen naar het restaurantgedeelte, maar kun je daar ter plekke bestellen. Verder naar achter bevindt zich het gedeelte war je kunt gaan zitten om te eten. Ook hier een goed verzorgde ruimte.
De tuin kon ik helaas niet betreden, doordat er op de deuren stonden dat deze kapot waren. Maar door het glas ziet ook de tuin er netjes uit, en zal deze in de zomermaanden zeker de moeite waard zijn om in te gaan liggen.
Tijdens mijn bezoek waren er een tiental dames aanwezig die niet actief klanten aan het werven waren, maar wel oogcontact maakten en je begroetten. Er was hier 1 uitzondering op. Deze dame kwam al direct naast me zitten toen ik iets te drinken bestelde en vroeg gelijk of ik zin had om naar de kamer te gaan. Omdat ik pas binnenkwam en eerst iets wilde drinken en even rondkijken in de club heb ik haar vriendelijk gezegd dat ik nog even wilde wachten. Hierna kreeg ik alleen nog blikken van haar toegeworpen die niet echt vriendelijk bedoeld waren. In principe had ik wat later met haar misschien naar de kamer willen gaan, maar door deze houding heeft zij het voor zichzelf verpest. Wel viel op dat er een groepje mannen zat van waarschijnlijk Noord-Afrikaanse afkomst die er een heel apart soort gedrag op na hielden. Onder de badjas droegen zij standaard een onderbroek, keken een dame aan en zonder verder iets te zeggen of kennis te maken gingen ze gezamenlijk direct naar de kamer.
Als eindoordeel tenslotte: hoewel het een momentopname was heeft de club een wat matte uitstraling. Ik heb geen jacuzzi of bioscoopzaaltje gezien, anders dan het projectiescherm met het voetbal. Mogelijk is er een jacuzzi in de tuin, en draaien er op andere dagen films op het scherm in de grote zaal. Ik neem aan dat mensen die er vaker zijn geweest dit kunnen bevestigen of ontkennen. Ondanks het op deze avond sfeerloze moment verwacht ik wel dat het er in de zomer aantrekkelijk kan zijn door de tuin om er wat langer te verblijven, maar ik krijg de indruk dat dit een club is om slechts enkele uurtjes binnen te zijn, een kamer (of meerdere) te maken en dan weer de reis te vervolgen. Het is geen hoogvlieger maar ook zeker geen slechte club. Ik zou hem in de middenmoot plaatsen, ook vanwege de relatieve goedkope entree

pau
8 oktober 2019, 22:13
Ik had een paar colaatjes op... en dus minder dan 20 besteed .. en toch moeten betalen..

@eddy.. toch genaaid dus

Eddy_V
8 oktober 2019, 22:43
Ik had een paar colaatjes op... en dus minder dan 20 besteed .. en toch moeten betalen..

@eddy.. toch genaaid dus

yep dan wel :frown:
vreemd, daar is dan iets goed fout gegaan want dat hoort niet.
is mij nog nooit overkomen met de mindestverzehr “vrijkaartjes” die ik hier wel es gehad heb of met zo’n actie op bepaalde dagen eerder dit jaar, maar kennelijk waren de dames van de receptie niet op z’n best toen jij er was!

Piet Plezier
9 oktober 2019, 09:28
met het Oktoberfest moest je ook het bier betalen

e-is-mc-2
10 oktober 2019, 14:47
Vier oktober, de dag dat ik de romeinse godin van de liefde links liet liggen en 2 vliegen in 1 klap sloeg met een bezoek aan een beroemde Mexicaanse badplaats en een bezoek aan Nederlands beroemdste postimpressionist.
Ofwel: dat dag dat ik in plaats van Venus, naar Acapulco Gold (ACG) en Goch ging.

Hoe is dat allemaal zo gekomen? Als ex YY-bezoeker ben ik nog steeds op zoek naar het beste alternatief voor mij. GT, SS en PHG al bezocht en mijn mening gedeeld in het forum. Ik had Venus in de planning staan voor 1 oktober, daar kwam wat tussen en het werd 4 oktober. Ook hadden VAT69 en ik afgesproken samen Venus te bezoeken. Ik maar kort, tot max 3 uur in de middag. VAT69 gaf aan dat hij dan waarschijnlijk na Venus door zou reizen naar ACG om daar de rest van de dag te vertoeven. Ik had al veel goeds gehoord over ACG maar ik had ze nooit serieus overwogen vanwege de reisafstand vanuit het westen van NL. Maar het trok nog altijd wel ... Toen ik op de website van ACG zag dat ze al om 10 uur de deuren openen, en VAT69 me wist te vertellen dat de lineup dan meestal al redelijk op orde is heb ik het roer omgegooid.
Mede door de berichten (dank aan de mede beren!) dat het in Venus best lawaaierig kan zijn en dat je je buiten het belhokje, maar moeilijk kan onttrekken aan de herrie als je een zakelijk telefoontje moet plegen. Het mooie en nieuwe van Venus trekt me, maar bij het compacte van Venus had ik al mn bedenkingen. Zoals gezegd spontaan het roer om, zeker gezien de weersvoorspelling: veel regen dus viel er een heftige vrijdag middagspits te verwachten. Dus vroege start in ACG, en in plaats van de welness relax te doen tussen het kameren in, die tijd gebruiken om vast zoveel mogelijk kilometers westwaarts te reizen. En dan kom ik al snel op Goch. Nooit geweest, maar ik had, niet gebaseerd op feiten, mn bedenkingen tegen Goch, waarom weet ik niet. Toch maar eens proberen. En met een entree van 25 voor ACG en 30 voor Goch dus 55 samen, valt een dubbel bezoek financieel nog best OK uit. Het plan werd: ACG ca 10 uur tot 12 uur, uurtje rijden, Goch van 13:00 – 14:30, wat me riant de tijd gaf om zelf met horror files, nog op een normale einde werkdag reistijd in het westen te arriveren.

Hieronder het verslag van Goch, ACG staat bij ACG.

VOORBEREIDING
Route naar Goch (voorbereiding)
In tegenstelling tot GT en SS en Happy bleek uit Google maps dat Goch niet het voordeel heeft dat het zonder navi makkelijk kan vinden. Ik hou niet zo van het ingeven van adressen in je navi want die onthoud alles en dan moet ik er weer aan denken die te wissen. En Google streetview hebben ze daar in Duitsland nog steeds niet … dus vast even ‘de buurt verkennen’ zat er ook niet in. Verder bij Goch geen 360graden fotos dus geen kijkje binnen kunnen nemen vooraf.

Op pad
Om 12:15 vertrokken bij ACG, een uurtje laten was ik bij Goch voor de deur. Weer veel wegwerkzaamheden en een enorm gedraai van snelweg op en af rond Ratingen om bij de 3 de komen.

Parkeren:
Kort na 1 uur ik voor bij Goch. Geen discrete parkeerplaats, gewoon voor de deur, niet veel parkeerplaatsen maar het leek rustig: van de ca 15 a 20 plekken waren er maar 5 bezet.

Entree en ontvangst
Met de buitendeur val je na aanbellen direct in huis de schemerige hal in. Daar volgde een vriendelijk ontvangst, de dame dacht dat ik er al eerder was geweest (hoor ik vaker, er moet ergens een dubbelgangerbeer rondlopen) en 30 euro afgerekend.
Ik wist dat Goch streng belbeleid heeft dus verteld dat ik mobiel bereikbaar moest zijn en blijven. De theke zei dat het geen probleem was: ik werd voor te voeren gesprekken verwezen naar de meest stille kleedkamer dichter bij de deur.

Badlinnen
Ik kreeg een mooie dikke zachte rode badjas en badhanddoek. Beter dan verwacht voor een 30 euro club.

Kleedruimte en locker
Ik kreeg een sleutel aan een nekkoord met een groot nummer erop. Handig, werkt goed. Het koord oogde schoon en gewassen en werd aan de sleutel geklikt; fijn!
Ik had een locker in de kleedkamer direct tegenover de receptie. De locker zelf was enorm: van vloer tot kruinhoogte. Wel lekker maar ook onhandig: zaken zoals de cash om af te rekenen, die ik normaal op de bodem leg bij een boven locker en daar dus op buikhoogte liggen, lagen nu op vloernivo. Niet handig.

Verder is de ruimte lekker ruim, met bankjes, en de ruimte oogde best mooi en veel minder spartaans dan bij ACG. Het was schoon en licht. Er lagen in plaats van badslippers Croqs, vreselijk lompe dingen om te zien en ik heb liever open slippers maar het voldoet prima, geen klachten.

Binnen
De theke zei me dat het wat rommelig was; veel DVPs waren net terug van vakantie en moesten zich inschrijven etc. Inderdaad veel DVPs aan de receptie aan het formulieren invullen.
Vanuit de receptie kom je in een grote ruimte met bar en recht voor je een doorgang naar een andere ruimte met links mooie douches en rechts naar wat later de afwerk kamertjes bleken te zijn.
In de grote ruimte rechts zit een doorgang die je via een soort tussenruimte met toegang tot de tuin (?) brengt naar het welness gedeelte en het eet / bar gedeelte. Alle ruimte en rust. Onderweg tijdens mijn verkenning kwam ik een goedlachse spontane van brede heupen en forse borsten voorziene dame tegen in een strak jurkje. Het bar / eetgedeelte zag er netjes uit: er leek veel keus te zijn (leek meer dan ACG) maar ik had geen trek en tijd. Overgeslagen dus. Na afronden van de verkenning weer even terug naar de grote ruimte. De DVPs klitten wat samen op barkrukken in een kringetje voor de bar, zo te zien veel van het zelfde (roemeense?) soort. Er werd heftig gerookt en het was er erg donker, dat vond ik misschien wel het grootste negatieve punt aan Goch: deze ruimte komt over als donker rookhol en werkt de indruk van een hoerenkast. Iets meer licht, en geen rook en de dames meer verspreid over de ruimte en het zou al veel beter zijn. Dat samen klitten rond de bar en roken is misschien wel logisch als er veel op vakantie zijn geweest; die wilden onderling even bijkleppen en deden weinig moeite voor de 2 a 3 beren die er rondliepen. En voor 2 a 3 beren ga je je kennelijk ook niet inhouden met roken. Ik schat de DVPs op totaal ca 10 – 15.
Maar mijn goedlachse dame kwam weer langslopen en ik sloeg toe.

Kameren
Het bleek een dominicaanse, naam ben ik weer vergeten, ze had natuurlijk zwart haar, fors postuur, goedlachs en een redelijk lichte tint.
Goed gekamerd in dat wat de kamertjes bleken te zijn: achter in de grote ruimte de doorgang door en daar waren een soort kubus kamers gemaakt rechts van de douchewand: kamertjes met dunne wandjes (spaanplaat?), wel ruim maar de wanden reiken niet tot het plafond. Binnen krijg je dus veel geluiden mee van buiten en de buren. Even leek het wel of de deur open ging en een collega DVP even van gedachten wisselde met ‘mijn’ DVP in het spaans. Maar het kan ook dat de andere DVP de naastgelegen kamer in ging en ik die deur hoorde en de korte conversatie van kamer tot kamer wer gevord. Ik weet het niet zeker: mijn gezichtsveld werd volledig geblokkeerd door de positie waarin ik en de DPV lagen. Wel jammer dat er hier geen ruim schoon laken of doek werd uitgespreid op het bed: slechts een handdoekje scheidde ons van het laken op het matras. Maar misschien wordt dat regelmatig verschoond?
Ook hier vooraf geen prijsafspraken gemaakt, de rekening kwam op 100 euro voor iets wat inderdaad varieert tussen de 100 en 150. In dit geval was 100 ruim betaald, dus redelijk, niet duur maar ook geen budget prijs.

Wegwezen
Nagedouched bij de douces bij de welness. Je moet daar de knop continue ingedrukt blijven houden, dus geen twee handen vrij. Niet super maar ook niet erg. Het oogde allemaal prima in orde; ruim rustig, goed onderhouden.
Nog even nagepraat bij de theke, en een waardebon meegekregen, ik meen voor gratis entree als ik een drankkaart bestel a 20 euro. Dat is nog altijd 10 euro minder dan de entree en het levert me voor 20 euro aan consumpties op. Nice!

Samenvattend: lekker dichtbij, eigenlijk een prima club. Jammer van de donkere grote ruimte, de samenklittende DVPs en het roken. Maar misschien was dat een uitzondering. Buiten zag er ook mooi uit (maar nu te nat). Niet zo’n goede prijs / kwaliteit als ACG maar erg goed betaalbaar. GT en PHG hebben eigenlijk weinig meer waarde boven Goch, Goch vind ik dan nog beter dan GT. Niet geschikt voor mij voor een relax dagje, maar prima voor als je alleen seks zoekt. Past makkelijk: 11 uur daar, 3 uur weg, ruim de tijd voor 2 keer kameren en op tijd terug in het westen van NL. Dus ja, voor herhaling vatbaar maar wel met als doel seks zonder poespas.

Mijn persoonlijke ranking is (YY niet meerekenend):
1 SS, met als enig nadeel reisafstand en mobiel bereik onder maaiveldnivo, hogere prijs maar ook hogere kwaliteit
2 ACG, met als enig nadeel de reisafstand, prima prijs / kwaliteit
Gedeeld 3 PHG, met als nadeel tov ACG een mindere prijs / kwaliteit verhouding
Gedeeld 3 Goch (zie Goch verslag), met als nadeel tov ACG en PHG: de grote ruimte waar gerookt wordt, waar de DVP’s samen klitten en het donker is maar als voordeel tov PHG de entree kosten en de ultra korte reistijd
5 GoldenTime: prijs / kwaliteit klopt niet en te compact, wel betere DVPs

Eddy_V
11 oktober 2019, 14:46
Uit betrouwbare bron vernomen dat er momenteel 19 dames zijn.
Oa Sibel en Nadine zijn weer terug van hun tour de germania

phoenix
11 oktober 2019, 15:42
he eddy is dat slanke en ervaren nadine uit bulgarije die een tijdje in aca gold heeft rondgelopen?

HellaHolla
11 oktober 2019, 17:02
he eddy is dat slanke en ervaren nadine uit bulgarije die een tijdje in aca gold heeft rondgelopen?
Heeft in ieder geval dit voorjaar een tijdje in Gallardo rondgelopen. Slank, A-cup, bruin haar en Bulgaars.
Service trekt op weinig is mijn eigen ervaring.

Eddy_V
11 oktober 2019, 18:26
Inderdaad en HellaHolla heeft een punt hoewel je daar toch heel verschillend over hoorde.

Er is ook een nieuwe masseuse : Griekse Efi , tot eind vorig jaar werkzaam bij Gallardo en naar ik begreep erg goed.
Binnenkort dan toch maar es naar toegaan voor mn nek- en schouderspieren: die showtjes met de dame in Sixsens zijn me niet in m’n kouwe kleren gaan zitten!

phoenix
11 oktober 2019, 19:36
ik heb echt van haar een wereldwip gehad, een dikke maand geleden in Acapulco gold...

phoenix
12 oktober 2019, 23:23
louter toeval dat ik hier vanavond 120 euri's heb uitgegeven... IK was bij Gochness en ja wel, voor de tweede keer maak ik daar mee dat de sauna dicht is...eerst was er een party.. en nu was er renovatie. grrrrr, ik had door willen rijden naar en andere normale sauna, maar ja ik miste een meer waar je lekker kon zwemmen dus, wat wel kon was . 100 euri gepind in Goch en gaan met die banaan, zeker 15 dames binnen, hele mooie Roemeense, michaela, michaela 2, melissa, christina ex Gallardo, zwarte haren, kleine borsten heerlijke reet... albanees roemeense Katja/katrin ? mooie ronde kont, dikke tieten. .en bulgaarsen o.a Sibel, mijn Nadine niet gespot, wellicht is het toch een andere..., en twee dominicaanse, Caro en Alexandra...geen sarina, geen Georgiana, jammer... Een slanke genaamd Andra, klein kontje blond... angie roemeense zwart lang haar ex Babylon en ex heaven7...

Afijn afgerekend 20 euro en lekker zitten kletsen met Caro.. leuke vrouw, pijpt zozo, neukt wel goed mee.. maar is enerzijds heet en anderzijds moe blabla...afijn het riedeltje ken ik ondertussen, toch goede kamer gehad met haar...alleen klaar komen mag je niet diep in kut,...nieuwe manier om je het idee te geven dat ze bovenop je zit maar niet echt doorneukt on top.. tjonge ben ik verwend...nee wat ik hier aantreft zijn dames die aan alle kanten wel willen incasseren liefst 100 maar niet altijd .daar geen goede dienstverlening op nahouden, andere doen dat weer wel, sommige vragen 80 ene uur, andere 90 en vele willen 100 , heel goed dat ze zo vrij kunnen vragen wat ze willen... het schijnt dat Bea/laura over ene week in Golden day vertrekt naar Goch

. Tweede ronde angie,een 100 euro dame , ik had 1 glas wijn op, dat was 1 teveel, neuken prima, klaar komen is dan oke, maar 2 uur neuken hoort daarbij, mijn knip was niet zo vol, angie kust heerlijk neukt prima, pijpt echter met een condoom waarbij je weinig voelt...
Ik vraag me af of zo iemand dat lang volhoudt..op deze wijze geld verdienen, babylob was echt andere koek....

Goch is leuker geworden, qua sfeer wel mat, nog steeds theke Sherin ( marokaanse met grote tieten en een heerlijk strakke volle kont heeft ze, toentertijd in fun garden was ze slanker en nu veel geiler om te zien, helaas theke...) en theke Eva, zowel kont, buik als tieten waren groter geworden...damals werkte ze in vila marisol voor en achter de theke
. ik had gelukkig drie plekken waar niet gerookt werd, sauna was goed heet, twee maal gebruik van gemaakt. Eten was voldoende...,leberkase, met salat en aardappelkroketjes en een stukje kwarkgebak na.

Eerlijk gezegd, was ik al saunaclub moe bij tijd en wijle, deze club maakt het makkelijker om de volgende keer niet naar binnen te gaan, dat ligt dan wel aan mij... ze doen het heel goed, ik zie daar nog wel wat meer dames binnenkomen....

Eddy_V
13 oktober 2019, 06:56
Nadine (jawel “jouw” Nadine) en Sarina waren er wel, ook al zag jij ze niet... een ander tijdschema heet zoiets.
oftewel als jij rondloopt of in de donkere bar zit, zitten zij op de kamer en andersom, als jij dan in een kamer ligt lopen zij rond :biggrin:
Melissa is trouwens ook een aanrader voor flatchestlover : naturgeil en een A-cupje. Zeer merkbaar wanneer je de gevoelige snaar raakt.

phoenix
13 oktober 2019, 09:27
Ach eddy ik heb het nagevraagd .. Sarina was er niet die dag en zoveel mannen waren er ook nou ook weer niet..

Piet Plezier
13 oktober 2019, 10:51
Ach eddy ik heb het nagevraagd .. Sarina was er niet die dag en zoveel mannen waren er ook nou ook weer niet..

klopt Sarina is/was ziek

Eddy_V
13 oktober 2019, 11:49
Ach dan is ze naar huis gegaan, ik werd eerder geappt door een niet-schrijvende ijsbeer met wat lokkertjes/namen om ook weer eens te komen met oa Lilly, Denisa, Melissa en Sarina als slanke aanwezige dames. Sarina is niet mijn type, te profi, maar wel sympathiek.

Piet Plezier
13 oktober 2019, 18:49
Ach dan is ze naar huis gegaan, ik werd eerder geappt door een niet-schrijvende ijsbeer .

Eddy_V nooit van een ander uitgaan

HellaHolla
13 oktober 2019, 20:16
“Albaneese/Roemeense Katja/Katrin” is de Katrin uit Gallardo en Golden Day?
Indien ja en als Bea/Laura ook gaat verhuizen ben ik binnenkort zeker weer eens in Goch te vinden! :)

Eddy_V
13 oktober 2019, 20:19
Eddy_V nooit van een ander uitgaan
Tja, dit was live in de middag vanuit Goch aan mij geappt, die had er geen belang bij om mij iets wijs te maken.
Dani stond niet in zijn lijstje terwijl zij er 10 dagen geleden toch weer was.

Jij al bij die nieuwe masseuse geweest?
Hij was daar heel content mee, vele malen beter dan die Anna en kennelijk nog een aardig type ook.

Piet Plezier
13 oktober 2019, 21:29
Tja, dit was live in de middag vanuit Goch aan mij geappt, die had er geen belang bij om mij iets wijs te maken.
Dani stond niet in zijn lijstje terwijl zij er 10 dagen geleden toch weer was.

Jij al bij die nieuwe masseuse geweest?
Hij was daar heel content mee, vele malen beter dan die Anna en kennelijk nog een aardig type ook.

ik zit nu in Roemenië samen met Anaconda , in Hunedoara
Misschien het weekend van 26 oktober even kijken

papi
14 oktober 2019, 21:24
ik zit nu in Roemenië samen met Anaconda , in Hunedoara
Misschien het weekend van 26 oktober even kijken

Wat doen jullie daar nu dan? Vast meisjes aan het scouten voor een glansrijke carriere in Germania? doen jullie ook verzoekjes...;)

rob45
14 oktober 2019, 22:42
Wat doen jullie daar nu dan? Vast meisjes aan het scouten voor een glansrijke carriere in Germania? doen jullie ook verzoekjes...;)Haha..laten we het er maar op houden dat Piet lid is van de scouting Romania search.[emoji41]

Piet Plezier
15 oktober 2019, 10:38
Wat doen jullie daar nu dan? Vast meisjes aan het scouten voor een glansrijke carriere in Germania? doen jullie ook verzoekjes...;)

nou nee dat scouten laat maar aan de professionls over.
Ik ben hier voor me zoontje en me ex, en jullie weten allemaal sex met je ex is super
En ik heb hier nog een pandje waar wat dingen voor geregeld moeten worden

pcenter
16 oktober 2019, 18:54
Prins Piet Plezier Bernhard Junior van Haga, good luck vastgoed magnaat:wink2:

mynasch
19 oktober 2019, 10:06
Donderdag 17 oktober, bliksembezoek aan van gogh
:):rolleyes::betrunken::):rolleyes::betrunken::):r olleyes::betrunken::):rolleyes::betrunken::):rolle yes::betrunken::):rolleyes::betrunken:

Het regende, en ik kwam uit de buurt van venlo naar het noorden…. Het leek me een mooie tussenstop even te kijken hoe het er in Gogh uitzag. Ik had van te voren de vriendelijk e Elfine al aan de telefoon gehad, die mij meldde dat Caro er inderdaad weer aanwezig was. Alle lampen op groen en ik dus huppetee over de niet door boeren belaagde a73….

Afgeslagen op de a40 geloof ik en keurig bij Gogh ingechecked. Daar bleek inderdaad Elfine de dienstdoende dame van wacht (had ik voor het eerst gezien in Gallardo). Prettige dame (inderdaad ik ben nog steeds op jacht kennelijk naar theke dames, maar geloof dat ik bij deze geen kans maak). 20 euro entree (maar die kun je nu ook voor drankjes/eten gebruiken). Dat scheelde weer en beetje!!

Er waren rond een uur of 15:30 een fors aantal dames (15-20) maar helaas helaas bleek de Dominicaanse Caro haar activiteiten met een andere ijsbeer te hebben aangelegd. Ik had niet zoveel tijd (heb dus ook geen praatje gemaakt met alle dvp’s). Ik spotte in ieder geval Alessandra, Sarina, Michaela, Nadine, Effi (masseuese, haar zus Constantina eilas in Griekenland), Christina (inderdaad Katrin uit Golden Day), Emily. Ik nam een flesje fris en zette me aan de bar tussen twee dames, waravan een de blonde Emily bleek te zijn uit Bulgarije. Nog even afgelid door een topless lopende Sarina die me natuurlijk van stuk bracht, maar de lange armen van Emily bleken strek genoeg om mij aan Sarinas verleidingen te doe ontsnappen. Een leuk gesprek, met heel wat aanrakingen aan de bar (en zelfs het bevoelen onder de badjas van de uiterst gewillige (de lafaard) kleine mynasch schreeuwden om een kamergang.

Bleek helemaal niet slecht: geopteerd voor drie kwartier na een uiterst geslaagde tongzoen partij. Dat beloofde heel wat. Emily bevoelde mij nadat ik op het bed was gaan liggen en kuste zowat mijn hele lichaam. Ook al niet slecht, mijn flesje olie deed wonderen, en ik masseerde haar prima slanke lijf op alle plekken waar mogelijk. Het voelde prima aan! Overgegaan van handmassage op tongmassage en, hoe kan het ook anders bij haar billen en vagina eens heerlijk uitgepakt. Het regende buiten maar nu ook binnen dat het goor. Ze droop werkelijk van hat vagina vocht! En ze smaakte prima. Met haar hand stimuleerde ze zichzelf een beetje, en terwijl ik haar vagina bleef masseren lebberde ik aan haar borsten, dat een enorm orgasme bij haar uitlokte. Kijk, dat is natuurlijk altijd prettig….. want hierna wilde ze in elk geval mij tot ongekende hoogten brengen, dat haar aardig lukte. Prima blow job. Neuken in diverse standjes (girl on top, hondjes, missionaris) waarna ik haar vroeg me handmatig (met veel olie) tot een hoogtepunt te brengen. Sperma over haar borsten en buik werd nog eens extra verdeeld…. Zag er echt geil uit…

Kortom…. Prima sessie!
Weer in de bar me even naast de sarina en de dominicanen gezet, caro was nu weer vrij…. Maar ik leeg….next time better!!

:):rolleyes::betrunken::):rolleyes::betrunken::):r olleyes::betrunken::):rolleyes::betrunken::):rolle yes::betrunken::):rolleyes::betrunken:

schoolmeester
19 oktober 2019, 22:51
Vandaag deze mooie saunaclub weer eens bezocht, aankomst 14.55- vertrek 23.00 uur.
Er was een mooie line-up aanwezig, ong. 20 dames.
Een goede kamergang gemaakt met CARO( Dominicaanse ), zeer goede service.
Het was gezellig en het eten was goed.
Ik wil bij deze al het personeel bedanken voor de goede inzet.
Verder wil ik een bevriende ijsbeer bedanken voor het meerijden in zijn mooie en snelle bolide.
Tot slot wens ik iedereen nog veel wandelplezier toe.
Welteruste.

Groet, schoolmeester.

Big spender
22 oktober 2019, 08:31
Op 19 oktober schreef hierboven Mynasch dat hij in Goch was, en over de aanwezigheid van o.a. Michaela. Is dit dezelfde Michaela welke een jaar of 5 tot 10 jaar geleden ook werkzaam was?
(Rustige dame. Beetje stevige Roemeense met grote borsten.)

Graag jullie reactie

Piet Plezier
22 oktober 2019, 10:15
Op 19 oktober schreef hierboven Mynasch dat hij in Goch was, en over de aanwezigheid van o.a. Michaela. Is dit dezelfde Michaela welke een jaar of 5 tot 10 jaar geleden ook werkzaam was?
(Rustige dame. Beetje stevige Roemeense met grote borsten.)

Graag jullie reactie

ja dat denk ik wel, en ze heeft nieuwe borsten
Van die vieze silicone gevallen, dat ken je wel.
Ze was er met het Oktoberfest

Big spender
22 oktober 2019, 14:02
Ik bedoel toch een andere Michaela. Die ik bedoel heeft van zichzelf al behoorlijke naturel cupmaat a la Tatiana Simic.

De Michaela die ik bedoel heeft ook geen tattoos, en ook geen piercings, en is altijd heel naturel.

Weet Eddy V wellicht welke ik bedoel, en of zij er weer is?

Eddy_V
22 oktober 2019, 14:28
Nope , mij zegt ook alleen de door Piet beschreven dame iets.

papi
25 oktober 2019, 22:30
Volle bak in deze gezellig vuige FKK!

Het werd weer eens tijd voor een efficiënt, kort maar krachtig bezoekje vandaag en ik werd zeker niet teleurgesteld. Rond 16.43 uur, ok precies dan, binnengewandeld. 20 euri dranktegoed afgetikt alleen, nog geldig komende week. Vele dames (waaronder de vaste krachten) en een flink aantal andere meiden die ook al eerder gespot zijn, plus nog een paar nieuwe voor mij. Kennis gemaakt met een leuke blonde Poolse, Lea, dus dacht dit wordt hem wel, maar ze begon een beetje profi te doen met een drankje vragen enzo, ze was wel eerlijk in wat haar service was en stond me niet aan. Gelukkig voor mij waren de kamers allen verdeeld en dus genoeg keus. Dat betekent dus 18 meiden in totaal!

Wederom niet veel beren, maar gelukkig genoeg om de meiden een beetje bezig te houden...prima dus, maar er is plek genoeg;)
Alexa zag er uitermate sexy uit vandaag en had een prima sessie met haar. Even een break daarna, beetje recupereren, en daarna met een sexy nieuwe meid de kamer op, Christina, donker gelaat, relatief langer op haar roze killer heels, donker golvend haar. Een gematigd service niveau, maar ze is erg geil in bed. Als de bezetting zo aanhoudt, moet ik maar snel terug!

mynasch
26 oktober 2019, 12:46
bezoekje aan Van Gogh op vrijdag 25 oktober
:):tongue::eek::hah::):tongue::eek::hah::):tongue: :eek::hah::):tongue::eek::hah::):tongue::eek::hah:

Het was vrijdag, je bent jong (nou ja) en je wilt wat…. Wat te doen was de vraag die bij me opkwam, en het eerste dat ik daarna dacht wat: saunaclub…. Niet afgeschrikt door de verhalen onder het topic “tips voor beren die in het geniep ijsberen” besloot ik de automobiel richting het duitse Gogh te dirigeren. En zo tegen twaalf meldde ik mij aan de receptie. Cyrin (theke) is toch van een andere categorie vriendelijkheid dan de door mij eerder geprezen Efline, en was onvermurwbaar mij de aktie prijs van 20 euro (krediet voor eten en drinken) in rekening te brengen, want die geldt (alleen deze maand) tussen 14en 18 uur. Regels zijn volgens haar regels. Dertig euro betaald en na afloop nog eens 10. Toch een beetje verdrietig…

Gelukkig waren de dames van plezier meer van het plezier dan Cyrin. Opnieuw trof ik een voor van Gogh prima line-up. Ik ben er nu een paar keer geweest, en begin dan ook een aantal dames te herkennen. Ik spotte vandaag: Sofia, Lenna (nieuw), Andrea (uit spanje), Alexa, Katrin (niet zeker, zelf ontkende de dame en noemde zich Internationale) Cybel, Caro, Sarina, Allesandra, Denisa, Andra, Efi (massage), Andra, Jessy, Natascha, Christina, Myra, Georgianna,
Ik vond de sfeer vandaag een beetje tam. Zou kunnen doordat er nou ook niet zo heel veel beren acte de présence gaven.

Eerste sessie met Sarina, de goedlachse 35 jarige thaise mini lady. Ken haar al wat jaren, het was er de laatste keren niet van gekomen. De hernieuwde kennismaking bleek een godsgeschenk. Wervelende, vrolijke dame die je met heel haar o zo zachte body in weet te nemen. Heerlijk, en da je eigen handen ov er dat zachte lichaam laten dwalen en plooien en gaatjes vinden die o zo verleidelijk zijn, en waarvan Sarina zichtbaar hoor baar en voelbaar geniet. Prima orgasme bij haar , waarna alle thaise middelen in de heftige strijd werden gegooid om mij in alle staten te krijgen. Dat bleek niet zo moeilijk voor dit vernuftige wezen. Excellente blow job met alles erop en eraan, ballen, anus, uitbundige tongzoenster, met veel vocht. Heerlijk. Sarina on top en je waant je snel in de hemel!
Pre- en after sales ook van grote klasse, altijd in voor een gesprekje, aaitje hier aaitje daar. Jummie danak aan Sarina.

Wat zitten kletsen met een aantal andere beren, vond wel deze keer dat de rook mij begon te hinderen. Paar maal naar buiten gegaan om mijn longen wat rust te gunnen.
Caro en Allessandra hadden hun pijlen op mij gericht, en na een plagerig (Caro’s heerlijk handen over mijn hele body, en uitgebreid met mijn lul zitten spelen op de bank) toch ook een kamergang met Caro. Durfde niet (zoals mijn voorganger met de twee Dominicaanse dames tegelijk op de kamer). Maar Caro alleen is ook geen straf. Ok sessie, haar op haar vraag eerst eens goed gemasseerd (natuurlijk met bef beurt na, beloond met een Dominicaans orgasme), en daarna mijzelf opnieuw daar haar laten slopen. Kussen, massage, blowjob uit het boekje mijn hoogtepunt weet ze vaak heel lang uit te stellen, zodat ik lang tegen een orgasme aan blij zitten, en dan de verlossende handelingen….jaaaaaaaa jummie!!

Maaltijd genoten met Caro en Allesandra (sexy gezelschap, Caro had een knal roze strakke body aan en geen slip, Allesandra strakke witte body). Ik werd geiler en geiler, maar, twee keer komen: dan is er weer een tijd van gaan!
Beetje matjes vandaag, weinig interactie met andere dames: kort gesprek met Natascha, per zinnen met Sofia, nauwelijks interesse bij miss Internationale (ik dacht dat het Katrin was, maar daar ben ik u minder zeker van), en Andrea die nauwelijks duits of engels spreekt. Mijn spaans is ook niet zo heel goed… Begrijp dat ze een zusje Michaela heeft die ook in van Gogh werkt.

Afgerekend en rond 19:00 het pand verlaten…l

:):tongue::eek::hah::):tongue::eek::hah::):tongue: :eek::hah::):tongue::eek::hah::):tongue::eek::hah: :):tongue::eek::hah:

fervent
1 november 2019, 17:57
Vandaag maar eens naar Goch gereden. Normaal doe ik dan ook gelijk wat boodschappen, maar dat zat er niet in: allerheiligen is een duitse feestdag en alles was dicht. Ik was van plan om een uur of elf bij van Goch aan te komen, ook dat zat er niet in: op feestdagen gaat het pas om 12 uur open. Even had ik het idee door te rijden naar Venus. Achteraf was het beter geweest als ik dat had gedaan. Maar goed, ik deed het niet en dronk koffie bij een tankstation. Om 12 uur mij gemeld bij theke Sherin. En ik kreeg voor 30 euro een handdoek en een berenvel. Kan je wel zeggen dat van Goch een budgetclub is omdat de entree maar 30 euro is: de drankjes moeten apart afgerekend worden en dat ben je al gauw duurder uit dan bij een club waar alles all-in is. Niks budgetclub dus.
Er waren best wel wat meiden al om twaalf uur en ik had wel direct zin in een kamertje. Even een bakkie koffie en ik ging naast Andra zitten. Leuk koppie, slank figuur. Zoenen deed ze niet, dat gaf ze al gelijk aan. OP de kamer aangekomen deed ze haar kleren uit: dat viel wel even tegen. Hangende thee zakjes en een buik waar de sporen van de zwangerschap(pen) duidelijk te zien waren. Gelijk werd er gezegd dat pijpen zonder 30 euro meer was. Ik had eigenlijk al spijt. Gelukkig had ik erg goede condooms zelf meegenomen en daardoor viel het pijpen mee, en het neuken deed ze nog wel aardig. Maar het herhalingsgevaar is nihil of minder. Was ik maar doorgereden naar Venus, dacht ik.
Daarna was het toch echt al ruim één uur en er was eigenlijk nog niets te eten te krijgen. Viel toch ook niet mee. Was ik maar naar Venus doorgereden. Na het saunabezoek was er dan wel eten: de gebruikelijke kippenpootjes, spaghetti en aardappeltjes. Het was oke. En tweede sessie was met Denisa. Eigenlijk best een heel lief meisje dat ook Nederlands spreekt, eigenlijk meer vlaams, maar dat vind ik wel charmant. Zij zoende wel en wist er ook iets van te maken op te kamer. Maar pijpen zonder was niet bespreekbaar. Niet dat dat veel uit zou maken: ze pijpte zo hardhandig dat het niet lekker was. Ik heb zeker drie keer gezegd dat het zachter moest, maar dat lukte niet. Zucht, was ik maar.... Neuken was wel weer oke, en het was een gezellig gesprek. Gewoon leuke meid.
Het was vrijdag, dus ik dacht, doe mij maar een freibiertje. Maar nee: dat is tegenwoordig pas vanaf 18.00 uur. Viel dus ook niet mee. Wat wel meeviel was dat de gokkast mij 220 euro teruggaf, terwijl ik er maar 10 euro in had gegooid. Ik ging met meer geld weg dan waarmee ik binnen was gekomen.
Een paar jaar geleden kwam ik twee keer in de week in Goch en had het altijd naar mijn zin. Maar met het serviceniveau van de meiden die er nu zijn, rijd ik liever een stukje verder. Jammer.

Pelagos
2 november 2019, 22:10
Om 12 uur mij gemeld bij theke Sherin. En ik kreeg voor 30 euro een handdoek en een berenvel. Kan je wel zeggen dat van Goch een budgetclub is omdat de entree maar 30 euro is: de drankjes moeten apart afgerekend worden en dat ben je al gauw duurder uit dan bij een club waar alles all-in is. Niks budgetclub dus.
Wat is het minimum verbruik in happy hour? (zogenaamd vrije toegang)

Een paar jaar geleden kwam ik twee keer in de week in Goch en had het altijd naar mijn zin. Maar met het serviceniveau van de meiden die er nu zijn, rijd ik liever een stukje verder. Jammer.
Ik heb jouw bericht aandachtig gelezen, maar ik heb geen idee waar je anders heen wilde.;)

Eddy_V
2 november 2019, 22:27
Wat is het minimum verbruik in happy hour? (zogenaamd vrije toegang)

De oktober actie is voorbij, maar als er weer zo’n actie komt met mindestverzehr “vrijkaart” betaal je 20 euro, dus de eerste 20,- euro aan drank komt op de bij binnenkomst betaalde 20,- euro kaart

Ik heb jouw bericht aandachtig gelezen, maar ik heb geen idee waar je anders heen wilde.;)
Lees het dan nog maar es een keer en concentreer je op de vijfde (5e) regel of.... nam je fervent (en ons) in de maling ?

fervent
3 november 2019, 10:12
Inderdaad, zoals Eddy_V al schrijft: er is op dit moment geen gratis toegang waarbij je dan wel voor 20 euro drankjes moet nemen. En waar ik anders heen zou willen? Behalve dat het twee keer in de recensie staat, maakt het mij eigenlijk helemaal niet uit naar welke saunaclub ik ga, maar van Goch ga ik echt niet meer heen, totdat ik op dit forum echt betere berichten lees.

phoenix
3 november 2019, 12:09
ja net als fervent was ik de laatste keer niet echt tevreden, weliswaar is die cato en haar vriendin nog ene tweede keer waard om er langs te gaan...maar ja dan toch liever direct door naar het latinaparadijs in wuppertal

schoolmeester
3 november 2019, 12:48
Phea, je bedoelt waarschijnlijk CARO en ALEXANDRA ?

Groet, schoolmeester.

phoenix
3 november 2019, 12:54
ja die twee dominicaanse dames klopt...

schoolmeester
3 november 2019, 13:25
CARO heb ik al gehad, bij mijn volgende bezoek is ALEXANDRA aan de beurt.....

Groet vanaf de mooie Veluwe, schoolmeester.

Eddy_V
5 november 2019, 21:07

En toch zijn er meestal een aantal prima dames aanwezig.
Smaken verschillen maar van de slanke dames zijn Marissa, Sarina, Lilli (en Denisa als ze in een goede bui is) uitstekende dames en van de vollere zijn Caro en Alexandra echt leuke en goede dames.

Las net dat er nu ook in november een happy-hour actie is
Nu op maandag tm donderdag van 11-14 en van 17-19 uur gratis entree met de minimale besteding aan drank van 20,- euro.
Als je die niet zelf besteed kan je lekker ruig een dame op een cocktail trakteren ;)

Tevens een wellness actie, wat die inhoud weet ik niet zeker.
Misschien de verlenging van de 10 minuten proef masssage bij Effi zoals die er ook vorige maand was.
Alleen daarom al de moeite waard om naar Goch te gaan: de fysiotherapeut kost je net zoveel en is meestal minder gezellig :biggrin:

fervent
5 november 2019, 21:34
Ik ga er voorlopig niet meer heen. Ik betaal liever wat meer entree en zie dan leukere meiden die gewoon voor 50 euro een half uur goede service geven. En niet zoals afgelopen vrijdag in Goch: 50 euro voor een half uur, zoenen 30 euro extra en pz 50 euro extra. Die 120 euro voor een half uurtje uur. Niet één meisje gesproken dat een normaal servicepakket had. Ik rijd wel een stukje verder.

Dalton
5 november 2019, 22:34
Heb je wel goed geteld 50+30+50=130 Dan moet haar kut van goud zijn maar waarom heb je er geen hap uitgenomen dan had je nog een flinke winst kunnen maken want de goudprijs is aardig aan het stijgen.

stimpy3
5 november 2019, 23:06
Nou, wat je ziet is dat die prostitutiewet (geholpen met een beetje inflatie) ervoor zorgt dat de prostitutie in de saunaclubs langzaam de nek wordt omgedraaid. Want als je bij de gemidelde clubs 50/60/70 entree moet betalen, en dan voor 50 per half uur een raambeurt krijgt, en je voor een beurt zoals vroeger 100 per half uur / 150 per uur moet gaan betalen, waarom zou je dan nog dat pokkeeind naar duitsland rijden? Voor raamsex kan ik ook in nederland terecht.

Eddy_V
5 november 2019, 23:11
Ik ga er voorlopig niet meer heen. Ik betaal liever wat meer entree en zie dan leukere meiden die gewoon voor 50 euro een half uur goede service geven. En niet zoals afgelopen vrijdag in Goch: 50 euro voor een half uur, zoenen 30 euro extra en pz 50 euro extra. Die 120 euro voor een half uurtje uur. Niet één meisje gesproken dat een normaal servicepakket had. Ik rijd wel een stukje verder.
Heel begrijpelijk, vandaar dat ik even zo een paar namen noemde die in ieder geval wel garant staan voor goede service voor de normale tarieven.
Maar helaas zijn er in Goch ook een aantal dames die net zoals in Babylon, Venus en Sixsens de reputatie van de dames in het algemeen naar beneden halen.
Ik heb momenteel een andere planning dus zal Goch er niet snel van komen behalve voor de masseuse, maar de tijden van feestbeesten en topmeiden zoals Raissa, Madalina, Layla, Cader, Monica, de Hongaarse moeder en dochter en de Poolse met de big boobies die ook wel eens de thekedienst deed... die komt waarschijnlijk nooit meer terug.
Maar zeg nooit nooit :roll:

Husky
6 november 2019, 00:40
Inderdaad in vele door anderen en mijzelf bejubelde saunaclubs kom je wel eens dames tegen die het z.g.n. stapel tarief hanteren, altijd goed van te voren de service doorspreken als het een nieuwe dame betreft, daarom zie je mij ook vaak in verschillende clubs die ik bezoek uit een vaste groep dames mijn keuze maken ..................succes verzekerd.
Omtrent Van Goch heb ik recentelijk nog van Garo en Christina en meer als goede service ervaren, tevens in het verleden ook van de Albanese Katrin en Dominicaanse Alexandra die daar nu werkzaam zijn,dus zo droevig is het nu ook weer niet gesteld:)

schoolmeester
6 november 2019, 05:48
Eddy V. , ik wil aan het lijstje topmeiden nog 2 dames toevoegen: Brigitta en Sarah.
Sarah was die langbenige Duitse die weleens opmerkte: ik ben naturgeil.
Van haar heb ik Duits geleerd en nog wat andere dingen...…
Beide dames werken er helaas niet meer.
Groet, schoolmeester.

Eddy_V
6 november 2019, 07:15
Eddy V. , ik wil aan het lijstje topmeiden nog 2 dames toevoegen: Brigitta en Sarah.
Sarah was die langbenige Duitse die weleens opmerkte: ik ben naturgeil.
Van haar heb ik Duits geleerd en nog wat andere dingen...….
Inderdaad!

Soms komt zo’n dame nog eens terug voor een korte periode.
Sarah heb ik voor het eerst een jaar of twaalf geleden gezien toen ze net 18 was. Daarna is ze gestopt en flink dikker geworden. Toen kwam ze weer terug en vervolgens viel zij zoveel af dat ze slanker was dan op haar 18e. Duitse Sarah is vorig jaar ook nog even terug geweest.

Zo waren er nog een aantal toppers, maar goed dat zijn de dames van “dass war einmal”.
Nu is het aantal goede dames beperkt, dat is een feit en dan is het nog het beste dat je ze kent (of dat ze jou kennen omdat je vaker in Goch gezien bent) en dan kan je nog steeds een prima tijd hebben in Goch zoals husky ook meldt. Er is ook nog een blonde Bulgaarse met normaal postuur met flinke tieten aanwezig, super inzet. Ben zo slecht in namen..Andrea misschien. Piet Plezier zal haar ook zeker kennen.
Met die november actie voor 20,- entree.. nogmaals het zal er bij mij hoogstwaarschijnlijk niet eens van komen, maar als ik in de buurt ben zou ik alleen al voor wat eten, sauna en de supergoede drukpuntmassage van Effi ff binnen kunnen vallen.
Een vette hap bij de Mac is tegenwoordig al bijna duurder :hammer:

fervent
6 november 2019, 08:03
Over toppers gesproken: ik was een enorme fan van Paula. Helaas bijna twee jaar geleden naar Roemenië teruggegaan.

Eddy_V
6 november 2019, 09:02
Over toppers gesproken: ik was een enorme fan van Paula. Helaas bijna twee jaar geleden naar Roemenië teruggegaan.
Oh ja! Met haar zusje als ik me goed herinner..
Stonden inderdaad zeer goed bekend maar met die twee had ik weer niet zoveel.. smaken verschillen.

Piet Plezier
6 november 2019, 09:19
Oh ja! Met haar zusje als ik me goed herinner..
Stonden inderdaad zeer goed bekend maar met die twee had ik weer niet zoveel.. smaken verschillen.

ik was de eerste klant van Paula
Ze kwam met Ulla binnen aan het handje, en Ulla zette ze op me schoot
Dus 3 uur later was ze al bedorven, het was nog in de tijd van ohne, super tijd met Paula gehad
Was ik niet haar eerste klanr geweest, was het nooit iets met haar geworden ;)

https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?39030-Paula-(Roemeense)&p=392312#post392312

schoolmeester
6 november 2019, 09:42
Als iemand weet of de Duitse Sarah hierboven beschreven nog werkt en waar, degene die het weet mag mij wel een mailtje sturen via
IJSBERENFORUM.
Bij voorbaat vriendelijk dank !

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
6 november 2019, 10:08
Als iemand weet of de Duitse Sarah hierboven beschreven nog werkt en waar, degene die het weet mag mij wel een mailtje sturen via
IJSBERENFORUM.
Bij voorbaat vriendelijk dank !

Groet, schoolmeester.

Ze was laatst nog een keer in Goch met haar vriendin

Sjaaksnaak
6 november 2019, 11:43
Hoe is het eten hier dan? Ik ben maandag in de buurt tegen etenstijd. Moet toch eten......

Piet Plezier
6 november 2019, 11:55
Hoe is het eten hier dan? Ik ben maandag in de buurt tegen etenstijd. Moet toch eten......

het eten is goed
Niets aparts, maar goed te eten

schoolmeester
6 november 2019, 12:00
Kan je ook bij je buurvrouw gaan eten, is ook in de buurt.....

Groet, schoolmeester.

Sjaaksnaak
6 november 2019, 12:52
Kan je ook bij je buurvrouw gaan eten, is ook in de buurt.....

Groet, schoolmeester.

Eh? Bij mijn buurvrouw?

Sjaaksnaak
6 november 2019, 15:59
.

Las net dat er nu ook in november een happy-hour actie is
Nu op maandag tm donderdag van 11-14 en van 17-19 uur gratis entree met de minimale besteding aan drank van 20,- euro.
Als je die niet zelf besteed kan je lekker ruig een dame op een cocktail trakteren ;)

Tevens een wellness actie, wat die inhoud weet ik niet zeker.
Misschien de verlenging van de 10 minuten proef masssage bij Effi zoals die er ook vorige maand was.
:

Hi Eddy,

Waar lees je dat dan? Op de website zie ik happy hour tussen 19-21 uur. Precies als iedereen al gegeten heeft waarschijnlijk.

JonnyFontane
6 november 2019, 16:10
Eh? Bij mijn buurvrouw?

Of bij je buurman....als je van twee walletjes snoept

Piet Plezier
6 november 2019, 16:20
Hi Eddy,

Waar lees je dat dan? Op de website zie ik happy hour tussen 19-21 uur. Precies als iedereen al gegeten heeft waarschijnlijk.

dat staat gewoon op de site hoor

Sjaaksnaak
6 november 2019, 18:01
Maar happy is dus niet vanaf 17 uur, maar vanaf 19 uur... kleine aanpassing dus op bericht van Eddy.

Eddy_V
6 november 2019, 19:20
Maar happy is dus niet vanaf 17 uur, maar vanaf 19 uur... kleine aanpassing dus op bericht van Eddy.
In de advertentie in de krant staat van 11-14 en van 17-19 uur... en zo is het volgens mij ook bedoeld.
de website heb ik niet bekeken.
Maar zelfs als het van 19-21 uur is... ook dan kan je nog eten uit de etensbakken, kan alleen een beetje gaar zijn.
Bel anders als je het absoluut zeker wilt weten.

Dalton
6 november 2019, 22:03
De kippenpoten liggen toch de hele dag en nacht in de bakken?

stimpy3
6 november 2019, 22:25

Het eten is.... matig.

Eddy_V
6 november 2019, 22:51
Het eten is.... matig.
Inderdaad, het vult de maag en je gaat er niet dood van.
Af en toe hebben ze ook wel lekkere kalkoen of Duitse frikandellen (gehakt), maar meestal kippenpootjes, rijst en wat groente die de hele dag in die bakken liggen. Ik ben er nooit ziek van geworden, zelfs vroeger niet voor de verbouwing toen het eten nog in die bakken in de barruimte lag en dat zegt best wel wat met mijn gevoelige ingewanden. Ik bespaar je de details :biggrin:

Dalton
7 november 2019, 05:06
Ik bespaar je de details:

Die tik ik hier en je kan het al zien aan het lopen van hem zijn poten die onder de badjas uitkomen zijn een grotere maat van die pootjes die in de bak liggen.
Zit hij aan de bar dan pakt hij de nootjes niet met zijn handen op maar gebruikt zijn mond om ze op te pikken volgens mij zijn dat toch bepaalde kenmerken die de kippen ook vertonen en het ergste komt wanneer hij de dvp's bespringt dan gaat hij met zijn armen klapperen alsof hij wil opstijgen.
Ik kan me best voorstellen dat hij zich voor deze bijwerkingen schaamt en ze dus achterwege laat,de dvp's in VENUS krijgen daaom van het bestuur gevarengeld wanneer ze met hem de kamer opgaan.
Bij zijn aanwezigheid ligt er geen enkel stukje kip in de vreet-bakken van VENUS.

schoolmeester
7 november 2019, 05:17
DALTON, het is weer de HOOGSTE TIJD om je medicijnen in te nemen !

Groet, schoolmeester.

Husky
7 november 2019, 10:48
Nee niet doen Dalton,geen medicijnen innemen ik geniet van jou proza en humor.
Verademend in deze veel te serieuze wereld en een leugenachtige lachwekkende Nederlandse overheid!

Dalton
7 november 2019, 11:07
Ik neem iedere ochtend 6 kamagra's met een sneetje bruin brood zodoende blijf ik in topvorm.
De lange dunne Bulgaarse van 23 dat is volgens mij MONICA die ook in SUNTEMPEL heeft gewerkt en toen nog geen duits of engels sprak alleen maar bulgaars.

Husky
7 november 2019, 13:19
Pas op voor je rikketik Dalton:)
Zo dun is ze ook weer niet, ze spreekt weliswaar geen Engels,maar redelijk Duits,Bulgaars en Turks.
Kwam zelf ook in Suntempel en kan haar vandaar niet voor de geest halen.

flatchestlover
19 november 2019, 08:18
Vandaag en morgen onderweg in Duitsland , dus wat zal het worden Emmerich - Gogh - Hamminkeln of Duisburg.

Gekenen op Freierscafe , bij Hamminkeln geen foto die mij doet besluiten daar heen te gaan , in Duisburg , Larissa komt in de buurt , maar toch niet echt wat ik zoek , te weinig skinny , en geen foto`s gevonden uit Gogh en Emmerich.

Dus groot dillema , op de route vanaf Arnhem komt elke club in aanmerking , maar om van deur tot deur te gaan , niet echt veel zin in , weet je ik kies dan maar halverwege en ga naar Gogh.

Is er iemand met een beter idee , ik hoor het graag , ga pas om 13.00 uur starten , en kijk wel even of er een reactie is.

b.v. Monica , dun ? , und Oberweite ?

Ik hoorde vorige week dit , hij past altijd want als ik er hem uit haal gaat het van zelf weer dicht.

Henry S
21 november 2019, 03:50
Momenteel geen Skinny dames in van Gogh vind ik.

Sjaaksnaak
21 november 2019, 05:21
Welke foto’s had je wel doen besluiten om naar Hamminkeln te gaan dan?
Ik ben er een tijdje niet geweest, maar was altijd de beste keuze.

flatchestlover
21 november 2019, 09:18
Als er foto`s staan Sjaak en er staan jouw typetje bij dan kun je beslissen om te gaan of niet.

Ik val op klein, mager en flat , maar weet je ook dat je goed geinformeerd kunt worden door andere wandelaars , b.v. zie hierboven HenryS en ook altijd goede info door diversen via PB

En door de info van HenryS hoef ik dus momenteel niet naar van Gogh , volgens velen moet ik voor mijn taste naar Venus Duisburg

Ik deel ook meestal via PB

Daarom dank aan een ieder en de clubs met foto`s

schoolmeester
21 november 2019, 10:01
Grimbergsauna in Gelsenkirchen zitten ook een paar zeer slanke met kleine tietjes.

Groet, schoolmeester.

Sjaaksnaak
21 november 2019, 22:42
Okay, het lijkt me dat er in Hamminkeln ook wel iets van uw goesting tussen moet zitten dan. Ik denk aan Eugenia of Alessia. Maargoed, er zijn inderdaad meerdere clubs waar je dit soort meiden tegen komt.

pasja
23 november 2019, 00:40
vorige week voor het eerst na de heropening naar deze club geweest. had van te voren de vrouw van de receptie aan de telefoon gehad en vertelde me dat er ongeveer 22 dames aanwezig waren Bij binnenkomst helaas maar 12 vrouwen gezien,waarvan er 2 a 3 mijn types waren . Met een van hun gekamerd, weet helaas de naam niet meer, maar de kamergang geef ik een voldoende. Eten was redelijk. helaas geen toppers meer zoals Brigitta . zo een club is leuk als je er in de buurt woont ,maar om er ver voor te rijden is het voor mij helaas niet waard.

schoolmeester
23 november 2019, 04:59
Brigitta was inderdaad een topper, en niet te vergeten Sarah en Ellen.
Ellen heb ik nog gesproken in YING YANG, een half jaar voordat ze dicht gingen.
Waar ze momenteel werkt weet ik niet.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
6 december 2019, 18:16
Vandaag en morgen kerstsfeer in Goch hoor ik zojuist (had er ook een advertentie van gezien in de krant).
Kennelijk doen Ulla en de (bar)dames hun best om er iets leuks van te maken met grill, typische Duitse kerstmarkt hapjes en drankjes.
20 dames aanwezig waaronder Firehawk zijn oude leenliefde !

papi
8 december 2019, 08:54
Vandaag en morgen kerstsfeer in Goch hoor ik zojuist (had er ook een advertentie van gezien in de krant). ...

Welke krant is dat dan? Die zie je niet 1-2-3 in het AD namelijk:)

Eddy_V
8 december 2019, 09:05
Welke krant is dat dan? Die zie je niet 1-2-3 in het AD namelijk:)
Ze adverteren in ieder geval altijd in de Telegraaf

schoolmeester
8 december 2019, 09:15
2 of 3 keer per week hebben ze inderdaad een advertentie in de Telegraaf staan.

Groet, schoolmeester.

HellaHolla
8 december 2019, 10:51
Vrijdagavond weer eens in Van Goch beland. Het was pas de tweede keer dat ik hier aanbelde. De eerste keer was ergens in juni geloof ik. Ik had nog een vrijkaartje liggen van een ander forum waardoor ik sneller dan gedacht weer voor de deur stond. Nu was het de vorige keer zeker niet slecht, maar ik ken zat tenten waar ik mij een stuk beter kan vermaken. Dit is natuurlijk geheel persoonlijk.

Maar zo dicht bij huis en leuk voor een paar uur leek het me toch de moeite waard weer eens binnendoor naar Goch te karren en na een ritje van een goed half uur rond 20u30 aan te klingelen. Sherin deed open, een erg vriendelijke en warme dame, na controle van mijn papieren 20 euro mindestverzehr afgetikt waardoor je het vrijkaartje eigenlijk beter een kortingskaartje van 10 euro kunt noemen want normaal is de entree 30 euro. Niet dat dat de pret mag drukken, elke euro die je bespaart is er 1 natuurlijk! :)

Even snel omkleden en de bar ingelopen. Vorige keer vond ik het nogal een donker hol en dat was het nu nog steeds echter was alles wel opgeleukt met wat meer licht en kerstversiering. Ongeveer 15 DVP’s aanwezig en een stuk of 8 mannen wat later op zou lopen naar een 1-op-1 verhouding. Dames optisch helemaal niet verkeerd en al snel spotte ik Katrin uit Gallardo die ik een tijdje geleden nog sprak in Golden Day. Over haar later meer.

Ik ging aan de bar zitten, bestelde een biertje en keek rechts naast mij in de snuit van de Bulgaarse Denisa. Vorige keer ook een tijdje mee zitten ouwehoeren, ze verstaat goed Nederlands. Ze wist me te vertellen dat ze het hele weekend party hadden. Vrijdag t/m zondag. De DJ was inmiddels ook begonnen met draaien en dat was allemaal wel ok. Denisa vond het ook wel ok en begon langzaam maar zeker haar charmes in de strijd te gooien om mij zo ver te krijgen dat ik op kamer zou gaan met haar. Dat lukte aardig en op een gegeven moment waren we een wedstrijdje gekke bekken trekken aan het doen wat helemaal nergens over ging maar we wel beiden om konden lachen. :redface:

Ze stelde voor om in de ruimte naast de bar in een zitje te gaan liggen om nog wat verder op te warmen wat me zeker wel een goed plan leek. Het bleek helaas een verkapte poging om een trio te verkopen daar er een andere dame in het Bulgaars bij werd geroepen die luisterde naar de naam Emily. Leuke dame hoor maar trio’s zijn (nog) niet aan mij besteed. Direct aangegeven dat ik niet van plan was om met 2 dames op kamer te gaan maar ze wilden me toch even laten zien wat ze konden presteren. Zodra Emily naast me lag propte ze direct haar tong bij mij naar binnen en bewerkte Denisa de andere kant van mijn gezicht. Tsja, als ik nee zeg en zij gaan door, dan doe ik ook wel even mee hoor. Kan mij het schelen. :betrunken:

Niet veel later tegen Denisa gezegd dat ik met haar op kamer wilde gaan nadat ik Emily 3x duidelijk had gemaakt dat ik met haar niet verder wilde gaan. Na het nodige gemekker a la “aber warum nicht?” samen met Denisa vertrokken. Kamergang was voldoende maar geen hoogvlieger. Had ik ook niet verwacht eigenlijk, maar optisch mag ze er zeker zijn en de seks was degelijk. Matig stukje acteerwerk na de wip “ooh, eens even kijken hoe laat het is. Ah, we zijn nu 40 minuten op kamer” Tuurlijk Denisa, het zal allemaal wel. Ik denk dat ik niet langer dan 45 min met haar op kamer ben geweest maar met het hele pre-sales verhaal er bij was een uur vergoeding wel op zijn plek. Verder voor mij een Middle of the Road DVP. HHG 50%

Na een douche de sauna bezocht die was goed op temperatuur en daarna een lange tijd rondgehangen met een natje. Ondertussen waren er een stuk meer heren binnen en was het best gezellig. Op een gegeven moment begon ik wat weg te zakken en sloeg de vermoeidheid toe maar aan de andere kant was er ook nog wel wat lust. Ik maakte wat oogcontact met een dame die een stukje verderop op een bankje zat. Als antwoord brulde ze door de zaal: “SEEEEXXXX??!?!” en weg was mijn lust. :)

Toen even later Katrin (ex-Gallardo en Golden Day) binnen kwam lopen was ik in 1 klap weer klaar wakker. Mij naast deze struise Albanese geparkeerd en lange tijd gesproken over van alles en nog wat. Vooral over Gallardo en haar zoektocht naar een goed alternatief, wat voor nu dus Van Goch is. Deze dame is verre van achterlijk en weet goed waarmee ze bezig is. Ook absoluut geen haast en andere rare trucjes. Na dit fijne gesprek aan haar gevraagd of ze naar de kamer wilde gaan wat geen probleem was. Eenmaal daar bleek dat ze er zin in had en ben ik heerlijk door haar verwend. In de kamers om ons heen duurde elke sessie niet langer dan 10 minuten terwijl wij ruim een uur met elkaar bezig zijn geweest. Een echt uur dus. Er zit duidelijk verschil tussen de Bulgaarse en Albanese klok in Goch. Wat een super vrouw! :freu:

Zij is voor mij alleen al een reden om nog eens terug te rijden over een tijdje. HHG minstens 200% Nadat ik met haar had afgerekend en afscheid had genomen heb ik mij nog even gedouched en was het weer tijd om naar huis te gaan.

Van Goch is een prima club als ik geen hele dag in de club wil zijn en iets dicht bij huis zoek. Van mij mogen ze dan nog wel twee zaken veranderen namelijk: frisdrank en koffie bij de entree inbegrepen, dat is nu niet het geval. Bier wel op vrijdag en zaterdag. Maar dat is voor mij een beetje de omgekeerde wereld want ik moet nog naar huis rijden en kom niet om te zuipen.
Daarnaast worden de tijden niet opgeschreven door de dames en is er geen sleutelceremonie. Dat laatste is op zich fijn maar aan de andere kant is er geen controle vanuit het management. Je moet dus maar hopen dat je dame eerlijk is en dat zijn ze in Goch zeker niet allemaal altijd. Ik heb ooit eens ergens gelezen dat Goch op papier een laufhaus is en elke dame daar een kamer huurt. Voor de rest zijn ze dan vrij in hun doen en laten. Wellicht is dat de reden.

Ik zat om 1u30 weer in de auto, toch mooi 5 uur volgehouden in Van Goch. Ik kom vast nog wel eens terug maar of dat snel zal zijn: geen idee. Eerst maar eens slapen en de volgende dag door naar mijn favoriete club om het clubjaar af te sluiten: Parksauna Residenz! :freu:

:wink2:

mynasch
28 december 2019, 12:35
Vrijdag 27 december 2019…. Bezoekje aan Van Gogh
:thefinger::biggrin::blume::thefinger::biggrin::bl ume::thefinger::biggrin::blume::thefinger::biggrin ::blume:

Het jaar loopt ten einde, de miss IJSbeer 2019 verkiezing is in volle gang, en ik wilde nog een skijken of er nog nieuwe kandidaten te ontdekken waren. Om 11:10 arriveerde ik werd door Sherin ontvangen en zag al een paar dames achter mij langs schuifelen. Er bleken er om deze tijd 9 in de line up. Vond ik niet slecht voor de 27 en om 11:15…

Ik besloot eerst maar eens een kopje koffie aan de bar te drinken, en de slimme Emily zette zich rap maast mij, en besloot mij in haar tentakels te vangen. Dat vond ik geen straf, en ik liet me rustig door haar versieren, met heerlijke streeltjes, kusjes, beroeringen van de kleine mynasch, alles erop en eraan. Prima presales… de echte verkoop op de kamer was ook geslaagd, en ik mocht mij in haar loftuitingen wentelen toen ik haar schouders (die inderdaad erg vast zaten) keurig los masseerde… dat had grote invloed op haar versieringskunsten, die naar grote hoogte stegen…. Een heerlijke kamergang met Emily, met een paar fraaie hoogtepunten. Bulgarije-N: 1:1….
Eeven wat versterkingen aanvoeren in de keuken waar vandaag Elfiede dienst had. Ze zag er uitgeput uit, wat ik helemaal niet van haar gewend was. Leuk gesrpek mee tijdend de lunch. Was er daarna getuigen van dat de bazin haar eens laatdunkend toesprak. Ik zou er onmiddellijk mee ophouden als ik Elfiede was….. Jenny (net weer terug na een half jaar pauze) was er ook niet blij mee, en we hadden een kort gesprekje over Van Gogh…

Na een opbeurende saunagang me weer in de bar vertoond, waar Sarina aan de gokkasten trachtte zichzelf wat op te beuren. Ik heb haar geholpen, en kreeg heerlijke aandacht in retour. Samen op zo’n gokstoel knuffelen is niet slecht, zeker niet met Sarina…. Kortom hoofdprijs voor mij, die ik in de kamer mocht ontvangen! Uitstekende service van deze 38-jarige Thaise Sarina met rondingen waar rondingen horen te zitten. En ze snap precies hoe een man in elkaar zit…. Mijn sperma knalde tot aan het plafond… laatste vuurwerk voor mij dit jaar….

:thefinger::biggrin::blume::thefinger::biggrin::bl ume::thefinger::biggrin::blume::thefinger::biggrin ::blume::thefinger::biggrin::blume:

Husky
29 december 2019, 23:01
Na eerst Penelope bezocht op vrijdag te hebben,nu van Goch,om 22.15 uur werd ik binnen gelaten met een kus en glimlach door de mij goed bekende Sherin,samen nog later nog een tijdje gepraat over de gouden oude tijden in Fungarden waar we om vroeg om 6 uur in de morgen nog aan het feesten en dansen waren.
Maar op het verleden kan je niet een saunaclub toekomst bouwen,saunaclubs komen en gaan!
Er waren vrijdagavond 14 dames, helaas miste ik mijn twee Dominicaanse dametjes Caro en Alexandra maar een andere dame die bovenaan op mijn lijstje stond,de Roemeense Christina was er wel,en na een biertje en een fijne sauna met deze schoonheid twee uur op kamer geweest,ken haar goed van Gallardo en GD.
Met haar wespentaille,prachtige kont en kleine maar prompte :titten2: borsten is het een genot om met haar op kamer te gaan,ze was gekleed in geraffineerde rode lingerie die haar figuur prachtig deed uitkomen,en boven dat figuur een lief zigeuner gezichtje met een klein beetje Aziatische ogen,bij binnenkomst vloog ze al op mij af, kussen in mijn nek en op mijn mond,deden de kleine Husky al snel steigeren.
Later deed ze nog een verleidelijke dans en paaldans show,goed dat ze al een goede warming up had gedaan om met mij de kamasutra door te nemen:)
Mijn inleiding is misschien wat te veel poëtisch,maar ik heb altijd goede seks met haar, uitstekende TZ en een intensieve langzame BJ waarbij de zaadbunkers niet vergeten werden,daarna een fijne body to body massage waarbij we beide glibberde van de olie en in :t15126:positie kwam er nog meer vochtigheid vrij,we genoten enorm van elkaar en in :t15119: met uitzicht op haar mooie kont en gewelfde rug was mijn/ons orgasme intens.
Ze gaat over een aantal dagen terug naar Roemenië,en of ze terugkomt zal de tijd leren,ook Denemarken waar ze eerder heeft gewerkt kan een optie worden voor Christina,fijn dat ik af en toe voor mijn werk in Kopenhagen vertoef:)
Er waren rond de 15 vooral Roemeense ijsberen en een Nederlandse ijsbeer die ik nog goed ken van VM en Gallardo,met hem wat opgetrokken en na tweede saunabezoek en een aantal sapjes om drie uur vertrokken naar de altijd mooie Veluwe:wink2:

schoolmeester
19 januari 2020, 05:32
Gisteren deze saunaclub waar ooit mijn wandelcarriere begon maar weer eens bezocht.
Hartelijke ontvangst door SHERIN.
Omgekleed, douche genomen, drankje en toen bij een oude bekende SARINA gaan zitten.
Ik heb haar en cocktail gegeven en daarna voor een half uurtje naar kamer 1.
Line-up: ik heb ze niet geteld, maar ik schat dat er 10 dames aanwezig waren.
Nog wat gepraat met een paar stamgasten en in de loop van de avond weer huiswaarts gegaan.
Nog een leuk petit poppetje gezien, heette MICKY en zei dat ze uit Griekenland komt, dit geloof ik gelijk want een DVP liegt immers nooit.
Het was rustig met bezoekers tot 21.30 uur toen ik vertrok.
Schade: dame 50, drank 60 en 30 euro entree.
Ik wens iedereen nog veel wandelplezier !

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
19 januari 2020, 07:09
Nikki of hoe je d’r artiestennaam ook schrijft, komt inderdaad uit Griekenland net zoals Efi de masseuse. Efi komt overigens komend weekend rond 26 januari weer terug.
Nikki is een lief meisje, lekker kontje en fraaie b-cup die zij verborgen hield in een soort sport setje. Lastig om mee te communiceren want haar Duits is beperkt evenals mijn Grieks maar dat mocht vrijdag de pret niet drukken.
Het was bijzonder stil met heren en op een gegeven moment zat ik met bijna alle dames aan de bar die (op Sherin na) allemaal iets van mij wilden.. was niet ongezellig :)
Christina met haar standaard vraag “sex”? Zo jammer. Dani die begreep dat er vandaag niet weer iets ging gebeuren. Denisa die nu definitief haar actieve pogingen gestaakt heeft maar wel met teleurgestelde hondenogen blijft kijken, Lilly met wie ik eerder op de middag al een uurtje lekker had gestoeid, Sarina , Samantha met een prachtige haardos met krullen, Natasja, Angie, Duitse Linda (Misschien iets voor Piet Plezier of Husky in een wanhopige bui?) en twee nieuwe Bulgaarse gipsy’s die niet mijn smaak van waren. Sophia, een bebrilde forsere dame lag zich op een bankje te vervelen en nog twee mij onbekende dames die op kamer waren.
De kippenpootjes smaakten weer prima met een stuk gebakken brood dat het uiterlijk had van een combinatie tussen een omelet en een eierkoek met ui. Smaakte lekker met de tomatensoep. Voormalig masseuse Ana is tegenwoordig de chef-kokkin en dat doet ze niet slecht.
Na de sauna een uur in slaap gevallen in de sauna relaxruimte. Er bleek in de bar niet veel veranderd te zijn en ik had geen zin om weer uitgekleed te worden door 30 ogen ;)
Als Efi terug is kom ik ook weer terug en dan heb ik meteen een tolk om met Nikki te kunnen praten.
Alhoewel, praten heeft eigenlijk helemaal niet mijn prioriteit!

schoolmeester
19 januari 2020, 08:15
Bedankt voor de info Eddy, bij mijn volgende bezoek ga ik met Nikky op kamer, heeft een leuk lief gezicht en is inderdaad erg aardig.
Ik ben nooit zo goed in namen onthouden, maar Natasja heb ik wel gezien, die werkt ook al heel lang in VAN GOCH, net als SARINA.

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
19 januari 2020, 13:29
Duitse Linda heb ik al gehad

Eddy_V
19 januari 2020, 16:58
Duitse Linda heb ik al gehad
Dat vreesde ik al, alcohol maakt meer kapot dan je lief is :cool:

Piet Plezier
19 januari 2020, 18:00

dat dan weer wel natuurlijk

JonnyFontane
19 januari 2020, 18:05

En liefde maakt meer kapot dan alchohol goed maakt...
Drank lost geen problemen op, daar in tegen melk doet dat ook niet.

Husky
20 januari 2020, 14:14
Eddy_V ik denk dat Piet Plezier en Husky nog nooit wanhopig zijn geweest in een Saunaclub:)

Piet Plezier
20 januari 2020, 15:50
Eddy_V ik denk dat Piet Plezier en Husky nog nooit wanhopig zijn geweest in een Saunaclub:)

BAM, zo is dat.

Eddy_V
20 januari 2020, 17:20
Dat maakt het dan eigenlijk nog erger ;)

Piet Plezier
20 januari 2020, 17:48
Dat maakt het dan eigenlijk nog erger ;)

hoezo, vertel?

phoenix
20 januari 2020, 18:53
is dit chat?

Willem2
20 januari 2020, 18:55
is dit chat?

Nee erger ... ik zeg ingrijpen .... :biggrin:

Eddy_V
20 januari 2020, 20:16
Nee erger ... ik zeg ingrijpen .... :biggrin:
Ik zal verder zwijgen na mijn slotwoord: smaken verschillen en soms gaat iemand met een dame die onder andere omstandigheden overgeslagen zou worden (in nuchtere toestand bijvoorbeeld :))

Partycrasher
20 januari 2020, 20:57
Ik zal verder zwijgen na mijn slotwoord: smaken verschillen en soms gaat iemand met een dame die onder andere omstandigheden overgeslagen zou worden (in nuchtere toestand bijvoorbeeld :))

Hoe meer een saunaclub op een studentenfeest of een café gaat lijken, des te meer lol we allemaal zullen beleven.

Husky
20 januari 2020, 23:34
Drink hooguit drie glazen bier per saunabezoek i.v.m. de terugreis, ik denk dat Eddy zijn observatie en denkvermogen erg te leden hebben gehad onder het vele viagra gebruik:)

Husky
20 januari 2020, 23:36
Drink hooguit drie glazen bier per saunabezoek i.v.m. de terugreis, ik denk dat Eddy zijn observatie en denkvermogen erg te lijden hebben gehad onder het vele viagra gebruik:)

Eddy_V
21 januari 2020, 07:21
Helemaal eens met PC, maar zelfs met viagra zou ik hem bij sommige dames (nee we noemen geen namen meer) nog niet omhoog krijgen al was ze de laatste vrouw op de wereld..
tenminste dat denk ik, misschien moet ik eens een pilletje van Husky lenen en dan mijn lenzen uitlaten, kennelijk werkt een visuele beperking in het voordeel als ik sommige recensies lees :tongue:

ik voel een veegmomentje aankomen :)

ps behoort het tot de bijwerkingen dat je een bericht nogmaals plaatst omdat je vergeten was dat je het net al geplaatst had ?

Piet Plezier
21 januari 2020, 09:27
Helemaal eens met PC, maar zelfs met viagra zou ik hem bij sommige dames (nee we noemen geen namen meer) nog niet omhoog krijgen al was ze de laatste vrouw op de wereld..
tenminste dat denk ik, misschien moet ik eens een pilletje van Husky lenen en dan mijn lenzen uitlaten, kennelijk werkt een visuele beperking in het voordeel als ik sommige recensies lees :tongue:

ik voel een veegmomentje aankomen :)

ps behoort het tot de bijwerkingen dat je een bericht nogmaals plaatst omdat je vergeten was dat je het net al geplaatst had ?

die klapeksters die jij pakt daar krijg ik geen stijve van hoor
Ook niet met de pillen van Husky

Husky
21 januari 2020, 09:42
Tweemaal hetzelfde berichtje met een foutje er in is een test om te kijken of de lezer het verschil opmerkt,
Zo niet,dan is het ernstig gesteld met de betreffende persoon,en is een doktersbezoek aan te bevelen.:136[1]::)
Zo is het genoeg Eddy,ik wens je fijne saunaclub bezoeken toe evenals Piet,tot ziens in een of andere club:wink2:

JonnyFontane
21 januari 2020, 11:36
Doe een lief tegen elkaar....

Eddy_V
21 januari 2020, 11:57
Jonny, je kent het Duitse spreekwoord toch: „was sich liebt das neckt sich“
en necken is niet wat jij waarschijnlijk denkt, maar betekent zoveel als plagen dus liever kan het bijna niet ;)

ps Piet, de meeste van mijn klapeksters heb jij volgens mij ook meermaals gehad (zowel in Goch als Hamminkeln) dus valt het nog wel mee met jouw impotentie

Piet Plezier
21 januari 2020, 16:35
Jonny, je kent het Duitse spreekwoord toch: „was sich liebt das neckt sich“
en necken is niet wat jij waarschijnlijk denkt, maar betekent zoveel als plagen dus liever kan het bijna niet ;)

ps Piet, de meeste van mijn klapeksters heb jij volgens mij ook meermaals gehad (zowel in Goch als Hamminkeln) dus valt het nog wel mee met jouw impotentie

dat dan weer wel natuurlijk ;)

Piet Plezier
21 januari 2020, 16:36
Doe een lief tegen elkaar....

Eddy_V en ik wete wat we aan elkaar hebben en zijn altijd lief voor elkaar

Eddy_V
27 januari 2020, 22:27
Telefonisch werd mij vanochtend door Jeannette bevestigt dat Efi weer terug is en haar massage ruimte weer gevuld heeft met haar attributen.
Op naar Goch dus ipv BN.
Rond de middag aangekomen en dus eerst naar de kippepootjes met rijst en een sausje met vlees en groente. Ongetwijfeld een Poolse specialiteit van Anna die tegenwoordig als kokkin werkzaam is en dat alleszins aardig doet.
Met m’n bordje vol aan een tafel met zicht op het nieuws, zie ik in de verte een vaag bekend gezicht. Het zal toch niet waar zijn?
Ja hoor, het is waar: Melanie die ik vorige week in BN tegenkwam en toen pas na verloop van tijd herkende was terug in Goch.
Met haar hapje opgeschept komt zij lachend op mij af en vroeg of ik haar nog herkende. Ontkennen was zinloos haha!
Klaarblijkelijk wisselt zij de clubs zo nu en dan af en voorlopig zou Goch dan weer de betere club voor haar zijn (met die tarieven van BN kan ik mij dat goed voorstellen).
Na de lunch eerst naar Efi want zij was vandaag tenslotte het doel van mijn komst.
Surprise riep ik terwijl zij aan haar hoge tafel wat aan het lezen was. Een big smile en drie zoenen na haar afwezigheid sinds half december en even bijpraten alvorens zij vanuit de sauna de warme handdoeken haalt en de vrijwillige martelgang beginnen kan ;)
Wow wat kan Efi toch goed alle drukpunten, spieren en pezen vinden die het lichaam bij elkaar houden. De helende drukpuntmassage heerlijk afgewisseld met zachte massage met gebruik van fijne oliën zonder overmatige luchtjes. Ik ben enigszins allergisch tegen te nadrukkelijk aanwezige geuren en parfums dus houdt zij daar bij het gebruik van de smeersels rekening mee.
Na afloop weer een vinkje op de kaart erbij en aan de stapel kaartjes te zien weten heel veel mannen haar inmiddels te vinden.

Na de lange massage in de bar aangeland waar Melanie trouw op mij zit te wachten. Het feit dat er hoegenaamd geen andere bezoekers aanwezig waren zal hier wellicht een kleine rol bij gespeeld hebben.
Een goed uurtje vermaak op de kamer waarbij ik om het goed te maken, Melanie eerst moet masseren met mijn eenvoudige Thermen olie (in vergelijking met alle speciale middeltjes die de vakvrouw eerder allemaal op voorraad had).
Mooi strak figuurtje en een paar lekkere stevige billen (klein maar fijn) waarbij we allebei langzamerhand in de mood kwamen om de massage ook wat intiemer aan te pakken.
Na de eerste standjes en orgasme even liggen uitrusten waarbij we even in dromenland waren. En we weten allemaal hoe de vlag ervoor staat als mannen net wakker zijn... dus met nieuwe energie en een harde paal zou ik Melanie weer helemaal wakker maken, een paar standjes en tenslotte lepeltje lepeltje opnieuw klaar gekomen.. met een brutale glimlach wilde dit sexbeestje mij laten weten dat het goed was...

ps normaal zijn vliegen irritant, maar figuurlijk gesproken zijn beide dames beslist de moeite waard om weer snel terug te vliegen naar Goch. Misschien zaterdag middag even voordat ik naar Hamminkeln doorrijd.

schoolmeester
2 februari 2020, 06:25
Gisteren deze saunaclub weer eens bezocht.
Iets na 2en aangekomen en ingecheckt.
Na de gebruikelijke ijsbeerrituelen aan de bar plaatsgenomen.
Na een half uur viel mijn oog op een leuke slanke petit dame.
Het bleek Bulgaarse JENNY te zijn.
Nadat ik haar een koffie had gegeven naar de kamer gegaan, hier kan ik kort over zijn, de dienstverlening op de kamer was SLECHT.
Uit respect naar de club toe geef ik verder geen details, maar ik had mijn 50 euro beter kunnen besteden.
Nog gezellig gepraat met 2 bekende Hollandse ijsberen, en rond half 1 uitgecheckt.
Er waren ongeveer 10 dames aanwezig, en voor de fans van SARINA, ze heeft 2 weken vakantie.
Ik had gisteren geen zin om ver te rijden, maar voor mij was dit het LAATSTE bezoek aan VAN GOCH.
Voortaan rijd ik wel iets verder door, ben ik verzekerd van goede service op de kamer.
Toen ik om half 1 snachts uitcheckte was de onderbroekenbrigade in de meerderheid.
Ik kan in deze saunaclub geen lol meer hebben, gelukkig zijn er genoeg andere clubs.
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst.

Groet, schoolmeester.

Husky
2 februari 2020, 15:51
Geen Caro,Alexandra en Christina:heul:

schoolmeester
2 februari 2020, 15:56
Gisteren waren Caro en Christina aanwezig.

Groet, schoolmeester.

Wentelt Eefje
6 februari 2020, 00:52
Het is niet netjes naar de ijsberen toe om geen verdere details te geven uit respect naar de club toe.

schoolmeester
6 februari 2020, 04:31
Ik schrijf tenminste nog een recensie, dat doe jij nooit.
Is wel toepasselijk wat jij onder je forumnaam hebt staan.
Groet, schoolmeester.

man
15 februari 2020, 23:08
Op vrijdag 14/02/2020 bezoekt gebracht aan Van Goch. Gratis inkom wegens Valentijnsdag.

Aangename club. Bestaat uit verschillende afzonderlijke ruimtes : bar, restaurant, rustruimte, wellness, enz. Mooi ingericht en hygiënisch.
Wat wel opvalt is dat in het restaurant geen zelfbediening is. Het eten staat in een toog achter glas zoals bij de beenhouwer en je moet alles vragen. Dit is wel hygiënischer dan bijvoorbeeld in Babylon waar iedereen de ganse dag permanent langs het buffet passeert. Wel wordt elke consumptie van frisdranken, koffie, enz op je badge gezet en dien je bij het verlaten van de club hiervoor apart te betalen.

De dames (+/-15) zitten voornamelijk aan de bar. Zij jagen niet echt en je dient zelf initiatief te nemen voor een praatje. Zij komen wel meer los in de loop van de dag/avond. Er is voor iedereen keus van jong maatje 36 met A-cup tot iets oudere dames van het stevige type. Verhouding mannen/dames is OK met een licht overgewicht voor de heren s'avonds. Dit is niet storend omdat het op vrijdagavond gratis bier is en dat een aantal mannen hiervoor speciaal komen en minder geïntresseerd zijn in de dames. Opvallend is dat elke dame een eigen kamer heeft. Dus geen sleutel gedoe zoals in Sixsense of lijsten zoals in Babylon. Op de kamerdeur staat de prijs duidelijk vermeld 50/30, 75/45, 100/60.
De tuin ziet er voor de zomer ook leuk uit. Mooi aangelegd met jacuzzi en de nodige zitgelegenheden.

Relaxte sfeer en veel collega's staan open voor een praatje tijdens de recuperatieperiodes en het eten.
Vrijdag was de sfeer uitbundig. Optreden van een buikdanseres die de gasten uitdaagde , confetti, leuke muziek waarop meerdere meisjes spontaan aan het dansen gingen.

Na de observatieperiode 3 kamers gedaan. Drie goede ervaringen Denisa, Emilea en Suzanne met elk zijn eigen aksenten.

Deze club ligt mij wel en zal er nog langs gaan voor een bezoek. Zeker in de zomer als men ook gebruik kan maken van de tuin.

BP2
16 februari 2020, 12:44
Met Valentijnsdag hier beland. Gratis entree, dus no worries. PP en Eddy V waren al aanwezig, den Smousert was der ook bij. The good, the bad the ugly.
Mijn kamergang met Melanie was zeer goed, wat een heerlijk vrouwtje, zeer sexy en haar dienstverlening is zeer goed. Snap niet dat er geen paspoortje van haar is, dit is een TOPPERTJE. Alleen haar kamertje is zo een afknapper, de afwerkkamertjes in een Red light district zijn er paleizen bij. Melanie is goed te herkennen aan de vlinders die opstijgen naar betere oorden op haar rug.

Er was geen DJ wel weer jammer, het eten was erg slecht, de sauna niet op temperatuur. Veel onderbroekers aanwezig, de theke was totaal bezopen en sloeg wartaal uit. Mijn laatste kamergang met een dun nieuw Bulgaartje was rampzalig slecht, naam al vergeten, lang zwart haar eenhaakneus, klein en slank, geen gypsy uiterlijk. Ze spreekt alleen Bulgaars. Als ervaren wandelaar wist ik dat het een gok was. Na 10 minuten was het voorbij, de tijd was op zei ze, dat was onzin, ik was niet klaar, ik ben meteen gegaan ik ga er niet voor vechten, toen wou ze 50 euro hebben, ze maakte een hoop stampij, met geschreeuw, toen kwam die dronken theke en die wilde niet luisteren die wilde alleen maar mij de les lezen omdat ze zichzelf met haar dronken kop graag hoorde praten. Begon te dreigen over eruit smijten. Heb haar maar laten wauwelen niet serieus te nemen die gek en die Bulgaarse 35 euro op de toonbank gesmeten voor 10 minuten prutswerk en meteen vertrokken. Voorlopig maar geen Goch. Wel een paar leuke dames gespot, Melanie, Lilly, Christina, nog 1 slank vrolijk Bulgaartje........ maar de sfeer, het eten, de muziek, de sauna het valt zo vaak tegen in Goch dat ik er al 1/2 jaar niet meer geweest was en dat zou zich zomaar weer eens kunnen herhalen.

Piet Plezier
16 februari 2020, 12:55
we moesten er toch uit het was bijna half 6 in de ochtend. ;)

schoolmeester
16 februari 2020, 14:09
VAN GOCH is een WAARDELOZE club geworden.
Mij zien ze daar NOOIT meer.

Groet, schoolmeester.

Giodude
16 februari 2020, 14:20
VAN GOCH is een WAARDELOSE club geworden.

Groet, schoolmeester.

Als je dan toch overal commentaar op geeft in oneliners zorg er dan voor dat dit dan ten minste zonder taalfout is en dat dan nog wel voor iemand die zichzelf schoolmeester noemt. :hammer:

Strikt genomen is Goch geen club meer maar een Laufhaus. ;)

schoolmeester
16 februari 2020, 14:26
Paar weken geleden een tas van hun gehad: staat toch duidelijk SAUNACLUB op !

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
16 februari 2020, 14:35
VAN GOCH is een WAARDELOZE club geworden.

Groet, schoolmeester.

mooi wegblijven dan
wel je eigen aan je belofte houden.
ze zitten daar ook niet op jou te kijken als je 1 kamertje maakt van 30 minuten in 10,5 uur.

het was super afgelopen vrijdag

Piet Plezier
16 februari 2020, 14:36
Als je dan toch overal commentaar op geeft in oneliners zorg er dan voor dat dit dan ten minste zonder taalfout is en dat dan nog wel voor iemand die zichzelf schoolmeester noemt. :hammer:

Strikt genomen is Goch geen club meer maar een Laufhaus. ;)

inderdaad op de nieuwe visitekaartjes staat laufhaus.

Piet Plezier
16 februari 2020, 14:38
Paar weken geleden een tas van hun gehad: staat toch duidelijk SAUNACLUB op !

Groet, schoolmeester.

dat zijn oude tassen die heb ik al jaren,daar moeten ze nu vanaf.
die geven ze aan die zeurpietem mee net als jij

Groet, Pablo

Brad Clitt
16 februari 2020, 14:41
... zorg er dan voor dat dit dan ten minste zonder taalfout is...

Kuch... ;)

Piet Plezier
16 februari 2020, 14:47
Kuch... ;)

das bewust

schoolmeester
16 februari 2020, 14:49
Piet, was een kamertje van slechts 20 minuten....

Groet, schoolmeester.

Piet Plezier
16 februari 2020, 14:51
Piet, was een kamertje van slechts 20 minuten....

Groet, schoolmeester.

das knap in 10,5 uur 1 kamertje van 20 minuten.

schoolmeester
16 februari 2020, 17:55
Ik was ook geen 10 en een half uur binnen, maar jij zal het vast beter weten.

Groet, schoolmeester.

WANDELAAR5
16 februari 2020, 22:40

Toen ik om half 1 snachts uitcheckte was de onderbroekenbrigade in de meerderheid.

Groet, schoolmeester.

Het lijkt toch echt net alsof je zelf schrijft dat je 10,5 uur binnen was.

Eddy_V
17 februari 2020, 00:31
Afgelopen vrijdag ook weer eens richting Goch gereden. Onderweg nog een verstekeling aan boord gekregen wat na ontdekking tot een gezellige rit leidde.
14/2 werd Valentijnsdag en de 13e verjaardag van de club gevierd.
13 jaar alweer... ik zou op het andere forum moeten zoeken wanneer ik daar voor het eerst over geschreven heb (IJBF kende ik toen nog niet) maar het was ergens in september 2007 dat ik hier voor het eerst kwam. Trouwe klant in goede en slechte tijden. Ook ik heb altijd een soort haat-liefdeverhouding met deze club gehad. Toch bleef één ding altijd de doorslag tot het positieve geven: de line up had bijna altijd wel één of twee uitschieters (mooie GMC) tussen de grote meerderheid van vollere en soms overvolle dames.
De regeltjes.. ik had er zelden last van.
Het betalen voor je drankjes.. het zal me een zorg zijn die paar euro.
De beperkte keus van eten, ach.. voor een exquise lunch ga ik niet naar een club, de kippenpootjes smaken mij meestal prima.
De kamers met open plafond.. ach je kan nog es met je buren van gedachten wisselen.
Het roken.. ja dat vind ik minder maar heb er niet teveel last van. En als dat bij uitzondering wel zo is dan is er altijd nog de tussenruimte en wellness ruimte waar niet gerookt mag worden.
Dat dames niet mogen animeren maar afwachtend op de bankjes moeten zitten.. ik vind het prima want ik bepaal toch zelf met wie ik lol wil maken.
Zo kan ik nog wel een reeks dingen opnoemen waar deze club anders in is dan andere clubs, soms ten voordele, meestal ten nadele, hoewel dat ook afhangt van je eigen instelling.
Als je bij voorbaat de bui al ziet hangen dan zal het ook wel gaan regenen.
Vind ik dan alles hosanna?
Nee, verre van!
Hoe de dames de laatste maanden met z’n allen rond de bar hangen te lummelen en meer aandacht voor elkaar hebben dan voor de bezoekers irriteert mij mateloos. Niet zozeer omdat ik moeite zou hebben om mij tussen het slangennest door te bewegen naar de dame van mij keuze. Nee, vooral omdat de sfeer hierdoor de laatste tijd erg mat geworden is.
En zo was het afgelopen vrijdag tot in de avond ook, er zat bijna geen beweging in.
Vanwege het feestje had ik ook in het restaurantje wat extra’s of verrassingen verwacht. Die verrassingen waren er ook wel in de persoon van Sarina die vandaag haar lingerie setje verwisseld had voor een keukenschortje en door de aanwezigheid van bamiblokken tussen de kippenpootjes en de nasi...
Een andere verrassing bestond eruit dat ik bij vertrek de rekening kreeg van mijn schrokopgedrag: 2 * 3,50 voor de maaltijden in de middag en avond.. had ik nog nooit meegemaakt! Was waarschijnlijk een vergissing van Sarina op de kaart toen ik gelijktijdig wat te drinken besteld had. Wilde er ook geen woorden over maken. Van anderen hoorde ik later dat zij niets hoefden te betalen (behalve het bier dat vrijdag dan weer niet gratis was..) en als het een vergissing was dan wordt dat de volgende keer wel rechtgezet zo is mijn ervaring dan ook weer wel.
Blijft een vreemd clubje.. maar wel ons clubje zoals een andere vaste bezoeker laatst zei toen we het over de eigenaardigheden van de club hadden.
Vrijdagmiddag kennis gemaakt met 2 debutanten en met de Vlaamse ijsbeer man.
Één van de debutanten was een fervent saunabezoeker en had de advertentie gelezen. Het aantal sauna’s viel hem tegen maar de aanwezige dames vielen hem op :biggrin:. Volgens mij beviel hem het concept in de loop van de dag steeds beter!
Ook een voormalige bezoeker aan het oude Xanten kwam eens kijken, leuk mee gesproken tijdens het eten, daarna niet meer gezien door onze wederzijdse activiteiten.

Uiteraard begon mijn middag na de verlaatte lunch met een uitgebreide massage door Efi.
Als herboren kwam ik naar buiten, heerlijk hoe zij de soms pijnlijke drukpuntmassage weet af te wisselen met haar sensitieve handen met warme olie en afsluitend de hot stones op je rug en handen.

In de bar wat staan kletsen met Piet Plezier en een Nederlandse bezoeker die trots over zijn nieuwe bolide stond te vertellen. Omdat ik thuis ook nog een exemplaar van dat merk onder de lakens heb staan was het meteen raak met allerlei voor buitenstaanders onbegrijpelijke details. Onze nieuwsgierigheid was zodanig gewekt dat we de dame wel even in het echt wilden zien. Op de monitor viel zij net buiten beeld en ook Shireen was benieuwd... voordeur open en in rode badjassen naar de parkeerplaats om de lange schoonheid even te bekijken (en hopen dat de deur niet in het slot viel!).

En dan tijd voor een kamertje met... erg ruim was de keuze niet voor mij. Van de ca 15 dames waren alleen Lilly (net bezet) en Melanie vrij. Dani en Denisa sla ik de laatste tijd even over, werd teveel routine en nu zijn ze een beetje boos.. nou ja, gespeeld natuurlijk want de eerst volgende keer kan ik evenzogoed weer voor de bijl gaan. Melanie had ik de vorige keer laten zitten en ach, ze is leuk, enthousiast en weliswaar niet de knapste maar wel vriendelijk, heeft een mooi figuurtje en is enthousiast. Prima uurtje voor het avondeten.
Na het avondeten zag ik de twee nieuwe dames staan. In het aangemaakte paspoortje van Bonny heb ik eea beschreven. Serieus mooie dame, zeer aantrekkelijk in haar witte lingerie setje en met haar opvallende rode lippen. En... een brutale glimlach. Misschien nog wel het belangrijkste want daarmee gaf zij een heel ander signaal af dan de meeste andere aanwezige dames die maar suf op hun krukjes zaten te roken.
De regel dat er niet meer dan 2 dames aan de bar tegelijk mogen roken mogen ze wat mij betreft per direct weer instellen: het zou de club een heel ander aanzien geven als de meiden door de club verspreid zouden zitten.
Met Bonny een super kennismaking in drie kwartier die naar meer smaakt een volgende keer.
Ook haar vriendin waarvan ik de naam vergeten ben zou ik een volgende keer willen ontmoeten in één van de daarvoor geëigende ruimtes.
Rond 22uur vond ik het welletjes. Ben niet zo’n avond clubganger en kan nu eenmaal niet meer zo goed tegen langere tijd met hardere muziek. Dat geldt voor alle clubs, ligt aan mij en niet aan de clubs, zeker in de winter als je niet naar een terras of tuin kunt uitwijken.
De buikdanseres daardoor helaas gemist, weet niet hoe laat zij begonnen is want dat soort activiteiten geven Goch en de dames dan juist weer wel een extra impuls.

Van een dronken thekedame was op dat moment (nog) geen sprake. Nu is Shireen altijd wel luidruchtig en nadrukkelijk aanwezig en misschien zijn later op deze feestavond nog wat shotjes rond gegaan. Ook nauwelijks sudlander op een paar na op een hoek van de bank die zich verder niet lieten zien.
Misschien was ik gewoon weer op het juiste moment vertrokken (behalve dan voor de buikdanseres) en zijn de mindere dingen daardoor aan mij voorbij gegaan.

De gezelligheid met de ijsberen oa Smouse, BP, man en PP, mijn favoriete masseuse Efi en beauty Bonny maakten het bezoek weer meer dan de moeite waard en herhaling zal dan ook niet lang op zich laten wachten!

BP2
22 februari 2020, 08:57
Na de gebruikelijke ijsbeerrituelen aan de bar plaatsgenomen.
Na een half uur viel mijn oog op een leuke slanke petit dame.
Het bleek Bulgaarse JENNY te zijn.
Nadat ik haar een koffie had gegeven naar de kamer gegaan, hier kan ik kort over zijn, de dienstverlening op de kamer was SLECHT.
Uit respect naar de club toe geef ik verder geen details, maar ik had mijn 50 euro beter kunnen besteden.
Nog gezellig gepraat met 2 bekende Hollandse ijsberen, en rond half 1 uitgecheckt.
Er waren ongeveer 10 dames aanwezig, en voor de fans van SARINA, ze heeft 2 weken vakantie.
Ik had gisteren geen zin om ver te rijden, maar voor mij was dit het LAATSTE bezoek aan VAN GOCH.
Voortaan rijd ik wel iets verder door, ben ik verzekerd van goede service op de kamer.
Ik kan in deze saunaclub geen lol meer hebben, gelukkig zijn er genoeg andere clubs.
Allemaal nog veel wandelplezier toegewenst.

Groet, schoolmeester.

Jenny kun je beter mijden ken al paar ijsberen die zich aan haar vergrepen hebben en in de stront grepen, Koos Alberts oa. Jenny is er maar af en toe, ze heeft iets ondeugends en eigenzinnigs en een leuk gezichtje maar ondanks uitgebreide pre sales is het haar nooit gelukt mij naar de kamer te slepen en dat gaat ook nietgebeuren, ze doet dit met tegenzin en werkt iedereen af met onderkant laufhaus service.

schoolmeester
22 februari 2020, 09:54
Inderdaad, JENNY is een te meiden meid> oplichster.

Groet, schoolmeester.

Eddy_V
22 februari 2020, 12:01
Als ik het goed begrepen heb komt Jenny de club momenteel niet meer in

Giodude
22 februari 2020, 13:06
Inderdaad, JENNY is een te meiden meid> oplichster.

Groet, schoolmeester.

Hoezo te meiden meid? Is ze nog geen 18+?

Wat is de betekenis van oplichster?

In zeven woorden twee taalfouten. :gruebel:

Gratis suggestie. Verander je naam in de taalvautspesjialist :hammer:

Benut je tijd eens voor een cursus Nederlands schrijven ipv de hele dag op het forum overal op te reageren en schijtlollig te doen. ;)

bertje600
22 februari 2020, 13:20
Het gaat om de inhoud niet om het taalgebruik.
Dan moet je bij een krant gaan werken.

schoolmeester
22 februari 2020, 13:28
Giodude, post 2239, of is begrijpend lezen moeilijk voor je ?

Giodude
22 februari 2020, 13:30
Het gaat om de inhoud niet om het taalgebruik.
Dan moet je bij een krant gaan werken.

En ik maar denken dat het bij een krant om de inhoud gaat. :gruebel: Stom, stommer, stomst. :hammer:

Dank je wel voor deze opheldering. Zal vanaf nu een krant beoordelen op het taalgebruik. :biggrin:

Giodude
22 februari 2020, 13:36
Giodude, post 2239, of is begrijpend lezen moeilijk voor je ?

Nee, daar werd al gezegd dat het een te mijden meid was. Dus jouw aanvulling was overbodig of wilde je het extra benadrukken?

Ik was gewoon benieuwd naar de betekenis van oplichster. Ken wel oplichtster.

Foutloos schrijven is zo te zien wel moeilijk voor een 'schoolmeester'.

Dalton
22 februari 2020, 18:11
Hoezo te meiden meid? Is ze nog geen 18+?

Wat is de betekenis van oplichster)

Thuis wordt ze als leeslamp gebruikt en in DUITSLAND probeert ze het neuken onder de knie te krijgen.

hasta la pasta
22 februari 2020, 18:23
En ik maar denken dat het bij een krant om de inhoud gaat. :gruebel:

Jij hebt de Televaag nog nooit gelezen?

Giodude
22 februari 2020, 18:39
Jij hebt de Televaag nog nooit gelezen?

Reken jij een tabloid als de Televaag onder de kranten? Riooljournalistiek met schreeuwerige, misleidende chocolade hoofdletters om de verkoop te stimuleren. Meer is het niet.

hasta la pasta
22 februari 2020, 18:47
Reken jij een tabloid als de Televaag onder de kranten?

Jazeker, ik zie echt niet in waarom. Zie de eerste drie bullets van deze site: https://nl.wikipedia.org/wiki/Krant