PDA

Volledige versie bekijken : ijsbeer-terror-relforum.nl in oprichting??!!

Gustomass
15 november 2008, 14:38
Gezien de manier waarop de laatste tijd dit ijsberenforum.nl wordt "gebruikt" komt er spontaan een gedachte bij me op..
In mijn beleving wordt ons huidige forum gebruikt, misbruikt, verkracht danwel geterroriseerd door een aantal "ijsbeertjes" op een manier die in mijn beleving niet past bij de doorsnee ijsberenforumleden...
Het doorsnee forumlid heeft, zo hou ik me nog steeds voor, respect voor zichzelf, respect voor zijn medeijsbeer en niet in de laatste plaats respect voor de dames waar we zo graag fijn mee genieten....

Naast een aantal nog steeds goede en op respectvol manier geschreven recensies komt er een lawine aan rotzooi op ons af... stoken om te stoken, rellen om te rellen, zonder enig respectvol doel... bij ons vroeger in Brabant noemden we dat kutten om te kutten...sorry , maar ik heb even geen zin om me in nettere bewoordingen uit te drukken.....simpel omdat dit in mijn beleving de huidige gang van zaken goed weergeeft.

Zou ik bijna 3 jaar geleden voor het eerst ingelogd hebben op een ijsberenforum.nl in de stijl van november 2008, in de huidige stijl dus, dan was dat gelijk mijn eerste en laatste keer geweest......
Wat moeten de fatsoenlijke nieuw ingeschreven leden wel niet denken van de huidige situatie, vraag ik me dan wel eens af....
Graag reactie, want zou ik het in mijn eentje zo zien...dan zie ik het dus verkeerd en zou het de aanleiding zijn om maar te kappen met dit forum... Dat is geenszins mijn bedoeling omdat ik weet, uit eigen ervaring hoe, bij goed gebruik van dit forum, hoeveel goeds het doet zowel voor ons ijsbeertjes als voor de dames van plezier...
Het zou een gemis zijn voor aankomende ijsbeertjes mocht dit huidige ijsberenforum.nl op de huidige wijze doorgang kunnen vinden, cq nog verder escaleren, lees mochten de moderatoren niet tijdig terugkomen van weet ik welk reces en de ontstane situatie eens goed onder de loep nemen..

Tot die tijd stel ik voor om een nieuw forum in het leven te roepen, bedoeld voor het soort ijsbeertjes wat , gezien hun "recensies" van de laatste tijd daarin exact zou passen...
Dan laat dat ruimte voor de vele normale ijsbeertjes onder ons om het respectvolle ijsberenforum.nl weer terug te laten worden tot wat het gedurende de pakweg eerste 1000 dagen van haar bestaan WEL heeft mogen zijn..

kortom...

Wie richt het www.ijsbeer-terror-relforum.nl op zodat bedoelde "ijsbeertjes" kunnen uitrazen...

...dan kunnen de andere ijsbeertjes weer lekker genieten van de dames van plezier, daar op respectvolle manier mee omgaan en op respectvolle manier over schrijven...maw weer genieten in de voorfase, tijdens en na het clubbezoek....

tot zover deze zaterdags overweging van Dominee Gusto ( bijna nada) Mass.

BSesamstraat
15 november 2008, 16:19
Helemaal gelijk gustomass..

Was trouwens leuk je te ontmoeten in SS en wie weet tot gauw.

Groetjes bbertb

Clinic
15 november 2008, 16:53
Hmmm, :green_smi

Ik heb natuurlijk in de ogen van velen geen recht van spreken :thefinger want sinds de oprichting van dit forum heb ik bij lange na geen duizenden berichten bijgedragen.................................maar ik moet Gustomass helaas gelijk geven.

Ik hoop dat dat forum er komt, of een chat area waarin een kleine groep ijsberen elkaar in de haren kan vliegen :motz: ......... want echt leuk vindt ik het niet meer.......maar dat is persoonlijk en misschien zijn Gusto, bbertb en ikzelf wel de enigen die zich hier aan storen.

:sleep:

Bredero
15 november 2008, 17:20
Ik hoop dat dat forum er komt, of een chat area waarin een kleine groep ijsberen elkaar in de haren kan vliegen :motz: ......... want echt leuk vindt ik het niet meer.......maar dat is persoonlijk en misschien zijn Gusto, bbertb en ikzelf wel de enigen die zich hier aan storen.

:sleep:

Neen ook ik ben het met jullie eens. Dit is een forum waarop we steeds - een uitzondering hier of daar niet te na gesproken - respectvol met elkaar zijn omgegaan. Nu lijkt mekaar in de haren vliegen eerder een sport te zijn geworden. Een aantal beertjes moeten af en toe eens even nadenken voor ze impulsief schieten op alles wat beweegt. Give me back my old forum.

Toppie
15 november 2008, 17:21
Waarom geen namen gusto? En gaarne url van dat andere forum ken ik me gelijk aanmelden :)
ps. dit was een bloedserieus bericht.

Willem2
15 november 2008, 19:00
Niet zo overdrijven.
Gewoon melden bij een admin of moderator.
:wink:

seksenfun
15 november 2008, 19:22
Die nieuwe site, naast het oorspronkelijke ijsberenforum, lijkt me een heel goed idee. Zo kan ieder op dit forum gewoon zichzelf blijven en kunnen er op het andere forum mooi en medogenloos soap taferelen afspelen en kan ieder daar in een rol kruipen die hij wil spelen.
Ik dacht dat dit forum diende om info te verspreiden. Laat het nieuwe forum dan leescijfers halen als eerste soap-site from Holland ;) (misschien met als titel: 'hookers city')

Local Hero
15 november 2008, 20:06
Niet zo overdrijven.
Gewoon melden bij een admin of moderator.

Just !:D

Maar er is blijkbaar toch ietske pietskie verandert aan het forum, er zijn veel minder berichten. Zou dit nu komen door wat 'dominee' Gustomass noemt de veruwing van de zeden op dit forum waardoor beertjes worden afgeschrikt, of komt het misschien door de nieuwe 'Intimität' golf?

Toppie
15 november 2008, 21:19
In mijn beleving wordt dit forum pas misbruikt als iemand een privé-kwestie tussen een mede-beer en dame hier post (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13765). Das pas not done!
@ topic: zijn jullie nou de watjes, dacht dat ik dat was aldus watje33 aka de schijterd

liefhebber
15 november 2008, 23:29
Een forum als deze bestaat alleen bij de gratie van ijsberen die ervaringen willen uitwisselen!

Behandel DIE ijsberen grof, kleineer ze of beledig ze.... en ze zullen minderen/stoppen met schrijven!
(we kunnen ook allemaal ALLEEN lezen en NIET schrijven maar wat blijft er dan over?)

Een paar "schreeuwers" (een paar promille van de leden) hebben bijna op IEDER verhaal commentaar (en maar weinigen daarvan zijn positief :rolleyes: ).
GEEN punt, maar zo blijf je straks wel met die paar promille onder elkaar over en zal de rest afhaken! :eek:

Begrijp me niet verkeerd; Ik ben niet roomser dan de paus!
Maar laten we vooral niet uit het oog verliezen dat het hier om ervaring/informatie-uitwisseling gaat ipv "ik ook!" of "anarchie om anarchie"-berichten.... :teuflisch

Wil je elkaar uit de tent lokken?.... doe dat dan per IM, dat zijn privé dingen die alleen tussen 2 a 3 beren te begrijpen zijn (omdat DIE erbij waren)

Op het forum horen algemene zaken thuis; over clubs, vrouwen, events, pilletjes, benzineprijzen, routes, hoe je je zak moet scheren :smile2: (en nog 300 andere zaken)....

Just my 2 cents...

:wink: Liefhebber (die het hier verder WEL naar z'n zin heeft!)

Zakkenleger
16 november 2008, 08:35
In mijn beleving wordt dit forum pas misbruikt als iemand een privé-kwestie tussen een mede-beer en dame hier post (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13765). Das pas not done!
@ topic: zijn jullie nou de watjes, dacht dat ik dat was aldus watje33 aka de schijterd

Helemaal mee eens! Om nog maar te zwijgen van beertjes die dames beschuldigen zonder te feiten te checken... Geef mij dan maar een relnicht of 3, daar weet je van wat je er aan hebt.

Tip voor dominees en gelovigen: je kunt mensen, van wie je de berichten niet wilt lezen,op de 'negeer' stand zetten. Goed voor hart en bloedvaten, maar je leven wordt wel saaier :teuflisch

kwikmetkwak
16 november 2008, 11:16
Op het forum horen algemene zaken thuis; over clubs, vrouwen, events, pilletjes, benzineprijzen, routes, hoe je je zak moet scheren.......

Je vergeet 'anus bleken'.
Verder dit keer 100 puntjes voor Liefhebber.

dieperin
16 november 2008, 11:55
respect waar respectvol respectvol doel... bij ons vroeger in Brabant noemden we dat respectvolle ijsberenforum.nl daar op respectvolle manier mee omgaan en op respectvolle manier
Als dergelijke woorden vaak voorkomen..... denk ik aan het CDA en mocro

Zakkenleger
16 november 2008, 12:06
...
Het zou een gemis zijn voor aankomende ijsbeertjes mocht dit huidige ijsberenforum.nl op de huidige wijze doorgang kunnen vinden, cq nog verder escaleren, lees mochten de moderatoren niet tijdig terugkomen van weet ik welk reces en de ontstane situatie eens goed onder de loep nemen..
...

Misschien je mening nog eens aanscherpen op deze plek (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?p=97150#post97150)? ;)

rplover
16 november 2008, 12:13
Waarom start Gusto dit topic? Waarom wou hij dit "uitvechten" op het forum, en wat was zijn bedoeling? En vooral, waar staat hij nu met zijn mening? :teuflisch

Naar mijn relnichterig mening mag er "gebatterd" worden, en "gedebatteerd", en geen twee meningen zijn gelijk.
Of gaan jullie ook brieven schrijven nar jullie baas, als er mensen niet akkoord zijn op het werk. We leven in een maatschappij met mensen, met andere karakters, andere meningen, andere gedachtengangen. En ook zois dit forum een mooi voorbeeld van dit. kan je dat niet aan, dan vraag ik me af wat voor tiran je wel bent in het echte leven? Of kan dat wel naar je hand gezet worden, en verloopt alles daar zoals jullie het wensen?

Verder vind ik "respect" toch ook maar en raar woord uit de mond van beertjes, ik heb daar ook aan gezondigd destijds. Respect? mijn twee melocakes, geile gepatenteerde hoerenlopers, die allemaal gewoon willen neuken, soms een ietsje meer voelen, en onze eigen vriendinnen en vrouwen bedriegen (het overgrote deel dan toch). En dan roepen om respect, is dat om het geweten te sussen? Ik kan geen andere zinnige reden bedenken.......
Maar wat ik wel weet is dat er helemaal geen respect is in dit leventje, niet van beertjes voor beertjes, niet van beertjes voor Meiden, en niet andersom. Sympathie, al dan niet wederzijds, soms, heel soms, maar respect? ik heb gisteren een gesprek gevolgd (en S&F, ik zat erbij, dus de meiden verteleden het tegen mij, ik was niet aan het luistervinken) tussen drie Meiden, die over beertjes (van het ijsberenforum) aan het praten waren. Wat ik daar gehoord heb. Niet voor publicatie vatbaar, en ik ben anders van geen kleintje vervaard.
Respect is het meest verkrachte woord van de 21e eeuw, en verkrachting is lelijk...... tenzij een Meid in een club vraagt om verkracht te worden, dan wordt het weer leuk :hammer:

Soms geven we ons allen wat teveel, ha ha, so what? Zolang het leuk blijft (en dat is het in de meeste gevallen wel, anders is er echt iets mis met je gevoel voor humor) is er niets aan de hand.
En dan nogmaals: als er een topic je niet interesseert, blijft dat toch ongelezen? A nee, jullie zijn allemaal tegen deze topics, maar hangen wel als bezetenen constant te lezen (kijk maar naar het aantal hints). Als ze een slechte film op TV spelen, kijk ik er gewoon niet naar, en ga zeker niet naar de VRT schrijven waarom ze toch die slechte film uitzenden.
Stoor jullie misschien eens beter aan het gedrag van beren in e clubs, maar neen, dat is net wat teveel gevraagd...... daar lopen jullie immers gewoon jullie lul achterna. Niet meer en niet minder, en die boterberg is in jullie ogen gekropen, zodat jullie stekeblind zijn. Maar o wee als er eens harde woorden op een forum vallen, onder aliassen dan nog wel.

kwikmetkwak
16 november 2008, 12:25
Ontluisterend, goed verhaal.

Ik dweep ook niet meer met het woord 'respect'.
Zeker omdat vele beertjes vinden dat het er GEWOON moet zijn.

'Respekt', als ik het dan toch moet gebruiken, is voor mij een onduidbaar begrip. Het enige wat ik ervan weet, is dat het moet worden verdiend met goede gedragingen.

Goed betoog, ampetante relnicht die je d'r één bent.

Picasso 1
16 november 2008, 14:14
Weinig aan toe te voegen, relnicht. Respect man :rofl:.

seksenfun
16 november 2008, 14:40

Met dit topic is niets mis mee, lijkt mij. Een privé-kwestie :confused: :confused:. Hoe komen jullie daarbij :confused: :confused: :confused:. Als dit écht een privé-kwestie was tussen een beer en een dame dan kan je uit dat gestarte topic niet opmaken over welke twee personen het ging. Maar jullie weten het blijkbaar wel, niets privé-kwestie dus :green_smi ;), hooguit een publiek geheim :rolleyes:.

RAUL7
16 november 2008, 14:50
Prachtig betoog :bowlol: :respekt: :roll:!
rplover for President :freu:!

Bredero
16 november 2008, 17:19
Ik volg de tip van rplover en haak hier en nu af. Voortaan zullen alleen de dames topics nog mijn aandacht genieten. Hopelijk worden deze gespaard van allerlei gezwam. Of ik daar nog wel wil posten moet ik nog even overdenken.

blauwebeer
16 november 2008, 17:24
Ik volg de tip van rplover en haak hier en nu af. Voortaan zullen alleen de dames topics nog mijn aandacht genieten. Hopelijk worden deze gespaard van allerlei gezwam. Of ik daar nog wel wil posten moet ik nog even overdenken.

Is dit het begin van het einde? :o

Bb :wink:

Zakkenleger
16 november 2008, 19:39
Is dit het begin van het einde? :o

Bb :wink:

Belneent... Mensen lezen wat ze willen lezen, schrijven wat ze willen schrijven, en bezoeken de DVPs die ze willen bezoeken. De rest is niet belangrijk. :sleep:

Rex
16 november 2008, 22:25
Helder verwoord rplover, krachtig en op waarheid berustend.......
Menigeen kan hier een les uit halen!!!

Jansen
16 november 2008, 23:08
Helder verwoord rplover, krachtig en op waarheid berustend.......
Menigeen kan hier een les uit halen!!!

Ben het ook met Rplover en Rex eens :fuck:

Picasso 1
16 november 2008, 23:30

Je bedoelt dus dat je je aandacht gaat verleggen naar de topics waar je zelden iets in schrijft?
Ben benieuwd naar de prachtige recensies :green_smi.

liefhebber
17 november 2008, 05:13
Je bedoelt dus dat je je aandacht gaat verleggen naar de topics waar je zelden iets in schrijft?
Ben benieuwd naar de prachtige recensies :green_smi.

(alsof Picasso1 ZELF direkt 500 berichten over vrouwen geschreven heeft...)

Ik denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar aan het halen bent;
Schrijft iemand hier weinig omdat hij veel commentaar krijgt en de sfeer niet goed is.....

OF

Geven jullie commentaar en is de sfeer niet goed omdat mensen te weinig schrijven...

:rolleyes: :confused: :rolleyes:

Zeg nou zelf.... (zomaar een mild voorbeeld)

Vind je nou dat dit soort geleuter werkelijk wat toevoegd in het onderwerp van een dame
(dit staat dus NIET in het algemeen-hoofdstuk!);

Nee hoor, de wens was vader van de gedachte bij zakkenleger. Gebeurt hem wel vaker... :green_smi

Ik wens nu dat Extince eindelijk zijn recensie van Mia eens ging schrijven :teuflisch maar ook daar moeten we waarschijnlijk nog tot het eind van dit jaar op wachten (hint, hint :thefinger)

De ultieme recensie over Mia is al geschreven en wel door ene zakkenleger en daar heb ik niets aan toe te voegen. Het was de spijker op de kop :D. Mia is een artieste, maar wel een van de betere...

en dan heb ik het dus niet over de "zwaardere" gevallen....
(pure een privé discussies die niet/nauwelijks over het onderwerp gaan)

DIT hoort toch thuis in "Geleuter" of niet dan?!
(of op z'n MINST in het algemene deel maar NIET bij een bespreking van een dame)

IK ben van mening dat ALLES mag blijven staan maar dan moeten ijsberen zelf WEL een BEETJE het forum netjes houden (lees ook - vriendelijk houden)

:confused:

rplover
17 november 2008, 07:57
Beste Liefhebber,

Je vergelijking heeft ook niks meer te maken met dit topic :eek:
En, dit forum draait om interactie tussen leden, ook in de recensietopics.
Dit soort berichten kan je niet vermijden, en dat hoeft ook helemaal niet.
E. geeft een opmerking, ZL polst naar een rec. Ik zie daar geen kwaad in.
Aks dat niets bijdraagt tot het forum, ok, kan, maar het schaadt toch ook niet ;)
En binnen afzienbare tijd haalt een modje het overbodige wel weg, zodat de lezers, die nooit iets bijdragen, enkel relevante info kunnen lezen over Mia :loud:

De sfeer niet goed, man, ga toch op een ander liggen lullen, de sfeer tussen de meeste beertjes is opperbest, of ben jij er eentje die de sfeer alleen goed vindt als we allen akkoord zij met mekaar? :confused:
Dan hebben we per Meid nog 1 bericht, het paspoort, en geen enkele reactie en interactie meer, nergens.

Dit is een forum over Meiden, Liefhebber, geen site met, en ik noem maar wat, objectieve tests over digitale spiegelreflexcamera's

Zakkenleger
17 november 2008, 08:12
(alsof Picasso1 ZELF direkt 500 berichten over vrouwen geschreven heeft...)

Mispoes! Picasso1 ligt niet te mauwen over al dan niet overbodig gezeur, dus je opmerking is totaal niet relevant.

Ik denk dat je oorzaak en gevolg door elkaar aan het halen bent;
Schrijft iemand hier weinig omdat hij veel commentaar krijgt en de sfeer niet goed is.....

OF

Geven jullie commentaar en is de sfeer niet goed omdat mensen te weinig schrijven...

:rolleyes: :confused: :rolleyes:

Hiermee suggereer je dat dit de enige mogelijkheden zijn. Ook al mis. Er zijn schrijvers en (vooral) lezers op ELK forum, los van de sfeer. De sfeer is trouwens prima hier. En als jij vindt van niet, moet je niet klagen dat de sfeer niet goed is, maar er iets aan doen. En dan vooral iets effectiefs. Ik meen that het Gandhi was die zei: 'be the change that you want to see in the world'. Klagen helpt geen ruk.

Zeg nou zelf.... (zomaar een mild voorbeeld)

Vind je nou dat dit soort geleuter werkelijk wat toevoegd in het onderwerp van een dame
(dit staat dus NIET in het algemeen-hoofdstuk!);
...

Wel als dit het ergste is waar je over struikelt hebben we duidelijk verschillende normen en waarden. Waarom maak je je niet druk over echt foute zaken? Een dame die ongegrond beschuldigd wordt van indiscretie, bijv. Een beer die een 'onschuldig' topic opent maar een niet zo verborgen agenda heeft. Een beer die uit egotripperij vertrouwelijke info over DVPs vrijgeeft. DAAR kan ik hels van worden.

En waarom heb je je mening niet gegeven in dit topic (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13747), als dat zo belangrijk voor je is?

liefhebber
17 november 2008, 08:44
...... DAAR kan ik hels van worden.

Je weet blijkbaar überhaupt niet wat vertrouwelijke informatie is...
OF je bent ERG selectief met je (voor)oordelen;
Ik heb GEEN vertrouwelijke info over een specifieke dame gegeven (wie is ze dan? -je kunt nog niet op 30 dames nauwkeurig aangeven wie het was! :smile2:)

WAAR was jij met je commentaar toen je vriendje "kwakmans" zonodig privégegevens over mij in een bericht moest noemen??
(zelfs zoveel dat een Mod het moest verwijderen)

Ook GROTE praatjes vullen GEEN gaatjes!

En waarom heb je je mening niet gegeven in dit topic (http://www.ijsberenforum.nl/forum/showthread.php?t=13747), als dat zo belangrijk voor je is?

Ik verwijs naar het antwoord van uw gewaardeerde kompaan RPLover dat zou genoeg moeten zijn om u uw mond te laten houden;

We zitten hier op het "algemene" gedeelte, en dat is voor zaken waar we onze eieren (windeieren of niet) over andere dingen kwijtwillen. Leuk toch, neen? Niet lezen dan.

Beste Liefhebber,

Dit is een forum over Meiden, Liefhebber, geen site met, en ik noem maar wat, objectieve tests over digitale spiegelreflexcamera's

Beste rplover,

HELEMAAL mee eens! (had je niet verwacht he... :eek: )
Het is een forum over clubs, meiden, etc.

Maar een aantal beren gebruiken het als chatbox en dan met name om berichten tussen elkaar uit te wisselen die de rest nooit kan begrijpen omdat ze er niet bij waren in de club of omdat het gaat over zaken die privé geregeld worden (zoals je het zelf ook wel eens nodig gevonden hebt me wat per IM te verduidelijken, niewaar?!)
(het begint een masturbatie-forum voor 5 mannen te worden ipv een informatie-forum -call me crazy, maar ik vind dat jammer!)

Het is onnodig om iedereen, buiten jullie clubje, die even zijn kop boven het maaiveld uitsteekt gelijk af te katten (zie bijvoorbeeld opmerking van Picasso1 op bredero -TOTAAL onnodig!) of uit-te-bitchen.
Jullie vinden dat jullie zo ERG gelijk hebben dat je niet naar anderen WILT luisteren.
(je hoeft niet naar MIJ te luisteren maar er zijn vele anderen die ook deze signalen hebben afgegeven!)

Maar goed, ik zal zelf de verandering inleiden en me terugtrekken uit dit soort oeverloze, nutteloze discussies.
(jajaaa, zelfs daarover krijg ik waarschijnlijk, zoals laatst, de totaal onnodige opmerking "het wordt je zeker te heet onder te voeten he.." -get a LIFE *******! -deze naam is te privé om te vermelden :thefinger)

Veel plezier beren, ik volg bredero :wink:

Rex
17 november 2008, 08:48
Het begint weer lekker op de maandag ochtend..............

Het lijkt hier wel een ouwewijven club!!!

rplover
17 november 2008, 08:56
Je weet blijkbaar überhaupt niet wat vertrouwelijke informatie is...

....omdat ze er niet bij waren in de club of omdat het gaat over zaken die privé geregeld worden (zoals je het zelf ook wel eens nodig gevonden hebt me wat per IM te verduidelijken, niewaar?!)

Dat was vertrouwelijk, dus dat deed ik per IM.... weet jij dus wel wat vertrouwelijk is? :eek:

:D

Zakkenleger
17 november 2008, 08:56
...
WAAR was jij met je commentaar toen je vriendje "kwakmans" zonodig privégegevens over mij in een bericht moest noemen??
(zelfs zoveel dat een Mod het moest verwijderen)
...

Ik kan geen commentaar geven op iets dat ik niet gelezen heb. De mod was sneller dan ik. Maar voor de goede orde: privacy gevoelige gegevens in een bericht is not done. Niet over dames, niet over beren. Banwaardig wat mij betreft. Zo goed?

Niet banwaardig, maar zeker goed voor een redactionele ingreep was jouw stuk waar je de naam van de club noemt. Totaal irrelevant voor je verhaal. Dat is mijn mening, en niet die van de mods. Maar zij zijn mod, ik niet.

Ik weet niet waar je op baseert dat kwakmans en ik vrienden zijn. Ook hier sla je de plank mis. Ik ken hem niet, voor zover ik weet nooit gezien in een club.

Toppie
17 november 2008, 08:57

Euh ik dacht dat was toch Sans Sourcis? (sorry kon t weer niet laten....) :)

Maar Rex heeft wel gelijk, laten we elkaar geen watje noemen ;)

Zakkenleger
17 november 2008, 08:59
Het begint weer lekker op de maandag ochtend..............

Join the club! :D Maar beter gezeik in dit topic, dan in de recensies, toch? Die urine moet toch ergens afvloeien. :rofl:

liefhebber
17 november 2008, 09:02
Dat was vertrouwelijk, dus dat deed ik per IM.... weet jij dus wel wat vertrouwelijk is? :eek:

Aaahhhh,

Is het vermelden dat JIJ mensen IM verstuurt (om iets te verduidelijken wat anders niet te begrijpen valt), dus ZONDER aan te geven wanneer en waarvoor! ook AL vertrouwelijke informatie?????

Hahahaha, JA dan weet ik WEL wat vertrouwelijke informatie is! EGCHWEL!!

Laat ik je wat vertrouwelijke informatie over mezelf geven:
In mijn baan ga ik dagelijks om met vertrouwelijke informatie (da's een groot deel van m'n job!)

Tabee! :wink:

rplover
17 november 2008, 09:05
In mijn baan ga ik dagelijks om met vertrouwelijke informatie (da's een deel van m'n job!)

Waarvoor een dikke proficiat :D:teuflisch
Mogen we een gokje wagen? :lostit:;)

Zakkenleger
17 november 2008, 09:06
...
In mijn baan ga ik dagelijks om met vertrouwelijke informatie (da's een deel van m'n job!)

Tabee! :wink:

Ik hoop dat je baas meer tevreden over je kwaliteiten in deze is, dan laten we zeggen, een Maxima, als ze er achter komt wat je over haar schreef, met clubnaam en al...

Picasso 1
17 november 2008, 09:15
Het is onnodig om iedereen, buiten jullie clubje, die even zijn kop boven het maaiveld uitsteekt gelijk af te katten (zie bijvoorbeeld opmerking van Picasso1 op bredero -TOTAAL onnodig!)

Wel nodig. Je kan gerust je kop boven het maaiveld uitsteken maar wanneer je onredelijk bent kun je reacties verwachten.

ONS clubje bestaat niet, IEDEREEN reageert op IEDEREEN wanneer we het met elkaar ONEENS zijn. (hoofdletters schrijven (je eigen mening doordrukken ?) kan ik ook ;))

Zakkenleger
17 november 2008, 09:41
..
ONS clubje bestaat niet...

Groucho Marx heeft het ooit heel mooi gezegd: I don't care to belong to a club that accepts people like me as members.

Exact mijn idee. Stel je voor, met Picasso1 EN rplover EN Toppie33 in een en dezelfde club, brrrr.... :rofl:

Toppie
17 november 2008, 09:46
Wel nodig. Je kan gerust je kop boven het maaiveld uitsteken maar wanneer je onredelijk bent kun je reacties verwachten.

ONS clubje bestaat niet, IEDEREEN reageert op IEDEREEN wanneer we het met elkaar ONEENS zijn. (hoofdletters schrijven (je eigen mening doordrukken ?) kan ik ook ;))

Ik steek voortdurend mijn kop boven t maaiveld en krijg idd ook voortdurend reacties van ene Picasso1 :(. Volgens mij is t pure jaloezie want kleine Picasso lukt t zelf niet om met zijn hoofd boven t maaiveld uit te komen...... :rofl: :thefinger

aldus Toppie33 die tot geen enkel cluppie wordt toegelaten....

rplover
17 november 2008, 09:49

Klopt volledig, er is geen clubje, we hebben een haat-liefde verhouding :teuflisch
Enne, ik ben al wel 30 keer onthoofd, maar ik ben dan (soms-meestal; zelf in te vullen) ook heel erg onredelijk :hammer:;)

Toppie
17 november 2008, 09:50
Exact mijn idee. Stel je voor, met Picasso1 EN rplover EN Toppie33 in een en dezelfde club, brrrr.... :rofl:

AHA nu snap ik t! Ze laten RPlover er gewoon niet in bij GT. Goed deurbeleid daarzo ;) en verstandig :rofl:

rplover
17 november 2008, 09:52
AHA nu snap ik t! Ze laten RPlover er gewoon niet in bij GT. Goed deurbeleid daarzo ;) en verstandig :rofl:
4 keer GT, nooit geweigerd :D
En had ik niet toevallig gelezen dat ene Toppie33 bij zijn eerste GT-bezoekje geweigerd werd, moeten uitwijken is naar YY, en een Duracell- behandeling heeft gekregen? :teuflisch:hammer:

;)

Toppie
17 november 2008, 10:02
4 keer GT, nooit geweigerd :D
En had ik niet toevallig gelezen dat ene Toppie33 bij zijn eerste GT-bezoekje geweigerd werd, moeten uitwijken is naar YY, en een Duracell- behandeling heeft gekregen? :teuflisch:hammer:

;)

jij iets toevallig lezen?

rplover
17 november 2008, 11:15
jij iets toevallig lezen?
Ja, puur toeval, al ben ik blij dat ik dat heb gelezen, maar dat is een andere kwestie.....:teuflisch

Aangezien dit toch het reltopic is (alle redenen zijn dus goed) een vraagje:
Hoe kan jij nog naar een club gaan waar je bij je eerste bezoekje werd geweigerd? Als ze mijn centen de eerste keer niet willen, zou ik me diep schamen en mezelf verlagen daar ooit een voet binnen te zetten :hammer:
Dit is geen aanval op je persoon, ik zoek de achterliggende gedachtengang, ik probeer je te begrijpen :smile2: :D
Gooi het maar in de groep :zauberkis:lostit:

Toppie
17 november 2008, 12:15
Mij begrijpen? Waar begin je aan. Maar je hebt toch al een beeld van mij dus zo moeilijk is dat niet. Denk echter dat mijn nieuwsgierigheid en geilheid t destijds makkelijk van mijn geringe trots gewonnen heeft.... Of mss wilde ik wel graag bij een cluppie horen en die ace2 eens ontmoeten?

Picasso 1
17 november 2008, 20:48
Stel je voor, met Picasso1 EN rplover EN Toppie33 in een en dezelfde club, brrrr.... :rofl:

Aha, de daltons! Dan ben ik Joe Dalton, de kleinste en slimste en Toppie33 is Averell, de langste, jongste en naiefste :D

Laat die stoere poor lonesome cowboy, watje Averell maar bij het handje vast houden :baeh:

Big30
17 november 2008, 21:27
Aha, de daltons! Dan ben ik Joe Dalton, de kleinste en slimste en Toppie33 is Averell, de langste, jongste en naiefste :D

Laat die stoere poor lonesome cowboy, watje Averell maar bij het handje vast houden :baeh:

http://www.weirdspace.dk/LuckyLuke/Graphics/DaltonBrothers.jpg

Joe Dalton, Jack Dalton, William Dalton, Avarell Dalton.

Maar wie zijn dan William en Jack Dalton :D??

:wink::wink:

Toppie
17 november 2008, 21:32
De langste is averell Maarre geloof dat ace2 t langste is. ;)

Big30
17 november 2008, 21:45
De langste is averell Maarre geloof dat ace2 t langste is. ;)

Dat was mijn punt eigenlijk! Dit is toch het YBF Dalton topic voor de duidelijkheid ;)?

Om eerlijk te zijn ... . De kern, essentie van dit topic zeg maar het punt wat men wil maken daar kom ik niet zo goed achter.

Het zou me trouwens dierbaar zijn als een aantal Ijsbeertjes elkaar niet zo zaten te achtervolgen en van elke mug een olifant zouden maken.

Af en toe wat minder en niet zo fel reageren kan geen kwaad en je wat minder ergeren als men elkaar dan toch na zit te jagen kan ook geen kwaad lijkt me.

Zo en nu moet ik dan eens wat gaan schrijven over mijn LR, VV en Oase bezoekjes van de afgelopen dagen ;).

Das uiteindelijk de kern van dit mooie forum!

Picasso 1
17 november 2008, 21:50
http://www.weirdspace.dk/LuckyLuke/Graphics/DaltonBrothers.jpg

Joe Dalton, Jack Dalton, William Dalton, Avarell Dalton.

Maar wie zijn dan William en Jack Dalton :D??

Wikipedia: In the first comic, William was a master of disguise and Jack an arms maniac.

zakkenleger en rplover? master of disguise? maniac? :D

Picasso 1
17 november 2008, 21:56
Groucho Marx heeft het ooit heel mooi gezegd: I don't care to belong to a club that accepts people like me as members.

Prachtig die Groucho Marx. Hij zei ook:
"A woman is an occasional pleasure but a cigar is always a smoke"

seksenfun
17 november 2008, 22:05
Dat was mijn punt eigenlijk! Dit is toch het YBF Dalton topic voor de duidelijkheid ;)?

Om eerlijk te zijn ... . De kern, essentie van dit topic zeg maar het punt wat men wil maken daar kom ik niet zo goed achter.

Het zou me trouwens dierbaar zijn als een aantal Ijsbeertjes elkaar niet zo zaten te achtervolgen en van elke mug een olifant zouden maken.

Af en toe wat minder en niet zo fel reageren kan geen kwaad en je wat minder ergeren als men elkaar dan toch na zit te jagen kan ook geen kwaad lijkt me.

Zo en nu moet ik dan eens wat gaan schrijven over mijn LR, VV en Oase bezoekjes van de afgelopen dagen ;).

Lijkt me bijzonder slimme praat. Ik begon al te denken dat we richting www.provla.com (http://www.provla.com) opgingen. Daar vinden de mods het café-gedeelte belangrijker dan het damesgedeelte. Gevolg: nog maar weinig recensies waar je wat aan hebt (informatief). Nog minder dan bij Hookers.

Ik hoop maar dat we hier (dus toch) niet dezelfde weg opgaan ;).

bergm550
17 november 2008, 22:10

Hier ben ik het mee eens. Bij deze:

http://img138.imageshack.us/img138/4893/closed2ur0.gif

Willem2
18 november 2008, 00:27
Hier ben ik het mee eens. Bij deze:

http://img138.imageshack.us/img138/4893/closed2ur0.gif

En dat heb ik dus gedaan.

Dat is spijtig maar helaas onvermijdelijk.

PS Via interne mail kan je verder klagen. Niet op het forum AUB.