PDA

Volledige versie bekijken : Amandaboefje is jarig

seksenfun
15 november 2008, 22:18
Het is nu nog maar minder dan 1 uur verwijderd van middernacht. Nog maar minder dan een uurtje is ons boefje jarig. Ze zal er nogal een boevenfeestje van gemaakt hebben ;).

De beertjes worden hier in de bloemetjes gezet als ze jarig zijn. De dames worden vergeten. Ai, ai, ai... wat een flater toch (heren moderators, wakker tegen volgend jaar? ;))

Hoogtijd dus om Amandaboefje te feliciteren met haar verjaardag. :ola2: Happy birthday!!! :ola2:
Een jaartje ouder, maar je ziet het er niet aan. Ze blijft even jong. Wanneer ze lacht is het een schittering voor het oog. Laat dit nieuwe levensjaartje extra ook heel wat extra in je leven brengen. Laat de mindere zaakjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Knijp je ogen even goed dicht... en samen met jou hopen we dat jouw grootste wens mag uitkomen.

:knuddelz::remybussi :remybussi :remybussi :knuddelz:

Gustomass
15 november 2008, 22:38
:ola2::ola2::littleangAmanda:ola2::ola2:

Omdat velen onder ons het allerbeste voorhebben met dit schatje Amanda wil Pappi Gusto zich volledig aansluiten bij onderstaande felicitaties zo mooi opgetekend door Seksenfun.

mooier en treffender zou Gusto het niet gekund hebben......waarvoor mijn oprechte dank aan Seksenfun.

Gustomass.

Het is nu nog maar minder dan 1 uur verwijderd van middernacht. Nog maar minder dan een uurtje is ons boefje jarig. Ze zal er nogal een boevenfeestje van gemaakt hebben ;).

De beertjes worden hier in de bloemetjes gezet als ze jarig zijn. De dames worden vergeten. Ai, ai, ai... wat een flater toch (heren moderators, wakker tegen volgend jaar? ;))

Hoogtijd dus om Amandaboefje te feliciteren met haar verjaardag. :ola2: Happy birthday!!! :ola2:
Een jaartje ouder, maar je ziet het er niet aan. Ze blijft even jong. Wanneer ze lacht is het een schittering voor het oog. Laat dit nieuwe levensjaartje extra ook heel wat extra in je leven brengen. Laat de mindere zaakjes verdwijnen als sneeuw voor de zon. Knijp je ogen even goed dicht... en samen met jou hopen we dat jouw grootste wens mag uitkomen.

:knuddelz::remybussi :remybussi :remybussi :knuddelz:

Jansen
15 november 2008, 22:53
Van harte Gefeliciteerd Meisje en nog vele jaren

En dat je Jansen ook eens snel mag leren kennen:freu::freu:

sofaking
15 november 2008, 23:31
santé

http://www.grapethinking.com/wp-content/uploads/2007/12/champagne-cork-popping-photographic-print-c11967141.jpeg

Een schorpioentje. Dat zijn de beste hé. ;)

The Saint
15 november 2008, 23:32
:zauberkis:zauberkis:freu::freu::freu::zauberkis :zauberkis

gefeliciteerd

Amandaboefje
16 november 2008, 03:17
Ey Beren, Ik was vandaag lekker in de Villa en heb een gezellige dag gehad met Dupke enz enz enz.....
Bedankt voor jullie felicitaties.

Dikke kus en hopelijk tot snel in de VV

Zakkenleger
16 november 2008, 08:43
Wat Amanda hier discreet NIET vertelt is dat ze gisteren toch wel wat beertjes miste in VV. Zelfs ZL kon haar niet troosten, gelukkig waren de Belgische beren hier beter toe in staat :luvlove::smkiss::luvlove:

Anyway, niet al mijn (!) pralines in een keer opeten, en maak er een hele mooie dag van!:freu::freu::freu:

:wink:

rplover
16 november 2008, 11:19
Wat Amanda hier discreet NIET vertelt is dat ze gisteren toch wel wat beertjes miste in VV. Zelfs ZL kon haar niet troosten, gelukkig waren de Belgische beren hier beter toe in staat :luvlove::smkiss::luvlove:

Anyway, niet al mijn (!) pralines in een keer opeten, en maak er een hele mooie dag van!:freu::freu::freu:

Jij kent niks van pralines, en nog veel minder van Meiden, Zakdoeklegger.
Het leek wel of jij verliefd was op Extince :love2::luvlove::luvlove::luvlove::baeh:
(jullie analyseren wel heel erg de Meiden aanwezig in de clubs, en slaan de bal telkens volledig mis als jullie weer eens een Meid aan en grondige analyse onderwerpen:hammer:, bwah, maar een beetje pretentie moet je hebben om te overleven in de clubs, ik noem het dus zelfbehoud, en jullie komen beiden van de "neukstal" GT, dus het weze jullie bij deze dan ook vergeven:zauberkis

@Amanda, een gelukkige, en laat jouw pralines smaken, ik heb niet de intentie te zeggend at ze van mij zouden komen, heb ze gewoon gekocht bij
Leonidas, en ze zijn je gegund. En jij, tja, mag ik dat wel schrijven hier? :teuflisch

Zakkenleger
16 november 2008, 11:26
...
Het leek wel of jij verliefd was op Extince :love2::luvlove::luvlove::luvlove::baeh:
...

Nee, nee, alleen jij bent de enige ware voor mij :kotz:

(jullie analyseren wel heel erg de Meiden aanwezig in de clubs, en slaan de bal telkens volledig mis als jullie weer eens een Meid aan en grondige analyse onderwerpen:hammer:, bwah, maar een beetje pretentie moet je hebben om te overleven in de clubs, ik noem het dus zelfbehoud, en jullie komen beiden van de "neukstal" GT, dus het weze jullie bij deze dan ook vergeven:zauberkis
...

Na 'heel erg' ben je het woord 'goed' vergeten:rofl:. Het zij je vergeven. ;). En over de bal misslaan zullen we het maar niet hebben in dit mooie Amandadraadje :rolleyes:

rplover
16 november 2008, 11:29
Nee, nee, alleen jij bent de enige ware voor mij :kotz:

Na 'heel erg' ben je het woord 'goed' vergeten:rofl:. Het zij je vergeven. ;). En over de bal misslaan zullen we het maar niet hebben in dit mooie Amandadraadje :rolleyes:
Je mag, maar haal er dan onmiddellijk je tweelingsbroer bij, of je druipt weer af voor 35 dagen van het forum, om springlevend terug te komen. De hoogste eer die je kan halen? :teuflisch:D;)

kwikmetkwak
16 november 2008, 11:37
Er komt een dag des oordeels, afgekondigd door Onze Lieve Heer :green_smi.
Een dag waarop RP's pik alleen nog maar praline-vloed zal spuiten :teuflisch.
Lekker? Ik weet het niet.

Mensen zijn niet omkoopbaar met pralines.

Gustomass
16 november 2008, 11:46
........hoe hoognodig is een nieuw forum voor dit soort "berichten".
Oftwel hoe zelfs een goed bedoeld en mooi draadje voor een jarige dame binnen enkele uren wordt verkracht.... Chapeau "heren" .:mad::mad::mad::mad::mad

Gustomass

foots
16 november 2008, 11:58
Heren, beren,

Tja het is natuurlijk even slikken voor de Amandaboefje liefhebber, maar ik vertel jullie het volgende feit.

Ik heb afgelopen vrijdag echt een hele tijd met Amanda en Sonja geouwehoerd en precies om 00:02 zag ze op mijn horloge dat ze 26 jaar was geworden.

IK WAS DE EERSTE DIE HAAR FELICITEERDE EN DRIE KUSSEN GAF !!! :thefinger:D:teuflisch

Kortom steek die electronische felicitaties maar in je :moon:

Amanda je bent raarste aziat die ik ooit heb ontmoet, indisch van buiten, ras NL-er van binnen. Ik moet er waarschijnlijk gewoon aan wennen en met de gesprekken heb je zeker ook mijn sympatie gewonnen.

Amanda nog heel veel jaren !

Groet, Foots :wink:

rplover
16 november 2008, 12:00
........hoe hoognodig is een nieuw forum voor dit soort "berichten".
Oftwel hoe zelfs een goed bedoeld en mooi draadje voor een jarige dame binnen enkele uren wordt verkracht.... Chapeau "heren" .:mad::mad::mad::mad::mad

Gustomass
Problemen, Gusto? Gooi ze vooral in de groep, en vooral een topic opstarten waar je het hele forum op zijn kop zet, en dan roepend at dit moet stoppen.
Hoe hypokriet kan je zijn? is er gisteren iets gebeurd waar je geen weet van hebt, en waar je je moet op afreageren?:confused:
Had je er gewoon bij moeten zijn, Amanda was lekkerder dan ooit :D

rplover
16 november 2008, 12:03
Er komt een dag des oordeels, afgekondigd door Onze Lieve Heer :green_smi.
Een dag waarop RP's pik alleen nog maar praline-vloed zal spuiten :teuflisch.
Lekker? Ik weet het niet.

Mensen zijn niet omkoopbaar met pralines.
Ik koop geen mensen om met pralines, Kwakjesloze Eend :D
ik geef ze omdat ik om mensen geef, en ze er een plezier mee kan doen. Maar dat begrijp jij niet. Meestal geef ik die pralines zelfs op het einde van de avond aan de Meiden, om ze om te kopen voor een volgende bezoekje :hammer:
Moet jij weten aan wie ik gisteren pralines heb uitgedeeld? En op mijn feestje ook? :D

kwikmetkwak
16 november 2008, 12:12
Gusto, jij houdt van zuivere, ontopic verhandelingen. Jouw recht.
Maar er zijn talloze topics waar af en toe goed gezaagd wordt, vaak op de man (niet nieuw dus als phenomeen). Dit is grote mannensport. Daar moet je ook tegenkunnen.

Zolang in het echte clubleven de beren nog gezamenlijk honing eten met elkaar, moet je het gezaag met het nodige korreltje zout nemen.

Dat ik een irriterende lul ben (bij vlagen dan), weet ik zelf ook wel.
Daar kan ik niets aan doen :hah:.

kwikmetkwak
16 november 2008, 12:18
Moet jij weten aan wie ik gisteren pralines heb uitgedeeld? En op mijn feestje ook? :D

Ja, graag.

rplover
16 november 2008, 12:45
Ja, graag.
Gisteren aan Amandaboefje (haar verjaardag) en tegen sluitingstijd aan Sofia, mijn toekomstige vrouw.
Op mijn verjaardag aan IEDEREEN die aanwezig was, bekenden en onbekenden, ze zijn dus allemaal omgekocht en van allen krijg ik nu vriendschap, en dat voelt goed :D
Nog wat weten van me? Vraag maar op... je teller loopt trouwens op, en nog steeds geen kwakje, blijven dus vooral windeieren van je hier, niet geschoten is niet raak, remember .....:teuflisch

liefhebber
16 november 2008, 13:37
Kan er geen nieuw topic aangemaakt worden:

"Gebral, speciaal voor diegene die het effe nodig hebben"
"Beledigen, voor beren, door beren"
"Hakkuhhh, omdat het moet kunnen"
"Natursekt, maar dan anders...(lees - afzeiken voor diehards)"

zoals we al het topic "Geleuter" hebben......

MOET er nu in IEDER topic kissebis van ieder keer dezelfde beren te lezen zijn?!

Een BEETJE moe word ik er wel van.
Het forum loopt vol met cryptische omschrijvingen en linkjes naar oude berichten waar beren vroeger iets anders hebben gezegd ("Ja, maar toen...")
(alsof de bewuste "verwijzers" zelf altijd zo consequent zijn!, pffff -people change, live with it!)

MANNEN en BEREN, can't we all just live together......
De lol raakt eraf, jullie punt is gemaakt! het is ECHT IEDEREEN duidelijk;
IEDER van jullie wil geen streep onderdoen in anderen afzeiken en zichzelf omhoog schrijven....
Doe dat effe ergens anders, PPPPLLLLEASE!!

Het is gewoon een farce, als jullie elkaar in de club zien is het "ouwe jongens krentebrood" maar zodra er hier op het forum geschreven word lijkt het wel of jullie mekaar de koppen in elkaar willen slaan - ZO fanatiek
(als jullie zo in de clubs waren geweest hadden jullie allang op straat gestaan -met of zonder notartzt!)

Wees effe wat minder egoistisch en denk ook effe aan de beertjes die naar hier komen om over de vrouwen en clubs te lezen....
(lees - schrijf het forum NIET kapot!!)

Groeten, Liefhebber (die nu een man of 5 op z'n ignorelijst gaat zetten, dat ruimt flink op in de berichten -dus niet zeuren dat ik NIET reageer!)

@Willem2
Wis aub effe wat berichten van die NS-junkies (afzeikers).
Normaal zeg ik "laat maar staan" maar teveel van dit soort berichten haalt het nivo en doel van het forum FLINK onderuit!
Of misschien nog beter: AL die berichten consequent naar het nieuwe topic verplaatsen (dan blijft de rest schoon -dat doen ze op de Duitse fora met reclameuitingen, werkt aardig!)

rplover
16 november 2008, 13:53
En jij verzeikt zo ook mee Amanda's topic ;)
Wat is eigenlijk uw punt, Liefhebber? Dat je dat gezever niet wil lezen?
Doe dan je ogen dicht, en lees ze niet. Sla ze over, of is dat zo moeilijk voor je?
Ik vraag dan ook niet aan Willem2 om dit op te schonen (mag uiteraard wel), maar ik vraag aan je enkel te lezen en enkel te reageren waar jij op wil reageren. De rest negeren, niet lezen, maar dat is moeilijk, ik noem het gezonde nieuwsgierigheid, maar dan moet je door die hoop onzin je ook niet uit je humeur laten brengen. Lees het en slik, of negeer het, en klik niet met die muis. Moeilijk he :teuflisch
En blijkbaar doe je goed mee met de relschoppers, je schreeuwt precies naar meer:zauberkis
Mannen en beertjes die enkel over vrouwen lezen en geen gezever willen lezen, die lezen toch gewoon de topics van de Meiden zelf. En als je daar niet tegen wat gezever en flauw gelul kan, en ik van in herhaling, is er iets mis met je gevoel voor humor, en met je relativeringszin. We zitten hier op het "algemene" gedeelte, en dat is voor zaken waar we onze eieren (windeieren of niet) over andere dingen kwijtwillen. Leuk toch, neen? Niet lezen dan.
Dat er mensen zouden wegblijven, klopt. Dat hierdoor het forum levendig wordt, en er veel meer mensen een kijkje komen nemen, klopt echter ook.

Het wordt een moeilijke beslissing voor de moderators, indien ze beslissen heel kordaat op te treden, verliezen ze een pak "veelschrijvers", die ook "veelzeikerds" zijn, en dan blijven de Liefhebbers, die graag lezen over. En wat gaan ze dan lezen? 85 percent van dit forum schrijft niet eens, een een forum zonder schrijvende beertjes (wel of geen gezeik) is een dood forum.

Picasso 1
16 november 2008, 14:03
Wees effe wat minder egoistisch en denk ook effe aan de beertjes die naar hier komen om over de vrouwen en clubs te lezen....

Laat die beertjes zelf minder egoistisch zijn (veel opnemen, niks bijdragen), en door hun eigen bijdrages het forum mede vorm te geven zoals ze het zelf graag zouden willen zien.

seksenfun
16 november 2008, 14:25
We zitten hier op het "algemene" gedeelte, en dat is voor zaken waar we onze eieren (windeieren of niet) over andere dingen kwijtwillen. Leuk toch, neen?

Ik volg je rplover, hoe raar dat ook mag klinken, maar niet zonder addertje onder het gras :thefinger. Men begint geen stront te leggen op een mooie verjaardagattentie-topic, als je een beetje respect hebt voor Amanda ;).

Stiffmaster
16 november 2008, 15:42
Wel Amandaboefje, alsnog van harte gefeliciteerd :happybirt :happybirt

we hebben even op 4 oktober met elkaar gesproken, als ik me tenminste niet vergist, ik hoop dat je een betere dag heb mogen beleven dan al die lulverhalen die ik onder jouw topic heb mogen aanschouwen, maar ja ieder zijn meug :cool::cool:

sofaking
16 november 2008, 15:56
En jij verzeikt zo ook mee Amanda's topic ;)
Wat is eigenlijk uw punt, Liefhebber? Dat je dat gezever niet wil lezen?
Doe dan je ogen dicht, en lees ze niet. Sla ze over, of is dat zo moeilijk voor je?
....
Allez hop ik reageer ook maar eens (tegen mijn zin)
Wat rplover hierboven zegt vind ik echt absurd. Dus als iemand een topic komt verneuken mag niemand daarop reageren want dan doen ze mee aan de verneukerij ?
Normaal gezien vind ik een steekspelletje met originele repartees ook leuk om te lezen en ik hoop dat die er blijven.
Maar wat zich nu lijkt af te spelen is een kliekje dat onderling over hetzelfde (non)-event zit te debatteren in een heel pak topics.
Even terug naar de basics.
Een forum is een publieke plaats waar honderden gebruikers meelezen en schrijven.
Voor interne privé-debatten is zo'n forum niet de ideale plaats. Dat zo'n debatten regelmatig toch voorkomen is normaal en onvermijdelijk en ik denk niet dat er veel zijn die zich daaraan storen.
Als de ons-kent-ons kliekjes echter een beduidend aantal topics overnemen dan is het niet zo leuk meer en vind ik het normaal dat er reactie komt.
In plaats van verontwaardigd en uitdagend te reageren in de trand van "wij doen hier toch waar we zin in hebben ?" zouden jullie beter toch eens nadenken over de grond van die kritiek en de eventuele schade die jullie kunnen toebrengen aan het forum (om nog te zwijgen over het extra werk voor de moderators)

Waarom niet gewoon in één topic voortbomen als je echt moet, of wat is juist de bedoeling om dezelfde blabla te gaan schrijven in vijf of zes of wie weet hoeveel topics ?

Goedemorgenallemaal
16 november 2008, 15:58
was het nou in sans of in de villa, het werd eerst aangekondigd als in de sans en nu lees ik alleen maar vv

Zakkenleger
16 november 2008, 19:27
was het nou in sans of in de villa, het werd eerst aangekondigd als in de sans en nu lees ik alleen maar vv

De aankondiging was voor SS, de uitvoering in VV ;)