PDA

Volledige versie bekijken : Michaela



Freddy_K
16 november 2008, 09:05
opnieuw wat reclame maken voor DV.

Kwam laat in de middag aan. Had vorige week zo'n heel mooi Turks uitziend meisje gezien maar wist haar naam niet en navraag via telefoon leverde niet veel op. Op de gok heengegaan. Ze was er niet helaas.

Onder de douche stond ik samen met een klein lekker blond meisje van een jaar of 20. Toen ik boven ging zitten kwam ze metteen bij me zitten. Heb echter vriendelijk bedankt. Aan de bar zag ik een bloedmooi meisje kletsen met Eve. Had mijn zinnen op haar gezet totdat Michaela naar mij toekwam, naast mij ging zitten en haar armen om mij heen sloeg. Micheala is een heerlijk vol meisje met een lief kopje mmmmm. Minder mooi als dat andere meisje aan de bar maar ze zag er heerlijk uit, mooie zachte huid en ze rook erg lekker en ik kon haar niet wegsturen. Nadat ze van mij een piccolo a 25 euro had losgepeuterd naar boven gegaan. Zonder hakken zag ze er iets minder indrukwekkend uit maar het blijft een lekker dingetje. Ook was ze op de kamer minder aanhankelijk als dat ze beneden was. Ze deed wel PZC maar gebruikte zo'n hygienisch vochtig tissue die ze continue bij de hand hield. Soms heb je van die meisjes die dat doen en dat is niet een erg opwindende ervaring. Na 20 min stond ik alweer beneden af te rekenen. Kortom, een iets mindere ervaring maar niet slecht.

Ik vind het wel opvallend hoeveel mooie meisjes hier werken. Er zijn er dus niet heel veel tegelijk maar ze zijn bijna allemaal aantrekkelijk en vrij jong. Verder kan ik vermelden dat het personeel naar mij toe kwam om te vragen of ik eten wilde bestellen. Dat is dus ook mogelijk in DV.

DV is dus een perfecte tent om heen te gaan als je op zoek bent naar jonge mooie meiden :p

fotos van Micheale (ze is 22 jaar niet 20):

http://dv.erovice.com/?job=girls&search=&subjob=details&id=219

blauwebeer
16 november 2008, 09:11
Nadat ze van mij een piccolo a 25 euro had losgepeuterd naar boven gegaan.
Blauwebeer wil deze tent ook wel eens bezoeken, maar heeft een hekel aan vrouwen die constant om extra's liggen te jengelen.
Klopt het dat dit bij DV de gewoonte is? :huch:


Blauwebeer :wink:

Freddy_K
16 november 2008, 09:21
Blauwebeer wil deze tent ook wel eens bezoeken, maar heeft een hekel aan vrouwen die constant om extra's liggen te jengelen.
Klopt het dat dit bij DV de gewoonte is? :huch:


Blauwebeer :wink:


ik ben nu 3 keer daar geweest en alleen Eve begon hier niet over. Denisa en Michaela vroegen ernaar. Het is denk ik een beetje een sport voor die meisjes om zoveel mogelijk los te peuteren van een klant. Ik ben er ook niet erg dol op en ga het voortaan niet meer doen. Michaela was echter zo enthousiast en wist een stemming te creeren zodat ik er op in ben gegaan. Ze is een loedertje mmmmmm, ze deed dat erg goed :p