PDA

Volledige versie bekijken : Rebecca (Roemeens)



foots
16 november 2008, 17:44
Heren, beren,

Vrijdag was ik ik de VV en ik had tot 12 uur met Sonja en Amanda gekletst. Toch wil ik nog wat avondgymnastiek doen dus ik ging naar de bar. Even rondgekeken en ik wist het gewoon nog niet. Maar ik wilde toch, dan nog maar een keer rondkijken. Helaas zag ik niet de je van het, dan maar een 2e keus.

Ik zag een blonde dame, niet te groot, zitten met een lieve lach. Daar maar eens op af dacht ik dan maar. De dame kwam uit Roemenie (wie niet ?, ja de bulgaarse) en had 3 jaar in Spanje gewerkt. En ze vroeg om champagne, nou die lust ik niet en ik wentelde in mijn geilheid gelijk een wedervraag toe van in de zin van dat ik liever naar de kamer ging. Ik had beter moeten weten na de champagnevraag, wat een stomme geile eikel ben ik toch, ik lijk wel een beginneling.

Kortom ze ging een sleutel halen en ik zei ik ga nog even douchen. Nee, daar was geen tijd voor zij ze :confused::confused: want het was al half 1en het kon ook op de kamer. Nou wij naar het geweldige kamer 12, in de befaamde keldergebied. Natuurlijk geen douche !
Afijn dan maar zo, is niet mijn probleem zal ik maar zeggen. De dame kleede zich uit en ik herinner me niet eens meer of we gekust hebben, zal wel niet en anders was het niet de moeite waard.

Het pijpen was met condoom en daarbij ging ze over mijn buik heen hangen met het gezicht naar mijn voeten, daar heb ik toch zo een hekel aan. Mocht ook niet lang duren, 2 minuten of zo toen ging ze voor reverse cowgirl en na mijn enorme geilheid weer verschoten te hebben, was het al met al wellicht al weer 10 minuten later.

Toen ik weer terug kwam kreeg ik na het afrekenen nog een kusje dat weet ik nog wel. Daarna in de bar nog even gekletst met Picasso, hij had ook met deze mevrouw gepraat in het Spaans en ook hij had de champagne vraag gehad. Slim als een ervaren ijsbeer had hij deze ijsberg gemeden en dat is eigenlijk wat ik iedereen aan kan raden.

Groet, Foots :wink:

Pistol Pete
20 december 2008, 21:24
Ik ben vorige week ook met deze dame op de kamer geweest, aangemoedigd door graaf die een 'folie a quatre' voorstelde. Toen de koppeling met de vriendin van Rebecca mislukte en ik al afspraken gemaakt had met rebecca was de point of no return al bereikt. Rebecca ziet er erg apetijtelijk uit. Lacht weinig, loopt meestal rond met het gezicht strak in het gelid.
Ik herken wel het een en ander van de recensie van Foots hierboven maar ik denk dat Rebecca toch wel is vooruitgegaan in kwaliteit. Pijpen gaat inmiddels ook zonder maar ze houdt wel een papieren doekje bij de hand. Kussen kan maar alleen kort op de lippen. Vingeren is verboden en beffen kan wel maar ze houdt er niet van en dat is te merken. Heb het maar bij een half uurtje gelaten.
Typerend en herkenbaar is dat ze nog steeds probeert een champagne te scoren. Ik weigerde (uiteraard). Toen ik later die avond wel champagne (moest) bestellen vanwege mijn sessie in de jacuzi met Andrea kwam uitgerekend Rebecca achter me staan toen de champagne werd klaar gezet. Even dacht ze dat het voor haar was, want ik had haar gezegd dat ik alleen after the sex champagne bestel (ter afwimpeling) en dus eerst naar de kamer wou. Toen ze door had dat de champagne niet voor haar was maar voor Andrea liep ze (kwasi?)verontwaardigd weg. Het kan aan mij liggen maar ik heb elke keer als ik haar zie in de Villa het idee dat ik haar sindsdien niet meer hoef te benaderen voor een kamersessie. De kamersessie was overigens niet geweldig dus ik zou toch al niet meer op herhaling gaan.