PDA

Volledige versie bekijken : Wat doe je met je vrouw thuis ?



foots
16 november 2008, 20:29
Heren, beren,

1. Ik laat ze werken en koken, doet ze nog wat nuttigs
2. Wilde sex en ik spuit haar vaak in haar bek
3. Gewone sex, voor mijn conditie, voor leuke gevarieerde sex ga ik naar een club.
4. Ik wil er van af maar zie op tegen de alimentatiekosten
5. Ik hou van haar, maar ook van zoveel anderen.
6. ..............( vul zelf maar in)

Nou ik steek zelf maar van wal; ik heb geen vrouw wel een vriendin, maar dat is 11.000 km verderop.
Als ze bij mij thuis is geldt:
1 wel alleen thuis werken, 3 en 5 gelden voor mij ook.
2 mag ik niet.

Misschien kan een Mod mij helpen om dit in equette formaat te doen.

Groet, Foots :wink:

Jansen
16 november 2008, 23:14
Bedoel je soms :
Wat doe ik met jouw vrouw thuis; Neuken natuurlijk en praten over jouw :rofl:


wat doe jij met mijn vrouw thuis?

Toppie
16 november 2008, 23:40
Wat ben jij toch een nieuwsgierig beertje :). Ik ben een hufter dus vul zelf maar in....

foots
17 november 2008, 08:32
@bovenstaanden,

Jansen; Ik heb geen vrouw thuis, dus Jansen naait alleen in de lucht en praat daar graag over :confused:

Toppie33; Hufter, nou dan spuit je ze thuis in de bek en in de club durf je ze niet aan te spreken. Als ze je vragen durf je geen nee te zeggen en laten ze je een uur lang beffen en mag je nog een fooi geven ook.

Sorrie ben een beetje narrig, heren ! Heb te weinig gehad denk ik.

Groet, Foots :wink:

Toppie
17 november 2008, 09:11
Als ze je vragen durf je geen nee te zeggen en laten ze je een uur lang beffen en mag je nog een fooi geven ook.


Nou zeg toch zelf: Toppie de Onbaatzuchtige! of zoals Sickboy in zijn indianentaal zou zeggen: Hij die Onbaatzuchtig is! ;)

rplover
17 november 2008, 11:28
Foots, je bent een zwijn, maar dat wist je uiteraard al :teuflisch
Je opmerkingen, "en je houdt van zovele anderen" ??? :eek:
Weet ze dan van je bezigheden, en vindt ze het ok? :hammer:
Of is ze gewoon je meid (met een kleine m, of lees slavinnetje) in keuken, huis, tuin en bed? :D

Foei foei foei, ze moesten je aan de paal nagelen in de Villa en je eens goed bewerken, als verdiende straf, terwijl Asha mij kust :thefinger

Ikzelf, ik ben van het principe "no woman no cry", omdat ik geen enkele vrouw kan houden liggen, of ik moet haar vastbinden :sleep:

Die vrouwen thuis, in het algemeen? Ik maak daar zware bedenkingen bij...

foots
17 november 2008, 11:44
Beste Rplover,

Ja ik weet ik ben een varken, maar wist je ook dat varkens zich concentreren op de belangrijke dingen des levens.
Vast nooit op gelet, RP, maar heb je er laatst nog een varken zien werken ?

Nee, varkens concentreren zich op eten, slapen en voortplanten. Dat voortplanten doen ze ook niet romantisch dat maakt ze niets uit waar en wanneer en met welk ander zwijn.

Kortom ik vind het een compliment, want het geeft aan dat ik mij bezig houd met mijn "core business" en niet met details.

Maar weer even "on topic". Mijn vriendin houdt van koken, schoonmaken en tuinieren, eerst dacht ik wat saai ongeveer 2 seconden en toen dacht ik droom dit is perfect !

Eh en ja mijn vriendin weet dat ik regelmatig in de club kom. In de Philipijnen waar zij woont ben ik ongeveer 6 weken van de 7 weken vakantie in de club geweest, net als haar oom. Ze vind het niet leuk, maar accepteerd dat mannen dit wel leuk vinden en ze zegt als je mij maar geen ziektes geeft.

Aardige meid he, daarom hoeft ze van mij ook geen NL-se vriendinnen te krijgen, of Belgische. Die bemoeien zich overal mee en keuren haar hobbies en mijn leefstijl af. Belachelijk laat ze zelf eens kijken naar hun eigen moraal !

Groet, Foots :wink:

Wigwam3
17 november 2008, 12:07
Je bent net als mijn vader.Die bedroog mijn Moeder ook steeds.Gelukkig is hij nu de /pijp\uit en uitgepijpt geneukt en gegokt.En zo denk ik over mijn vader zaliger.
Hij was een beest eerste klas.

rplover
17 november 2008, 12:44
Je bent net als mijn vader.Die bedroog mijn Moeder ook steeds.Gelukkig is hij nu de /pijp\uit en uitgepijpt geneukt en gegokt.En zo denk ik over mijn vader zaliger.
Hij was een beest eerste klas.
How how how, hoe vijandig..... we zitten hier wel op een hoerenloperssite, en we neuken ons bijna allemaal verrot, jij zit hier toch ook :wand:
Hiervoor je vader uitschelden, dat doe je beter op zijn graf, en vooral eens denken wat voor goeds die mens je heeft bijgebracht (opvoeding, taalgebruik en zo ;))
En dit ventileren naar het "aardige zwijn" Foots is wat teveel van het goede, als je 't mij vraagt :eek:

foots
17 november 2008, 12:47
@wigwam3,

Nou ik heb eens wat eerder van je gelezen, was inderdaad niet erg fris die pa van je.

Ik ben echter toch heel wat anders, ik zorg zelf voor 2 kinderen en mijn ex ging vreemd. Ik rook niet, ik drink niet, ik gok niet, ik doe geen drugs of medicijnen. Nee ik ben eigenlijk een hele nette en aardige vent. Ik ben echter behoorlijk tereurgesteld in het NL se rechtsysteem bij mijn scheiding, daardoor ben ik zo verrekte scherp geworden in mijn bewoording.

Daardoor laat ik me door niemand meer binden (bindingsangst) en zeker niet middels een trouwcontract. Als mijn vriendin in België is zal ik nog wel eens komen naar de club, want ze gaat nog wel eens een weekend naar haar zus. Dat vind ze niet leuk, maar ze zegt dat dit bij mannen hoort en heeft er vrede mee.

Maar het topic gaat nu alleen maar over mij en ik was nou net zo benieuwd naar de keuzes van iemand anders. Als je nog vragen aan mij hebt stel ze in de club en houd het topic voor de keuzes van de andere beren.

Groet, Foots :wink:

PS. Wigwam, en mocht je meer informatie willen hebben dan heb ik nog een hele website met leesvoer voor je het is http://holland-philippines.info
Daar kun je een hele avond mee vooruit en deze meneer vertelt je alles ook in harde bewoording, maar dan ook echt alles over NL en de Philipijnen. Leuk is het dan ook om te weten dat mijn vriendin van een varkensboerderij komt en geen bargirl is en daar ben ik heel erg blij mee. Zoals je ook al anderen op deze site hoort zeggen, begin NOOIT een relatie met een DVP.

Wigwam3
17 november 2008, 13:16
@wigwam3,

Nou ik heb eens wat eerder van je gelezen, was inderdaad niet erg fris die pa van je.

Ik ben echter toch heel wat anders, ik zorg zelf voor 2 kinderen en mijn ex ging vreemd. Ik rook niet, ik drink niet, ik gok niet, ik doe geen drugs of medicijnen. Nee ik ben eigenlijk een hele nette en aardige vent. Ik ben echter behoorlijk tereurgesteld in het NL se rechtsysteem bij mijn scheiding, daardoor ben ik zo verrekte scherp geworden in mijn bewoording.

Daardoor laat ik me door niemand meer binden (bindingsangst) en zeker niet middels een trouwcontract. Als mijn vriendin in België is zal ik nog wel eens komen naar de club, want ze gaat nog wel eens een weekend naar haar zus. Dat vind ze niet leuk, maar ze zegt dat dit bij mannen hoort en heeft er vrede mee.

Maar het topic gaat nu alleen maar over mij en ik was nou net zo benieuwd naar de keuzes van iemand anders. Als je nog vragen aan mij hebt stel ze in de club en houd het topic voor de keuzes van de andere beren.

Groet, Foots :wink:

PS. Wigwam, en mocht je meer informatie willen hebben dan heb ik nog een hele website met leesvoer voor je het is http://holland-philippines.info
Daar kun je een hele avond mee vooruit en deze meneer vertelt je alles ook in harde bewoording, maar dan ook echt alles over NL en de Philipijnen. Leuk is het dan ook om te weten dat mijn vriendin van een varkensboerderij komt en geen bargirl is en daar ben ik heel erg blij mee. Zoals je ook al anderen op deze site hoort zeggen, begin NOOIT een relatie met een DVP.

Sorry dat ik me zo liet gaan .Maar soms heb ik van die dagen dat alles op me afkomt.Dan haat ik getrouwde mannen die dit doen.Maar er kunnen soms ook andere oorzaken voor zijn.Nogmaals Foots sorry....sorry:wink:

Wigwam3
17 november 2008, 13:30
How how how, hoe vijandig..... we zitten hier wel op een hoerenloperssite, en we neuken ons bijna allemaal verrot, jij zit hier toch ook :wand:
Hiervoor je vader uitschelden, dat doe je beter op zijn graf, en vooral eens denken wat voor goeds die mens je heeft bijgebracht (opvoeding, taalgebruik en zo ;))
En dit ventileren naar het "aardige zwijn" Foots is wat teveel van het goede, als je 't mij vraagt :eek:

Mijn vader heeft me niks geleerd.Ik heb hem amper gekend. Hij was immers nooit thuis of hij was bezopen.Maar ook tegen jou zeg ik sorry dat ik me zo liet gaan.Ik heb soms van die dagen dat je echt met de kop tegen een muur loopt.:wand:

rplover
17 november 2008, 14:07
Mijn vader heeft me niks geleerd.Ik heb hem amper gekend. Hij was immers nooit thuis of hij was bezopen.Maar ook tegen jou zeg ik sorry dat ik me zo liet gaan.Ik heb soms van die dagen dat je echt met de kop tegen een muur loopt.:wand:
Een sorry is niet nodig.
Welkom in de harde wereld van de hoerenlopers;)
Kijk, Wigwam3, het is heel simpel, mensen maken fouten, daarom zijn het mensen.
Aan jou om te leren van de fouten die je thuis hebt gezien, aan jou om beter, of laat ons stellen anders te doen. Met verwijten (en hiermee verwijt ik jou echt niks) kom je niet vooruit. Probeer de goede dingen van het leven te onthouden, ook al zie je weinig goeds in je vader zaliger, heeft hij je moeder gekwetst, het is zo, en niets kan dat veranderen.
Ook hij was maar een mens, en ook hij maakt fouten.

Soms heb ik ook van die dagen dat ik getrouwde mannen hier op deze site verafschuw, dat ik hen zou willen uitschelden voor al wat lelijk is, maar achter ieder van hen schuilt een eigen verhaal.
Achter ieder van ons schuilt een eigen verhaal, andere drijfveren, andere redenen waarom we uiteindelijk hier op deze site zitten.
Ik ben niet beter dan jou, ik durf zelfs niet te beweren dat ik beter ben dan je vader, het zou te pretentieus van mezijn dat nog maar te willen denken.
Wat ik wel goed weet, in het leven draait alles om geven en nemen, en vooral, om het koesteren van de mooie momenten, zowel in het clubleven als in het leven buiten de clubs.
Ik hoor hier velen al denken, och, die onnozelaar van een relnicht, dit is het echte leven niet, dit is maar een verzetje. Wel, ik kan je zeggen, dat dit voor een overgroot deel van de mannen op het forum wel het echte leven is, deel uitmaakt van hun dagelijks bestaan, dat dit voor de Meiden keiharde realiteit is. En ja, er gaan families aan kapot, maar ik ben ook niet zo idioot te denken dat iedere gehuwde hoerenloper slecht is. En dat de fout altijd bij de hoerenloper in kwestie ligt....
Neen, het ligt een stuk moeilijker, en ieder doet uiteindelijk wat hij wil, zolang je met jezelf kan leven, goed bent voor moeder de hen thuis, of Foots voor zijn Philippijnse slavin:D, voor de kids, en heel erg lief voor de Meiden in de clubs (stuk voor stuk vriendinnen van iemand, en velen zelf moeder) is er weinig mis met naar de hoertjes te lopen.
En het is heel mooi als je kan vergeven in het leven, vergeten hoeft niet, je moet dingen onthouden, om uit die fouten te leren, maar iemand anders, en jezelf iets kunnen vergeven is het allermooiste op aard dat er bestaat (naast iemand omkopen met chocolade uiteraard:teuflisch).

Wat ik eigenlijk wou zeggen, leef, neuk, maak plezier, en neem vooral een voorbeeld aan wie je zou willen zijn, en laat je nooit leiden door anderen, laat je niet beïnvloeden, leef, geniet, geniet en leef.
En heel soms mag je eens stilstaan bij de Meiden, de families van de Meiden, het lot van hen die thuis achterblijven. Maar laat het je leven niet leiden, of je leven wordt een lijdensweg.
Denk aan het goede, als is dat maar één klein dingetje, dat je vader je ooit heeft gegeven, en koester dat in je geheugen. Het zal veel makkelijker zijn vrede te nemen met hem op die manier.


En ja, ook ik heb je veel te hard aangepakt, mijn oprechte excuses daarvoor. als ik zwaar in de fout ga, ben ik best bereid dat openlijk op het forum te zetten. Mijn oprechte excuses, en Sofia1 mag wraak op me nemen daarvoor :hammer:

Gegroet, Wigwam, en geniet van dit forum, en van je ijsberenleven, het is keihard maar ook keitof ;)

foots
17 november 2008, 14:19
Beide heren,

Genoeg excuses, voor mij was dat al duidelijk bij mijn antwoord.

terug naar de vraag, Wat doe je met je vrouw thuis ?

1. Ik laat ze werken en koken, doet ze nog wat nuttigs
2. Wilde sex en ik spuit haar vaak in haar bek
3. Gewone sex, voor mijn conditie, voor leuke gevarieerde sex ga ik naar een club.
4. Ik wil er van af maar zie op tegen de alimentatiekosten
5. Ik hou van haar, maar ook van zoveel anderen.
6. ..............( vul zelf maar in)

Nou ik steek zelf maar van wal; ik heb geen vrouw wel een vriendin, maar dat is 11.000 km verderop.
Als ze bij mij thuis is geldt:
1 wel alleen thuis werken, 3 en 5 gelden voor mij ook deels. Ik hou alleen van haar, maar ik mag ook graag uit de bol gaan met een DVP.
2 mag ik niet, komt misschien nog, zou jammer zijn, want dan zie ik sommige aardige beren niet meer.

Maar als ze er niet is ga ik helemaal los, want ik wordt compleet gestoord van alle frustraties die ik de hele dag opkrop van NL, rechtsysteem, vervelende zeuren, ieder die weer wat anders wil, etc. etc.
Misschien kan een Mod mij helpen om dit in equette formaat te doen.

Groet, Foots

rplover
17 november 2008, 14:28
Beide heren,

Genoeg excuses, voor mij was dat al duidelijk bij mijn antwoord.

terug naar de vraag, Wat doe je met je vrouw thuis ?

1. Ik laat ze werken en koken, doet ze nog wat nuttigs
2. Wilde sex en ik spuit haar vaak in haar bek
3. Gewone sex, voor mijn conditie, voor leuke gevarieerde sex ga ik naar een club.
4. Ik wil er van af maar zie op tegen de alimentatiekosten
5. Ik hou van haar, maar ook van zoveel anderen.
6. ..............( vul zelf maar in)

Nou ik steek zelf maar van wal; ik heb geen vrouw wel een vriendin, maar dat is 11.000 km verderop.
Als ze bij mij thuis is geldt:
1 wel alleen thuis werken, 3 en 5 gelden voor mij ook.
2 mag ik niet.

Misschien kan een Mod mij helpen om dit in equette formaat te doen.

Groet, Foots
Foots, read the fucking manual :eek:
En, wil je het in een enquete of volgens etiquette? :hammer:

:wink:

Toppie
17 november 2008, 14:41
Soms heb ik ook van die dagen dat ik getrouwde mannen hier op deze site verafschuw, dat ik hen zou willen uitschelden voor al wat lelijk is, maar achter ieder van hen schuilt een eigen verhaal.
Achter ieder van ons schuilt een eigen verhaal, andere drijfveren, andere redenen waarom we uiteindelijk hier op deze site zitten.
Ik ben niet beter dan jou, ik durf zelfs niet te beweren dat ik beter ben dan je vader, het zou te pretentieus van mezijn dat nog maar te willen denken.
Wat ik wel goed weet, in het leven draait alles om geven en nemen, en vooral, om het koesteren van de mooie momenten, zowel in het clubleven als in het leven buiten de clubs.
Ik hoor hier velen al denken, och, die onnozelaar van een relnicht, dit is het echte leven niet, dit is maar een verzetje. Wel, ik kan je zeggen, dat dit voor een overgroot deel van de mannen op het forum wel het echte leven is, deel uitmaakt van hun dagelijks bestaan, dat dit voor de Meiden keiharde realiteit is. En ja, er gaan families aan kapot, maar ik ben ook niet zo idioot te denken dat iedere gehuwde hoerenloper slecht is. En dat de fout altijd bij de hoerenloper in kwestie ligt....
Neen, het ligt een stuk moeilijker, en ieder doet uiteindelijk wat hij wil, zolang je met jezelf kan leven, goed bent voor moeder de hen thuis, of Foots voor zijn Philippijnse slavin:D, voor de kids, en heel erg lief voor de Meiden in de clubs (stuk voor stuk vriendinnen van iemand, en velen zelf moeder) is er weinig mis met naar de hoertjes te lopen.
En het is heel mooi als je kan vergeven in het leven, vergeten hoeft niet, je moet dingen onthouden, om uit die fouten te leren, maar iemand anders, en jezelf iets kunnen vergeven is het allermooiste op aard dat er bestaat (naast iemand omkopen met chocolade uiteraard:teuflisch).

Wat ik eigenlijk wou zeggen, leef, neuk, maak plezier, en neem vooral een voorbeeld aan wie je zou willen zijn, en laat je nooit leiden door anderen, laat je niet beïnvloeden, leef, geniet, geniet en leef.
En heel soms mag je eens stilstaan bij de Meiden, de families van de Meiden, het lot van hen die thuis achterblijven. Maar laat het je leven niet leiden, of je leven wordt een lijdensweg.
Denk aan het goede, als is dat maar één klein dingetje, dat je vader je ooit heeft gegeven, en koester dat in je geheugen. Het zal veel makkelijker zijn vrede te nemen met hem op die manier.



Jezus RP, krijg zelfs een brok van jou in mijn keel en dat is geen praline ;)

Stiffmaster
17 november 2008, 15:02
Stiffie wil dit toch wat genuanceerder brengen.

1. Koken en werken doe ik zelf, kan zij zich voorbereiden om nuttig voor mij te zijn. :green_smi

2. Wilde gevarieerde sex met FT en MMT, dus vandaar dat Stiffie nog maar nauwelijks in een club komt :eek: :D

3. Stiffie is er niet mee getrouwd dus last van alimentatie heeft ie niet :smkiss:

4. Is het houden van of is het gemakkelijk en scheelt het veel geld om wilde ongeremde sex te hebben :teuflisch

5. De conditie van Stiffie is na al die sex met zijn meisje op profniveau :lostit:

Stiffie die nu bijna een jaar een heerlijk dametje hebt en er heel gek mee is, de clubs vindt Stiffie nog steeds leuk, maar dan alleen op dit moment voor in grote lijnen de gezelligheid met de andere beertjes


Heren, beren,

1. Ik laat ze werken en koken, doet ze nog wat nuttigs
2. Wilde sex en ik spuit haar vaak in haar bek
3. Gewone sex, voor mijn conditie, voor leuke gevarieerde sex ga ik naar een club.
4. Ik wil er van af maar zie op tegen de alimentatiekosten
5. Ik hou van haar, maar ook van zoveel anderen.
6. ..............( vul zelf maar in)

Nou ik steek zelf maar van wal; ik heb geen vrouw wel een vriendin, maar dat is 11.000 km verderop.
Als ze bij mij thuis is geldt:
1 wel alleen thuis werken, 3 en 5 gelden voor mij ook.
2 mag ik niet.

Misschien kan een Mod mij helpen om dit in equette formaat te doen.

Groet, Foots :wink:

foots
17 november 2008, 15:11
@Stiffie,

Van jou wist ik het al, geluksvogel !

Die lieve dame van mij zit nog te ver weg en de training tot topwijf zoals die van jou is nog in volle gang.

Vooral doorgaan zei ook eens een bekende NL-er.

Groet, Foots :wink:

Jansen
17 november 2008, 23:01
Nogmaals neuken. :mad:
En als jouw vriendin komt pak ik die ook nog even dus houdt ze maar op afstand je weet hoe ik ben en dat het lukt.:rofl:

rplover
17 november 2008, 23:18
Nogmaals neuken. :mad:
En als jouw vriendin komt pak ik die ook nog even dus houdt ze maar op afstand je weet hoe ik ben en dat het lukt.:rofl:
Ja, dat het je lukt, dat zal wel, maar ik zal hier het scenario maar niet neerpennen van het Duivels feestje in PHG zeker, toen een zekere Foots en een relnicht beneden zaten te eten, en een Meid de kleren van Jansen's lijf ging scheuren daar boven aan de trapleuning...... Jansen, wat heb ik toen gelachen :D

Maar dat neemt niet weg dat jij een lekker stuk vwild blijft, aanbeden en opgejaagd door een boel vrouwen in de clubs, dat wil en kan ik niet ontkennen ;)

foots
17 november 2008, 23:23
@ bovenstaande,

Maar ik weet nergens meer van, ik zal wel geconcentreerd bezig zijn geweest met het eten.

Groet, Foots

d_man
10 januari 2009, 19:27
zo lang ik getrouwd ben blijf ik op het rechte pad en heb een leven
als ik nu vrijgezel was kocht ik wel een huis in buurt van een FKK om toch zoveel mogelijk te scoren

lustman
12 februari 2009, 21:51
Wij studeren Duits. We zijn nu aan het hoofdstuk : A.V.O. :green_smi

joop slim
19 februari 2009, 05:01
Toen ik getrouwd was, vertelde ik mijn vrouw regelmatig wat haar taken waren, afwassen, koken, strijken, kinderen baren, als ze zich daar niet aan zou houden dan werdt haar contract niet verlengd, af en toe kocht ik voor haar een nieuwe bezem wanneer ze weer tegen de kerktoren was gevlogen.
Af en toe mocht ze praten dan gooide ik een kwartje erin en ze lulde 3 uur lang aan één stuk.
Dan was ik vreselijk moe en kroop ik weer in mijn gedeelde mand samen met de hond onder de tafel.

Met andere woorden een doorsnee huwelijk, maar humor was er wel.


Groet, Joop Slim

joop slim
23 februari 2009, 07:34
Beetje vreemde man denk ik bij het lezen van dit verhaal

Hij had wel wat slimmer kunnen zijn ;)


Ben heeeeeeeel vreemd maar wel heeeeeeeel lekker ;)

Groet, Joop Slim

Dalton
23 februari 2009, 09:22
Er zijn toch nog mensen die een goed verhaaltje niet begrijpen maar die hebben de kleuterschool natuurlijk niet afgemaakt.
Ik vind dit een goed verhaal en is zeker 5 vrijkaartjes voor de villa waard.

joop slim
24 februari 2009, 11:52
Er zijn toch nog mensen die een goed verhaaltje niet begrijpen maar die hebben de kleuterschool natuurlijk niet afgemaakt.
Ik vind dit een goed verhaal en is zeker 5 vrijkaartjes voor de villa waard.

:hammer_2:dank dalton !:applaus: je bent een :engel:

:regionen0:00000835[:muahaha:

bootyfan
25 maart 2009, 20:53
5