Volledige versie bekijken : Jennifer (Hongaarse) ex-Delila Oase/LR
Jorah Mormont
17 november 2008, 01:16
Naam : Jennifer
Nationaliteit/taal : Hongaars / Matig Duits en Engels
Leeftijd : 21 jaar
Haarkleur/lengte : Donkerblond met slagen / lang
Lengte : 1.75m
Postuur /Cupmaat : Slank / A-cup
Tatoeage /Piercing :
Service : PZC , NMC, Tongzoenen en beffen
Extra :
Jennifer, 31 oktober 2008
Jenniffer is een vaste waarde in Oase. Ik had ze al lang op m'n te-do list staan gezien ze simpelweg een Sonnymeisje is. Voorheen had ze prachtig blond haar, maar nu loopt ze rond met haar eigen haarkleur donkerblond.
Optisch een prachtige mooie slanke dame. Natuurlijke uitstraling.
Op de kamer een doorsnee sessie en eigenlijk niets benoemenswaardig hierover te melden. Ze doet haar service zoals je dit van een gemiddelde dvp mag verwachten. Haar optische voorkomen doet je beslissen om de kamer op te gaan. Gezien het vele aanbod in Oase, zal een herhaling er waarschijnlijk niet inzitten.
Sonny:wink:
Haec58
1 december 2008, 22:50
She is now in GT with her friend Andrea
:wink:
londonbasketcase
5 december 2008, 01:44
She is now in GT with her friend Andrea
:wink:
Oh no little Jennifer with the nice long limbs and firm and high B cups is now working at GT. I liked her better when she was very blond rather than the mousey grey brown that she has been sporting of late.
She has also worked in Britain - she is working her way around the clubs as these girls do. Interesting she brings Andrea along too. I do miss Deria (Hungary) and thought I saw Deria's bigger sister working at FKK Palace in Hausen, Frankfurt.
The Saint
5 juli 2009, 21:54
Service : PZC , NMC, Tongzoenen en beffen
tongzoent niet (meer); liep niet bepaald vrolijk door GT gisteren
Pistol Pete
5 juli 2009, 21:58
tongzoent niet (meer); liep niet bepaald vrolijk door GT gisteren
Een van de redenen dat ik besloot geen gokje te wagen met deze dame die er zeker erg aantrekkelijk uitziet...
timd
15 oktober 2009, 20:46
gekke meid en inderdaad erg aantrekkelijk. Service 100%.
ZorroMagnum
27 januari 2010, 12:18
Optisch is ze ook helemaal een ZorroMagnum meisje.
Maar toen ik gisteren van een korte afwezigheid van haar vriendin gebruikmaakte om op haar af te stappen, beet ze bijna mijn neus af. Op 'is this your favorite spot' (ik zal niet beweren dat het een geweldige openingszin is, maar als je geen Duits kent en je weet niet welke taal het meisje beheerst, moet je het ook niet te ingewikkeld maken) reageerde ze eerst niet-begrijpend, en toen ik het dan toch maar probeerde in het Duits, vond ze het een domme vraag: iedereen mag hier zitten en ik zit gewoon waar ik wil, waarom?
Ik weet snel genoeg wanneer iets echt niet gaat lukken, dus verexcuseerde ik me om ergens iets anders te moeten doen.
Ze heeft er behoorlijk lang gezeten - van sommige meisjes vraag ik me soms af of ze eigenlijk wel hun brood kunnen verdienen. Zoveel krijgen ze nu ook weer niet betaald voor een uurtje.
ijsbeer11
27 januari 2010, 17:44
Haha deze Jennifer kan beter gaan solliciteren bij de fabrikant van de Photoplay kast dan verdient ze waarschijnlijk beter dan nu..
En ik vind het niet gek dat ze met zo´n houding weinig klandizie heeft..
John wayne
1 maart 2010, 17:29
Vorige week toch maar eens geprobeerd, met de voor mij iets te magere Jennifer.
Sympathieke meid, doch op de kamer schakelde snel over op automatische piloot.
Jammer, want ze zou een betere score kunnen verdienen met haar looks...
TT Man
3 maart 2010, 10:22
Optisch is ze ook helemaal een ZorroMagnum meisje.
Maar toen ik gisteren van een korte afwezigheid van haar vriendin gebruikmaakte om op haar af te stappen, beet ze bijna mijn neus af. Op 'is this your favorite spot' (ik zal niet beweren dat het een geweldige openingszin is, maar als je geen Duits kent en je weet niet welke taal het meisje beheerst, moet je het ook niet te ingewikkeld maken) reageerde ze eerst niet-begrijpend, en toen ik het dan toch maar probeerde in het Duits, vond ze het een domme vraag: iedereen mag hier zitten en ik zit gewoon waar ik wil, waarom?
Ik weet snel genoeg wanneer iets echt niet gaat lukken, dus verexcuseerde ik me om ergens iets anders te moeten doen.
Ze heeft er behoorlijk lang gezeten - van sommige meisjes vraag ik me soms af of ze eigenlijk wel hun brood kunnen verdienen. Zoveel krijgen ze nu ook weer niet betaald voor een uurtje.
Misschien geen zin om te werken, maar wel moeten werken? Schoenenverkopers en zo... Welcome in de wereld van de clubs waar niets is wat het lijkt.
MiniME
3 maart 2010, 11:01
Vorige week toch maar eens geprobeerd, met de voor mij iets te magere Jennifer.
Sympathieke meid, doch op de kamer schakelde snel over op automatische piloot.
Jammer, want ze zou een betere score kunnen verdienen met haar looks...
Qua looks geweldig, maar zowel in Oase als in GT heb ik een paar toenaderingspogingen gedaan, maar als je dan die blik in haar ogen ziet........heb ik al genoeg gezien en laat ik mijn portie graag aan anderen. Dan maar iets minder mooi en goed op de kamer!
Heb altijd erg goede ervaringen, lees bovengemiddelde, ervaringen gehad met Jennifer. Daar komt nog eens bij dat het een erg mooie meid is.
Jack42
4 maart 2010, 22:18
Qua looks geweldig, maar zowel in Oase als in GT heb ik een paar toenaderingspogingen gedaan, maar als je dan die blik in haar ogen ziet........heb ik al genoeg gezien en laat ik mijn portie graag aan anderen. Dan maar iets minder mooi en goed op de kamer!
Ik denk toch dat je dan iets verkeerd doet.
Ik heb altijd een leuk contact met Jennifer ook al ben ik (nog) nooit met haar naar de kamer geweest. We maken altijd wel een praatje of dollen wat met elkaar.
Jennifer een leuke en zeker een hele mooie meid als je op slank valt.
Jorah Mormont
21 april 2010, 11:01
Sinds enkele weken actief in LR onder de naam Delila. Ze heeft haar jongere zusje Aniko (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21443) bij zich.
ijsbeer11
21 april 2010, 11:09
Zit ze daar ook de hele dag achter de photo play kast? :biggrin:
Jorah Mormont
21 april 2010, 12:56
Zit ze daar ook de hele dag achter de photo play kast? :biggrin:
Nee, heeft ze nu volgens mij geen tijd meer voor want ze is constant bezig om haar jongere zusje Aniko te begeleiden http://www.pcwize.com/thebat/pcwsmileys/pcwimages/gotya.gif
ijsbeer11
21 april 2010, 13:07
Als ik jou zo lees, kan haar jongere zusje HAAR beter begeleiden, vooral op het gebied van service en dienstverlening, nietwaar schoonvader? :biggrin:
Jorah Mormont
21 april 2010, 13:14
Als ik jou zo lees, kan haar jongere zusje HAAR beter begeleiden, vooral op het gebied van service en dienstverlening, nietwaar schoonvader? :biggrin:
Ben al heel lang niet meer met Delila(Jennifer) geweest ondanks dat ze er zeer mooi uit ziet. Maar ik moet eerlijk toegeven, haar zusje doet het beter als ik me mijn sessie met Delila(Jennifer) in Oase nog voor de geest haal. Ze is zeker niet zo op automatische piloot. Aniko is duidelijk klantgerichter.
P.S.:
Mijn dochters hebben nog steeds verkering:moon::baeh:
john37
23 augustus 2010, 23:06
Afgelopen vrijdag is Jennifer in Oase gesignaleerd.
Rex
23 augustus 2010, 23:45
Afgelopen vrijdag is Jennifer in Oase gesignaleerd.
Kan kloppen, vrijdag de 13e heb ik haar ook gezien en ook nog ff mee gesproken. Ze was er toen samen met haar zusje.......
Jorah Mormont
6 september 2010, 14:08
Afgelopen zaterdag was Jennifer ook weer in Oase. Ze vertelde dat ze er al enkele weken samen met haar zusje daar werkzaam was onder haar oude naam Jennifer.
Haar zusje Aniko (https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?t=21443) (naam in Oase weet ik niet) is nu dus ook al enkele weken in Oase werkzaam
Naar mijn mening kunnen deze twee dames naar Oase worden over gekopt.
ketserr
14 augustus 2011, 22:35
Naam : Jennifer
Nationaliteit/taal : Hongaars
Leeftijd : 22jr
Haarkleur/lengte : blond lang haar
Lengte : 1.75m
Postuur / Cupmaat : slank / A
Tatoeage / Piercing : nee / nee
Service : PZC, NMC, FT
Extra :
Hier nog twee recensies over een Hongaarse die ik een tijdje niet gezien heb, oktober vorig jaar was de laatste keer dat ik haar zag was ze niet meer wit blond en had haar zusje meegenomen. Mischien is ze bij jullie bekend en weten jullie waar ze nu werkt.
Na de eerste ketssessie komt er altijd een tweede en dat werd deze die ik de vorige keer al gespot had, met haar looks doet ze me denken aan een favoriet van mij die nu op een ketsboot actief is. De vergelijking met die favoriet is groot. Lang slank lichaam, lang blond haar, Hongaars, mooie borstjes, vriendelijk en een roze slipje met op de achterkant de tekst `strawberry` en ik heb het al vaker geschreven blond en roze is killing! Het zouden zusjes van elkaar kennen zijn.
Toen ik apart ging met de eerste en weer terug kwam zag ik haar, beide keren seinde we naar elkaar. Later vond ik dat zij de tweede moest worden, toen ik haar weer zag lachte ik naar haar en ze vroeg waarom ik dat deed. Dat is gewoon om haar aandacht te trekken want zij komt niet uit haar eigen naar je toe. Een leuke ketsbabbel volgde en zij ging een sleutel regelen. Op dat moment werd er flink gekets zodat we even moesten wachten dus zat ik samen met haar op de bank nadat ze voor ons iets te drinken had gehaald. Na een paar pogingen van haar om een sleutel te krijgen had ze er één, onderweg naar een ketshuisje kwamen we langs twee vervelende dames die absoluut niet aan de ketsnorm voldoen maar wel elke keer als ik langs loop mij proberen apart te krijgen en dan kom ik voorbij met dit Paris Hilton type, hierna geen last meer gehad van deze dames.
In het ketshuisje had ze het koud dus deed ze de verwarming aan en ik dacht oh jee dit gaat erg warm worden maar het viel mee en was eigenlijk wel lekker. Op de ketsplank deden we wat knuffelen waarna ze afzakte om de ketszwans te verkennen en begon met ketszwanszuigen. Dit was lekker waarbij ze de ketsballen niet vergat. Uiteraard ging er ook geketst worden, eerst werd het missionaris gevolgd door doggie met wat gekreun van haar erbij. De ketsjas ging eraf en ze ging ketszwans trekken maar ook weer ketszwanszuigen. Ze vroeg hoe de ketszwans wilde exploderen. Ik vertelde haar dat hij dat het liefst in haar tussen haar benen doet dus werd er weer een ketsjas gemonteerd om vervolgens in een hoog ketstempo naar de ketszwansexplosie toe te werken in ketsstandje normaal.
Ik heb haar een aantal keren geketst vandaar dat er nog een verhaal over is.
Drie weken geleden werd ik de hele dag achterna gezeten door deze mooie blonde waar ik er eigenlijk niet over hoef na te denken als ze me vraagt of ze een sleutel moet halen, ze voldoet namelijk volledig aan de ketsnorm.
Gisteren viel ik GT binnen en nadat ik me had omgekleed liep ik naar de bar om eerst even wat te drinken te halen. Net om de hoek bij de spelautomaat zat ze, ik liep voorbij, ze zag me en ik voel een voet tegen me kontje en ik draaide me heel verbaasd om. Er volgde een praatje over de blofte die ik haar de vorige keer had gedaan. Ik vertelde blondje dat ik dat nog wist en dat het deze keer ook gaat gebeuren, gelukkig mocht ik eerst onderuit gaan zitten met een koppie thee.
Een half uur later liep ik langs en ze vroeg; zullen we? Ik zeg; ik ga in de kino zitten en wil dat jij zo naar me toe komt om me daar over te halen naar een kamer te gaan, gewoon het spel want we gaan nu ook naar de kamer. Ze lacht en zegt; dat is goed. Dus ik naar de kino legt daar een dame aan Knerp te slobberen. Ik ga zitten en wacht op blondje, ze komt binnen en komt naar me toe. Ondertussen is de dame van Knerp op pad voor een sleutel en Knerp ging zich gelijk bemoeien met het gesprek wat ik had met blondje en stuurde ik blondje maar snel weg om een sleutel te halen. In de paar minuten die ik moest wachten is Knerp weg en komt er een dame naar me toe en spreekt me aan in het Duits (en niks anders) en daar moet je bij Ketserr niet mee aankomen, ze schrok toen blondje er ineens stond met een sleutel.
Dus eindelijk ging ik weer met blondje naar de kamer en die was schuin tegenover de redbullmachien. Terwijl zij een laken op de ketsplank lag deed ik haar topje los en vroeg waarom ze niet topless was zoals altijd, het was een zwarte bikini en deze keer geen roze maar zag er minstens zo lekker uit mischien wel lekkerder omdat haar borsten niet bloot waren. Ze is niet altijd topless maar had wel haar hakken van een cm of 25 aan. Eenmaal op de ketsplank kreeg de ketszwans al snel al haar aandacht en de ketsballen werden niet vergeten. Ketszwanszuigen deed ze lang, lekker en voelde ik haar tong heerlijk om de kop heen draaien. Haar lichaam voelde zacht aan, haar borsten met kleine harde tepels maakte het allemaal nog lekkerder en wat ook geil was is dat de luxaflex niet dichtgedraaid was zodat er naar binnen gekeken kon worden als je langsliep maar ik had genoeg om af en toe in de spiegels te kijken. Ketse was het volgende, wat in de standaard standjes gedaan werd zoals; missionaris, doggie en weer missionaris en nu met haar benen voor mijn borst met een hoger tempo. Dit was allemaal erg lekker maar omdat dit de eerste was en er hoge druk op de ketszwans stond wilde ik in haar mond klaarkomen. Dus ik weer in de relax stand en zij deed haar uiterste best om de ketszwans te laten exploderen, het lukte haar en alles ging haar mondje in.
Bij de kluisjes om haar ervoor te betalen stond Knerp er ook en hij kreeg het volgende van blondje te horen; Rambo broke my pussy! Dit bedoelde ze niet negatief want de rest van de dag heb ik haar nog een paar keer gesproken en kwam ze even bij me staan. Een volgende keer zal ze Rambo zeker niet weigeren in tegenstelling tot een andere klant wat ze me later vertelde.
Jack42
15 augustus 2011, 01:48
Er is al al een draadje van Jennifer:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14097-Jennifer-(Hongaarse)-ex-Delila-GT-LR&highlight=jennifer
ketserr
15 augustus 2011, 12:02
Er is al al een draadje van Jennifer:
https://www.ijsberenforum.com/forum/showthread.php?14097-Jennifer-(Hongaarse)-ex-Delila-GT-LR&highlight=jennifer
Maar dan staat haar touwtje nu wel in de verkeerde club want ik hab haar al zeker een half jaar niet meer gezien.
Waarschijnlijk is ze gewoon in Oase of Living Room?